Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 17:40
Heb toch een vaag probleem nu:
Als ik het D-Pad gebruik, opzij werkt maar zodra ik naar beneden druk schiet hij meteen terug naar boven.

Net deed hij het even gewoon, maar nu is het er weer mee gekapt :?

[ Voor 50% gewijzigd door Sypher op 28-05-2008 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jigs
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-01-2024
Weet iemand hoe je het today scherm kan aanpassen? Ik kan het nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-08 11:52
Ik heb sinds een poosje ook wm6.1, en vind het écht een stuk beter (functioneler) dan 6.0, buiten eventuele performance of technische dingen om. Threaded sms, een homescreen met alles voor handen, maken het echt betere software. En het ziet er gewoon nice uit :).

Vraagje: Is er een manier om geluiden te vervangen voor wanneer een email/msn bericht binnenkomt? Ik heb geprobeerd wma'tjes in de windows folder te droppen maar die worden niet gevonden. Overschrijven kan niet en hernoemen ook niet... Is het mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Overschrijven kan wel. Maar dat moet je vanaf het toestel zelf doen, en niet via het kabeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trumpske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 10:02
Kan iemand mij de Nederlandstalige handleiding sturen van de HTC S710?
Ik heb op internet gezocht maar kan hem echt niet vinden.

There are 10 kinds of people; those who can count binary and those who can't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05-2024
Hallo,

Wie kan mij helpen met de vraag tot hoeveel GB aan MicroSD kaartjes de S710 ondersteund? :) k Wil een 2GB kaartje kopen maar misschien kan ie ook wel 4GB aan..? Danke :)

i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthas
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-09 11:14
Als ik deze website van Sandisk moet geloven, is de maximaal ondersteunde capaciteit van een S710 8GB.
Schrik trouwens niet van de prijzendie erbij staan, in Nederland zijn deze kaartjes voor de helft van het geld verkrijgbaar :)

[ Voor 9% gewijzigd door Arthas op 31-05-2008 14:11 ]

"A person ignorant of the possibility of failure can be a halfbrick in the path of the bicycle of history" - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er nu 4gb SD HC erin zitten en werkt perfect. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je een rom update uitvoert ben je dan echt al je instellingen kwijt

dus vooral voor mobiel internet e.d. ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat maar :P

ben er net achter dat ik al de laatste rom versie heb :( wou em wel ff flashen

Enige kans op er op een legale manier wm 6.1 op te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste versie van 6.1 is legaal (het is de emulatie van MS), alleen niet officieel van HTC. Die schijnt te komen. Een eerdere versie was illegaal omdat MS hem toen nog niet had uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Heeft iemand van jullie ervaring met een andere battery, bijvoorbeeld van 2250mAh, van ebay?
Ik vind dat de batterij best snel leeggaat (mp3/wifi/bluetooth) dus zoek een krachtigere batterij, maar ik weet niet of die van ebay wel goed zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 15:49

Stropdas

Insert subtitle here

Zullen wel goed zijn. Heb even gekeken maar volgens mij is hij een stuk dikker. Bij degene die ik zag op ebay zag ik er een backcover bij zitten met diepte. Ik hoef zo'n ding niet te hebben, vind m al dik zat :P

Heb telefoon nu op 252MHz overgeklokt. Met WM6 erop had ik voorheen altijd een onderbreking van geluid bij uitschuiven/inschuiven wat nu bijna niets meer is.

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo

ben helemaal nieuw hier en heb alles doorgelezen en een stuk terug kwam ik de vraag tegen:
hoe het geluid bij het openschuiven te veranderen cq mogelijk is.
maar ben daar geen antwoord van tegen gekomen.
dus bij deze stel ik hem nog een keer :
is dit mogelijk?

groeten rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthas
Dit staat ook in de handleiding:

Start - Instellingen - Geluiden en dan bij Toetsenbord in/uit: Geen kiezen als je geen geluid wilt, anders heb je ook keuze uit andere geluiden

"A person ignorant of the possibility of failure can be a halfbrick in the path of the bicycle of history" - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pderaaij
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-08 20:16
Hallo,

Ik heb een bizar probleem met de s710. Ik ben dit weekend op pinkpop geweest en heb daar 's nachts mijn telefoon uitgezet om batterij te besparen. Toen ik hem gisterochtend weer aan had gezet bleek het display storingen te vertonen. Kleuren worden niet goed weergegeven. Als ik een menu of sms bericht ben heb ik aan de rechterkant een geel verloop.

En nee, hij is niet in bier gevallen, hij is ook niet gestuiterd. Het is gebeurd sinds ik hem weer aan heb gezet.

Nu heb ik zojuist de laatste rom versie opgezet, dus het lijkt me niet dat het de software is. Blijft over het display zelf. Echter is nu het vreemde, als ik het toestel openklap draait de storing ook mee...

Nogal wiedes allemaal. Iemand enige ervaring met dit probleem? Ik ga namelijk morgen voor drie weken naar Zwitserland en zou het niet fijn vinden als mijn telefoon daar overlijd....

Alvast bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arthas schreef op zondag 01 juni 2008 @ 16:07:
Dit staat ook in de handleiding:

Start - Instellingen - Geluiden en dan bij Toetsenbord in/uit: Geen kiezen als je geen geluid wilt, anders heb je ook keuze uit andere geluiden
ha arthas

dat had ik ook al begrepen maar dat is niet wat ik bedoelde,heb het eigenlijk ook verkeerd gevraagd ,
wat ik bedoelde is ,of je ook andere geluiden kunt gebruiken ipv de standaard geluiden.
dus bv een stukje mp3 ofzo.

alvast bedankt voor je reactie

rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
Hoe zeker is het nou dat de S710 meer dan 2GB ondersteund? PDAshop.nl verteld namelijk dat zij van HTC hebben doorgekregen dat de S710 tot max. 2GB ondersteund en ik heb gisteren een 4GB SD-tje besteld van Kingston omdat ik hier las dat er mensen waren met SD-tjes van meer dan 2GB :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthas
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 09:21:
[...]

ha arthas

dat had ik ook al begrepen maar dat is niet wat ik bedoelde,heb het eigenlijk ook verkeerd gevraagd ,
wat ik bedoelde is ,of je ook andere geluiden kunt gebruiken ipv de standaard geluiden.
dus bv een stukje mp3 ofzo.

alvast bedankt voor je reactie

rob
Dit is een leuke. De drie keuzes, die je hebt, staan in de Windows map van je S710.
Ze zijn onder andere genaamd 0.wav, 0_in.wav en 0_out.wav, de andere zijn 1 en 2. De eerste, dus 0.wav, is een combinatie van de in en de out. Ik denk dat je hier iets moet proberen. Een echt antwoord heb ik dus eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke arthas
das een goed idee !
ik ga hier is mee aan de slag,kijken of ik er iets zinnigs van kan maken
bedankt
rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

iemand die NOSmobiel app al geprobeerd? http://m.nos.nl/nosmobiel
Heb hem geinstalleerd, en ik moet zeggen: nice and smooth.
tenminste, teletekst doet het niet echt....maar goed dit is slechts de eerste versie.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook geinstalleerd, bevalt wel ja. Er zou gewoon zo'n portal moeten zijn waarmee je overal live tv kan kijken via internet. Dat komt dan binnenkort van KPN maar daar heb je een speciale telefoon voor nodig en een abbonement van 10 euro per maand. Waarom als het ook via internet kan.. achja laten we hopen dat dat ooit zo komt. NOS doet het in ieder geval goed want we kunnen straks sport evenementen live kijken op de mobiel, best wel handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-08 21:24
El_Bandito schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 10:50:
Hallo,

Wie kan mij helpen met de vraag tot hoeveel GB aan MicroSD kaartjes de S710 ondersteund? :) k Wil een 2GB kaartje kopen maar misschien kan ie ook wel 4GB aan..? Danke :)
Ik heb er één van Sandisk van 6 Gb (MicroSD HC) inzitten. Daar krijg je ook een handige USB adapter/lezer bij zodat je hem op je pc kan vullen.
Hiervoor gebruikte ik een 1 gb van Sandisk en die was wel 4x langzamer met lezen. Vooral bij gebruik met navigatie en bij MP3's merk je verschil in de snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 19:02:
als je een rom update uitvoert ben je dan echt al je instellingen kwijt

dus vooral voor mobiel internet e.d. ???
Ja.
Maar je kunt een hoop backuppen door gebruik te maken van PPCPIMBackup voor je belgegevens contacten, smsjes etc.
Verder je eigen documenten op een SD kaart plaatsen of tijdelijk op je PC opslaan.
Synchronisere met Outlook van je contacten en agenda helpt ook.
Programma die je zelf geinstalleerd hebt, zul je opnieuw moeten installeren. Ook als ze op de SD kaart zijn geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
El_Bandito schreef op maandag 02 juni 2008 @ 17:24:
Hoe zeker is het nou dat de S710 meer dan 2GB ondersteund? PDAshop.nl verteld namelijk dat zij van HTC hebben doorgekregen dat de S710 tot max. 2GB ondersteund en ik heb gisteren een 4GB SD-tje besteld van Kingston omdat ik hier las dat er mensen waren met SD-tjes van meer dan 2GB :(
Dat is al zeker een jaar zeker want zolang heb ik al een 6 Gb SD HC kaartje erin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi
heb ook de nos mobiel apps geinstalleerd,werkt best! maar ik kan geen stream afspelen
bij jullie wel?
rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan geen eens een stream vinden, tis meer een nieuws site nu. Waar vind je de streams? Lijkt me zo rond de tour de france erg makkelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04-2020
Ik heb een groot probleem met mijn S710.
Het beeldscherm doet enorm vaag, hij geeft allemaal rare kleuren.
Soms doet hij het wel goed, maar meestal knippert hij raar en zijn de kleuren anders.
Ik heb al geprobeerd de telefoon paar keer opnieuw aan en uit te zetten, maar dat is niet het probleem.
Heeft iemand enig idee?

Ik lees net dat iemand anders in dit forum hetzelfde probleem heeft, heb je dat al opgelost?

[ Voor 12% gewijzigd door Jaeger op 05-06-2008 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
Ik heb toch maar besloten mijn telefoon niet meer te gebruiken.
Hij wordt morgen opgehaald en naar Belgie toegebracht waar ze hem verder gaan onderzoeken.
Hopelijk valt het gewoon onder de garantie...ik heb ten slotte niks fout gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Zolang hij niet is gevallen of val/waterschade heeft komt het allemaal wel los.

Mijn telefoon moet ook nog opgehaald worden, maar moet nu eerst een doosje op de kop tikken voor ik TNT weer langs kan laten komen.

Ben wel wat huiverig, dus ik hoop dat jij mij kan vertellen hoe het gaat. Of je bijv een track/trace code krijgt of bewijs van verzending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
Sypher schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 20:50:

Mijn telefoon moet ook nog opgehaald worden, maar moet nu eerst een doosje op de kop tikken voor ik TNT weer langs kan laten komen.

Ben wel wat huiverig, dus ik hoop dat jij mij kan vertellen hoe het gaat. Of je bijv een track/trace code krijgt of bewijs van verzending
Ik zal mijn bevindingen hier wel op het forum posten.
Ik heb in ieder geval al wel een soort van klant nummer gekregen en een telefoonnummer dus ik kan ze sowieso bellen hoe het er mee staat. Ik zou ook een email krijgen maar heb nog niks ontvangen.
Maar als ik het goed begrijp moet ik hem in de doos mee geven, ook de batterij en adapter etc?
Ik bel ze morgen nog wel even voor de zekerheid en zal dan wel om meer informatie vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
Kut Vodafone. Ze zeiden tegen mij dat de HTC S710 van hun simlock vrij is. Stop ik mijn oude Prepaid kaart erin (mijn nr wordt volgende week pas overgezet), istie simlocked, moet ik een unlock code opgeven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muscrerior
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-07 14:59
El_Bandito schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 16:13:
Kut Vodafone. Ze zeiden tegen mij dat de HTC S710 van hun simlock vrij is. Stop ik mijn oude Prepaid kaart erin (mijn nr wordt volgende week pas overgezet), istie simlocked, moet ik een unlock code opgeven :(
Vodafone bellen en vragen/eisen om een unlock-code. Heb je bewijs van de toezegging dat ie simlock-vrij zou zijn...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genesisfm
  • Laatst online: 11-09 22:24
Ik heb nu inmiddels een paar maanden de HTC S710 en ik vind hem erg maar dan ook mega super traag :S is daar iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Vos

AFCA

genesisfm schreef op zondag 08 juni 2008 @ 20:17:
Ik heb nu inmiddels een paar maanden de HTC S710 en ik vind hem erg maar dan ook mega super traag :S is daar iets aan te doen?
Sluit je wel de 'programma's' af of staan die hij anders constant in het geheugen houdt? En je kunt hem ook wat overclocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimgubbels
  • Laatst online: 25-07 09:30
Inderdaad gewoon overclocken, met Tornado Power Control (zie ook http://htcvox.blogspot.com/2007_09_01_archive.html). Overigens, bij mij is 252 Mhz de maximaal werkbare en probleemloze snelheid.
Werkt feilloos, maar inderdaad, sluit ook af en toe openstaande programma's.
Succes! ;)
genesisfm schreef op zondag 08 juni 2008 @ 20:17:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 11-09 08:32
Overklok & installeer WM 6.1. Daar wordt ie ook een stuk sneller van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
Die Belgen bij HTC kunnen echt niks.
Ze zouden me een email sturen met informatie voor het ophalen.
Ik had niks ontvangen dus bel ik ze, hadden ze mijn email adres fout getypt.
Nou vooruit, daarna lees ik hun email...staat mijn adres helemaal verkeerd geschreven + verkeerd huisnummer. Dus ik weer opnieuw bellen, en ze zouden hem vrijdag of zaterdag dan komen ophalen.
Ik heel vrijdag en zaterdag thuis, maar niemand die hem kwam ophalen.
Vandaag probeerde ik ze te bellen, blijkt dat hun nummer niet meer werkt, maar er nu een ander 0900 nummer is wat 80 cent per minuut kost!
Lekkere service bij HTC, misschien toch maar mijn telefoon naar de winkel brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
Iemand die weet hoe je het weer op je "desktop" krijgt? Had ik iemand zien doen in dit topic, maar kan het niet meer vinden :)

[ Voor 110% gewijzigd door El_Bandito op 09-06-2008 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er ooit nog een officieele rom komt met wm6.1 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
Is het nou al mogelijk om met een Vodafone S710 een update naar Wm6.1 te gaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan moet je bij vodafone kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sypher schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 20:50:

De mijne is laatst ook opgestuurd geweest omdat mijn toetsenbord verlichting niet meer uit gaat. Althans blijft heel licht branden.

Ik heb de mijne opgestuurd en ongeveer een week weer netjes terug ontvangen.

- Het rubber ding voor me SD is vervangen (niet om gevraagd)
- Hetzelfde bij me usb poort (niet om gevraagd) die is er trouwens gelijk weer afgerukt ivm de cradle

Leuke service dacht ik gelijk... TOT ik hem aanzette... Ik heb besloten hem ff bij te houden en als het me echt weer irriteerd of teveel accu kost stuur ik hem weer op. Je hebt 2 jaar garantie vanuit hun en die datum ligt ergens in 2009 dus voor die tijd gaat hij zo wie zo nog een keer terug

Maar goed, wat ik dus bedoel is dat er heel leuk op de brief stond klacht niet geconstateerd!! Dus als ik de volgende keer bel zal ik ff HEEL duidelijk moeten zeggen denk ik dat het licht niet voluit blijft branden maar heel lichtjes.

Dus ik heb gemengde gevoelens erover. Service is niet heel slecht maar de mensen aan de telefoon zijn wat dommer. en schrijven niet juist op wat je ze doorgeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Mijn probleem is echt vaag. Eerst kwam het probleem zo ongeveer permanent voor, later minder en nu heb ik al 2 dagen geen problemen.

Dus ik wacht wel met opsturen :P

Al met al toch netjes dat ze die rubbertjes vervangen. Die worden wel snel slecht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
Vraagje:

Zit al eventjes te zoeken maar kan het niet vinden.... kan je als bericht (of bel) signaal een ringtone PLUS vibratie instellen :? Ik kan volgens mij alleen maar een trilsignaal OF een ringtone instellen... :{ Ik wil beide, zoals ik bij mijn Nokia 6101 wel kan instellen.

[ Voor 72% gewijzigd door El_Bandito op 11-06-2008 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 06:27:
[...]

Dus ik heb gemengde gevoelens erover. Service is niet heel slecht maar de mensen aan de telefoon zijn wat dommer. en schrijven niet juist op wat je ze doorgeeft.
Ik word gek van de service, zoals ik hier al eerder heb vermeld wil het niet vlotten.
Had nog maar keer gebeld naar de nederlandse service desk, kreeg een engelsman aan de lijn, opzich geen probleem maar hij zou zorgen dat ik zou worden teruggebeld, maar heb uiteraard tot op heden niks gehoord.
Ben ook even langs de primafoon gegaan, maar daar word ik al helemaal niet vrolijk van de service.
Bij HTC is het als volgt: als het je eigen schuld is dat er een defect is, betaal je of 40 euro om je telefoon terug te krijgen..of de reparatie kosten. De gast bij de primafoon vertelde dat het bij hen niet zo werkt. Wanneer dan mijn telefoon kapot is, ben ik verplicht om de schade zelf te betalen of ik krijg hem niet terug. Ik vond het een rare constructie en wat dat betreft is dan de service van HTC beter, maar goed, dan moeten ze eerst mijn telefoon ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El_Bandito schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 11:00:
Vraagje:

Zit al eventjes te zoeken maar kan het niet vinden.... kan je als bericht (of bel) signaal een ringtone PLUS vibratie instellen :? Ik kan volgens mij alleen maar een trilsignaal OF een ringtone instellen... :{ Ik wil beide, zoals ik bij mijn Nokia 6101 wel kan instellen.
Dit kan gewoon in dat zelfde scherm. Trillen en beltoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaeger schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 18:59:
[...]

Ik word gek van de service, zoals ik hier al eerder heb vermeld wil het niet vlotten.
Had nog maar keer gebeld naar de nederlandse service desk, kreeg een engelsman aan de lijn, opzich geen probleem maar hij zou zorgen dat ik zou worden teruggebeld, maar heb uiteraard tot op heden niks gehoord.
Ben ook even langs de primafoon gegaan, maar daar word ik al helemaal niet vrolijk van de service.
Bij HTC is het als volgt: als het je eigen schuld is dat er een defect is, betaal je of 40 euro om je telefoon terug te krijgen..of de reparatie kosten. De gast bij de primafoon vertelde dat het bij hen niet zo werkt. Wanneer dan mijn telefoon kapot is, ben ik verplicht om de schade zelf te betalen of ik krijg hem niet terug. Ik vond het een rare constructie en wat dat betreft is dan de service van HTC beter, maar goed, dan moeten ze eerst mijn telefoon ophalen.
Tja, heb zelf ook in een telefoon zaak gewerkt. Je moet kunnen aan geven als het eigen kosten worden dat ze hem ongerepareerd terug sturen. Maar idd, dan ben je wel de onderzoeks kosten kwijt.

Ik belde ook eerst NL service desk, kreeg ook een engelsman aan de lijn. Die wist trouwens wel waar hij over sprak. Maar belde mij binnen 5 minuten terug met een Belgisch nummer dat ik daar een afspraak moest maken ivm het ophalen.

Ik kan kijken of ik ergens nog een nummer heb liggen als je dat wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
ja dat zou fijn zijn, ik heb het volgende nummer:003211230447
Maar dat nummer klopt dus niet meer, en dan krijg je een telefoonstem die het nieuwe 0900 nummer vertelt wat vervolgens 80 cent per minuut kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Vos

AFCA

Ik bracht mijn toestel naar de telefoon zaak omdat die klepjes voor oplader en geheugen loslieten. Zat nog dik in de garantie dus ik denk doe dat gewoon ff, misschien is er oplossing voor. Die was er, kreeg de foon 2/3 week later terug met volledig nieuwe 'onderkant' waar die klepjes inzitten. Dus had een half nieuw toestel zeg maar.

Ik alles weer instellen op de foon, proggies installeren etc. Kreeg s'avonds ineens problemen met scherm. Het beeld viel uit :? .... later werd het beeld ineens heel wazig, was niet meer te lezen. De frequentie werd per kwartier erger.

Ik dus de foon weer terugbrengen, klachten melden...2 week wachten... telefoon weer proberen, WEER dezelfde klachten, maar nu nog erger!

Nu zit ik dus weer te wachten op mijn foon...breng je hem weg voor iets onnozels krijg je hem met dikke problemen terug. Had ik hem maar niet heen gebracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
Weer een vraagje... klopt het zodra je de instellingen van de camera op de hoogste resolutie zet, je niet meer kan inzoomen? Zodra je hem op resolutie 4 (1M, 960x1280) zet kan je wel weer inzoomen. Wat is dat voor onzin :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 19:07:
[...]

Dit kan gewoon in dat zelfde scherm. Trillen en beltoon.
Volgens mij toch niet hoor.. zie manual?

Afbeeldingslocatie: http://img80.imageshack.us/img80/1759/vibrateti2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muscrerior
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-07 14:59
El_Bandito schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 18:49:
Is het nou al mogelijk om met een Vodafone S710 een update naar Wm6.1 te gaan ?
Ik heb geen flauw idee: :X als het nog lang duurt, zit ik eraan te denken om dan toch maar een onofficiële rom erop te zetten...beetje huiverig though

Een ander probleem: ik was een keer in dans-café; waar flink gerookt werd. Toen ik mijn S710 later uit mijn zak haalde, stonk deze ook een uur in de wind. :/

Nu, ruim 4 weken later, ruikt mijn S710 nog steeds naar rook, als je 'm onder je neus houdt. Ik heb er verder geen last van, maar wil er wel graag vanaf. Iemand tips? :S

/me EDIT: All electrical components work on smoke....ik weet het :Y)

Edit: Laat maar, plastic stinkt dus ook :X |:( 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Muscrerior op 12-06-2008 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El_Bandito schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 22:34:
[...]

Volgens mij toch niet hoor.. zie manual?
Geen idee, ik lees de manual nooit.

Maar ik weet 100% zeker dat het wel kan omdat ik het zelf ook zo ingesteld heb..... Dus laat ik even niet de beroerdste zijn en een screentje gemaakt te hebben om het te bewijzen.

Afbeeldingslocatie: http://img178.imageshack.us/img178/1661/screenrm2.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2008 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 23:16:
[...]

Geen idee, ik lees de manual nooit.

Maar ik weet 100% zeker dat het wel kan omdat ik het zelf ook zo ingesteld heb..... Dus laat ik even niet de beroerdste zijn en een screentje gemaakt te hebben om het te bewijzen.

[afbeelding]
Dat kan ik dus niet instellen onder Home > Settings > Sounds :?

In welk schermpje doe jij dit dan? En hoe maak jij zo'n mooi screenshotje daarvan :P

[ Voor 4% gewijzigd door El_Bandito op 11-06-2008 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijn is in NL dus weet niet hoe ze het exact vertaalt hebben maar als je in het schemrpje bent om een beltoon te kiezen zit je fout. Je moet er dan 1 terug en naar het profielen beheer gaan.

Dan met de rechterknop op normaal en bewerken kiezen. Daar kan je dit allemaal instellen. Althans ik kan dit wel, heb jij toevallig een branded?

En dat progje is dit: http://www.mymobiler.com/

Ik gebruikt wel een oudere versie omdat de nieuwste kreeg ik toen niet goed aan de praat, en gewoon uit gemak zucht weer de oude versie gepakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

Dit heeft niets met de S710 van doen.

[ Voor 84% gewijzigd door pven op 15-06-2008 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 10:00:
Is er mischien ook de mogelijkheid om een inkomend nummer te blokkeren, ik word lastig gevallen door een nummer dat begint met +21 (ik geloof dat dat marokko is) en zou daar wel graag van af willen
Weet niet of je er iets aan hebt, maar bij Vodafone kun je aangeven dat je overlast hebt van een bepaald nummer en die kun je laten blokkeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 07:30:
De mijn is in NL dus weet niet hoe ze het exact vertaalt hebben maar als je in het schemrpje bent om een beltoon te kiezen zit je fout. Je moet er dan 1 terug en naar het profielen beheer gaan.

Dan met de rechterknop op normaal en bewerken kiezen. Daar kan je dit allemaal instellen. Althans ik kan dit wel, heb jij toevallig een branded?
Thanks, gelukt! :) Is't trouwens mogelijk om het Vodafone logo'tje eruit te slopen? :P

[ Voor 6% gewijzigd door El_Bandito op 12-06-2008 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

Dit heeft niets met de S710 van doen. Als je het via je provider wilt spelen, dan moet je eens in Telecomproviders kijken.

[ Voor 83% gewijzigd door pven op 15-06-2008 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit het niet in de instellingen bij telefoon om een nummer te blokkeren? Vind de oplossing "ander nummer nemen" erg onproffesioneel van primafoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
-edit

[ Voor 114% gewijzigd door El_Bandito op 17-06-2008 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
Weet iemand of het mogelijk is om de plaatjes die je toegekend hebt aan je contacten groter te zien als ze bellen of smsen? Ik vind het een beetje erg klein...

[ Voor 107% gewijzigd door El_Bandito op 17-06-2008 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
hopelijk kan iemand mij helpen...
Ik heb sinds kort een HTC S710, leuk apparaat werkt op zich fijn. Ook TomTom 6 werkt er mooi op.
Alleen met email en de vodafone Live! pagina heb ik problemen.
Ik heb alles netjes ingesteld zoals op de vodafone website staat aangegeven...
Wanneer ik nu via internetexplore naar google ga kan ik daar gewoon zoeken enzo via mijn GPRS. Maar zodra ik naar live.vodafone.com toe surf, dan geeft ie aan:"De pagina kan niet worden weergegeven of gedownload omdat de verbinding is verbroken. Controleer de verbinding en probeer het opnieuw". :(

Wanneer ik mijn vodafone mail wil ophalen, krijg ik de volgende foutmelding: "Uw internetverbinding is niet juist geconfigureerd. Controleer uw instellingen bij Verbindingen".

Nu heb ik het toestel die reeds automatisch laten configureren maar ook dat werkt niet. Vervolgens alles eruit gegooid en weer volgens de vodafone website ingesteld, maar ook dat werkt niet.

Iemand met suggesties??? Ik hoor het graag! Alvast bedankt.

Groeten Hans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-08 16:39
Ik heb even een vraagje, stel dat ik de S710 haal en daarbij in mijn telefoon abo. zorgloos internet erbij neem (voor 10 euro per maand) kan ik dan normaal op internet met een HTC, dus geen WIFI? en wat gebruik ik dan :O gprs of umtp ofzo iets. k snap dat gedoe even niet. :'(

[ Voor 21% gewijzigd door forzabesiktas op 19-06-2008 10:48 ]

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fatihbatur schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 10:47:
Ik heb even een vraagje, stel dat ik de S710 haal en daarbij in mijn telefoon abo. zorgloos internet erbij neem (voor 10 euro per maand) kan ik dan normaal op internet met een HTC, dus geen WIFI? en wat gebruik ik dan :O gprs of umtp ofzo iets. k snap dat gedoe even niet. :'(
Voor zover ik weet kan je dan via GPRS gewoon op internet. Let wel even op, ook aan zorgeloos internet zit volgens mij een maximaal verbruik...
Wifi is gewoon internet via wireless lan-routers, dat gaat evengoed, maar heeft verders niks met die GPRS te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wi-fi is inderdaad voor thuis, GRPS voor buiten (de S710 ondersteunt geen UMTS e.d.). GPRS werkt perfect, is niet razendsnel maar voor de meeste mobiele sites makkelijk te doen. Inderdaad moet je daar op je kosten letten, je betaald je gek als je geen zorgeloos/onbeperkt online neemt bij je abbo. Ook dan heb je inderdaad een limiet (fair use policy) maar zoals de naam zegt is dat om te zorgen dat je het eerlijk houd en je telefoon niet als internet ontvanger voor je notebook gaat ontvangen. Maar die limiet is bij de meesten rond de 750MB, iets waar je me GRPS echt niet zomaar komt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen UMTS + GPRS? en daarnaast zou het verstandig zijn om zorgeloos internet te nemen?, zou de S710 het ondersteunen :O?

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb van de week de dr gonzo rom geinstalleerd op me s710, werkt perfect op 1 ding na.

ik kan gewoon bellen gebeld worden sms verzenden maar ik kan geen sms meer ontvagen :S
ik snap er niks van.

heeft iemand dit mischien ook gehad en opgelost of weet iemand hier meer van ?

wil dit echt oplossen zonder een andere rom te installeren want vind deze echt geniaal

bvd

Nevermind. original rom terug geflasht en toen weer terug naar gonzo's en sms werkt weer :D

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2008 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
bvd? k denk dat het beter is om contact met je provider op te nemen, k had dit ook vodafone heeft het binnen dag gefixed.

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nevermind check edit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
Weet iemand of de Vodafone HTC simlocked is? of simlockvrij want ik wil mijn andere abonoment (SIM ONLY) ook gebruiken :P

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er nog iemand suggesties voor mijn GPRS instellingen? Ik kom nog steeds niet op de vodafone live! pagina en ook mijn vodafone email ophalen lukt niet...
Zie mijn vorige berichten voor een uitgebreide beschrijving...

Hopelijk kan iemand helpen!

Groeten Hans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
fatihbatur schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 09:21:
Weet iemand of de Vodafone HTC simlocked is? of simlockvrij want ik wil mijn andere abonoment (SIM ONLY) ook gebruiken :P
Als je hem los koopt istie simlock vrij ja. Via Vodafone in elk geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
El_Bandito schreef op maandag 16 juni 2008 @ 20:41:
Weet iemand of het mogelijk is om de plaatjes die je toegekend hebt aan je contacten groter te zien als ze bellen of smsen? Ik vind het een beetje erg klein...
Weet iemand dit?

En heb weer iets nieuws.. zodra ik een sms stuur met meer dan 2 messages in 1 bericht (dus langer dan 160 (?) karakters) dan komt het tweede deel heel raar binnen bij de ander en soms zitten er zelfs teksten in van vorige smsjes 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Nou... heb toch maar de kogel door de kerk gejaagd en ben voor dit telefoontje gegaan. de 100 euro voor de 370 hou ik maar even in mijn zak. Zeker omdat de 710 ook kleiner is.

Maar ik lees nu (na veel, heel veel) leeswerk verschillende berichten gezien. Dan lees ik dat TomTom 5.2 de enige versie is die hierop draait, maar zie ook mensen 6.0 van tomtom roepen. Moet je dan alles doen via z'n fake cursor? Daar zit ik niet op te wachten.

En welk programmatje kan ik nu het best installeren om zo veel mogelijk afspraken in mijn scherm te zien?

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
Cyberpope schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 16:14:
Nou... heb toch maar de kogel door de kerk gejaagd en ben voor dit telefoontje gegaan. de 100 euro voor de 370 hou ik maar even in mijn zak. Zeker omdat de 710 ook kleiner is.

Maar ik lees nu (na veel, heel veel) leeswerk verschillende berichten gezien. Dan lees ik dat TomTom 5.2 de enige versie is die hierop draait, maar zie ook mensen 6.0 van tomtom roepen. Moet je dan alles doen via z'n fake cursor? Daar zit ik niet op te wachten.

En welk programmatje kan ik nu het best installeren om zo veel mogelijk afspraken in mijn scherm te zien?
Om zoveel mogelijk afspraken in je scherm te zien is SBSH Facade denk ik het beste programma,
Wat betreft tomtom 6, zover ik weet kan het alleen met fake cursor, maar ik kan er naast zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Daar was ik al bang voor... zit nu naar mcguider te kijken. Maar is weinig over te vinden moet ik zeggen. Wel gecertificeerd voor de HTC 710.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
Zo mijn telefoon is nu eindelijk, zo'n 3 weken later, nu toch eindelijk opgehaald.
Nu is het afwachten op een spoedig herstel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
Cyberpope schreef op zondag 22 juni 2008 @ 12:39:
Daar was ik al bang voor... zit nu naar mcguider te kijken. Maar is weinig over te vinden moet ik zeggen. Wel gecertificeerd voor de HTC 710.
Route66 Nav. 7 en Sygic McGuider 7.52 werken beide prima op de HTC S710.

Route66 ondersteunt het numerieke toetsdeel. Tijdens navigatie kun je bepaalde functies direct gebruiken door een nummertoets in te drukken.

McGuider is weer beter met het plannen van een route. Je kunt van te voren een reisplan maken en hiervan de route bekijken. Deze kun je ook als demo laten draaien.
McGuider ondersteunt ook het uitschuif keyboard voor het invoeren van gegevens. (straten, adressen etc.)
De kaarten van McGuider zijn recenter dan die van Route66.
De weergave tijdens navigatie is bij Route66 iets beter.
Route66 zou direct naar een contact moeten navigeren maar dat werkt bij mij niet. McGuider doet dit helemaal niet.
Qua POI's hebben beiden voldoende mogelijkheden.
McGuider heeft nog een GPS-log mogelijkheid maar die heb ik nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennoo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 12:09
Zijn er al mensen die tomtom7 draaiend hebben. Ik heb hem er opstaan, het "naar beneden scrollen" kan iig via de pijltjes toest :) . Alleen wanneer ik een adres wil invoeren, werken niet alle knoppen van het qwerty toestenboard en via het nummerieke toestenboard krijg ik alleen cijfers te zien. Iemand die hier een oplossing voor weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-08 22:03
Ik zit met het volgende probleem, ik het een autoradio (sony mex bt2500) welke fungeert als mijn carkit, maar ook af en toe fungeert om via mijn telefoon (a2dp) muziek te streamen. Wat echter het probleem is dat wanneer de radio van de stroom is geweest hij de telefoon wel herkend zijnde handsfree, maar niet als draadloze stereo. Dit moet ik dan iedere keer weer instellen in mijn telefoon "gebruiken als draadloze stereo" bij de bleutooth instellingen. Hoe kan ik het instellen dat dit automatisch gevonden wordt? Ik draai nu even de 96dpi rom, wm6.1. Maar met 6.0 was dit ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaeger schreef op zondag 22 juni 2008 @ 12:34:
[...]

Wat betreft tomtom 6, zover ik weet kan het alleen met fake cursor, maar ik kan er naast zitten.
TomTom 6 werkt ook zonder fakecursor. Enige nadeel is dat je niet alle functies kan gebruiken... Bij navigeer naar moet ik bijvoorbeeld het de naam van de plaats zover intikken dat deze bovenaan komt te staan. Daarnaast werkt het QWERTY toetsenbord niet goed. Ik zie dit echter niet als een probleem.
Wat betreft de installatie.. Ik heb deze hier ergens gevonden. En dat werkte direct:
01. Koppel je BT GPS muis aan je S710.
02. Zet een vinkje bij seriele poort
03. Koppel de BT GPS ontvanger aan een COM-poort en onthou dit nummer
04. Alle bestanden van Tomtom 6 naar je SD kaartje kopieren.
05. Stop je SD kaartje in de S710
06. Installeer Tomtom 6 middels het bestand tomtom_navigator_6.cab
07. Stel alles in Tomtom in.
08. Indien je een ander merk BT Muis hebt, kies: andere BT GPS ontvanger
09. Sluit Tomtom vervolgens af.
10. Zoek in je S710 ( middels File Explorer ) naar het bestandje "navigator.cfg".
11. Kopieer dit bv naar je Bureaublad.
12. Open dat bestand in een HEX programma. (ik heb HEX-editor NEO gebruikt)
13. Wijzig het nummer achter COM in het nummer van jouw gekoppelde COM poort
14. Sla het bestand op en plaats het terug op je S710 en ovetschrijf het.
15. Start Tomtom op en alles zou moeten werken.
16. Ga niet meer naar het GPS menu in Tomtom want dan wordt alles weer overschreven...

Overigens lees ik iets over TomTom 7? Hoe kom je daar aan? TomTom heeft toch alleen maar de versie tot en met tomtom 6 uit voor de PDA/smartphones??

Groeten Hans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennoo
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:05:
[...]

...

Overigens lees ik iets over TomTom 7? Hoe kom je daar aan? TomTom heeft toch alleen maar de versie tot en met tomtom 6 uit voor de PDA/smartphones??

Groeten Hans.
In Duitsland wordt bij de Touch Diamond Tomtom 7 geleverd. Deze werken op vele andere pda's en smartphones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
vanWalsum schreef op maandag 23 juni 2008 @ 19:02:
Ik zit met het volgende probleem, ik het een autoradio (sony mex bt2500) welke fungeert als mijn carkit, maar ook af en toe fungeert om via mijn telefoon (a2dp) muziek te streamen. Wat echter het probleem is dat wanneer de radio van de stroom is geweest hij de telefoon wel herkend zijnde handsfree, maar niet als draadloze stereo. Dit moet ik dan iedere keer weer instellen in mijn telefoon "gebruiken als draadloze stereo" bij de bleutooth instellingen. Hoe kan ik het instellen dat dit automatisch gevonden wordt? Ik draai nu even de 96dpi rom, wm6.1. Maar met 6.0 was dit ook
Bij de Buetooth apparaten kun je het apparaat bewerken via Menu, Bewerken.
Ga naar het 'Diensten' schempje en vink de optie 'Handsfree' uit.
Nu zou hij automatisch als BT Stereo moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timbels
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-12-2023
mennoo schreef op maandag 23 juni 2008 @ 13:28:
Zijn er al mensen die tomtom7 draaiend hebben. Ik heb hem er opstaan, het "naar beneden scrollen" kan iig via de pijltjes toest :) . Alleen wanneer ik een adres wil invoeren, werken niet alle knoppen van het qwerty toestenboard en via het nummerieke toestenboard krijg ik alleen cijfers te zien. Iemand die hier een oplossing voor weet?
Kan je mij uitleggen hoe je deze erop hebt gekregen? Bij mij wil hij niet instaleren. Hij geeft een melding dat de versie niet compatible is of iets van die strekking. Heb meerdere cabs geprobeerd...
Had tt6 er al af gegooid dus zou tegek zijn als deze werkt. ivb met nieuwere kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-08 22:03
OutofFocus schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:55:
[...]

Bij de Buetooth apparaten kun je het apparaat bewerken via Menu, Bewerken.
Ga naar het 'Diensten' schempje en vink de optie 'Handsfree' uit.
Nu zou hij automatisch als BT Stereo moeten werken.
Oké, maar dan werkt hij dus niet meer als hands free denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennoo
timbels schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:59:
[...]

Kan je mij uitleggen hoe je deze erop hebt gekregen? Bij mij wil hij niet instaleren. Hij geeft een melding dat de versie niet compatible is of iets van die strekking. Heb meerdere cabs geprobeerd...
Had tt6 er al af gegooid dus zou tegek zijn als deze werkt. ivb met nieuwere kaarten.
Ik heb hem eerst op een oude wm5.0 pda geinstalleerd en vervolgens de map gekoppieerd naar de s710. Moch je geen pda over hebben, dan zal handmatig installeren (cab extracten, en bestandsnamen hernoemen) ook wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 14:54
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 06:27:
[...]

De mijne is laatst ook opgestuurd geweest omdat mijn toetsenbord verlichting niet meer uit gaat. Althans blijft heel licht branden.

Ik heb de mijne opgestuurd en ongeveer een week weer netjes terug ontvangen.

- Het rubber ding voor me SD is vervangen (niet om gevraagd)
- Hetzelfde bij me usb poort (niet om gevraagd) die is er trouwens gelijk weer afgerukt ivm de cradle

Leuke service dacht ik gelijk... TOT ik hem aanzette... Ik heb besloten hem ff bij te houden en als het me echt weer irriteerd of teveel accu kost stuur ik hem weer op. Je hebt 2 jaar garantie vanuit hun en die datum ligt ergens in 2009 dus voor die tijd gaat hij zo wie zo nog een keer terug

Maar goed, wat ik dus bedoel is dat er heel leuk op de brief stond klacht niet geconstateerd!! Dus als ik de volgende keer bel zal ik ff HEEL duidelijk moeten zeggen denk ik dat het licht niet voluit blijft branden maar heel lichtjes.

