Die prijs was al langer bekend..... tenminste voor mij wel
Wat interessanter is of mensen met bijbetaling kunnen omruilen.
Ben benieuwd.
Ik wacht wel af, woon zelf niet in Almere, zou volgens mijn aanvraag en Lijbrandt begin Oktober al aangesloten kunnen zijn.
Voordeel de kinderziektes kom ik hopelijk niet tegen, de ervaringen positief/ negatief kan ik weer in mijn voordeel gebruiken.
Zal ik dat doen ? Jazeker.......
Zoals een heerlijke brief in Oktober welkom !!!
Een warm gevoel van genegenheid overviel mij... totdat ik de klantenservice belde.
Mijn lijn zou al bezet zijn ?

zonder modem ??? alleen een oranje kabeltje in mijn woning, de service winkel zoa al gesloten zijn.... ja dat klopt, was van kpn maar van lijbrandt, wacht nog op zijn opening
24 November 2010
WELKOM BIJ LIJBRANDT (brief 2) ( moehahahaha, duivels lachje), pink aan de mond ( gejat uit een fillm)
U kunt uw eigen instellingen altijd online bekijken( en indien aanpassen) -->
leugen !!!!
Dat kan alleen als je aansluiting wordt opgeleverd, dat wordt dus niet vermeldt.
Maar goed een telefoontje naar de helpdesk voor aanpassing, nee meneer dat kan alleen schriftelijk, of via email met een handtekening.
Uit pure racune een vodje geschreven, ondertekend en ingescand. Gemaild.... uiteraard nooit een reactie gehad. Lol, toch een rechtsgeldig document
Ik gun ze alle vrijheid en succes, en ben blij met de mededelingen/ belevenissen van spikecity
MAAR: communicatie is waardeloos, een jandoedel daar, dat geeft geen goed gevoel.
Zal morgen nog eens bellen en naar mijn status gaan vragen..... ben heel benieuwd wat ze mij gaan vertellen....