Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:40

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Nee die 6.1 van XDA.

Maar was het zat om er nog meer tijd in te stoppen dus ben even bij de Office Centre langsgereden om een S730 op te halen vanmiddag! Kan ik weer een tijdje vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel is de 730 daar Freak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Die kost 299 ex BTW, 355,81 dus. Heb eigenlijk niet eens gekeken wat zo'n ding normaal kost. :X
Ja even snel bij PDAshop.nl.

[edit]
Oh dat is een hele nette prijs zie ik. Zie hier voor de aanbieding. Is volgens mij alleen deze week. Moet je wel iemand kennen met een pasje... :P

[ Voor 50% gewijzigd door Beekforel op 01-07-2008 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er zelf een ;) Inderdaad leuke aanbieding, de diamond is daar maar net 100 euro duurder! Dat is al helemaal een leuke aanbieding. Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super vaag: of ik nu Internet open heb staan, startscherm, whatever: m'n scherm gaat ineens na 7 seconden op zwart. Niet eerst dimmen na 15 seconden en na 30 seconden op zwart (zoals ingesteld), maar gewoon na 7 seconden helemaal op zwart. Iemand enig idee wat hier de oorzaak van zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05-2024
Weet er iemand toevallig of je de kleur van je lettertype in je homescreen kan wijzigen (Missed calles, text messages etc.)? Als ik een lichte foto als achtergrond neem zie ik de tekst niet omdat deze default wit is...

Heb al zitten zoeken maar kan het niet vinden :(

i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

El_Bandito schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 11:50:
Weet er iemand toevallig of je de kleur van je lettertype in je homescreen kan wijzigen (Missed calles, text messages etc.)? Als ik een lichte foto als achtergrond neem zie ik de tekst niet omdat deze default wit is...

Heb al zitten zoeken maar kan het niet vinden :(
Ik heb dit topic gevonden. Misschien helpt het?

Voor dit soort veranderingen zijn soms klein XML aanpassingen nodig.

[ Voor 6% gewijzigd door Badtothebone op 03-07-2008 11:59 ]

https://valid.x86.fr/xhfd5e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
Gelukt! Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluewalk
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
mennoo schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 06:27:
[...]

Ik heb hem eerst op een oude wm5.0 pda geinstalleerd en vervolgens de map gekoppieerd naar de s710. Moch je geen pda over hebben, dan zal handmatig installeren (cab extracten, en bestandsnamen hernoemen) ook wel lukken.
Dit werkt inderdaad erg goed, samen met de fakecursor (gebind aan me volume up knop) kan ik mooi in TomTom straten intikken.

Alleen kwam ik een probleempje tegen en dat was dat me backlight uit ging en me screentimeout geactiveerd werd. Nu kan ik dat wel elke keer voordat ik TomTom start uitzetten in de settings en na het navigeren weer aan maar dat leek me een beetje te gek worden.
Dus heb ik besloten hier een programmatje voor te schrijven. Deze zet eerst de instellingen uit en start daarna TomTom op. Wordt TomTom afgesloten dan zet hij je instellingen terug naar wat ze waren voordat TomTom gestart werd.

Voor diegene die geïnteresseerd zijn of met hetzelfde probleem zitten, het programmatje is hier te downloaden.

[ Voor 8% gewijzigd door bluewalk op 04-07-2008 09:10 . Reden: Downloadlinkje toegevoegd :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:39
Ben m'n USB kabel kwijt van m'n HTC dus volgende vraag;

Kan ik upgraden naar 6.1 zonder gebruik te maken van die USB-kabel? Zou het lukken via bluetooth? Heb het hele weekend gezocht voor zo een USB-kabel in de stad maar niets gevonden. Zal dus via internet bestellen zijn maar ik vraag het toch nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluewalk
  • Niet online
Nee dit zal niet lukken, bij een upgrade wordt eerst de mobiel in een soort upgradestand gegooid en daarna wordt de update over usb geinstalleerd. Bluetooth is dan dus niet actief.
En zi'n mini-usb hebben ze volgens mij bij de MediaMarkt liggen.

[ Voor 15% gewijzigd door bluewalk op 03-07-2008 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jack Flushell schreef op zondag 29 juni 2008 @ 18:42:
[...]

Mijn toetsenbord verlichting blijft nu ook opeens branden... kost wel accu! Is dat nu bij jou opgelost, dat wordt me nu niet helemaal duidelijk namelijk... Moet ik hem daarvoor dus opsturen? Erg lastig allemaal...
Las het nu pas, nee is niet goed opgelost!

Maar heb nu ff geen zin om hem opnieuw terug te sturen, maar als jij dat wel gaat doen. Meld dan maar heel duidelijk dat hij zachtjes blijft branden want denk dat ze daar de fout gemaakt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muscrerior
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-07 14:59
Stancke schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 16:01:
Ben m'n USB kabel kwijt van m'n HTC dus volgende vraag;

Kan ik upgraden naar 6.1 zonder gebruik te maken van die USB-kabel? Zou het lukken via bluetooth? Heb het hele weekend gezocht voor zo een USB-kabel in de stad maar niets gevonden. Zal dus via internet bestellen zijn maar ik vraag het toch nog even.
Elke USB->mini-USB kabel voldoet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 10:52
zooo! dag 1 van de reparatie is onderweg, net mn telefoon ingeleverd bij onze vriendelijke vrienden van T for Telecom.. en nu maar wachten, en wachten, en wachtennnn

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04-2020
Zo, 5 juni reparatie aangevraagd, 26 juni opgehaald en nu is de telefoon weer onderweg terug.
Ik hoop dat ze hem goed hebben gerepareerd want ik heb weinig vertrouwen in Eurotwice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:06:
Super vaag: of ik nu Internet open heb staan, startscherm, whatever: m'n scherm gaat ineens na 7 seconden op zwart. Niet eerst dimmen na 15 seconden en na 30 seconden op zwart (zoals ingesteld), maar gewoon na 7 seconden helemaal op zwart. Iemand enig idee wat hier de oorzaak van zou kunnen zijn?
Iemand dit vaker tegengekomen? Heb niet veel programma's erop staan (TT5 o.a.) en heb het laatste jaar eigenlijk niets verandert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
Zo ik heb eindelijk mijn telefoon weer terug!
Hij is goed gerepareerd, ze hebben er een nieuw beeldscherm ingezet.
Daarnaast hebben ze ook de rubbertjes vervangen en een nieuwe toetsenbordje erop gezet, want die waren ook beschadigd. Helaas zit het toetsenbord niet goed vast :?
Al met al toch blij dat mijn telefoon weer terug is en het weer doet!
Alles viel gelukkig onder de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Ik denk dat m'n 710 ook naar de vaantjes is....

Factuur heb ik niet meer van de winkel maar heb wel nog garantie via HTC zélf (nog toch eind dit jaar), is dit ook goed?

Volgende week toch eens bellen naar HTC want na x-aantal weken nog steeds geen reactie op m'n mail.

Wat moet er allemaal bijzitten indien ze hem komen halen? (Doos, USB-kabel, oortjes, oplader?)

Alvast bedankt! U hoort nog van mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
Stancke schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 01:46:
Ik denk dat m'n 710 ook naar de vaantjes is....

Factuur heb ik niet meer van de winkel maar heb wel nog garantie via HTC zélf (nog toch eind dit jaar), is dit ook goed?

Volgende week toch eens bellen naar HTC want na x-aantal weken nog steeds geen reactie op m'n mail.

Wat moet er allemaal bijzitten indien ze hem komen halen? (Doos, USB-kabel, oortjes, oplader?)

Alvast bedankt! U hoort nog van mij ;)
Je moet gewoon HTC bellen, dat is het snelst, zij verbinden je dan weer door met Eurotwice die de telefoon komen ophalen en repareren. Ik had alleen mijn telefoon inclusief batterij ingeleverd in de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat ik die van mij dan ook laat doen. Ik ga sowieso een diamond kopen, maar een mooie S710 verkoopt beter dan een waar de coating loslaat en de rubbers (afdekking sd poort etc.) eruit vallen.

Gewoon HTC bellen? Vroegen ze een kopie van bon of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dietmertan.com
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-03-2023

dietmertan.com

Less is more

Nou ik heb hem eindelijk maar hij valt een beetje tegen. Op zich werkt alles prima en kan er veel mee maar ik ben er zojuist achter gekomen dat ie notes niet synchroniseert. Ik vind dat werkelijk ONBEGRIJPELIJK voor synchronisatie tussen 2 microsoft producten. :X -O- :S

Zelfs m'n nokia 6131 kon dit en had dus wat dat betreft betere synchronisatiemogelijkheden. Heeft iemand misschien een verklaring waarom microsoft dit weg heeft gelaten?

Verdere ergernissen beperken zich tot het hinderlijke rubbertje voor m'n usb ingang en het niet draadloos kunnen syncen zonder op connect te drukken op je foon. Ook dit kon mijn nokia 6131 wel.

http://dietmertan.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:20
Rubber kun je verwijderen. Batterijklep verwijderen en rubber optillen. Notes synchroniseren kan wel, gewoon instellen in Activesync/mobilecenter. Sync zonder een knop in te drukken. Hoe dan? Verbinding via BT en dan moetie maar ruiken wanneer te synchroniseren :+ .Of ik snap je niet, kan ook ;)

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dietmertan.com

dietmertan.com

Less is more

Dank voor die tip van het rubbertje. Gelijk verwijderd :)

Ik zie echter nergens een optie om notes te synchroniseren. Ik kan in dat menu aanvinken: Contacts, Calendar, E-Mail, Tasks, Mobile Favorites en Files. Dan is er ook nog Microsoft onenote maar die is greyed out. Nergens outlook notes te bekennen.

Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Hij hoeft niet automatisch te syncen maar ik wil graag dat hij automatisch met de computer verbindt zodra hij in bereik van die bluetooth zoals die nokia software dat doet. Op dit moment moet ik als ik wil connecten m'n telefoon uit m'n zak halen en daar in die menu's connect via bluetooth zoeken en activeren. Zo heeft die bluetooth connectie weinig zin want dan moet ik hem alsnog uit m'n zak halen. Die usb erin steken is nog sneller gedaan dan door die menu's die connect optie zoeken.

Is er een manier om een bluetooth te initieëren vanuit de computer? Dat zou de boel ook oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Hoe gaat de telefoon bij jullie om met terugkerende afspraken? Dat gaat bij mij niet goed. Als er er 1 van verzet, dan blijft de oude staan. Wis ik er 1 dan wist hij de hele serie. Niet erg fijn!

Enige ervaringen van anderen? Ik gebruik facade en PI8. Maar dat zou het niet moeten zijn, omdat die slechts van de database gebruik maken, meer niet.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
5 Minuten geleden gebeld naar HTC support. Ze komen hem morgenmiddag (!) reeds ophalen, mocht zelf kiezen vanaf hoelaat. Heb gezegd dat ik normaal thuis ben maar stel dat ik dan toch niet thuis ben, komen ze de volgende dag terug.

Alles gaat vlot voorlopig, vriendelijke nederlander aan de telefoon die mij geholpen heeft!

Knappe service voorlopig! Afwachten nu. I'll keep you updated.

Net ook de 2 mailtjes ontvangen van HTC (mijn naam is wel grandioos verkeerd geschreven, erg?), hopelijk heeft hij m'n adres wel juist geschreven...

[ Voor 16% gewijzigd door Stancke op 14-07-2008 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
Stancke schreef op maandag 14 juli 2008 @ 14:14:
5 Minuten geleden gebeld naar HTC support. Ze komen hem morgenmiddag (!) reeds ophalen, mocht zelf kiezen vanaf hoelaat. Heb gezegd dat ik normaal thuis ben maar stel dat ik dan toch niet thuis ben, komen ze de volgende dag terug.

Alles gaat vlot voorlopig, vriendelijke nederlander aan de telefoon die mij geholpen heeft!

Knappe service voorlopig! Afwachten nu. I'll keep you updated.

Net ook de 2 mailtjes ontvangen van HTC (mijn naam is wel grandioos verkeerd geschreven, erg?), hopelijk heeft hij m'n adres wel juist geschreven...
Zou ik maar goed opletten. Bij mij hadden ze mijn naam en adres totaal verkeerd geschreven, adres zo verkeerd dat je daarbij nooit mijn adres kunt achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Ze komen normaal morgen, maar als ze morgen niet zijn geweest. Dan bel ik direct terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Ik heb sinds gisteren een probleempje met mijn S710.
Als ik iemand bel of gebeld word hoor ik ongeveer een halve minuut zzzzzz door het gesprek heen. Daarna verdwijnt het.

Heeft iemand hier ervaring mee? Betekent het dat ie defect is of ..? Het is dus maar ongeveer 30 seconden en dus niet de hele tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Hopelijk kan iemand mij een antwoord verschaffen...

GSM is opgehaald en volgens de site van UPS afgeleverd waar hij moet afgeleverd worden. Als ik via track repair kijk op de site van HTC dan staat er nog altijd "awaiting pickup" bij.

Wil dat nu zeggen dat die telefoon gewoon ergens bij de rest ligt in het bedrijf en het status pas verandert wanneer er effectief iemand die GSM vastneemt om hem te vermaken?

Helpdesk helpt mij niet zoals het moet..

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Tweakers,

MIjn broers hebben laatst een wireless router van Netgear gehaald. Iedereen kan online met de verbinding. Mijn broer heeft een htc touch Diamond waarmee hij online kan. IK zelf heb de s710. Toch kan ik geen verbinding maken met Wifi terwijl ik wel juiste instellingen gebruik. wpa-psk ( tkip ) en het goede wachtwoord invul. Kan iemand mij helpen want ik wil toch wel vanuit mijn bed kunnen internetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

tja, dat kan vanalles zijn. Router al gecheckt op: Mac adres controle en max DHCP users?

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jigs
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-01-2024
Hallo allemaal,

Ik heb sinds een tijdje de S710 en ben er best tevreden mee. Ik had eerst de varioII dus ik moest best even wennen.
Ik heb twee vraagjes waar ik maar niet uit kom.
  1. Hoe kan ik in mijn browser een mijn eigen startpagina zetten?
  2. Ik heb een snelkeuze optie naar het programma spraaknotities. Nu is het zo dat ik Pocket Informant 8 heb draaien. Het gevolg is dat als ik mijn snelkeuze toets intyp, hij naar pocket informant gaat en niet naar het programmatje spraak notities. Ik heb de snelkeuze opties gecontroleerd en die staan goed.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:37
Ik heb de S710 nu sinds eind december 2007, en hij werkte perfect.
Tot gister. Het beeldscherm bleef opeens uit, backlight ging aan, toetsverlichting ging aan, lampje knipperde ook nog bovenin. Ik kon nog wel gebeld worden en bellen. Ik heb de accu eruit gehaald (dat is een soft reset volgens mij), maar dat veranderde er ook niks aan.
Na ongeveer 3 uur deed het beeldscherm het opeens weer, voor 5 min. Toen was hij weer uit.
En later die avond deed hij het weer, en nu nog steeds.
Maar ik vertrouw het alsnog niet, dus ik ben aan het uitzoeken waar hij heen moet.

Ik heb hem bestelt bij GSMWeb. Ik weet nu niet waar ik hem nu beter heen kan sturen, GSMWeb of HTC zelf.
Ik denk HTC, tenzij er iemand is die me kan overtuigen dat GSMWeb ook wel goed is met reperaties..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:19
Tankiej schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 19:54:
Ik heb de S710 nu sinds eind december 2007,

(...)

Ik heb hem bestelt bij GSMWeb. Ik weet nu niet waar ik hem nu beter heen kan sturen, GSMWeb of HTC zelf.
Ik denk HTC, tenzij er iemand is die me kan overtuigen dat GSMWeb ook wel goed is met reperaties..
Je hebt nog wettelijke garantie lopen bij GSMWeb. Zij zijn verplicht jouw probleem op te lossen (en sturen hem waarschijnlijk door naar de fabrikant/sturen jou een nieuwe, omdat zulke webshops over het algemeen geen repair-centrum hebben).

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Tankiej schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 19:54:
Ik heb de S710 nu sinds eind december 2007, en hij werkte perfect.
Tot gister. Het beeldscherm bleef opeens uit, backlight ging aan, toetsverlichting ging aan, lampje knipperde ook nog bovenin. Ik kon nog wel gebeld worden en bellen. Ik heb de accu eruit gehaald (dat is een soft reset volgens mij), maar dat veranderde er ook niks aan.
Na ongeveer 3 uur deed het beeldscherm het opeens weer, voor 5 min. Toen was hij weer uit.
En later die avond deed hij het weer, en nu nog steeds.
Maar ik vertrouw het alsnog niet, dus ik ben aan het uitzoeken waar hij heen moet.

Dat probleem had ik ook, hoe langer ik de GSM in m'n bezit had, hoe meer het gebeurde. Vorige week heb ik hem maar dan laten ophalen voor repair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Laatst online: 04-09 12:01
Ik heb hier een kapotte S710 liggen. Hij is net nieuw maar blijkbaar was iemand erop gaan zitten. Het scherm werkt nu niet meer (geen krassen ofzo) alleen linksonder zie je nog een stukje, de rest blijft zwart.

Is het het waard om dit nog te laten repareren of zijn de kosten te hoog?

(BTW: had het naar GSMweb gestuurd, die vertelden dat dit niet binnen de garantie viel (opzich wel logisch) maar het kostte wel ff €50 om terug te laten sturen)

[ Voor 23% gewijzigd door YoshiBignose op 26-07-2008 11:01 ]

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Wellicht staat het in het eerste deel, maar daar staat geen link van in de TS.

Maar hoe kan ik andere geluiden als de standaard geluiden gebruiken bij zaken als
- reminder
- Nieuw SMS.

Ik heb diverse dingen geprobeerd. Als wav in de windows dir. Als WMA in de windows dir. Maar geen effect.

Mijn ringtone voor normaal bellen heb ik wel kunnen veranderen.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Cyberpope schreef op zondag 27 juli 2008 @ 21:22:

Maar hoe kan ik andere geluiden als de standaard geluiden gebruiken bij zaken als
- reminder
- Nieuw SMS.

Ik heb diverse dingen geprobeerd. Als wav in de windows dir. Als WMA in de windows dir. Maar geen effect.

Hoe dat dan :$ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

MP3 in MyRingtones jassen en die kiezen in settingsmenu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-08 21:24
Cyberpope schreef op zondag 27 juli 2008 @ 21:22:

- reminder
- Nieuw SMS.

Plaats je eigen geluidsbestanden in de map 'Application Data\Sounds'. Ze worden dan zichtbaar in de het menu voor geluiden.
In de Windows map zetten werkt alleen voor beltonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

Mijn scherm is gebroken, en nu wil ik kijken of ik dat zelf kan vervangen.
Weet iemand hoe je het toestel openmaakt?

aan de achterkant van het display gedeelte zitten 3 kleine schroefjes. Als ik die verwijder kan ik nog niet veel..

Iemand enig idee hoe je het scherm openmaakt?

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
M'n HTC is vermaakt, net 2 mails gekregen en blijkbaar moet ik toch betalen via een link in 1 van de mails en ik krijg steevast volgende foutmelding terwijl m'n serienummer en m'n mailadres kloppen...

Authorization failed. Please enter correct email and Serial number pair.

en

There are no active quotations for this ticket. If you have any questions please contact the customer support.

Morgen eens bellen maar misschien dat iemand mij hier al mee kan helpen...?

[ Voor 28% gewijzigd door Stancke op 29-07-2008 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dietmertan.com

dietmertan.com

Less is more

Ok ff snel een vraagje, ik wil meedere java apps tegelijk draaien op m'n s710 maar heb nog geen manier gevonden hoe dit kan. Iemand een idee of is dit gewoon niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Is het iemand hier al eens gelukt om de S710 open te maken? Ik heb hulp nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
ik heb wel een service manual voor je, misschien heb je daar wat aan:) staat precies in hoe het ding uit elkaar en in elkaar gezet moet worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Die heb ik ook. Ik word niet wijzer van het open maken met dat plastic tooltje. Het lukt gewoon niet, wat ik ook probeer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
hmm, als het goed is zitten er plastic haakjes in de rand van het toestel, die je indrukt met dat tooltje (of een pasje, werkt misschien ook!?)

althans, dat is wat ik eruit opmaak:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Kan niks vinden wat in te drukken lijkt, heb alle plaatjes bekeken. Zit vast aan een soort metaal schuif mechanisme. Snap niet waarom je volgens dat plaatje een heel rondje het toestel moet. Kut zooi :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthas
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-09 11:14
Op mijn HTC S710 heb ik Navigon Mobile Navigator geïnstalleerd, dat prima werkt in combinatie met een Nokia LD-1W gps muis. Bluetooth verbinden geen probleem. Alleen de laadtijden staan me de laatste tijd behoorlijk tegen. Moet ik wel bij zeggen dat ik ongeveer geheel Europa heb geïnstalleerd.

Nu staat er ook Google Maps op m'n HTC. Het is wel leuk dat ik ongeveer kan zien waar ik mij op de landkaart bevindt, echter werkt dit via zendmasten en niet via mijn BT gps muis.

Mijn vraag is nu of ik de LD-1W kan gebruiken voor Google Maps? Zo ja, hoe, en heeft dit gevolgen voor het gebruik van MobileNavigator?

"A person ignorant of the possibility of failure can be a halfbrick in the path of the bicycle of history" - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ierlandfan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 08:10
1. Ga naar het menu 'Start'. 2. Selecteer 'Instellingen' > 'Systeem' > 'GPS' (als deze optie niet aanwezig is, neemt u contact op met de fabrikant van het apparaat.) 3. Controleer of het tabblad 'Hardware' de juiste instellingen voor uw apparaat heeft. Als u een Bluetooth GPS-ontvanger heeft, moeten de instellingen van de GPS-hardwarepoort overeenkomen met de Bluetooth-configuratie. Als u GPS wilt gebruiken in Google Maps, kiest u 'Locatie traceren (GPS)' uit het menu. GPS bepaalt nu de locatie. Zodra de locatie is bepaald, verschijnt er een knipperende punt in het midden van de kaart. Deze geeft uw huidige locatie aan. Als u zich verplaatst, volgt de kaart uw bewegingen. Als u de kaart verplaatst, volgt de punt nog steeds uw positie. Deze knippert echter niet meer en laat ook de kaart niet meer bewegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempie76
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-08 17:26
Iemand dit meegemaakt?

Ik hoop dat ik nog garantie heb, anders maar op zoek naar een nieuwe cover.

Afbeeldingslocatie: http://www.dumpjeplaatje.nl/images/R5B76942.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.dumpjeplaatje.nl/images/YWV77043.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Vos

AFCA

En hoe is dat gebeurd? Vast niet spontaan zodat je garantie dit zal vergoeden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

YoshiBignose schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 22:46:
Kan niks vinden wat in te drukken lijkt, heb alle plaatjes bekeken. Zit vast aan een soort metaal schuif mechanisme. Snap niet waarom je volgens dat plaatje een heel rondje het toestel moet. Kut zooi :(
Je moet helemaal rond om hem zo voorzichtig open te wrikken. Ik heb het met een mes gedaan, ging vrij eenvoudig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempie76
  • Laatst online: 16-08 17:26
Vos schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:14:
En hoe is dat gebeurd? Vast niet spontaan zodat je garantie dit zal vergoeden ;).
Ik haalde hem uit mijn zak, en ben bang dat het lipje van de mem card is blijven hangen.

Dus eigenlijk wel een beetje spontaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Beekforel schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:23:
[...]

Je moet helemaal rond om hem zo voorzichtig open te wrikken. Ik heb het met een mes gedaan, ging vrij eenvoudig.
Heb ook met zakmes geprobeerd maar er gebeurd gewoon niks. Zou je iets gedetailleerder uit kunnen leggen naar wat voor dingen ik moet zoeken? De linkerkant is sowieso niks, daar glijdt mijn mes gewoon doorheenn, dan kom ik aan de bovenkant bij die bochten zit iets maar daar krijg ik geen beweging in :'( Hoe diep moet je gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Tussen de metaalkleurige rand van het grote toetsenbord en de zwarte achterkant he. En heb je alles er wel uit (mem, sim, accu)?
Dan beginnen waar ze aangeven op de afbeelding en voorzichtig wrikken, steeds een beetje draaien. Hoeft niet diep, dat kan ook niet want het is maar een klein randje. Op een gegeven moment heb je het eerste stukje en dan gaat het heel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand hoe je zo een HTC open krijgt ? ik zou graag van 2 defecte htc's 1 werkende willen maken maar ik kan nergens een repair manual ofzo vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 23:06

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

bij mij werkt de "joystick" niet meer, althans naar rechts alleen niet meer
Is die eraf te halen? misschien zit er vuil tussen?

Of kan ik het hele nummerieke toetsenbord verwijderen of zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluewalk
  • Niet online
Volgens mij niet.
Bij mij was dat joystickje er helemaal afgebroken in mijn broekzak, maar heb het gelukkig kunnen repareren met wat super-glue. Hierdoor ben ik er achter gekomen dat je het er alleen af kan halen als je wat afbreekt (wat bij mij dus gebeurd was)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-08 22:03
Verdomme! Net mijn S710 na een jaar trouwe dienst uit mijn broek laten vallen op stenen, nu is het beeldscherm van het toetsenbord af, en de flatcable is gescheurd, einde verhaal. Moet helaas weer terugvallen op mijn oude S200. Echt klote weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 10:52
Gvd, inmiddels mn telefoon al acht weken weg |:(
Hebben een paar weken geleden van T for Telecom gebeld dat ze em terug hebben gekregen maar zelf vanuit de winkel weer terug gestuurd hebben omdat ie niet gemaakt was :S wat een gepruts!

www.vdzande.com

Verwijderd

Voor de liefhebber, ik verkoop mijn half jaar oude S710 met windows mobile 6.1. Ik doe hem weg omdat ik gisteren een Diamond heb gekocht. Er zijn gebruikssporen, zo heeft de coating in de hoekjes losgelaten en is op de plaats waar de lichtsensor zit het knopje gebroken. Mocht iemand hem zo kunnen gebruiken of willen, stuur me dan even een pm. Anders laat ik hem repareren en verkoop hem dan.

Weet iemand hoe HTC omgaat met garantie in die richting? Ik heb hem altijd netjes in mijn broekzak gehouden, maar toch liet de coating los en brak er een toetsje af. Ik hoop dat ze hem gewoon in garantie repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermike
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-08 14:08
YoshiBignose schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 20:36:
Is het iemand hier al eens gelukt om de S710 open te maken? Ik heb hulp nodig...
Hoi allen,

Het is mij gisteren gelukt om mijn HTC S710 open te maken.
Ik had het toestel enkele begin augustus aangekocht en na 5 dagen liet ik die vallen ... resultaat: het glas gebarsten. Ik kon vloeken als geen andere op dat ogenblik.

Dan maar even polsen wat de herstelling ervan zou kosten: 180 euro. :(
Dan kon ik nog meer vloeken.

Herstellen aan die prijs zag ik helemaal niet zitten. Ik zocht naar een ander alternatief en had die gevonden. :> Ik moet wel zeggen .... die openmaken is niet makkelijk, want nu kan ik ook fluiten naar garantie op het toestel.

Hoe heb ik het gedaan !!! Want er zijn er waarschijnlijk wel onder jullie die dit willen weten. _/-\o_
1. De volledige behuizing vor dit toestel wordt aangeboden op Ebay. Ik had iets van 35 euro betaald voor deze behuizing met levering vanuit China. Ik stond er wat sceptisch tegenover, maar soit het was er op of er onder. De verkoper is "easyworldwidetrading"
Gisteren (na 6 dagen) kreeg ik die behuizing intact in de bus (al was ik dar iets bang voor)

2. De handleiding om deze te openen kun je ook downloaden van het net: nl de "service manual" die normaal vertrouwelijk is. :+ Maar je kunt die vinden ... je hebt die ook nodig, want zonder gaat het echt niet. Die kun je vinden op http://www.mikechannon.net/
of de directe link voor de HTC s710 (http://www.mikechannon.net/PDF%20Manuals/HTC%20VOX%20Service%20Manual.pdf)
3. Dan maar begonnen het het openmaken van de HTC s710. het zweet brak me uit, want van electronica ken ik nagenoeg niets. Uiteindelijk is het me toch gelukt om in 2 uur tijd de klus te klaren (openen en sluiten). Want het scherm demonteer je als laatst, daar je de smartphone opent achteraan.

Veel succes aan jullie die het erop wagen .......
Let wel .... het vergt oplettendheid en doe dit in alle rust en kalmte met alle voorbereiding vandien

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/supermike28/HTC%20S710%20broken.jpg
VOOR

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/supermike28/HTC%20s710%20fixed.jpg
NA

[ Voor 10% gewijzigd door supermike op 22-08-2008 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermike
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-08 14:08
Iets anders nu: INTERNET CALLING !!

Op Youtube is mooi een filmpje te zien hoe die kerel VOIP gebruikt op zijn HTC s710.
Blijkbaar zit er onder instellingen > telefoon: INTERNET CALLING, waardoor je makkelijk via (in dit geval voipbuster) gratis telefoongesprekken kunt houden, mits gebruik van WiFi.

Ik wil hier wel het fijne van weten, want ik gebruik Voipbuster op mijn PC en wil dit ook kunnen gebruiken via mijn GSM.

Ik weet dat je een propgramma kunt downloaden (via je account binnen voipbuster) om via hun diensten te kunnen bellen (VoipCALL noemt dit) maar dit is niet hetzelfde. Hier moet je eerst een nummer bellen binnen je land om daarna via VOIP verder te bellen. helemaal gratis is dat niet meer want je betaald je binnenlands gesprek.

Wie weet het antwoord?
Ik denk dat dit eerder de reden is waarom er VOX bij dit type staat:

Ziehier de link naar dat filmpje:
http://nl.youtube.com/watch?v=rCSRqpvAdQ4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow 180 euro voor repareren? Ik stuur hem op naar HTC, en schijnbaar krijg ik eerst een prijsopgaaf voor ze hem repareren als het uit de garantie valt. Bij mij is de lichtsensor namelijk gebroken, en dus zijn de 2 knoppen (groen en rode knop) los van elkaar. Ik ben er altijd rustig mee omgegaan, dus zie dit niet als schade voor mij.

Hoop dat het goedkomt.

• Dailybits
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-03 07:59
Enige tijd geleden mijn scherm ook een mooie barst gegeven (vermoedelijk met autosleutels in de broekzak). Na een maandje is het scherm dan raar beginnen doen en licht niet altijd meer op.

Ik heb hem nu voor herstelling naar eurotwice verstuurd, dus eerst eens afwachten hoeveel de herstelling gaat kosten. Voor de rest wel super tevreden van de s710. Zeker in combinatie met wifi thuis, de kalender in thunderbird,...

• Sypher
  • Laatst online: 11-09 17:40
supermike schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:16:
Iets anders nu: INTERNET CALLING !!

Op Youtube is mooi een filmpje te zien hoe die kerel VOIP gebruikt op zijn HTC s710.
Blijkbaar zit er onder instellingen > telefoon: INTERNET CALLING, waardoor je makkelijk via (in dit geval voipbuster) gratis telefoongesprekken kunt houden, mits gebruik van WiFi.

Ik wil hier wel het fijne van weten, want ik gebruik Voipbuster op mijn PC en wil dit ook kunnen gebruiken via mijn GSM.

Ik weet dat je een propgramma kunt downloaden (via je account binnen voipbuster) om via hun diensten te kunnen bellen (VoipCALL noemt dit) maar dit is niet hetzelfde. Hier moet je eerst een nummer bellen binnen je land om daarna via VOIP verder te bellen. helemaal gratis is dat niet meer want je betaald je binnenlands gesprek.

Wie weet het antwoord?
Ik denk dat dit eerder de reden is waarom er VOX bij dit type staat:

Ziehier de link naar dat filmpje:
http://nl.youtube.com/watch?v=rCSRqpvAdQ4
op XDA staat een cab file (meerdere eigenlijk) waarmee je het aan de praat krijgt.
Probleem is dat het instellen enzo nogal vervelend is. Maar ik heb het hier aan de praat, enige wat ik moet doen is zodra het gesprek is opgezet even op Mute en Unmute drukken. Anders hoort men me niet. Maar verder werkt het wel.

Toch gebruik ik nu Fring voor Voip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
Ik heb sinds kort ook het navigatieprogramma CoPilot Live 7 van ALK werkend op mijn S710.

Ziet er leuk uit met een mooie interface.
Het rekent vrij vlot en neemt niet extreem veel geheugenruimte in beslag.
Bovendien ondersteunt het programma het uitschuifbare keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hhmm ziet er goed uit..

Hoe kan ik het op mijn S710 installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

siempie76 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:07:
Iemand dit meegemaakt?

Ik hoop dat ik nog garantie heb, anders maar op zoek naar een nieuwe cover.

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik heb dat ook! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Tweakers,

Ik heb een vraag waar ik zelf niet op kan uitkomen. Hoe kan je nou muziek verwijderen uit je HTC.
Ik heb de handleiding doorzocht en op internet gekeken, maar kan er niet op uit komen.
Kan iemand mij aub helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muscrerior
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-07 14:59
Verwijderd schreef op maandag 01 september 2008 @ 10:26:
Ik heb een vraag waar ik zelf niet op kan uitkomen. Hoe kan je nou muziek verwijderen uit je HTC.
Ik heb de handleiding doorzocht en op internet gekeken, maar kan er niet op uit komen.
Kan iemand mij aub helpen ?
Je kunt de bestanden verwijderen m.b.v. de File Explorer. Of als je m.b.v. WMP synchoniseert, kun je dat stoppen. Of je hangt je S710 aan je PC en gebruikt Windows Explorer om de bestanden te verwijderen. Of ... of ...

Hangt helemaal van je situatie af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraagje...

Ik heb in mijn auto een parrot carkit zitten (een CK3100). Is het mogelijk dat als mijn telefoon verbonden is met deze carkit dat al het geluid over deze carkit gaat.Dat dus de instructies van tomtom, maar ook het geluid van een smsje o.i.d. via de carkit wordt afgespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2008 @ 16:45:
even een vraagje...

Ik heb in mijn auto een parrot carkit zitten (een CK3100). Is het mogelijk dat als mijn telefoon verbonden is met deze carkit dat al het geluid over deze carkit gaat.Dat dus de instructies van tomtom, maar ook het geluid van een smsje o.i.d. via de carkit wordt afgespeeld?
Ik mis een concrete vraag, maar goed: Nee je kan niet selectief zeggen wat via wat moet.

Verwijderd

Sypher schreef op woensdag 03 september 2008 @ 19:04:
[...]

Ik mis een concrete vraag, maar goed: Nee je kan niet selectief zeggen wat via wat moet.
ik wil als mijn telefoon met de carkit verbonden is AL het geluid via de carkit hebben afgespeeld.

is dat wel mogelijk?

• OutofFocus
Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 08:37:
[...]

ik wil als mijn telefoon met de carkit verbonden is AL het geluid via de carkit hebben afgespeeld.

is dat wel mogelijk?
Nee.
Dat heeft te maken met de verschillende profielen bij Bluetooth. Handsfree, headset, Stereo Headset.
Op het moment dat je belt wordt er gekoppeld via het handsfree profiel.

Als je muziek luistert gaat dat via het Stereo profiel.

Ik gebruik Sygic Mcguider en als ik aan het bellen ben met m'n handsfree bluetooth oortje komen de instructies wel door het gesprek heen totdat ik ophang. Dan gaat alles weer via de speaker.

Je zou het kunnen testen op een autoradio die ook het stereoprofiel ondersteunt.

• El_Bandito
Hallo,

Ik heb nu een half jaar de S710 via Vodafone en wil graag WM 6.1 hebben dus ik wil er een rom van XDA (de Mona Lisa rom) opzetten... echter moet ik dan ook gelijk m'n telefoon unlocken enzo. Kan dit problemen opleveren zoals vervallen van garantie of zelfs een totaal niet werkende telefoon? Ben er wel een beetje huiverig voor... vooral omdat je je huidige rom niet kan backuppen ofzo voor als het mis gaat.

• fstieger99
  • Laatst online: 27-07 19:51

fstieger99

www.Isaia.it

Ik heb sinds vandaag mijn eerste smartphone en het is de s710. Ik lees overal dingen over WM6.1 op youtube zie k d701's die het hebben. is het nu mogelijk dit erop te gaan zetten en kan iemand me vertellen hoe dat moet. Verder, wat zijn de apps die je echt nodig hebt op deze phone.. tnx!

The Sartorialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
Topic is een beetje dood gebloed geloof ik... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fstieger99
  • Laatst online: 27-07 19:51

fstieger99

www.Isaia.it

ik heb die mona lisa geinstalleerd werkt echt als een trein

The Sartorialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Hebben meer mensen er last van dat de terugkerende afpraken niet goed worden weergegeven als er 1 afspraak verzet wordt? Ik baal er erg van, maar krijg het niet opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 15:49

Stropdas

Insert subtitle here

Op vakantie is mijn telefoon over de zeik geraakt van een programma wat automatisch opstart wanneer de telefoon wordt aangezet. Tornado Power Control, Zodra deze opstart reboot de telefoon na een paar sec. Nu wilde ik de telefoon een harde reset geven maar via het menu kan ik er nu niet bij omdat voordat ik daar ben de telefoon al weer aan het rebooten is. De methode van de beide softkeys en de powerknop ingedrukt houden werkt bij mij ook niet. Hij gaat dan gewoon opstarten alsof ik de softkeys niet eens indruk, Heeft iemand een idee hoe ik hem toch een harde reset kan geven?

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
fstieger99 schreef op zondag 28 september 2008 @ 20:17:
ik heb die mona lisa geinstalleerd werkt echt als een trein
Maar jij hebt dus ook de S710 via Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
  • Laatst online: 16-12-2023
Wat is momenteel zowat de beste third party rom om op de S710 te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
  • Laatst online: 16-12-2023
Ik heb er nu de NEO firmware op staan. Met IE kan op internet over de wifi, maar zowel Opera Mini als Live Messenger klagen over date/time settings die niet juist zouden zijn, terwijl ik deze correct heb ingesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reboot in je quicklist.
iets dat ik net zocht, handig.

Druk kort op je aan/uitknop voor je Quicklist.
Als je dit installeert heb je een "reboot" optie erbij ;)

Foto is van mijn eigen HTC S710

Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/20jjrrq.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
dat is inderdaad superhandig!

edit: heb je misschien een mirror? Om nou voor dat bestandje te registreren...

[ Voor 58% gewijzigd door party42 op 06-10-2008 13:06 ]

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

party42 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 12:59:
dat is inderdaad superhandig!

edit: heb je misschien een mirror? Om nou voor dat bestandje te registreren...
Nee. Eigen browsel van de poster.
Je krijgt meer voor niets bij registratie!

Je kan ook dit doen:
You need to add these registry settings:

[HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{2ABD8635-9808-4c4c-943B-8173B805FD40}\InProcServer32]
@="HTCquickList.dll"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\HTCQuickList\0]
"ResOver"="1050"
"FilePath"="reboot.exe"
"CmdLine"=""

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Security\ResOver]
"1050"="Reboot"

And change this one:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\QuickApp]
"5"="{B7A5E609-3E46-442d-8D32-65926EDA6795}"
"4"="{69E9215B-91B0-461b-A3B6-165EBA32DAE1}"
"3"="{0D519EC6-315A-4693-AF1B-B2DA865AC1C7}"
"2"="{2ABD8635-9808-4c4c-943B-8173B805FD40}"
"1"="{6D48AB52-635C-4c6a-8508-9D32A0F07863}"

Originally you only have four in
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\QuickApp] so you will need to change the order. Number two is the reboot option.

After you've done this you need to copy HTCQuickList.dll and reboot.exe to the /windows folder.

Then you have the reboot option in QuickList as option number two"
Ik heb hem even hier neergezet is 30 dagen beschikbaar.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2008 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
aight, thanks dude!

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn HTC S710 hard gereset, alles is eraf, en dat was wat ik wilde.
Nu heb ik hem aan mijn broertje gegeven en hij heeft een kpn simkaart. De telefoon opgestart met de kpn simkaart, alles werkt.
Maar nu blijkt dat hij heel de dag zijn internet heeft aanstaan, ik krijg het niet uitgezet.
Hebben jullie een idee waar ik moet zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 22:35:
Ik heb mijn HTC S710 hard gereset, alles is eraf, en dat was wat ik wilde.
Nu heb ik hem aan mijn broertje gegeven en hij heeft een kpn simkaart. De telefoon opgestart met de kpn simkaart, alles werkt.
Maar nu blijkt dat hij heel de dag zijn internet heeft aanstaan, ik krijg het niet uitgezet.
Hebben jullie een idee waar ik moet zoeken?
Kort op aan/uit drukken. Dan kiezen voor "comm. manager" Daar kun je wifi of welke data dan ook uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 10:08
Ik heb een E650, deze heb ik meerdere malen op mijn windows systeem laten active syncen.
Vandaag koppelde ik de telefoon aan windows vast, maar kreeg ik een foutmelding, dacht dat het aan active sync lag, en heb dus 4.5 er op gezet, en de oude versie weg gedaan. Daarna kreeg ik een vraag met synchronisatie relaties, dat hij niet kon syncen omdat hij met een andere pc in sync stond. Ik die relatie verwijderd, maar nu ben ik AL mijn agenda gegevens en contactpersonen kwijt. :( Is er een mogelijkheid dat ik die nog terug kan vinden?? Slaat Active sync die items nog ergens op?

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raznov schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 16:23:
I. Ik die relatie verwijderd, maar nu ben ik AL mijn agenda gegevens en contactpersonen kwijt. :( Is er een mogelijkheid dat ik die nog terug kan vinden?? Slaat Active sync die items nog ergens op?
Volgens mij niet. Als je het profiel hebt verwijderd ben je de gegevens die daarbij behoren ook kwijt.
Je zou nog eens kunnen kijken op onderstaande locatie op je PC.

C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Microsoft\ActiveSync\Profiles

Maar ze staan toch nog in je telefoon. Of in MS Outlook?

Meer over ActiveSync hier

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2008 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

De situatie

Ik heb thuis een server staan waarmee ik via internet en draadloos kan syncen (zeg exchange voor het gemak). Maar ik wil ook syncen met de PC op mijn werk. Kan dat tegelijk? of is dat onmogelijk? Ik krijg het niet voor elkaar, want hij wil of via exchange of via windows PC. Maar niet allebei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren een andere rom op mijn S710 gezet, de Gonzo Rose Rom 1.0a. (zie XDA) Het ziet er allemaal erg netjes uit, alleen nu heb ik 2 dingen die ik niet naar mijn zin ingericht krijg:

1. Op het homescreen is alles zwart, behalve de onderste balk:
Afbeeldingslocatie: http://home.kpn.nl/oude0170/homescreen.bmp

Is er een manier oom deze balk ook zwart te krijgen

2. De grijze kleur in het startmenu:
Afbeeldingslocatie: http://home.kpn.nl/oude0170/startscreen.bmp

Deze zou ik ook graag met het zwarte thema zien, zodat het één geheel is.

Kan iemand mij hierbij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort dit toestel in mijn bezit en 't is echt wel fun. wel nog enkele vragen:

1. in mijn startmenu staan al mijn geinstalleerde programma's door elkaar. hoe kan ik al die snelkoppelingen in de map applicaties zetten?

2. snelkoppelingen van verwijderde programma's blijven staan. hoe verwijder ik deze?

thx

heb er zelf al een antwoord op gevonden merci!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2008 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:14:
Deze zou ik ook graag met het zwarte thema zien, zodat het één geheel is.
Als ik me niet vergis kan je dat veranderen in de XML file... Er staat een setting in waar die kleur zit. Even die file naar je PC halen, aanpassen, terugzetten en voila.
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:17:
Ik heb sinds kort dit toestel in mijn bezit en 't is echt wel fun. wel nog enkele vragen:

1. in mijn startmenu staan al mijn geinstalleerde programma's door elkaar. hoe kan ik al die snelkoppelingen in de map applicaties zetten?

2. snelkoppelingen van verwijderde programma's blijven staan. hoe verwijder ik deze?

thx
Naar \Windows\Start Menu browsen met bijv Resco Explorer. Kan je ze lekker knippen & plakken waar je ze wil hebben zoals in mapjes. En ja, verwijderen kan je daar ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net zelf gevonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorry
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-02 11:36

Snorry

Incoming!

Ik heb sinds kort een HTC S710, hiervoor had ik een nokia 8800 sirocco.
Ik Heb al mijn contacten gesynchroniseerd naar m'n Outlook 2007 (vista 32-bit) Nou dat was dus prima gelukt. Dus ik had daarna al mijn contacten terug gesynchroniseerd naar mijn HTC S710.
Maar nu staan bij sommige contacten GEEN nummer en als ik bij m'n outlook kijk dan staan de nummers onder Overige. Hoe kan ik snel dit oplossen??

[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 02-11-2008 13:34 . Reden: Aanhef en groeten/danken is niet nodig ]

There is always a way

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste