Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-07 12:51
In de startpost van dit topic zou gerust een link naar het vervolg mogen gezet worden, niet? :)
[Multi] Crysis 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 340973

Zijn er eigenlijk nog tweakers die crysis wars spelen?
Ik speel het zo nu en dan nog wel eens, maar er zijn echt verdomd weinig mensen daar.
Toch als ik zo hoor waar C2 heen gaat*, ga ik CW toch vaak spelen :)
*C2 MP heeft maar 6v6 games, geen vehicles. Dat was wat Crysis crysis maakt, grote maps, veel mensen.

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-07 10:48
Bedankt voor jullie advies anno juli 2010 mbt Crysis.

Hij vond Crysis niet zo leuk as Call of Duty, maar hij was wel helemaal weg van Crysis + community maps.

Zijn er nog andere betaalbare games zoals Crysis met een soortelijke gameplay die jullie als Crysis fans kunnen aanbevelen?

GoT, You have to love it!

Crysis wars :)
Verder is Crysis naar mijn mening de enige in zijn soort, de vrijheid, het nanosuit, de vernietigbare omgeving etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07 12:10

Audione0

Strijdt der titanen

Thomasthomas schreef op maandag 19 juli 2010 @ 17:51:
Op m'n HD5850 draai ik toch echt alles op very high met 30+ fps, op 1680x1050. Op 1920x1080 krijg ik 25+ (eigenlijk ook altijd rond de 30). Ik heb zelfs een ultra high mod gedownload en op 1680x1050 haal ik dan ook 30+ fps.

Crysis 2 kan hij dan denk ik wel aan.
Crysis 2 moet je pc zeker aan kunnen omdat de cry 3 engine beter geoptimaliseerd is..
Ik heb dit al een keer eerder aangegeven dat crysis 2 iets beter loopt tov crysis 1 met dezelfde hardware..
Nu hoor ik de vraag al komen.. "hoe weet je dat dan?"
Dit heb ik een keer ergens gelezen, maar waar weet ik niet meer waar.. Mijn excuus!

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 15:28

superwashandje

grofheid alom

ik denk dat het ook aardig logisch is gezien het ook op de X360 en volgens mij de PS3 moet draaien

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07 12:10

Audione0

Strijdt der titanen

Maar het ziet er niet zo gelikt uit als op de pc, denk ik.. Ik heb nog geen sreens van de pc versie gezien of iig een vergelijking tussen PS3-Xbox en Pc versie.. Dus ik praat misschien wat in de lucht..

Ik denk dat crysis 1 ook wel op de ps3 en Xbox had kunnen draaien, op mindere kwaliteit uiteraard. Mits ze het spel gepoort hadden..

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eigenlijk heeeft crytek dat gedaan, weet niet waar ik gelezen heb, maar het schijnt dat ze het spel gepoort hadden naar ps3, en op lowest detail, zag je nog allemaal dingen voor je op poppen, omdat de console ze niet aan kon :)
met voor je op poppen bedoel ik dat als je loopt er 20m voor je ineens een tonnetje staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-02 13:26

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Ik wil alleen maar weer even melden dat ik deze game nu voor de weet ik veel hoeveelste keer aan het spelen ben, maar gewoon WEEER omver val van de supermooie graphics van deze game. Alleen al hierdoor geniet ik al heel erg van de game. Jeetje, wat is deze game MOOI !! Echt supermooi vind ik het ! Nog geen 1 game meegemaakt die dit heeft weten te evenaren tot nu toe. Ik hou van goede gameplay,dat zal een game vooral echt goed maken. Maar Crysis is erg leuk spelen, en dan deze graphics erbij ,,, pff .. subliem gewoon, en dat nog steeds. Er is imo nog geen 1 mooiere pc game op de markt op dit moment ....

(ow .. uiteraard wel met de Natural Mod eroverheen .. dat maakt Crysis 10x mooier)

Tja .. wilde ik effe kwijt :+

[ Voor 6% gewijzigd door JediUberknaft op 30-10-2010 23:46 ]

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik (en veel anderen denk ik :)) heb Crysis ook maar gekocht met de Steam sales van gisteren :)

Ik heb Crysis Warhead al gespeeld, en die vond ik wel goed. Crysis nog niet. Nu heb ik ook een HD4870, die ik nog niet had toen ik Crysis Warhead had uitgespeeld, en ik moet zeggen dat het er erg mooi uitziet op High :9~

Maar het is wel erg moeilijk vind ik. Ik heb hem al op Easy gezet maar ga toch regelmatig dood. Vooral als er dan gewoon meer dan 10 KPA om me heen zit. Geen idee waar die dan zo opeens vandaan komen :P

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Moeilijk? Gewoon veel cloack gebruiken ;)

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
Anoniem: 340973 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 16:58:
Eigenlijk heeeft crytek dat gedaan, weet niet waar ik gelezen heb, maar het schijnt dat ze het spel gepoort hadden naar ps3, en op lowest detail, zag je nog allemaal dingen voor je op poppen, omdat de console ze niet aan kon :)
met voor je op poppen bedoel ik dat als je loopt er 20m voor je ineens een tonnetje staat.
Het is een oude post, maar nee geen port. (zoals ik al in de Crysis 2 thread heb aangegeven)
Voor de consoles is de CE3 geschreven van "scratch" en de PC versie krijgt een update van CE2(.5;Warhead gebruikt 2.5)

Ik weet niet of dit mag hier maar probeer Crysis Wars op deze XI servers(mijn clan);
87.117.203.93:64100 ! >XI< Zombie Panic ! (meerdere spelers overdag en gewoon fun)
69.9.170.60:64100 ! >XI< DX10 Hardcore! (na 14uur meestal, wat XI spelers 'breakfast club' ) NoSUIT
66.55.159.185:64100 ! >XI< Crysis 2 Server ! (naam omdat het onze 2de server was :D)
208.100.42.50:64100 ! >XI< Private Match / Mixed server! (nieuwe server voor een jaar)
Maar in het weekend is het drukker en gebruik HLSW voor spellen om te kijken waar de mensen zijn.
Afbeeldingslocatie: http://i543.photobucket.com/albums/gg446/X-RayXI/th_XI_HLSW-2.jpg

/Edit; Goed nieuws! http://www.bluesnews.com/...boardid=1&threadid=117229
Crysis Mech Warrior Living Legends heeft nu Crysis Wars support! En we gaan binnenkort een server opzetten. Als je het niet kent van Crysis 1 Mod MWLL:

YouTube: MechWarrior: Living Legends - Beta Release Trailer
YouTube: MWLL - Fan Made Video -By XPI

Als je XI niet kent in het wereldje: We hebben stukje anti-cheat voor ze gedaan en ze werken nu bij Crytek.
We modden en maken mappen en doen serversidemods. Zie de geclosed forum site:
http://ssm.missingstring.net (Sitting-Duc en Darklite zijn van XI)

[ Voor 21% gewijzigd door XRayXI op 30-12-2010 19:06 ]

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

• Compizfox
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Cartman! schreef op donderdag 30 december 2010 @ 17:08:
Moeilijk? Gewoon veel cloack gebruiken ;)
Maar als je schiet gaat je cloak weer uit.

Anoniem: 363102

Compizfox schreef op donderdag 30 december 2010 @ 20:29:
[...]

Maar als je schiet gaat je cloak weer uit.
Dus..., dan schiet je niet.
Het is niet call of booty, waar je maar lukraak alles neer moet schieten.
Ik ben nu waar je net de proffesor rosenthal moest redden maar hij dan word opgeblazen door dat ding.
En in het begin wou ik ook alles overhoop schieten, maar later vond ik uit dat het veel makkelijker is om van boom/steen naar de volgende boom/steen te hoppen met de cloak.

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 363102 op 30-12-2010 20:40 ]

• Compizfox
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Dus laat ik de enemy's gewoon leven zodat ze mij dan van achteren kunnen neerschieten terwijl ik doorloop? Wat bedoel je nou precies?

Maar het helpt wel trouwens, dat cloak vaker gebruiken.

Ik zit weer vast trouwens... Ik ben nu bij dat je uit die grot/opgraving komt en dat er zo'n archeoloog net 'bevroren' is door zo'n alien die hij gevonden had. Het is nacht en je moet met een boot over zo'n riviertje.

Maar dan komt er een heli van de KPA aan en die schiet je bootje kapot. De MG van het bootje doet geen damage op de heli en ik heb geen missile launchers meer :(

• XRayXI
Compizfox schreef op donderdag 30 december 2010 @ 21:14:
[...]

Dus laat ik de enemy's gewoon leven zodat ze mij dan van achteren kunnen neerschieten terwijl ik doorloop? Wat bedoel je nou precies?

Ik zit weer vast trouwens... Ik ben nu bij dat je uit die grot/opgraving komt en dat er zo'n archeoloog net 'bevroren' is door zo'n alien die hij gevonden had. Het is nacht en je moet met een boot over zo'n riviertje.

Maar dan komt er een heli van de KPA aan en die schiet je bootje kapot. De MG van het bootje doet geen damage op de heli en ik heb geen missile launchers meer :(
Maar ze schieten je niet van achteren als je cloak en speed combineerd en dus snel ervandoor bent. Soms kan je, doordat het niet liniar is, sneller naar je doel gaan of missieopdracht. Tevens als je goed zoekt op bepaalde plekken zijn er vast the Missle Launchers te vinden. Trouwens grappig dat je die Heli noemt. Doet me denken in dit bar slechte kwaliteits filmpje en Hack mode :[ YouTube: Crysis Chopper Hijack

Ik denk dat ik weet waar je zit. Kan jeje Save-game sharen misschien? Crysis 1 SP toch?

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

• Compizfox
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Crysis 1 SP jup :)

Welke savegame moet ik precies hebben?

Als ik in de SaveGames directory kijk zie ik 2 mogelijke bestanden:

default_nomad.CRYSISJMSF is het laatst gewijzigd, en
default_27_Relic_38m_22s.CRYSISJMSF daarna.

Welke moet ik hebben?

• XRayXI
Compizfox schreef op donderdag 30 december 2010 @ 21:44:
Crysis 1 SP jup :)

Welke savegame moet ik precies hebben?

Als ik in de SaveGames directory kijk zie ik 2 mogelijke bestanden:

default_nomad.CRYSISJMSF is het laatst gewijzigd, en
default_27_Relic_38m_22s.CRYSISJMSF daarna.

Welke moet ik hebben?
Als je nou een nieuwe save-game maakt waar je bent en dan je eigen benaming eraan geeft, dan zul je deze vast vinden in je savegame folder of via die datum/tijd stamp.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Mijn tactiek om een grote groep vijanden 1 voor 1 uit te schakelen (kan niet overal maar in de jungle bijvoorbeeld wel): cloak. Aim op het hoofd van de vijand, cloak uit, schiet, cloak aan. Als je cloak op is dan ga je in een bosje liggen en wacht je tot je energy vol is :).

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-07 08:55
Thomasthomas schreef op donderdag 30 december 2010 @ 22:05:
Mijn tactiek om een grote groep vijanden 1 voor 1 uit te schakelen (kan niet overal maar in de jungle bijvoorbeeld wel): cloak. Aim op het hoofd van de vijand, cloak uit, schiet, cloak aan. Als je cloak op is dan ga je in een bosje liggen en wacht je tot je energy vol is :).
Ja, waterdichte tactiek. Wel saai op ten duur. Ter afwisseling is het gewoon veel leuker om op easy met een shotgun rond te rennen, met een auto alles kapot te schieten en ze dood te gooien met een pan.

Als je handig bent met je pakkie kan dit erg leuk zijn en ben je moeilijk dood te krijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door Gamebuster op 30-12-2010 22:07 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

• XRayXI
Gamebuster schreef op donderdag 30 december 2010 @ 22:06:
[...]

Ja, waterdichte tactiek. Wel saai op ten duur. Ter afwisseling is het gewoon veel leuker om op easy met een shotgun rond te rennen, met een auto alles kapot te schieten en ze dood te gooien met een pan.
Oja, heeeeerlijk!
Of een kogeltje op een barreltje, oppakken en ermee gooien en Poef!
Of kippetjes. Heerlijk dat DX10 (en 64bits).

• Compizfox
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Modest71 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 21:47:
[...]

Als je nou een nieuwe save-game maakt waar je bent en dan je eigen benaming eraan geeft, dan zul je deze vast vinden in je savegame folder of via die datum/tijd stamp.
Oh, nevermind. Ik moest gewoon doorracen met dat bootje. Dan kwam ik uit op een stuk land waar ik kon 'aanmeren' en waar ook een huisje met missile launchers was :)

[ Voor 22% gewijzigd door Compizfox op 30-12-2010 22:43 ]

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Andere leuke manieren zijn om een vijand te pakken, hem als levend schild te gebruiken en lekker met je scar/ f71(als ik het goed heb) rond te rennen en als je er mee klaar bent maximum strength en hem tegen een vijand aan gooien.

Met maximum speed kan je de vijanden ook helemaal gek maken :D.

E: heb nu helemaal zin gekregen om lekker Crysis te gaan doen. Xbox uit, Crysis aan 8) .

[ Voor 13% gewijzigd door Thomas op 30-12-2010 22:49 ]

• XRayXI
Compizfox schreef op donderdag 30 december 2010 @ 22:43:
[...]

Oh, nevermind. Ik moest gewoon doorracen met dat bootje. Dan kwam ik uit op een stuk land waar ik kon 'aanmeren' en waar ook een huisje met missile launchers was :)
Juisttttt _/-\o_ .. ik dacht aan 2 plekken waar je unberhaupt kon zijn. Er komt nog een irritant stukje of 2, maar ik hoop dat we met zijn allen ons mond houden en het niet voor je verpesten.

Goh, heb ik net een verse OS klaar met verse Crysis 1 (tot patch 121) :) .. ik speel het vast wel weer of een www.crymod.com custom single player level daar. Bijvoorbeeld: http://www.crymod.com/thr...31c6dbe8b0f3b2d60a73ed4b6

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Pfft. Ik dacht even lekker Crysis (Warhead, mijn nieuwste aanschaf van Steam) te gaan spelen. Op een gegeven moment ging ik heel diep in zee zwemmen, en ik draai me om, en ik schrik me dood! Er zwom een haai dicht achter me die me direct doodbeet 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
OMG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bello2185
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:56

bello2185

(=゚ω゚)ノ

Thomasthomas schreef op donderdag 30 december 2010 @ 23:13:
Pfft. Ik dacht even lekker Crysis (Warhead, mijn nieuwste aanschaf van Steam) te gaan spelen. Op een gegeven moment ging ik heel diep in zee zwemmen, en ik draai me om, en ik schrik me dood! Er zwom een haai dicht achter me die me direct doodbeet 8)7.
Haha, ik schrok me de eerste keer ook te pletter. :P

(=´∀`)人(´∀`=) 500px | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-07 08:29

heuveltje

KoelkastFilosoof

Gamebuster schreef op donderdag 30 december 2010 @ 22:06:
[...]

Als je handig bent met je pakkie kan dit erg leuk zijn en ben je moeilijk dood te krijgen.
Of pak het achterste ventje op en kegel er de rest mee om. dan snel cloak and make like te wind !

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Thomasthomas schreef op donderdag 30 december 2010 @ 23:13:
Lol dat heb ik nooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:07
Leuk dat zo's steam sale weer wat leven in de brouwerij brengt. Persoonlijk vind ik Crysis echt wel een leuke shooter. De Single Player in ieder geval. En nu ik zo al die verhalen weer lees ga ik het vast weer installeren. Heb ze gelukkig op DVD dus hoef niet te wachten op dat overbelaste steam.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-07 12:13
Ik had Crysis al op DVD maar ik heb toch nog even Crysis Warhead aangeschaft via Steam. Nog geen tijd om te spelen, denk dat ik eerst nog begin met Crysis voordat ik Warhead ga spelen.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Warhead had ik in 4 uur uitgespeeld. Het is korter maar je wordt snel in de actie gedropt. Je kan het ook wel langer laten duren en er is uiteraard veel replay value (aangezien je zulke grote maps hebt en zelf kan beslissen hoe je iets doet is het fantastisch om het nog eens over te doen).

De originele crysis ruim 50 uur gespeeld :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Ik lig soms dubbel als er 1tje struikelt en dat er dan 3-4 anderen overheen lopen, waardoor ze ook vallen. Dat is echt zo melig slecht gemaakt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:55

MsG

Forumzwerver

Ik vond het eigenlijk het tofst totdat die abstracte aliens kwamen. Ik heb er totaal geen feeling mee omdat het zo robotachtig was. Ik had liever organische dierlijke predator-achtige buitenaardse wezens gehad. Vond Noord-Koreaantje infiltreren dan ook het leukste gedeelte van het spel.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
MsG schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 14:35:
Ik vond het eigenlijk het tofst totdat die abstracte aliens kwamen. Ik heb er totaal geen feeling mee omdat het zo robotachtig was. Ik had liever organische dierlijke predator-achtige buitenaardse wezens gehad. Vond Noord-Koreaantje infiltreren dan ook het leukste gedeelte van het spel.
Ja, het begin was leuk. Wanneer je dat ding ingaat zonder zwaartekracht was wel leuk gemaakt, maar daarna vond ik de missies niet veel meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
Gamebuster schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 14:46:
[...]

Ja, het begin was leuk. Wanneer je dat ding ingaat zonder zwaartekracht was wel leuk gemaakt, maar daarna vond ik de missies niet veel meer aan.
Dat zonder zwaartekracht vond ik persoonlijk veel te lang duren. Dat ging maar door daarbinnen, en soms bleef ik maar in rondjes gaan. Persoonlijk vond ik het waardeloos. Als je er weer uit bent is het weer een stuk leuker. Maar het stuk ervoor blijft inderdaad het leukste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dat stuk vond ik ook zwaar slecht inderdaad, veeeeeel te langdradig. Ik zou Crysis 2 ook enkel kopen als de MP goed is, SP met die alien-meuk heb ik geen trek in iig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:55

MsG

Forumzwerver

Ik vond dat zwaartekrachtloze stuk ook maar raar. Geef mij maar koreaantjes knallen.

Ook vond ik de tropische bossen veel toffer dan dat sneeuw. Maakten ze er maar iets predator-achtigs van.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik vind de sneeuwstukken juist wel voor afwisseling zorgen, en ze zien er IMO echt oogverblindend uit. Het meeste heb ik me wel vermaakt met de tropische stukken, heerlijk om in die levels te spelen en de schoonheid van het spel te ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Compizfox schreef op donderdag 30 december 2010 @ 21:14:
[...]

Je hoeft niet met het bootje, ik was gewoon gaan lopen. Je kan ook auto pakken. Je komt die heli niet eens tegen dan; kwam die heli een enkele keer tegen, toen ik idd over het water ging. Dan nog: verlaat het schip, zoek dekking, wacht tot heli weggaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
Gamebuster schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 11:53:
[...]

Je hoeft niet met het bootje, ik was gewoon gaan lopen. Je kan ook auto pakken. Je komt die heli niet eens tegen dan; kwam die heli een enkele keer tegen, toen ik idd over het water ging. Dan nog: verlaat het schip, zoek dekking, wacht tot heli weggaat.
Ik weet nog wel dat ik hem vlak ervoor nog gesaved had. Met missle launcher btw. Was erg fijn. Maar ik deed het eigenlijk omdat je bootje lang niet altijd goed neer kwam als je de waterval afging.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Tromp.et schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 13:50:
[...]

Ik weet nog wel dat ik hem vlak ervoor nog gesaved had. Met missle launcher btw. Was erg fijn. Maar ik deed het eigenlijk omdat je bootje lang niet altijd goed neer kwam als je de waterval afging.... :P
Ik vind die missie overigens wel de leukste van allemaal.

Ik weet nog wel dat ik Crysis campaign voor het eerst deed. Geweldige tijd. Zat ik nog met mijn 7600GS 256MB op 640x480 en 20fps te spelen. Ik balen, maar moest en zal dat spel spelen. Later een laptop met een 8600M GS erin gekocht, die 'm wel beter aankon; toen weer alle missies opnieuw gedaan. Later 8800GTX gekocht, weer alle missies opnieuw gedaan: iedere computerupgrade ging ik opnieuw door de campaign heen.

Jammer dat de 2e crysis (warhead) niet zo indrukwekkend was als de 1e. Hopelijk weet Crysis 2 me wel weer goed te verassen, maar betwijfel het.

[ Voor 3% gewijzigd door Gamebuster op 04-01-2011 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Hè, ik zit nu weer vast. Ik ben bij Onslaught, dat tank level. Dat level leek me eigenlijk juist erg leuk, maar ik vind hem nu toch wel erg moeilijk...

Bij dat treinstation was mijn tank al out of ammo dus moest ik die Koreaanse tank pakken die daar stond. Die is minder krachtig las ik in een walkthrough, maargoed.

Nu ben ik bij dat je die AA-guns moet uitschakelen. Ik heb er nu al 2 kapot, maar nu is mijn tank out of ammo, heb ik geen missile launchers of C4 meer en hebben de Koreanen ook nog een tank in het veld daarvoor.

Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Compizfox schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 09:57:
Hè, ik zit nu weer vast. Ik ben bij Onslaught, dat tank level. Dat level leek me eigenlijk juist erg leuk, maar ik vind hem nu toch wel erg moeilijk...

Bij dat treinstation was mijn tank al out of ammo dus moest ik die Koreaanse tank pakken die daar stond. Die is minder krachtig las ik in een walkthrough, maargoed.

Nu ben ik bij dat je die AA-guns moet uitschakelen. Ik heb er nu al 2 kapot, maar nu is mijn tank out of ammo, heb ik geen missile launchers of C4 meer en hebben de Koreanen ook nog een tank in het veld daarvoor.

Tips?
Praktisch iedere Koreaan daar draagt een missile launcher. Even rondkijken bij de lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Oh, oké thanks. Dan moet ik even alle lijken weer gaan opzoeken.

Maar dat laatste stuk is prima zonder tank te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Compizfox schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 10:13:
Oh, oké thanks. Dan moet ik even alle lijken weer gaan opzoeken.

Maar dat laatste stuk is prima zonder tank te doen?
Na die trein, zeker. Had ik ook gedaan, ik rij die tank altijd vast, verdwaal of krijg ruzie met heli.

Overigens staan er ook gasten met missile launchers om die AA's. Ook ligt er gewoon C4 naast.

[ Voor 15% gewijzigd door Gamebuster op 06-01-2011 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb altijd ruzie met die andere US tanks :P Die rijden dan tegen mij aan en rijden me dan klem enzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onslaught is volgens mij het beste level, heb ik wel 100+ keer gedaan zowel met als zonder tanks. Kan Crysis bijna met een blinddoek om op harddelta uitspelen :+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2011 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamebuster schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 14:16:
[...]

Ik vind die missie overigens wel de leukste van allemaal.

Ik weet nog wel dat ik Crysis campaign voor het eerst deed. Geweldige tijd. Zat ik nog met mijn 7600GS 256MB op 640x480 en 20fps te spelen. Ik balen, maar moest en zal dat spel spelen. Later een laptop met een 8600M GS erin gekocht, die 'm wel beter aankon; toen weer alle missies opnieuw gedaan. Later 8800GTX gekocht, weer alle missies opnieuw gedaan: iedere computerupgrade ging ik opnieuw door de campaign heen.

Jammer dat de 2e crysis (warhead) niet zo indrukwekkend was als de 1e. Hopelijk weet Crysis 2 me wel weer goed te verassen, maar betwijfel het.
Crysis warhead werd door een andere team gemaakt "Crytek Budapest"
en het orginele door Crytek Frankfurt, En Crysis 2 singleplyer word gemaakt door Crytek Frankfurt en de MP van Crysis 2 door Crytek Nothingham a.k.a Radical Studios

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Compizfox schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 10:39:
Ik heb altijd ruzie met die andere US tanks :P Die rijden dan tegen mij aan en rijden me dan klem enzo. :P
Ik heb een keer zo ongeveer 8 kogels erop verspilt omdat ik niet wist dat het een teamgenoot was. Gedaan bij meerdere tanks. Gaan niet stuk ervan zover ik me kan herinneren (geen teamdamage)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 15:04:
[...]

en het orginele door Crytek Frankfurt, En Crysis 2 singleplyer word gemaakt door Crytek Frankfurt en de MP van Crysis 2 door Crytek Nothingham a.k.a Radical Studios
Ik vond de 2e weinig aan. Veel te veel actie, veel te weinig lekker-klieren-met-koreanen en niet echt een boeiend verhaal. Zeker met het abrupte einde voelt de campaign ook veel korter aan dan die van de 1e crysis.

[ Voor 11% gewijzigd door Gamebuster op 06-01-2011 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

In Crysis Warhead had ik ook maar 10 uur zitten of zo. Beetje mager inderdaad, al zie je tegenwoordig dat het steeds meer die kant op gaat (kortere games)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:32
Ik heb een vreemd probleem in Crysis. Ik ben nu bij de missie waar je een militair schip moet opblazen dmv. een airstrike. Dit heb ik gedaan en hierna krijg ik van die bevelhebber te horen dat ik de basis moet verdedigen totdat de hulpltroepen komen. Hier blijf ik vast hangen.

Ik kom niemand tegen en er zweven 3-4 van die vliegtuigen rond maar die landen uiteindelijk niet.
Het groene puntje op de kaart bevind zich midden in het water, hier is ook niks.
Een vijandelijke helikopter en een eigen straaljager hangen vast in de lucht. Zie de screenshot.

Ik heb dus het idee dat ergens iets blijft hangen? Komt dit iemand bekend voor? Het is een originele versie van het spel + de laatste patch is geinstalleerd.

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/5u3bsk.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
VulcanRaven schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 19:35:
Ik heb een vreemd probleem in Crysis. Ik ben nu bij de missie waar je een militair schip moet opblazen dmv. een airstrike. Dit heb ik gedaan en hierna krijg ik van die bevelhebber te horen dat ik de basis moet verdedigen totdat de hulpltroepen komen. Hier blijf ik vast hangen.

Ik kom niemand tegen en er zweven 3-4 van die vliegtuigen rond maar die landen uiteindelijk niet.
Het groene puntje op de kaart bevind zich midden in het water, hier is ook niks.
Een vijandelijke helikopter en een eigen straaljager hangen vast in de lucht. Zie de screenshot.

Ik heb dus het idee dat ergens iets blijft hangen? Komt dit iemand bekend voor? Het is een originele versie van het spel + de laatste patch is geinstalleerd.

[afbeelding]
Ja, dit komt me bekend voor. Ergens zit nog een vijand verstopt, waarschijnlijk. Zoek even op de pier tussen de containers en zorg ervoor dat iedereen dood is. Ook was er een heli gekomen vlak nadat je die boot had opgeblazen; deze heli had je moeten neerschieten. Als je dat niet gedaan heb, moet je dat alsnog doen. Als je geen heli ziet moet je ervoor zorgen dat de heli komt door even rondjes te lopen in de hoop dat je over een trigger loopt die de heli laat komen.

Conclusie: zoek naar vijanden op de pier en in de gebouwen ernaast. Zorg ervoor dat je de heli en auto hebt neergeschoten. Mocht het nog niet lukken, kan je proberen een paar savegames terug te gaan en het stuk over te doen; heb je waarschijnlijk ergens een trigger gemist.

als ik naar je screenshot kijk heb ik wel zoiets van: waar de fuck zit jij nou weer? Volgens mij hoor je daar niet te zijn :P

Je hoort bij een gesloten tunnel aan een treinspoor te zijn, welke te vinden is aan de pier waar dat schip ook stond.

Mocht je er alsnog niet uitkomen, kan je ook een walkthrough opzoeken op youtube en deze gewoon volgen. Dan kom je er wel.

[ Voor 11% gewijzigd door Gamebuster op 06-01-2011 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
Gamebuster schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 20:00:
[...]

Ja, dit komt me bekend voor. Ergens zit nog een vijand verstopt, waarschijnlijk. Zoek even op de pier tussen de containers en zorg ervoor dat iedereen dood is. Ook was er een heli gekomen vlak nadat je die boot had opgeblazen; deze heli had je moeten neerschieten. Als je dat niet gedaan heb, moet je dat alsnog doen. Als je geen heli ziet moet je ervoor zorgen dat de heli komt door even rondjes te lopen in de hoop dat je over een trigger loopt die de heli laat komen.

Conclusie: zoek naar vijanden op de pier en in de gebouwen ernaast. Zorg ervoor dat je de heli en auto hebt neergeschoten. Mocht het nog niet lukken, kan je proberen een paar savegames terug te gaan en het stuk over te doen; heb je waarschijnlijk ergens een trigger gemist.

als ik naar je screenshot kijk heb ik wel zoiets van: waar de fuck zit jij nou weer? Volgens mij hoor je daar niet te zijn :P

Je hoort bij een gesloten tunnel aan een treinspoor te zijn, welke te vinden is aan de pier waar dat schip ook stond.

Mocht je er alsnog niet uitkomen, kan je ook een walkthrough opzoeken op youtube en deze gewoon volgen. Dan kom je er wel.
Oke, ik ga eens zoeken naar die tunnel. Bedankt voor de tip. Ik ben inderdaag even gaan rondlopen en kom hier en daar nog wat vijanden tegen. Maar deze zitten over de hele map verspreid.

De heli die zie ik, die hangt stil hoog in de lucht :P En ik kan daar eigenlijk ook niks tegen ondernemen, aangezien ik nergens meer ammo voor mijn rocketlauncher vind.

Maar ik ga die tunnel eens zoeken.

Edit: Het is al gelukt. Na bijna 200 kogels op die heli te hebben afgevuurd kwam hij eindelijk achter mij aan. En toen ik die neergehaald had kon ik verder. Heb 400 kogels erop moeten loslaten bij gebrek aan raketten..:P

[ Voor 6% gewijzigd door VulcanRaven op 06-01-2011 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Je kon in een loods een doos vinden met oneindige hoeveelheid missile launchers, ergens op zolder van een gebouw waar ook meerdere stationary machine guns staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
Gamebuster schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 21:03:
Je kon in een loods een doos vinden met oneindige hoeveelheid missile launchers, ergens op zolder van een gebouw waar ook meerdere stationary machine guns staan.
Klopt, maar die kan ik niet pakken omdat ik er al een heb. Of is er een manier om die oude missile launcher weg te gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
VulcanRaven schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 21:09:
[...]

Klopt, maar die kan ik niet pakken omdat ik er al een heb. Of is er een manier om die oude missile launcher weg te gooien?
uit mijn hoofd: J - Drop Weapon

Eventueel even in de control-settings zoeken.

[ Voor 12% gewijzigd door Gamebuster op 06-01-2011 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
Gamebuster schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 21:12:
[...]

uit mijn hoofd: J - Drop Weapon

Eventueel even in de control-settings zoeken.
Oke dat is handig. Want ik kom heel vaak missile launchers tegen maar bijna nooit ammo daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
VulcanRaven schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 21:14:
[...]

Oke dat is handig. Want ik kom heel vaak missile launchers tegen maar bijna nooit ammo daarvoor.
Er is geen losse ammo voor missile launchers, alleen nieuwe launchers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

VulcanRaven schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 19:35:

[afbeelding]
Jah, dat had ik ook. De missie was geloof ik "Rendez-vous with [insert name]". Er hing idd een groene stip in het water, ben daar maar naartoe gezwommen. Toen ging het spel verder :)
VulcanRaven schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 21:09:
[...]

Eh, als je missile launcher 'leeg is' dropt ie hem toch automatisch? En als je nog maar 1 van de 3 rockets in zo 'n ding hebt zitten, schiet je die gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
Compizfox schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 22:20:
Eh, als je missile launcher 'leeg is' dropt ie hem toch automatisch? En als je nog maar 1 van de 3 rockets in zo 'n ding hebt zitten, schiet je die gewoon af.
Ja dat deed die in het begin ook, maar nu loop ik steeds rond met een lege missile launcher...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 15:04:
[...]

Kleine wijziging
Crytek Budapest maakte Warhead en Crytek Frankfurt deed Wars
Onbelangrijk als je kijkt hoeveel studio's ze nu hebben.

Ze hebben trouwens best een grote "booth" op de GDC dit jaar:
http://www.gdconf.com/pdf/floorplan/GDC%202011_12_23_10.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modest71 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 20:06:
[...]

Kleine wijziging
Crytek Budapest maakte Warhead en Crytek Frankfurt deed Wars
Onbelangrijk als je kijkt hoeveel studio's ze nu hebben.

Ze hebben trouwens best een grote "booth" op de GDC dit jaar:
http://www.gdconf.com/pdf/floorplan/GDC%202011_12_23_10.pdf
Het zal wel goed gaan met de zaken als je zo'n standje vlak bij de ingang hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Zo, Crysis uitgespeeld :)

Dat zero-gravity level vond ik wel origineel op zich, en bied ook veel meer inzicht in de Alien technologie dan je in Crysis Warhead hebt. (Ik heb Warhead eerder gespeeld dan Crysis :P)

En het viel me ook wel erg op dat het level Snowblind uit BFBC2 best wel erg lijkt op dat stuk in Paradise Lost :P
(voor de mensen die BFBC2 niet gespeeld hebben; daar is ook zo'n level waarin je van warmtebron naar warmtebron moet rennen omdat je anders dood gaat door de kou)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Crysis warhead vond ik wel een goed spel, maar de actie is gewoon niet goed en sensationeel genoeg om te tippen aan andere games met een korte maar zeer krachtige campaign (zoals Metro 2033, Bioshock (2) e.d.). In Crysis 1 heb ik me uren vermaakt met veelzijdige levels als Onslaught en (ben de naam kwijt) dat level waar het nacht wordt of het level waar de zon weer op kwam. Het is gewoon zo heerlijk om op talloze manieren vijanden te treiteren, kippen te gooien of gebouwen op te blazen... Daar moet Crysis het van hebben, en ik hoop echt met heel mijn hart dat Crysis 2 ook zoiets wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Plus dat Warhead er grafisch stukken minder mooi uitzag. Geoptimaliseerd en liep inderdaad ook beter dan crysis op mijn oude bakkie, maar deeltje 1 is veel en veel mooier. Ik vind het heel erg jammer dar Crysis 2 nu in een stad gaat afspelen. Voor mij geen crysis gevoel meer dan... Het kan zeker wel een mooi en vet spel worden, maar de jungle, stranden etc in crysis 1 is gewoon zooo supervet. Ik speel het spel nog zeer regelmatig, en er is nog geen 1 spel imo wat er mooier uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Thomasthomas schreef op zondag 16 januari 2011 @ 22:57:
Crysis warhead vond ik wel een goed spel, maar de actie is gewoon niet goed en sensationeel genoeg om te tippen aan andere games met een korte maar zeer krachtige campaign (zoals Metro 2033, Bioshock (2) e.d.). In Crysis 1 heb ik me uren vermaakt met veelzijdige levels als Onslaught en (ben de naam kwijt) dat level waar het nacht wordt of het level waar de zon weer op kwam. Het is gewoon zo heerlijk om op talloze manieren vijanden te treiteren, kippen te gooien of gebouwen op te blazen... Daar moet Crysis het van hebben, en ik hoop echt met heel mijn hart dat Crysis 2 ook zoiets wordt.
Ik ook, maar ik vrees van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-07 08:29

heuveltje

KoelkastFilosoof

Idd, heb crysis als steam-aanbieding gekocht, en WAT EEN SPEL !!!!!!!!!!
Toen enigzins links laten liggen omdat het me meer een "zie mij mooie graphics hebben" spel leek.
Maar men zat ik fout, gewoon heerlijk een heel eiland tot je beschikking hebben.

Hier is je geweer, daar ergens 4 KM verder moet je zijn.
Zoek zelf maar uit hoe je der komt en wie je onderweg wel of niet neermaait.

Voor mij is het vooral die vrijheid die het zo mooi/leuk maakt.
Als we dat in die stad ook krijgen kan het nog wel, maar dan moet het ook echt gta achtige omvang hebben.
* heuveltje geniet nu met volle teugen

<update>

Ben nu in alienworld, en man wat een downer :(
heel dat vloeistof, geen doel lvl was al niks, en die witte wereld, met iritante aliens maakt het niet beter,
Ik denk dat ik gewoon doe alsof crysis in die mijn ophield !

[ Voor 32% gewijzigd door heuveltje op 20-01-2011 21:49 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Gewoon doorspelen, later wordt 't weer beter. Ik heb Crysis met nieuwjaar weer 'ns lopen spelen, en ik vind die alien level en de eindbaas ook wat minder, maar de rest is gewoon tof. Ik vind 't overigens wel leuk om die aliens achterna te zitten en te one-hit killen door ze vast te grijpen en weg te smijten, maar dat is buiten een stuk moeilijker dan in hun schip / basis. 't stuk tussen dat level en de eindbaas is episch.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

heuveltje schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 23:47:
Ben nu in alienworld, en man wat een downer :(
heel dat vloeistof, geen doel lvl was al niks, en die witte wereld, met iritante aliens maakt het niet beter,
Ik denk dat ik gewoon doe alsof crysis in die mijn ophield !
Ik snap niet wat jullie allemaal zo erg vinden aan dat level in die Alien Mountain? Ik vond het wel origineel eigenlijk en het bied een kijkje op al die technology van die aliens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Compizfox schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 00:31:
[...]

Ik snap niet wat jullie allemaal zo erg vinden aan dat level in die Alien Mountain? Ik vond het wel origineel eigenlijk en het bied een kijkje op al die technology van die aliens.
Dat level zelf vind ik erg leuk; vond 'm ook heel spannend de 1e keer. De levels erna vind ik niet veel aan; te linear en die aliens zijn irritant.

[ Voor 8% gewijzigd door Gamebuster op 23-01-2011 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-07 15:31
Ik heb dit spel ook weer even uit de kast getrokken.

Maar ik ben nu bij die missie waar die 2 tanks uit moet schakelen nadat je de gijzelaar hebt gered.

Ik kom niet verder, de tanks zijn uitgeschakeld ik heb alle mannetjes uitgemoord >:) maar er gebeurd niets.

De missie al eens herladen van een checkpoint, maar dat werkt ook niet.

Mis ik iets?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je die missie af hebt dan moet je rechts achterin het dorp tegen de berg omhoog lopen en bij een waterval tegen een stenen wand klimmen/springen. Maar dit zou je ook op je map moeten kunnen zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 08:56:
Als je die missie af hebt dan moet je rechts achterin het dorp tegen de berg omhoog lopen en bij een waterval tegen een stenen wand klimmen/springen. Maar dit zou je ook op je map moeten kunnen zien?
Hmmm ik zal daar eens naar zoeken.
Maar ik zag in elk geval niets op mijn radar staan. De gijzelaar blijft ook gewoon in het huis staan.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klinkt niet goed, misschien toch nog even kijken of je wat gemist hebt en anders de level overnieuw doen/cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
Ja wellicht overnieuw doen ja. Maar ik ga ook wel even die rivier zoeken straks, die had ik nog niet gevonden.

Ik zal ergens iets moeten activeren, misschien ben ik eerder iets vergeten.

Voordat ik dat kamp binnenviel werd me verteld dat ik met de bazooka het benzinestation op moest blazen voor afleiding. Dit had ik ook gewoon gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat hoeft niet eens, alleen die twee tanks zijn verplicht en de persoon in die school. De rest is vrij om mee te doen wat je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 15:28

superwashandje

grofheid alom

ben ook maar weer eens begonnen maar wat ik wel een beetje (erg) jammer vind is dat de ai echt altijd lijkt te weten waar je zit. ik lag gister in cloak mode in de bosjes langs de weg waar zon auto'tje langsrijd en ik dus niet opgemerkt word. leuke is dat het mannetje achter die MG in die auto constant op mij blijft mikken. zowel voor als nadat ze langs me heen zijn. zodra je echt wilt gaan sluipen en bijna niemand af wil maken blijkt dat dat nauwelijks te doen is. :S

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crysis 2 multiplayer beta is op xbox 360 nu.
Ik heb een paar potjes gespeeld , erg vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
Nou ik ben ook verder gekomen.
Ik ben bij die waterval omhoog gegaan en alsmaar rechtdoor. Onderweg nog wat mannetje om zeep geholpen. En toen ik bij de grot kwam ging het ineens door. Nu kan ik gewoon verder spelen.
Vreemde bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
madmaus schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 08:53:
Ik heb dit spel ook weer even uit de kast getrokken.

Maar ik ben nu bij die missie waar die 2 tanks uit moet schakelen nadat je de gijzelaar hebt gered.

Ik kom niet verder, de tanks zijn uitgeschakeld ik heb alle mannetjes uitgemoord >:) maar er gebeurd niets.

De missie al eens herladen van een checkpoint, maar dat werkt ook niet.

Mis ik iets?
Ik heb dat ook eens gehad. Had missie uiteindelijk helemaal opnieuw gedaan. Later kwam er volgens mij een patch voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
madmaus schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 10:19:
Ja wellicht overnieuw doen ja. Maar ik ga ook wel even die rivier zoeken straks, die had ik nog niet gevonden.

Ik zal ergens iets moeten activeren, misschien ben ik eerder iets vergeten.

Voordat ik dat kamp binnenviel werd me verteld dat ik met de bazooka het benzinestation op moest blazen voor afleiding. Dit had ik ook gewoon gedaan.
"Blowing up that gasstation would cause a nice distraction..." -of zoiets wordt er gezegd. Het is niet verplicht; gewoon een suggestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 390961

Zijn er trouwens nog leuke mods voor crysis die het beel nog realistischer maakt dan nature 2.0?

Kickje
Weet iemand de zwaarste mods die de game nog echter maken. Ik wil namelijk niet zomaar ff testen
maar gelijk de goede mod hebben....

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Google al gebruikt? Er zijn zat realism mods met beschrijving, aan jou de keuze.

Jeps maar kom er niet uit, en ga niet zomaar wat installeren.
Dus welke mod is de beste mod voor meer realistme op het beeld.
Wat heb je nog eingelijk aan zo'n furum als je altijd maar naar google word verwezen ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 390961 op 24-02-2011 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-07 10:20
Meer mensen met vastlopend origineel DVD spel icm WIN7?

Heb via Goole wel wat oplossingen gevonden, onder andere de compatibiliteitsmode aanpassen, maar dat is het toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf het beste kunnen spelen in dx9 mode. Vooral het laatste level is totaal onspeelbaar op mijn machine. DirectX 9 loste al die problemen op.

Vergeet ook niet alle patches te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Alle patches staan er al op.

Hoe zorg ik er voor in DX9 modus te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Docho
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-07 14:20
Crysis heeft naar mijn ervaring nogal wat memory leaks in de 64bit versie, misschien helpt het ook bij jou als je de 32bit versie forceert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

partyondude schreef op zondag 27 februari 2011 @ 21:11:
Alle patches staan er al op.

Hoe zorg ik er voor in DX9 modus te spelen?
Door bij je snelkoppeling: rechtermuisknop > eigenschappen(properties), en dan bij "doel" (target) -DX9 toe voegen. Zo kun je dat ook met DX10 doen. Werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-07 12:40
Docho schreef op zondag 27 februari 2011 @ 21:13:
Crysis heeft naar mijn ervaring nogal wat memory leaks in de 64bit versie, misschien helpt het ook bij jou als je de 32bit versie forceert?
Klopt, bij mij is het probleem dat hoe langer het spel aanstaat hoe meer geheugen het gaat vreten tot het moment dat het Page File memory gaat gebruiken en het spel gewoon traag word.

Specs:

AMD Phenom II x4 @ 2,6 Ghz
4 GB DDR2 800 RAM
AMD Radeon 6850 HD
Win 7 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Idd, het lijkt wel alsof onnodige textures niet verwijderd worden/

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf alleen problemen met DX10 en merk geen verschil tussen 32 of 64bit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
JediUberknaft schreef op maandag 28 februari 2011 @ 16:52:
[...]

Door bij je snelkoppeling: rechtermuisknop > eigenschappen(properties), en dan bij "doel" (target) -DX9 toe voegen. Zo kun je dat ook met DX10 doen. Werkt perfect
FF in Jip & Janneke taal dan hoor, voor ik iets verkeerd doe.

Dit is waar naar verwezen wordt, hoe moet dat dan precies worden?

E:\Games\Crysis\Bin64\Crysis.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E:\Games\Crysis\Bin64\Crysis.exe -dx9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Perfect! Dit lijkt erg goed te werken, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Hmm, heb nu bex64 error ofzo, eerder nooit last van gehad... raar.

Ook handig dat windows je totaal geen beschrijving geeft van wat er nu fout gaat :(

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Wel heel wat meerdere mensen met het probleem lees ik op internet, alleen nog niet echt een oplossing tegengekomen ....

http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/332184.page hier ook mensen met hetzelfde probleem ..

Waar draai jij op ??

Ik heb de game draaien op win 7 Ultimate, 64bit
MSI AMD 5770 Hawx kaart
Catalyst 11.2 drivers
game op dx10, 32 bit met Nature Mod en 1.2 patch. (dus niet 1.21 erachteraan gedaan)

[ Voor 31% gewijzigd door JediUberknaft op 08-03-2011 06:27 ]

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste