Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 144 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.889 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:41
Katala schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:29:
Ik lees het topic een beetje vluchtig door dus sorry als het volgende al opgemerkt was.

Ik heb nog een reden waarom honor estimate niet klopt:

Dailies zijn bugged. Doe maar is een daily en kijk naar je honor. Log vervolgens uit en kijk nog eens naar je estimated honor; Je hebt het dubbel gekregen! Dit is puur visueel, want je krijgt het dus niet dubbel.
Hier hoef je niet eens voor te reloggen. Gewoon weer en BG joinen en je hebt 400-500 estimated honor meer.
barfieldmv schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 11:47:

Ook zit er een weekend battleground reportertje bij die verteld welk weekend welke battleground er komt. Volgende week AV _/-\o_
Dan mag je hem is updaten, want het is EotS weekend aankomend weekend.

[ Voor 21% gewijzigd door Bulligan op 08-01-2008 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Hooli-gan schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 14:45:
[...]

gelukkig bestaat er een verschil tussen "volgende week" en "aankomend weekend" :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
addictive schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 14:49:
[...]

gelukkig bestaat er een verschil tussen "volgende week" en "aankomend weekend" :w
mja, voor een beetje wow-er begint de week op woensdag ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 10:02
[b]
Is dacht ik ook afhangkelijk welke server/battlegroup je zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 22:31

NvM

Reageer nuttig of reageer niet

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2008 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
UdiBenLudi schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 14:53:
[...]

nee, is in iedere battlegroup gelijk, staat namelijk ook op de WoW-site

Reageer er gewoon niet op, dan krijgt het ook geen aandacht

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2008 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-02 09:35
UdiBenLudi schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 14:53:
[...]

Nope, dat is gelijk getrokken. Alleen welke BG daily je hebt is server-afhankelijk.

Dagboek:

Lekker een lange kerstvakantie gehad (3 weken, goddelijk).

Aan het begin van mijn 3 weken voor het eerst serieus met de guild SSC ingegaan. Hydross ging op de tweede try ooit neer. Daarna Lurker op de eerste try. We waren op een killing spree, dus maar meteen doorgelopen naar Morogrim. Ook die ging neer op de eerste try. Jammergenoeg was het 11 uur en moesten er veel mensen weg. Dit alles was op dinsdag, dus SSC was gereset toen we er weer heen gingen. Vanwege wat activity problemen bij een paar mensen (best veel mensen gingen op vakantie e.d.) Hydross die week niet kunnen pakken. Wel Lurker en Morogrim neergehaald (Lurker eerste try, clean kill met geen deaths aan onze kant; Morogrim duurde ditmaal iets langer, derde try). Daarna maar naar Leotheras gegaan. Eerste try was een wipe omdat de MT doodging. Tweede try ging de MT ook dood, maar kon een druid de aggro oppakken. De laatste 40% van de fight dus met een druid in halve dps gear gedaan. Uiteindelijk ging hij op die try neer, met in totaal 3 deaths in de raid. Ik heb die avond mijn T5 gloves gekregen (enige T5 die ik wil). :9

De week daarop voor het eerst naar Fathom-Lord Karathress gegaan. Ik denk dat we een stuk of 6 keer gewiped hebben (die fight is helemaal om de pull, als die fout gaat is het een wipe, en als die goed gaat is de fight een piece of cake). Toen ging de pull netjes en ging hij down. Bloodsea Brigand´s Vestments voor een andere rogue (we hadden afspraken gemaakt van tevoren wie wat zou pakken zodat we elkaars DKP niet drainen).

Deze week voor het eerst Vashj tries gehad. Ikzelf ben er nog niet geweest, want ik ben erg druk met mijn verhuizing. Ik hoop dat ik bij de eerste kill kan zijn als ik volgende week weer meer active kan zijn. Zou wel erg nice zijn, ook al dropt Vashj geen items die ik écht nodig heb (belt is wel nice, T5 helm ook wel maar voor beide zijn er voor mij andere drops die beter en veel goedkoper in dkp zijn).

Afgelopen weken ook nog een aantal Tempest Keep runs gedaan. Al´ar ging op de eerste avond neer dat we hem probeerden. Loot Reaver was ook geen probleem uiteraard.
Zondagavond voor het eerst tries gedaan op Solarian. Derde try was de try waarop ze doodging. Behoorlijk crappy loot, maar ik heb ook niets van haar nodig.. Heartrazor (geen dagger rogues in de guild, dus ik heb hem maar gepakt voor offgear voor minimale hoeveelheid dkp, heb nu echt 6 daggers in m´n bank die ik niet gebruik), Vambraces of Ending (waardeloos voor iedereen, rogues krijgen veel betere bracers uit badges), caster pants (warlock blij) en pattern: Belt of Blasting (alle casters in de guild blij).

Al met al in drie weken tijd van 0/6 SSC en 0/4 TK naar 5/6 SSC en 3/4 TK gegaan. Ik ben gek op snelle progress.. :9

Lethale Morphaene Súndavar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:27:
Ok, dan zal ik voor mr. not so obvious mr. obious erbij halen. Je kan quests in outland pas doen op lvl 58 omdat je op dat lvl pas door de dark portal heen naar outlands kan.
Hoe kan het dan dat ik gisteren een L34 Troll Hunter in Nagrand zag rondhuppelen, met gevaar voor eigen leven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 15:10:
[...]

Hoe kan het dan dat ik gisteren een L34 Troll Hunter in Nagrand zag rondhuppelen, met gevaar voor eigen leven. :P
Hij kan er dus wel *komen*, hij kan er alleen geen *quests* doen. Iedereen kan een portal of een summon naar Shattrath krijgen, maar je kan pas door de Dark Portal op 58 en je kan pas quests doen in Outland vanaf 58.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 15:10:
[...]

Je kan wel door middel van een portal (van een mage, naar Shattrath City) of een summon (door een warlock, naar Outland) naar Outland komen. De Dark Portal laat je echter pas door vanaf level 58.

Onder lvl 58 Outland ingaan is echter vrij nutteloos aangezien je de quests nog niet kan krijgen, en de mobs te hoog level zijn om effectief te kunnen grinden. Shattrath City is echt wel ideaal om je snel van de ene capital naar de andere capital te verplaatsen (Stormwind > Darnassus is easy nu, voorheen superlang reizen).

edit: iets met spuit 11 ofzo.. Dizzy was me voor. }:O

[ Voor 3% gewijzigd door Vexx op 08-01-2008 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jemig, dan maak je ook ff progress. :P
Als ik me onze countless wipes herinner in het begin in SSC. ^^

/edit
Ah, ik zie ook al armories, met bands of enternity ringen enzo, dat verklaart een hoop. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2008 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 14:01:
[...]

Haha geweldig...zo zag ik gister in IF een Rabo lopen in de guild <Banks United> :')
Mwha, nothing beats the ud frostmage die ik had gezien. Geniaal gewoon.

Phrostitute :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 15:17:
[...]

Jemig, dan maak je ook ff progress. :P
Als ik me onze countless wipes herinner in het begin in SSC. ^^

/edit
Ah, ik zie ook al armories, met bands of enternity ringen enzo, dat verklaart een hoop. :)
Mwa, dat valt erg mee moet ik zeggen. Ik denk dat er in de hele guild misschien 6 of 7 man in Mount Hyjal is geweest. We hebben wel een aantal mensen die al eerder in SSC en TK zijn geweest, maar er zijn toch altijd in de raids nog wel 15 man aanwezig voor wie het een nieuwe fight is.

Maar je hebt gelijk dat het niet zo is dat wel allemaal aan SSC beginnen met KZ gear. Onze twee maintanks zijn wel erg goed gegeared, en sommige healers hebben wel goede gear.

@Nawa: inderdaad een van de briljantere namen die ik gehoord heb. _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Vexx op 08-01-2008 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Vexx schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 15:10:
[...]

Nope, dat is gelijk getrokken. Alleen welke BG daily je hebt is server-afhankelijk.

Dagboek:
[knip][/knip]
niet om je goede moed te killen, maar vashj en kael zijn bitch fights... wij hebben ze min of meer op farm nu, maar een wipe erop is niet byzonder. karathress zelfde verhaal.. de mening van "goede pull is loot" is imo niet helemaal waar. het gevecht is flink veelzijdig en niemand mag aankloten.

de pull is belangrijk, maar een goede pull betekend niet instant loot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
BootVluchteling schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 15:42:
[...]

niet om je goede moed te killen, maar vashj en kael zijn bitch fights... wij hebben ze min of meer op farm nu, maar een wipe erop is niet byzonder. karathress zelfde verhaal.. de mening van "goede pull is loot" is imo niet helemaal waar. het gevecht is flink veelzijdig en niemand mag aankloten.

de pull is belangrijk, maar een goede pull betekend niet instant loot..
yep, ben ik het mee eens. pull is zo moeilijk niet maar iedereen in de raid up houden qua healing is niet bepaald instant loot(spikes van kara zelf, totem etc.)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
Ik weet dat Vashj en Kael´Thas bitches zijn, maar we kunnen er nu in ieder geval aan beginnen. Gisterenavond waren de eerste Vashj tries ooit, en ze zat al op 45% op de beste try.
We gaan er wel komen, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

wij hadden vorige week ook vashj tries... 3 generators neer was onze best try. Tactics werkte niet helemaal lekker, teveel mensen werden gefeared en er slipte nogal wat elementals tussen group 3 en 4 heen. gelukkig was mijn group helemaal top :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 15:57:
wij hadden vorige week ook vashj tries... 3 generators neer was onze best try. Tactics werkte niet helemaal lekker, teveel mensen werden gefeared en er slipte nogal wat elementals tussen group 3 en 4 heen. gelukkig was mijn group helemaal top :P
Jah, als mensen door de striders gefeared worden is het eigenlijk al mis. We hadden de meeste moeite die striders onder de knie te krijgen, als dat lukt, is het eigenlijk wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

mjah we hebben tactiek al aangepast, alleen zal de eerste tries donderdag ws weer zijn. Ik vond in het begin het al vreemd dat melee daar in de buurt zou moeten zijn.. maar dat was de tactic van de RL dus tjah ik deed maar wat gevraagd werd, gelukkig kreeg ik een elemental group toegewezen dus lekker elies killen ipv stressen op striders :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 14:26
He vexx ik zie dat jij op dunemaul zit? welke guild enzo?
ikzelf heb 2 70's op dunemaul. Revenge lvl 70 priest en sertiv lvl 70 Nightelf hunter. waarschijnlijk ken je me vorige guild wel, Ryfari?

Anyways nu met RL vrienden en me vriendin een eigen guild opgestart <disrespect>. Vooral gefocused op Heroics en PvP ( 6 man guild ;) ).

Weet iemand eigenlijk of in arena 2vs2 Hunter/priest goede combo is? nu 3 weken arena gedaan en tot nu toe (win-loss) 5-5, 3-8, en 5-5 gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:51:
[...]

Yep, ben nu de laatste tijden weer zwaar adictive. Komt ook ik heb er weer plezier in. Probeer alleen mijn hoogste char. (zie sig.) in de oude guild terug te krijgen en anders solliciteer ik wel bij Imdamned met zijn TiC. ;)
Maak je druid 70, attune voor MH en BT en ik heet je welkom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
Zontar, ik zit nu in de guild <Epilogue>, welke is opgericht door een hoop oude members van mijn oude guild, <Carpe Diem>. CD is op een gegeven moment gedisband en de members splitsten zich min of meer op in twee guilds, Fatal Union en Ashes. Eigenlijk was bijna niemand echt blij met de nieuwe guilds waar ze inzaten, dus hebben we met een selecte groep Epilogue gestart.

Ik ben nog een tijdje officer geweest, maar nu niet meer vanwege de drukte door m´n verhuizing. Een tijdje minder tijd gehad voor officer duties, dus dat heb ik uit handen gegeven.

Met betrekking tot je PvP vraag: ik heb het idee dat die setup (natuurlijk voor een goed deel afhankelijk van spec van zowel de hunter als de priest) tot de middenmoot hoort.
Het lijkt me geen geweldige combi omdat je eigenlijk te weinig CC hebt: 2v2 draait vrijwel helemaal om 1 van je tegenstanders CC´en en de ander nuken. Maar zoals wel vaker gezegd, skill > setup. Als je goed op elkaar bent ingespeeld en een beetje kunt PvP´en kan je alsnog een aardige rating halen.

Ikzelf ben zeker geen PvP expert, maar de theorie achter team setups vind ik wel interessant. Om die reden leek het me allicht nuttig om er iets over te zeggen.. :*)

[ Voor 36% gewijzigd door Vexx op 08-01-2008 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra1niac
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-02 22:07
En over die spammers cap, was er in patch 2.1 niet al een beveilliging ingebouwd door Blizzard dat level 1 chars niet in /1 en /w konden?
Dat wel, maar ze kunnen nog steeds gewoon praten helaas, waarbij er ook nog eens enorme tekstballonnen verschijnen. Lijkt wel onwil van Blizzard om er iets aan te doen. Denk dat ik mijn bankalt maar verplaats van Ogrimmar naar TB. Is net wat verder lopen en dan ook nog zo'n lift; waarschijnlijk net een te hoge drempel voor de spambots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
DizzyWeb schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 15:14:
Hij kan er dus wel *komen*, hij kan er alleen geen *quests* doen. Iedereen kan een portal of een summon naar Shattrath krijgen, maar je kan pas door de Dark Portal op 58 en je kan pas quests doen in Outland vanaf 58.
Ja, maar dat heeft dus helemaal niks met het portal te maken. M'n druid is nooit door die portal gegaan nl.

[ Voor 5% gewijzigd door Hydra op 08-01-2008 16:54 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 16:39:
[...]

Maak je druid 70, attune voor MH en BT en ik heet je welkom :P
Lol, ik zou wel willen hoor, alleen ik zou niet weten hoe je dat in je eentje voor elkaar moet krijgen. En daarnaast gearwise gezien, kan ik geen potten breken. En hebben jullie trouwens zowiezo niet een overkill aan Droods. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Vexx schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 15:10:
Al met al in drie weken tijd van 0/6 SSC en 0/4 TK naar 5/6 SSC en 3/4 TK gegaan. Ik ben gek op snelle progress.. :9
Succes gewenst. Nu begint het echt pas.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:12

Osxy

Holy crap on a cracker

DizzyWeb schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 14:08:
[...]

Oudguildie van me heeft een bankchar genaamd "Rabobank"... vreemd genoeg heeft ie 'm nogsteeds, terwijl ie al vaak zat gereport is :P (RP server)
:+
Mijn ally bank heet SNSbank O-)

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 16:55:
[...]

Lol, ik zou wel willen hoor, alleen ik zou niet weten hoe je dat in je eentje voor elkaar moet krijgen. En daarnaast gearwise gezien, kan ik geen potten breken. En hebben jullie trouwens zowiezo niet een overkill aan Droods. :)
We hebben 1 druid die bijna altijd mee gaat.

De rest is zo casual als het maar kan : )

[ Voor 30% gewijzigd door ImdaMned op 08-01-2008 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Imdamned

Dat bedoel ik nou een overkill aan Droods :P. Dus mijn Druid levellen naar 70 is zinloos 8)7 . Ik zou het alleen doen om hem naar 70 te hijssen en om dan te zeggen kijk jongens mi first char. Puyol is ook 70. :P

Nee, ik level nu snel even Ruiz naar 70, omdat ik graag vervelende alliance people op een smerige manier wil killen en honor FTW. >:) Is toch nog maar 3 LvL's

En dan heb ik nog Salma die is al 70 loopt al aardig in paars. Frozen Shadowweave enzo. En dat is de char. die ik weer in een nl. talige guild wil hebben, want ik mis die groene guildchat zo. :$

En of dat nou Tic is of Sterf is maakt mij niet zo veel uit, als ik maar weer bij een groepering kan horen. Want in je eentje is er niet veel aan. En daarnaast wil ik van die vervelende lieden af die je te pas en onpas in een guild proberen inviten waar ze zweeds ofzo iets mompelen in de guildchat. Dus dat betekent direct decline.

Plus dat ik rustig mijn Hunter LvL, daar is geen haast bij WotLK is toch nog ver weg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
  • Laatst online: 13-09 14:26
Vexx schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 16:44:

Met betrekking tot je PvP vraag: ik heb het idee dat die setup (natuurlijk voor een goed deel afhankelijk van spec van zowel de hunter als de priest) tot de middenmoot hoort.
Het lijkt me geen geweldige combi omdat je eigenlijk te weinig CC hebt: 2v2 draait vrijwel helemaal om 1 van je tegenstanders CC´en en de ander nuken. Maar zoals wel vaker gezegd, skill > setup. Als je goed op elkaar bent ingespeeld en een beetje kunt PvP´en kan je alsnog een aardige rating halen.

Ikzelf ben zeker geen PvP expert, maar de theorie achter team setups vind ik wel interessant. Om die reden leek het me allicht nuttig om er iets over te zeggen.. :*)
moet zeggen dat we eigenlijk elk team zonder healer outlasten, echt te vaak dat men zich op mijn maatje richt die ontzettend lang zichzelf omhoog kan houden. Enige waar we echt problemen mee hebben zijn Healers + Dmg dealer, en dan in het bijzonder Druid+Dps'er ( vaak rogue door stealth team).

Dat is ook zo irritant; gebruik je scare beast op een druid, transformen ze gauw terug naar humanoid form ofzo :? weg scare beast :( . Imo is Fear iets waar je alleen via trinkets/special abilities uit kan komen, en niet terwijl je eigenlijk niks "mag" doen shiften naar humanoid form.

Druids zijn zowiezo overpowered imo op het moment. teveel armor en health om als normal dmg class door heen te komen. en al zijn ze low health --> Heal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:29
wij hadden vorige week ook vashj tries... 3 generators neer was onze best try. Tactics werkte niet helemaal lekker, teveel mensen werden gefeared en er slipte nogal wat elementals tussen group 3 en 4 heen. gelukkig was mijn group helemaal top
Idem hier, kiten en add dps is voor ons de primaire issue, maar zoals met alle nieuwe encounters: hij/zij/het gaat pas neer zodra de traagste in de groep het door heeft.

Maar in ieder geval veel succes (legend reborn was t toch?)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Lekker bezig Trollbane!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

DizzyWeb schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 15:14:
[...]

nou ... ik was met mijn mage op lvl 54 met gevaar voor eigen leven naar thrallmar gereden en daar kon ik dus meteen de Journey to Thrallmar quest inleveren die ik niet in mijn quest log had :')
een bug maar wel een quest in outland gedaan voor lvl58 :')

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

osxy schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 17:03:
[...]

:+
Mijn ally bank heet SNSbank O-)
Sparkasse hier :o

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yay, tweede keer bij Hydross. maar pas de eerste keer met tanks met de juiste resist gear en hij is dood :) 2 waardeloze pogingen en twee domme fouten van een hunter die de wissel verknalde en toen dood :)

En ruim binnen de enrage timer ook!

Daarna nog even Lurker plat gelegd, waren wat nieuwe mensen bij dus twee pogingen met dooien aan de spout en toen ging die ook plat.

programma voor Zaterdag: drie bosses in TK :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Zontar schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 18:53:
[...]

moet zeggen dat we eigenlijk elk team zonder healer outlasten, echt te vaak dat men zich op mijn maatje richt die ontzettend lang zichzelf omhoog kan houden. Enige waar we echt problemen mee hebben zijn Healers + Dmg dealer, en dan in het bijzonder Druid+Dps'er ( vaak rogue door stealth team).

Dat is ook zo irritant; gebruik je scare beast op een druid, transformen ze gauw terug naar humanoid form ofzo :? weg scare beast :( . Imo is Fear iets waar je alleen via trinkets/special abilities uit kan komen, en niet terwijl je eigenlijk niks "mag" doen shiften naar humanoid form.

Druids zijn zowiezo overpowered imo op het moment. teveel armor en health om als normal dmg class door heen te komen. en al zijn ze low health --> Heal.
Hip, dat wil ik ook kunnen. Ik kan niet uit Scare Beast shapeshiften. Geen enkele fear kan ik uit komen, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
DizzyWeb schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 02:57:
[...]

Hip, dat wil ik ook kunnen. Ik kan niet uit Scare Beast shapeshiften. Geen enkele fear kan ik uit komen, helaas.
mja, 't verhaal klinkt helaas weer een beetje als de beruchte 41/41/41 druid met een extraatje dat ie uit fear shift :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 23:47

Technicality

Vliegt rechtsom...

Vandaag voor de tweede keer SSC ingegaan voor mij. Was goed voorbereid, had een extra koffie op en zat eindelijk weer es op mn pc ipv mn laptop. Donderdag hadden we al enkele lurker tries gedaan (niet hydross want geen resistance tanks) maar dit keer gewoon bij hydross beginnen. Veel nieuwe mensen in de guild (>50%) dus was even spannend. De addtank DCde ongeveer op de pull maar het werd goed overgenomen door een dps warrior en een kleine verhoging van de aoe op de adds door de mages. Healing ging zeer goed, iedereen spreidde mooi en hij ging dan ook supersnel en netjes down.

Vervolgens lurker. Vorige keer 5 mages, nu 3. 3 Sheeps dus, moet genoeg zijn - en dat was het ook. Oneshot.

Focus zat er goed in, dus door naar morogrim. DC van de zelfde druid (GM en raidleader, dus dan moet je wel ff wachten vóór de baas). Dus wij wat trash killen en voorzichting murlocs killen. Dan morogrim. Toen werd wel even pijnlijk duidelijk dat we wat aoe power te kort kwamen (2 locks, 3 mages, allen in net kara-af gear). Na 3 tries was raid called. Een paar mensen gingen voor ZA, waaronder ik. FF 45 minuten pauze, pvp, arena, farming wat dan ook, en vervolgesn met goede moed ZA in. Vorige keer kwamen we 3/6 met moeite, veel wipes tries etc... nu 2 bazen binnen de timer en de 3e oneshotted. Nice. Veel tries op die vuurbaas gedaan (yay, weer AOEen) en hoewel er veel progressie per try in zat werd het toch laat en er moesten wat mensen weg, maar morgen zijn we er weer en maken we het karweitje af :P

Ik heb uit de 2e chest de [Amani Divining Staff] geloot, ter vervanging van mijn heroic offhand en nathrezim mindblade. Erg prettig, want mijn stats zaten nogal laag voor ssc/za en dit helpt me er net weer bovenop.

Ik wist het al, maar wat is raiden duur zeg:
• 2 flasks á 43g
• 1 stack food á 22g
• 3 stacks healing pots á 11g
• 3 stacks mana pots á 9g
• repairs ter waarde van 30g
= 198g op één avond. Aan de andere kant, ik heb wel weer dkp en epix verdiend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Technicality schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 03:23:

Ik wist het al, maar wat is raiden duur zeg:
• 2 flasks á 43g
• 1 stack food á 22g
• 3 stacks healing pots á 11g
• 3 stacks mana pots á 9g
• repairs ter waarde van 30g
= 198g op één avond. Aan de andere kant, ik heb wel weer dkp en epix verdiend!
* Food kan je zelf voor zorgen (en nog winst mee maken)
* Pots en flasks nooit los kopen, maar gewoon de mats halen en een flask/pot master in de guild vragen

elke dag 10 dailies doen is ongeveer 150 gold
chaching, winst ipv verlies op een raidavond :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Neelon

FOR PONY!!!

blouweKip schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 19:39:
[...]

Idem hier, kiten en add dps is voor ons de primaire issue, maar zoals met alle nieuwe encounters: hij/zij/het gaat pas neer zodra de traagste in de groep het door heeft.

Legend Reborn inderdaad, tenzij hij heel snel is overgestapt maar dat denk ik niet. :p

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 10:51

chromeeh

the Gnome

Voor die irritante spammers gebruik ik GnoMoreSpam.
Werkt erg goed, maar het is eigenlijk wel triest dat je een add-on moet gebruiken om dit soort dingen te blocken.
Een nieuwe trend er bij is spam over een tool die je geweldige stats geeft o.i.d. :N
Ff de woorden op de blacklist en klaar, maar het blijft vervelend.
Ach ja...

Vanavond als het goed is weer SSC, kijken wat het wordt :P

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
chromeeh schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 07:52:
Werkt erg goed, maar het is eigenlijk wel triest dat je een add-on moet gebruiken om dit soort dingen te blocken.
Een nieuwe trend er bij is spam over een tool die je geweldige stats geeft o.i.d. :N
Ach ja...

Ach.. met xs4all heb ik ook een spamfilter / virusscanner / firewall. Thuis op de deur zit ook een nee/nee sticker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Laatst online: 07-05-2022
Gisterenavond hebben we Prince down gekregen, eindelijk
:)
Na twee weken, dit was de derde avond, ging hij dan neer.
Wij hebben erg wisselende samenstellingen van de kara groep, omdat we met 2 groepen Kara in willen.
We missen nog 2 healers omdat te doen, dus in de tussen tijd gaat gewoon iedereen mee, om de beurt.
Vandaar de vele wisselingen.

We waren gisterenavond met 2 H-priest, 1 H-pala, 2 warriors, 1 rogue, 1 hunter en 3 mages.
Na 5 wipes (niet verder dan 34% max) besloten we het anders te doen.
1 warrior werd om gewisseld voor een warlock en een mage voor een mage (was zijn beurt, hehe)
En, we zouden geen dispell meer doen op de tank, althans, zo min mogelijk (je moet dan binnen de 30 yard range van prince komen...)

Ik was een beetje bang voor deze wisseling, omdat de gear van de warlock niet echt goed is.
Maar het ging geweldig. Heel rustig, zonder problemen hebben we de klus gedaan.
Maar het einde was wel spannend.
Ik had 2 pots + 1 shadowfriend gedaan.
Prince op 6%, tank op 40% health en alle healers waren OOM.
Dat was bidden om wat mana generatie
:)
Maar we hebben het gehaald.
Yay!
Enne, die save spots werken dus wel/ Het is alleen effe zoeken naar de juiste plaats en blijven opletten

Bedankt jongens voor de adviezen en help

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Bra1niac schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 16:50:
[...]

Dat wel, maar ze kunnen nog steeds gewoon praten helaas, waarbij er ook nog eens enorme tekstballonnen verschijnen. Lijkt wel onwil van Blizzard om er iets aan te doen. Denk dat ik mijn bankalt maar verplaats van Ogrimmar naar TB. Is net wat verder lopen en dan ook nog zo'n lift; waarschijnlijk net een te hoge drempel voor de spambots.
Probeer Silvermoon anders. De kans dat een spambot TBC heeft is zeer klein tot niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Gister 2e trash/verkennings run in SSC voor onze guild. Eerste keer druid staff gedropped, dropte weer dus nu 2 blije druid tanks, en even verderop dropte mijn spyglass trinket :)

Wilden verder tegen 23.00 (normaal eindtijd van onze raids) net ff Leo gaan proberen maar toen moesten er teveel mensen waaronder ik gaan stoppen helaas.

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Gister nog even snel Kara in gegaan om bij Chess Event te kijken; damn wat is dat easy! De helft wist helemaal geen tactics of hoe het moest, en door mijn Bartender3 addon (mijn fout) kon ik de stukken niet bedienen, maar toch gewonnen. Da's echt Ez Epixx. :)

Nu is het alleen even de vraag, hoe verder. Misschien dat we Illhoof nog neer kunnen krijgen, maar we hebben er nog een paar met 6k health, dus Shade of Aran zit er niet in. Ach, we zullen zien.

Gister nog wel nieuwe bracers gekocht van badges: Gargon's Bracers Peaceful Slumber, zit nu op de 1284 +healing! :D Vanavond even rep voor Honor Hold voor de head enchant en ik zit over de 1300 heen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 18:03

DefLite

Why so serious?

Mijn bank char heet Paypal : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
chromeeh schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 07:52:
Ach ja...

Ik heb voor de gein ff gekeken op die site. En das zo fake als het maar kan. Alles is op een Private server. Niet dat ik van plan was om dat tekopen maar was gewoon nieuwsgierig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:54
Fortnox :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Packmule en Sackmule :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality

Technicality

Vliegt rechtsom...

Bokkie schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 07:37:
[...]

* Food kan je zelf voor zorgen (en nog winst mee maken)
* Pots en flasks nooit los kopen, maar gewoon de mats halen en een flask/pot master in de guild vragen

elke dag 10 dailies doen is ongeveer 150 gold
chaching, winst ipv verlies op een raidavond :)
Tja, ik heb helaas geen netherwing daily's (dus max +-90 goud voor de daily's), ben fishing/cooking als een debiel aan het lvlen (allebei bijna 300 in 1,5 week tijd). En bij ons op de server (magtheridon-EU) zijn de losse mats (veel) duurder dan de flasks/pots. Maar goed, als mijn fishing en cooking eenmaal hoog genoeg zijn scheelt het al en hoop en kan ik die dingen verpatsen. Vooralsnog moet ik echter een enchant betalen...

(En ja, ik heb niet veel geslapen vannacht lol :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Technicality schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 03:23:Focus zat er goed in, dus door naar morogrim. DC van de zelfde druid (GM en raidleader, dus dan moet je wel ff wachten vóór de baas). Dus wij wat trash killen en voorzichting murlocs killen. Dan morogrim. Toen werd wel even pijnlijk duidelijk dat we wat aoe power te kort kwamen (2 locks, 3 mages, allen in net kara-af gear). Na 3 tries was raid called. Een paar mensen gingen voor ZA, waaronder ik. FF 45 minuten pauze, pvp, arena, farming wat dan ook, en vervolgesn met goede moed ZA in. Vorige keer kwamen we 3/6 met moeite, veel wipes tries etc... nu 2 bazen binnen de timer en de 3e oneshotted. Nice. Veel tries op die vuurbaas gedaan (yay, weer AOEen) en hoewel er veel progressie per try in zat werd het toch laat en er moesten wat mensen weg, maar morgen zijn we er weer en maken we het karweitje af :P
Hoe doen jullie de murlocs?

Normaal gebruiken wij een prot pally om beide groepen te tanken. Threat opbouwen door te healen .. het werkt redelijk, maar er is af en toe nog wel eens iemand die niet op let en dan te veel threat opbouwt voor de murlocs onder controle zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Nou gisteren de draad opgepakt met me lock van 61. Zit nu in Outland en hoop zo snel mogelijk verder te knallen aangezien ik het een beetje donker vind allemaal ;) Me Priest heb ik maar even gebombardeerd als bank char totdat ik het zat ben met de lock.

Na een uur had ik eindelijk alle quests op een rijtje (nav een guide) zodat ik zsm richting 70 kan gaan. De eerste quests waren nog een beetje wennen want ik heb het gevoel dat de Felguard wat minder sterk is als toen ik hem voor het eerst gebruikte, hij begaf het redelijk vaak maar dat kan ook aan mij liggen tuurlijk :+

Al met al een effectief avondje maar wel efficient... vanavond rustig weer verder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

Nou, dus nog net op tijd genoeg honour mijn Gladiator One Hander kunnen sparen, de Offhander heb ik al.
Nu met de 2.3.2 patch een mooie manier om 125%->110% hemo ietwat compenseren.

Maar nu de hemo is gedebugged verwacht ik er dus op het eind van de rit hetzelfde van.
Hoe dan ook, vanavond nieuwe instance week, nieuwe kansen, we zullen eens kijken of we Aran, Illhoof of Chessevent kunnen doen :)

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality

Technicality

Vliegt rechtsom...

Wij proberen het nu zonder pallytank simpelweg omdat we die niet hebben, maar we hebben een zeer goede and goed gegearde druid tank.

Twee tanks (druid en warr) rennen naar noord/zuid, trekken naar positie vlak achter morogrim. Vervolgens announced de RL op vent dat er AOE nuke komt in 3 sec, iedereen cast flamstrike en spammed zijn CD's en als het dan goed gaat (en de mages - vooral ik) worden voldoende gespamhealed zijn de murlocs best snel dood. Met een prot pally werkt het grotendeels hetzelfde, behalve dat een pally tank véél beter is in threatgen op zo'n groupje.

Het probleem wat wij hadden is dat als er een mage watery grave kreeg of dood was er net ff te weinig aoe power was, dus dat we weinig hersteltijd (spriest/mana tide/evoc/innervate) hadden tussen de groups.

edit: Joepie een patch, Ice block here I come :D En mana gem power natuurlijk _/-\o_

edit2: Waar ik zelf achter kwam gister: als je als mage watery grave hebt spam blink (mits je de mana hebt) zodat je snel terug kan naar de raid en geen fall dmg krijgt.

[ Voor 13% gewijzigd door Technicality op 09-01-2008 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
Ons AoE groepje staat altijd uit range van watery graves (50 yards geloof ik) Er staat altijd een lock naast met 1 hp en als de murlocks komen dan gaat de pallie als een gek die lock healen (beiden hebben amplify magic op zich btw)

AoE wacht dan even af en gaat daarna los. Voordeel is dat alleen de pallie gehealed moet worden. (we gebruikten eerst een holy pallie, nu een prot pallie, beiden kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 09:03:
[...]

Hoe doen jullie de murlocs?

Normaal gebruiken wij een prot pally om beide groepen te tanken. Threat opbouwen door te healen .. het werkt redelijk, maar er is af en toe nog wel eens iemand die niet op let en dan te veel threat opbouwt voor de murlocs onder controle zijn.
SoC laten doen door je warlocks, murlocs gaan super snel neer. Je locks wel max distance laten nemen. Mages doen hun AoE en klaar is kees

[ Voor 3% gewijzigd door Hom3r op 09-01-2008 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Wij zijn gister weer naar SSC getrokken met als doel the looter below te pakken.
Eerste avond 4 wipes om dat mensen niet opletten wanneer er een spout is....
Nu gelukkig wel oplettende mensen die het gevecht kenden en hij ging op de 2e try neer.
Erg leuk om dat weer geklaart te hebben! Voor hydros zijn we nu bezig met het maken van de sets
en gister op een eerste verkennings try ging hij zonder 2e phase shift al naar 80%. Dit gaat dus ook allemaal zonder problemen lukken voor de volgende keer als de tanks wat meer res hebben.

Al met al weer een leuke progress run voor de guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Laatst online: 09-09 15:06
Ik ben nu bezig een warrior te levellen en moet zeggen... big fun :)
mijn doel is om full prot te gaan zodra ik 58/60 ben en dan vanaf hellfire instances te gaan tanken (hate low lvl groups).

ik volg nu deze guide met de build voor een dw fury om te levellen.
Mijn vragen:

1> Is het een goede levelling build
2> Wbt dw weapons, waar moet ik nu eigenlijk op letten aangezien ik een beetje kierewiet word van de tegenstrijdige berichten. moet ik een slow mh en een fast oh wapen nemen, of beter gelijke snelheid of....
3> Fury is grappig maar op een gegeven moment moet ik toch gaan switchen naar full prot, ws een 8/5/48 build. Kan ik inderdaad beter fury levellen tot 58 en wanneer ik outlands in ga, switchen naar prot of kan ik dit ook op lager level doen (ik speel voornamelijk solo tijdens levellen)

Warrior is fun maar confusing hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Gisteren dropte helaas Archi het verkeerde zwaard ;( maar we hebben nu wel een holy palladin met Cataclysm's Edge voor zijn offspec :+

Ook zondag eindelijk onze eerste Warglaive.

Nieuwe reset nieuwe kansen, en een nieuwe afflic lock in de guild, dus hoef ik niet meer te impen op die enkele encounters waarbij dat nog nodig was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:40

vhal

ಠ_ಠ

Ons 2e try-avondje karathess en hij is al weer dood. Vervolgens morogrim geprobeerd en 26% als beste resultaat.
Ik moet zeggen dat we wel een gezonde progressie hebben. Hopelijk hebben we Al'ar ook binnenkort neer.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-08 16:31
Yokidrink schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 09:29:
Mijn vragen:

1> Is het een goede levelling build
2> Wbt dw weapons, waar moet ik nu eigenlijk op letten aangezien ik een beetje kierewiet word van de tegenstrijdige berichten. moet ik een slow mh en een fast oh wapen nemen, of beter gelijke snelheid of....
3> Fury is grappig maar op een gegeven moment moet ik toch gaan switchen naar full prot, ws een 8/5/48 build. Kan ik inderdaad beter fury levellen tot 58 en wanneer ik outlands in ga, switchen naar prot of kan ik dit ook op lager level doen (ik speel voornamelijk solo tijdens levellen)

Warrior is fun maar confusing hehe
1> Geen idee, ik heb maar wat aan gerommeld met mijn fury build
2> Ik heb altijd gedual wield met indien mogelijk een trage main hand en snelle offhand omdat je dan grotere crits hebt op je mh en je misses op je offhand door de snelheid compenseert (volgens de geleerden). Wat ik ook geprobeerd heb is om altijd een axe en sword te gebruiken zodat je beide skillt (ben niet zo een mace fan, het moet scherp zijn, al ga ik die binnenkort wel naar 350 brengen).
3> Ik ben op 58 ook prot gegaan (inderdaad ook 8/5/48). Het neermeppen van een mob gaat wel een stukje langzamer (geen flurry meer :() maar met dual wield viel het me niet tegen. Als je met name solo speelt zou ik niet voor 58 prot gaan, omdat het zoals al aangegeven allemaal toch wat langzamer gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 13-09 16:25

Flapmo

and back is gigi!

Hooli-gan schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 14:45:

[...]

The order of the holidays is: Alterac Valley -> Warsong Gulch -> Arathi Basin -> Eye of the Storm.

En afgelopen weekend was AB. Vreemd dat ik wel iedereen AV hoor schreeuwen, ook op onze server :?.

http://www.wowwiki.com/Battlegrounds_Holiday

[ Voor 5% gewijzigd door Flapmo op 09-01-2008 10:43 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-09 16:42
Na een raid stop van anderhalve week (kerst, nieuwjaar) deze reset weer helemaal fris aan SSC en TK begonnen en wat een week voor onze guild.
Op maandag Kael omgelegd op de 3de try van de avond en gisteren op de 4de try Vashj (na een 1%wipe).
2 first kills in 1 reset en naar mijn idee toch niet de minste :*)

helemaal klaar voor MH en BT, 2008 wordt een mooi raid jaar _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Me lockje is momenteel 65 en ik heb besloten om me UD rogue @ Karazahn verder te lvlen.
Gister tot lvl 26 gebracht, nooit gedacht dat een rogue zo leuk is om te spelen en nog een behoorlijke dmg doet ook :D beetje stealthen door Hillsbrand en niets wetende ally's kidney shotten en afmaken :p

Ik moet zeggen, Nawa zijn build is leuk voor pvp, deze ga ik ook een beetje volgen ;)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
mensen,

ik heb weer een grappig idee... ik heb een holy paladin die eigenlijk beetje stof staat te happen.. Aangezien ik regelmatig hoor (en zie) dat er tanks tekort zijn, zou het misschien leuk zijn om prot te speccen..

Gisteren werd heroic mech getanked door een paladin die practisch volledig blauw was.. hij kon erg goed aggro houden, terwijl ik nu 3/5 T5 heb, en 2/5 T4.. ik zat niet keihard te nuken, maar toch..

Hoe begin ik. ik heb al hier en daar een beetje T0 gear (met defenserating en spelldmg)

weet iemand een website met een guide oid..? een spec kom ik denk ik zelf wel uit.. zal denk ik holy/prot worden oid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Even een vraagje aan de locks expert hier:

- Momenteel gebruik ik deze build (al eerder laten zien) : http://www.wowhead.com/?talent=IV0bZbxczIizzxstL

- Maar zoals ik al had gemerkt, is me Felguard redelijk snel de klos als ik 2-3 mobs tegelijk aanpak. Nu is mijn vraag; zo dit een betere lvl build zijn: http://www.wowhead.com/?talent=Iq0rVRfdqtboZxx0z

Dit ivm met: COE - SL en Shadowburn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 08:44:
we hebben er nog een paar met 6k health, dus Shade of Aran zit er niet in. Ach, we zullen zien.
Trek wat PvP gear aan. Misschien wat merciless items etc, en je kan evt het +15 stats elixir gebruiken.

Ik loop zelf ook maar met iets van 8k HP in healing gear dus tja het is altijd een beetje kritisch, wat ik doe voor de sheep mezelf een power word shield geef en zo'n shield item gebruik dat je vindt in plantjes als je herbalist bent. Nadeel daarvan is dat het shared cd is met healthstone maar je kan niet alles hebben.

Ik heb het idee naarmate je meer +healing etc krijgt je HP toch naar beneden gaat. Momenteel heb ik +/- 1900 healing unbuffed en over de 2k buffed. Het is een afweging die je moet maken denk ik, weet niet of het beter wordt naarmate ik betere gear krijg :-S.

Ook een andere vraag, hoe doen andere mensen het met DKP,

Wij gebruiken momenteel een fixed prices systeem. Sommige mensen zeggen dat de mensen die er iedere raid zijn dan ook altijd alle items pakken. Aan de andere kant vindt ik dat wel logisch. We gebruiken wel loot rules dwz main spec > off spec etc.Ik kom iedere raid opdagen ook voor bazen waar ik niets nodig heb. Voor Karazhan / ZA / Gruul gebruiken we rolls dus de mensen kunnen wel gewoon upgearen alleen voor kans te maken op T5 moeten ze dus veel raids joinen of DKP saven.

Hoe doen andere guilds het? Iedereen heef bij ons zijn argumenten voor een systeem maar persoonlijk vind ik dat omdat ik als co-gm bij iedere raid kom opdagen zorg dat mijn gear direct geenchant wordt en altijd genoeg pots / flasks etc bij me heb. Het lijkt mij ook nuttiger om 1 groep core members in full T5 te steken dan 50 man in de guild te hebben met 1 part. De core members zijn er bijna iedere raid en zorgen dat ze hun zooi in orde hebben kwa enchants , flask elixirs etc.

Aan de andere kant is het voor de "casual" raiders niet echt leuk dat ze heel lang moeten wachten tot ze genoeg DKP hebben of tot de "core" groep de gear niet meer nodig heeft.

Wat is nou een "fair" dkp systeem? Zodat iedereen een kans maakt op gear maar we toch de "core" raiders niet in de kou zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

blouweKip schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 19:39:
[...]

jup :)

helaas geen vashj gisteren gehad, we gingen verder met al'ar.. dat gevecht duurt echt te lang.. 20 minuten per gevecht, 5 minuten erbij om terug te vliegen/buffen en dan heb je dus maar 2 tries per uur. Als 1 van je MT's dan ook nog iets voor 10en weg moet omdat hij nachtdienst heeft zuigt dat helemaal.

het ging gewoon aan het einde best goed, teveel mensen gingen nog dood aan flamepatches maar dat is gewoon leren van de encounter.. 30% was de beste try :'(

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Maduth schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 09:55:
Even een vraagje aan de locks expert hier:

- Momenteel gebruik ik deze build (al eerder laten zien) : http://www.wowhead.com/?talent=IV0bZbxczIizzxstL

- Maar zoals ik al had gemerkt, is me Felguard redelijk snel de klos als ik 2-3 mobs tegelijk aanpak. Nu is mijn vraag; zo dit een betere lvl build zijn: http://www.wowhead.com/?talent=Iq0rVRfdqtboZxx0z

Dit ivm met: COE - SL en Shadowburn..

http://www.wowhead.com/?talent=IAMrVMfzVtboZxx0z

ga hiervoor..

en als je dan verder levelt, ga je naar devestation en distructive reach..

let erop, 3 mobs is nog steeds aardig wat, maar je moet het kunnen overleven als je hoger lvl ben.. het zal een andere speelstijl vereisen..

pullen met UA, dan een Sbolt (lange casttime) CoA, Siphon life, corruption

eventueel kan je ergens fear tussen plaatsen en drainen.. of puur drainen..

GL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Hom3r schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 09:18:
[...]

SoC laten doen door je warlocks, murlocs gaan super snel neer. Je locks wel max distance laten nemen. Mages doen hun AoE en klaar is kees
juist niet.. als je paladin tank in een watery grave komt en je locks staan ver weg is er een grote kans dat ze allemaal naar je lock gaan en je lock dood gaat.. bij ons staat iedereen op de paladintank. (exclusief de MT ofc) en we hebben 2 prot warriors die een beetje aan murloc ophaaldienst doen, het hoeft niet, maar het is wat makkelijker. zij bringen de 2 groupen naar het midden en dan neemt de paladin het over, hij geeft ook een AOE call, dus mensen doen GEEN aoe zonder dat er gemeld is dat het kan en dan is het koekje eitje. Helemaal sinds ik hem tank als feral druid, bijna geen deaths meer door een serie crushing blows zoals nog wel eens gebeurde bij een prot tank

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 09:56:
[...]

Trek wat PvP gear aan. Misschien wat merciless items etc, en je kan evt het +15 stats elixir gebruiken.
Dat is het dus, de mensen die 6k hp hebben zijn een priest en shaman, en die hebben op dit moment nog geen pvp gear. Dus daar moet nog even aan gewerkt worden voor we Aran kunnen doen. :)
Ik loop zelf ook maar met iets van 8k HP in healing gear dus tja het is altijd een beetje kritisch, wat ik doe voor de sheep mezelf een power word shield geef en zo'n shield item gebruik dat je vindt in plantjes als je herbalist bent. Nadeel daarvan is dat het shared cd is met healthstone maar je kan niet alles hebben.
Ik heb nu 7k unbuffed, dus denk dat dat met wat extra buffs en potions wel moet lukken. Heb uiteraard ook Barkskin nog.
Ik heb het idee naarmate je meer +healing etc krijgt je HP toch naar beneden gaat. Momenteel heb ik +/- 1900 healing unbuffed en over de 2k buffed. Het is een afweging die je moet maken denk ik, weet niet of het beter wordt naarmate ik betere gear krijg :-S.
Ik zit nu dus net onder de 1300 +healing, en dan 7k hp unbuffed, en iets van 8.5k mana unbuffed. Maar ik kan misschien nog wel ergens een +sta enchant/armorkit doen. :)
Ook een andere vraag, hoe doen andere mensen het met DKP,

Wij gebruiken momenteel een fixed prices systeem. Sommige mensen zeggen dat de mensen die er iedere raid zijn dan ook altijd alle items pakken. Aan de andere kant vindt ik dat wel logisch. We gebruiken wel loot rules dwz main spec > off spec etc.Ik kom iedere raid opdagen ook voor bazen waar ik niets nodig heb. Voor Karazhan / ZA / Gruul gebruiken we rolls dus de mensen kunnen wel gewoon upgearen alleen voor kans te maken op T5 moeten ze dus veel raids joinen of DKP saven.

Hoe doen andere guilds het? Iedereen heef bij ons zijn argumenten voor een systeem maar persoonlijk vind ik dat omdat ik als co-gm bij iedere raid kom opdagen zorg dat mijn gear direct geenchant wordt en altijd genoeg pots / flasks etc bij me heb. Het lijkt mij ook nuttiger om 1 groep core members in full T5 te steken dan 50 man in de guild te hebben met 1 part. De core members zijn er bijna iedere raid en zorgen dat ze hun zooi in orde hebben kwa enchants , flask elixirs etc.

Aan de andere kant is het voor de "casual" raiders niet echt leuk dat ze heel lang moeten wachten tot ze genoeg DKP hebben of tot de "core" groep de gear niet meer nodig heeft.

Wat is nou een "fair" dkp systeem? Zodat iedereen een kans maakt op gear maar we toch de "core" raiders niet in de kou zetten?
Wij zijn casual, dus dat maakt al een verschil, maar ons systeem (heb het al eens eerder gepost):

code:
1
Epics / Raids = Score

De persoon met de laagste score mag het item hebben, als het een upgrade is. Zijn er meer met (ongeveer) de zelfde score? Rollen. Het is erg simpel, maar tot nu toe geen problemen gehad. We hebben dan ook geen epixx-whores, we hebben soms bij wijze van spreken ruzie omdat iemand met een lage score het item toch aan een ander wil geven omdat het voor hem beter is. ;)

Special mounts zijn we nog niet helemaal over uit, maar dat wordt waarschijnlijk: minimaal een X aantal raids mee geweest, en dan iedereen gewoon rollen. Wel maximaal 1 special mount per persoon.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Zo, gister nog even 4k honour bij mekaar gegrind zodat ik vandaag m'n S1 pants kan kopen. Gister ook al de golden spellthread geregeld, dus ik heb er vanavond weer flink wat HP, +healing en res bij. Maar damn, wat begint die AV grind vervelend te worden zeg! Hele avond welgeteld 1 potje gewonnen. Het probleem is dat in de bloodlust battlegroup Horde denkt dat je de AV rush kunt winnen zonder defenders. Alliance is iedere keer dat we 0 defense hebben gewoon een paar minuten sneller. Doe je niks aan, tenzij je heel gewoon een paar defenders op Galv zet, en een paar man in je base hebt om te voorkomen dat een rogue relief hut pakt. AV is echt niet moeilijk te winnen maar dan heb je toch echt mensen met hersenen nodig :(

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

* 1 sec until enraging text *

Gisteren wilde ik eigenlijk weer verder levelen met mijn priest, maar 2 guildies hadden nog wat keyparts nodig voor Karazhan (1 prot warrior & 1 fire mage). Dus die maar even geholpen.
Eerst gingen we SV in waar we de 1ste baas en de keypart regelden.
Daarna ging de hunter een Shattered Halls heroic (op zijn main) doen en hadden we nog iemand nodig voor de run naar Arcatraz. Er kwam een vriendin (mage) van een vriend van me online en die ging mee naar Arca. Kortom we hadden een groep met: warrior, priest en 3 mages :P. Heerlijke runs zijn dat, AoE op zijn best ;).
Daarna wilden we nog even BM doen, maar toen bleek dat de warrior en mage niet eens daar geweest waren :X. Slackers :P. Dus na een slaapverwekkende rondleiding door de Caverns of Time gingen we eerst Durnholde in. Nog steeds dezelfde groepcompositie dus dat was ook weer fun :D. Nadat we Thrall hadden bevrijd, werd onze healer bij de tweede groep gefeared en viel door de grond :(. Gelukkig hadden we 3 sheeps en genoeg bandages bij ons, zodat we de rest van de groepen ook af konden maken :P. Who needs a healer? ;). Net voor de baas (met de 2 adds) nog even eten/drinken en gaan. Ik sheepte de linker add en iemand anders de rechter. En vol nuken op de baas (de healer was ondertussen alles aan het proberen om weer terug te komen). We kregen de baas neer zonder doden :P. Doordat Thrall even wacht totdat je met hem praat, konden we onze healer weer terug summonen naar de meeting stone (wat nog werktte ook :D) en weer verder gaan.
Even de laatste baas gekilled en deze instance was ook weer klaar.
Daarna eindelijk tijd voor BM ;). Eén van de mages moest weg en werd vervangen door een rogue. Ik had "add duty" en na 30 minuten waren we weer klaar :). Weer twee blije mensen en ik ook weer wat rep :P.
Nog even wat groupquests gedaan in nagrand en toen was het tijd om naar bed te gaan :).

* Text crits you for 520235 *
* You die *

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

Yay vanavond weer Shadowstep speccen met mijn Merciless Gladiator’s Shanker.

Daarna effe een Heroic doen, nog 12 badges te gaan voor nieuwe bracers, en komend weekend als ik veel tijd heb genoeg honor grinden voor de Vindicator Leather Boots en de S1 leggings.

Kom uiteindelijk unbuffed uit op zo’n 250 Resilience, 26% crit, 1300-1350 AP en 10k HP. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
OkkE schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 10:12:
[...]

Dat is het dus, de mensen die 6k hp hebben zijn een priest en shaman, en die hebben op dit moment nog geen pvp gear. Dus daar moet nog even aan gewerkt worden voor we Aran kunnen doen. :)
voor Aran kan je beter meer focus leggen op DPS en interrupts dan ervan uitgaan dat je de sheeps krijgt
In rpincipe ook als je net begint zou je hem gewoon neer moeten kunnen halen zonder dat hij gaat drinken, zolang je goed interupt en de dps hoog genoeg houd.

Laat de lage HP van enkele members niet je argument worden om te wipen op aran of om try's uit te stellen. Goede focus met hoge dps en genoeg/goede interupts is win.
Het goed opvangen van de elementals is belangrijker dan die 8k+ hp halen voor iedereen omdat je misschien wel eens de pyroblast6 zou kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
Lief dagboek,

Ik had het gister over de eerste tries op Vashj. Vanavond ging de guild weer (ik niet jammergenoeg, had andere plannen), en ze ging neer! We hadden een paar mensen die haar al eerder gedaan hadden, maar het grootste deel van de raid had geen eerdere ervaring.

Nu op naar Kael´Thas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hom3r schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 09:18:
[...]SoC laten doen door je warlocks, murlocs gaan super snel neer. Je locks wel max distance laten nemen. Mages doen hun AoE en klaar is kees
De aoe is bij ons geen probleem.

Het oppikken van de murlocs wel. Na de earthquake ga ik als een gek de locks healen om initiele threat op te bouwen. Ik heb tijd voor 3 grote en 1 kleine heal. Toch lukt het onze shadow priests nog on threat op te bouwen zonder dat ze iets doen. Ze zweren dat ze geen VT gebruiken. Zodra ik alle murlocs in mijn consecration heb is het geen probleem, die blijven bij mij. Ik sleep ze dan naar morogrim en daar worden ze ge-aoe'ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Bokkie schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 10:35:
[...]

voor Aran kan je beter meer focus leggen op DPS en interrupts dan ervan uitgaan dat je de sheeps krijgt
In rpincipe ook als je net begint zou je hem gewoon neer moeten kunnen halen zonder dat hij gaat drinken, zolang je goed interupt en de dps hoog genoeg houd.

Laat de lage HP van enkele members niet je argument worden om te wipen op aran of om try's uit te stellen. Goede focus met hoge dps en genoeg/goede interupts is win.
Het goed opvangen van de elementals is belangrijker dan die 8k+ hp halen voor iedereen omdat je misschien wel eens de pyroblast6 zou kunnen krijgen.
We hebben gister voor het eerst Chess Event gedaan, en toen was de tijd om. We zullen ook zeker wel Aran gaan proberen, liever een paar try's als niets doen, tenslotte sowieso goed om de encounter zelf een paar keer gedaan te hebben, ook al wipe je.

Maar op Wowwiki staat dat je 8k moet hebben, maar dat is dus alleen als de dps niet hoog genoeg is? Ik moet zeggen dat ik de tactics nog te weinig gelezen heb, om precies te weten hoe het gevecht loopt.. Maar de dps is zeker niet slecht bij ons, heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:40

vhal

ಠ_ಠ

Ik hou me niet bezig met ons dkp systeem, maar zo ver ik weet gebruiken we een webbased systeem en een addon waarmee de officers/raidleaders de raid kunnen bijhouden wat betreft het aantal uren dat we bezig zijn etc.

* In ieder geval zijn er 2 'ranks', nl. "Raider" en "Member". "Raiders" hebben prioriteit op de items. Men krijgt deze raider rank als men een attendancy heeft van > 60% (dacht ik..). Algehele prioriteit is "Raider-->Member-->Trial --> Alt"

* Voor elke instance hebben we een aparte dkp table (TK-SSC-Mag). Gruul en Kara zijn op farm en de loot wordt verdeeld volgens de FFA methode. De items uit deze instances kosten dus geen dkp meer.

* Een lootcounsil, vertegenwoordigd door alle classes, die het e.e.a. bekijkt als mensen een gelijkwaardige dkp aantal hebben. Of voor de FFA items zodat mensen niet onzinnig gaan rollen voor items die ze eigenlijk niet nodig hebben.

* Fixed dkp waarden voor alle items, dus er zijn geen bid-wars mogelijk..

* Hoe het geregeld is met mounts e.d., geen idee. Zal wel een /roll iets zijn..

Maargoed, voor ieder dkp systeem valt wel iets te zeggen. Geen enkel systeem is waterdicht, maar vooralsnog ben ik tevreden met dit huidige systeem. Dit itt mijn vorige guild waar een Tx item zo schandalig goedkoop was dat je aan het eind van de rit nog dkp erbij kreeg (Als voorbeeldje,misschien wat overdreven, 20dkp voor een item en 100 dkp voor de gehele raid. Nadeel is dat de mensen die naast de pot pissen maanden moeten wachten voordat ze eindelijk hun item kunnen looten).

Dus zover ik kan zien, wordt de loot netjes verdeeld. Ik loop een kleine 2 maanden rond waarvan 1 maand met de raider rank, waar ik gedurende die periode meerdere keren als eerste kon beslissen over een item. Zo had ik een attendancy van 98% in TK (we zijn wat later begonnen) en mocht ik dus als 'newbie' de T5 hunterschouders looten terwijl er meerdere hunters in de guild rondlopen die al wat langer rondlopen dan 2 maanden. Daarentegen sta ik vrij onderaan in de dkp-SSC table.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 09:16:
Ons AoE groepje staat altijd uit range van watery graves (50 yards geloof ik) Er staat altijd een lock naast met 1 hp en als de murlocks komen dan gaat de pallie als een gek die lock healen (beiden hebben amplify magic op zich btw)

AoE wacht dan even af en gaat daarna los. Voordeel is dat alleen de pallie gehealed moet worden. (we gebruikten eerst een holy pallie, nu een prot pallie, beiden kan)
Waar staan ze ongeveer? Heb je misschien een link naar plaatje of guide?

We hebben eigenlijk maar twee problemen met morogrim. De eerste is als iemand niet op let na een erathquake en aggro krijgt van de mulrocs. De tweede is als onze murloc tank precies op een murloc spawn in een watery grave komt.

Een positie waar van je niet in een watery grave kunt komen, zou een mooie oplossing zijn voor probleem twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
OkkE schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 10:46:
[...]

We hebben gister voor het eerst Chess Event gedaan, en toen was de tijd om. We zullen ook zeker wel Aran gaan proberen, liever een paar try's als niets doen, tenslotte sowieso goed om de encounter zelf een paar keer gedaan te hebben, ook al wipe je.

Maar op Wowwiki staat dat je 8k moet hebben, maar dat is dus alleen als de dps niet hoog genoeg is? Ik moet zeggen dat ik de tactics nog te weinig gelezen heb, om precies te weten hoe het gevecht loopt.. Maar de dps is zeker niet slecht bij ons, heb ik het idee.
Je hebt 8k nodig om de pyroblast te overleven, echter deze pyroblast gebeurd alleen nadat aran gedronken heeft.
Aran drinkt pas op het moment dat hij (bjina) oom is, rond de 10% mana (dacht ik, echt al tijden geleden dat ik in kara geweest ben :P )

Doel is dus om te zorgen dat zijn HP sneller omlaag gaan dan zijn MP, dit doe je door zijn fire en frostbolts te interupten :) als je zijn hp dus eerder op 0 heeft dan dat zijn mana rond de 10% zit heb je nooit last van de sheep/pyroblast

@hieronder: gebruik je rogue om te grinden :+

[ Voor 5% gewijzigd door Bokkie op 09-01-2008 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Iemand hier ervaring met balance/resto build. Want ik overweeg om mijn rogue te laten voor wat het is. Want healen vind ik stiekem toch wel erg leuk, het enigste vervelende is het feit dat je niet zo makkelijk kan grinden. Maar nu heb ik een 19/0/41 build om te healen. Voorheen had ik altijd een 0/19/41 zodat ik ook nog een beetje kon grinden in feral gear. Maar ik weet niet hoe dat nu zit.

We krijgen namelijk bonus damage voor healing gear. Nu heb ik dus 1500 healing en 500 bonus damage. Maar nu weet ik niet of dat genoeg is om effectief te grinden. Heeft iemand een idee? En is het het waard om maar met 19 punten in balance spell dmg gear te gaan zoeken. Want mijn taak zal toch healing blijven.

armory: http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=The+Maelstrom&n=domm

[ Voor 5% gewijzigd door dommerick op 09-01-2008 10:56 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Trouwens ook wat meer aan mijn geldvoorraad gewerkt. Op mijn warrior koop ik meestal wat items op van lvl 61-70 die onder de 5g zitten. Die disenchant ik weer en de dusts/planars zet ik dan weer op het AH als een stack van 20 dusts boven de 30g zit (of 1 planar boven de 7.50g).
Op mijn mage kijk ik meestal wat voor pots er op het AH staan (adhv hoeveelheid, kosten) en dan koop ik de mats daarvoor, maak de pots/elixirs en na het eten zet ik alle pots er weer op. Hierdoor haal ik echt bakken met geld binnen :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Bokkie schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 10:50:
als je zijn hp dus eerder op 0 heeft dan dat zijn mana rond de 10% zit heb je nooit last van de sheep/pyroblast
Thanks!

Dit zijn handige tips, kunnen we bij de eerste try kijken hoever we komen met zijn hp vs mana. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Spankandbank 8)
Bokkie schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 10:35:
[...]

Dan nog is 6k belachelijk laag. 6k = dood als je blizzard hapt en er sluipt een fireball/frostbolt doorheen, danwel een fireball/frostbolt en je krijgt aggro van een elemental. Zelfs als je geen sheep+pyro krijgt ben je gewoon een risicofactor.

6k hp zou eigenlijk gewoon niet mogen in karazhan, dat soort mensen vertellen we meestal dat ze maar eerst aan hun gear moeten gaan werken. Ook met blues moet je dat kunnen halen, hooguit moet je er iets anders voor gemmen/chanten.

Mensen met zo'n lage hp (die nog pre-tbc leven waar je op iedere bossfight naakt nog genoeg hp had) willen we echt niet meer hebben in raids, niets anders dan gezeik. TBC bossfights heb je gewoon genoeg hp nodig, of je nou een healer, caster of physical dps bent.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

dommerick schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 10:51:
Iemand hier ervaring met balance/resto build.
Ik heb een 0/0/61 build en nu bijna 1300 +healing (ong 400 +spelldmg). Ik vind het best tegenvallen eigenlijk. Maar komt denk ik ook omdat ik niet echt gewend ben aan caster stijl, hier voor altijd Feral geweest. Ik grind dan ook vaak in mijn feral setje. Maar denk dat hoe hoger de spelldmg hoe beter het grinden als caster gaat. :) Grote voordeel is dat je geen aparte set meer hoeft te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Hmzaniac schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 10:56:
6k hp zou eigenlijk gewoon niet mogen in karazhan, dat soort mensen vertellen we meestal dat ze maar eerst aan hun gear moeten gaan werken. Ook met blues moet je dat kunnen halen, hooguit moet je er iets anders voor gemmen/chanten.
We zijn nu t/m Chess Event gekomen, en eigenlijk heeft het nog nooit problemen met zich mee gebracht. :) Maar ik merk wel dat het nu opweg naar Chess al iets lastiger werd met dat trash.

Maar we zijn erg casual en hebben nog niet heel veel members die attuned zijn. We stellen verder ook geen eissen aan gear. :) Misschien dat we dat nu zo langzaam aan een moeten gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

0/0/61 is een waste of talent points vind ik nog steeds. Qua healing kan ik ook gewoon meekomen met een x/x/41 build. Zodat al mijn hots goede power hebben. Zelf ga ik vandaag eens even kijken of het grinden goed gaat. Mijn feral setje zal ik zoiezo nooit helemaal wegdoen, maar zou wel veel bagspace opleveren. Ik vrees toch dat ik nog steeds beter af ben met een 0/19/41 build. Want je mist toch de sterke defense van een moonkin. Ook het feit dat het 3 sec starfire cast ongeveer 1050 dmg doet. Dit samen met 10% crit en insect swarm geeft ongeveer zon 400 dps. Ik weet niet meer of ik hoger lag met mijn feral setje.

Maar was wel benieuwd naar mede druids wat hun ervaringen zijn. Voor de rest moet ik nog maar eens op zoek naar een leuke khara guild dan. Want ik heb wel weer zin om rustig aan casual te raiden. Maar meer als 2 avonden in de week is niet echt een optie. Eventjes kijken of ik in 2 weken weer wat leuke dingen kan bereiken met mijn druid, anders kan ik altijd nog verder met mijn rogue. Die ik zoiezo rested door zal blijven spelen.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond ook maar is Shadowstep probere voor 1dagje puur for fun en BG.
voor arena blijf ik toch maar mutilate.
wel jammer is dat ik PVE moet doen om een PVP Cloak te halen ( heb 30 badges atm ;/ )

Kijken wat me stats zijn als ik shadowstep spec :P

heb nu al rond de 380res 1500+ AP & 31% unbuffed

Iemand tips voor deze PVE noob ? welke heroic is het best voor badges farmen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dommerick schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 10:51:
Iemand hier ervaring met balance/resto build. Want ik overweeg om mijn rogue te laten voor wat het is. Want healen vind ik stiekem toch wel erg leuk, het enigste vervelende is het feit dat je niet zo makkelijk kan grinden. Maar nu heb ik een 19/0/41 build om te healen. Voorheen had ik altijd een 0/19/41 zodat ik ook nog een beetje kon grinden in feral gear. Maar ik weet niet hoe dat nu zit.

We krijgen namelijk bonus damage voor healing gear. Nu heb ik dus 1500 healing en 500 bonus damage. Maar nu weet ik niet of dat genoeg is om effectief te grinden. Heeft iemand een idee? En is het het waard om maar met 19 punten in balance spell dmg gear te gaan zoeken. Want mijn taak zal toch healing blijven.

armory: http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=The+Maelstrom&n=domm
Ik denk dat het best lekker kan gaan met 20 pt in Balance. Als je hier en daar ook nog wat spelldamage gear oppikt dan zit je zo op 700 Spelldamage. Openen met Starfall + moonfire, dan IS en afmaken met wraths (zorg dat je die talent hebt die de kans op pushback verminderd) Het is altijd minder dan een pure damage build, maar zeker te doen. Ik heb zelf op mijn paladin een grote verbetering gezien met de nieuwe patch (1/3 van +healing naar SD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

OkkE schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 11:02:
[...]

We zijn nu t/m Chess Event gekomen, en eigenlijk heeft het nog nooit problemen met zich mee gebracht. :) Maar ik merk wel dat het nu opweg naar Chess al iets lastiger werd met dat trash.

Maar we zijn erg casual en hebben nog niet heel veel members die attuned zijn. We stellen verder ook geen eissen aan gear. :) Misschien dat we dat nu zo langzaam aan een moeten gaan doen.
Je hoeft opzich geen harde eisen te stellen aan gear, maar wat je wil voorkomen is dat mensen in greens/quest blues zonder enige gems/chants plekken op gaan eisen omdat die wel even verwachten er doorheen geramd te worden.

We hebben ze wel gehad, rogues/hunters/mages/locks in greens/blues met vendor gems (niet eens groene jc gems, nee, vendor gems) in hun gear en dan enchants als "+5 health op bracers" om aan de eis voor enchants te komen. En als je ze dan op hun gear danwel hun dps aanspreekt krijg je als antwoord "ja, ik doe niet moeilijk, ik spaar mijn enchants/gems op voor epics" en "ja, als ik epics heb wordt mn dps automatisch beter".

Zelfs als casual guild mag je wel enige zelfstandigheid en verantwoordelijkheid verwachten van je spelers, je doet het niet alleen voor hun lol, en wipen omdat iemand anders geen zak aan zn char doet is nooit leuk

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

dommerick schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 11:05:
0/0/61 is een waste of talent points vind ik nog steeds. Qua healing kan ik ook gewoon meekomen met een x/x/41 build. Zodat al mijn hots goede power hebben.
Ik zit er ook aan te denken om eens een andere build te proberen, waarschijnlijk eerst een Balance/Resto. Gewoon eens kijken hoe dat speelt. Maar ik vind het zo lastig om talents te laten liggen in de Resto tree. Hehe.
Voor de rest moet ik nog maar eens op zoek naar een leuke khara guild dan. Want ik heb wel weer zin om rustig aan casual te raiden. Maar meer als 2 avonden in de week is niet echt een optie.
Mocht je heel toevallig op Eonar spelen, dan hebben wij denk ik wel een plekje voor je. We zijn casual, raiden maandag en donderdag. :)

Zie net dat je ergens anders speelt..
Hmzaniac schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 11:10:
Je hoeft opzich geen harde eisen te stellen aan gear, maar wat je wil voorkomen is dat mensen in greens/quest blues zonder enige gems/chants plekken op gaan eisen omdat die wel even verwachten er doorheen geramd te worden.
Klopt. Gelukkig zijn de meeste members die we hebben geen boost-me-to-get-epixx mensen. De mensen die nu een "vaste" raidplek hebben, doen zeker wel hun best voor hun gear; green gems, goede enchants, craftable gear, of pvp gear, etc. :)

[ Voor 26% gewijzigd door OkkE op 09-01-2008 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 10:50:
[...]

Waar staan ze ongeveer? Heb je misschien een link naar plaatje of guide?

We hebben eigenlijk maar twee problemen met morogrim. De eerste is als iemand niet op let na een erathquake en aggro krijgt van de mulrocs. De tweede is als onze murloc tank precies op een murloc spawn in een watery grave komt.

Een positie waar van je niet in een watery grave kunt komen, zou een mooie oplossing zijn voor probleem twee.
Als je vanaf lurker komt kijk je vanaf het zuiden naar morogrim. Ons murlock groepje staat dan links van de 1e waterstraal. Morogrim zelf word vlak voor de gang naar karatresh getanked. Zo lang de geen bladefury roges / whirwind shoutende warriors of chainlightning elemental shammies zijn lopen de murlocs keurig door die groep heen naar de pallie.

Na de earthquake de zuidilijke murlocs even frostnova-en zodat de pallie nog wat meer healing aggro kan zetten en zodat beide groepen tegelijk bij de pallie aankomen. Tijdens het tanken geen frostnova gebruiken.
Hmzaniac schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 10:56:
[...]

Spankandbank 8)

[...]

Dan nog is 6k belachelijk laag. 6k = dood als je blizzard hapt en er sluipt een fireball/frostbolt doorheen, danwel een fireball/frostbolt en je krijgt aggro van een elemental. Zelfs als je geen sheep+pyro krijgt ben je gewoon een risicofactor.

Mensen met zo'n lage hp (die nog pre-tbc leven waar je op iedere bossfight naakt nog genoeg hp had) willen we echt niet meer hebben in raids, niets anders dan gezeik. TBC bossfights heb je gewoon genoeg hp nodig, of je nou een healer, caster of physical dps bent.
Wat een bullshit, Ik ben ook met 5800 hp unbuffed kara/gruul/SSC/TK ingegaan. L2heal

[ Voor 31% gewijzigd door ImdaMned op 09-01-2008 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 10:46:
[...]

De aoe is bij ons geen probleem.

Het oppikken van de murlocs wel. Na de earthquake ga ik als een gek de locks healen om initiele threat op te bouwen. Ik heb tijd voor 3 grote en 1 kleine heal. Toch lukt het onze shadow priests nog on threat op te bouwen zonder dat ze iets doen. Ze zweren dat ze geen VT gebruiken. Zodra ik alle murlocs in mijn consecration heb is het geen probleem, die blijven bij mij. Ik sleep ze dan naar morogrim en daar worden ze ge-aoe'ed.
Locks als je het goed doet hebben helemaal geen healing nodig
als ze max range staan en SoC spammen op alle murlocs is het snel over voordat de murlocs je bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

OkkE schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 10:54:
[...]

Thanks!

Dit zijn handige tips, kunnen we bij de eerste try kijken hoever we komen met zijn hp vs mana. :)
niet om lullig te zijn maar als beginnende guild is de kans dat je een pyroblast gaat pakken erg groot ;) wij pakte hem altijd in het begin maar er is best doorheen te healen. Als iedereen zijn healthpot en steentjes klaar houdt. Nadeel is dat bij veel guilds de spawns nog aaanwezig zijn tijdens zijn water drinken en dat is wel dodelijk.
ImdaMned schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 11:12:

Wat een bullshit, Ik ben ook met 5800 hp unbuffed kara/gruul/SSC/TK ingegaan. L2heal
6k unbuffed of buffed is nog wel een verschil. 6k unbuffed is natuurlijk nog steeds weinig en l2heal is makkelijk gezegt met hits van 7 a 8k natuurlijk zoals bij aran.

[ Voor 24% gewijzigd door MantaMania op 09-01-2008 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
ImdaMned schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 11:12:
[...]
6k hp unbuffed is echt wel laag. Zoals al hierboven gezegd wordt ís dat soms gewoon niet te healen.

Ik vind dat je wel erg neerbuigend doet. Het is erg makkelijk om ´L2Heal´ te zeggen, maar dat is imo een beetje een trieste uitspraak. Het feit dat jij SSC en TK doet wil niet zeggen dat je je beter hoeft te voelen dan mensen die nog progress moeten maken in KZ. Het kan zijn dat je dit niet zo bedoelt, maar dit is wel vaak de ondertoon die ik uit je posts haal. Hoe dan ook iets om over na te denken naar mijn idee.

Ik heb zelf in mijn guild ook wel gemerkt dat Aran best pittig is met laag hp (ikzelf had er geen last van, rogues krijgen standaard aardig wat hp uit gear). Vooral voor healer classes is het behoorlijk moeilijk om voldoende hp te krijgen voor die fight zonder je +healing volledig te nerfen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

MantaMania schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 11:24:
[...]
Nadeel is dat bij veel guilds de spawns nog aaanwezig zijn tijdens zijn water drinken en dat is wel dodelijk.
Of je stopt gewoon ff met dps en drain alleen zijn mana totdat die sheep/pyro geweest is en iedereen weer zijn hp op orde heeft voordat je verder gaat dps'en.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Wat moet ik doen:

Warrior die net voordat ik stopte 70 werd verder helpen of een nieuw char. beginnen op een NORMAL server aan de HORDE zijde (wat ik graag wil)

Ik weet het allemaal niet! help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik ben ook weer met WoW begonnen, is wel weer leuk enzo maar ik moet er wel weer inkomen haha. Mijn UI bevoorbeeld, weet niet eens welke spells ik allemaal moet hebben, voel me net een ebayer :D.

Maar goed, gister wel de 1e boss van TK down :p yay. Vanmiddag maar wat doelstellingen zetten (gear upgrades enzo).

Yay.
RMB schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 11:34:
Wat moet ik doen:

Warrior die net voordat ik stopte 70 werd verder helpen of een nieuw char. beginnen op een NORMAL server aan de HORDE zijde (wat ik graag wil)

Ik weet het allemaal niet! help!
Normal servers bestaan niet, je hebt PVP, PVE en dan kan je nog RP kiezen :+ .

[ Voor 38% gewijzigd door MrVegeta op 09-01-2008 11:36 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.