eymey schreef op maandag 21 december 2009 @ 19:27:
Ik heb 'm nog sterker: Ik belde vanmiddag ook het 0900 nummer van KPNglasvezel om op te zeggen... en "het zou doorgezet worden naar de afdeling die daarover gaat en die zouden met me contact opnemen voor meer info want zij kon zelf ook niet achterhalen wat m'n orderstatus is".
Nou, ik ben benieuwd

. Ik wil wel door ze terug gebeld worden hoor, dan zal ik ze piekfijn uitleggen waarom ik van ze af wil.
Nou alleen hopen dat XMS door zal gaan in de rest van Almere. Ik las toevallig net in "Almere deze week" een advertentie van ze en een artikel over het feit dat de eerste klanten in Buiten actief zijn.
Bij mij het zelfde verhaal.
Ik heb ook geannuleerd.
Alleen bij mij was het nog erger.
Ze hadden mij in september beloofd dat ik voor 2010 gebruik kon maken van de glasvezeldiensten en dat ik vanwege de vele blunders van kpn 1 mnd gratis van glasvezel gebruik kon maken.
In december had ik nog steeds niks van hun gehoord.
Belde begin december dus maar op met de vraag hoe het er voor stond.
Ze vertelde mij dat ze een tekort aan monteurs hadden en dat het nog wel even kon duren voordat ik werkelijk aangesloten kon gaan worden.
Ik vertelde dat ik keiharde afspraken met hun hadden gemaakt, en dat ik de mails nog heb waar die keiharde afspraken in staan.
Ze vertelde mij dat ze niks in haar computer had staan en dat ze mij niet verder kan helpen.
En hoe zit het dan met die mnd korting vroeg ik beleefd.
Meneer zij zij toen, ik zeg u al dat ik niks in de computer heb staan dus ook daarmee kan ik u niet helpen.
Ik begon langzaam te koken en ik heb de boel geannuleerd.
Is goed hoor zij zij toen.
Ze zou het doorgeven aan de afdeling en die zou telefonisch contact met mij opnemen.
Op dat telefoontje zit ik nog steeds te wachten want ik vertel graag dat ik momenteel de kots van kpn heb
Ik heb de mails naar kpn gemaild waar de keiharde afspraken in staan.
Maar ze hebben geeneens het fatsoen om daarop te reageren.
Met zulke lui wil ik geeneens zaken doen.
Ik wacht wel af op andere aanbieders