Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 145 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 8.151 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
William/Ax3 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 15:06:
[...]

Mja iedere class heeft zo zijn retards. Kan nou niet zeggen dat wat dots gooien en op de fear knop drukken nu echt een bepaald hoge intellect nodig heeft :P Of scorch/scorch/goh laten we eens een fireball doen etc :>. Heb zelfs een lock gehad die neede op een bop plate ><.
But i need gold for mount.... oh wait :P

Enige wat ik hoop als ik weer eens een isntance pug is dat het snel voorbij is en dat ik er met winst en wat shards uit komt :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94605

Bokkie schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:07:[...]En hoe moeten ze aan die gear komen dan? ze mogen alleen mee als heal/cleansebot vervolgens wordt ze verboden op tank gear te rollen omdat ze healadin zijn en zijn we weer bij af.

Echt ik zie mensen steeds vaker normale 5 mans behandelen alsof het de hoogste tier raid instance is :X
Ik ben begonnen als prot en heb zo ook mijn gear verzameld. Er is voldoende gear in normale en herioc instances. Er zijn hele goede items te craften met blacksmithing en engineering. En nu kun je met badges ook nog eens gear kopen die tussen T4 en T5 in zit.

Mijn gilde was al begonnen met kara terwijl ik nog mijn prot pally aan het levelen was. Ik liep dus al achter. Maar toch ben ik kara niet ingegaan voor dat ik 490 defense en 102.4% avoidance had. dit allemaal met blauwe armor en een crafted epic. Ik had wel in al mijn armor goede gems zitten, blauw dus en overal enchants op.

Tanks die niet crit of crush immune zijn als ze gaan raiden zorgen alleen maar voor een grote teleurstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
[...]

Mja iedere class heeft zo zijn retards. Kan nou niet zeggen dat wat dots gooien en op de fear knop drukken nu echt een bepaald hoge intellect nodig heeft :P Of scorch/scorch/goh laten we eens een fireball doen etc :>. Heb zelfs een lock gehad die neede op een bop plate ><.
i need for dis kk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

[...]

En iedere class zijn pro's. Een goed geskillde speler is echt goud waard, ofdat dat een hunter paladin of warrior is maakt niets uit. De kleine dingetjes maken soms een wereld van verschil.
Mensen die een beetje zelfstandig denken / meedenken _/-\o_ _/-\o_
Anoniem: 94605 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 15:09:
[...]

Ik ben begonnen als prot en heb zo ook mijn gear verzameld. Er is voldoende gear in normale en herioc instances. Er zijn hele goede items te craften met blacksmithing en engineering. En nu kun je met badges ook nog eens gear kopen die tussen T4 en T5 in zit.

Mijn gilde was al begonnen met kara terwijl ik nog mijn prot pally aan het levelen was. Ik liep dus al achter. Maar toch ben ik kara niet ingegaan voor dat ik 490 defense en 102.4% avoidance had. dit allemaal met blauwe armor en een crafted epic. Ik had wel in al mijn armor goede gems zitten, blauw dus en overal enchants op.

Tanks die niet crit of crush immune zijn als ze gaan raiden zorgen alleen maar voor een grote teleurstelling.
ach een klein beetje niet crush / crit immune is in karazhan ook geen ramp zolang je maar wel wat hp hebt om het op te vangen. Ik pak als warrior ook nog wel eens een crush hoort er bij.
Moet wel zeggen na de knockback van doomwalker had ik mn schild niet up en toen ging ie net enrage die crush was wel iets te hard 30.500 ;)

[ Voor 46% gewijzigd door MantaMania op 16-01-2008 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

redfoxert schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:59:
Nightbane summonen gaat door middel van een urn die je krijgt na de hele Karazhan questline te volgen. Een daarvan is het killen van Prince, de questline gaat daarna verder.
Wij zitten nu bij de quest The Shade of Aran, dus duurt nog wel even voor we Nightbane kunnen doen dan, als ik zo die questchain eens bekijk. :)
Klopt, bij elke class heb je zo wel een paar retards zitten; en elke class kun je wel terugbrengen tot "het drukken van wat knopjes". Toch zie ik bij ons in de guild dat heel veel mensen zijn begonnen met een Hunter, dat zal voor een deel denk ik de n00bness verklaren: als je begint met het spel heb je natuurlijk nog niet helemaal door hoe alles werkt. Nee, het verklaart niet het rollen op BoP items die ze niet kunnen gebruiken, en ja, je zou verwachten dat mensen op 70 wel enig idee hebben van andere classes. Maar eerder al hebben we volgens mij wel vastgesteld dat veel nieuwe spelers tegenwoordig in hun eentje grinden/questen naar 70, dan mis je een hoop teamplay, en juist daar leer je andere classes mee kennen, en hoe het zit met need/greed (wie heeft prio op items en waarom).

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

MantaMania schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 15:10:
[...]
Ach een klein beetje niet crush / crit immune is in karazhan ook geen ramp zolang je maar wel wat hp hebt om het op te vangen. Ik pak als warrior ook nog wel eens een crush hoort er bij.
Moet wel zeggen na de knockback van doomwalker had ik mn schild niet up en toen ging ie net enrage die crush was wel iets te hard 30.500 ;)
Een crush is 150% damage, dus normaal had hij je dan voor ruim 20k gehit. Laten we er 600 vanaf halen voor de block, houden we 19,4k over. Slaat die echt zo hard??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Anoniem: 23522 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 15:17:
[...]

Een crush is 150% damage, dus normaal had hij je dan voor ruim 20k gehit. Laten we er 600 vanaf halen voor de block, houden we 19,4k over. Slaat die echt zo hard??
Als ie enraged wel ja. Dan kan de damage 200% of nog meer zijn.

Inderdaad: Enrage at 20% - all physical damage doubled. Kills even shield walled tanks.

ouch :)

[ Voor 12% gewijzigd door redfoxert op 16-01-2008 15:22 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142494

Anoniem: 23522 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 15:17:
[...]

Hij ging enraged. Dus ja, dan slaat ie behoorlijk hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:43
OkkE schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 15:14:
[...]

Wij zitten nu bij de quest The Shade of Aran, dus duurt nog wel even voor we Nightbane kunnen doen dan, als ik zo die questchain eens bekijk. :)

[...]

Klopt, bij elke class heb je zo wel een paar retards zitten; en elke class kun je wel terugbrengen tot "het drukken van wat knopjes". Toch zie ik bij ons in de guild dat heel veel mensen zijn begonnen met een Hunter, dat zal voor een deel denk ik de n00bness verklaren: als je begint met het spel heb je natuurlijk nog niet helemaal door hoe alles werkt. Nee, het verklaart niet het rollen op BoP items die ze niet kunnen gebruiken, en ja, je zou verwachten dat mensen op 70 wel enig idee hebben van andere classes. Maar eerder al hebben we volgens mij wel vastgesteld dat veel nieuwe spelers tegenwoordig in hun eentje grinden/questen naar 70, dan mis je een hoop teamplay, en juist daar leer je andere classes mee kennen, en hoe het zit met need/greed (wie heeft prio op items en waarom).
Ik heb inderdaad momenten gezien van dat ik samen met 6 andere Hunters online was ofzo, voor een totaal van 8 of 9 spelers.

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

UTwizard schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 15:21:
[...]

Ik heb inderdaad momenten gezien van dat ik samen met 6 andere Hunters online was ofzo, voor een totaal van 8 of 9 spelers.

:/
Ja beetje jammer. Al is het aantal Mages dat online is tegenwoordig ook hoog. En we hebben ook best wat Druids, alleen zijn de meeste daarvan alts of mensen die niet veel spelen. :)

Ach ja, dat heb je met een casual guild zonder strenge toelating. We hebben veel dps en bijna geen tanks of healers. Maargoed, Hunter-stop hebben we nu wel. :P

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:35

vhal

ಠ_ಠ

OkkE schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 15:26:
[...]

Ja beetje jammer. Al is het aantal Mages dat online is tegenwoordig ook hoog. En we hebben ook best wat Druids, alleen zijn de meeste daarvan alts of mensen die niet veel spelen. :)

Ach ja, dat heb je met een casual guild zonder strenge toelating. We hebben veel dps en bijna geen tanks of healers. Maargoed, Hunter-stop hebben we nu wel. :P
Dan mag ik niet klagen met 3-4 raid hunters in onze guild, de minst vertegenwoordigde class met de raiderrank.
Paladins daarentegen... :X

[ Voor 27% gewijzigd door vhal op 16-01-2008 15:34 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
OkkE schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 15:26:
[...]
Tanks of healers, vaak het grootste probleem.
De basis van een raid, echter vaak verfoeid of vervloekt.

Gaan een DPS-class spelen, schrikken en genieten van 2k+ damage en gaan niet meer terug.
Of Warrior alts die een raidgroup willen joinen maar dan als fury (met blue gear).
Veel voorkomend probleem vooral bij startende raidgroups met lage progress.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-02 09:35
sabriel schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 15:38:
[...]

Gaan een DPS-class spelen, schrikken en genieten van 2k+ damage en gaan niet meer terug.
Of Warrior alts die een raidgroup willen joinen maar dan als fury (met blue gear).
Jup, want raiden is het enige waar je echt goed in bent als een dergelijke class met een raiding spec. Probeer eens te farmen met een prot warrior of een healing druid. Je slaat nog geen deuk in een pakje boter. Als het raiden tegenvalt, gaan ze ergens anders heen waar ze wel goed kunnen raiden.
Been there, done that.. (nouja, niet zelf gedaan, maar wel regelmatig zien gebeuren.)

Lethale Morphaene Súndavar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

[...]

Gelukkig hebben we een basis van een aantal spelers; 2 tanks, 2 healers en wat dps. Verder vooral veel dps classes, en wat healers en tanks die (in mijn ogen) nog niet echt voldoende aan hun gear hebben gedaan. Maargoed, soms liever zo iemand toch mee nemen als helemaal niet raiden. :)

Trouwens, waar ik me ook wel aan erger soms, zijn die mensen die echt alleen maar aan dps denken. Dat ze ook moeten CC'en, om hun threat moeten denken, en soms oppassen wat ze doen? Nee joh. Het is gewoon: nuke, nuke, nuke, dood. Oh, dood, nouja ik sta toch bovenaan de dmgmeters. Gelukkig is het niet zo dat ze op de healers schelden, ze weten wel dat het hun eigen schuld is. Maar volgens mij hebben ze niet altijd evengoed door, dat een dode dps-er helemaal useless is.

Ach, zoals ik vaker zeg; ik heb gewoon niet de tijd en zin om in een hardcore guild te zitten. Dan moet je soms zulke dingen gewoon laten voor wat het is, en zorgen dat je zelf als nog plezier hebt. :)
Vexx schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 15:43:
Probeer eens te farmen met een prot warrior of een healing druid.
So true.

Afhankelijk van de soort mobs kan ik in mijn healing set (nu 33% van healing ook spelldmg) nog redelijk farmen. Maar over het algemeen valt het vies tegen. Maargoed, vandaar ook dat ik a) een Mage alt heb met enchanting (dissen) en jewelcrafting (prospecten) om gold mee (te gaan) verdienen, en b) een Warlock alt om later op 70 mee te kunnen grinden. :)

[ Voor 15% gewijzigd door OkkE op 16-01-2008 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

[...]
Wat is er mis met luitjes in blauw of groene gear? Het gaat erom dat ze hun class zo goed mogelijk gearen en voor een warrior zijn epic of blauwe items niet altijd beter. Met de gear zoals mijn warrior (Kelza op Aggramar) die heeft, doe ik ongeveer 500-600 dps bij Gruul. Ik heb nog 1 groene item omdat ik de tijd nog niet heb genomen de bracers te vervangen door die met badges te kopen is. Het voornaamste is dat ik als warrior in een melee dps groep geplaatst word waardoor zowel battleshout als commanding shout op zijn en daarbij een windfury totem en lotp buff actief zijn. Onze groep profiteert daar optimaal van.

Laatst in Heroic Ramparts kwam ik op een gemiddelde van 800+ dps met pieken van boven de 1k. Een goeie paladin tank die aggro pakt op de hele groep is dan wel zo makkelijk.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

Mooi warrior dps (33/28/0 spec) filmpje, met wat uitleg over swingtimer en rotation. :)

klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Warriors kunnen toch gewoon ook met hun hoofd over het toetsenbord rollen om dikke DPS te doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
SMulTiE schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 16:02:
Warriors kunnen toch gewoon ook met hun hoofd over het toetsenbord rollen om dikke DPS te doen ?
Nu haal WARriors door elkaar met WARlocks ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylisimo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-05 16:00
Wat zijn goede paladin addons?

Voor bijvoorbeeld het healen, cleansen en buffen?

Heb nu een level 68 paladin waarmee ik nu nog alleen PvP doen, maar er komt een dag dat ik ook instances ga doen.

PallyPower geprobeerd, maar dat schijnt alleen te werken met Greater Blessings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:39
redfoxert schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 16:04:
[...]

Nu haal WARriors door elkaar met WARlocks ... ;)
mages toch ook en hunters? gewoon de FD knop onder je neus ice block voor mages en bij een oor cold snap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:43
Locks schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 16:06:
[...]

mages toch ook en hunters? gewoon de FD knop onder je neus ice block voor mages en bij een oor cold snap
Echt weer iemand die het niet begrijpt ;) , dat zijn FROST mages. Firemages hebben heel veel variatie enzo....

9 fireball 1 x scorch in tegenstelling tot de boring endless frostbolt spam !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249184

Hallo :)

Ben nieuw hier en voornamelijk omdat ik een aantal vraagjes heb waarvan ik hoop dat 1 van jullie ervaren wow-ers me mee kan helpen..

Ten 1e mijn armory profiel is:

http://eu.wowarmory.com/c...r-sheet.xml?r=Zenedar&n=Ræl

Nu speel ik al best een tijdje, alleen ik zit sinds kort bij een nieuwe guild en die zijn vrij hardcore. Ze lopen behoorlijk te zeuren dat mijn dps te laag is, nu moet ik ook nog wel op veel van mn items de beste enchants kopen wat ik dit weekend eigenlijk wil gaan doen dus daar kom ik wel uit..

Maar ik heb gisteren ook gerespecced (misschien beter niet kunnen doen maar goed), ik had eerst een aff/destro build (voornamelijk aff) en heb nu gerespecced naar de stndaard 21/40 build. Alleen weet niet of dat wel zo'n goed plan was kijkend naar mn hit rating en spell dmg.

Zijn er hier toevallig ervaren warlocks die me wat tips kunnen geven over welke build op dit moment te nemen? Ik doe puur en alleen raiden, dus pve.

En kwa gear, kan ik het zo houden (en dan natuurlijk naar mate ik met de guild verder kom overgaan op T5) of moet tailoring gaan nemen en shadowweave clothing gaan maken? Of geeft dat niet echt veel vooruitgang op wat ik nu al heb? anders is het zonde van mn tijd en gold.

En dan nog een vraag, we moeten verplicht bij elke raid of 1 flask innemen, of bij elke try 2 elixirs, maar die krengen kosten me een fortuin, is alchemy en herb hier als prof nemen geen optie? Of bied dat geen voordeel?

Thanks alvast voor de info!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-07 23:34
Locks schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 16:06:
[...]

ja maar wij moeten wachten met casten :P , jullie dots zijn

"valt op het toetsenbord"

en vervolgens krijg je dot 1 dot 2 dot 3 :P
Anoniem: 249184 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 16:18:
Hallo :)

Ben nieuw hier en voornamelijk omdat ik een aantal vraagjes heb waarvan ik hoop dat 1 van jullie ervaren wow-ers me mee kan helpen..

Ten 1e mijn armory profiel is:

http://eu.wowarmory.com/c...r-sheet.xml?r=Zenedar&n=Ræl

Nu speel ik al best een tijdje, alleen ik zit sinds kort bij een nieuwe guild en die zijn vrij hardcore. Ze lopen behoorlijk te zeuren dat mijn dps te laag is, nu moet ik ook nog wel op veel van mn items de beste enchants kopen wat ik dit weekend eigenlijk wil gaan doen dus daar kom ik wel uit..

Maar ik heb gisteren ook gerespecced (misschien beter niet kunnen doen maar goed), ik had eerst een aff/destro build (voornamelijk aff) en heb nu gerespecced naar de stndaard 21/40 build. Alleen weet niet of dat wel zo'n goed plan was kijkend naar mn hit rating en spell dmg.

Zijn er hier toevallig ervaren warlocks die me wat tips kunnen geven over welke build op dit moment te nemen? Ik doe puur en alleen raiden, dus pve.

En kwa gear, kan ik het zo houden (en dan natuurlijk naar mate ik met de guild verder kom overgaan op T5) of moet tailoring gaan nemen en shadowweave clothing gaan maken? Of geeft dat niet echt veel vooruitgang op wat ik nu al heb? anders is het zonde van mn tijd en gold.

En dan nog een vraag, we moeten verplicht bij elke raid of 1 flask innemen, of bij elke try 2 elixirs, maar die krengen kosten me een fortuin, is alchemy en herb hier als prof nemen geen optie? Of bied dat geen voordeel?

Thanks alvast voor de info!!
Voor pots enzo gebruiken wij een GUILD BANK , all onze pot makers pleuren daar 50% van hun pots in die iedereen mag gebruiken ( wel voor alleen raiden ) als je niet raid en je pakt dingen zonder te asken wordt de Boss beetje boos ;)

Verder kan ik op het moment je armory niet zien maar shadow weave set is behoorlijk lekker voor DMG en kwa builds ask the locks :D

[ Voor 73% gewijzigd door Mektheb op 16-01-2008 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142494

Vexx schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 15:43:
[...]

Probeer eens te farmen met een prot warrior of een healing druid. Je slaat nog geen deuk in een pakje boter.
Nu 1/3 van de healing spelldmg is, is het prima te doen. Zal niet snel een grind sessie van een paar uur op m'n druid beginnen, maar een paar mobs ga ik nu niet meer uit de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
ImdaMned schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 16:17:
[...]

Echt weer iemand die het niet begrijpt ;) , dat zijn FROST mages. Firemages hebben heel veel variatie enzo....

9 fireball 1 x scorch in tegenstelling tot de boring endless frostbolt spam !
true true (ben frosty) dan maar cold snap vervangen voor Combustion

oww en in tegenstelling tot mn nick heb ik al een tijdje geleden mn alli lock ingeruild voor een UD mage

[ Voor 12% gewijzigd door Wognummer op 16-01-2008 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Locks schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 16:20:
[...]

true true (ben frosty) dan maar cold snap vervangen voor Combustion

oww en in tegenstelling tot mn nick heb ik al een tijdje geleden mn alli lock ingeruild voor een UD mage
Owja, die hebben we ook nog, zie, tis alweer 3 knopjes bashen. wtb easy class plx. Mage = too hard for me !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
maak gewoon een castsequence macro aan, doe een CP van een willekeurig wow forum en geef in elke instance die macro de schuld (dat er geen sheep in zijn bijv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-06 12:40

William/Ax3

We are Starstuff

Mektheb schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 16:18:
ja maar wij moeten wachten met casten :P , jullie dots zijn
"valt op het toetsenbord"
en vervolgens krijg je dot 1 dot 2 dot 3 :P
haha deze vind ik toch wel erg grappig. Zie het al voor me toetsenbord op de grond

Ow.... I have to place dots... Klimt op kast.. sprigt bof op tobo dotdotdot. Haha geweldig. _/-\o_

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
William/Ax3 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 16:28:
[...]

haha deze vind ik toch wel erg grappig. Zie het al voor me toetsenbord op de grond

Ow.... I have to place dots... Klimt op kast.. sprigt bof op tobo dotdotdot. Haha geweldig. _/-\o_
^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oops hij vervormt die link door het gekke tekentje :) het moet zijn (hopen dat die het nu wel doet):

code:
1
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Zenedar&n=Ræl

De directe link verknalt die,dus even handmatig het adres copy pasten aub :)

Welke guild is dat dan en op welke server? :P lol ik vind het een goeie oplossing! trouwens als iemand in een guild zit die echt leuk is, niet te streng zijn, op ssc niveau zitten en nog hard een lock kunnen gebruiken please tel me :)

Overigens zitten er in mijn guild 2 andere locks, allebei destro, met allebei imp HS geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 249184 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 16:31:
Oops hij vervormt die link door het gekke tekentje :) het moet zijn (hopen dat die het nu wel doet):

code:
1

Welke guild is dat dan en op welke server? :P lol ik vind het een goeie oplossing! trouwens als iemand in een guild zit die echt leuk is, niet te streng zijn, op ssc niveau zitten en nog hard een lock kunnen gebruiken please tel me :)

Overigens zitten er in mijn guild 2 andere locks, allebei destro, met allebei imp HS geloof ik.
Wij kunnen altijd locks gebruiken :P welke server zit je en nog belangerijker HORDE of Alliance ?

Bladefist Alliance hiero :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mektheb schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 16:32:
[...]

Wij kunnen altijd locks gebruiken :P welke server zit je en nog belangerijker HORDE of Alliance ?

Bladefist Alliance hiero :)
Zenedar Alliance hierzo :) maar daar hebben ze server transfer voor uitgevonden he :P welke guild zit je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Crap nu crashte net mn IE

ik kom net een post ergens tegen op een forum (via via gelinked) waar een aardige meneer ons (de lezers) uit aan het leggen was wat een imba build hij had

hij had nl PoM, icy flows en pyroblast.

Mis ik nou wat of ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024

code:
1

here you go O-) :

>> http://eu.wowarmory.com/c....xml?r=Zenedar&n=R%C3%A6l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinosys
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-12-2023
ga er van uit dat hij icy veins bedoelt en dus:

http://www.wowhead.com/?talent=orhVMofzxIzwZxx0zZVhM0o

[ Voor 22% gewijzigd door Dinosys op 16-01-2008 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94605

MantaMania schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 15:10:[...]ach een klein beetje niet crush / crit immune is in karazhan ook geen ramp zolang je maar wel wat hp hebt om het op te vangen. Ik pak als warrior ook nog wel eens een crush hoort er bij.
Een klein beetje crush bestaat niet. :)

Als je niet uncrushable bent met holy shield actief dan ga je een hele hoop crushing blows krijgen. Zeker als je begint zal de gear van de raid niet goed genoeg zijn om dit te compenseren.
Er is een groot verschil tussen af en toe een crush pakken en de hitpoints hebben om te te compenseren en om constant crushes te pakken in blauw armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online

code:
1

Je hebt veel te weinig hit voor destro. Respec affliction (zoiets, of variant hiervan) En cast UA -> corr -> je curse -> SL (als mob lang genoeg leeft) -> (evt immolate) en spam sbolts. (Dump je crit gems ook voor dmg/hit gems)
Edit: Nu ik toch bezig ben: Haal heroic trinket en offhand, die zijn super.

[ Voor 4% gewijzigd door HolyCorn op 16-01-2008 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Darkasantion schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:41:
Kara gisteren dan eindelijk afgesloten, Nightbane en Netherspite zijn down, zonder leuke drops voor mij. Maar nu kijken wij of we verder met ZA willen of toch maar 25 mans met de guild gaan doen. ZA lijkt ons wel leuk omdat je dan wel 10 mans blijft doen, maar qua drops lijkt er niet veel goeds te zijn voor ons in het algemeen :( .
Ik kan me niet voorstellen dat ZA drops niet goed zijn in het algemeen. Er dropt voor elke class wel een zeer goede trinket in ZA, en de timed loot is niet mis. Voor resto shamans zijn in elk geval een flink aantal top items drops uit ZA, zelfs beter dan TK/SSC drops. Daarnaast dropt een flink aantale haste items in ZA, wat een flinke boost kan zijn in raidoutput. Misschien de lootlijst nog eens doorkijken?

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
idd typo het is ook al laat maar hij doelde op de combinatie, maar zoals ik dat nu zie is die er niet die pyro is toch al shnell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HolyCorn schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 16:49:
[...]

Je hebt veel te weinig hit voor destro. Respec affliction (zoiets, of variant hiervan) En cast UA -> corr -> je curse -> SL (als mob lang genoeg leeft) -> (evt immolate) en spam sbolts. (Dump je crit gems ook voor dmg/hit gems)
Edit: Nu ik toch bezig ben: Haal heroic trinket en offhand, die zijn super.
kijk dit zijn reacties waar ik wat aan heb :)
Uhm waar ga ik die heroic trinket en offhand vandaan halen?

Thanks again!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Anoniem: 249184 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 16:54:
[...]

kijk dit zijn reacties waar ik wat aan heb :)
Uhm waar ga ik die heroic trinket en offhand vandaan halen?

Thanks again!
http://www.wowhead.com/?item=29272
http://www.wowhead.com/?item=29370
Die items koop je dus van badge of justice's die weer droppen in heroics.

Edit: en dus ook Kara/ZA ;p

[ Voor 3% gewijzigd door HolyCorn op 16-01-2008 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HolyCorn schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 16:56:
[...]

http://www.wowhead.com/?item=29272
http://www.wowhead.com/?item=29370
Die items koop je dus van badge of justice's die weer droppen in heroics.

Edit: en dus ook Kara/ZA ;p
Ok dan, daar had ik er al een aantal van gespaard :) ff doorsparen nog.. maar is het niet erg dan als ik al mn crit gems voor spell dmg gems ga verwisselen? mis ik dan niet een heleboel crit? of is het voor mn uiteindelijke dps beter om spell dmg gems te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Stylisimo schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 16:06:
Wat zijn goede paladin addons?

Voor bijvoorbeeld het healen, cleansen en buffen?

Heb nu een level 68 paladin waarmee ik nu nog alleen PvP doen, maar er komt een dag dat ik ook instances ga doen.

PallyPower geprobeerd, maar dat schijnt alleen te werken met Greater Blessings?
Voor alles; Grid. Instellen duurt ff maar dan heb je ook wat. ;) PallyPower werkt tegenwoordig ook met de normale buffs, heeft ook wat meer instellingen sinds n patch of 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07 13:29
Anoniem: 142494 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 16:18:
Nu 1/3 van de healing spelldmg is, is het prima te doen. Zal niet snel een grind sessie van een paar uur op m'n druid beginnen, maar een paar mobs ga ik nu niet meer uit de weg.
Nou, ik vind op m'n resto druid met 1000 healing grinding niet 'prima' te doen. Of ik nu in catform met feral gear of caster form bezig ga, het duurt gewoon 2 keer zo lang. Ik zou flink gek worden als ik m'n mage niet had.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Anoniem: 249184 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 17:02:
[...]

Ok dan, daar had ik er al een aantal van gespaard :) ff doorsparen nog.. maar is het niet erg dan als ik al mn crit gems voor spell dmg gems ga verwisselen? mis ik dan niet een heleboel crit? of is het voor mn uiteindelijke dps beter om spell dmg gems te hebben?
Crit is voor affliction een stuk minder belangrijk dan voor destro, aangezien je dots niet kunnen critten. Met affliction haal je ook vrij simpel je hit cap op je dots, dus voor jouw gear lvl is affliction gewoon de beste keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Hydra schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 17:09:
[...]

Nou, ik vind op m'n resto druid met 1000 healing grinding niet 'prima' te doen. Of ik nu in catform met feral gear of caster form bezig ga, het duurt gewoon 2 keer zo lang. Ik zou flink gek worden als ik m'n mage niet had.
AoE farmen op m'n holy pala gaat heel fijn de laatste tijd, volle healing gear aan en afgelopen weekend Consortium rep gegrind op The Heap, lvl67-68 mobs. Record qua AoE was 15 mobs en niet echt in de problemen, wel alleen maar tijd om te Consecraten en selfhealen maar dan nog gaat t enorm imo. Single mob DPS is wat langzaam daarentegen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-07 16:35
Hydra schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 17:09:
[...]

Prot warrior grinding/dpssing gaat nog best prima! Laatst nog even met een maatje geprobeerd (beiden prot en respeccen voor ff vonden we zonde), was een leuk experiment. Hij z'n fury gear aan (T4 dps items, wat badge items, etc) en hij kwam uiteindelijk nog op 25% van de dmg done, ter vergelijking: boven hem een full epic combat rogue met ~30% en daarboven op ~35% een arcane/fire mage met goede gear die zo'n 1000-1100 DPS deed op trash groepjes. Lang niet zo slecht als ik verwacht had :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Prot warrior grinden gaat best wel, maar je moet helemaal niet willen je dps gear aantrekken.

Gewoon tank gear aan, melee mobs opzoeken, en devastaten en shield slammen. Mob zo dood, bijna geen damage gepakt, en door de hoge hp die je hebt moet je mss na iedere 8-10 mobs eens bandagen/eten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-07 13:49

RMB

Nee, geen right mouse button!

bij Mob Info 2, komt er onder de minimap een vierkantje met MI te staan... boven de rechter actionbar.. dit vind ik heel vervelend maar ik krijg het niet weg! de minimap button krijg ik wel weg. iemadn een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 12:57
Anoniem: 117852 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 17:07:
Voor alles; Grid. Instellen duurt ff maar dan heb je ook wat. ;) PallyPower werkt tegenwoordig ook met de normale buffs, heeft ook wat meer instellingen sinds n patch of 2.
Grid en PallyPower inderdaad, is alles wat je als healadin nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Nu online

NoTimeRemains

I know

na een hele tijd kara te clearen, gruul te downen is eindelijk een spell dps weapon gevallen...
Bloodmaw Magus-Blade !!!

geweldig!
gelukkig wordt ik outbid door drie personen :) gelukkig want anders had ik zo iets gekregen en dat willen we natuurlijk niet!
gelukkig hadden deze personen Nathrezim Mindblade / Gladiator's War Staff / Gladiator's Spellblade

en heb ik deze Greatsword of Horrid Dreams...

zoals jullie je wss kunnen indenken ben ik nu even niet happy over het DKP systeem. dit is echt wel een van de kutste dingen die je kunnen overkomen zonder bestolen te worden. ik heb even geen zin meer in de verdere raid van vanavond... :(

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 12:57
Heb je of niet genoeg geraid, of teveel andere items geloot. :P

On a serious note tho, als er al zoiets op zou treden bij ons, zouden officers wel ingrijpen. Snap sowieso niet dat ze rollen met die items als jij nog met een blue rondhuppelt though, dan heb je niet echt een band met je mederaiders lijkt me. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 11:15
Exitium schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 21:18:
Heb je of niet genoeg geraid, of teveel andere items geloot. :P

On a serious note tho, als er al zoiets op zou treden bij ons, zouden officers wel ingrijpen. Snap sowieso niet dat ze rollen met die items als jij nog met een blue rondhuppelt though, dan heb je niet echt een band met je mederaiders lijkt me. :/
het alombekende, epicgeile guildies die elkaar weinig gunnen.. GG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
NoTimeRemains schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 21:13:
na een hele tijd kara te clearen, gruul te downen is eindelijk een spell dps weapon gevallen...
Bloodmaw Magus-Blade !!!

geweldig!
gelukkig wordt ik outbid door drie personen :) gelukkig want anders had ik zo iets gekregen en dat willen we natuurlijk niet!
gelukkig hadden deze personen Nathrezim Mindblade / Gladiator's War Staff / Gladiator's Spellblade

zoals jullie je wss kunnen indenken ben ik nu even niet happy over het DKP systeem. dit is echt wel een van de kutste dingen die je kunnen overkomen zonder bestolen te worden. ik heb even geen zin meer in de verdere raid van vanavond... :(
Die 2 personen met prince dagger en spellblade zijn de rijnste epicwhores. Persoon met staff gaat er ook redelijk op vooruit met dat zwaard (kan er een offhand bij nu), maar niet zoveel als jij uiteraard. Redelijk zuur ja :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Bloodmaw Magus-Blade !!!

geweldig!

stom :(
Maar van de andere kant, doe een beetje BG-en en loot ook een gladiator wapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
HolyCorn schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 21:50:
[...]

Die 2 personen met prince dagger en spellblade zijn de rijnste epicwhores. Persoon met staff gaat er ook redelijk op vooruit met dat zwaard (kan er een offhand bij nu), maar niet zoveel als jij uiteraard. Redelijk zuur ja :(
Dus jij passt op de Archi-blade vanavond ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Omfg: Player reaches gold limit in World of Warcraft!

Zo zie je maar, er zijn meer motivaties om WoW te spelen, als alleen goed worden in pvp of de laatste raidboss verslaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:26
LOL ... Helaas dus niet mogelijk met 1 char miljonair te worden... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:50

JSchut

.....

Vorig jaar vlak naar Burning Crusade 3 maandjes genokt met wow en daarna weer verder gegaan. Twee maanden geleden weer gestopt. Maar begin toch wel weer zin om te spelen..

Zit nu alleen te twijvelen. Heb altijd alliance gespeeld (Rogue, Lock, Shaman) en vraag me af of de hele ervaring als horde erg veel verschilt met alliance. Iemand die beide na de release van BC speelt of gespeelt heeft?

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
OkkE schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 08:30:
Omfg: Player reaches gold limit in World of Warcraft!

Zo zie je maar, er zijn meer motivaties om WoW te spelen, als alleen goed worden in pvp of de laatste raidboss verslaan. :)
Ouch, dan moet ik helaas nog even :P

@ Okke, Chiyu zal voorlopig niet meer in Karazhan invallen haar Priest. Ze is gisteren toegelaten in WRATH dus zodra die eenmaal ge-geared is zal die ons allemaal outaggro'en en outdps'en :P Op haar Druid zal ze soms gewoon meegaan maar of ze vanavond ook sub kan blijven weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:39

Maduth

Probeersel

Jep... beide leuk IHO... hangt ook errug af van de keuzen van de server. Ik koos met mijn horde net de server waar een horde overschot is :( ... aangezien je altijd ally gespeeld hebt, zou ik zeker for the horde gaan... weer wat anders... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
JSchut schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 08:49:
Vorig jaar vlak naar Burning Crusade 3 maandjes genokt met wow en daarna weer verder gegaan. Twee maanden geleden weer gestopt. Maar begin toch wel weer zin om te spelen..

Zit nu alleen te twijvelen. Heb altijd alliance gespeeld (Rogue, Lock, Shaman) en vraag me af of de hele ervaring als horde erg veel verschilt met alliance. Iemand die beide na de release van BC speelt of gespeelt heeft?
Ja, de quests in BC komen zo goed als overeen met die van alliance. Toch vindt ik het een aanrader de feeling is compleet anders en alles voor lvl 40 is compleet nieuw voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:50

JSchut

.....

Ok Horde it will be then ;)

Had al besloten op een PvP server te beginnen. (Tot nu altijd PvE servers gehad)
Enige is nu dat ik eigenlijk alle classes al eens gehad heb en nu moet ik er weer 1 kiezen ;) Denk dat een Rogue of shaman mijn voorkeur heeft of maybe een warrior (Nog nooit gespeeld), maarja tauren, troll, undead.... moeilijk moeilijk.. Bloodelf valt iig wel al af :P Maybe iemand een aanrader voor een server? (Al weet ik dat dit hier eigenlijk niet thuis hoort en dat je het kan opzoeken, maar vaak kloppen die sites niet echt)

[ Voor 4% gewijzigd door JSchut op 17-01-2008 09:15 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

UTwizard schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 08:57:
[...]

Ouch, dan moet ik helaas nog even :P

@ Okke, Chiyu zal voorlopig niet meer in Karazhan invallen haar Priest. Ze is gisteren toegelaten in WRATH dus zodra die eenmaal ge-geared is zal die ons allemaal outaggro'en en outdps'en :P Op haar Druid zal ze soms gewoon meegaan maar of ze vanavond ook sub kan blijven weet ik niet.
Ja ik moet ook nog even voor ik het gold limit haal, hehe.

Grats to Chi btw, mooi dat ze in WRATH gekomen. :) Maar ik denk dat het voor haar ook wel leuker is als ze op haar Druid mee gaat. Ik merk het nu ook, als we Attumen doen, dan zit ik echt niet meer 100% op te letten, hoe makkelijker zo'n encounter wordt hoe minder gefocust je bent. Voor vanavond hebben we trouwens nog één dps nodig, dat moet wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-06 12:40

William/Ax3

We are Starstuff

RMB schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 20:11:
bij Mob Info 2, komt er onder de minimap een vierkantje met MI te staan... boven de rechter actionbar.. dit vind ik heel vervelend maar ik krijg het niet weg! de minimap button krijg ik wel weg. iemadn een idee?
Volgens mij heet dat ding in de settings anchor o.i.d.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 19:53

m0nk

16-09-2003 15.15

JSchut schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 09:06:
Ok Horde it will be then ;)

Had al besloten op een PvP server te beginnen. (Tot nu altijd PvE servers gehad)
Enige is nu dat ik eigenlijk alle classes al eens gehad heb en nu moet ik er weer 1 kiezen ;) Denk dat een Rogue of shaman mijn voorkeur heeft of maybe een warrior (Nog nooit gespeeld), maarja tauren, troll, undead.... moeilijk moeilijk.. Bloodelf valt iig wel al af :P Maybe iemand een aanrader voor een server? (Al weet ik dat dit hier eigenlijk niet thuis hoort en dat je het kan opzoeken, maar vaak kloppen die sites niet echt)
Als je een warrior rolled en je wil er mee gaan pvpen, roll orc ;)
Server.. ik speel op Trollbane, veel nl peeps daar, heel veel..

[ Voor 4% gewijzigd door m0nk op 17-01-2008 09:18 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
SMulTiE schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 07:50:
[...]

Dus jij passt op de Archi-blade vanavond ? :P
Ey! Jouw mainhand is beter dan de mijne he, EPICHOER UIL ZOMG!111

*;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
OkkE schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 09:09:
[...]

Ja ik moet ook nog even voor ik het gold limit haal, hehe.

Grats to Chi btw, mooi dat ze in WRATH gekomen. :) Maar ik denk dat het voor haar ook wel leuker is als ze op haar Druid mee gaat. Ik merk het nu ook, als we Attumen doen, dan zit ik echt niet meer 100% op te letten, hoe makkelijker zo'n encounter wordt hoe minder gefocust je bent. Voor vanavond hebben we trouwens nog één dps nodig, dat moet wel lukken.
Klopt, enige reden waarvoor ze meeging op haar Priest waren de enchants en Badges of Justice. Alle Badge Rewards die ze wou hebben heeft ze onderhand ook al dus dan zou het puur voor de Enchants zijn en die zou ze passen naar de Guild Enchanter van PoA. Weinig reden meer om mee te gaan dan :P

Gisteren wou ik mijn Resto Shaman gaan enchanten om over de 1000+ healing te komen, blijkt dat ergens de economie van Eonar FUBAR is geraakt, Large Prismatic Shards voor bijna 50g per stuk 8)7 Dat wordt veel Elixers slikken vanavond in Karazhan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
UTwizard schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 09:24:
[...]

Klopt, enige reden waarvoor ze meeging op haar Priest waren de enchants en Badges of Justice. Alle Badge Rewards die ze wou hebben heeft ze onderhand ook al dus dan zou het puur voor de Enchants zijn en die zou ze passen naar de Guild Enchanter van PoA. Weinig reden meer om mee te gaan dan :P

Gisteren wou ik mijn Resto Shaman gaan enchanten om over de 1000+ healing te komen, blijkt dat ergens de economie van Eonar FUBAR is geraakt, Large Prismatic Shards voor bijna 50g per stuk 8)7 Dat wordt veel Elixers slikken vanavond in Karazhan.
Dr is vast wel een manier om dat voor jezelf goedkoper te maken :) Struin de AH af naar goedkope level 70 blue items om te disenchanten of craft ze zelf met een van je professions en (laat het) disenchanten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
redfoxert schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 09:29:
[...]

Dr is vast wel een manier om dat voor jezelf goedkoper te maken :) Struin de AH af naar goedkope level 70 blue items om te disenchanten of craft ze zelf met een van je professions en (laat het) disenchanten :)
Klopt, dat is inderdaad ook wel te doen maar ik vroeg me af wat opeens die ommekeer heeft veroorzaakt. Shards gingen eerder voor ~20g weg, en het zijn niet alleen Shards die duurder zijn geworden. Mageweave Cloth is opeens ook naar de dubbele prijs als normaal geschoten. Waarschijnlijk is iemand weer kinderachtig aan het doen en alles aan het opkopen om vervolgens heel af en toe een keer een stapel van die dingen voor belachelijke prijzen er in te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
UTwizard schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 09:37:
[...]

Klopt, dat is inderdaad ook wel te doen maar ik vroeg me af wat opeens die ommekeer heeft veroorzaakt. Shards gingen eerder voor ~20g weg, en het zijn niet alleen Shards die duurder zijn geworden. Mageweave Cloth is opeens ook naar de dubbele prijs als normaal geschoten. Waarschijnlijk is iemand weer kinderachtig aan het doen en alles aan het opkopen om vervolgens heel af en toe een keer een stapel van die dingen voor belachelijke prijzen er in te zetten.
Je zou er ook van kunnen profiteren nu :) Ik wist het iig wel wat ik zou doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

High King Maulgar down _o_
Guild first :).

Plaatje

Erg goede run gisteren. De pull is het lastigste deel van het gevecht. Iedereen moet op tijd zijn en weten wat ze doen. Bij ons deed de firemage de pull met Pyroblast op Krosh en telde af vanaf 6 sec wanneer hij begon met casten. Het kostte ons 3 tries om de pull goed te krijgen en daarna moesten we nog wat tactische veranderingen doorvoeren, maar bij de 5de try ging hij neer :).
Hij dropte 2x de T4 shoulders voor warrior/druid/priest. Helaas niet gewonnen. En hij dropte ook nog een headpiece voor een rogue, maar onze rogues waren niet echt onder de indruk van de stats dus ze deden een greed roll voor het item :P.
Daarna hebben we nog 2 tries op Gruul gedaan. De eerste keer kregen we hem tot 65%. Best netjes voor een eerste keer :). En de 2de keer was het 61% dus er zit progressie in :P. Deze krijgen we zeker binnenkort neer, want de dps is goed genoeg. We moeten alleen iets meer oefenen met de ground slam/shatter. Helaas moesten er een paar mensen weg dus zijn we maar gestopt.

Ik had niet verwacht dat het zo'n kleine instance was :P. We hadden net een paar mobs afgemaakt en toen waren we al bij de eerste baas :o. Ik ga alleen binnenkort een nieuwe pc aanschaffen, want met 16fps daarbinnen rondlopen terwijl je aggro moet houden op mobs die clothies kan 2-shotten, dan is iets meer fps wel gewenst :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

UTwizard schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 09:24:
Ja ik snap 't. Ach, zoals ik zei; denk voor iedereen wel leuker als ze op haar Druid mee gaat. Misschien dat we haar Priest op bosses voorbij Curator wel eens hadden kunnen gebruiken, maar wie weet kan dat alsnog.

Ze vertelde zelf namelijk, dat ze misschien nog wel eens mee kon met haar Priest, aangezien WRATH toch geen Kara doet, zodat het saved-in-instance probleem er niet is. :)
Ja ik zag het ook. Alle prijzen zijn flink omhoog aan het schieten de laatste tijd. Behoorlijk minder. Toen ik gister keek stonden ze al op 40g, maar dat is dus tot bijna 50g gestegen. Pff.

Maar net geen 1000 +healing moet geen probleem zijn denk ik; vanavond is tenslotte de eerste dag, dus doen we Attumen, Moroes en Maiden (of Opera). Die fights gaan opzicht wel soepel genoeg. Mar ik heb nog wel wat +healing potions en foodbuffs voor je, mocht het nodig zijn.

De meeste weten denk ik wel dat dit je eerste keer Kara als healer wordt, en we hebben Shinzen (1700 +healing) en ikzelf (1400 +healing) om het een beetje te compenseren. Hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
HolyCorn schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 09:23:
[...]

Ey! Jouw mainhand is beter dan de mijne he, EPICHOER UIL ZOMG!111

*;
Jamaar, als Quantie nou meegaat (ik kan toch geen swords :P)

*;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bloodmaw Magus-Blade !!!

geweldig!

DKP zorgt ervoor dat je meer upgrades krijgt als je meer raid. Kortom: zij hebben meer geraid dan jij of op andere items gepassed. Daarnaast hebben zij (2 van hen iig) de moeite in pvp gestoken voor die epics, die kun jij ook makkelijk krijgen, dus ga dat dan doen :) Ik snap ergens wel dat zij niet willen passen puur omdat jij de moeite niet hebt gedaan om te pvpen. Ik stel het nu wat cru, dat snap ik wel, maar uiteindelijk ben ik het er mee eens dat de mensen die de meeste tijd erin steken ook de beste spullen moeten krijgen (nou ja, tijd+skills dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:39

Maduth

Probeersel

Er zijn momenteel teveel personen die de AH proberen te beheersen en zodoende de economie.

Bijvoorbeeld; ik zie veel chars op AH staan met de namen zoals Chefbank, Bankman etc etc... deze bieden dan Wool aan voor 3-4G per stack (8 mnd geleden was dat nog 1-2G). Silk cloth is dan weer een stuk goedkoper... Terwijl ik even met een altje wat q's aan het doen was (humans), haalde ik zo even 70-100 wool binnen... Dus het is geen rare item maar toch een onwijs hoge prijs voor iets standaard.

Mensen moeten gewoon weer gaan spelen ipv die AH te bewerken ;-)

PS nu ben ik kwijt wat ik eigenlijk wilde zeggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maduth schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 10:11:
Er zijn momenteel teveel personen die de AH proberen te beheersen en zodoende de economie.

Bijvoorbeeld; ik zie veel chars op AH staan met de namen zoals Chefbank, Bankman etc etc... deze bieden dan Wool aan voor 3-4G per stack (8 mnd geleden was dat nog 1-2G). Silk cloth is dan weer een stuk goedkoper... Terwijl ik even met een altje wat q's aan het doen was (humans), haalde ik zo even 70-100 wool binnen... Dus het is geen rare item maar toch een onwijs hoge prijs voor iets standaard.

Mensen moeten gewoon weer gaan spelen ipv die AH te bewerken ;-)

PS nu ben ik kwijt wat ik eigenlijk wilde zeggen :+
Ik deed eergister ook eens gek. Ik kocht alle Adamantite Ore op (25g per stack, 1000g gespendeerd, dus 40 stacks). Dat allemaal geprospect en alle gems (green en blue) en adamantite dust (zoiets) doorgestuurd naar mijn vendoralt. Dat allemaal op de AH gezet (150g waren de kosten van het posten). Gisteravond had ik voor 1250g in de inbox zitten aan verkopen en er staan momenteel nog 186 auctions op de AH waaronder stapels blue gems. Kortom: goede winst gemaakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Anoniem: 23522 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 10:18:
[...]

Ik deed eergister ook eens gek. Ik kocht alle Adamantite Ore op (25g per stack, 1000g gespendeerd, dus 40 stacks). Dat allemaal geprospect en alle gems (green en blue) en adamantite dust (zoiets) doorgestuurd naar mijn vendoralt. Dat allemaal op de AH gezet (150g waren de kosten van het posten). Gisteravond had ik voor 1250g in de inbox zitten aan verkopen en er staan momenteel nog 186 auctions op de AH waaronder stapels blue gems. Kortom: goede winst gemaakt :D
Bij ons op de server is het aanbod (of de afname) zo laag (of zo hoog) dat er bijna geen adamantite ore op de AH staat helaas. Daarnaast zijn de prijzen van gems de laatste tijd weer flink aan het dalen waardoor de winst behoorlijk onder druk staat. Ik dacht dat ik afgelopen weekend veel verdiend had maar dat viel achteraf toch nog wat tegen. De ores die ik in de 2e run gekocht heb, heb ik nu ongeveer break-even gespeeld. Voor mij dus niet de moeite voorlopig om deze acties voort te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-07 12:13
Anoniem: 23522 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 10:18:
[...]

Wordt tijd dat me shaman eens haar JC gaat levelen :+
Nadeel is dat ze zelf lage mining heeft, en alles wat ik tegen kom dus niet kan minen :(
Tja, dat krijg je met alts... Die worden lui :P

Edit: Iemand btw een knappe guide voor levelen van JC?

[ Voor 3% gewijzigd door Capa op 17-01-2008 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148405

w00t, gister kara.. eerste keer op me warrior en met de guild..

Het was eerst nog allemaal een beetje onverwacht aangekondigt (door mij), want we hebben net genoeg spelers voor karazhan, we waren van plan zondag te gaan maar dat ging niet door omdat er een holy priest niet kwam opdagen voor enkele dagen.

Één uur voordat we beginnen met karazhan, komt hij opeens online.. we hebben de hele dag gezocht naar priests. Mja hij dus uitleggen dat zijn computer kapot was voor enkele dagen.. dure reperatie.

Schijnt een half uur voor vertrek 2 dps niet te komen, eentje werd opgebelt door vader.. terwijl hij erg veel zin erin had en de andere die normaal elke avond online is, komt net die avond niet online... jammer. We hebben dus 2 gezocht in LFG.

Uiteindelijk Attumen, Maiden, Moroes, Opera Event gedaan, er werd goed gebruik gemaakt van kiten/traps/shackle etc... erg netjes.. 1x gewiped op Maiden.. alleen belt van Moroes voor mij gedropt.. toch blij ben nu op 14011hp gekome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232504

Anoniem: 23522 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 10:09:
[...]

DKP zorgt ervoor dat je meer upgrades krijgt als je meer raid. Kortom: zij hebben meer geraid dan jij of op andere items gepassed. Daarnaast hebben zij (2 van hen iig) de moeite in pvp gestoken voor die epics, die kun jij ook makkelijk krijgen, dus ga dat dan doen :) Ik snap ergens wel dat zij niet willen passen puur omdat jij de moeite niet hebt gedaan om te pvpen. Ik stel het nu wat cru, dat snap ik wel, maar uiteindelijk ben ik het er mee eens dat de mensen die de meeste tijd erin steken ook de beste spullen moeten krijgen (nou ja, tijd+skills dan).
Ja zit een kern van waarheid in, maar je gunt je mede-guildy toch ook wel wat neem ik aan?
Je hebt gelijk in het deel van dat hun meer geraid hebben en dus hoger staan qua DKP, maar als een mede-guildy er zoveel mee vooruit gaat dan zou ik in iig passen :).
Als je een beetje guild minded bent en geen epicwhore, dan heb je dat wel over en dan kijk je ook naar het volledige plaatje (dat het beter is voor de hele guild en niet alleen voor jezelf, stinken noem ik dat). :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 232504 op 17-01-2008 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:18
Anoniem: 232504 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 10:31:
Ja zit een kern van waarheid in, maar je gunt je mede-guildy toch ook wel wat neem ik aan?
Je hebt gelijk in het deel van dat hun meer geraid hebben en dus hoger staan qua DKP, maar als een mede-guildy er zoveel mee vooruit gaat dan zou ik in iig passen :).
Als je een beetje guild minded bent en geen epicwhore dan heb je dat wel over en dan kijk je ook naar het volledige plaatje (dat het beter is voor de hele guild en niet alleen voor jezelf, stinken noem ik dat). :)
Wij gebruiken in Kara daarom ook geen DKP systeem.
Spelers maken onderling wel uit wie de loot mag hebben en dat gaat eigenlijk erg goed. Guildies gunnen het elkaar ook, er wordt regelmatig gepassed omdat het voor een ander een grotere upgrade is.
Uiteindelijk moet de groep beter gegeared worden en niet (alleen) jouw persoontje. Als mensen dat snappen is de lootverdeling niet zo'n probleem meer denk ik.

Hmmz, t betreft geen Kara drop gloof ik ... maar nog steeds is het zo'n grote upgrade voor jou dat de anderen hadden kunnen passen imo. Het idee blijft hetzelfde.

[ Voor 8% gewijzigd door Sleepie op 17-01-2008 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er zit ook zeker wel een kern van waarheid in hoor. Maar het verhaal heeft gewoon twee kanten. Natuurlijk wil je als raid verder komen, maar betekent dat dat sommige mensen met (stukken) minder moeite dan maar gewoon de loot kunnen krijgen waarmee ze beter equiped gaan zijn dan de mensen die wel veel meer raiden (en daarnaast nog druk pvpen voor epics).

Als twee mensen ongeveer evenveel moeite doen dan vind ik bijvoorbeeld de persoon met de blue best de epic mag pakken als dat een veel grotere upgrade is. Daarentegen, als van twee mensen de tweede persoon veel meer effort erin steekt, dan vind ik dat die persoon het recht heeft om er mede op te rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Capa schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 10:22:
[...]

Wordt tijd dat me shaman eens haar JC gaat levelen :+
Nadeel is dat ze zelf lage mining heeft, en alles wat ik tegen kom dus niet kan minen :(
Tja, dat krijg je met alts... Die worden lui :P

Edit: Iemand btw een knappe guide voor levelen van JC?
Paar uurtjes rondrennen in de lowbee areas. Daarmee vind je meestal wel genoeg zooi om mee te kunnen levellen. Probleem is namelijk dat dat spul nogal erg duur word op de AH over het algemeen.

Goeie guides staan in de Professions section van de Blizzard forums :) Werken prima, altijd die gebruikt voor het powerlevellen van mijn profs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Anoniem: 23522 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 10:46:
Als twee mensen ongeveer evenveel moeite doen dan vind ik bijvoorbeeld de persoon met de blue best de epic mag pakken als dat een veel grotere upgrade is. Daarentegen, als van twee mensen de tweede persoon veel meer effort erin steekt, dan vind ik dat die persoon het recht heeft om er mede op te rollen.
Mee eens.

Natuurlijk moet je kijken naar welke speler er het meest op vooruit gaat. Aan de andere kant, als er twee spelers zijn, speler A heeft met pvp-en en heroics via PUGs allemaal epics, en speler B heeft alleen maar blue's en is toen op zijn alt gaan spelen, bijvoorbeeld. Dan vind ik dat wanneer beide evenveel DKP hebben, speler A het toch mag hebben; er vanuitgaande dat het voor beide een upgrade is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-07 12:01
Edit post na verveelend opmerking en aangezien ik geen oorlog wil stichten.
is deze nuteloos

[ Voor 75% gewijzigd door BrianV op 17-01-2008 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
BlackAss schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:07:
Back on topic ?

3 pages vol over drop is wel genoeg?
Gaat toch over WoW ? Wat is dan volgens jou "on-topic" ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BlackAss schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:07:
Back on topic ?

3 pages vol over drop is wel genoeg?
1,5 pagina en het is ontopic. We discussieren over lootverdeling en het is zowaar een beetje discussie i.p.v. elkaar afzeuren! Als jij echter een ander onderwerp wil inbrengen, ga gerust je gang :)

Verder heb ik gisteren weer karazhan gemist :( En onze maindruidhealer heeft aangegeven liever de druid te healen als tank (die pvp epics heeft, geen pve epics) dan mij (ik zit stampvol pve spul)... Beetje vreemd lijkt mij. Hij heeft natuurlijk een stuk meer armor, maar ik ben uncrushable en heb blok. Zijn er andere mensen die hier ervaring mee hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
Lief dagboek :+

Gisteren weer naar SSC geweest. Hydross, Lurker, Morogrim en Fathom-Lord Karathress neergehaald. Ik had de afspraak met de andere rogue gemaakt dat als Hydross zijn shoulders zou droppen dan zou ik ze krijgen en als de ring dropte dan zou hij die mogen looten.
De ring dropte. Master looter blunderde echter weer eens en gaf hem aan mij in plaats van aan de andere rogue. Behoorlijk zuur voor hem, maar uiteindelijk in goed overleg besloten dat we geen ticket zouden aanmaken (als de GM ziet dat je al eerder een ticket hebt aangemaakt voor een loot issue dan willen ze soms niet helpen, dat willen we niet riskeren als er de volgende keer een echte fout gemaakt is). Wel jammer, want hij had de ring veel harder nodig dan ik. Voor mij maar een minorr upgrade.

Uiteraard van Morogrim geen Talon of Azshara (afgelopen twee weken niet bij de kill geweest, en beide keren de drop gemist wat resulteerde in een main tank met een droomwapen). Fathom-Lord dropte tweemaal T5 Defender legs, dus dat was een leuke dkp oorlog. Bijna alle priests, warriors en druids wilden het item hebben, dus dat was twee keer verkocht voor ruim 200 dkp 8).

Na SSC nog even de paralelle KZ groep in gesprongen voor Shade of Aran (had nog steeds Drape of the Dark Reavers nodig, gebruikte nog een blue hitrating cloak). Ditmaal wel mazzel gehad, want mijn cloak dropte. Behoorlijk lekkere upgrade voor mij, dus alsnog behoorlijk tevreden met de avond.

Ben de laatste paar weken behoorlijk omhoog gegaan qua stats..

1750 Attackpower
280 Hitrating
25,5% crit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Anoniem: 23522 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:10:
[...]

1,5 pagina en het is ontopic. We discussieren over lootverdeling en het is zowaar een beetje discussie i.p.v. elkaar afzeuren! Als jij echter een ander onderwerp wil inbrengen, ga gerust je gang :)

Verder heb ik gisteren weer karazhan gemist :( En onze maindruidhealer heeft aangegeven liever de druid te healen als tank (die pvp epics heeft, geen pve epics) dan mij (ik zit stampvol pve spul)... Beetje vreemd lijkt mij. Hij heeft natuurlijk een stuk meer armor, maar ik ben uncrushable en heb blok. Zijn er andere mensen die hier ervaring mee hebben?
Beetje een zeik healer als je het mij vraagt. Ja een druid heeft meer armor en krijgt misschien wat minder damage maar zijn damage intake kan spiken terwijl een warrior misschien wat meer damage krijgt maar veel geleidelijker over de tijd van de fight. Natuurlijk zijn er momenten dat ook een warrior damage intake kan spiken maar die zijn veel minder vaak dan bij een druid. Druids hebben geen parry of block waarmee ze damage kunnen mitigation, veel minder avoidance dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

redfoxert schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:16:
[...]

Beetje een zeik healer als je het mij vraagt. Ja een druid heeft meer armor en krijgt misschien wat minder damage maar zijn damage intake kan spiken terwijl een warrior misschien wat meer damage krijgt maar veel geleidelijker over de tijd van de fight. Natuurlijk zijn er momenten dat ook een warrior damage intake kan spiken maar die zijn veel minder vaak dan bij een druid. Druids hebben geen parry of block waarmee ze damage kunnen mitigation, veel minder avoidance dus.
Het leek mij ook een beetje onzin. Een paar kleine correcties echter: ik ben een paladintank :) Daarnaast hebben druid geen parry, maar krijgen ze veel meer dodge van agility, waardoor hun dodge=onze parry+dodge. Daarnaast blocken ze inderdaad niet,maar hebben ze wat meer armor om dat dan weer glad te strijken. Dus ik zou verwachten qua damage intake dat er niet zoveel verschil zou moeten zijn, misschien hoogstens 5 a 10% wat eigenlijk nisk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
SMulTiE schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 09:52:
[...]

Jamaar, als Quantie nou meegaat (ik kan toch geen swords :P)

*;
Die van Quantie is ook beter dan die van mij ^^ En besides, het is een warlock wapen 8)

[ Voor 8% gewijzigd door HolyCorn op 17-01-2008 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Anoniem: 23522 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:10:
En onze maindruidhealer heeft aangegeven liever de druid te healen als tank (die pvp epics heeft, geen pve epics) dan mij (ik zit stampvol pve spul)... Beetje vreemd lijkt mij. Hij heeft natuurlijk een stuk meer armor, maar ik ben uncrushable en heb blok. Zijn er andere mensen die hier ervaring mee hebben?
De Resto Druid wil liever de Druid tank healen als jou? Hmm. Het maakt mij als healer eigenlijk niet zo uit wie ik heal, maar hoe minder spike dmg hoe makkelijker het is natuurlijk. :)

Aan de andere kant, door alle HoTs zijn ook spikes minder erg; er komt constant HP bij en wanneer er een spike is, heb ik een aantal opties om daar op te reageren. Maar misschien makkelijker om aan hem te vragen waarom hij dat wil? Misschien is het wel gewoon "Druids onder elkaar". :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
redfoxert schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:16:
[...]

Je verhaal klopt niet helemaal volgens mij. Juist warriors hebben meer spike damage juist omdat ze Parry en Block hebben (voorbeeldje: in een fight is het block, block, parry, dodge, grote hit vanwege lagere armor). Druids vangen meer klappen, maar hebben meer mitigation. Druids hebben volgens mij over het algemeen wel een hogere dodge kans dan warriors. Juist druids hebben gelijkmatige damage intake en warriors hebben spikes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152262

Hi,
kben nu eindelijk met m'n warrior aanbeland in outland. Kwas al een hele tijd klaar om naar hellfire te gaan eigenlijk maar kwilde toch eerst m'n mining omhoog trekken om zo mijne jewelcrafting naar 300 te kunne krijgen. Na ongeveer 2 dagen thorium en truesilver gemined te hebben, dan uiteindelijk 300 mining en ff nadien 300 jc. Nu ben ik begonne met een beetje quests te doen in hellfire, en ondertusse elke fel iron node te mine de ik maar tegenkom. Kheb daar nu zo toevallig 2x nightseye uitgevist. Blijkt dat deze vrij rare zijn??
Zijn er trouwens zo patterns die ik zeker moet hebben, qua winst enzo? want ben nu toch bij het echte werk precies aanbeland :) en wil toch zeker de patterns die de moeite waard zijn, kheb momenteel alles al gekocht dat die trainer in honor hold mij aanbied(en niet meer rood zag)

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
HolyCorn schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:24:
[...]

Die van Quantie is ook beter dan die van mij ^^ En besides, het is een warlock wapen 8)
Ow, ik dacht dat ie die Kara staff nog had :')
Dan gun ik hem jou wel
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-07 16:35
@Bram een druid heeft idd door een factor 2 hogere armor meer physical dmg reduction, daarbij alleen dodge zodat hij overall wat meer lagere hits krijgt. Warriors hebben ook parry en block maar minder armor, daardoor dus wat minder hits, maar de hits die ze krijgen zijn wel hoger (gemiddeld). Bij een warrior ligt het er ook aan oftie z'n shield block goed up houdt. Overall krijgt een warrior vanaf T4 niveau wel minder dmg dan de druid, maarja, wel iets meer spikey. Ach zou geen prob moeten zijn healer is een zeikerd :P

Edit: daarbij hebben warriors wel 16% magic dmg reduction (als ze goed gespecced zijn).

[ Voor 7% gewijzigd door porn* op 17-01-2008 11:32 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
HolyCorn schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:24:
[...]

FU ! onze locks lopen dat ook te bléren. Maar ik heb ze toen ook keihard zien needen toen Azuresong Mageblade dropte in MC.

Payback time I say.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
ImdaMned schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:43:
[...]

FU ! onze locks lopen dat ook te bléren. Maar ik heb ze toen ook keihard zien needen toen Azuresong Mageblade dropte in MC.

Payback time I say.
Wij hadden holy priests die needen op de staff van Golemagg in MC :P en wonnen ook. Sterker nog ... een resto DRUID heeft er zelfs eentje geloot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
redfoxert schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:46:
[...]

Wij hadden holy priests die needen op de staff van Golemagg in MC :P en wonnen ook. Sterker nog ... een resto DRUID heeft er zelfs eentje geloot :)
Daarom loop ik in shattrah lekker met de Sun eater , en af en toe die staff van illhoof voor de Druid's , en dan heb ik ook nog is een leuke roque dagger , van die gewilde items en dan op me mage en voorall ouwehoeren bij raids :D

Mage you sheep that one
ME : but im tank look got the sun eater !
Grrrr darn mages and there lucky drops
Me : Rofl :D

Sorry maar vind soms zo humor om mensen te stangen :P
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.