Cartman! schreef op maandag 20 april 2009 @ 13:32:
Wat ik vooral slordig vind van Crytek is dat je tank soms driedubbele koprollen maakt om vervolgens op zn kop terecht te komen. Voor niks gespaard

En zo nog veel meer van zulk soort bugs (audiobug ook lekker naar...). Een volgende game zal ik misschien niet meer origineel kopen, ze droppen de support al na een paar maanden. Dikke vinger terug dan zou ik bijna zeggen, jammer

De support is ver te zoeken inderdaad. Voor de singeplayer. Denk dat we de support voor Crysis sowieso wel in de ijskast kunnen zetten. Jammer, want ik hoor het Crytek nog zo zeggen, dat er later in de toekomst een patch uit zo komen, die Crysis er nog mooier op moet gaan maken. Maar die patch is iets voor later, omdat de huidige hardware niet krachtig genoeg zou zijn. Als er één ding is waar Crysis niet mee overweg kan is het wel hardware. Je kunt er high-end hardware tegenaan gooien, Crysis doet er niets mee. Een Quad-core bijvoorbeeld. Vier van de twee cores worden gebruikt. De rest zit uit de neus te vreten. Een handje voor nVidia kaarten, die benut Crysis ook niet echt optimaal. Dit spel hangt nog vol met allerlei bugs of gameplay fouten. Over ATi hardware hoef ik niet eens te beginnen.
Nadat ze gestopt waren met Crysis te ondersteunen, kwamen ze met Crysis Warhead aanzetten.
Nu had ik ergens de hoop, dat ze iets geleerd hadden van Crysis. Een verbeterde engine plus de hoop dat ze nu wel Crysis Warhead goed zullen ondersteunen. De engine mag misschien volgens Crytek verbeterd zijn, toch lust Crysis Warhead ook geen hardware en gaat er niet goed mee om.
En dat gezeur van Crytek eerst over die piraterij. En dat een mogelijk nieuwe game, alleen gemaakt gaat worden, als Crysis Warhead een beetje een succes wordt. Ook kijkend naar de verkoopcijfers. Laat ze meteen Crysis Warhead eens goed ondersteunen. Er is maar één lullige patch uitgebracht, die helemaal niets bracht. De patch lapt rommel op, wat ze nog voor het releasen van de game hadden moeten doen:
General Fixes/tweaks
Windows Vista: Mouse cursor should no longer have an offset in the menu.
Windows Vista: Unrequested launches in windowed mode should occur less often now.
Timedemo can now be started from the command line.
Better dynamic texture support for enthusiast mode.
New Features
Added 64-bit executables for Windows XP x64 and Windows Vista 64-bit version. In Windows XP x64 a new shortcut will be placed under the Crysis Warhead program group. In Windows Vista right-click the Crysis Warhead icon in Game Explorer and choose to run the game in 64-bit mode.
Known Issues
Games saved in 32-bit won't work properly when running the 64-bit version and vice-versa.
Zoals de 64-bit versie, en een probleempje met de muisaanwijzer in het menu. Daarna kwam men nog even snel met een hotfix die ook niks bijzonders fixt. Warhead is uitgebracht in de maand september '08 en de patch in januari '09. Dus goed vijf maanden kunnen wacht op een patch.
De support voor Crysis Wars lijkt wel goed te gaan. Ze zijn nu bezig met patch 1.5.
Volgens mij zit Crytek nu al weer met zijn neus in de wolken bij de Cry-Engine 3. Om nog mooier spul op het scherm te kunnen toveren.