Maccor,
Ik ben totaal niet betrokken bij het selecteren van orders. dit is ook vanuit mijn functie totaal niet interessant.
Als er problemen of openstaande vragen zijn dan komt men naar mij. De laatste tijd ben ik veel bezig geweest met de issue die ontstonden tijdens de test phase in Berkel en Rodenrijs (wat hetzelfde werkt als bij jullie in almere)
Wie er aangesloten gaan worden in Almere binnen nu en korte tijd (op den duur word iedereen aangesloten natuurlijk

) daar bemoei ik me niet mee. Of je dan ook post of niet op tweakers staat volledig los van deze 'selectie' (ik moet het eigenlijk geen selectie noemen maar dan is het duidelijker waar we het over hebben)
Echter is het reduceren van orders momenteel bij deze start wel van belang. We hebben het over een paar duizend orders die we moeten aansluiten zodra deze gebieden 'live' gaan. (hang me niet op aan deze cijfers, zoals jullie weten ben ik niet van marketing dus zijn die cijfers niet interessant voor mij)
Met een lancring van een nieuw iets wil je niet meteen een stortvloed aan orders tegelijk doen.
Maar wat ik bedoelde met mijn hoop voor gebruikers vanuit tweakers is dat het topic daardoor een nieuwe wending kan nemen. Er kunnen dan diensten gebruikt worden en vergeleken en tot de limieten gepushed worden (tweakers blijken daar toch elke keer weer goed in te zijn)
Dat maakt het voor mij weer leuker aangezien ik liever wat 'tech zooi' behandel dan 'marketing issues'
@Pendragon:
De 18e starten houd niet in dat er de 18e al iemand opgeleverd word. Wanneer wel precies kan ik helaas niet vertellen, zoals eerder genoemd is dat iets waar ik me neit mee bemoei. Echter kan ik garanderen dat 18e live geen opgeleverde klant in Almere gaat geven op diezelfde dag. (hoe graag ik dat ook zou willen)