Ik denk dat deze medewerker inderdaad ook double duty draait voor beide clubs...
Het zou ook raar zijn in B&R, want ook hier draait bij mijn weten nog steeds de tweede proefronde met 50 users opgeleverd, plus de vijf uit de eerste ronde waar ik nummer 2 van was.
XMS heeft aangekondigd dat de PVR vanaf 12-12 (volgende week dus) beschikbaar is, maar ik neem aan dat XMS zich alleen manifesteert op WDGO netwerken, met echte GHM streams, die ook met de huidige Amino's geen crash of andere software issues hebben.
Ik test dat ding als eerste op een WBA netwerk voor Lijbrandt (niet verklappen dat ook deze Amino door XMS is aangeleverd

) en als ik zie wat voor problemen het ding met dit netwerk heeft vrees ik dat ze hem voorlopig nog niet kunnen leveren, omdat het ding niet stabiel draait op WBA... datzelfde geldt overigens nog steeds voor de 130m, die nu al 8 weken achter elkaar bij wijze van spreken op commando "3x daags na het eten" op zijn rug gaat liggen en waarvoor de aangekondigde firmware update ook nog niet beschikbaar is (zou deze week klaar zijn).
Het lijkt me vreemd dat Lijbrandt (die elke move van XMS als een schaduw kopieert) geen omruilactie zou doen, tenzij men ervan uitgaat dat er niet omgeruild hoeft te worden omdat ze toch nog geen accounts opleveren op wba netwerken, en de PVR straks bij inschrijving al beschikbaar is als eerste STB.
In ieder geval lijkt het me niet meer dan redelijk dat die 55 gebruikers in B&R die nu al met een al dan niet crashende 130m IPTV kijken straks wel gebruik kunnen maken van een omruilactie, omdat zij niet vooraf de keuze voor een PVR hadden.
En eerlijk is braaf, maar als dit ding straks stabiel draait op een WBA netwerk dan wil je nooit wat anders meer... echt een heerlijk speledingetje wat fluisterstil en snel zijn werk doet.