Hey pleaaaaaseeeeee..
Blijkbaar wordt je hier sneller geaccepteerd als je aan het billenlikken bent..
Sorry mensen..
maar zo werkt dat niet bij mij....
Als iemand mij effe haarfijn met harde argumenten kan uitleggen WAT er hier allemaal verkeerd is gegaan..dan stel ik dat ZEER op prijs..
Ook dit hele gejank heb ik door andere mensen laten lezen die zichzelf ook echt afvragen waarom men zo reageert zoals het de afgelopen uren is gelopen......
Men overdrijft hier als ik weet niet wat en dan mogen mensen misschien wel zeggen dat dit een gewaardeerd en informatief forum is maar als ik de reacties allemaal op moet sommen zoals ik ze de afgelopen 24 uur ZELF heb ervaren dan blijft er vrijwel weinig tot NIETS over van het IQ van de meeste zogenaamde gewaardeerde en informatieve gasten hier...
Ik heb mezelf netjes voorgesteld 3 pagina's terug..
Ik heb gezegd voor wie ik fotografeer...hoe ik erop ben gekomen...wat voor software en camera ik zoal gebruik....Als je meer van mij wilde weten..dan kon je dat netjes aan mij vragen..
Een betere binnenkomst kon ik mij niet wensen..
Vervolgens vraagt iemand mij dat ik desnoods ook een paar foto's moest plaatsen..Dat je verplicht foto's MOET plaatsen zie ik ook nergens staan....neem aan dat je ook rustig mag meediscussieren of je mening mag geven over zaken maar goed ik heb er geen probleem mee...
Nou..ik heb geen foto's geplaatst...maar een link....en omdat ik die link heb geplaatst in plaats van foto's wordt ik vervolgens bedolven onder de meest uiteenlopende reacties die nergens op slaan..
Ik ben niet op zoek naar commentaar...ik ben ook niet op zoek naar kritiek...ik ben ook niet op zoek naar ruzie of iets dergelijks....dat maak ik er niet van maar dat maken anderen ervan door de manier hoe ze mij vervolgens te woord staan...
Mijn intentie is om hier een beetje rond te kijken en eventueel op zoek te gaan naar advies
Ik ben netjes...geef aan hoe ik tegen dat soort zaken opkijk...Nergens heb ik in mijn beredeneringen iemand beledigd of iets in die geest..(zoals Simon hierboven beweert...). Mocht dat inderdaad zo zijn dan zie ik die quote van mij ook graag tegemoet.
Als er vervolgens ene Floris dus ook met zijn bijdehante opmerkingen mij aan komt vallen..(en ja..hij viel mij ook echt aan...) tsja...dan kun je het me niet kwalijk nemen dat ik keihard terugsla...
Er wordt hier gesteld dat ik open moet staan voor kritiek of weet ik het...maar wie zegt uberhaubt dat ik mijn foto's in eerste instantie hier tentoon wilde stellen..?? Dat had ik helemaal niet in gedachten...dat maken jullie ervan...Not me..
Voor hetzelfde geld kon ik ook een beginneling in fotografie in het algemeen zijn die hier op zoek kwam voor advies/begeleiding/vragen aan de so called professionals om die vervolgens in het nachtelijk leven uit te gaan proberen.....en dan wordt je vervolgens zo behandeld.....
Tsja...dat noem ik dan van een koude kermis thuiskomen...
Ik wil mijn oprechte excuses echt aanbieden aan iedereen die hieronder geleden heeft want dit was niet de bedoeling..
Ik ben eerlijk als ik zeg dat ik mezelf niet de schuld geef voor deze bullshit...want ja..dat is het ook echt..bullshit.....
maar dat sommige mensen ook moeten leren om op een respectvolle manier met nieuwelingen om te gaan ipv zo hoog van de toren te blazen om alleen maar aan te tonen hoe stoer je niet kunt zijn , achter je computertje, op dit forum...
Succes hier verder...
En onthou de naam Longjoy1980 maar..
Als je nu je oordeel over mij al klaar hebt...tsja...jouw goed recht..kan je niet tegenhouden..
Als je mij wilt bannen/ip-blocken or whatever..Doe dat dan ook...als ik je op die manier een beetje plezier in je leven kan geven..ga gerust je gang...voeg de daad dan ook bij het woord...anders zijn het holle woorden..
Voor nu..teveel gelul...ga rustig door met foto's posten...
Ik observeer wel en wellicht dat ik eens iets neerdrop...
Vrolijk pasen verder.