Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:13
Ik blijf het vreemd vinden dat als ik uit cloak kom, een heli die de andere kant op staat gericht meteen mijn kant op swingt en raak begint te schieten..

Verder ziet Warhead er bij mij iets beter uit en speelt het iets soepeler. Wel meer kleine schokjes

-edit-
Verhaalvertellend gezien vind ik (in ieder geval het begin) van Warhead wel los zand. Nog meer dan het originele Crysis.

[ Voor 20% gewijzigd door cheiron op 21-09-2008 10:45 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Wat zijn die nieuwe volautomatische handguns vet zeg _/-\o_ Heerlijk om daarmee een groepje KPA neer te maaien. Ontzettend jammer dat het ijs zo snel komt, meer jungle!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:20
Hier heb ik zelf even om moeten lachen _O- :
Klik (Video)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even getest en loopt ook voor geen meter.
Heb zo'n vermoeden dat het een driver probleem is oid. Zal alles van ati er even af gooien en dan opnieuw 8.9 erop zetten, misschien dat het helpt.

Edit:
Na drivers herinstalleren krijg ik helemaal geen beeld meer....
Dan maar formatje, zat er toch aan te komen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2008 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Heb gisternacht Warhead uitgespeeld. Eindlevel stelt wel heel weinig voor, das best jammer.
Weer een heerlijk open einde.
Wel jammer dat het in een uurtje of 4 gedaan is. Ga m nog maar eens doen, alleen dan een graadje moeilijker.
Vind het echt een geweldig dikke toevoeging op Crysis. Op naar Crysis 2!! :9

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eergister Crysis Warhead met mijn ati x1250 onboard & athlon x2 4200+ gespeeld, muaha resolutie 800:480 + alles op low 15 fps, soms 20 :P Er is vooruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim423
  • Laatst online: 18:35
Oxellaar schreef op zondag 21 september 2008 @ 12:33:
Heb gisternacht Warhead uitgespeeld. Eindlevel stelt wel heel weinig voor, das best jammer.
Weer een heerlijk open einde.
Wel jammer dat het in een uurtje of 4 gedaan is. Ga m nog maar eens doen, alleen dan een graadje moeilijker.
Vind het echt een geweldig dikke toevoeging op Crysis. Op naar Crysis 2!! :9
Ik heb een vraagje aan je, ik kom niet verder bij dat level in die carrier. Al die anderen blijven in die grot staan, volgens mij is er iets mis :P
Heb gezocht op een walktrough maar die is er nog niet :(
Ik ga in zo'n gat, dan kom ik in een mess hall met paar vijandige nanosuits en dan zijn alle deuren gesloten...
(@mods, als dit niet mag delete met dan maar).

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Jim423 schreef op zondag 21 september 2008 @ 12:49:
[...]

Ik heb een vraagje aan je, ik kom niet verder bij dat level in die carrier. Al die anderen blijven in die grot staan, volgens mij is er iets mis :P
Heb gezocht op een walktrough maar die is er nog niet :(
Ik ga in zon gat, dan kom ik in een mess hall met paar vijandige nanosuits en dan zijn alle deuren gesloten...
(@mods, als dit niet mag delete met dan maar).
Ik zal even een screen voor je maken wat je moet doen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim423
Tnx ! Ik zit zeg maar bij: Find a Way trough the carrier.

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Ik snap eigenlijk niet waarom mensen niet meteen op Delta spelen, dan heb je meteen een goede indruk hoe lastig de AI soms kan zijn in de jungle lvl's.

Wil een kleine tip: Schakel altijd KPA die een Gauss-Rifle dragen snel uit. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Knaak op 21-09-2008 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Jim423 schreef op zondag 21 september 2008 @ 12:59:
Tnx ! Ik zit zeg maar bij: Find a Way trough the carrier.
spoiler:
Je team blijft inderdaad achter, of dit zo hoort weet ik ook niet, maargoed. Je moet op stukken "IJs" springen om zo op de lift van de Carrier te komen. Kijk maar eens rond!

edit: Uggh, dubbelpost :/

[ Voor 3% gewijzigd door Knaak op 21-09-2008 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
MOAW schreef op zondag 21 september 2008 @ 13:02:
[...]

spoiler:
Je team blijft inderdaad achter, of dit zo hoort weet ik ook niet, maargoed. Je moet op stukken "IJs" springen om zo op de lift van de Carrier te komen. Kijk maar eens rond!

edit: Uggh, dubbelpost :/
Wat jij bedoelt is eerder in de missie. Ik denk dat hij dit bedoelt (waar ik zelf ook even heb vast gezeten):

[ Voor 3% gewijzigd door Paprika op 21-09-2008 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim423
Aah, een gat in het plafond :P
Dat had ik nog niet gezien, bedankt allebei ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Oeps, uit dat is snel. Tuurlijk is het geen full price game maar tjemig zeg, nog korter dan die half-life episodes. Wel een mooi spel, maar veeeeel te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Wow, ik merk het wel dat ze de CryEngine2 hebben geoptimaliseerd!

Nu speel ik bij Crysis: Warhead op "Enthusiast" en bij Crysis: Wars op "Best Visuals" op res 1280x1024 en dit loopt perfect vloeiend! (native is 1680x1050 maar dit loopt dan iets te traag)

Bij het originele Crysis was dit zeker niet het geval!

Specs:
Intel Q6600 2.4Ghz @ stock.
Asus nVidia 8800 GTX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Daarom heb je nu dit soort screenshots: klik. Waar de textures nog niet helemaal geladen zijn na meer dan 20 seconden (zie de bergen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 14:31
Zijn er hier meer mensen op wiens PC de framerate totaal inzakt zo gauw je AA inschakelt? Zelfs als ik alles op low zet met AA heb ik niet meer dan 10FPS, terwijl ik met alle instellingen op z'n hoogst en zonder AA in 1440x900 vaak rond de 30FPS zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 10:47
Ik heb gister een van avalanche benchmark gedaan (met die tool)
Avalanche 1920X1200 enthousiast DX9: 25 fps
Avalanche 1920X1200 enthousiast DX10: 19 fps
Avalanche 1680X1050 enthousiast DX9: 31 fps
Avalanche 1680X1050 enthousiast DX10: 23 fps

Avalanche 1680X1050 gamer DX9: 46 fps

Mijn conclusie op basis hiervan is dat het spel ongeveer hetzelfde draait als Crysis, de resultaten zijn zelfs iets lager maar de demo lijkt ook wat zwaarder dan de ingobouwde crysis demo. Verder is DX10 veel trager dan DX9 en visueel weer precies hetzelfde, dus ook weer net zo overbodig.

Dit alles met HD4870@790/1050
Q6600@3200 mhz
Vista ultimate 32 bit, 3GB RAM.

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dit een bug in de game of een bug in mijn onboard grafische chip? :'(

http://img139.imageshack.us/my.php?image=zwarebugkh4.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2008 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Zoiets zou mij zeker aanvallen, dus ik denk dat het aan je drivers/kaart ligt.

@ Below:

Ya :P

[ Voor 12% gewijzigd door Paprika op 21-09-2008 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim423
HaseMike schreef op zondag 21 september 2008 @ 13:20:
Oeps, uit dat is snel. Tuurlijk is het geen full price game maar tjemig zeg, nog korter dan die half-life episodes. Wel een mooi spel, maar veeeeel te kort.
Hier ook uit, vind het niet erg want ik heb niet zoveel tijd :)
Maar duurder dan 25 euro moet het ook niet zijn :P
@Vipeaux, je bedoelt, opvallen (volgens mij) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Laatst online: 10-09 23:09
mavi schreef op zondag 21 september 2008 @ 04:26:
[...]

Ik heb het gekocht en heb er absoluut geen spijt van. Draai het op een Q6600 @ 2,4Ghz, 4GB Ram en een 8800GTS alles op de hoogste instellingen zonder veel performance in te leveren. En ik weet zeker dat ik het beter kan draaien als ik wat aan de instellingen verander. Singleplayer is wel kort maar daarnaast heb je ook nog multiplayer wat heel erg leuk is.
Wat is er anders aan deze MP dan in Crysis? Ik vind die MP echt totaal niets aan. Dit spel is echt gemaakt om SP te spelen, wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 21:42
Daar had je alleen conquest, nu heb je ook deathmatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Laatst online: 21:27
Hoe verander ik handmatig de resolutie? Via welk config bestand? (warhead)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cpt.Iglo schreef op zondag 21 september 2008 @ 13:32:
Zijn er hier meer mensen op wiens PC de framerate totaal inzakt zo gauw je AA inschakelt? Zelfs als ik alles op low zet met AA heb ik niet meer dan 10FPS, terwijl ik met alle instellingen op z'n hoogst en zonder AA in 1440x900 vaak rond de 30FPS zit...
Ik speel op enthusiast 1280x720, AA 8 X Q.
Avalaxy schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 17:13:
Textures zijn inderdaad bagger, je moet er eerst even naar kijken, vervolgens dichterbij lopen, en dan pas worden ze scherp. Zo kan ik ook optimaliseren :')
Ik had dit ook met Crysis.
En ook dat een klein plantje of blaadjes of iets anders kleins het er opeens in je beeld staat.
Stap je weer terug naar achteren dan verdwijnt het weer.
Zowel met Crysis als Warhead. 1280x720 hoogste setings AA 8 X Q.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2008 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch al met al een leuke game , speel met een 9800gx2 1400x1050 0xaa alles op gamer , met rond de 25a 30 frames , en in het ijs gedeeltje zo rond de 15 frames :P ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Paprika schreef op zondag 21 september 2008 @ 13:30:
Daarom heb je nu dit soort screenshots: klik. Waar de textures nog niet helemaal geladen zijn na meer dan 20 seconden (zie de bergen)
Dat is gewoon een bug/driver issue, had Crysis zelf ook. Alleen de 32-bit mode had het, de 64-bit weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanmorgen zitten formatteren en vervolgens via steam Warhead gekocht en gedownload. Nu heb ik nog steeds dezelfde problemen, lijkt wel nog erger geworden. Tijdens het laden van de eerste missie blijft ie al steeds heel lang steken op 80%. Dan gaan de boxen kraken alsof ie iets met het geluid niet goed heeft, en duurt het heel lang voordat ie eindelijk klaar is. Als de game dan start zie ik heel lang een zwart scherm en dan alleen die ondertitels van de stemmen die je hoort. Ik heb dan helemaal rechts in het scherm wel een groene lijn vertikaal langs de rand. Als de game eenmaal start gaat het zo choppy dat het niet te spelen is alsof er geeneens drivers op staan. Net even andere game geinstalleerd (Guitar Hero 3) om te testen maar die liep gewoon goed.

Wat kan er aan het handje zijn?

Edit:

Nu in dx9 mode opgestart en loopt een stuk beter, wel met nog steeds haperingen waar ik niet goed van wordt. Misschien instellingen nog wat lager ofzo, had wel gehoop bijna voluit te kunnen spelen met mijn setup.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2008 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plaats het maar opnieuw, in goede zinnen en met [spoiler]-tags!

[ Voor 112% gewijzigd door TheZeroorez op 21-09-2008 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:03
Bedankt voor het niet plaatsen van de [spoiler] tags :(

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 14:31
Sebazzz schreef op zondag 21 september 2008 @ 18:57:
Bedankt voor het niet plaatsen van de [spoiler] tags :(
Je kunt het natuurlijk ook gewoon niet verder lezen. ;) Na de eerste zin weet je wel dat het om een missie in Warhead gaat toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:03
Een verbod voor alcohol onder de 18 is niet nodig... je kan immers ook jezelf afdwingen het niet te gebruiken. ;) Die spoiler tags zijn er niet voor niets.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 21 september 2008 @ 16:49:
Ik heb vanmorgen zitten formatteren en vervolgens via steam Warhead gekocht en gedownload. Nu heb ik nog steeds dezelfde problemen, lijkt wel nog erger geworden. Tijdens het laden van de eerste missie blijft ie al steeds heel lang steken op 80%. Dan gaan de boxen kraken alsof ie iets met het geluid niet goed heeft, en duurt het heel lang voordat ie eindelijk klaar is. Als de game dan start zie ik heel lang een zwart scherm en dan alleen die ondertitels van de stemmen die je hoort. Ik heb dan helemaal rechts in het scherm wel een groene lijn vertikaal langs de rand. Als de game eenmaal start gaat het zo choppy dat het niet te spelen is alsof er geeneens drivers op staan. Net even andere game geinstalleerd (Guitar Hero 3) om te testen maar die liep gewoon goed.

Wat kan er aan het handje zijn?

Edit:

Nu in dx9 mode opgestart en loopt een stuk beter, wel met nog steeds haperingen waar ik niet goed van wordt. Misschien instellingen nog wat lager ofzo, had wel gehoop bijna voluit te kunnen spelen met mijn setup.
Dat lange laden heb ik ook last van, blijft bij 80% poosje hangen.
Gaat daarna gewoon veder.

Dat zwarte scherm waar jij het over hebt, hoort volgens mij gewoon zo te zijn.
Het is geloof ik dat stukje waar ze die tape laten horen van 4 jaar eerder.
Heb idd in vista :X ook een heel dun groen lijntje rechts en boven in beeld tijdens dat zwarte scherm.
Ben later veder gegaan in XP (dx10 voegt te weinig toe) heb daar geen vreemde dingen gezien. Laden gaat wel een beetje haperend.

Maar zodra het level gestart is loopt hij perfect bij mij. Geluid is tijdens het laden ook normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Wow.. dat ijs in de ijsgrot (dat is geen spoiler toch?), zonder twijfel het mooiste dat ik in een videogame heb gezien!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Gister een paar uur Crysis wars lopen spelen, met alles op best performence draait het behoorlijk goed. Speelt best lekker, alleen hadden ze het nano suit eruit mogen halen, cloack moedigt echt de pussy's aan tot campen. In het begin vondt ik het zwaar irritant dat je spawnt met een handgun en niet je gear kan kiezen maar uiteindelijk is het allemaal maar leuk want nu pak je elk wapen wat je kan krijgen en zorgt voor wat meer afwisseling.

Heb ook nog nooit zo snel zoveel kills gescoort in een online game, 3/4 kills achter elkaar zijn geen uitzondering. Heerlijk knallen online, en zelf op best performence settings ziet het er nog best redelijk uit.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

cheiron schreef op maandag 22 september 2008 @ 10:22:
Wow.. dat ijs in de ijsgrot (dat is geen spoiler toch?), zonder twijfel het mooiste dat ik in een videogame heb gezien!
True, very true, alles op zn hoogst + custom config en je begint te watertanden. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
hovercraft gedeelte
spoiler:
Bah, hoe lang duurt dit level.. ik cross er redelijk doorheen met mijn hoover... echter na de 3e checkpoint heb ik 98% damage.. dus een schot en ik ontplof.. Kan wel helemaal opnieuw starten met dit level maar ik vind het niet leuk...
jullie tips? En hoe ver duurrt dit level? Ik ben zeg maar bij die ene schans waar je overheen gaat (en dan knalt zo'n ufo net langs je voorbij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:38

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Dacide schreef op maandag 22 september 2008 @ 14:45:
hovercraft gedeelte
spoiler:
Bah, hoe lang duurt dit level.. ik cross er redelijk doorheen met mijn hoover... echter na de 3e checkpoint heb ik 98% damage.. dus een schot en ik ontplof.. Kan wel helemaal opnieuw starten met dit level maar ik vind het niet leuk...
jullie tips? En hoe ver duurrt dit level? Ik ben zeg maar bij die ene schans waar je overheen gaat (en dan knalt zo'n ufo net langs je voorbij)
Je bent op de goede weg.

spoiler:
Na die schans kun je niet verder namelijk. Je komt dan bij die hutjes uit. Daar moet je dan te voet verder gaan. Als het goed is hoor je allemaal raketinslagen. Dat zijn Cloaked mannetjes die op Aliens knallen. Volg dus het geluid.

[ Voor 7% gewijzigd door Splinter Cell op 22-09-2008 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024

Goed om te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Splinter Cell schreef op maandag 22 september 2008 @ 15:02:
[...]

Je bent op de goede weg.

spoiler:
Na die schans kun je niet verder namelijk. Je komt dan bij die hutjes uit. Daar moet je dan te voet verder gaan. Als het goed is hoor je allemaal raketinslagen. Dat zijn Cloaked mannetjes die op Aliens knallen. Volg dus het geluid.
spoiler:
Dat vond ik een heel onduidelijk stuk. De eerste keer heb ik daar nog 5 minuten rondjes ge-hooverd omdat ik niet wist waar ik naar toe moest. De computer zegt alleen "follow Lee"

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Eens met hierboven, erg onduidelijk.

Maar ik vond het niet moeilijk hoor :? Speelde op delta en had maar iets van 20 procent damage, ben overal gewoon doorheen gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik krijg met geen mogelijkheid de game draaiende op 1900x1200. Ik heb een aantal cfg's aangepast in de Crysis/Game dir, maar niks helpt. Iemand een hint om die barrierie van 1680x1200 te doorbreken ? (of iets dergelijk, iig niet mijn native reso)

Verder heb ik wel weer zin in de game, maar ik heb niet het idee dat het beter draait dan de eerste Crysis.....

Edit: Lama, My Games sectie dus... :Z

[ Voor 5% gewijzigd door Notna op 22-09-2008 22:59 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Echt extreem irritant, Crysis wars onthoudt me settings niet elke keer als ik hem opstart kan ik weer dat irritante filmpje gaan lopen kijken van een paar minuten. Stront vervelend. Is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Laatst online: 30-08 10:58
evilpin0 schreef op maandag 22 september 2008 @ 17:31:
Echt extreem irritant, Crysis wars onthoudt me settings niet elke keer als ik hem opstart kan ik weer dat irritante filmpje gaan lopen kijken van een paar minuten. Stront vervelend. Is hier een oplossing voor?
Had ik ook ja, zeer irritant dus mijn oplossing -> delete de intro filmpjes :) (backup maken is handig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Gewoon naam aanpassen van alle filmpjes.. easy as pie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Er is een tweak uitgekomen waardoor sommige systemen erg veel performance improve krijgen!
Crysis Warhead staat ingesteld om maximaal 256Mb van het videogeheugen te gebruiken, door de memory leak loopt dit erg snel vol en gaat stottert het erg, soms al aan het begin. Je kan dit verandere en wel door deze tags toe te voegen in een .cfg

Stap:
1: Start Wordpat en zet dit er in
con_restricted=0
sys_budget_videomem = 512 (ligt er aan hoeveel geheugen je videokaart bevat, is dit 768MB, zet je dat neer)
r_TexturesStreaming=0
2: Sla het op als autoexec.cfg
3: Kopieër het naar de Crysis warhead map

Hier zijn allemaal reacties van mensen, bij bijna iedereen krijg je minstens 5fps boost, en voor crysis is dat toch best wat!

http://www.gamespot.com/p...5562244&pid=946793&page=0

[ Voor 5% gewijzigd door rickyy op 22-09-2008 18:56 ]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

rickyy schreef op maandag 22 september 2008 @ 18:53:
Er is een tweak uitgekomen waardoor sommige systemen erg veel performance improve krijgen!
Crysis Warhead staat ingesteld om maximaal 256Mb van het videogeheugen te gebruiken, door de memory leak loopt dit erg snel vol en gaat stottert het erg, soms al aan het begin. Je kan dit verandere en wel door deze tags toe te voegen in een .cfg

Stap:
con_restricted=0
sys_budget_videomem = 512 (ligt er aan hoeveel geheugen je videokaart bevat, is dit 768MB, zet je dat neer)
r_TexturesStreaming=0

Hier zijn allemaal reacties van mensen, bij bijna iedereen krijg je minstens 5fps boost, en voor crysis is dat toch best wat!

Zag 'm al voorbij komen. Ik wacht wel tot de eerste patch er is. :) Dit zijn allemaal van die onzin dingetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Splinter Cell schreef op maandag 22 september 2008 @ 19:29:
[...]

Zag 'm al voorbij komen. Ik wacht wel tot de eerste patch er is. :) Dit zijn allemaal van die onzin dingetjes.
Hoezo onzindingetjes? Je hebt het nog niet eens geprobeerd. Het werkt gewoon. Iedereen maakt z'n eigen configs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

rickyy schreef op maandag 22 september 2008 @ 19:34:
[...]

Hoezo onzindingetjes? Je hebt het nog niet eens geprobeerd. Het werkt gewoon. Iedereen maakt z'n eigen configs.
Ik heb het wel degelijk geprobeerd. Enig verschil is, dat hij nu 100 MB minder vreet van mijn werkgeheugen. Op fps gebied, blijf ik het zelfde presteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Works like a charm, kleine fps boost hier en geen stutters meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Hehe, had dit nog in een config staan van Crysis zelf. Was al in gebruik dus. :) Werkt idd lekker, vloeiende multiplayer vanaf dag1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Ik merk ook geen verschil... (1680x1050, alles enthusiast, 4x AF, geen AA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:08
Crysis Warhead lijkt geen 64 bit ondersteuning meer te hebben? Vreemd dat ze dit eruit hebben gehaald omdat de originele versie wel 64 bits had...

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Paprika schreef op maandag 22 september 2008 @ 21:05:
Ik merk ook geen verschil... (1680x1050, alles enthusiast, 4x AF, geen AA)
Wat is je AVG FPS @ het begin? :)
Ik heb nu ook een 9800GTX (+) en ben wel benieuwt, je draaid op hoge settings :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
  • Laatst online: 28-08 14:46
Stomme vraag wellicht maar hoe ga je onder vista 64 bits crysis (warhead) in dx9 mode starten? En zit er in warhead ook een soort van benchmark tool? Heb zo 123 niets kunnen vinden..

Dan zou je wat meer moeite kunnen doen. Beide vragen zijn volgens mij vrij gemakkelijk te beantwoorden met wet googlen. Dit topic, is net als elk ander gametopic, eigenlijk niet bedoeld voor dit soort vraagjes, zeker als ook nog 's de eigen (zichtbare) inzet ontbreekt.

[ Voor 44% gewijzigd door PromoX op 22-09-2008 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Wow, erg indrukwekkend dat einde!
spoiler:
Al die Aliens, dat enorme schip en nog zo een walker, geweldig!

Wel meer vastlopers gehad met Warhead dan ooit met Crysis. Op een gegeven moment (bij een niet nader te noemen torentje) liep hij echt 4 keer vast.

[ Voor 37% gewijzigd door cheiron op 22-09-2008 22:58 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
rickyy schreef op maandag 22 september 2008 @ 22:19:
[...]

Wat is je AVG FPS @ het begin? :)
Ik heb nu ook een 9800GTX (+) en ben wel benieuwt, je draaid op hoge settings :p.
Ik weet niet over welke test je het hebt.. dus ik heb maar even avalanche laten draaien (Framebuffer Crysis Warhead Benchmark Tool)...

FBWH Tool 0.14. For updates please visit www.framebuffer.com.br
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz @ 3600 Mhz
CPU ID: x86 Family 6 Model 15 Stepping 11
Operating System: Windows XP x86

==============================================================
TimeDemo Play Started , (Total Frames: 3145, Recorded Time: 83.68s)
!TimeDemo Run 0 Finished.
Play Time: 113.19s, Average FPS: 37.78
Min FPS: 20.47 at frame 1999, Max FPS: 46.88 at frame 736
Average Tri/Sec: -7279953, Tri/Frame: -262010
Recorded/Played Tris ratio: 0.47
TimeDemo Play Ended, (1 Runs Performed)

//////////// Summary \\\\\\\\\\\\\

09/22/2008 22:58:51 - Windows XP x86

DirectX 9.0c ENTHUSIAST 1X @ Map: avalanche @ 0 1680 x 1050 AA 0x
==> Framerate [ Min: 20.47 Max: 46.88 Avg: 37.78 ]

Onder de missies heb ik geen last van FPS, in Crysis merk ik 40 fps niet... Multiplayer speel ik alles met gamer behalve textures, shaders & water (average fps van een game (fraps) was 57 fps geloof ik.)

[ Voor 7% gewijzigd door Paprika op 22-09-2008 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Paprika schreef op maandag 22 september 2008 @ 23:01:
[...]

Ik weet niet over welke test je het hebt.. dus ik heb maar even avalanche laten draaien (Framebuffer Crysis Warhead Benchmark Tool)...

FBWH Tool 0.14. For updates please visit www.framebuffer.com.br
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz @ 3600 Mhz
CPU ID: x86 Family 6 Model 15 Stepping 11
Operating System: Windows XP x86

TimeDemo Play Started , (Total Frames: 3145, Recorded Time: 83.68s)
!TimeDemo Run 0 Finished.
Play Time: 113.19s, Average FPS: 37.78
Min FPS: 20.47 at frame 1999, Max FPS: 46.88 at frame 736
Average Tri/Sec: -7279953, Tri/Frame: -262010
Recorded/Played Tris ratio: 0.47
TimeDemo Play Ended, (1 Runs Performed)

//////////// Summary \\\\\\\\\\\\\

09/22/2008 22:58:51 - Windows XP x86

DirectX 9.0c ENTHUSIAST 1X @ Map: avalanche @ 0 1680 x 1050 AA 0x
==> Framerate [ Min: 20.47 Max: 46.88 Avg: 37.78 ]

Onder de missies heb ik geen last van FPS, in Crysis merk ik 40 fps niet... Multiplayer speel ik alles met gamer behalve textures, shaders & water (average fps van een game (fraps) was 57 fps geloof ik.)
Loopt lekker soepel zo te zien :9~ . Daarbij draai ik ook nog op een 1 stap lagere resolutie, dus dit gaat goed komm'n :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Deze is wel erg ver overclocked (voor deze kaart) he :P. (18500 3dmark06 geloof ik, wat voor deze kaart met lucht koeling erg veel was, zelfs voor zoeen onrealistische test, t.o.v. gaming).

[ Voor 6% gewijzigd door Paprika op 22-09-2008 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stap:
con_restricted=0
r_TexturesStreaming=0

Dat is alleen om budget fatsoenlijk te laten zien in sysshowbudget oid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Paprika schreef op maandag 22 september 2008 @ 23:41:
Deze is wel erg ver overclocked (voor deze kaart) he :P. (18500 3dmark06 geloof ik, wat voor deze kaart met lucht koeling erg veel was, zelfs voor zoeen onrealistische test, t.o.v. gaming).
Die 18500 word ook mede mogelijk gemaakt door een erg hoge CPU Score ( moet rond de 5500 zijn geweest met die CPU) :P De E8400 haalt maar rond de 3000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
cheiron schreef op maandag 22 september 2008 @ 22:57:
Wow, erg indrukwekkend dat einde!
spoiler:
Al die Aliens, dat enorme schip en nog zo een walker, geweldig!

Wel meer vastlopers gehad met Warhead dan ooit met Crysis. Op een gegeven moment (bij een niet nader te noemen torentje) liep hij echt 4 keer vast.
Raar, bij mij is hij 0 keer vastgelopen en ik heb het spel in 1 middag uitgespeeld, op de hoogste settings @ 1920x1200 4x aa. (GFX = 4870x2) E8600 is op 4,6ghz geklokt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Hier mensen de Crysis Warhead Cuban config :)

http://www.incrysis.com/forums/viewtopic.php?id=23117

Werkt volgens mij ook met de vorige Crysis.

[ Voor 18% gewijzigd door Earzz op 22-09-2008 23:55 ]

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksi
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-09 20:59

ksi

Crytek dacht toch werkelijk niet dat ze weer geld van mij krijgen voor een half product. Sorry hoor, maar als ik dit zo weer lees is het klein beetje drama weer. Tjonge hoe moeilijk is het een beetje fatsoenlijke game te releasen. Die 50 euro die ik voor crysis heb betaald vond ik wel meer als genoeg eigenlijk richting crytek.
Misschien dat ik de moeite nog neem om hem te downloaden, maar denk eerlijk gezegd niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
rickyy schreef op maandag 22 september 2008 @ 23:46:
[...]

Die 18500 word ook mede mogelijk gemaakt door een erg hoge CPU Score ( moet rond de 5500 zijn geweest met die CPU) :P De E8400 haalt maar rond de 3000.
Even ter indicatie (dit kan ik niet hartje zomer draaien dan tikt ie net de 80C aan):
http://www.techpowerup.com/gpuz/aekrc/
(Default Clock: 790 MHz 1250 MHz 2050 MHz komt door bios flash, stock was natuurlijk gewoon 675 MHz core/1688 shader/1100 memory)

maar we gaan te veel off-topic.

[ Voor 13% gewijzigd door Paprika op 22-09-2008 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:49

KneoK

Not in a million lightyears

Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 23:43:
[...]

Dat is alleen om budget fatsoenlijk te laten zien in sysshowbudget oid....
Ik wilde al helemaal enthousiast meeposten over hoe geweldig deze "tweak" wel niet zou zijn, maar heb even wat rondjes met die benchmarktool gedraaid en gemiddeld gezien zijn mijn resultaten gelijk aan die in mijn vorige post. Als het al zou werken dan komt het niet in de benchmark naar voren, hoewel ik die nog steeds voor geen meter geloof, in Avalanche haal ik secondes aaneen ruim 40FPS volgens de ingame stats, maar iets meer dan 33FPS als max maakt die tool er niet van.

Ik wordt steeds enthousiaster nu ik meer gespeeld heb. Op DX10 is het gewoon nog niet-storend speelbaar met alles op Enthousiast behalve textures, shadows en shaders, ik heb net ruim een uur zitten spelen en besefte me ineens dat ik niet eens met -dx9 speelde, Warhead draait onder DX10 beter dan Crysis doet onder DX9 met dezelfde instellingen via confighack. Onder DX9 heb ik gewoon niets te klagen.

@ksi >>> Hoeveel van het geklaag gaat niet over performance issues op ultra instellingen met hardware die daar gewoon niet geschikt voor is ? Naast wat probleempjes hier en daar gaat het volgens mij vooral daarover. In spellen als de nieuwe S.T.A.L.K.E.R. roept iedereen zonder problemen om de belichting maar een stapje lager te zetten om het spel enigszins draaiend te krijgen maar daar zie ik weinig geklaag over. Crysis is gewoon een hardwarekiller als je alles op max wil hebben.
Ik heb Crysis 5 maal mogen uitspelen zonder ook maar een serieuze bug tegen te komen (afgezien van een zwevend objectje hier en daar) en in Warhead zit ik nu op ongeveer 80% denk ik, zonder ook maar 1 probleem te hebben gehad. 1 CTD op mijn Ati driver, clockspeeds ietsjes verlaagd en geen crash meer meegemaakt.
Het spel zal niet bijzonder lang zijn, maar heb er al aardig wat uurtjes in zitten op Delta, heb ongeveer de helft doorlopen op Normal. Crytek is zo vriendelijk geweest om het spel volledig XP compatible te maken, vraagt er niet de volle mep voor, wat mij betreft die drie tientjes (en zelfs al goedkoper) helemaal waard.

[ Voor 34% gewijzigd door KneoK op 23-09-2008 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt me op ondanks je driversetting op 16X AF de afstand enigzins wordt weggelaten (de world-enviroment blijft nog wel zichtbaar natuurlijk), maar kleine objects verdwijnen op een bepaalde afstand. Opzich kan er wel van genieten, mooi spelletje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ik denk dat dat een van de optimalisaties is die Crytek heeft geïmplementeerd. Ik lees het vaker, zeker in vergelijking met Crysis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ah godverdomme zeg, hebben jullie ook last van die afschuwelijke instabiliteit? Ik kan echt nooit langer dan een half uur spelen zonder crash :(

Ik zit nu bij dat level waar je
spoiler:
van die trein af komt bij dat treinstation

en telkens als ik dood ga dan crasht het spel :S :( Het laden duurt al zo lang :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Komt mij niet bekend voor... Enige keren dat ik crashed was als ik geen zin had via het menu te quitten... kill crysis.exe pewpew!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zo'n 2 uurtjes gespeeld. Performance was gewoon top (alles op gamer), en geen crashes gezien. Ligt waarschijnlijk aan brakke drivers of iets dergelijks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksi

ksi

@KneoK
Problemen worden altijd uitvergroot, goed dat er ook positieve dingen over te zeggen zijn dus. Klasse.
Misschien is het wel dat ik uberhaupt de first person shooters beetje ontgroeid ben. Denk dat het me nu allemaal wat te snel gaat haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het laden valt hier wel mee overigens. 2x WD Raptor 36GB in raid-0 :) Gaat redelijk vlot :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

ksi schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 00:23:
@KneoK
Problemen worden altijd uitvergroot, goed dat er ook positieve dingen over te zeggen zijn dus. Klasse.
Misschien is het wel dat ik uberhaupt de first person shooters beetje ontgroeid ben. Denk dat het me nu allemaal wat te snel gaat haha.
Je kan 'm altijd nog uit de budgetbak vissen, zo heb ik Crysis gekocht voor twee tientjes (had 'm al bij m'n vorige videokaart gekregen, maar wilde perse een hoesje erbij, vond die prijs het spel wel waard).
Ontgroeid kan ik me voorstellen, haha. Ik ren ook niet meer zo behendig als door Doom en Duke3D :X

Ik denk dat de hype nog steeds bij veel mensen steekt. Als je de hardware er voor hebt en je krijgt je pc stabiel genoeg (waar je gek genoeg niet zo heel veel voor hoeft te doen...) dan heb je een prachtspel, zeker als je voor looks gaat. Als je het met minder moet stellen dan heb je een redelijk mooi uitziende mediocre shooter voor niet al teveel geld. Hoeveel "verhaal" mag je in de meeste spellen tegenwoordig verwachten ? Verzin iets om op te schieten, verzin een reden om te schieten, verzin waarmee je gaat schieten en verzin waar je gaat schieten, volgende massaproductie. Dan moet je wel uitblinken in andere zaken. Of Crysis en Warhead dat doen is persoonlijk, maar ik vind ze niet teleurstellen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Avalaxy schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 00:09:
Ah godverdomme zeg, hebben jullie ook last van die afschuwelijke instabiliteit? Ik kan echt nooit langer dan een half uur spelen zonder crash :(

Ik zit nu bij dat level waar je
spoiler:
van die trein af komt bij dat treinstation

en telkens als ik dood ga dan crasht het spel :S :( Het laden duurt al zo lang :/
Dat is precies het punt waar hij bij mij ook vast liep (4 keer ofzo). Meestal toen ik aan het klimmen was naar het objective.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Technische problemen/vragen horen in Spielerij - Problemen & Vragen.

[ Voor 91% gewijzigd door PromoX op 23-09-2008 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ah, verdomme zeg, nu is m'n savegame schijnbaar helemaal corrupt :( Konden ze dat stukje met die trein niet beter testen ofzo? Ffs zeg. En de performance op dat stuk is ook nog eens afschuwelijk dramatisch, FPS kakt in van 30FPS naar 5 FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij klopt er iets niet bij jouw dan, heb het spel intussen uitgespeelt, en geen 1 crash gehad, met de performance ben ik het eens, maar bij het trein stukje had ik gewoon normale frames , in zoverre dat 23 frames normaal is met een 9800gx2 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Hmm gek dan... Ik gebruik de nieuwste drivers voor alles, geen idee waar het aan zou kunnen liggen.

Wat ik wel weet is dat ik nu niet verder kan :(

[ Voor 20% gewijzigd door Avalaxy op 23-09-2008 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Gedownload? Corrupte file pewpew?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
Avalaxy schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 13:36:
Ah, verdomme zeg, nu is m'n savegame schijnbaar helemaal corrupt :( Konden ze dat stukje met die trein niet beter testen ofzo? Ffs zeg. En de performance op dat stuk is ook nog eens afschuwelijk dramatisch, FPS kakt in van 30FPS naar 5 FPS.
Ja dat stuk is echt slecht, daar crashte Crysis.exe bij mij ook 1 keer. Daarna geen crashes gehad. En nog wat crashes in Crysis Wars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Ik zit even vast:

spoiler:
Ik zit bij het gedeelte waar ineens een reuzegrote alien vanachter een berg tevoorschijn kruipt. Ik moet zo te zien die alien proberen dood te krijgen, maar het probleem is dat er tegelijkertijd andere kleinere aliens op mij schieten, waardoor ik dus snel doodga.
Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
Asgaro schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 18:13:
Ik zit even vast:

spoiler:
Ik zit bij het gedeelte waar ineens een reuzegrote alien vanachter een berg tevoorschijn kruipt. Ik moet zo te zien die alien proberen dood te krijgen, maar het probleem is dat er tegelijkertijd andere kleinere aliens op mij schieten, waardoor ik dus snel doodga.
Iemand tips?
spoiler:
Gewoon telkens naar een andere munitie-pallet gaan om die rocketlaunchers te pakken zodat je die alien kan neer schieten. Die kleine aliens zijn niet zo 'slim' dat ze je blijven achtervolgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
movo. schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 18:19:
[...]

spoiler:
Gewoon telkens naar een andere munitie-pallet gaan om die rocketlaunchers te pakken zodat je die alien kan neer schieten. Die kleine aliens zijn niet zo 'slim' dat ze je blijven achtervolgen.
In cloak mode vallen ze je zelfs helemaal niet aan, ik had geen enkel probleem met die dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
  • Laatst online: 16-08 19:03
spoiler:
is dat voordat je een tunnel ingaat? die is best makkelijk, gewoon in die bevroren tank gaan zitten wat iets achter je staat, en je kan met alle gemak alles en iedereen kapotknallen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 15:26
Call me stupid maar waar vind ik de multiplayer optie? Heb alleen singleplayer in de lijstje staan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op zondag 21 september 2008 @ 13:25:
Wow, ik merk het wel dat ze de CryEngine2 hebben geoptimaliseerd!

Nu speel ik bij Crysis: Warhead op "Enthusiast" en bij Crysis: Wars op "Best Visuals" op res 1280x1024 en dit loopt perfect vloeiend! (native is 1680x1050 maar dit loopt dan iets te traag)

Bij het originele Crysis was dit zeker niet het geval!

Specs:
Intel Q6600 2.4Ghz @ stock.
Asus nVidia 8800 GTX.
Kun je beter 1280x800 gebruiken, als je een widescreen scherm hebt... dan zijn cirkels niet zo ovaal zeg maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Ok, bedankt allemaal voor de tips!

En ben zelfs niet op het idee gekomen om cloak te proberen! xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 18:40:
[...]

Kun je beter 1280x800 gebruiken, als je een widescreen scherm hebt... dan zijn cirkels niet zo ovaal zeg maar :P
wtf... crysis ondersteunt whidescreen hoor..... :X
mavi schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 18:39:
Call me stupid maar waar vind ik de multiplayer optie? Heb alleen singleplayer in de lijstje staan :X
Steam, Crysis Wars.

[ Voor 28% gewijzigd door Paprika op 23-09-2008 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paprika schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 18:41:
[...]

[...]

Steam, Crysis Wars.
Je snapt het niet he? Als je scherm 16:10 is en je gamed op 5:4 (wat 1280*1024 is) krijg je vervorming, hoe dan ook. Dan kun je beter 1280x800 nemen, dat is minder pixels en dus sneller én ziet er waarschijnlijk beter uit. Crysis ondersteund inderdaad widescreen, daarom kun je die res dus ook kiezen ;) Widescreen ondersteuning wil niet zeggen dat een 5:4 res op een 16:10 scherm goed wordt weergegeven.

Edit: @ hieronder, het is je vergeven :> Dacht al wat lult hij nou vaag 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2008 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Oh, nvm ik las zijn post verkeerd... Hij speelde nu op 1280*1024, ik snap het wel, ik was alleen een beetje }:O I R Sorry O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
Paprika schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 18:41:
[...]

[...]

Steam, Crysis Wars.
Ok je moet wel ietsje duidelijker zijn he :9 Moet ik Crysis Wars via steam downloaden om online te gaan? zo ja moet ik dan hier ook apart voor betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Daarom wilde ik niet meer informatie geven, ik heb de uitbreiding via steam gekocht :p... Ik denk dat als je de serial gebruikt het wel zal lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
Paprika schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 18:51:
Daarom wilde ik niet meer informatie geven, ik heb de uitbreiding via steam gekocht :p... Ik denk dat als je de serial gebruikt het wel zal lukken.
Hmmm... zie nu pas dat er een tweede dvd in de doosje zit :+ Hiermee kan ik Crysis Wars installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikker
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-05 22:14

ikker

No Risk No Pain No Fun!!!

kan iemand mij vertellen hoe ik weer uit die mijn kan komen?
Zit een beetje vast.....heb het idee dat ik de mijn moet laten onderlopen om vervolgens door die koker te ontsnappen maar weet niet hoe.

Gaat om crysis warhead trouwens

[ Voor 8% gewijzigd door ikker op 23-09-2008 21:32 ]

Mijn netwerkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
ikker schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 21:27:
kan iemand mij vertellen hoe ik weer uit die mijn kan komen?
Zit een beetje vast.....heb het idee dat ik de mijn moet laten onderlopen om vervolgens door die koker te ontsnappen maar weet niet hoe.

Gaat om crysis warhead trouwens
Fantasie heb je iig wel :P Als je een beetje rond blijft lopen kom je vanzelf bij een lift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
M'n probleem is opgelost! Zat even in taakbeheer te kijken tijdens het gamen en zag dat het geheugengebruik over de 2GB ging... Heb dus texturestreaming weer aangezet en gelijk 400MB minder :) Minder crashes nu, en de performance is ook iets beter.

• Asgaro
Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 18:44:
[...]

Je snapt het niet he? Als je scherm 16:10 is en je gamed op 5:4 (wat 1280*1024 is) krijg je vervorming, hoe dan ook. Dan kun je beter 1280x800 nemen, dat is minder pixels en dus sneller én ziet er waarschijnlijk beter uit. Crysis ondersteund inderdaad widescreen, daarom kun je die res dus ook kiezen ;) Widescreen ondersteuning wil niet zeggen dat een 5:4 res op een 16:10 scherm goed wordt weergegeven.

Edit: @ hieronder, het is je vergeven :> Dacht al wat lult hij nou vaag 8)7
Het beeld is op m'n scherm niet vervormd, aangezien ik 2 zwarten balken zie langs weerkanten ;)
Ik heb namelijk "nVidia scaling with fixed-aspect ratio" aangezet in de drivers!

• ksi

ksi

KneoK schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 00:42:
[...]
Of Crysis en Warhead dat doen is persoonlijk, maar ik vind ze niet teleurstellen in ieder geval.
Toch maar stiekum even besteld voor 20 euro :P

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Weer een lekkere zware game, zie mijn sig voor mijn specs maar ik kan hem haast niet draaien. Heb me videokaart al overgelclocked van 500 naar 600 mhz en nog steeds op 800x600 en rest op minimum. Heb de tweak al toepast zodat ik 512 mb videogeheugen heb maarja, deze game is denk ik te zwaar. Hij is wel te spelen maar mooi is het niet :)

Ben alweer gestopt, het is in principe niet te doen...bewaar deze game wel voor de xbox 360 mss ooit nog eens als ie uitkomt anders voor betere pc want heb nu laptop.

Hoe zie ik mijn fps trouwens, daar is een command voor ?

[ Voor 17% gewijzigd door NeoMe op 24-09-2008 16:01 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste