Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 145 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.223 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Tjah een dochter van 7 he :)

Die overigens GEEN WoW speelt :)

Alhoewel ... ze heeft af en toe wel eens op de Zul'Gurub raptor van mn vriendin rondgerend in de BG's om niet AFK te gaan toen mn vriendin het eten aan het koken was ;)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Is het eigenlijk mogelijk met paypal je abo te betalen? Krijg zojuiste en mailtje van blizzard dat mijn account geparkeerd is omdat ik een openstaande rekening heb. :P vervelende bestedings limieten op die creditcards ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-02 09:35
Hydra schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:12:
[...]

Je wilt NIET weten hoe dat bij ons gaat!

Zogauw we aid station cappen
Noob: "ALL IN!!"
Ik: "No! We don't have Aid or SP, and there are still 3 towers up, we'll wipe!"
Noob: "STFU!!!!111"

Horde wiped en-masse op Vanndar en z'n marshals, alliance capped aid, SP en DB north en south weer, en we eindigen dit fijne spelletje met 120 bonus honour. Stelletje idioten. Kijk, ik snap best dat mensen willen winnen, maar het zou fijn zijn als die idioten die het spelletje niet snappen en niet verder kunnen kijken dan we-hebben-de-base-dus-we-kunnen-de-boss-killen gewoon eens even braaf Hello Mr. Kitty Island Adventure zouden gaan spelen.
Precies ditzelfde probleem bestaat ook bij Alliance. Noobs rule the world, lijkt het op. PvP is nu easy epics (snel, met minimale effort: je hoeft alleen maar achter de rest aan te lopen en de honor stroomt binnen), en easy epics trekt noobs aan.

Ik wou ook dat het bot/afk probleem eindelijk eens een keer opgelost wordt. Wat mij betreft mogen de mensen die zich verlagen tot dit soort praktijken gewoon een suspended account krijgen voor 2 weken. Op die manier zal het snel afnemen, want probeer jij maar eens aan je guild te verkopen dat je niet naar Vashj kan omdat je gepakt bent op leechen in een Battleground.

Volgens mij is het sowieso een kwaal van de samenleving dat je alles zou moeten kunnen krijgen voor minimale (of geen) inspanning. Het feit dat je een online spel speelt en je je daar als een onbeholpen hufter kàn gedragen, wil dat toch niet zeggen dat je dat ook móet doen? Blijkbaar zijn er toch een hoop mensen die het hier niet mee eens zijn.

Lethale Morphaene Súndavar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Hydra schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:12:
[...]

Je wilt NIET weten hoe dat bij ons gaat!

Zogauw we aid station cappen
Noob: "ALL IN!!"
Ik: "No! We don't have Aid or SP, and there are still 3 towers up, we'll wipe!"
Noob: "STFU!!!!111"

Horde wiped en-masse op Vanndar en z'n marshals, alliance capped aid, SP en DB north en south weer, en we eindigen dit fijne spelletje met 120 bonus honour. Stelletje idioten. Kijk, ik snap best dat mensen willen winnen, maar het zou fijn zijn als die idioten die het spelletje niet snappen en niet verder kunnen kijken dan we-hebben-de-base-dus-we-kunnen-de-boss-killen gewoon eens even braaf Hello Mr. Kitty Island Adventure zouden gaan spelen.
Daarom speel ik geen AV PUG meer. Hello Stinkeyque en PreformAV _/-\o_ Enkel nog premade AV's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Seth_Chaos schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:23:
Is het eigenlijk mogelijk met paypal je abo te betalen? Krijg zojuiste en mailtje van blizzard dat mijn account geparkeerd is omdat ik een openstaande rekening heb. :P vervelende bestedings limieten op die creditcards ook. ;)
Nope, wel direct debit (machtiging van je giro/bank rekening) of de aloude prepaid cards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 15:48
touché! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
En het is erg dat iemand Hello Kitty kent omdat .....

vrij narrowminded van jouw kant imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
redfoxert schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:28:
[...]

ik vond de opmerking gewoon grappig, bedoel er verder niets mee.. elkaar beetje plagen moet kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seth_Chaos schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:23:
Waarom niet gewoon laten incasseren van je bankrekening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
[...]

En het is erg dat iemand Hello Kitty kent omdat ie naar southpark kijkt?
FIXED!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-10 21:43

Paladin

Play Ball!

Heren klein vraagje, ik sta op het punt een 30" monitor te kopen, maar wilde even weten of ik mijn geliefde game dan nog kan spelen. Ondersteund WoW 2560x1600 en buiten dat heeft WoW een beetje degelijke crossfire support zodat het tenminste ook nog vloeiend op mijn scherm getoverd wordt :)

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10 12:08
Paladin schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:32:
Heren klein vraagje, ik sta op het punt een 30" monitor te kopen, maar wilde even weten of ik mijn geliefde game dan nog kan spelen. Ondersteund WoW 2560x1600 en buiten dat heeft WoW een beetje degelijke crossfire support zodat het tenminste ook nog vloeiend op mijn scherm getoverd wordt :)
Voor zover ik weet heeft WoW geen SLI/Crossfire support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-10 18:39
Met een Goeie Single Video Card moet het op die Resolutie wel lukken hoor :)
8800 GT
8800 GTS 640
8800 GTX
HD3870
Bijvoorbeeld

Speel nu WoW op 1920x1200 en dat loopt vloeiend en ik ben ook van plan de mooie Dell 30'' te kopen alleen wil me bank rekening niet zo mee werken ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 15-01-2008 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Sleepie schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:34:
[...]

Voor zover ik weet heeft WoW geen SLI/Crossfire support.
Voor zover ik weet moet het door de drivers van je graka ondersteund worden, niet door de game zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-09 18:23
http://en.wikipedia.org/wiki/Scalable_Link_Interface

zelfde geld voor crossfire ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-10 13:46

Wootlock

Evilution

Dat is idd erg triest.
Als mensen mij meehelpen bij een quest of ze zien dat ik het moeilijk heb met meerder mobs die me attacken en ze helpen me mee killen krijgen ze altijd een /thanks en een /salute

Ongeacht of het ally of hordes zijn.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

RMB schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 14:41:
Zo, na veel wikken en wegen heb ik eindelijk besloten dat ik weer ga spelen, en wat ik ga spelen.
Het wordt een Tauren (lievelingsras, mijn 70 draenei warrior had een tauren moeten zijn :( vriend van me is ally, ik toen dus ook maar.) en het wordt een Shaman!
Shaman lijkt me wel leuk omdat ik daarmee spells kan doen, melee kan doen en kan healen.
De server heb ik ook gekozen. Ik neem een PvE normal realm omdat ik dat gegank tijdens het lvlen zat ben, het wordt Terenas.

Zijn er mensen hier die ook Horde Terenas spelen? dan graag je naam ;) C ya in Kalimdor!!
kom ineens langs op onze guildpage, te vinden in men signature :)
of whisper me maar...

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59

Jezus, komop zeg, we zitten een beetje te geinen. Mensen moeten eens leren tussen de regels door te lezen. Als ik zeg dat iets onzin is moet je daar gewoon ;);););););););););) bij denken hoor...
Kaap schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:26:
Daarom speel ik geen AV PUG meer. Hello Stinkeyque en PreformAV _/-\o_ Enkel nog premade AV's.
Helaas worden er bij ons gewoon geen premade AVs georganiseerd. Ik merk ook dat ik zelf gewoon afgestompt raak. Ik heb die addons even gechecked maar die zijn niet 2.3 compatible helaas. Je kunt het op zich ook prima handmatig doen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Hydra schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 16:10:
[...]

Jezus, komop zeg, we zitten een beetje te geinen. Mensen moeten eens leren tussen de regels door te lezen. Als ik zeg dat iets onzin is moet je daar gewoon ;);););););););););) bij denken hoor...
Ging meer om de reactie daarna ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:32

On_E

Housemusic

Hydra schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 16:10:
Helaas worden er bij ons gewoon geen premade AVs georganiseerd. Ik merk ook dat ik zelf gewoon afgestompt raak. Ik heb die addons even gechecked maar die zijn niet 2.3 compatible helaas. Je kunt het op zich ook prima handmatig doen.
http://www.wowace.com/wiki/SmartQueue werkt anders nog prima hoor.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sterker nog het nog met minder ook....ik nl een 7950GT en heb een 32" monitor en dit draait ook soepel:D heb nooit slack momentjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 16:29:
[...]

Sterker nog het nog met minder ook....ik nl een 7950GT en heb een 32" monitor en dit draait ook soepel:D heb nooit slack momentjes...
je tv telt niet mee |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 16:29:
[...]

Op mijn 8800GTX op een 24" monitor heb ik regelmatig dat mijn scherm ineens compleet "fscked up' is. Vanuit het midden, of soms random vlakken verschijnen van de meeste vreemde blokken. Dit beperkt zich echter tot het beeld van WoW zelf. De interface heeft er dan geen last van, soms wel overigens maar dan is helemaal niets meer te zien. Ik kan dat verhelpen door de resolutie settings aan te passen (een treetje hoger of lager qua multisampling etc). Heeft iemand dit hier toevallig ook? Kan vanavond wel eens wat screenshots posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:39
redfoxert schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 16:34:
[...]

Op mijn 8800GTX op een 24" monitor heb ik regelmatig dat mijn scherm ineens compleet "fscked up' is. Vanuit het midden, of soms random vlakken verschijnen van de meeste vreemde blokken. Dit beperkt zich echter tot het beeld van WoW zelf. De interface heeft er dan geen last van, soms wel overigens maar dan is helemaal niets meer te zien. Ik kan dat verhelpen door de resolutie settings aan te passen (een treetje hoger of lager qua multisampling etc). Heeft iemand dit hier toevallig ook? Kan vanavond wel eens wat screenshots posten.
Klinkt wel erg als Artifacts eerlijk gezegd, je geeft namelijk zelf al aan dat het random gebeurt. Draait je 8800GTX toevallig OC'ed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
redfoxert schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 16:34:
[...]

post is een screen shot in problemen met games forum in main forum menu net onder spielerij.
dan zal ik he even helpen hiermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-02 09:35
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ @ Blizzard voor dit.

Al die leechers die denken dat ze in hun recht staan.. Echt goed dat er eindelijk wat aan gedaan wordt!

Lethale Morphaene Súndavar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
BlackAss schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 16:41:
[...]

post is een screen shot in problemen met games forum in main forum menu net onder spielerij.
dan zal ik he even helpen hiermee
Ik zal vanavond een paar screens posten van afgelopen weekend.
UTwizard schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 16:37:
[...]

Klinkt wel erg als Artifacts eerlijk gezegd, je geeft namelijk zelf al aan dat het random gebeurt. Draait je 8800GTX toevallig OC'ed?
Niet overclocked en de nVidia monitoring geeft aan dat ten tijde van de screen-garble de temperatuur van de kaart rond de 73-75 graden ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
redfoxert schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 16:58:
[...]

Ik zal vanavond een paar screens posten van afgelopen weekend.

[...]

Niet overclocked en de nVidia monitoring geeft aan dat ten tijde van de screen-garble de temperatuur van de kaart rond de 73-75 graden ligt.
GPU kan makkelijk 24/7 100 graden aan.. ligt aan iets anders, ik ga je vanavond wel assisteren maar nu verder met WoW ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En terecht dat ie gestraft is en het speel plezier van anderen afneemt. Alleen ik ben bang dat dit een druppel op de gloeiende plaat is. Beter had Blizzard helemaal zijn account kunnen bevriezen of cancelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:01:
En terecht dat ie gestraft is en het speel plezier van anderen afneemt. Alleen ik ben bang dat dit een druppel op de gloeiende plaat is. Beter had Blizzard helemaal zijn account kunnen bevriezen of cancelen.
Dat denk ik niet. Leechen is van een high reward - no risk naar een high risk no reward situatie gegaan. Je weet dat er een grote kans is dat je gepakt wordt, en je weet dat je gewoon een groot deel van je honour gear kwijtraakt. Dit zal ongetwijfeld een flink aantal leechers doen stoppen. Die paar die er over zijn, zijn dan juist makkelijker voor Blizzard aan te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 10:47

Seraphin

Meep?

Helemaal prima, hoop dat Blizz dit vaker gaat doen!

Het wordt ook echt te erg met ez-mo / wellfare epics.... Laatst in Orgri een full green geared gast met een Gladiator's warstaff rond zien lopen..... op zo'n moment interesseert het me al niet meer of hij nou heeft lopen leechen of 3 maanden lang kansloos is afgemaakt in AV.... zolang ik maar niet met hem een instance in hoef.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Seraphin schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:18:
Het wordt ook echt te erg met ez-mo / wellfare epics.... Laatst in Orgri een full green geared gast met een Gladiator's warstaff rond zien lopen..... op zo'n moment interesseert het me al niet meer of hij nou heeft lopen leechen of 3 maanden lang kansloos is afgemaakt in AV.... zolang ik maar niet met hem een instance in hoef.
Mja, op zich had ik op m'n druid ook best wat greens (nog steeds een paar), maar ik snap je wel. Ik zie te veel mensen die in AV alleen maar met de weapons rondlopen. Voor PvP heb je in eerste instantie juist de armour nodig, daar krijg je die bakken sta en resi van.

En de Wii is gewoon overal uitverkocht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

argh... denk ik eindelijk van mijn WOW geschiedenis af te zijn beginnen veel van mijn ouwe guild mates weer te speelen...en natuurlijk willen ze mij weer terug hebben

zijn er nog veel leuke dingen toegevoegt aan WOW sinds July.. korte samenvatting iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:58:
argh... denk ik eindelijk van mijn WOW geschiedenis af te zijn beginnen veel van mijn ouwe guild mates weer te speelen...en natuurlijk willen ze mij weer terug hebben

zijn er nog veel leuke dingen toegevoegt aan WOW sinds July.. korte samenvatting iemand?
Nee. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
[...]

Want? Omdat jij 7 dagen per week met 24 anderen elke avond tegen NPC's knokt maakt jou de betere speler? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:13

Bezulba

Formerly known as Eendje

iedereen boven op de palitank, zodra de murlocs naar een healer rennen zitten ze ook op z'n concebladiebla aura en plakken ze aan de paladin

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-10 21:43

Paladin

Play Ball!

leuke monogrim tactic, is als je een pally tank hebt, een warlock laten lifetappen op het moment dat de murlocks komen. De pally tanks healed de warlock en zal vervolgens de aggro trekken van de murlocks en het AoE feest kan beginnen.

Het is echt briliante tactiek :)

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-09 12:03

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik ben me aan het informeren over lvlingbuilds voor Shamans, maar de een zegt dat enhancement goed is, en de ander zegt dat ik tot lvl 39 elemental moet nemen en dan moet switchen naar enhancement... wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 22:03
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:58:
Het enige wat ik kan verzinnen is Zul'Aman

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
BlackAss schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 16:59:
[...]

GPU kan makkelijk 24/7 100 graden aan.. ligt aan iets anders, ik ga je vanavond wel assisteren maar nu verder met WoW ;)
Hier de link : World of Warcraft scherm vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deadsy33 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 12:42:
[...]

Zelf heb ik de SFbow niet (40 kills and counting..) maar wel de Wolfslayer gun. Als ik deze SFbow invul in Cheeky's spreadsheet ipv mijn Wolfslayergun (te vinden op EJ, tkasomething.com), dan ga ik er ruim 35 dps op achteruit met een Auto-Steady rotatie (met BM spec). Ik zal dan ook arcane/multi ertussen moeten proppen om weer op hetzelfde dpsniveau te komen als met mijn Wolfslayergun, wat mij meer mana kost.

Ik heb weinig ervaring met Survival. Readiness vind ik een slechte 41p talent. De enige cooldowns die dermate lang zijn ( >30sec) zijn die van volley, traps, rapidfire, en misdirection. En dat zijn nou niet eens de abilities die je met regelmaat gebruikt, lijkt mij...

604 agi + 15% aan lightningreflexes = 694 agi unbuffed. Dat wil dus zeggen dat je de raid buffed met minimaal 174 AP...wat niet echt veel is vergeleken met Trueshotaura en HM (imp. version). Misschien dat je wat hoger kan komen met warpburgers, MotW, BoK, agi potions, maar ideaal is het nog niet met je huidige gear (welke echt niet slecht is..). Ik denk dat je voorlopig beter af bent met MM of BM (maar das een kwestie van gevoel, het gaat erom wat jij het leukst vind)
40 keer 8)7 , Zo lang heeft het mij niet geduurd. Stuk of 10 keer en dan dropt ie de week erop meteen weer :| . Ik had dat cheeky ding ook al op de pc en ben er weer mee bezig geweest. Ik ben nu gewoon weer BM met de bow weliswaar maar voor mij scheelde dat 11 dps met een gun die ik toch niet heb ;) . Ik speel BM ook het liefst, kan nooit mijn draai echt vinden met MM of SV. En in de 25-mans hebben we toch wel een goeie SV hunter zitten dus kan ik lekker blijven spelen wat ik het liefst heb.

Enige wanneer Readiness handig is, is in arena. 2 keer die slaap sting kan wel schelen maar verder is er zoals je zegt weinig waar je er iets aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:09:
[...]

Dat denk ik niet. Leechen is van een high reward - no risk naar een high risk no reward situatie gegaan. Je weet dat er een grote kans is dat je gepakt wordt, en je weet dat je gewoon een groot deel van je honour gear kwijtraakt. Dit zal ongetwijfeld een flink aantal leechers doen stoppen. Die paar die er over zijn, zijn dan juist makkelijker voor Blizzard aan te pakken.
Nou ja. Ik hoop dat Blizz deze figuren zo snel mogelijk uitband, alhoewel ik denk dat het te veel gevraagd is met 9 miljoen subscribts.
[...]

Tja wat moet je van zulke kansloze figuren nou nog verwachten in High LvL instances. Niet veel verwacht ik zo. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-09 22:27
batsma schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:21:
[...]

wat je kunt proberen is een /bg macro maken waarin je duidelijk uitlegt dat de towers neer moeten voordat je aan de baas begint. iets als: /bg Guys listen up, all towers need to be destroyed, since last patch living warmasters buff vandar and eachother to +80% HP and damage done!
Heeft iemand een leuke lange BG macro?

Met uileg van de mines / towers etc + honor gain.

[ Voor 5% gewijzigd door barfieldmv op 15-01-2008 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Mensen bekend met Al Akir? Ik heb gehoord dat er veen NLers opspelen maar ik wil het zeker weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja spelen veel NLers, speel er zelf ook, en ken de community wel redelijk goed :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-09 12:03

RMB

Nee, geen right mouse button!

RMB schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 20:20:
Ik ben me aan het informeren over lvlingbuilds voor Shamans, maar de een zegt dat enhancement goed is, en de ander zegt dat ik tot lvl 39 elemental moet nemen en dan moet switchen naar enhancement... wat vinden jullie?
Ik haal het nog eens aan, ik moet het zo snel mogelijk weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-10 11:31
RMB schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 23:52:
[...]

Ik haal het nog eens aan, ik moet het zo snel mogelijk weten ;)
ik zou tot lvl 40 voor elemental gaan. Dan doe je lekkere dps voor solo play, en kun je evt healen in een instance.
Op lvl 40 heb je genoeg talent points om 'dual wield' te krijgen in je enhancement tree. Dan dus gelijk enh. speccen en imba dmg doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 14:30
Ik heb zelf 100% enhancement geleveled op mijn shammie en dit gaat echt heel erg snel, zeker omdat het een build is die er op gebouwd is om mana te besparen zodat je bijna 0 downtime hebt :)

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-10 18:35

junglebeast

hier staat iets

Perox schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:22:
Ik zit ook in Cyclone (Horde) en het is gewoon heel wisselend.

De ene keer heb je een goede groep, wipen de allies op Galvanger en stoom je door terwijl alles vanzelf goed gaat.

Da andere (99 :+ ) keer gaat het een stuk minder en loopt iedereen door elkaar heen te roepen en te tieren. Veel mensen hebben gewoon zelf het inzicht niet en als ze niet bij de hand worden genomen dan doen ze maar wat, uiteraard terwijl ze zelf denken dat ze cruciale keerpunten in de oorlog bereiken. (thanks for capping snowfall.... |:( )

Gelukkig heb ik inmiddels mijn spellblade, mijn bracers en mijn boots. die gems kunnen me gestolen worden en ik heb de wand van badges, dus AV :w
Vooral blijven tieren en schelden imho. Cyclone ally side.. :) Al moet ik zeggen dat sinds patch 2.3 ofzo we minder AV winnen, was eerst 9/10.

Op het moment speel ik iets minder PvP maar zodra me druid 70 is zal ik met haar eens wat BG's gaan lopen om de bracers en wellicht belt te be machtigen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik vind het altijd wel grappig in bgs mensen die schreeuwen doe dit doe dat en van zulks maar ondertussen geent kont van het spelletje begrijpen. En dan zeggen laat de allieance maar winnen. Wat ik dan helemaal humor vind is als ze iedereen voor n00bs uitschelden en dan zeggen dat er nooit meer gewonnen wordt terwijl alle 5 potjes ervoor gewonnen zijn door de horde. Ik heb het een keer zo erg gehad in arathri basin dat we het hele potje achter stonden en 1 kerel de hele tijd aanwijzingen gaf of zo dacht hij maar het was meer in de trant van ga verdedigen ga aanvallen allemaal verdedigen allemaal aanvallen dat 10 keer in de minuut. Met om de minuut een rant van hoe slecht iedereen wel niet was. Maar goed door goed teamwork van de rest hadden we het potje op de laatste 100 points gewonnen. Terwijl die kerel het hele potje aan het zeuren was hoe slecht alles was. Ik vond het wel grappig aangezien dit een van de weinige potjes was waar we wonnen vanuit een achterstand. Dus we waren wel goed bezig geweest :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hey allen, nou me warlock s 64, yay (level guide ftw). Maar goed ik wil dus me alchemy levelen, is daar een goede guide voor?

Ik vraag me vooral af hoe ik aan meer recipes kan komen behalve de trainer in Thrallmar...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat weer lekker met de disconnects..
Nu weer en niks doet het nog, site , launcher noem maar op.
Echt erg de laatste tijd weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 21:57:
Tja wat moet je van zulke kansloze figuren nou nog verwachten in High LvL instances. Niet veel verwacht ik zo. :O
Mijn Druid dingde 70 en ik ben meteen gaan PVP'en voor rewards, ik had ook nog quest greens aan. Hoe ga jij dan constateren dat ik 1) een leecher ben of 2) gewoon char nr. x? Niet, dus ga je vooraf maar stellen dat je met mensen in PVP gear niet naar een instance wilt.

Mooie vooroordelen. Ik ga liever ook niet met mensen in full T6 naar een heroic o.i.d. Die doen 24/7 raiddungeons. Dat is ongezond en absoluut niet mijn ding, daarom zullen het slechtse spelers zijn.

Denk na stelletje, natuurlijk is niet iedereen zo. Zeker niet na 3 jaar WoW waar hopen mensen al zolang chars spelen. 8)7 Of is het gewoon het feit dat het je pijn doet dat die mensen ook paarse pixels dragen maar niet zoals jou in een raiddungeon wonen. Dat je het eigenlijk oneerlijk vindt dat jij oh zo hard hebt gewerkt voor je epix en iemand anders na enkele avonden PVP'en ook een paarse item heeft. Dat je er van baalt dat je niet meer special bent en dat iedereen epics gegunt zijn.

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
MrVegeta schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 01:30:
Hey allen, nou me warlock s 64, yay (level guide ftw). Maar goed ik wil dus me alchemy levelen, is daar een goede guide voor?

Ik vraag me vooral af hoe ik aan meer recipes kan komen behalve de trainer in Thrallmar...
www.crafterstome.com misschien? of op de professions page van de WoW forums, daar staan ook powerlevel guides.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Recipes zijn vendor bought (alle alch en trade supply vendors afgaan) drops of rep rewards, als in als je hogere rep bij fractions haalt kan je recipes kopen bij de quartermasters

http://forums.wow-europe....ml?topicId=13121383&sid=1
powerlevel guides voor elke prof

http://www.wowhead.com/?items=9.6#0+8+1
alle alch recipes ingame :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:24

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Het wapen dat ik wil hebben dropt niet :/
http://thottbot.com/?i=19904, ik heb de broer/zus er al van: http://thottbot.com/i9372

Die droprate is zo verschrikkelijk laag, dat ik nu al 9 keer langs Antsu Sul ben geweest.
En ook wil Gahz'rilla het een en ander niet droppen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Gisteren Archimonde op 15% :'(
Stuk of wat goede tries. Die gaat deze week wel neer \0/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
redfoxert schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 16:58:
[...]
Ga eens gauw wat aan je airflow doen in je computerkast.
Je temperatuur hoort zo rond de 50 graden te liggen.

En het verhaal van 100 graden, 80 graden is echt het maximum, en denk dat het je levensduur met een factor 5-6 verlaagt als je op het maximum gaat zitten.

Tevens 75 graden van video-kaart verwarmt ook de lucht die de processor aanzuigt want bij de meeste kaarten zit de videokaart onder de processor

[ Voor 12% gewijzigd door sabriel op 16-01-2008 08:16 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
SMulTiE schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 08:05:
Gisteren Archimonde op 15% :'(
Stuk of wat goede tries. Die gaat deze week wel neer \0/
zonde maar 5% verwijderd van de kill zeg maar :)
wel suck voor locks btw, was tijdje terug oom toen de 10% kwam, kon dus de laatste 10% alleen wanden omdat lifetap niet werkt met dat schild wat je krijgt }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007

Maduth

Probeersel

Gisteren was de laatste keer deze week dat ik even kon spelen dus ben ik maar even flink gaan questen... maar schoot voor me gevoel niet op. Begon op 20-25% (lvl 63) en ik volg een guide.... killen ging lekker, verzamelen ging goed, zelf een Groupsquest voor 2 in me eentje volbracht, niet verdwaald (ik verdwaal regelmatig) en no deaths,.... begon om 8 uur en om half elf zat ik pas op 55-60% richting 64...hmmm ... maar ach. ... heb wel weer lol gehad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 06:37:
Mijn Druid dingde 70 en ik ben meteen gaan PVP'en voor rewards, ik had ook nog quest greens aan. Hoe ga jij dan constateren dat ik 1) een leecher ben of 2) gewoon char nr. x? Niet, dus ga je vooraf maar stellen dat je met mensen in PVP gear niet naar een instance wilt.
Heb eigenlijk ongeveer hetzelfde gedaan. Met m'n druid doorgelevelled naar 70, vooral omdat er nu veel minder instance runs gedaan worden, en ik niet bijzonder veel zin had in PuGs. Op level 70 een paar goeie runs gedaan, uit Black Morass wat spullen gepakt, maar vooral veel zitten PvPen voor de rewards omdat ik gewoon Arena's wil doen, en je daar helemaal niks aan PvE spul hebt.

Maar, aan de andere kant heeft hij wel een punt, want een hele hoop van de mensen die te kansloos voor woorden zijn gaan PvPen omdat die gear beter is dan wat ze ooit in PvE zouden kunnen krijgen. Hordes mages en warlocks enzo met de S1 staff. Dat zijn die mensen die je solo met AE mobs ziet finishen, die snappen hun class gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
Outerspace schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 08:01:
Het wapen dat ik wil hebben dropt niet :/
http://thottbot.com/?i=19904, ik heb de broer/zus er al van: http://thottbot.com/i9372

Die droprate is zo verschrikkelijk laag, dat ik nu al 9 keer langs Antsu Sul ben geweest.
En ook wil Gahz'rilla het een en ander niet droppen.
Huh? Je hebt Sul'thraze al, wat het gecombineerde 2H zwaard is, maar je wil nog wel het 1H zwaard hebben. De droprate bij Antu'Sul valt op zich nog wel mee, erger is het als je het zwaard van de Chief wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
sabriel schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 08:09:
[...]

En het verhaal van 100 graden, 80 graden is echt het maximum, en denk dat het je levensduur met een factor 5-6 verlaagt als je op het maximum gaat zitten.

Tevens 75 graden van video-kaart verwarmt ook de lucht die de processor aanzuigt want bij de meeste kaarten zit de videokaart onder de processor
50 graden voor een videokaart onder full load vind ik wel erg optimistisch. Dat lukt maar heel weinig mensen ben ik bang.

80 graden is niet het maximum, ik geloof dat de videokaarten tijdens ontwikkeling worden gebracht tot zo'n 120 graden, dat is het maximum.

Een videokaart is wat minder kritisch met warmte dan een CPU gelukkig, 75 graden onder full load mag dan wat aan de hoge kant zijn maar het is niet schokkend ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
gisteren ook even een "EEK-moment" gehad..

ik heb nu klein beetje pvp gear (121 resillience) en zit al een tijdje in een inactieve arena-team. een Spriest zocht een 2v2buddy..

goed, geen probleem, Spriest+warlock=win vaak.. inspect ik hem, zit hij half in het blauw, half in het groen, en 1 crafted epic met die arcane resistance.. :|

geen ENKEL item is ge-enchant of gegemmed.. uiteindelijk hebben we 3 potjes gedaan, 2 gewonnen.

we wonnen tegen hunter-holy pally, verloren tegen 3minmage-rogue en wonnen tegen iets wat ik niet meer weet..

ik heb er geen probleem mee om minder goede spelers te helpen, maar ik had tegen die gast gezegd dat hij beetje pvpgear moest scoren.. hij had 0 resillience. en 2 weken later, ons eerste potje, nog steeds 0. rot toch op..

zou ik hem een kans geven of zal ik een andere Spriest zoeken..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
sabriel schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 08:09:
[...]

Das echt flauwekul. Een 8800GTX kan echt wel meer hebben dan 75 graden voordat ie gaat haperen. Waarom doet ie het dan daarna op een ander level van Multisampling wel weer goed, op dezelfde temperatuur ?? Maar ga maar in dat andere topic verder wat ik iets er onder heb gelinked. Daar is het voor gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-10 18:39
BootVluchteling schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 08:49:

ik heb nu klein beetje pvp gear (121 resillience) en zit al een tijdje in een inactieve arena-team. een Spriest zocht een 2v2buddy..

goed, geen probleem, Spriest+warlock=win vaak.. inspect ik hem, zit hij half in het blauw, half in het groen, en 1 crafted epic met die arcane resistance.. :|

geen ENKEL item is ge-enchant of gegemmed.. uiteindelijk hebben we 3 potjes gedaan, 2 gewonnen.

we wonnen tegen hunter-holy pally, verloren tegen 3minmage-rogue en wonnen tegen iets wat ik niet meer weet..

ik heb er geen probleem mee om minder goede spelers te helpen, maar ik had tegen die gast gezegd dat hij beetje pvpgear moest scoren.. hij had 0 resillience. en 2 weken later, ons eerste potje, nog steeds 0. rot toch op..

Andere zoeken :)

" Persoonlijk dagboekje "

Yippie vandaag me S3 Gloves + Robe ophalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

HanH schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 08:42:
[...]

Huh? Je hebt Sul'thraze al, wat het gecombineerde 2H zwaard is, maar je wil nog wel het 1H zwaard hebben. De droprate bij Antu'Sul valt op zich nog wel mee, erger is het als je het zwaard van de Chief wil.
Oef, die heb ik dus niet. Ik moet hem nog combineren :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard

De laatste keer dat ik je Armory zag was je zelf ook niet al te best equipped om het maar netjes te zeggen. Dan lijkt het me niet meer dan eerlijk dat je deze persoon ook een kans geeft toch? Ik heb liever iemand in Blues in m'n team die weet wat ie doet dan een of ander gozertje die 24/7 BG's doet (en dus in PvP Epics rondloopt) en geen idee heeft van hoe Arena werkt.

Ik zou het gewoon even afwachten, als blijkt dat het ook qua skill niet zo best zit dan kun je alsnog uit het team stappen. Besef wel, voor hem/haar is het een stuk makkelijker om een andere Warlock te zoeken dan dat jij een andere Shadowpriest vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spriest/Lock werkt ook niet meer.
Als je serieus Arena gaat doen zoek je een Disc Priest of een Druid ;>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizp
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-11-2024
Chubz schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 22:48:
Mensen bekend met Al Akir? Ik heb gehoord dat er veen NLers opspelen maar ik wil het zeker weten.
Speel zelf ook op AA, zitten veel NL mensen op en ook flink wat NL only guilds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-10 20:12
Paar leuke daagjes achter de rug. :) Zondag eerste keer Hyjal met een man of zes die er nog nooit geweest waren. Was zelf wat later (tegen negen uur) en toen ik kwam lagen de eerste twee bosses al (zeven uur begonnen) op hun rug. Uiteindelijk 4/5 gecleared, dus weer net zover als we al waren.

Maandag BT met dezelfde nieuwe mensen, waar we in eerste instantie wat moeite hadden met Naj'entus. Hadden teveel melee met vier rogues, een feral, ret pala en een prot warrior, plus de tank. Uiteindelijk toch down (hello offspec tank bracers :)) en om kwart over elf hadden we ook Supremus en Shade down. Toen na drie uur maar gecalled omdat clearen naar Teron niet zoveel zin meer had.

Gisteren dan nog ZA, met een paar mensen die er nog nooit geweest waren. Net over twaalven lag Zul'jin en kreeg ik m'n healing mace, terwijl ik van de eerste boss ook al offspec tank shoulders geloot had. (liep tot nu nog met Judgement te tanken :P) Had niet verwacht dat we een full clear zouden halen, maar voelde erg goed. :) Op de laatste try ging alleen onze rogue begin P2 dood, maar die kon vlak voor P3 geressed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar haal je die guide vandaan, want een halve bar aan xp schiet ook voor geen meter op. Ik wil ook een spoedcursus L70 voor mijn Drood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 09:07:
[...]

Waar haal je die guide vandaan, want een halve bar aan xp schiet ook voor geen meter op. Ik wil ook een spoedcursus L70 voor mijn Drood :P
Er zijn 2 belangrijke namen voor Guides, 1 voor Alliance, 1 voor Horde. Deze namen heb je vast al weleens voorbij zien komen, Als je een beetje met computers om kunt gaan heb je ook vast wel ergens een linkje staan naar je lokale torrentboer. :P

Of je koopt de guide officieel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
redfoxert schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 08:50:
[...]
Das echt flauwekul. Een 8800GTX kan echt wel meer hebben dan 75 graden voordat ie gaat haperen. Waarom doet ie het dan daarna op een ander level van Multisampling wel weer goed, op dezelfde temperatuur ?? Maar ga maar in dat andere topic verder wat ik iets er onder heb gelinked. Daar is het voor gemaakt :)
waarschijnlijk spraakverwarring tussen core-temperatuur en omgevingstemperatuur.
Ik ging uit van een omgevingstemperatuur van 73-75 graden, daarop was mijn opmerking gebaseerd.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
sabriel schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 09:20:
[...]

waarschijnlijk spraakverwarring tussen core-temperatuur en omgevingstemperatuur.
Ik ging uit van een omgevingstemperatuur van 73-75 graden, daarop was mijn opmerking gebaseerd.
Dat zal het zijn ja :) omgevingstemp komt niet boven de 30 graden uit denk ik. Airflow is ruim voldoende in die kast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
UTwizard schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 08:56:
[...]

De laatste keer dat ik je Armory zag was je zelf ook niet al te best equipped om het maar netjes te zeggen. Dan lijkt het me niet meer dan eerlijk dat je deze persoon ook een kans geeft toch? Ik heb liever iemand in Blues in m'n team die weet wat ie doet dan een of ander gozertje die 24/7 BG's doet (en dus in PvP Epics rondloopt) en geen idee heeft van hoe Arena werkt.

Ik zou het gewoon even afwachten, als blijkt dat het ook qua skill niet zo best zit dan kun je alsnog uit het team stappen. Besef wel, voor hem/haar is het een stuk makkelijker om een andere Warlock te zoeken dan dat jij een andere Shadowpriest vindt.
het feit dat je met questgreenies loopt, betekend dat je simpelweg geen instances runt. leuk en aardig, maar het is ECHT wel haalbaar om op lvl 70 in full blue aan PvP te beginnen. en mijn equip niet "goed equipped" tja.. wat moet ik hiervan zeggen..? loop nu in 3/5 T5 en 2/5 T4, en de rest is op mn cloak en wapen na, allemaal epic..

het wapen wil maar niet droppen, en volgend weekend (AV) ga ik het sword bij elkaar grinden. je kan dan lullen wat je wil, maar als ik voor 300G aan enchants/gems/threads eraan investeer, verwacht ik dat ook van mijn buddy.

in pvp gear loop ik dus met 2/5 gladiator dreadweave ( Link )

ik vind het heus niet zo slecht hoor.. ok, kan altijd beter, maar om met 1500-rating te beginnen, zijn de teams een stuk minder goed nog. ik denk dat ik toch wel een stuk kan komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je surft naar deze site. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-10 14:17

vhal

ಠ_ಠ

Eindelijk Morogrim down \o/
Dus we hebben nu 5/6 van SSC down :) Kunnen we ons gaan orienteren op Mevrouw Vashj. We hebben overigens Vashj gisteren maar 1x uitgeprobeerd ivm de tijd en we kwamen zowaar op 65% uit. Zo op het eerste gezicht zag phase 1 er relatief simpel uit. Phase 2 ging ook wel goed en we kregen 2 v/d 4 shieldgenerators neer. Het overgooien van de Tained Cores ging best goed.
Kwestie van finetunen en phase 3 ligt binnen handbereik.

Al'ar hebben we ook nog even gedaan. Phase 1 ging het prima, phase 2 daarentegen ging wat minder. Onze raidsetup was nou niet echt optimaal en phase1 duurde ook langer dan normaal. Maargoed, het komt wel goed.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
BootVluchteling schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 09:28:
[...]
het feit dat je met questgreenies loopt, betekend dat je simpelweg geen instances runt. leuk en aardig, maar het is ECHT wel haalbaar om op lvl 70 in full blue aan PvP te beginnen.
Ik heb ook niet anders beweerd.
en mijn equip niet "goed equipped" tja.. wat moet ik hiervan zeggen..? loop nu in 3/5 T5 en 2/5 T4, en de rest is op mn cloak en wapen na, allemaal epic..
Ik zeg ook, de laatste keer dat ik je Armory zag, dat is al wel een tijdje geleden.
het wapen wil maar niet droppen, en volgend weekend (AV) ga ik het sword bij elkaar grinden. je kan dan lullen wat je wil, maar als ik voor 300G aan enchants/gems/threads eraan investeer, verwacht ik dat ook van mijn buddy.
Daar ben ik het mee eens, als die ander een 'serieus' arena team wil starten moet die er ook moeite voor doen, zeker weten. Als blijkt dat er van de ander uit geen inzet is dan is de keus snel gemaakt lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gisteren weer verder gespeeld op mijn priest.
Ik kreeg een whisper van een guildie die voor zijn Warlock de epic mount quest moest doen in Dire Maul. Dus die maar even geholpen :). Samen met een andere lvl 70 lock en lvl 70 druid was dat zo gebeurd.
Daarna heb ik een nieuwe build (holy/shadow) gemaakt waarmee ik wat makkelijker kan healen in instances (en niet zo vaak oom ga :X). Maar ik heb er wel voor gezorgt dat ik nog steeds de belangrijke shadow talents heb, zodat ik niet teveel opgeef voor solo play ;) (zoals shadowform).
Omdat ik met die respec toch in Ogrimmar stond, besloot ik om wat te gaan doen aan mijn mining. Dus even wat rondjes vlak voor Og en een rondje Crossroads en ik zat alweer op 80 :). Tijdens het minen kreeg ik een whisper van een shammie of ik zin had om Blood Furnace te komen healen.
Groepcompositie was: Enh. Shammie, Prot. pallie, Rogue, Warlock en ik.
Deze groep was echt een verademing. Gewoon alles rustig aanpakken, geen gezeur (zelfs amper iets dat in groepchat werd gezegd). Iedereen wist wat zijn character kon en na een goede run mocht ik de healing chest Raiments of Divine Authority aan het einde looten :D. Ook van de quests die ik daar heb gecompleet kreeg ik leuke items: een healing ring (kon ik eindelijk de RFD ring vervangen :X) en een nieuwe broek :).
Zulk soort PUG's zijn echt leuk om te doen :Y).

Oh en vanavond staat Gruul op de planning. Vorige keer (eerste keer voor de guild) was ik er niet bij, maar vanavond ben ik er zeker bij _o_.

[ Voor 4% gewijzigd door Jerry op 16-01-2008 09:50 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
UTwizard schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 09:39:
[...]

Ik heb ook niet anders beweerd.

[...]

Ik zeg ook, de laatste keer dat ik je Armory zag, dat is al wel een tijdje geleden.

[...]

Daar ben ik het mee eens, als die ander een 'serieus' arena team wil starten moet die er ook moeite voor doen, zeker weten. Als blijkt dat er van de ander uit geen inzet is dan is de keus snel gemaakt lijkt me.
ok, excuus van mijn kant dan. ik wist niet hoelang het geleden was, ging er vanuit dat het nog niet lang geleden was.

anyway, zoals je onderaan zegt.. ik heb het idee dat hij ff mee wil liften met mij, onder het motto van "EZ epixxx". ik denk dat full blue en gemmed, enchanted wel redelijk normaal is om te verwachten..

ik vraag geen runic spellthread op je legs, maar 7 spelldmg gems kosten 1G stuk, en dat is wel het minste wat je kan doen.. verbaasde me btw wel erg dat elke 3 de keren hij als eerste de klos was.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Iemand toevallig nog stil gestaan bij het 1 jarig bestaan van The Burning Crusade vandaag ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-10 13:46

Wootlock

Evilution

Gisteren voor het eerst Nagrand in op me lock. Nagrand is zeker één van de mooiste gebieden in WoW.
Na daar wat gequest te hebben besloten om wat PvP te doen. zette mezelf in de que voor AV en AB.
Eerste waar ik in mocht was AB, dit ging allemal lekker totdat de horde 4 bases kreeg met een 1000 vs 1100 stand voor ons.
Gelijk beginnen er dan mensen te klagen van: "Let them take our last base and lose."
Aan dat soort mensen heb ik zo'n hekel dus ik ga wat tegengas: "Why not stand up and jack their bases instead of farming HK's ?"
Noob:"stfu ur only 66 and u only get farmed"
Ik:"Ok keep farming then I'am gonna get some points back"
Noob:"blablabla u wont get any bases"

2 min daarna met mijn party de horde bases teruggebracht naar 1 :*)
Dus ja ik gaf weer een comment in /bg:"What u gotta say now eh?"
Kreeg helaas geen reply meer :+
De BG helaas wel verloren met 1940 vs 2000 voor de horde.

Daarna ook nog 2x AV gedaan: Voor het eerst dat ik meerder AV gewonnen heb _/-\o_
Toch weer een easy 1500 honor in een klein uurtje

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Laatst online: 24-07 12:56
Sunwell loot??

Of 't echt is... geen idee, maar ziet dr leuk uit :D

Ik hoop trouwens wel dat Blizzard de eerste 3 bazen enigzins te doen maakt voor T4/T5 geared spelers zodat SSC en TK makkelijker te clearen zijn. Zijn nog genoeg mensen die niet eens Hyjal en BT gezien hebben.

[ Voor 44% gewijzigd door Flint op 16-01-2008 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 08:16
redfoxert schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:03:
Iemand toevallig nog stil gestaan bij het 1 jarig bestaan van The Burning Crusade vandaag ? :)
Toevallig wel, toen ik vanmorgen naar mijn werk reed. Dacht eraan dat ik vorig jaar rond deze tijd 2 weken thuis was. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had "vroegah" een addon waarmee ik het level van de quest in de questlog zag, weet iemand welke addon dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:22:
Ik had "vroegah" een addon waarmee ik het level van de quest in de questlog zag, weet iemand welke addon dit is?
Vrijwel elke QuestLog addon heeft deze functie wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-10 08:39
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:22:
is dat niet bunnyquestlevel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-10 23:04
redfoxert schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:23:
[...]

Vrijwel elke QuestLog addon heeft deze functie wel :)
idd...kan me zelfs nog herinneren dat ik ehmmm
Monkeyquest had? opzich handig met veel opties enz

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootlock schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:06:
Gisteren voor het eerst Nagrand in op me lock. Nagrand is zeker één van de mooiste gebieden in WoW.
Na daar wat gequest te hebben besloten om wat PvP te doen. zette mezelf in de que voor AV en AB.
Eerste waar ik in mocht was AB, dit ging allemal lekker totdat de horde 4 bases kreeg met een 1000 vs 1100 stand voor ons.
Gelijk beginnen er dan mensen te klagen van: "Let them take our last base and lose."
Aan dat soort mensen heb ik zo'n hekel dus ik ga wat tegengas: "Why not stand up and jack their bases instead of farming HK's ?"
Noob:"stfu ur only 66 and u only get farmed"
Ik:"Ok keep farming then I'am gonna get some points back"
Noob:"blablabla u wont get any bases"

2 min daarna met mijn party de horde bases teruggebracht naar 1 :*)
Dus ja ik gaf weer een comment in /bg:"What u gotta say now eh?"
Kreeg helaas geen reply meer :+
De BG helaas wel verloren met 1940 vs 2000 voor de horde.

Daarna ook nog 2x AV gedaan: Voor het eerst dat ik meerder AV gewonnen heb _/-\o_
Toch weer een easy 1500 honor in een klein uurtje
Ondanks dat de negatieve attitude natuurlijk nergens op slaat, heeft hij wel een punt betreffende je level. Als 66 zijnde ga je door elke random dps class (die niet ebay is) effortless kapot worden gemaakt.

Over mijn protpally nog even :) Ik heb toch maar besloten om mijn protpally te blijven spelen. Mijn protpally begint inmiddels behoorlijk gegeared te worden (zoek Argaii op Darksorrow, ben nu net 3 weken 70). Ik probeer de daily heroics te doen en hoop over niet al te lang een mooi chestpiece te kopen van de gespaarde badges. Aggro-wise heb ik echter de laatste tijd her en der wel wat kinkjes in de kabel. Heb ik te weinig spelldamage? Of heb ik teveel dodge/parry/miss ipv block (maar geen schade nemen is zo lekker)?
Over de boots/belt die voor badges te koop zijn: de paladin-versies bevatten spelldmg en hit, maar de warriorsversies bevatten zoveel meer hp/dodge/def dat ik toch overweeg om die te pakken. Wat denken jullie hiervan? (voor hen die er ervaring mee hebben dan)

Helaas ga ik helaas deze week kara moeten missen, dus badges is de enige manier nog om echt mijn gear up te graden (shield voor rep misschien). Wel jammer dat in heroics ook de bazen eigenlijk niet meer iets droppen wat de moeite waard is (toch?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 18:20

Neelon

FOR PONY!!!

Flint schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:18:
Sunwell loot??

Ik hoop trouwens wel dat Blizzard de eerste 3 bazen enigzins te doen maakt voor T4/T5 geared spelers zodat SSC en TK makkelijker te clearen zijn. Zijn nog genoeg mensen die niet eens Hyjal en BT gezien hebben.
292 magic damage op die dagger... 50 spell hit op die staff... GIEF...

En reken er maar niet op wat betreft die moeilijkheidsgraad. Is al eerder aangegeven dat Sunwel 25 mans een stapje boven Black Temple zou staan, en die loot reflecteerd dat wel.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Laatst online: 06-10 13:51
Hooli-gan schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:21:
[...]

Toevallig wel, toen ik vanmorgen naar mijn werk reed. Dacht eraan dat ik vorig jaar rond deze tijd 2 weken thuis was. :P
Same here, maar ik kon alleen geen vrij krijgen de dagen erna , alleen de dag zelf ;)

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Laatst online: 24-07 12:56
Neelon schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:27:
[...]

En reken er maar niet op wat betreft die moeilijkheidsgraad. Is al eerder aangegeven dat Sunwel 25 mans een stapje boven Black Temple zou staan, en die loot reflecteerd dat wel.
Ja, maar 'n soort van Loot Reaver zou niet verkeerd zijn :p
Of ze moeten de attunement van Hyjal en BT weghalen zoals ze al eerder bij SSC en TK gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:03:
Is dat interressant dan, dan kunnen we op 11 feb. een nationale feestdag uitroepen voor het 3 jarige bestaan van WoW in zijn algemeenheid. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:26:
[...]

Aggro-wise heb ik echter de laatste tijd her en der wel wat kinkjes in de kabel. Heb ik te weinig spelldamage? Of heb ik teveel dodge/parry/miss ipv block (maar geen schade nemen is zo lekker)?
Je zou een aantal macro's kunnen maken die mij op mijn Prot Paladin ook erg veel hebben geholpen. De spreuk die je kunt casten op een friendly target om daar 3 mobs vanaf te halen kun je bijvoorbeeld erg mooi in een macro verwerken. Net als de bubble op een van je party members. Ik vergeet altijd de namen van die dingen :X
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:26:
Helaas ga ik helaas deze week kara moeten missen, dus badges is de enige manier nog om echt mijn gear up te graden (shield voor rep misschien). Wel jammer dat in heroics ook de bazen eigenlijk niet meer iets droppen wat de moeite waard is (toch?).
Alle laatste bosses in instance droppen op Heroic difficulty een aantal epics. Zal vast wel iets leuks tussen zitten voor tanks, weet ik zelf eerlijk gezegd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
UTwizard schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:35:
Alle laatste bosses in instance droppen op Heroic difficulty een aantal epics. Zal vast wel iets leuks tussen zitten voor tanks, weet ik zelf eerlijk gezegd niet.
Heroic Mechanar : Sun-Eater tank zwaardje en anders kan ie ook een dps plate pants droppen voor je offspec :)

[ Voor 9% gewijzigd door redfoxert op 16-01-2008 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Flint schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:18:
Sunwell loot??

Als je hyjal en bt nog niet eens gezien hebt waarom zou je dan meteen Sunwell/25 in willen?
SSC en TK zijn makkelijk te clearen, de enige problemen zijn Vashj en KT zelf. Tevens zijn dit meer retard checks op het moment dan gearchecks.

Begrijp me niet verkeerd, ik gun het iedereen om alle content te zien, maar waarom zou content overslaan? sure het duurt langer dan andere mensen voor je er bent, maar dat maakt toch niet zoveel uit?

Naast de 25 man raid geeft de sunwell ook een 5 man instance met meerdere bosses welke ook eerst unlocked moeten worden, net als de 25 mans.
redfoxert schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:37:
[...]

Heroic Mechanar : Sun-Eater tank zwaardje en anders kan ie ook een dps plate pants droppen voor je offspec :)
Als pala tank is ie beter af met Continuum Blade of het zwaard van Murmer :)

[ Voor 13% gewijzigd door Bokkie op 16-01-2008 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Laatst online: 06-10 13:51
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:33:
[...]

dan kunnen we op 11 feb. een nationale feestdag uitroepen voor het 3 jarige bestaan van WoW in zijn algemeenheid. :P
Ik vier het al ! ;) moet toch een reden hebben om een stukje taart te eten en een extra biertje te pakken

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Neelon schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:27:
[...]

vergelijk die casterdagger met die casterstaff..

dagger heeft 292 spelldmg en paar andere stats
staff heeft 266 spelldmg en paar sockets...

beetje krom imo

[ Voor 68% gewijzigd door BootVluchteling op 16-01-2008 10:47 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.