• Xeanor
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 04-12 21:47
Caneezy schreef op zondag 15 februari 2009 @ 22:38:
Het wordt niet super veel gespeeld, maar het is b est droog online, door de active camo blablabla.
Ik heb het uitgespeeld en origineel gekocht, maar single player is buggy, Ful screen wilt de game niet werken op 1680x1050, weet niet waarom :O
Ik zie een ATI kaart in je sig staan en ik weet denk ik nou al waarom. Niet dat ik een troll of fanboi ben, maar het is nou eenmaal zo. ;) Zoals de vorige poster heb ik nooit een enkel probleem gehad met crysis of crysis warhead.

[Voor 8% gewijzigd door Xeanor op 16-02-2009 15:37]

• sacaji
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 05-12 20:15
KneoK schreef op maandag 16 februari 2009 @ 12:36:
[...]

Ik heb ook altijd veel problemen om Crysis of Warhead op goede resolutie te draaien (1920x1200), de ene keer blijft het scherm gewoon steken op 800x600, wat ik ook aanklik. Daarna heeft de muis een hele grote offset waardoor ik dus veel hoger en meer naar links moet mikken om een knop in te kunnen drukken (de muiscursor staat dan ook ergens linksboven de knop die ik wil indrukken).
Als ik dan vervolgens met veel gepruts nog een keer de resolutie verhoog en bevestig dan lijkt het inderdaad of de resolutie wel omhoog gaat, maar de schermresolutie niet, dus dan zie ik heel erg groot alleen het linkerbovengedeelte van het scherm.

Oplossing is in je profiel en configbestand de resolutie vast te zetten. De twee volgende bestanden heb ik aangepast zodat het spel fullscreen opstart en in de juiste resolutie:

C:\Users\My User\Documents\My Games\Crysis_WARHEAD\Profiles\My User\attributes.xml
C:\Users\My User\Documents\My Games\Crysis_WARHEAD\game.cfg

In het XML bestand gaat het dan over de waardes OptionCfg.r_Height en OptionCfg.r_Width en in het CFG bestand gaat het over de waardes r_Height en r_Width (deze staan niet direct onder elkaar bij mij, even zoeken dus in het bestand).
Ik ga het even bekijken, installeer nu Crysis 1, Ik installeer meteen Crysis warhead zo, kijken of het werkt, want als ik het probeerde ingame, klapte de game eruit zonder melding, en bij opstarten, zwart scherm en terug bij desktop.

----

Heb crysis geinstalleerd, heb zelf Windos ultimate 64 bit, maar ik kan niks op Very high zetten, alles stond al op high?
is dit een Bug of iets? ( heb het over Crysis 1 )

-- Bahh, Warhead meteen opstarten, zwart scherm en foetsie...
shitte zoooi

[Voor 7% gewijzigd door sacaji op 16-02-2009 17:58]

• KneoK
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 20:29

KneoK

Not in a million lightyears

Xeanor schreef op maandag 16 februari 2009 @ 15:36:
[...]

Ik zie een ATI kaart in je sig staan en ik weet denk ik nou al waarom. Niet dat ik een troll of fanboi ben, maar het is nou eenmaal zo. ;) Zoals de vorige poster heb ik nooit een enkel probleem gehad met crysis of crysis warhead.
Hmm, buiten dit resolutieprobleempje heb ik ook helemaal geen problemen met Crysis en Warhead, maar ik heb zelf ook een Ati kaart. Vaag dat dat in combinatie met Crysis dan resulteert in het niet kunnen gebruiken van de ingame resolutiesettings.

• sacaji
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 05-12 20:15
heb het via config, geinig was, ik gebruik rocketdock, ik deed als instelling gemaximaliseerd, terwijl waneer ik opstarte, ik op mijnm bureau bleef klikken, en crysis warhead wel opstarte, en ik denk door de conflict met rocketdock, kreeg ik een BSOD ( 1e na 3 maanden op mijn schone OS install ), Crysis 1 gewoon ge-installed, res veranderd en dat werkt perfect.

Ik ga straks kijken of het werkt, me enige probleem was de in-game res, als ik dat verandere kon ik het niet meer opstarten of gamen, in taakbeheer draait hij, maar kan het niet openen etc.

-------

Scherm blijft zwart, niks laad en dergelijk, snap er niks meer van.
Iemand enig idee?
Crysis 1 werkt gewoon en dergelijk, andere games ook lol...

[Voor 12% gewijzigd door sacaji op 16-02-2009 20:06]

• Splinter Cell
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 04-12 18:36

Splinter Cell

AMD HD7850

Crytek heeft een hotfix uitgebracht, voor Warhead patch 1.1. Moet nu de resolutie problemen in Vista verhelpen.

http://www.incrysis.com/i..._content&task=view&id=769

• KneoK

KneoK

Splinter Cell schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 11:41:
Crytek heeft een hotfix uitgebracht, voor Warhead patch 1.1. Moet nu de resolutie problemen in Vista verhelpen.

http://www.incrysis.com/i..._content&task=view&id=769
Hmm, ik weet dat het in dit breedbandtijdperk een beetje gek is om er nog echt over te zeuren, maar ik vind het echt slecht dat ze de hotfix in de 'nieuwe' patch hebben verwerkt en niet even apart ter download hebben aangeboden, nu moet ik weer 40MB (jaja, secondewerk, maar dan nog) downloaden terwijl ik patch 1.1 al heb... Lekkere hotfix dan.

Uiteraard wel fijn dat de problemen verholpen moeten zijn, ik ga het zo eens proberen.

Edit: heeft iets geholpen. Offset van de muis is inderdaad weg, resolutie kan ik nu zonder problemen veranderen, maar Crysis start nog steeds op de achtergrond, icoontje verschijnt in de taakbalk en pas nadat ik er op geklikt heb verschijnt Crysis daadwerkelijk.

[Voor 15% gewijzigd door KneoK op 19-02-2009 16:45]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• t_o_c
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 03-12 11:26
Ik heb nu warhead (orginele crysis nooit gehad) maar ik vind dat het niet echt al te best loopt maar behalve dat heb ik ook LOD problemen. Ik moet bij veel rotsen of auto's of wat dan ook er haast tegenaan gaan staan voordat ik de full detail texture te zien krijg en als ik dat niet doe is het net of ik naar 1998 aan het kijken ben. Nog niks aan de game gepatched btw.

Specs:
4870 512mb, nieuwste driver (9.1)
xp sp3
q6600
2gb ram

Alles @ gamer op 1680x1050. Met 2x aa tussen de 20 en 25 en zonder aa 5 a 10fps erbij.

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 17:30

MsG

Forumzwerver

Hmm weer lees ik de combi probleem + ati videokaart. Ik had nergens last van met Nvidia. Probeer eens te patchen, misschien dat het oplost? Het enige wat ik heb is dat als ik een save laad en ik dus gespawned ben, ik eerst heel even de pure geometrie in lelijkste vorm zie omdat hij nog even alles aan het inladen is. Daarna zie ik alle optische truukjes en is het een festijn van grafische perfectie :P. Maar volgens mij heeft iedereen dat hij even inlaad.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kenw00t
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 04-12 22:15
t_o_c schreef op zondag 01 maart 2009 @ 15:23:
Ik heb nu warhead (orginele crysis nooit gehad) maar ik vind dat het niet echt al te best loopt maar behalve dat heb ik ook LOD problemen. Ik moet bij veel rotsen of auto's of wat dan ook er haast tegenaan gaan staan voordat ik de full detail texture te zien krijg en als ik dat niet doe is het net of ik naar 1998 aan het kijken ben. Nog niks aan de game gepatched btw.

Specs:
4870 512mb, nieuwste driver (9.1)
xp sp3
q6600
2gb ram

Alles @ gamer op 1680x1050. Met 2x aa tussen de 20 en 25 en zonder aa 5 a 10fps erbij.
De nieuwste driver is 9.2, niet 9.1:
Catalyst™ 9.2 brings performance benefits in several cases where framerates are
CPU-limited. Some measured examples are:
• Crysis DX10 gains up to 20%
• Crysis Warhead DX10 gains up to 20%
• World in Conflict gains up to 5%
Kan geen kwaad om die dus eens te installeren..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• t_o_c
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 03-12 11:26
Nou dan is 9.2 zeker net 1 of 2 weken uit want 9.1 heb ik nog niet zo lang draaien. Plus dat ik dus geen Vista draai dus weinig aan al die dx10 improvements heb ;)

Eerst maar eens patchen.

Artiest voorheen bekend als b3n666

• MaTr1x
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 26-11 00:40
Gisteren toch maar eens verder gegaan met het originele Crysis. Ik was toen die uitkwam al wel begonnen met het spel, maar dat liep uiteraard niet zo soepel. Sinds ik een nieuwe kaart heb gekocht draait het allemaal veel soepeler. Het enige dat ik niet zo mooi vind van Crysis is de manier waarop de shaders werken, op high wordt de omgeving wat meer geblurred zeg maar, en dat is niet de Motion Blur. Anyway met de shaders op medium en de rest op high ziet het er mijns inziens veel strakker uit. :)

@ hierboven, Ati brengt iedere maand een nieuwe versie van zijn driver uit, de 2 in 9.2 bekent dus dat deze in februari is uitgebracht ;)

π MW finishers

• Xeanor
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 04-12 21:47
Die blur is eye focusing van het karakter wat je speelt. Dit zit ook mooi geïmplenteerd in Mirror's Edge, dat wanneer je naar een randje wat zich op 20cm van je neus bevindt kijkt, je de gebouwen op tientallen-honderden meters afstand wazig ziet. Dit vind ik wel een aardige toevoeging aan het "realisme" van het spel. Motion blur is wel bloedirritant en overdreven blurry, dat zet ik altijd uit.

[Voor 22% gewijzigd door Xeanor op 09-03-2009 16:35]

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

CryENGINE 3 komt er aan! Voor Xbox360, PS3 & DX9/10

http://www.incrysis.com/i..._content&task=view&id=774

Mogelijk dat Warface de titel wordt van de game?
http://www.incrysis.com/i..._content&task=view&id=772

[Voor 48% gewijzigd door Splinter Cell op 12-03-2009 14:16]

• Firex
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 02-12 09:57
Ik denk eerder dat Crysis 2 de aankomende titel word op de nieuwe engine.

Ik denk niet dat Warface iets gaat worden in de Crysis serie, maar ik denk eerder als compleet nieuwe game.
Of als expansion op Crysis 2.

• Firex
  • Laatst online: 02-12 09:57
Ik heb het spel gister gekocht, maar het valt mij op dat er bijna geen mensen in de Punkbuster Protected servers zitten. Terwijl er bij de Non-punkbuster servers, een aantal volle tussen zitten. Weet iemand waarom dat zo is?

• Cartman!
  • Registratie: april 2000
  • Niet online
Dat vraag ik me ook altijd af...waarom zou iemand uberhaupt een server opzetten zonder punkbuster... soms wordt je echt gek van de cheaters :(

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

• Sordidmaster
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 02-05-2011
Hey allemaal,

Ik heb laatst Crysis geinstaleerd, maar helaas loopt deze als er te veel actie komt niet soepel (op High)

Mijn systeem bestaat uit:

Windows Vista 32-Bit
ASUS P5K SE mobo
intel core 2 duo E6850 @ 3.00 GhZ
Club3D HD 4870, met laatste drivers
2GB RAM Kingston KHX6400D2K2/2G

Ik had op internet gelezen dat je met de 4870 op high normaal kon spelen (Very High wordt laggy)
Maar bij mij lagt het al op High (geen AA). Tijdens de "actie" gebruikt het 92% van mijn RAM, kan die de lag veroorzaken?(CPU doet 60 tot 70%) Zou het dan helpen als ik er extra 1 of 2 gig bij zet?

alvast bedankt!

• superwashandje
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 21:10

superwashandje

grofheid alom

ja, vista lust wel iets meer dan 2 gb, vooral als je dan ook nog crysis wil spelen. ook is het wel handig om de resolutie even te vermelden. ik denk namelijk niet dat je op een 2560*1600(?) scherm op high kan spelen met een 4870 (hoeveel mem?)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• Metalbuster
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 01-12 10:20
Welk spel wordt daarvan gemaakt, of heeft die techdemo niks met een game te maken? Die middeleeuwse setting ziet er wel gelikt uit. En op het laatst dat gedeelte in het bos werkelijk briljant.

[Voor 7% gewijzigd door Metalbuster op 24-03-2009 14:36]

• Jejking
  • Registratie: februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Dat bos in de CE3-engine demo is 10x zo immersive als in Crysis (Warhead). Daar heb je relatief weinig gevoel van ruimte, hier geldt letterlijk dat de sky de limiet is.

• Jirure23
  • Laatst online: 19-08-2011
Is het normaal dat het beeldkwaliteit op 1280x1024 beter is dan op 1680x1050?

[MSI X58 Pro] [i7 920 @ 3.6 1.376v] [OCZ 3Gb @1440 7-6-6-1T 1.65v] [Sapphire 4870x2 @ Stock] [Corsair 650W] [Cooler Master CM690] [3dmark06: 23972] [Super Pi 1M: 10.765]

• Mnstrspeed
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 20:19

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Sordidmaster schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 12:24:
Hey allemaal,

Ik heb laatst Crysis geinstaleerd, maar helaas loopt deze als er te veel actie komt niet soepel (op High)

Windows Vista 32-Bit
ASUS P5K SE mobo

Ik had op internet gelezen dat je met de 4870 op high normaal kon spelen (Very High wordt laggy)
Maar bij mij lagt het al op High (geen AA). Tijdens de "actie" gebruikt het 92% van mijn RAM, kan die de lag veroorzaken?(CPU doet 60 tot 70%) Zou het dan helpen als ik er extra 1 of 2 gig bij zet?

alvast bedankt!
2GB RAM erbij zou inderdaad al heel wat moeten helpen (hoewel ik er dan ook meteen Windows x64 op zou zetten, anders heb je er nog niet veel aan, natuurlijk ;)) Verder gaat het in benchmarks vaak om average fps, niet om min. fps.

Ehhh wat?

• j0han13
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 12-08 20:58
Sordidmaster schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 12:24:
Hey allemaal,

Windows Vista 32-Bit
ASUS P5K SE mobo

alvast bedankt!
Je kan ook proberen de motionblur van high op normal te zetten, dat scheelt aanzienlijk tijdens veel actie.

• SunTV
  • Laatst online: 25-07-2015

SunTV

Homeworld Armada Founder

Jirure23 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 23:15:
Is het normaal dat het beeldkwaliteit op 1280x1024 beter is dan op 1680x1050?
Weet even niet uit mijn hoofd of er een optie is die 'widescreen' heet, maar 1680x1050 is 16:10 en 1280x1024 is 12,5:10. Als je je screenshot bekijkt zie je meteen dat het wapen en de hand in het bovenste deel 'natuurlijk' zijn en die in het inderste zijn duidelijk 'uitgerekt'.

Toshiba Notebook /w Intel Core 2 Extreme X9100 | 4GB RAM | nVidia 9800M GTX /w 1GB | Vista Home Premium 64

• Mnstrspeed
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 20:19

Mnstrspeed

Aw, Snap!

SunTV schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 07:47:
[...]

Weet even niet uit mijn hoofd of er een optie is die 'widescreen' heet, maar 1680x1050 is 16:10 en 1280x1024 is 12,5:10. Als je je screenshot bekijkt zie je meteen dat het wapen en de hand in het bovenste deel 'natuurlijk' zijn en die in het inderste zijn duidelijk 'uitgerekt'.
Daar zeg je me wat.. Hmm, wel slordig van Crytek, hoor... :\

Ehhh wat?

• Cartman!
  • Niet online
Wat ik vooral slordig vind van Crytek is dat je tank soms driedubbele koprollen maakt om vervolgens op zn kop terecht te komen. Voor niks gespaard :{ En zo nog veel meer van zulk soort bugs (audiobug ook lekker naar...). Een volgende game zal ik misschien niet meer origineel kopen, ze droppen de support al na een paar maanden. Dikke vinger terug dan zou ik bijna zeggen, jammer :(

[Voor 4% gewijzigd door Cartman! op 20-04-2009 13:33]

• Putyah
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 22:05
Cartman! schreef op maandag 20 april 2009 @ 13:32:
Wat ik vooral slordig vind van Crytek is dat je tank soms driedubbele koprollen maakt om vervolgens op zn kop terecht te komen. Voor niks gespaard :{ En zo nog veel meer van zulk soort bugs (audiobug ook lekker naar...). Een volgende game zal ik misschien niet meer origineel kopen, ze droppen de support al na een paar maanden. Dikke vinger terug dan zou ik bijna zeggen, jammer :(
Slaat dus absoluut helemaal nergens op. Mijn nieuwe auto bevalt niet, dus de volgende keer jat ik er wel 1. Natuurlijk verpesten die bugs het spel plezier, maar helemaal zal je de bugs er toch niet uit kunnen krijgen. Als ze dat willen doen, moeten ze voor eeuwig support blijven aanbieden. Tuurlijk hadden ze betere en langere support moeten aanbieden, maar dit is nog geen vrijbrief om te gaan stelen.

• Cartman!
  • Niet online
Eeuwige support verwacht ik ook niet (net zo min als een bugvrije game) maar die game bevat gewoon bugs die duidelijk gefixt hadden moeten worden omdat ze . Crytek heeft nog 2 updates gedaan en toen was de koek alweer op terwijl de grootste bugs er gewoon nog inzitten. Het is wel lekker makkelijk zo van Crytek imo. Goede games koop ik en ik twijfel, gezien mn ervaring met Crysis, erg aan de manier hoe Crytek games uitbrengt en zal ik de volgende keer dus eerst goed nadenken of ik mn verdiende knaken weer aan ze uit zal geven. En om een eventuele download gelijk weer te bestempelen met stelen is kinderachtig en gewoon een andere discussie.

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

Cartman! schreef op maandag 20 april 2009 @ 13:32:
De support is ver te zoeken inderdaad. Voor de singeplayer. Denk dat we de support voor Crysis sowieso wel in de ijskast kunnen zetten. Jammer, want ik hoor het Crytek nog zo zeggen, dat er later in de toekomst een patch uit zo komen, die Crysis er nog mooier op moet gaan maken. Maar die patch is iets voor later, omdat de huidige hardware niet krachtig genoeg zou zijn. Als er één ding is waar Crysis niet mee overweg kan is het wel hardware. Je kunt er high-end hardware tegenaan gooien, Crysis doet er niets mee. Een Quad-core bijvoorbeeld. Vier van de twee cores worden gebruikt. De rest zit uit de neus te vreten. Een handje voor nVidia kaarten, die benut Crysis ook niet echt optimaal. Dit spel hangt nog vol met allerlei bugs of gameplay fouten. Over ATi hardware hoef ik niet eens te beginnen.

Nadat ze gestopt waren met Crysis te ondersteunen, kwamen ze met Crysis Warhead aanzetten.
Nu had ik ergens de hoop, dat ze iets geleerd hadden van Crysis. Een verbeterde engine plus de hoop dat ze nu wel Crysis Warhead goed zullen ondersteunen. De engine mag misschien volgens Crytek verbeterd zijn, toch lust Crysis Warhead ook geen hardware en gaat er niet goed mee om.

En dat gezeur van Crytek eerst over die piraterij. En dat een mogelijk nieuwe game, alleen gemaakt gaat worden, als Crysis Warhead een beetje een succes wordt. Ook kijkend naar de verkoopcijfers. Laat ze meteen Crysis Warhead eens goed ondersteunen. Er is maar één lullige patch uitgebracht, die helemaal niets bracht. De patch lapt rommel op, wat ze nog voor het releasen van de game hadden moeten doen:
General Fixes/tweaks

Windows Vista: Mouse cursor should no longer have an offset in the menu.

Windows Vista: Unrequested launches in windowed mode should occur less often now.

Timedemo can now be started from the command line.

Better dynamic texture support for enthusiast mode.

New Features

Added 64-bit executables for Windows XP x64 and Windows Vista 64-bit version. In Windows XP x64 a new shortcut will be placed under the Crysis Warhead program group. In Windows Vista right-click the Crysis Warhead icon in Game Explorer and choose to run the game in 64-bit mode.

Known Issues

Games saved in 32-bit won't work properly when running the 64-bit version and vice-versa.
Zoals de 64-bit versie, en een probleempje met de muisaanwijzer in het menu. Daarna kwam men nog even snel met een hotfix die ook niks bijzonders fixt. Warhead is uitgebracht in de maand september '08 en de patch in januari '09. Dus goed vijf maanden kunnen wacht op een patch.

De support voor Crysis Wars lijkt wel goed te gaan. Ze zijn nu bezig met patch 1.5.

Volgens mij zit Crytek nu al weer met zijn neus in de wolken bij de Cry-Engine 3. Om nog mooier spul op het scherm te kunnen toveren.

• Kuhrtje
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 22:18
Toch vond ik dat zelfs een beetje tegenvallen qua beelden die Cry-Engine 3. Alleen in het bos vond ik echt heel mooi.

Ik vind het inderdaad een beetje stom dat ze geen ondersteuning meer hebben gegeven. Je zou verwachten dat het spel gewoon goed draait.

Daarnaast heb ik net een nieuw systeem waarvan je zou mogen geloven dat hij daar goed op draait. Nou dat doet ie opzich ook wel hoor. Maar ik merk wel dat toen ik het spel speelde met een X1950pro ik het spel minder leuk vond dan nu. Nu met die graphics is het spel wat leuker. Dat vind ik eigenlijk ook zo slecht aan crysis. Met de dikke graphics is het spel pas echt immersive.

| PS5 PSN: Kuhr25

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 22:21

g0tanks

Moderator CSA
Er is weer een nieuwe patch uit (1.5) voor Crysis Wars.
General Fixes

* [ Fixed ] When spectating, buy menu won't switch tabs
* [ Fixed ] Occasional HUD buttons displacement
* [ Fixed ] Shoot + Zoom exploit with Sniper Rifle
* [ Fixed ] Potential renderer crash
* [ Fixed ] Score limit is correctly calculated in PowerStruggle
* [ Fixed ] Vehicle damage direction display
* [ Fixed ] Server crash when using last purchase to repeatedly buy vehicles

Updates and improvements

* [ Updated ] Added health bar of player who just killed you
* [ Updated ] Added automatic respawning in Instant Action/Team Instant Action, defaults to 20s after death
* [ Updated ] Added new visual hit indicator asset - shows whether you hit a player or a vehicle
* [ Updated ] Various messages for accessibility improvement
* [ Updated ] Reworked options menu

Balance

* [ Balance ] Increased melee damage, and improved its consistency
Erg leuk is de health bar van de speler die je vermoord heeft. Verder is er ook een nieuwe map genaamd Ruins:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=9pmn7h1opBQ]

http://www.mycrysis.com/newsdetails.php?news=41381

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Big_Noid
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 10:06

Big_Noid

A.F.C.A.

Als je op Vista Crysis wilt draaien met DX10 moet je toch echt een 64bit (en 4 GB ram) OS hebben, anders trekt ie het niet. Sowieso is het met die texturestreaming=0 veel beter speelbaar (wat automatisch gebeurt op een 64bit OS).

E6850@3,6 GHz, 4890@900/1000

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 11-08 05:51
Even een vraagje voor de Crysis / Crysis Warhead gamers hier...

- Welke word er nu meer gespeeld?
- Word het nog veel gespeeld online?
- Worden er ook veel mods gespeeld :p

Heb zelf Crysis ergens nog liggen... maar wil eigenlijk om Warhead (draaid wat beter?) en waarschijnlijk meer mensen online / en de mods ervan. Wie geeft mij wat info :) ?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• canton
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 05-08-2010
Stalllone schreef op maandag 04 mei 2009 @ 23:53:

Heb zelf Crysis ergens nog liggen... maar wil eigenlijk om Warhead (draaid wat beter?) en waarschijnlijk meer mensen online / en de mods ervan. Wie geeft mij wat info :) ?
Warhead geeft bij mij dezelfde fps als crysis.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
Nu ik een nieuw systeem heb speel ik dit spel op de allerhoogste instellingen.

Ik had er een goed gevoel over tot dat de oorlog tussen de aliens en mensen op de vliegdekschepen uitbarst.
Mijn Pc trekt dit geweld totaal niet!

- Specs:
intel Q9400 @2.66
4GB Corsair Cominator geheugen 1066mhz ddr2
1GB Hd4870 Saphire

Draait onder Windows Vista 64bit

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Op het vliegdekschip was er heel erg veel grafisch geweld ja, ik moest toen ook de instellingen wat lager zetten om fatsoenlijk te kunnen spelen.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 20:57
Leuke uitdaging voor mensen die een beetje op Crysis/Crysis Warhead single player zijn uitgespeeld: speel het spel totdat de aliens losbarsten door zo min mogelijk lijken achter te laten. Met andere woorden: vermoord niemand, tenzij dit voor de missie moet (in Crysis de twee tanks in dat dorp met die school, die Koreaanse special ops op de begraafplaats, etc.). Het gebruik van verdovingspijltjes is wel toegestaan. Natuurlijk op moeilijkheidsgraad Delta. Ow ja, alle objectives zijn verplicht (zelfs degene die het spel als 'optioneel' aanbied).

Over T.net Plus verbergen
Het leed dat Plus heet

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Worran
  • Registratie: mei 2007
  • Niet online
g0tanks schreef op zondag 10 mei 2009 @ 00:37:
Op het vliegdekschip was er heel erg veel grafisch geweld ja, ik moest toen ook de instellingen wat lager zetten om fatsoenlijk te kunnen spelen.
niet te vergeten , het ijs level, ging van 30 frames terug na 8 :')

always under construction

Acties:
  • 0Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Stalllone schreef op maandag 04 mei 2009 @ 23:53:
Even een vraagje voor de Crysis / Crysis Warhead gamers hier...

- Welke word er nu meer gespeeld?
- Word het nog veel gespeeld online?
- Worden er ook veel mods gespeeld :p

Crysis Wars wordt nog volop gespeeld, als ik nu kijk naar de serverlijst zie ik dat: Team Instant Action zo'n ~100 spelers heeft, Power Struggle heeft er ~150-200 en Instant Action is nooit populair geweest en heeft er net 20. Op dit uur van de dag is het nog redelijk rustig, 's avonds wordt het altijd veel drukker. Er is altijd wel een leuke game te vinden.

Mods worden volgens mij niet echt gespeeld, voor zo ver ik weet zijn er ook niet echt grote mods gemaakt. Er zijn wel veel servers (met veel mensen) met custom maps.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kuhrtje
g0tanks schreef op zondag 10 mei 2009 @ 00:37:
opzich hoeft dat niet eens hoor.

Het probleem is alleen als je al een tijdje Crysis aan het spelen bent moet je bij dat leven even Crysis opnieuw opstarten. Daar is namelijk een flinke Memory leak. Ik had daar ook last van. Crysis werkte opeens op 3gb aangeheugen van mijn 4gb die ik intern heb. Hele PC was ongelooflijk traag en reageerde met afsluiten van crysis echt traag. Daarna deed hij het gewoon perfect!

Edit: Beetje jammer dat Punkbuster geen 64Bit Crysis wars ondersteunt he ;)

[Voor 5% gewijzigd door Kuhrtje op 15-05-2009 16:50]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Meestal ligt het toch aan het grafish geweld en niet aan de memory leaks. Wat bedoel je trouwens met dat laatste? Ik kan gewoon Crysis Wars in 64 bit spelen op PunkBuster servers.

• Kuhrtje
Ow ik had ergens gelezen dat je met Crysis wars 64Bit niet op Punkbuster servers kon spelen.. Misschien dat het nu is opgelost. Even kijken of ik mijn punkbuster moet updaten haha.

Edit; Ik heb net Punkbuster geupdate. Nog steeds niet.
Ik kan bij Crysis Wars in het menu ook geen punkbuster aanklikken. Ik draai 64bit, het komt ook alleen voor bij 64 bit.. Weet iemand hier een oplossing voor want ik kan het niet vinden in google

[Voor 41% gewijzigd door Kuhrtje op 16-05-2009 10:43]

• Dutchie!
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 11-08 05:51
g0tanks schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 14:11:
[...]

Crysis Wars wordt nog volop gespeeld, als ik nu kijk naar de serverlijst zie ik dat: Team Instant Action zo'n ~100 spelers heeft, Power Struggle heeft er ~150-200 en Instant Action is nooit populair geweest en heeft er net 20. Op dit uur van de dag is het nog redelijk rustig, 's avonds wordt het altijd veel drukker. Er is altijd wel een leuke game te vinden.

Mods worden volgens mij niet echt gespeeld, voor zo ver ik weet zijn er ook niet echt grote mods gemaakt. Er zijn wel veel servers (met veel mensen) met custom maps.
Thnx :) Ik kwam laatste best wat leuke mods in de maak tegen (o.a. Jurassic Park mod :P ) dus wilde weten hoe het zat met de community van deze game.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 28-11 12:42
Crysis 2 is aangekondigd door EA:
http://info.ea.com/release.asp?i=1159

Gebaseerd op CryEngine 3, en...
Hij komt ook naar de PS3 en Xbox 360.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 11:16
Ma zalig!!!
Hoop dat er meer details komen vanop de EA-persconferentie om 23h nederlandse tijd :)

• Bobnofski
  • Registratie: november 2001
  • Niet online
Weet iemand toevallig het console command uit z'n hoofd waarmee je deze graphs op je scherm tovert?

Dit screenshot is van Crysis en ben nu met Warhead bezig maar weet het command niet meer, ondanks het afwerken van de halve command list :S

• Blackspot
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 24-01-2018
Staat hier tussen: http://www.incrysis.com/forums/viewtopic.php?id=11614

sys_enable_budgetmonitoring 1

[Voor 19% gewijzigd door Blackspot op 13-06-2009 19:22]

• Driftkikker
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 26-11 07:19
Filmpje van Crysis 2 met de Cryengine 3:

Als ik dit mag geloven gaan we van het eiland af? :9~

• Bobnofski
  • Registratie: november 2001
  • Niet online
Helemaal overheen gelezen 8)7

Bedankt!

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

Driftkikker schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 19:39:

[video]

Dit zijn maar tech filmpjes. Sowieso gaan ze terug naar het eiland. Dit kun je ook zien aan het einde van Crysis.
spoiler:
Want Prophet leeft nog.
. Dit kon je ook in de teaser terugvinden. En er kwam in de teaser veel urban voor. Maar dit zegt natuurlijk nog niks.

• CoolGamer
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 15:50

CoolGamer

What is it? Dragons?

Driftkikker schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 19:39:

[video]

Bovenaan in de film staat overal Cryengine 3, nergens staat dat het om footage gaat van de Crysis 2. Misschien is het ook gewoon om te laten zien wat de engine kan. Want het maken van een engine kost veel geld, iets wat ze natuurlijk graag terugverdienen.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

Crysis 2 wint E3 best shooter award. :')

http://www.crytek.com/new...Pid%5D=1&cHash=54936bf714

Echt te belachelijk voor woorden. De game is alleen maar aangekondigd. We hebben er nog niets van gezien, en de mensen stemmen masaal op Crysis 2.

• Cartman!
  • Niet online
Als ze de game dan ook wat beter gaan ondersteunen... Vind het nog steeds waanzin hoe slecht Crysis is afgewerkt, het barst werkelijk van de bugs. Nu is het hebben van bugs niet zo erg (ben zelf ook devver dus weet hoe snel iets kan ontstaan) maar na 2 laffe updates en 1 hotfix de support staken slaat nergens op natuurlijk.

Ben wel benieuwd naar de multiplayer mogelijkheden. Ik speel veel Crysis mutiplayer maar Crysis Wars vind ik echt niet lekker spelen, zonde van mn geld geweest :{

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

Dat geldt ook voor Crysis Warhead. Eén zuinige patch die nauwlijks wat fixt plus een hotfix. Enige doel van Crytek om die patch uit te brengen was de 64bit ondersteuning. Daarna hebben ze Crysis Wars wel redelijk/goed ondersteund. Maar dan houdt het ook op. Quad-core support is sowieso ver te zoeken in Crysis & Crysis Warhead. Crysis was gewoon één grote marketing ding. Om maar quad-core's, Windows Vista en dan het liefst een 64 bit versie en DX10 kaarten aan de man te kunnen brengen.

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik snap al die problemen niet met Crysis, of het ligt aan mij. Crysis is er hier nooit uitgeklapt en prima uitgespeeld. Crysis Warhead is er misschien hoogstens 3 of 4 keer uitgeklapt, maar werkte helemaal prima. Of gaat het vooral om online play?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• anathema
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 15:35
Splinter Cell schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 18:01:
Crysis was gewoon één grote marketing ding. Om maar quad-core's, Windows Vista en dan het liefst een 64 bit versie en DX10 kaarten aan de man te kunnen brengen.
Het is wel zo dat DX10 niets toevoegt behalve een performancedrop, Vista daarom dus niet nodig is voor Crysis, en met de 64 bit versie heb ik ook nog geen verschil gemerkt.

Dus het spel doet niks met al dit soort nieuwe features...maar het is wel een erg leuk spel naar mijn mening met nog steeds verreweg de mooiste graphics. Dat maakt alle andere spellen die wel goede support hebben voor die nieuwe features wat dat betreft wel een beetje triest eigenlijk. Een DX9 spel met nauwelijk multi core support wordt al haast 2 jaar grafisch niet verbeterd..

anathema

• Cartman!
  • Niet online
MsG schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 20:11:
Ik snap al die problemen niet met Crysis, of het ligt aan mij. Crysis is er hier nooit uitgeklapt en prima uitgespeeld. Crysis Warhead is er misschien hoogstens 3 of 4 keer uitgeklapt, maar werkte helemaal prima. Of gaat het vooral om online play?
Bij mij vooral online play. Soundbug (hangend geluid van een schietende gun voor de rest van de game is niet tof), omvallende tanks omdat je tegen een suf stoeprandje aan rijdt, cursors die op je scherm actief blijven in game.. best irritant :{

• YVG
  • Laatst online: 04-03-2020
'K heb Crysis nu "bijna" voor de 2de keer uitgespeeld. "Bijna", omdat ik gewoon niet verder kom.
Ik sta nu op het vliegdekschip en het spel stottert constant of blijft hangen.
Zelfs als ik alle GFX settings op LOW zet, hang 'tie binnen de kortste keren.

De eerst keer dat ik het speel speelde had ik een andere configuratie. Zwakker naar mijn idee.
Ik ging van E6750 > Q9450 van GF8800GTS.320MB > ATI 4870.512MB en Vista x32BS > Vista x64BS.
Geheugen : 4GB Ook had ik de laatste patch geïnstalleerd.
En toen ging zelfs deze level een stuk beter.

Dit heeft volgens mij voornamelijk met inefficiënt programmeren te maken. Allerlei programma's die slecht met elkaar over weg kunnen. Echt niet leuk meer.

• Frerk
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 02-10 18:45

Frerk

*bliep*

Heb je hem opnieuw opgestart in dat level? Werd hier in paar posts naar boven nog aangeraden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kuhrtje
Dark-Intruder schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 19:43:
'K heb Crysis nu "bijna" voor de 2de keer uitgespeeld. "Bijna", omdat ik gewoon niet verder kom.
Ik sta nu op het vliegdekschip en het spel stottert constant of blijft hangen.
Zelfs als ik alle GFX settings op LOW zet, hang 'tie binnen de kortste keren.

De eerst keer dat ik het speel speelde had ik een andere configuratie. Zwakker naar mijn idee.
Ik ging van E6750 > Q9450 van GF8800GTS.320MB > ATI 4870.512MB en Vista x32BS > Vista x64BS.
Geheugen : 4GB Ook had ik de laatste patch geïnstalleerd.
En toen ging zelfs deze level een stuk beter.

Dit heeft volgens mij voornamelijk met inefficiënt programmeren te maken. Allerlei programma's die slecht met elkaar over weg kunnen. Echt niet leuk meer.
Het schijnt een memory leak te zijn in dat level. Het heeft dus niks te maken met de kracht van je PC... Mijn PC trekt dat level ook gewoon makkelijk op Very high alleen de memory leaks verneukte de ervaring.. Volgens mij kun je er ook niks aan/tegen doen..

Gewoon het leven opnieuw opstarten. Of de game opnieuw opstarten... Je hebt wel alle patches erop toch?

• XTREEMRaGE
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 15:45

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Ik kon het niet direct terug vinden, maar is dit de officiele(en laatste patch) hotfix voor crysis (1): http://crysis.filefront.c...s_v121_Hotfix_Patch;88067 Want deze staat niet in de TS.

[Voor 4% gewijzigd door XTREEMRaGE op 15-07-2009 00:01]

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ja, 1.21 is de laatste versie. Als je het niet zeker weet kan je altijd op de officiële site kijken: http://www.mycrysis.com/filebase.php?cat=5 Of op een goede site waar ze bijna altijd wel de laatste patches hebben staan zoals www.gamershell.com

• kendo
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
Superkuhrtje schreef op zondag 05 juli 2009 @ 13:45:
[...]

Het schijnt een memory leak te zijn in dat level. Het heeft dus niks te maken met de kracht van je PC... Mijn PC trekt dat level ook gewoon makkelijk op Very high alleen de memory leaks verneukte de ervaring.. Volgens mij kun je er ook niks aan/tegen doen..

Gewoon het leven opnieuw opstarten. Of de game opnieuw opstarten... Je hebt wel alle patches erop toch?
Dat is idd. een memory leak.ik had dit het afgelopen weekend nog.Er was meer dan 3400mb van de 4000mb in gebruik door crysis,tijdens het laatste level,waar het normaal zo tussen de 1000mb en 1400mb schommeld

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

g0tanks schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 00:10:
Ja, 1.21 is de laatste versie. Als je het niet zeker weet kan je altijd op de officiële site kijken: http://www.mycrysis.com/filebase.php?cat=5 Of op een goede site waar ze bijna altijd wel de laatste patches hebben staan zoals www.gamershell.com
Tnx, op de site van ubisoft heb ik alleen patch 1.1 gevonden. Ik snap niet waarom de meeste game sites hun eigen patches niet bijhouden of zijn (1.2/1.21) dat community patches?!

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

XTREEMRaGE schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 10:45:
[...]

Tnx, op de site van ubisoft EA heb ik alleen patch 1.1 gevonden. Ik snap niet waarom de meeste game sites hun eigen patches niet bijhouden of zijn (1.2/1.21) dat community patches?!
Dat begrijp ik ook niet helemaal. Beide website's zijn zo dood als een pier. Zowel die van Crysis als die van Warhead. Patch 1.2 & 1.2.1 zijn officiele patches. Patch 1.2.1 is een hotfix voor de multiplayer. Je hebt patch 1.2 eerst nodig om 1.2.1 te kunnen installeren.

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Splinter Cell schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 11:25:
[...]

Dat begrijp ik ook niet helemaal. Beide website's zijn zo dood als een pier. Zowel die van Crysis als die van Warhead. Patch 1.2 & 1.2.1 zijn officiele patches. Patch 1.2.1 is een hotfix voor de multiplayer. Je hebt patch 1.2 eerst nodig om 1.2.1 te kunnen installeren.
Hmm eindelijk een nieuwe computer dus ik kan deze games (crysis en crysis warhead) spelen, inclusief splinter cell double agent. Maar de crysis spellen, pas gisteren binnen gehad. Hopelijk is de community een beetje active online.

• YVG
  • Laatst online: 04-03-2020
Superkuhrtje schreef op zondag 05 juli 2009 @ 13:45:
[...]

Joh,...serieus,...wist ik niet. FF opnieuw proberen dan. En dat wordt veroorzaakt door die laatste (1.21) patch ?

Level opnieuw gestart,..nog steeds klote.
Memory leaks worden veroorzaakt door ?

[Voor 7% gewijzigd door YVG op 16-07-2009 20:03]

• kendo
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
Dark-Intruder schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 19:28:
[...]

Joh,...serieus,...wist ik niet. FF opnieuw proberen dan. En dat wordt veroorzaakt door die laatste (1.21) patch ?

Omdat het eigenlijk alleen in de laatste level voorkomt,denk ik dat het te wijten is aan slecht programmeer werk.

Ik heb laatst mijn 19" 1440x900 monitor vervangen door een 22" 1680x1050.Ik heb daarbij crysis niet opnieuw geinstalleerd,maar ik kan in de game niet de juiste resolutie kiezen.1440x1050 lijkt het hoogste,moet ik nu eerst crysis opnieuw installeren voordat ik de 1680x1050 in de lijst met resoluties krijg?

(Ik gebruik een HD4870 512mb met Catalyst 9.6,ook is de driver voor de nieuwe monitor al geinstalleerd)

Edit:

Ik heb crysis even opnieuw geinstalleerd en nu kan ik wel de 1680x1050 kiezen,alleen zakt m'n fps nu wel naar een net speelbaar niveau.

[Voor 7% gewijzigd door kendo op 20-07-2009 17:35]

• Worran
  • Niet online
toch even reageren , ik kwam op play.com de maximum edtion tegen van crysis , erugg mooie boxart :)

always under construction

• Kuhrtje
Ik heb laatst Crysis besteld de Special edition voor 9.99 bij Amazon.De,, alleen klote dat de talen Duits, Russisch of Turks zijn. Toch maar even de engelse gedownload, gelukkig werkt de Cd-key wel :). Voor de rest wel mooie Steelcase etc!

• Senghir
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 08-11 23:36
Ik heb net een nieuw systeem gekocht (core 2 quad Q9400, HD4890-XT 1GB, 4GB ddr3 @1333mHz)
en hij is goed speelbaar op de max settings. Hoewel hij ineens 3.5 GB aan geheugen gebruikte in het laatste lvl van Crysis bij debugg ass boss. Heeft iemand anders dit probleem ook?
Wanneer de settings lager gingen deed hij het wel goed maar het was gelijk ook een beetje minder leuk :(

• Driftkikker
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 26-11 07:19
Senghir schreef op woensdag 16 september 2009 @ 20:02:
Ik heb net een nieuw systeem gekocht (core 2 quad Q9400, HD4890-XT 1GB, 4GB ddr3 @1333mHz)
en hij is goed speelbaar op de max settings. Hoewel hij ineens 3.5 GB aan geheugen gebruikte in het laatste lvl van Crysis bij debugg ass boss. Heeft iemand anders dit probleem ook?
Wanneer de settings lager gingen deed hij het wel goed maar het was gelijk ook een beetje minder leuk :(
Schijnt een memory leak te zitten in dat level. Hebben inderdaad meer mensen -ik ook- last van.

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik speelde de laatste missie als een diashow met veelvuldig quicksaven. Maar ik dacht dat het door mijn videokaart kwam.

• Senghir
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 08-11 23:36
Owh ok dan ligt het niet aan mn systeem :P

Het lvl is goed speelbaar op lagere settings hoewel alles dan alsog piekt naar 80% verbruik enzou maar je komt er wel doorheen.

• Omnyakom1
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 06-12 02:28
We naderen nu 2010 en dit is nog steeds het mooiste spel op de planeet. Niemand waagt zich eraan het te overtreffen :P ?

• peke
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 27-11 08:46
Dark-Intruder schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 19:28:
[...]

Je moet de game opnieuw starten. Memory leaks zijn stukjes geheugen die niet worden vrijgegeven nadat ze gebruikt zijn door het programma. Stel je hebt vijanden, schiet ze dood, ze verdwijnen en respawnen, na het verdwijnen op het scherm wordt het geheugen dat nodig is voor dat popje niet vrijgegeven, door het respawnen en opnieuw killen is er meer en meer geheugen nodig.

Dit is natuurlijk een eenvoudig voorbeeld maar het principe is altijd hetzelfde.
Als je na elke keer doodgaan in dat level het spel herstart zou je er dus nauwelijks iets van mogen merken, tenzij het lek groot is en je nauwelijks doodgaat oid. ;)

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

De CryEngine 3 is officieel gelanceerd:

http://www.mycryengine.com/

Hopelijk in de toekomst dus Crysis 2 footage. :)

Trailer ook in HD:

http://www.youtube.com/watch?v=7tPfM1QnPlo&hd=1

[Voor 23% gewijzigd door Splinter Cell op 14-10-2009 22:09]

• geerttttt
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 20:54

geerttttt

Manisch positief

ik sta nou nog niet echt te kijken van die cryengine trailer. Niet zo vooruitstrevend als cryengine 2 heb ik het idee... Blijft mooi hoor , dat wel... maar crysis ziet er bijv niet echt bepaald slechter uit...

Oost west, 127.0.0.1 best!

• MsG

MsG

Forumzwerver

ze zullen denk ik wel geleerd hebben dat je voor de verkopen beter een iets minder zware game (zie CoD4) kan lanceren dan een game die nu nog steeds systemen op de knieeen trekt op hoge resolutie en veel visuele dingen aan.

• Hekking
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 02-02-2020

Hekking

Can of whoopass

Die baai bestaat echt :P
Ik kwam deze foto toevallig tegen op een hyve en moest gelijk aan Crysis denken :)

Facts and perspective don't care about emotion. This was offensive? Hold my beer. When you tear out a mans tongue you not prove him evil, you're telling the world that you fear what he might say

• CR35
  • Laatst online: 06-12 18:26

CR35

infamous topic killer...

Op het berggedeelte links staat toch de lookout :D

• Deagle
  • Laatst online: 21:18
Geloof het wel ja lol :p

• PartyKen
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 06-01-2010
Ik wil een nieuwe videokaart gaan kopen en nu zit ik te denken aan de HD 5870.
Wie heeft deze kaart en kan mij vertellen of het hele spel te spelen is met alle instellingen op het maximale en de resolutie 1920 x 1200? AA en FA beide op 0?

• ksi
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 03-11 18:20
Omnyakom1 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 23:06:
We naderen nu 2010 en dit is nog steeds het mooiste spel op de planeet. Niemand waagt zich eraan het te overtreffen :P ?
behalve de hinderlijke popup, wat het voor mij dus zeker niet meer de mooiste game maakt.

• fox-hound
  • Registratie: april 2005
  • Niet online
PartyKen schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 14:53:
Ik wil een nieuwe videokaart gaan kopen en nu zit ik te denken aan de HD 5870.
Wie heeft deze kaart en kan mij vertellen of het hele spel te spelen is met alle instellingen op het maximale en de resolutie 1920 x 1200? AA en FA beide op 0?
loopt wel goed zelfs op 4XAA

http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=3643&p=17

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

Niet echt een goed voorbeeld. High en Very High is daar gemengd.

Dit voorbeeld lijkt mij beter:

http://www.overclockerscl...ews/sapphire_hd5870/6.htm

• RuudLang
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2010
Omnyakom1 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 23:06:
RE5 en Gears Of War hebben prachtige graphics, imo zeker zo mooi als Crysis en ze draaien veel beter op mijn "ancient rig" !

• Fox
  • Niet online
Van de week Crysis Warhead gekocht, maar even een klein vraagje. Bij de install installeerde hij EA download manager mee. Is dit echt nodig om Crysis Warhead of Crysis Wars te kunnen spelen? Als dat niet zo is gooi ik die troep er zo snel mogelijk af.

Weet iemand misschien ook welke patch ik moet installeren voor zowel Warhead en Wars? Voor zover ik zie zijn 1.1 voor Warhead en 1.5 voor Wars de juiste?

Bedankt. :)

[Voor 24% gewijzigd door Fox op 25-10-2009 16:56]

• Cyberblizzard
  • Registratie: februari 2003
  • Niet online
De laatste tijd amuseer ik me in de editor. :) Bijvoorbeeld op de carrier (levelnaam = fleet) het dek volzetten met patrol boats (wel de optie 'follow terrain and snap to objects' inschakelen) en dan de game starten in de VTOL (anders blijft alles statisch). Dan vliegen de gevechtsvliegtuigen tegen de patrol boats, de meeste boten ontploffen en sommige vliegen 500 meter in de lucht, terwijl het gevechtsvliegtuig zelf er geen last van heeft. :p Als je met 'maximum strength' op de VTOL springt heb je een mooi zicht op het spektakel. :) Op het toestel staan en meeliften gaat echter niet (is fataal). Met een tank rijden op de carrier heeft ook wel iets. :p

Wat zijn de gekste dingen die jullie zoal gedaan hebben? :)

[Voor 4% gewijzigd door Cyberblizzard op 21-11-2009 11:25]

Welkom in het Antropoceen! - Fietsen, goed voor iedereen!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Hmm, ik denk die keer dat ik eens gekeken heb of je PC inderdaad crashed als je 5000 explosive barrels met C4 belaad... (antwoord was ja)

• hosee
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 25-11 14:43
DX11 support zal wel teveel van het goede zijn?

Asus P6t / Core i7 @1.800mhz / 3.150mhz, 1.048V / 1.168V waterkoeling / mem: Patriot Viper ddr3, 1600mhz. c8, 3x2gb / 285gtx in SLI / Thermaltake 850W / Dell 30"

• KneoK

KneoK

hosee schreef op zondag 06 december 2009 @ 08:33:
DX11 support zal wel teveel van het goede zijn?
Daarvoor zul je moeten wachten op de nieuwe Cryengine, Crysis 2 gaat als het goed is DX11 ondersteunen.

• hosee
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 25-11 14:43
Ah oké, dacht dat het hier al over Crysis2 ging.

Asus P6t / Core i7 @1.800mhz / 3.150mhz, 1.048V / 1.168V waterkoeling / mem: Patriot Viper ddr3, 1600mhz. c8, 3x2gb / 285gtx in SLI / Thermaltake 850W / Dell 30"

• Magnetic_Man
  • Niet online
ik kan me bijna niet voorstellen dat dit spel al 3 jaar geleden uit was gekomen. Heb eindelijk van 't weekend een fatsoenlijke PC gekocht (destijds heb ik het er niet op gewaagd het spel te draaien). Het draait soepel op mijn i5 en 5850, maar damn, wat ziet het spel er mooi uit, zelfs 3 jaar na tijd kan hij prima mee op games die nu uitkomen.

• Anonnymous!
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 15-01 07:34

Anonnymous!

Are You Man or Mouse?

Het gekste wat ik heb gedaan?

De physics met de GPU laten berekenen en vervolgens 500 auto's in de lucht plaatsten en 5000 crates op de grond.
Het duurde wat uurtjes maar leverde wel mooie beelden op.

Op het moment ben ik bezig om een C17 door een world trade centrum te laten vliegen gebouwd uit crates, dat word een mooie cutscene. (het is niet spottend bedoeld)

Nieuwe projectje word een RTS game draaiend op de CryEngine2 Engine :)

En dat het er mooi uitziet, tsja daar heb je wel gelijk in.
Met mijn E6420 @ 3,2Ghz 4gb OCZ Flex en mijn lieve HD5850 draait hij op 1680*1050 alles op very high behalve de shaders (high) met 2X AA............HEERLIJK!

Ik ben trouwens bezig met het opbouwen van een server (Fairplay Mesa)
Mischien dat iemand hier wat verstand heeft van Lua. scripten?

[Voor 29% gewijzigd door Anonnymous! op 08-12-2009 13:06]

• guardian-spirit
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 31-10 21:02
rob1n schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 10:02:
ik kan me bijna niet voorstellen dat dit spel al 3 jaar geleden uit was gekomen. Heb eindelijk van 't weekend een fatsoenlijke PC gekocht (destijds heb ik het er niet op gewaagd het spel te draaien). Het draait soepel op mijn i5 en 5850, maar damn, wat ziet het spel er mooi uit, zelfs 3 jaar na tijd kan hij prima mee op games die nu uitkomen.
Ik wist niet eens dat deze spel nog leefde bij de gamers?
Ik vind hem inderdaad ook nog steeds bloedmooi!

Crysis 2x uitgespeeld en Warhead 1x .... misschien binnenkort warhead nog een keer spelen....

Doordat alles zo mooi is gemaakt en dan ook nog eens zowat echt een jungle gevoel hebben op veel plekken dan wil je gewoon blijven spelen. En de gameplay was ook zeer goed te doen naar mijn mening, de suit powers voegen veel meer toe dan je zou denken....

Eerlijk gezegd vraag ik me af of er momenteel uberhaupt wel een spel mooier is als Crysis (en ook zo lekker wegspeelt).

• Anonnymous!
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 15-01 07:34

Anonnymous!

Are You Man or Mouse?

Nee dat is er niet, en daar kom je eigenlijk pas achter als je gaat werken met de onderliggende techniek.
Bij het gebruiken van de editor en veel meer andere functies van de engine kom je er achter wat een prachtig spel het eigenlijk is.
Het is zo een enorm krachtige engine, je kan er werkelijkwaar alles mee.
Ik las een keer een mooie quote: Vroeger was de engine de bottleneck, nu is je fantasie de bottleneck, dat klopt ook wel, hoe mooi ik mijn maps ook maak, de engine kan meer.
De engine is enorm complex en het is zonde dat er maar weinig games gebruik van maken.

Ik raad je aan de stof van je crysis dvd te blazen, multiplayer is leuk!
Meestal in de avond is mijn server up (Fairplay Mesa), je zal hier geen Vtol spawn base campende indicinary ammo noobs vinden :)

• Galvatron
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 17:26
Echt een top spel, zeker nu ik erachter ben gekomen de snel-toetsen voor de nano suite te gebruiken....2 x [T] snel drukken en je bent onzichtbaar 2 x [spatie] en je ben supersterk....wordt het veel leuker door dan elke keer door het menu te gaan.

• Frerk

Frerk

*bliep*

Anonnymous! schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 23:35:
Nee dat is er niet, en daar kom je eigenlijk pas achter als je gaat werken met de onderliggende techniek.
Bij het gebruiken van de editor en veel meer andere functies van de engine kom je er achter wat een prachtig spel het eigenlijk is.
Het is zo een enorm krachtige engine, je kan er werkelijkwaar alles mee.
Ik las een keer een mooie quote: Vroeger was de engine de bottleneck, nu is je fantasie de bottleneck, dat klopt ook wel, hoe mooi ik mijn maps ook maak, de engine kan meer.
De engine is enorm complex en het is zonde dat er maar weinig games gebruik van maken.

Ik raad je aan de stof van je crysis dvd te blazen, multiplayer is leuk!
Meestal in de avond is mijn server up (Fairplay Mesa), je zal hier geen Vtol spawn base campende indicinary ammo noobs vinden :)
Dat is mijn grootste probleem met multiplayer, je komt een game binnen en wordt direct afgemaakt door een basecampende VTOL o.i.d.
Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee