Hallo Allemaal!
Ik ben Victor en 18 jaar oud, ik doe fotografie als hobby, en naast fotograferen draai ik ook geregeld een plaatje als dj :-). Dit is mijn eerste post hier op dit forum. Ik lees wel al een klein jaartje mee, maar vandaag pas een account aangemaakt. Moet zeggen dat ik altijd mijn ogen uitkijk naar sommige shots hier, very nice!
Sinds november heb ik ook een spiegelreflex in mijn bezit (EOS30D met Tamron 17-50 f2.8 en een 430ex flitser). Sinds de aanschaf van mijn spiegelreflex ben ik me ook meer op fotografie aan het focussen, ik had eerst een Fuji S5600 maar uit een spiegelreflex valt toch veel meer te halen. Ik hoop hier het een en ander te leren.
Gisteren heb ik voor het eerst gefotografeerd op een festival: Intents. Ik was mee met een scratch act, de "turntable rockstars". Heb lekker kunnen experimenteren, hieronder volgen wat resultaten. Ben benieuwd naar de reacties!
1.Turntable Rockstars
2.Publiek gaat los!
3.Bekend telefoonsilhouet ;-)
4.Laser!
5.Sidney Samson & Skitzofrenix
6.MC Gee (wellicht een beetje donker, maarja, geleende zoomlens van mn pa met F5.6...)
7.Blinders!
8.Scratch setup gereed om te beginnen...
Vooral zeggen als ik iets verkeerd doe wat posten betreft (of fotograferen natuurlijk ;-)). Ben hier immers om te leren :-).