Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 145 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.206 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Weakling schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:55:
Hoera! Voor het eerst Kara gecleared met onze guild *O*

Op de badges na geen enkele drop waar ik iets mee kan. Sowieso heeft het me behoorlijk wat gold gekost de hele run, maar wat een toffe encounters zeg!

Wel meteen een groot nadeel van mijn spriest ontdekt ten opzichte van de andere casters, mijn main spell Mind Flay heeft "maar" een range van 24yd, waardoor ik vaak als enige van de clothies bij verschillende bosses in range moet komen. Plus onze healers hebben liever niet dat ik mijn Shadow Word: Death in mijn spell rotatie gebruik :/

Kortom, ik hou alleen Mind Blast over die ik om de 7 sec "veilig" kan uitvoeren, maar dan hou ik helemaal geen dps meer over. Daar wordt de raid ook niet blij van, dus ik Flay er toch nog lekker op los en let ondertussen op wat de boss uitspookt.

Vraagje: kunnen andere spriests hier wel redelijk goed SW:D in hun spell rotatie bij raids gebruiken of is dat bij jullie ook niet echt gewenst?
Ik mis Shadow Word: Pain hier ... En anders ga je toch smiten ! :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Hydra schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:48:
Dat ben je ook wel op level 70. Ik heb nu 4 pieces S1 aan op m'n druid, en rogues stunlocken me nog steeds dood :(
Same here. Ik heb maar één S1 item, maar als ik door een Rogue wordt gestunned, dan is het eigenlijk gewoon over. Soms kan ik er nog net een heal uitpersen, naar Cat gaan maar dan wordt ik meestal alsnog gestunned voor ik kan vluchten. Ach ja, als Resto moet ik ook gewoon achter de rest blijven en Hot's, Roots en Cyclones casten, denk ik. :P

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren voor de gein naar Onyxia.
Had wel is gehoord dat dat met 2 man kan. Lock/Pala? Anyway, met z'n 2en durfden we niet aan.
Dus met een Prot war en een lock gegaan. Maar dat duurt wel lang zeg, denk al met al wel 30 minuten fight. Kwam vooral omdat die Warrior helemaal nix geen dmg kreeg, en vrij weinig rage had, en zo ook weinig aggro, dus die lock was gewoon aan het wanden op een gegeven moment.

Maargoed, toch 180gold. 6nexus wat 2 large prismatic shards werden, en wat andere troep. Wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:00:
[...]

Same here. Ik heb maar één S1 item, maar als ik door een Rogue wordt gestunned, dan is het eigenlijk gewoon over. Soms kan ik er nog net een heal uitpersen, naar Cat gaan maar dan wordt ik meestal alsnog gestunned voor ik kan vluchten. Ach ja, als Resto moet ik ook gewoon achter de rest blijven en Hot's, Roots en Cyclones casten, denk ik. :P
Of je drukt barkskin in, gaat naar bear, stunned, terug HoT en wegrennen. Een rogue maakt je vrij weinig in bear form.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2008 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:23
William/Ax3 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:56:
[...]

gz m8 *O*.

Wij hebben gisteren weer zitten wipen op Morogrim Tidewalker beste try was 20%. We hebben nog teveel moeite met die domme murlocks. Healers pakken teveel agro daar healers dood is wipe. Ze lieten mij steeds een frost trap plaatsen in die hal maar volgens mij is dat gewoon nutteloos omdat de healers dan nog meer agro bouwen op die mobs. Iemand hier tips wat je het beste hier kan doen met die pokke vissekoppen? Dacht zelf dat het beter is om maar die mobs wanneer md up is te pullen met een multi richting de pali tank. Maar hoe kunnen de pali tanks snel agro pakken op die krengen zodat de rest kan aoen en de healers dus niet gepakt worden.
Righteous fury (extra threat thingy?) en een life tappende lock healen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:02:
Gisteren voor de gein naar Onyxia.
Had wel is gehoord dat dat met 2 man kan. Lock/Pala? Anyway, met z'n 2en durfden we niet aan.
Dus met een Prot war en een lock gegaan. Maar dat duurt wel lang zeg, denk al met al wel 30 minuten fight. Kwam vooral omdat die Warrior helemaal nix geen dmg kreeg, en vrij weinig rage had, en zo ook weinig aggro, dus die lock was gewoon aan het wanden op een gegeven moment.

Maargoed, toch 180gold. 6nexus wat 2 large prismatic shards werden, en wat andere troep. Wel leuk.
dual wield tanken :D meer damage, meer rage, iets meer healing. want a cookie ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:05:
[...]

dual wield tanken :D meer damage, meer rage, iets meer healing. want a cookie ? :P
Mjah, tuurlijk dual wielde die, maar ja, wapens is het enige wat je kan veranderen in combat, had liever gezien dat ie helemaal dps gear ging, want was echt niks geen damage. Maar we hadden geen id hoe hard die zou slaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2008 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:03:
Of je drukt barkskin in, gaat naar bear, stunned, terug HoT en wegrennen. Een rogue maakt je vrij weinig in bear form.
Tegen de tijd dat ik uit de stunlock ben, zit ik op 2k. Blind -> stealth en POOF dood. Feral druids zijn goed tegen rogues, resto druids absoluut niet. Als ik geluk heb (5% stun resist op head) kan ik wegkomen, maar een rogue killen lukt me echt niet.

Sowieso zijn rogues by far de lastigste tegenstander. Een warrior kan ik nog wel van wegkomen. Een rogue stunlocked me gewoon dood. Niet dat rogues bijzonder overpowered zijn ofzo, maar die stunlock is echt wel enorm irritant.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:41
William/Ax3 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:56:
[...]

gz m8 *O*.

Wij hebben gisteren weer zitten wipen op Morogrim Tidewalker beste try was 20%. We hebben nog teveel moeite met die domme murlocks. Healers pakken teveel agro daar healers dood is wipe. Ze lieten mij steeds een frost trap plaatsen in die hal maar volgens mij is dat gewoon nutteloos omdat de healers dan nog meer agro bouwen op die mobs. Iemand hier tips wat je het beste hier kan doen met die pokke vissekoppen? Dacht zelf dat het beter is om maar die mobs wanneer md up is te pullen met een multi richting de pali tank. Maar hoe kunnen de pali tanks snel agro pakken op die krengen zodat de rest kan aoen en de healers dus niet gepakt worden.
Wat wij doen:
1. Tank morogrim in de deur naar Fathom lord met zijn rug naar de kamer
2. Alle ranged + healers bij de rechter pilaar
3. Alle pala's (dus ook de healers) bij de linker pilaar
4. na earthquake healen de Pala's Full out en doen de overige healers niks/zeer rustig aan
5. Murlocks komen vanzelf naar de pala's, waar de pala tank met consecration vanself agro pakt. (eventuele offtanks pakken de eventuele losse murlocks op en spammen thunderclap + demorelising shout)
6. zodra alle murlock op 1 hoop doen de mages een frost nova (maak hier een roulatie in zodat ze continue vast zitten)
7. ranged aoe op de murlocks (arcane explosions = dode mage)
8. rinse and repeat

Dit moet het zo'n beetje zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:03:
Dit zou ik eens kunnen proberen, thanks! Nog veel te weinig pvp gedaan om zulke dingen te hebben bedacht. :)
Hydra schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:10:
Tegen de tijd dat ik uit de stunlock ben, zit ik op 2k. Blind -> stealth en POOF dood. Feral druids zijn goed tegen rogues, resto druids absoluut niet. Als ik geluk heb (5% stun resist op head) kan ik wegkomen, maar een rogue killen lukt me echt niet.

Sowieso zijn rogues by far de lastigste tegenstander. Een warrior kan ik nog wel van wegkomen. Een rogue stunlocked me gewoon dood. Niet dat rogues bijzonder overpowered zijn ofzo, maar die stunlock is echt wel enorm irritant.
Inderdaad. Vaak is het vooral de stunlock die het 'm doet. Maar ik ga het toch eens proberen, of ik in Bear kan komen en dan terug kan stunnen en rennen. :)

[ Voor 52% gewijzigd door OkkE op 15-01-2008 11:14 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:07:
[...]

Mjah, tuurlijk dual wielde die, maar ja, wapens is het enige wat je kan veranderen in combat, had liever gezien dat ie helemaal dps gear ging, want was echt niks geen damage. Maar we hadden geen id hoe hard die zou slaan.
Afhankelijk van de tank natuurlijk maar pre-TBC is ze al 5-manned of zelfs 4-manned dus dan moeten 3 TBC geared players dat toch echt wel aankunnen :)

Hoeveel DB's heb je gehad eigenlijk??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

Weakling schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:55:
Hoera! Voor het eerst Kara gecleared met onze guild *O*

Op de badges na geen enkele drop waar ik iets mee kan. Sowieso heeft het me behoorlijk wat gold gekost de hele run, maar wat een toffe encounters zeg!

Wel meteen een groot nadeel van mijn spriest ontdekt ten opzichte van de andere casters, mijn main spell Mind Flay heeft "maar" een range van 24yd, waardoor ik vaak als enige van de clothies bij verschillende bosses in range moet komen. Plus onze healers hebben liever niet dat ik mijn Shadow Word: Death in mijn spell rotatie gebruik :/

Kortom, ik hou alleen Mind Blast over die ik om de 7 sec "veilig" kan uitvoeren, maar dan hou ik helemaal geen dps meer over. Daar wordt de raid ook niet blij van, dus ik Flay er toch nog lekker op los en let ondertussen op wat de boss uitspookt.

Vraagje: kunnen andere spriests hier wel redelijk goed SW:D in hun spell rotatie bij raids gebruiken of is dat bij jullie ook niet echt gewenst?
Ik ben mijn eigen Shadow Priest nog volop aan het gearen, kom nu eindelijk richting de 1k bonus damage (ga er 20 overheen ofzo als ik die badge offhand heb), alleen ben ik mijn aggro nog wat aan het aftasten, met MindBlast erbij wordt die toch eng hoog. Shadow Word Death gebruik ik nog niet veel in raids omdat ik dan te snel OOM ga, maar ik ga hem over een tijdje toch wel inbouwen denk ik, al laat ik het de healers wel vooraf weten.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Neelon schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:19:
[...]

Ik ben mijn eigen Shadow Priest nog volop aan het gearen, kom nu eindelijk richting de 1k bonus damage (ga er 20 overheen ofzo als ik die badge offhand heb), alleen ben ik mijn aggro nog wat aan het aftasten, met MindBlast erbij wordt die toch eng hoog. Shadow Word Death gebruik ik nog niet veel in raids omdat ik dan te snel OOM ga, maar ik ga hem over een tijdje toch wel inbouwen denk ik, al laat ik het de healers wel vooraf weten.
Daar heb je toch VE voor, SW:D heb je er dan zo weer bij geheald lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:16:
[...]

Afhankelijk van de tank natuurlijk maar pre-TBC is ze al 5-manned of zelfs 4-manned dus dan moeten 3 TBC geared players dat toch echt wel aankunnen :)

Hoeveel DB's heb je gehad eigenlijk??
Sorry, DB's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Nivado schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:23:
[...]

Nou, 1.5k per SD:Death cooldown van geloof 6-8 seconden, die healt Vamperic Embrace er echt niet bij in die korte tijd.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
speel zelf geen SP maar heb je niet VE, VT, mindflay, mindblast, SW Pain. als je die er allemaal op hebt zitten mag je als het goed is gaan bidden dat je geen aggro pakt.....

je hebt echt niet minder spells dan andere classes, misschien dat je niet moet denken dat je wel ff bovenaan de dmgchart eindigd met je SP (wat wel mogelijk is) maar meer dat je een mana batterij bent voor bijv de mages en healers

Als enhancement shaman zal ik aardig wat dps doen maar inprincipe staan de mages en rogues etc boven mij. Waar ik wel voor zorg is dat rogues + warriors windfury krijgen wat een super boost is voor hun. Daarnaast strength wat ook rond de 150 attack power is. Daarna nog wat mana voor de casters als nodig.

[ Voor 67% gewijzigd door thewizard2006 op 15-01-2008 11:32 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:19
Nivado schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:11:
[...]

Wat wij doen:
1. Tank morogrim in de deur naar Fathom lord met zijn rug naar de kamer
2. Alle ranged + healers bij de rechter pilaar
3. Alle pala's (dus ook de healers) bij de linker pilaar
4. na earthquake healen de Pala's Full out en doen de overige healers niks/zeer rustig aan
5. Murlocks komen vanzelf naar de pala's, waar de pala tank met consecration vanself agro pakt. (eventuele offtanks pakken de eventuele losse murlocks op en spammen thunderclap + demorelising shout)
6. zodra alle murlock op 1 hoop doen de mages een frost nova (maak hier een roulatie in zodat ze continue vast zitten)
7. ranged aoe op de murlocks (arcane explosions = dode mage)
8. rinse and repeat
Dit moet het zo'n beetje zijn.
Waarom niet de murlocks Aoe'en direct op/achter Tidewalker, zodat je aoe ook hem raken?
Zo doen wij het in ieder geval altijd, warrior/pally tanks pikken de murlocs vroeg op, brengen ze achter tidewalker, paar consecrations, en aoe'en maar.
Healer aggro lossen we op door alle healers ook direct achter tidewalker te zetten, zodat de murlocs die voor hun gaan alsnog direct door de Consecrate van de Paladin tank opgepakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Deep Breaths :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
deep breath's

edit:
met hem dus ^^

[ Voor 8% gewijzigd door addictive op 15-01-2008 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gooi er gelijk VT, VE, Pain, Sw D, MB, MF,MF etc incl trinkets op en trek nog geen aggro van onze Tanks.
dus de gear en/of skills van je tank zijn niet zo goed.
Raidbuffed kom ik op 1600+ dmg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Nivado schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:23:
Probleem daarvan is aggro. Of je moet gruwelijk laat beginnen met casten, waardoor je totale damage mijlen ver achterblijft bij de andere casters of je moet tussendoor geregeld even wachten met casten totdat je aggro weer in orde is.

De threat kun je (uit mijn hoofd) voor shadow spells zonder buffs maar met 10% reduceren. Waarvan 6% via talents, 2% via subtlety op je cloak en 2% via een metagem.

In ieder geval gebruik ik VE vaak pas halverwege een boss fight als de tank zoveel aggro heeft dat ik daar niet makkelijk meer overheen kan komen.
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:35:
Ik gooi er gelijk VT, VE, Pain, Sw D, MB, MF,MF etc incl trinkets op en trek nog geen aggro van onze Tanks.
dus de gear en/of skills van je tank zijn niet zo goed.
Raidbuffed kom ik op 1600+ dmg
Hmm, dan zal het dat wel zijn waarschijnlijk. Hoewel ik qua tanking niets te klagen heb met onze tanks, want ze houden de rest echt heel netjes uit de wind (zolang "wij" clothies ook een beetje blijven opletten).

Oeh, 1600+ dmg, erg erg netjes. Zit nu zelf op 1100+ unbuffed (geen idee buffed) en dat vond ik al best goed van mezelf :$

[ Voor 30% gewijzigd door Plekuz op 15-01-2008 11:40 ]

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:36:
[...]
Oeh, 1600+ dmg, erg erg netjes. Zit nu zelf op 1100+ unbuffed (geen idee buffed) en dat vond ik al best goed van mezelf :$
Das wel met alles up :P

en je kan met shadow afinity je threat met 24 % verminderen

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2008 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 20:58
Hydra schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:48:
[...]

Dat ben je ook wel op level 70. Ik heb nu 4 pieces S1 aan op m'n druid, en rogues stunlocken me nog steeds dood :(

Gister had ik een beetje een dipje. Was van plan nog even flink honour te grinden, maar AV ging gewoon te kut. Elk potje verloren, en dan maar 120 of 188 bonus honour. We hebben 't zelfs voor mekaar gekregen maar 62 bonus honour te krijgen in een potje omdat mensen zich gewoon niet met de bunkers bezig hielden. Daarna een potje WSG gedaan voor de daily. Start je dankzei die eikels die hun popup hiden met 2 man tegen 10 allies. Dus, 1-0 achter. Toen er eenmaal 10 horde spelers waren werd het gewoon een stalemate. Grootste deel van de groep was mid-field aan het farmen. Vervelende was alleen dat er een hele irritante rogue op de allied flag stond waar ik niks tegen kon doen, die had me op 2k health als ik uit m'n stunlock kwam (zat vol in de S2/S3 en was ook nog eens een goeie speler). Na een half uur opeens enorme lagspikes, toen was ik het dus zat. Alt-F4 en ben TV gaan kijken :(

Ik moet denk ik maar ff ophouden met die honour grind, want het begint me gewoon te veel tegen te staan. AV gaat zo slecht tegenwoordig, en het lukt me ook niet echt meer in /care mode te gaan. Krijg je van dit soort situaties:

Ik: "Guys, SP GY is undefended, alliance will recap if we don't guard it"
Retard: "Why don't you do it yourself? lolroflcopter"
Ik: "Wish I could, but I'm deffing IW all by myself"
Retard: "Who cares about towers, we lose anyway"
/wrist

Die mensen die tegen hun zin honour grinden 'caren' heel erg om hun towers. Jammer dat sommige mensen niet snappen dat het efficienter is om meteen voor alle towers te gaan dan met 30 man Balinda te zergen.

*zucht*
Hehe Argent dawn zit toch bij Dunemaul in de battlegroup? Dan hebben we gister jullie leven echt zuur gemaakt =D. waren aardig wat snuggere mensen gisteren online bij alliance dus alles bij FW etc was geen probleem. Dan hebben we met de 2 guildies waar ik altijd mee speel eig alleen maar 1 standaard plan:

1: SH bunker terugcappen
2: 2 man SH bunker defenden, rogue als scout bij IW bunker
3: als IW beetje te doen is 1 man naar IW bunker.
4: IW bunker terugcappen.
5: wachten op DB GY capture door horde ( DB GY moet in horde handen zijn anders wordt horde bij relief hut/cave gespawned na een kill, en dat vindt aanval meestal niet zo fijn)
6: IW GY terugcappen.
7: alles wat rood of nog neutraal is terugcappen.

meestal lukt dit met 3 man wel aardig, en het levert per potje zoveel meer honor op. Gister hadden wij dus inderdaad een potje waar in alles gecapped was van horde en al onze torens nog heel. _/-\o_ . zal me niet verbazen als jij in dat potje heb gezeten hydra , maar thanks voor de honor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:33
thewizard2006 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:29:
speel zelf geen SP maar heb je niet VE, VT, mindflay, mindblast, SW Pain. als je die er allemaal op hebt zitten mag je als het goed is gaan bidden dat je geen aggro pakt.....
Zou voor een goeie tank geen prob moeten zijn. VE, VT, SW:P, SW:D, MB, opvullen met MF, verder dots uphouden. Als aggro een probleem is laat ik in de eerste 10-60 seconden VE en SW:D weg, scheelt al een boel.

Edit: onze spriest met unbuffed zo'n 1200dmg geloof ik deed constant minder dan 1k TPS, terwijl onze tanks dat makkelijk halen en hij ze dus nooit in zal halen.

[ Voor 13% gewijzigd door porn* op 15-01-2008 11:45 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Weakling schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:36:
[...]

Probleem daarvan is aggro. Of je moet gruwelijk laat beginnen met casten, waardoor je totale damage mijlen ver achterblijft bij de andere casters of je moet tussendoor geregeld even wachten met casten totdat je aggro weer in orde is.

De threat kun je (uit mijn hoofd) voor shadow spells zonder buffs maar met 10% reduceren. Waarvan 6% via talents, 2% via subtlety op je cloak en 2% via een metagem.

In ieder geval gebruik ik VE vaak pas halverwege een boss fight als de tank zoveel aggro heeft dat ik daar niet makkelijk meer overheen kan komen.
Is dat maar 6% van talents? ik dacht dat het 15% was (hit rating was 6% dacht ik) ik kan het alleen nu niet nakijken.

Wat doen de ervaren SP's hier eigenlijk op trash mobs? ik merk dat in instances (ben pas 67) de mob al dood is voor ik dmg begin te doen (lees shadow weaving is fully stacked). Ik haal normaal makkelijk 400-450 dps, maar in instances op trash kom ik niet boven de 300-350 uit :( Hebben jullie wat tips voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

25% reductie via 3/3 talents dacht ik zelfs. Probleem is, MindBlast is een high threat spell, mijn cape is nog niet goed genoeg voor die 2% enchant, en een MetaGem kan ik niet gebruiken omdat ik de SpellStrike set gebruik. Die MetaGem met -2% threat, dacht dat die er alleen in een healing variant was trouwens.

Hir rating met talents is maximaal 10% trouwens.

Als Moroes z'n cape nu eens liet vallen, kan ik ook die laten enchanten. Zelfde geldt voor de gloves van Attumen... stel vrekken dat het zijn.

En ja, misschien moeten de tanks ook ergens aanpassingen doen, weet alleen niet wat ze doen en ik heb de ballen verstand van tanken in WoW.

[ Voor 4% gewijzigd door Neelon op 15-01-2008 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Gebruik Omen en check hun TPS, als ze niet sustained 800-1000 op Kara bosses halen sucken ze :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 20:58
Nivado schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:44:
[...]

Is dat maar 6% van talents? ik dacht dat het 15% was (hit rating was 6% dacht ik) ik kan het alleen nu niet nakijken.

Wat doen de ervaren SP's hier eigenlijk op trash mobs? ik merk dat in instances (ben pas 67) de mob al dood is voor ik dmg begin te doen (lees shadow weaving is fully stacked). Ik haal normaal makkelijk 400-450 dps, maar in instances op trash kom ik niet boven de 300-350 uit :( Hebben jullie wat tips voor mij?
al geprobeerd snel achter elkaar rank1 SW:Pain te spammen op target om dan dmg te gaan doen? snelste manier denk ik om shadowweave te stacken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:09

TiMMieJ

PSN: Orixez

Mijn rotatie op trash is: VT -SW:P - MF - MF - MB - SW:D en dan herhalen en dots vernieuwen wanneer mogelijk. Op bossfights doe ik eigenlijk nooit een SW:D tenzij we die al een tijd op farm hebben en de healers genoeg opletten voor de dmg. VE gebruik ik ook alleen op bossfights waarvan ik weet dat ik geen aggro daardoor kan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister avond weer vashj try's gehad een paar hele goede try's tussen waaronder een 5% maar toen ging de tank dood op de 1 of andere manier :( p2 hebbe we nu in principe helemaal onder controle soms alleen btje kleine screwups met mense die niet in de buurt zijn bij de shield pillars om ze neer te hale waardoor 't soms wel ens langer dan nodig duurt )

hadden ook 1 try er tussen waar vashj opeens evade in p3 terug na 100% ( was ook zo'n btje de enigste try die een perfecte p2 had jammer genoeg :( ) waarschijnlijk downe ze em vanavond maar kan er niet bij zijn ivm werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 23:29:
[...]

Kijk deze build lijkt mij dus helemaal geweldig:

http://www.wow-europe.com...0033310002500302300520351

-Hoge critkans in combinatie met Expose Weakness;
-Clever Traps om de CC te verbeteren (ik haat het als ik moet Kiten tijdens een gevecht);
-Mana efficiency met Thrill of the Hunt en 2 punten in Efficiency (MM);

Ok je mist nu je 20% increased attack speed dus ik weet ook niet of de DPS van deze build in de buurt komt van de BM talentbuild, maar het lijkt me wel een leukere build dan de standaard BM BS :P.
lol, Dit is bijna dezelfde build als die ik aan het uitproberen ben :) Heb alleen niet die 2 punten in ME , deze punten heb ik in Go for the Troat.

"Probleem" bij mij is dat ik Sunfury Bow heb. Voor BM zou die BBW gun beter zijn maar je laat de sunfury bow toch niet liggen :? Aangezien ik op 604 agi zit zat ik er aan te denken om SV te gaan en daarom probeer ik wat SV builds uit. Kost wel wat, 50g per respec 8)7

Ik gebruikte als BM wel de zogenaamde all-in-one macro en dat maakt het leven zooo saai. Ik had hem op mijn scroll up zitten dus alles wat ik doe is scrollen |:(
Het is wel mana efficient moet ik zeggen en je haalt wel het maximale uit de BM tree.

En deadsy als jij ervaring hebt met SV zou je dan miss ff een goeie build kunnen schetsen, ik heb zoals ik al eerder zei amper ervaring met SV. Hier is een link naar mijn armory Armory Link

p.s.Dont start about the boots, working on it O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neelon schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:44:
MindBlast is een high threat spell,
Je zal wat vaker de patch notes moeten of de tooltip van mindblast moeten lezen.
Dit is volgens mij sinds de komst van TBC aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
OkkE schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:11:
Inderdaad. Vaak is het vooral de stunlock die het 'm doet. Maar ik ga het toch eens proberen, of ik in Bear kan komen en dan terug kan stunnen en rennen. :)
Rogues hebben nogal veel dodge, en die stun heeft nogal een CD. Als resto heb je ook geen +hit gear. Dush die bash is een lifesaver ALS 'ie hit. Dus dat is wat ik standaard doe. Als ik trinket up heb: trinket. Dan bearform spammen en als dat lukt bash spammen. En dan travelform en wegwezen. Als ik geen trinket heb, zit ik op 2k als ik uit de stun kom, en dan ben ik ongeveer dood tegen de tijd dat ik in bearform zit en kan bashen.

Ik heb flink wat duels tegen een guildy rogue (die helaas naast goed gegeared te zijn ook nog eens erg goed een stunlock op kan houden), en ik kon eigenlijk alleen wegkomen als ik m'n trinket up had of een resist op de eerste stun (KS neem ik aan) kreeg.
Zontar schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:43:
Hehe Argent dawn zit toch bij Dunemaul in de battlegroup?
Yup!
meestal lukt dit met 3 man wel aardig, en het levert per potje zoveel meer honor op. Gister hadden wij dus inderdaad een potje waar in alles gecapped was van horde en al onze torens nog heel. _/-\o_ . zal me niet verbazen als jij in dat potje heb gezeten hydra , maar thanks voor de honor ;)
Haha, welcome :) Als je een keer een druid genaamd Sammia ziet, laat me dan lopen ajb :) Zit in resto gear en doe dus toch geen damage :P Ik neem het je niet kwalijk hoor, je kunt met 5 man een enorm verschil maken. Probleem is alleen dat de sfeer aan de Horde kant zo verziekt is dat er gewoon niet samengewerkt wordt, mensen die om hulp vragen voor een node genegeerd of afgezeken worden, en er hordes Hordies rondlopen die niks anders uitkramen dan onzin als "who cares about towers". Enorm frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 20:52:
Nog ff over dragonblight, ik irriteer me mateloos aan al die newbs die de hele tijd zeggen, "english server talk english!" Daarna volgt dan weer een flame discussie van drie kwartier op trade chanel en general chat...
Dit is onder andere de reden dat ik me dood erger aan nederlanders. Wij zijn nederlanders dus wij spreken nederlands in general/trade op een engels-talige server. Mijns inziens gewoon onbeschoft.

Als je zo nodig alleen nederlands wilt praten, maak dan een channel aan, post het op het forum (wel in het engels natuurlijk) en de mensen die te lui zijn om engels te spreken komen wel op het channel. Of zoek een "nederlands only" guild.

Ik lig dubbel van het lachen als ik posts zie dat personen een temperary ban krijgen, omdat ze de regels niet nakomen (waaronder de regel dat engels de voertaal is).

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:53:
[...]

Je zal wat vaker de patch notes moeten of de tooltip van mindblast moeten lezen.
Dit is volgens mij sinds de komst van TBC aangepast.
O, moet ik eens checken dan. Heb sinds een paar uur na TBC eigenlijk niks meer met mijn Priest gedaan, heb ik een week of 3 geleden weer opgepikt en naar 70 gerushed, en weer mijn main gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
ff op wat vragen/meningen inhaken.

Enhancement 2x1h vs 2h.
Voor pvp is een dikke 2h veel beter tbh.
Buiten dat je meer talent points overhoud om in andere usefull dingen te steken (imp Ghostwolf oa) heb je minder +hit nodig en doet een 2h gewoon meer dmg dan 2x 1H van gelijke lvl.
WF procs/crits en SS is nogaltijd wpnspeed en top end dmg afhankelijk, en 2handers zijn nogaltijd trager en hebben een hogere topend dmg.
Enige reden kan zijn dat je casters wil irritiren met 1handers om hun casts te interupten, magoe dat weegt niet op tegen de optie om clothies te one/two shotten.

Als pvp specced shammy is een elemental/enh spec cker een optie, met elemental devastation heb je een kleine kans om een sloot meer crit te krijgen. Veel handiger dan de +hit talent in resto (met 2h kan SS/WF toch al (bijna) niet missen, imp totems in pvp is meh en healing als Enhancment? Laat me niet lachen.
Voor PVE is die EJ draad de bijbel, leer hem uit je hoofd en handel ernaar.

Overhealing.
lol, overhealing is totaal niet intressant.
Het zijn maar 2 situaties in een wow fight, een dooie speler en een levende.
Als ik mijn targets levend houd en daarbij 35/40% overhealing doe en toch nog zat mana over heb aan het eind van de fight wat is dan het probleem?
En hoeveel smoother kan een fight worden als je aan het eind 25 man levend heb en je ruim voor de enrage timer zit?

Als je mana problemen heb slik je maar potten of vraag je om een shadowpriest/resto shaman in je group. Of probeer minder hard om op die #1 spot te komen in de healing meters en doe gewoon je normale job.

magoe, vanavond een hele avond voor Archimonde, plenty healers en goede tanks ingeschreven... gief moer DPS.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Hydra schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:53:
Rogues hebben nogal veel dodge, en die stun heeft nogal een CD. Als resto heb je ook geen +hit gear. Dush die bash is een lifesaver ALS 'ie hit. Dus dat is wat ik standaard doe. Als ik trinket up heb: trinket. Dan bearform spammen en als dat lukt bash spammen. En dan travelform en wegwezen. Als ik geen trinket heb, zit ik op 2k als ik uit de stun kom, en dan ben ik ongeveer dood tegen de tijd dat ik in bearform zit en kan bashen.
Ik heb inderdaad precies het zelfde probleem, met daarbij dat ik echt totaal alles voor PVE heb afgestemd. Dat icm mijn weinige PVP ervaring, zorgt er voor dat ik eigenlijk bijna geen kans maak.

Maar och, maakt me ook niet zo uit; ik ben er zo één die in /care mode honor aan het farmen is, door gewoon kip-zonder-kop mee te rennen met de rest en heals te spammen. :)

Ik vind PVP niets, zal mijn build er sowieso nooit voor optimaliseren, dus dan zal ook de PVP feral set niet echt uitkomst bieden, waardoor ik steeds heel snel gekilled wordt, zodat ik er ook nooit plezier ik zal krijgen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Gisteren me lockje naar 66 gebracht en me shaman naar 30.
Windfury icm [Corpsemaker] is heel erg leuk :p nu nog me call of air quest finishen.

Ik zit hier echter met een probleem, ik kan de NPC in de grot niet vinden :?
Iemand die misschien wat extra info heeft. aangezien thottbot en wowhead de locatie niet hebben

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootlock schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 12:02:
Gisteren me lockje naar 66 gebracht en me shaman naar 30.
Windfury icm [Corpsemaker] is heel erg leuk :p nu nog me call of air quest finishen.

Ik zit hier echter met een probleem, ik kan de NPC in de grot niet vinden :?
Iemand die misschien wat extra info heeft. aangezien thottbot en wowhead de locatie niet hebben
kan me niet herinnere dat die npc in een grot zit was 't niet boven op die berg waar exodar half in zit?(lang gelede tho shaman gelvld vlak na tbc uit kwam en is nu al een tijdje 47 xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23

Haha, welcome :) Als je een keer een druid genaamd Sammia ziet, laat me dan lopen ajb :) Zit in resto gear en doe dus toch geen damage :P Ik neem het je niet kwalijk hoor, je kunt met 5 man een enorm verschil maken. Probleem is alleen dat de sfeer aan de Horde kant zo verziekt is dat er gewoon niet samengewerkt wordt, mensen die om hulp vragen voor een node genegeerd of afgezeken worden, en er hordes Hordies rondlopen die niks anders uitkramen dan onzin als "who cares about towers". Enorm frustrerend.
fijn om te horen dat het dus niet alleen zo aan alliance kant is :)

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Nivado schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:44:
[...]

Op trash is mijn rotatie VE - VT - SwP - MF - MF - MB - MF - ( inmiddels VT afgelopen dus vernieuwen ) - VT - etc.

Zorg dat je dots altijd up zijn, voorals SwP omdat die je meeste dmg doet qua ticks. Lees de shadowpriest post maar op Elitejerks en je zal een hoop leren qua rotaties en je dps hoog houden. Ik vergat altijd de dots constant up te houden, maar sinds ik die post gelezen heb, heb ik een hoop geleerd en gemerkt dat m'n dmg omhoog geschoten is.

Tip, zorg dat je een dot timer heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Fratti schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 12:16:
[...]

Op trash is mijn rotatie VE - VT - SwP - MF - MF - MB - MF - ( inmiddels VT afgelopen dus vernieuwen ) - VT - etc.

Zorg dat je dots altijd up zijn, voorals SwP omdat die je meeste dmg doet qua ticks. Lees de shadowpriest post maar op Elitejerks en je zal een hoop leren qua rotaties en je dps hoog houden. Ik vergat altijd de dots constant up te houden, maar sinds ik die post gelezen heb, heb ik een hoop geleerd en gemerkt dat m'n dmg omhoog geschoten is.

Tip, zorg dat je een dot timer heb.
www.shadowpriest.com is ook een hele goede. Heb ik al veel info vanaf gehaald, vooral qua gear upgrade is het een goede (wat is beter en waarom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Bedankt voor de tips mensen, ik ga eens naar kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:14

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Mik3 en thewizard2006, thnx alot voor jullie commentaar en toelichting op mn shaman dilemma's! Heb me gisteravond ingelezen op die elitejerks enhancement pagina en er is me een heleboel duidelijk geworden. Heb nog niet gerespecd (geldgebrek gisteravond, en daarna tijdgebrek vanwege instances) maar dat gaat vanavond gebeuren denk ik en ik ga iig een boel opvolgen van thewizard2006's talent tips. Ik heb iig besloten te gaan dual wielden en heb mn eerste Gladiator's Cleaver gekocht, nog ff wat potjes EotS doen voor de andere.

Routed eveneens bedankt voor je shaman info. Dat ik niet 2H blijf heeft idd te maken met dat ik niet primair PvP specced wil zijn, PvE trekt me veel meer. Als ik veel zou PvP'en zou ik denk ik ook elemental speccen trouwens.

Thewizard2006, ik weet dat mn shoulders elemental zijn, maar het is het beste wat ik heb atm en het boost mn shocks wel (en mn looks niet te vergeten! :+ )

Gisteravond met NoEinstein's warrior als tank een guildrun BM gedaan, nu attuned voor Kara. In BM fijn Hourglass of the Unraveller mogen looten (eerder heb ik daarop ook al wel eens mogen rollen maar ging ie naar een ander). Ook nog een stuk heroic Bota gedaan maar na de satyrboss moesten er mensen weg dus die hebben we niet afgemaakt. Wel weer wat badges erbij; binnenkort kan ik Stonebreaker Totem kopen.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Neelon schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 12:21:
[...]

www.shadowpriest.com is ook een hele goede. Heb ik al veel info vanaf gehaald, vooral qua gear upgrade is het een goede (wat is beter en waarom).
Idd, qua gear gebruik ik hun guide absoluut en merk ook een verschil. Dus zeker aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Haha, welcome :) Als je een keer een druid genaamd Sammia ziet, laat me dan lopen ajb :) Zit in resto gear en doe dus toch geen damage :P
Tuurlijk, we blijven graag de warrior of rogue bestoken die jij aan het healen bent, ipv de healer eerst om te leggen. Dat is alleen maar goed voor de totale damage done aan het eind. :+
Ik neem het je niet kwalijk hoor, je kunt met 5 man een enorm verschil maken. Probleem is alleen dat de sfeer aan de Horde kant zo verziekt is dat er gewoon niet samengewerkt wordt, mensen die om hulp vragen voor een node genegeerd of afgezeken worden, en er hordes Hordies rondlopen die niks anders uitkramen dan onzin als "who cares about towers". Enorm frustrerend.
Ik dacht dat Horde zo veel meer volwassen was dan de alliance kiddo's? :D

Overigens hoop ik wel dat er nog iets wordt gedaan aan de horde premades in Alterac Valley, aangezien het volgens Blizzard niet ondersteund wordt. In de Cyclone battlegroup is er voor Alliance slechts 1 manier om nog een beetje efficiënt honor te grinden, en dat is Alterac Valley, de andere bg's worden toch 9/10 keer door de horde gewonnen. Maar goed, AV-weekend komt eraan, dus ik vrees dat het alleen nog maar erger wordt.

Laatste puntje; Ik had begrepen dat Blizzard alle cc-mogelijkheden in PvP beperkt had tot 6 seconden maximaal? Waarom valt fear hier niet onder vraag ik me af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
OkkE schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 12:01:
Ik heb inderdaad precies het zelfde probleem, met daarbij dat ik echt totaal alles voor PVE heb afgestemd. Dat icm mijn weinige PVP ervaring, zorgt er voor dat ik eigenlijk bijna geen kans maak.

Maar och, maakt me ook niet zo uit; ik ben er zo één die in /care mode honor aan het farmen is, door gewoon kip-zonder-kop mee te rennen met de rest en heals te spammen. :)

Ik vind PVP niets, zal mijn build er sowieso nooit voor optimaliseren, dus dan zal ook de PVP feral set niet echt uitkomst bieden, waardoor ik steeds heel snel gekilled wordt, zodat ik er ook nooit plezier ik zal krijgen. :P
Heb zelf een Arena build, heb 4 pieces S1 en behoorlijk wat PvP ervaring, maar vooralsnog maak ik ook geen schijn van kans tegen rogues hoor. Met een hoop geluk kan ik wegkomen, maar meestal gewoon niet. Een rogue om zeep helpen kan ik sowieso niet, helemaal niet in de healing gear die ik heb. Ben ook enorm voor een shared DR voor rogue stuns natuurlijk :P
Miles Teg schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 12:35:
Tuurlijk, we blijven graag de warrior of rogue bestoken die jij aan het healen bent, ipv de healer eerst om te leggen. Dat is alleen maar goed voor de totale damage done aan het eind. :+
Welke warrior? Ik sta meestal IW in m'n eentje te deffen :(
Ik dacht dat Horde zo veel meer volwassen was dan de alliance kiddo's? :D
Ik heb inderdaad altijd beweerd dat Horde meer volwassen was dan Alliance, met de nadruk op verleden tijd ;) Nee, sinds TBC is er een hoop veranderd.
Overigens hoop ik wel dat er nog iets wordt gedaan aan de horde premades in Alterac Valley, aangezien het volgens Blizzard niet ondersteund wordt. In de Cyclone battlegroup is er voor Alliance slechts 1 manier om nog een beetje efficiënt honor te grinden, en dat is Alterac Valley, de andere bg's worden toch 9/10 keer door de horde gewonnen. Maar goed, AV-weekend komt eraan, dus ik vrees dat het alleen nog maar erger wordt.
BGs zijn een teamspel, ik ben er helemaal voor dat we gewoon de mogelijkheid krijgen met premades te joinen.
Laatste puntje; Ik had begrepen dat Blizzard alle cc-mogelijkheden in PvP beperkt had tot 6 seconden maximaal? Waarom valt fear hier niet onder vraag ik me af?
Het is 10 seconden, niet 6. En fear valt hier ook onder.

[ Voor 39% gewijzigd door Hydra op 15-01-2008 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:49

vhal

ಠ_ಠ

Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:52:
[...]

lol, Dit is bijna dezelfde build als die ik aan het uitproberen ben :) Heb alleen niet die 2 punten in ME , deze punten heb ik in Go for the Troat.

"Probleem" bij mij is dat ik Sunfury Bow heb. Voor BM zou die BBW gun beter zijn maar je laat de sunfury bow toch niet liggen :? Aangezien ik op 604 agi zit zat ik er aan te denken om SV te gaan en daarom probeer ik wat SV builds uit. Kost wel wat, 50g per respec 8)7

Ik gebruikte als BM wel de zogenaamde all-in-one macro en dat maakt het leven zooo saai. Ik had hem op mijn scroll up zitten dus alles wat ik doe is scrollen |:(
Het is wel mana efficient moet ik zeggen en je haalt wel het maximale uit de BM tree.

En deadsy als jij ervaring hebt met SV zou je dan miss ff een goeie build kunnen schetsen, ik heb zoals ik al eerder zei amper ervaring met SV. Hier is een link naar mijn armory Armory Link

p.s.Dont start about the boots, working on it O-)
Zelf heb ik de SFbow niet (40 kills and counting..) maar wel de Wolfslayer gun. Als ik deze SFbow invul in Cheeky's spreadsheet ipv mijn Wolfslayergun (te vinden op EJ, tkasomething.com), dan ga ik er ruim 35 dps op achteruit met een Auto-Steady rotatie (met BM spec). Ik zal dan ook arcane/multi ertussen moeten proppen om weer op hetzelfde dpsniveau te komen als met mijn Wolfslayergun, wat mij meer mana kost.

Ik heb weinig ervaring met Survival. Readiness vind ik een slechte 41p talent. De enige cooldowns die dermate lang zijn ( >30sec) zijn die van volley, traps, rapidfire, en misdirection. En dat zijn nou niet eens de abilities die je met regelmaat gebruikt, lijkt mij...

604 agi + 15% aan lightningreflexes = 694 agi unbuffed. Dat wil dus zeggen dat je de raid buffed met minimaal 174 AP...wat niet echt veel is vergeleken met Trueshotaura en HM (imp. version). Misschien dat je wat hoger kan komen met warpburgers, MotW, BoK, agi potions, maar ideaal is het nog niet met je huidige gear (welke echt niet slecht is..). Ik denk dat je voorlopig beter af bent met MM of BM (maar das een kwestie van gevoel, het gaat erom wat jij het leukst vind)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Routed schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:59:

magoe, vanavond een hele avond voor Archimonde, plenty healers en goede tanks ingeschreven... gief moer DPS.
No worries, I R THERE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hydra schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 12:35:
[...]
Welke warrior? Ik sta meestal IW in m'n eentje te deffen :(
:o

Kun je dan niet, voor wat meer spelplezier, beter meelopen met de rush?
[...]
Ik heb inderdaad altijd beweerd dat Horde meer volwassen was dan Alliance, met de nadruk op verleden tijd ;) Nee, sinds TBC is er een hoop veranderd.
Ik hoor zelf veel verhalen dat Alliance-spelers naar de Horde toegaan, omdat ze ook wel eens bg's willen winnen. Misschien is er een verband!
BGs zijn een teamspel, ik ben er helemaal voor dat we gewoon de mogelijkheid krijgen met premades te joinen.
Wellicht wel, maar dan zou Blizzard het officieel supporten. Nu is er een trucje voor nodig, en dat vind ik ranzig. Maar dat komt ook omdat ik Alliance speel, en ik ook liever AV win, wat tegen gewone Horde 8/10 keer wel lukt. :+
[...]
Het is 10 seconden, niet 6. En fear valt hier ook onder.
Dan zat ik verkeerd. Hmm, ik ben aan het aftakelen blijkbaar, ben ook geen 20 meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Hydra schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 12:35:
Heb zelf een Arena build, heb 4 pieces S1 en behoorlijk wat PvP ervaring, maar vooralsnog maak ik ook geen schijn van kans tegen rogues hoor. Met een hoop geluk kan ik wegkomen, maar meestal gewoon niet. Een rogue om zeep helpen kan ik sowieso niet, helemaal niet in de healing gear die ik heb. Ben ook enorm voor een shared DR voor rogue stuns natuurlijk :P
Ik zag je build + gear ja, jij maakt iets meer kans om weg te komen als ik. :)
Ik weet niet of je bewering over BGs was, of over Horde algemeen (dat dacht ik), maar wat mij opvalt is dat het kiddo-gehalte, of iedergeval de kinderlijke reacties in BGs echt stukken hoger liggen als bij PVE. Bij ons (Misery vs Eonar PVE) iedergeval.
True. Maar om het nog een beetje eerlijk te houden, moet het dan wat mij betreft wel pre-made tegen pre-made worden. Anders is de kant met de meeste pre-mades altijd de winnaar.

Eigenlijk zou er een straf moeten komen op geen teamwork - niet dat zoiets eenvoudig mogelijk is, maar toch. Want nu is het natuurlijk gewoon drama in veel gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-09 00:10
Precies de rede waarom ik geen Bg's meer doe tenzij het een leuke daily's is of AV weekend, wat me altijd opvalt is dat het in AV weekend in een x barst van de mensen die weten hoe het moet ....

Verder mogen ze in World PVP wel wat meer doen :) , dat begint toch een hoop interessanter te worde n teminste in zin van reputatie en lekker je grootste vijanden van je server want eerlijk is eerlijk iedereen heeft ze wel even te pakke :D

Kan me prima vermaken op me Netherdrake rond vliegen low lvl's van mijn Faction in de gaten houden of niet in eens een 70 op ze duikt en dan unmounten en samen met die lvl 62 die 70 in mekaar te trappen :)

Er is wel een hoop veranderd sinds TBC het grootste nadeel is nog steeds de 40 mans zijn weg..
Ben benieuwd wat voor veranderingen met Wratch of the Lich king nu echt de gameplay gaan changen want zoals iedereen weet was het voor TBC heel anders kwa spelen dingen doen

" nu mijn dagboekje "

Lief dagboek ik was lekker in ashenvale aant wandelen nadat ik all me runecloth moest donate aan darnassus want mja die moet ik nog sinds pre-TBC en toen kwam ik een groep lvl 70's alliance tegen nou ik ging ff bekijken wat er aan de hand was dus ff babbelen met de 1e de beste en ja hoor zoals ik al vermoeden een PUG raid die nutteloos / Fun stadjes aant killen waren ( neem outland dacht ik dan maar ok ) Uit eindelijk in de groep gegaan ff Geaskt of mensen niet meer zin hadden om die dragon in Ashenvale te doen en ja hoor de animo was er meerdere mensen geinvite en daar gingen we 1e try down natuurlijk :D

Epic questje gewonnen lvl 60 ( nature resistance ring kreeg ik er van )
en nog een Epic paar handschoenen lvl 60 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:24
OkkE schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 12:47:
Eigenlijk zou er een straf moeten komen op geen teamwork - niet dat zoiets eenvoudig mogelijk is, maar toch. Want nu is het natuurlijk gewoon drama in veel gevallen.
Precies de reden dat ik het haat om te PvP'en in Misery, zelfs op m'n BM Hunter.

Teamwork kent de Alliance niet, de raid chat bestaat voor 90% uit: iedereen doet het altijd oh zo slecht, Healers healen niet, mensen verdedigen niet, alles wat ze zelf doen gaat goed maar alles wat anderen doen is verkeerd.

Wat ook leuk is zijn mensen die hun gear uittrekken en dan gaan PvP'en. Als je ze dan vervolgens zegt dat ze hun gear aan moeten doen krijg je nog een 'stfu noob' naar je kop geslingerd ook. Ge-wel-dig.

Ik heb gisteren voor het eerst sinds ik WoW speel 3 BG's op 1 avond gewonnen, meen ik echt. Meestal als ik PvP doe ik zo'n 5 BG's en dan is het 1 win tegen 4 losses. Misery is echt 10 keer niks wat betreft BG's als je Alliance bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

OkkE schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 12:47:
[...]

zie hier

Ik hoop dat het gaat werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Vraag me af hoe ze dat willen doen , een normale TIcket naar een GM duurt al 3/4 uur ,

Denk niet ze zo volledig de BG's kunnen gaan bekijken maar wel goed ze er wat aan Willen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StupidMonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:22
SMulTiE schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 07:56:
[...]

Call me stupid, maar OVERHEALING BOEIT GEEN ZAK ALS JE NIET OOM GAAT!

Zo, die discusie is ook weer gesloten.....

NEXT!
nm..

[ Voor 26% gewijzigd door StupidMonkey op 15-01-2008 13:10 ]

i7 950 - 12gb kingston ddr3 - nvidia 1080 8gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maduth schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 09:12:
[63+]Colossal Menace. 63 Elite mobs en ik 62...
die heb ik als horde samen met een allied gedaan :')
erg grappig dat soort momenten en hoe veel je elkaar stiekem toch kan duidelijk maken met /beg / thank /dance /point enzenz :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
sabriel schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:56:
[...]

Ik lig dubbel van het lachen als ik posts zie dat personen een temperary ban krijgen, omdat ze de regels niet nakomen (waaronder de regel dat engels de voertaal is).
English is prefered. Niet verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Zontar schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:49:
al geprobeerd snel achter elkaar rank1 SW:Pain te spammen op target om dan dmg te gaan doen? snelste manier denk ik om shadowweave te stacken
Da's wel een aardig idee, want met alleen flays en blasts duurt het nogal lang voor er 5x weave op zit en de andere shadow damage dealers er profijt van hebben. Eens ff een macrootje van maken ...

[ Voor 4% gewijzigd door Plekuz op 15-01-2008 13:18 ]

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 12:11:
[...]

kan me niet herinnere dat die npc in een grot zit was 't niet boven op die berg waar exodar half in zit?(lang gelede tho shaman gelvld vlak na tbc uit kwam en is nu al een tijdje 47 xD
Thanks voor de tip

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, poosje geleden hoorde je wel is over trash farm in BT.
Een groepje, of zelfs iemand solo die wat trash aankan daar.

Kan dit nog steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 13:25:
Vraagje, poosje geleden hoorde je wel is over trash farm in BT.
Een groepje, of zelfs iemand solo die wat trash aankan daar.

Kan dit nog steeds?
Ja de trash voor Mother Sharhaz kan je volgens mij nog steeds wel met een klein groepje pakken
moet je wel eerst een paar andere bosses en trash packs voor killen :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 10:06
kan nogsteeds, die trash mobs droppen alleen geen epics en gems meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

UTwizard schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 12:58:
Teamwork kent de Alliance niet, de raid chat bestaat voor 90% uit: iedereen doet het altijd oh zo slecht, Healers healen niet, mensen verdedigen niet, alles wat ze zelf doen gaat goed maar alles wat anderen doen is verkeerd.
Inderdaad. Sta ik in stunlock en krijg ik een "wtf heal noob!!11" naar mijn hoofd. Kan ik niets meer mee doen als lachen. :)
Wat ook leuk is zijn mensen die hun gear uittrekken en dan gaan PvP'en. Als je ze dan vervolgens zegt dat ze hun gear aan moeten doen krijg je nog een 'stfu noob' naar je kop geslingerd ook. Ge-wel-dig.
Ik heb van het weekend ook een potje AB gedaan met alleen mijn kerstpakje aan. En als mensen er iets van zeiden, was mijn antwoord "I'm distracting the Horde, you kill them!". Soms kreeg ik best leuke reacties daar op. :) Ach ja, je moet wat als je al 4x verloren hebt, en je weer 100/1000 achter staat.
Ik heb gisteren voor het eerst sinds ik WoW speel 3 BG's op 1 avond gewonnen, meen ik echt. Meestal als ik PvP doe ik zo'n 5 BG's en dan is het 1 win tegen 4 losses. Misery is echt 10 keer niks wat betreft BG's als je Alliance bent.
Ik ken alleen Misery, verder nooit op een ander realm BGs gespeeld, maar het lijkt er inderdaad op dat onze Ally spelers echt slecht zijn. Zelfs AV winnen zat er gister al niet in. :{

.
Leuk en aardig, maar het zal totaal niets helpen. Ja tegen AFKers helpt het, maar niets tegen het ontbreken van teamplay.

Want, wat bedoelen ze met "... intentionally not participating ..." ? Als ik in mijn eentje Hordes ga killen, dan ben ik zeker wel actief met die Battle bezig, alleen ik doe niet mee met teamwork, maarja, daar wordt in die post niets over gezegd. En dat is logisch ook; want hoe kun je teamwork nu beoordelen zonder elk persoon op de voet te volgen?

[ Voor 20% gewijzigd door OkkE op 15-01-2008 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miles Teg schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 12:35:
Eh de enige keren dat horde AV wint is wanneer die Ravencrest premade in 5 min een AV steamrolled. Voor de rest wint alliance alles. eots/ab/wsg daarentegen...

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2008 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 13:31:
[...]

Eh de enige keren dat horde AV wint is wanneer die Ravencrest premade in 5 min een AV steamrolled. Voor de rest wint alliance alles. eots/ab/wsg daarentegen...
Blackout is het andersom wint de alliance altijd AV , en de horde EOTS / AB / WSG

Premades van Al Akir zijn :( :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 13:29:
Ik ken alleen Misery, verder nooit op een ander realm BGs gespeeld, maar het lijkt er inderdaad op dat onze Ally spelers echt slecht zijn. Zelfs AV winnen zat er gister al niet in. :{
Cyclone is ook kut hoor. :P

Gistermiddag was ik vrij en dus met m'n level 30 druid AB in. Heb daar in principe niks te zoeken natuurlijk, maar beetje lol hebben in stealth en vreselijk getwinkte warriors in dikke gear rooten om vervolgens fluitend door te hobbelen: leuk.

Wij hadden op een gegeven moment 4 bases, verplaatste praktisch heel de raid zich richting de farm. Terwijl één of twee slimme hordes één voor één onze bases aan het terugpakken was.

Niemand die er aan denkt om daar wat aan te doen, puur en alleen farm proberen te pakken én hun graveyard campen.

Uiteindelijk nog verloren ook met de nodige infantiele comments in /bg.

Na ja, ik heb wel lol gehad in ieder geval. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ashilh schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 13:29:
kan nogsteeds, die trash mobs droppen alleen geen epics en gems meer
Wel rep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 19:44
Rot dagboekje..

Gister een maatje geholpen met brd.
met aantal oude NL guildies ( ik haat NL guilds >< vanwege leeftijd )

Kom in party als L57 pally healer( proc specced maar heb altijd 2 gear's bij me )

Rogue: als je ninja doet dan leave ik
ik : pardon?
Rogue: ja er wordt gezegt dat je veel spullen ninja!
ik: /lol , uhm kerel ik heb 700G waarom zou ik deze troep ninja doen? en enige wat hier voor goeie shit drop is de relic op het einde waar we toch nooit komen.
Rogue: ja je K!@#!$@ moeder ook..
Ik: Ignore...

Liefst zou je zo jong ze account moeten delete en verbannen van elke ander contact via internet en hem in ze naakie in een voetbal stadium zetten

aaah wat kan die irritante kleinde kindjes me ontzettend irriteren.
heb altijd ruzie met NL guildie's omdat ze vooral dingen roepen wat iemand anders verzint..

[ Voor 9% gewijzigd door BrianV op 15-01-2008 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
BlackAss schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 13:47:
Rot dagboekje..

Kom in party als L57 pally healer( proc specced maar heb altijd 2 gear's bij me )

ik: /lol , uhm kerel ik heb 700G waarom zou ik deze troep ninja doen? en enige wat hier voor goeie shit drop is de relic op het einde waar we toch nooit komen.

heb altijd ruzie met NL guildie's omdat ze vooral dingen roepen wat iemand anders verzint..
Och inderdaad wat ken ik dit...te triest voor woorden

Ik help zo vaak '' Nubs '' en dan krijg ik ook altijd zoiets achtig's terug en dan denk ik oja waarom help ik ze ookal weer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Mektheb schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 13:48:
[...]

Och inderdaad wat ken ik dit...te triest voor woorden

Ik help zo vaak '' Nubs '' en dan krijg ik ook altijd zoiets achtig's terug en dan denk ik oja waarom help ik ze ookal weer ?
/leave

Dan maar geen instance :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
redfoxert schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 13:50:
[...]

/leave

Dan maar geen instance :D
no instance = level 30 gear rondrennen.. :X
Ach op Stormreaver barst het met de finnen..
en sweden ook..
maybe tijd voor realm transfer?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 23:46

Seraphin

Meep?

OkkE schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 13:29:
Want, wat bedoelen ze met "... intentionally not participating ..." ? Als ik in mijn eentje Hordes ga killen, dan ben ik zeker wel actief met die Battle bezig, alleen ik doe niet mee met teamwork, maarja, daar wordt in die post niets over gezegd. En dat is logisch ook; want hoe kun je teamwork nu beoordelen zonder elk persoon op de voet te volgen?
Ik zou het zelfs nog sterker durven stellen: als je b.v. in AB in je eentje loopt te killen, maar je weet wel 3 tegenstanders aan je te "binden" (d.w.z 3 tegenstanders die een aantal minuten achter je aanzitten voordat ze je eindelijk doodhebben / je wegkomt, evt. met een of twee doden aan hun kant), dan haal je per saldo 2 tegenstanders uit het spel die geen bases kunnen cappen / deffen. Dat maakt het jouw 14 teamgenoten weer wat makkelijker.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox

Perox

Meestal niet

Ehm, /lol, kerel... lees nou nog eens terug wat je daar zegt.

Je zegt: Ik ninja alleen als het de moeite waard is.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Perox schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 13:55:
[...]

Ehm, /lol, kerel... lees nou nog eens terug wat je daar zegt.

Je zegt: Ik ninja alleen als het de moeite waard is.... 8)7
:D oke verkeerd geformuleerd.. maar die relic is geen ninja want die heb nog niet O-) ( die extra 150 armor relic is gewoon nice en aangezien ik helemaal gaan relic heb )

[ Voor 11% gewijzigd door BrianV op 15-01-2008 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rot dagboekje..

Liefst zou je zo jong ze account moeten delete en verbannen van elke ander contact via internet en hem in ze naakie in een voetbal stadium zetten

Gelukkig heb ik dat nog nooit mee gemaakt, dat soort kinder gedrag in mijn voormalige guild. En als er al iemand op dat niveau ging hangen dan werd ie tegelijk door de officers terecht gewezen. Maar ja, dat soort types komen natuurlijk niet alleen bij NL guilds voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:36

On_E

Housemusic

Hoi Dagboek

Ook ik heb gisteren een trieste, maar toch ook hilarische ervaring gehad in Arathi Basin.

Omdat we voor de zoveelste keer zwaar in de minderheid begonnen, stonden we binnen een paar minuten al een punt of 500 achter, en toen kwam het, ene ‘’Provider’’ van de server Killrog begon ineens in bg-chat te spammen, en hoe, ik zal het voor de grap even herhalen :

‘’FUCKIN NOOBS STAY AT THE FLAG’’
‘’NOOBS’’
‘’RETARDS’’
‘’MORONS’’
‘’YOU ARE ALL FUCKIN LVL 70 ENDGAME AND YOU PLAY LIKE FUCKIN LVL 20S NOOBS’’

En zo ging het de rest van de tijd door…

Normaal gesproken let ik er niet eens meer op, maar gisteren kwam het echt ineens uit het niets, en zat ik letterlijk met tranen in mijn ogen van het lachen achter mijn PC.

Op een gegeven moment, zo tegen het einde van de BG aan, zei ik dan ook in bg-chat : ‘’Provider, I have to thank you for making my evening man, you’re hilarious’’, waarop ik als antwoord kreeg ‘’yeah, and you fuckin ruined mine !’’

:')

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
@ Puyol

De kans is wel grooter merk ik echter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 13:34:
[...]

Blackout is het andersom wint de alliance altijd AV , en de horde EOTS / AB / WSG

Lees 'es goed :9

@Blackass: In welke guild zit je dan en is die pala een alt? V.w.b. de finnen, ja dat zijn er een hoop maar d'r zijn genoeg anderstalligen om 't wel gezond te houden imho.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2008 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-02 09:35
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 14:11:
[...]

Gelukkig heb ik dat nog nooit mee gemaakt, dat soort kinder gedrag in mijn voormalige guild. En als er al iemand op dat niveau ging hangen dan werd ie tegelijk door de officers terecht gewezen. Maar ja, dat soort types komen natuurlijk niet alleen bij NL guilds voor.
Ik heb wel het idee dat het meer voorkomt in dedicated-language guilds voorkomt: wie zijn het nou eigenlijk die erop staan om hun moedertaal in /g te kunnen praten? De mensen die niet goed Engels beheersen, wat weer meestal de extreem jonge spelers zijn. En juist die erg jonge spelers begrijpen het spel niet (want de rest van de game is wél in het Engels). Serieus, als je de taal van een spel niet begrijpt, ga het dan niet spelen. Kinderen van rond de 12/13 zouden sowieso betere dingen te doen moeten hebben dan WoW spelen. Waar zijn de tijden dat je buiten ging voetballen?

Mijn dagboek entry voor het afgelopen weekend (weekend van donderdagavond tot dinsdagochtend = <3 ):

Vrijdag en zaterdag eigenlijk niet online geweest vanwege mijn verhuizing. Zondag voor het eerst weer wat gedaan online. Even naar Zul´Aman geweest om Zul´Jin te mollen. Zowel de leather melee headpiece als de bow dropte, welke ik beide mocht looten voor min. dkp. Er was geen hunter in de raid, dus die bow heb ik maar gepakt voor mijn Armor Penetration gear.

Maandag voor het eerst naar Vashj gegaan (guild had haar vorige week al eens neer, maar daar was ik niet bij). Tweede try ging ze neer. Bij de eerste try kwamen we erachter dat er nog steeds mensen waren die de Tainted Core macro niet hadden (fokking 5 minuten uitleg erover gehad op Ventrilo voor de eerste try, en nog steeds die macro niet hebben.. 8)7 |:(). Die try ging dus fout omdat Elemental dps te hard neerging.
Tweede try was een clean kill, met 0 deaths. Twee maal Warlock/Mage/Hunter T5 token, welke gretig aftrek vonden onder onze warlocks. Verder nog een vrij waardeloze drop (weet niet eens meer wat het was, ging naar een melee shaman geloof ik).
Daarna naar Void Reaver gegaan, welke uiteraard in 1 try neerging. Twee maal Rogue/Shaman/Paladin token plus de leather healing belt als drops. We hadden nog een uurtje over om naar Kael te gaan, maar mensen waren de focus behoorlijk verloren. Na een paar stomme trash wipes (had niet verwacht dat dat nog mogelijk was) de raid maar gecalled.

Gisteravond ging de guild naar Kael´Thas, maar ik ben niet meegegaan. Voelde me nogal gaar, en dacht niet dat drie uur progress wipes daar in positieve zin aan zouden bijdragen. Ik hoorde dat de beste try uiteindelijk in phase 3 was.

@ de persoon die zich afvroeg waarom je rogues zou meenemen naar Vashj: ik stond samen met de andere main rogue op 1 en 2 op de damagemeters op Vashj. Als het goed is laat de raidleader je op Vashj en de Naga´s. De Striders en de Elementals zou je helemaal niet mee te maken mogen hebben.

Lethale Morphaene Súndavar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Miles Teg schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 12:45:
:o

Kun je dan niet, voor wat meer spelplezier, beter meelopen met de rush?
Als ik dat doe zie ik nog steeds dat mensen gewoon SP GY niet defenden, of DB north en south niet, waardoor deze met nog 1 minuut op de timer recapped worden. En dat is weer net zo frustrerend. En dat is dus het probleem, het lukt me niet meer in de /care mode te komen, ik blijf me ergeren. Ik speel ook geen WoW als m'n vriendin er is, die hoort dan niks anders dan "godver, losers" e.d. :D
Ik hoor zelf veel verhalen dat Alliance-spelers naar de Horde toegaan, omdat ze ook wel eens bg's willen winnen. Misschien is er een verband!
Zou me niks verbazen. Dat type speler die denkt dat je faction iets te maken heeft met je PvP prestaties kunnen we missen als kiespijn. Dood aan alle belfs :)
Wellicht wel, maar dan zou Blizzard het officieel supporten. Nu is er een trucje voor nodig, en dat vind ik ranzig. Maar dat komt ook omdat ik Alliance speel, en ik ook liever AV win, wat tegen gewone Horde 8/10 keer wel lukt. :+
De enige manier voor ons om te winnen is door te joinen met een groepje mensen die weten hoe ze het verschil moeten maken. We hebben wel 40-man AVs geregeld waarbij we gewoon ALLES nog hadden en bovendien allies terugvochten naar hun tunnel. Those were the days. We kunnen echt winnen, probleem is dat er te veel mensen zijn die het aan het opgeven zijn. Het is een neerwaartse spiraal.
Dan zat ik verkeerd. Hmm, ik ben aan het aftakelen blijkbaar, ben ook geen 20 meer.
Aww :)
Mektheb schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 12:57:
Precies de rede waarom ik geen Bg's meer doe tenzij het een leuke daily's is of AV weekend, wat me altijd opvalt is dat het in AV weekend in een x barst van de mensen die weten hoe het moet ....
Bij ons gaat het significant beter na 11 uur 's avonds. Je merkt duidelijk dat alle kinderen naar bed zijn.

Maargoed, ik moet vooral minder spelen. Ik zit me te veel te ergeren aan idioten, rogues en hunters (die naar mijn mening te erg gebuffed zijn, maar dat ben ik). Gister vooral TV zitten kijken, en m'n vriendin en ik gaan een Wii kopen (samen, jaja, onze eerste grote stap :P) als ze weer leverbaar zijn dus ik ga me maar op gestoorde konijnen enzo storten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:36

On_E

Housemusic

Hydra schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 14:34:
Bij ons gaat het significant beter na 11 uur 's avonds. Je merkt duidelijk dat alle kinderen naar bed zijn.
Bij ons niet, dan is nml. de helft van de spelers AFK.

Op off-times moet je echt geen AV doen in Misery. ;(

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Zo, na veel wikken en wegen heb ik eindelijk besloten dat ik weer ga spelen, en wat ik ga spelen.
Het wordt een Tauren (lievelingsras, mijn 70 draenei warrior had een tauren moeten zijn :( vriend van me is ally, ik toen dus ook maar.) en het wordt een Shaman!
Shaman lijkt me wel leuk omdat ik daarmee spells kan doen, melee kan doen en kan healen.
De server heb ik ook gekozen. Ik neem een PvE normal realm omdat ik dat gegank tijdens het lvlen zat ben, het wordt Terenas.

Zijn er mensen hier die ook Horde Terenas spelen? dan graag je naam ;) C ya in Kalimdor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Vexx schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 14:33:
Kinderen van rond de 12/13 zouden sowieso betere dingen te doen moeten hebben dan WoW spelen. Waar zijn de tijden dat je buiten ging voetballen?
Inderdaad.

Ik erger me nog wel eens aan een guildie van ons. Hij gaat ook mee naar Kara, en opzich is het helemaal geen slechte speler, maar hij is 15 en moet soms opeens offline van zijn ouders, of even de email van moeders bekijken, etc.. ARGH! De rest lijkt er niet zo'n probleem mee te hebben, maar ik erger me er nog wel eens aan. Verder heeft hij ook een brakke internetverbinding (in Zweeden) als ze gebeld worden valt internet uit; hij gaat dan ook regelmatig even een paar min offline. Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Over nederlandse guilds, ik speel sinds de betas al in dutch only guilds en het niveau is daar altijd hoog geweest. Ravenblood/Blackraven wel iig. Drama was dat wel inter maar goed, STERF ziet er tot nu toe ook goed uit :). Dus tja..

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 14:32:
[...]

Lees 'es goed :9

@Blackass: In welke guild zit je dan en is die pala een alt? V.w.b. de finnen, ja dat zijn er een hoop maar d'r zijn genoeg anderstalligen om 't wel gezond te houden imho.
pally zit in Ruin en alts niet > twinks ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Hydra schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 14:34:
[...]

Maargoed, ik moet vooral minder spelen. Ik zit me te veel te ergeren aan idioten, rogues en hunters (die naar mijn mening te erg gebuffed zijn, maar dat ben ik). Gister vooral TV zitten kijken, en m'n vriendin en ik gaan een Wii kopen (samen, jaja, onze eerste grote stap :P) als ze weer leverbaar zijn dus ik ga me maar op gestoorde konijnen enzo storten :)
Wii, for quality time !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik gebruik gewoon mijn blacklist addon. Heb inmiddels een gigantische lijst met mensen waar ik niks meer mee te maken heb en wil hebben. Mijne shared de lijst ook nog met de rest van mijn guild/s.

Als een kleuter aangeeft dat hij een bepaald deel van een instance eerst wil doen. Dan verzoek ik de groupleader vriendelijk of we eerst alle andere delen van de instance kunnen doen voordat we dat deel spelen. :P Vaak verlaat het kleutertje dan uit zichzelf voetstampend de instance. Je kan er uiteraard donders op zeggen dat hij de instance verlaten zou hebben zodra hij dat gedeelte gedaan zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Seth_Chaos schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 14:45:
Ik gebruik gewoon mijn blacklist addon. Heb inmiddels een gigantische lijst met mensen waar ik niks meer mee te maken heb en wil hebben. Mijne shared de lijst ook nog met de rest van mijn guild/s.

Als een kleuter aangeeft dat hij een bepaald deel van een instance eerst wil doen. Dan verzoek ik de groupleader vriendelijk of we eerst alle andere delen van de instance kunnen doen voordat we dat deel spelen. :P Vaak verlaat het kleutertje dan uit zichzelf voetstampend de instance. Je kan er uiteraard donders op zeggen dat hij de instance verlaten zou hebben zodra hij dat gedeelte gedaan zou hebben.
Ik zou graag de optie zien om dergelijke mensen even 220V over de testikels te zetten. Opvoedkunding en heeft waarschijnlijk nog het fijne bijeffect dat 'ie zich niet voort gaat planten.

(ik heb heus geen hekel aan dat soort mensen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Mektheb schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 13:34:
[...]

Mwa, gisteren 2 van de 3 Al'Akir premades verloren omdat de rest niet wou meewerken. Doe je niks tegen. Gisteren iets van 20 AV potjes gedaan, denk 2 of 3 gewonnen (ben Horde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
ik ervaar dat trouwens helemaal niet in de misery battlegroup, over het algemeen winnen we lekker in AV of is het 50/50. gisternacht was het wel bar slecht, 5 gespeeld 4 verloren, maar wel 3 keer meer +honor dan de horde. Ik ga meestal met een mannetje of 4 van mijn guild SH en Icewing bunker verdedigen. helemaal nu is dat leuk, staan er 20 horde op vandar te wipen omdat ie 40% sterker is vanwege de 2 warmasters die blijven staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
batsma schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:07:
ik ervaar dat trouwens helemaal niet in de misery battlegroup, over het algemeen winnen we lekker in AV of is het 50/50. gisternacht was het wel bar slecht, 5 gespeeld 4 verloren, maar wel 3 keer meer +honor dan de horde. Ik ga meestal met een mannetje of 4 van mijn guild SH en Icewing bunker verdedigen. helemaal nu is dat leuk, staan er 20 horde op vandar te wipen omdat ie 40% sterker is vanwege de 2 warmasters die blijven staan :)
Lol als ik (horde) na 1 uur ga spelen, win je er idd 1 op 4, maximaal. Een uurtje later is dat gezakt naar 1 op 8 en nog later win je helemaal niks meer. Steeds meer afk-ers natuurlijk... vraag me af of de ali er geen last van heeft.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrrGrr
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-04-2022
Over dat premade in AV, heb in de kerstvakantie een heel aantal keer dit gedaan met allemaal (horde) alts in de cyclone BG. Is zeker leuk om een aantal keer te doen, niet alleen om het winnen, maar vooral omdat je dan geen 10-15 bots hebt rondlopen. Zeker als je ’s ochtends vroeg AV doet is dit aantal bots heel normaal, natuurlijk kan je ze mooi reporten, maar ze blijven wel als ballast in je AV.

Ik snap echt niet waarom blizzard daar niets aan doet. Dit moet toch heel simpel zijn: heb je langer dan 10 minuten de inactive tag op je hebt (dus dan is het een bot, omdat normale inactive players na 5 minuten automatisch afk gaan en de BG verlaten) wordt er een berichtje naar blizzard gestuurd, gebeurt dit vaker dan 5 keer op een dag, dan kan je zo’n accaunt schorsen voor een week ofzo.

Maar goed om terug te komen op AV premade, het is natuurlijk leuker als je dan een tegen een alliance premade komt, wordt het tenminste een echte battle. Dus alliance in de cyclone groep ga een AV premade vormen zodat we een echte epic battle krijgen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
batsma schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:07:
Je wilt NIET weten hoe dat bij ons gaat!

Zogauw we aid station cappen
Noob: "ALL IN!!"
Ik: "No! We don't have Aid or SP, and there are still 3 towers up, we'll wipe!"
Noob: "STFU!!!!111"

Horde wiped en-masse op Vanndar en z'n marshals, alliance capped aid, SP en DB north en south weer, en we eindigen dit fijne spelletje met 120 bonus honour. Stelletje idioten. Kijk, ik snap best dat mensen willen winnen, maar het zou fijn zijn als die idioten die het spelletje niet snappen en niet verder kunnen kijken dan we-hebben-de-base-dus-we-kunnen-de-boss-killen gewoon eens even braaf Hello Mr. Kitty Island Adventure zouden gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Hydra schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:12:
[...]

Horde wiped en-masse op Vanndar en z'n marshals, alliance capped aid, SP en DB north en south weer, en we eindigen dit fijne spelletje met 120 bonus honour. Stelletje idioten. Kijk, ik snap best dat mensen willen winnen, maar het zou fijn zijn als die idioten die het spelletje niet snappen en niet verder kunnen kijken dan we-hebben-de-base-dus-we-kunnen-de-boss-killen gewoon eens even braaf Hello Mr. Kitty Island Adventure zouden gaan spelen.
Kitty is geen Mr .... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
We hebben een kenner :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Maar misschien heeft Kitty wel een Mr... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 14:43:
Over nederlandse guilds, ik speel sinds de betas al in dutch only guilds en het niveau is daar altijd hoog geweest. Ravenblood/Blackraven wel iig. Drama was dat wel inter maar goed, STERF ziet er tot nu toe ook goed uit :). Dus tja..
Idd, over het algemeen was het niveau zeer goed te noemen in RB/BR. Wat er daarna gebeurt is en hoe het nu in de praktijk is kan geen oordeel over geven, want ik zit er immers niet meer bij. Maar ik neem aan dat Firestorm en co. de zaakjes goed voor elkaar hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Hydra schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:12:
[...]

wat je kunt proberen is een /bg macro maken waarin je duidelijk uitlegt dat de towers neer moeten voordat je aan de baas begint. iets als: /bg Guys listen up, all towers need to be destroyed, since last patch living warmasters buff vandar and eachother to +80% HP and damage done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox

Perox

Meestal niet

Ik zit ook in Cyclone (Horde) en het is gewoon heel wisselend.

De ene keer heb je een goede groep, wipen de allies op Galvanger en stoom je door terwijl alles vanzelf goed gaat.

Da andere (99 :+ ) keer gaat het een stuk minder en loopt iedereen door elkaar heen te roepen en te tieren. Veel mensen hebben gewoon zelf het inzicht niet en als ze niet bij de hand worden genomen dan doen ze maar wat, uiteraard terwijl ze zelf denken dat ze cruciale keerpunten in de oorlog bereiken. (thanks for capping snowfall.... |:( )

Gelukkig heb ik inmiddels mijn spellblade, mijn bracers en mijn boots. die gems kunnen me gestolen worden en ik heb de wand van badges, dus AV :w
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.