@chocka, Geleficiteerdchocka schreef op maandag 29 maart 2010 @ 10:05:
Hallo allemaal,
Hier vanaf mijn nieuwe aansluiting van KPN, waarvan ik de abonnementskosten aan Tweak moet voldoen.
...
Wat betreft mijn internet, heb ik ruim mijn download, alleen de upload staat nog geparkeerd op een schamele 5Mb, maar wanneer dit wordt aangepast is nog onbekend. Wordt vervolgd......
Die upload komt als het goed is vanzelf goed (ook als je wel bij KPN had gezeten) ergens in april als je de aankondigingen mag geloven. Eigenlijk is het zoals ik verwacht had en ook al is het KPN, het prijsverschil is de moeite waard lijkt me. Ik hoop zelf dat binnenkort de aanvraag via tweak open staat voor de verzetswijk. Ik zag alleen net ergens graafwerk in de wijk met oranje kabels dus dat belooft weer niet veel goeds.
De chaos bij KPN verbaasd me niets, ik had al uit eigen ervaring gemerkt dat bijvoorbeeld het call center van KPN niet met de rest communiceert. Kennelijk is dat ook voor de rest het geval en misschien kun je dan beter tweak als "front office" hebben i.p.v. bel-geiten die van niets weten.
aanvulling: Tot mijn verrassing kan ik nu bestellen... (en ik heb dat nu gedaan)
[ Voor 42% gewijzigd door joop99 op 29-03-2010 14:13 ]