Tjah een dochter van 7 he
Die overigens GEEN WoW speelt
Alhoewel ... ze heeft af en toe wel eens op de Zul'Gurub raptor van mn vriendin rondgerend in de BG's om niet AFK te gaan toen mn vriendin het eten aan het koken was
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Tjah een dochter van 7 he
Precies ditzelfde probleem bestaat ook bij Alliance. Noobs rule the world, lijkt het op. PvP is nu easy epics (snel, met minimale effort: je hoeft alleen maar achter de rest aan te lopen en de honor stroomt binnen), en easy epics trekt noobs aan.Hydra schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:12:
[...]
Je wilt NIET weten hoe dat bij ons gaat!
Zogauw we aid station cappen
Noob: "ALL IN!!"
Ik: "No! We don't have Aid or SP, and there are still 3 towers up, we'll wipe!"
Noob: "STFU!!!!111"
Horde wiped en-masse op Vanndar en z'n marshals, alliance capped aid, SP en DB north en south weer, en we eindigen dit fijne spelletje met 120 bonus honour. Stelletje idioten. Kijk, ik snap best dat mensen willen winnen, maar het zou fijn zijn als die idioten die het spelletje niet snappen en niet verder kunnen kijken dan we-hebben-de-base-dus-we-kunnen-de-boss-killen gewoon eens even braaf Hello Mr. Kitty Island Adventure zouden gaan spelen.
Daarom speel ik geen AV PUG meer. Hello Stinkeyque en PreformAVHydra schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:12:
[...]
Je wilt NIET weten hoe dat bij ons gaat!
Zogauw we aid station cappen
Noob: "ALL IN!!"
Ik: "No! We don't have Aid or SP, and there are still 3 towers up, we'll wipe!"
Noob: "STFU!!!!111"
Horde wiped en-masse op Vanndar en z'n marshals, alliance capped aid, SP en DB north en south weer, en we eindigen dit fijne spelletje met 120 bonus honour. Stelletje idioten. Kijk, ik snap best dat mensen willen winnen, maar het zou fijn zijn als die idioten die het spelletje niet snappen en niet verder kunnen kijken dan we-hebben-de-base-dus-we-kunnen-de-boss-killen gewoon eens even braaf Hello Mr. Kitty Island Adventure zouden gaan spelen.
Nope, wel direct debit (machtiging van je giro/bank rekening) of de aloude prepaid cards.Seth_Chaos schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:23:
Is het eigenlijk mogelijk met paypal je abo te betalen? Krijg zojuiste en mailtje van blizzard dat mijn account geparkeerd is omdat ik een openstaande rekening heb.vervelende bestedings limieten op die creditcards ook.
ik vond de opmerking gewoon grappig, bedoel er verder niets mee.. elkaar beetje plagen moet kunnenredfoxert schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:28:
[...]
En het is erg dat iemand Hello Kitty kent omdat .....
vrij narrowminded van jouw kant imo
Verwijderd
Waarom niet gewoon laten incasseren van je bankrekening?Seth_Chaos schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:23:
Is het eigenlijk mogelijk met paypal je abo te betalen? Krijg zojuiste en mailtje van blizzard dat mijn account geparkeerd is omdat ik een openstaande rekening heb.vervelende bestedings limieten op die creditcards ook.
FIXED!redfoxert schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:28:
[...]
En het is erg dat iemand Hello Kitty kent omdat ie naar southpark kijkt?
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
Voor zover ik weet heeft WoW geen SLI/Crossfire support.Paladin schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:32:
Heren klein vraagje, ik sta op het punt een 30" monitor te kopen, maar wilde even weten of ik mijn geliefde game dan nog kan spelen. Ondersteund WoW 2560x1600 en buiten dat heeft WoW een beetje degelijke crossfire support zodat het tenminste ook nog vloeiend op mijn scherm getoverd wordt
Met een Goeie Single Video Card moet het op die Resolutie wel lukken hoorPaladin schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:32:
Heren klein vraagje, ik sta op het punt een 30" monitor te kopen, maar wilde even weten of ik mijn geliefde game dan nog kan spelen. Ondersteund WoW 2560x1600 en buiten dat heeft WoW een beetje degelijke crossfire support zodat het tenminste ook nog vloeiend op mijn scherm getoverd wordt
[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 15-01-2008 15:36 ]
Voor zover ik weet moet het door de drivers van je graka ondersteund worden, niet door de game zelf.Sleepie schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:34:
[...]
Voor zover ik weet heeft WoW geen SLI/Crossfire support.
http://en.wikipedia.org/wiki/Scalable_Link_InterfacePaladin schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:32:
Dat is idd erg triest.BlackAss schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 13:47:
<Instance verhaal>
"Don't let your dreams be memes"
kom ineens langs op onze guildpage, te vinden in men signatureRMB schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 14:41:
Zo, na veel wikken en wegen heb ik eindelijk besloten dat ik weer ga spelen, en wat ik ga spelen.
Het wordt een Tauren (lievelingsras, mijn 70 draenei warrior had een tauren moeten zijnvriend van me is ally, ik toen dus ook maar.) en het wordt een Shaman!
Shaman lijkt me wel leuk omdat ik daarmee spells kan doen, melee kan doen en kan healen.
De server heb ik ook gekozen. Ik neem een PvE normal realm omdat ik dat gegank tijdens het lvlen zat ben, het wordt Terenas.
Zijn er mensen hier die ook Horde Terenas spelen? dan graag je naamC ya in Kalimdor!!
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
Jezus, komop zeg, we zitten een beetje te geinen. Mensen moeten eens leren tussen de regels door te lezen. Als ik zeg dat iets onzin is moet je daar gewoon ;);););););););););) bij denken hoor...redfoxert schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:28:
En het is erg dat iemand Hello Kitty kent omdat .....
vrij narrowminded van jouw kant imo
Helaas worden er bij ons gewoon geen premade AVs georganiseerd. Ik merk ook dat ik zelf gewoon afgestompt raak. Ik heb die addons even gechecked maar die zijn niet 2.3 compatible helaas. Je kunt het op zich ook prima handmatig doen.Kaap schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:26:
Daarom speel ik geen AV PUG meer. Hello Stinkeyque en PreformAVEnkel nog premade AV's.
https://niels.nu
Ging meer om de reactie daarnaHydra schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 16:10:
[...]
Jezus, komop zeg, we zitten een beetje te geinen. Mensen moeten eens leren tussen de regels door te lezen. Als ik zeg dat iets onzin is moet je daar gewoon ;);););););););););) bij denken hoor...
http://www.wowace.com/wiki/SmartQueue werkt anders nog prima hoor.Hydra schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 16:10:
Helaas worden er bij ons gewoon geen premade AVs georganiseerd. Ik merk ook dat ik zelf gewoon afgestompt raak. Ik heb die addons even gechecked maar die zijn niet 2.3 compatible helaas. Je kunt het op zich ook prima handmatig doen.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Sterker nog het nog met minder ook....ik nl een 7950GT en heb een 32" monitor en dit draait ook soepel:D heb nooit slack momentjes...Paladin schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:32:
je tv telt niet meeVerwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 16:29:
[...]
Sterker nog het nog met minder ook....ik nl een 7950GT en heb een 32" monitor en dit draait ook soepel:D heb nooit slack momentjes...
Op mijn 8800GTX op een 24" monitor heb ik regelmatig dat mijn scherm ineens compleet "fscked up' is. Vanuit het midden, of soms random vlakken verschijnen van de meeste vreemde blokken. Dit beperkt zich echter tot het beeld van WoW zelf. De interface heeft er dan geen last van, soms wel overigens maar dan is helemaal niets meer te zien. Ik kan dat verhelpen door de resolutie settings aan te passen (een treetje hoger of lager qua multisampling etc). Heeft iemand dit hier toevallig ook? Kan vanavond wel eens wat screenshots posten.Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 16:29:
[...]
Sterker nog het nog met minder ook....ik nl een 7950GT en heb een 32" monitor en dit draait ook soepel:D heb nooit slack momentjes...
Klinkt wel erg als Artifacts eerlijk gezegd, je geeft namelijk zelf al aan dat het random gebeurt. Draait je 8800GTX toevallig OC'ed?redfoxert schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 16:34:
[...]
Op mijn 8800GTX op een 24" monitor heb ik regelmatig dat mijn scherm ineens compleet "fscked up' is. Vanuit het midden, of soms random vlakken verschijnen van de meeste vreemde blokken. Dit beperkt zich echter tot het beeld van WoW zelf. De interface heeft er dan geen last van, soms wel overigens maar dan is helemaal niets meer te zien. Ik kan dat verhelpen door de resolutie settings aan te passen (een treetje hoger of lager qua multisampling etc). Heeft iemand dit hier toevallig ook? Kan vanavond wel eens wat screenshots posten.
post is een screen shot in problemen met games forum in main forum menu net onder spielerij.redfoxert schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 16:34:
[...]
Op mijn 8800GTX op een 24" monitor heb ik regelmatig dat mijn scherm ineens compleet "fscked up' is. Vanuit het midden, of soms random vlakken verschijnen van de meeste vreemde blokken. Dit beperkt zich echter tot het beeld van WoW zelf. De interface heeft er dan geen last van, soms wel overigens maar dan is helemaal niets meer te zien. Ik kan dat verhelpen door de resolutie settings aan te passen (een treetje hoger of lager qua multisampling etc). Heeft iemand dit hier toevallig ook? Kan vanavond wel eens wat screenshots posten.
Ik zal vanavond een paar screens posten van afgelopen weekend.BlackAss schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 16:41:
[...]
post is een screen shot in problemen met games forum in main forum menu net onder spielerij.
dan zal ik he even helpen hiermee
Niet overclocked en de nVidia monitoring geeft aan dat ten tijde van de screen-garble de temperatuur van de kaart rond de 73-75 graden ligt.UTwizard schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 16:37:
[...]
Klinkt wel erg als Artifacts eerlijk gezegd, je geeft namelijk zelf al aan dat het random gebeurt. Draait je 8800GTX toevallig OC'ed?
GPU kan makkelijk 24/7 100 graden aan.. ligt aan iets anders, ik ga je vanavond wel assisteren maar nu verder met WoWredfoxert schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 16:58:
[...]
Ik zal vanavond een paar screens posten van afgelopen weekend.
[...]
Niet overclocked en de nVidia monitoring geeft aan dat ten tijde van de screen-garble de temperatuur van de kaart rond de 73-75 graden ligt.
Verwijderd
En terecht dat ie gestraft is en het speel plezier van anderen afneemt. Alleen ik ben bang dat dit een druppel op de gloeiende plaat is. Beter had Blizzard helemaal zijn account kunnen bevriezen of cancelen.
Dat denk ik niet. Leechen is van een high reward - no risk naar een high risk no reward situatie gegaan. Je weet dat er een grote kans is dat je gepakt wordt, en je weet dat je gewoon een groot deel van je honour gear kwijtraakt. Dit zal ongetwijfeld een flink aantal leechers doen stoppen. Die paar die er over zijn, zijn dan juist makkelijker voor Blizzard aan te pakken.Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:01:
En terecht dat ie gestraft is en het speel plezier van anderen afneemt. Alleen ik ben bang dat dit een druppel op de gloeiende plaat is. Beter had Blizzard helemaal zijn account kunnen bevriezen of cancelen.
Helemaal prima, hoop dat Blizz dit vaker gaat doen!
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Mja, op zich had ik op m'n druid ook best wat greens (nog steeds een paar), maar ik snap je wel. Ik zie te veel mensen die in AV alleen maar met de weapons rondlopen. Voor PvP heb je in eerste instantie juist de armour nodig, daar krijg je die bakken sta en resi van.Seraphin schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:18:
Het wordt ook echt te erg met ez-mo / wellfare epics.... Laatst in Orgri een full green geared gast met een Gladiator's warstaff rond zien lopen..... op zo'n moment interesseert het me al niet meer of hij nou heeft lopen leechen of 3 maanden lang kansloos is afgemaakt in AV.... zolang ik maar niet met hem een instance in hoef.
Verwijderd
Verwijderd
Nee.Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:58:
argh... denk ik eindelijk van mijn WOW geschiedenis af te zijn beginnen veel van mijn ouwe guild mates weer te speelen...en natuurlijk willen ze mij weer terug hebben
zijn er nog veel leuke dingen toegevoegt aan WOW sinds July.. korte samenvatting iemand?
Want? Omdat jij 7 dagen per week met 24 anderen elke avond tegen NPC's knokt maakt jou de betere speler?Seraphin schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:18:
[...]
Het wordt ook echt te erg met ez-mo / wellfare epics.... Laatst in Orgri een full green geared gast met een Gladiator's warstaff rond zien lopen..... op zo'n moment interesseert het me al niet meer of hij nou heeft lopen leechen of 3 maanden lang kansloos is afgemaakt in AV.... zolang ik maar niet met hem een instance in hoef.
blup
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
Het enige wat ik kan verzinnen is Zul'AmanVerwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:58:
zijn er nog veel leuke dingen toegevoegt aan WOW sinds July.. korte samenvatting iemand?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Hier de link : World of Warcraft scherm vreemdBlackAss schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 16:59:
[...]
GPU kan makkelijk 24/7 100 graden aan.. ligt aan iets anders, ik ga je vanavond wel assisteren maar nu verder met WoW
Verwijderd
40 keerdeadsy33 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 12:42:
[...]
Zelf heb ik de SFbow niet (40 kills and counting..) maar wel de Wolfslayer gun. Als ik deze SFbow invul in Cheeky's spreadsheet ipv mijn Wolfslayergun (te vinden op EJ, tkasomething.com), dan ga ik er ruim 35 dps op achteruit met een Auto-Steady rotatie (met BM spec). Ik zal dan ook arcane/multi ertussen moeten proppen om weer op hetzelfde dpsniveau te komen als met mijn Wolfslayergun, wat mij meer mana kost.
Ik heb weinig ervaring met Survival. Readiness vind ik een slechte 41p talent. De enige cooldowns die dermate lang zijn ( >30sec) zijn die van volley, traps, rapidfire, en misdirection. En dat zijn nou niet eens de abilities die je met regelmaat gebruikt, lijkt mij...
604 agi + 15% aan lightningreflexes = 694 agi unbuffed. Dat wil dus zeggen dat je de raid buffed met minimaal 174 AP...wat niet echt veel is vergeleken met Trueshotaura en HM (imp. version). Misschien dat je wat hoger kan komen met warpburgers, MotW, BoK, agi potions, maar ideaal is het nog niet met je huidige gear (welke echt niet slecht is..). Ik denk dat je voorlopig beter af bent met MM of BM (maar das een kwestie van gevoel, het gaat erom wat jij het leukst vind)
Verwijderd
Nou ja. Ik hoop dat Blizz deze figuren zo snel mogelijk uitband, alhoewel ik denk dat het te veel gevraagd is met 9 miljoen subscribts.Hydra schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:09:
[...]
Dat denk ik niet. Leechen is van een high reward - no risk naar een high risk no reward situatie gegaan. Je weet dat er een grote kans is dat je gepakt wordt, en je weet dat je gewoon een groot deel van je honour gear kwijtraakt. Dit zal ongetwijfeld een flink aantal leechers doen stoppen. Die paar die er over zijn, zijn dan juist makkelijker voor Blizzard aan te pakken.
Tja wat moet je van zulke kansloze figuren nou nog verwachten in High LvL instances. Niet veel verwacht ik zo.Seraphin schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:18:
[...]
Heeft iemand een leuke lange BG macro?batsma schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:21:
[...]
wat je kunt proberen is een /bg macro maken waarin je duidelijk uitlegt dat de towers neer moeten voordat je aan de baas begint. iets als: /bg Guys listen up, all towers need to be destroyed, since last patch living warmasters buff vandar and eachother to +80% HP and damage done!
[ Voor 5% gewijzigd door barfieldmv op 15-01-2008 21:58 ]
Ik haal het nog eens aan, ik moet het zo snel mogelijk wetenRMB schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 20:20:
Ik ben me aan het informeren over lvlingbuilds voor Shamans, maar de een zegt dat enhancement goed is, en de ander zegt dat ik tot lvl 39 elemental moet nemen en dan moet switchen naar enhancement... wat vinden jullie?
ik zou tot lvl 40 voor elemental gaan. Dan doe je lekkere dps voor solo play, en kun je evt healen in een instance.RMB schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 23:52:
[...]
Ik haal het nog eens aan, ik moet het zo snel mogelijk weten
Icons are overrated
Vooral blijven tieren en schelden imho. Cyclone ally side..Perox schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:22:
Ik zit ook in Cyclone (Horde) en het is gewoon heel wisselend.
De ene keer heb je een goede groep, wipen de allies op Galvanger en stoom je door terwijl alles vanzelf goed gaat.
Da andere (99) keer gaat het een stuk minder en loopt iedereen door elkaar heen te roepen en te tieren. Veel mensen hebben gewoon zelf het inzicht niet en als ze niet bij de hand worden genomen dan doen ze maar wat, uiteraard terwijl ze zelf denken dat ze cruciale keerpunten in de oorlog bereiken. (thanks for capping snowfall....
)
Gelukkig heb ik inmiddels mijn spellblade, mijn bracers en mijn boots. die gems kunnen me gestolen worden en ik heb de wand van badges, dus AV
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Mijn Druid dingde 70 en ik ben meteen gaan PVP'en voor rewards, ik had ook nog quest greens aan. Hoe ga jij dan constateren dat ik 1) een leecher ben of 2) gewoon char nr. x? Niet, dus ga je vooraf maar stellen dat je met mensen in PVP gear niet naar een instance wilt.Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 21:57:
Tja wat moet je van zulke kansloze figuren nou nog verwachten in High LvL instances. Niet veel verwacht ik zo.
www.crafterstome.com misschien? of op de professions page van de WoW forums, daar staan ook powerlevel guides.MrVegeta schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 01:30:
Hey allen, nou me warlock s 64, yay (level guide ftw). Maar goed ik wil dus me alchemy levelen, is daar een goede guide voor?
Ik vraag me vooral af hoe ik aan meer recipes kan komen behalve de trainer in Thrallmar...
Recipes zijn vendor bought (alle alch en trade supply vendors afgaan) drops of rep rewards, als in als je hogere rep bij fractions haalt kan je recipes kopen bij de quartermastersMrVegeta schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 01:30:
Hey allen, nou me warlock s 64, yay (level guide ftw). Maar goed ik wil dus me alchemy levelen, is daar een goede guide voor?
Ik vraag me vooral af hoe ik aan meer recipes kan komen behalve de trainer in Thrallmar...
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Ga eens gauw wat aan je airflow doen in je computerkast.redfoxert schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 16:58:
[...]
Niet overclocked en de nVidia monitoring geeft aan dat ten tijde van de screen-garble de temperatuur van de kaart rond de 73-75 graden ligt.
[ Voor 12% gewijzigd door sabriel op 16-01-2008 08:16 ]
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
zonde maar 5% verwijderd van de kill zeg maarSMulTiE schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 08:05:
Gisteren Archimonde op 15%
Stuk of wat goede tries. Die gaat deze week wel neer \0/
Heb eigenlijk ongeveer hetzelfde gedaan. Met m'n druid doorgelevelled naar 70, vooral omdat er nu veel minder instance runs gedaan worden, en ik niet bijzonder veel zin had in PuGs. Op level 70 een paar goeie runs gedaan, uit Black Morass wat spullen gepakt, maar vooral veel zitten PvPen voor de rewards omdat ik gewoon Arena's wil doen, en je daar helemaal niks aan PvE spul hebt.Kaap schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 06:37:
Mijn Druid dingde 70 en ik ben meteen gaan PVP'en voor rewards, ik had ook nog quest greens aan. Hoe ga jij dan constateren dat ik 1) een leecher ben of 2) gewoon char nr. x? Niet, dus ga je vooraf maar stellen dat je met mensen in PVP gear niet naar een instance wilt.
Huh? Je hebt Sul'thraze al, wat het gecombineerde 2H zwaard is, maar je wil nog wel het 1H zwaard hebben. De droprate bij Antu'Sul valt op zich nog wel mee, erger is het als je het zwaard van de Chief wil.Outerspace schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 08:01:
Het wapen dat ik wil hebben dropt niet
http://thottbot.com/?i=19904, ik heb de broer/zus er al van: http://thottbot.com/i9372
Die droprate is zo verschrikkelijk laag, dat ik nu al 9 keer langs Antsu Sul ben geweest.
En ook wil Gahz'rilla het een en ander niet droppen.
50 graden voor een videokaart onder full load vind ik wel erg optimistisch. Dat lukt maar heel weinig mensen ben ik bang.sabriel schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 08:09:
[...]
Ga eens gauw wat aan je airflow doen in je computerkast.
Je temperatuur hoort zo rond de 50 graden te liggen.
En het verhaal van 100 graden, 80 graden is echt het maximum, en denk dat het je levensduur met een factor 5-6 verlaagt als je op het maximum gaat zitten.
Tevens 75 graden van video-kaart verwarmt ook de lucht die de processor aanzuigt want bij de meeste kaarten zit de videokaart onder de processor
Das echt flauwekul. Een 8800GTX kan echt wel meer hebben dan 75 graden voordat ie gaat haperen. Waarom doet ie het dan daarna op een ander level van Multisampling wel weer goed, op dezelfde temperatuur ?? Maar ga maar in dat andere topic verder wat ik iets er onder heb gelinked. Daar is het voor gemaaktsabriel schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 08:09:
[...]
Ga eens gauw wat aan je airflow doen in je computerkast.
Je temperatuur hoort zo rond de 50 graden te liggen.
En het verhaal van 100 graden, 80 graden is echt het maximum, en denk dat het je levensduur met een factor 5-6 verlaagt als je op het maximum gaat zitten.
Tevens 75 graden van video-kaart verwarmt ook de lucht die de processor aanzuigt want bij de meeste kaarten zit de videokaart onder de processor
Andere zoekenBootVluchteling schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 08:49:
gisteren ook even een "EEK-moment" gehad..
ik heb nu klein beetje pvp gear (121 resillience) en zit al een tijdje in een inactieve arena-team. een Spriest zocht een 2v2buddy..
goed, geen probleem, Spriest+warlock=win vaak.. inspect ik hem, zit hij half in het blauw, half in het groen, en 1 crafted epic met die arcane resistance..
geen ENKEL item is ge-enchant of gegemmed.. uiteindelijk hebben we 3 potjes gedaan, 2 gewonnen.
we wonnen tegen hunter-holy pally, verloren tegen 3minmage-rogue en wonnen tegen iets wat ik niet meer weet..
ik heb er geen probleem mee om minder goede spelers te helpen, maar ik had tegen die gast gezegd dat hij beetje pvpgear moest scoren.. hij had 0 resillience. en 2 weken later, ons eerste potje, nog steeds 0. rot toch op..
zou ik hem een kans geven of zal ik een andere Spriest zoeken..?
Oef, die heb ik dus niet. Ik moet hem nog combinerenHanH schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 08:42:
[...]
Huh? Je hebt Sul'thraze al, wat het gecombineerde 2H zwaard is, maar je wil nog wel het 1H zwaard hebben. De droprate bij Antu'Sul valt op zich nog wel mee, erger is het als je het zwaard van de Chief wil.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
De laatste keer dat ik je Armory zag was je zelf ook niet al te best equipped om het maar netjes te zeggen. Dan lijkt het me niet meer dan eerlijk dat je deze persoon ook een kans geeft toch? Ik heb liever iemand in Blues in m'n team die weet wat ie doet dan een of ander gozertje die 24/7 BG's doet (en dus in PvP Epics rondloopt) en geen idee heeft van hoe Arena werkt.BootVluchteling schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 08:49:
ik heb nu klein beetje pvp gear (121 resillience) en zit al een tijdje in een inactieve arena-team. een Spriest zocht een 2v2buddy..
goed, geen probleem, Spriest+warlock=win vaak.. inspect ik hem, zit hij half in het blauw, half in het groen, en 1 crafted epic met die arcane resistance..
geen ENKEL item is ge-enchant of gegemmed.. uiteindelijk hebben we 3 potjes gedaan, 2 gewonnen.
we wonnen tegen hunter-holy pally, verloren tegen 3minmage-rogue en wonnen tegen iets wat ik niet meer weet..
ik heb er geen probleem mee om minder goede spelers te helpen, maar ik had tegen die gast gezegd dat hij beetje pvpgear moest scoren.. hij had 0 resillience. en 2 weken later, ons eerste potje, nog steeds 0. rot toch op..
Verwijderd
Spriest/Lock werkt ook niet meer.BootVluchteling schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 08:49:
Speel zelf ook op AA, zitten veel NL mensen op en ook flink wat NL only guildsChubz schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 22:48:
Mensen bekend met Al Akir? Ik heb gehoord dat er veen NLers opspelen maar ik wil het zeker weten.
Verwijderd
Waar haal je die guide vandaan, want een halve bar aan xp schiet ook voor geen meter op. Ik wil ook een spoedcursus L70 voor mijn DroodMrVegeta schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 01:30:
Er zijn 2 belangrijke namen voor Guides, 1 voor Alliance, 1 voor Horde. Deze namen heb je vast al weleens voorbij zien komen, Als je een beetje met computers om kunt gaan heb je ook vast wel ergens een linkje staan naar je lokale torrentboer.Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 09:07:
[...]
Waar haal je die guide vandaan, want een halve bar aan xp schiet ook voor geen meter op. Ik wil ook een spoedcursus L70 voor mijn Drood
waarschijnlijk spraakverwarring tussen core-temperatuur en omgevingstemperatuur.redfoxert schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 08:50:
[...]
Das echt flauwekul. Een 8800GTX kan echt wel meer hebben dan 75 graden voordat ie gaat haperen. Waarom doet ie het dan daarna op een ander level van Multisampling wel weer goed, op dezelfde temperatuur ?? Maar ga maar in dat andere topic verder wat ik iets er onder heb gelinked. Daar is het voor gemaakt
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Dat zal het zijn jasabriel schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 09:20:
[...]
waarschijnlijk spraakverwarring tussen core-temperatuur en omgevingstemperatuur.
Ik ging uit van een omgevingstemperatuur van 73-75 graden, daarop was mijn opmerking gebaseerd.
het feit dat je met questgreenies loopt, betekend dat je simpelweg geen instances runt. leuk en aardig, maar het is ECHT wel haalbaar om op lvl 70 in full blue aan PvP te beginnen. en mijn equip niet "goed equipped" tja.. wat moet ik hiervan zeggen..? loop nu in 3/5 T5 en 2/5 T4, en de rest is op mn cloak en wapen na, allemaal epic..UTwizard schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 08:56:
[...]
De laatste keer dat ik je Armory zag was je zelf ook niet al te best equipped om het maar netjes te zeggen. Dan lijkt het me niet meer dan eerlijk dat je deze persoon ook een kans geeft toch? Ik heb liever iemand in Blues in m'n team die weet wat ie doet dan een of ander gozertje die 24/7 BG's doet (en dus in PvP Epics rondloopt) en geen idee heeft van hoe Arena werkt.
Ik zou het gewoon even afwachten, als blijkt dat het ook qua skill niet zo best zit dan kun je alsnog uit het team stappen. Besef wel, voor hem/haar is het een stuk makkelijker om een andere Warlock te zoeken dan dat jij een andere Shadowpriest vindt.
Ik heb ook niet anders beweerd.BootVluchteling schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 09:28:
[...]
het feit dat je met questgreenies loopt, betekend dat je simpelweg geen instances runt. leuk en aardig, maar het is ECHT wel haalbaar om op lvl 70 in full blue aan PvP te beginnen.
Ik zeg ook, de laatste keer dat ik je Armory zag, dat is al wel een tijdje geleden.BootVluchteling schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 09:28:
en mijn equip niet "goed equipped" tja.. wat moet ik hiervan zeggen..? loop nu in 3/5 T5 en 2/5 T4, en de rest is op mn cloak en wapen na, allemaal epic..
Daar ben ik het mee eens, als die ander een 'serieus' arena team wil starten moet die er ook moeite voor doen, zeker weten. Als blijkt dat er van de ander uit geen inzet is dan is de keus snel gemaakt lijkt me.BootVluchteling schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 09:28:
het wapen wil maar niet droppen, en volgend weekend (AV) ga ik het sword bij elkaar grinden. je kan dan lullen wat je wil, maar als ik voor 300G aan enchants/gems/threads eraan investeer, verwacht ik dat ook van mijn buddy.
[ Voor 4% gewijzigd door Jerry op 16-01-2008 09:50 ]
ok, excuus van mijn kant dan. ik wist niet hoelang het geleden was, ging er vanuit dat het nog niet lang geleden was.UTwizard schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 09:39:
[...]
Ik heb ook niet anders beweerd.
[...]
Ik zeg ook, de laatste keer dat ik je Armory zag, dat is al wel een tijdje geleden.
[...]
Daar ben ik het mee eens, als die ander een 'serieus' arena team wil starten moet die er ook moeite voor doen, zeker weten. Als blijkt dat er van de ander uit geen inzet is dan is de keus snel gemaakt lijkt me.
"Don't let your dreams be memes"
[ Voor 44% gewijzigd door Flint op 16-01-2008 10:23 ]
Toevallig wel, toen ik vanmorgen naar mijn werk reed. Dacht eraan dat ik vorig jaar rond deze tijd 2 weken thuis was.redfoxert schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:03:
Iemand toevallig nog stil gestaan bij het 1 jarig bestaan van The Burning Crusade vandaag ?
Verwijderd
Vrijwel elke QuestLog addon heeft deze functie welVerwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:22:
Ik had "vroegah" een addon waarmee ik het level van de quest in de questlog zag, weet iemand welke addon dit is?
is dat niet bunnyquestlevel?Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:22:
Ik had "vroegah" een addon waarmee ik het level van de quest in de questlog zag, weet iemand welke addon dit is?
idd...kan me zelfs nog herinneren dat ik ehmmmredfoxert schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:23:
[...]
Vrijwel elke QuestLog addon heeft deze functie wel
Steam: CatBearCow
Verwijderd
Ondanks dat de negatieve attitude natuurlijk nergens op slaat, heeft hij wel een punt betreffende je level. Als 66 zijnde ga je door elke random dps class (die niet ebay is) effortless kapot worden gemaakt.Wootlock schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:06:
Gisteren voor het eerst Nagrand in op me lock. Nagrand is zeker één van de mooiste gebieden in WoW.
Na daar wat gequest te hebben besloten om wat PvP te doen. zette mezelf in de que voor AV en AB.
Eerste waar ik in mocht was AB, dit ging allemal lekker totdat de horde 4 bases kreeg met een 1000 vs 1100 stand voor ons.
Gelijk beginnen er dan mensen te klagen van: "Let them take our last base and lose."
Aan dat soort mensen heb ik zo'n hekel dus ik ga wat tegengas: "Why not stand up and jack their bases instead of farming HK's ?"
Noob:"stfu ur only 66 and u only get farmed"
Ik:"Ok keep farming then I'am gonna get some points back"
Noob:"blablabla u wont get any bases"
2 min daarna met mijn party de horde bases teruggebracht naar 1![]()
Dus ja ik gaf weer een comment in /bg:"What u gotta say now eh?"
Kreeg helaas geen reply meer![]()
De BG helaas wel verloren met 1940 vs 2000 voor de horde.
Daarna ook nog 2x AV gedaan: Voor het eerst dat ik meerder AV gewonnen heb![]()
Toch weer een easy 1500 honor in een klein uurtje
292 magic damage op die dagger... 50 spell hit op die staff... GIEF...Flint schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:18:
Sunwell loot??
Of 't echt is... geen idee, maar ziet dr leuk uit
Ik hoop trouwens wel dat Blizzard de eerste 3 bazen enigzins te doen maakt voor T4/T5 geared spelers zodat SSC en TK makkelijker te clearen zijn. Zijn nog genoeg mensen die niet eens Hyjal en BT gezien hebben.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Same here, maar ik kon alleen geen vrij krijgen de dagen erna , alleen de dag zelfHooli-gan schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:21:
[...]
Toevallig wel, toen ik vanmorgen naar mijn werk reed. Dacht eraan dat ik vorig jaar rond deze tijd 2 weken thuis was.
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Ja, maar 'n soort van Loot Reaver zou niet verkeerd zijnNeelon schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:27:
[...]
292 magic damage op die dagger... 50 spell hit op die staff... GIEF...
En reken er maar niet op wat betreft die moeilijkheidsgraad. Is al eerder aangegeven dat Sunwel 25 mans een stapje boven Black Temple zou staan, en die loot reflecteerd dat wel.
Verwijderd
Is dat interressant dan, dan kunnen we op 11 feb. een nationale feestdag uitroepen voor het 3 jarige bestaan van WoW in zijn algemeenheid.redfoxert schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:03:
Iemand toevallig nog stil gestaan bij het 1 jarig bestaan van The Burning Crusade vandaag ?
Je zou een aantal macro's kunnen maken die mij op mijn Prot Paladin ook erg veel hebben geholpen. De spreuk die je kunt casten op een friendly target om daar 3 mobs vanaf te halen kun je bijvoorbeeld erg mooi in een macro verwerken. Net als de bubble op een van je party members. Ik vergeet altijd de namen van die dingenVerwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:26:
[...]
Aggro-wise heb ik echter de laatste tijd her en der wel wat kinkjes in de kabel. Heb ik te weinig spelldamage? Of heb ik teveel dodge/parry/miss ipv block (maar geen schade nemen is zo lekker)?
Alle laatste bosses in instance droppen op Heroic difficulty een aantal epics. Zal vast wel iets leuks tussen zitten voor tanks, weet ik zelf eerlijk gezegd niet.Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:26:
Helaas ga ik helaas deze week kara moeten missen, dus badges is de enige manier nog om echt mijn gear up te graden (shield voor rep misschien). Wel jammer dat in heroics ook de bazen eigenlijk niet meer iets droppen wat de moeite waard is (toch?).
Heroic Mechanar : Sun-Eater tank zwaardje en anders kan ie ook een dps plate pants droppen voor je offspecUTwizard schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:35:
Alle laatste bosses in instance droppen op Heroic difficulty een aantal epics. Zal vast wel iets leuks tussen zitten voor tanks, weet ik zelf eerlijk gezegd niet.
[ Voor 9% gewijzigd door redfoxert op 16-01-2008 10:37 ]
Als je hyjal en bt nog niet eens gezien hebt waarom zou je dan meteen Sunwell/25 in willen?Flint schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:18:
Sunwell loot??
Of 't echt is... geen idee, maar ziet dr leuk uit
Ik hoop trouwens wel dat Blizzard de eerste 3 bazen enigzins te doen maakt voor T4/T5 geared spelers zodat SSC en TK makkelijker te clearen zijn. Zijn nog genoeg mensen die niet eens Hyjal en BT gezien hebben.
Als pala tank is ie beter af met Continuum Blade of het zwaard van Murmerredfoxert schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:37:
[...]
Heroic Mechanar : Sun-Eater tank zwaardje en anders kan ie ook een dps plate pants droppen voor je offspec
[ Voor 13% gewijzigd door Bokkie op 16-01-2008 10:40 ]
Ik vier het al !Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:33:
[...]
dan kunnen we op 11 feb. een nationale feestdag uitroepen voor het 3 jarige bestaan van WoW in zijn algemeenheid.
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
vergelijk die casterdagger met die casterstaff..Neelon schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:27:
[...]
292 magic damage op die dagger... 50 spell hit op die staff... GIEF...
En reken er maar niet op wat betreft die moeilijkheidsgraad. Is al eerder aangegeven dat Sunwel 25 mans een stapje boven Black Temple zou staan, en die loot reflecteerd dat wel.
[ Voor 68% gewijzigd door BootVluchteling op 16-01-2008 10:47 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq