"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Na precies gedaan te hebben wat ik voorin topic 2 heb gevonden krijg ik wel de bovenkant van de 730 skin (grey)
Maar wat ik ook probeer, die balk met energystatus/geheugen, en laatst geopende toepassingen krijg ik er niet op.
Heb gregory / monitor cab geinstaleerd.(van xda) en al het andere in applicatie gegooid
In een andere variant stond ook een lcdplugin, maar daar liep mn htc elke keer op vast.
Iemand een idee wat ik fout doe, of wat ik nog mis?
http://dietmertan.com/
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Ik had met de S710 nogal wat problemen:
- Afdek rubbertjes op de mini USB aansluiting en het geheugen kaart slot waren los gekomen
- Scherm viel continu uit maar het toestel bleef dan wel werken
- Toestel liep regelmatig vast
- Toestenbord op het toestel deed het regelmatig niet
Ik heb deze problemen telefonisch aangemeld via HTC Nederland. Nog geen dag later stond UPS hier al voor de deur om de telefoon op te halen en na een week heb ik het toestel mee gekregen. Blijkbaar zijn er nog meer defecten aan het toestel gevonden want werkelijk ieder onderdeel is vervangen. Het is vrijwel een nieuw toestel.
Gelukkig viel alles binnen de garantie!

Eerst de cab handmatig uitgepakt, en aan de hand van de xml de bestanden uit de cab gerenamed naar de juiste benamingen.
Hierna het spul naar mijn geheugenkaartje gekopieerd en tomtom opgestart, deze werkte zowaar ook nog
Moest wel e.e.a. via bijv. MyMobiler configureren (ivm ontbreken touch screen).
En ik had TomTom6 er ook nog op staan, ik weet niet of dat helpt.
Ik heb nu de kaart van benelux versie 8.15 erop staan
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Ik heb bij de instellingen voor het welkomstscherm al ingesteld staan dat de time out op nooit staat, en deze setting nu ook al een keer weer aangepast en weer terug op nooit gezet.
Verwijderd
je bent een van de weinige die de sevice van HTC goed vind.lgeraeds schreef op maandag 29 december 2008 @ 15:30:
De service van HTC is buiten gewoon goed te noemen!
Gelukkig viel alles binnen de garantie!
Vele anderen vinden die service van HTC die wordt uitgevoerd door Eurotwice helemaal niet zo goed.
Lees en huiver
Jammer
Probeer eens Sygic McGuider.CAP-Team schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 11:17:
Hmm TomTom 7 werkt toch niet zo handig.. kwam er vanochtend achter dat ik niet meer via het toetsenbord dan wel cijferbord plaatsnamen kan intypen. Een 7 wordt ook een 7...
Jammer
Werkt feiloos op de HTC S710..
Verwijderd
Als ik hem aanzet, dan gaat hij vanzelf weer na een tijdje uit. Kan ik dat zelf verhelpen ? Of moet ik er mee naar de reparatie gaan ?
bedankt voor de moeite
Edit: Na een hard reset zijn de problemen verholpen
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2009 00:08 ]
Ik raadt Route 66 aan ( Versie 7)OutofFocus schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 11:49:
[...]
Probeer eens Sygic McGuider.
Werkt feiloos op de HTC S710..
vanpeltje
Ik ben ook tevreden over Eurotwice. Had mijn s730 ter reparatie binnen garantie opgestuurd omdat de cover barstje begon te vertonen. Deze gemeld via HTC helpdesk en zij gingen hem laten ophalen (afspraak maken) en ik was mijn toestel anderhalve week kwijt, daarna afspraak gemaakt wanneer ze hem konden bezorgen. en tadaaa mijn toestel had een geheel nieuwe voorkant.Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 12:00:
[...]
je bent een van de weinige die de sevice van HTC goed vind.
Vele anderen vinden die service van HTC die wordt uitgevoerd door Eurotwice helemaal niet zo goed.
Lees en huiver
Heeft me niets gekocht qua tijd. Hopelijk gaat het bij iedereen zo goed.
vanpeltje
Doet het ook prima maar heeft geen Lane-assist.
Wel TMC via GPRS/WAP.
Heb ik ook gebruikt maar de kaarten waren verouderd.
Hierbij dus wat programmaatjes die werken op de HTC S710
- Google Maps (met latitude)
- Windows Live (met Messenger maar zat al ingebakken)
- Divx Player (om films te kijken op mn 8 GB SD)
- GMobileSync (voor het synchroniseren van mijn Google Calendar met mijn telefoon)
- Iris browser (goeie browser)
- Nav4all (gratis navigatie)
- R66 Mobile 7 (navigatie voor in het buitenland 2 GB)
- Skyfire (ook een browser, ondersteund flash etc)
- HTC Reboot.cab (snelkoppeling om je telefoon te restarten)
- Fring (voipbellen)
- Nodata.cab (mobiel internet uitschakelen in het buitenland)
- Nu.nl iconen (snelkoppelingen van NU.nl op je tel)
- Google (google search bar om je homescreen)
- VoipCall_SP.cab (zelfde makers als van VoipSMS maar dan bellen met je voipbuster account via het lokale nummer)
vanpeltje
http://mobile.microsoft.com/live/NL-NL/mobile/default.mspx
vanpeltje
De symptomenzijn nogal verschillend:
- onderste helft van het scherm staat grijs en bovenste gewoon beeld
- beeld "loopt" van onder naar boven (soort sync probleem precies)
- beeld is volledig grijs
De eerste keer heb ik het probleem opgelost door de batterij eruit te halen en dan werkte het precies weer...
De daaropvolgende keren (keer of 5 tot nu toe) help het precies door rechts onderaan (op het scherm boven de rode toets) te drukken: na een paar keer is het probleem weg...
Heeft er iemand van deze symptomen gehoord? En kan ik deze zelf oplossen? (geen zin om veel geld te betalen voor het herstellen van een "oud" toestel
--update--
hmm, vandaag is aan het licht gekomen waar het probleem zat... door licht te drukken op het scherm hoorde ik opeens een zacht klak en verscheen er een mooie barst in het scherm... nu is hij blijkbaar volledig kapot (scherm toch).
Zijn er mensen met ervaring voor het vervangen van het scherm? (en waar juist bestellen, ebay heeft verschillende types precies)
[ Voor 21% gewijzigd door Promy op 14-06-2009 12:25 ]
Precies ofnie ?!Promy schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 13:22:
Sinds een dikke week heb ik last met het scherm van m'n HTC 710![]()
De symptomenzijn nogal verschillend:
- onderste helft van het scherm staat grijs en bovenste gewoon beeld
- beeld "loopt" van onder naar boven (soort sync probleem precies)
- beeld is volledig grijs
De eerste keer heb ik het probleem opgelost door de batterij eruit te halen en dan werkte het precies weer...
De daaropvolgende keren (keer of 5 tot nu toe) help het precies door rechts onderaan (op het scherm boven de rode toets) te drukken: na een paar keer is het probleem weg...
Heeft er iemand van deze symptomen gehoord? En kan ik deze zelf oplossen? (geen zin om veel geld te betalen voor het herstellen van een "oud" toestel
--update--
hmm, vandaag is aan het licht gekomen waar het probleem zat... door licht te drukken op het scherm hoorde ik opeens een zacht klak en verscheen er een mooie barst in het scherm... nu is hij blijkbaar volledig kapot (scherm toch).![]()
Zijn er mensen met ervaring voor het vervangen van het scherm? (en waar juist bestellen, ebay heeft verschillende types precies)
Verwijderd
Gebeurd steeds vaker, al valt hij uit en leg ik hem stil op mijn bureau, dan gaat deze na circa 30sec (verschilt) wel weer aan.
Iemand suggesties?
Verwijderd
Check je power settings.Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 09:39:
Bij mijn HTC S710 valt af en toe het scherm uit.
Gebeurd steeds vaker, al valt hij uit en leg ik hem stil op mijn bureau, dan gaat deze na circa 30sec (verschilt) wel weer aan.
Iemand suggesties?
"Start",ïnstellingen","Energiebeheer" en kies:)

Yep, miniusb zou gewoon moeten werken. Voor zover ik weet is de enige optie die je hebt voor USB is het opladen via USB aan/uitzetten.sander817 schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 09:09:
de usb kabel voor de S710 is toch een normale mini usb? Mijn usb HD werkt er prima mee, maar de S710 wordt niet gevonden. Is dat een instelling op de S710 of zo?
Ik heb nog een jaar garantie maar heb er een "illegale" rom opstaan i.v.m. update WM 6.1... die werd niet door Vodafone geleverd. Zal dat een probleem vormen? Ik hoop dat ze hem repararen of een nieuwe krijg
i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD
Verwijderd
Niet voor Vodafone wel voor diegene die hem repareert, waarschijnlijk Eurotwice. ff terugflashen en vergeet de bootloader nietEl_Bandito schreef op donderdag 03 september 2009 @ 16:55:
Ik heb nog een jaar garantie maar heb er een "illegale" rom opstaan i.v.m. update WM 6.1... die werd niet door Vodafone geleverd. Zal dat een probleem vormen? Ik hoop dat ze hem repararen of een nieuwe krijg
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2009 23:57 ]
vanpeltje
Niks meer terug te flashen aangezien ik hem al ingeleverd heb. Ik hoor het welVerwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 23:55:
[...]
Niet voor Vodafone wel voor diegene die hem repareert, waarschijnlijk Eurotwice. ff terugflashen en vergeet de bootloader niet
[ Voor 15% gewijzigd door El_Bandito op 04-09-2009 11:09 ]
Bij mobiele telefoons weigeren ze het al als je er een keer scheef naar gekeken hebt... Veel succes met het behalen van je recht.El_Bandito schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 11:08:
[...]
Niks meer terug te flashen aangezien ik hem al ingeleverd heb. Ik hoor het welHet staat overigens niet in de garantievoorwaarden dus officieel mogen ze hem niet weigeren wanneer er een andere rom op staat.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Verwijderd
Nee dat staat er niet in. In welke wel? Weigeren kan zeker wel.El_Bandito schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 11:08:
[...]
Niks meer terug te flashen aangezien ik hem al ingeleverd heb. Ik hoor het welHet staat overigens niet in de garantievoorwaarden dus officieel mogen ze hem niet weigeren wanneer er een andere rom op staat.
Als ze het gooien op misbruik, "onjuist gebruik van" dan heb je pech. En dat staat er wel in
Daarbij schendt je nog meer regelstjes die ook in de voorwaarden staan.
Je hebt de telefoon gekocht de hardware de software echter niet.Je hebt een licentie voor gebruik van die software op DIE telefoon. De org. software die erop stond en niet die er nu op staat.
Dus ga er nu niet vanuit dat je in je recht staat. Want in deze heb je helemaal geen recht, en zij wel.Die heb je verkwanselt door die illegale ROM erop te zetten. Dat je daarmee garantie verliest is algemeen bekend!
Als je het op de letter van de wet neemt.Wat je nodig hebt is MAZZEL !:D
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2009 21:36 ]
ik zie alleen clean storage, wat dus volgens mij alles in de telefoon wist?
de externe cardreader die ik heb ziet de 4gb sd card niet
Verwijderd
Clean storage is een hardreset van de telefoon. Die formateert niet het kaartje. Kun je gewoon in de PC doen.Dan heb je een andere cardreader nodigsander817 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 11:30:
kan ik de sd card vanaf de s710 formateren?
ik zie alleen clean storage, wat dus volgens mij alles in de telefoon wist?
de externe cardreader die ik heb ziet de 4gb sd card niet
Dit optie zit onder "Storage Cards" in het hoofdmenu van SKtoolssander817 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 11:30:
kan ik de sd card vanaf de s710 formateren?
Verwijderd
er staat steeds "zoeken...." geen netwerk dus helemaal geen bereik. Met een andere simkaart hetzelfde probleem.
Weten jullie een oplossing of enige raad?
Haal je het 8ste item weg, dan staat de optie voor aanmaken nieuw account er wel weer bij.
[ Voor 13% gewijzigd door _XipHiaS_ op 08-10-2009 19:41 ]
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Verwijderd
Zijn er meer mensen die met wm6.5 werken waarbij als je de telefoon een paar keer open slide de items op het homescreen verdwijnen?
Ik sync deze zonder problemen met W7 Home Premium. Via een Bt dongle. Hij installeerde zelf de drivers en zelfs een plaatje/icon van de telefoon (in apparaten en printers te zien), kortom, als je een internetverbinding hebt zou het vanzelf moeten gaan. Syncen enzo werkt ook ok.Cyberpope schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 17:23:
Iemand de S710 al kunnen gebruiken met windows 7. Hij wil bij mij een driver die ik dus niet heb.
Heb hetzelfde sinds vandaag. Geeeeen idee hoe het kan, er is niks mee gebeurt. Het begon met dat ik geen SMs kon ontvangen, dus ik deed vanuit de Comm Manager Phone Off > On, en toen kon hij dus geen netwerk meer vinden. Nu is het niet zo erg want over 2 weken mag ik een nieuwe telefoon uitkiezen en dat wordt zeker geen WM-based phone meer, maar een Blackberry Curve 8900Verwijderd schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 21:17:
Mijn HTC S710 heeft een vervelend probleem. Ik krijg maar geen bereik.
er staat steeds "zoeken...." geen netwerk dus helemaal geen bereik. Met een andere simkaart hetzelfde probleem.
Weten jullie een oplossing of enige raad?
Edit: het is mij gelukt om nu handmatig Vodafone in te stellen en nu heb ik signaal lijkt het.
Edit 2: en weer eruit
[ Voor 7% gewijzigd door El_Bandito op 18-11-2009 13:59 ]
Verwijderd
Username en password?Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 06:54:
Ik zit met een probleem om op een beveiligd draadloos internet te kunnen. Waar moet ik ergens mijn username en paswoord invullen? Het lukt me niet om verbinding te maken met een beveiligd netwerk. Kan iemand me helpen?
Volgens mij moet je toch gewoon alleen een wepkey invullen? pf wpa-psk key?
Daar vraagt ie ook standaard om als je probeert verbinding te maken
vanpeltje
Verwijderd
Maar ik zit hier thuis met een beveiligd netwerk, en wil daarop, maar dat lukt niet. Ik heb al alle instellingen dezelfde gezet als op mijn laptop, maar toch doe ik ergens iets mis blijkbaar. Iemand enig idee wat?