Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OutofFocus schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 13:49:
[...]

Ik Gebruik PimBackup van FDCSoft..
Die maakt een 'platte' file van je contactpersonen, belgegevens, smsjes en meer.
Die kun je naar je pc zetten of bewaren op je storagecard.
Kun je mij vertellen hoe dat programmaatje op de s710 krijgt.
Ik kan activesync niet installeren omdat ik nog met win2000 werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eXistenz schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 10:28:
Ik heb vandaag mijn s710 binnengekregen alleen nu weet ik niet of ik wm6 erop heb staan.

O.S: Windows CE
Versie: 5.20(1622)

Is dit nu wm6 of nog een oude versie ?
start-instellingen-meer-info
of
start-taakbeheer-menu-systeeminfo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

?? Active sync werkt prima op Win 2000. Het enige wat je niet kunt met active sync 4.5 is met outlook 2000 syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 11:20:
?? Active sync werkt prima op Win 2000. Het enige wat je niet kunt met active sync 4.5 is met outlook 2000 syncen.
Als ik ActiveSync vanaf de cd probeer te installeren krijg ik het bericht dat er een dll gemist of beschadigd is. Download ik ActiveSync van Microsoft, krijg ik hetzelfde verhaal.
Ik kom niet te weet waar deze dll bij hoort. Ikzelf draai nog met Office 97.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Office97 is in ieder geval te oud om activesync te draaien. Heb even gekeken op de activesync pagina en daar staat dat active sync moet kunnen draaien op W2000 met sp3. Maar heeft in dit geval cerder weinig zin als je office97 draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 13:33:
Office97 is in ieder geval te oud om activesync te draaien. Heb even gekeken op de activesync pagina en daar staat dat active sync moet kunnen draaien op W2000 met sp3. Maar heeft in dit geval cerder weinig zin als je office97 draait.
Er zijn andere backup programmas die geen gebruik maken van Outlook maar wel gebruik maken van ActiveSync. Is er dan toch sprake van een verplichte koppeling met Outlook en/of Office? En vanuit de telefoon zie ik geen mogelijkheid om mijn gegevens te copieeren naar het externe geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-09 15:21
Ik wil iets, wat volgens mij niet makkelijk te doen is.

Ik heb het thema van de S730 geïnstalleerd op m'n telefoon. Dat ziet er allemaal netjes uit. (Ook vertaald naar het Nederlands) Maar nu wil ik dus meerdere afspraken uit mijn kalender zien op m'n telefoon. Dit wil ik omdat het eerder regel is dan uitzondering dat ik meer dan één afspraak heb op een dag.

Op de screenshot die te zien is op de eerste pagina van dit topic is precies te zien wat ik wil.

Ik heb al gezocht op multiple appointments on home screen, maar daar krijg ik dus uit dat ik Facade zou moeten gebruiken. Ik heb eerlijk gezegd niet veel zin om te gaan betalen voor een programmatje dat ik alleen gebruik om meerdere afspraken op m'n homescreen te krijgen.

Is er een manier om dit gedaan te krijgen via het register of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

wat jij op de screenshot ziet komt automatisch voor. Naarmate de dag vordert gaat ie ook vooruit kijken, en als je dan een afspraak hebt die op "hele dag" staat dan zet ie die erbij. Anders krijg je gewoon enkel de eerstvolgende. Er is dus wat nuance....hoop dat dat inzicht helpt.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:39
letinon schreef op maandag 07 april 2008 @ 16:57:
Ik wil iets, wat volgens mij niet makkelijk te doen is.

Ik heb het thema van de S730 geïnstalleerd op m'n telefoon. Dat ziet er allemaal netjes uit. (Ook vertaald naar het Nederlands) Maar nu wil ik dus meerdere afspraken uit mijn kalender zien op m'n telefoon. Dit wil ik omdat het eerder regel is dan uitzondering dat ik meer dan één afspraak heb op een dag.

Op de screenshot die te zien is op de eerste pagina van dit topic is precies te zien wat ik wil.

Ik heb al gezocht op multiple appointments on home screen, maar daar krijg ik dus uit dat ik Facade zou moeten gebruiken. Ik heb eerlijk gezegd niet veel zin om te gaan betalen voor een programmatje dat ik alleen gebruik om meerdere afspraken op m'n homescreen te krijgen.

Is er een manier om dit gedaan te krijgen via het register of iets dergelijks?
Ik snap wel wat je bedoelt ja, en opzich zou ik dat ook wel fijner vinden.
Had namelijk bij mijn vorige telefoon (MDA Compact) ook, dat hij soms 3 afspraken weer gaf (als je er 3 op 1 dag had). Maar nu geeft hij er (bijna) altijd, maar 1 weer.

Hoop ook dat je ergens in de reg die periode kan verlengen dat hij naar voren moet kijken (bijv. 2 dagen i.p.v. 2 uur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veritas
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:27

Veritas

concedo nulli

Beekforel schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 21:11:
Van:
[afbeelding]

Via:
[afbeelding]

Naar:
[afbeelding]

Ik zou het nooit weer doen, wat een hells karwei. Resultaat ziet er wel gelikt uit maar kan niet zeggen dat het er echt beter op geworden is. De toetsen gaan wat zwaarder enzo. Het nieuwe keypad was ook anders, er ontbraken klemhaakjes die aan de vorige wel zaten. Met wat Loctite vastgezet. :X

Oh ja, microsd rubbertje afdekding bewust weggelaten, liever een gat dan zo'n stom stukje wat er de hele tijd naast flubbert.
Hé Freakstar,
misschien een beetje late reactie, maar ik heb hetzelfde probleem. Nu probeerde ik gister mijn S710 uit elkaar te halen, maar ik stuitte op die kabel die de twee delen met elkaar verbindt zeg maar. Dat datakabeltje van het printplaatje van het toetsenbord naar het scherm.

Hoe heb jij die uit elkaar gekregen? Grof geweld?

Greetsch.

p.s. ik heb geprobeerd de p.m te vinden, maar had daar geen succes mee. Vandaar dat ik het even zo vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-08 21:24
Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 11:09:
[...]

Kun je mij vertellen hoe dat programmaatje op de s710 krijgt.
Ik kan activesync niet installeren omdat ik nog met win2000 werk.
Ik ook...
Thuis op mijn Laptop draait XP Prof. en op het werk draait Windows 2000 Prof.
Op beide pc's heb ik activesync geinstalleerd.
Wat je nog zou kunnen doen is het via Bluetooth overzetten indien je een dongle hebt (op BT in je laptop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 11:20:
Doet het bij mij ook prima... Niet via Exchange maar direct met de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 13:27:
[...]

Als ik ActiveSync vanaf de cd probeer te installeren krijg ik het bericht dat er een dll gemist of beschadigd is. Download ik ActiveSync van Microsoft, krijg ik hetzelfde verhaal.
Ik kom niet te weet waar deze dll bij hoort. Ikzelf draai nog met Office 97.
welke dll ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo mensen,

heb een G in het midden van mijn scherm staan. In het boekje staan: de netwerk of connectiviteitsstatus. Maar bedoelen ze hiermee dat ik inet aan heb staan of gewoon een goed ontvangst voor bellen etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 17:40
G = GPRS.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, stond automatisch al aan? Dit houd dus in dat ik op internet zat?
Stel dat ik gewoon met WIFI op inet wil, dan gaat dit dus automatisch via het GPRS?
Maar dat GPRS houd in dat ik in verbinding sta met in dit geval HI? Stel dat ik dit dan uitzet, ben ik dan niet meer bereikbaar? Ik snap het verhaal niet helemaal..

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2008 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 20:44:
[...]

Hmm, stond automatisch al aan? Dit houd dus in dat ik op internet zat?
Stel dat ik gewoon met WIFI op inet wil, dan gaat dit dus automatisch via het GPRS?
Maar dat GPRS houd in dat ik in verbinding sta met in dit geval HI? Stel dat ik dit dan uitzet, ben ik dan niet meer bereikbaar? Ik snap het verhaal niet helemaal..
Nee, het betekent enkel dat het beschikbaar is. Pas zodra rechtsbovenin je antenne icoontje plaats maakt voor een kleine G dan ben je verbonden via GPRS. :)

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die vraag over WIFI vind ik nog wel interessant:
Als ik thuis op internet ga, kan ik dan ook ervoor zorgen dat ik automatisch via WIFI connect en niet via GPRS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muscrerior
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-07 14:59
Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 19:06:
hallo mensen,

heb een G in het midden van mijn scherm staan. In het boekje staan: de netwerk of connectiviteitsstatus. Maar bedoelen ze hiermee dat ik inet aan heb staan of gewoon een goed ontvangst voor bellen etc?
Blader nog even een aantal pagina's verder in de handleiding: Daar staan alle icoontjes en varianten van icoontjes netjes uitgelegd :)

[ Voor 0% gewijzigd door Muscrerior op 09-04-2008 16:31 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muscrerior schreef op woensdag 09 april 2008 @ 16:31:
[...]

Blader nog even een aantal pagina's verder in de handleiding: Daar staan alle icoontjes en varianten van icoontjes netjes uitgelegd :)
ja sorry, begon eventjes te zweten dus wou even snel wat weten. Later zag ik idd dat alle icoontjes netjes stonden uitgelegd. Maar dat over de Wifi wou ik ook nog even weten, dat ik straks niet torenhoge rekeningen krijg? Als ik gewoon Wifi aanheb en ga op inet dan gaat het automatisch via de Wifi en niet (in mijn geval) via Hi?

PS: Heb ook een screenprotector gehaald van displex ofzo, maar echt een heel slecht ding. Bobbels zijn er niet uit te krijgen.. geen aanrader dus. En dat rechterlampje dat knippert houd ik dat ik gewoon bereik heb met Hi? :D

Bedankt mensen,
Harold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 21:14:
En dat rechterlampje dat knippert houd ik dat ik gewoon bereik heb met Hi? :D
Ja, inderdaad. En als je linkerlampje blauw knippert, staat Blauwtand aan. Als je linkerlampje groen knippert, staat je Wifi aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Windows Mobile 6.1 roms zijn nog steeds illegaal tot dat het moment daar is dat HTC ze uitbrengt!

[ Voor 74% gewijzigd door DaannO op 10-04-2008 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Error. There is a problem with this windows installer. A dll required for this install to complete could not be run. Contact your support personnel or package vendor. The disc must close because an error occured.

Dit is wat ik krijg als ik vanaf de disc installeer. Installeer ik vanuit microsoft.com , dan krijg ik ook zo iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muscrerior
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-07 14:59
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 16:08:
Windows Mobile 6.1 roms zijn nog steeds illegaal tot dat het moment daar is dat HTC ze uitbrengt!
Weet iemand al wanneér (of zelfs maar óf :> ) HTC een 6.1 rom uitbrengt voor de S710? :9
Ik kom op het internet niets vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-11-2017
Probleem:ik heb denk ik een bug ontdekt.... als eerste werkt de telefoon perfect.... tot ik de wekker zet, als ik de wekker aanzet terwijl de telefoon aangeeft batterij helemaal vol(net van de oplader gehaald) is diede volgende morgen helemaal leeg en gaat de wekker niet af... de telefoon begint meldingen te geven zoals normaal als de batterij leeg is maar wekker gaat niet af...

Info:

-officiele HTC rom de nieuwste...

Zelf getest:
-telefoon volledig naar fabrieksinstellingen gezet...
-getest of de telefoon normaal functioneert met de normale functies(batterij gaat 2/3 dagen mee"tomtom muziek afspelen internetten via wifi")

iemand die dit ook meegemaakt heeft? of iemand die dit kan testen, want daardoor ben ik al 3x telaat geweest op mn werk en dat is heel vervelend...

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Laatst online: 25-08 19:43
stimpyrulez schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 07:24:
[...]

Ik snap wel wat je bedoelt ja, en opzich zou ik dat ook wel fijner vinden.
Had namelijk bij mijn vorige telefoon (MDA Compact) ook, dat hij soms 3 afspraken weer gaf (als je er 3 op 1 dag had). Maar nu geeft hij er (bijna) altijd, maar 1 weer.

Hoop ook dat je ergens in de reg die periode kan verlengen dat hij naar voren moet kijken (bijv. 2 dagen i.p.v. 2 uur)
Werkt TodayAgenda niet op deze telefoon? Ik gebruik 't, en 't werkt perfect! Je krijgt dan gelijk van de komende 2 weken de agendapunten op je homescreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
Verwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 13:05:
[...]

Error. There is a problem with this windows installer. A dll required for this install to complete could not be run. Contact your support personnel or package vendor. The disc must close because an error occured.

Dit is wat ik krijg als ik vanaf de disc installeer. Installeer ik vanuit microsoft.com , dan krijg ik ook zo iets.
Lijkt me een probleem met MS Installer software. Misschien een versie conflict tussen bepaalde DLL's die jij al op je systeem hebt en die niet passen bij de MSI die op de cd gebruikt wordt.
Check eerst of je wel voldoende rechten hebt om de installatie uit te voeren. Je moet Administrator zijn om de benodigde dll's in de system map te plaatsen.

Zoek op je systeem de file MSI.DLL op en hernoem deze naar MSI.DLL.BAK.
Start daarna opnieuw de installatie en check of het dan wel goed gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:31

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ill-Skillz schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 08:01:
[...]

Hé Freakstar,
misschien een beetje late reactie, maar ik heb hetzelfde probleem. Nu probeerde ik gister mijn S710 uit elkaar te halen, maar ik stuitte op die kabel die de twee delen met elkaar verbindt zeg maar. Dat datakabeltje van het printplaatje van het toetsenbord naar het scherm.

Hoe heb jij die uit elkaar gekregen? Grof geweld?

Greetsch.

p.s. ik heb geprobeerd de p.m te vinden, maar had daar geen succes mee. Vandaar dat ik het even zo vraag.
Je bedoelt de flatcable neem ik aan? Zoals je in de service manual kunt zien onderaan op pagina 27 moet het stukje print aan de kabel vast blijven zitten. Lijkt eerst wat raar en voor je gevoel gaat het misschien wat stug maar met een beetje pielen en vrotten met een schroevendraaiertje krijg je het wel los waarschijnlijk.

Alsnog raad ik het je af. Mijn toestel begint langzaam meer kuren te krijgen, de twee delen zitten steeds losser op elkaar en beginnen open te buigen ofzo….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
Hardcore-Maniac schreef op maandag 14 april 2008 @ 10:42:
Probleem:ik heb denk ik een bug ontdekt.... als eerste werkt de telefoon perfect.... tot ik de wekker zet, als ik de wekker aanzet terwijl de telefoon aangeeft batterij helemaal vol(net van de oplader gehaald) is diede volgende morgen helemaal leeg en gaat de wekker niet af... de telefoon begint meldingen te geven zoals normaal als de batterij leeg is maar wekker gaat niet af...

Info:

-officiele HTC rom de nieuwste...

Zelf getest:
-telefoon volledig naar fabrieksinstellingen gezet...
-getest of de telefoon normaal functioneert met de normale functies(batterij gaat 2/3 dagen mee"tomtom muziek afspelen internetten via wifi")

iemand die dit ook meegemaakt heeft? of iemand die dit kan testen, want daardoor ben ik al 3x telaat geweest op mn werk en dat is heel vervelend...

alvast bedankt
hmm vannacht wekker aangehad zonder hem van trilstand naar normaal profiel te zetten,nu blijft hij wel vol... vannavond eens weer op normaal profiel zetten en wekker aan... ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb keylock van maniac.fschreiner.de geinstaleerd en alles werkt perfect.
maar ik zou graag hebben als ik in contacten ben dat hij niet de keylock activeerd ik wet wel waar ik dit moet instellen en heb dit als volgt gedaan
contacten.exe;commManager.exe
alleen in commMannager werkt het maar in contacten niet
kan iemand mij helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veritas

Veritas

concedo nulli

Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 17:40:
heb keylock van maniac.fschreiner.de geinstaleerd en alles werkt perfect.
maar ik zou graag hebben als ik in contacten ben dat hij niet de keylock activeerd ik wet wel waar ik dit moet instellen en heb dit als volgt gedaan
contacten.exe;commManager.exe
alleen in commMannager werkt het maar in contacten niet
kan iemand mij helpen
Weet je zeker dat die bestandsnaam contacten.exe klopt dan?
Waarom stel je niet in dat hij alleen lockt op home screen? Dat vind ik persoonlijk het fijnst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ill-Skillz schreef op woensdag 16 april 2008 @ 18:29:
[...]

Weet je zeker dat die bestandsnaam contacten.exe klopt dan?
Waarom stel je niet in dat hij alleen lockt op home screen? Dat vind ik persoonlijk het fijnst.
maar ik weet niet of contacten.exe juist geschreven is andere naam weet niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
Hardcore-Maniac schreef op woensdag 16 april 2008 @ 10:50:
[...]

hmm vannacht wekker aangehad zonder hem van trilstand naar normaal profiel te zetten,nu blijft hij wel vol... vannavond eens weer op normaal profiel zetten en wekker aan... ben benieuwd
hmm vannacht geprobeert met beltoon aan... nu blijft hij wel vol? heel vreemd :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 19:07:
[...]

maar ik weet niet of contacten.exe juist geschreven is andere naam weet niet
contacten = poutlook.exe volgens de procesweergave van Smarttoolkit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OutofFocus schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:17:
[...]

contacten = poutlook.exe volgens de procesweergave van Smarttoolkit.
dank u
het werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee wanneer we WM 6.1 officieel op de HTC S710 mogen verwachten? AT&T heeft al zijn HTC toestellen de update al aangeboden, dan hoop ik dat HTC zelf ook niet meer zo lang wacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mackie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-01 16:10
mackie schreef op donderdag 03 april 2008 @ 22:13:
Ik heb een probleem met active sync op 2 pc's (werk en thuis). Dit werkte voorheen allemaal prima, ik kon op beidde pc's de S710 aansluiten via usb (en na eenmalig de instelling te hebben gemaakt) ging hij automatisch synchroniseren.

Nu heb ik het probleem dat elke keer ik hem aan één van de twee computers hang hij opnieuw ingesteld moet worden (b.v. ik koppel thuis aan -> opnieuw instellen, kom ik op werk -> opnieuw instellen, kom ik weer thuis -> weer opnieuw opstellen 8)7 ) en zo blijf ik in een vicieuze cirkel zitten :'( .
Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 22:20:
Uninstallen en dan weer installeren? Bij mij herkende mijn pc laatst een usb apparaat maar er kwam helemaal niets. Ook toen hielp even herinstalleren van activesync.
Nou ik heb mn hele pc opnieuw geinstalleerd (moest er toch is van komen), en op mijn werk active sync opnieuw geinstalleerd. Maar het mag allemaal niet baten :( . Ik moet elke keer als ik weer bij de andere pc kom opnieuw een active sync relationship aanmaken....
Het valt mij wel op dat in het venster van active sync de naam WM_110374 staat en op het werk WM_1110374. Zou dit er iets mee te maken kunnen hebben, waar komt deze naam vandaan?

We can do it two ways: easy or really easy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 23:06

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

is er nou verschil tussen de WM6 van een Touch en de Vox?
Ik probeer allerlei programmas voor WM6, maar de meeste werken niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Touch draait niet op Standard maar op Professional, ook omdat die Touch een .. touchscreen heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:20
Gewoon programma's voor Smartphone zoeken. Dan werkt het meestal wel.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort heb ik het probleem dat mijn telefoon niet meer 'afgaat' als ik een sms ontvang!
Hij geeft alleen licht, maar weigert om te trillen of geluid te maken.
Ik heb de profielinstellingen nagekeken en die stonden naar mijn weten gewoon goed, had ook niks veranderd.
Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Heb je bij de instellingen van het geluid (Start -> Instellingen -> Geluid) wel een geluid er staan, en staat er niet 'Geen'?
Of staat het volume op 0, of heb je een geluid geselecteert die niet meer op de telefoon of geheugenkaart staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

ik heb de rom geupdate, van 1.15 naar 1.34, de versie die nu op htc staat.
Echter, ik kan nu geen enkel mobiel netwerk(vodafone) meer vinden, hij blijfts taan op zoeken

mis ik een instellingof zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ierlandfan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 08:10
Hoe staan je instellingen en heb je daarna gereboot?
Je kan de proxy settings weglaten. Heb je automatisch geconfigureerd? Dan staan er nog oude settings, dan klopt het poort nummer niet.

Hier de juiste instellingen:

DE VERBINDINGSINSTELLINGEN

* Ga naar 'Start' -> 'Instellingen' -> 'Verbindingen-> 'GPRS'
* Kies 'Nieuw...' om een verbinding toe te voegen
* Naam: Vodafone
* Maakt verbinding met: Internet
* Toegangspunt: live.vodafone.com
* Gebruikersnaam: vodafone
* Wachtwoord: vodafone
* Verificatieype: geen
* Primaire en secundaire DNS: Leeg laten
* IP adres: leeg laten
* Kies 2x 'Gereed'
(Volgende stukje is optioneel, werkt ook zonder, mocht je de Live portal willen gebruiken moet je ook nog even de user-agent de en browser.dll aanpassen, dit terzijde voor non-branded vodafone htc's)

* Kies 'Proxy' -> 'Nieuw'
* Naam: Vodafone live! WAP proxy
* Maakt verbinding vanaf: Internet
* Maakt verbinding met: WAP Netwerk
* Proxy (naam:poort): 192.168.251.150:8799
* Type: HTTP
* User name en Password: leeg laten
* Kies 'Gereed' om de gegevens op te slaan en keer terug naar het hoofdmenu

Reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
sander817 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 19:36:
ik heb de rom geupdate, van 1.15 naar 1.34, de versie die nu op htc staat.
Echter, ik kan nu geen enkel mobiel netwerk(vodafone) meer vinden, hij blijfts taan op zoeken

mis ik een instellingof zoiets?
Als het goed is staat er iets van "connection start" dacht ik, daarmee kan je dan je provider kiezen, en zou hij standaard de instellingen goed moeten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tankiej schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 20:37:
Heb je bij de instellingen van het geluid (Start -> Instellingen -> Geluid) wel een geluid er staan, en staat er niet 'Geen'?
Thanks, het stond op een geluidje op de storage card die ik een keer had verwijderd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

waarmee kan ik een touchscreen simuleren op de s710?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
SPHelper geeft je de optie om een mousepointer te krijgen, is dat wat je zoekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthas
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-09 11:14
Sinds een week ben ik in het bezit van een HTC S710 en sinds vanmorgen ook voorzien van Navigon MobileNavigator 6 (MN6) op een 2GB MicroSD kaartje. Ik kon gelukkig ook mijn oude LD-1W GPS-module gebruiken, die ik bij m'n Nokia N70 had. Echter een paar dingetjes waar ik me aan ga storen later:

- Bij de registratie moet eerst T9 uitgezet zijn, voordat de activatie-code ingevoerd kan worden. Het woordenboek werkt enorm tegen hierin.
- Het intypen van namen van plaatsen e.d. gaat erg traag doordat het geheugengebruik enorm is. Misschien dat dit door mijn eigen doen komt ?

Is het mogelijk om zonder al te veel kunstgrepen een snelkoppeling te maken voor het Start-menu om MN6 te starten vanaf de geheugenkaart? Nu is het opstarten van MN6 erg omslachtig door via Bestandsbeheer te werken. Ik vond al Smart-Tool-Kit via een link in de oude S710-thread, maar ik wil al die andere features niet. Ik ben blij met m'n S730 home-schermpje ;)

"A person ignorant of the possibility of failure can be a halfbrick in the path of the bicycle of history" - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Gewoon speeddial gebruiken om het op te starten. Zo eb ik Taskmanager onder 7 zitten :) . Ruimt lekker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthas
Die Bruine schreef op zondag 27 april 2008 @ 09:47:
Gewoon speeddial gebruiken om het op te starten. Zo eb ik Taskmanager onder 7 zitten :) . Ruimt lekker op.
De Taskmanager speed dial: goeie tip :)

Alleen MN6 via Speed dial starten wil niet lukken, aangezien er geen koppeling is voor het Start menu. Met andere woorden: MN6 is niet geïnstalleerd op de S710, maar werkt rechtstreeks vanaf de geheugenkaart.

"A person ignorant of the possibility of failure can be a halfbrick in the path of the bicycle of history" - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

fraQ schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 09:21:
Ik gebruik sinds een paar maanden SmartToolkit (atm RC09 Core 1), wat ik eigenlijk als onmisbare software op mijn telefoon beschouw. Echter heb ik wel het gevoel dat dit programma vrij onstabiel wordt als je het gebruikt in combinatie met de HTC Live Home(grey) homescreen.

Zijn er mensen die dit ook ervaren hebben? Of ligt het ergens anders aan? Ik probeer STK nu eens te draaien in combinatie met een andere homescreen, kijken of het nu beter werkt.
Ziet er naar uit dat deze Release Candidate de nodige problemen heeft, ikzelf heb RC09 gedraait op mijn S08 en die zorgde ervoor dat ik binnen NoTime geen gebruik meer kon maken van applicaties buiten STK, RC09 er vervolgens afgegooid en nu draai ik RC08 al een tijdje Flawless.

Benieuwd of ik RC09 Core2 (oid) wel weer fatsoenlijk kan draaien op mijn S730 want vind dit programma toch echt wel een verrijking van mijn Toestel :).

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Ik ben de tool en naam kwijt, maar je kunt shortcuts maken voor programma's. Stop deze dan in je Windows Startmenu map en je kunt Speeddial gebruiken.

Smart Toolkit RC8 icm 6.1 en HTC Gregory home is een D R A M A. Dus ik draai nu lekker zonder ST en mis het eigenlijk niet meer. Het werkt leuk, maar toch vertragend. Alleen de shortcuts voor programs zag ik als een plus. Maar daar kan ik inmiddels wel weer zonder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb windows mobile 6.1 geiinstalleerd (niet officiele versie) en moet zeggen dat het apparaat 710 erdoor helemaal nieuw aanvoelt! Even wennen, dat threaded sms en af en toe toch wel iets te traag, bijvoorbeeld als je een zwaardere app als nav4all afsluit,

De update maakt het mooier en makkelijk om direct vanaf het homescreen alles te bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:09
Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 07:21:
Ik heb windows mobile 6.1 geiinstalleerd (niet officiele versie) en moet zeggen dat het apparaat 710 erdoor helemaal nieuw aanvoelt! Even wennen, dat threaded sms en af en toe toch wel iets te traag, bijvoorbeeld als je een zwaardere app als nav4all afsluit,

De update maakt het mooier en makkelijk om direct vanaf het homescreen alles te bedienen.
Kan je die even doorsturen via PM? Ben je dan alle berichten/contactpersonen/bestanden op geheugenkaart kwijt?

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stancke schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:54:
[...]

Kan je die even doorsturen via PM? Ben je dan alle berichten/contactpersonen/bestanden op geheugenkaart kwijt?

Thx
Ik denk/hoop dat htc t.z.t. vanzelf met een update komt. Ze zijn meestal niet zo snel en het is ook goed mogelijkk dat voor dit type deze update helemaal niet gaat komen. Ik kon alleen niet wachten en heb met google op internet gezocht naar een 'home made' 6.1 rom voor de 710 en verdere instructies gevolgd.

Je bent sowieso alles wat op je gsm staat kwijt bij zo'n actie, het is als het ware een clean install na een format, maar dan op je gsm. m.a.w. zoeken met google en vooral lezen - ook over de waarschuwingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Ok... nieuw probleem...

Daarnet geprobeerd te syncen met laptop. Lukt maar als ik nu kijk bij contacten blijven alleen diegene over die op m'n simkaart stonden.... De andere (meer dan de helft) vind ik niet meer terug. Als ik dan kijk bij SMS berichten staat er bij alle afzenders de naam waaronder ik heb ze heb opgeslaan en zijn ze daar wel beschikbaar dus ik veronderstel dat ze toch nog ergens op m'n GSM staan.

Anyone? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is ligt mijn S710 nu bij HTC. Paar weken geleden kwamen er opeens allemaal zwarte strepen in beeld en af en toe werd het beeld blauw.

Waarschijnlijk een software fout... ben hem nu wel tussen de 2 en 4 weken kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Mijne is ook al 3weken weg, ze zijn niet echt snel met reparaties :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
Gaarne ontopic te blijven en dus niet hier steeds melden hoe lang je toestel wel niet weg is of weg geweest is. Hier heeft niemand wat aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand geïnteresseerd in gratis ringtones??
Aub. Free Microsoft Ringtones Pack ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Zijn er nog mensen die (regelmatig?) last hebben van het scherm dat gewoon zwart wordt terwijl je bezig bent? Soms gebeurt het dat ik gewoon bezig ben met m'n HTC en het scherm zwart wordt. Batterij uithalen etc. werkt dikwijls niet van de eerste keer.

Is dit de bekende backlightbug? Heb nochtans de laatste nieuwe firmware waar dit verholpen zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
nope, de backlight bug is juist dat de verlichting niet vanzelf uit gaat.

ik weet toevallig dat als je het deurtje van je simcard slot open doet, de telefoon uit gaat.... zou dat het kunnen zijn? dat die niet goed dicht zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
De telefoon gaat niet uit, het scherm valt gewoon uit. Als ik dan toetsenbord blokkeer (puur op de tast want ik zie niets) en dan terug ontgrendel, dan werkt het scherm wél terug en paar sec. later gaat het terug uit. Nuja, het is geen vast stramien, veranderd soms. Rebooten en batterij eruit halen helpt meestal niet. Na een tijdje verdwijnt het probleem dan weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig waar ik de sms-centrale vinden kan?

Heb alles al afgezocht maar kan niets vinden. Zal wel ergens goed verstopt zitten! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu heb ik dit topic en het vorige een beetje lopen door spitten maar het is me niet duidelijk.

Sinds gisteren wil de backlight verlichting van mijn toetsenbord niet meer uit gaan! Het gaat heel zachtjes branden maar gaat niet uit.

Ik heb de telefoon al een hard reset gegeven maar dat mocht niks helpen! Wie ow wie kan mij helpen want de backlight bug waar iedereen het over heeft daar begrijp ik uit dat het om het scherm zelf gaat maar die gaat gewoon uit bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 15:10:
Weet iemand toevallig waar ik de sms-centrale vinden kan?

Heb alles al afgezocht maar kan niets vinden. Zal wel ergens goed verstopt zitten! :9
Start, Instellingen, Telefoon, Gespreksopties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:59:
Nu heb ik dit topic en het vorige een beetje lopen door spitten maar het is me niet duidelijk.

Sinds gisteren wil de backlight verlichting van mijn toetsenbord niet meer uit gaan! Het gaat heel zachtjes branden maar gaat niet uit.

Ik heb de telefoon al een hard reset gegeven maar dat mocht niks helpen! Wie ow wie kan mij helpen want de backlight bug waar iedereen het over heeft daar begrijp ik uit dat het om het scherm zelf gaat maar die gaat gewoon uit bij mij.
Iemand? Weet dat ik ongeduldig ben maar mijn telefoon staat nu in noob modus omdat ik niet weet of ik hem misschien nog een keer moet gaan resetten. Mis dus wel een aantal functies die ik normaal erop zet.

Maar ik stoor me vreselijk aan de verlichting van het toetsenbord wat blijft branden omdat ook mijn accu duur daardoor een stuk minder wordt...

Tevens ben ik al aan het bedenken dat het misschien gewoon een fout gaat zijn die ik niet kan oplossen omdat ook een hard reset niet geholpen heeft.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2008 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helpt het als je je lichtsensor uitzet? (bij instellingen, energie)
Misschien is die vervuilt of werkt niet meer helemaal naar behoren.

Hoop dat dat het oplost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 20:58:
Helpt het als je je lichtsensor uitzet? (bij instellingen, energie)
Misschien is die vervuilt of werkt niet meer helemaal naar behoren.

Hoop dat dat het oplost!
Al geprobeerd maar helpt niks.

Heb in het vorige topic 1 bericht gevonden van iemand die hetzelfde probleem had. Maar dat is ook zijn enigste bericht geweest. Dus heb geen idee hoe die persoon het opgelost heeft en of het dus op te lossen is.

Heb zelfs gisteren de rom er opnieuw opgezet en mocht niks helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgende week wordt mijn toestel opgehaalt. Is een klacht wat niet zo heel vaak voorkomt maar wel bekend bij hun.

Ben ik hem dus even kwijt daar baal ik wel van maar verder ben ik al blij dat het gemaakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
Arthas schreef op zondag 27 april 2008 @ 10:27:
[...]

De Taskmanager speed dial: goeie tip :)

Alleen MN6 via Speed dial starten wil niet lukken, aangezien er geen koppeling is voor het Start menu. Met andere woorden: MN6 is niet geïnstalleerd op de S710, maar werkt rechtstreeks vanaf de geheugenkaart.
Installeer de Total Commander voor Smartphone.
Hiermee kun je eenvoudig een shortcut maken voor elke .exe.

Overigens.. welke versie van Navigon heb jij ?
k heb al verschillende versies geprobeerd maar krijg ze niet geinstalleerd of er zit geen installatie bij (6.5.1.). Bij opstarten van de mn6.exe krijg ik dan een foutmelding dat er bepaalde bestanden ontbreken en dan stop hij.

Tot nu toe werken alleen Route 66 en Sygic McGuider 7.52 vlekkeloos op mijn HTC S710.
Heb ook een aangepaste versie van TomTom 6 geprobeerd maar die was niet te gebruiken omdat het kiezen uit lijsten niet werkte met het keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempie76
  • Laatst online: 16-08 17:26
Ik heb het volgende probleem: ik kan niet meer syncen met usb kabel.

Ik heb Active sync opnieuw geinstalleerd, verschillende pc's geprobeerd, verschillende usb kabels geprobeerd, vista geprobeerd maar geen succes.

Het vreemde is dat hij het via bluetooth wel doet :|

Opnieuw firmware flashen lukt niet, want dat doet hij alleen via USB.

Iemand???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt de USB wel? Hoor/zie je op je pc dat er een apparaat is aangesloten?

Wel heel vreemd, ik heb dit ook eens een aantal keer gehad maar dan hielp activesync of windows mobile device centre opnieuw installeren altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluewalk
  • Niet online
Vandaag een mailtje gehad van HTC met het volgende betreffende Windows Mobile 6.1
Good Evening,

HTC have not yet announced which devices will be upgraded to WM6.1
As and when devices are updated, the releases will be published on the HTC Eclub.

If you have not already registered your device, please go to
www.htc.com/europe

Best Regards,
HTC Europe
Ofwel, men weet zelf nog niet of er wel een ROM update komt naar 6.1 voor de S710.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempie76
Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2008 @ 22:15:
Werkt de USB wel? Hoor/zie je op je pc dat er een apparaat is aangesloten?

Wel heel vreemd, ik heb dit ook eens een aantal keer gehad maar dan hielp activesync of windows mobile device centre opnieuw installeren altijd.
Ik hoor/zie niet dat windows het apparaat herkend.

Ik zal de boel nog een deinstalleren, anders weet ik het ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
siempie76 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 12:00:
Ik heb het volgende probleem: ik kan niet meer syncen met usb kabel.

Ik heb Active sync opnieuw geinstalleerd, verschillende pc's geprobeerd, verschillende usb kabels geprobeerd, vista geprobeerd maar geen succes.

Het vreemde is dat hij het via bluetooth wel doet :|

Opnieuw firmware flashen lukt niet, want dat doet hij alleen via USB.

Iemand???
Ditzelfde probleem had ik ook, alleen liep active sync ook nog elke keer vast bij mij.
Misschien dat het hetzelfde probleem is, dus probeer dit eens:
Ga met je telefoon in het 'Start menu' naar 'Instellingen'. Dan naar 'Verbindingen', dan 'Meer...' en dan 'USB aan pc'. Als er het vinkje daar aanstaat bij Geavanceerde netwerkfunctionaliteit inschakelen, moet je die uitschakelen. Dan kan je daar weer weg, en nog eens proberen te verbinden met Active Sync.
Bij mij werkte het toen wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel vreemd dat geen enkele pc waarop je hem aansloot liet merken dat er een USB apparaat werd aangesloten. Denk dat je eerder hardwarematig naar een probleem moet zoeken, zelfs zonder de juiste instellingen herkent je PC dat er een USB apparaat word aangesloten. Nog zo'n testje, als je hem aansluit laad je telefoon dan wel op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempie76
Geavanceerde netwerkfunctionaliteit was de boos doender.

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Vos

AFCA

Had mijn S710 tijdje terug weg gebracht omdat afdichtklepje voor lader los ging hangen en niet meer dicht wilde. En ik weer ophalen, hadden ze de complete onderste helft van het toestel vervangen. Dus incl. camera, keypad, e.d. Echter na paar uurtjes viel spontaan het scherm uit, of scherm heel vaag leesbaar... Heb hem vrijdag dus weer weggebracht, misschien iets te snel gemonteerd ofzo ;).

De afdichtklepjes leken wel van een ander materiaal trouwens. Het voelde steviger en meer solide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Ik heb de mijne 9-4-2008 weg gebracht voor reparatie, morgen 14-5-2008 kan ik hem weer ophalen 8)7

Naja, iig mijn S710 weer terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik zit er ook aan te denken dit toestel aan te schaffen, ik had hiervoor een spv m3000 met touchscreen dat beviel me wel uitstekend, nu zit ik te dubben tussen deze s710 en de htc TyTN
de TyTN is volgensmij de opvolger van de spv M3000

voordeel van de TyTN is het touchscreen 3g en hsdpa en een 400Mhz processor
het nadeel is wm5.0
De s710 heeft dan weer wm6.0 en cijfer toetsen aan de bovenkant.

Wat mag ik van een 2ehands toestel verwachten kwa prijs? ik heb contact met 2 personen 1 verkoopt een TyTN en de ander een spv e650 allebij ongeveer 150euro, op marktplaats zie ik er niet veel staan voor die prijs weet iemand ongeveer wat deze toestellen 2ehands waard zijn?

En als die orange spv e650 gesimlockt is kan ik er dan mee naar de winkel om die lock eraf te halen? ik heb namelijk t-mobile en over een maand vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
koekoek2003nl schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 18:27:
Ik zit er ook aan te denken dit toestel aan te schaffen, ik had hiervoor een spv m3000 met touchscreen dat beviel me wel uitstekend, nu zit ik te dubben tussen deze s710 en de htc TyTN
de TyTN is volgensmij de opvolger van de spv M3000

voordeel van de TyTN is het touchscreen 3g en hsdpa en een 400Mhz processor
het nadeel is wm5.0
De s710 heeft dan weer wm6.0 en cijfer toetsen aan de bovenkant.

Wat mag ik van een 2ehands toestel verwachten kwa prijs? ik heb contact met 2 personen 1 verkoopt een TyTN en de ander een spv e650 allebij ongeveer 150euro, op marktplaats zie ik er niet veel staan voor die prijs weet iemand ongeveer wat deze toestellen 2ehands waard zijn?

En als die orange spv e650 gesimlockt is kan ik er dan mee naar de winkel om die lock eraf te halen? ik heb namelijk t-mobile en over een maand vodafone.
Heb nu ook een S710, maar mis het touchscreen wel, Zo wie zo voor tomtom en zo.
Wel vind ik het toetsenbordje super handig, dat is stukken beter dan telkens met je pennetje een sms tikken.

Mijn volgende toestel wordt wel weer met touchscreen, en een toetsenbord.

Prijs zou ik zo niet weten, maar zou persoonlijk voor de TyTN gaan dan.

Effe kijken op xda-developers, daar staan wel goede topics over hoe met een simlock om gegaan moet worden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Als je daar wat voor vind... let me know;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bec80
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-01 20:25
Ik heb een bluetooth autoradio waar in ik mijn contacten naar toe kan sturen.

Weet iemand hoe ik met mijn S710 meer dan 1 contact tegelijk via bluetooth kan sturen (beamen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimgubbels
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-07 09:30
stimpyrulez schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 07:57:
[...]

Heb nu ook een S710, maar mis het touchscreen wel, Zo wie zo voor tomtom en zo.
Wel vind ik het toetsenbordje super handig, dat is stukken beter dan telkens met je pennetje een sms tikken.

Mijn volgende toestel wordt wel weer met touchscreen, en een toetsenbord.

Prijs zou ik zo niet weten, maar zou persoonlijk voor de TyTN gaan dan.

Effe kijken op xda-developers, daar staan wel goede topics over hoe met een simlock om gegaan moet worden ;).
Ik sluit mij helemaal aan bij dit verhaal, ik had ook eerst een SPV M3000, en nu de S710. Hij bevalt uitstekend, maar soms mis ik toch het touchscreen. Volgende keer inderdaad een toestel met WM én een toetsenbord én een touchscreen.

Jim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 10:52
Pff.. ik was zo blij met mijn apparaatje, maar nou krijgt ie de afgelopen weken flink wat kuren. Batterij gaat abnormaal kort mee sinds een week of 4 en heel vaak als ik bel of gebeld word (met of zonder BT) valt mn telefoon gewoon uit, dan is opnieuw opstarten het enige wat werkt. Lekker is dat als je in een gesprek zit :X

Heb de telefoon 1,5 week terug hard gereset maar dit mocht ook niet baten.. heeft iemand dit meegemaakt of tips?!

Ik hoor het graag, super bedankt alvast!

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
ApOE schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 12:48:
Mijne is ook al 3weken weg, ze zijn niet echt snel met reparaties :/
Mijn S710 is een keer voor reparatie weg geweest en ik had hem in exact een week weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
Rosmalen schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 10:50:
Pff.. ik was zo blij met mijn apparaatje, maar nou krijgt ie de afgelopen weken flink wat kuren. Batterij gaat abnormaal kort mee sinds een week of 4 en heel vaak als ik bel of gebeld word (met of zonder BT) valt mn telefoon gewoon uit, dan is opnieuw opstarten het enige wat werkt. Lekker is dat als je in een gesprek zit :X

Heb de telefoon 1,5 week terug hard gereset maar dit mocht ook niet baten.. heeft iemand dit meegemaakt of tips?!

Ik hoor het graag, super bedankt alvast!
Op de E-club site staat een update onder 'Other downloads' wat misschien je probleem zou kunnen oplossen. ;)
Dropped calls sometimes occur when Bluetooth is on. If you encountered the same problem, please download this Bluetooth Hot Fix and install it on your device.

Note: Only the 18125.0.2 OS build and earlier versions have this problem and need to be installed with the hot fix. Later versions do not need to be installed with the hot fix. To check the OS version on your device, press Start > Settings > More > About.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 10:52
hmm, ik kan niet inloggen op E-Club. Geeft telkens dezelfde fout: Server Error in '/' Application.
weet iemand wat te doen?!

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die I-Go navigatie op hun S710 hebben draaien? Is dat mekbaar beter dan TomTom?
ik hoor geruchten dat het sneller is dan TomTom. is dat ook daadwerkelijk zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
letinon schreef op maandag 19 mei 2008 @ 18:27:
[...]

Mijn S710 is een keer voor reparatie weg geweest en ik had hem in exact een week weer terug.
6-4-08 ingeleverd, 16-5-08 terug.
Reparatie is via KPN gegaan(Garantie), dus dat zal het probleem zijn geweest..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:47:
Zijn er mensen die I-Go navigatie op hun S710 hebben draaien? Is dat mekbaar beter dan TomTom?
ik hoor geruchten dat het sneller is dan TomTom. is dat ook daadwerkelijk zo?
Ik heb i-Go 8 (2008) geprobeerd.
Hij installeert wel maar bij het opstarten moet je een taal kiezen maar dat lukt niet. De telefoon stopt er helemaal mee en ik moest de batterij er uit halen om opnieuw op te starten. Daarna iGo weer verwijderd.
Een collega met een ETEN X500 krijgt het met wat moeite wel aan de praat.
Route 66 en Sygic McGuider doen het prima..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
ApOE schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 19:39:
[...]

6-4-08 ingeleverd, 16-5-08 terug.
Reparatie is via KPN gegaan(Garantie), dus dat zal het probleem zijn geweest..!
Grote kans van. ;) Ik heb m'n telefoon en abonnement bij de Belcompany vandaan. De reparatie had ik dus ook via de Belcompany geregeld.

Ik heb, toen Windows Mobile 6.1 uit kwam, een mailtje gestuurd naar HTC en heb daar vandaag een reactie op gekregen.
I am so sorry but the wm 6.1 update is not still ready for your pda.
please check after time in e club in the secvtion support.
Het woordje still duidt er misschien op dat ze bezig zijn met een update. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we het hopen! Ik heb hem van modaco er nu op staan, dat is dan de emulatie die windows heeft gereleased omgezet naar de s710. Werkt uitstekend, vind er veel voordelen op zitten. Hij blijft je herinneren dat je een smsje of gemiste oproep hebt gehad door te trillen, werkt erg handig. Tevens is het tabbladen systeem erg goed, en werkt hij sneller en is cleaner dan de 6.1 die er eerst was op modaco. Maar als HTC met zijn versie komt gaat die er weer op, kon alleen niet wachten omdat ik zijn nieuwe functies wel erg handig vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een hele vreemde error; als ik me mobiel unlock dan locked die hem direct weer automatisch. Kan dus helemaal niks doen. Iemand dit ooit gehad, kan niks vinden via google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthas
OutofFocus schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:42:
...
Overigens.. welke versie van Navigon heb jij ?
k heb al verschillende versies geprobeerd maar krijg ze niet geinstalleerd of er zit geen installatie bij (6.5.1.). Bij opstarten van de mn6.exe krijg ik dan een foutmelding dat er bepaalde bestanden ontbreken en dan stop hij.

Tot nu toe werken alleen Route 66 en Sygic McGuider 7.52 vlekkeloos op mijn HTC S710.
Heb ook een aangepaste versie van TomTom 6 geprobeerd maar die was niet te gebruiken omdat het kiezen uit lijsten niet werkte met het keyboard.
Ik gebruik de 6.5.0 (klik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veritas

Veritas

concedo nulli

Voor het geval er interesse is, ik heb mijn handen kunnen krijgen op wat reserve onderdelen voor S710 eigenaren! Het gaat hierbij o.a. om accu's, beeldschermen, toetsenbordjes en behuizingen. Als iemand ergens interesse in heeft mail dan even, hier ligt het een beetje 'over' te zijn. lostrebel@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
Klikkerdeklik ! :
"
Compatibiliteit van MobileNavigator 6 Download Windows Mobile Smart Phone met uw eindapparaat

Dit eindapparaat hebt u geselecteerd

Fabrikant: HTC
Eindapparaat: S710
Besturingssysteem: Windows Mobile 6.0

De MobileNavigator 6 Download Windows Mobile-software is met S710 niet compatibel.
"

Hoe heb je dat dan gedaan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthas
OutofFocus schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 15:23:
...
Hoe heb je dat dan gedaan ??
Via de PDAshop besteld en vervolgens gewoon op een nieuw (tegelijk besteld) 2 GB kaartje geinstalleerd. De winkel adverteert zelfs met een combipakket van de S710 samen met de Navigon. Zij geven ook aan dat:
"De Navigon Mobile Navigator 6 Windows Mobile Europa is getest met en geschikt bevonden voor:

* HTC MTeoR
* HTC S620
* HTC S710
* Qtek/HTC 8300
* Qtek/HTC 8310
* Qtek/HTC 8500
* Samsung SGH-i600"

Nadat ik de klik-link in de vorige post gegeven had, heb ik ook eens die compatibiliteit-test gedaan en inderdaad S710 zou niet kunnen werken met de Navigon. Hij doet het toch écht hier.
Het navigatieprogramma moet wel geactiveerd worden, voor het gebruikt kan worden.

Extra info van mijn kant, de S710 ROM versie 1.34.405.1

Edit: Ik zie nu net dat het bij de Navigon-site om "MobileNavigator 6 Download Windows Mobile-software" gaat. Ik heb de DVD-versie. Misschien dat het hem daar in zit?

[ Voor 8% gewijzigd door Arthas op 27-05-2008 18:11 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste