Ik heb nu sinds zaterdag deze telefoon, maar heb grote problemen met de batterij. Nadat ik de telefoon heb gekocht heb ik er gelijk de nieuwste firmware gehaald van de htc-site en deze geinstallerd. Als al het veel verbruikende uit staat (dus geen wifi, bt of andere programma's op de achtergrond), gaat er zo'n 10% van m'n batterij per uur af. Ik heb geen last van de backlightbug, en alle instellingen wat betreft schermactiviteit staan op z'n laagst.
Nu snap ik dat die 7 dagen standby niet haalbaar zijn, maar 48 uur is toch wel het minimum als je alle functies uitzet. (wat trouwens niet mijn bedoeling is, maar anders houdt de batterij het nog minder lang uit)
Iets opmerkelijks trouwens, toen ik de de doos van mn telefoon opende zat de batterij al in de telefoon en deze was volgens energiebeheer 40% opgeladen, terwijl in de handleiding staat vermeld dat de batterij er in moet worden gestopt voor gebruik. Tevens zat de telefoon niet in folie verpakt, er zit een klein krasje op het scherm (op zich geen probleem en amper zichtbaar, maar hij zit er wel en viel me gelijk op) en ook de oplader zat niet goed in het plastic verpakt.
Op een filmpje op youtube (
http://www.youtube.com/watch?v=NRvghsn8Joc) wordt de doos uitgepakt, en zitten de batterij, telefoon en oplader los in de doos ingepakt in folie (bij mij dus niet het geval). Was dit bij jullie wel allemaal gewoon ingepakt? (en dus geen half geladen batterij in de telefoon)
Ligt het toch aan mn instellingen (moet ik bijvoorbeeld eens proberen terug te gaan naar de originele firmware, en kijken of het probleem van de batterij er dan nog steeds is), of heeft belcompany mij gewoon een telefoon gegeven die al was ingeruild?
Ik begin steeds meer te denken aan het laatste, en dat het slimmer is als ik deze telefoon gewoon ga ruilen...
Alvast bedankt in ieder geval
Edit: afgelopen uur stond de telefoon op FlightMode, in dat uur is er geen enkele procent stroom verbruikt. Sinds flightmode weer uit staat (10 minuten terug uitgezet), is er alweer 2% stroom verbruikt...
[
Voor 5% gewijzigd door
Frenkeman op 19-02-2008 13:16
]