Ik bedoel ook niet er nog eens bijproppen, maar vervangen. Volgens mij rijdt er nu een ICM tussen Shl en Groningen, als je die nu vervangt door zo'n ex-Prio-stam, heb je meteen reclame - de kleuren kent men al. Misschien nog een leuk logootje erop: "NS en NS Hispeed".SleutelMan schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:47:
[...]
Zou kunnen, maar dan ga je de huidige 500/700 in de weg lopen of de nieuwe IC over de hanzelijn. De plannen voor dat circuleren al volop rond, je moet het ook in de binnenlandse (IC)dienstregeling passen, en dat betekent al gauw dat er gesplitst en gecombineerd gaat worden en daarvoor is er geen mogelijkheid met ICR. Hoe leuk het idee ook is, er is gewoon geen ruimte op het net voor nog 1 losse en speciale IC Gn-Asd/Ut. Je zou ter promotie wel enkele ICM's kunnen beplakken natuurlijk
.
Dat heb ik vrij vaak zien gebeuren ja, dat terwijl het symbool toch duidelijk genoeg is. Het is niet alsof er in Swahili staat geschreven. Maar misschien zijn de pijltjes niet duidelijk genoeg.Het feit dat mensen gewend zijn aan de deurklinken van ICL/ICK wil niets zeggen (deze zijn allebei hoe dan ook tijdelijk), dat hield de NS ook niet tegen om ze een jaar geleden allemaal te verwijderen van de 'binnenlandse dienst' ICRm's. Ik vond het verwijderen zelf ook nutteloos (vond die dingen wel geinig eigenlijk), maar volgens de NS konden de mensen de open knop niet vinden en drukte ze maar op de sluitknop binnen....
We are shaping the future