Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
HTC S710

Afbeeldingslocatie: http://www.gsmbox.nl/images/toestel/htc-s710-01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gsmbox.nl/images/toestel/htc-s710-02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gsmbox.nl/images/toestel/htc-s710-03.jpg

Overzicht

De HTC S710 smartphone is de meest compacte in zijn soort met een halfautomatisch uitschuifbaar volledig toetsenbord. Met zijn aantrekkelijke en gestroomlijnde ontwerp zet dit toestel een nieuwe trend onder telefoons, en hij heeft nog veel meer te bieden. De multifunctionele S710 is de eerste smartphone die is voorzien van het nieuwe platform Windows Mobile® 6.0 Standard. Dit nieuwe Windows®-platform bouwt voort op eerdere versies en biedt verbeterde zakelijke hulpmiddelen en een rijkere interface voor een betere gebruikerservaring. Met deze compacte telefoon is e-mailen, surfen op internet en bellen een fluitje van een cent. Nog nooit is bellen, e-mailen en internetten zo gemakkelijk geweest. Bovendien kunt u uw Office- en PDF-documenten onderweg weergeven, direct e-mails ontvangen via Direct Push en contact houden met uw contactpersonen dankzij Windows Live™. Handig en veelzijdig: de HTC S710 is het ideale toestel voor zakelijk en privégebruik. Het toestel is voorzien van verschillende verbindingsmogelijkheden zoals Wi-Fi® en Bluetooth® waarmee u contact kunt houden met de hele wereld. Met het uitschuifbare volledige toetsenbord kunt u bovendien gemakkelijk tekst invoeren. Met de 2,0-megapixel camera maakt u foto's en videoclips die u kunt weergeven op het grote scherm van 2,4 inch. Met de HTC S710 zijn de mogelijkheden eindeloos. Kom stijlvol voor de dag met de slimme HTC S710.

Belangrijkste kenmerken

Ontdek een nieuwe wereld van mobiele functionaliteit met het nieuwe besturingssysteem Microsoft® Windows Mobile® 6.0.
Compact met een automatisch uitschuifbaar volledig toetsenbord voor extra communicatiegemak.
Haal meer uit multimedia met Windows Media® Player en Windows Live®.

Uitgebreide review:

http://www.coolsmartphone.com/article715.html

Waar te koop:

http://www.europe.htc.com/products/stockists.html

Prijs & beschikbaar:

De S710 is tot zover bekend vanaf december verkrijgbaar voor ongeveer € 312,-

FAQ:

http://www.europe.htc.com/nl/htcs710/support/

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-06 11:54
Dank voor het openen van deel 2!
Netjes :)

in dit xda topic heb ik instructies gezet hoe je de S730 comm manager op de S710 kan zetten. Ziet er gelikt uit!
Afbeeldingslocatie: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=63740&d=1199094145

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
HTC live homescreen zoals op de S730, met smartmonitor en mru:

Afbeeldingslocatie: http://www.modaco.com/content/uploads/monthly_01_2008/post-259135-1199172067.jpg

download hier

-kopieer HTC Live Home(grey)_mru.home.xml en de HTC Live Home(grey) map naar \Application Data\Home op je Vox.

-Je moet eerst lcd1.54, monitorplug en GregoryHTCHomeN (cabs vind je in de zip) installeren en je Vox herstarten voordat je de homescreen kan selecteren

Volg de instructies in de readme.txt!

zie ook dit draadje op modaco.

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:49

JoepW

iRacer & Home Assistant

birdibird schreef op maandag 31 december 2007 @ 11:44:

in dit xda topic heb ik instructies gezet hoe je de S730 comm manager op de S710 kan zetten. Ziet er gelikt uit!
[afbeelding]
Ik mag een aantal files niet naar de windows directory copieren (bestand is al in gebruik). Enig idee hoe dit op te lossen?

bvd

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
hmmm, dat probleem had ik niet. om welke bestand(en) gaat het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ierlandfan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-06 20:03
Wellicht handige info en slecht te vinden:

Harde reset /factory reset van het toestel (bijvoorbeeld als hij niet boot of blijft herstarten)
Probeer eerst:

Verwijder sim en memory card.
Verwijder batterij.
Doe batterij weer terug
Probeer hem dan nog eens

Werkt dat niet doen dan het volgende:
LET OP: Alle data is kwijt!!! na een Factory reset, agenda, contacten, instellingen etc etc.

Zet het toestel uit. Verwijder batterij. Doe de batterij er weer in
Hou de soft-keys ingedrukt (de liggende streepjes toetsen onder het beeldscherm)
Hoe deze ingedrukt en druk heel kort op de power toets (bovenop het toestel)
Er volgt een zwart schermpje met de gebruikelijke factory reset waarschuwingen)
Druk op de groene hoorn toets (de bel toets zeg maar)
Telefoon gaat uit en gaat door een cold boot. (dit duurt een tijdje)
Telefoon kan even uit gaan daarna.
Gewoo wachten. Op een gegeven moment doet ie het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraQ
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-12-2024
Ik gebruik sinds een paar maanden SmartToolkit (atm RC09 Core 1), wat ik eigenlijk als onmisbare software op mijn telefoon beschouw. Echter heb ik wel het gevoel dat dit programma vrij onstabiel wordt als je het gebruikt in combinatie met de HTC Live Home(grey) homescreen.

Zijn er mensen die dit ook ervaren hebben? Of ligt het ergens anders aan? Ik probeer STK nu eens te draaien in combinatie met een andere homescreen, kijken of het nu beter werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:49

JoepW

iRacer & Home Assistant

birdibird schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 10:37:
hmmm, dat probleem had ik niet. om welke bestand(en) gaat het?
Degene die een overwrite tot gevolg hebben. Dus commanager exe en dll en nog een paar files. Deze zijn in gebruik zegt Windows Mobile :(

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-11-2017
heeft iemand de nieuwe live meesenger al waar je kunt kiezen of je je contactpersonen wil importeren in je adresboek ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl44tschaap
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-06 09:43
Heb hem zelf van xda forum af. En heb hem even op rapidshare gezet voor je.

http://forum.xda-develope...34621&highlight=messenger

http://rapidshare.com/fil....32.2100__Fixed_.cab.html

[ Voor 20% gewijzigd door Bl44tschaap op 02-01-2008 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
aah, nieuw topic, ziet er weer gelikt uit :)

stel ik mijn vraag ook maar opnieuw, ben benieuwd of er iemand is die dit weet... schijnt lastig te zijn.

is het mogelijk om een http proxy in te stellen voor wifi op de s710?
op school (roc flevoland) moet je een proxy gebruiken om het internet op te kunnen, maar wat ik ook probeer, ik krijg het geval niet zo ingesteld dat ik internet heb.

ik kom wel het netwerk op, heb je geen key voor nodig ofzo, maar een proxy, dat lijkt de laatste hindernis :(

iemand?

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
JoepW schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 10:26:
[...]

Degene die een overwrite tot gevolg hebben. Dus commanager exe en dll en nog een paar files. Deze zijn in gebruik zegt Windows Mobile :(
Het betekent dat ze in de achtergrond nog gebruikt worden. Kill met een taskmanager de commmanager proces of herstart je telefoon. Dan kan je ze wel kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220860

HTC S710 met Vodafone
Had geen MSN erop, gedownload via een link in het vorig topic.
Deed het voorbeeldig, paar weken geleden werkt het niet meer en krijg ik de volgende melding als ik me aanmeld:
"There was a problem signing you in to Messenger. It may be the service or you may be in a place with bad reception. Please try again later."

Dit is erg vervelend aangezien ik deze telefoon voornamelijk voor (mobiel) MSN messenger heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
thx! heb alleen de 33 versie... alles gaat goed maar als ik wil aanklikken dat ik contactpersonen nie wil syncen is heel het venster ineens weg:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
hmm nu ook de versie van jou geprobeerd zelfde probleem.... ik zet netjes live search en today plugin uit... volgende... contactpersonen syncen(dus 1x na onder) en dan is het hele scherm weg:S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Laatst online: 24-02 17:07
birdibird schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 10:02:

zie ook dit draadje op modaco.
Geweldig mooi zeg ! Werkt prima, super gedaan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl44tschaap
@ Hardcore-Maniac

Heb hier zelf geen last van :O Heb zelf en 033.0600 erop staan. Maar mijn versie zat bij een rom+skin die erop heb gezet.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=353037

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
wat zijn je ervaringen met deze rom?? ben hem nu aan het downloaden lijkt me wel interessant met die vage problemen die ik heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl44tschaap
Werkt allemaal prima nog geen vast loper gehad dus :D En zo te zien update hij hem nog lkr snel ook :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:31
Ik heb nu sinds een week de HTC S710 en heb een probleem met ActiveSync 4.5.
Als ik mijn HTC op mijn pc aansluit via USB doet hij het nog goed, instellen wat ik wil synchroniseren enz. Maar als ik dan naar software wil (Extra -> Software, in het ActiveSync venster wat er dan voor staat), dan gaat mijn CPU op 100% en doet hij helemaal niks meer.
Ik heb een oudere versie van ActiveSync geprobeerd, maar dan zegt hij dat ik alleen kan synchroniseren met ActiveSync 4.5.

Ik heb al gezocht naar mensen met soortgelijke problemen, maar die heb ik niet kunnen vinden.
Is er iemand die hier een oplossing voor weet, of weet waar ik die kan vinden, dan zou dat heel erg fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
hmm bij mij geeft die dat de rom file corrupt is? vage shit heb hem al geunlocked...

bij de spl rom geeft die dezelfde foutmelding gaat tot 3 % en dan knalt ie terug en start telefoon opnieuw op.

heb vaak zat rom upgrade gedaan met mn mda vario maar dit werkt niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-06 21:32

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik heb em net telefonisch besteld :D
Maar ik vroeg me af, kan je er ook een soort mobile firefox opzetten? Heb me daar eigenlijk nooit in verdiept.

Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243215

Heb 2 dagen geleden de s710 binnen gekregen maar Wi-Fi wil niet werken thuis. Hij herkent het netwerk gewoon en krijgt alle instellingen door behalve het IP-adres. Er staat ook dat die verbonden is met het netwerk. Heb al alle mogelijke instellingen geprobeerd maar hij pakt hem maar niet. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

Vuurvoske schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:04:
Ik heb em net telefonisch besteld :D
Maar ik vroeg me af, kan je er ook een soort mobile firefox opzetten? Heb me daar eigenlijk nooit in verdiept.
ja minimo maar dat werkt nog niet op WM 2006. Zit nog in de pijplijn. Je kunt wel Opera mini proberen.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
Anoniem: 243215 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:18:
Heb 2 dagen geleden de s710 binnen gekregen maar Wi-Fi wil niet werken thuis. Hij herkent het netwerk gewoon en krijgt alle instellingen door behalve het IP-adres. Er staat ook dat die verbonden is met het netwerk. Heb al alle mogelijke instellingen geprobeerd maar hij pakt hem maar niet. Iemand enig idee?
meestal betekend dat verkeerde beveiligingssleutel oid, wat voor beveiliging gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Tankiej schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 17:02:
Ik heb nu sinds een week de HTC S710 en heb een probleem met ActiveSync 4.5.
Als ik mijn HTC op mijn pc aansluit via USB doet hij het nog goed, instellen wat ik wil synchroniseren enz. Maar als ik dan naar software wil (Extra -> Software, in het ActiveSync venster wat er dan voor staat), dan gaat mijn CPU op 100% en doet hij helemaal niks meer.
Ik heb een oudere versie van ActiveSync geprobeerd, maar dan zegt hij dat ik alleen kan synchroniseren met ActiveSync 4.5.

Ik heb al gezocht naar mensen met soortgelijke problemen, maar die heb ik niet kunnen vinden.
Is er iemand die hier een oplossing voor weet, of weet waar ik die kan vinden, dan zou dat heel erg fijn zijn.
Niemand die een soortgelijk probleem had, of misschien een oplossing ervoor weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
nope geen problemen gehad, ja kan als omweg misschien programmas verwijderen op de telefoon zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Ik wil juist geen programma's verwijderen, maar installeren. Zoals Opera Mobile.
Hij loopt nu trouwens gelijk al vast als ik de HTC aansluit via USB, kan dan helemaal niks meer doen met m'n hele pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
hmm vreemd... can de cab installer downloaden en die gewoon op je kaartje zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Ik kon de cab installer van Opera Mobile eerst niet vinden, maar ik zie nu dat ik gewoon niet goed heb gezocht.
Heb nog geen geheugenkaartje erbij, die ga ik komende week halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Ik heb het probleem gevonden. Ik moest het vinkje weghalen bij 'Geavanceerde netwerkfunctionaliteit inschakelen' weghalen. Nu kan ik gewoon met ActiveSync mijn HTC synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:20
Mijn scherm gaat sinds vandaag niet meer uit. De backlight word wel minder sterk, maar het scherm gaat niet uit. Bij opties staat dat ie na 30 sec uit moet gaan maar dat doet ie dus niet. Ik heb ook al gekeken naar de backlight bug:
De backlight bug
Sommige toestellen hebben een bug dat de backlight niet uitgaat. Dit is op te lossen door in de editor naar 'HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Power' en verander hier de sleutel 'Display' van 0 naar het aantal seconden waarna de backlight uit moet gaan.
Maar ik kan de display key helemaal niet vinden in de map 'power'. Kan iemand kijken of dit een foute uitleg is of iets?
Iemand een oplosing (voor het liefst mijn scherm-probleem, maar ook voor die backlight bug)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Link

Bij die site vind ik in de reacties dat je via het programma dat er in dat bericht staat ook dingen kan toevoegen aan het register. Ik heb zelf het probleem niet, maar bij mij staat er ook geen display oid.
Alleen 'Default'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
pfieuw hoe had ik t ook alweer gedaan...het lukte mij eerst ook niet, het beste kun je dit doen via de externe register editor..

hier staat de handleiding ik ga ff uitzoeken wat er niet klopte daaraan:

http://www.hardnet.nl/200...10-htc-vox-backlight-bug/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
je moet even opletten dat je echt onder power kijkt niet in de onderstaande mappen, dan vind je de string niet dus echt op het mapje power klikken dan gaat het goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Hardcore-Maniac schreef op zondag 06 januari 2008 @ 12:16:
je moet even opletten dat je echt onder power kijkt niet in de onderstaande mappen, dan vind je de string niet dus echt op het mapje power klikken dan gaat het goed :D
Nee dat heb ik ook geprobeerd en toen stond ie er nog steeds niet.
Ik heb hem nu aangemaakt en nu werkt het! Bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Dan staat hij er bij mij ook nog steeds niet Hardcore-Maniac. Maar ik het probleem niet, dus ik ga niks toevoegen aan het register :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

birdibird schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 12:06:
[...]

Het betekent dat ze in de achtergrond nog gebruikt worden. Kill met een taskmanager de commmanager proces of herstart je telefoon. Dan kan je ze wel kopieren.
Welke taskmanager stel je voor, hier wil het ook niet echt lukken namelijk. Alle bestanden zijn gekopieerd maar ik krijg nog steeds een 'oude stijl' comm manager in vage kleuren. Op xda dev adviseren ze om het nogmaals te doen en eerst het proces te killen.

Het probleem is alleen dat zowat alle taskmanagers die ik kan vinden geld kosten, voor WM5 zijn of voor PPC. Is er een goede freeware taskmanager die onder WM6 goed werkt?

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
geen dank ;)

ik moest hem geloof ik ook toevoegen... maar als jij het op een andere manier weet op te lossen succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Dubbeldrank schreef op zondag 06 januari 2008 @ 13:13:
[...]

Welke taskmanager stel je voor, hier wil het ook niet echt lukken namelijk. Alle bestanden zijn gekopieerd maar ik krijg nog steeds een 'oude stijl' comm manager in vage kleuren. Op xda dev adviseren ze om het nogmaals te doen en eerst het proces te killen.

Het probleem is alleen dat zowat alle taskmanagers die ik kan vinden geld kosten, voor WM5 zijn of voor PPC. Is er een goede freeware taskmanager die onder WM6 goed werkt?
Er zit een taskmanager in WM6. Tenminste bij mij staat er 1 in het menu genaamd 'Taakbeheer'.
Ik weet niet of je dat bedoeld, verder heb ik geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
ik gebruik idd ook de wm6 taakmanager

dr zijn wel andere.

op mn oude telefoon gebruikte ik x-button, daarmee sluit die alles wat je het kruisje drukt ook echt af... zo simpel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Tankiej schreef op zondag 06 januari 2008 @ 16:27:
[...]

Er zit een taskmanager in WM6. Tenminste bij mij staat er 1 in het menu genaamd 'Taakbeheer'.
Ik weet niet of je dat bedoeld, verder heb ik geen idee.
Daar kan je alleen de draaiende applicaties mee stoppen, ik wil een proces op de telefoon stoppen. :)

-edit-
Ondertussen heb ik iets gevonden. :)
http://www.fewbits.com/appmgr/

[ Voor 9% gewijzigd door Dubbeldrank op 06-01-2008 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203771

Ik heb even wat vraagjes. Heb donderdag bij rabomobiel mijn S710 besteld na 2 jaar aan mijn Imate SPL te hebben gehangen. Ben erg benieuwd en zie dat jullie er over het algemeen toch erg tevreden mee zijn.

Nu mijn puntjes:

1. Welke kleur heeft de rabomobiel versie? Zie er met zwarte en met zilveren numpads
2. Hij ondersteunt EDGE, weet iemand of rabomobiel dit ondersteund? Want vind mijn huidige GPRS erg traag soms.
3. Hebben jullie nog tips of applicaties/tweaks die ik MOET installeren zodra ik hem heb?
4. Is er wel een S710i? Rabomobiel en sommige sites spreken van een S710i, terwijl anderen weer de S710 bespreken.

Bedankt voor de hulp alvast, ben erg benieuwd naar de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
1 weet ik niet htc heeft zilver tobo alleen orange heeft e650 in zwart tobo
2 edge word door geen enkele provider in NL meer ondersteund
3 wm5torage verder eigelijk vrij weinig
4zover ik weet geen s710i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt, is me veel duidelijker. Kleur hoop ik nog van iemand te krijgen die rabomobiel heeft afgesloten met deze telefoon. De i is vast een foute benaming dan. Edge word niet meer ondersteunt, maar opzich was GPRS niet té sloom vond ik. Maar WM5torage, dat is toch voor WM5? Ik weet wel dat de rabomobiel versie WM6 heeft meegeleverd.

Bedankt voor je hulp, hoop nog van iemand iets over de kleur te horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
iedere s710 draait op wm6 :)

en wm5storage is inderdaad voor wm5 (goh :P ) maar het werkt ook moeiteloos op 6... gebruik hem zelf ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ik dacht het ook al omdat ik hem nu op mijn SPL heb staan, maar daar stond bij dat hij alleen op WM5 werkte. Mooi dat hij dus ook op WM6 werkte. Verder geen tweaks die ik echt moet installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
ehm, ik heb een de-brand pakket van modaco geinstalleerd, zodat alles eruit ziet als gewoon wm6, en niet als een door htc aangepaste wm6 :) ik vond hem erg... groen.

verder heb ik niet veel aan tweaks gedaan eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanks, dat klinkt erg handig. Ik haat die voorgeinstalleerde templates, en heb veel liever lekker basic WM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
kijk op het forum vox.modaco.com, daar is een draadje met tips voor goeie progs en tweaks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

birdibird schreef op maandag 31 december 2007 @ 11:44:

[afbeelding]
Heb jij enig idee waarom ik geen ON/OFF onder m'n knopjes heb staan?

Afbeeldingslocatie: http://xs223.xs.to/xs223/08021/Screen04.png

Overigens zijn er nu verschillende versies van de HTC Live grey homescreen, de mijne ziet er nu zo uit incl. de bovenstaande Commanager van de S730.

Afbeeldingslocatie: http://xs223.xs.to/xs223/08021/Screen01.pngAfbeeldingslocatie: http://xs223.xs.to/xs223/08021/Screen02.png
Afbeeldingslocatie: http://xs223.xs.to/xs223/08021/Screen03.png

[ Voor 21% gewijzigd door Dubbeldrank op 07-01-2008 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazz0847
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-06 16:04
Goedenavond :)

Sinds enige tijd heb ook ik een S710 in gebruik. Prachtig apparaatje :)
Ik stuit echter op een probleem; mensen die mij bellen hebben last van echo. Maw, ze horen zichzelf terug, ook op de niet-handsfree stand. Als ik het volume terugdraai wordt het minder, maar dan hoor ik 't zelf weer niet hard genoeg. Op mijn toestel staat firmware versie 1.22.172.3 van Vodafone.

Is dit een bekend probleem, en heeft iemand tips om het op te lossen? Het is vrij irritant aan de kant van de beller...

Maker van de HeatMeister (voorheen HeatBooster) ventilatorsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraQ
Dubbeldrank schreef op maandag 07 januari 2008 @ 00:19:
[...]

Heb jij enig idee waarom ik geen ON/OFF onder m'n knopjes heb staan?

[afbeelding]

Overigens zijn er nu verschillende versies van de HTC Live grey homescreen, de mijne ziet er nu zo uit incl. de bovenstaande Commanager van de S730.

[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Een mogelijk antwoord op je eerste vraag: zorg dat wanneer je de Comm Manager bestanden overschrijft:
a) Commmanager.exe niet meer in je geheugen zit (kill process)
b) ALLE bestanden in je verkenner zichtbaar moeten zijn, zodat je niet daardoor per ongeluk bepaalde bestanden niet naar je \Windows map kopieert.
Overigens kun je op xda-developers.com nog een andere versie van de S730 comm manager vinden die meer lijkt op de echte S730-versie. Misschien kun je ook proberen om die versie op je telefoon te zetten. Werkt perfect bij mij.

Mag ik trouwens vragen waar je je huidige homescreen hebt gevonden? Ik vind die snelkoppelingen onderin wel handig en staat ook leuk met die pijltjes.

edit: never mind, al gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

fraQ schreef op maandag 07 januari 2008 @ 10:25:
[...]

Een mogelijk antwoord op je eerste vraag: zorg dat wanneer je de Comm Manager bestanden overschrijft:
a) Commmanager.exe niet meer in je geheugen zit (kill process)
b) ALLE bestanden in je verkenner zichtbaar moeten zijn, zodat je niet daardoor per ongeluk bepaalde bestanden niet naar je \Windows map kopieert.
Overigens kun je op xda-developers.com nog een andere versie van de S730 comm manager vinden die meer lijkt op de echte S730-versie. Misschien kun je ook proberen om die versie op je telefoon te zetten. Werkt perfect bij mij.

Mag ik trouwens vragen waar je je huidige homescreen hebt gevonden? Ik vind die snelkoppelingen onderin wel handig en staat ook leuk met die pijltjes.

edit: never mind, al gevonden :)
Ik heb het proces inderdaad omzeep geholpen alvorens te kopieren, ik kon de plaatjes direct kopieren maar de rest heb ik via Resco Explorer gedaan aangezien hij ze niet wilde overschrijven. Het werkt verder ook prima nu, alleen mis ik de on/off woordjes onder de knopjes. Heb je een linkje naar die andere Commanager, of staat die in dezelfde thead?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraQ
Dubbeldrank schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:57:
[...]

Ik heb het proces inderdaad omzeep geholpen alvorens te kopieren, ik kon de plaatjes direct kopieren maar de rest heb ik via Resco Explorer gedaan aangezien hij ze niet wilde overschrijven. Het werkt verder ook prima nu, alleen mis ik de on/off woordjes onder de knopjes. Heb je een linkje naar die andere Commanager, of staat die in dezelfde thead?
Staat gewoon verderop in dezelfde thread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazz0847
Ik heb inmiddels een BT headset en de bijgeleverde headset in gebruik genomen en het echo-probleem is nog niet weg. Het ligt dus níet aan het microfoontje wat de spraak uit het oordingetje oppikt... Vreemd... Is er iets aan te doen? Ik heb uren gezocht maar kan er eigenlijk nog minder dan niets over vinden :?

Voor de duidelijkheid: ikzelf hoor alles perfect, kraakhelder, echter de mensen met wie ik bel horen flarden (vaak de laatste stukjes die ze zeggen) van zichzelf terug. Verschillende mensen met wie ik bel hebben dit al als irritant ervaren, en ik wil het daarom graag oplossen :) Het gaat hier niet over de handsfree-modus maar over de normale belmodus, waarbij het stemgeluid uit het boxje tussen de knipperende ledjes komt.

[ Voor 41% gewijzigd door Bazz0847 op 07-01-2008 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ierlandfan
Zou iemand willen proberen via Vodafone Live de vodafone messenger te downloaden?
Ik wil hem graag downloaden maar heb geen VF Live meer na de HTC rom versie.
De download locatie of cab zou geweldig zijn Verder wil ook gewoon VF Live op het toestel hebben. Kom nu alleen op de wap portal die niet uhmm..geweldig is..

Is iemand anders bereid een rom dump wil maken van een VF rom voor de HTC S710.
Kunnen een soort onofficiele VF upgrade maken voor de HTC s710.

Dit ivm de problemen met Live messenger en Vodafone Blox wil ik de VF messenger proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Heb sinds 3 dagen een nieuwe rom geinstalleerd:

Ik raad deze echt iedereen aan! Super stabiel, erg mooi vind ik zelf en het beste gedeelte: super snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazz0847
barzi schreef op maandag 07 januari 2008 @ 23:30:
Heb sinds 3 dagen een nieuwe rom geinstalleerd:

Ik raad deze echt iedereen aan! Super stabiel, erg mooi vind ik zelf en het beste gedeelte: super snel!
Bevat die ROM ook de nederlandse taal voor menu's e.d.?
Ik heb begrepen dat de ARA 1.27 ROM slechts engels en de arabische talen bevat (vandaar de naam)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
ik krijg hem e rniet op... zegt telkens image corrupt ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-06 07:48

Neoz

Neoz & Hobbes

Welke versies van TomTom zijn er nu die er werken met de s710 ? Ik kan geen lijstje vinden in het oude topic ?

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazz0847
Neoz schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 15:00:
Welke versies van TomTom zijn er nu die er werken met de s710 ? Ik kan geen lijstje vinden in het oude topic ?
Alleen de TomTom Mobile (de nieuwste hiervan is 5.2) varianten zijn direct installeerbaar. TomTom 6 werkt ook, maar dan moet je de stylus van het touchscreen simuleren met een programma. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Bazz0847 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:20:
[...]

Bevat die ROM ook de nederlandse taal voor menu's e.d.?
Ik heb begrepen dat de ARA 1.27 ROM slechts engels en de arabische talen bevat (vandaar de naam)...
Nee (standaard) alleen engels. Het is wel zo dat je de nederlandse T9 kan installeren (en misschien ook wel de nederlandse menu taal,maar ik heb zelf liever engels).

[ Voor 9% gewijzigd door Perzikvrucht op 08-01-2008 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Laatst online: 24-02 17:07
birdibird schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 10:02:
Werkt bij mij nog steeds prima. Ik heb alleen 1 probleem sinds de installatie. Bij het opstarten blijft hij in een loop zitten en alleen door het SD kaartje eruit te halen gaat hij daadwerkelijk opstarten. Komt dat hierdoor ? En is er iets om dit op te lossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248114

Ik heb al ongeveer 3 maanden een HTC VOX (S710)

Ik heb er veel mee zitten spelen. Zo heb ik hem overclocked, nieuwe roms geprobeerd (momenteel de ARA rom van dr. martin Gonzo) XDA forum..

Ik heb alleen 1 ding waar ik absoluut gek van wordt. Ik heb de gefixte TomTom Navigator 6.3.2.. en kaarten erbij denk ik?! maar hij zegt: "No Maps Found!" wtf hoe kan zoiets dan? ik heb de kaarten overal gehad staan.. ik weet echt niet waar ze nou moeten of dat je er eerst iets mee moet doen? kan iemand misschien zijn of haar kaarten van nederlands/benelux op dit forum zetten? voor de rest is het een toptoestel als je weet hoe je em op z'n allersnelst moet laten lopen.

cpt.bert :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245460

Hey dat is wel leuk dat je weersvoorspellingen ziet op je achtergrond! moet je daarvoor zeker op internet kunnen zodat ie die gegevens kan downloaden, of doet ie dat zonder internet?

en weet iemand nog een site met apps, programmaatjes, skins, games en al dat soort voor deze telefoon?

alvast bedankt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hej,

Het XDA forum is hier een goede plek voor

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=358

ook het modaco forum daar hebben ze mooie homescreens,

http://www.modaco.com

cpt.bert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ziet er inderdaad gaaf uit, die home screen van de s730. Waar is die het beste te downloaden? In ieder geval stuk mooier dan het standaard WM6 design..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ierlandfan
Nogmaals: Is iemand anders bereid een rom dump wil maken van een VF rom voor de HTC S710.

Ter info: Verdomd handig als je je telefoon terugstuurt voor reparatie.....
We hebben hier allemaal baat bij. Is niet veel werk.

Waar het mij omgaat zijn de settings die VF toevoegd (zoals wijzigingen in registry voor vodafone Live! en MSN.) Hier zijn ook andere erg blij mee. Zonder de reg. settings kom je alleen op de tekst versie van de portal namelijk.

Dit ivm de problemen met Live messenger en Vodafone Blox wil ik de VF messenger proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17137

Ik heb sinds enkele dagen mobiel internetten "Intensief" van HI.

Wat ik wil voorkomen is dat ik plotseling een hoge rekening ga krijgen ivm GPRS roaming. Kan ik de S710 zo instellen dat wel mijn spraakverbindingen roamen maar mijn GPRS verbinding niet (in principe zichzelf uitschakeld in het buitenland)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ierlandfan
Voor iedereen met een non-branded HTC S710/S730 telefoon en die op Vodafone live wil kijken:

Doe het volgende:

Sloop uit een ROM van je telefoon het bestand browser.dll
Hexedit dit (Het stukje na custombase overschrijven met allemaal 0'en behalve de % strings.
Kopieer naar je windows dir op je smartphone
(Zie ook hier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=305008)
(Of stuur mail, dan stuur ik hem wel voor de S710)

Regedit het volgende:

HKLM\Security\Internet Explorer\User Agent
In:
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95/10.0.010; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413

Settings voor Vodafone kun je vinden op de site
Zet wel IE op wap netwerk anders werkt het niet.

(Helaas kan je Messenger nog niet downloaden op deze manier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-06 15:33
ik heb nogal vaak dat de "contacten" blijven hangen. Met andere woorden, als ik gebruik maak van het terug toetsje en komt hij bij contacten en gaat hij niet verder terug. Met de ophangknop kom ik dan weer in het hoofdscherm. Via taakbeheer en alles afsluiten werkt het dan wel weer maar dat werkt toch minder prettig.

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag binnen gehad, ben wel tevreden. Leuk design, en best wel snel. WM6 is ook stuk stabieler dan 5 zeg, maar toch veel minder wijzigingen dan gedacht.

Wel vraag ik me iets af over de wi-fi. Die maakt nu automatisch verbinding als ik mijn telefoon gebruik, en hij verbinding kan maken. Kost dit nu veel stroom? En is het daardoor dus aan te raden gewoon handmatig wi-fi in en uit te schakelen wanneer je het nodig hebt?

Bedankt weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

dat laatste: ja.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt, is duidelijk dan. Nog een (stom) vraagje, is hij krasgevoelig? De eerste weken wil je altijd zo zuinig mogelijk op je telefoon zijn en ik vraag me af of dat mooie glimmende schermpje en frontje wel tegen de gemiddelde broekzak kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
ik heb er geen krassen op maar ik doe hem ook niet met sleutels in 1 zak ofzo maar schuurt wel vaak langs een knoopje op mn broek....

niet echt krasgevoelig... wel laat de mat zwarte lak laag in de hoeken een beetje los... valt er gewoon af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm raar, het is ook wel van raar materiaal he. Zolang daaronder maar geen stalen cover zit ofzo die er dik doorschijnt vind ik het niet te erg. :P

Bedankt voor de tips, ga nu genieten van mijn telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248301

Hallo, ik ben nieuw hier.
Ik heb me enkele weken geleden een HTC S710 gekocht.
Prachtig toestelletje, met een prachtig design.(soms beetje aan de trage kant maar daar geef ik weinig om) Ik heb hem trouwens overclocked naar 240 met Omap.
Het enige dat me enorm stoort is dat de foto van de beller er zo klein op komt te staan. Is er ergens een app of tooltje waarmee ik dit kan aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220860

Ierlandfan schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 18:38:
Voor iedereen met een non-branded HTC S710/S730 telefoon en die op Vodafone live wil kijken:

Doe het volgende:

Sloop uit een ROM van je telefoon het bestand browser.dll
Hexedit dit (Het stukje na custombase overschrijven met allemaal 0'en behalve de % strings.
Kopieer naar je windows dir op je smartphone
(Zie ook hier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=305008)
(Of stuur mail, dan stuur ik hem wel voor de S710)

Regedit het volgende:

HKLM\Security\Internet Explorer\User Agent
In:
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95/10.0.010; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413

Settings voor Vodafone kun je vinden op de site
Zet wel IE op wap netwerk anders werkt het niet.

(Helaas kan je Messenger nog niet downloaden op deze manier)
Dus ik heb hier niks aan, aangezien het enige probleem voor mij is dat ik niet kan MSN-en. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazz0847
Ik wil er toch even op terugkomen:
Bazz0847 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 02:09:
[...]
Ik stuit echter op een probleem; mensen die mij bellen hebben last van echo. Maw, ze horen (flarden van) zichzelf terug, ook op de niet-handsfree stand. Als ik het volume terugdraai wordt het minder, maar dan hoor ik 't zelf weer niet hard genoeg. Op mijn toestel staat firmware versie 1.22.172.3 van Vodafone.

Is dit een bekend probleem, en heeft iemand tips om het op te lossen? Het is vrij irritant aan de kant van de beller...
Heeft iemand een oplossing? :) Bellen met de headset lost 't niet op! :?

[ Voor 4% gewijzigd door Bazz0847 op 10-01-2008 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Ik zou graag mijn HTC S710 overclocken, alleen overal staat dat je iets moet hebben van de website xda-developers.com. Maar die website werkt niet bij mij, is hij down of ligt dat aan mij?
En weet iemand misschien ook waar ik de dingen die ik nodig heb weg kan halen?
Zou het graag via deze (link) methode doen, alleen dan heb ik iets nodig van xda-developers..

Edit: xda-developers.com werkt weer :)

[ Voor 4% gewijzigd door Tankiej op 10-01-2008 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245460

Heeey lees ik dat nu goed??

is deze telefoon sneller te maken? Heeft iemand hier meer informatie over? Lijkt me namelijk toch dat hier wel wat addertjes of nadelen bij komen kijken....... maar wel heel erg cool dat het kan!!

alvast bedankt ! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Link

Ik heb dat gevolgd, en hij is wel wat sneller geworden :)
Een nadeel is natuurlijk dat je batterijduur minder word.

[ Voor 18% gewijzigd door Tankiej op 10-01-2008 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb even een vraag rond het HTC live homescreen van de S730 en de Touch.
Vind dat er een stuk beter uit zien dan degene die je op de S710 krijgt en wou die dus graag installeren. Nu zit ik wat te zoeken en overal zie ik dat je facade nodig hebt, en eentje waar dat niet bijstond kreeg ik niet geinstalleerd. Heeft iemand voor mij een makkelijk link of uitleg hoe ik dat s730 htc live homescreen op mijn S710 krijg? Bedankt alweer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heej Mtyn,

Ik heb dat die homescreen die jij bedoeld! denk ik?? deze misschien?

=D

Ik heb deze ook erop en hij is erg goed! vooral dat weer is leuk om te hebben. je kan die stats gewoon updaten via wifi =] t enigste wat je moet doen is die file downloaden, uitpakken en die map in je root/application data/home zetten. dan installeer je die Gregory...nogwat.cab en die smartmonitor die erbij zit! en thats it. je gaat dan naar instellingen en dan homescreen en daar slecteer je die HTC live homescreen.

gr. Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraQ
Anoniem: 203771 schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 21:31:
Ik heb even een vraag rond het HTC live homescreen van de S730 en de Touch.
Vind dat er een stuk beter uit zien dan degene die je op de S710 krijgt en wou die dus graag installeren. Nu zit ik wat te zoeken en overal zie ik dat je facade nodig hebt, en eentje waar dat niet bijstond kreeg ik niet geinstalleerd. Heeft iemand voor mij een makkelijk link of uitleg hoe ik dat s730 htc live homescreen op mijn S710 krijg? Bedankt alweer!
Je hebt Facade niet per se nodig. Het is wel handig om een wat completere kalender weer te geven, maar er zijn ook versies van die homescreen die het zonder payware kunnen stellen, zoals deze.
Kijk wel even in de eerste post van het topic, in die zip vind je de LCD plugin en de Gregory HTC Home plugin, deze heb je namelijk per se nodig. De bestanden die je vindt via bovenstaande link hoef je dan alleen nog maar in je \Application Data\Home directory te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78447

Ik heb de s710 nu een week in mij bezit en werkt op zich prima. Enige wat me stoort is het trage menu en dat ik programma's niet normaal kan afsluiten.

Ik heb echter nog wel een vraag.

Ik kan me goed aanmelden op mijn wireless netwerk maar me verbinding is toch erg traag hoe kan ik zien dat internet via wireless gaat en niet via gprs?

ik heb thuis een 48mb up en down verbinding maar ging gisteren wat downloaden maar leek meer op een 48k modempje.

weet iemand misschien waaraan dit ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
trage micro sd kaart erin misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

toch geen wifi ingesteld als verbinding in IE? ik heb 20mb down hier en dat gaat als de brandweer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geweldig bedankt Bert en FraQ! Ga het gelijk proberen, en je hoort nog of het gelukt is ;)

Gr.

Edit: Werkt goed! Ziet er geweldig uit!
Nog wel vraagje, heb onbeperkt mobiel internet erbij genomen, dus eignelijk is het weer geen probleem. Maar hoe vaak update hij hem?

Bedankt he!

[ Voor 127% gewijzigd door Anoniem: 203771 op 11-01-2008 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Anoniem: 220860 schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 00:52:
[...]

Dus ik heb hier niks aan, aangezien het enige probleem voor mij is dat ik niet kan MSN-en. :(
MSN-en via vodafone werkt weer! :)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
weet iemand hoe ik mijn S710- contacten kan beheren via mn pc?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als het goed is kun je na activesync dat in outlook beheren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95463

is de ROM update (Dr. Gonzo New Guava) ook terug te draaien?
ik heb momenteel nogal last van wat vreemde automatische reboots (midden in de nacht, tijdens het bellen). ik twijfel of het iets hardware matigs is (zoiets als een los contactje), of dat wellicht deze ROM een oplossing is. Ik wil hem wel installeren, maar hoe draai is zoiets terug, kan dat met een harde reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

vanpeltje schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 23:47:
weet iemand hoe ik mijn S710- contacten kan beheren via mn pc?
Lees de handleiding even door. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-06 13:16
Ik had begin deze week met mijn HTC Touch Cruise het probleem dat om onverklaarbare reden de batterij enorm snel leeg raakte (ong. een uurtje of vier...). Omdat ik er meer grip op wil hebben (of op z'n minst wil kunnen zien wat de batterij doet), heb ik een tooltje gemaakt. Het heet PowerGuard en op de PowerGuard website heb ik wat screens gepost en is de .cab installer te downloaden.

Misschien heb je er op een S710 ook wat aan :)

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130485

Ik heb de S710 sinds Augustus 2007 in bezit. werkt best goed, alleen ik heb nu het probleem dat de telefoon spontaan "123456" intypt. om de paar seconde komen daar getallen bij.

Heeft iemand een idee hoe ik hier vanaf kom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Afgelopen woensdag was ik dagje naar een beurs en had ik naast mijn toestel wat visitekaartjes in mijn broekzak. Ineens had ik iets los in mijn broekzak zitten oid, tref ik ongeveer het volgende aan:

Afbeeldingslocatie: http://www.dumpjeplaatje.nl/images/qgG30223.jpg

Is dit te fixen? Zijn er losse toetsenbordjes? Ik kan de toets er wel weer indrukken en dan is het wel bruikbaar maar geweldig is het niet...
Ik kan niet duidelijk ontdekken of en waar er iets afgebroken is, iemand die weet hoe die toets vast zit?

[ Voor 11% gewijzigd door Beekforel op 13-01-2008 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78447

Pretorian_ schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 20:12:
toch geen wifi ingesteld als verbinding in IE? ik heb 20mb down hier en dat gaat als de brandweer.
In IE staat die op automatisch detecteren en op internet. Is dit juist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.C.
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:36
@ freakstar; misschien dat de service manual je kan helpen:

http://rapidshare.com/fil..._SM_A01__GENERIC.pdf.html
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste