In de startpost van dit topic zou gerust een link naar het vervolg mogen gezet worden, niet? 
[Multi] Crysis 2
[Multi] Crysis 2
Anoniem: 340973
GoT, You have to love it!
Crysis 2 moet je pc zeker aan kunnen omdat de cry 3 engine beter geoptimaliseerd is..Thomasthomas schreef op maandag 19 juli 2010 @ 17:51:
Op m'n HD5850 draai ik toch echt alles op very high met 30+ fps, op 1680x1050. Op 1920x1080 krijg ik 25+ (eigenlijk ook altijd rond de 30). Ik heb zelfs een ultra high mod gedownload en op 1680x1050 haal ik dan ook 30+ fps.
Crysis 2 kan hij dan denk ik wel aan.
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
[ Voor 6% gewijzigd door JediUberknaft op 30-10-2010 23:46 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Het is een oude post, maar nee geen port. (zoals ik al in de Crysis 2 thread heb aangegeven)Anoniem: 340973 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 16:58:
Eigenlijk heeeft crytek dat gedaan, weet niet waar ik gelezen heb, maar het schijnt dat ze het spel gepoort hadden naar ps3, en op lowest detail, zag je nog allemaal dingen voor je op poppen, omdat de console ze niet aan kon
met voor je op poppen bedoel ik dat als je loopt er 20m voor je ineens een tonnetje staat.
[ Voor 21% gewijzigd door XRayXI op 30-12-2010 19:06 ]
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
Maar als je schiet gaat je cloak weer uit.
Anoniem: 363102
Dus..., dan schiet je niet.Compizfox schreef op donderdag 30 december 2010 @ 20:29:
[...]
Maar als je schiet gaat je cloak weer uit.
[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 363102 op 30-12-2010 20:40 ]
Dus laat ik de enemy's gewoon leven zodat ze mij dan van achteren kunnen neerschieten terwijl ik doorloop? Wat bedoel je nou precies?
Maar ze schieten je niet van achteren als je cloak en speed combineerd en dus snel ervandoor bent. Soms kan je, doordat het niet liniar is, sneller naar je doel gaan of missieopdracht. Tevens als je goed zoekt op bepaalde plekken zijn er vast the Missle Launchers te vinden. Trouwens grappig dat je die Heli noemt. Doet me denken in dit bar slechte kwaliteits filmpje en Hack mode :[ YouTube: Crysis Chopper HijackCompizfox schreef op donderdag 30 december 2010 @ 21:14:
[...]
Dus laat ik de enemy's gewoon leven zodat ze mij dan van achteren kunnen neerschieten terwijl ik doorloop? Wat bedoel je nou precies?
Maar het helpt wel trouwens, dat cloak vaker gebruiken.
Ik zit weer vast trouwens... Ik ben nu bij dat je uit die grot/opgraving komt en dat er zo'n archeoloog net 'bevroren' is door zo'n alien die hij gevonden had. Het is nacht en je moet met een boot over zo'n riviertje.
Maar dan komt er een heli van de KPA aan en die schiet je bootje kapot. De MG van het bootje doet geen damage op de heli en ik heb geen missile launchers meer
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
Als je nou een nieuwe save-game maakt waar je bent en dan je eigen benaming eraan geeft, dan zul je deze vast vinden in je savegame folder of via die datum/tijd stamp.Compizfox schreef op donderdag 30 december 2010 @ 21:44:
Crysis 1 SP jup
Welke savegame moet ik precies hebben?
Als ik in de SaveGames directory kijk zie ik 2 mogelijke bestanden:
default_nomad.CRYSISJMSF is het laatst gewijzigd, en
default_27_Relic_38m_22s.CRYSISJMSF daarna.
Welke moet ik hebben?
Ja, waterdichte tactiek. Wel saai op ten duur. Ter afwisseling is het gewoon veel leuker om op easy met een shotgun rond te rennen, met een auto alles kapot te schieten en ze dood te gooien met een pan.Thomasthomas schreef op donderdag 30 december 2010 @ 22:05:
Mijn tactiek om een grote groep vijanden 1 voor 1 uit te schakelen (kan niet overal maar in de jungle bijvoorbeeld wel): cloak. Aim op het hoofd van de vijand, cloak uit, schiet, cloak aan. Als je cloak op is dan ga je in een bosje liggen en wacht je tot je energy vol is.
[ Voor 8% gewijzigd door Gamebuster op 30-12-2010 22:07 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Oja, heeeeerlijk!Gamebuster schreef op donderdag 30 december 2010 @ 22:06:
[...]
Ja, waterdichte tactiek. Wel saai op ten duur. Ter afwisseling is het gewoon veel leuker om op easy met een shotgun rond te rennen, met een auto alles kapot te schieten en ze dood te gooien met een pan.
Oh, nevermind. Ik moest gewoon doorracen met dat bootje. Dan kwam ik uit op een stuk land waar ik kon 'aanmeren' en waar ook een huisje met missile launchers wasModest71 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 21:47:
[...]
Als je nou een nieuwe save-game maakt waar je bent en dan je eigen benaming eraan geeft, dan zul je deze vast vinden in je savegame folder of via die datum/tijd stamp.
[ Voor 22% gewijzigd door Compizfox op 30-12-2010 22:43 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Thomas op 30-12-2010 22:49 ]
JuistttttCompizfox schreef op donderdag 30 december 2010 @ 22:43:
[...]
Oh, nevermind. Ik moest gewoon doorracen met dat bootje. Dan kwam ik uit op een stuk land waar ik kon 'aanmeren' en waar ook een huisje met missile launchers was
Haha, ik schrok me de eerste keer ook te pletter.Thomasthomas schreef op donderdag 30 december 2010 @ 23:13:
Pfft. Ik dacht even lekker Crysis (Warhead, mijn nieuwste aanschaf van Steam) te gaan spelen. Op een gegeven moment ging ik heel diep in zee zwemmen, en ik draai me om, en ik schrik me dood! Er zwom een haai dicht achter me die me direct doodbeet.
Of pak het achterste ventje op en kegel er de rest mee om. dan snel cloak and make like te wind !Gamebuster schreef op donderdag 30 december 2010 @ 22:06:
[...]
Ja, waterdichte tactiek. Wel saai op ten duur. Ter afwisseling is het gewoon veel leuker om op easy met een shotgun rond te rennen, met een auto alles kapot te schieten en ze dood te gooien met een pan.
Als je handig bent met je pakkie kan dit erg leuk zijn en ben je moeilijk dood te krijgen.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Lol dat heb ik nooit gehad.Thomasthomas schreef op donderdag 30 december 2010 @ 23:13:
Pfft. Ik dacht even lekker Crysis (Warhead, mijn nieuwste aanschaf van Steam) te gaan spelen. Op een gegeven moment ging ik heel diep in zee zwemmen, en ik draai me om, en ik schrik me dood! Er zwom een haai dicht achter me die me direct doodbeet.
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Ja, het begin was leuk. Wanneer je dat ding ingaat zonder zwaartekracht was wel leuk gemaakt, maar daarna vond ik de missies niet veel meer aan.MsG schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 14:35:
Ik vond het eigenlijk het tofst totdat die abstracte aliens kwamen. Ik heb er totaal geen feeling mee omdat het zo robotachtig was. Ik had liever organische dierlijke predator-achtige buitenaardse wezens gehad. Vond Noord-Koreaantje infiltreren dan ook het leukste gedeelte van het spel.
Dat zonder zwaartekracht vond ik persoonlijk veel te lang duren. Dat ging maar door daarbinnen, en soms bleef ik maar in rondjes gaan. Persoonlijk vond ik het waardeloos. Als je er weer uit bent is het weer een stuk leuker. Maar het stuk ervoor blijft inderdaad het leukste.Gamebuster schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 14:46:
[...]
Ja, het begin was leuk. Wanneer je dat ding ingaat zonder zwaartekracht was wel leuk gemaakt, maar daarna vond ik de missies niet veel meer aan.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Je hoeft niet met het bootje, ik was gewoon gaan lopen. Je kan ook auto pakken. Je komt die heli niet eens tegen dan; kwam die heli een enkele keer tegen, toen ik idd over het water ging. Dan nog: verlaat het schip, zoek dekking, wacht tot heli weggaat.Compizfox schreef op donderdag 30 december 2010 @ 21:14:
[...]
Maar het helpt wel trouwens, dat cloak vaker gebruiken.
Ik zit weer vast trouwens... Ik ben nu bij dat je uit die grot/opgraving komt en dat er zo'n archeoloog net 'bevroren' is door zo'n alien die hij gevonden had. Het is nacht en je moet met een boot over zo'n riviertje.
Maar dan komt er een heli van de KPA aan en die schiet je bootje kapot. De MG van het bootje doet geen damage op de heli en ik heb geen missile launchers meer
Ik weet nog wel dat ik hem vlak ervoor nog gesaved had. Met missle launcher btw. Was erg fijn. Maar ik deed het eigenlijk omdat je bootje lang niet altijd goed neer kwam als je de waterval afging....Gamebuster schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 11:53:
[...]
Je hoeft niet met het bootje, ik was gewoon gaan lopen. Je kan ook auto pakken. Je komt die heli niet eens tegen dan; kwam die heli een enkele keer tegen, toen ik idd over het water ging. Dan nog: verlaat het schip, zoek dekking, wacht tot heli weggaat.
Ik vind die missie overigens wel de leukste van allemaal.Tromp.et schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 13:50:
[...]
Ik weet nog wel dat ik hem vlak ervoor nog gesaved had. Met missle launcher btw. Was erg fijn. Maar ik deed het eigenlijk omdat je bootje lang niet altijd goed neer kwam als je de waterval afging....
[ Voor 3% gewijzigd door Gamebuster op 04-01-2011 14:17 ]
Praktisch iedere Koreaan daar draagt een missile launcher. Even rondkijken bij de lijken.Compizfox schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 09:57:
Hè, ik zit nu weer vast. Ik ben bij Onslaught, dat tank level. Dat level leek me eigenlijk juist erg leuk, maar ik vind hem nu toch wel erg moeilijk...
Bij dat treinstation was mijn tank al out of ammo dus moest ik die Koreaanse tank pakken die daar stond. Die is minder krachtig las ik in een walkthrough, maargoed.
Nu ben ik bij dat je die AA-guns moet uitschakelen. Ik heb er nu al 2 kapot, maar nu is mijn tank out of ammo, heb ik geen missile launchers of C4 meer en hebben de Koreanen ook nog een tank in het veld daarvoor.
Tips?
Na die trein, zeker. Had ik ook gedaan, ik rij die tank altijd vast, verdwaal of krijg ruzie met heli.Compizfox schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 10:13:
Oh, oké thanks. Dan moet ik even alle lijken weer gaan opzoeken.
Maar dat laatste stuk is prima zonder tank te doen?
[ Voor 15% gewijzigd door Gamebuster op 06-01-2011 10:21 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2011 12:43 ]
Verwijderd
Crysis warhead werd door een andere team gemaakt "Crytek Budapest"Gamebuster schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 14:16:
[...]
Ik vind die missie overigens wel de leukste van allemaal.
Ik weet nog wel dat ik Crysis campaign voor het eerst deed. Geweldige tijd. Zat ik nog met mijn 7600GS 256MB op 640x480 en 20fps te spelen. Ik balen, maar moest en zal dat spel spelen. Later een laptop met een 8600M GS erin gekocht, die 'm wel beter aankon; toen weer alle missies opnieuw gedaan. Later 8800GTX gekocht, weer alle missies opnieuw gedaan: iedere computerupgrade ging ik opnieuw door de campaign heen.
Jammer dat de 2e crysis (warhead) niet zo indrukwekkend was als de 1e. Hopelijk weet Crysis 2 me wel weer goed te verassen, maar betwijfel het.
Ik heb een keer zo ongeveer 8 kogels erop verspilt omdat ik niet wist dat het een teamgenoot was. Gedaan bij meerdere tanks. Gaan niet stuk ervan zover ik me kan herinneren (geen teamdamage)Compizfox schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 10:39:
Ik heb altijd ruzie met die andere US tanksDie rijden dan tegen mij aan en rijden me dan klem enzo.
Ik vond de 2e weinig aan. Veel te veel actie, veel te weinig lekker-klieren-met-koreanen en niet echt een boeiend verhaal. Zeker met het abrupte einde voelt de campaign ook veel korter aan dan die van de 1e crysis.Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 15:04:
[...]
Crysis warhead werd door een andere team gemaakt "Crytek Budapest"
en het orginele door Crytek Frankfurt, En Crysis 2 singleplyer word gemaakt door Crytek Frankfurt en de MP van Crysis 2 door Crytek Nothingham a.k.a Radical Studios
[ Voor 11% gewijzigd door Gamebuster op 06-01-2011 15:29 ]
Ja, dit komt me bekend voor. Ergens zit nog een vijand verstopt, waarschijnlijk. Zoek even op de pier tussen de containers en zorg ervoor dat iedereen dood is. Ook was er een heli gekomen vlak nadat je die boot had opgeblazen; deze heli had je moeten neerschieten. Als je dat niet gedaan heb, moet je dat alsnog doen. Als je geen heli ziet moet je ervoor zorgen dat de heli komt door even rondjes te lopen in de hoop dat je over een trigger loopt die de heli laat komen.VulcanRaven schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 19:35:
Ik heb een vreemd probleem in Crysis. Ik ben nu bij de missie waar je een militair schip moet opblazen dmv. een airstrike. Dit heb ik gedaan en hierna krijg ik van die bevelhebber te horen dat ik de basis moet verdedigen totdat de hulpltroepen komen. Hier blijf ik vast hangen.
Ik kom niemand tegen en er zweven 3-4 van die vliegtuigen rond maar die landen uiteindelijk niet.
Het groene puntje op de kaart bevind zich midden in het water, hier is ook niks.
Een vijandelijke helikopter en een eigen straaljager hangen vast in de lucht. Zie de screenshot.
Ik heb dus het idee dat ergens iets blijft hangen? Komt dit iemand bekend voor? Het is een originele versie van het spel + de laatste patch is geinstalleerd.
[afbeelding]
[ Voor 11% gewijzigd door Gamebuster op 06-01-2011 20:04 ]
Oke, ik ga eens zoeken naar die tunnel. Bedankt voor de tip. Ik ben inderdaag even gaan rondlopen en kom hier en daar nog wat vijanden tegen. Maar deze zitten over de hele map verspreid.Gamebuster schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 20:00:
[...]
Ja, dit komt me bekend voor. Ergens zit nog een vijand verstopt, waarschijnlijk. Zoek even op de pier tussen de containers en zorg ervoor dat iedereen dood is. Ook was er een heli gekomen vlak nadat je die boot had opgeblazen; deze heli had je moeten neerschieten. Als je dat niet gedaan heb, moet je dat alsnog doen. Als je geen heli ziet moet je ervoor zorgen dat de heli komt door even rondjes te lopen in de hoop dat je over een trigger loopt die de heli laat komen.
Conclusie: zoek naar vijanden op de pier en in de gebouwen ernaast. Zorg ervoor dat je de heli en auto hebt neergeschoten. Mocht het nog niet lukken, kan je proberen een paar savegames terug te gaan en het stuk over te doen; heb je waarschijnlijk ergens een trigger gemist.
als ik naar je screenshot kijk heb ik wel zoiets van: waar de fuck zit jij nou weer? Volgens mij hoor je daar niet te zijn
Je hoort bij een gesloten tunnel aan een treinspoor te zijn, welke te vinden is aan de pier waar dat schip ook stond.
Mocht je er alsnog niet uitkomen, kan je ook een walkthrough opzoeken op youtube en deze gewoon volgen. Dan kom je er wel.
[ Voor 6% gewijzigd door VulcanRaven op 06-01-2011 20:50 ]
Klopt, maar die kan ik niet pakken omdat ik er al een heb. Of is er een manier om die oude missile launcher weg te gooien?Gamebuster schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 21:03:
Je kon in een loods een doos vinden met oneindige hoeveelheid missile launchers, ergens op zolder van een gebouw waar ook meerdere stationary machine guns staan.
uit mijn hoofd: J - Drop WeaponVulcanRaven schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 21:09:
[...]
Klopt, maar die kan ik niet pakken omdat ik er al een heb. Of is er een manier om die oude missile launcher weg te gooien?
[ Voor 12% gewijzigd door Gamebuster op 06-01-2011 21:13 ]
Oke dat is handig. Want ik kom heel vaak missile launchers tegen maar bijna nooit ammo daarvoor.Gamebuster schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 21:12:
[...]
uit mijn hoofd: J - Drop Weapon
Eventueel even in de control-settings zoeken.
Er is geen losse ammo voor missile launchers, alleen nieuwe launchers.VulcanRaven schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 21:14:
[...]
Oke dat is handig. Want ik kom heel vaak missile launchers tegen maar bijna nooit ammo daarvoor.
Jah, dat had ik ook. De missie was geloof ik "Rendez-vous with [insert name]". Er hing idd een groene stip in het water, ben daar maar naartoe gezwommen. Toen ging het spel verderVulcanRaven schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 19:35:
Ik heb een vreemd probleem in Crysis. Ik ben nu bij de missie waar je een militair schip moet opblazen dmv. een airstrike. Dit heb ik gedaan en hierna krijg ik van die bevelhebber te horen dat ik de basis moet verdedigen totdat de hulpltroepen komen. Hier blijf ik vast hangen.
Ik kom niemand tegen en er zweven 3-4 van die vliegtuigen rond maar die landen uiteindelijk niet.
Het groene puntje op de kaart bevind zich midden in het water, hier is ook niks.
Een vijandelijke helikopter en een eigen straaljager hangen vast in de lucht. Zie de screenshot.
Ik heb dus het idee dat ergens iets blijft hangen? Komt dit iemand bekend voor? Het is een originele versie van het spel + de laatste patch is geinstalleerd.
[afbeelding]
Eh, als je missile launcher 'leeg is' dropt ie hem toch automatisch? En als je nog maar 1 van de 3 rockets in zo 'n ding hebt zitten, schiet je die gewoon af.VulcanRaven schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 21:09:
[...]
Klopt, maar die kan ik niet pakken omdat ik er al een heb. Of is er een manier om die oude missile launcher weg te gooien?
Ja dat deed die in het begin ook, maar nu loop ik steeds rond met een lege missile launcher...Compizfox schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 22:20:
Eh, als je missile launcher 'leeg is' dropt ie hem toch automatisch? En als je nog maar 1 van de 3 rockets in zo 'n ding hebt zitten, schiet je die gewoon af.
Kleine wijzigingVerwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 15:04:
[...]
Crysis warhead werd door een andere team gemaakt "Crytek Budapest"
en het orginele door Crytek Frankfurt, En Crysis 2 singleplyer word gemaakt door Crytek Frankfurt en de MP van Crysis 2 door Crytek Nothingham a.k.a Radical Studios
Verwijderd
Het zal wel goed gaan met de zaken als je zo'n standje vlak bij de ingang hebt.Modest71 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 20:06:
[...]
Kleine wijziging
Crytek Budapest maakte Warhead en Crytek Frankfurt deed Wars
Onbelangrijk als je kijkt hoeveel studio's ze nu hebben.
Ze hebben trouwens best een grote "booth" op de GDC dit jaar:
http://www.gdconf.com/pdf/floorplan/GDC%202011_12_23_10.pdf
Ik ook, maar ik vrees van niet.Thomasthomas schreef op zondag 16 januari 2011 @ 22:57:
Crysis warhead vond ik wel een goed spel, maar de actie is gewoon niet goed en sensationeel genoeg om te tippen aan andere games met een korte maar zeer krachtige campaign (zoals Metro 2033, Bioshock (2) e.d.). In Crysis 1 heb ik me uren vermaakt met veelzijdige levels als Onslaught en (ben de naam kwijt) dat level waar het nacht wordt of het level waar de zon weer op kwam. Het is gewoon zo heerlijk om op talloze manieren vijanden te treiteren, kippen te gooien of gebouwen op te blazen... Daar moet Crysis het van hebben, en ik hoop echt met heel mijn hart dat Crysis 2 ook zoiets wordt.
[ Voor 32% gewijzigd door heuveltje op 20-01-2011 21:49 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Make lovecraft not warcraft.
Ik snap niet wat jullie allemaal zo erg vinden aan dat level in die Alien Mountain? Ik vond het wel origineel eigenlijk en het bied een kijkje op al die technology van die aliens.heuveltje schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 23:47:
Ben nu in alienworld, en man wat een downer
heel dat vloeistof, geen doel lvl was al niks, en die witte wereld, met iritante aliens maakt het niet beter,
Ik denk dat ik gewoon doe alsof crysis in die mijn ophield !
Dat level zelf vind ik erg leuk; vond 'm ook heel spannend de 1e keer. De levels erna vind ik niet veel aan; te linear en die aliens zijn irritant.Compizfox schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 00:31:
[...]
Ik snap niet wat jullie allemaal zo erg vinden aan dat level in die Alien Mountain? Ik vond het wel origineel eigenlijk en het bied een kijkje op al die technology van die aliens.
[ Voor 8% gewijzigd door Gamebuster op 23-01-2011 01:28 ]
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Verwijderd
Hmmm ik zal daar eens naar zoeken.Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 08:56:
Als je die missie af hebt dan moet je rechts achterin het dorp tegen de berg omhoog lopen en bij een waterval tegen een stenen wand klimmen/springen. Maar dit zou je ook op je map moeten kunnen zien?
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Verwijderd
Verwijderd
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Ik heb dat ook eens gehad. Had missie uiteindelijk helemaal opnieuw gedaan. Later kwam er volgens mij een patch voor.madmaus schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 08:53:
Ik heb dit spel ook weer even uit de kast getrokken.
Maar ik ben nu bij die missie waar die 2 tanks uit moet schakelen nadat je de gijzelaar hebt gered.
Ik kom niet verder, de tanks zijn uitgeschakeld ik heb alle mannetjes uitgemoordmaar er gebeurd niets.
De missie al eens herladen van een checkpoint, maar dat werkt ook niet.
Mis ik iets?
"Blowing up that gasstation would cause a nice distraction..." -of zoiets wordt er gezegd. Het is niet verplicht; gewoon een suggestie.madmaus schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 10:19:
Ja wellicht overnieuw doen ja. Maar ik ga ook wel even die rivier zoeken straks, die had ik nog niet gevonden.
Ik zal ergens iets moeten activeren, misschien ben ik eerder iets vergeten.
Voordat ik dat kamp binnenviel werd me verteld dat ik met de bazooka het benzinestation op moest blazen voor afleiding. Dit had ik ook gewoon gedaan.
Anoniem: 390961
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 390961 op 24-02-2011 15:48 ]
Verwijderd
Door bij je snelkoppeling: rechtermuisknop > eigenschappen(properties), en dan bij "doel" (target) -DX9 toe voegen. Zo kun je dat ook met DX10 doen. Werkt perfectpartyondude schreef op zondag 27 februari 2011 @ 21:11:
Alle patches staan er al op.
Hoe zorg ik er voor in DX9 modus te spelen?
Klopt, bij mij is het probleem dat hoe langer het spel aanstaat hoe meer geheugen het gaat vreten tot het moment dat het Page File memory gaat gebruiken en het spel gewoon traag word.Docho schreef op zondag 27 februari 2011 @ 21:13:
Crysis heeft naar mijn ervaring nogal wat memory leaks in de 64bit versie, misschien helpt het ook bij jou als je de 32bit versie forceert?
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
FF in Jip & Janneke taal dan hoor, voor ik iets verkeerd doe.JediUberknaft schreef op maandag 28 februari 2011 @ 16:52:
[...]
Door bij je snelkoppeling: rechtermuisknop > eigenschappen(properties), en dan bij "doel" (target) -DX9 toe voegen. Zo kun je dat ook met DX10 doen. Werkt perfect
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
[ Voor 31% gewijzigd door JediUberknaft op 08-03-2011 06:27 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq