gave plaat, op groter formaat komt ie denkik nog beter tot z'n rechtwilmocs schreef op maandag 14 april 2008 @ 19:15:
the blonde
[afbeelding]
50mm @ 1.4
eigelijk de hele avond gebruikt...
Verwijderd
yep heel mooi wilmocs
heb in mijn cariere tot nu toe ook maar 1 keer een foto gemaakt waarbij iemand zo subtiel toch de hele foto beinvloede. wie weet is het wel dezelfde blondine, moest in ieder geval meteen aan onderstaande foto denken
(en voor degene die zich het afvragen de foto is gemaakt met een kiev camera uit 1950 met een 50mm 1.8 lens )
heb in mijn cariere tot nu toe ook maar 1 keer een foto gemaakt waarbij iemand zo subtiel toch de hele foto beinvloede. wie weet is het wel dezelfde blondine, moest in ieder geval meteen aan onderstaande foto denken

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2008 19:57 ]
wilmocs: heel erg toffe foto!
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
thnx 
@ hos
wat voorn film is da?
schiet zelf tegenwoordig altijd wat plaatjes op ilford 3200 film
altijd leuk!!
@ hos
wat voorn film is da?
schiet zelf tegenwoordig altijd wat plaatjes op ilford 3200 film
Verwijderd
volgens mij tmax 3200 als ik het zo nog uit mijn hoofdje mag raden (vond dat altijd makkelijker dan een goedkopere ilford 400 gaan pushen naar 3200wilmocs schreef op maandag 14 april 2008 @ 20:25:
thnx
@ hos
wat voorn film is da?
schiet zelf tegenwoordig altijd wat plaatjes op ilford 3200 filmaltijd leuk!!

Het is ondertussen ook al weer een tijdje geleden dat ik nog iets gepost heb. Ik had dit weekend een Chiro fuif in Avelgem. Heel veel volk was er niet maar de sfeer zat er wel goed in. Het was ook de eerste fuif met mijn D300 (die na 4 jaar mijn D50 vervangt), algemeen ben ik heel tevreden over dit toestel, maar het gigantisch aantal nieuwe mogelijkheden overdonderde me nogal en daardoor liep het hier en daar nog zoals ik verwachte.
Ik heb er eens een effect over gegooid, ik vind dat deze een meerwaarde zijn voor de foto. Sommige zijn onbewerkt gewoon te saai. Het effect laat jammer genoeg ook niet toe om de hele reeks zo te gaan verwerken. Ik denk dat niet iedereen dit zal kunnen smaken, maar ik vind het in bepaalde mate wel geslaagd.
1

2

3

4

Nog enkele foto's zonder bewerking
5

6

7

8
Ik heb er eens een effect over gegooid, ik vind dat deze een meerwaarde zijn voor de foto. Sommige zijn onbewerkt gewoon te saai. Het effect laat jammer genoeg ook niet toe om de hele reeks zo te gaan verwerken. Ik denk dat niet iedereen dit zal kunnen smaken, maar ik vind het in bepaalde mate wel geslaagd.
1

2

3

4

Nog enkele foto's zonder bewerking
5

6

7

8

http://www.sillevl.be - blog http://www.sillevl.be/blog - flickr http://www.flickr.com/sillevl
Ik vind het wel tof dat de laatste pagina's er enkele afwijkende bewerkingen bij staan. hos heeft bijvoorbeeld al een heel eigen herkenbare stijl, maar bij sommigen is het naar mijn idee elkaar evenaren
Leuk om ook eens andere manieren van bewerking te zien
Leuk om ook eens andere manieren van bewerking te zien
Ik herken het Paard. Was dat toevallig ergens in februari rond valentijnsdag? Liep een persoon een paar keer tegen me te vertellen in't Paard dat ie er van baalde dat ie niet meer wist door wie ie gefotografeerd was toen. Hij dacht eerst dat ik het wasCaVeFiSh schreef op maandag 14 april 2008 @ 18:38:
Omdat ik alweer een tijdje niets heb gepost en alleen maar gekeken.. toch maar weer een inbreng van mijn kant
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Balen dat ik nu al 4 maanden ziek ben, bijna geen fotografie meer voor mij... behalve voor lovin lectro waar dus ook de bovenstaande pics vandaan komen.
Een moment te pakken dat je wat meer doet nadenken. Iets wat je hier niet snel langs ziet komen. Ik vind het tof! Aan de andere kant vraag ik me af of het in een serie uit te leveren is aan een opdrachtgever. Denk dat het daarvoor wat te kunstzinnig is. Of je gehele stijl moet zo zijn, dan past het wel weer...wilmocs schreef op maandag 14 april 2008 @ 19:15:
the blonde
[afbeelding]
50mm @ 1.4
Hmm ik vind je stijl toch wel wat hebben. Bounce jij eigenlijk? of is dit direct flitsen?Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 18:35:
Afgelopen zaterdag Flamingo Nights (Floris en Martijn!)...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoorde ik trouwens iemand high key zeggen..?
[afbeelding]
Ook nog ff de 24-70 van Floris op m'n 30D gehad (dankjewel). Super scherpte en contrast en kleuren, maar inderdaad: kutbereik op een 1.6 crop!
[afbeelding]
Dat wordt de 16-35 proberen of anders maar doorsparen voor een betere body
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Hele mooie plaat! Kleuren, compositie!wilmocs schreef op maandag 14 april 2008 @ 19:15:
the blonde
[afbeelding]
50mm @ 1.4
[ Voor 7% gewijzigd door m4yall op 15-04-2008 10:53 . Reden: verkeerde muisklik ]
Verwijderd
Echt knap!wilmocs schreef op maandag 14 april 2008 @ 19:15:
the blonde
[afbeelding]
50mm @ 1.4
Kan zo in een reclame campagne.
Sorry, maar dit vind ik niet echt geslaagd /understatement. Ik neem aan dat je onderwerpen nog wel in het land der levenden zijn?CaVeFiSh schreef op maandag 14 april 2008 @ 18:38:
Omdat ik alweer een tijdje niets heb gepost en alleen maar gekeken.. toch maar weer een inbreng van mijn kant
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Balen dat ik nu al 4 maanden ziek ben, bijna geen fotografie meer voor mij... behalve voor lovin lectro waar dus ook de bovenstaande pics vandaan komen.
[ Voor 4% gewijzigd door neographikal op 15-04-2008 12:30 ]
Verwijderd
Ligt eraan wat er mogelijk is, het liefst bouncen maar als dat niet kan met omnibounce alsnog het licht een beetje van een andere hoek laten komen. Anders zien alle foto's er écht precies hetzelfde uitmydogisgone schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 01:11:
[...]
Hmm ik vind je stijl toch wel wat hebben. Bounce jij eigenlijk? of is dit direct flitsen?![]()
Hoewel direct flitsen in sommige situaties ook leuk kan zijn, om wat meer 'contrast' (hardere schaduwen) aan een foto te geven, of als je de flitser handmatig instelt aparte flitseffecten te doen
Klopt was de dag na valentijnsdag dacht ik zo uit me hoofd. Werk trouwens voor de organisatie van lovin lectro zelf en doe daarom niet echt aan die visite kaartjes enzojules schreef op maandag 14 april 2008 @ 22:18:
[...]
Ik herken het Paard. Was dat toevallig ergens in februari rond valentijnsdag? Liep een persoon een paar keer tegen me te vertellen in't Paard dat ie er van baalde dat ie niet meer wist door wie ie gefotografeerd was toen. Hij dacht eerst dat ik het was.
En @ neographikal :
Ach smaken verschillen toch, zo fotografeer/nabewerk ik eigenlijk altijd. En wat nog het belangrijkste is... mijn opdrachgevers vinden het wel geslaagd
http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/
ja ik zie daar ook wel wat in, zojuist is er op geboden voor een vinyl cover, wat opzich ook wel potentie heeftVerwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 11:55:
[...]
Echt knap!
Kan zo in een reclame campagne.
[ Voor 7% gewijzigd door wilmocs op 15-04-2008 17:13 ]
Omdat ik toch al een aardige tijd vrij weinig gepost heb.. nog wat uit het verleden:
1

2

3

4

5

6
1

2

3

4

5

6

Gaat er nog iemand naar Armin Only komend weekend? Ik ben daar wel, maar zonder camera (en niet dat ik anders mooie foto\'s gemaakt had, maargoed).
@tranceSetter: Ik loop daar rond met camera. Ben benieuwd, trance is niet echt mijn ding maar het moet wel spectaculair worden denk ik.
Verwijderd
Ik ga helaas niet naar Armin waar ik weer ontzettend van baal (als ik zou gaan zou het zonder camera zijn, ik zou niet weten hoe ik er in kom met zo'n apparaat). Sinds A State of Trance 000 al fan van Armin en hij blijft gemeen goed, stond vorig jaar te trillen op mn benen bij Armin Only
Moet inderdaad zeker mooi feestje worden, al is het alleen maar gaaf om foto's te maken van de lasers en de handjes 
Mittnick en Gerard zullen er zoiezo wel zijn neem ik aan?
Nope, ik ben er niet bij; ik word graag betaald voor mijn fotografie. Daarnaast heb ik die dag een lange shoot met Marcella.......Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 14:44:
Ik ga helaas niet naar Armin waar ik weer ontzettend van baal (als ik zou gaan zou het zonder camera zijn, ik zou niet weten hoe ik er in kom met zo'n apparaat). Sinds A State of Trance 000 al fan van Armin en hij blijft gemeen goed, stond vorig jaar te trillen op mn benen bij Armin OnlyMoet inderdaad zeker mooi feestje worden, al is het alleen maar gaaf om foto's te maken van de lasers en de handjes
Ik ookGerardHenninger schreef op donderdag 17 april 2008 @ 14:47:
[...]
Nope, ik ben er niet bij; ik word graag betaald voor mijn fotografie.

[ Voor 12% gewijzigd door Timo op 17-04-2008 14:50 ]
Ja, Armin is geweldig. Zelf ook al fan sinds ASOT000, en altijd blijven hangen 
Hoe ik de camera binnen zou krijgen weet ik ook niet. Is meen ik niet toegestaan om dSLR\'s mee te nemen, in tegenstelling tot een aantal andere dance-feesten (Sensation, Qlimax, Defqon.1). Maargoed, weet ook niet wat ik daar de hele avond mee zou gaan doen. Kom toch echt voor de muziek.
Zou wel heel graag een mooie foto van Jennifer René hebben gehad voor als wallpaper op mijn PC. Misschien dat j3roen of iemand anders die wel gaat mij kan helpen?
Hoe ik de camera binnen zou krijgen weet ik ook niet. Is meen ik niet toegestaan om dSLR\'s mee te nemen, in tegenstelling tot een aantal andere dance-feesten (Sensation, Qlimax, Defqon.1). Maargoed, weet ook niet wat ik daar de hele avond mee zou gaan doen. Kom toch echt voor de muziek.
Zou wel heel graag een mooie foto van Jennifer René hebben gehad voor als wallpaper op mijn PC. Misschien dat j3roen of iemand anders die wel gaat mij kan helpen?

Haal die Qlimax daar maar weg, mijn camera werd gewoon geweigerd, ookal stond er op de website vermeld dat ook de grotere camera's naar binnen mochten... Anyway, ik ben er zaterdag ook maar ook weer zonder camera. Het is niet helemaal mijn muziek, maar heb er toch al zin in...TranceSetter schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:13:
Ja, Armin is geweldig. Zelf ook al fan sinds ASOT000, en altijd blijven hangen
Zou wel heel graag een mooie foto van Jennifer René hebben gehad voor als wallpaper op mijn PC. Misschien dat j3roen of iemand anders die wel gaat mij kan helpen?![]()
@CaVeFiSh: Leuke foto's, een lekkere aparte stijl die het goed doet denk ik. Geeft een wat rustigere intiemere weergave van het feest. Alleen #5 vind ik er niet bij passen. Dat is meer een "je had er bij moeten zijn" moment denk ik, ik ken de context onvoldoende. Je kracht is juist de ontwapende poseerloze shots.
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
Ik wil graag niet betaald worden. Dat vind ik echt verschrikkelijk
Is goed, J3roen, ik ben wel tussenpersoon
Verwijderd
Zoals ik laatst aangaf mocht ik vorige week voor het eerst op een feest wat fotos maken. JEZUS wat is dat moeilijk zo in het donker!!!
Fotos zijn gemaakt met een: eos400D, 430ex flitser, en 17-40 F4 L lens.
Ik hoop dat jullie me wat tips kunnen geven over een aantal fotos die ik gemaakt heb, zodat ik het de volgende keer beter kan doen (ga nog een hoop oefenen wat is wel super leuk om te doen).
Als ik kijk naar de fotos die hier langs komen wordt ik echt jaloers.
Elk commentaar is welkom, alvast bedankt
1. DJ Majkl (hoop dat ik me daarin niet vergis) in actie

2. DJ Dia Y Noche

3. Dansvloer

4. Dansvloer

5. partypeople

6. Feestgangers
Ik hoop dat jullie me wat tips kunnen geven over een aantal fotos die ik gemaakt heb, zodat ik het de volgende keer beter kan doen (ga nog een hoop oefenen wat is wel super leuk om te doen).
1. DJ Majkl (hoop dat ik me daarin niet vergis) in actie

2. DJ Dia Y Noche

3. Dansvloer

4. Dansvloer

5. partypeople

6. Feestgangers

Tsja iedereen doet het hier op zijn eigen manier.. kijk bijvoorbeeld naar het verschil tussen Hos en Gerard H. Allebei ervaren en toch een eigen unieke stijl die dus ook voornamelijk te maken heeft met instellingen op de camera, typen objectieven, flitser gebruik etc etc. Ik zou zeggen.. experimenteer gewoon veel met instellingen en streef naar het gene dat bij jou past en JIJ ook mooi vind. Ik denk in jou geval dat je bijvoorbeeld wat harder moet inflitsen, zou waarschijnlijk al een stuk schelen.Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 20:56:
Zoals ik laatst aangaf mocht ik vorige week voor het eerst op een feest wat fotos maken. JEZUS wat is dat moeilijk zo in het donker!!!
Dat zei hos een paar jaar geleden ook. Maar nu is ie toch freelance gegaanJ3roen schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:46:
Ik wil graag niet betaald worden. Dat vind ik echt verschrikkelijk

Heb me vandeweek eens ingelezen in journalistieke fotografie. Voorpagina fotootje levert je helaas ook weinig meer op tegenwoordig. Zo weinig dat ze de schrijvers op pad sturen met een camera telefoon waarmee ze pica's kunnen maken

Ook al?

Van het weekend wel weer een feestje in de vaste toko en ik ga eens kijken wat er voor Koninginnedag te regelen valt
Heerlijke platen weer de afgelopen tijd, kan er echt van genieten 
Zelf inmiddels ook weer redelijk druk gehad de afgelopen tijd, Effenaar (eindhoven), De Lichtfabriek (Haarlem) en Hotel Arena (Amsterdam).
Komende maand staat Bussum (sporthal...:( ), De Melkweg (Amsterdam), De Lichtfabriek (Haarlem), De Waerdse Temepel (Heerhugowaard) en Club Poema (Utrecht, eerste keer, ben benieuwd!) weer op het programma, en ook nog ergens in Purmerend, naam even kwijt
Alleen jammer dat ik koninginnenacht nog niets heb (30 april ook niet, maar dat hoeft niet zo van mij..), iemand nog een idee in Amsterdam?
Club Poema is trouwens redelijk laag klopt?
Wel leuk licht?
Terence
Zelf inmiddels ook weer redelijk druk gehad de afgelopen tijd, Effenaar (eindhoven), De Lichtfabriek (Haarlem) en Hotel Arena (Amsterdam).
Komende maand staat Bussum (sporthal...:( ), De Melkweg (Amsterdam), De Lichtfabriek (Haarlem), De Waerdse Temepel (Heerhugowaard) en Club Poema (Utrecht, eerste keer, ben benieuwd!) weer op het programma, en ook nog ergens in Purmerend, naam even kwijt
Alleen jammer dat ik koninginnenacht nog niets heb (30 april ook niet, maar dat hoeft niet zo van mij..), iemand nog een idee in Amsterdam?
Wel leuk licht?
Terence
afgelopen zaterdag in de poema gefotografeerd, licht hangt van de lichtman af en van het soort feestje.... bij mij was er pas om half 8 licht, en om 8 uur was iedereen weg
check hier voor picca's
Je begrijpt dat mijn opmerking sarcastisch was?jules schreef op donderdag 17 april 2008 @ 21:22:
[...]
Dat zei hos een paar jaar geleden ook. Maar nu is ie toch freelance gegaan![]()
Maar gratis fotograferen op een feest wat ik niet leuk vind? No way.
Komen er volgende week overigens nog mensen naarj foamlab in Amsterdam? Het klinkt me wel leuk; ik ga iig even kijken.
Nope, ook niet aanwezig; zaterdag avond even rustig aan. Vanavond weer 'n bedrijfsfeestje..Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 14:44:
Volgende week weekend naar Antwerpen voor Sensation White + Black
Zijn er deze zaterdag nog fg'ers aanwezig tijdens In Qontrol in Amsterdam?
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Verwijderd
Ah jij bent de FRIS fotograafTerencew47 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 23:54:
Heerlijke platen weer de afgelopen tijd, kan er echt van genieten
Komende maand staat Bussum (sporthal...:( ), De Melkweg (Amsterdam), De Lichtfabriek (Haarlem), De Waerdse Temepel (Heerhugowaard) en Club Poema (Utrecht, eerste keer, ben benieuwd!) weer op het programma, en ook nog ergens in Purmerend, naam even kwijt![]()
Wel leuk licht?
Terence
Verwijderd
ach ja nu voof mijn expo is dat heel handig voor sponsors, en ik wil juist mijn gratis manier van foto's maken wat formeler afschermen door ook een freelance optie aan te bieden voor als organisaties zekerheid willen hebben over mijn komstjules schreef op donderdag 17 april 2008 @ 21:22:
[...]
Dat zei hos een paar jaar geleden ook. Maar nu is ie toch freelance gegaan![]()
Heb me vandeweek eens ingelezen in journalistieke fotografie. Voorpagina fotootje levert je helaas ook weinig meer op tegenwoordig. Zo weinig dat ze de schrijvers op pad sturen met een camera telefoon waarmee ze pica's kunnen maken
Zo, eindelijk de foto's van afgelopen weekend klaar \o/
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
#1 Rij

#2 Laura (voor Jules)

#3 Modellen

#4 Gewoon freak

#5 Bartje

#6 After
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
#1 Rij

#2 Laura (voor Jules)

#3 Modellen

#4 Gewoon freak

#5 Bartje

#6 After

Verwijderd
de modellen zou ik wat harder geflitst hebben en de laatste zou ik in landscape hebben gedaan om de nadruk op de visuals te leggen 
voor de rest mooi hoor
voor de rest mooi hoor
Ik had een wat mooier beeld van haar. Kan komen omdat haar mond wat ver open staatsamo schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 08:38:
#2 Laura (voor Jules)
[url=http://www.flickr.com/photos/samo-arne/2421550494/in/set-72157604592298439/][afbeelding[/url
Verder is alleen foto 2 wat onderbelicht, wellicht dat hos dat ook bedoelde. Leuke serie verder, ziet er een beetje uit als mijn kleurtjes, hos style met een vleugje Samo
[ Voor 22% gewijzigd door jules op 18-04-2008 10:45 ]
Succes ermee, mijn zegen heb je. Go neo go neoneographikal schreef op donderdag 17 april 2008 @ 21:24:
[...]
Ook al?* neographikal gaat z'n eerste echte wanbetaler binnenkort voor een rechter slepen. Maandag even de gerechtsdeurwaarder bellen om de boel in gang te zetten.
Van het weekend wel weer een feestje in de vaste toko en ik ga eens kijken wat er voor Koninginnedag te regelen valt

Leuke pics samo!
Verwijderd
Erg mooie foto's! hele lekkere stijl.wilmocs schreef op donderdag 17 april 2008 @ 23:57:
afgelopen zaterdag in de poema gefotografeerd, licht hangt van de lichtman af en van het soort feestje.... bij mij was er pas om half 8 licht, en om 8 uur was iedereen wegcheck hier voor picca's
Floor-is schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 19:48:
Ik neem aan dat je Belgie bedoelt? Dan ben ik er ook als het goed is, samen met Rut-gr (Fotograferen.net) dan wel
Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 20:06:
[...]
Bij Sensation Black in Belgie ben ik ook aanwezig
hmm, we zullen met genoeg zijn denk ikMittnick schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 03:04:
Volgende week weekend naar Antwerpen voor Sensation White + Black
hopelijk weigeren ze me deze keer niet, vorig jaar op tomorrowland zeiden ze ook dat alles in orde was tot we aan de ingang stonden te zwaaien met de mail die we maar moesten voorleggen...
Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...
Verwijderd
Accreditatie voor White is hier veel te laat toegekomen, ik had intussen al iets anders aangenomen.
Ik zal er dus niet bij zijn. Veel fun voor de aanwezige fotografen!
Ik zal er dus niet bij zijn. Veel fun voor de aanwezige fotografen!
In principe mag je bij geen enkel van de echt grote feesten een DSLR meenemen voor zover ik weet. Over hoe jij toegang zou moeten regelen... Lijkt me dat je zover wel moet komen als je een beetje je weg weetTranceSetter schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:13:
8< 8<
Zou wel heel graag een mooie foto van Jennifer René hebben gehad voor als wallpaper op mijn PC. Misschien dat j3roen of iemand anders die wel gaat mij kan helpen?![]()
Kweenie, maar ik vind het niet echt netjes om te vragen om andersmans foto's, dat is al een keer of tig langsgekomen ook.

Hieromydogisgone schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 03:36:
Zijn er deze zaterdag nog fg'ers aanwezig tijdens In Qontrol in Amsterdam?
[ Voor 20% gewijzigd door Floor-is op 19-04-2008 13:44 ]
Bericht hierboven
Waarom mag je eigenlijk geen DSLR's meenemen? Das toch ook gewoon een camera?
Omdat ze zelf graag de hoogkwaliteitbeelden willen hebben of minstens invloed willen kunnen uitoefenen op wie dergelijke beelden heeft. Dat is het hele verhaal omtrent accreditatie. En dat verhaal bestaat niet alleen op feesten, maar ook concerten, festivals, in theaters, disco's etc. etc. Het is dus niet bepaald voorbehouden aan feestenSjorsVN schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 13:44:
Waarom mag je eigenlijk geen DSLR's meenemen? Das toch ook gewoon een camera?
Bericht hierboven
Aaah jammer ik wilde voor het eerst eens m'n D50 meenemen naar een feestje, gelukkig dat ik dit dan lees
Dan zijn ze precies niet goed bezig bij ID&T Belgie, zowat iedereen die een DSLR heeft laten ze toe op Sensation. Met of zonder ervaring. Ik ken meer mensen die met camera gaan dan zonder...Floor-is schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 13:47:
[...]
Omdat ze zelf graag de hoogkwaliteitbeelden willen hebben of minstens invloed willen kunnen uitoefenen op wie dergelijke beelden heeft. Dat is het hele verhaal omtrent accreditatie.
[ Voor 3% gewijzigd door LittleWan op 19-04-2008 14:19 ]
http://www.sillevl.be - blog http://www.sillevl.be/blog - flickr http://www.flickr.com/sillevl
Verwijderd
nou hier alvast 1 van gisteravond het begin van de trancedans sessie, aangezien ik ook meedeed heb ik verder geen fotos kunnen maken

ideaal om een keer geblindoekt te gaan dansen , wordt je nergens door afgeleid en kan je je lekker laten meegaan op de muziek

ideaal om een keer geblindoekt te gaan dansen , wordt je nergens door afgeleid en kan je je lekker laten meegaan op de muziek

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2008 16:16 ]
En dan sta je opeens in een zo goed als lege tent in Eindhoven. Het kan verkeren

Een DJ

Een toupet van geleend haar

Een helft van Alpha2

Een aardig stel

Een slaapkop

Een kale dansvloer
Een DJ
Een toupet van geleend haar
Een helft van Alpha2
Een aardig stel
Een slaapkop
Een kale dansvloer
[ Voor 8% gewijzigd door pvdplanet op 19-04-2008 17:50 ]
Ik zal maar even uitleg geven als net-geen-Eindhovenaar...
We zijn alvast aan het opladen voor het PSV-feest zondag (als ze deze keer wel kampioen worden), dan gaat het helemaal los
We zijn alvast aan het opladen voor het PSV-feest zondag (als ze deze keer wel kampioen worden), dan gaat het helemaal los
iemand vnv in escape studio? zo ja kom dan ff naar me toe, kan je geld verdienen
Yep, @ Liquid in de DommelstraatVerwijderd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 18:14:
Zo pvdplanet, dat ziet er wel heeel rustig uit, was dat gisterenavond?
Vanavond zal het in de RAI iets drukker zijn
Hoop voor je dat het drukker is dan afgelopen week...toen hebben ze hem namelijk dichtgehoudenwilmocs schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 19:03:
iemand vnv in escape studio? zo ja kom dan ff naar me toe, kan je geld verdienen
Vanavond een heerlijk rustige avond, ben gesloopt van de laatste twee weken.....zelf feesten, feestjes schieten, bioritme vernaggeld, laat slapen, weer een keer feesten enz...ik laad even op dit weekend
ja ik heb er echt geen zin in moet van 00:00 tot 02:00 paar dj shots maken voor de rest niks... meer reistijd van werktijd
Zolang het betaald moet je niet zeur'n !wilmocs schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 21:13:
ja ik heb er echt geen zin in moet van 00:00 tot 02:00 paar dj shots maken voor de rest niks... meer reistijd van werktijd
Verwijderd
zo en ik ga vanavond naar een bejaardenfeesie toe voor de verandering en vroeg mijn bedje in zodat ik morgen weer fris en fruitig verder kan met expo voorbereidingen 
http://www.therendezvous.nl/?page=212&album=43
http://www.therendezvous.nl/?page=212&album=43
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2008 21:31 ]
Een paar foto's van In Qontrol. Ben helaas vroeg naar huis moeten gaan wegens een hardnekkige keelontsteking. Gelukkig bestaat er nog zoiets als een livestream

Een aantal smalle coherente bundels licht

Twee mensen zonder Y-chromosomen

Op luide wijze vreugde uiten

Zonnebrillen worden tegen het ongemak van fel licht maar tevens als modeitem gebruikt

Het betreft hier Dennis Doeland, ook bekend als DJ Weirdo

De hele Scantraxx familie was weer uitgenodigd

Disneyland Parijs heeft verlies gedraaid wegens de vermissing van diverse voorwerpen

DJ wijst MC de snelste weg naar het toilet

Mysterieuze schaduwen gespot bij mainstage

Zweedse partyfotografe laat kont camera zien

Drama Queen

Ergens in dat verlichte vierkant zit een artiest

Zo te zien zijn Charly Lownoise & Mental Theo in the house

Ga dan thuis als het niet zo fijn ruikt

En dan is er altijd zo'n hoofd wat niet op de foto had gemogen
Een aantal smalle coherente bundels licht
Twee mensen zonder Y-chromosomen
Op luide wijze vreugde uiten
Zonnebrillen worden tegen het ongemak van fel licht maar tevens als modeitem gebruikt
Het betreft hier Dennis Doeland, ook bekend als DJ Weirdo
De hele Scantraxx familie was weer uitgenodigd
Disneyland Parijs heeft verlies gedraaid wegens de vermissing van diverse voorwerpen
DJ wijst MC de snelste weg naar het toilet
Mysterieuze schaduwen gespot bij mainstage
Zweedse partyfotografe laat kont camera zien
Drama Queen
Ergens in dat verlichte vierkant zit een artiest
Zo te zien zijn Charly Lownoise & Mental Theo in the house
Ga dan thuis als het niet zo fijn ruikt
En dan is er altijd zo'n hoofd wat niet op de foto had gemogen
Die laatste gewoon even croppen 
Ik ben net klaar, althans, ben het nogal zat at ze moment, dus ik heb mijn plaatjes netjes op mijn computertje gezet. Nu even internetten en wachten tot Ewout mijn 1D2 komt terugbrengen, dan vlot op naar het huisje!
Ik ben net klaar, althans, ben het nogal zat at ze moment, dus ik heb mijn plaatjes netjes op mijn computertje gezet. Nu even internetten en wachten tot Ewout mijn 1D2 komt terugbrengen, dan vlot op naar het huisje!
Bericht hierboven
Nee, is inderdaad niet echt handig nee. Heb al niets gevraagdFloor-is schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 13:39:
[...]
Kweenie, maar ik vind het niet echt netjes om te vragen om andersmans foto's, dat is al een keer of tig langsgekomen ook.
Ga nu maar eens slapen. Was me toch wel een erg sjiek feestje
Dit is echt de laatste keer dat ik op zo'n feest fotografeer (ben blij dat het geen betaalde klus was; ik heb 10 foto's gemaakt en toen camera opgeborgen en redelijk vroeg weggegaan). Die muziek is niet te harden (sorry), je merkt aan alle kanten dat het gewoon zo enorm commercieel is. Alles wordt ook uitgebuit.
Nu kun je zeggen dat al die grote feesten commercieel zijn, maar het publiek wat dat meestal trekt is zo anders dan dat er gisteren in de jaarbeurs rondliep. De "scene" waar ik inzit is, toegegeven, ook totaal anders dus misschien klopt het niet wat ik zeg.
Respect overigens voor Armin dat hij de jaarbeurs vol kan krijgen; ik heb ook geen foutje kunnen ontdekken in zijn "set". Maar nee, mijn muziek is het niet. Een """"""zangeres"""""" tijdens een housefeest? Mij maak je er niet blij mee
Het viel me ook op dat redelijk veel mensen al vroeg weggingen.
Sorry voor de rant, ik baal gewoon een beetje
Nu kun je zeggen dat al die grote feesten commercieel zijn, maar het publiek wat dat meestal trekt is zo anders dan dat er gisteren in de jaarbeurs rondliep. De "scene" waar ik inzit is, toegegeven, ook totaal anders dus misschien klopt het niet wat ik zeg.
Respect overigens voor Armin dat hij de jaarbeurs vol kan krijgen; ik heb ook geen foutje kunnen ontdekken in zijn "set". Maar nee, mijn muziek is het niet. Een """"""zangeres"""""" tijdens een housefeest? Mij maak je er niet blij mee
Ik moet zeggen dat als je serieus aan het fotografen de muziek totaal langs je heen gaat. Zo af en toe klinkt er zacht een stemmetje dat zegt 'dit is deze track, effe opletten want zo gaat het los' maar dat is dan ook alles. Visueel zou er op zo'n groot feest ook genoeg te fotografen moeten zijn om je niet te vervelen. Ergens diep voorin de meute zitten de echte die-hard fans verstopt die de dagjesmensen zullen doen vergetenJ3roen schreef op zondag 20 april 2008 @ 12:47:
Dit is echt de laatste keer dat ik op zo'n feest fotografeer
Maar ja als het feest ECHT bagger was (dat gebeurt wel eens) dan geef ik je groot gelijk. We zijn geen robots
Is ook zo, de muziek gaat dan vaak langs je heen tot je iets herkent (een climax/crescendo). Ik denk dat ik ook gewoon strontchagrijnig was vanwege het publiek. Vooraan was niet te doen, dampende duwende menigte. Visueel was er ook niet veel te fotograferen, viel mij reuze tegen (ook omdat ik niet dichtbij genoeg kon komen; een 70-200 had wel handig geweest). Er zaten wel mooie momenten bij maar toen had ik al lang en breed mijn camera opgeborgenpvdplanet schreef op zondag 20 april 2008 @ 13:16:
[...]
Ik moet zeggen dat als je serieus aan het fotografen de muziek totaal langs je heen gaat. Zo af en toe klinkt er zacht een stemmetje dat zegt 'dit is deze track, effe opletten want zo gaat het los' maar dat is dan ook alles. Visueel zou er op zo'n groot feest ook genoeg te fotografen moeten zijn om je niet te vervelen. Ergens diep voorin de meute zitten de echte die-hard fans verstopt die de dagjesmensen zullen doen vergeten
Maar ja als het feest ECHT bagger was (dat gebeurt wel eens) dan geef ik je groot gelijk. We zijn geen robots
Maar goed zoals ik al zei, het is meer een rant
[ Voor 3% gewijzigd door J3roen op 20-04-2008 13:28 ]
Hele leuke series pvdplanet en neo! Echt lekker. Die laatste van pvdplanet vind ik heerlijk en neo, 2,3, 6 en 7 zijn top!
Het was punt 1 geen housefeest maar een Trance/Progressive feest. Van tevoren was al bekend dat er zangeressen op zouden treden, en ik moet eerlijk zeggen dat dat heel goed kan uitwerken. Heeft wel en niet gewerkt vannacht.J3roen schreef op zondag 20 april 2008 @ 12:47:
Dit is echt de laatste keer dat ik op zo'n feest fotografeer (ben blij dat het geen betaalde klus was; ik heb 10 foto's gemaakt en toen camera opgeborgen en redelijk vroeg weggegaan). Die muziek is niet te harden (sorry), je merkt aan alle kanten dat het gewoon zo enorm commercieel is. Alles wordt ook uitgebuit.
Respect overigens voor Armin dat hij de jaarbeurs vol kan krijgen; ik heb ook geen foutje kunnen ontdekken in zijn "set". Maar nee, mijn muziek is het niet. Een """"""zangeres"""""" tijdens een housefeest? Mij maak je er niet blij meeHet viel me ook op dat redelijk veel mensen al vroeg weggingen.
Maaar als het niet jouw muziek is, dan valt het wel tegen lijkt me ja. En wat voor volk ik daar gezien heb

Enne Neo, de kleuren op 7 zijn wel errug mooi
Wat is punt 2?TranceSetter schreef op zondag 20 april 2008 @ 16:24:
[...]
Het was punt 1 geen housefeest maar een Trance/Progressive feest. Van tevoren was al bekend dat er zangeressen op zouden treden, en ik moet eerlijk zeggen dat dat heel goed kan uitwerken. Heeft wel en niet gewerkt vannacht.
Verwijderd
Punt 2 was dat het van tevoren bekend was dat er zangeressen etc warenJ3roen schreef op zondag 20 april 2008 @ 18:22:
[...]
Wat is punt 2?Maar Trance/Progressive == house. Check de definitie bij vandale
Maar nogmaals, ik kraak het feest niet af, respect voor Armin. Maar het publiek my god. De muziek overleef ik wel, maar het publiek niet. Maar daar was je het over eens geloof ik.
Zoals inderdaad in de van dale staat: house is housemuziek (dat moet je lezen als: 'house is een stroming binnen de housemuziek') Trance valt net als house (en nog vele anderen zoals techno) allemaal onder de housemuziek (meestal elektronische muziek/electronica genoemd). Dat betekent echter niet dat het allemaal 1 en hetzelfde is, gelukkig
Verwijderd schreef op zondag 20 april 2008 @ 19:59:
[...]
Punt 2 was dat het van tevoren bekend was dat er zangeressen etc warenDat is het hele concept van Armin Only en persoonlijk vind ik dat ook wel het mooie er aan. Ik moet er niet aan denken dat ik al die uren moet genieten van een dj die in de booth staat te draaien, maak er dan maar wat leuks van zoals Armin Only
Zoals inderdaad in de van dale staat: house is housemuziek (dat moet je lezen als: 'house is een stroming binnen de housemuziek') Trance valt net als house (en nog vele anderen zoals techno) allemaal onder de housemuziek (meestal elektronische muziek/electronica genoemd). Dat betekent echter niet dat het allemaal 1 en hetzelfde is, gelukkig
offtopic:
Mooi verwoord. Trance is House, maar House is geen Trance. Nog beter verwoord is Trance EDM (Electronic Dance Music), Evenals dat House daaronder valt. Op een housefeest zul je mij niet zien
En mijn god, wat was het publiek toch erg.
Mooi verwoord. Trance is House, maar House is geen Trance. Nog beter verwoord is Trance EDM (Electronic Dance Music), Evenals dat House daaronder valt. Op een housefeest zul je mij niet zien
[ Voor 5% gewijzigd door TranceSetter op 20-04-2008 23:21 ]
Verwijderd
en voor degene die precies de verschillen willen zien is er ook nog altijd Ishku'rs guide to electronic music 
http://techno.org/electronic-music-guide/
dat linkje had ik ook al tijden op mijn voorpagina staan omdat ik er een beetje moe van werd om steeds maar weer uit te leggen waarom goatrance weer geen house is
http://techno.org/electronic-music-guide/
dat linkje had ik ook al tijden op mijn voorpagina staan omdat ik er een beetje moe van werd om steeds maar weer uit te leggen waarom goatrance weer geen house is
Verwijderd
Vond deze wel cool, is weer eens wat anders dan al die geposeerde kleurige vrolijke portretjes die ik normaal doe
Keihard strobo'en + hugeass ventilator + mensen die helemaal losgaan in de tuinzaal van Hotel Arena =
Keihard strobo'en + hugeass ventilator + mensen die helemaal losgaan in de tuinzaal van Hotel Arena =

Verwijderd
Wat een lekkere platen komen er weer voorbij! Mooi om te zien hoe iedereen min of meer zijn eigen ding doet, als je wat langere tijd meekijkt kan je bijna aan de foto's zien wie ze gemaakt heeft, leuk!
Afgelopen zaterdag was weer een editie van Little Sins, deze keer in een kasteel in Duitsland, inclusief kerkers.. ( !! ) waar het behoorlijk "los" ging..
Beelden geven wellicht een betere impressie:
1.

Tijdens de openings-show bijna alleen maar kaarslicht..
2.

Een heeeeeel klein deel van de kerkers, spooky!
3.

Ik dacht, laat ik maar gebruik maken van die spiegel bij wat people-pics
4.

alsof het nog niet heet genoeg was daar.. ;-)
5.

Partypeople
Afgelopen zaterdag was weer een editie van Little Sins, deze keer in een kasteel in Duitsland, inclusief kerkers.. ( !! ) waar het behoorlijk "los" ging..
Beelden geven wellicht een betere impressie:
1.

Tijdens de openings-show bijna alleen maar kaarslicht..
2.

Een heeeeeel klein deel van de kerkers, spooky!
3.

Ik dacht, laat ik maar gebruik maken van die spiegel bij wat people-pics
4.

alsof het nog niet heet genoeg was daar.. ;-)
5.

Partypeople
Eerste is lekker Jazz, die z/w is een beetje matjes, lijkt op een LR default z/w conversie
Dat is ook nog altijd iets waar ik veel moeite mee heb trouwens.
Verwijderd
Thanks! Blijft idd moeilijk om mooie b/w conversies te maken.. Bij deze was het weer extra lastig vanwege dat spierwitte masker wat hij op heeft. Blijft leuk om mee te stoeien.neographikal schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 19:23:
Eerste is lekker Jazz, die z/w is een beetje matjes, lijkt op een LR default z/w conversieDat is ook nog altijd iets waar ik veel moeite mee heb trouwens.
voor mensen die meer foto's willen zien: www.littlesins.com
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2008 20:23 ]
Verwijderd
yep en met dank aan caro voor het schrijven en het maken van dit persberichtje (samo kent haar ook wel)Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 16:21:
Mooire reclame Hos!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2008 17:53 ]
Noem me een miereneuker, maar Caro had misschien ff een spellchecker moeten gebruiken? We ranten regelmatig over hoe kansloos de pers omspringt met foto's en berichten etc. Maar het correct aanleveren is ook belangrijk natuurlijk.
Partypics zijn allang niet meer weg te denken uit het nachtleven en het levert al jaren dezelfde beelden op. Van mensen die het naar hun zin hebben, tot mensen die net te diep in het glaasje gekeken hebben of iets anders hebben gedaan, waardoor ze minder florissant op de foto staan. Leuk en grappig misschien. Maar een veel beter, leuker en mooier beeld krijg je van het nachtleven als je eens in de foto’s van The Hospages duikt.
Vijf jaar geleden is Arthur (alias hos) begonnen met het maken foto’s op een afterparty, na Koninginnedag. Sindsdien heeft hij in 5 jaar meer dan 350 feestjes vastgelegd op meer dan 100 verschillende locaties in en rondom Amsterdam.
Dit heeft geleid tot een verzameling foto’s van het Amsterdamse uitgaansleven waarbij veelzijdigheid, creativiteit, spontaniteit en dynamiek centraal staan van
de DJ's, VJ's, artiesten, kunstenaars, decoraties, locaties en bezoekers. De locaties varieerden van industriële complexen tot luxe uitgaansgelegenheden waarbij hij voornamelijk zijn favoriete muziekstijlen volgde, te weten club, goatrance, wereldmuziek, 60’s en 70’s.
De manier van fotograferen die Arthur hanteert, laat zich het best omschrijven als 'documentair'. Dat wil zeggen dat hij alle elementen die een feest maken probeert vast probeerd te leggen en samen te vatten in compilaties op zijn eigen website www.thehospages.com .
Kortom een vrolijke, volledige en goeie expositie over het nachtleven. Het geeft feestliefhebbers de kans om goeie (goede) herinneringen op te halen en mensen die minder bekend zijn met het nachtleven de kans om eens een kijkje te nemen in de mooie en leuke kanten van het nachtleven.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Hmmpff. Ben het met je eens Orion, ikzelf ben ook in opleiding als journalist en kan er echt absoluut niet tegen als iemand een spelling van likmevessie heeft. Mja goed, dat is niet het onderwerp van dit topic, wel leuke reclame voor hos iig
Ikzelf heb ook een soortgelijk aanbod gekregen van een organisator van een festival in juli!
Die had ook mijn foto's gezien via een vriend van me en hij heeft me gevraagd om zowel te fotograferen op het festival als een soort van expo samen te stellen van mijn beste foto's als ik dit wilde.
Nu ben ik toch wel vrij kritisch over mijn eigen dingen die ik tot nu toe heb gemaakt, dus ik weet het nog net niet zo?
Wel weer heel erg tof! Het gaat nog een keer goedkomen met me als ik dit hoor
Ikzelf heb ook een soortgelijk aanbod gekregen van een organisator van een festival in juli!
Nu ben ik toch wel vrij kritisch over mijn eigen dingen die ik tot nu toe heb gemaakt, dus ik weet het nog net niet zo?
Verwijderd
yep en die spelfouten zitten dan ook nog in de tekst die ik had aangeleverd en veel weg had van mijn flyer.
laten we het er maar op houden dat ik van fotograferen meer verstand heb

laten we het er maar op houden dat ik van fotograferen meer verstand heb
Misschien dat ik zondag na "Black" (Vrijdag) en Sensation White (Zaterdag), beide in 't Sportpaleis, ook nog wel even langs kom in A'dam. 't ligt er wel een beetje aan in welke staat ik verkeer en ook hoelaat ik thuis ben.
* jules gaat z'n best doen om er zondag bij te zijn. Wie is er nog meer?
Verwijderd
Ik had hier eigenlijk ook wel bij willen zijn, maar ik vrees dat ik het niet ga redden na morgen Zanzatraxx in Italy, vrijdag Black en zaterdag weer hard nature in Eindhoven.. Zondag kom ik mijn bed niet uit vrees ik..
Anyway, Hos, veel succes/plezier met je expositie!
Anyway, Hos, veel succes/plezier met je expositie!
Ik moet zondag middag een of andere auditie voor het ASF fotograferen. Dus daarna wandel ik wel even langs de WesterUnie. Dat zal ergens rond een uur of 5 zijn, verwacht ik zo
Damn! En ik die dacht "ik slaap zondag lekker uit, zwaar weekend met black en white 2 dagen na elkaar", maar jij vliegt even op en af naar ItaliëVerwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 00:35:
morgen Zanzatraxx in Italy, vrijdag Black en zaterdag weer hard nature in Eindhoven.. Zondag kom ik mijn bed niet uit vrees ik..

* ppFreddy hoopt stilletjes van enkele mensen goeiedag te mogen zeggen vrijdag of zaterdag
Verwijderd
Het wordt letterlijk even op en neer vliegen idd.. Donderdagavond het event fotograferen, volgende morgen om 11:00 alweer melden op het vliegveld en 's-avonds met Showtek naar Black.. Ik wilde eigenlijk zaterdag ook graag naar White ( Door die witte kleren oogt het allemaal nog veel massaler lijkt wel, ivm black, plus dat de lampen op al die witte kleren ook veel mooier uitkomen imho ) maar dan zou ik mezelf wel extreem slopen.. Aangezien ik voor White ook geen opdracht heb, laat ik deze editie toch maar voorbij gaan. Vorig jaar wel beide edities gedaan, erg mooie feesten allebei!
1 foto van vorig jaar dan maar..
1 foto van vorig jaar dan maar..

Ik ben er zondag zo goed als zeker bij 
Moet heel even kijken want moet mischien de superBikes fotorgraferen in assen......
Maar ik ga even kijken hoe en wat. Wil dit natuurlijk niet missen

Moet heel even kijken want moet mischien de superBikes fotorgraferen in assen......
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Verwijderd
Zo, net terug uit Italy. Geweldig feest, en die Italianen blijven continu los gaan..
Foto's denderen nu de computer op, alle batterijen en accu's liggen alweer aan de lader dus hoog tijd om mijn eigen accu's ook even bij te laden na slechts 1,5 uur slaap vannacht. Even bijslapen en dan richting Antwerpen, morgen maar eens wat foto's van de Zanzatraxx-tour posten.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2008 15:14 ]
Hoe wil je dat doen zonder lens dan?Marty26 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 08:56:
In andere woorden: we moeten dus vroeg op stap voor je nieuwe 70-200?
Bericht hierboven
Verwijderd
Marty26 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 08:56:

Ik kreeg een extra ticket voor een Atari pers-event niet geregeld dus hij gaat niet met mij meeFloor-is schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 18:24:
[...]
Hoe wil je dat doen zonder lens dan?
In andere woorden: we moeten dus vroeg op stap voor je nieuwe 70-200?
Wel jammer want is volgens mij enorm cool schieten daar. Zou inclusief pitwalk zijn en dergelijke. Het betere VIP gedoe op zo'n event zeg maar.
Om het ff echt duidelijk te maken. Atari heeft op de Superbike-races in Assen een pers-event voor hun Superbike-game die ze gaan uitbrengen. Ik kan daarheen omdat er ergens een reviewer uitvalt en ik de dude van Atari enorm goed ken. Moet dus ook stukje schrijven maar dat komt wel goed
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze
net mn foto's aan het importeren nu, 9 gig 
eerst wat slapen denk ik...
anyway, Black was vet
Littlewan ook weer tegengekomen en eigenlijk hebben we een groot deel van de tijd wat bijeengelopen ook, waarbij hij me aan het pesten was met mn overstap naar canon
alvast 1 fototje direct uit LR

edit: voor zo een event zou ik echt wel een wijdere lens a la 10-22 kunnen gebruiken

eerst wat slapen denk ik...
anyway, Black was vet
Littlewan ook weer tegengekomen en eigenlijk hebben we een groot deel van de tijd wat bijeengelopen ook, waarbij hij me aan het pesten was met mn overstap naar canon
alvast 1 fototje direct uit LR

edit: voor zo een event zou ik echt wel een wijdere lens a la 10-22 kunnen gebruiken
[ Voor 11% gewijzigd door ppFreddy op 26-04-2008 08:02 ]
Verwijderd
Sensation Black viel me heeeel erg vies tegen dit jaar. Erg rustig waardoor veel gaten in het publiek en tribunes aan de zijkanten half leeg, ( vorig jaar nog bomvol en erg gezellig ) Muziek stond imho veel en veel te zacht. Aan het einde van de zaal en op de tribunes kon je op normaal volume met elkaar praten, de bass kwam helemaal niet over, en zelfs de mc's werden zover teruggedraaid dat die het publiek amper konden opzwepen.
Verder amper showelementen, geen dansers, geen acts, vuurwerk heel erg matig, paar lullige 1m hoge waterstralen als decorversiering, sowieso simpele stage tov andere jaren. Publiek reageerde veelal erg mat, weinig dansende mensen en sowieso hing er niet echt een party-sfeer op veel plaatsen. Wat ik wel goed vond was de lasershow, diverse groentjes en op de 4 hoeken ieder een fullcolour. Ook het licht zag er strak uit, er werd erg goed op de muzikale hoogtepunten ingespeeld.
Hmm, dit teruglezend is het allemaal wel heel erg negatief. Ik ging er echter ook wel met relatief hoge verwachtingen heen, gevormd door eerdere ervaringen. Wat mij betreft had het niks te maken met het feit dat wij NL'ers nogal verwend zijn op dance-gebied, maar dat er in meerdere opzichten niet werd voldaan aan het image wat hoort bij een event als Black.
Was leuk om even met Mittnick gepraat te hebben, toch beter als een naam ook een gezicht heeft.. :-)
Foto's volgen later, eerst nog een flinke set foto's van een ander feest afronden.
Paar foto's van de kickoff van de Zanzatraxx Label Tour in Italië, discotheek Florida:
1.

2.

3.

4.

5.

6

7
Verder amper showelementen, geen dansers, geen acts, vuurwerk heel erg matig, paar lullige 1m hoge waterstralen als decorversiering, sowieso simpele stage tov andere jaren. Publiek reageerde veelal erg mat, weinig dansende mensen en sowieso hing er niet echt een party-sfeer op veel plaatsen. Wat ik wel goed vond was de lasershow, diverse groentjes en op de 4 hoeken ieder een fullcolour. Ook het licht zag er strak uit, er werd erg goed op de muzikale hoogtepunten ingespeeld.
Hmm, dit teruglezend is het allemaal wel heel erg negatief. Ik ging er echter ook wel met relatief hoge verwachtingen heen, gevormd door eerdere ervaringen. Wat mij betreft had het niks te maken met het feit dat wij NL'ers nogal verwend zijn op dance-gebied, maar dat er in meerdere opzichten niet werd voldaan aan het image wat hoort bij een event als Black.
Was leuk om even met Mittnick gepraat te hebben, toch beter als een naam ook een gezicht heeft.. :-)
Foto's volgen later, eerst nog een flinke set foto's van een ander feest afronden.
Paar foto's van de kickoff van de Zanzatraxx Label Tour in Italië, discotheek Florida:
1.

2.

3.

4.

5.

6

7

Damn Jazzs, 't straalt ook van je foto's af trouwens (ligt niet aan jou zo te zien), mat²²²
Verwijderd
Hmm.. dan heb ik toch echt iets niet goed gedaan, want de foto's zijn uit Italië, waar het wel goed los ging..neographikal schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 14:17:
Damn Jazzs, 't straalt ook van je foto's af trouwens (ligt niet aan jou zo te zien), mat²²²
Dit topic is gesloten.
Let op:
* Nieuw hier? Lees eerst de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/29406840#29406840" target=_new>topicstart</a>. Daar worden de belangrijkste punten aangestipt.
* Gebruik de <strong>~~~[check images]</strong> knop voordat je een bericht met foto's plaatst.
* Plaats band- en concertfoto's niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1065101/" target=_new>dit topic</a>.
* Stel hier geen open vragen over apparatuur of settings maar wees specifiek.
* Doe hier geen verzoeken om grote versies / wallpapers.
* Nieuw hier? Lees eerst de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/29406840#29406840" target=_new>topicstart</a>. Daar worden de belangrijkste punten aangestipt.
* Gebruik de <strong>~~~[check images]</strong> knop voordat je een bericht met foto's plaatst.
* Plaats band- en concertfoto's niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1065101/" target=_new>dit topic</a>.
* Stel hier geen open vragen over apparatuur of settings maar wees specifiek.
* Doe hier geen verzoeken om grote versies / wallpapers.