ninjazx9r98 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 14:56:
Afgelopen vrijdag ben ik gebeld om een afspraak te maken voor installatie.
De aanvraag voor het brons pakket hebben we begin juli 2009 gedaan en de uiteindelijke installatie is nu 2 juli aanstaande.
Kreeg bij het maken ineens de vraag of we een volledige installatie willen of een soort van doehetzelf pakket ?
Heb zo het idee dat het doehetzelf pakket nieuw is, kan me niet herinneren dat er destijds een keus gemaakt kon worden.
Vandaag zou dus de dag moeten zijn van het aansluiten, zou moeten zijn............
Afspraak was om 14:00 en vanwege een voorgevoel om 14:45 maar eens bellen waar de monteur bleef.
Planning kreeg men niet te pakken, ik wordt teruggebeld.
Om 15:40 nog niets gehoord, nog maar eens bellen en nu wordt ik doorgezet naar de planning.
De planning is verbaasd dat ik een afspraak heb voor installatie want er is nergens iets terug te vinden, sterker nog er is nog niets geactiveerd bij ons in de straat dus kan er ook niet geescaleerd worden.
Omdat er niets geactiveerd is betekent dit grofweg 15 werkdagen wachten voor er aangesloten kan worden.
Ook had deze afspraak nooit gemaakt kunnen worden op de manier zoals dat gegaan is dmv een telefoontje met een datum, tijdstip van 14:00 en verder niets.
Er wordt gevraagd wat voor bevestiging ik gehad heb per email en het antwoord is simpel, geen.
Aangezien de rest (kabel naar binnen brengen, kabel afmonteren) ook zonder bevestiging ging heb ik daar verder niets achter gezocht.
Volgens zeggen ligt de schuld bij het callcenter wat ingehuurd is en zo afentoe procedureel steken laat vallen maar wat er nu zo verkeerd aan is dat ze mij bellen en een datum plus tijd noemen is mij nog steeds niet helemaal duidelijk.
Uiteindelijk krijg ik een aanbod dat er op 28 juli om 08:00 een monteur bij ons kan zijn en daarmee ben ik akkoord gegaan.
Na het inplannen van de afspraak zou ik binnen enkele uren tot enkele dagen een email moeten krijgen en die heb ik binnen enkele minuten ontvangen.
Ook de keuze voor volledige installatie (die ik niet gemaakt heb) kwam aan bod.
Heb de man uitgelegd dat ik geen keuze gemaakt heb omdat dat niet mogelijk was maar dat is volgens hem weer niet mogelijk.
Nogmaals aan de man uitgelegd dat ik echt geen keuze gemaakt heb, de bestelling is een ongeveer een jaar oud en toen was er helegaar geen keuze.
Dan geeft hij aan dat oude bestellingen opnieuw ingeschoten zijn en uit coulance op volledige installatie gezet zijn, het is niet bekend of er betaald moet worden maar op dit moment zijn de kosten geen eur 95 maar eur 35.
Heb maar tegen de beste man gezegd dat ik geen interesse heb in volledige installatie en basis had gekozen indien ik destijds een keuze had kunnen maken.