Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

GAEvakYD schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:11:
Ligt het aan mij of gaat sinds de nieuwe update de batterij stukken langer mee? Ik maak altijd erg veel gebruik van Bluetooth en deed normaal maximaal 2 dagen met een batterij. Nu heb ik al 3 dagen gedaan zonder op te laden en de batterij is nog half vol.

Ik zag dat ze op Ebay voor 12 euro extra zware batterijen aanbieden. Een 2250mAh i.p.v. de standaard 1050 mAh.
Volgens mij ligt dat niet aan jou, het geheugengebruik is behoorlijk lager en de batterij gaat langer mee.

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

*Bleh

[ Voor 98% gewijzigd door Snake op 01-02-2008 07:07 ]

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hardcore-Maniac schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 22:16:
[...]

misschien een paar posts naar boven lezen heb hem speciaal geupload
Ja, dat wist ik, ik had hem al elders gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:02

Neoz

Neoz & Hobbes

Is er ook een changelog van deze ROM ?

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Neoz schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 09:53:
Is er ook een changelog van deze ROM ?
Die zijn er nooit voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 17:41
Dit staat gelijk aan unlocken, doe dus maar niet.

Zie ook [PSGG] Policy

[ Voor 92% gewijzigd door pven op 04-02-2008 16:28 ]

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-11-2017
nouja ik was al begonnen met de changelog:

-geen backlight bug meer(bij mij)
-msn bug opgelost met contactpersonen importeren in telefoonboek.
-windows update doet een beetje meer als eerst.

vul maar aaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Promy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 23:32
kheb daarstraks ook de update geprobeerd, en ziet er goed uit...

ik heb wel 1 probleemke.. als ik m'n backup via "sprite backup" terugzet, dan heb ik de indruk dat hij teveel terug overschrijft, kan dat?
heeft er iemand een idee hoe ik dit best instel?

misschien een rare vraag... ik kan precies het spel 'bubblebreaker" niet meer vinden? is dit weggelaten bij de upgrade?

[ Voor 19% gewijzigd door Promy op 02-02-2008 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb m ook binnen maar er zit geen wekker op!!!!!

heeft iemand een site met programmaatjes ofzo voor deze foon??

Doe zelf eens wat moeite. We zijn hier geen helpdesk ...

[ Voor 23% gewijzigd door pven op 02-02-2008 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Promy
@bartoo: zoals in de handleiding staat, zit de wekker onder start->instellingen->klok en alarmsignalen-> wekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
Promy schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 13:19:
misschien een rare vraag... ik kan precies het spel 'bubblebreaker" niet meer vinden? is dit weggelaten bij de upgrade?
bij mij zit ie er nog gewoon in gewoon zoals normaal onder spellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
Hebben jullie hier ook last van met de nieuwe rom?
Ik kan niet meer op Orange World!
Er verschijnt een scherm 'Niet acceptabel'

:?

update: het rare is dat als ik Opera gebruik is er geen probleem!

[ Voor 27% gewijzigd door birdibird op 02-02-2008 21:06 ]

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Promy
birdibird schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 10:02:
HTC live homescreen zoals op de S730, met smartmonitor en mru:
zie ook dit draadje op modaco.
Weet er iemand hoe je zo'n homescreen kan aanpassen?
Ikzelf heb geen nood aan die weather en people plugin (geen betaalbaar data abbo in belgie :/ ), maar ik kan wel andere dingen inbeelden die ik in die plaats kan zetten (of gewoon die knopper ervantussen laten, om zo meer ruimte onderaan te krijgen)
In de xml file zie ik wel dat alle onderdelen aangesproken worden, maar de 3 knoppen afzonderlijk zie ik er niet. Waar pas ik dit aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:39

Convoy

g44p

birdibird schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 03:35:
[...]

Voor vodafone en Orange telefoons is er een truukje om de htc rom te flashen. Lees *knip*. Het is veilig en werkt prima! :)
jow thx.. werkt idd. flashen ging nu prima op vodafone toestel _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door pven op 04-02-2008 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hardcore-Maniac schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 18:36:
[...bubblebreaker...]
bij mij zit ie er nog gewoon in gewoon zoals normaal onder spellen
Bij mij was ie ook verdwenen. Echter in de Windows directory staat wel de bubblebreaker.exe. Deze heb ik via mijn desktop via copy/paste as shortcut in het startmenu\games directory teruggezet en nu is ie dus weer gewoon aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit staat gelijk aan unlocken, doe dus maar niet.

Zie ook [PSGG] Policy

[ Voor 94% gewijzigd door pven op 04-02-2008 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
Nee, dat is niet hetzelfde.
EDIT:
You can now also flash the USPL allowing you to flash any unsigned (cooked ROM or ROM module, e.g. radio or OS) or signed ROM with any model/vendor ID. The USPL substitutes your SPL until you perform a full ROM update. Consider it as an extra insurance in case something goes wrong with flashing cooked ROMs or any other ROM update !
Instructions:
1. Run the USPL (Vox USPL- CID BYPASS.zip)
2. Run the ROMUpdateUtility.exe (Vox-USPL-RUU.zip)
beide dus als je een zgn 'cooked' (naar eigen smaak ingerichte) rom flasht.
Als je zoals nu de officiele HTC WWE rom flasht, doe je een full ROM update, en dan hoeft de 2e niet.
(vergeet trouwens niet als 1e stap de application unlock te doen!)

[ Voor 20% gewijzigd door birdibird op 04-02-2008 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmmmm heb wat skins gedownload, ziet er allemaal wel leuk en aardig uit maar mn apparaatje word er wel een stuk langzamer van! nu wilde ik deze dus verwijderen maar bij de optie programmas verwijderen staat helemaal niks..... waar installeren deze skins zich dat ik ze dan maar handmatig eraf gooi??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit neigt heel erg naar unlocken, doe dus maar niet.

Zie ook [PSGG] Policy

[ Voor 90% gewijzigd door pven op 04-02-2008 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
hmm, heb die update een paar dagen geleden gedaan, maar heb iets waar ik niet uit kom:

voorheen, was m'n telefoon zo ingesteld, dat na 15 sec (of zoiets), de achtergrond verlichting van het scherm uit ging.

het scherm ging nooit helemaal uit, tenzij ik het toestel op toetsenvergrendeling zette.

als ik het zo lees, was dat juist een bug, maar ik vond het op zich wel handig 8)7

is het mogelijk om dit in te stellen? ik had voorheen geen registertweaks voor de verlichting gebruikt, maar ik vond het wel handig, om als m'n toestel op tafel lag, constant te kunnen zien wat er gebeurde.

als ik de scherm timeout op accu, op NOOIT zet, gaat het scherm ook niet meer uit als ik hem lock (toetsenblokkering).

iemand een oplossing?

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
misschien de hack om hem wel goed te laten weten met terugwerkende kracht verranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
heb het al geprobeerd, maar ben er nog niet uitgekomen om het werkend te krijgen :P we gaan gewoon door:)

edit
wat ik anders doe dan net, ik weet het niet, maar het werkt nu zoals ik wil :)

ik heb in het register, in HKCU/controlpanel/power, een DWORD aangemaakt met de naam Display, en die een hoge waarde gegeven, zoals voorkomt bij de bug.

ik heb er 14400 ingevuld, wat gelijk staat aan 4 uur, en het display gaat mooi niet meer uit. dimt wel (zoals ingesteld in energiebeheer), maar gaat nooit helemaal uit.

totdat ik het toestel vergrendel, dan is het na 5 sec uit ofzo :)

volgens mij ben ik de enige die gebruik maakt van die bug...

[ Voor 72% gewijzigd door nick_haak op 04-02-2008 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb opeens op mijn homescreen tussen alle onderwerpen (zoals profiel, sms berichten, agenda etc) groene lijntjes staan...

dit is nadat ik wat andere themes heb geinstalleerd, maar vond toch de originele groene skin het mooist dus heb ik deze weer terug gekozen...

ik stoor me behoorlijk aan deze lijntjes ook omdat ze recht door een eventuele foto op de achtergrond lopen... weet iemand wat ik hieraan kan doen?

hieronder een foto van het probleem

Afbeeldingslocatie: http://img172.imageshack.us/img172/3449/lijnjeslp1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Mijn Vox start opeens niet meer op, je krijgt dan een scherm met allemaal kleurtjes en wat tekens. Net een soort van testbeeld wat je op de tv krijgt. Is er iets om dit op te lossen. Desnoods gewoon software opnieuw erop??
Is het probleem bekend of heeft iemand een oplossing?

Bob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
dat lijkt me idd het scherm wat je ook krijgt als je een rom upgrade doet... gewoon ff rom opnieuw erop knallen als dat wil.

verder vandaag ineens de backlight bug weer terug:S??? aan /uit had geen nut? dus maar weer de register edit gedaan en het is opgelost... snap er niets van heb nix geinstalleerd ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLLY_daKid
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 00:16
Dat laatste kun je natuurlijk checken via Device information...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04-2020
Sinds de nieuwe update heb ik een probleem.
Programma's die ik eerst gewoon kon installeren, worden nu geweigerd omdat ze zogenaamd niet bestemd zijn voor mijn apparaat :s:s??
Bijvoorbeeld Coreplayer en Worms, waarvan ik de cabs nog op mijn storage card heb staan, worden nu geweigerd.
Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Laatst online: 11-09 21:51

Eagle Creek

Breathing security

Ik zit er dus over te denken om deze knakker aan te schaffen. Na veel reviews doorgelezen te hebben is mjn uiteindelijke vraag aan jullie: zijn er speciale zaken waar ik op moet letten, zaken die tijdens gebruik naar voren komen?
Dit is echt wel goed, dat is echt niet goed, etc..

Zo las ik al elders dat men aanraadde om een beschermplasticje op het scherm te houden omdat deze toch snel beschadigd.
Verder zie ik over de batterijduur hele wisselende reacties.

En ik zie verschillende antwoorden over de maximale grootte van de (micro) SD kaart die er in kan.

Iemand nog vergelijkingen met de HTC TyTN II? (en daar bedoel ik mee: ik vind die ook wel wat hebben, is er iemand die bewust wel of niet voor de 710 heeft gekozen omdat...)

[ Voor 13% gewijzigd door Eagle Creek op 07-02-2008 22:34 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:05

MaDLiVe

.-Observer-.

Hier gaat er gewoon een 8GB SDHC kaartje in ;) Die gebruik ik normaal in mijn HTC touch maar ben even aan het bedenken welke van de 2 het nou uiteindelijk gaat worden :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
Heb sinds kort dat mijn alarm 2 keer af gaat. Eerste keer om half 7 (zoals ingesteld) en vervolgens nog een keer om half 8... Kan met geen mogelijkheid vinden waar die 2e keer vandaan komt. Een snooze van een uur vind ik ook wel wat lang... :)

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
Jaeger schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 14:20:
Sinds de nieuwe update heb ik een probleem.
Programma's die ik eerst gewoon kon installeren, worden nu geweigerd omdat ze zogenaamd niet bestemd zijn voor mijn apparaat :s:s??
Bijvoorbeeld Coreplayer en Worms, waarvan ik de cabs nog op mijn storage card heb staan, worden nu geweigerd.
Iemand enig idee?
coreplayer werkt bij mij wel gewoon v1.1.1 build 1600

batterijduur is bij mij rond de 3 dagen.

verder beschadigd mijn scherm totaal niet maar heb hem dan ook niet met sleutels oid in mn zak

blanke lak valt er wel af in sommige hoekjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hardcore-Maniac schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 10:43:
dat lijkt me idd het scherm wat je ook krijgt als je een rom upgrade doet... gewoon ff rom opnieuw erop knallen als dat wil.
Dat lijkt me dan een goede oplossing, wil je me misschien PRECIES vertellen hoe ik dit doe. Ik wil namelijk geen risico lopen het toestel te beschadigen. Ik weet dat het ook vaak kan fout gaan met ROM opnieuw erop zetten, dit wil ik het liefste voorkomen. Bovendien... waar haal ik een legale goede rom vandaan???

Bob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
dit is de originele HTC rom ,je kunt hem ook van hun website afhalen als je wil, is dezelfde maar dan moet je registreren en s/n invullen

denk de rom gewoon op normale manier installeren als het gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Eagle Creek schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 22:08:
Ik zit er dus over te denken om deze knakker aan te schaffen. Na veel reviews doorgelezen te hebben is mjn uiteindelijke vraag aan jullie: zijn er speciale zaken waar ik op moet letten, zaken die tijdens gebruik naar voren komen?

Zo las ik al elders dat men aanraadde om een beschermplasticje op het scherm te houden omdat deze toch snel beschadigd.

En ik zie verschillende antwoorden over de maximale grootte van de (micro) SD kaart die er in kan.

Iemand nog vergelijkingen met de HTC TyTN II? (en daar bedoel ik mee: ik vind die ook wel wat hebben, is er iemand die bewust wel of niet voor de 710 heeft gekozen omdat...)
Kan je aanraden om dan voor de S730 te gaan..

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
waarom? misschien even onderbouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Onder andere nieuwer, sneller, meer geheugen en mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04-2020
Dubbeldrank schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 00:05:
[...]

Onder andere nieuwer, sneller, meer geheugen en mooier.
Is idd waar. Ik heb mijn HTC s710 vorig jaar aangeschaft, maar zou hem nu niet aanschaffen omdat er weer andere nieuwe telefoons uit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn1987
  • Laatst online: 11:18
Het is in dit topic niet de bedoeling om je topscores te vermelden. :)

[ Voor 75% gewijzigd door pven op 10-02-2008 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

Eagle Creek schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 22:08:

het ligt er ook een beetje aan wat je gewend bent. Het is ff wennen als je naar WM-telefoon overschakelt. Maar voor de rest kan ik hem je wel aanraden....beste WM toestel dat ik tot nog toe heb gehad. Vooral de agenda vind ik handig, mailen/sms/mms werkt ook lekker en browsen gaat ook OK met Wifi. Snelheid kan je tegenvallen als je eerst een echt normaal mobieltje hebt gehad, dit is een smartphone. Wat betreft het scherm: nooit ergens last van gehad.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
Pretorian_ schreef op zondag 10 februari 2008 @ 13:24:
[...]

het ligt er ook een beetje aan wat je gewend bent. Het is ff wennen als je naar WM-telefoon overschakelt. Maar voor de rest kan ik hem je wel aanraden....beste WM toestel dat ik tot nog toe heb gehad. Vooral de agenda vind ik handig, mailen/sms/mms werkt ook lekker en browsen gaat ook OK met Wifi. Snelheid kan je tegenvallen als je eerst een echt normaal mobieltje hebt gehad, dit is een smartphone. Wat betreft het scherm: nooit ergens last van gehad.
whaha nja had ik ook volgens mij gebeurt dit elke keer als je hem hard reset.. alleen maar blauwe hele schermen vol had ook zon dikke score haha echt vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

hehe ik had eagle gequote...maar dit is dan weer een nieuwtje dat ik ook niet wist ;-)

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
oja idd verkeerde gequote lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Laatst online: 12:31

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Zojuist de "New Guava" rom geinstalleerd. :9
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=353037

Ziet er gelikt uit en werkt lekker snel!. Nu even kijken of ik er Nederlandse T9 in kan krijgen (hoewel ik nog amper T9 gebruik). En ik heb ook een ander taalpakket voor Nederlandse menu's.

[ Voor 3% gewijzigd door Beekforel op 11-02-2008 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiezel
  • Laatst online: 09-09 13:14
Beekforel schreef op maandag 11 februari 2008 @ 13:39:
Zojuist de "New Guava" rom geinstalleerd. :9
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=353037

Ziet er gelikt uit en werkt lekker snel!. Nu even kijken of ik er Nederlandse T9 in kan krijgen (hoewel ik nog amper T9 gebruik). En ik heb ook een ander taalpakket voor Nederlandse menu's.
Zo ziet er goed uit idd! Is deze rom ook gebaseerd op WM6.1?

-=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik het standaard HTC homescreen (grijs) en heb onderaan m'n afspraken staan. Weet iemand of je meer dan 1 (komende) afspraak zichtbaar kan maken? Hij laat nu alleen maar m'n eerstvolgende afspraak zien en ik wil graag 2 of meer afspraken zichtbaar hebben om m'n homescreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Vos

AFCA

Ik heb nu opeens dat mijn MSN contacts in mijn contacten lijst staat. Ik heb aangevinkt bij de synchronisatie optie van Live Messenger dat contactpers/Messenger en E-mail gesynched wordt. Is dit goed? Wil niet (weer) hebben dat als ik die MSN contacts verwijder dat ze ook uit mijn MSN weg gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 09:49:
Ik gebruik het standaard HTC homescreen (grijs) en heb onderaan m'n afspraken staan. Weet iemand of je meer dan 1 (komende) afspraak zichtbaar kan maken? Hij laat nu alleen maar m'n eerstvolgende afspraak zien en ik wil graag 2 of meer afspraken zichtbaar hebben om m'n homescreen.
Je zou Facade kunnen proberen, die heeft een calender tab voor je homescreen.

Afbeeldingslocatie: http://www.sbsh.net/products/facade/pictures/calendar_tab_13.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkeman
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 22:54
Ik ben de laatste tijd aan het kijken voor een Vox, en wat me opvalt is dat de specificaties wat betreft infrarood nogal van elkaar verschillen. Veel sites zeggen dat er geen infrarood op zit (bijv. kpn.com), maar volgens andere sites (bijv. hi.nl) heeft hij weer wel infrarood. Zit er nou wel of geen infrarood op, of gaat het over verschillende modellen? (wat niet staat vermeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
Vos schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 15:50:
Ik heb nu opeens dat mijn MSN contacts in mijn contacten lijst staat. Ik heb aangevinkt bij de synchronisatie optie van Live Messenger dat contactpers/Messenger en E-mail gesynched wordt. Is dit goed? Wil niet (weer) hebben dat als ik die MSN contacts verwijder dat ze ook uit mijn MSN weg gaan.
als je niet synchroniseren kiest, moet ie ze niet in je lijst zetten...

wat je kan doen, is naar start >windows live, toe gaan, en dan "account wisselen" doen, dan is je live profiel weg uit de telefoon, en zijn die contacten ook weg :) zonder uit msn gegooid te worden.
Frenkeman schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 21:10:
Ik ben de laatste tijd aan het kijken voor een Vox, en wat me opvalt is dat de specificaties wat betreft infrarood nogal van elkaar verschillen. Veel sites zeggen dat er geen infrarood op zit (bijv. kpn.com), maar volgens andere sites (bijv. hi.nl) heeft hij weer wel infrarood. Zit er nou wel of geen infrarood op, of gaat het over verschillende modellen? (wat niet staat vermeld)
er is geen IR hoor :) zit niet op dit toestel (originele htc s710, geen vodafone versie ofzo)

[ Voor 30% gewijzigd door nick_haak op 12-02-2008 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Vos

AFCA

nick_haak schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 21:22:
[...]

als je niet synchroniseren kiest, moet ie ze niet in je lijst zetten...

wat je kan doen, is naar start >windows live, toe gaan, en dan "account wisselen" doen, dan is je live profiel weg uit de telefoon, en zijn die contacten ook weg :) zonder uit msn gegooid te worden.

[...]
Heb account wisselen gedaan, dan zijn de contacten weg ja.

Maar als ik nu op MSN wil zegt: Als je je aanmeldt bij Messenger, worden je contactpersonen van Windows Live toegevoegd aan het adresboek in je telefoon. Wil je doorgaan?

En dan kan ik OK doen of annuleren. Ik wil dit niet dus annuleer ik...dan kom ik dus niet op MSN.

Ook ontvang ik geen bericht meer als ik een e-mail ontvang...dat moet wel. Heb sync met mail nu aangezet, maar dan ontvang ik ook geen bericht. Kan wel al mijn hotmail mail zien via de foon. Heb wel aanstaan dat hij synchroniseerd zodra er items binnenkomen.

[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 12-02-2008 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:37
Heb je de nieuwe rom van HTC al geinstalleerd?
Daarmee is bij mij het probleem met de contactpersonen opgelost in ieder geval, ze komen nu niet meer in mijn contactenlijst :)

De rom kan je vinden op www.htc.com --> support --> sign in of create new account als je die nog niet hebt. Je moet dan ook het serienummer van je HTC invoeren nadat je ingelogd bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
Tankiej schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 08:38:
Heb je de nieuwe rom van HTC al geinstalleerd?
Daarmee is bij mij het probleem met de contactpersonen opgelost in ieder geval, ze komen nu niet meer in mijn contactenlijst :)

De rom kan je vinden op www.htc.com --> support --> sign in of create new account als je die nog niet hebt. Je moet dan ook het serienummer van je HTC invoeren nadat je ingelogd bent.
klopt!

iets hierboven heb ik ook een rapidshare link geplaatst naar de officiele rom!

• BiLLY_daKid
  • Laatst online: 11-09 00:16
party42 schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 07:53:
Heb sinds kort dat mijn alarm 2 keer af gaat. Eerste keer om half 7 (zoals ingesteld) en vervolgens nog een keer om half 8... Kan met geen mogelijkheid vinden waar die 2e keer vandaan komt. Een snooze van een uur vind ik ook wel wat lang... :)
Heb ik ook sinds vanochtend! Mijn wekker liep af en tien minuten later weer, terwijl die gisteren om die tijd ingesteld stond...

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:50
BiLLY_daKid schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 10:58:
[...]

Heb ik ook sinds vanochtend! Mijn wekker liep af en tien minuten later weer, terwijl die gisteren om die tijd ingesteld stond...
hmmm lekkere functionaliteit om op te vertrouwen als je je moet vliegtuig moet halen 'smorgens. :/ :/

Toch maar die damm old wekker in de koffer doen.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Van:
Afbeeldingslocatie: http://www.dumpjeplaatje.nl/images/qgG30223.jpg

Via:
Afbeeldingslocatie: http://www.dumpjeplaatje.nl/images/Yp819691.jpg

Naar:
Afbeeldingslocatie: http://www.dumpjeplaatje.nl/images/Hxg19789.jpg

Ik zou het nooit weer doen, wat een hells karwei. Resultaat ziet er wel gelikt uit maar kan niet zeggen dat het er echt beter op geworden is. De toetsen gaan wat zwaarder enzo. Het nieuwe keypad was ook anders, er ontbraken klemhaakjes die aan de vorige wel zaten. Met wat Loctite vastgezet. :X

Oh ja, microsd rubbertje afdekding bewust weggelaten, liever een gat dan zo'n stom stukje wat er de hele tijd naast flubbert.

[ Voor 10% gewijzigd door Beekforel op 14-02-2008 21:12 ]

Verwijderd

:N :N Heb 710 vooral aangeschaft voor agendafunctie, werkt ook aardig. Enige probleem is dat afspraken bepaalde tijd ná verstreken datum (maand ofzo) zichzelf verwijderen uit geheugen. Heb deze gegevens echter nodig voor werkregistratie. Iemand idee hoe in te stellen dat ook reeds verstreken afspraken langere tijd in geheugen blijven?

• Tankiej
Synchroniseren met Outlook, daar blijven ze wel in staan voor zover ik weet.
Ik heb geen idee hoe je ze in de telefoon zelf kan laten staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Instellen in Active Sync. Kun je aangeven of afspraken tot een maand terug of langer of allemaal blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bingo!!,

thanks 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is dat beamen/uistralen eigenlijk?? net zo iets als infra rood en bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:05

MaDLiVe

.-Observer-.

Dat is infrarood :) (of tegenwoordig zelfs bluetooth)

Ik heb een S710 tegen een kleine prijs kunnen benaderen. Heb zelf al een touch maar miste de solide knopjes gewoon. Ik ben dus even aan het bekijken wat beter bevalt. De interface is wel erg wennen behalve looks doet het niets aan als wm6 prof. wat op pda's met een touchscreen draait. Het is allemaal wel sneller. Echter liep ik al snel tegen incombatibility issues met software aan die ik momenteel op met touch gebruik. Zo is Pocket Informant totaal useless, erg jammer want de default agenda is best treurig.
Heeft iemand andere opties die wel met deze telefoon zouden samenwerker?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

op de touch draait een pocket pc versie van WM. Op de s710 draait de smartphone versie....misschien kun je die versies downloaden van je software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de nieuwste rom geinstalleerd.. Heel even deed hij t niet maar nu gelukkig wel :)

wel jammer dat ik alles opnieuw moet instellen maarja dat is zo gebeurd,

wel 1 dingetje.... ik internet weleens wia wifi, gratis dus. maar als ik mijn wifi uitzet heb ik nog steeds internetverbinding :S

maar heb helemaal niks ingesteld om via de provider betaald te kunnen internetten, ben nu dus bang dat ik toch betaal voor mijn internet... hoe kom ik hierachter en zet ik de mogelijkheid om via de provider te internetten uit?
:o

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2008 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkeman
@bartoo:
Ik zag opeens ook het icoontje van GPRS bij mn telefoonstatus staan toen mn wifi wegviel (zonder GPRS te hebben ingesteld oid, stond al standaard op mn simkaart), oplossing voor mij was gewoon alle GPRS-accounts (start=>instellingen=>verbindingen=>GPRS) verwijderen. (ik hoef toch geen gprs) Als nu mn wifi wegvalt laadt ie in ieder geval geen GPRS meer bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er over te denken dit toestel aan te schaffen.

Kan iemand mij iets vertellen over de gemiddelde accuduur van het toestel met push mail aan? Via gprs, zonder wifi.

Ik heb verder totaal geen ervaring met internetten op zo'n dingetje. Gaat dit nog een beetje snel? of zit je een half uur te wachten tot er een pagina geladen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
GAEvakYD schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 14:19:
[...]

hmmm lekkere functionaliteit om op te vertrouwen als je je moet vliegtuig moet halen 'smorgens. :/ :/

Toch maar die damm old wekker in de koffer doen.
Het alarm helemaal weghalen, en de telefoon opnieuw opstarten deed bij mij wonderen. Nu werkt het weer.... Maar wel aparte functionaliteit...

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand deze Navigon Mobile Navigator 6 Windows Mobile Europa
al draaien op zijn s710
Hoe zijn de ervaringen
snelheid opstarten
uit adresboek navigeren enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 22:46:
Ik zit er over te denken dit toestel aan te schaffen.

Kan iemand mij iets vertellen over de gemiddelde accuduur van het toestel met push mail aan? Via gprs, zonder wifi.

Ik heb verder totaal geen ervaring met internetten op zo'n dingetje. Gaat dit nog een beetje snel? of zit je een half uur te wachten tot er een pagina geladen is?
de eerste let ik nooit zo op, maar met wifi aan of continu push mail gaat het wel sneller.
de 2e: wifi werkt prima, als je een fatsoenlijke wifi connectie hebt gaat het mooi snel. Niet vergelijkbaar met gprs, zit zelf op 20mbit thuis en dat gaat gewoon snel met mobiele websites. Websites op full formaat gaan wat langzamer maar dat ligt meer aan de engine van de telefoon denk ik dan de verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkeman
Ik heb nu sinds zaterdag deze telefoon, maar heb grote problemen met de batterij. Nadat ik de telefoon heb gekocht heb ik er gelijk de nieuwste firmware gehaald van de htc-site en deze geinstallerd. Als al het veel verbruikende uit staat (dus geen wifi, bt of andere programma's op de achtergrond), gaat er zo'n 10% van m'n batterij per uur af. Ik heb geen last van de backlightbug, en alle instellingen wat betreft schermactiviteit staan op z'n laagst.
Nu snap ik dat die 7 dagen standby niet haalbaar zijn, maar 48 uur is toch wel het minimum als je alle functies uitzet. (wat trouwens niet mijn bedoeling is, maar anders houdt de batterij het nog minder lang uit)

Iets opmerkelijks trouwens, toen ik de de doos van mn telefoon opende zat de batterij al in de telefoon en deze was volgens energiebeheer 40% opgeladen, terwijl in de handleiding staat vermeld dat de batterij er in moet worden gestopt voor gebruik. Tevens zat de telefoon niet in folie verpakt, er zit een klein krasje op het scherm (op zich geen probleem en amper zichtbaar, maar hij zit er wel en viel me gelijk op) en ook de oplader zat niet goed in het plastic verpakt.
Op een filmpje op youtube (http://www.youtube.com/watch?v=NRvghsn8Joc) wordt de doos uitgepakt, en zitten de batterij, telefoon en oplader los in de doos ingepakt in folie (bij mij dus niet het geval). Was dit bij jullie wel allemaal gewoon ingepakt? (en dus geen half geladen batterij in de telefoon)

Ligt het toch aan mn instellingen (moet ik bijvoorbeeld eens proberen terug te gaan naar de originele firmware, en kijken of het probleem van de batterij er dan nog steeds is), of heeft belcompany mij gewoon een telefoon gegeven die al was ingeruild?
Ik begin steeds meer te denken aan het laatste, en dat het slimmer is als ik deze telefoon gewoon ga ruilen...

Alvast bedankt in ieder geval :)

Edit: afgelopen uur stond de telefoon op FlightMode, in dat uur is er geen enkele procent stroom verbruikt. Sinds flightmode weer uit staat (10 minuten terug uitgezet), is er alweer 2% stroom verbruikt...

[ Voor 5% gewijzigd door Frenkeman op 19-02-2008 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Als je het toestel nieuw gekocht hebt en de accu zat er al in dan zou ik terug gaan. Die hoort namelijk los erbij te zitten. Accu kan wel al een beetje opgeladen zijn bij eerste gebruik maar als ik jou verhaal zo lees heb je een gebruikt toestel gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Ik zou gelijk terug gaan, alles hoort apart verpakt te zijn.
Dat was het bij mij ook en alles werkt goed, kan ongeveer 3 dagen doen met een volle accu (Heb thuis altijd wifi aan en luister regelmatig via windows media player naar de radio).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om de telefoon op stil te zetten voor in de nacht met uitzondering van 1 nummer ? Snachts word ik vaak gebeld en dan heb ik mijn telefoon op stil maar mocht een bepaald nummer bellen dan wil ik het toch graag horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
nog 2 verbeterpunten in de rom upgrade:

-niet meer vastlopen bij dichtschuiven en snel iets indrukken
-sms bug opgelost> sms getypt drukt verzenden knopje licht op maar doet niks... opnieuw opstarten hielp niets alleen batterij eruit batterij erin en opnieuw opstarten hielp... voor even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb op mijn s710 auto keylock van maniac's geinstaleerd en deze geeft problemen met tomtom mobile 5.2
heb ook de nieuwe versie geinstaleerd en als ik tomtom gebruik gaat mijn scherm naogeveer aantal seconden uit(zwart)
heeft iemand hier ook ervaring mee of heeft iemand een oplossing of een ander programma
zefs mits betaling

• OutofFocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-08 21:24
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 18:45:
Heb op mijn s710 auto keylock van maniac's geinstaleerd en deze geeft problemen met tomtom mobile 5.2
heb ook de nieuwe versie geinstaleerd en als ik tomtom gebruik gaat mijn scherm naogeveer aantal seconden uit(zwart)
heeft iemand hier ook ervaring mee of heeft iemand een oplossing of een ander programma
zefs mits betaling
Je kan in Keylock bij 'Uitzonderingen' instellen voor welke programma er niet gelockt moet worden. TomTom mobile staat daar zelfs bij.
Verder moet je bij de instellingen van het Beginscherm de time-out op 'nooit' zetten.
Dan zou het goed moeten gaan.

• OutofFocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-08 21:24
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 19:26:
Heeft er iemand deze Navigon Mobile Navigator 6 Windows Mobile Europa
al draaien op zijn s710
Hoe zijn de ervaringen
snelheid opstarten
uit adresboek navigeren enz...
Ik heb verschillende downloads van Navigon geprobeerd maar die waren allemaal voor PPC.
Die versie installeert niet en is dus ook niet te testen

Verwijderd

Ik heb een Orange SPV650 (HTC710) Windows Mobile 6. Synchronisatie werkt prima, maar als ik in ActiveSync op de knop 'verkennen' klik, krijg ik niet de mappen van 'mijn apparaat' maar c:\

Ik google me suf op het onderwerp, maar kan er niet of nauwelijks iets over vinden.. Het lijkt misschien wel op het probleem dat Tankiej hier eerder beschreef al loopt de boel bij mij niet vast, maar kan'ie mijn mobiel gewoon niet vinden, denk ik.

Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

staat er in je verkenner ook niet Windows mobiel apparaat? je hoeft namelijk niet perse via active sync...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Als ik op verkennen klik bij ActiveSync kom ik wel op mijn telefoon.
Zoals Preotorian_ al zei, staat hij wel bij Deze computer of Verkenner?

Wat bij mij heeft geholpen, kan natuurlijk dat het hier niet helpt maar je kan het altijd proberen, is bij Instellingen naar Verbindingen gaan en dan Meer... Dan kom je bij USB aan PC, standaard staat er daar een vinkje voor 'Geavanceerde netwerkfunctionaliteit inschakelen'. Die heb ik bij mij weg gehaald, daarna had ik geen enkel probleem meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is exact het probleem inderdaad: mijn verkenner toont mijn telefoon ("mobiel apparaat") niet..
MAar als ik Pretorian_ goed begrijp, heeft het niets te maken met active sync?

@Tankiej: ik gebruik activesync 4.5 en zie bij bestand -> verbindingsinstellingen niet de instelling netwerkfunctionaliteit, waar jij het over hebt.. kan alleen nog "verbindingen toestaan voor COM1" maar als ik dat doe, loopt AS meteen daarna vast..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Oh sorry, ik bedoelde op de telefoon. Niet bij ActiveSync :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Nou ja je moet wel verbonden zijn via USB, maar wat ik bedoelde was: stel nou dat er bij active sync iets mis is bij de link naar verkenner, dan kun je nog ff checken als je los van active sync verkenner opstart of je telefoon ook niet in de lijst van harde schijven e.d. genoemd wordt. Als ie daar ook niet staat dan ben ik uitgepraat ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik heb mijn 710 via KPN, met een nederlandse WM6, is WM na de ROM update van de HTC site nog steeds in het Nederlands te zetten?

Oh ja ik heb nu ook de HTC grey theme geïnstalleerd. Kun je die plaatjes van het weer ook ergens wijzigen, de bestanden heb ik wel gevonden maar ik mag ze niet overschrijven door aangepaste afbeeldingen.

[ Voor 44% gewijzigd door CAP-Team op 24-02-2008 00:15 ]

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Laatst online: 11-09 17:40
Hoe vervang je de plaatjes? Via ActiveSync of via de Explorer van het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Allebei geprobeerd, ze lijken in gebruik te zijn.
Ze staan in de Windows map.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Ze zijn ook in gebruik als je je telefoon gewoon aan hebt en die theme gekozen hebt.
Probeer het eens als je een ander theme geselecteerd hebt, dan zijn die plaatjes niet in gebruik als het goed is :)

En ja, hij is nog steeds in het Nederlands na de ROM update :)

[ Voor 14% gewijzigd door Tankiej op 24-02-2008 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

birdibird schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 10:02:
HTC live homescreen zoals op de S730, met smartmonitor en mru:

[afbeelding]

download hier

-kopieer HTC Live Home(grey)_mru.home.xml en de HTC Live Home(grey) map naar \Application Data\Home op je Vox.

-Je moet eerst lcd1.54, monitorplug en GregoryHTCHomeN (cabs vind je in de zip) installeren en je Vox herstarten voordat je de homescreen kan selecteren

Volg de instructies in de readme.txt!

zie ook dit draadje op modaco.
Mooie look, werkt goed wel traag.
Juist geïnstalleerd. Zal je binnen kort laten weten of ik al terug wil veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-08 22:03
Heb sinds gisterenavond het volgende probleem. Mijn keypadje aan de voorkant werkt nog maar deels, de onderste helft heeft laten afweten. Verder doet de K het niet meer op het uitschuifbare toetsenbord. Schijnbaar was een smsje in een regenbui niet een heel goed idee, maar hiervan mag zo'n telefoon toch niet deels ophouden te functioneren.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
Beekforel schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 21:11:
Van:
[afbeelding]

Via:
[afbeelding]

Naar:
[afbeelding]

Ik zou het nooit weer doen, wat een hells karwei. Resultaat ziet er wel gelikt uit maar kan niet zeggen dat het er echt beter op geworden is. De toetsen gaan wat zwaarder enzo. Het nieuwe keypad was ook anders, er ontbraken klemhaakjes die aan de vorige wel zaten. Met wat Loctite vastgezet. :X

Oh ja, microsd rubbertje afdekding bewust weggelaten, liever een gat dan zo'n stom stukje wat er de hele tijd naast flubbert.
Kan jij me misschien een hele korte beschrijving geven van hoe je dat keypad wegkrijgt? Want een paar toetsen zijn gestopt met werken, ik vermoed toch misschien wat vocht of vuil eronder. Dus wil er graag een kijkje onder nemen. Maar merkte al wel dat je t keypad niet zomaar wegtrekt, en misschien dat het mogelijk is zónder eerst het complete toestel te ontmantelen volgens de handleiding.

[ Voor 4% gewijzigd door vanWalsum op 26-02-2008 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xarzo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-08 17:12
Als je internet opstart krijg je gelijk dat scherm met favorieten en ook een zoek functie. Alleen zoek je hiermee op live en dat wou ik veranderen naar google. Na heel veel geknoei ben ik er eindelijk achter gekomen hoe ik het kan veranderen naar google. (Tis heel simpel) Als er belangstelling voor is dan wil ik wel posten hoe het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

nou, ga je gang ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vervolg op mijn post van afgelopen vrijdag..

Synchroniseren via Active Sync werkt nog steeds prima, maar vanuit AS op 'verkennen' klikken, levert me niet de map 'Mobiel apparaat' op.. Met andere woorden: die map ontbreekt / wordt niet getoond in de verkenner. Ook niet als ik gewoon via Mijn computer kijk. Hoe zorg ik ervoor dat die map alsnog door mijn pc wordt getoond of geinstalleerd?

Ik heb de firewall al uit gezet, zonder resultaat
Partnership verwijderd en opnieuw opgezet, zonder resultaat

In mijn (pc) registry verder nog een variable gevonden met een wat vreemde naam:
value name: {000214A0-0000-0000-C000-000000000046}
value data: Mijn op Windows Mobile gebaseerd apparaat
Geen idee of dit wat betekent.. Is de value name vernaggeld en wordt de map daarom niet getoond? Moet de value name anders zijn?

any ideas..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veritas
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:27

Veritas

concedo nulli

Xarzo schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 18:47:
Als je internet opstart krijg je gelijk dat scherm met favorieten en ook een zoek functie. Alleen zoek je hiermee op live en dat wou ik veranderen naar google. Na heel veel geknoei ben ik er eindelijk achter gekomen hoe ik het kan veranderen naar google. (Tis heel simpel) Als er belangstelling voor is dan wil ik wel posten hoe het moet.
Posten dan! ;)

P.S. Ik heb ook m'n ROM maar eens geupdate. Van 1.15 naar 1.34 :o

[ Voor 7% gewijzigd door Veritas op 27-02-2008 19:41 ]

Verwijderd

Vraagje dat waarschijnlijk al vaak is langsgekomen:

Ik heb net ontdekt dat mijn ganse agenda voorafgaande aan deze week is gedelete sinds ik gistere mijn nieuwe s710 heb gesynced met outlook agenda!? Iemand enig idee hoe ik dat kan voorkomen want dit is echt wel klote!

Thanks

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

vanWalsum schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 14:15:
[...]

Kan jij me misschien een hele korte beschrijving geven van hoe je dat keypad wegkrijgt? Want een paar toetsen zijn gestopt met werken, ik vermoed toch misschien wat vocht of vuil eronder. Dus wil er graag een kijkje onder nemen. Maar merkte al wel dat je t keypad niet zomaar wegtrekt, en misschien dat het mogelijk is zónder eerst het complete toestel te ontmantelen volgens de handleiding.
Nee, zonder het hele toestel de demonteren is het niet te doen.
Aan het originele keypad zitten "haakjes" waarmee die was zit. Verder zit e.e.a. aan elkaar geplakt. Ik raad het je af om er iets aan te doen.

• vanWalsum
Beekforel schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:51:
[...]

Nee, zonder het hele toestel de demonteren is het niet te doen.
Aan het originele keypad zitten "haakjes" waarmee die was zit. Verder zit e.e.a. aan elkaar geplakt. Ik raad het je af om er iets aan te doen.
Ik heb het toestel een stuk uit elkaar gehaald volgens de repair manual. Maar er was niks geen vuil of wat te zien. Nou stond ik vanmiddag te tanken, en drukte op de 8, en opeens een reactie! dus probeer snel wat letters van het toetsenbord, en ze werkten ookweer. Echt merkwaardig! Maar top, want het is en blijft een fijn toestel, en je houd weer wat meer geld over voor benzine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
werkt TT6 al op de S710?
Is er al een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
M3 SMGII schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 20:22:
werkt TT6 al op de S710?
Is er al een oplossing voor?
Doe zelf aub eens wat meer moeite voordat je je vraag hier neer plempt. Met een beetje eigen onderzoek heb je het antwoord zo gevonden.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Hoe is voor jullie mogelijk om met een non-branded telefoon op Vodafone Live! portal te komen? met internet explorer? Hoe krijg ik het werkend?

vanpeltje

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste