Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimgubbels
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-07 09:30
vanpeltje schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 12:19:
Hoe is voor jullie mogelijk om met een non-branded telefoon op Vodafone Live! portal te komen? met internet explorer? Hoe krijg ik het werkend?
Zelf zoek ik ook al maanden naar deze mogelijkheid, tot op heden niet gelukt. Ik wacht met spanning af of iemand ons kan helpen.

Jim 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genesisfm
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:24
Ik sinds vrijdag HTC S710 maar kan niet op internet komen (KPN flex)...
Het probleem is dat ik telkens een inlogscherm krijg met login gegevens en domein :S
Zelfs bij thephonehouse kregen ze het niet voor elkaar...
Zijn er mensen hier met dezelfde problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-09 10:14
zijn er mensen hier die VoIPen (native voip support van wm6) ??

ik heb zelf een I600 maar dit is ook een smartphone met wm6.. ben opzoek naar een aantal antwoorden

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:35
knights16 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 10:07:
zijn er mensen hier die VoIPen (native voip support van wm6) ??

ik heb zelf een I600 maar dit is ook een smartphone met wm6.. ben opzoek naar een aantal antwoorden
Er is een "pakket" waarmee je de VoIP van WM6 kan enablen/installeren. Die kan automatisch al je gesprekken via je SIP laten lopen als je GSM eruit ligt, of gewoon altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Sypher schreef op maandag 03 maart 2008 @ 10:24:
[...]

Er is een "pakket" waarmee je de VoIP van WM6 kan enablen/installeren. Die kan automatisch al je gesprekken via je SIP laten lopen als je GSM eruit ligt, of gewoon altijd.
Ik ben bekend met dit pakket... ook ben ik druk lezende op het forum van (http://forum.xda-develope...oipbuster+_Setup&page=110)
alleen loop ik tegen een aantal problemen aan, en ik hoopte dat er hier gebruikers waren die hun ervaring/expertise hierop konden geven.

Het installeren, configueren en het verbinding maken met me voip dienst (voipbuster) gaat goed, ik kan via wifi outbound calls maken.. hoor de partij kraakhelder (via alleen me headset) alleen ik wordt niet gehoord.. lijkt op een soort routing probleem van de microfoon..

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:30
Ik heb Skype op mijn S710 staan, het programma werkt goed, heb alleen nog niet geprobeerd of het bellen ook goed werkt. Zal dat binnenkort eens gaan proberen :)
genesisfm schreef op zondag 02 maart 2008 @ 22:34:
Ik sinds vrijdag HTC S710 maar kan niet op internet komen (KPN flex)...
Het probleem is dat ik telkens een inlogscherm krijg met login gegevens en domein :S
Zelfs bij thephonehouse kregen ze het niet voor elkaar...
Zijn er mensen hier met dezelfde problemen?
Ik denk dat je daarmee bij KPN moet zitten, probeer daar eens een mailtje heen te sturen o.i.d. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-08 21:24
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:24:
Vraagje dat waarschijnlijk al vaak is langsgekomen:

Ik heb net ontdekt dat mijn ganse agenda voorafgaande aan deze week is gedelete sinds ik gistere mijn nieuwe s710 heb gesynced met outlook agenda!? Iemand enig idee hoe ik dat kan voorkomen want dit is echt wel klote!

Thanks
In het 'Detail' stuk van Active Sync kun je op het 'Information Type' rechtsklikken en dan de instellingen voor o.a. de agenda of de PC wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:09
Hoeveel kleuren heeft het TFT-scherm nu eigenlijk? Vind de ene keer 65k en de andere keer 256k in reviews:s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
In de handleiding van de S710 staat 65k, en dat lijkt me toch wel redelijk betrouwbaar :)

[ Voor 5% gewijzigd door Tankiej op 03-03-2008 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Tankiej schreef op maandag 03 maart 2008 @ 17:07:
In de handleiding van de S710 staat 65k, en dat lijkt me toch wel redelijk betrouwbaar :)
Ok, bedankt.

Ben ook aan het uitkijken voor een S710 maar de S710 heeft 'slechts' 65k terwijl er andere smartphones zijn met 16bit's kleuren. Is dit geen gemis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Vos

AFCA

Pak een S710 in een winkel en beoordeel zelf? Ik vind foto's en filmpjes een prima kwaliteit hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genesisfm
Tankiej schreef op maandag 03 maart 2008 @ 14:08:
Ik heb Skype op mijn S710 staan, het programma werkt goed, heb alleen nog niet geprobeerd of het bellen ook goed werkt. Zal dat binnenkort eens gaan proberen :)

[...]

Ik denk dat je daarmee bij KPN moet zitten, probeer daar eens een mailtje heen te sturen o.i.d. :)
Idd opgelost thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNdM
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

MaNdM

1000-dingen-doekje

Ik heb alle posts doorgelezen vanaf het punt waar de nieuwe rom voorbij komt. Een ding is me nu nog niet helemaal duidelijk. Wordt het toestel nou merkbaar sneller?

Ik heb het toestel zakelijk (via werk) en vind het ding af en toe irritant langzaam reageren. Verder heb ik problemen met de sync van afspraken en de exchange server. Soms komen de afspraken gewoon niet over. Weet iemand of dit toevallig ook aangepakt is?

To be determined...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:39
Vraagje:

Mis je bij deze telefoon de touch screen niet?
Kan er 1 kopen voor een schappelijk bedrag, maar vraag me af of ik dan het touchscreen niet ga missen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Heb voorheen een HP iPAQ 5550 (gewone PDA) gehad, en heb nu een S710. Moet zeggen dat je het niet mis, ik niet tenminste.

Soms misschien op internet / qua schermgrootte (in vergelijking met m'n oude full-blown pda) maar over het algemeen mis ik het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNdM
  • Nu online

MaNdM

1000-dingen-doekje

stimpyrulez schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 12:51:
Vraagje:

Mis je bij deze telefoon de touch screen niet?
Kan er 1 kopen voor een schappelijk bedrag, maar vraag me af of ik dan het touchscreen niet ga missen :S
Persoonlijk mis ik het niet. Het is natuurlijk wel erg afhankelijk van je eigen voorkeur. Ik denk dat als je voorheen altijd met een touchscreen gewerkt hebt dat het even wennen zal zijn, maar uiteindelijk kan je hetzelfde natuurlijk.

To be determined...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Hoe zijn de toetsen van het toestel? Luid, zacht, hard?

Kan deze smartphone dienen als volwaardige MP3-speler? M'n huidige MP3-speler loopt op z'n laatste beentjes dus zou deze telefoon als 'redder' komen.
Dat er geen speciale multimedia knoppen zijn, vind ik niet zo erg maar toch een vraag erover:

Als ik er een paar muziek albums op zet, kan ik dan 1 specifiek album laten afspelen? Kan ik alle liedjes door elkaar laten afspelen ongeacht op welk album ze staan? Is er een Shuffle, Repeat functie aanwezig?

Is de Stand-by duur van 188u voldoende om intensief gebruik te maken van de smartphone?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
MaNdM schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 13:09:
[...]

Persoonlijk mis ik het niet. Het is natuurlijk wel erg afhankelijk van je eigen voorkeur. Ik denk dat als je voorheen altijd met een touchscreen gewerkt hebt dat het even wennen zal zijn, maar uiteindelijk kan je hetzelfde natuurlijk.
Dankje voor de reacties.

Wat ik zo kon vinden kan er alleen Tomtom 5.2 op, maar kan deze (tomtom 5.2 dan) ook overweg met tomtom 6 kaarten (lijkt me van niet hoor). Want tomtom 6 werkt er toch niet op?

Is hij verder goed stabiel? Niet dat je eens in de 2 weken of hem moet resetten (zoals ik nu af en toe heb met mijn HTC S100 (was het dacht ik))

(sorry voor de vragen, normaal zou ik het allemaal opzoeken, maar kan er 1 kopen voor +/- 200 euri, helemaal nieuw namelijk)

[ Voor 8% gewijzigd door stimpyrulez op 04-03-2008 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de nieuwe rom geinstalleerd en merk gelijk dat de batterij een stuk langer meegaat.

Toch merk ik nog dat internet nog steeds retetraag is. Krijg heel vaak de melding als ik een pagina ophaal dat het adres niet gevonden kan worden. Ik heb thuis hier 54mbps up en down. Heb nu alle profielen van gprs eruit gegooid dus hij gaat nu echt via wi-fi.

Als ik de verbindingstatus bekijk zie ik iets staan over Tx verhouding en rx verhouding staan. Weet iemand wat dat is.

Hij staat bij mij meestal op tx verhouding 54mbps en rx verhouding 1mbps.

Zijn er verder dingen die ik kan controleren.

Nu ik de gprs profielen eruit heb gegooid werkt windows update niet meer. Krijg de volgende melding
"Er kan geen verbinding worden gemaakt om uw server bij te werken. Controleer uw gegevensinstellingen en controleer of de datum en tijd van het apparaat juist zijn ingesteld."

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2008 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een programmaatje waarmee ik kan regelen dat mn led lichtje knippert wanneer ik een oproep gemist heb of een berichtje binnen heb? Mijn vorige telefoon had dat en was wel super relaxed namelijk......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNdM
  • Nu online

MaNdM

1000-dingen-doekje

Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 19:04:
Ik heb de nieuwe rom geinstalleerd en merk gelijk dat de batterij een stuk langer meegaat.
Hoe is de algemene ervaring van het toestel nu? Is het in gebruik nu sneller geworden?

To be determined...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
Stancke schreef op maandag 03 maart 2008 @ 18:33:
[...]

Ok, bedankt.

Ben ook aan het uitkijken voor een S710 maar de S710 heeft 'slechts' 65k terwijl er andere smartphones zijn met 16bit's kleuren. Is dit geen gemis?
psst, 16 bit is 65k

2^16 = 65535
wat werkt marketing toch goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Remus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:25
stimpyrulez schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 14:44:
[...]

Dankje voor de reacties.

Wat ik zo kon vinden kan er alleen Tomtom 5.2 op, maar kan deze (tomtom 5.2 dan) ook overweg met tomtom 6 kaarten (lijkt me van niet hoor). Want tomtom 6 werkt er toch niet op?

Is hij verder goed stabiel? Niet dat je eens in de 2 weken of hem moet resetten (zoals ik nu af en toe heb met mijn HTC S100 (was het dacht ik))

(sorry voor de vragen, normaal zou ik het allemaal opzoeken, maar kan er 1 kopen voor +/- 200 euri, helemaal nieuw namelijk)
Tom Tom 6 werkt er ook op hoor, je hebt wel een fake cursor nodig.

geen problemen met stabiliteit, nog maar 1 keer de batterij er moeten uithalen op de 10 maanden dat ik em heb omdat ie gecrashed was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
De_Remus schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 08:42:
[...]

Tom Tom 6 werkt er ook op hoor, je hebt wel een fake cursor nodig.

geen problemen met stabiliteit, nog maar 1 keer de batterij er moeten uithalen op de 10 maanden dat ik em heb omdat ie gecrashed was
Dat klinkt wederom wel goed. Denk dat ik hem wel ga kopen (als die gene hem nog heeft).
En dan maar eens effe indiuken over dat fake cursor gebeurden.

Maar een nieuwe ROM er opzetten? Kan dat altijd, ondanks simlock of zo (zag al wel dat je die kon verwijderen)?
Of maakt het dan nog uit of ie van vodavone of een andere provider is geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
heeft iemand een linkje voor die fake cursor utility ?

[ Voor 6% gewijzigd door knights16 op 05-03-2008 10:55 . Reden: beetje googlen does the trick. ]

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xarzo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-08 17:12
Ill-Skillz schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 17:16:
[...]

Posten dan! ;)

P.S. Ik heb ook m'n ROM maar eens geupdate. Van 1.15 naar 1.34 :o
Sorry dat het zo lang duurde.
Hierbij dan hoe je google kunt gebruiken als standaard zoekmachine.

1. Download Mobile Registry editor hier
2. Open de registry editor
3. Ga naar key: HKCU/Software/Microsoft/Internet Explorer/Main
4. Open "Search Page"
5. Verander de text in: http://www.google.nl/m/search?mrestrict=xhtml&q=%s&btnG=Zoeken&site=search
6. Sluit af en start internet. Alles zou nu moeten werken.

Je kunt elke zoekmachine gebruiken die je wil. De zoekterm is de %s in http://www.google.nl/m/search?mrestrict=xhtml&q=%s&btnG=Zoeken&site=search

Succes

edit:
Om de 1 of andere reden kapt ie de text af. Als je rechtermuisknop doet en dan eigenschappen dan staat daar de complete link.

[ Voor 7% gewijzigd door Xarzo op 05-03-2008 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-11-2017
rom upgrade is zeker aan te raden, batterijleeftijd weet ik niet of deze verbeterd is, de stabiliteit in zn geheel zeker wel.

niet meer vastlopen bij iets opstarten en tegelijkertijd open/dicht schuiven

niet meer moeilijk doen bij smssen verzenden drukken en net lijken of de knop werkt maar niets verzenden.

vind hem nu perfect draaien@ 252 mhz overlocked

touchscreen mis ik wel een beetje, bijv met scrollen door een webpagina of iets selecteren/copy pasten ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo. Mijn HTC s710 belt sinds vandaag niet goed meer. Als ik iemand bel dan hoor ik niks, ook niet dat de telefoon overgaat of iets dergelijks. Degene die opneemt hoort ook niks van mij. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn? En hoe ik dit zou kunnen verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam er met de mooie maniacs autokeylock achter dat de telefoon denkt dat ik de headset erin heb zitten. Dat heb ik uiteraard niet. Heb ik iets verkeerd ingesteld perongeluk of doet de telefoon wat fout? Ik zou niet weten welke instelling ik om moet zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 01:32:
Ik kwam er met de mooie maniacs autokeylock achter dat de telefoon denkt dat ik de headset erin heb zitten. Dat heb ik uiteraard niet. Heb ik iets verkeerd ingesteld perongeluk of doet de telefoon wat fout? Ik zou niet weten welke instelling ik om moet zetten..
Misschien een keer je headset erin en eruit halen?
Zodat de software hem weer van de headset functie af kan halen.
Of een keer resetten (soft), dan kan het probleem ook wel verholpen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stimpyrulez schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 07:16:
[...]

Misschien een keer je headset erin en eruit halen?
Zodat de software hem weer van de headset functie af kan halen.
Of een keer resetten (soft), dan kan het probleem ook wel verholpen zijn.
Headset erin en eruit halen werkt niet helaas. En hoe doe je een soft reset dan, kan alleen maar vanalles vinden over een hard reset. (telefoon uit- en aanzetten werkt trouwens ook niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 08:09:
[...]

Headset erin en eruit halen werkt niet helaas. En hoe doe je een soft reset dan, kan alleen maar vanalles vinden over een hard reset. (telefoon uit- en aanzetten werkt trouwens ook niet)
Weet zo niet (aangezien ik 'nog" geen S710 heb.
Maar haal anders de accu er even af, dat heeft hetzelfde effect (mocht het helpen dan).
(heb zoiets ook ooit gehad met mijn HTC S100)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raalterjeroen
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-04 22:36
vanpeltje schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 23:47:
weet iemand hoe ik mijn S710- contacten kan beheren via mn pc?
Jeyo mobile companion 2.0 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg, ik zit met een probleem. Alle applicaties worden automatisch na 10 seconden geminimaliseerd.. Nogal onhandig af en toe. Ik heb gezocht naar waar ik dat uit kan zetten maar kom er niet achter. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raalterjeroen
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-04 22:36
Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 16:08:
Zeg, ik zit met een probleem. Alle applicaties worden automatisch na 10 seconden geminimaliseerd.. Nogal onhandig af en toe. Ik heb gezocht naar waar ik dat uit kan zetten maar kom er niet achter. Iemand een idee?
waarschijnlijk bij je instellingen en dan energiebeheer ?....
of
bij instellingen en dan beginscherm (timeout) ?

waarschijnlijk staat een van deze te laag .... (10 Sec. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

instellingen -> beginscherm -> time-out
was het idd, gefixt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batterij eruit halen werkt ook niet, aan- en uitzetten ook niet, de telefoon blijft denken dat ik de koptelefoon ehb aangesloten. Ook aansluiten op computer, oplader, koptelefoon zelf, werkt allemaal niet.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
Mijn HTC S710 heeft een vervelend probleem. Ik krijg maar geen bereik.
er staat steeds "zoeken...." geen netwerk dus helemaal geen bereik. Met een andere simkaart hetzelfde probleem.
Weten jullie een oplossing of enige raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
Nou sinds gister een nieuwe S710 gekocht (voor 190 euri ;) ).
Gister eerst effe de nieuwste rom er opgezet van HTC.
En daarna geflashed naar de Dr. Gizmo (dacht ik, ben effe de naam kwijt).
Deze werkt tot op heden lekker.
Hij is voor mijn gevoel een stuk sneller. Effe de nederlandse taal weer geinstalleerd en T9.
Maar de ned. taal is niet helemaal op alle plaatsen goed doorgevoerd.

Verder even vraagje over wifi.
Als ik via de buurman in log (on beveiligd netwerk), kan ik gewoon het internet op komen.
Ga ik via mijn eigen router, met beveiliging, kan ik niet internetten? :S
Ik heb bijna geen wijzigingen vergeleken met de onbeveiligde verbinding, alleen het wachtwoord voor de WPA-PSK verbinding via AES. Maar de rest is zo goed als hetzelfde (netwerk type: internet).
Tevens maakt hij wel verbinding met het netwerk, maar alleen hij haalt geen gegevens op :?.

Iemand een idee?

En kan ik ergens instellen dat ik alleen mag internetten via een WIFI verbinding, en niet via GPRS (aangezien me dat anders veel geld gaat kosten ;) )

Albast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genesisfm
GPRS gegevens eruit gooien :D dan komt ie niet meer op GPRS hoor.

Btw krijg tomtom niet geinstalleerd (test versie :S )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
genesisfm schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 00:51:
GPRS gegevens eruit gooien :D dan komt ie niet meer op GPRS hoor.

Btw krijg tomtom niet geinstalleerd (test versie :S )
Als je tomtom wil installeren moet je eerst effe een programmatje draaien.
*knip* (er staan te veel twijfelachtige zaken in die URL) staan een paar programma's die je nodig hebt (SDA_app unlock).

Dan kan je gewoon tomtom 6 installeren.

Met het programma fakecursor, kan je de instellingen "makkelijker" aanpassen.
Maar moet zeggen (na een avond proberen), dat ik nog niet echt te vreden ben over tomtom 6.

de buttons werken slecht. In het menu kan je gewoon met de 4 punt knop navigeren door het menu, maar als je keuze moet gaan maken (bijv. de com poorten van BT GPS, dan werkt omhoog en laag niet :S ).
tevens werkt het toetsenbord ook niet geweldig, aangezien hij niet als qwerty staat.

Dus als er mensen zijn die tomtom wel goed werkend hebben, kunnen die dan een kleine tutorial of zo plaatsen? (of een link naar een goede tutorial, over hoe de buttons in te stellen en zo).

[ Voor 5% gewijzigd door pven op 10-03-2008 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn telefoon is laast een beetje vochtig geworden tijdens het skien. Niet extreem nat, maar vochtig. Vervolgens bleef de telefoon omhoog scrollen. Daarom heb ik de batterij verwijderd en de telefoon opnieuw opgestart, om er vervolgens achter te komen dat de knoppen nu geheel niet meer werken (zowel het uitschuifbare toetsenbord als het numpad) Ik kan mijn pincode dus niet invoeren en kan niks meer met de telefoon. Het numpad wordt ook niet meer verlicht. Ik heb de telefoon uit elkaar gedraaid om de verbindingen te controleren (numpad naar printplaat) maar dat zat allemaal netjes vast. Nu heb ik het idee dat door het vocht het numpad beschadigd is. Deze kan ik (helaas inclusief gehele spare case) bestellen maar dit is vrij prijzig. Dus heeft iemand een idee hoe ik kan controleren of dit inderdaad het probleem is? Of heeft iemand verstand van die numpads? Kan dit probleem door vocht ontstaan zijn? Hoe komt het dat ook het uitschuifbare toetsenbord niet meer werkt terwijl deze wel wordt verlicht (krijgt dus wel stroom)?

Alvast bedankt!

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 10-03-2008 14:29 . Reden: aanhef en groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genesisfm
stimpyrulez schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 12:28:
[...]

[mbr]*knip* (er staan te veel twijfelachtige zaken in die URL)[/mbr] staan een paar programma's die je nodig hebt (SDA_app unlock).

Maar moet zeggen (na een avond proberen), dat ik nog niet echt te vreden ben over tomtom 6.

de buttons werken slecht. In het menu kan je gewoon met de 4 punt knop navigeren door het menu, maar als je keuze moet gaan maken (bijv. de com poorten van BT GPS, dan werkt omhoog en laag niet :S ).
tevens werkt het toetsenbord ook niet geweldig, aangezien hij niet als qwerty staat.

Dus als er mensen zijn die tomtom wel goed werkend hebben, kunnen die dan een kleine tutorial of zo plaatsen? (of een link naar een goede tutorial, over hoe de buttons in te stellen en zo).
Ik heb het probleem dat TomTom de mappen niet ziet :S erg wazig dus... Bedankt voor de info... mocht je nog meer tips hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
genesisfm schreef op maandag 10 maart 2008 @ 14:59:
[...]

Ik heb het probleem dat TomTom de mappen niet ziet :S erg wazig dus... Bedankt voor de info... mocht je nog meer tips hebben :)
ergens gelezen dat je het anders in de map /my documents/ moet zetten.
Zou bij sommige werken.

Zou zeggen, even kijken bij xda forum en dan onder de "Vox" (als ik het mag zeggen :? , anders moet de Mod het maar weghalen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Hebben jullie dat ook dat, nadat je een gesprek opneemt, het een seconde of 2 duurt voor deze persoon die jou opbelt jou daadwerkelijk kan horen? Ik heb meestal al 1 a 2* hoi met franticdj gezegd voordat deze persoon mij hoort. Vrij irritant..

[ Voor 25% gewijzigd door Frantic op 10-03-2008 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
FranticDJ schreef op maandag 10 maart 2008 @ 22:23:
Hebben jullie dat ook dat, nadat je een gesprek opneemt, het een seconde of 2 duurt voor deze persoon die jou opbelt jou daadwerkelijk kan horen? Ik heb meestal al 1 a 2* hoi met franticdj gezegd voordat deze persoon mij hoort. Vrij irritant..
Nope geen last van, maar dat zou misschien kunnen komen omdat ik een andere Rom geinstalleerd heb.
Weet niet welke jij erop hebt staan, maar anders is de nieuwste Rom proberen (1.34 dacht ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
Gister is bezig geweest met het installeren van Navigon. Alleen dit wou me niet lukken, en zou volgens Navigon wel moeten werken op de S710?

Van DVD de installatie files geinstalleerd op de SD kaart. Deze in de telefoon gestopt, en dan start automatisch zo'n proggie. Alleen geeft hij aan dat hij ...05.cab niet goed kon installeren (voor WM5 volgens mij). Er staan nog 2 cab files in de installatie dir (voor WM 2003), en die kan ik wel installeren, alleen geeft hij aan dat het niet voor de juiste WM is.
Als ik nu navigon wil starten (dus de WM2003), dan lijkt het erop dat hij wil starten, maar stopt er daarna mee.

Heeft iemand wel navigon kunnen installeren op zijn S710? En zo ja, met welke Rom dan? (ik gebruik de "New Guava Edition" (Dr. Gizmo) Rom, dus zou daar misschien aan kunnen liggen)
Maar werkt het wel met de "normale" Rom?

En hoe draait het verder op de S710?

[ Voor 5% gewijzigd door stimpyrulez op 11-03-2008 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
stimpyrulez schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 07:06:
[...]

Nope geen last van, maar dat zou misschien kunnen komen omdat ik een andere Rom geinstalleerd heb.
Weet niet welke jij erop hebt staan, maar anders is de nieuwste Rom proberen (1.34 dacht ik).
Goeie, eens proberen zodra de htc site mn s/n slikt.. (krijg als maar foutmelding over een hoge load)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blckbrd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-04 07:57
Ik probeerde gister en vandaag een aantal homescreen thema's te installeren vanaf mijn cd kaartje. Nu blijft mijn s710 steeds de melding geven "Installatie is mislukt. Het programma kan niet worden geinstalleerd of de instelling kan niet worden doorgevoerd omdat de juiste systeemtoestemming niet beschikbaar is" Iemand enig idee wat ik fout doe, want met andere cab files heb ik geen problemen alleen de homescreen thema's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Nieuwe rom installatie is gelukt.. Alleen dat opstarten blijft akelig lang duren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-11-2017
klopt 1e keer duurt heeel lang is daarna over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
Weet iemand misschien een oplossing?

Tomtom 6 kan ik installeren, alleen werkt gewoon niet fijn.

Tomtom 5.2 zegt dat hij niet voor de juiste versie is :?
Ik moet toch gewoon de versie voor de PPC hebben? Deze werkte eerst goed op mijn MDA compact.

Zelfde geldt voor navigon, die kan ik niet installeren op de S710. Stop ik dezelfde files in de MDA compact, dan werkt het weer wel.

Weet iemand of ik iets over het hoofd zie?

Bij navigon kies ik voor install5.cab (die is neem ik aan voor windows mobile 5/6, moest namelijk voor mij MDA kiezen voor instal3SE.cab)

Tomtom 5, via DVD dan loopt hij vast. Install via SD kaart, geeft hij aan dat het niet voor dit apparaat is. Maar welke versie zou je dan wel moeten hebben, tis toch gewoon een pocket PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stimpyrulez schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 18:28:
Weet iemand misschien een oplossing?

Tomtom 6 kan ik installeren, alleen werkt gewoon niet fijn.

Tomtom 5.2 zegt dat hij niet voor de juiste versie is :?
Ik moet toch gewoon de versie voor de PPC hebben? Deze werkte eerst goed op mijn MDA compact.

Zelfde geldt voor navigon, die kan ik niet installeren op de S710. Stop ik dezelfde files in de MDA compact, dan werkt het weer wel.

Weet iemand of ik iets over het hoofd zie?

Bij navigon kies ik voor install5.cab (die is neem ik aan voor windows mobile 5/6, moest namelijk voor mij MDA kiezen voor instal3SE.cab)

Tomtom 5, via DVD dan loopt hij vast. Install via SD kaart, geeft hij aan dat het niet voor dit apparaat is. Maar welke versie zou je dan wel moeten hebben, tis toch gewoon een pocket PC?
Je hebt de mobile versie nodig .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:20
Ik heb vandaag een E650 gekocht en hier 6.1 op gezet. Heeft iemand hier de logo's van verwijderd met het bekende klontje suiker? Ik heb het op diverse telefoons geprobeerd, maar deze glimt zo erg dat ik toch wat huiverig ben :+ Ik zit liever met de logo's dan een paar krassen denk ik. Wat ik ook nog niet heb kunnen vinden, als ik thuis met live het netwerk op wil gaat dit via mijn gprs. Maakt niet uit, flatfee, maar dit moet toch ook via WiFi kunnen? Het lukt wel, als ik eerst WiFi opstart. Is er een programma dat je er om vraagt? Verder nog maar stoeien.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 19:17:
[...]

Je hebt de mobile versie nodig .
ja daar ben ik nu ook achter, eindelijk een versie gevonden die draait (had de hoop bijna opgegeven)
tomtom 5.2. Deze werkt iig wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
Stancke schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 14:22:
Hoe zijn de toetsen van het toestel? Luid, zacht, hard?

Kan deze smartphone dienen als volwaardige MP3-speler? M'n huidige MP3-speler loopt op z'n laatste beentjes dus zou deze telefoon als 'redder' komen.
Dat er geen speciale multimedia knoppen zijn, vind ik niet zo erg maar toch een vraag erover:

Als ik er een paar muziek albums op zet, kan ik dan 1 specifiek album laten afspelen? Kan ik alle liedjes door elkaar laten afspelen ongeacht op welk album ze staan? Is er een Shuffle, Repeat functie aanwezig?

Is de Stand-by duur van 188u voldoende om intensief gebruik te maken van de smartphone?

Alvast bedankt
Mijn ervaring met de HTC als MP3 speler :

Ik gebruik zowel Mediaplayer als Audiobeheer van HTC zelf.
Het geluid is zonder de extra SRS WOWXT driver niet super.

Ik gebruik zowel de bijgeleverde stereo headset als een BT headset van Sony (DR-BT30Q). Die geeft overigens wel een redelijk geluid met goede bas.

Ik heb van de bijgeleverde headset de oortjes vervangen door die van een Sony fontopia set en dat leverde al een beter bas op.
Verder heb ik dus ook de SRS WOW driver geinstalleerd en dat levert bij gebruik van de bedrade headset duidelijk beter geluid. Voor een BT headset maakt dat geen verschil omdat het alleen het geluid van de interne versterker aanpast.
Volgens mij zijn de shuffle en repeat functies beschikbaar in beide players.
Ik luister meestal naar een heel album of een play-list
Bij gebruik van de bedrade headset is het batterijverbruik wel hoog. Reken op max. 2 uur luisteren.
Bij gebruik van een BT headset is het verbruik veel lager.
Ik heb er nu een 6 Gb SDHC kaart inzitten en daar heb ik ongeveer 30 cd's opstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
stimpyrulez schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 12:28:
[...]

[mbr]*knip* (er staan te veel twijfelachtige zaken in die URL)[/mbr] staan een paar programma's die je nodig hebt (SDA_app unlock).

Probeer het eens met Route 66 (N7). Wel de versie die bestemd is voor smartphones. Dan kun je gewoon het numerieke keypad gebruiken. He uitschuif keyboard werkt niet.
Ik heb ook TomTom wekend gekregen maar die slaat nog wel eens op hol met de GPS locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
OutofFocus schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 11:45:
[...]

Probeer het eens met Route 66 (N7). Wel de versie die bestemd is voor smartphones. Dan kun je gewoon het numerieke keypad gebruiken. He uitschuif keyboard werkt niet.
Ik heb ook TomTom wekend gekregen maar die slaat nog wel eens op hol met de GPS locatie.
Maar heeft Route 66 wel een beetje nieuwe mappen? Had namelijk begrepen dat die al weer aardig oud waren.
En begreep dat tomtom 5.2 wel met een aantal nieuwere mappen over weg kan. (weet niet zeker hoor).

Maar route 66 zou een goede optie kunnen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bestaan er nieuwe kaarten voor tomtom 5.2 of kan men de kaarten van navigator 6 gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de goede tip OutofFocus, die SRS WOW werkt erg goed op de HTC. Klinkt zeker beter uit de speakertjes! Alleen op mijn BT headset lijkt het net of ik geen verschil hoor of ik hem aan of uit zet, misschien is het verschil daar te klein hoorbaar? Wat is (volgens jou) tevens de beste setting van de equalizer? Ik luister vele soorten muziek, dus twijfel.

Edit: hoor toch al verschil bij de headset ;) Klinkt écht goed!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2008 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
Kan er iemand zeggen hoe je TT6 installeert?Via TT home lukt het niet en manueel snap ik het niet zo goed.
Zal wel hetzelfde zijn als op een S730

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Ik vind het jammer dat je nergens geluidsinstellingen hebt op de telefoon, iets meer bass in het geluid zou een stuk schelen. Of ligt dat aan de meegeleverde oordopjes, die verdenk ik ook van lage kwaliteit?

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie de post van OutofFocus! ;) Je kunt gratis SRS WOW XT downloaden voor WM6. Werkt geweldig, super goed geluid en alles is in te stellen. Even op googlen, dan vind je hem vanzelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan men het kaartmateriaal van TT6 wel draaien onder TT Mobile 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 23:20:
Zie de post van OutofFocus! ;) Je kunt gratis SRS WOW XT downloaden voor WM6. Werkt geweldig, super goed geluid en alles is in te stellen. Even op googlen, dan vind je hem vanzelf ;)
Hoe installeer je dat?
Het is een Zip-file met 5 bestanden erin. Maar heb die allemaal naar de S730 gekopierd en werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De zip met 5 bestanden is de .cab ;) Die moet je niet uitpakken maar op je telefoon plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 12:51:
De zip met 5 bestanden is de .cab ;) Die moet je niet uitpakken maar op je telefoon plaatsen.
ok bedankt!!
Het is inmiddels geinstalleerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Direct de SRS WOW driver naar je mobiel downloaden kan via deze pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Ik heb het probleem dat als ik de driver installeer, ik helemaal geen geluid meer hoor..
Is dat hierboven niet voor de PocketPC? En dus niet voor de S710? Want als ik die installeer blijft mijn geluid wel bestaan, alleen zie ik niks in mijn menu over de driver(geen pictogram)

[ Voor 55% gewijzigd door Perzikvrucht op 16-03-2008 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee,

misschien kunnen jullie me hier verder helpen? Ik probeer op de HTC S710 van mijn vriendin Office Mobile te installeren. Dit is de volledige versie, die ik ook op mijn HTC Touch heb staan. Maar het probleem is echter, dat haar HTC de hele tijd blijft aangeven dat de nieuwste versie van Office er al opstaat, terwijl alleen de viewer er half op staat (ze heeft geprobeerd die viewer van Office te verwijderen vanuit ActiveSync, maar hij blijft dit aangeven.) We hebben geprobeerd om een andere volledige versie te installeren, wat goed verliep, alle snelkoppelingen stonden erop, maar toen we Word wilden openen, gaf hij aan dat er een bestand miste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 17:16:
bestaan er nieuwe kaarten voor tomtom 5.2 of kan men de kaarten van navigator 6 gebruiken ?
jups, ik heb nu tomtom 5.2 met kaarten met nummer 660.1223. Heb nu west europa en dat werkt perfect.

zie dit linkje uit tomtom topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
barzi schreef op zondag 16 maart 2008 @ 17:10:
Ik heb het probleem dat als ik de driver installeer, ik helemaal geen geluid meer hoor..
Is dat hierboven niet voor de PocketPC? En dus niet voor de S710? Want als ik die installeer blijft mijn geluid wel bestaan, alleen zie ik niks in mijn menu over de driver(geen pictogram)
Dat is inderdaad de versie voor de PocketPC en niet voor Smartphones.
Bij deze de direct link voor de versie voor smartphones: Link

Het kan zijn dat het niet werkt nadat je het gelijkt hebt geïnstalleerd. De S710 opnieuw opstarten voldeed voor mij, maar het kan zijn dat je iets aan je register moet doen. Kijk daarvoor hier: Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wist niet eens dat er meerdere versies waren, had gelukkig gelijk de goeie dan. Hij werkt goed bij mij, je hebt veel meer power uit het speakertje op de s710, en met headset klinkt het er zuiver. Tevens kun je de oordopjes die je meegeleverd hebt gekregen wat beter afstellen met de driver. Ik vind ze standaard erg weinig bas hebben, al klinken ze niet heel slecht. Nu klinken die gelukkig ook wat beter. Ik zit dagelijks in de bus en trein naar school, en de bluetooth headset heeft een geweldig geluid, maar helaas geniet heel de bus trein er gelijk van mee. Het is net of de omgeving nog meer als mij hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Hmm ik heb die SRS WOW geinstalleerd, en het klinkt wel anders.
Bij mij is de hele bass eigenlijk weg en klinkt het alsof de treble vol open is gedraaid.

Persoonlijk hoor ik weinig verschil, qua bass ontbreekt er wel wat nu :/

Iemand die die SRS WOW gebruikt met de standaard headset en die zijn EQ settings even wil sharen? :)

[ Voor 52% gewijzigd door Sypher op 17-03-2008 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet wat experimenteren. Je kan dat truebass open zetten en dan heb je meer bass vind ik zelf. Gewoon wat proberen tot je beter geluid hebt, ik heb zelf steeds wat ingesteld, en wanneer het goed klonk zette ik SRS WOW even uit, en dan weer aan. Zo hoor je goed het verschil tussen standaard en SRS en kan je makkelijk de juiste instelling kiezen. Het is even puzzelen, maar uiteindelijk kom je er wel. Ik heb die van mij nu afgestemd op mijn bluetooth headset, die heeft vanzichzelf al een erg goede bass dus ik kan je niet helpen met mijn instellingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stimpyrulez schreef op maandag 17 maart 2008 @ 07:03:
[...]

jups, ik heb nu tomtom 5.2 met kaarten met nummer 660.1223. Heb nu west europa en dat werkt perfect.

zie dit linkje uit tomtom topic
waar kan ik deze nog kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel keer mag men de htc s710 resetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

onbeperkt?

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 17:05:
[...]

waar kan ik deze nog kopen ?
?? zou niet weten, laat ik zo zeggen, ik had ze nog liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 19:41:
Hoeveel keer mag men de htc s710 resetten
Hoezo?
onbeperkt neem ik aan!
Als je je batterij eraf haalt, dan reset hij ook al, dus dan zou je maar een bepaald aantal x je batterij mogen verwijderen?

Maar hoezo denk je dat er een maximum aan zit? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 20:54:
Bedankt voor de goede tip OutofFocus, die SRS WOW werkt erg goed op de HTC. Klinkt zeker beter uit de speakertjes! Alleen op mijn BT headset lijkt het net of ik geen verschil hoor of ik hem aan of uit zet, misschien is het verschil daar te klein hoorbaar? Wat is (volgens jou) tevens de beste setting van de equalizer? Ik luister vele soorten muziek, dus twijfel.

Edit: hoor toch al verschil bij de headset ;) Klinkt écht goed!
Bij mij heeft de SRS WOW geen effect op het geluid van de BT Headset. Ik denk dat het alleen werkt op de interne versterker en dus op de bedrade headset.
Instellingen zijn je eigen voorkeur. Ik merk dat het ook afhangt van het soort muziek.
Gewoon proberen wat lekker klinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
stimpyrulez schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 13:00:
[...]

Maar heeft Route 66 wel een beetje nieuwe mappen? Had namelijk begrepen dat die al weer aardig oud waren.
En begreep dat tomtom 5.2 wel met een aantal nieuwere mappen over weg kan. (weet niet zeker hoor).

Maar route 66 zou een goede optie kunnen zijn
Kaarten worden niet zo vaak ververst. Ik heb onlangs de 2008 kaart voor de BNL gevonden en die is van het tweede kwartaal 2007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
barzi schreef op zondag 16 maart 2008 @ 17:10:
Na het installeren moet je de telefoon opnieuw opstarten.
Daarna zie je een shortcut in je menu waarmee je de instellingen kan regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:30
Stomme vraag maar kun je ook tekst kopieren en plakken met deze telefoon?

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stimpyrulez schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 07:31:
[...]

Hoezo?
onbeperkt neem ik aan!
Als je je batterij eraf haalt, dan reset hij ook al, dus dan zou je maar een bepaald aantal x je batterij mogen verwijderen?

Maar hoezo denk je dat er een maximum aan zit? :?
Neen
wil hen om de 14 dagen resseten zo blijft zijn geheugen optimaal en doe dit met een program automat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Ga je hem elke 2 weken opnieuw installeren? Pff wat een gedoe elke keer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sypher schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 17:01:
Ga je hem elke 2 weken opnieuw installeren? Pff wat een gedoe elke keer :P
niet hard resetten maar gewoon resetten en dit word autom. gedaan met ctchudler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

je kunt hem ook gewoon aan en uit zetten, zelfde effect.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 16:42:
[...]

Neen
wil hen om de 14 dagen resseten zo blijft zijn geheugen optimaal en doe dit met een program automat.
Je hebt toch zo'n mooi tooltje erop zitten waarmee je al je draaiende programma's kan afsluiten, en dat doet toch dan ook genoeg?
Neem aan dat dat makkelijker is dan dat je aan het bellen bent, en je tel. gaat ineens automatisch resetten!

programma is "application manager"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stimpyrulez schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 07:18:
[...]

Je hebt toch zo'n mooi tooltje erop zitten waarmee je al je draaiende programma's kan afsluiten, en dat doet toch dan ook genoeg?
Neem aan dat dat makkelijker is dan dat je aan het bellen bent, en je tel. gaat ineens automatisch resetten!

programma is "application manager"
ja maar deze sluit alle programma's maar het geheugen blijft heel laag na +- 14 dagen en alles te sluiten nog +- 12 over
heb jij oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

ja, aan en uit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 17:35:
[...]

ja maar deze sluit alle programma's maar het geheugen blijft heel laag na +- 14 dagen en alles te sluiten nog +- 12 over
heb jij oplossing?
aan en uit doen ja, zou kunnen.

Maar het geheugen wordt toch minder, omdat jij allemaal programma's start, en daarna "eigenlijk" niet afsluit.
Door dus alle "draaiende" programma's af te sluiten, maak je volgens mij je geheugen weer leeg.

En dan ligt het er natuurlijk nog aan hoeveel programma's je op je intern geheugen hebt geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
miel schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:24:
Stomme vraag maar kun je ook tekst kopieren en plakken met deze telefoon?
Heeft iemand hier een antwoord op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muscrerior
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-07 14:59
miel schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:07:
[...]

Ja: het antwoord is nee
Misschien met een freeware tooltje, maar out-of-the-box niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
Muscrerior schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:25:
[...]

Ja: het antwoord is nee
Misschien met een freeware tooltje, maar out-of-the-box niet
Nou...

ligt er aan wat hij precies bedoeld, je kan bijv. de naam van een map wel kopieren en zo.
Net effe gekeken, maar bij contacten / word krijg ik het ook niet voor elkaar.

Dus de vraag is, wat wil je kopieren / plakken? (in contacten, of via verkenner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
stimpyrulez schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 10:30:
[...]

Nou...

ligt er aan wat hij precies bedoeld, je kan bijv. de naam van een map wel kopieren en zo.
Net effe gekeken, maar bij contacten / word krijg ik het ook niet voor elkaar.

Dus de vraag is, wat wil je kopieren / plakken? (in contacten, of via verkenner)
Nou gewoon uit een mail dingen kopieren en dan in een nieuwe mail plakken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
miel schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 11:10:
[...]

Nou gewoon uit een mail dingen kopieren en dan in een nieuwe mail plakken.....
ja ik gebruik het niet voor mailen, maar als het met Word al niet kan, dan geef ik je weinig kans. (wat ik opzich wel weer vreemd vind hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
stimpyrulez schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 11:58:
[...]

ja ik gebruik het niet voor mailen, maar als het met Word al niet kan, dan geef ik je weinig kans. (wat ik opzich wel weer vreemd vind hoor)
gaat om het toestel van een collega.... met mijn tytnII kan ik lang op het scherm drukken, dan krijg ik: kopieren/plakken te zien...

aangezien de S710 geen touchscreen heeft kan dat helaas niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stimpyrulez schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 07:26:
[...]

aan en uit doen ja, zou kunnen.

Maar het geheugen wordt toch minder, omdat jij allemaal programma's start, en daarna "eigenlijk" niet afsluit.
Door dus alle "draaiende" programma's af te sluiten, maak je volgens mij je geheugen weer leeg.

En dan ligt het er natuurlijk nog aan hoeveel programma's je op je intern geheugen hebt geinstalleerd.
Heb op mijn s710 geinstaleerd

Facade
ct sheudler

is het dan beter dat ik deze op de sd kaart instaleer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
miel schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:07:
[...]

Geen stomme vraag.
Installeer SmartToolkit. Die heeft een kopieer/knip en plak functie.
En nog veel meer leuke functies zoals een taskmanager, plugin voor geheugen en batterij status etc.
Zie http://www.e-natives.com
Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste