Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Heb gisteren Crysis weer even van onder het stof gehaald. Niet omdat ik het niet speelde ofzo. Maar door een herinstallatie van Windows moest ik het gewoon herinstalleren.

Nu ben ik de Crysis en de Crysis Warhead singleplayer al wat beu gespeeld. Kunnen jullie mij jullie favorite custom-maps even posten? Zou leuk zij, of is hier al ergens een topic daarover te vinden ot TW.net? Ik kon niet meteen wat vinden.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:53

g0tanks

Moderator CSA
Ik vond mesa enhanced altijd wel een leuke map, gewoon mesa maar dan met extra ondergrondse ruimtes e.d. erin. Helaas kon ik de laatste keer dat ik keek geen servers meer vinden die deze draaiden terwijl het vroeger toch best populair was.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Ja, maar ik heb het over singleplayer maps, niet multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikheetkoen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-06 22:44
Ik speel nog graag vaak crysis met grahpics mod en de updated textures mod. Ook vind ik het leuk om net even wat meer tegenstand te creeëren met de Editor. Daarover even een vraagje.

Als ik in de editor aan het werken (paar AI of ergens een leuk wapenrek plaatsen) ben en vervolgens export to engine doen, en ik terug ga naar Crysis om het daadwerkelijk te spelen zijn sommige textures van extreem lage resolutie. Vooral resolutie van bv. de bergen in de verte of van stukken rots op het strand. Weet iemand hier iets op? Generate surface texture werkt ook niet ;) Als niemand er zich iets bij voor kan stellen kan ik evt even een screenshot maken.

[ Voor 6% gewijzigd door ikheetkoen op 26-05-2011 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205328

ikheetkoen schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:54:
Ik speel nog graag vaak crysis met grahpics mod en de updated textures mod. Ook vind ik het leuk om net even wat meer tegenstand te creeëren met de Editor. Daarover even een vraagje.

Als ik in de editor aan het werken (paar AI of ergens een leuk wapenrek plaatsen) ben en vervolgens export to engine doen, en ik terug ga naar Crysis om het daadwerkelijk te spelen zijn sommige textures van extreem lage resolutie. Vooral resolutie van bv. de bergen in de verte of van stukken rots op het strand. Weet iemand hier iets op? Generate surface texture werkt ook niet ;) Als niemand er zich iets bij voor kan stellen kan ik evt even een screenshot maken.
Vraag het eens op Crymod.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-06 16:43
g0tanks schreef op zondag 20 maart 2011 @ 16:37:
Ik vond mesa enhanced altijd wel een leuke map, gewoon mesa maar dan met extra ondergrondse ruimtes e.d. erin. Helaas kon ik de laatste keer dat ik keek geen servers meer vinden die deze draaiden terwijl het vroeger toch best populair was.
Mesa? Is dat de Black Mesa mod? Ik dacht dat ie voor de Half-Life 2 (Source) engine was?

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:01

Compizfox

Bait for wenchmarks

Nee, die mod is nog steeds niet uit trouwens :') Is idd voor Source.

Mesa is gewoon een map uit Crysis MP.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-04 15:52
even een vraagje voor iemand die nog met de SP bezig is ; op een gegeven moment speel je alleen nog maar tegen aliens en vind ik ik eigenlijk niets meer aan het spel (geen stealth meer, alleen nog maar blind schieten). Houdt dat nog ooit op of blijft dat zo ? Anders verkoop ik het spel weer want zo vind ik er niets aan.

Ik zit nu bij hoofdstuk Semper Fi.

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20531

Spam je zit in het verkeerde topic: [Multi] Crysis 2

Ik heb bijna heel Crysis 2 met stealth doorlopen en dat is meteen de makkelijkste manier.

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 20531 op 17-06-2011 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 412685

Dit spel staat me wel aan en het leek me handig om het nu te kopen, maar ik vroeg het me af of mensen dit spel nog spelen. Dus spelen mensen crysis (warhead) nog?

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 412685 op 26-06-2011 22:45 ]

Anoniem: 197822

Kick.....

Simpele vraag. Ik ben op zoek naar een nieuwe Game PC en had de volgende setup in gedachten:

Processor: Quad Core Intel Core i5 2500K (3.3GHz)
Moederbord: Gigabyte GA Z68X-UD3H-B3
RAM: 8 GB
GPU: ATI 6970
Hard Drive: 1 TB

Resolutie monitor: 1920 x 1080

Ik wil graag weten of ik met deze setup Crysis kan spelen op maximaal detail en max AA. En met een speelbare FPS natuurlijk. Als ik naar benchmarks zoek krijg ik alleen Crysis 2 resulaten, dus probeer ik het hier. Ik word wel bang van al die Windows 7 problemen... hopelijk valt het mee :-/

Ik hoor het graag!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06 12:28
Jep, zal zeker goed werken op max detail! :)
Maar max AA weet ik niet echt.

En ik had geen last met Crysis 1 + Win7 64 bits.

Asgaro schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 12:12:
Jep, zal zeker goed werken op max detail! :)
Maar max AA weet ik niet echt.

En ik had geen last met Crysis 1 + Win7 64 bits.
Thanks :) Weet iemand anders wel of ik ook max AA kan draaien?

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Kan sowieso niet met geen één systeem, maar waarom zou je het ook willen? Verschil tussen 4xAA en 8xAA zal denk ik niet eens of zo goed als niet zichtbaar zijn. Laat staan 16xAA of 24xAA...

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-06 14:03
Iemand een oplossing voor het volgende, betreft Crysis Warhead:

Als ik op start in (64bit, DX10 resolutie 1920x1080) dan wordt het scherm bright (overbelicht). In DX9 blijft het scherm gewoon met dezelfde instellingen. Ik zie dat de Hz van 60 naar 50 gaat. Op 50Hz is mijn scherm ook niet overbelicht alleen in Crysis Warhead, zelfs in Crysis 1 en 2 gebeurd dit niet.

Geprobeerd:
1. Nieuwe drivers
2. Herinstallatie
3. Settings Vsync enzo tunen
4. Forceren naar 60Hz (ging niet)
5. Gegoogled maar niks gevonden
6. Dvi naar HDMI veranderd naar mini HDMI naar HDMI kabel

Als iemand de oplossing weet dan hoor ik het graag.

Specs.
i5 2500K
P8P67 Evo
GTX580 (DVI naar HDMI
Windows 7

-The_Mask- schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:33:
Kan sowieso niet met geen één systeem, maar waarom zou je het ook willen? Verschil tussen 4xAA en 8xAA zal denk ik niet eens of zo goed als niet zichtbaar zijn. Laat staan 16xAA of 24xAA...
Ja precies, 8x AA vind ik ruim voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Als ik over crysis begin denk je meteen aan dat verouderde spel met relatief slechte kleuren en een realisme wat eigenlijk ver te zoeken is. Maar integendeel!! met de nieuwe grafische kaarten van tegenwoordig en met de instellingen op maximaal in bijvoorbeeld Nvidia Control panel en in de game op minimaal 8xaa + de Master Config 3.0.1 ziet het spel er ineene toch wel achterlijk goed uit! Crysis 2 is er helemaal niets bij.

*die config is maar 2kb! zal die er ook wel bij zetten (de config veranderd alle kleuren! thats it)

Ik heb na een lange tijd het spel weer is geinstalleerd en stond perplex van het verschil nu alles speelbaar is op echt hoge instellingen :P! Met een fps van 40/80 in combo met GTX 560 TI Hawk in SLI
8)7 Had het idee dat ik echt door een oerwoud liep :P.

Ik heb voor de gein wat screenshots gemaakt waarvan alles op mijn speel settings dus 1920x1080 zonder fotoshop of iets dergelijks. Een paar screens zijn gemaakt met 4000x3000 als test maar 1080p is wel mooi genoeg voor de screenshots, imo

http://www.speedyshare.co...n_Master_3.0.1_config.rar

Check it out =)

En hier de config
http://www.speedyshare.com/files/30085109/Quality.rar

*stop de config in je Crysis map in GAME > CONFIG

Hier hetzelfde idee maar dan voor Crysis Warhead!
http://www.speedyshare.co...y_voor_Crysis_Warhead.rar

(kopieer de levels.cfg naar de LEVELS > FROST map!!!
en de andere naar je GAME > CONFIG

* AA is echt ongelofelijk belangrijk in dit spel! ook AA transparantie moet zo hoog mogelijk!!!!!! Dat voorkomt dat vieze gejitter, randjes, knippereffecten, lelijke overlappingen, onrealisme.
Have Fun :P

De instellingen van mij waren 1920x1080 en in Nvidia Control panel alles MAX + 32x aa omdat de framebuffer van mijn videokaarten helaas te klein waren voor 64xaa :(.
=).. dus het kan nog iets mooier dan dit!

[ Voor 26% gewijzigd door A87 op 29-08-2011 15:31 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmen1987
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-06 13:06
Ziet er inderdaad niet verkeerd uit. Misschien toch maar weer eens installeren.

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Dubbelpost

[ Voor 135% gewijzigd door A87 op 29-08-2011 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

-The_Mask- schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:33:
Verschil tussen 64x en 96 is nog behoorlijk groot! Hoe hoger AA hoe minder distortion! en dat is bijna met elk spel zeer duidelijk. En dan is echt niet dat trappetjes effect alleen, en ook al draai je op 10000000x10000000 beelden punten dan wordt het verschil alleen nog maar duidelijker!!!

- weg met ruis
- weg randjes
- weg korrels
- weg knippers
- nog 100 dingen

Als je dit fijn vind gewoon lekker AA uit laten, maar ik vind dit soort smerige effecten een spel niet tegoed doen.

Ga je over op 120 hz wordt het allemaal nog rustiger het beeld!

Achter elke nieuwe techniek zit altijd een logica! Anders lieten ze het wel lekker zitten, over 10 jaarlach jij mensen uit die 'maar' op 128x aa spelen!!!!!!!!!!!!!!!

[ Voor 123% gewijzigd door A87 op 29-08-2011 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Lias schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 12:53:
Als ik over crysis begin denk je meteen aan dat verouderde spel met relatief slechte kleuren en een realisme wat eigenlijk ver te zoeken is. Maar integendeel!! met de nieuwe grafische kaarten van tegenwoordig en met de instellingen op maximaal in bijvoorbeeld Nvidia Control panel en in de game op minimaal 8xaa + de Master Config 3.0.1 ziet het spel er ineene toch wel achterlijk goed uit! Crysis 2 is er helemaal niets bij.

*die config is maar 2kb! zal die er ook wel bij zetten (de config veranderd alle kleuren! thats it)

Ik heb na een lange tijd het spel weer is geinstalleerd en stond perplex van het verschil nu alles speelbaar is op echt hoge instellingen :P! Met een fps van 40/80 in combo met GTX 560 TI Hawk in SLI

Ik heb voor de gein wat screenshots gemaakt waarvan alles op mijn speel settings dus 1920x1080 zonder fotoshop of iets dergelijks. Een paar screens zijn gemaakt met 4000x3000 als test maar 1080p is wel mooi genoeg voor de screenshots, imo

http://www.speedyshare.co...n_Master_3.0.1_config.rar

Check it out =)

En hier de config

* AA is echt ongelofelijk belangrijk in dit spel! ook AA transparantie moet zo hoog mogelijk!!!!!! Dat voorkomt dat vieze gejitter, randjes, knippereffecten, lelijke overlappingen, onrealisme.
Have Fun :P

De instellingen van mij waren 1920x1080 en in Nvidia Control panel alles MAX + 32x aa omdat de framebuffer van mijn videokaarten helaas te klein waren voor 64xaa :(.
=).. dus het kan nog iets mooier dan dit!
Hoef je echt alleen maar die cfg file te kopieren?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Jup voor Crysis is dat 1 bestand die gaat in de config map! Daarna moet je NIETS aanpasssen in de settings in het spel anders moet je het spel weer herstarten :P.

Ja die config veranderd de kleuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Om goed te draaien met hoge aa dus 8x++
moet je SLI of CROSSFIRE draaien minimaal 1GB geheugen minimaal GTX 560 serie of HD 6870.

Met 1 kaart draait het allemaal wel goed tot 8x aa

[ Voor 77% gewijzigd door A87 op 29-08-2011 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Hmm, met die cfg file veranderen de settings wel van high/very high naar custom, maar afgezien van VEEL betere explosies merk ik maar weinig.

En volgens mij zorgt mster voor extra kartels. Normaal speelde ik met 2AA en dat was prima, met mster ziet dat er echt kartelig uit.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

de kleuren zijn veel intenser en realistischer! veel natuurlijker allemaal. Zeker goed geinstalleerd?
*oeps las ff niet goed ja je hebt em dan goed)

[ Voor 37% gewijzigd door A87 op 29-08-2011 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Geinstalleerd? Ik heb die cfg gecopy paste....

Ik merk niet veel verschil, maar heb wel een vraag:

Aangezien ik normaal mn AA ingame instel en niet vaak de nvidia control panel gebruik koos ik voor niks instellen in Crysis en dan 16x QCSAA bij nvidia (heb nog een oude GTX 260). Alles is nu mooi glad, maar om randjes en om het geweer hangt een soort "blur" die ik nog nooit eerder gezien heb met 4xAA. Wat is QSCAA voor iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Beste is om beide in te stellen aangezien ze voor verschillende werkingen zorgen.

Die blur die je ziet komt omdat je ook ingame de AA moet aanzetten de Nvidia is meer voor long distance en tussen de blaadjes van de bomen.
De ingame AA regel vrijwel alleen het trappen effect

[ Voor 19% gewijzigd door A87 op 29-08-2011 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Thanx. Ik ga het thuis voor Crysis Warhead ook eens proberen.
Dus ik moet in de NV console de AA aanzetten en in het spel?

Ben benieuwd hoe dan de nuclaire explosies eruit ziet met de TACGun :D

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

OOooooo :P.........nee! dit is een nuke
YouTube: Crysis Xtreme Custom Nuke Mod v3.0 in (HD) - YouTube

en ja aa in game op16x of 8xq als je pc het trekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Hmm, eens proberen dan.
Lias schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 18:03:
[...]Verschil tussen 64x en 96 is nog behoorlijk groot! Hoe hoger AA hoe minder distortion! en dat is bijna met elk spel zeer duidelijk. En dan is echt niet dat trappetjes effect alleen, en ook al draai je op 10000000x10000000 beelden punten dan wordt het verschil alleen nog maar duidelijker!!!
Wut? 64x AA? Weet je wel waar je het over hebt? Dat kan geen enkele graka nu nog (met een game als Crysis) aan. Daarnaast ga jij echt niet het verschil zien tussen zelfs maar 16x en 32x AA.

Ja, het verschil tussen 4x en 8x zie ik wel. Maar hoe hoger je gaat, hoe kleiner het verschil nog wordt.

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Lias schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 20:02:
OOooooo :P.........nee! dit is een nuke
YouTube: Crysis Xtreme Custom Nuke Mod v3.0 in (HD) - YouTube

en ja aa in game op16x of 8xq als je pc het trekt
Ik denk niet dat ik zulke nukes zal krijgen :P

Denk dat X16 wel zal moeten lukken! Draai in SLI

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Anoniem: 419440

Compizfox schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 22:03:
[...]
Hmm, eens proberen dan.

[...]
Wut? 64x AA? Weet je wel waar je het over hebt? Dat kan geen enkele graka nu nog (met een game als Crysis) aan. Daarnaast ga jij echt niet het verschil zien tussen zelfs maar 16x en 32x AA.

Ja, het verschil tussen 4x en 8x zie ik wel. Maar hoe hoger je gaat, hoe kleiner het verschil nog wordt.
64XAA kan met sli.

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Hebben we het hier dan over échte AA (SSAA of MSAA dus), of over die fake semi-blurry AA die Nvidia (en ATi geloof ik ook?) tegenwoordig hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-06 15:36
Aangezien een nieuw topic over de consoleversie van dit spel is gesloten met een verwijzing hier heen, gaan we hier maar verder.
Ik ben benieuwd naar de reacties op de console versie.
Is het de 20 euro waard en hoe zijn de graphics ten opzichte van de PC versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Ik vindt het er mooier uitzien dan op de computer op de xbox 360.
Het speelt ook heerlijk weg , plus je hebt nu ook achievements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-06 18:16
Ik hoop dat er nog ergens een goede review verschijnt. Heb hem destijds niet kunnen spelen op mijn PC en wil het nu best eens proberen op de 360.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-05 16:32

Yintha

We'll stay gold forever

Anoniem: 170423 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:39:
Ik vindt het er mooier uitzien dan op de computer op de xbox 360.
Het speelt ook heerlijk weg , plus je hebt nu ook achievements.
Dat licht natuurlijk aan de computer ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:32

f.h

Ik ben erg beniewd naar Crysis op de PS3. Heb Crysis 2 nog niet gespeeld, dus wat dat betreft komt dat nu mooi uit, in hoeverre Crysis 1 en 2 qua verhaal wel of niet gelinkt zijn weet ik overigens niet.

Metacritic geeft overigens prima cijfers voor beide versies:
PS3
Xbox 360

EDIT: Toch ook zelf maar gewoon aangeschaft :)

[ Voor 5% gewijzigd door f.h op 10-10-2011 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

(...)

En hier de config

(...)
Heb je misschien nog een naam van die mod/config of een andere downloadlink? De bovenstaande downloadlinks werken niet meer en met mijn nieuwe PC zou ik die config graag toch willen proberen.

Thx :)

[ Voor 20% gewijzigd door Compizfox op 16-10-2011 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barcafan
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-06 12:17
Naam staat er toch bij? Master Config 3.0.1

Hier te downloaden:

http://forum.i3d.net/downloads.php?do=file&id=1693

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-02 13:26

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Het lijkt wel alsof dit weer net ietsje mooier is dan de NATURAL MOD die ik altijd gebruikte. Vrijwel hetzelfde als deze config, maar misschien toch wel iets mooier. Ook maar eens proberen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-06 13:38

nexhil

BAM!

Gisteravond Crysis 1 maar eens gedownload voor de xbox 360.
Even een halfuurtje gespeeld en het ziet er gewoon goed uit tot nu toe en loopt lekker soepel.
Toch mooi dat ze dit spel in Cryengine 3 kunnen laten open op de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nexhil schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 15:17:
Gisteravond Crysis 1 maar eens gedownload voor de xbox 360.
Even een halfuurtje gespeeld en het ziet er gewoon goed uit tot nu toe en loopt lekker soepel.
Toch mooi dat ze dit spel in Cryengine 3 kunnen laten open op de 360.
Ik heb em uitgespeeld en heb er erg van genoten.
Nu ben ik met Crysis 2 bezig.
Ook op de Xbox 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Oh, haha, vergeten in de URL te kijken. Thx iig.

Edit: Fuck, die download geeft bij mij bij het uitpakken een CRC-error :(

[ Voor 12% gewijzigd door Compizfox op 17-10-2011 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guardian-spirit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-03-2023
Ik ga binnenkort weer denk ik voor een 3e keer door Crysis en Warhead heen, maar dit keer met mods.
Ik neem aan dat de beste 2 mods zijn:
- Master Config mod (zoals die hierboven genoemd)
- Natural Mod

Of zijn er nog meer must-haves?
(Door al die crysis mods zie ik de bomen door het bos niet meer.... en dat nog eens voor een game als Crysis :D )

edit:
Ik kreeg ook een CRC error bij de master config, deze deed het bij mij wel:
http://crysis.4thdimensio...ewdownloaddetails&lid=431

Of anders:
- http://files.filefront.co.../;11046911;/fileinfo.html
- http://www.file-upload.ne...Config-v3.01.exe.exe.html

bron links

edit:
Ik heb nu de volgende mods draaiend:
  • Master config
  • Natural Mod
  • zzz_HDGUNSFYSHOT.pak
  • zzz_HDGrass.pak
  • zzTexturesupdatepart2.pak
  • zzTexturesupdatepart1.pak
  • zz_treepalmtexture.pak
  • zz_newCrysisrocks.pak
  • zz_HighResolutionFoliageFinal.pak
  • zz_GlobalAmbientLighting_pom_Af.pak
  • z_cryskins.pak
De mods die bij mij niet werkten:
  • zzNanoSuit.pak
  • zz_ShaderWater.pak
Alle mods heb ik hier gevonden. De topicstarter geeft in zijn thread een aantal keren aan "also in this pack" , als je de content achter die link download dan heb je een aantal mods in 1x te pakken (1 of 2 mods waren niet meer te vinden op hun oorpsronkelijke locatie, maar wel achter de "also in this pack" link.)

Als je een fan Crysis fan bent en je speelt nu weer maar dan met mods, dan zal je het waarschijnlijk niet kunnen laten om grote :) op je smoel te krijgen zodra je uit het donker de daglicht in komt in de eerste level.

Uit 2007 en dan nog zo fracking mooi (natuurlijk met hulp van de community), deel 2 valt voor mij persoonlijk in het niets vergeleken met deze juweel!

Er bestaat ook een complete overhaul-mod: The Worry of Newport
...a total conversion set in the 1930's. Worry of Newport is a multi tiered tale designed as a first person playable narrative, set in the horror/mystery genre. The story is richly told through vocal narration, flashbacks, and diary entiries scattered across the island of Newport...

[ Voor 111% gewijzigd door guardian-spirit op 03-11-2011 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

thnx voor de links, heb je dus die lijst met mods allemaal tegelijk draaien ? Moet er wel absurd mooi uitzien denk ?! Kicke !! And i totally agree met je C1 en C2 opmerking !! Dit spel (C1) kicks ass kwa graphics en beats nog vele nieuwe spellen, schitterend gewoon !!

nogmaals thnx, ga dit doorpasen naar mijn vrienden ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Super bedankt voor je link. Crysis heeft er nog nooit ZOOO mooi uitgezien ! Wauw ! Echt supervet ! _/-\o_ _/-\o_

En de ShaderwaterMod werkt bij mij wel btw. Die Xtreme Particles kan ik nergens meer vinden om te downloaden. Heb er 1 gevonden, maar is een oude versie geloof ik.

[ Voor 42% gewijzigd door JediUberknaft op 13-11-2011 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-06 15:36
Is er al iemand die Crysis 1 op de PS3 heeft gespeeld en wat meer kan vertellen over de ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guardian-spirit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-03-2023
JediUberknaft schreef op zondag 13 november 2011 @ 12:50:
Super bedankt voor je link. Crysis heeft er nog nooit ZOOO mooi uitgezien ! Wauw ! Echt supervet ! _/-\o_ _/-\o_

En de ShaderwaterMod werkt bij mij wel btw. Die Xtreme Particles kan ik nergens meer vinden om te downloaden. Heb er 1 gevonden, maar is een oude versie geloof ik.
hehehe! :)

het blijft een waanzinnig spel, ik heb het normaal niet zo op fps in het algemeen maar Crysis 1 is gewoon baas!!! De Xtreme Particles vragen volgens mij behoorlijk wat van je systeem.
In iedere geval goed om te weten dat Crysis 1 nog heel erg gewaardeerd wordt !
Arjant2 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:43:
Is er al iemand die Crysis 1 op de PS3 heeft gespeeld en wat meer kan vertellen over de ervaring?
Volgens mij is Crysis 1 op de consoles iets anders: Een iets andere interface en de werking van je Nano suit is vergelijkbaar met die van Deel 2. (ik weet niet of dat wel verstandig was, het is immers Deel 1 dus dan zou ik de werking van de Suit ook als deel 1 houden...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
Ik zou graag een nieuwe Mod willen promoten voor Crysis Wars.

Naam: Casus Belli, http://www.casusbelli-mod.com
Video: YouTube: Casus Belli [Crysis Wars Mod] - Open Beta Gameplay Video November 2011

Download dan , én instucties:

http://www.xiredirect2.co...elli/casusbelliFULL54.rar

Extract in: Crysis Wars folder
Bijvoorbeeld: C:\Program Files (x86)\Electronic Arts\Crytek\Crysis Wars

Om het op te starten heb je een "Launcher" in:

C:\Program Files (x86)\Electronic Arts\Crytek\Crysis Wars\Mods\casusbelli

Het is een ge-updated versie tot nu toe, tot nummer 54. 's Zondags heb je een grote kans dat je opnieuw een update krijgt. Mocht het zijn dat je een melding krijgt dat ingame update faalt, klik je gewoon op cancel en je gaat verder via de Multiplayer Menu.

Server IP : 87.117.203.93:64100
Naam: !>XI< CasusBelli #54!

Leuk dat je een mooie mod hebt gebouwd maar de reclame voor je clan is niet de bedoeling.

[ Voor 20% gewijzigd door psychoclown op 08-02-2012 20:59 ]

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-03 15:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120873

Ik hoop heel erg dat iemand mij met een probleem kan helpen. Sinds kort ben ik samen met een vriend druk in de weer om levels te maken in de sandbox 2 editor voor Crysis Wars. Dat gaat op zich prima. We hebben al levels gemaakt en die ook aan de praat gekregen in Wars.

Maar nou hebben we ook levels die we niet met z'n tweeen aan de praat krijgen. Het rare is dat ik wel een server met dat level kan maken, er ook in rond kan lopen, maar zodra mijn vriend wil joinen dat klapt ie er bij hem uit.

Andersom is het precies hetzelfde (met dezelfde data/level). Hij kan een server maken etc. Maar als ik dan join klapt ie er bij mij uit.

Mijn stappen in Sandbox 2 nadat ik een level klaar heb:
*generate surface texture
*generate all navigation
*export to engine
*save

xml in die map is zo opgebouwd
<MetaData>
<Gamerules MP1="InstantAction" MP2="TeamInstantAction"/>
<LoadingScreens screen1="07_a.jpg"/>
<HeaderText text="tijdensinloggen"/>
<DescriptionText text="tekstalsdemapaanhetladenis"/>
<Display Name="naam in de lijst"/>
</MetaData>

Vervolgens maak ik een .rar van het hele mapje en die verstuur ik dan naar die vriend, die 'm bij hem op dezelfde plek zet. Nou, en dan zijn we inmiddels 1 week verder met proberen en nu de hoop dat iemand het weet hier.

Alvast bedankt voor het meendenken!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-06 08:04
The wait is over:

[Twitter: https://twitter.com/Crysis/status/1277632947605114881?s=20]

Wel nog even 2 dagen wachten voor een trailer van de remastered edition..

Jammer, meestal krijg je eerst tig teasers.

[ Voor 17% gewijzigd door loekf2 op 29-06-2020 18:43 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:36

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Eb2WGOUXkAAoXGv?format=jpg&name=4096x4096

https://twitter.com/Crysis/status/1278342913144033281

:')

Heb niet zoveel vertrouwen in deze remaster. De AI zal wel net zo verrot als toen. Je hoeft maar één kogel of iets te gooien en de vijand wist precies waar het vandaan kwam. Op de meter nauwkeurig.

[ Voor 39% gewijzigd door Splinter Cell op 01-07-2020 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galvatron
Iemand al een idee wanneer deze voor Xbox uitkomt? Hopelijk ook vandaag! Lijkt me geweldig om deze weer eens te spelen na 13 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-06 11:09

The Zep Man

🏴‍☠️

Crysis was leuk voor zijn tijd... Voor de eerste zoveel levels. Zodra de aliens erbij komen is het niet veel meer dan een standaard dertien in een dozijn shooter.

Dit zou een opgepoetste Xbox 360 versie zijn. Ik vraag mij dan af wat eigenlijk de meerwaarde van de remaster is. Misschien dat er nu native controllerondersteuning is, voor PC spelers op de bank? :?

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galvatron
Voor Xbox One X spelers:

Update (September 18): Crytek has identified an issue related to graphic settinggs in the Xbox One build, and a patch will arrive early next week. Expect a re-review once that’s confirmed.

Quality zonder HDR werkt voor mij het beste. Verder vind ik de beeldkwaliteit toch wel tegenvallen, maar even wachten tot de eerste patch uitkomt.

Wel even wennen om deze oude klassieker te spelen (uiteraard zonder auto aim).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-06 13:31
Zijn er al tweakers die de Remaster hebben op PC?

Wat ik op de video's zie, lijkt, niet bijzonder te zijn. Zie ook nog steeds de game ,,happeren'' zoals het origineel deed. Twijfel of ik er wel 30 euro aan uit moet geven....

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vissa66 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 15:35:

Wat ik op de video's zie, lijkt, niet bijzonder te zijn. Zie ook nog steeds de game ,,happeren'' zoals het origineel deed. Twijfel of ik er wel 30 euro aan uit moet geven....
Ik heb de game een maand of wat geleden op de Switch gehaald, maar op PC is het niet veel beter. Ik wacht wel tot er een mooie kortingsactie komt. PC beelden op QHD gezien, maar ik werd niet overgehaald om de game al te halen. Niet spectaculair genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:47
De originele Crysis ziet er toch eigenlijk nog steeds prima uit? De Switch versie ziet er bijvoorbeeld veel slechter uit dan de originele Crysis op de PC.

GTA VI - All aboard the hype train!!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Sir_Hendro schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 15:59:
De originele Crysis ziet er toch eigenlijk nog steeds prima uit?
Net ff weer geïnstalleerd. Ziet er op 1440p met alles op max prima uit voor een game uit 2007.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-06 19:49
Vind de remastered wel mooi gedaan met ray tracing en hdr komt het eiland mooi over.
Veel moderne games kunnen nog wat van crysis leren schiet je op een palmboom valt ie om, hutjes rij je plat met een auto of vliegen uit elkaar met een granaat.
In far cry 5 vallen er wat blaadjes uit een boom en hutjes zijn sterker dan een atoombunker en houten schuttingen stoppen kogels uit een .50
Voor de beleving zijn physics belangrijker dan mooie beelden vind ik zelf, al is crysis ook nog mooi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Vissa66 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 15:35:
Deze remaster is gewoon meuk:

Cheeky rip-off for almost 30 Euro with a sobering conclusion

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-06 13:31
Bedankt voor de bevestiging. Jammer, had mooi kunnen wezen. Gewoon geldklopperij dit.

M3P 24'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Galvatron
Vissa66 schreef op maandag 28 september 2020 @ 14:32:
[...]

Bedankt voor de bevestiging. Jammer, had mooi kunnen wezen. Gewoon geldklopperij dit.
Wellicht, vergeet alleen niet dat toen het origineel uitkwam, dat velen het illegaal kopieerde (op PC). De makers waren zo boos dat ze het vervolg, Crysis 2 eerst voor console uitbrachten, op PC werd het minder goed ontvangen. Crysis Warhead werd uitgebracht door een andere studio maar werd ook veel illegaal gekopieerd. Zelf erg genoten van Crysis en Crysis Warhead. Hopelijk gaan ze die laatste ook nog (misschien als DLC) uitbrengen. Crysis 2 en 3 waren ook geen sandbox games meer, in mijn ogen ook geen waardige opvolgers.

Met de performance mode op Xbox speelt het overigens lekker weg ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Galvatron op 21-10-2020 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:10

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Gisteren Crysis Remastered uitgespeeld :), wat speelde dat weer heerlijk en ontspannen weg!
Denk dat ik maximaal 10 tot 14 uurtjes bezig ben geweest? moet het even nakijken maar ben afgelopen weekend pas begonnen met deze game :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Crysis Remastered heeft 50% korting in de Epic Games Store (was 30, nu 15 euro). Samen met de coupon van 10 euro die ik blijkbaar had (fijn dat Epic die automatisch toepast, want ik had zelf geen idee dat ik een coupon had) dus maar 5 euro betaald voor de Remastered. Ben wel redelijk CPU bound overal zo op het eerste gezicht. Maar eens met de settings spelen om de load wat meer naar de GPU te krijgen.
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste