Neeee, dat was ik, als het een 40D met witte deksel was; en niet te vergeten
* dodge_911 in full battle dress 
Of Bart met een 5D en een chromedome.
Gary Fong/Lambency shizzle. 't Ziet er niet uit, maar ik vind wel dat 't werkt.
Littlewan en compaan herkenden me wel

heren!
Ik vond de editie 2008 eerder Shite dan White eerlijk gezegd. Al meermaals vermeld is het volume van de muziek. Exinores/Oordoppen waren niet echt nodig. Is dit de bemoeienis van de Health & Safety commisies @ work?
Ten opzichte van vorig jaar viel me wel wat op...
Veel jong volk, maar dan naar nightlife normen echt jong, en ouder volk, 40'ers en ook nog wat ouder. Daar waar Floor en ik vorig jaar rustig bij de oudsten hoorden die er rondhosten.
Daarnaast, het leek wel of iedereen aan de valium zat... Sfeer was ver te zoeken, op wat mini-opflakkeringen bij wat hitjes na. Als laatste opmerking over de bezoekers : hoe marginaal kan het worden? Mensen stonden te kotsen in de trappenhallen, te zeiken tegen de muren onder de tribunes, hele gang stond verschrikkelijk naar urine, het was op bepaalde plaatsen ook spekglad. Showelementen waren niet te bespeuren, op de megamix na, die ik niet leuk genoeg vond om nog voor te blijven. Pics heb ik nog niet geLR'ed, vandaag lekker lui dagje met de 'din doorgebracht (die trouwens aan het werk was op Sensation White die avond in de Ché photo booth.
So I just know y'all got pics of her! Show 'em