• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:08
r_displayinfo=1

• movo.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-08 10:58
NeoMe schreef op woensdag 24 september 2008 @ 14:47:
Weer een lekkere zware game, zie mijn sig voor mijn specs maar ik kan hem haast niet draaien. Heb me videokaart al overgelclocked van 500 naar 600 mhz en nog steeds op 800x600 en rest op minimum. Heb de tweak al toepast zodat ik 512 mb videogeheugen heb maarja, deze game is denk ik te zwaar. Hij is wel te spelen maar mooi is het niet :)

Hoe zie ik mijn fps trouwens, daar is een command voor ?
r_displayinfo = 1 ;)

... sneller posten movo! :(

[ Voor 4% gewijzigd door movo. op 24-09-2008 14:50 . Reden: SPUIT 11 ]

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Wat een prachtige game.
Heel erg kort maar dat mag niet baten, sommige cutscenes waren zo fantastisch, zoals op de brug, en het einde.

Ik vind het pak wat je aanhebt heel erg vet, ik hoop dat we in Crysis 2 ( Or whatever) we meer functies ofzo krijgen.
spoiler:
Vooral het einde op het vliegveld als die Exosuit komt, dat lijkt heel erg makkelijk en simplistisch, maar de sfeer eromheen maakt alles goed. :D

I'm british you muppet! ;)

Life is complicated

• Avalaxy
W1ckeD schreef op woensdag 24 september 2008 @ 23:19:
Wat een prachtige game.
Heel erg kort maar dat mag niet baten, sommige cutscenes waren zo fantastisch, zoals op de brug, en het einde.
Inderdaad echt een fantastisch mooie cutscene. Sowieso vond ik dat stukje daar wel mooi :) Jammer dan weer van die aliens...
I'm british you muppet! ;)
Haha die is echt epic, aan het einde zegt ie dat nog een keer tegen die eindbaas :P Wel jammer dat
spoiler:
die eindbaas alleen in de cutscene afgemaakt wordt en dat je hem niet zelf moet killen.
Hoewel die cutscene ook wel vet is moet ik zeggen :P

Hehe m'n ondertitel maar even aangepast 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Avalaxy op 24-09-2008 23:32 . Reden: ff spoilertje gemacht. ]

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Ja dat is inderdaad echt epic, daarom vind ik het ook zo een meesterlijke zin. _O_

Ik ben overnieuw begonnen met het spel ,deze keer op hard, en ik probeer het allemaal wat meer stealthie aan te pakken.
Dus met stealth mode van het pak, en silencer op al mijn guns.

De explosies blijven indrukwekkend om te zien, alhoewel ik 1 level in Crysis ( weet niet meer welke) wel heel erg mooi vond, er vlogen overal jets , explosies, paniek op de radio , damn nice.

Nog 1 epic moment: Er kwam een jeep aanrijden, ik doe speed-mode aan, pak een c4 en ren erop af, doe power-mode aan, spring erop, plak de C4, spring eraf, en hij rijd verder.
Je raad het al , BANG! :D

Life is complicated

• Avalaxy
Die explosies zijn een stuk mooier ja :)

Overigens kan ik je wel aanraden om gelijk Delta te pakken hoor, heb ik meteen gedaan en vond het eigenlijk nog te makkelijk. Enig nadeel is dat je de gun van je voertuig niet kunt gebruiken tijdens het rijden zoals ze doen in die gameplay filmpjes :(

Edit: kun je overigens wel veranderen in de CFG's :P

[ Voor 8% gewijzigd door Avalaxy op 25-09-2008 00:04 ]

Verwijderd

Avalaxy schreef op donderdag 25 september 2008 @ 00:04:
...Enig nadeel is dat je de gun van je voertuig niet kunt gebruiken tijdens het rijden zoals ze doen in die gameplay filmpjes :(

Edit: kun je overigens wel veranderen in de CFG's :P
Vertel vertel, hoe dan?

• Avalaxy
D:\Program Files\Electronic Arts\Crytek\Crysis WARHEAD\Game\config\diff_bauer.cfg

v_driverControlledMountedGuns = 0 --> v_driverControlledMountedGuns = 1

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:29

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Dat hangt ook van je moeilijkheidsgraad af. Vanaf 3 en 4 kan je niet meer schieten en rijden tegelijk, op 1 en 2 kan dat wel.

Gisteren ontvangen, gespeeld en gereviewd.. Beetje kort maar wel onwijs tof!

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Verwijderd

warhead heeft imho hetzelfde probleem als de originele Crysis: de eerste levels zijn heel vet, maar vanaf het moment dat er sneeuw en aliens verschijnen is de game gewoon weer de zoveelste standaard shooter. jammer!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2008 12:41 ]

• Blaze85
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:40:
warhead heeft imho hetzelfde probleem als de originele Crysis: de eerste levels zijn heel vet, maar vanaf het moment dat er sneeuw en aliens verschijnen is de game gewoon weer de zoveelste standaard shooter. jammer!
Oh wat was Crysis toch en heerlijk spel geweest zonder die vervelende aliens.

• Avalaxy
Angeloonie schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:26:
Dat hangt ook van je moeilijkheidsgraad af. Vanaf 3 en 4 kan je niet meer schieten en rijden tegelijk, op 1 en 2 kan dat wel.

Gisteren ontvangen, gespeeld en gereviewd.. Beetje kort maar wel onwijs tof!
Lees eens wat er boven je post staat.

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Avalaxy schreef op donderdag 25 september 2008 @ 15:33:
[...]

Lees eens wat er boven je post staat.
Ja dat zag ik, maar dat is gewoon cheaten, dus kan je net zo goed een moeilijkheidsgraad lager pakken.

Mocht er iemand geïnteresseerd zijn, mijn review kan je hier vinden.

• Avalaxy
Angeloonie schreef op donderdag 25 september 2008 @ 16:20:
[...]

Ja dat zag ik, maar dat is gewoon cheaten modden, dus kan je net zo goed een moeilijkheidsgraad lager pakken.
Om de drivercontrolled gun te krijgen moet je gelijk 2 levels lager... Aangezien je voor de rest niets aanpast is het imho geen cheaten.

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Avalaxy schreef op donderdag 25 september 2008 @ 16:24:
[...]

Om de drivercontrolled gun te krijgen moet je gelijk 2 levels lager... Aangezien je voor de rest niets aanpast is het imho geen cheaten.
Vind ik wel, waarom speel je anders een hoge moeilijkheidsgraad? Om het moeilijker te maken toch? Nou, dan kan je net zo goed de God-mode aanzetten als je toch alle mogelijkheden wil hebben. Als je er voordeel bij hebt is het gewoon cheaten.

Als je het nou andersom doen en op een lager niveau toch dingen uit wil zetten OK, maar niet andersom om daarna te kunnen zeggen "ik heb hem op de hoogste moeilijkheidsgraad uitgespeeld hoor"..

Zo heb ik bijvoorbeeld de Korean voices aangezet omdat het gewoon logischer is en meer bij de game past in plaats van dat die gasten Engels praten.

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 25-09-2008 16:26 ]

• Avalaxy
Angeloonie schreef op donderdag 25 september 2008 @ 16:26:
[...]

Vind ik wel, waarom speel je anders een hoge moeilijkheidsgraad? Om het moeilijker te maken toch? Nou, dan kan je net zo goed de God-mode aanzetten als je toch alle mogelijkheden wil hebben. Als je er voordeel bij hebt is het gewoon cheaten.
Wat een onzin man, er zijn tig andere factoren :P Je suit/power is zwakker bijvoorbeeld. Kun je drivercontrolled gun aanzetten, maar de rest blijft toch anders.

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Avalaxy schreef op donderdag 25 september 2008 @ 16:29:
[...]

Wat een onzin man, er zijn tig andere factoren :P Je suit/power is zwakker bijvoorbeeld. Kun je drivercontrolled gun aanzetten, maar de rest blijft toch anders.
Maakt niet uit, je gebruikt nog steeds iets wat je een (enorm) voordeel oplevert en wat je normaal niet kan gebruiken, dus is het gewoon cheaten.

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 25-09-2008 16:31 ]

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:49

KneoK

Not in a million lightyears

Angeloonie schreef op donderdag 25 september 2008 @ 16:30:
[...]

Maakt niet uit, je gebruikt nog steeds iets wat je een (enorm) voordeel oplevert en wat je normaal niet kan gebruiken, dus is het gewoon cheaten.
Ik vind cheaten ook wel een beetje kort door de bocht. Je kunt een spel moeilijker maken door er wat uitdaging in te bouwen of je kunt een spel moeilijk maken door stukken gameplay te castreren. Moeilijker maken door je te dwingen je voertuig te stoppen, van plaats te verwisselen en dan pas te schieten is wat mij betreft een beetje teveel van het goeie.

• movo.
  • Laatst online: 30-08 10:58
Cheaten of geen cheaten, ieder zijn voorkeuren, nu weer ontopic. :)

Verwijderd

Angeloonie schreef op donderdag 25 september 2008 @ 16:30:
[...]
Alsof cloacken normaal is -sorry, kan het niet laten-

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 17:34:
[...]

Alsof cloacken normaal is -sorry, kan het niet laten-
:O real funny smartass :P

Normaal in de zin van wat "normaal in die moeilijkheidsgraad kan" natuurlijk.

• Avalaxy
Wat betreft dat cloaken, dat vind ik echt lame aanvoelen :X Het voelt echt alsof ik het spel met cheats uit heb gespeeld omdat ik vaak cloak gebruik.

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Avalaxy schreef op donderdag 25 september 2008 @ 17:38:
Wat betreft dat cloaken, dat vind ik echt lame aanvoelen :X Het voelt echt alsof ik het spel met cheats uit heb gespeeld omdat ik vaak cloak gebruik.
Het is wel leuk om naar een vijand te sneaken met Cloak aan en dan met Superstrength hem te killen :+

Verwijderd

ja.. dat is zo waar... De AI is ook best wel slecht.. Ik plaats van rond te sproeien op de plek waar je voor het laatst gezien was, gaan ze iets anders doen...

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ach cloak valt nog mee ; je kan in minder dan een uurtje door warhead rennen met "maximum speed", je hoeft dan ook stukken minder slachtoffers te maken. Vijanden om zeep helpen is zooo 2007 ;)

• Markicks
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:35
Mensen nog belang bij een gratis kopie van Crysis Warhead?

Kijk hier even. ;)

system setup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de niet dagelijkse tweakers onder ons!

Ik heb gemerkt dat je ingame veel instellingen kan veranderen bij crysis maar je er niet meteen veel baat bij hebt.
Nu heb ik zelf een Q6700 quad processor 2.66 en een g-force 8800gt 512mb en 4gb geheugen in mijn pc zitten en dat leek mij toch wel voldoende om de game redelijk goed af te spelen.
Vista 64bits heeft mijn pc geranked op 5,8 (alles 5,9 behalve geheugen want die was 5,8)
Maar op 1 of andere manier wilde me dit niet echt lukken met de instellingen van crysis zelf.
Het liep wel redelijk, maar ik had het gevoel dat hij toch beter kon/moest lopen.
Daarom ben ik toch ipv de ingame instellingen veranderen, maar eens gaan kijken in de instellingen van Nvidia.
Wat schetse mij grote verbazing.....door allerlei instellingen te veranderen in de instellingen binnen de configuratie van Nvidia loopt mij game echt veel vloeiender.
Vooral optie's die mij goed deden waaren de multiescreen optie (aanpassen naar 1 monitor) en de drie dubbele buffering aanzetten.
De rest heb ik eigenlijk een beetje op prestatie gezet (zoals er werd uitgelegd in het configuratiescherm van Nvidia)
Natuurlijk heb ik wel alleen de dingen aangezet of aangepast die de graphics niet teveel verlagen of vertragen.

Ik kan niet precies vertellen wat ik nu allemaal heb aangepast, maar ik raad iedereen wel aan om deze instellingen na te lopen als je een Nvidia kaart hebt,
De standaard instellingen ingame doen de de game niet goed naar mijn idee LOL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Laatst online: 21:27
Hmm net uitgespeeld en lichtelijk teleurgesteld... Komt hier nog een deel van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

gebruikershaes schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 10:23:
Hmm net uitgespeeld en lichtelijk teleurgesteld... Komt hier nog een deel van?
Crysis is aangekondigd als Trilogy. Crysis was deel 1. Warhead was niet deel 2 maar een uitbreiding.
Ik ga er vanuit dat er niet nog een uitbreiding komt maar gewoon deel 2.

Er komen dus nog minstens 2 spellen uit.
Of deel 2 en deel 3 ook weer uitbreidingen krijgen is afwachten.

[ Voor 20% gewijzigd door Dracul op 26-09-2008 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

Is er iemand al een keer door de bodem gezakt in warhead ?

Ik zelf had het in de buurt van de crash site van het vliegtuig. Loop vrolijk door de jungle en val zo naar beneden in de zee. Beeld word dan heel raar, je ziet alle textures van bomen, planten en tegenstanders. Maar de grond waarop je normaal loopt niet, die is door zichtig. Denk dat ze daar ergens per ongeluk een stukje grond vergeten zijn.

Verder vermaak ik me prima met warhead, vind hem zelfs leuker dan crysis. Op bovenstaande error na, geen enkel probleem onder vonden.

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:57

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Moet zeggen dat ik erg heb genoten van Warhead. Moest bij het ijsgedeelte wel even mijn settings wat omlaag doen, want de framerates waren me net iets te laag.

spoiler:
Overigens vond ik het einde wel wat vreemd. Ze laten dan de laatste tape horen van Psycho en nog iemand. Ik was er van overtuig dat dit O'Neill was, maar hij noemt de ander daar Nomad. Is dat gewoon omdat dat toen de codenaam was van O'Neill, of hebben we al die tijd naar de Nomad geluisterd die je in Crysis speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Patriot schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:59:
Moet zeggen dat ik erg heb genoten van Warhead. Moest bij het ijsgedeelte wel even mijn settings wat omlaag doen, want de framerates waren me net iets te laag.

spoiler:
Overigens vond ik het einde wel wat vreemd. Ze laten dan de laatste tape horen van Psycho en nog iemand. Ik was er van overtuig dat dit O'Neill was, maar hij noemt de ander daar Nomad. Is dat gewoon omdat dat toen de codenaam was van O'Neill, of hebben we al die tijd naar de Nomad geluisterd die je in Crysis speelt?
spoiler:
Dan heb je niet goed opgelet. Had was telkens O'Neill, maar die laaste ging over Nomad, die in plaats van O'Neill in het Raptor team kwam, en de hoofdpersoon uit Crysis was.

Verwijderd

Dracul schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 10:29:
[...]

Crysis is aangekondigd als Trilogy. Crysis was deel 1. Warhead was niet deel 2 maar een uitbreiding.
Ik ga er vanuit dat er niet nog een uitbreiding komt maar gewoon deel 2.

Er komen dus nog minstens 2 spellen uit.
Of deel 2 en deel 3 ook weer uitbreidingen krijgen is afwachten.
Dat zou ik maar niet al te snel zeggen. Crysis is weliswaar al meer dan 8 miljoen keer verkocht, maar het aantal gebruikers dat de game optimaal (zonder lage FPS en bugs) kan spelen is drastisch veel lager. Het gaat dus om een game waarbij, na deel 1, ongeveer 60% zal afhaken als trouwe koper. Niemand zit namelijk op een game te wachten die haar beloftes niet kan nakomen. Noemenswaardig is ook het feit dat Cevat Yerli bij de aankondiging van Warhead noemde dat de game speelbaar (wat noemt hij speelbaar?) is op een PC van 400 euro. Dit is echter absurd, ik heb de game gespeeld bij een kameraad en draait nog net zo slecht als Crysis. Dat is echter maar 1 ding, ook aan de gameplay is niets veranderd. Wat men heeft gedaan is simpel voortborduren op een achterhaald gamingprincipe met de naam First Person Shooter, totaal geen vernieuwing. Als het waar is dat dit 'gewoon' een uitbreiding was en er nog 2 games aankomen vind ik dit echt ongelooflijk zwak van de developers. Waarom maken ze in Godsnaam een herhaling van Crysis 1 om dan vervolgens te werken aan deel 2 en mogelijk (nee, die komt echt niet als je het mij vraagt) deel 3. Warhead is namelijk niets anders dan een herhaling van deel 1, vanuit een ander perspectief. Nou was het verhaal al OERSLECHT, in warhead is het niet veel beter. Het lijkt er op dat EA de consument gewoon aan het lijntje wil houden met kreten als verbeterde FPS.

• Cpt.Iglo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 14:31
Force schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 14:33:
Is er iemand al een keer door de bodem gezakt in warhead ?

Ik zelf had het in de buurt van de crash site van het vliegtuig. Loop vrolijk door de jungle en val zo naar beneden in de zee. Beeld word dan heel raar, je ziet alle textures van bomen, planten en tegenstanders. Maar de grond waarop je normaal loopt niet, die is door zichtig. Denk dat ze daar ergens per ongeluk een stukje grond vergeten zijn.

Verder vermaak ik me prima met warhead, vind hem zelfs leuker dan crysis. Op bovenstaande error na, geen enkel probleem onder vonden.
Dat probleem heb ik ook, alleen dan op een andere locatie; namelijk het stuk in de mijn.

Iemand enig idee wat dit kan zijn, want ik kan nu niet verder!

• Lorduh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-09 13:35
Persoonlijk vind ik het allemaal wel grafisch netjes, maar de fun is er erg snel af. Er zijn 1000-en-een van dit soort spelletjes. Niks gaat boven die iets minder gedallieerde FPS-games als je het mij vraagt. [Lees als: counter strike source, solider of fortune 2, ...]

• KneoK

KneoK

Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 15:44:
[...]

Dat zou ik maar niet al te snel zeggen. Crysis is weliswaar al meer dan 8 miljoen keer verkocht, maar het aantal gebruikers dat de game optimaal (zonder lage FPS en bugs) kan spelen is drastisch veel lager. Het gaat dus om een game waarbij, na deel 1, ongeveer 60% zal afhaken als trouwe koper. Niemand zit namelijk op een game te wachten die haar beloftes niet kan nakomen. Noemenswaardig is ook het feit dat Cevat Yerli bij de aankondiging van Warhead noemde dat de game speelbaar (wat noemt hij speelbaar?) is op een PC van 400 euro. Dit is echter absurd, ik heb de game gespeeld bij een kameraad en draait nog net zo slecht als Crysis. Dat is echter maar 1 ding, ook aan de gameplay is niets veranderd. Wat men heeft gedaan is simpel voortborduren op een achterhaald gamingprincipe met de naam First Person Shooter, totaal geen vernieuwing. Als het waar is dat dit 'gewoon' een uitbreiding was en er nog 2 games aankomen vind ik dit echt ongelooflijk zwak van de developers. Waarom maken ze in Godsnaam een herhaling van Crysis 1 om dan vervolgens te werken aan deel 2 en mogelijk (nee, die komt echt niet als je het mij vraagt) deel 3. Warhead is namelijk niets anders dan een herhaling van deel 1, vanuit een ander perspectief. Nou was het verhaal al OERSLECHT, in warhead is het niet veel beter. Het lijkt er op dat EA de consument gewoon aan het lijntje wil houden met kreten als verbeterde FPS.
Ik heb gisteren een filmpje gezien van Crysis die draait op een 7300GT kaartje, met alles op low en het draait gemiddeld met een FPS of 22. Crysis schaalt dus redelijk op oudere systemen.
De groep gebruikers waar jij het over hebt zijn de mensen die met zo'n zelfde kaart gaan klagen dat het spel niet op Very High draait.

Bij elk willekeurig ander spel moet je instellingen verlagen naar gelang de leeftijd van je pc, maar alleen bij Crysis is dat een reden om het spel soms met de grond gelijk te maken.

Het is geen 1993 meer hoor, toen elk deel van Larry en Spacequest nog net zo mooi draaide op je S3 Virge...

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 15:44:
[...]

aaachhh...

Ik vind dat ik inmiddels zeer zeker geen up to date computer meer heb
(8800 gtx 2 cores 6600 nogwat)

een jaar geleden was het misschien nog wel een 'proud to own one' versie... inmiddels niet meer

Maar ... warhead ...met alleen shadow op een lagere setting en de resolutie op 1440 x nogwat
Loopt als een tiet (30+ fps)

Dus klagen mag ... maar ga alleen niet zeggen dat je een high end systeem moet hebben om high end te spelen.

Nogmaals, mijn systeem is al bijna 2 jaar oud...

• Darker
  • Laatst online: 28-08 14:46
Ik heb een E6600 ( stock speed ) met 2x een xfx 9800GTX op een 750i sli chipset, 4gb OCZ mem, echter de prestaties in crysis en warhead vallen me ontzettend tegen. Stroom krijgen ze genoeg, heb er net een realpower 850 watt in gezet

Als ik bijv. op 1680x1050 speel ( 24 inch tft ) en heb alle settings op gamer, motion blur zet ik meestal uit, dan trekt ie overall gezien zo'n 15 tot 20 fps, met uitschieters naar 25/30 fps afhankelijk waar ik heen kijk :+ SLI staat netjes enabled, nieuwste nvidia drivers geinstalleerd, windows up to date, ( net een fresh install ) maar het mag allemaal niet baten. Ga ik op mijn native reso spelen, 1920 x 1200 dan zakt de FPS nog meer de grond in.. opzich zou je toch denken dat het redelijk tot goed speelbaar moet zijn met deze setup?

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:20
Kijk is eens wat je voor fps krijgt zonder SLI, je zou echt wel eens CPU limited kunnen zijn....

Ik vind het wel leuk dat ze aan dit soort dingen gedacht hebben:
Afbeeldingslocatie: http://vazon.org/tn_ch1.png
Afbeeldingslocatie: http://vazon.org/tn_ch2.png

[ Voor 6% gewijzigd door Paprika op 27-09-2008 20:52 ]

Verwijderd

dat zou je denken ja, maar het is gewoon niet goed, crysis 1 was precies hetzelfde, het zal wel in de manier van programmeren liggen, crysis was met wat updates wel iets verbeterd , maar schijnbaar hebben ze dat niet in warhead gepropt , want crysis loopt hier beter dan warhead , het is misschien te snel uitgebracht , EA games heeft daar waarschijnlijk iets mee te maken

• TZC-T1-FX
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23:27
Hebben mensen Dit al geprobeerd? Geen idee of het al gepost was, maar het hielp dus wel bij mij! Ik heb alles op Gamer staan behalve motion blur en shadows ( op mainstream) en draai het op 1680x1050 met een HD3850 512MB, 3GB RAM en een Core 2 Duo E4500 op 3.4Ghz. Het komt nooit onder de 22 FPS. Wat kennelijk al een prestatie is als ik sommige configs + de FPS hiero lees :P.

Even naar beneden scrollen bij de link :P

[ Voor 12% gewijzigd door TZC-T1-FX op 27-09-2008 21:21 ]

• Avalaxy
Als je weinig geheugen hebt (2GB) dan is texturestreaming uitzetten geen goed idee :P

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik ga maandag maar even upgraden :P Heb nu een 8800GTX, alles draait op zich prima, maar Crysis kan ik niet vloeiend spelen op Enthousiast. Dus ik ga maar even upgraden naar een ATI 4870. Ik verwacht ~10 fps meer op Enthousiast (1680x1050, no AA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:20
Ik ga soms echt op de vreemdste momenten dood; als ik uit een auto stap bijvoorbeeld. Maar net was het toppunt; er rolt rustig een ton voor mij, ik wil er overheen springen; dood :D
Waarschijnlijk heb ik mijn nek gebroken toen ik er op stond en omkukelde?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Hm, ik zit nu in dat level waar je die container moet beschermen. Er staat zo'n grote alien voor mij, en ik heb net dat experimental weapen. De kleintjes heb je op één slag neer, maar hoevaak moet je op die grote vuren? Of is er een truc om hem neer te halen?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Hacku schreef op zondag 28 september 2008 @ 16:01:
Hm, ik zit nu in dat level waar je die container moet beschermen. Er staat zo'n grote alien voor mij, en ik heb net dat experimental weapen. De kleintjes heb je op één slag neer, maar hoevaak moet je op die grote vuren? Of is er een truc om hem neer te halen?
Gewoon blijven schieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Hm ja, maar als ik te dicht kom vuurt hij steeds vier bollen op me af, en dan ben ik direct dood :p En je kan ze niet ontlopen.

[ Voor 12% gewijzigd door XWB op 28-09-2008 16:04 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Hacku schreef op zondag 28 september 2008 @ 16:04:
Hm ja, maar als ik te dicht kom vuurt hij steeds vier bollen op me af, en dan ben ik direct dood :p En je kan ze niet ontlopen.
Je moet ook niet in het open veld gaan lopen 8)7

Gewoon dekking zoeken achter muren enzo, dan zijn die bollen geen probleem meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ik sta in het midden van de landingsbaan, niet erg slim idd ;) Maar als ik niet zichtbaar ben, gaat 'ie terug naar de container. Maar goed, nog even proberen ;)

Overigens draait Warhead vlot op mijn pc (A64 3GHz, 2GB DDR2, HD4850), 1680x1080 (22"). Alleen AA staat niet aan, maar dat is niet nodig, ik vind het er zo mooi uit zien (komt deels ook door de hoge resolutie). Ik zou echter niet kunnen zeggen of hij beter is dan Crysis zelf, aangezien ik die nog op een X1950 Pro gespeeld had.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Hacku schreef op zondag 28 september 2008 @ 16:09:
Ik sta in het midden van de landingsbaan, niet erg slim idd ;) Maar als ik niet zichtbaar ben, gaat 'ie terug naar de container. Maar goed, nog even proberen ;)
Ik had dekking gezocht achter zo'n lage schuine betonnen rand langs de landingsbanen, die werkte perfect, kon ik er overheen schieten en meteen weer achter verschuilen :P
Overigens draait Warhead vlot op mijn pc (A64 3GHz, 2GB DDR2, HD4850), 1680x1080 (22"). Alleen AA staat niet aan, maar dat is niet nodig, ik vind het er zo mooi uit zien (komt deels ook door de hoge resolutie). Ik zou echter niet kunnen zeggen of hij beter is dan Crysis zelf, aangezien ik die nog op een X1950 Pro gespeeld had.
Warhead draait stukken beter dan Crysis hier. Scheelt echt een flink aantal FPS. Ik draai hem nu in DX9 modus omdat het qua graphics nauwelijks verschil maakt, en het wel FPS voordeel oplevert :) In mijn review had ik nog wat benchmarks neergezet: http://www.techzine.nl/reviews/460/3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ok, gelukt. Maar Warhead is nu uitgespeeld :? Ik had toch een langere gameplay verwacht.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Hacku schreef op zondag 28 september 2008 @ 16:27:
Ok, gelukt. Maar Warhead is nu uitgespeeld :? Ik had toch een langere gameplay verwacht.
Het is een uitbreiding op een shooter, de speelduur daarvan is gemiddeld iets van 4-6 uur. Daar betaal je ook voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusion_XT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-07-2023

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

Darker schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 20:44:
Ik heb een E6600 ( stock speed ) met 2x een xfx 9800GTX op een 750i sli chipset, 4gb OCZ mem, echter de prestaties in crysis en warhead vallen me ontzettend tegen. Stroom krijgen ze genoeg, heb er net een realpower 850 watt in gezet

Als ik bijv. op 1680x1050 speel ( 24 inch tft ) en heb alle settings op gamer, motion blur zet ik meestal uit, dan trekt ie overall gezien zo'n 15 tot 20 fps, met uitschieters naar 25/30 fps afhankelijk waar ik heen kijk :+ SLI staat netjes enabled, nieuwste nvidia drivers geinstalleerd, windows up to date, ( net een fresh install ) maar het mag allemaal niet baten. Ga ik op mijn native reso spelen, 1920 x 1200 dan zakt de FPS nog meer de grond in.. opzich zou je toch denken dat het redelijk tot goed speelbaar moet zijn met deze setup?
Draait hier so smooth !

Check hier voor ingame screenies

Guru3D Forum ( Beetje naar beneden scrollúh )

1680x1050 0xAA/4xAF Vsync C.U.D.A.A.T.S Lvl 4 Custom Cvars ( Aangepast voor mijn systeem )

Zit gemiddeld op 35 á 50 FPS in heftige actie scene's en beetje de scenery checken toch wel rond de 55 á 60 fps _/-\o_
Wie zegt dat de 8800GTX '' OUD '' IS ?! _O- oke oke in SLI, maar toch !

Rig:

Q6600@2.93Ghz
Asus P5N-E 32 SLI
OCZ Reaper HPC DDR2 815Mhz 4.4.4.18 1T
8800GTX SLI
WD Raptor 150GB 10K
Creative Xtreme Gamer Fatality Pro
Corsair TX750W

Probeer dit eens uit, maar hier een autoexec.cfg van en stop deze in je Crysis/Warhead map.

En ik verzeker je zeker 7 a 12 FPS meer op dezelfde resolutie !... en de qualiteit van Enthousiast setting !

;[~]Cuban-Ultima-Doom-Arch-Assassin47-Taowolf-Sword's Custom Crysis Configs [CCC] v2.21[~]
;File Release Version = 2.21
;Config Version = LVL-4 [" HIGH "] Config
;Shadows Version = Realistic Shadows Version
;Operating System = DX9 Windows XP/Vista 32/64
;File Name = Autoexec.cfg
;[~]SETS IN-GAME GRAPHICS SETTINGS TO LOW AUTOMATICALLY[~]
sys_spec_Full = 1
sys_spec_ObjectDetail = 1
sys_spec_Shading = 1
sys_spec_VolumetricEffects = 1
sys_spec_Shadows = 1
sys_spec_Texture = 1
sys_spec_Physics = 1
sys_spec_PostProcessing = 1
sys_spec_Particles = 1
sys_spec_Sound = 1
sys_spec_Shadows = 1
sys_spec_Water = 1
sys_spec_GameEffects = 1
;[~]CUSTOMIZE THESE SETTINGS TO YOUR OWN COMPUTER[~]
con_restricted = 0
r_VSync = 1
d3d9_TripleBuffering = 1
r_displayinfo = 1
sys_physics_CPU = 3
;[~]BASE PERFORMANCE BOOSTERS[~]
cl_hitBlur = 0
cl_hitShake = 0
r_MultiGPU = 2
r_GeomInstancing = 1
e_particles_thread = 1
es_ondemandphysics = 1
gpu_particle_physics = 1
r_CullGeometryForLights = 1
e_vegetation_static_instancing = 0
e_terrain_occlusion_culling = 1
e_terrain_occlusion_culling_version = 0
e_terrain_occlusion_culling_max_dist = 200
;[~]CUSTOMIZE FOR YOUR CUSTOM SCREENSHOT SETTINGS[~]; ONLY WORK in the EDITOR (Sandbox 2)
e_screenshot_width = 2048
e_screenshot_height = 1536
e_screenshot_quality = 100
e_screenshot_file_format = tga
;[~]CUSTOM HIGH DYNAMIC RANGE SETTINGS[~]
r_HDRRendering = 2
r_HDRLevel = 1.3
r_HDRBrightOffset = 35.3
r_HDRBrightThreshold = 7
r_Glow = 1
r_GlowScreenMultiplier = 0.4
;[~]CUSTOM AMBIENT OCCLUSION SETTINGS[~]
e_terrain_ao = 1
r_TerrainAO = 7
r_TerrainAO_FadeDist = 5.3
;[~]CUSTOM SCREEN-SPACE AMBIENT OCCLUSION SETTINGS[~]
r_SSAO=1
r_SSAO_quality=2
r_SSAO_radius=1
r_ssao_amount=0.2
r_SSAO_darkening=1
r_SSAO_blurriness=1
r_SSAO_blur=3
;[~]OBJECT-QUALITY SETTINGS[~]
e_obj_quality = 3
e_proc_vegetation = 1
ca_useDecals = 1
e_decals = 1
e_decals_allow_game_decals = 1
e_decals_life_time_scale = 0.8
e_lod_ratio = 4
e_lod_min = 0
e_view_dist_ratio_detail = 24
e_view_dist_ratio_vegetation = 33
e_vegetation_min_size = .5
i_rejecteffects = 1
e_vegetation_bending = 2
sys_flash_curve_tess_error = 4
e_view_dist_ratio = 45
e_max_view_dst_spec_lerp = 1
e_vegetation_sprites_distance_custom_ratio_min = 1
e_vegetation_sprites_distance_ratio = 1.45
e_detail_materials_view_dist_z = 128
es_DebrisLifetimeScale = 0.4
e_cbuffer_resolution = 256
e_dissolve = 1
ca_DrawFaceAttachments = 1
ca_AttachmentCullingRation = 120
ca_FacialAnimationRadius=3
;[~]GAME EFFECTS SETTINGS[~]
i_lighteffects = 0
g_ragdollMinTime = 5.0
g_ragdollUnseenTime = 1
g_ragdollDistance = 15.0
g_battleDust_enable = 0
ai_UpdateInterval = 0.26
;[~]PARTICLE SETTINGS[~]
e_particles_quality = 2
e_particles_lod = 1
e_particles_lights = 1
e_particles_receive_shadows = 0
r_UseSoftParticles = 1
e_water_ocean_soft_particles = 1
e_particles_object_collisions = 0
e_particles_max_screen_fill=64
;[~]PHYSICS SETTINGS[~]
e_cull_veg_activation = 30
g_joint_breaking = 1
g_tree_cut_reuse_dist = 0.35
p_max_MC_iters = 4000
e_phys_foliage = 2
e_vegetation_wind = 1
es_MaxPhysDist = 50
es_MaxPhysDistInvisible = 10
e_phys_ocean_cell = 1
e_foliage_wind_activation_dist = 10
g_breakage_particles_limit = 130
v_vehicle_quality = 1
p_max_substeps_large_group = 3
p_num_bodies_large_group = 30
p_enable_triangle_cache = 1
p_sleep_speed_multiple = 64
;[~]POST PROCESSING EFFECTS SETTINGS[~]
r_PostProcessEffects = 1
r_MotionBlur = 1
r_Flares = 1
r_Coronas = 1
r_UseEdgeAA = 2
r_sunshafts = 1
r_colorgrading = 1
r_WaterGodRays = 1
r_DepthOfField = 1
g_Dof_Ironsight = 1
;[~]SHADER QUALITY SETTINGS[~]
q_ShaderGeneral = 2
q_ShaderMetal = 2
q_ShaderGlass = 2
q_ShaderVegetation = 2
q_ShaderIce = 2
q_ShaderTerrain = 2
q_ShaderShadow = 1
q_ShaderFX = 2
q_ShaderPostProcess = 2
q_ShaderHDR = 2
q_ShaderSky = 2
q_Renderer = 3
r_LightsSinglePass = 0
;[~]SPECIFIC SHADER SETTINGS[~]
e_sky_type=1
e_sky_update_rate=1
r_DetailTextures = 1
r_DetailNumLayers = 2
r_DetailDistance = 6
e_ram_maps = 1
sys_flash_edgeaa = 1
e_vegetation_use_terrain_color = 1
e_max_entity_lights = 7
r_UsePom = 0
r_EnvTexUpdateInterval = 0.075
r_TexturesFilteringQuality = 2
r_HairSortingQuality = 1
r_FillLights = 14
;[~]SHADOW SETTINGS[~]
e_shadows = 1
r_ShadowJittering = 1
e_shadows_max_texture_size = 1000
r_ShadowBlur = 0
e_gsm_lods_num = 5
e_gsm_range = 6
e_gsm_range_step = 1.96
e_shadows_cast_view_dist_ratio = 0.85
r_ShadowsMaskResolution = 0
e_shadows_on_alpha_blended = 1
e_shadows_from_terrain_in_all_lods = 0
e_gsm_cache = 1
r_ShadowGen = 1
r_shadowtexformat = 4
e_gsm_combined=0
e_gsm_view_space=0
e_shadows_occ_check=0
e_shadows_occ_cutCaster=0
e_shadows_slope_bias=0
r_UseShadowsPool=0
r_ShadowPass=1
r_ShadowsStencilPrePass=1
;[~]WATER SETTINGS[~]
r_WaterUpdateChange = 0.1
r_WaterUpdateTimeMin = 0.1
r_WaterUpdateTimeMax = 1.0
r_WaterRefractions = 1
r_WaterReflections = 1
e_water_tesselation_amount = 5
e_water_tesselation_swath_width = 5
r_WaterCaustics = 1
r_WaterReflectionsQuality = 3
e_water_ocean_fft = 1
q_ShaderWater = 2
r_WaterReflectionsMinVisiblePixelsUpdate = 0.05
;[~]TEXTURE SETTINGS[~]
sys_LowSpecPak=1
r_ImposterRatio=1.5
r_EnvCMResolution=1
r_EnvTexResolution=2
r_DynTexMaxSize=60
r_TexAtlasSize=1024
r_DynTexAtlasCloudsMaxSize=32
r_DynTexAtlasSpritesMaxSize=24
;[~]VOLUMETRIC EFFECTS SETTINGS[~]
r_Beams = 3
r_BeamsDistFactor = 0.5
r_BeamsMaxSlices = 100
e_Clouds = 1
r_CloudsUpdateAlways = 0
;[~]FOR HIGH-DETAIL ON MOUNTAINS[~]*KEY*=Important
e_terrain_normal_map = 0
e_terrain_lod_ratio = 1
e_terrain_texture_lod_ratio = 1
e_detail_materials_view_dist_xy = 4096

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 09:59
TZC-T1-FX schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 21:16:
Hebben mensen Dit al geprobeerd? Geen idee of het al gepost was, maar het hielp dus wel bij mij! Ik heb alles op Gamer staan behalve motion blur en shadows ( op mainstream) en draai het op 1680x1050 met een HD3850 512MB, 3GB RAM en een Core 2 Duo E4500 op 3.4Ghz. Het komt nooit onder de 22 FPS. Wat kennelijk al een prestatie is als ik sommige configs + de FPS hiero lees :P.

Even naar beneden scrollen bij de link :P
Goede tip, werkt prima hier dat ziet er ook gelijk een stuk beter uit (textures die ineens scherp worden heb je geen last meer van). Ik heb 4GB ram en draai het onder WinXP.

Ook door de laatste config krijg ik weer wat meer broodnodige FPS erbij.

[ Voor 4% gewijzigd door mdcobra op 28-09-2008 19:26 . Reden: laatste config getest ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Hier volgt even een korte impressie die ik nu vlug neerschrijf omdat het van mijn hart moest :D :

Uit sommige comments hierboven kan ik besluiten dat sommigen de game alleen kopen om de singeplayer. Wat ik persoonlijk zeer raar vind.

Ik heb natuurlijk ook de singleplayer eerst gespeeld, maar daarna begin ik onmiddellijk met multiplayer, en die vind ik superzalig!! :)
(Weet dat ik de originele Crysis MP óók plat heb gespeeld, en ik Crysis Wars toch niet beu wordt!)

Maar normaalgezien ben ik eerder het singeplayer-type. Liever alles rustig op z'n gemak spelen, dus niet rushen.

Er zijn dus daarom maar enkele games die ik ook in multiplayer wil / blijf spelen: dit zijn momenteel COD4 en Crysis Wars. (bv. BF2 daarentegen heb ik online niet echt leuk gevonden, was voor mij iets té tactisch :P )

Maar Crysis Wars vindt ik dus wél heel leuk, en vooral op grote maps zoals Mesa!! :9~

En doordat er zo een goeie physicsengine in zit, moet ik regelmatig wel eens lachen met de stuntelige rij- en vliegtechnieken van anderen! En uiteraard mogen we de ordinaire bugs niet vergeten!

Maar dat vind ik dus net zo leuk aan Crysis Wars, dat het niet alleen puur schieten is! _/-\o_

En de nano suit voegt ook een heel nieuwe dimensie van gameplay toe!
Ik ben zelf geen sniper (infantry FTW!) maar voor de snipers onder ons zal de cloak-mode dus schitterende toevoeging zijn.
Op het eerste zicht lijkt dit dan zeer nadelig voor spelers zoals mij, maar dit is niet zo: Ik vind het leuk om te weten waar een sniper ongeveer zit, in cloak er naar toe sluipen, aandachtig luister waar het sis-geluid van zijn cloak vandaan komt, en hem uiteindelijk doodpunchen in strenght-mode! :*)

Het oog voor details bij Crytek is dus zeer groot, een goed en duidelijk voorbeeld is het ingame hoofdmenu: echt mooi die animaties als je over een button zweeft!

De muziek vindt ik ook beter dan in het origineel.(vooral menu soundtrack is nice!) (Ze hebben de muziek nu zelf in-house gemaakt want Inon Zur, de oorspronkelijke muziekcomposer in Crysis, hebben ze buitengesmeten fzo)

Wat ik dan wel weer mis, is een squad-based system. Let wel, ik heb nog nooit eerder bij eender welke game een drang gehad om in een clan of squadbased te spelen, maar bij deze game is dit anders!
Hoe leuk zou het wel niet zijn om samen met een paar nanosuit-guys op stap te gaan! De eenen gaan voorop met cloak, de andere volgen met weapon mounted vehicles, etc!

Zo'n een teamgevoel heb ik echt al gehad als je aan de US kant staat en samen, in Mesa, in die tunnel gaat die uitkomt aan de NK base! 8)
De eenen snipen daar volop, de andere cloaken en probeer zo ver mogelijk te raken, de anderen komen met tanks, etc >:)

En in Crysis Wars ben ik nog niet echt storend bugs tegengekomen. Buiten dat de focus van de cursor bij het purchase-venster precies niet al te correct is.

Oja, ik vind dat de cloak-functie veel nuttiger is geworden tov. de originele Crysis. Nu zie je de cloaked enemy bijna niet en hij ziet jou tegelijk ook niet. Enkel het sis-geluid kan voor beide partijen helpen.

Zo, denk dat ik alles heb gezegd wat ik wou zeggen! :)

(m'n specs: Intel Q6600 @ stock, nVidia 8800 GTX.)
(m'n ingame settings: 1280x1024 - graphics op hoogste! - loopt allemaal vloeiend!)
(m'n scherm loopt native op 1680x1050 maar dmv. de nVidia-drivers kan ik aan beide kant vh scherm dus zwarte balken zetten waardoor het beeld niet uitgerokken wordt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 14:31
Vandaag Warhead uitgespeeld, was vrij goed te doen ook. Volgens mij was Crysis wat moeilijker!

Overigens ben ik door dit spel weer helemaal in het verhaal gekomen en hoop ik dan dus ook dat deel 2 er snel aankomt. :) Ik kan in ieder geval niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
Vanwege RSI-klachten uit het verleden en vanwege de grotere uitdaging, speel ik de single player met een XBOX 360 controller (heb geen console). Was even wennen, maar speelt erg lekker.
Ik was trouwens verbaasd dat een pc game die de controller ondersteunt zoveel rumble effecten bevatte. Dit is de eerste keer dat ik een game speel met een (XBOX) controller.

Online is er dus ook de mogelijkheid om met de controller te spelen (ja met controller tegen muizen, eindig ik niet meer bovenaan in de scorelijst).
Wat ik erg jammer vind, is dat er geen één controller-only-server is. Nee, niet één.

Ik zou erg graag zien dat een tweaker een dedicated controller-only-server opzet. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darker schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 20:44:

Sterker nog, ik denk dat er iets mis is bij je setup. Ik speel op een PC met:
8800 ultra (1x)
E6850 (2 core, 3,0Ghz (stock))
6 GB DDR2-800
Win XP 64
Aangezien m'n 30" native 2560x1600 doet en dat echt totally niet speelbaar is speel ik op 1280*800 met alles op Enthusiast, en AA op 2x, en dat loop prima vloeiend. Blijft eigenlijk de hele tijd wel boven de 3- fps behalve als er echt bizarre dingen gebeuren (een mistig paadje door de moerassen zijn bijvoorbeeld wel wat heftig, of dertig ontploffende koeraantjs :+ )

Je zou de reso nog wat kunnen verlagen (resolutie hakt er enorm in by Crysis) maar met een kaart die per stuk al sneller is dan de mijne en dan x2 vrees ik dat er gewoon iets anders dwars zit.
Vista? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Ik heb gehoord dat de clockspeed ook nogal een performance hakker is. En het verschil van 600 mhz is toch best flink denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Klinkt minder legaal, dus verwijderd, evenals de reacties erop.

[ Voor 89% gewijzigd door PromoX op 30-09-2008 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 11:55
Echt belachelijk zeg, omdat de brakke license servers van EA down zijn kan je warhead niet eens opstarten, omdat EA zonodig mijn licentie moet controleren? Als ze dit nog vaker gaan doen is het echte de laatste keer dat ik een game van ze koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gebeurt "redelijk vaak" met cnc3 / kanes wrath. ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boatfreak
  • Laatst online: 09-09 16:11
Technische problemen/vragen horen in Spielerij - Problemen & Vragen.

[ Voor 94% gewijzigd door PromoX op 09-10-2008 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksi
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-09 20:59

ksi

Frank76NL schreef op maandag 29 september 2008 @ 20:18:
speel ik de single player met een XBOX 360 controller (heb geen console). Was even wennen, maar speelt erg lekker.
Wat ik vooral echt relaxt vind was/is het schieten van beide guns met een van de 2 triggers. Linkt voor linker pistool rechts voor rechterpistool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Oke, ik ben nu Warhead aan het spelen. Maar ik heb net het nooit gedachte meegemaakt. Ineens schoot iedereen kippen !!!! Ik schoot met al mijn wapens kippen in plaats van gewone kogels!! De vijand ook, en wanneer ik een granaat gooide was dit ook een kip! Ik heb hier een klein filmpje gemaakt: http://www.xfire.com/video/3109e/

Ik heb opnieuw opgestart, maar 2 minuten later schoot ik weer kippen. Ik denk dat ik maar ff opnieuw installeer, of is er een andere oplossing?

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
rickyy schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 21:46:
Oke, ik ben nu Warhead aan het spelen. Maar ik heb net het nooit gedachte meegemaakt. Ineens schoot iedereen kippen !!!! Ik schoot met al mijn wapens kippen in plaats van gewone kogels!! De vijand ook, en wanneer ik een granaat gooide was dit ook een kip! Ik heb hier een klein filmpje gemaakt: http://www.xfire.com/video/3109e/

Ik heb opnieuw opgestart, maar 2 minuten later schoot ik weer kippen. Ik denk dat ik maar ff opnieuw installeer, of is er een andere oplossing?
Hahahaha :D _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
In het begin is het leuk ja, maar nu wordt het irritand xD !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

rickyy schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 21:53:
[...]

In het begin is het leuk ja, maar nu wordt het irritand xD !
Legale versie aanschaffen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Dat ga ik wss doen nadat ik de free Crysis wars trail geprobeerd heb :).
Maar je wil toch niet zeggen dat dit een beveiliging is? :P Er zijn zat mensen met een illegale versie die er geen last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

rickyy schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 22:08:
[...]

Dat ga ik wss doen nadat ik de free Crysis wars trail geprobeerd heb :).
Maar je wil toch niet zeggen dat dit een beveiliging is? :P Er zijn zat mensen met een illegale versie die er geen last van hebben.
Het is wel een beveiliging :P Dat hij bij anderen niet werkt is lucky voor hen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Geniaal gewoon die kippen :P . Koop het spel toch. Dit soort games moeten gewoon blijven komen voor de PC. (Games waarbij je je afvraagt hoe mooi het nog kan worden).

[ Voor 5% gewijzigd door Paprika op 10-10-2008 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Paprika schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 22:17:
Geniaal gewoon die kippen :P . Koop het spel toch. Dit soort games moeten gewoon blijven komen voor de PC. (Games waarbij je je afvraagt hoe mooi het nog kan worden).
Ik heb gewoon Crysis gekocht voor 45 euro die een week erna voor 15 in de winkel lag, vond het wel goed zo :p.
Maar weet iemand waar ik die gratis Crysis Wars kan downloaden? (voor het gratis weekend) Ik heb de key al maar kan nergens de download vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
http://www.fileshack.com/ werkt aardig. Heb daar een premium account maar zelfs zonder moet je nog redelijk kunnen downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:03
Lachen :D Doe eens een repair install. Ik heb Warhead ook niet gekocht, maar ik heb het een tijdje gespeeld maar het viel tegen. Aan mij hebben ze dus geen klant, zowieso. (niet om illegaliteit te promoten maar de DRM is wel uit de illegale versie gesloopt)

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er mensen die hier fps verschil merken met crysis versie zonder patch / crysis versie met laatste patch? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 19:17:
zijn er mensen die hier fps verschil merken met crysis versie zonder patch / crysis versie met laatste patch? :>
Ik krijg hier een paar (stuk of 3-4) fps gemiddeld meer.. (tussen de nieuwste crysis patch, en pre-release demo)

Je bedoelde toch niet Warhead?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 20:39:
[...]

Ik krijg hier een paar (stuk of 3-4) fps gemiddeld meer.. (tussen de nieuwste crysis patch, en pre-release demo)

Je bedoelde toch niet Warhead?
nee, ik bedoel de gewone crysis, want ik hoor van vele dat crysis warhead nog trager loopt dan crysis 1. :>

bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een officieele patch trouwens bekend voor Warhead?

Het spel loopt namelijk random vast en dat is best storend :P

Voor de rest prima gameplay, en @hierboven, dat is niet zo. Het loopt zelfs vlotter dan de gewone Crysis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:38

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 18:12:
Is er een officieele patch trouwens bekend voor Warhead?

Het spel loopt namelijk random vast en dat is best storend :P

Voor de rest prima gameplay, en @hierboven, dat is niet zo. Het loopt zelfs vlotter dan de gewone Crysis.
Er wordt aan gewerkt. Het is de bedoeling dat ze eerst een patch voor Crysis Wars gaan uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Gisterenavond heb ik Warhead uitgespeeld, maar ik was een beetje verbaasd:

spoiler:
Aan het eind van Crysis kom je Psycho tegen met zo'n enorme aliengun. Hij roept dan naar Nomad 'you won't believe what just happend' of iets dergelijks. Maar ik ben die aliengun niet tegengekomen in Warhead. Heeft iemand anders deze wel gezien?

Daarnaast vind ik het een beetje vreemd dat hij die Koreanse generaal laat leven. Het geeft wel een mooi open einde - zou hij door de aliens vermoord zijn of alleen ontvoerd?

Helaas duurt het nog een paar jaar voordat Crysis 2 komt :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Splinter Cell schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 18:58:
[...]

Er wordt aan gewerkt. Het is de bedoeling dat ze eerst een patch voor Crysis Wars gaan uitbrengen.
Ja, oke. Ik wordt namelijk leip van random chrashes.

Autosave is ook niet optijd genoeg, net moest ik dus de trainstation control panel zoeken, en nog net voordat ik het gebouw in loop, pets terug naar windows. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Crysis Wars patch info:
Crysis Wars Patch 1.1

That's right Patch 1.1 is nearly here! This will be the first patch for Crysis Wars. We're giving you all the details exclusively in the CMU, before the patches release next week. In this patch you will find several updates including the addition of support for Linux Servers and a 64bit version of the game. The full patch list is below. For further information on the Linux Server support then please visit the link located at the bottom of this post.

Changelog

Fixes:
* Fixed: Stand/Prone firing exploit by exaggerating spread of all weapons when transitioning from standing position to prone position
* Fixed: Inconsistency between the HUD score and the score shown in the scoreboard
* Fixed: Disconnection caused by cheat protection for levels saved by the map downloader

Improvements:

* Improved: Player icon, cross hair and round start messages visibility against bright backgrounds

Updates:

* Removal of online activation (ReleaseControl)
* Support of Linux server
* 64bit version
* Vista Parental Control file
http://www.incrysis.com/i..._content&task=view&id=746

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Patch 1.2 is ook al uit.

Echter heb ik er geen goede ervaring mee. De waslijst aan fixes/improvements zijn nog lang niet allemaal echt te bekennen na het patchen.

Dit geld zowel voor de steam versie als de retail one.

Resolutie probleem is ook nogsteeds niet gefixed! Heel veel vrienden van me hebben ook dit probleem, dat je niet je max reso van je monitor kunt kiezen anders wordt je beeld gestretched als een gek en de helft valt buiten beeld.

Bij mij start het spel ook ALTIJD op in window mode. Nee, hij staat in opties op fullscreen aangevinkt dus dat kan het niet zijn.

Tevens kun je ook na de 1.2 patch nogsteeds NIET de intro movies doorklikken... GRRRR die heb ik nu al zeker 50x helemaal af moeten kijken.

Nee, helaas, deze patch is geen succes. Laat ze maar gauw met een 1.2.1 komen ofzo.

• Deef_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 10:04
peakaboo schreef op woensdag 19 november 2008 @ 12:55:
Patch 1.2 is ook al uit.

Echter heb ik er geen goede ervaring mee. De waslijst aan fixes/improvements zijn nog lang niet allemaal echt te bekennen na het patchen.

Dit geld zowel voor de steam versie als de retail one.

Resolutie probleem is ook nogsteeds niet gefixed! Heel veel vrienden van me hebben ook dit probleem, dat je niet je max reso van je monitor kunt kiezen anders wordt je beeld gestretched als een gek en de helft valt buiten beeld.

Bij mij start het spel ook ALTIJD op in window mode. Nee, hij staat in opties op fullscreen aangevinkt dus dat kan het niet zijn.

Tevens kun je ook na de 1.2 patch nogsteeds NIET de intro movies doorklikken... GRRRR die heb ik nu al zeker 50x helemaal af moeten kijken.

Nee, helaas, deze patch is geen succes. Laat ze maar gauw met een 1.2.1 komen ofzo.
Waar heb je het over?

Mooie patch, de fixes hebben de balans van het spel goed gedaan.
VTOL's zijn eindelijk kwetsbaar, het werd tijd.

Nog nooit problemen gehad met de resolutie, met welke resolutie heb jij problemen?

En ivm die introfilmpjes.... deleten of moven die handel lost dat probleem op. Dat jij daar al 50x doorgeworsteld bent... 7(8)7

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Vanaf dag 1 Crysis gespeeld. Fantastisch spel. Onlangs dus maar Warhead aangeschafd. Wat mij echter opvalt in vergelijking met Crysis is dat de grond en omgevingsdetails gewoon vlak voor je neus gerenderd worden en er ook uit sommige hoeken soms gewoon slecht uit zien. Is dit normaal voor Warhead(singleplayer) of gaat er bij mij iets mis? Zowel op Gamer als op Enthousiast neem ik dit waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Deef_ schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:24:
[...]

Waar heb je het over?

Mooie patch, de fixes hebben de balans van het spel goed gedaan.
VTOL's zijn eindelijk kwetsbaar, het werd tijd.

Nog nooit problemen gehad met de resolutie, met welke resolutie heb jij problemen?

En ivm die introfilmpjes.... deleten of moven die handel lost dat probleem op. Dat jij daar al 50x doorgeworsteld bent... 7(8)7
Ja als ik al die intro movies weg heb gehaald, worden ze door steam (denk ik) weer terug gezet of opnieuw gedownload, het helpt niet ze komen terug. Anyways, het is gewoon stupid dat je ze niet kan skippen zoals deze patch zou fixen (niet dus).

Het spel start bij mij bijna altijd in window mode op (en nee in het options menu staat fullscreen aangevinkt hoor).

Nog erger is, ik heb een krachtige videokaart en een mooi 1920x1200 scherm, maar die kan ik nu niet benutten. Zodra ik de max reso kies ingame en ik apply (of ok) dan wordt mijn scherm echt mega ver uitgerekt en valt de rechterhelft buiten beeld. Heel raar en super vervelend. Als ik op alt enter duw, window mode dus (handmatig), dan pakt ie wel de max reso maarja dan speel je dus in window.... en dat is zwaar om zo te gamen.

Jammer dat dit nog niet is gefixed want heel veel vrienden van mij hebben dit ook, met 22'' schermen bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Dracul schreef op donderdag 20 november 2008 @ 22:48:
Vanaf dag 1 Crysis gespeeld. Fantastisch spel. Onlangs dus maar Warhead aangeschafd. Wat mij echter opvalt in vergelijking met Crysis is dat de grond en omgevingsdetails gewoon vlak voor je neus gerenderd worden en er ook uit sommige hoeken soms gewoon slecht uit zien. Is dit normaal voor Warhead(singleplayer) of gaat er bij mij iets mis? Zowel op Gamer als op Enthousiast neem ik dit waar.
Je kunt texture streaming disablen, maar dit kost je wel behoorlijk wat werk- en videogeheugen. Daarnaast zorgt het voor langere laadtijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dracul schreef op donderdag 20 november 2008 @ 22:48:
Het is een foefje van de ontwikkelaar. Door de draw distance te verkleinen leun je minder zwaar op je resources. Hierdoor kan je mooi claimen dat de systeemeisen minder zwaar zijn dan voor Crysis (een van de grootste kritiekpunten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Avalaxy schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 20:44:
[...]

Je kunt texture streaming disablen, maar dit kost je wel behoorlijk wat werk- en videogeheugen. Daarnaast zorgt het voor langere laadtijden.
Dankjewel voor de tip maar de texture streaming opties waren het probleem niet. Inmiddels heb ik het probleem opgelost door een gedeelte van een custom system.cfg die oorspronkelijk bedoelt was voor het originele Crysis te kopieren. Ik blijf het echter vaag vinden dat je zelfs op Enthousiast een custom system.cfg nodig hebt omdat je anders gewoon drie meter voor je details gerenderd ziet worden. Wat ook niet echt bijdraagt is het probleem dat Anisotropic Filtering niet werkt in Crysis als Parallax Occlusion Mapping aanstaat(r_UsePOM 1). Leuke keuze mag je dan maken. Of lelijke grond textures of het ontbreken van diepte in omgevingsmateriaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Een enorme bump :)

Heb Crysis weer geinstalleerd en zie weinig servers online met dezelfde versie als ik. Het valt op dat veel servers op originele versie zitten ipv. op de laatste versie. Iemand een idee waarom?

En is Crysis Wars de moeite waard om Warhead te kopen als je puur multiplayer speelt? Misschien is de grootste club verplaatst naar Wars toen ie uitkwam, ik vind het wel minder leuk dan eerst omdat er weinig keuze is namelijk.

edit:
heb hem toch maar gekocht op steam en het is best leuk maar veel sneller dan de normale MP van Crysis. Er zijn wel veel meer servers/spelers dus dat maakt het soms aantrekkelijker om crysis Wars te spelen.

[ Voor 19% gewijzigd door Cartman! op 30-12-2008 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassieWassie
  • Laatst online: 30-03 09:55
Cartman! schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 23:14:
Een enorme bump :)

Heb Crysis weer geinstalleerd en zie weinig servers online met dezelfde versie als ik. Het valt op dat veel servers op originele versie zitten ipv. op de laatste versie. Iemand een idee waarom?

En is Crysis Wars de moeite waard om Warhead te kopen als je puur multiplayer speelt? Misschien is de grootste club verplaatst naar Wars toen ie uitkwam, ik vind het wel minder leuk dan eerst omdat er weinig keuze is namelijk.

edit:
heb hem toch maar gekocht op steam en het is best leuk maar veel sneller dan de normale MP van Crysis. Er zijn wel veel meer servers/spelers dus dat maakt het soms aantrekkelijker om crysis Wars te spelen.
Crysis wars is inderdaad erg gaaf online. Vooral instant action maakt je af en toe helemaal gek :P Err zijn nog niet heel veel spelers online, maar sinds de 1.2 en 1.3 patch is dit aantal toch alweer behoorlijk gegroeid! Het spel is een pak beter gebalanceerd.

Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Vandaag komt de eerste patch voor Crysis Warhead uit. Om 20:00 Nederlandse tijd.
General Fixes/tweaks:
-Windows Vista: Mouse cursor should no longer have an offset in the menu.
-Windows Vista: Unrequested launches in windowed mode should occur less often now.
-Timedemo can now be started from the command line.
-Better dynamic texture support for enthusiast mode.

New Features:
-Added 64-bit executables for Windows XP x64 and Windows Vista 64-bit version. In Windows XP x64 a new shortcut will be placed under the Crysis Warhead program group. In Windows Vista right-click the Crysis Warhead icon in Game Explorer and choose to run the game in 64-bit mode.

Known Issues:
-Games saved in 32-bit won't work properly when running the 64-bit version and vice-versa.

Note: After applying the patch the version displayed (lower right corner of menu) is 1.1.1.710.
Vind het maar een magere patch. Patch heeft ook veelste te lang op zich laten wachten.
Hopelijk komen ze snel met een tweede patch aanzetten.

Die wel de bekende problemen oplost:
  • Memory leaks
  • Het spel crasht, om wat voor reden dan ook.
  • Checkpoint crash
  • Of met het laden van een savegame, word je uit het spel geknikkerd.
  • etc etc

[ Voor 17% gewijzigd door Splinter Cell op 30-01-2009 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:18
Beste Mensen, ik zit met crysis in de laatste map en moet met een TAC canon locken op dat alien ding. Mijn probleem is dat ik geen TAC canon heb, die heb ik ooit ingewewisseld voor een ander wapen.

Ik heb ook geen idee waar ik er eetnej kan vinden :S Moet ik nu heel die map overnieuw doen, of moet er ergens 1 op het deck liggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:03
Mich schreef op zondag 15 februari 2009 @ 15:06:
Beste Mensen, ik zit met crysis in de laatste map en moet met een TAC canon locken op dat alien ding. Mijn probleem is dat ik geen TAC canon heb, die heb ik ooit ingewewisseld voor een ander wapen.
Dat kan alleen als je gecheat hebt.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:57
Is dat Crysis Wars eigenlijk wat? Wordt het veel gespeeld?

Ik speel heel veel shooters multiplayer, maar als het gewoon een beetje deathmatchen is met nanosuitjes dan kan ik me er niet zo heel veel spannends bij voorstellen.

[ Voor 59% gewijzigd door Xeanor op 15-02-2009 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:59
Het wordt niet super veel gespeeld, maar het is b est droog online, door de active camo blablabla.
Ik heb het uitgespeeld en origineel gekocht, maar single player is buggy, Ful screen wilt de game niet werken op 1680x1050, weet niet waarom :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:18
Sebazzz schreef op zondag 15 februari 2009 @ 15:21:
[...]
Dat kan alleen als je gecheat hebt.
Hehe bleek dat ik die ff eerder in het lab moest pakken, heb hem nu uitgespeeld :)

Op naar deel 2, dat die maar snel klaar mag zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Caneezy schreef op zondag 15 februari 2009 @ 22:38:
Het wordt niet super veel gespeeld, maar het is b est droog online, door de active camo blablabla.
Ik heb het uitgespeeld en origineel gekocht, maar single player is buggy, Ful screen wilt de game niet werken op 1680x1050, weet niet waarom :O
Ik heb ook altijd veel problemen om Crysis of Warhead op goede resolutie te draaien (1920x1200), de ene keer blijft het scherm gewoon steken op 800x600, wat ik ook aanklik. Daarna heeft de muis een hele grote offset waardoor ik dus veel hoger en meer naar links moet mikken om een knop in te kunnen drukken (de muiscursor staat dan ook ergens linksboven de knop die ik wil indrukken).
Als ik dan vervolgens met veel gepruts nog een keer de resolutie verhoog en bevestig dan lijkt het inderdaad of de resolutie wel omhoog gaat, maar de schermresolutie niet, dus dan zie ik heel erg groot alleen het linkerbovengedeelte van het scherm.

Oplossing is in je profiel en configbestand de resolutie vast te zetten. De twee volgende bestanden heb ik aangepast zodat het spel fullscreen opstart en in de juiste resolutie:

C:\Users\My User\Documents\My Games\Crysis_WARHEAD\Profiles\My User\attributes.xml
C:\Users\My User\Documents\My Games\Crysis_WARHEAD\game.cfg

In het XML bestand gaat het dan over de waardes OptionCfg.r_Height en OptionCfg.r_Width en in het CFG bestand gaat het over de waardes r_Height en r_Width (deze staan niet direct onder elkaar bij mij, even zoeken dus in het bestand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:26

MsG

Forumzwerver

Ik heb buiten af en toe een crash bij Warhead nooit ergens last van gehad.

Ik vind het beide geweldig mooie spellen. Alleen trekken die abstracte aliens me helemaal niet, maar ja dat is een stijlkeuze. Een predator-game op deze engine, met onzichtbare vijanden enzo lijkt me ook zeer vet.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste