Op zich met echt dónkere achtergronden is het wel ok denk ik, kan wel een leuk effect hebbenjules schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 02:23:
[...]
Ik was de namen ff kwijt, robbie en richy ofzo. Maar op die foto lijkt het net alsof ie een pruik op heeft
[...]
Ene keer is het grappig, andere keer wil je weer een wat donkere achtergrond. Zat van't weekend zelfs eens te denken om het eens over een hele andere boeg te gooien voor 1 keer; gewoon kneiter hard inflitsen en korte sluitertijden pakken. Witte gezichten en pikzwarte achtergronden. Op zo'n manier dat je het onderwerp helemaal isoleert van de achtergrond. Beetje het idee van mijn oude icon. Word weer tijd voor een nieuwe geloof ik, want deze is nog net geen 18.
maar ik vind het zelf altijd zo lelijk als de achtergrond een klein beetje belicht is (net te veel voor bovenstaand effect en veel te weinig om de diksolichtjes mee te pakken)... Dan wordt op veel foto's namelijk pas echt duidelijk hoe schraal de meeste toko's eruitzien zonder gekleurd licht
ja, typ ik om fukkin vijf over 2 een post hier in dit topic, wordt er binnen 15 20 minuten gereageerd, da's pas vreemd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2008 02:31 ]