Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DetoR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-08 14:03
Ga de tweaks maar eens uitvoeren op mijn Vodafone HTC s710

aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 16:53:
[...]
In IE staat die op automatisch detecteren en op internet. Is dit juist?
zou kunnen, probeer Werk eens. Zo werkt het bij mij.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11-09 12:04
Weet iemand of het nu wel mogelijk is om met USB naar audio verloopstukje naar muziek te luisteren zonder dat interne speaker meespeelt? Ik heb zo'n verloopstukje maar het werkt niet naar behoren en op XDA forum komen ze er volgens mij ook niet helemaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Beekforel schreef op zondag 13 januari 2008 @ 13:56:
Afgelopen woensdag was ik dagje naar een beurs en had ik naast mijn toestel wat visitekaartjes in mijn broekzak. Ineens had ik iets los in mijn broekzak zitten oid, tref ik ongeveer het volgende aan:

[afbeelding]

Is dit te fixen? Zijn er losse toetsenbordjes? Ik kan de toets er wel weer indrukken en dan is het wel bruikbaar maar geweldig is het niet...
Ik kan niet duidelijk ontdekken of en waar er iets afgebroken is, iemand die weet hoe die toets vast zit?
Omg.. wat een nachtmerrie!

btw, Vakantiebeurs toevallig? :)

[ Voor 4% gewijzigd door vanpeltje op 14-01-2008 20:34 ]

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

:?

Ik heb al een behuizing gevonden, http://www.eu-gsm.nl/htc-s710_vox-behuizing_htc.html. Ook op eBay staan wat keypads voor rond de $ 15,- waar ik nu even wat pogingen ga wagen.
Hm, ook nog $ 10,- verzenden... Meer mensen interesse in een keypad??

[ Voor 28% gewijzigd door Beekforel op 14-01-2008 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beekforel schreef op maandag 14 januari 2008 @ 17:31:
[...]

Ik heb al een behuizing gevonden, http://www.eu-gsm.nl/htc-s710_vox-behuizing_htc.html. Ook op eBay staan wat keypads voor rond de $ 15,- waar ik nu even wat pogingen ga wagen.
Nope, en ik hoop dat dat zo blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 20:42:
[...]

Nope, en ik hoop dat dat zo blijft.
Ik heb nu een zilverkleurig keypad, zo'n zwarte lijkt me ook wel mooi eigenlijk... :P
vanpeltje schreef op maandag 14 januari 2008 @ 17:23:
[...]

Omg.. wat een nachtmerrie!

btw, Vakantiebeurs toevallig? :)
Nee, de Groene Sector.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-11-2017
ik denk dat dat van de toetsen vaker voorkomt bij de mediamarkt(eindhoven) zijn er bij dit toestel ook al 3 toetsen afgevallen.... zelf nog geen lastvan al vind ik ze wel niet echt stabiel de toetsen en dan niet die middelste maar die 2 die er langs zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-08 21:24
Muyz schreef op zondag 13 januari 2008 @ 01:22:
Ik had begin deze week met mijn HTC Touch Cruise het probleem dat om onverklaarbare reden de batterij enorm snel leeg raakte (ong. een uurtje of vier...). Omdat ik er meer grip op wil hebben (of op z'n minst wil kunnen zien wat de batterij doet), heb ik een tooltje gemaakt. Het heet PowerGuard en op de PowerGuard website heb ik wat screens gepost en is de .cab installer te downloaden.

Misschien heb je er op een S710 ook wat aan :)
Ik heb hem geprobeerd op m'n S710.
Helaas geeft hij de foutmelding 'NotsupportedException' en stopt ermee.
Er zijn nog wat meer details over de foutmelding maar die heb ik niet overgetikt.
Keert wel weer terug naar het Homescreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook een htc s710(since een maand of 6) en heb een probleempje:

Since afgelopen woensdag doet de naar boven knop het niet meer. Athans soms doet die het heel even maar het grootste deel van de tijd doet die het totaal niet. Ook doet me backlight het raar, als ik een sms aan het typen ben springt die zo van de normale licht stand naar die wat minder velle stand.Ook is hij heel sloom geworden.

Weet iemand hoe dit komt, en hoe dit weer op te lossen is? Heb hem al meerdere keren opnieuw opgestart, accu eruit gehad en weer ingedaan en dit alles zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:50
Beekforel schreef op maandag 14 januari 2008 @ 17:31:
[...]

Jazeker, een paar van mijn toetsen zijn beschadigd. Daar is zeg maar de zilvere lak vanaf doordat hij vaakt gebruikt word en bij sluitings in de tas zit (denk ik).

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:35:
ik heb ook een htc s710(since een maand of 6) en heb een probleempje:

Since afgelopen woensdag doet de naar boven knop het niet meer. Athans soms doet die het heel even maar het grootste deel van de tijd doet die het totaal niet. Ook doet me backlight het raar, als ik een sms aan het typen ben springt die zo van de normale licht stand naar die wat minder velle stand.Ook is hij heel sloom geworden.

Weet iemand hoe dit komt, en hoe dit weer op te lossen is? Heb hem al meerdere keren opnieuw opgestart, accu eruit gehad en weer ingedaan en dit alles zonder resultaat.
doe eens een hard reset*let op dan zijn wel al je gegevens eruit incl contacten die niet op je sim of in outlook gesyncd zijn*

doe je zo:

zet je telefoon uit
druk de 2 toetsen in die langs je pijltjes zitten(als je telefoon aanstaat start en contacten knoppen)
en zet het toestel dan aan

hij zegt dat die gaat resetten en als je op het groene hoorntje drukt gaat die dat ook echt doen.

succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op MoDaCo een topic gezien met mooie windows vista themes voor smartphones.
Heb ze nog niet geprobeert, maar dat ga ik nog zeker doen.
Ik vind ze alvast de moeite.
Bij deze de link ;)

Afbeeldingslocatie: http://img504.imageshack.us/img504/8931/post541731190885765fw4.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg Windows Live Messenger nog steeds niet werkende bij mij.
Als ik via die post van DaanO, in een ander topic, de 'goede' versie installeer werkt het bestand niet als ik het open.

Ik zie eerst zo'n laadschermpje en dan gebeurt er vervolgens niks(hij staat ook niet in mijn taakbeheer). Ik neem aan dat hij vanzelf weer afsluit..

Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 16:20:
Op MoDaCo een topic gezien met mooie windows vista themes voor smartphones.
Heb ze nog niet geprobeert, maar dat ga ik nog zeker doen.
Ik vind ze alvast de moeite.
Bij deze de link ;)

[afbeelding]
denk je dat deze ook op de S730 werken?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen.
wanneer ik mijn 710 volledig uitzet en daarna terug opstart dan blijft deze altijd opstarten hij zit veronderstel ik in een loop .en als ik het sdkaartje er uithaal start hij gewoon op .Op mijn kaartje staat tomtom en daar zit de fout heb de map 2577 al veranderd in andere naam maar dan werkt tomtom 5.2 niet meer.Hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren een S710 (via mijn provider gratis gekregen bij verlenging van mijn huidige abbo)

Maar nu wil ik via WMDC gaan syncen met de exchange server van kantoor dus in het begin na installatie WMDC (heb dus Vista) en de reboot zag WMDC eindelijk mijn S710 en kon ik de gegevens invullen, maar syncen blijft een issue:
Afbeeldingslocatie: http://xs123.xs.to/xs123/08034/sync_error834.jpg

Maakt via dezelfde instellingen als ik voorheen mijn PDA aansloot connectie naar de Exchange server, allen kan dus niet syncen :(

En als ik dan de smartphone loskoppel van de usb en dan weer aansluit en WMDC start krijg ik:
Afbeeldingslocatie: http://xs123.xs.to/xs123/08034/na_afkoppelen_en_aankoppelen791.jpg

WMDC is versie 6.1

Iemand enig idee waar het fout gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 09:19
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 08:20:
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen.
wanneer ik mijn 710 volledig uitzet en daarna terug opstart dan blijft deze altijd opstarten hij zit veronderstel ik in een loop .en als ik het sdkaartje er uithaal start hij gewoon op .Op mijn kaartje staat tomtom en daar zit de fout heb de map 2577 al veranderd in andere naam maar dan werkt tomtom 5.2 niet meer.Hoe kan ik dit oplossen?
Ik heb sinds vanochtend hetzelfde probleem, na installeren van de bovenstaande Vista Homescreen. Na verwijderen van het kaartje start de telefoon wel gewoon. Ik heb de map 2577 hernoemd, en nu start de telefoon wel normaal. Ik draai geen Tomtom trouwens maar Route 66, maar volgens mij maakt deze ook gebruik van de map 2577

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pawek schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 12:58:
[...]

Ik heb sinds vanochtend hetzelfde probleem, na installeren van de bovenstaande Vista Homescreen. Na verwijderen van het kaartje start de telefoon wel gewoon. Ik heb de map 2577 hernoemd, en nu start de telefoon wel normaal. Ik draai geen Tomtom trouwens maar Route 66, maar volgens mij maakt deze ook gebruik van de map 2577
Maar als ik de map 2577 verwijder werkt tomtom niet meer.
andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand deze Navigon Mobile Navigator 6 Windows Mobile Europa
al draaiend op de s710 en kan men ook uit kontakten navigeren en hoe zit het met de snelheid bedoel opstarten route berekenen enz..
dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 16:38:
Heeft er iemand deze Navigon Mobile Navigator 6 Windows Mobile Europa
al draaiend op de s710 en kan men ook uit kontakten navigeren en hoe zit het met de snelheid bedoel opstarten route berekenen enz..
dank u
Ik heb al twee downloads van Navigon geprobeerd maar die waren beide voor PocketPc dus touchscreen.
Bij het installeren volgt al een foutmelding dat het installer niet gelukt is.

Volgens de website van Navigon is er wel een aparte versie voor de HTC S710 maar die heb ik nog niet op de downloads gezien.
Voorlopig maar Route66 gebruiken want dat werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel-online
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 14:56
In het vorige topic kwam het al even aan de orde: mijn telefoon wil niet verbinden met WiFi accespoints. Het leek te liggen aan de AP zelf, maar inmiddels werkt het! (Ik heb helaas voor niets een ander accesspoint gekocht, anyway:)

Waarom dan toch hier een post? Nou, het werkt niet echt handig. Mijn E650 maakt prima verbinding met allerlei AP's, maar zodra ik Internet Explorer gebruik, email check of via Windows Media Player audio wil streamen springt er weer een GPRS-icoontje in de rechterbovenhoek. Hij negeert dan gewoon weer mijn Wifi verbinding en gaat lekker GPRS'en. Dat heb ik nu kunnen omzeilen door de verbinding in IE en Mail maar op 'Werk' te zetten. Met de instelling 'Automatisch detecteren' aangevinkt en de keuze voor verbinding 'Internet' gaat mijn E650, heel eigenwijs, de WiFi verbinding negeren en GPRS'en.

Wie-o-wie weet wat er verkeerd is ingesteld? Ik heb al zitten prutsen met de instellingen onder 'Verbindingen', maar ik kom geen steek verder.

De instellingen nu (onder 8. Instellingen - 6. Verbindingen - Menu - 1. Geavanceerd) zijn:

Internetverbinding: Automatisch
Werkverbinding: Automatisch
WAP-verbinding: Orange World
Beveiligde WAP-ver: Automatisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanpeltje schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 21:18:
[...]

denk je dat deze ook op de S730 werken?
Op de S710 werkt het in elk geval prima, op de S730 weetik niet, ik zou zeggen test het even en laat het hier weten aan eventuele S730 gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazz0847
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:27
Hmm ik heb net perongeluk het icoontje van mijn Spellen-map verwijderd via Total Commander. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn dit mij toe te sturen (basverm AT live.nl)? Het staat gewoon in "Windows/Start menu/Games/icon.lnk" geloof ik. Als je die delete is het Spellen-mapje-icoon weg :P

Alvast veel dank!

Maker van de HeatMeister (voorheen HeatBooster) ventilatorsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
roel-online schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 22:25:
In het vorige topic kwam het al even aan de orde: mijn telefoon wil niet verbinden met WiFi accespoints. Het leek te liggen aan de AP zelf, maar inmiddels werkt het! (Ik heb helaas voor niets een ander accesspoint gekocht, anyway:)

Waarom dan toch hier een post? Nou, het werkt niet echt handig. Mijn E650 maakt prima verbinding met allerlei AP's, maar zodra ik Internet Explorer gebruik, email check of via Windows Media Player audio wil streamen springt er weer een GPRS-icoontje in de rechterbovenhoek. Hij negeert dan gewoon weer mijn Wifi verbinding en gaat lekker GPRS'en. Dat heb ik nu kunnen omzeilen door de verbinding in IE en Mail maar op 'Werk' te zetten. Met de instelling 'Automatisch detecteren' aangevinkt en de keuze voor verbinding 'Internet' gaat mijn E650, heel eigenwijs, de WiFi verbinding negeren en GPRS'en.

Wie-o-wie weet wat er verkeerd is ingesteld? Ik heb al zitten prutsen met de instellingen onder 'Verbindingen', maar ik kom geen steek verder.

De instellingen nu (onder 8. Instellingen - 6. Verbindingen - Menu - 1. Geavanceerd) zijn:

Ik heb ongeveer dezelfde instellingen, alleen ik heb geen profiel staan onder GPRS bij verbindingen. Er staat wel altijd een icoontje van GPRS boven in mijn scherm, maar hij maakt er nooit gebruik van.
Hij maakt alleen gebruik van WiFi als ik Internet Explorer, Opera of radio wil luisteren via Windows Media Player.
Misschien is dat de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Nu online
Bazz0847 schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 13:07:
Hmm ik heb net perongeluk het icoontje van mijn Spellen-map verwijderd via Total Commander. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn dit mij toe te sturen (basverm AT live.nl)? Het staat gewoon in "Windows/Start menu/Games/icon.lnk" geloof ik. Als je die delete is het Spellen-mapje-icoon weg :P

Alvast veel dank!
Heb een emailtje naar je gestuurd, met het icoontje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazz0847
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:27
Woei, bedankt! :D

Maker van de HeatMeister (voorheen HeatBooster) ventilatorsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimgubbels
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-07 09:30
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 14:50:
Ik heb sinds gisteren een S710 (via mijn provider gratis gekregen bij verlenging van mijn huidige abbo)

Maar nu wil ik via WMDC gaan syncen met de exchange server van kantoor dus in het begin na installatie WMDC (heb dus Vista) en de reboot zag WMDC eindelijk mijn S710 en kon ik de gegevens invullen, maar syncen blijft een issue:
[afbeelding]

Maakt via dezelfde instellingen als ik voorheen mijn PDA aansloot connectie naar de Exchange server, allen kan dus niet syncen :(

En als ik dan de smartphone loskoppel van de usb en dan weer aansluit en WMDC start krijg ik:
[afbeelding]

WMDC is versie 6.1

Helaas heb ik géén oplossing, sterker nog, syncen middels WMDC is mij ook nog nooit gelukt terwijl ActiveSync in WinXP altijd feilloos is verlopen. Verder heb ik géén problemen met Vista, toch is dit lastig (hierdoor draai ik nu alleen voor het syncen Outlook met ActiveSync op een Pentium III met WinXP).

Ook ik hou mij aanbevolen voor elke oplossing! :?

[ Voor 0% gewijzigd door een moderator op 24-01-2008 09:24 . Reden: Groet/dank is niet nodig. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Route66.com misschien? of kijk eens is bij je lokale telecomboer

[ Voor 80% gewijzigd door Ginz op 24-01-2008 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roel-online schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 22:25:

Ik heb ditzelfde probleem met messanger ik heb mail en ie ook op werk gezet en die gaan nu via wi fi echter msn wilt die nog steeds via gprs doen. Kan je je verbinding ook ergens in msn instellen? of zorgen dat de s710 standaard wi fi gebruikt en als dat niet beschikbaar is dan pas gprs gaat gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraagje, mijn HTC S710 start niet meer op... er komt een zwart scherm en dat blijft zwart.... niks anders. Wel staat de telefoon aan, want ik kan gebeld worden etc. heel raar, nooit gehad... alvast bedankt

[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 24-01-2008 09:25 . Reden: Aanhef niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een andere vraag iemand al flash werkend gekregen op de s710?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 15:17:
Nog een andere vraag iemand al flash werkend gekregen op de s710?
Ik heb de Flash Player 7 geprobeerd maar die installeert niet. Is alleen voor WiMo 5
Adobe is bezig met Flash Lite 3 die zeker ook op WiMo 6 gaat werken maar die kun je nog niet downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie: Verwijderd in "Het HTC S710 topic - Deel 2"

Maar volgens keer mag je ook op het edit knopje drukken.

[ Voor 175% gewijzigd door Ginz op 24-01-2008 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 17:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 23:06

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

weet iemand of de usb kabel gewoon een standaard miniusb is? aangezien de aansluiting verschild tov een originele usbmini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
ja is gewoon mini usb al ziet de headset aansluiting er anders uit.... maar ik gebruik standaard mini usb kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraQ
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-12-2024
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 14:50:

[afbeelding]

[afbeelding]

WMDC is versie 6.1

Ga eens naar Settings en kies daar voor: Connections, More..., USB to PC en schakel het vinkje daar UIT. Werkte voor mij :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Laatst online: 10-09 23:06

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

yep, zelfde probleem had ik ook

is er, behalve outlook, nog een andere manier om je contacts to organiseren/editen in windows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Bij mij wil het lipje bij de mini-usb niet meer dicht. Als ik het rubbertje erin druk floept ie er zo weer uit.. kan ik het lipje ook geheel verwijderen?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
CAP-Team schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 00:43:
Bij mij wil het lipje bij de mini-usb niet meer dicht. Als ik het rubbertje erin druk floept ie er zo weer uit.. kan ik het lipje ook geheel verwijderen?
Ja dmv "brute force" of een schroevendraaiertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Batterijklepje eraf en voorzichtig lipje omhoog duwen moet genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLLY_daKid
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 00:16
Twee of drie keer je geheugenkaart verwijderen en ook dat rubbertje kun je weggooien. Best vervelend voor een telefoon van ruim 300 Euro.

Weet iemand of die dingen niet ergens los in te kopen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
BiLLY_daKid schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 11:10:
Twee of drie keer je geheugenkaart verwijderen en ook dat rubbertje kun je weggooien. Best vervelend voor een telefoon van ruim 300 Euro.

Weet iemand of die dingen niet ergens los in te kopen zijn?
hahah ik heb dat probleem ook. Ik heb ook zo'n los lubberend ding aan de zijkant van mijn telefoon hangen. :|

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Promy
  • Laatst online: 23:32
ik had ergens gelezen dat het mogelijk was om je mail (of toch zeker de attachements) te bewaren op je storage card ipv het interne geheugen...

ik heb de methode van http://forum.xda-develope...e/index.php/t-298646.html geprobeerd, maar zonder succes.

Heeft er iemand dit werkend gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hi, ik probeer sdhelper op een s710 te gebruiken maar kan niet echt een manual vinden en snap niet helemaal hoe ik met sdhelper moet werken. iemand ervaringen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb onlangs het programma startup manager geïnstalleerd op men htc710.
Nu wilde ik wat tijd besparen in het starten van het toestel en ik denk, ik kieper die service van WIFI eraf... Allemaal goed en wel maar nu kan ik geen wifi connectie meer maken omdat het stuurprogramma niet geladen is.
Kan iemand me vertellen hoe die service juist heet zodat ik hem opnieuw kan starten. (Deze service wordt automatisch geladen bij het starten van je gsm, je kan hem zien staan via dit progje). Ik heb hem niet gevonden in men windows folder.

Thx

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2008 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04-2020
GAEvakYD schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 11:32:
[...]

hahah ik heb dat probleem ook. Ik heb ook zo'n los lubberend ding aan de zijkant van mijn telefoon hangen. :|
Zelfde probleem, aan de zijkant en aan de onderkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net mijn s710. Ziet er erg mooi uit! Ik heb mijn contacten van simkaart naar het telefoongeheugen gekopieerd maar nu staan in de adresboek alle nummers dubbel. Kan ik de nummers die op mijn simkaart staan verbergen? Ik veronderstel dat dat wel mogelijk is maar ik vind er niets van in het boekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 19:36:
Ik heb net mijn s710. Ziet er erg mooi uit! Ik heb mijn contacten van simkaart naar het telefoongeheugen gekopieerd maar nu staan in de adresboek alle nummers dubbel. Kan ik de nummers die op mijn simkaart staan verbergen? Ik veronderstel dat dat wel mogelijk is maar ik vind er niets van in het boekje.
Om hier op verder te gaan: is er een mogelijkheid om een back up van je contactgegevens te maken op je pc? Of een programma waarmee je je contactpersonen kan beheren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 11:46:
[...]

Om hier op verder te gaan: is er een mogelijkheid om een back up van je contactgegevens te maken op je pc? Of een programma waarmee je je contactpersonen kan beheren?
Euh.. Outlook icm ActiveSync?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CAP-Team schreef op zondag 27 januari 2008 @ 12:28:
[...]

Euh.. Outlook icm ActiveSync?
Ja, dat kan. Maar dan moet ik al men telefoonnummers aan men emaillijst toevoegen. Wat doe ik met de personen waarvan ik geen email heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 19:36:
Je kan alleen de sim contacten wel verwijderen: Start menu --> mapje Expert --> SIM-beheer

[ Voor 197% gewijzigd door Tankiej op 27-01-2008 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 13:34:
[...]

Ja, dat kan. Maar dan moet ik al men telefoonnummers aan men emaillijst toevoegen. Wat doe ik met de personen waarvan ik geen email heb?
Die komen ook gewoon tussen de lijst, het maakt niet uit of er een email adres bij staat of niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tankiej schreef op zondag 27 januari 2008 @ 13:50:
[...]

Die komen ook gewoon tussen de lijst, het maakt niet uit of er een email adres bij staat of niet :)
Als ik in outlook tussen men contacten kijk (op de pc) staan de telefoonnummers er toch niet tussen? Worden deze appart weggeschreven door ActiveSync?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Nu online
Ik heb Outlook 2007, en daar staan de telefoonnummers er ook gewoon bij. Lijkt me dat dat bij oudere versies van Outlook ook wel zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tankiej schreef op zondag 27 januari 2008 @ 14:33:
Ik heb Outlook 2007, en daar staan de telefoonnummers er ook gewoon bij. Lijkt me dat dat bij oudere versies van Outlook ook wel zo is.
:? Je hebt gelijk. Ik had de lijst met contactgegevens niet zorgvuldig genoeg bekeken.
Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 17:41
Ik lees net op het xda forum dat er een rom update versie 1.34 is op de officiele HTC site.
Kan iemand met een 'echte' S710 (dus niet Orange E650 zoals ik :)) die uitproberen en zijn/haar ervaringen hier neerzetten? Ik ben benieuwd!

(ps vergeet niet te backuppen ;))
htc.com
xda

[ Voor 24% gewijzigd door birdibird op 28-01-2008 15:26 ]

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Nu online
Als iemand me wil vertellen hoe ik een backup kan maken van m'n telefoon, wil ik het best uitproberen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Tankiej op 28-01-2008 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
met sprite kan je een backup maken van alles: progs en gegevens hier een volledig werkende trial
met jeyomobile kan je je sms, bel en contactgegevens backuppen: hier

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Nu online
Oke :)
Maar nu het volgende probleem: Als ik op download klik dan gaat de site weer terug naar de hoofdpagina van het members gedeelte, hij download niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
Tankiej schreef op maandag 28 januari 2008 @ 15:44:
Oke :)
Maar nu het volgende probleem: Als ik op download klik dan gaat de site weer terug naar de hoofdpagina van het members gedeelte, hij download niks..
Hier geen problemen. Ik heb hem zojuist gedownload en geinstalleerd op mijn device. Eerste keer ging het fout na 1 seconde van het update, tijdens het scherm met al die kleurtjes. Ik schrok me rot omdat ik dacht dat mijn S710 afgeschreven zou zijn. Gelukkig starte hij nog gewoon op en ging de tweede update procedure wel goed ging.

De eerste keer opstarten duurt ook stukken langer dan anders. Dan zie je opeens een heel ander welcom scherm en dan ben je er. Dan word er nog een 'Cold boot config' doorlopen waarbij je device geconfigureerd word. Dan moet je opnieuw opstarten en je bent klaar.

[ Voor 3% gewijzigd door GAEvakYD op 28-01-2008 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
wat zijn je eerste indrukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Nu online
Hm..
Tijdens het backuppen is iets niet helemaal goed gegaan, m'n telefoon zit nu in een loop. Hij start op, gaat uit en start weer op..
Ik weet dat er meerdere mensen zijn die dit probleem hebben, maar weet zo niet waar ik moet zoeken voor een oplossing. Iemand een idee?

Heb de sdcard eruit gehaalt en toen wou hij wel weer.. Vaag.
Maar oke, hij start nu tenminste weer op. Nu nog een poging zonder sdcard erin :)

[ Voor 21% gewijzigd door Tankiej op 28-01-2008 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Nu online
Die site wil nog steeds niet downloaden bij mij..
Kan aan mijn pc liggen, bij een andere site wil hij ook nooit downloaden.
Even op een andere pc proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Inderdaad, is er iets (opmerkelijk) anders? Is hij sneller / meer responsive? Meer of minder gebruik van geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
Sypher schreef op maandag 28 januari 2008 @ 16:43:
[...]

Inderdaad, is er iets (opmerkelijk) anders? Is hij sneller / meer responsive? Meer of minder gebruik van geheugen?
hmm ik moet eerst mijn contacten er weer even in syncen via Bluetooth. Het valt me wel op dat het menu stukken sneller opent. Verder wat nieuwe app of nieuwere versies zoals van de Calculator.

De rest moet ik nog ontdekken, gelijk na de upgrade net 1.5 uur in vergadering gezet. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Het sneller openen kan ook liggen aan het feit dat hij leeg is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer ik mijn htc s710 syncroniseer met mijn computer geeft die autmat. de naam HTC_s710 is dit te veranderen in een andere naam zoja hoe doe ik dat of in welke instellingen moet ik zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 17:24:
Wanneer ik mijn htc s710 syncroniseer met mijn computer geeft die autmat. de naam HTC_s710 is dit te veranderen in een andere naam zoja hoe doe ik dat of in welke instellingen moet ik zijn?
Via Menu->Instellingen->Communicatie (ofziets)-bluetooth->Beveiliging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Nu online
Ik wou mijn sms berichten en belgegevens backuppen via Jeyo Mobile. Alleen als ik bij dat programma op backup klik loopt het programma vast..
Iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
nee, dat doet ie bij mij niet en ik heb dat programma op veel verschillende computers gebruikt. Heb je activesync 4.5 correct geinstalleerd? soms is het wel zo dat het wat langer duurt de 1e keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Nu online
Activesync 4.5 werkt perfect bij mij.
Maar ik zal het nog wel een keer proberen, en laat hem dan wel even zo staan. Hopelijk wil het dan wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
zit nu op 30%... update loopt voorspoedig... wel vage schermpjes zie je langskomen :)

trouwens:
23-1-2008
Fix for Windows Live Messenger (Online contacts not showing) - for English version

If contacts appear as offline in Windows Live Messenger even though they are online, please download this fix (.exe file) and install it on your device to solve the problem.

Note: Only the 18125.0.2.3 OS build and earlier versions have this problem and need to be installed with the hot fix. Later versions do not need to be installed with the hot fix. To check the OS version on your device, tap Start > Settings > System tab > About.
url: http://member.htc.com/member/SoftwareDetali.aspx?pid=8

edit:
ok. eerste boot na update duurt wel lang. Vervolgens zie je wel een raar (voor mij onbekend) "Operator logo" schermpje. Nu is hij bezig met "configuring device"... en "al" op 2%...

edit:
ok, klaar met updaten. zit weer op standaard HTC look. Weer het apparaat opnieuw instellen om te syncen. Ik denk dat alles wel ok is eigenlijk. Vraag me wel af of er nog release notes zijn ofzo.

[ Voor 100% gewijzigd door party42 op 28-01-2008 21:45 ]

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Dat jullie dat aandurven zeg :P
Tijdens het upgraden van een 60 euro apparaat (router) krijg ik het altijd spaansbenauwd, laat staat van een van 400 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
Ach, officiele update.... geen beta meuk ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
party42 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 22:27:
Ach, officiele update.... geen beta meuk ofzo :)
Zelfs dan nog. Zoiets kan ook mis gaan, en naar ik weet vervalt je garantie zodra je hem flasht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
Nee hoor, is volkomen legaal. Je garantie vervalt niet.

En je hoeft niet bang te zijn voor het updaten, ik heb talloze dingen gelezen over mislukte updates en zelf ook een keer gehad dat de pc uitviel in het midden van een update, maar daarna gewoon opnieuw gedaan en liep als een zonnetje.
Er zit blijkbaar een goeie beveiliging op dat je 'm niet zomaar kan slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
heb hem ook geinstalleerd werkt goed:D

windows update doet iets meer als eerst maar nog niet veel:P
msn bug gefixd zodat al je msn contacten niet in je telefoonlijst komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
Ik heb 'm nu ook geinstalleerd op mijn E650, werkt erg goed!

Deze talen zitten in de WWE editie:
Cestina, Polski, Romana, Ellenika (Greek), UK English, Magyar (Hungarian), Portugues, US English, Nederlands, Turkce, Slovencina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je deze rom update kan downloaden want ik heb een HTC S710 van vodafone maar ik kan mijn telefoon niet registeren op de website van HTC omdat die mijn registratie code niet goed vind.. ik denk dat dit komt omdat het een vodafone versie is..
Unable to register your serial number. The serial number you entered is not for an HTC branded product.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2008 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
ik ga hem nu uploaden voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Nu online
Eindelijk is de backup mij gelukt, nu durf ik het aan om de nieuwe rom te installeren :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt zal zo eens even zien of ik mijn vodafone toestel ook al update'en :) zijn er al mensen die dit geprobeerd hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Nu online
De update is gelukt, alles weer gesynchroniseerd. Nu nog even een paar programma's weer installeren en hij is weer perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Mijn schermpje blijft aan, hij gaat wel in dim stand na een verloop van tijd maar het scherm gaat niet uit. Dit had ik niet bij de eerste firmware, is dit weer een registry dingetje? Zo ja, welke?

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
doe de bovenstaande update, dat is ook gewijzigd...

het is idd een register edit maar ik zou zeggen doe de firmware upgrade dan is het voor altijd opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Hardcore-Maniac schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 15:21:
doe de bovenstaande update, dat is ook gewijzigd...

het is idd een register edit maar ik zou zeggen doe de firmware upgrade dan is het voor altijd opgelost
Dit was na de ROM update, ik heb nu een registry key moeten aanmaken. Het werkt dus weer. :)

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
hmm ik heb er geen last van? vreemd met de oude rom wel deze niet:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook nieuwe rom geïnstalleerd. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik heb ook geupdate. Eerste keer opstarten duurde wel erg lang zeg...

Ik ben van versie 1.15.405.2 naar de nieuwe versie gegaan (1.34 ofzo?). Zie weinig verschillen behalve dat ik nu helemaal weer opnieuw mag fijntunen. Nou ja heb ik wat te doen vanavond.

Trouwens, wtf is "MobileOperator"? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
ik heb dat altijd al gehad ik weet het ook niet:P met de oude had ik dat ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
Beekforel schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 17:56:
Ik heb ook geupdate. Eerste keer opstarten duurde wel erg lang zeg...

Ik ben van versie 1.15.405.2 naar de nieuwe versie gegaan (1.34 ofzo?). Zie weinig verschillen behalve dat ik nu helemaal weer opnieuw mag fijntunen. Nou ja heb ik wat te doen vanavond.

Trouwens, wtf is "MobileOperator"? 8)7
had het alleen de eerste keer.... nu niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
Ligt het aan mij of gaat sinds de nieuwe update de batterij stukken langer mee? Ik maak altijd erg veel gebruik van Bluetooth en deed normaal maximaal 2 dagen met een batterij. Nu heb ik al 3 dagen gedaan zonder op te laden en de batterij is nog half vol.

Ik zag dat ze op Ebay voor 12 euro extra zware batterijen aanbieden. Een 2250mAh i.p.v. de standaard 1050 mAh.

[ Voor 18% gewijzigd door GAEvakYD op 31-01-2008 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 08:39

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 14:11:
[...]

bedankt zal zo eens even zien of ik mijn vodafone toestel ook al update'en :) zijn er al mensen die dit geprobeerd hebben?
ja heb et geprobeert maar wilde niet echt lukken... Hij abort de update al bij 2%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 13:34:
[...]

Ik Gebruik PimBackup van FDCSoft..
Die maakt een 'platte' file van je contactpersonen, belgegevens, smsjes en meer.
Die kun je naar je pc zetten of bewaren op je storagecard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Straf, ik ben ook aangemeld op deze site. Men HTC/SN-nummer gegeven maar de links die ik hier vaak tegen kom naar deze site linken me naar een lege pagina met de tekst
"HTC e-Club
Welcome, Wilfried!
You can start enjoying the benefits of being an HTC e-Club member."

Bij de pagina met phone-updates vind ik onder de HTC710 ook deze updates niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste