Tweak biedt full blown ( 100 mbit, als je een 100 mbit glasvezel abbo neemt) usenet inbegrepen bij het abonnement. Niet tijdelijkVerwijderd schreef op zondag 02 januari 2011 @ 23:35:
[...]
Tijdelijk of permanent, want de rest van wat Tweak hier aanbiedt is klaarblijkelijk zo slecht dat ik geen enkele Tweak klant in B&R kan aanwijzen?
Gek genoeg ook nog nooit een vertegenwoordiger van Tweak in de Glashartwinkels tegengekomen, waar dus wel KPN, Lijbrandt en Edutel aanwezig zijn?
Nogmaals, Tweak is een fijne provider. Ik kom er vandaan. Heb het gevoel dat ze door het aanbieden van glasvezel zich soms wat te veel ellende op de hals halen terwijl ze daar nog niet 'groot' genoeg voor zijn, maar de wil is er wel. Ookal is ook hier niet alles koek en ei qua communicatie, ik was op dat punt wel zeker veel tevredener dan dat ik tot nu toe met Lijbrandt ben (daar is m'n tevredenheid tot nu toe bedroevend......)
De enige pech die Tweak heeft is dat ze blijkbaar in 1 of ander wurgcontract met KPN Wholesale zitten, waardoor ze in KPN gebieden gebonden zijn aan het aanbieden van de bagger motorola settopboxen en Experiabox. En dus ook geen analoog en dvb-c kunnen/mogen gaan aanbieden.
Dat is dan ook de enige (of iig primaire) reden dat ik nu weg ben bij Tweak.
Wat betreft Lijbrandt: Nu maar eens zien wanneer ik wél aangesloten word. En ik hoop dat het webteam deze week weer full-blown gaat reageren hier. Want ik voel me wel bedrogen door ze met hun "als je je oude provider hebt opgezegd en weet wanneer ze van de lijn af zijn, dan doen we ons uiterste best om je binnen een paar dagen aangesloten te krijgen". Nu wordt het, als ik mazzel heb, een paar weken!
En wat betreft die PVR: Als Lijbrandt mij (en andere early inschrijves hier) niet tegemoet gaat komen, dan kunnen ze dat hele ding (en misschien zelfs wel de hele IPTV dienst) voor zich houden. Ik ga sowieso een poging doen om m'n eigen PVR te bouwen op basis van DVB-C en als ik dat naar tevredenheid krijg, dan heb ik zelfs meer vrijheid en beeldkwaliteit dan met dat ding van Lijbrandt. Het enige wat ik dan niet of nauwelijks heb is timeshifting maar dat is eigenlijk toch al een nobrainer (ik ga niet full time slechte KPN streams kijken alleen voor timeshifting, terwijl m'n TV een ingebouwde DVB-C tuner heeft). That said: Heeft die PVR uberhaupt dingen zoals timeshifting?
[ Voor 28% gewijzigd door eymey op 03-01-2011 09:47 ]
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.