Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste allemaal,

Ik heb al wat in het andere topic gesnuffeld en de daar gegeven tips uitgeprobeerd, maar er gaat iedere keer wat anders mis... 8)7 Ik doe een poging mijn telefoon te synchroniseren met een computer met Vista. Ik heb Windows Mobile Device Center geinstalleerd en ook de stuurprogramma's al opnieuw opgezocht. Mijn smartphone wordt soms wel herkend door de laptop (dwz dat ik er via de verkenner op kan), maar hij wil nu niet meer connecten met WMDC. Eerder vandaag had ik ineens wel een partnerverband, terwijl dat gisteren niet lukte. Hij liep echter vast tijdens het synchroniseren. Zodra ik nu WMDC opstart, krijg ik de mededeling 'fout'. Hiervoor bleef hij of eindeloos 'verbinden' of deed gewoon niets. Nu heeft hij dus de optie 'fout' bedacht. Ik hoop dat iemand weet hoe ik dit op kan lossen...

Merci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimgubbels
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-07 09:30
Probleem had ik ook tot enkele weken geleden. Plotseling kon ik wél synchroniseren tussen mijn Dell met Vista en mijn HTC S710. Ik weet niet wat er veranderd is, misschien een windows update.

Werkt nu feilloos.

Succes,

Jim
Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:52:
Beste allemaal,

Ik heb al wat in het andere topic gesnuffeld en de daar gegeven tips uitgeprobeerd, maar er gaat iedere keer wat anders mis... 8)7 Ik doe een poging mijn telefoon te synchroniseren met een computer met Vista. Ik heb Windows Mobile Device Center geinstalleerd en ook de stuurprogramma's al opnieuw opgezocht. Mijn smartphone wordt soms wel herkend door de laptop (dwz dat ik er via de verkenner op kan), maar hij wil nu niet meer connecten met WMDC. Eerder vandaag had ik ineens wel een partnerverband, terwijl dat gisteren niet lukte. Hij liep echter vast tijdens het synchroniseren. Zodra ik nu WMDC opstart, krijg ik de mededeling 'fout'. Hiervoor bleef hij of eindeloos 'verbinden' of deed gewoon niets. Nu heeft hij dus de optie 'fout' bedacht. Ik hoop dat iemand weet hoe ik dit op kan lossen...

Merci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb daar ook last van gehad, hij herkende hem ineens niet meer. Heel vreemd. Heb toen dat synchronisatiecentrum en windows mobile apparaatcentrum verwijderd en opnieuw geinstalleerd en toevallig toen ook mijn telefoon gereboot. Ik weet niet wat dé oplossing is geweest, maar sindsdien werkt hij weer perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan ga ik ook nog eens de boel opnieuw installeren en hopen dat dat succes oplevert! Bedankt voor het reageren in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er soms die de s710 hebben overclockt en nog altijd geen probleem hebben zoja
hoelang al enz..
meschien enkele ervaringen
want wil hem ook overclocken maar gebruik heel veel tomtom en heb schrik hem stuk te maken.
dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het zelf niet gedaan omdat het me niet de moeite waard leek; echt merkbaar sneller wordt hij ook weer niet, en er hangt wel een klein risico aan. Anders had de fabrikant hem zelf wel zo geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-08 21:24
Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2008 @ 15:46:
zijn er soms die de s710 hebben overclockt en nog altijd geen probleem hebben zoja
hoelang al enz..
meschien enkele ervaringen
want wil hem ook overclocken maar gebruik heel veel tomtom en heb schrik hem stuk te maken.
dank u
Ik heb hem vanaf het begin overclocked op 240 Mhz.
Geen problemen, ook niet na het installeren van de ROM upgrade.
Als je de juiste instellingen doet gaat de batterij net zo lang mee als zonder overclocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
OutofFocus schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:35:
[...]

Ik heb hem vanaf het begin overclocked op 240 Mhz.
Geen problemen, ook niet na het installeren van de ROM upgrade.
Als je de juiste instellingen doet gaat de batterij net zo lang mee als zonder overclocken.
Is het ook merkbaar sneller of zeg je van erg zinvol is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die me door de netwerkinstellingen kan leiden van Base?
Ik heb ook al een tijd de S710, leuk toestel maar ik geraak niet door de configuratie voor GPRS.
Ik heb op de site van base mijn GPRS/EDGE geactiveerd zodat ik kan wappen... De instellingen voor dit toestel vind je niet online.
Op deze website vind je de configuratie van Base: http://www.base.be/BASE/n...stellingen/page.aspx/3302

Op mijn toestel vind ik volgende instellingen:
maakt verbinding met: internet of wap-netwerk???
verificatietype:...???
toegangspunt:...???
primaire DNS:...???
secundaire DNS:...???
IP-Adres:...???

Iemand raad?

Dit zijn de gegevens op de base website:
BASE Data instellingen (WAP over GPRS / EDGE)
Deze instellingen worden gebruikt om toegang te krijgen tot WAP-sites via je gsm.

Homepage http://wap.base.be
APN gprs.base.be
IP Poort 9201 (voor WAP1) / 5080 (voor WAP2)
Proxy adres van WAP GW 172.031.198.037
Gebruikersnaam base
Paswoord base

BASE Data instellingen (Internet over GPRS / EDGE)
Je hebt deze instellingen nodig voor de volgende zaken:

Toegang krijgen tot je e-mail via je gsm of smartphone
Toegang krijgen tot het Internet via je smartphone
Indien je een laptop gebruikt, om je PCMCIA kaart of USB modem te configureren
APN gprs.base.be
Gebruikersnaam base
Paswoord base
DNS servers dynamic
SMTP Relay (Optioneel) mail.internetmail.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-11-2017
mlevd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:43:
[...]

ja het is zeker sneller, je kunt makkelijker msnnen en internetten tegelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb een s710 met
facade - keylock - ct shuedeler er op en heb deze geinstaleerd op het toestel zelf.Als ik deze programma's zou instaleren op de sd kaart gaat mijn s710 dan sneller werken of heeft dit geen invloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

ik denk eerder langzamer....

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Ik heb tcpmp geinstalleerd op mn S710 en weer er vanaf gehaald en nu openen mn videobestanden niet meer met windows media player

iemand enig idee hoe je zoiets weer in orde krijg?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:39
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 19:17:
heb een s710 met
facade - keylock - ct shuedeler er op en heb deze geinstaleerd op het toestel zelf.Als ik deze programma's zou instaleren op de sd kaart gaat mijn s710 dan sneller werken of heeft dit geen invloed.
Wat heb je nu eigenlijk :? in het 730 topic zeg je dat je een 730 hebt, en hiero een 710? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Zelfde geld voor vanpeltje.
Maar omdat ze dezelfde versie van Windows Mobile 6 hebben en de S730 de opvolger van de S710 is, zullen die niet zoveel van elkaar verschillen lijkt mij. Dus dan kan het zijn dat in het ene topic niemand is die je kan helpen, en in de andere wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:35
Hmm interesting.. Er is een Windows Mobile 6.1 versie voor de S710...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sypher schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:07:
Enkel voor legitieme windows-gebruikers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:41:
[...]

Enkel voor legitieme windows-gebruikers :(
Ik heb het over Windows Mobile, niet over WMDC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stimpyrulez schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 07:52:
[...]

Wat heb je nu eigenlijk :? in het 730 topic zeg je dat je een 730 hebt, en hiero een 710? ;)
Ik heb de twee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sypher schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:07:
waar een linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
*knip* links naar ROMs stellen we niet op prijs

[ Voor 84% gewijzigd door pven op 31-03-2008 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt! Wat gaaf, de screens zien er goed uit in ieder geval. Maar wanneer komt de officiële versie van HTC? Gaat dat nog heel lang duren? Ik heb nog nooit iets anders dan de officiële firmware gehad O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat Wm 6.1 nog niet uit was ? Is dit dan een leaked versie en kan ik dan niet beter wachten totdat hij officieel uit is ? Waarschijnlijk kan ik dan via de HTC site de rom officieel updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:36:
Ik dacht dat Wm 6.1 nog niet uit was ? Is dit dan een leaked versie en kan ik dan niet beter wachten totdat hij officieel uit is ? Waarschijnlijk kan ik dan via de HTC site de rom officieel updaten?
Ja dat is min of meer wat ik ook bedoelde. Dit is nog geen officiële versie van HTC, die komt als het goed is binnenkort. Maar ik zou niet weten wanneer. Ik heb mijn twijfels over leaked firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:42:
[...]

Ja dat is min of meer wat ik ook bedoelde. Dit is nog geen officiële versie van HTC, die komt als het goed is binnenkort. Maar ik zou niet weten wanneer. Ik heb mijn twijfels over leaked firmware.
Ben ik met je eens, ik heb ook mijn twijfels. Echter een collega van mij heeft de nieuwe rom geinstalleerd en is erg te spreken er over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja daarom twijfel ik ook, veel zeggen dat hij erg leuk is. Er zitten ook zeker leuke features op, eindelijk Flash en verbeterde IE. Als het nou maar een weekje duurt voor HTC met zijn officiële firmware komt wacht ik wel even. Maarja, hoe lang gaat het duren voor HTC ermee komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn ROM juist proberen flashen en ik krijg de melding dat mijn image corrupted is. Ding herstart zich en staat terug zoals daarvoor. (gelukkig maar)

Later nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of de vraag al eerder voorbij is gekomen, maar is het normaal dat de S710 zijn Wifi instellingen niet vasthoudt en dat er geen mogelijkheid is een voorkeursnetwerk aan te geven ?

Ik had mijn S710 ingesteld om verbinding te maken met mijn draadloos netwerk en keurig bij instellingen de sleutel ingegeven van draadloos netwerk. 's nachts mijn telfoon uitgedaan en toen ik hem weer aan zette stond mijn sleutel er niet meer in.

Ik heb ook geprobeerd om mijn netwerk als voorkeursnetwerk er in te zetten maar kan de optie nergens vinden om dat te doen. Hij pakt nu gewoon het eerste onbeveiligde netwerk wat ie tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Bij mij onthoud ie gewoon alles, en als ik wifi aan zet dan verbind hij alleen met die ik erin heb staan of als ik een ander netwerk kies. Nooit zomaar met een willekeurig netwerk.
Dus dat is niet echt normaal..
Ik kan zo ook niet vinden wat voor optie er misschien aan of uit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ives
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 13:35
Kan deze telefoon overweg met het Samba-systeem? Kan ik met andere woorden aan de shares van mijn pc (via wifi natuurlijk)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Nee, niet "out of the box", maar dat kan Windows Mobile zover ik weet helemaal niet.
Vroeger - met 2003 - waren er diverse tools die het wel mogelijk maakte, geen idee wat de status is voor 5 of 6, maar je kan daar eens naar op zoek gaan.

Verder; er is wel een alternatief: Orb. Met ORB kan je webbased bij je files (en films / muziek als je die ook shared).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ives
Nee da's geen alternatief voor me. Ik heb een datalimiet van 12GB/maand en daar zit ik nu al praktisch altijd over. Als ik dan videobestanden ook nog eens allemaal moet up EN downloaden gaat mijn rekening niet meer door de brievenbus passen.

//edit: ik zal eens zoeken naar die tools

[ Voor 8% gewijzigd door Ives op 28-03-2008 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Maar dat zou je ook hebben met Samba....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ives
Sypher schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 12:06:
Maar dat zou je ook hebben met Samba....
Hoezo? Als ik bij mij thuis binnen hetzelfde netwerk (LAN) nu een film die op pc X staat wil zien terwijl ik in bed lig, blijft al mijn data toch binnen mijn thuisnetwerk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
mlevd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:43:
[...]

Ja.
Zeker met Route 66. Herberekenen van de route gaat heel snel.
Verder reageert hij direct op het openschuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 19:17:
heb een s710 met
Alleen als je een SDHC kaart hebt en de applicatie leest of schrijft veel data.
Keylock zal niet veel uitmaken.
Bij gebruik van navigatie merk je zeker verschil (lezen van de maps gaat sneller en herberekenen van een route ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Ives schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 12:58:
[...]

Hoezo? Als ik bij mij thuis binnen hetzelfde netwerk (LAN) nu een film die op pc X staat wil zien terwijl ik in bed lig, blijft al mijn data toch binnen mijn thuisnetwerk...
Ja, maar je verbind dan toch gewoon met WiFi naar je netwerk, en vanaf daar dan naar Orb? Zover ik weet blijft intern verkeer naar Orb ook intern...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ives
Oh, in dat geval heb ik niets gezegd. Ik dacht gewoon dat het via servers van ORB ging (omdat je zei dat het webbased was). In dat geval zal ik het wel eens uitproberen (zodra ik genoeg geld bijeen heb geschraapt om het toestel te kopen that is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds een paar dagen is mijn trilfunctie ermee gestop. Ik heb eerst de instellingen gecontroleerd. Dat stond allemaal goed. Daarna heb ik een soft-reset geprobeerd, maar dat mocht ook niet baten.

Vervolgens maar een back-up gemaakt en een hard reset uitgevoerd. Dat heeft helaas ook niet mogen werken. Mn trilfunctie werkt nog steeds niet. Hebben hier meer mensen last van? Is het mogelijk om een onderdeel te vervangen zodat het weer werkt?

Ik gebruik mijn trilfunctie namelijk vrij veel. Is nu erg lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ives
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 16:03:
sinds een paar dagen is mijn trilfunctie ermee gestop. Ik heb eerst de instellingen gecontroleerd. Dat stond allemaal goed. Daarna heb ik een soft-reset geprobeerd, maar dat mocht ook niet baten.

Vervolgens maar een back-up gemaakt en een hard reset uitgevoerd. Dat heeft helaas ook niet mogen werken. Mn trilfunctie werkt nog steeds niet. Hebben hier meer mensen last van? Is het mogelijk om een onderdeel te vervangen zodat het weer werkt?

Ik gebruik mijn trilfunctie namelijk vrij veel. Is nu erg lastig.
Dit hebben meer mensen (zie het eerste deel van dit topic)
Blueone schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:15:
Bij mij is nu spontaan de trilfunctie uitgevallen. Ik heb inmiddels al een hardreset gedaan maar het werkt nog niet. Weet iemand of dit een bekend probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Als ik het HTC live homescreen op mijn S710 instaleer start deze niet meer op.
Ik heb op internet gelezen dat dit met het sd kaartje te maken heeft.

Als ik de sd kaart uit de telefoon haal, start hij namelijk wel op.
Is hier een oplossing voor?, want nu moet ik steeds de kaart uit de telefoon halen.

Groet,
Jaron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee hoe lang het duurt voor we de officiële WM 6.1 kunnen vinden? Ik heb mijn twijfels bij niet officiële firmware, maar het lijkt me een leuke update worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me een paar threads hierboven ook al af. Volgens mij is er niks over een datum bekend. Je kunt trouwens als je heel nieuwsgierig bent zonder problemen de onofficiële rom op je S710 flashen. Ik heb het gisteren ook gedaan en ik was niet bijzonder onder de indruk van de nieuwe features. Het ontbreken van de nederlandse taal, de inconsistentie in de verschillende kleuren van de interface (com manager en taskmanager zijn volgens uit s730 en hebben een zwarte kleur) hebben me er toe doen besluiten om de officiele HTC rom weer terug te flashen en dat gaf geen enkel probleem.

Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening dus als je nieuwsgierig bent: gewoon proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 09:41:
Ik vroeg me een paar threads hierboven ook al af. Volgens mij is er niks over een datum bekend. Je kunt trouwens als je heel nieuwsgierig bent zonder problemen de onofficiële rom op je S710 flashen. Ik heb het gisteren ook gedaan en ik was niet bijzonder onder de indruk van de nieuwe features. Het ontbreken van de nederlandse taal, de inconsistentie in de verschillende kleuren van de interface (com manager en taskmanager zijn volgens uit s730 en hebben een zwarte kleur) hebben me er toe doen besluiten om de officiele HTC rom weer terug te flashen en dat gaf geen enkel probleem.

Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening dus als je nieuwsgierig bent: gewoon proberen.
Ik had mijn twijfels ook, maar ik heb hem er gewoon opgezet (nu al enkele weken) en ik moet zeggen, hij is schitterend.
Het ontbreken van de Nederlandse taal is op zich geen probleem voor mij. Het enige dat ik miste was een Nederlandstalige T9. Maar dat is ook opgelost, die heb ik hier gevonden en werkt perfect. En wat de kleuren van de interface betreft, je kan ze allemaal downloaden, Blue, Red, Grey, Purple, Magenta, Green, Brown, Yellow. Ik heb dan ook de zwarte (grey) erop staan waardoor dit mooi uitkomt met de task- en comm manager. Ik ga dus zeker verder met WM6.1 tot er de nieuwe officiele rom is. :D Weet ook niet wanneer die er zal komen. Ben je toch niet tevreden en je wil de officiele rom terug, kan je de nieuwste officiele rom hier terug vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2008 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan kan je ook nog een colored iconbar op je phone zetten. Deze vindt je hier. Kwam hem ff tegen maar heb het nog niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is bij mij meer dat ik er alles mee doe, mails, bankzaken, en ga zo maar door. Bij een officiële firmware upgrade maak ik me dan nooit zo'n zorgen maar ik weet het niet. Hij lijkt me enorm handig, de flash werd tijd en alles is wat verbeterd. Als HTC nou zou zeggen dat hun hem pas binnen een paar maanden beschikbaar maken voor ons, maar het kan op dit moment net zo goed volgende week zijn. Maar misschien dat ik hem maar gewoon probeer, ik neem aan dat hij verder net zo veilig is als de officiële HTC rom? En kun je zonder problemen weer opwaarderen naar de officiële HTC rom?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2008 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er tot nu toe niks onveiligs aan ondervonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt me overgehaald, en ik ben er blij om ;) Heb hem geinstalleerd en hij is super. Wat een handige veranderingen! Ik heb nog wel wat vraagjes. Het lijkt alsof ik bij mijn keypad niet meer caps kan gebruiken, is het niet mogelijk meer om een hoofdletter te plaatsen?

Tevens die Tornado Power Control, wat zijn daar de beste settings voor de S710? Ik heb geen zin om hem te laten oververhitten dus durf zelf even niks in te stellen :P Edit: zie ook nog OMAP control, welke moet ik gebruiken en hoe? Heb geen ervaring met overklokken en weet ook niet welke gevaren daaraan hangen. Ik word op de forums niet heel veel wijzer dus vraag het maar even. Thanks

En nog 1 laatste dingetje dan, bij pictures kan je ook instellen dat hij daar de plaatjes vanaf de SD kaart ophaalt?

Nogmaals bedankt, ben blij dat ik het toch maar gedaan heb.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2008 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 20:24:
Je hebt me overgehaald, en ik ben er blij om ;) Heb hem geinstalleerd en hij is super. Wat een handige veranderingen! Ik heb nog wel wat vraagjes. Het lijkt alsof ik bij mijn keypad niet meer caps kan gebruiken, is het niet mogelijk meer om een hoofdletter te plaatsen?

Tevens die Tornado Power Control, wat zijn daar de beste settings voor de S710? Ik heb geen zin om hem te laten oververhitten dus durf zelf even niks in te stellen :P Edit: zie ook nog OMAP control, welke moet ik gebruiken en hoe? Heb geen ervaring met overklokken en weet ook niet welke gevaren daaraan hangen. Ik word op de forums niet heel veel wijzer dus vraag het maar even. Thanks

En nog 1 laatste dingetje dan, bij pictures kan je ook instellen dat hij daar de plaatjes vanaf de SD kaart ophaalt?

Nogmaals bedankt, ben blij dat ik het toch maar gedaan heb.
Puntje 1 vind ik raar, ik kan zonder problemen cap aan en uit zetten op het keyboard.
Ik heb bij TornadoPowerControl de CPU speed op 228 MHz gezet. Je kan dit doen door settings - CPU Speed en dan op Ultra Fast te zetten. Veel ervaring heb ik daar ook niet mee.
En als je de camera opstart vraagt hij (bij mij toch) waar je je de foto's wil opslaan.
Ik hoop dat je hier een beetje mee geholpen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, heel vreemd dan. Bij mij reageert de caps toets gewoon niet. Apart. Ik heb TPC op automatisch gezet, dat bevalt ook wel. Je geeft een limiet aan en hij kiest het uit naar mate je bezigheden op de telefoon. Werkt toch snel en soepel. Met foto's bedoel ik ook het slide gedeelte "My photos". Hij geeft daar bij mij aan "No Photos". Dat omdat er niks in de map staat omdat ik alles op mijn sd kaartje bewaar. Achja dat komt vast nog wel goed. Ik ben erg tevreden toch!

Edit: Caps reageert al. Alleen het lampje (en de hoofdletter) springt alleen aan bij bepaalde invoergebieden, niet overal. Wel iets vreemds, telkens als ik Tornado opstart reboot mijn S710, draait die vanzelf mee als je je telefoon opstart? Hij is opzich wel soepel op automatisch, weet niet hoe het stroomverbruik is als je hem op 228 zet. Meer mensen met Tornado ervaring? Wat kan ik het beste doen op de HTC? En OMAP clock, waar dient die dan weer voor?

Werkt wel erg goed, wat vreselijk handig die "slides". Veel info op het homescreen, en niet die pixellook van de vorige windows homescreen. Nee, is echt leuk! Bedankt voor de tip.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2008 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 17:50:
Ik heb mijn ROM juist proberen flashen en ik krijg de melding dat mijn image corrupted is. Ding herstart zich en staat terug zoals daarvoor. (gelukkig maar)

Later nog eens proberen.
Ik heb hier ook last van. Is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 21:54:

Wel iets vreemds, telkens als ik Tornado opstart reboot mijn S710, draait die vanzelf mee als je je telefoon opstart? Hij is opzich wel soepel op automatisch, weet niet hoe het stroomverbruik is als je hem op 228 zet. Meer mensen met Tornado ervaring? Wat kan ik het beste doen op de HTC? En OMAP clock, waar dient die dan weer voor?

Werkt wel erg goed, wat vreselijk handig die "slides". Veel info op het homescreen, en niet die pixellook van de vorige windows homescreen. Nee, is echt leuk! Bedankt voor de tip.
Het programma OMAPCLOCK verandert de kloksnelheid. Tornado is een hulp programma dat reageert op opstarten, dimmen van de display en uitschakelen van de display.

Maak in de Windows\Start Up map een link naar Tornado aan

Met de 3 linkjes die bij Tornado worden geinstalleerd kun je instellen welke snelheid je wilt bij welke stand. Pas ze aan en kopieer ze ook naar de Windows\Start up map.

Bij het opstarten voert Tornado dan automatisch de link 'Power_on' uit. Bij uitschakelen van de display wordt 'Power_BacklightOff' uitgevoerd en als het scherm uitschakelt wordt 'Power_UserIdle' uitgevoerd
Ik heb resp. 240, 180 en 140 in de links gezet.
Aanmaken en wijzigen van de lnkjes gaat eenvoudig met Total Commander CE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:20
image corrupted had ik ook, of je eerste flash is niet goed gegaan ( je moet echt een pinguin zien) of je bestand is letterlijk niet goed. Ik heb de andere gedownload van kitchen en na 3x proberen kreeg ik Tux te zien, daarna werkte het wel. En vergeet geen reboot zonder SD kaartje uit te voeren.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
Die Bruine schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 14:30:
image corrupted had ik ook, of je eerste flash is niet goed gegaan ( je moet echt een pinguin zien) of je bestand is letterlijk niet goed. Ik heb de andere gedownload van kitchen en na 3x proberen kreeg ik Tux te zien, daarna werkte het wel. En vergeet geen reboot zonder SD kaartje uit te voeren.
Die moet juist er toch wel uit tijdens het flashen?
Dat heb ik iig wel gedaan, en het ging goed

en de tux moet je wel zijn ja (heb het ook een keer verkeerd gedaan).
je moet gewoon in de dos box een x aantal keer op spatie/enter drukken, tot dat je tux ziet op je S710

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:58:
[...]

Ik heb hier ook last van. Is hier een oplossing voor?
het is bij mij ook gelukt. Ik was vergeten om op de telefoon 2 maal 'YES' te kiezen. Daardoor kon hij 2 stappen niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Bruine schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 14:30:
Ik heb de andere gedownload van kitchen ...
En waar is die te vinden?? smartphoneversie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh oke, dan kan ik TPC eens goed instellen. Dr Gonzo (die de rom heeft gemaakt) zegt echter dat hij er niks met doet omdat hij het onnodig vind. Apart...

Caps is nog steeds raar bij mij, bij smsjes kan ik gewoon geen hoofdletter invoegen. Het knopje werkt wel, want als ik eerst op fn druk en daarna op caps dan gaat het lampje van fn weer uit (wat gebeurt als je op een knopje drukt) hij herkent gewoon het caps commando niet.

Mocht ik toch de officiële rom weer nodig hebben kan ik die dan gewoon downloaden van de HTC website en erop zetten? Ben het niet van plan, maar mocht ik 6.1 nou niet zo bijzonder vinden kan ik het alsnog even terugzetten tot hij officiëel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 17:47:
Mocht ik toch de officiële rom weer nodig hebben kan ik die dan gewoon downloaden van de HTC website en erop zetten? Ben het niet van plan, maar mocht ik 6.1 nou niet zo bijzonder vinden kan ik het alsnog even terugzetten tot hij officiëel komt.
Die kan je normaal op de officiele HTC-site en anders hier terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er verder niemand het Caps probleem? Ik kan gewoon nergens meer een hoofdletter plaatsen, heel erg vreemd. De caps knop werkt nog, maar het lampje gaat nooit branden en de hoofdletter komt ook nooit zo.

Tevens vraag ik me af hoe ik het beste bestandjes kan wijzigen op mijn telefoon. Als ik hem aan mijn pc koppel kan ik niet in de Windows map komen, ook niet als ik verborgen mappen weergeven selecteer. Wat is daar de beste oplossing voor? Bedantk weer O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Ik bedoelde de files die bij de Guava ROM zitten. Alleen de ROM van 6.1b gebruiken. Ik was er ook een tijd mee bezig. Het lukte mij na 4x nog niet. Toen heb ik de files van Guava voor de gein gedownload, omdat ik dacht dat het crc errors oid betrof. Na twee keer proberen kreeg ik nu wel Tux te zien. Daarna ging de update zonder problemen. De eerste paar keer zag ik geen Tux, maar dacht ik dat het wel goed gegaan was en dat Tux te snel voorbij kwam vanwege het zwarte scherm en de NO-Brick :+ . Maar je moet dus echt eerst een Tux zien voordat de flash zal werken! En ja de kaart moet er uit, nu ik het zo lees kan het ook anders gelezen worden. Die fout maak ik wel vaker, typen zoals je praat. Werkt niet altijd op een forum :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:06:
Heeft er verder niemand het Caps probleem? Ik kan gewoon nergens meer een hoofdletter plaatsen, heel erg vreemd. De caps knop werkt nog, maar het lampje gaat nooit branden en de hoofdletter komt ook nooit zo.

Tevens vraag ik me af hoe ik het beste bestandjes kan wijzigen op mijn telefoon. Als ik hem aan mijn pc koppel kan ik niet in de Windows map komen, ook niet als ik verborgen mappen weergeven selecteer. Wat is daar de beste oplossing voor? Bedantk weer O-)
Als ik jou was zou ik toch een keertje opnieuw flashen. Na verborgen mappen weergeven te selecteren op mijn pc kon ik zonder problemen in de windows map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:31

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

WM6.1 bevalt hier prima!
Eén klein nadeeltje, die "threaded sms"... Kan dat ook uit ofzo? Vind het niet echt fijn werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat zou ik ook wel willen weten. Vind threaded sms ook helemaal niks. Heb helemaal nergens instelinngen kunnen vinden om het uit te zetten. Vind threaded sms erg onoverzichtelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 10:59:
Ja dat zou ik ook wel willen weten. Vind threaded sms ook helemaal niks. Heb helemaal nergens instelinngen kunnen vinden om het uit te zetten. Vind threaded sms erg onoverzichtelijk.
Euhh ik zit niet zo in het sms gebeuren ;) , maar wat is threaded sms, en wat moeten de voordelen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Het is meer als IM, dus dat je vorige berichten ziet en daar op kan reageren. Het heeft opzich wel voordelen, vooral met reageren zie je meteen waarop je reageert.

Nu hopen dat de 6.1 update snel uitgegeven zal worden door HTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiezel
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:14
Threaded sms geeft je smsjes weer in een soort chat weergave. Het is maar net wat je lekker vindt werken.

Het kan uitgeschakeld worden in het register :
---------------------------------------------------------------------
If you want to disable the new threaded SMS feature, go to HKCU\Software\Microsoft\Inbox\Settings\OEM\ (create if necessary) and edit/create the following DWORD:

SMSInboxThreadingDisabled=1

http://forum.xda-developers.com/show...65&postcount=1
To re-enable, delete the value, or change to 0.

-=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:31

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Kiezel schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:11:
Threaded sms geeft je smsjes weer in een soort chat weergave. Het is maar net wat je lekker vindt werken.

Het kan uitgeschakeld worden in het register :
If you want to disable the new threaded SMS feature, go to HKCU\Software\Microsoft\Inbox\Settings\OEM\ (create if necessary) and edit/create the following DWORD:

SMSInboxThreadingDisabled=1

http://forum.xda-developers.com/show...65&postcount=1
To re-enable, delete the value, or change to 0.
Dat werkt perfect! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Bruine schreef op woensdag 02 april 2008 @ 09:43:
Ik bedoelde de files die bij de Guava ROM zitten. Alleen de ROM van 6.1b gebruiken. Ik was er ook een tijd mee bezig. Het lukte mij na 4x nog niet. Toen heb ik de files van Guava voor de gein gedownload, omdat ik dacht dat het crc errors oid betrof. Na twee keer proberen kreeg ik nu wel Tux te zien. Daarna ging de update zonder problemen. De eerste paar keer zag ik geen Tux, maar dacht ik dat het wel goed gegaan was en dat Tux te snel voorbij kwam vanwege het zwarte scherm en de NO-Brick :+ . Maar je moet dus echt eerst een Tux zien voordat de flash zal werken! En ja de kaart moet er uit, nu ik het zo lees kan het ook anders gelezen worden. Die fout maak ik wel vaker, typen zoals je praat. Werkt niet altijd op een forum :z
Ik probeer al de hele dag mijn s710 te flashen, maar ik krijg die Tux maar niet te zien. Ik heb het geprobeerd met de bestanden die bij de versie 1.0b zitten en met de bestanden die bij de Guava ROM (frans) zitten. Maar het werkt bij niet. Ik heb ook het idee dat die bestanden identieek zijn:( Met welke bestanden is het jou nou wel gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

ben sinds een paar uurtjes de trotse eigenaar van een HTCs710,
heb deze threads wel kapot gelezen maar nu had ik een paar kleine vraagjes;

- welke downloads móét ik nou echt op mn HTC hebben?
- brengt de firmware upgrade nog nadelen met zich mee?
- krast het scherm snel? (eventuele screenguards nodig)?

als jullie me verder zou kunnen helpen zou ik zeer respecteren,
Harold

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2008 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Harold,

Als eerste veel plezier met je toestel. Het is een heerlijk veelzijdig toestel, en eenmaal in gebruik zul je niet snel meer zonder kunnen. Ik raad je zeker onbeperkt mobiel internet aan, heb je dat eenmaal geprobeerd wil je ook niet meer zonder.

Downloads zijn er een aantal, ik ben zelf grote fan van de SRS WOW driver (staat een paar pagina's terug), en de homescreen van de S730 (zie pagina 1 in dit topic). Verder zijn er niet echt major downloads, wel wat leuke downloads van modaco (leuke site om rond te neuzen).

De firmware upgrade van HTC brengt geen nadelen met zich mee, en verhelpt wat issues. De firmware upgrade waar hier veel mensen over spreken (die van WM 6.1) is nog niet officieël en daar kan dus nog wat misgaan al is hij zeer stabiel.

Het scherm krast bijna niet, ik loop er altijd mee rond in mijn broekzak en mits daar geen scherpe voorwerpen inzitten is hij goed krasvast. Hij word wel snel vettig omdat hij zo glimmend is, brillenpoetsdoekjes doen dan wonderen.

Al met al is het een fijn toestel, mocht je iets willen weten hoor ik het wel
Veel plezier ermee!

Gr. Martijn

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2008 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 20:47:
[...]

Ik probeer al de hele dag mijn s710 te flashen, maar ik krijg die Tux maar niet te zien. Ik heb het geprobeerd met de bestanden die bij de versie 1.0b zitten en met de bestanden die bij de Guava ROM (frans) zitten. Maar het werkt bij niet. Ik heb ook het idee dat die bestanden identieek zijn:( Met welke bestanden is het jou nou wel gelukt?
Ik ben al bijna heel de dag bezig. Word gek van het opstarten steeds. Ik heb de stappen 1 voor 1 uitgevoerd. Eerst unlocken, daarna de tux pinguin gezien. Na de pinguin wordt het scherm zwart en beetje streperig. Dan start ik opnieuw op en dan probeer ik de 2e stap te doen, de romupdateutility. Hij blijft maar die foutmelding geven, dan krijg ik 'image corrupted'. Ik heb al 4 keer opnieuw gedownload en geprobeerd, hij blijft maar die melding geven. Hoe is anderen dit gelukt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mackie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-01 16:10
Ik heb een probleem met active sync op 2 pc's (werk en thuis). Dit werkte voorheen allemaal prima, ik kon op beidde pc's de S710 aansluiten via usb (en na eenmalig de instelling te hebben gemaakt) ging hij automatisch synchroniseren.

Nu heb ik het probleem dat elke keer ik hem aan één van de twee computers hang hij opnieuw ingesteld moet worden (b.v. ik koppel thuis aan -> opnieuw instellen, kom ik op werk -> opnieuw instellen, kom ik weer thuis -> weer opnieuw opstellen 8)7 ) en zo blijf ik in een vicieuze cirkel zitten :'( .

Iemand enig idee?

We can do it two ways: easy or really easy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uninstallen en dan weer installeren? Bij mij herkende mijn pc laatst een usb apparaat maar er kwam helemaal niets. Ook toen hielp even herinstalleren van activesync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Het is mij iets te lang geleden (dat zijn 10 minuten al). Maar ik heb de files voor je in RAR 1,7MB waar het mij mee is gelukt. Al denk ik toch dat je iets fout doet. Eerst de application unlock uitvoeren. Dan een reboot zonder SD card. Dan jockeynogwat.bat en na tux de telefoon een update uitvoeren. Als je de tux ziet heb je de door mij gebruikte bestanden zeker niet nodig. Maar dien je eerst jouw stappen eens goed te bekijken en na te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 21:26:
Als eerste veel plezier met je toestel. Het is een heerlijk veelzijdig toestel, en eenmaal in gebruik zul je niet snel meer zonder kunnen. Ik raad je zeker onbeperkt mobiel internet aan, heb je dat eenmaal geprobeerd wil je ook niet meer zonder.

Downloads zijn er een aantal, ik ben zelf grote fan van de SRS WOW driver (staat een paar pagina's terug), en de homescreen van de S730 (zie pagina 1 in dit topic). Verder zijn er niet echt major downloads, wel wat leuke downloads van modaco (leuke site om rond te neuzen).

De firmware upgrade van HTC brengt geen nadelen met zich mee, en verhelpt wat issues. De firmware upgrade waar hier veel mensen over spreken (die van WM 6.1) is nog niet officieël en daar kan dus nog wat misgaan al is hij zeer stabiel.

Het scherm krast bijna niet, ik loop er altijd mee rond in mijn broekzak en mits daar geen scherpe voorwerpen inzitten is hij goed krasvast. Hij word wel snel vettig omdat hij zo glimmend is, brillenpoetsdoekjes doen dan wonderen.

Al met al is het een fijn toestel, mocht je iets willen weten hoor ik het wel
Veel plezier ermee!
Oké thanks dan hoef ik dus niet weer 15,- neer te leggen voor zo een velletje ;) Ja hij bevalt tot nu toe goed, alleen het toetsenbord en WM zijn nog even wennen maar dat komt allemaal wel goed.

Over de downloads/Software zal ik idd even wel wat verder lezen.

[ Voor 2% gewijzigd door een moderator op 04-04-2008 09:03 . Reden: aanhef en groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
Die Bruine schreef op donderdag 03 april 2008 @ 22:40:
Het is mij iets te lang geleden (dat zijn 10 minuten al). Maar ik heb de files voor je in RAR 1,7MB waar het mij mee is gelukt. Al denk ik toch dat je iets fout doet. Eerst de application unlock uitvoeren. Dan een reboot zonder SD card. Dan jockeynogwat.bat en na tux de telefoon een update uitvoeren. Als je de tux ziet heb je de door mij gebruikte bestanden zeker niet nodig. Maar dien je eerst jouw stappen eens goed te bekijken en na te lopen.
Ik heb 1 keer de tux gezien, maar daarna lijkt hij vastgelopen te zijn. Als ik dan opnieuw opstart, werkt het niet goed. Of moet ik direct na de tux (dus zonder opnieuw op te starten e.d.) romupdate starten ? Is activesync dan nog actief ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mattrob schreef op donderdag 03 april 2008 @ 22:49:
[...]

Ik heb 1 keer de tux gezien, maar daarna lijkt hij vastgelopen te zijn. Als ik dan opnieuw opstart, werkt het niet goed. Of moet ik direct na de tux (dus zonder opnieuw op te starten e.d.) romupdate starten ? Is activesync dan nog actief ?
Dat laatste was idd waar het bij mij telkens fout ging. Na de tux te zien kreeg ik een vaag scherm, rood/blauw/groen, maar heel vaag. Vervolgens reboote ik mijn telefoon. Dat rebooten moet je dus NIET doen. Terwijl je dit vage scherm hebt moet je de romupdate doen, en ook NIET de dosbox aflsluiten waar je het jocky progje in gestart hebt. Daarmee is het mij uiteindelijk gelukt.

Succes ermee!

PS. Bedankt die Bruine!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
Ja, dat vage schermpje rood/blauw/groen na de tux heb ik dus ook ja. Ik heb nu de dosbox niet afgesloten en niet gereboot. Ik probeer dus gelijk, met dat vage scherm aan, de romupdateutility.exe te starten. Dat is toch de bedoeling dan ? Maar die werkt dan niet, hij geeft een 'error 260: Connection' fout. Oftewel, er is geen verbinding (meer) tussen mijn pc en smartphone .... Wat doe ik fout .... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mattrob schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 09:01:
Ja, dat vage schermpje rood/blauw/groen na de tux heb ik dus ook ja. Ik heb nu de dosbox niet afgesloten en niet gereboot. Ik probeer dus gelijk, met dat vage scherm aan, de romupdateutility.exe te starten. Dat is toch de bedoeling dan ? Maar die werkt dan niet, hij geeft een 'error 260: Connection' fout. Oftewel, er is geen verbinding (meer) tussen mijn pc en smartphone .... Wat doe ik fout .... ?
Reboot is niet nodig, activesync blijft geactiveerd. Na de dosbox gewoon de FLASH starten (die in de DrGonzo-map staat, niet de romupdateutility.exe in VOX USPL map). Dan moet het lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
Gelijk geprobeerd. Alles zoals hierboven, eerst de uspl.bat. Ik krijg de tux en mijn scherm wordt daarna vaag, met rood/groen/blauw en flikkering. Daarna dos scherm opengelaten en flash.exe gestart. Helaas zelfde foutmelding, error 260 Conncection: The Update Utility cannot connect to your smartphone. Please check that your USB cable is connected properly ....

Blijkbaar valt bij mij de verbinding toch weg ? Moet ik daar nog iets speciaals voor doen (kan Vista het probleem zijn) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
mattrob schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 11:19:
Gelijk geprobeerd. Alles zoals hierboven, eerst de uspl.bat. Ik krijg de tux en mijn scherm wordt daarna vaag, met rood/groen/blauw en flikkering. Daarna dos scherm opengelaten en flash.exe gestart. Helaas zelfde foutmelding, error 260 Conncection: The Update Utility cannot connect to your smartphone. Please check that your USB cable is connected properly ....

Blijkbaar valt bij mij de verbinding toch weg ? Moet ik daar nog iets speciaals voor doen (kan Vista het probleem zijn) ?
heb je zo'n "applicatie unlock tooltje" gedraaid? (SDA_app unlock)

Als het goed is staat in het gehele pakket een .txt file waar precies instaat wat je moet doen.
en 1 van de eerste dingen is zo'n applicatietje draaien, en je 710 te rebooten.

dus misschien dat vergeten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
Uiteraard heb ik .txt file helemaal gevolgd (naar mijn idee dan). Had niet begrepen daaruit dat je dos box moest laten openstaan. En had ook niet begrepen dat je gelijk flash.exe moet doen. Maar maakt niet uit. De applicatie unlocker heb ik uiteraard als eerste gedaan, een paar keer zelfs. Maar moet dat elke keer als je dit wil doen ? Ik dacht dat 1 keer wel voldoende zou moeten zijn ... Ik ga gelijk weer hele proces doen, nu met eerst application unlock ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
Helaas (ik word er al snel in nu), hetzelfde probleem .... Weer de connection error, terwijl ik eerst application unlock heb gedaan, daarna reboot (met SD card eruit), daarna bat file, tux gezien, vaag scherm in kleurtjes en daarna flash.exe ..... Iemand andere ideeën ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
mattrob schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 11:32:
Helaas (ik word er al snel in nu), hetzelfde probleem .... Weer de connection error, terwijl ik eerst application unlock heb gedaan, daarna reboot (met SD card eruit), daarna bat file, tux gezien, vaag scherm in kleurtjes en daarna flash.exe ..... Iemand andere ideeën ?
maar je kan wel synchroniseren met outlook?
je moet dus wel zorgen dat je een verbinding hebt met active sync (lijkt me dat je dat wel hebt hoor, maar is effe om dingen uit te sluiten.)

wat ik deed is als volgt:
1. unlocker draaien en rebooten van de telefoon (hoeft volgens mij maar 1x)
2. SD kaart er uit.
3. bat file draaien tot dat je de tux inbeeld ziet, en dan een paar gekleurde strepen op je scherm ziet.
(volgens mij door op je telefoon wat aan te geven)
4. flash draaien

en dan zou het moeten werken volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
Ja, absoluut. Activesync werkt prima. Alleen door het draaien van die bat file, het opstarten van de tux, dan stopt activesync er volgens mij mee. In ieder geval geeft hij dan die foutmelding ... Ik snap niet dat het bij anderen allemaal zomaar werkt, en bij mij niet .... Dus punt 1 tm 3 werkt prima, alleen bij punt 4 gaat het fout, omdat hij zegt dat er geen connectie is ... Ik vermoed toch wel dat ik iets fout doe, omdat niemand dit heeft ... Kan het niet door Vista komen ? Door de Windows Mobile Device Center (mijn 'activesync' dus, ik gebruik niet echt activesync met Vista dus), versie 6.1.6965 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Mijn S710 is stuk :'(

Sinds gister avond geen ontvangst meer, hij blijft een netwerk zoeken.
Hij is niet gevallen oid.

Iemand ervaring met fabrieksgarantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balen, rode/groene hoorn knop is door midden:
Afbeeldingslocatie: http://img2.freeimagehosting.net/uploads/ee88e78232.jpg

Superlijm breekt weer doormidden. Ik heb het toestel net 2 maanden maar eigenlijk geen trek om 'm op te sturen voor garantie want dan ben ik 'm weken kwijt en daar heb ik geen trek in. Of valt dat wel mee? (Gekocht als los toestel bij Dixons.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben op zoek naar een programma die automati. mijn geheugen schoon maakt.Bedoel met auto. dat ik het programma zelf niet moet starten maar dat het zelf elke dag mijn geheugen schoon maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 14:49:
Balen, rode/groene hoorn knop is door midden:
[afbeelding]

Superlijm breekt weer doormidden. Ik heb het toestel net 2 maanden maar eigenlijk geen trek om 'm op te sturen voor garantie want dan ben ik 'm weken kwijt en daar heb ik geen trek in. Of valt dat wel mee? (Gekocht als los toestel bij Dixons.)
Uhm... Door midden? Daar op die plek zat een lichtsensor, right? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mattrob schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 14:38:
Ja, absoluut. Activesync werkt prima. Alleen door het draaien van die bat file, het opstarten van de tux, dan stopt activesync er volgens mij mee. In ieder geval geeft hij dan die foutmelding ... Ik snap niet dat het bij anderen allemaal zomaar werkt, en bij mij niet .... Dus punt 1 tm 3 werkt prima, alleen bij punt 4 gaat het fout, omdat hij zegt dat er geen connectie is ... Ik vermoed toch wel dat ik iets fout doe, omdat niemand dit heeft ... Kan het niet door Vista komen ? Door de Windows Mobile Device Center (mijn 'activesync' dus, ik gebruik niet echt activesync met Vista dus), versie 6.1.6965 ?
Vreemd. Ik heb het ook gedaan onder Vista en dus ook met Mobiledevice centre, dat hij de connectie verbreek is ook normaal ( It should end by quickly dysplaying a tux penguin on the phone and then the screen should go black. That means the USPL is loaded
in the phone memory (Activesync will disconnect, don't worry that's normal)
Daarna kon ik zonder problemen ROMUpdateUtility.exe uitvoeren ( duurt maar iets van 10 sec voordat de flash klaar is)

Lukt het je niet als je de S710 herstart om flash.exe uit te voeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
heb je het bestandje "haret.exe" wel gekopieerd naar de root van je S710?
aangezien hij deze wel nodig heeft (tis maar effe een vraagje om dingen uit te sluiten ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oja nog even wat hé, als ik mijn firmware upgrade.. kan ik dan bepaalde applicaties/programmas van freeware site's nog wel gewoon draaien? En een echte newbvraag, als ik iets afsluit blijft alles gewoon aan staan bij taakbeheer? :/

*edit: hoe koppel je hem van de pc af? :P
en heb al lichte krassen (alleen in het licht zichtbaar) op mn scherm :/

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2008 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sypher schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 15:57:
[...]
Uhm... Door midden? Daar op die plek zat een lichtsensor, right? :P
Ah, daarom is dat plekje doorzichtig. Maar correct, precies doormidden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
Oplossing (voor mij dan) gevonden, op XP doet hij het direct .... Ik zag ook dat toen Activesync ontkoppelde (na de tux), dat XP ineens zei: 'Nieuwe hardware gevonden, nu geïnstalleerd'. Blijkbaar deed mijn Vista dat niet (staat misschien uit, herkennen van nieuwe hardware ?), maar het werkte nu in 1 keer perfect. Dank voor het meedenken ;-) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk om een "custom"geluid te gebruiken als je het toetsenbord uitschuift ? Ik zie bij settings alleen 3 standaard geluidjes maar geen optie om er een eigen geluid aan te koppelen.

Ik heb mijn S710 nu ongeveer een week of 3 a 4 en het valt me op dat er zo langzamerhand best wel wat ruimte komt in het "slide"mechanisme. Is dit normaal en wordt het in de loop van de tijd steeds erger ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXistenz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-01 21:13
Ik heb vandaag mijn s710 binnengekregen alleen nu weet ik niet of ik wm6 erop heb staan.

O.S: Windows CE
Versie: 5.20(1622)

Is dit nu wm6 of nog een oude versie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zou in dat zelfde scherm bovenaan ook moeten staan welke versie van WM je hebt (in info scherm onder eigenaar info). Maar voor zover ik weet wordt de S710 standaard uitgerust met WM6 en heb je dus geen WM5. Die 5.20 betekend volgens mij ook dat je WM6 hebt. Ik heb WM 6.1 en het versienummer daarvan is: 5.2.19195

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimgubbels
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-07 09:30
eXistenz schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 10:28:
Ik heb vandaag mijn s710 binnengekregen alleen nu weet ik niet of ik wm6 erop heb staan.

O.S: Windows CE
Versie: 5.20(1622)

Is dit nu wm6 of nog een oude versie ?
Heb ik ook, is gewoon WM 6, kijk even bij Instellingen, Info!

Succes,

Jim :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXistenz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-01 21:13
Ok duidelijk...ty ;)

Nog 1 vraag...als ik nu een nieuwe rom erin zet...dan verdwijnen alle instellingen zeker..?

De instellingen van mobiel internet..sms instellingen enz. van me provider?
(stonden automatisch ingesteld en zie het niet zo zitten om dat allemaal uit te zoeken hoe ik dat er weer inkrijg namelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja bij het flashen van een rom ben je al je instellingen kwijt. Maar zo'n probleem is dat toch niet ? De meeste providers sturen de instellingen per sms zo weer naar je toe en je hebt in de S710 ook nog de connection wizard, land opgeven, provider opgeven en hij haalt de meeste instellingen automatisch op.
Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste