[quote]
Michael_E schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 21:06:
[...]
Wettelijk staat er over beeldkwaliteit niets vastgelegd, dat klopt volgens mij ook wel,
maar inferieure -en superieure beeldkwaliteit zijn bepaalde gradaties volgens mij.
Thanks !!!
Meer dan duidelijk....maar het is wel wachten of de nma hier iets aan doet
Want een aantal loose/ losse kreten...stelt.. toekomst... waarschijnlijk
Taal puristje zijnde ... in de tekst van de opta staan wat fouten .........
Maar algemene strekkiing ( zoals gewoonlijk) opta doet niets, of er moet duidelijk wat mis zijn, anders wacht de opta de commerciele markt wel af met hun reclameringen.
In het geval van Lijbrandt:
Indien de eerste 2 maanden van kosten van een extra pakket/ diensten wel worden gecrediteerd, gezien het gestelde op de eigen website, en de wijziging onlangs op de website, weiger akkoord te gaan
Indien je een screenshot van beide hebt, is dat wettig en overtuigend bewijs dat je niet hoeft te betalen ( ik hou het simpel... daarom heeft Lijbrandt de website ook aangepast).
Eredivisie live- eerste drie maanden gratis, na 2 maanden zouden ze vooruit kunnen crediteren, voorwaarden ?
Vooruit ze brengen 12,50 in rekening, jij zegt binnen de periode op. Heb je dus recht op teruggave van je vooruitbetaalde abbo. Daarover heen heb je recht op een wettelijke rente, dat is even searchen op het net... lol 2 cent ofzo...( maar 10.000 (0)klanten voor 2 cent)Eerlijk gezegd ben het nog niet eerder tegengekomen bij een provider...... vooruitbetalen, dat geeft een signaal af wat niet gunstig is, immers over 12 maanden is je contract afgelopen
Maar je betaalt wel vooruit( Uhhh ??) zie de voorwaarden, en daar stond dus nergens in vooruitbetaling
Enige zoete woorden van een medewerker, heel begaan met zijn bedrijf, of met deze website
Kritiek wordt afgezwakt immers... een luisterend oor
Een ingang bij het bedrijf
Luister , huiver en beef.... alles komt goed
Execuus voor het schreeuwen:
WTF WAKE UP WAT ZIJN DE FEITEN EN WAT ZIJN DE RESULTATEN ?????
Zie de overstap van eymey, zie het topic Houten, zie topic Leeuwarden
Ik geef heel veel credits naar onze die hards die de problemen bloot leggen
Alleen maar een grote pluim voor een web team, en antwoord geven op vragen
In geval van lijbrandt;
Aanpassing van de website is een vorm van schuldbekentenis
vooruitbetaling staat nergens vermeld in de voorwaarden, indien zo: webteam gelieve van de oude website/ voorwaarden te quoten:
@t webteam lijbrandt: geloof in jullie moeite en effort om het bedrijf te promoten, maar kom dan ook uit voor gemaakte fouten. Goed kost het bedrijf mischien 10/ 20 35.000. Maar hoeveel levert een positieve gratis marketing via tweakers of wat dan ook op.... denk meer.
[
Voor 14% gewijzigd door
baasandre op 14-12-2010 23:26
. Reden: edit tekst ]