Nee die 6.1 van XDA.
Maar was het zat om er nog meer tijd in te stoppen dus ben even bij de Office Centre langsgereden om een S730 op te halen vanmiddag! Kan ik weer een tijdje vooruit.
Nee die 6.1 van XDA.
[ Voor 50% gewijzigd door Beekforel op 01-07-2008 17:46 ]
Verwijderd
Verwijderd
i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD
Ik heb dit topic gevonden. Misschien helpt het?El_Bandito schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 11:50:
Weet er iemand toevallig of je de kleur van je lettertype in je homescreen kan wijzigen (Missed calles, text messages etc.)? Als ik een lichte foto als achtergrond neem zie ik de tekst niet omdat deze default wit is...
Heb al zitten zoeken maar kan het niet vinden
[ Voor 6% gewijzigd door Badtothebone op 03-07-2008 11:59 ]
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Dit werkt inderdaad erg goed, samen met de fakecursor (gebind aan me volume up knop) kan ik mooi in TomTom straten intikken.mennoo schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 06:27:
[...]
Ik heb hem eerst op een oude wm5.0 pda geinstalleerd en vervolgens de map gekoppieerd naar de s710. Moch je geen pda over hebben, dan zal handmatig installeren (cab extracten, en bestandsnamen hernoemen) ook wel lukken.
[ Voor 8% gewijzigd door bluewalk op 04-07-2008 09:10 . Reden: Downloadlinkje toegevoegd :) ]
[ Voor 15% gewijzigd door bluewalk op 03-07-2008 16:17 ]
Verwijderd
Las het nu pas, nee is niet goed opgelost!Jack Flushell schreef op zondag 29 juni 2008 @ 18:42:
[...]
Mijn toetsenbord verlichting blijft nu ook opeens branden... kost wel accu! Is dat nu bij jou opgelost, dat wordt me nu niet helemaal duidelijk namelijk... Moet ik hem daarvoor dus opsturen? Erg lastig allemaal...
Elke USB->mini-USB kabel voldoetStancke schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 16:01:
Ben m'n USB kabel kwijt van m'n HTC dus volgende vraag;
Kan ik upgraden naar 6.1 zonder gebruik te maken van die USB-kabel? Zou het lukken via bluetooth? Heb het hele weekend gezocht voor zo een USB-kabel in de stad maar niets gevonden. Zal dus via internet bestellen zijn maar ik vraag het toch nog even.
www.vdzande.com
Verwijderd
Iemand dit vaker tegengekomen? Heb niet veel programma's erop staan (TT5 o.a.) en heb het laatste jaar eigenlijk niets verandert...Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:06:
Super vaag: of ik nu Internet open heb staan, startscherm, whatever: m'n scherm gaat ineens na 7 seconden op zwart. Niet eerst dimmen na 15 seconden en na 30 seconden op zwart (zoals ingesteld), maar gewoon na 7 seconden helemaal op zwart. Iemand enig idee wat hier de oorzaak van zou kunnen zijn?
Je moet gewoon HTC bellen, dat is het snelst, zij verbinden je dan weer door met Eurotwice die de telefoon komen ophalen en repareren. Ik had alleen mijn telefoon inclusief batterij ingeleverd in de doos.Stancke schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 01:46:
Ik denk dat m'n 710 ook naar de vaantjes is....
Factuur heb ik niet meer van de winkel maar heb wel nog garantie via HTC zélf (nog toch eind dit jaar), is dit ook goed?
Volgende week toch eens bellen naar HTC want na x-aantal weken nog steeds geen reactie op m'n mail.
Wat moet er allemaal bijzitten indien ze hem komen halen? (Doos, USB-kabel, oortjes, oplader?)
Alvast bedankt! U hoort nog van mij
Verwijderd
http://dietmertan.com/
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
[ Voor 16% gewijzigd door Stancke op 14-07-2008 14:16 ]
Zou ik maar goed opletten. Bij mij hadden ze mijn naam en adres totaal verkeerd geschreven, adres zo verkeerd dat je daarbij nooit mijn adres kunt achterhalen.Stancke schreef op maandag 14 juli 2008 @ 14:14:
5 Minuten geleden gebeld naar HTC support. Ze komen hem morgenmiddag (!) reeds ophalen, mocht zelf kiezen vanaf hoelaat. Heb gezegd dat ik normaal thuis ben maar stel dat ik dan toch niet thuis ben, komen ze de volgende dag terug.
Alles gaat vlot voorlopig, vriendelijke nederlander aan de telefoon die mij geholpen heeft!
Knappe service voorlopig! Afwachten nu. I'll keep you updated.
Net ook de 2 mailtjes ontvangen van HTC (mijn naam is wel grandioos verkeerd geschreven, erg?), hopelijk heeft hij m'n adres wel juist geschreven...
Verwijderd
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
Je hebt nog wettelijke garantie lopen bij GSMWeb. Zij zijn verplicht jouw probleem op te lossen (en sturen hem waarschijnlijk door naar de fabrikant/sturen jou een nieuwe, omdat zulke webshops over het algemeen geen repair-centrum hebben).Tankiej schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 19:54:
Ik heb de S710 nu sinds eind december 2007,
(...)
Ik heb hem bestelt bij GSMWeb. Ik weet nu niet waar ik hem nu beter heen kan sturen, GSMWeb of HTC zelf.
Ik denk HTC, tenzij er iemand is die me kan overtuigen dat GSMWeb ook wel goed is met reperaties..
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Dat probleem had ik ook, hoe langer ik de GSM in m'n bezit had, hoe meer het gebeurde. Vorige week heb ik hem maar dan laten ophalen voor repair.Tankiej schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 19:54:
Ik heb de S710 nu sinds eind december 2007, en hij werkte perfect.
Tot gister. Het beeldscherm bleef opeens uit, backlight ging aan, toetsverlichting ging aan, lampje knipperde ook nog bovenin. Ik kon nog wel gebeld worden en bellen. Ik heb de accu eruit gehaald (dat is een soft reset volgens mij), maar dat veranderde er ook niks aan.
Na ongeveer 3 uur deed het beeldscherm het opeens weer, voor 5 min. Toen was hij weer uit.
En later die avond deed hij het weer, en nu nog steeds.
Maar ik vertrouw het alsnog niet, dus ik ben aan het uitzoeken waar hij heen moet.
Ik heb hem bestelt bij GSMWeb. Ik weet nu niet waar ik hem nu beter heen kan sturen, GSMWeb of HTC zelf.
Ik denk HTC, tenzij er iemand is die me kan overtuigen dat GSMWeb ook wel goed is met reperaties..
[ Voor 23% gewijzigd door YoshiBignose op 26-07-2008 11:01 ]
Facts don't care about your feelings
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Hoe dat danCyberpope schreef op zondag 27 juli 2008 @ 21:22:
Wellicht staat het in het eerste deel, maar daar staat geen link van in de TS.
Maar hoe kan ik andere geluiden als de standaard geluiden gebruiken bij zaken als
- reminder
- Nieuw SMS.
Ik heb diverse dingen geprobeerd. Als wav in de windows dir. Als WMA in de windows dir. Maar geen effect.
Mijn ringtone voor normaal bellen heb ik wel kunnen veranderen.
Plaats je eigen geluidsbestanden in de map 'Application Data\Sounds'. Ze worden dan zichtbaar in de het menu voor geluiden.Cyberpope schreef op zondag 27 juli 2008 @ 21:22:
Wellicht staat het in het eerste deel, maar daar staat geen link van in de TS.
Maar hoe kan ik andere geluiden als de standaard geluiden gebruiken bij zaken als
- reminder
- Nieuw SMS.
Ik heb diverse dingen geprobeerd. Als wav in de windows dir. Als WMA in de windows dir. Maar geen effect.
Mijn ringtone voor normaal bellen heb ik wel kunnen veranderen.
Blender....
[ Voor 28% gewijzigd door Stancke op 29-07-2008 18:58 ]
"A person ignorant of the possibility of failure can be a halfbrick in the path of the bicycle of history" - Terry Pratchett
Je moet helemaal rond om hem zo voorzichtig open te wrikken. Ik heb het met een mes gedaan, ging vrij eenvoudig.YoshiBignose schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 22:46:
Kan niks vinden wat in te drukken lijkt, heb alle plaatjes bekeken. Zit vast aan een soort metaal schuif mechanisme. Snap niet waarom je volgens dat plaatje een heel rondje het toestel moet. Kut zooi
Ik haalde hem uit mijn zak, en ben bang dat het lipje van de mem card is blijven hangen.Vos schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:14:
En hoe is dat gebeurd? Vast niet spontaan zodat je garantie dit zal vergoeden.
Heb ook met zakmes geprobeerd maar er gebeurd gewoon niks. Zou je iets gedetailleerder uit kunnen leggen naar wat voor dingen ik moet zoeken? De linkerkant is sowieso niks, daar glijdt mijn mes gewoon doorheenn, dan kom ik aan de bovenkant bij die bochten zit iets maar daar krijg ik geen beweging inBeekforel schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:23:
[...]
Je moet helemaal rond om hem zo voorzichtig open te wrikken. Ik heb het met een mes gedaan, ging vrij eenvoudig.
Verwijderd
www.vdzande.com
Verwijderd
Hoi allen,YoshiBignose schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 20:36:
Is het iemand hier al eens gelukt om de S710 open te maken? Ik heb hulp nodig...
[ Voor 10% gewijzigd door supermike op 22-08-2008 14:37 ]
Verwijderd
op XDA staat een cab file (meerdere eigenlijk) waarmee je het aan de praat krijgt.supermike schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:16:
Iets anders nu: INTERNET CALLING !!
Op Youtube is mooi een filmpje te zien hoe die kerel VOIP gebruikt op zijn HTC s710.
Blijkbaar zit er onder instellingen > telefoon: INTERNET CALLING, waardoor je makkelijk via (in dit geval voipbuster) gratis telefoongesprekken kunt houden, mits gebruik van WiFi.
Ik wil hier wel het fijne van weten, want ik gebruik Voipbuster op mijn PC en wil dit ook kunnen gebruiken via mijn GSM.
Ik weet dat je een propgramma kunt downloaden (via je account binnen voipbuster) om via hun diensten te kunnen bellen (VoipCALL noemt dit) maar dit is niet hetzelfde. Hier moet je eerst een nummer bellen binnen je land om daarna via VOIP verder te bellen. helemaal gratis is dat niet meer want je betaald je binnenlands gesprek.
Wie weet het antwoord?
Ik denk dat dit eerder de reden is waarom er VOX bij dit type staat:
Ziehier de link naar dat filmpje:
http://nl.youtube.com/watch?v=rCSRqpvAdQ4
Verwijderd
Ik heb dat ook!siempie76 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:07:
Iemand dit meegemaakt?
Ik hoop dat ik nog garantie heb, anders maar op zoek naar een nieuwe cover.
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Je kunt de bestanden verwijderen m.b.v. de File Explorer. Of als je m.b.v. WMP synchoniseert, kun je dat stoppen. Of je hangt je S710 aan je PC en gebruikt Windows Explorer om de bestanden te verwijderen. Of ... of ...Verwijderd schreef op maandag 01 september 2008 @ 10:26:
Ik heb een vraag waar ik zelf niet op kan uitkomen. Hoe kan je nou muziek verwijderen uit je HTC.
Ik heb de handleiding doorzocht en op internet gekeken, maar kan er niet op uit komen.
Kan iemand mij aub helpen ?
Verwijderd
Ik mis een concrete vraag, maar goed: Nee je kan niet selectief zeggen wat via wat moet.Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2008 @ 16:45:
even een vraagje...
Ik heb in mijn auto een parrot carkit zitten (een CK3100). Is het mogelijk dat als mijn telefoon verbonden is met deze carkit dat al het geluid over deze carkit gaat.Dat dus de instructies van tomtom, maar ook het geluid van een smsje o.i.d. via de carkit wordt afgespeeld?
Verwijderd
ik wil als mijn telefoon met de carkit verbonden is AL het geluid via de carkit hebben afgespeeld.Sypher schreef op woensdag 03 september 2008 @ 19:04:
[...]
Ik mis een concrete vraag, maar goed: Nee je kan niet selectief zeggen wat via wat moet.
Nee.Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 08:37:
[...]
ik wil als mijn telefoon met de carkit verbonden is AL het geluid via de carkit hebben afgespeeld.
is dat wel mogelijk?
The Sartorialist
The Sartorialist
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Maar jij hebt dus ook de S710 via Vodafone?fstieger99 schreef op zondag 28 september 2008 @ 20:17:
ik heb die mona lisa geinstalleerd werkt echt als een trein
Verwijderd
[ Voor 58% gewijzigd door party42 op 06-10-2008 13:06 ]
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Verwijderd
Nee. Eigen browsel van de poster.party42 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 12:59:
dat is inderdaad superhandig!
edit: heb je misschien een mirror? Om nou voor dat bestandje te registreren...
Ik heb hem even hier neergezet is 30 dagen beschikbaar.You need to add these registry settings:
[HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{2ABD8635-9808-4c4c-943B-8173B805FD40}\InProcServer32]
@="HTCquickList.dll"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\HTCQuickList\0]
"ResOver"="1050"
"FilePath"="reboot.exe"
"CmdLine"=""
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Security\ResOver]
"1050"="Reboot"
And change this one:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\QuickApp]
"5"="{B7A5E609-3E46-442d-8D32-65926EDA6795}"
"4"="{69E9215B-91B0-461b-A3B6-165EBA32DAE1}"
"3"="{0D519EC6-315A-4693-AF1B-B2DA865AC1C7}"
"2"="{2ABD8635-9808-4c4c-943B-8173B805FD40}"
"1"="{6D48AB52-635C-4c6a-8508-9D32A0F07863}"
Originally you only have four in
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\QuickApp] so you will need to change the order. Number two is the reboot option.
After you've done this you need to copy HTCQuickList.dll and reboot.exe to the /windows folder.
Then you have the reboot option in QuickList as option number two"
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2008 22:40 ]
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Verwijderd
Verwijderd
Kort op aan/uit drukken. Dan kiezen voor "comm. manager" Daar kun je wifi of welke data dan ook uitzetten.Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 22:35:
Ik heb mijn HTC S710 hard gereset, alles is eraf, en dat was wat ik wilde.
Nu heb ik hem aan mijn broertje gegeven en hij heeft een kpn simkaart. De telefoon opgestart met de kpn simkaart, alles werkt.
Maar nu blijkt dat hij heel de dag zijn internet heeft aanstaan, ik krijg het niet uitgezet.
Hebben jullie een idee waar ik moet zoeken?
Verwijderd
Volgens mij niet. Als je het profiel hebt verwijderd ben je de gegevens die daarbij behoren ook kwijt.Raznov schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 16:23:
I. Ik die relatie verwijderd, maar nu ben ik AL mijn agenda gegevens en contactpersonen kwijt.Is er een mogelijkheid dat ik die nog terug kan vinden?? Slaat Active sync die items nog ergens op?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2008 20:18 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2008 22:12 ]
Als ik me niet vergis kan je dat veranderen in de XML file... Er staat een setting in waar die kleur zit. Even die file naar je PC halen, aanpassen, terugzetten en voila.Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:14:
Deze zou ik ook graag met het zwarte thema zien, zodat het één geheel is.
Naar \Windows\Start Menu browsen met bijv Resco Explorer. Kan je ze lekker knippen & plakken waar je ze wil hebben zoals in mapjes. En ja, verwijderen kan je daar ookVerwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:17:
Ik heb sinds kort dit toestel in mijn bezit en 't is echt wel fun. wel nog enkele vragen:
1. in mijn startmenu staan al mijn geinstalleerde programma's door elkaar. hoe kan ik al die snelkoppelingen in de map applicaties zetten?
2. snelkoppelingen van verwijderde programma's blijven staan. hoe verwijder ik deze?
thx
[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 02-11-2008 13:34 . Reden: Aanhef en groeten/danken is niet nodig ]
There is always a way
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq