Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 145 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.209 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
BootVluchteling schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:40:
[...]

vergelijk die casterdagger met die casterstaff..

dagger heeft 292 spelldmg en paar andere stats
staff heeft 266 spelldmg en paar sockets...

beetje krom imo
3x 12 spelldmg erin et voila 302 spelldmg
Staf itemisation van blizz vind ik zowiezo klote, veel te veel statpoints voor stamina altijd

Tempest of Chaos en Zhar'doom, Greatstaff of the Devourer hebben beide 259 spelldmg maar met de tempest kan je ook nog een offhand erbij doen voor minimaal 40 spelldmg
en sockets zijn redelijk prijzig qua itempoints

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:47

NoTimeRemains

I know

hoe gaat sunwell zich verhouden tot de andere 10 man instances?
moeilijker als ZA?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:37:
[...]

Heroic Mechanar : Sun-Eater tank zwaardje en anders kan ie ook een dps plate pants droppen voor je offspec :)
(tevens als commentaar op de poster daarvoor!)
Ik heb de omgekeerde taunt niet gemacroed, maar doe dat lekker handmatig. Ik druk om de knop en dan op "f" waarmee ik de target van mijn target dus selecteer. Ik probeer eigenlijk altijd macro's niet te gebruiken, weet niet zo goed waarom :) En de andere die je bedoeld is blessing of protection neem ik aan. Deze zit ook onder een vinger :)

Over de drops. Ik heb alles eens bekeken en kon eigenlijk geen echte upgrades meer vinden. Als paladin wil je eigenlijk ook spelldamage en daar kun je een hoop makkelijk van scoren door een spelldamage zwaard te nemen. Deze heb ik dan ook ipv een tank zwaard. Dus voor een paladin is die suneater een stuk minder sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 13:47
NoTimeRemains schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:46:
moeilijker als ZA?
lees eens een stukje naar boven

en gok zelf eens.. denk je nou dat mensen zo ff aan die spullen kunnen komen die beter is dan BT-gear..?

betreft prot pally gedoe..

ik zit ook nu ermee te rommelen, heb nu een instance of 5 gedaan, volgens mij pas 1-2 wipes gehad.. ik heb als ik holy shield en redoubt up heb, 75% dodge. de healer kan het goed bijhouden, maar ik moet manapots slikken als een malle, om mijn mana-pool vol te houden.. wat doe ik verkeerd..? en gisteren hoorde ik iemand zeggen dat pallys 505 def-rating nodig hebben om uncrushable/critimmune(?) te zijn.. wat klopt?

en hoe kan ik ervoor zorgen dat ik meer mana krijg..? meer klappen vangen (dus mn dodge omlaag brengen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoTimeRemains schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:46:
moeilijker als ZA?
Sunwell is een 5 man (met heroic) en een 25 man raid. Dus het is niet 10 man en ja, het wordt de moeilijkste instance (raid) in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:47:
[...]
en gok zelf eens.. denk je nou dat mensen zo ff aan die spullen kunnen komen die beter is dan BT-gear..?
Blizzard kennende... Ja?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 09:07:
[...]

Waar haal je die guide vandaan, want een halve bar aan xp schiet ook voor geen meter op. Ik wil ook een spoedcursus L70 voor mijn Drood :P
PM je msn maar, help ik je wel ff op weg. Of beter, kom op STERF vent :p.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 16:19
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:46:
[...]
Over de drops. Ik heb alles eens bekeken en kon eigenlijk geen echte upgrades meer vinden. Als paladin wil je eigenlijk ook spelldamage en daar kun je een hoop makkelijk van scoren door een spelldamage zwaard te nemen. Deze heb ik dan ook ipv een tank zwaard. Dus voor een paladin is die suneater een stuk minder sterk.
Er is ook nog een BoE blue zwaard met (uit m'n hoofd) 121 spelldmg en ook nog wat +def en +sta.
Ik heb m voor 50G van de AH kunnen kopen.
Helaas kan ik niet op wowhead hier op de zaak, dus de naam ben ik ff kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:47
Zit er aan te denken om mijn lvl70 lock weer eens wat af te stoffen om weer eens te gaan spelen (ben 7maanden geleden gestopt). Echter een van de redenen waarom ik toen ben gestopt was de server waar ik op zit Anachronos. Ik heb het daar eigenlijk nooit zo naar mijn zin gehad, heb vroega in den beginnne op een US server gespeeld en dat was zoveel relaxter (niet zo kinderachtig en veel vriendelijkere mensen). Wellicht dat ik een transfer ga doen, weet iemand nog een leuke PVE server met een goede communitie(voor zover dat nog mogelijk is :? ) waar redelijk wat hollanders zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[...]

beetje krom imo
Daarom heeft die staff ook een veel hogere crit rating EN hit rating ! Not to mention sockets. Elk item krijgt punten die verdeeld moeten worden over de stats. Sommige stats kosten meer punten dan andere. Dan krijg je dus dat Blizzard in dit geval kiest voor wat minder spelldamage ten gunste van veel betere andere stats.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:47:
ik zit ook nu ermee te rommelen, heb nu een instance of 5 gedaan, volgens mij pas 1-2 wipes gehad.. ik heb als ik holy shield en redoubt up heb, 75% dodge. de healer kan het goed bijhouden, maar ik moet manapots slikken als een malle, om mijn mana-pool vol te houden.. wat doe ik verkeerd..? en gisteren hoorde ik iemand zeggen dat pallys 505 def-rating nodig hebben om uncrushable/critimmune(?) te zijn.. wat klopt?

en hoe kan ik ervoor zorgen dat ik meer mana krijg..? meer klappen vangen (dus mn dodge omlaag brengen?)
Je hebt vast geen 75% dodge :)

Voor uncrittable moet je iets rond de 495 defense hebben (check de fora voor het exacte getal). Voor uncrushable moet je 102,4% dodge+parry+miss+block hebben tegen lvl ?? (73) raid bosses.

De manapool is eigenlijk tegenwoordig geen issue meer. Ik drink voor elke pull, maar doe wel enkel heroics. Als de mobs niet hard genoeg hitten dan pull je er meer. Sowieso ben je in normale instances tegen crowdcontrol (in heroics begint dat ook steeds meer te komen) en kun je prima alles tegelijk tanken. Zo heb ik laatst Shattered Halls (normal tja) nog eens getankt. Alles AoEen en de druid healer kon me met enkel hots prima ophouden. Meer damage nemen = meer healing = meer mana. En je zult uiteindelijk ook een gevoel moeten krijgen voor je mana-usage. Ik kan het niet goed uitleggen, maar mana management is ook belangrijk voor je als pala tank. Vaak is het redelijk goed te doen om mobs te tanken met enkel holy shield (dus geen consecration).

Even nog een imba moment: Mechanar, polarity boss, healer dood door de domme dps, boss op 55%. Daarna heb ik hem nog een paar minuten getankt naar 0% zonder gehealed te worden. Nog nooit zoveel geluk gehad met dodges/parries :) Het was echt te gek om zolang zonder heals een heroic boss te tanken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dna_fatrabbit
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-08 16:14
yeey wij hebben deze week morogrim down gehaald
En gister Phantomlord down na 2 try's

vrij makkelijke fight als iedereen weet wat ie moet doen.

En wat screenies.
Ik ben de purple pally in the middle :P

Afbeeldingslocatie: http://img530.imageshack.us/img530/385/karathxo4.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img530.imageshack.us/img530/385/karathxo4.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img530.imageshack.us/img530/7973/moroqt6.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img530.imageshack.us/img530/7973/moroqt6.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Sleepie schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:51:
[...]

Er is ook nog een BoE blue zwaard met (uit m'n hoofd) 121 spelldmg en ook nog wat +def en +sta.
Ik heb m voor 50G van de AH kunnen kopen.
Helaas kan ik niet op wowhead hier op de zaak, dus de naam ben ik ff kwijt :(
Crystalforged Sword
Binds when equippedMain Hand Sword
35 - 114 Damage Speed 1.80
(41.4 damage per second)
+30 Stamina
+8 Intellect
Durability 90 / 90
Requires Level 70
Equip: Increases your shield block rating by 11 (1.4% @ L70).
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 121.

deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-02 09:35
[...]

beetje krom imo
Mainhand + offhand heeft altijd meer spelldamage gehad. Staff is vooral voor PvP imo, omdat er meestal een sloot Stamina op zit. Die sockets zijn trouwens ook uitstekend te gebruiken voor spelldamage gems.

Lethale Morphaene Súndavar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 20:58
Seal of wisdom judgen op target, en dan seal of wisdom aanzetten. dat is 2x mana income. Misschien niet geweldig op bosses ivm met aggro generatie, maar voor Aoe tanken voldoet het. + je Healers uitleggen dat 8% van hun heals mana voor jouw is, dus priests geen shields etc laten casten op je, en liefst tot 100% telkens laten volhealen ( overheal krijg je geen mana van dus is zonder, maar van Hots krijg je langzamer mana terug )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zontar schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:56:
[...]

Seal of wisdom judgen op target, en dan seal of wisdom aanzetten. dat is 2x mana income. Misschien niet geweldig op bosses ivm met aggro generatie, maar voor Aoe tanken voldoet het. + je Healers uitleggen dat 8% van hun heals mana voor jouw is, dus priests geen shields etc laten casten op je, en liefst tot 100% telkens laten volhealen ( overheal krijg je geen mana van dus is zonder, maar van Hots krijg je langzamer mana terug )
Oh ja: bring shadowpriests :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Zontar schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:56:
[...]

ja, daar zat ik dus ook aan te denken, maar soms heb je van die high dps gasten in full epics, en die trekken dan makkelijk aggro van me af..

wat ik nu doe, is :

- seal of inc holy dmg upzetten
- pullen met werpshield
- holy shield uppen
- judgement judgen
- consecration rank 6 aan
- seal of righteousness

hakken maar..
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:54:
[...]

zoals ik al zei, met redoubt (+30% dodgechance) en holy shield (+30% dodge) red ik het dus WEL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 16:19
BootVluchteling schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:55:

Crystalforged Sword
Binds when equippedMain Hand Sword
35 - 114 Damage Speed 1.80
(41.4 damage per second)
+30 Stamina
+8 Intellect
Durability 90 / 90
Requires Level 70
Equip: Increases your shield block rating by 11 (1.4% @ L70).
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 121.

deze?
Jup, die bedoelde ik. Geen +def maar +shieldblock dus, naja best een leuk en iig makkelijk te krijgen pally tank zwaardje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 11:00:
[...]
zoals ik al zei, met redoubt (+30% dodgechance) en holy shield (+30% dodge) red ik het dus WEL...
Je tankrotatie klinkt redelijk eigenlijk. Als er zo belachelijk veel dps mee is dan gaan de mobs heus wel snel genoeg dood om geen mana issues te hebben. Gewoon weer drinken (gaat snel want je hebt toch weinig mana) :)

Oh, en over je dodge: Nietus en ik heb gelijk :)
(tenzij je op een private server speelt en zelf alles hebt aangepast)

Goed goed... ik leg het wel uit. Redoubt en holy shield verhogen je blokkans, niet je dodgekans. 75% dodge zou te imba zijn. Kan niet eens met de huidige gear (en gaat ook nooit kunnen denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 11:04:
[...]

Je tankrotatie klinkt redelijk eigenlijk. Als er zo belachelijk veel dps mee is dan gaan de mobs heus wel snel genoeg dood om geen mana issues te hebben. Gewoon weer drinken (gaat snel want je hebt toch weinig mana) :)

Oh, en over je dodge: Nietus en ik heb gelijk :)
(tenzij je op een private server speelt en zelf alles hebt aangepast)

Goed goed... ik leg het wel uit. Redoubt en holy shield verhogen je blokkans, niet je dodgekans. 75% dodge zou te imba zijn. Kan niet eens met de huidige gear (en gaat ook nooit kunnen denk ik).
fuck, je heb gelijk. }:O maar goed.. blockkans dan. :)

maar als ik het dus goed begrijp.. als ik dus te snel oom raak, meer mobs halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:27
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:46:
Ik heb de omgekeerde taunt niet gemacroed, maar doe dat lekker handmatig. Ik druk om de knop en dan op "f" waarmee ik de target van mijn target dus selecteer. Ik probeer eigenlijk altijd macro's niet te gebruiken, weet niet zo goed waarom :) En de andere die je bedoeld is blessing of protection neem ik aan. Deze zit ook onder een vinger :)
BoP is het inderdaad ja. Ik vond het eerder ook niet echt nodig om Macro's te gebruiken maar ik heb me er een beetje in verdiept een tijdje terug en ik wil nou echt niet meer anders. Zeker voor die 2 spreuken is het erg handig, ze doen namelijk het volgende:

- Als je target friendly is voert ie de spreuk uit
- Als je target hostile is voert ie een /assist uit en cast ie daar de desbetreffende spell op
- Target wordt gereset naar de laatste hostile die je hebt aangevallen
- Bij BoP voert ie een /p uit dat %t is geshield en een aggro wipe heeft gekregen

Daar zou je ook nog iets tussen kunnen zetten als "/p %t got aggro, ease up on the threat generation!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:26:
[...]

Ondanks dat de negatieve attitude natuurlijk nergens op slaat, heeft hij wel een punt betreffende je level. Als 66 zijnde ga je door elke random dps class (die niet ebay is) effortless kapot worden gemaakt.

Over mijn protpally nog even :) Ik heb toch maar besloten om mijn protpally te blijven spelen. Mijn protpally begint inmiddels behoorlijk gegeared te worden (zoek Argaii op Darksorrow, ben nu net 3 weken 70). Ik probeer de daily heroics te doen en hoop over niet al te lang een mooi chestpiece te kopen van de gespaarde badges. Aggro-wise heb ik echter de laatste tijd her en der wel wat kinkjes in de kabel. Heb ik te weinig spelldamage? Of heb ik teveel dodge/parry/miss ipv block (maar geen schade nemen is zo lekker)?
Over de boots/belt die voor badges te koop zijn: de paladin-versies bevatten spelldmg en hit, maar de warriorsversies bevatten zoveel meer hp/dodge/def dat ik toch overweeg om die te pakken. Wat denken jullie hiervan? (voor hen die er ervaring mee hebben dan)

Helaas ga ik helaas deze week kara moeten missen, dus badges is de enige manier nog om echt mijn gear up te graden (shield voor rep misschien). Wel jammer dat in heroics ook de bazen eigenlijk niet meer iets droppen wat de moeite waard is (toch?).
Ondanks mijn level sta ik wel degelijk man mannetje.
Stond 3de op de eindlijst van AB onder 2 horde spelers. terwijl de rest van de ally's toch wel onderaan stond.

Maar idd 66 is niet hoog in BG's maar zeker ook niet te laag.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

[...]

beetje krom imo
Nee, niet echt in mijn ogen.

Sunflare
17 sta
20 int
spell haste rating 23
spell critical strike 30
damage/healing 292

Grand Magister's Staff of Torrents
57 sta
52 int
spell critical strike 49
spell hit rating 50
damage/healing 266
3 sockets (yellow)

De dagger wordt gecombineerd met een offhand, en met bijvoorbeeld de offhand van badges komt er iets van 51 damage bij op een bepaalde spell school. De damage zal daar veel hoger liggen in totaal in vergelijking met de staff, die dan weer voordelen heeft op andere gebieden, zoals spell hit en stats. Hierdoor moet je de rest van je gear/gems/enchants anders gaan inrichten waardoor het toch enigszins in de buurt zal komen van elkaar op bepaalde gebieden (zoals weer spell hit). Het is dus maar net waar je voorkeur naar uitgaat, en of je het item wel kan gebruiken bijvoorbeeld.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
UTwizard schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 11:09:
[...]

BoP is het inderdaad ja. Ik vond het eerder ook niet echt nodig om Macro's te gebruiken maar ik heb me er een beetje in verdiept een tijdje terug en ik wil nou echt niet meer anders. Zeker voor die 2 spreuken is het erg handig, ze doen namelijk het volgende:

- Als je target friendly is voert ie de spreuk uit
- Als je target hostile is voert ie een /assist uit en cast ie daar de desbetreffende spell op
- Target wordt gereset naar de laatste hostile die je hebt aangevallen
- Bij BoP voert ie een /p uit dat %t is geshield en een aggro wipe heeft gekregen

Daar zou je ook nog iets tussen kunnen zetten als "/p %t got aggro, ease up on the threat generation!"
zou je die macro's kunnen posten aub..? ben ik erg benieuwd naar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:21
Bokkie schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:38:
Als pala tank is ie beter af met Continuum Blade of het zwaard van Murmer :)
Gewoon de S1 spelldamage mace, ligt er een beetje aan of je de avoidance nodig hebt of niet.

Voor je badges zou ik als eerste die Libram kopen, 5% meer block op je holy shield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:51:
[...]

PM je msn maar, help ik je wel ff op weg. Of beter, kom op STERF vent :p.
Tja dan zal ik eerst de gegevens moeten hebben om daar bij STERF op vent. te kunnen komen. En daarnaast ik ben een buitenstaander he. Ik zit nl. niet in de guild. Dus ik weet niet of ze daar wel op buitenstaanders zitten te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 11:19:
[...]

Tja dan zal ik eerst de gegevens moeten hebben om daar bij STERF op vent. te kunnen komen. En daarnaast ik ben een buitenstaander he. Ik zit nl. niet in de guild. Dus ik weet niet of ze daar wel op buitenstaanders zitten te wachten.
Voor zulke dingen kan je er best op! PM je msn/mail even dan gaan we het regelen?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:41

DefLite

Why so serious?

dna_fatrabbit schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:54:
yeey wij hebben deze week morogrim down gehaald
En gister Phantomlord down na 2 try's

vrij makkelijke fight als iedereen weet wat ie moet doen.

En wat screenies.
Ik ben de purple pally in the middle :P
Grats : )
maar hij heet Fathom Lord Karathress :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
BootVluchteling schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 11:18:
[...]

zou je die macro's kunnen posten aub..? ben ik erg benieuwd naar..
Zit op het moment op het werk dus ik kan ze nu niet posten, zal ff kijken wat ik kan doen.

Edit:

Uit m'n hoofd is dit het:
code:
1
2
3
4
5
#showtooltip Blessing of Protection
/assist [target=harm]
/cast Blessing of Protection
/p %t is shielded!
/targetlastenemy

[ Voor 24% gewijzigd door UTwizard op 16-01-2008 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vassago schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 11:19:
[...]

Gewoon de S1 spelldamage mace, ligt er een beetje aan of je de avoidance nodig hebt of niet.

Voor je badges zou ik als eerste die Libram kopen, 5% meer block op je holy shield.
Libram heb ik al wel. S1 Mace heb ik genoeg honor voor (elke dag de stomme daily), maar die is zo lelijk :P Ik hoopte het eigenlijk helemaal PvE te kunnen houden. Bovendien heeft de huidige sword mooi een beetje spellhit :) Aan de andere kant zou ik er 78 spelldmg op vooruit gaan, ook niet niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:54:
[...]

Even nog een imba moment: Mechanar, polarity boss, healer dood door de domme dps, boss op 55%. Daarna heb ik hem nog een paar minuten getankt naar 0% zonder gehealed te worden. Nog nooit zoveel geluk gehad met dodges/parries :) Het was echt te gek om zolang zonder heals een heroic boss te tanken!
loled @75% dodge dat zou wel lekker zijn ;)

Ene niet om lullig te doen over jou imba moment maar die mechanar boss doet echt bijna geen dmg alleen die bommen moet je ontwijken als je geen dmg wilt. Doe altijd een wedstrijdje met een collega tank om zo min mogelijk dmg daar te pakken en volgens mij zaten we nu al onder de 9k dmg taken over de hele fight die boss is echt een lachertje. In tegenstelling met de 2e boss btw die nog best eens lastig kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 11:37:
[...]

loled @75% dodge dat zou wel lekker zijn ;)

Ene niet om lullig te doen over jou imba moment maar die mechanar boss doet echt bijna geen dmg alleen die bommen moet je ontwijken als je geen dmg wilt. Doe altijd een wedstrijdje met een collega tank om zo min mogelijk dmg daar te pakken en volgens mij zaten we nu al onder de 9k dmg taken over de hele fight die boss is echt een lachertje. In tegenstelling met de 2e boss btw die nog best eens lastig kan zijn.
Heb je ook gelijk in :) Maar ik hapte af en toe wat bommetjes mee links en rechts om ervoor te zorgen dat ik heals -> mana kreeg :) Anders zou het snel klaar zijn met de threatproductie. Tweede baas is die meleeman met die hamer-aanval toch? Ik vond die eigenlijk wel reuze meevallen. Eigenlijk vielen alle baasjes me daar wel reuze mee (die caster met die fire elementals was nog semi-lastig, maar ging ook goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Nu het toch over Paladin tanks gaat, voor onze volgende Kara run hebben we nu een Pally tank. De bedoeling is om dit keer voorbij Chess Event te komen. Vorige keer is-ie ook meegeweest bij Moroes en Maiden, en toen kreeg ik het idee dat zijn gear nog wat laag is (wat logisch is, hij is net 70).

Ik vraag me af of iemand hier kan vertellen of een Pally met de onderstaande stats te gebruiken is als Offtank voor bosses voorbij Curator:
def:463, armor:13k, hp:11k, dodge:8.86%, parry:14.65%, block:13.32%.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
OkkE schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 11:44:
Nu het toch over Paladin tanks gaat, voor onze volgende Kara run hebben we nu een Pally tank. De bedoeling is om dit keer voorbij Chess Event te komen. Vorige keer is-ie ook meegeweest bij Moroes en Maiden, en toen kreeg ik het idee dat zijn gear nog wat laag is (wat logisch is, hij is net 70).

Ik vraag me af of iemand hier kan vertellen of een Pally met de onderstaande stats te gebruiken is als Offtank voor bosses voorbij Curator:
def: 463, armor: 13k, hp: 11k, dodge:8.86%, parry: 14.65%, block: 13.32%
hier begint het al.. hij moet 490 hebben. voordat ik 490 heb, (of iig 480) ga ik geen heroics doen, laat staan kara..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

Bij curator heb je niet echt een offtank nodig, indien je een 2de man op Curator wilt hebben word deze meestal als soaker gebruikt om de casts van Curator op te vangen.
Hiervoor zou hij dan meer dan voldoende voor gespecced moeten zijn, natuurlijk moet eraan gewerkt worden om hem zo snel mogelijk 490 te krijgen zoals tom aangeeft, maar wij hebben het ook al meerdere keren op deze manier gedaan.
Curator valt of staat toch met snel de flares afslachten om tijdens de evocation zo snel mogelijk al je DPS op curator te kunnen richten.
Dus als de rest van de raid goed genoeg gegeared is kun je die pally gerust als OT gebruiken imho.

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

BootVluchteling schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 11:46:
hier begint het al.. hij moet 490 hebben. voordat ik 490 heb, (of iig 480) ga ik geen heroics doen, laat staan kara..
Dat idee had ik ook al, maargoed, we hebben even geen andere tank. Het is ook niet dat hij perse wil, we hebben besloten het gewoon te proberen. :)
Thanks, maar het ging me vooral over de bosses voorbij Curator. ;) Alles tot en met Curator moet wel lukken denk ik, bij Attumen en Moroes was het soms even een extra heal nodig als dat ik gewent was van de andere tanks, maar ging prima.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
UTwizard schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:35:
[...]

Je zou een aantal macro's kunnen maken die mij op mijn Prot Paladin ook erg veel hebben geholpen. De spreuk die je kunt casten op een friendly target om daar 3 mobs vanaf te halen kun je bijvoorbeeld erg mooi in een macro verwerken. Net als de bubble op een van je party members. Ik vergeet altijd de namen van die dingen :X
righteous defense. Deze macro heb ik ook :) iets van target = targettarget, /cast righteousdefense

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 12:00:
[...]
Thanks, maar het ging me vooral over de bosses voorbij Curator. ;)
Nou, daarna krijg je Nightbane, die je in principe in het begin, toch niet door een pala wil laten tanken, ivm het niet hebben van stance dance. Daarna Aran, die zelf niet getanked kan worden, de adds daar wel, maar daar lijken me deze stats prima genoeg voor.

Illhoof komt daarna, indien mogelijk hem inzetten als OT, zoniet moet het ook wel mogelijk zijn om te maintanken.

Daarna chess, maakt niet uit hoe of wat, daarna prince, daar moet je toch echt wel crit immune zijn denk ik. Prince is echt zware dmg op je tank.

En verder nog Netherspite, weenie hoe het daar gaat. Denk dat het met alles wel lukt, wij lieten ook alles en iedereen daar tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
HanH schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 12:02:
[...]

righteous defense. Deze macro heb ik ook :) iets van target = targettarget, /cast righteousdefense
Ah ja, Righteous Defense, zo heet ie.

Probleem met target=targettarget is dat je geen friendly aan kunt/mag klikken. Dan werkt je macro namelijk niet. Daarom heb ik het opgevangen met /assist [target=harm], het gedeelte tussen brackets is de condition die wordt meegegeven. Zie het als een IF ELSE statement:
code:
1
2
3
4
IF
target=harm
THEN
/assist

Met /assist [target=harm] kun je dus zowel de friendly targeten die aggro krijgt of de mob waar jij aggro op bent kwijtgeraat, in beide gevallen werkt je macro. Dat zal met target=targettarget niet het geval zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 20:58
geinig mailtje van een vriend binnengekregen net. Was er gister niet ivm een etentje, dus zijn ze met ze 2en AV ingegaan beide als rogue. hebben ze horde ~8 min bezig gehouden.

één maat in DB north bunker ander in South. Horde capped beide vlaggen. Maatje van me capped south terug, alle horde als een gek dus south bunker in, mages die Aoe'en etc terwijl hij al weer naar buiten was gesprongen in stealth. Op dat moment defend die 2de maat van me de northbunker door die terug te cappen. Alle Horde spurt dus als een gek naar North bunker ^_^. je raad het natuurlijk al, die maat van me rent naar binnen en capped de southbunker weer terug. horde capped North en rent terug naar South.

zo hebben ze 2-3 rondjes van om de beurt cappen volgehouden, met op het laatste rondje 1 horde op defense in southbunker. Maat van me killed die horde en capped weer terug. Toen was het spelletje over omdat Die Hordies eindelijk 2-3 man in elke toren wist te houden. Maar toch... 10+ horde bezig houden voor 8 minuten.

Ofc wonnen ze dat potje. vond het wel een leuk mailtje dus ik denk deel em hier even. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 12:06:
Nou, daarna krijg je Nightbane, die je in principe in het begin, toch niet door een pala wil laten tanken, ivm het niet hebben van stance dance.
Normaal hebben we een Warrior als MT en Bear als OT, alleen is de Warrior even afwezig, dus de Bear MT. Maar je hebt dus een Warrior nodig voor Nightbane, hm..
Daarna Aran, die zelf niet getanked kan worden, de adds daar wel, maar daar lijken me deze stats prima genoeg voor.
Voor Aran hebben een paar members echter nog niet genoeg HP dus die zullen we nog even niet doen. :)
Illhoof komt daarna, indien mogelijk hem inzetten als OT, zoniet moet het ook wel mogelijk zijn om te maintanken.
Hij zal (voorlopig) denk ik niet MT worden, dus dat moet geen probleem zijn dan.
Daarna chess, maakt niet uit hoe of wat,
Chess hebben we al gedaan, heb me erg vermaakt daar. Leuk "relax" stukje is dat.
daarna prince, daar moet je toch echt wel crit immune zijn denk ik. Prince is echt zware dmg op je tank.
Hopelijk hebben we daar de Warrior weer voor dan. :)
En verder nog Netherspite, weenie hoe het daar gaat. Denk dat het met alles wel lukt, wij lieten ook alles en iedereen daar tanken.
We zullen het zien. :)

Thanks voor je reply iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Flint schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:18:
Ik hoop trouwens wel dat Blizzard de eerste 3 bazen enigzins te doen maakt voor T4/T5 geared spelers zodat SSC en TK makkelijker te clearen zijn. Zijn nog genoeg mensen die niet eens Hyjal en BT gezien hebben.
Waarom zou Blizz bosses in een instance die moeilijker moet worden dan BT tunen voor T4/T5? :? Met de invoering van ZA is goeie gear al een stuk dichterbij gekomen voor guilds die aan 25 man stuff beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 11:54

TiMMieJ

PSN: Orixez

Nightbane moet je met 2 priests ook kunnen redden ivm de fear ward.
Als die goed word up gehouden moet het lukken. Heb je die niet dan is een
Warrior verdraaid handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
TiMMieJ schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 12:26:
Nightbane moet je met 2 priests ook kunnen redden ivm de fear ward.
Als die goed word up gehouden moet het lukken. Heb je die niet dan is een
Warrior verdraaid handig.
Fear Ward 3 minuten cooldown. Fear Cooldown Nightbane 30 seconden.

Zelfs met 2 priests red je dat niet :)

Warrior voor Nightbane is inderdaad verrekte handig dan, MITS hij kan stancedancen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Yay mining 312 JC 266 nu
Eindelijk gaat het rap.
Voor vanavond staat op de agenda dingen naar 66
Zangarmash afhandelen ( huntquest inmiddels afgehandeld )
Terrokar starten
Nagrand starten en maybe nog even een instance run.
Gisteravond Slave Pens run gedaan leuke groep ieder wist wat men deed.
Zit nu stilletjes aan na te denken om of een druid of een warlock alt te starten.
Huidige char is shammy

[ Voor 4% gewijzigd door Security op 16-01-2008 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UTwizard schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 12:09:
[...]

Met /assist [target=harm] kun je dus zowel de friendly targeten die aggro krijgt of de mob waar jij aggro op bent kwijtgeraat, in beide gevallen werkt je macro. Dat zal met target=targettarget niet het geval zijn.
Kan eventueel ook door meerdere condities te gebruiken:

/cast [harm, target=targettarget]Righteous Defense; [noharm]Righteous Defense;

Vind ik zelf duidelijker, maar doet uiteindelijk hetzelfde :)
Voor Aran hebben een paar members echter nog niet genoeg HP dus die zullen we nog even niet doen.
Ik geloof dat 8k buffed genoeg hitpoints is. Lijkt me toch niet al te lastig om te halen? Aran lijkt me de meest logische boss na Curator om te doen, maar daar kunnen de meningen over verdeeld zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2008 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 12:34:
[...]
Ik geloof dat 8k buffed genoeg hitpoints is. Lijkt me toch niet al te lastig om te halen? Aran lijkt me de meest logische boss na Curator om te doen, maar daar kunnen de meningen over verdeeld zijn.
Al is het alleen maar op de trash niet te laten respawnen voor een volgend bezoek en de teleport te kunnen gebruiken vanaf de Doorman :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu we het toch over tanks hebben, ben wel interessant naar wat ik kan tanken (in de naam van kara/gruul/za/etc) (ik ben hierbij wel nog nooit in raid instances geweest maar doe wel dagelijks een paar heroics)

Tauren Warrior (Presidium)
8/5/48 build
Health: 13612
Armor: 12247
Defense: 495
Dodge: 16.43% / Parry: 15.80% / Block: 23.66% (amount blocked (195~200 damage))

Ik werd hiermee verteld dat ik hiermee niet karazhan doorkwam en dat vond ik nogal raar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 12:31:
[...]

Fear Ward 3 minuten cooldown. Fear Cooldown Nightbane 30 seconden.

Zelfs met 2 priests red je dat niet :)

Warrior voor Nightbane is inderdaad verrekte handig dan, MITS hij kan stancedancen!
Tegenwoordig maakt het niet zoveel meer uit. Tijdens de fear blijft de aggro op het gefearde target, dus ach. Even een paar seconde fear eten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
OkkE schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 12:20:
Maar je hebt dus een Warrior nodig voor Nightbane, hm..
Ik zou niet weten waarom, wat een warrior kan kan een pala ook, maar niet altijd andersom ;)
Op Nightbane (=undead) is de aggro van een pala tank echt insane gewoon.
(prince)
Hopelijk hebben we daar de Warrior weer voor dan. :)
Daar wil je eigenlijk een pala voor hebben ;) Warriors kunnen gecrushed worden in phase 2 omdat de shieldblock te snel opgebruikt wordt door de snelle attacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 12:41:
Nu we het toch over tanks hebben, ben wel interessant naar wat ik kan tanken (in de naam van kara/gruul/za/etc) (ik ben hierbij wel nog nooit in raid instances geweest maar doe wel dagelijks een paar heroics)

Tauren Warrior (Presidium)
8/5/48 build
Health: 13612
Armor: 12247
Defense: 495
Dodge: 16.43% / Parry: 15.80% / Block: 23.66% (amount blocked (195~200 damage))

Ik werd hiermee verteld dat ik hiermee niet karazhan doorkwam en dat vond ik nogal raar..
Onzin :) Je bent uncrittable/uncrushable en hebt unbuffed 13k+ hp. Lijkt me echt wel genoeg. Je dodge en parry zijn samen ook meer dan 30%, zit wel snor hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
vassago schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 12:44:
[...]

Ik zou niet weten waarom, wat een warrior kan kan een pala ook, maar niet altijd andersom ;)

[...]

Daar wil je eigenlijk een pala voor hebben ;) Warriors kunnen gecrushed worden in phase 2 omdat de shieldblock te snel opgebruikt wordt door de snelle attacks.
Door goed te stancedancen kan een Warrior Fear immune zijn, een Paladin niet. Aangezien Nightbane zijn Bellowing Roar nogal vaak doet lukt je dat ook niet met 1 of 2 Priests met Fear Ward.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
[...]

Nou, daarna krijg je Nightbane, die je in principe in het begin, toch niet door een pala wil laten tanken, ivm het niet hebben van stance dance
Nightbane werd bij ons wel door een pally getankt, wel tremortotems gebruikt tegen de fear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vassago schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 12:44:[...]
Behalve dan dat de warrior kan stance dancen en daardoor geen last heeft van de fears.

Het is goed mogelijk om als paladin iets aan de fears te doen, maar dan moet je de pvp trinket en bubble en BoP gebruiken om de fears te breken of te vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
UTwizard schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 12:46:
Door goed te stancedancen kan een Warrior Fear immune zijn, een Paladin niet. Aangezien Nightbane zijn Bellowing Roar nogal vaak doet lukt je dat ook niet met 1 of 2 Priests met Fear Ward.
Dat zegt niet dat het niet kan, misschien iets lastiger maar het kan zeker.
(Of we zijn gewoon overgeared :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 12:42:
[...]

Tegenwoordig maakt het niet zoveel meer uit. Tijdens de fear blijft de aggro op het gefearde target, dus ach. Even een paar seconde fear eten :)
Als dat zo is, dan lijkt het me inderdaad niet al te boeiend wat voor tank je gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige dat ik deze paladin zou laten doen is trash tanken. En zelfs dat voorzichtig.

Hij is niet crit immune en niet crush immune. Daardoor krijgt hij bij boss fights veel meer damage en zet daarmee de healers onder druk. Laat hem zijn healing set aan doen en healen, dan doet hij meer voor de raid.

Persoonlijk vind ik dat als je als pally wilt tanken, je ook tijd en goud moet investeren zodat je daadwerkelijk bruikbaar bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 12:42:
[...]

Lekker als je net de verkeerde kant op gefeard word. Voor je terug op je plek staat OF de hele raid (in ieder geval de healers) weer in range staan kan je het loodje leggen.

Niet fijn zo'n ongeleid projectiel! Daarom >> Warrior ivm Stance Dance.
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 12:56:
[...]
Persoonlijk vind ik dat als je als pally wilt tanken, je ook tijd en goud moet investeren zodat je daadwerkelijk bruikbaar bent.
Fixed ;)

[ Voor 20% gewijzigd door redfoxert op 16-01-2008 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als dat zo is, dan lijkt het me inderdaad niet al te boeiend wat voor tank je gebruikt.
Tuurlijk, het kan wel met pala of druid.
Maar ik zeg alleen, als je voor je 1e kill op hem gaat, en je bent niet overgeared of wat dan ook.
Hij mag dan wel volgen, maar hij draait alle kanten op, en je zult zien dat mensen dood gaan onder alle cleaves, breaths en tail sweeps.

Gewoon een warrior pakken die stance dance goed onder de knie heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 11:14
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 12:45:
[...]

Onzin :) Je bent uncrittable/uncrushable en hebt unbuffed 13k+ hp. Lijkt me echt wel genoeg. Je dodge en parry zijn samen ook meer dan 30%, zit wel snor hoor.
Zijn idd ongeveer de stats waarmee ik begon, heb er eik alles mee getanked (incl NB en Prince). Prince kan dan wel zwaar zijn voor je healers als je er maar 2 hebt en ze zijn niet vol epic :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
UTwizard schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 12:46:
[...]

tremor totem misschien..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Tremor Totem "ticked" elke 4 seconden geloof ik. De Belowing Roar duurt korter dus daar kan je net niks aan hebben of maar deels.

Tremor Totem is voor healers en dps interessanter zodat ze niet direct door een Charred Earth vlek heen rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
redfoxert schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 13:17:
[...]

Tremor Totem "ticked" elke 4 seconden geloof ik. De Belowing Roar duurt korter dus daar kan je net niks aan hebben of maar deels.

Tremor Totem is voor healers en dps interessanter zodat ze niet direct door een Charred Earth vlek heen rennen.
kwestie van timen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
Komt er dus op neer:

a) Je neemt een Paladin als tank, hoopt dat je Shamans hun Tremor totem precies goed timen en op de juiste plek neerzetten, als dat niet gebeurd hoop je maar dat niemand te lang over Charred Earth heenrent

of:

b) Je neemt een Warrior die hoogstwaarschijnlijk wel kan stancedancen en dit alles geen issue is

Ik heb liever optie b), geeft iets meer zekerheid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 13:01:

<wat tekst over pally tanks en tijd/goud> :)

Fixed ;)
Een verschil tussen warrior en pally tanks is wel dat een pally veel meer tijd en goud moet investeren om op ongeveer hetzelfde nivo te komen. Een warrior heeft het gewoon veel makkelijker om uncrushable te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Dr is geen kwestie van timen bij want de COOLDOWN van Nightbane op zijn Belowing Roar is dan wel 30 seconden maar dat wil nog niet zeggen dat hij hem dan ook daadwerkelijk DIRECT gebruikt.

Met andere woorden ... die Tremor Totem staat daar dan misschien wel op tijd maar staat gewoon vrolijk om de 4 seconden te ticken terwijl Nightbane misschien wel lekker random precies na de tick zn roar eruit gooit :)

Dus ... niks timing, gewoon een warrior met stance dance acties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 12:34:
Ik geloof dat 8k buffed genoeg hitpoints is. Lijkt me toch niet al te lastig om te halen?
Dat hebben 2 members nu niet, waarvan er één sowieso mee gaat. Tuurlijk is er best iets aan te doen, maar we zijn een casual guild, en sommige hebben naast het raiden heel weinig tijd, dan heb je er niet zomaar "even" 1500hp bij. :) Natuurlijk wordt er wel aan gewerkt.
vassago schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 12:44:
Omdat de vraag was; is de pally die ik noemde goed genoeg als OT, aangezien hij als MT nog lang niet goed genoeg is. ;) Het ging dus niet over pally vs warrior, maar over undergeared pally vs warrior met goede gear, lijkt me een duidelijke keuze dan. :P
Het enige dat ik deze paladin zou laten doen is trash tanken. En zelfs dat voorzichtig.

Hij is niet crit immune en niet crush immune. Daardoor krijgt hij bij boss fights veel meer damage en zet daarmee de healers onder druk. Laat hem zijn healing set aan doen en healen, dan doet hij meer voor de raid.
Thanks!

De reden dat hij mee is, is eigenlijk:
a) We hebben even geen andere tank
b) Pally (zelfs undergeared) is wel heel fijn voor trash
Uiteraard, en zijn gear moet (en zal) ook wel stukken beter worden, maar zoals gezegd: als je even niets beters hebt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 13:39:
[...]

Een verschil tussen warrior en pally tanks is wel dat een pally veel meer tijd en goud moet investeren om op ongeveer hetzelfde nivo te komen. Een warrior heeft het gewoon veel makkelijker om uncrushable te worden.
Maar dat is iets waar je voor kiest als tankadin. Je weet gewoon als je zo´n classrole rollt dat je een underdog bent en zal moeten uitblinken om mee te mogen op raids. Je moet eerst indruk maken op mensen. Als je daar geen zin in hebt had je misschien toch beter een Warrior kunnen rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
redfoxert schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 13:44:
[...]

Dr is geen kwestie van timen bij want de COOLDOWN van Nightbane op zijn Belowing Roar is dan wel 30 seconden maar dat wil nog niet zeggen dat hij hem dan ook daadwerkelijk DIRECT gebruikt.

Met andere woorden ... die Tremor Totem staat daar dan misschien wel op tijd maar staat gewoon vrolijk om de 4 seconden te ticken terwijl Nightbane misschien wel lekker random precies na de tick zn roar eruit gooit :)

Dus ... niks timing, gewoon een warrior met stance dance acties :)
Bellowing Roar is de standaard fear ability van alle dragon bosses in WoW, vlak voordat deze begint heb je een earthquake, => totem zetten, klaar

Op mijn shaman heb ik zowel bij Onyxia vroeger als Nefarian vaak genoeg tremor gezet voor mijn groep.

Deze methode ook paar keer gebruikt voor een druid mt als we geen warrior voor handen hadden

[ Voor 5% gewijzigd door Bokkie op 16-01-2008 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flint schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:18:
Sunwell loot??

Of 't echt is... geen idee, maar ziet dr leuk uit :D

Ik hoop trouwens wel dat Blizzard de eerste 3 bazen enigzins te doen maakt voor T4/T5 geared spelers zodat SSC en TK makkelijker te clearen zijn. Zijn nog genoeg mensen die niet eens Hyjal en BT gezien hebben.
Wat denk je hoeveel mensen pre-TBC niet verder zijn gekomen dan n paar, hooguit 3, bosses in Naxx. Zal altijd zo blijven dan Blizzard endgame content maakt die gewoonweg voor niet zoveel mensen te zien zal zijn. Als je T4/T5 geared bent (helemaal met ZA erbij nu) moet je SSC/TK echt wel kunnen clearen imo, daar heb je geen gear uit Sunwell voor nodig.

Gisteren trouwens 2e dag op RoS in BT gehad, beste try 13% Phase3 toen n mage aggro kreeg en het halve ranged camp n Soul Scream te verduren kreeg... Pas 2 of 3 man dood op iets van 15%, ticks van de dot 2.8k dus we zaten qua DPS volgens mij niet eens zo verkeerd. P1 gaat gelukkig perfect 9/10 keer, P2 begon gisteren aan t einde van de raid ook lekker te lopen ("Don't interrupt Deaden ffs!" ) en P3 n paar keer met iedereen up gedaan daarna, zag op zich ook niet slecht uit. Denk alleen dat t qua healing setup nog iets anders zal moeten. ;) WTB more resto shammies en CoH priests cheap, pst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 11:40:
[...]

Heb je ook gelijk in :) Maar ik hapte af en toe wat bommetjes mee links en rechts om ervoor te zorgen dat ik heals -> mana kreeg :) Anders zou het snel klaar zijn met de threatproductie. Tweede baas is die meleeman met die hamer-aanval toch? Ik vond die eigenlijk wel reuze meevallen. Eigenlijk vielen alle baasjes me daar wel reuze mee (die caster met die fire elementals was nog semi-lastig, maar ging ook goed).
die hamer aanval noem ik niet echt een boss ik doelde natuurlijk op die met die fire elementals ;)
Opzich gaat ie goed zeker met een healer die ook hots kan doen scheelt het.
Als je echt dmg hebt die moet stilstaan net als pala healers dan is ie wel wat lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vexx schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 13:48:[...]Maar dat is iets waar je voor kiest als tankadin. Je weet gewoon als je zo´n classrole rollt dat je een underdog bent en zal moeten uitblinken om mee te mogen op raids. Je moet eerst indruk maken op mensen. Als je daar geen zin in hebt had je misschien toch beter een Warrior kunnen rollen.
Dat klopt. Daarom stoor ik me ook ontzettend aan mensen die wel willen tanken als paladin, maar die zich dan niet goed willen voorbereiden. Door goede gear te verzamelen en in ieder geval critimmune en crushimmune te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:03:
[...]

Dat klopt. Daarom stoor ik me ook ontzettend aan mensen die wel willen tanken als paladin, maar die zich dan niet goed willen voorbereiden. Door goede gear te verzamelen en in ieder geval critimmune en crushimmune te zijn.
En hoe moeten ze aan die gear komen dan? ze mogen alleen mee als heal/cleansebot vervolgens wordt ze verboden op tank gear te rollen omdat ze healadin zijn en zijn we weer bij af.

Echt ik zie mensen steeds vaker normale 5 mans behandelen alsof het de hoogste tier raid instance is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Laatst online: 17-09 09:53
Gewoon normals doen... Rep halen bij Keepers of time voor pants etc... Ben sinds lvl 0 als prot pala geleveled en nooit problemen gehad... Voor ik naar kara ging had ik 490 def wat minimaal en 10k5 hp...
Nu aan het werken om mijn hp hogerop te krijgen plus avoidence omhoog te tillen naar 102,4...

S1 mace ziet er idd mooi uit... Ga deze zeker proberen te pakken te krijgen... BG's zijn echter een nachtmerrie als prot :(...

Pala is trouwens Mordwraith op Doomhammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 22:30

Seraphin

Meep?

Kaap schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:09:
[...]

Want? Omdat jij 7 dagen per week met 24 anderen elke avond tegen NPC's knokt maakt jou de betere speler? :>
Lees Hydra's reactie direct onder mijn post nog ff... hij snapt het wel:
Mja, op zich had ik op m'n druid ook best wat greens (nog steeds een paar), maar ik snap je wel. Ik zie te veel mensen die in AV alleen maar met de weapons rondlopen. Voor PvP heb je in eerste instantie juist de armour nodig, daar krijg je die bakken sta en resi van.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
Bokkie schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:07:
[...]

En hoe moeten ze aan die gear komen dan? ze mogen alleen mee als heal/cleansebot vervolgens wordt ze verboden op tank gear te rollen omdat ze healadin zijn en zijn we weer bij af.

Echt ik zie mensen steeds vaker normale 5 mans behandelen alsof het de hoogste tier raid instance is :X
Alleen uit Badges is al een hoop gear te krijgen (en die kan je verkrijgen door te healen in heroics, iedere hybrid class moet een fatsoenlijke main gearset hebben om een andere gearset op te bouwen). Dan heb je allicht hier en daar nog wat leuke rep rewards, en verder zijn er de drops uit normale instances. Normale instances boeit het echt niet wat voor spec je tank is. Skill is daar belangrijker (skill is bij raids net zo belangrijk, maar daar ga je het met skill alleen niet redden).

Een knakker in mijn guild is tankadin, en die heeft een heel groot deel van zijn tanking gear zelfstandig gefarmd en gecraft met Blacksmithing. Dit kost moeite, true. Maar zoals ik al zei, als je het de moeite niet waard vindt moet je geen tankadin willen worden. No effort = no reward.

[ Voor 6% gewijzigd door Vexx op 16-01-2008 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Vexx schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:17:
[...]

Alleen uit Badges is al een hoop gear te krijgen (en die kan je verkrijgen door te healen in heroics, iedere hybrid class moet een fatsoenlijke main gearset hebben om een andere gearset op te bouwen). Dan heb je allicht hier en daar nog wat leuke rep rewards, en verder zijn er de drops uit normale instances. Normale instances boeit het echt niet wat voor spec je tank is. Skill is daar belangrijker (skill is bij raids net zo belangrijk, maar daar ga je het met skill alleen niet redden).

Een knakker in mijn guild is tankadin, en die heeft een heel groot deel van zijn tanking gear zelfstandig gefarmd en gecraft met Blacksmithing. Dit kost moeite, true. Maar zoals ik al zei, als je het de moeite niet waard vindt moet je geen tankadin willen worden. No effort = no reward.
En hoe bepaal je voor een hybrid wat zijn main gearset is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 16:49
Bokkie schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:22:
[...]

Waar die het meest voor gebruikt word in een raid ? ;)

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
MrOizo2005 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:26:
[...]

Waar die het meest voor gebruikt word in een raid ? ;)
Dan hebben mages geen gear nodig :P enige wat ze hoeven doen is Tabel of refreshment casten en decursen }>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

[...]

Net als wapens? Everything is a Hunter weapon?

Nee serieus, zo ken ik er ook een paar. Een spec zodanig dat je alles een klein beetje kan, maar nergens ook maar een beetje in uitblinkt, laat staan dps eruit kunnen poepen, maar wel overal op kunnen rollen omdat ze "hybrid" zijn. Mensen die zich dps beschouwen, maar in damage done (een 4 uur durende raid) niet eens boven de prot warrior tank uit kunnen komen? En dan claimen dat ze goed zijn en bijdragen aan de raid? Puhlease... :X
Bokkie schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:28:
[...]

Dan hebben mages geen gear nodig :P enige wat ze hoeven doen is Tabel of refreshment casten en decursen }>
Je vergeet de portal aan het einde van de raid zodat mensen niet naar huis hoeven te lopen / stonen. (ik heb ook een lvl70 mage) O-)

[ Voor 21% gewijzigd door Neelon op 16-01-2008 14:35 ]

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
[...]

Dat is de spec die hij tijdelijk speelt terwijl hij zijn vervangende gearset bij elkaar sprokkelt. Bij die guildie van mij was dat healing omdat dat het makkelijkste was om instances in te komen. Aan het begin van de instance liet hij duidelijk weten aan de tank dat hij mee was om zijn tanking set aan te vullen. Dat was meestal geen probleem (tank passte, of ze rollen allebei als je de drop krijgt). Hij deed dat in de normal mode lvl 70 instances (SL, SV, BM, Arcatraz, Mech, Botanica etc.). Zodra je daar dan aardig gegeared bent ga je steeds een treetje hoger qua raiding. Je begint met KZ, en blijft upgearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
Neelon schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:31:
[...]

Net als wapens? Everything is a Hunter weapon?

Nee serieus, zo ken ik er ook een paar. Een spec zodanig dat je alles een klein beetje kan, maar nergens ook maar een beetje in uitblinkt, laat staan dps eruit kunnen poepen, maar wel overal op kunnen rollen omdat ze "hybrid" zijn. Mensen die zich dps beschouwen, maar in damage done (een 4 uur durende raid) niet eens boven de prot warrior tank uit kunnen komen? En dan claimen dat ze goed zijn en bijdragen aan de raid? Puhlease... :X

[...]

Je vergeet de portal aan het einde van de raid zodat mensen neit naar huis hoeven te lopen / stonen. O-)
We hebben het hier over een Hybrid Class, niet een hybrid spec. Dat hybrid specs over het algemeen niet werken staat al vast, maar hybrid classes zijn toch echt in vrijwel alle specs bruikbaar. True, sommige iets minder dan anderen, maar iedere hybrid class heeft toch wel 2 specs die goed viable zijn (Shaman: elemental, resto, Druid: feral, resto, Paladin: protection, holy).

Ik moet wel zeggen dat het voor mij ook wel uitermate irritant is dat (vooral hunters, weet niet precies waarom die class zoveel retards aantrekt) sommige mensen denken dat omdat ze het item kúnnen equippen dan ook meteen een needroll mogen doen. Pre-TBC nog wel eens een Dal´Rend sword verloren aan een hunter ´omdat de stats erop zo goed waren´.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Vexx schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:32:
[...]

Dat is de spec die hij tijdelijk speelt terwijl hij zijn vervangende gearset bij elkaar sprokkelt. Bij die guildie van mij was dat healing omdat dat het makkelijkste was om instances in te komen. Aan het begin van de instance liet hij duidelijk weten aan de tank dat hij mee was om zijn tanking set aan te vullen. Dat was meestal geen probleem (tank passte, of ze rollen allebei als je de drop krijgt). Hij deed dat in de normal mode lvl 70 instances (SL, SV, BM, Arcatraz, Mech, Botanica etc.). Zodra je daar dan aardig gegeared bent ga je steeds een treetje hoger qua raiding. Je begint met KZ, en blijft upgearen.
En als iemand dat nou andersom wil doen. ken enkele pally's die gewoon als prot gelevelled zijn zeg maar, en dus ook inoutlands van 60 naar 70 prot gedaan hebben door instances etc.
Pre-TBC nog wel eens een Dal´Rend sword verloren aan een hunter ´omdat de stats erop zo goed waren´.
klopt, Dal'Rend's set bonus was op zich uber voor hunters, 2x 15agi erbij en je had een prefecte AP set :)

[ Voor 11% gewijzigd door Bokkie op 16-01-2008 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Vexx schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:36:
[...]

We hebben het hier over een Hybrid Class, niet een hybrid spec. Dat hybrid specs over het algemeen niet werken staat al vast, maar hybrid classes zijn toch echt in vrijwel alle specs bruikbaar. True, sommige iets minder dan anderen, maar iedere hybrid class heeft toch wel 2 specs die goed viable zijn (Shaman: elemental, resto, Druid: feral, resto, Paladin: protection, holy).

Ik moet wel zeggen dat het voor mij ook wel uitermate irritant is dat (vooral hunters, weet niet precies waarom die class zoveel retards aantrekt) sommige mensen denken dat omdat ze het item kúnnen equippen dan ook meteen een needroll mogen doen. Pre-TBC nog wel eens een Dal´Rend sword verloren aan een hunter ´omdat de stats erop zo goed waren´.
Gaat in dit geval ook om een hybrid class, met een hybrid spec, en echt gare dps. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 11:09

Darkasantion

Just keep swimming!

Vexx schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:36:
[...]

Hunter is erg simpel voor deze retards, click op de mob/boss autoshot en relax. Simpeler dan dit kan het voor hun niet gemaakt worden. Heb dit soms ook meegemaakt dat iemand op iets rollde want ''hij kon dat ook wel aandoen 8)7 "

Kara gisteren dan eindelijk afgesloten, Nightbane en Netherspite zijn down, zonder leuke drops voor mij. Maar nu kijken wij of we verder met ZA willen of toch maar 25 mans met de guild gaan doen. ZA lijkt ons wel leuk omdat je dan wel 10 mans blijft doen, maar qua drops lijkt er niet veel goeds te zijn voor ons in het algemeen :( .

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
UdiBenLudi schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:15:
Gewoon normals doen... Rep halen bij Keepers of time voor pants etc... Ben sinds lvl 0 als prot pala geleveled en nooit problemen gehad... Voor ik naar kara ging had ik 490 def wat minimaal en 10k5 hp...
Nu aan het werken om mijn hp hogerop te krijgen plus avoidence omhoog te tillen naar 102,4...

S1 mace ziet er idd mooi uit... Ga deze zeker proberen te pakken te krijgen... BG's zijn echter een nachtmerrie als prot :(...

Pala is trouwens Mordwraith op Doomhammer
edit: nvrmind.. zie dat je prot pala bedoelde :D

[ Voor 14% gewijzigd door Yokidrink op 16-01-2008 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
Bokkie schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:38:
[...]

En als iemand dat nou andersom wil doen. ken enkele pally's die gewoon als prot gelevelled zijn zeg maar, en dus ook inoutlands van 60 naar 70 prot gedaan hebben door instances etc.
Dan gebruikt hij zijn tanking gear om healing gear te vergaren (zou nog een stuk makkelijker moeten zijn aangezien de meeste healers niet rollen op plate met healing stats erop). Ik heb het idee dat ik je punt niet begrijp, want bovenstaande lijkt mij vrij logisch.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
[...]
Nou, daarna krijg je Nightbane, die je in principe in het begin, toch niet door een pala wil laten tanken, ivm het niet hebben van stance dance. Daarna Aran, die zelf niet getanked kan worden, de adds daar wel, maar daar lijken me deze stats prima genoeg voor.
Moet je niet eerst prince gekilled hebben voordat je het item krijgt om Nightbane te summonen ?

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:20
Bokkie schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:38:
[...]

[...]

klopt, Dal'Rend's set bonus was op zich uber voor hunters, 2x 15agi erbij en je had een prefecte AP set :)
Ik zat ff op je armory te sneaken die ring band of eternity hoe krijg je die ? Oo

dies lekker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Vexx schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:43:
[...]

Dan gebruikt hij zijn tanking gear om healing gear te vergaren (zou nog een stuk makkelijker moeten zijn aangezien de meeste healers niet rollen op plate met healing stats erop). Ik heb het idee dat ik je punt niet begrijp, want bovenstaande lijkt mij vrij logisch.. :?
Waar het om ging is dat mensen geen tankadins willen (wilden) als ze niet de gear hadden.

Punt is dus dat het voor veel healing pally's die een tankset willen (als ze niet raiden) gewoon weinig kans hebben als er een warrior tank mee gaat een run in. ditzelfde geld voor alle hybrids die gear willen verzamelen voor hun main/offspec
Mektheb schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:45:
[...]

Ik zat ff op je armory te sneaken die ring band of eternity hoe krijg je die ? Oo
dies lekker :D
Mount Hyjal ring, quest reward als je attuned raakt, is met rep up te graden net als je violet eye ring :)

[ Voor 18% gewijzigd door Bokkie op 16-01-2008 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mount Hyjal doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Aaaah ok :) en om mount hiyal te doen moet je SSC en TK gedaan hebben ofzo ? ik ben zo slecht in quests en we zijn zoiezo pas halverwege in TK , SSC moeten we nog verder dan Hydross en Lurker dus die ring zit er niet snel in voor mij :P ?

Want die is wel erg lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
Jup, voor Mount Hyjal attunement moet je een quest item looten van Lady Vashj en van Kael´Thas (endbosses in SSC en TK).

Die ring is behoorlijk lekker inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Yep, Kael'thas en Vashj moeten down zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Laatst online: 12-09 19:12
Mektheb schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:49:
[...]

Aaaah ok :) en om mount hiyal te doen moet je SSC en TK gedaan hebben ofzo ? ik ben zo slecht in quests en we zijn zoiezo pas halverwege in TK , SSC moeten we nog verder dan Hydross en Lurker dus die ring zit er niet snel in voor mij :P ?

Want die is wel erg lekker :)
Yup die Quest heet de vials of .......

1 Vial dropt vashj
en die andere dropt kael

Edit: Omg te laat

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
[...]

Bepaald de speler dat niet zelf door zijn talents op een bepaalde manier in te delen?

Holy > Healing Gearset main
Retri > DPS Gearset main
Protection > Tank Gearset main

simpel ? Per class verschillend natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Aaah okai :) dan heb ik iets om op te doelen stond ook niet beschreven bij thottbot ofzo :) maar oke :D rlx dat gaat nog wel ff duren voor mij

hahaha Toch bedankt voor alle antwoorden gaat altijd lekker snel hier op Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
sabriel schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:44:
[...]

Moet je niet eerst prince gekilled hebben voordat je het item krijgt om Nightbane te summonen ?
Nightbane summonen gaat door middel van een urn die je krijgt na de hele Karazhan questline te volgen. Een daarvan is het killen van Prince, de questline gaat daarna verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Darkasantion schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:41:
[...]
Hunter is erg simpel voor deze retards, click op de mob/boss autoshot en relax. Simpeler dan dit kan het voor hun niet gemaakt worden.
Mja iedere class heeft zo zijn retards. Kan nou niet zeggen dat wat dots gooien en op de fear knop drukken nu echt een bepaald hoge intellect nodig heeft :P Of scorch/scorch/goh laten we eens een fireball doen etc :>. Heb zelfs een lock gehad die neede op een bop plate ><.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
William/Ax3 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 15:06:
[...]

Mja iedere class heeft zo zijn retards. Kan nou niet zeggen dat wat dots gooien en op de fear knop drukken nu echt een bepaald hoge intellect nodig heeft :P Of scorch/scorch/goh laten we eens een fireball doen etc :>. Heb zelfs een lock gehad die neede op een bop plate ><.
Rofl roll over the keyboard class :D
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.