Mijn toetsenbord verlichting blijft nu ook opeens branden... kost wel accu! Is dat nu bij jou opgelost, dat wordt me nu niet helemaal duidelijk namelijk... Moet ik hem daarvoor dus opsturen? Erg lastig allemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt mij de laatste tijd op dat de bouw- en materiaalkwaliteit van het toestel zo matig is. Er zit een soort rubber laagje omheen wat inderdaad zorgt dat het voelt alsof je een hoogwaardig materiaal in handen hebt. Echter laat bij mij (na 4/5 maanden) het rubberen laagje in de hoekjes los. Tevens is de lichtsensor (tussen de groene en rode knop) gescheurd. Daarnaast valt me al een tijd op dat ik vaak wat harder op de n toets moet drukken wilt hij werken, en dat de rubbertje van sd kaart en usb poort (bekend probleem) loslaten. Dat samen maakt het soms tot een irritante telefoon.

Het is ook zeker niet zo dat ik er onzorgvuldig mee omga, ik ben er heel voorzichtig mee maar schijnbaar door schuring in mijn broekzak komt het rubber er toch vanaf. Het scheurtje in de lichtsensor baart me zorgen, maar er staat ook een enorme spanning daarop als je op een van de knoppen drukt.

Een vriend van me heeft de 730, je merkt dat ze daar alles hebben gedaan die problemen te vermijden. De telefoon is van een heel ander materiaal en heeft harde klepjes op de sd en usb poort.

Ik baal er best wel van, en vraag me af of meer mensen dit meemaken. Als het zo doorgaat koop ik straks, ondanks mijn abonnement, toch maar een nieuwe telefoon. De nieuwe diamond lijkt me bijvoorbeeld geweldig. Maar ik heb zo mijn twijfels, weet iemand of daar ook zo'n "kwaliteitsprobleem" rondhangt? Ik hoor van meer mensen dat er problemen zijn met de bouwkwaliteit van de S710, maar hoor graag de ervaring van mensen hier! En wat zij daaraan gedaan hebben, of juist niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:20
Die coating laat los ja, maar dat is bij alles met zo een coating. Ik heb wel meerdere spullen van meerdere merken met zo een coating. Verder ben ik wel tevreden met mijn toestel. Redelijk goedkoop en met toetsenbord. Alles wat ik voor dat geld wens :) . En die coating, tja nu weet je het. Alles met zo een coating laat op de den duur los.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja best jammer, weet je wel of het er goed volledig af te halen is? Misschien mooier als het er helemaal af is dan de hoekjes. Het is inderdaad wel een fijn toestel verder hoor, en gelukkig heb ik mijn lichtsensor kunnen fixen (bouwpakket lijm! :P ).

Ik wacht er nog mee echt een nieuwe te kopen, maar ik denk dat de HTC diamond wel een leuke is.

Bedankt hé!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:31

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

WTF mijn toestel wil niet meer booten. 8)7
Ik krijg alleen nog maar het bootloader scherm ervoor. Heb zo'n beetje alles geprobeerd maar met geen mogelijkheid krijg ik hem meer aan.
Iemand een idee? ;(

Gister is de accu van het toestel wel helemaal leeg geweest, maar daarna opgeladen en geen problemen gehad. Nu net zou ik even het toestel rebooten omdat synchen niet goed ging en nu is het in de war. :?

[ Voor 33% gewijzigd door Beekforel op 30-06-2008 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 10:52
pff mn toestel doet het nu dus helemaal niet goed meer.. baggerzooi! ikke de bon zoeken en nou issie afgelopen mei een jaar oud geworden. En NATUURLIJK in mei ook de extra garantie laten annuleren.. (pffff 8,- p/m)

Naja mooi kloten dus, weet er iemand hier of je bij onze vrienden van HTC 1 of 2 jaar fabrieksgarantie krijgt?! Thnx alvast!

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

2 jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

ik heb geen problemen met de bouw hoor, alleen dat rubbertje onderaan is een beetje...uhm losjes.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, HTC geeft 2 jaar garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:31

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Beekforel schreef op maandag 30 juni 2008 @ 19:14:
WTF mijn toestel wil niet meer booten. 8)7
Ik krijg alleen nog maar het bootloader scherm ervoor. Heb zo'n beetje alles geprobeerd maar met geen mogelijkheid krijg ik hem meer aan.
Iemand een idee? ;(

Gister is de accu van het toestel wel helemaal leeg geweest, maar daarna opgeladen en geen problemen gehad. Nu net zou ik even het toestel rebooten omdat synchen niet goed ging en nu is het in de war. :?
Opnieuw rom erop zetten hielp. Nu wel alles eraf en instellingen weg enzo, dat is wel jammer... Ben ook al bijna uitgekeken op het toestel dus nu maar eens rondkijken naar een nieuwe.
Is er een bepaald iets waardoor die bootloader getriggerd wordt? Ik kon nog steeds niet synchroniseren dus herstartte ik het toestel weer, krijg ik de bootloader er dus weer voor. ;(

[ Voor 11% gewijzigd door Beekforel op 01-07-2008 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pretorian_ schreef op maandag 30 juni 2008 @ 20:48:
ik heb geen problemen met de bouw hoor, alleen dat rubbertje onderaan is een beetje...uhm losjes.
Ja die heb ik er zelf uitgehaald, die viel constant op en en (door het warme weer?) gaan ze alleen maar losser zitten. Tevens is het niet zo'n ramp als de usb poort open is, was bij mijn vorige telefoon ook zo. Het gaat mij vooral om de coating die langzaam aan loslaat, vraag me af of het beter is alles eraf te halen maar dan ziet hij er miss helemaal niet meer uit.

Ach, het is een fijn toestel verder, en tot de tijd dat hij echt kapot is gebruik ik hem nog altijd graag. Al lonkt die Diamond wel bij mij, oef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Beekforel schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 11:12:
[...]

Opnieuw rom erop zetten hielp. Nu wel alles eraf en instellingen weg enzo, dat is wel jammer... Ben ook al bijna uitgekeken op het toestel dus nu maar eens rondkijken naar een nieuwe.
Is er een bepaald iets waardoor die bootloader getriggerd wordt? Ik kon nog steeds niet synchroniseren dus herstartte ik het toestel weer, krijg ik de bootloader er dus weer voor. ;(
Orginele rom teruggezet?

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste