• Jeffrey0416
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 14:09
Vind het egt een geweldige game. Heb veel moeten investeren om deze game op zijn max te draaien. Maar het resultaat is zeker de moeite waard. Af en toe gewoon rustig rondjes lopen in de jungle mooie plekken zoeken en rond zwemen etc. Net of je zelf op dat eiland loopt !

• Anonnymous!
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 15-01 07:34

Anonnymous!

Are You Man or Mouse?

Frerk,

Ik ben nu een server aan het Bouwen/Scripten/maken hoe je het noemen wilt waar je die noobs niet zal vinden :)
Ik werd er ook gek van, die mensen blijken niet te snappen dat ze een geweldig spel aan het verzieken zijn.

• hosee
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 06-10 10:06
guardian-spirit schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 18:46:
[...]

Ik wist niet eens dat deze spel nog leefde bij de gamers?
Ik vind hem inderdaad ook nog steeds bloedmooi!

Crysis 2x uitgespeeld en Warhead 1x .... misschien binnenkort warhead nog een keer spelen....

Doordat alles zo mooi is gemaakt en dan ook nog eens zowat echt een jungle gevoel hebben op veel plekken dan wil je gewoon blijven spelen. En de gameplay was ook zeer goed te doen naar mijn mening, de suit powers voegen veel meer toe dan je zou denken....

Eerlijk gezegd vraag ik me af of er momenteel uberhaupt wel een spel mooier is als Crysis (en ook zo lekker wegspeelt).
En toch vind ik persoonlijk dat Far Cry 2 zeker zo mooi is als Crysis. Daarbij vind ik ook dat de textures van de hutten, terrasjes en de spulletjes absoluut niet in verhouding staan qua graphics t.o.v. de vegetatie en het water.

Asus P6t / Core i7 @1.800mhz / 3.150mhz, 1.048V / 1.168V waterkoeling / mem: Patriot Viper ddr3, 1600mhz. c8, 3x2gb / 285gtx in SLI / Thermaltake 850W / Dell 30"

• Anonnymous!

Anonnymous!

Are You Man or Mouse?

Far Cry 2 heeft niks te maken met crysis en of Far Cry 1.
Ik vind FC2 lang niet zo mooi als crysis, zo en zo is de engine lang niet zo geavanceerd, bomen zijn bijvoorbeeld gewoon lelijk in fc2, maarja dat is mijn mening.

Enige spel wat ik mooier vibnd als Crysis is Dirt2, dat is egt geniaal wat dat spel op je scherm tovert met DX11

• hosee
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 06-10 10:06
Uiteraard heeft Far Cry2 (Far Cry 1 ????? :? ) niets te maken met Crysis qua graphics opzet. Exotisch groenere vegetatie en helder blauw water is natuurlijk heel wat anders dan het droge binnenland van Afrika maar het gaat mij vooral om mijn tweede zin.

[Voor 46% gewijzigd door hosee op 13-12-2009 08:30]

Asus P6t / Core i7 @1.800mhz / 3.150mhz, 1.048V / 1.168V waterkoeling / mem: Patriot Viper ddr3, 1600mhz. c8, 3x2gb / 285gtx in SLI / Thermaltake 850W / Dell 30"

• Galvatron
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 17:09
Als ik Crysis opstart in 1920x1080 dan loopt ie op 50hz i.p.v. het beeldscherm dat native 60hz ondersteund. Met Alt+Enter kan ik het forceren naar @ 60 maar vind ik niet erg praktisch. Heeft iemand hier een andere oplossing voor. Met CCC en HDTV support werkt het ook niet, blijft opstarten in 50Hz.
Heb overigens een 24" Acer en 5850.

• Splinter Cell
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 15:39

Splinter Cell

AMD HD7850

PC Gamer tweets that the first Crysis 2 preview is just around the corner. The preview will be published on the February 2010 issue of PC Gamer Magazine and it comes equipped with the first two screenshots from the game. The cover image shows an illustration of Nanosuit 2 in action and states that Crysis 2 will go into a mind-blowing new direction. Check out the cover image below. According to Maximum PC the issue will be available for purchase starting next week.

Quote from website Maximum PC's news story:

The preview debuts the first two screens from the game, showing off a lush city park (complete with benches, trash cans, and plenty of trees) and a decimated city street.

There's also an interview with the game's Executive Producer, Nathan Camarillo, which includes highlighted phrases like "far from tropical" and "increased verticality."

• Asgaro
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 15:25
Yes yes yes! _/-\o_

[Voor 255% gewijzigd door Asgaro op 20-12-2009 21:57]

• Audione0
  • Registratie: april 2009
  • Nu online

Audione0

Strijdt der titanen

heb al veel gelezen over deel 2.. Ook wel leuk voor de console gamers. Maar op de PC wordt het denk ik wel wat mooier..

Beetje offtopic:
Cry-Engine 3:
http://www.youtube.com/watch?v=1Kvl31g77Z8

http://www.youtube.com/watch?v=QQ5CKd-yel0

http://www.youtube.com/watch?v=dEuoPfbkbsc

http://www.ea.com/games/crysis-2

http://www.ea.com/videos/...0VgnVCM100000ab65140aRCRD

[Voor 111% gewijzigd door Audione0 op 20-12-2009 23:28]

Intel 6800k@4000Mhz / Asus Strixx X99 Gaming / Scythe Mugen 4 / Ballistix Elite 32 GB DDR4-2666@3000Mhz / Crucial M500 – Samsung 750 Evo - Samsung F3 1TB@RAID 0 / MSI RTX 2080 Gaming X Trio / Corsair Hx750i / Alles in een Define R5 Black gepropt

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

Op de PC wordt het ook mooier/krachtiger. PC kent geen limieten, zoals de consoles die wel heeft. Crytek heeft al de limieten voor de PS3 bereikt.

• Audione0
  • Nu online

Audione0

Strijdt der titanen

Ik heb daarnet crysis 1 gekocht.. Wil toch wel ff online.
Maar het volgende. Als ik online wil kan ik maar op een paar servers. Bij de rest krijg ik de melding dat ik een miss match heb. Dus niet dezelfde patch versie oid.
De laatset patch die ik geinstalleerd heb is 1.2.1. Dit is toch de laatste? Of zijn er al meer?
Ik zie nl dat 1.5 uit is, maar die is voor Crysis wars.

Ik hoor het wel..

mvrgr

Intel 6800k@4000Mhz / Asus Strixx X99 Gaming / Scythe Mugen 4 / Ballistix Elite 32 GB DDR4-2666@3000Mhz / Crucial M500 – Samsung 750 Evo - Samsung F3 1TB@RAID 0 / MSI RTX 2080 Gaming X Trio / Corsair Hx750i / Alles in een Define R5 Black gepropt

• Cartman!
  • Registratie: april 2000
  • Niet online
Heb je ook de 1.2.1 hotfix er nog overheen gegooid?

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

Crysis 2 gepland voor dit jaar

It seems that subscribers of PC Gamer US
magazine have already got a hold of the February 2010 issue which has Crysis 2 as the cover story. The article features an interview with Executive Producer Nathan Camarillo as well as screenshots from the game. According to the magazine article Crysis 2 is estimated to be released in the second half of 2010. Below is a short summary of the interview, as quoted. We are, unfortunately, unable to link to the actual report because it contains an iPhone photo of one of the Crysis 2 screenshots on the magazine. Expect more details on this soon!

Nathan Camarillo, executive producer on Crysis 2, tells the magazine that the sequel won't take place on another tropical island setting as we're used to. Instead, Crysis 2 makes the jump to a "new style of jungle" -- something they aren't ready to fully discuss just yet.

"We are applying our expertise to a new style of "jungle" which we will discuss more in the upcoming months, but it is definitely far from tropical," says Camarillo. "We are very excited to introduce Crysis-style sandbox gameplay to a different, yet ultimately familiar environment."

He adds that the team "expects to have increased verticality over the traditional Crysis sandbox," and as such the enemy AI is being overhauled to utilize their new surroundings. When queried on the "Crysis is going to consoles, so the design must be gimped" topic, Camarillo explains that that's "not necessarily" the case. "In some ways it has allowed us to avoid overdesigning features, to keep the focus narrower and tight for a compelling experience on all platforms."

Further, Crytek want their Far Cry successor to finally be included among the "successful cross-platform shooter franchises." "There are many successful cross-platform shooter franchises on the market, and it's time that Crysis sat proudly among that group." Crysis 2 is currently slated for release in the latter half of 2010.
http://www.incrysis.com/i...task=view&id=841&Itemid=1

• nilpheria
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 11-01-2016
prachtig spel is het ook ^^ ik zie met smart uit naar crysis 2... hopen dat mn PC hem nog wel trekt, ik wel hem nl. wel op enthusiast spelen :D

• Cartman!
  • Niet online
Gisteren Crysis uitgespeeld, na 2 jaar toch maar eens de single player gecheckt. Ik vond het vanaf het moment dat ik mijn inging niet echt leuk meer. Hopelijk brengt Crysis 2 meer dan alleen aliens maar ik vrees t ergste. Eerst nog maar even Warhead spelen ook...

• Snake
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 18:16

Snake

Los Angeles, CA, USA

Cartman! schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:49:
Gisteren Crysis uitgespeeld, na 2 jaar toch maar eens de single player gecheckt. Ik vond het vanaf het moment dat ik mijn inging niet echt leuk meer. Hopelijk brengt Crysis 2 meer dan alleen aliens maar ik vrees t ergste. Eerst nog maar even Warhead spelen ook...
Dat gevoel had ik ook, het is leuk totdat de aliens komen. Dan is het echt te idioot voor woorden, het zijn halve robotten, ze zien er niet uit, idioot sterk, en vooral idioot irritant.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

And other scans that are more zoomed in:

• Anonnymous!

Anonnymous!

Are You Man or Mouse?

Dankjewel!

Ik ben echt zo benieuw naar crysis 2, vooral de Sandbox zal nieuwe mogelijkheden gaan bieden.

Ik zag pas trouwens dat je crysis 2 kon pre-orderen bij de game-mania, klopt dat?

• Asgaro
Bedankt voor de scans Splinter Cell!

• Patecatl
  • Laatst online: 28-03-2013
.

[Voor 99% gewijzigd door Patecatl op 13-02-2010 12:39]

http://www.leren.nl/cursus/sociale-vaardigheden/lastige-mensen/betweters.html

• Patecatl
.

[Voor 99% gewijzigd door Patecatl op 13-02-2010 12:40]

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

Speel je in Devmode? Dan kun je met F3 noclippen. Anders heb ik het nog nooit meegemaakt.

• Patecatl
.

[Voor 103% gewijzigd door Patecatl op 13-02-2010 12:41]

• Asgaro
@ qwerty1971:

Ik heb Crysis Warhead. Als je het voor de verhaallijn doet, moet je het natuurlijk niet kopen. Daar valt niet veel in te vertellen. Het is vooral meer van hetzelfde: maar ik heb het gekocht omdat ik sowieso van de Crysis franchise hou. Hoewel ik dat hele alien-gebeuren wel wat achterlijk vind, en dat zit er terug in...

Ik heb wel zeer veel Crysis Wars gespeeld! Dat was echt zalig indertijd - ik weet niet of het momenteel nog zo populair is. Ik vond het echt zalig om met een paar gasten in een heli te gaan met parachute, en dan te skydiven boven een bepaalde locatie :D
Ik zou het echt is moeten terug installeren, om te zien of het nog zo populair is. Maar momenteel blijf ik nog bij COD: MW2 ;)

• Patecatl
.

[Voor 100% gewijzigd door Patecatl op 13-02-2010 12:41]

• Omnyakom1
  • Laatst online: 17-10 15:09
heb je voor crysis wars Crysis zelf nodig? En wat zou het beste keus zijn tussen die twee? Wil vooral sandbox mappen bouwen en multiplayeren.

• Asgaro
@ Omnyakom1: De originele Crysis is niet nodig voor Crysis Wars. Ook moet de singleplayer expansionpack van Crysis Warhead niet persé geïnstalleerd zijn aangezien SP en MP totaal gescheiden te installeren is. :)
Als je wil multiplayeren, zou ik gaan voor Cry Wars. Crytek heeft geluisterd naar de MP feedback van de eerste Cry en dus wat zaken verbeterd in Cry Wars. (Vraag mij niet wat precies, dat ben ik wat vergeten. :P)
Hoewel ik niet echt iets kan zeggen over de populariteit tussen Cry MP en Cry Wars MP. Mss is de install base van Cry MP nog altijd groter dan Cry Wars MP. ;)
Als je wilt modden, zou ik gaan voor de expansion. Ben zelf niet actief in de modcommunity maar ik weet dat de meeste mods - mbv tools vrijgegeven door Crytek - geport zijn naar de nieuwere sandbox editor, die bij de expansion hoort.

• drZymo
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 15-10 05:55
Komend weekend weer een kleine LAN party met zijn 6en. Lekker Crysis Wars spelen. Waarschijnlijk wordt het weer non-stop 3 vs 3 Team Instant Action. Heb er nu al zin in. Zijn er nog meer die nog regelmatig CW spelen?

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

• Asgaro
Ik ga het eind deze maand - na de examens - nog eens installeren. Tenminste, als ik niet addicted geraak aan de BF BC2 beta die de 28ste start ;)
Wordt CW nog genoeg online gespeeld eigelijk?

• Cartman!
  • Niet online
Ik speel nog steeds veel Crysis MP (niet War) omdat ik dat veel overzichtelijker vind spelen dan CW MP persoonlijk. Ik speel vaak op BROS en NoobTrainers servers (met name de laatste) onder de naam OMC-Cartman. Jammer dat Crystats niet meer update, ik stond op moment van stoppen op plaats 2700 wat ik niet heel slecht vond. Had veel hoger geweest als het niet gestopt was, best jammer.

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Is er nog geen topic voor Crysis 2? Ik zag 'm laatst als pre-order staan bij Game Mania.

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

bram1984 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 16:05:
Is er nog geen topic voor Crysis 2? Ik zag 'm laatst als pre-order staan bij Game Mania.
Ik zal zeggen, ga je gang. ;)
Shacknews' report on Electronic Arts' fiscal year 2010 update call states that, according to EA Chief Executive Officer John Riccitiello, Crysis in full margins is expected to be released between April 1st, 2010 and March 31st, 2011. EA CEO actually not saying "Crysis 2" has sparked speculations on the possibility of there being more Crysis titles coming out than just Crysis 2. Some websites also pointed out that "full margins" could just be interpreted as "multi-platform release". Also, the February 2010 issue of PC Gamer US magazine recently printed out a release date estimate of October-December 2010 for Crysis 2.

All of this uncertainty is an indication that the release of Crysis 2 could still be a long ways off. We shall see if an upcoming fan interview session with Crytek, hosted by PC Games Hardware, will shed more light on all things Crysis 2, the next hugely anticipated first person shooter from Crytek.
http://www.incrysis.com/i...task=view&id=843&Itemid=1

Dat wordt natuurlijk gewoon november - december denk ik.

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

Crysis 2 speelt zich af in New York. Dat staat op de cover van het maartnummer van het Amerikaanse PlayStation Magazine. Een redacteur van het blad bracht het nieuws via Twitter.

De setting komt voor veel gamers als een verrassing, omdat de eerste Crysis zich afspeelde op een met ijs en oerwoud bedekt eiland. Wederom zullen spelers het opnemen tegen buitenaardse aanvallers.

Omdat alleen de cover van het magazine is onthuld, zijn dit de enige nieuwe details. Meer informatie komt hoogstwaarschijnlijk wanneer het maartnummer in de Amerikaanse winkelschappen ligt.

Piraterij
De eerste Crysis kwam eind 2007 uit voor PC en baarde vooral veel opzien met de kwaliteit van de graphics. Desalniettemin was Crysis niet zo'n financieel succes als de ontwikkelaar en uitgever gehoopt hadden, doordat de game zeer vaak illegaal werd gedownload.

Ontwikkelaar Crytek heeft om deze reden besloten geen games meer exclusief voor PC uit te brengen. Crysis 2 verschijnt daarom op PC, PlayStation 3 en Xbox 360. Wanneer dat zal zijn, is nog niet bekend.
http://www.gamer.nl/doc/5...peelt-zich-af-in-New-York

• Cartman!
  • Niet online
Ben erg benieuwd of er weer een PowerStruggle multiplayer mode in zit, zou denk ik de enige reden zijn om hem te komen. Ik weet nog niet of ik deze origineel ga kopen als er alleen aliens inkomen (das even afwachten dus). Ben er ook nog flink zuur van dat na 2 maanden de stekker uit de support ging wegens "piracy" :{ Had hem op de dag van launch gekocht voor 50 euro en ik stond mooi in de kou met tig bugs. Even afwachten hoe t zit met de aliens en de multiplayer dus. Vond in Crysis 1 de aliens toch wel de doodsteek voor het spel, vond ik direct niks meer aan :{

• Patecatl
.

[Voor 108% gewijzigd door Patecatl op 13-02-2010 12:38]

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

During the upcoming months Crysis fans will be finally getting a good dose of infomation and media on Crysis 2 in the form of magazine previews. In addition to the PlayStation: Official Magazine preview, as reported earlier, the February issue of German PC Games Magazin will be out on January 27th and will come equipped with screenshots, tech-talk, performance analysis, a look at the missions and of course the Nanosuit 2.0.

PC Gamer US's April issue will be covering Crysis 2 again, this time with a preview with exclusive screenshots and live demo impressions. The issue will be on the shelves on March 2nd.

Thanks to kilmas and Furtkamp for the links!
http://www.incrysis.com/i...task=view&id=845&Itemid=1

• Dennis585
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 15:55
Hoe doe je de benchmark in crysis en warhead?

Ik wil ff lekker benchmarken. :)

• Knaak
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 17:17

Knaak

It's me, Mario!

Haha die scans laten toch echt heel hard zien hoe ernstig ver de xbox360 en ps3 achter lopen. :P

• bram1984
Ach, zolang mijn PS3 Uncharted 2 graphics kan uitpoepen, ben ik al lang blij. Mijn multiplayer ervaring kan tenminste niet massaal verneukt worden. :)

• Saven
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 19:32

Saven

Administrator

Kort vraagje: misschien ligt het aan mij :P Maar ik heb sinds een paar dagen Crysis Warhead geinstalleerd. Draait allemaal soepel en ziet er strak uit :)

Maar ik heb het gevoel dat Warhead iets ingeleverd heeft op zijn graphics om zo een betere performance te krijgen? Of heb ik het nu mis.
Het is erg lang geleden dat ik Crysis heb gespeeld, en ondertussen heb ik ook een nieuwere PC aangeschaft :P Maar ik dacht eigenlijk dat Crysis er íets beter uitzag dan Warhead :) Maar kan het ook mis hebben :P

• bram1984
Maar ik heb het gevoel dat Warhead iets ingeleverd heeft op zijn graphics om zo een betere performance te krijgen? Of heb ik het nu mis.
Maar ik dacht eigenlijk dat Crysis er íets beter uitzag dan Warhead
Dan klopt je gedachte toch, of niet? :)

• whersmy
  • Laatst online: 17-10 18:31
Die scans van Crysis 2 doen het helaas niet, ben wel benieuwd!!

• movo.
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 23-08 13:43
whersmy schreef op maandag 15 februari 2010 @ 10:59:
Die scans van Crysis 2 doen het helaas niet, ben wel benieuwd!!
Same.

• whersmy
  • Laatst online: 17-10 18:31
Ik denk dat Crysis 2 wel iets weg gaat hebben van een film die je speelt. Met hopelijk het èèn en ander op high met een HD5970, en keihard knallen maar in NYC. In het ergste geval moet op een hoge resolutie bijna alles op medium geschroefd worden voor een beetje speelbare framerates. Ik heb wel een paar screens gezien op de vorige pagina, en dat zag er echt gooooooooeeeed .uit.

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Ik vraag me af welke rol de Koreanen zullen gaan spelen.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• JediUberknaft
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 17-02 14:35

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Saven schreef op maandag 15 februari 2010 @ 01:53:
Kort vraagje: misschien ligt het aan mij :P Maar ik heb sinds een paar dagen Crysis Warhead geinstalleerd. Draait allemaal soepel en ziet er strak uit :)

Het is erg lang geleden dat ik Crysis heb gespeeld, en ondertussen heb ik ook een nieuwere PC aangeschaft :P Maar ik dacht eigenlijk dat Crysis er íets beter uitzag dan Warhead :) Maar kan het ook mis hebben :P
Er is een mod uit, heb ik ook gebruikt, en die maakt Warhead nog weer een stuk mooier. Helaas niet zo mooi als bijvoorbeeld de Natural Mod voor Crysis. (die is echt supermooi). Maar meer diepte in de textures enzo, ziet er mooi uit. " crysis_texture_update_pack " heet hij, google daar maar eens op.

• Saven
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 19:32

Saven

Administrator

bram1984 schreef op maandag 15 februari 2010 @ 10:04:
[...]

[...]

Dan klopt je gedachte toch, of niet? :)
Ja dat was meer een vraag :P Omdat ik het niet meer zeker wist hehe
JediUberknaft schreef op maandag 15 februari 2010 @ 12:33:
[...]

Er is een mod uit, heb ik ook gebruikt, en die maakt Warhead nog weer een stuk mooier. Helaas niet zo mooi als bijvoorbeeld de Natural Mod voor Crysis. (die is echt supermooi). Maar meer diepte in de textures enzo, ziet er mooi uit. " crysis_texture_update_pack " heet hij, google daar maar eens op.
Ik ga eens ff kijken :) Thanks!

Maar is er iemand die mijn vermoeden ook daadwerkelijk kan bevestigen? :P

[Voor 5% gewijzigd door Saven op 15-02-2010 12:47]

• matel
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 19-10 16:49
Ik probeer nog aan Crysis Warhead te komen, maar hij is nergens meer te krijgen lijkt het wel :S

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

matel schreef op maandag 15 februari 2010 @ 13:08:
Ik probeer nog aan Crysis Warhead te komen, maar hij is nergens meer te krijgen lijkt het wel :S
Een koopje:

http://www.bol.com/nl/p/g...04004006194014/index.html

• Cartman!
  • Niet online
Op Steam sowieso nog wel lijkt me, daar is ie alleen relatief duur imo.

• PdeBie
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 17:29
sinds gisteren mijn nieuwe videokaart in m'n pc zitten. Waar ik met m'n oude 8800GTS 320Mb alles op low moest zetten, ben ik benieuwd hoe ik de settings nu kan instellen.

ben reuze benieuwd :9~

• Sméagol
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 19-10 00:47

Sméagol

Master of Mayhem

Paar dagen terug dit spel ge-herinstalleerd onder Windows 7, na 't een paar maanden terug geprobeerd te hebben onder Vista. Maar 't spel froze elke keer, en ik was onder de indruk dat 't op een bepaald moment gebeurde, dus ik liet 't even voor wat 't was en ging verder met L4D. Maar m'n computer bleek ook niet echt stabiel toen, als 't goed is heb is dat nu inmiddels allemaal opgelost, dus vandaar de herinstallering.

Heb er nu van kunnen genieten, blijft 't prachtigste spel wat ik gespeeld heb. Desondanks niet alles op max kunnen zetten, nu wist ik al dat zelfs met m'n 2 x HD 4890 dat niet ging lukken, maar zelfs op high en zonder AA heb ik nog framedrops, en een enkele freeze (maar niet meer op een bepaald punt), dus ik heb 't gevoel dat m'n videokaartjes wat onder presteren. Zoals ik al zei, volgens mij is m'n systeem verder stabiel, met andere games geen crashes meer gehad.

Toffe game verder, niet super-episch, maar gewoon een lekkere FPS. Stukje in dat Alien schip was een beetje saai (al was 't leuk om zo'n alien te pakken en 1-hit killen, maar dit bleek terug op 't land een stuk lastiger te doen), maar de missies daarna maakte dat weer goed, vooral als dat grote beest achter je aanzit ;).

Sta achteraf een beetje versteld van m'n eigen tactieken, heb echt nog nooit de cloak gebruikt, terwijl ik dit in Deus Ex constant gebruikte, en ik zie ook achteraf dat 't best van pas had kunnen komen. Warhead er acteraan geïnstalleerd, en daar is 't nu nog erger. Speel een stuk onvoorzichtiger en hectischer, heeft te maken met die velen uren CoD6. Maar ook in Crysis werkt een speed-mode en akimbo uzis èrg goed ;).

Warhead nog niet uitgespeeld verder, en Wars moet ik nog installeren. Ik begrijp dat 't een goeie multiplayer game is die nog steeds veel gespeeld wordt? Wil ook weer een beetje beginnen aan mapmaking. Was er vroeger een beetje mee bezig, met de Quake editor (voor Elite Force), maar had helaas nooit iets afgemaakt. Dus daar ga ik ook maar 'ns naar kijken.

Wel even een vraagje over Crysis; die missie in dat VTOL ding, ik heb die waarschijnlijk 't meest over gedaan, puur omdat ik even van die secundairy objectives niet voor elkaar krijg. De missie zelf en 't vliegen was simpel, maar ik kreeg 't nooit voor elkaar om die convoy te beschermen. Is dit überhaupt mogelijk? Zo vaak geprobeerd, maar hoe snel ik er ook naar toe ging, elke keer was sowieso het middelste voertuigje kapot. De voorste was beschadigd maar nog heel, de achterste was ook prima, maar tegen die tijd waren ze al afgeschreven en kon je die objective niet meer halen..

Make lovecraft not warcraft. / Films 2019

• Worran
  • Registratie: mei 2007
  • Niet online
nieuwe beelden , ziet er weer lekker uit

http://www.youtube.com/wa...Q&feature=player_embedded

:)

always under construction

• Ikkuh84
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 20:42
Maar dit zijn dus beelden van de PS3 en de Xbox 360 versie ?? Althans dat neem ik aan aangezien ze op het eind van het filmpje de sandbox laten zien en het verschil tussen de 2 versies. Maar damn wat ziet dat er mooi uit zeg :9~

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Worran
  • Niet online
ja, alleen die gezichten animatie komen van de pc af

• drZymo
Het staat gewoon vermeld bij de verschillende stukken van welk platform het afkomstig is. Deferred lighting (2e scene) is bijvoorbeeld op pc.

Zit er wel echt erg goed uit.

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

• Thomas
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

dennis585 schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 09:32:
Hoe doe je de benchmark in crysis en warhead?

Ik wil ff lekker benchmarken. :)
Staan in Bin 32 als ik het goed heb.

Oh en het klopt dat Warhead lelijker is, de textures zijn wat lelijker om het wat lichter te maken.

http://www.youtube.com/watch?v=yxWdGm0Y9XY

Vooral als de je de auto ziet (0:30) kan je duidelijk verschil zien.

| Switch FC: SW-3939-0492-5105 |

• arbynthechief
  • Laatst online: 15-04-2011
Misschien is het al eens gepost, maar: http://vimeo.com/1647830

Geweldig! En zelfs nu is Crysis grafisch nog niet geëvenaard!

• SideShow
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 16-10 19:49

SideShow

Administrator

Ik heb nu ook een nieuwe PC (i5 750, 5870) en kan nu na zoveel jaar eindelijk crisys spele in volle glorie (extreme graphics met wat mods, 1920x1080) en haal nu nog maar een minimuml van 40fps ... max 80fps.

Maar wat een goed spel eigenlijk. Jammer dat het toendertijd werd afgekraakt, maar dat komt natuurlijk omdat iedereen teleurgesteld was door de lage performantie.

Dus, echt, toppie singleplayer ervaring :) Enkel jammer die donkere alientunnels, bijna gestopt met spelen daardoor. Ondertussen zit ik nu wel in de sneeuw.

• rickyy
  • Laatst online: 08-08 19:54
Crysis heeft gewoon een epic verhaal. Meeste games gaan over kleine dingetjes, maar hier gaat de hele wereld naar de klote, alles in rep en roer, daar houd ik wel van :P.
Ook die muziek enzo, vooral in Warhead is echt goed gemaakt. Muziek kan een game echt veel beter laten zijn.
pdebie schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:01:
sinds gisteren mijn nieuwe videokaart in m'n pc zitten. Waar ik met m'n oude 8800GTS 320Mb alles op low moest zetten, ben ik benieuwd hoe ik de settings nu kan instellen.

ben reuze benieuwd :9~
Raar, ik kon met mijn oude 8800GTS 320 gewoon met alles op very high spelen, al dan wel met 1024x768 resolutie en een framerate van 15/40. Maar speelbaar.

Met mijn 9800GTX+ speel ik nu 1280x800 alles very high met 30/60 fps.

Ik heb alleen wel een nieuw probleem, sinds ik op windows 7 zit heb ik last van te weinig geheugen denk. Dit gebeurd er:

In het begin van het level is alles soepel, 40/50fps enzo. Dit blijft ook, maar hoe verder ik kom hoe meer stotters ik krijg als ik naar links en naar rechts kijk.
Je heb bijv. gewoon 40fps, en je loopt, dan kijk je naar rechts en dan blijft ie 1/2 of soms wel 5 seconden haken, geluid gaat wel gewoon door.

Ik heb 2gb ram 800mhz, windows 7 gebruikt idle al 700/800mb ram. Is dit het probleem?

Core 2 duo E8400 @ 3ghz
2gb OCZ tit. ram
9800GTX+ oc

Nog een probleem trouwens;

Zodra ik mijn CPU overklok, (3,6ghz bijv) dan klopt de voice act niet meer. Alle laatste woorden worden weg gelaten, echt raar.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• fremen.mehmet
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 26-02-2015
Volgens mij is het tijd op een nieuwe topic te starten over Crysis 2, website is online en release zal waarschijnlijk zomer 2010 worden kijk op http://www.sosnewyork.com geniet

• Asgaro
Ja, en de trailer op die site is uitgebreider dan diegene dat op Times Square werd afgespeeld. Zkr checken!

[Voor 6% gewijzigd door Asgaro op 09-04-2010 16:08]

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 13-10 14:24
Hoe denken jullie dat Crysis zal draaien op:
i7-860 2.8 GhZ
6GB DDR3 RAM
GEforce GT320 1 gb ?

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• -The_Mask-
  • Registratie: november 2007
  • Niet online
Slecht door je bagger videokaart.

Als je het systeem nog niet hebt zou ik het ook niet kopen overigens, maar even hier langs fietsen: [BBG aanschaf] Game- en high-end Gamesysteem maart 2010 ;)

[Voor 73% gewijzigd door -The_Mask- op 09-04-2010 16:14]

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• Asgaro
angienl schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 16:11:
Hoe denken jullie dat Crysis zal draaien op:
i7-860 2.8 GhZ
6GB DDR3 RAM
GEforce GT320 1 gb ?
Ja, jammer genoeg is je grafische kaart wel een neig limiterende factor. Je CPU en RAM zijn daarentegen zkr voldoende. :)
edit: Als ik je een graka mag aanraden: ga voor een ati HD5850. Mijn nvidia 8800GTX zal ik binnen enkele dagen wrsl vervangen omwille van hitteprobs die ik niet kan fixen. En de HD5850 lijkt echt interessant!
edit: De best buy guide raadt deze ook aan precies.

[Voor 28% gewijzigd door Asgaro op 09-04-2010 19:34]

• Cornelisjuh
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Prachtig die cryengine 3 :D Al benn ik bang dat ik niet alles meer op high kan draaien met mn e8400 3.0Ghz, 4GB en HD4870 :/

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

• PilatuS
  • Registratie: september 2002
  • Niet online
Als ik je een graka mag aanraden: ga voor een ati HD5850.
Is idd een prima keuze. Qua prijs/kwaliteit zo'n beetje de beste kaart. Alleen die gaat Crysis 2 niet met alles op max laten draaien, dat lukt met Crysis 1 nog niet eens.

• Asgaro
PilatuS schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 22:04:
[...]

Is idd een prima keuze. Qua prijs/kwaliteit zo'n beetje de beste kaart. Alleen die gaat Crysis 2 niet met alles op max laten draaien, dat lukt met Crysis 1 nog niet eens.
Ja, voor mij is alles op max ook niet echt nodig. Dan zou ik mss een HD5870 moeten aanschaffen en die meerprijs heb ik er nu niet echt voor over.
Maar alles op "very high" met resolutie van 1680x1050 moet toch lukken?
AA dan wel op 2x, maar aangezien er toch al een wereld van verschil is tussen géén AA en 2xAA maakt mij dat niet uit. :)

• rickyy
PilatuS schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 22:04:
[...]

Gast wat praat jij? Een 5850 kan Crysis makkelijk op Very High draaien op een hoge resolutie met AA. Kijk maar op youtube en benchmarks.

Crysis 2 word alleen maar minder zwaar. (bron: http://www.incrysis.com/i...task=view&id=852&Itemid=1)
Logisch ook, het is een geupdate CE2, en ze hebben ruim 3 jaar gehad om het te optimaliseren.

Ik snap niet waarom mensen zulke dingen roepen... :/

• Worran
  • Niet online
rickyy schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 17:04:
[...]

Gast wat praat jij? Een 5850 kan Crysis makkelijk op Very High draaien op een hoge resolutie met AA. Kijk maar op youtube en benchmarks.

Crysis 2 word alleen maar minder zwaar. (bron: http://www.incrysis.com/i...task=view&id=852&Itemid=1)
Logisch ook, het is een geupdate CE2, en ze hebben ruim 3 jaar gehad om het te optimaliseren.

dat valt best tegen hoor, en youtube noem ik niet echt een bron wel ;)

zie hier 30 frames met 0,0 aa

http://tweakers.net/benchdb/testcombo/2055

• rickyy
Daar klopt ook geen zak van. Ik vertrouw youtube meer dan een site als dit. Raar dat mensen op youtube (en ik zelf ook) altijd meer fps krijgen dan reviews van kaarten op sites.

En elke site krijgt dan ook weer verschillende waardes.

En er word gezegd dat het niet zou draaien, alsof die hele kaart niet werkt als crysis 2 wordt gespeeld.

• anathema
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 08:00
Helaas wordt ook hier met warhead uitsluitend in DX10 getest. Onbegrijpelijk, in DX9 kun je ook enthousiast selecteren en werkelijk geen verschil te zien met DX10 maar wel veel betere performance.
Met een HD5870 haal ik dan op 1920X1200/Enthousiast/4XAA gemiddeld 37 fps wat uitstekend speelbaar is.

Met een HD5850 haal je op 1680X1050 zeker ook dat gemiddelde.

anathema

• rickyy
Zie je, jij haalt ook veel hoger (en ook nog AA erbij) dan wat op de site word vermeldt.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik dacht eerst dus ook dat Crysis een klote spel was, maarja, zelf eigenlijk nooit naar gekeken ofzo, meer van andere mensen gehoord. Nu heb ik het dus al een aantal maanden zelf, speel het met Ultra High mod op mooie framerates (i7 860, xfx HD5850, 6GB RAM), en de campain is zeer goed al zeg ik het zelf.

• PilatuS
  • Niet online
rickyy schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 17:04:
[...]

Draaien doet het natuurlijk altijd wel, ook met een 8600GT. Het is voor mij belangrijk dat er een bepaalde minimum framerate is. Als er framedrops zijn van tot onder 25fps vind ik niet dat je dan kan zeggen dat het goed draait, en met een HD5850 met alles op de max zal dat zeker zo zijn. Ik heb die kaart zelf ook en vind alles op de max niet lekker genoeg lopen. Dus wat dat betreft vind ik dat je niet kan zeggen dat een HD5850 alles op de max kan draaien. Dan kies ik liever voor wat minder hoge settings met een framerate die niet onder de 45fps komt. Het liefst heb ik zelf altijd 60fps of meer.

[Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 10-04-2010 17:59]

• Cartman!
  • Niet online
Ik heb ook een 5850 en alles op very high en speel (vsync) aan altijd op 50 a 60 fps :) verdere specs zijn: Core i7 860, 4x2GB DDR3.

edit: 2XAA aanstaan btw.

[Voor 9% gewijzigd door Cartman! op 10-04-2010 19:16]

• PilatuS
  • Niet online
Cartman! schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 19:15:
Ik heb ook een 5850 en alles op very high en speel (vsync) aan altijd op 50 a 60 fps :) verdere specs zijn: Core i7 860, 4x2GB DDR3.

edit: 2XAA aanstaan btw.
Dan moet ik het fout hebben. Toen ik mijn HD5850 er in gezet had heb ik Crysis op maximaal gezet en toen liep het voor mij niet lekker genoeg. Wat de exacte framerate zou zijn geweest weet ik niet. Misschien dat mijn Q6600 @ 3.5GHz de bottleneck is.

• anathema
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 08:00
PilatuS schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 22:09:
[...]

Misschien dat mijn Q6600 @ 3.5GHz de bottleneck is.
Dat zeker niet, zeker als je maar een enkele kaart gebruikt maakt de CPU niets uit. Mn i7@4200 leverde niets op in Crysis tov mn Q6600@3000. (en zelfs die leverde praktisch niets op tov een AMD X2@2400 mhz... :/ )

anathema

• Asskicker
  • Laatst online: 14-09 18:51
Welke configs gebruiken jullie voor Crysis / Crysis: Warhead?

Heb zin om ze nog eens te spelen, maar dan wel met een mooie config! :D

• Asgaro
Yeah, door de opkomende hype rond Crysis 2 heb ik besloten om de SP van Crysis 1 en de MP van de expansion, Crysis Wars, nog eens te installeren. :D

• JediUberknaft

JediUberknaft

Asskicker schreef op zondag 11 april 2010 @ 09:54:
Welke configs gebruiken jullie voor Crysis / Crysis: Warhead?

Heb zin om ze nog eens te spelen, maar dan wel met een mooie config! :D
Ik heb de Natural Mod geinstalleerd voor Crysis en voor Crysis warhead een Texture Pack geinstallleeerd. Bij de natural mod kun je de config zelf goed aanpassen. ( ik heb daar bijvoorbeeld ook r_UsePom=1 inzitten voor mooie ronde steen textures ). Die natural mod kan ik absoluut aanraden. Crysis wordt er stukken mooier door !!

[Voor 5% gewijzigd door JediUberknaft op 12-04-2010 16:17]

• haaKon
  • Laatst online: 21-03-2011
is deze site al gepost ?

http://www.sosnewyork.com

Crysis 2 screens !

AA is for quitters

• JediUberknaft

JediUberknaft

• Lisadr
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 13:50
Vraagje aan Crysis spelers.

Als kado will ik Crysis kopen voor iemand die Call of Duty versies geweldig vind omdat er een storyline is en niet alleen maar shoot-em-up is.
  • Heeft Crysis echt een storyline zoals Call of Duty of is het shoot-em-up met een beetje verhaal?
  • Moet je Crysis eerst hebben gespeeld voordat je Crysis Warhead speelt?
  • Is dit game net als Call of Duty geschikt voor mensen die puur van singleplay houden?

GoT, You have to love it!

• Walance
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 19:20

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Crysis heeft een mooi verhaal vind ik en het is zeker geschikt voor mensen die puur van singeplayer houden. Ik heb zelf de campaign meerdere keren uitgespeeld, maar nog nooit Crysis multiplayer.

Je hoeft niet perse Crysis te hebben gespeeld voordat je Warhead speelt, maar dan is het verhaal wel makkelijker te begrijpen denk ik. Bij Crysis Warhead zit overigens niet eens multiplayer.

• Lisadr
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 13:50
Bedankt Conquerer :)

GoT, You have to love it!

• Cornelisjuh
  • Laatst online: 16-04-2020
Lisadr schreef op maandag 19 juli 2010 @ 07:19:

Als kado will ik Crysis kopen voor iemand die Call of Duty versies geweldig vind omdat er een storyline is en niet alleen maar shoot-em-up is.
  • Heeft Crysis echt een storyline zoals Call of Duty of is het shoot-em-up met een beetje verhaal?
  • Is dit game net als Call of Duty geschikt voor mensen die puur van singleplay houden?
Ik heb ooit eens een review gegeven, en ik kan me nog herrineren dat ik heb een 9 gaf. Dat kwam door een paar kleine dingen en vooral omdat het verhool zo kort was! :9 Het was dus een goed verhaal, en een goede singleplayer. Multiplayer vond ik net niet, te eenzeidig, maar wel leuk voor eventjes :*)

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

• drZymo
Conquerer schreef op maandag 19 juli 2010 @ 07:35:
Crysis heeft een mooi verhaal vind ik en het is zeker geschikt voor mensen die puur van singeplayer houden. Ik heb zelf de campaign meerdere keren uitgespeeld, maar nog nooit Crysis multiplayer.

Je hoeft niet perse Crysis te hebben gespeeld voordat je Warhead speelt, maar dan is het verhaal wel makkelijker te begrijpen denk ik. Bij Crysis Warhead zit overigens niet eens multiplayer.
Er zit wel multiplayer bij Crysis Warhead. Het zit alleen in een losse installatie, genaamd Crysis Wars. Dit is dus een standalone multiplayer versie.

Ik speel Crysis multiplayer al een tijdje, maar pas sinds kort de single player gespeeld en ben aangenaam verrast. Het is een degelijk verhaal en er zit aardig wat spanning in. Ook regelmatig verbaasd gekeken naar de grafische pracht, die mijn inziens in singleplayer meer tot zijn recht komt dan in multiplayer.

• Cartman!
  • Niet online
Klopt, singleplayer is mooier dan multiplayer. Het was ze ook bijv. niet gelukt om in MP gebouwen etc. te slopen terwijl dat in SP wel kan. Persoonlijk vind ik Crysis MP leuker dan Crysis Wars maar dat is een discussie opzich. Crysis SP verhaal is wel aardig maar vrij dun imo. Het leuke aan de game is dat je een heel eigen speelstijl ontwikkelt door gewoon ergens langs te sneaken met een omweg of gewoon rambo-style alles op te blazen :)

• guardian-spirit
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 09-06 18:50

Een persoonlijke mening (niet bedoeld om Crysis af te kraken, heb Crysis en de Addon 2 x uitgespeeld).
In COD 4 en 5 was het verhaal naar mijn gevoel sterker, vooral in deel 4 (de voice overs waarin daarin gewoon meesterlijk) af en toe had ik in deel 4 dat ik onderdeel was van een groep, ik leefde echt mee.

Bij Crysis is dat heel anders, daarvan heb ik genoten omdat het zo verrekte mooi uit ziet.
Het contrast dat je eerst in de diepe "zonnige" jungle zit tegen de n-koreaanse soldaten aan het vechten bent om vervolgens in de winter-achtige settings het tegen de aliens op te nemen. Het stukje binnen het schip vond ik persoonlijk waanzinnig!!!

Naar mijn mening:
- COD = story-mode + een hint van realisme (met de nadruk op hint vanwege de setting en gebruikte wapens, met name het geluid vond ik in COD echt heel goed)
- Crysis = extreem mooie graphics + sci-fi met een zwakker story mode tov call of duty, maar af en toe komt het qua uiterlijk heel realistisch over. Hiermee wil ik trouwens niet zeggen dat de story mode van Crysis nu zwak is...het tegendeel, als je van sci-fi houdt dan ben je toch echt wel benieuwd waar dit allemaal vandaan komt en waar het naar toe gaat...

Persoonlijk zou ik crysis niet aanraden aan iemand die weg is van COD tenzij het om de single-player ervaring gaat, dan zou ik het wel doen. (Crysis moet je gewoon meerdere keren uitspelen naar mijn mening).

Ik baal er wel van dat Crysis 2 in NY moet afspelen....noord korea in de zomer + winter achtige setting... _/-\o_ ... voor wat variatie, hadden ze een gedeelte in een grote space ship kunnen doen (maar dan dat je niet zweeft door de space ship). En dan misschien nog ergens een grote secret base ondergronds icm met de gameplay die je in area 51 had, dat was behoorlijk intens.... ik zeg maar wat... maar nu NY!?!

Eerst de eerste reviews afwachten voordat ik misschien te voorbarig ben...

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Op m'n HD5850 draai ik toch echt alles op very high met 30+ fps, op 1680x1050. Op 1920x1080 krijg ik 25+ (eigenlijk ook altijd rond de 30). Ik heb zelfs een ultra high mod gedownload en op 1680x1050 haal ik dan ook 30+ fps.

Crysis 2 kan hij dan denk ik wel aan.

Crysis is trouwens wel echt een fantastische game, de single player heeft replay value, zelfs heel veel, omdat je alles op zo veel manieren kan doen, de maps zijn totaal niet linear, de gameplay is niet linear, het is echt heel goed.

• JediUberknaft

JediUberknaft

guardian-spirit schreef op maandag 19 juli 2010 @ 17:06:
[...]

Ik baal er wel van dat Crysis 2 in NY moet afspelen....noord korea in de zomer + winter achtige setting... _/-\o_ ... voor wat variatie, hadden ze een gedeelte in een grote space ship kunnen doen (maar dan dat je niet zweeft door de space ship). En dan misschien nog ergens een grote secret base ondergronds icm met de gameplay die je in area 51 had, dat was behoorlijk intens.... ik zeg maar wat... maar nu NY!?!

Eerst de eerste reviews afwachten voordat ik misschien te voorbarig ben...
Daar ben ik het dus helemaal mee eens ! Ik dacht ook de eerste keer toen ik hoorde NY .. WTF ?? Why. ik vond juist de setting op het eiland zooo vet, en de engine leende zich zo goed daarvoor en bracht zoveel meerwaarde aan de de replay van de game. Echt al zo vaak Crysis gespeeld (met de natural mod danwel) en dat was, is elke keer zoooo smullen ! Ik blijf erbij dat het gewoon toch op een eiland met jungle had moeten doorgaan ... maar goed idd eerst maar de reviews lezen strax. Maar jammer vind ik het absoluut !

• Cartman!
  • Niet online
Maar als ze het weer in een jungle hadden gedaan was het ook niet goed geweest, dat doen ze nu al 2 games achter elkaar. Ik vind het juist vet, iets totaal anders. Hulde voor Crytek af te wijken van de vorige 2 games.

• jeroen3
  • Registratie: mei 2010
  • Nu online
In november komt crysis 2, Dus dan krijgt mijn HD4850 het wel even zwaar als hij het kan...

• XRayXI
  • Laatst online: 16-08-2020
jeroen3 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 22:42:
In november komt crysis 2, Dus dan krijgt mijn HD4850 het wel even zwaar als hij het kan...
Crysis 2 is uitgesteld dus 2011 nu.
http://www.gamespot.com/news/6272151.html

http://www.incrysis.com/i..._content&task=view&id=895

Erg jammer....
Ze willen het meer "windowen en polishen".

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

• jeroen3
  • Registratie: mei 2010
  • Nu online
Echt waar? (****)
Vind ik weer jammer van NFS shift is troep.

• bram1984

Sorry hoor, maar als je alleen van SP houdt, dan vind ik de CoD serie verre van geschikt. Je bent er binnen 10 uur doorheen, en de focus ligt volledig op MP.

• XRayXI
  • Laatst online: 16-08-2020
bram1984 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 14:26:
[...]

Sorry hoor, maar als je alleen van SP houdt, dan vind ik de CoD serie verre van geschikt. Je bent er binnen 10 uur doorheen, en de focus ligt volledig op MP.
Dat is erg persoonlijk :)
Ik ben begonnen met het spelen van Single Players óm Crysis(1). Geen ander spel dat zo prachtig speelt en opgezet is. Onderhand heb ik vele Mods geprobeerd en de 'community' SP/Mods en Crysis valt onder: Gmod en Unreal/UT qua Modding. Zie http://www.crymod.com/thread.php?postid=729290#post729290 wat net in 'kinda' beta stage is.

En ja, ik denk dat Crysis 2 uitgesteld is gezien de berichten.

Wij (>XI<) doen veel aan modding en mapping en serversidemods. We hebben Aegis en Patriot in handen/overgenomen. We zijn wel te vinden in de game masterlist van Crysis Wars.

[Voor 11% gewijzigd door XRayXI op 04-08-2010 16:44]

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

Typisch Crytek. Had al zo'n gevoel, dat dit spel wel eens uitgesteld kon worden. Crytek: Ja, Crysis 2 was al in ontwikkeling voor Crysis (1). En ze hebben nog meer wat dat soort grote uitspraken. Ja, er komt nog een patch aan voor Crysis, als de hardware er daadwerkelijk is. Men had het dus over DX 10.1 met verbeterde AA en zo. Zie hoe slecht de support gewoon is.
Pagina: 1 ... 11 12 13 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee