Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 144 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 7.664 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Om nog even terug te komen over mage's en lowest HP in de game. Dat kun je makkelijk boven de 6K unbuffed krijgen op L70. Maar dan moet je niet voor Spellstrike en Spellfire gaan. Maar voor Frozen Shadowweave en Batllecast pants en hat gaan, daar zitten hogere stamina bonussen op. En dan kun je makkelijk mee in Karazhan. Ok je zal dan geen firemage kunnen zijn, want dan verlies je de frostbonus op Frozen Shadowweave set en je zal waarschijnlijk ook niet de hoogste zijn in de damage meters. Dat is dan weer de keerzijde van de medaille. Of het is voor veel damage en crits. Of veel stamina en iets mindere veel damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 15:40
ImdaMned schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:17:
[...]

Diminishing returns. Nog steeds maximaal 6 seconden. En waarom eruit gaan? Doet jouw team mate dan helemaal niets ?
Ligt er aan wat ze Team mate voor spec is maar 2vs2 en dan 2 frost mages tegen over je als priest zijnde BV is geen lolletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142494

Een vraagje over Kael Thas, die staff. Die heeft een use functie met een buff/aura dat beschermt tegen fear,stun en troep. Maar hoe werkt dit precies? Geldt het alleen voor de mensen in de group van de persoon die een staff heeft?

Ik sta bijvoorbeeld ver van de raid af samen met een lock die die astromancer tanked. Moet ik dan in de group zitten van de lock wil het effect hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203171

ImdaMned schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:11:
[...]

Jawel?

Met een fake heal (heal casten en na 0.5 seconden afbreken) kan je een counterspell uitlokken. Als de mage jou dan counterspelled na het afbreken van de heal ben je 4 seconden gesilenced. Daar kan je als het echt moet uit bubbelen.
Fake heals klinkt wel leuk hoor, maar mages met een beetje skil gaan je echt niet in in de eerste 0,5 seconden van een spel counterspellen. In praktijk geef je hem met fake heals vooral meer kans om te counterspellen. Daarbij komt nog dat de cooldown op een buble 5 minuten is, en die op counterspel is nogal een stukje kleine.
Neelon schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:10:
[...]

Daar zit het misverstand denk ik. Icy Veins doet helemaal geen silence. Freeze wil alleen zeggen dat je even vastgevroren zit met je voeten zodat je niet kan lopen, voor de rest kan je nog alles (casten, melee attacks, blink, etc).
Waar beweer ik dat icy veins een silence effect geeft? De mage doet een paar frostbolts op de pala, de pala wordt gedwongen om te healen. Counterspel op de pala dit gaf al een grote kans op een dode pala, maar nu popt de mage icy veins, dus meer burst damage en daarbij nog eens een grotere kans om ice lans te gebruiken is de kans op een dode pala wel erg groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Anoniem: 142494 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:22:
Een vraagje over Kael Thas, die staff. Die heeft een use functie met een buff/aura dat beschermt tegen fear,stun en troep. Maar hoe werkt dit precies? Geldt het alleen voor de mensen in de group van de persoon die een staff heeft?

Ik sta bijvoorbeeld ver van de raid af samen met een lock die die astromancer tanked. Moet ik dan in de group zitten van de lock wil het effect hebben?
Het geldt alleenvoor mensen in de groep van de persoon die een staff heeft. Maar aangezien het het beste caster dps wapen heeft, waarom kan de lock die staff zelf niet pakken?

[ Voor 4% gewijzigd door Hmzaniac op 09-01-2008 15:31 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-05 21:41
Bwahahahaha, wat een QQ zeg over een kleine buff. Mag het een keer? Wij zijn zo goed als vanaf release alleen maar generfed. De meeste hebben het nog niet eens in praktijk meegemaakt. Zoals ik het lees ben ik er iig blij mee en blijf gewoon mijn 17/0/44 frost spec houden. Kan ik misschien ook eindelijk is een frostbolt casten in Arena ipv alleen maar icelance spam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-04 17:40

Neelon

FOR PONY!!!

Anoniem: 130680 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:20:
Om nog even terug te komen over mage's en lowest HP in de game. Dat kun je makkelijk boven de 6K unbuffed krijgen op L70. Maar dan moet je niet voor Spellstrike en Spellfire gaan. Maar voor Frozen Shadowweave en Batllecast pants en hat gaan, daar zitten hogere stamina bonussen op. En dan kun je makkelijk mee in Karazhan. Ok je zal dan geen firemage kunnen zijn, want dan verlies je de frostbonus op Frozen Shadowweave set en je zal waarschijnlijk ook niet de hoogste zijn in de damage meters. Dat is dan weer de keerzijde van de medaille. Of het is voor veel damage en crits. Of veel stamina en iets mindere veel damage.
Nadeel van de Battlecast set is dat er

-) geen spell-hit op zit. De Spellstrike set heeft bijna 25% van de benodigde spellhit die je als frost of fire Mage wil hebben als raider.
-) minder damage op zit (minder gem sockets)
-) een magere set bonus heeft (als je tailor bent)

Het gebrek aan STA op de Spellfire set (helemaal geen STA) of mindere STA van de Spellstrike set, is prima op te vangen met andere items. Zit zelf met 2 stuks Kara gear aan 7.2k health. En toch zit ik aan 1k frost damage unbuffed.

http://www.brothersofdoom...iseria&server=Azjol-Nerub

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:45
Anoniem: 130680 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:20:
Dat kan, maar dan heb je sta / spelldmg. Ik mis dan nog altjid dingen zoals hit. Spellstrike is nu eenmaal de pve keus.
Mektheb schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:22:
[...]

Ligt er aan wat ze Team mate voor spec is maar 2vs2 en dan 2 frost mages tegen over je als priest zijnde BV is geen lolletje
Ikzelf pvp alleen met m'n lockje samen met een maat die ook lock is en we kwamen 2 pom pyro mages tegen. Is ook niet leuk kan ik je vertellen. Maar 2 frost lijkt me inderdaad lasting. Denk alleen niet dat ze de top in 2vs2 gaan halen : )
Anoniem: 203171 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:26:
[...]

Fake heals klinkt wel leuk hoor, maar mages met een beetje skil gaan je echt niet in in de eerste 0,5 seconden van een spel counterspellen. In praktijk geef je hem met fake heals vooral meer kans om te counterspellen. Daarbij komt nog dat de cooldown op een buble 5 minuten is, en die op counterspel is nogal een stukje kleine.
Ik ben het met je eens dat het sterk is (of iig lijkt). Maar laten we eerst afwachten hoe sterk. En nee, je gaat in het begin niet gelijk counterspellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-04 19:34
OkkE schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:15:
Thanks voor de antwoorden.

Dan denk ik dat ik weer eens AV ga proberen, kijken hoe dat loopt. Misschien ga ik ooit PVP nog wel leuk vinden, lol. :)
Mjah, AV is voor het pure honor farmen, het is gewoon de meeste honor/uur als je lekker bezig bent.

het probleem voor jouw gaat worden dat je voor bv de chest/shoulders ook AB en EOTS marks nodig heb (30 ieder dacht ik), dus je gaat ook die moeten farmen.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

[...]
Waar beweer ik dat icy veins een silence effect geeft? De mage doet een paar frostbolts op de pala, de pala wordt gedwongen om te healen. Counterspel op de pala dit gaf al een grote kans op een dode pala, maar nu popt de mage icy veins, dus meer burst damage en daarbij nog eens een grotere kans om ice lans te gebruiken is de kans op een dode pala wel erg groot.
Ja, op die manier wel ja. Maar wat nou als de Pala Blessings of Freedom gebruikt? Tenzij ik me heel sterk vergis is dan ook het Freeze effect weg, dus *BAM* weg extra crit kans. En als ik dan als gevolg een "Hammer of Justice"op mn dak krijg (iig die stun attack) ben ik als Mage een heel eind gezien.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Neelon schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:35:
[...]

Ja, op die manier wel ja. Maar wat nou als de Pala Blessings of Freedom gebruikt? Tenzij ik me heel sterk vergis is dan ook het Freeze effect weg, dus *BAM* weg extra crit kans. En als ik dan als gevolg een "Hammer of Justice"op mn dak krijg (iig die stun attack) ben ik als Mage een heel eind gezien.
En als je dan frost bent heb je je iceblock nog en je minion die hem weer bevriest en jij weer verder kan gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmzaniac schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:30:
[...]

Het geldt alleenvoor mensen in de groep van de persoon die een staff heeft. Maar aangezien het het beste caster dps wapen heeft, waarom kan de lock die staff zelf niet pakken?
Hm, ik stelde m'n vraag misschien wat onduidelijk, maar idd, het is ook de bedoeling dat de lock de staff pakt. Bedoelde het meer voor mezelf, of ik in die groep moest zitten van de lock om het te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Mektheb schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:38:
[...]

En als je dan frost bent heb je je iceblock nog en je minion die hem weer bevriest en jij weer verder kan gaan :)
Waarop de Pala bubbelt, zich vol healt, me een paar rossen met een veel te grote en harde hamer geeft enz. enz...

Ik denk dat het allemaal wel meevalt, ook zonder Icy Veins hebben we al een behoorlijke burst damage potentie. De buff is minder groot dan hij lijkt denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
[...]
De mage doet een paar frostbolts op de pala, de pala wordt gedwongen om te healen. Counterspel op de pala dit gaf al een grote kans op een dode pala, maar nu popt de mage icy veins, dus meer burst damage en daarbij nog eens een grotere kans om ice lans te gebruiken is de kans op een dode pala wel erg groot.
Niet zeuren, je hebt nog een hogere survivalbility dan priests. Plate ipv cloth en nog een bubble waardoor je 4s kan healen zonder interrupts. zal thuis eens even gaan kijken of er nog nuttige wijzigingen plaats heeft gevonden voor warrior/priest en of ze de transmutebug hebben opgelost.
[...]
Waarom blessing of freedom, dit overschrijft een andere blessing terwijl freeze een magic-effect is wat een paladin kan verwijderen

[ Voor 27% gewijzigd door sabriel op 09-01-2008 15:45 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

sabriel schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:43:
[...]

Niet zeuren, je hebt nog een hogere survivalbility dan priests. Plate ipv cloth en nog een bubble waardoor je 4s kan healen zonder interrupts. zal thuis eens even gaan kijken of er nog nuttige wijzigingen plaats heeft gevonden voor warrior/priest en of ze de transmutebug hebben opgelost.

[...]

Waarom blessing of freedom, dit overschrijft een andere blessing terwijl freeze een magic-effect is wat een paladin kan verwijderen
Transmute bug is als het goed is aangepast (proccte te weinig) en voor Priests heb ik 0 komma 0 kunnen vinden in de patch notes.

En zo goed is mn kennis van Pala's niet. Mijn enige Pala tot nu toe is een lvl 1 auction house alt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Routed schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:35:
[...]

Mjah, AV is voor het pure honor farmen, het is gewoon de meeste honor/uur als je lekker bezig bent.

het probleem voor jouw gaat worden dat je voor bv de chest/shoulders ook AB en EOTS marks nodig heb (30 ieder dacht ik), dus je gaat ook die moeten farmen.
Ik hoef niet de hele set. ;) Ik wil gaan pvpen zodat ik een paar items heb (zoals ik het nu zie de head & gloves), zodat ik bij bepaalde gevechten waar hp iets belangrijker is, die 2 items aan kan trekken. Totaal pvp setje hoef ik niet, aangezien ik me daarme teveel op +healing gimp. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Een paladin kan geen blessing of freedom gebruiken als hij gecounterspelled is, hammer of justice kan ook niet. Ik kan je auto atacken met ca 30 DPS na een counterspell, als ik een hammer of justice gebruik blink je er gewoon uit en kan vrolijk door blijven casten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Anoniem: 142494 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:40:
[...]

Hm, ik stelde m'n vraag misschien wat onduidelijk, maar idd, het is ook de bedoeling dat de lock de staff pakt. Bedoelde het meer voor mezelf, of ik in die groep moest zitten van de lock om het te krijgen.
Ah, op die manier. Zolang je in een groep zit met een dps caster die die staff heeft en binnen 30 yards staat dan zit je goed. Voor P3 zal je dus (vanwege range) wel in de lock groep moeten zitten als je zijn healer bent, ja.

[ Voor 12% gewijzigd door Hmzaniac op 09-01-2008 15:52 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, en dus misschien ook een caster in de melee group plaatsen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 203171 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:50:
[...]

Een paladin kan geen blessing of freedom gebruiken als hij gecounterspelled is, hammer of justice kan ook niet. Ik kan je auto atacken met ca 30 DPS na een counterspell, als ik een hammer of justice gebruik blink je er gewoon uit en kan vrolijk door blijven casten.
Precies Kiting Ftw :) , 1e ik doe bij een pala is sheepen tot hij bubbled en daarna die seconden de bubble duurt afstand houden daarna kapot nuken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-04 16:27
Neelon schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:41:
[...]

Waarop de Pala bubbelt, zich vol healt, me een paar rossen met een veel te grote en harde hamer geeft enz. enz...

Ik denk dat het allemaal wel meevalt, ook zonder Icy Veins hebben we al een behoorlijke burst damage potentie. De buff is minder groot dan hij lijkt denk ik.
wat een lachertje..

op de gemiddelde server zitten er denk ik 10 die retri spec zijn, en die beetje goede gear hebben om enige kans tegen een frosty mage te maken..

en een te grote hamer..? als ik tegen een fury/arms warrior sta, schijt ik harder in mn broek dan tegen een paladin... die outlast ik wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
[...]

L2 specc PVP tank, ga es discipline bekijken :).

Enne cleanse werkt niet meer sinds TBC, veel te veel trash debuffs, duurt 1.5 * 5 = 7.5 seconden om de trash debuffs weg te halen, en dan nog eens andere effecten. tegen die tijd ben je als pala al dood tegen casters. enige mogelijkheid is BoF die gespellstealed wordt door een snuggere mage, en anders bubble waarna je alsnog na 12 seconden dood neervalt :).
MNumero schreef op woensdag 09 januari 2008:
Zodra je counterspell en/of silence op je hebt lopen kan je geneens meer bubblen, bubble is namelijk een holy spel zoals alles wat een pala kan behalve crusader strike :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]sabriel schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:43:
[...]

[...]

Flauw om m'n opmerkingen af te doen als zeuren. Wat helpt m'n plate tegen een mage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 203171 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:58:
[quote]sabriel schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:43:
[...]

[...]

Flauw om m'n opmerkingen af te doen als zeuren. Wat helpt m'n plate tegen een mage?
het glimt meer? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

[...]

[...]

Ben ik het toch niet helemaal mee eens. Armor class maakt in PvP eigenlijk niet zo gek veel uit. Als we het even op healers limiteren gaat het allemaal om instants. Casttijd == zuig. Druids staan bol van de instant heals, ik cast als het goed is nooit een Healing Touch, hooguit in combinatie met NS, en dan wordt-ie.. idd, instant. Priests hebben middels Prayer of Mending en Renew hun heals. Binding Heal en Flashes met 1.5 sec cast, maar liefst niet, want een silence/kick/pummel betekent een tijd niet kunnen healen. Shammies en Paladins hebben het echt een stuk lastiger in PvP omdat die echt VERPLICHT worden te casten om te healen.

Hetzelfde geldt eigenlijk ook een beetje voor de overige classes: instant attacks maken de dienst uit in (arena)PvP. En warriors en rogues (en druids in form) hebben het in die zin makkelijker omdat ze anders gelimiteerd worden: alle skills zijn instant, maar afhankelijk van genoeg rage/energy.. en RANGE (*kuch*)

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Niet online
BootVluchteling schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:56:
[...]

wat een lachertje..

op de gemiddelde server zitten er denk ik 10 die retri spec zijn, en die beetje goede gear hebben om enige kans tegen een frosty mage te maken..

en een te grote hamer..? als ik tegen een fury/arms warrior sta, schijt ik harder in mn broek dan tegen een paladin... die outlast ik wel..
Ik denk dat jij sowieso in je broek zou moeten schijten gezien de status van je spelldamage etc. Of je moet toevallig een volle season 3 set op je bank hebben liggen. retri pala's die een beetje verstand hebben kunnen een gemiddelde lock in 15 seconden neer halen. in de 3 seconden buiten bubble kun jij misschien net je skillcoil afschieten, verder kun je niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Blistimo schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 16:00:
[...]

Ben ik het toch niet helemaal mee eens. Armor class maakt in PvP eigenlijk niet zo gek veel uit. Als we het even op healers limiteren gaat het allemaal om instants. Casttijd == zuig. Druids staan bol van de instant heals, ik cast als het goed is nooit een Healing Touch, hooguit in combinatie met NS, en dan wordt-ie.. idd, instant. Priests hebben middels Prayer of Mending en Renew hun heals. Binding Heal en Flashes met 1.5 sec cast, maar liefst niet, want een silence/kick/pummel betekent een tijd niet kunnen healen. Shammies en Paladins hebben het echt een stuk lastiger in PvP omdat die echt VERPLICHT worden te casten om te healen.

Hetzelfde geldt eigenlijk ook een beetje voor de overige classes: instant attacks maken de dienst uit in (arena)PvP. En warriors en rogues (en druids in form) hebben het in die zin makkelijker omdat ze anders gelimiteerd worden: alle skills zijn instant, maar afhankelijk van genoeg rage/energy.. en RANGE (*kuch*)
ik hou als mage zijnde van instand casts zoals renew and dat soort dingen meer te spellstealen voor mij :D >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
batsma schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 16:01:
[...]

Ik denk dat jij sowieso in je broek zou moeten schijten gezien de status van je spelldamage etc. Of je moet toevallig een volle season 3 set op je bank hebben liggen. retri pala's die een beetje verstand hebben kunnen een gemiddelde lock in 15 seconden neer halen. in de 3 seconden buiten bubble kun jij misschien net je skillcoil afschieten, verder kun je niets :)
lol. yeah right.. de retri pally horde op mijn realm (ALS ze er al zijn) lopen in greens, en hooguit 1 of 2 in dikke epics.. ik eet pally's als ontbijt met mn felpuppy...

Bubble is het enige wat hun dood vertraagd.. dood gaan ze wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

kost ook meer ;)
En er zit veel meer viezigheid tussen als ik mn armor uit doe savonds vallen er stukken vlees uit die ik in de loop van de dag eraf gehakt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Rakkerzero schreef op zondag 30 december 2007 @ 13:32:
Hey, een nieuw deeltje. :)
Had hem graag zelf willen openen. Ik zat er zelfs klaar voor alleen zaten er 2 dingen tussen waarvan 1 vervelend. Ik kon het niet nieuwe deel niet openen vanwege een weekban en daarna nog een vakantie van 4 dagen weg.
Maargoed. Nu ben ik er dus weer. \o/

Vandaag maar eens ff mn hunter naar de level 51 tillen om die Ice barbed spear te veroveren :)
Aangzien je dit laatst poste, nog maar geen nieuw deeltje begonnen. Wordt er wel weer tijd voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
BootVluchteling schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 16:05:
[...]

lol. yeah right.. de retri pally horde op mijn realm (ALS ze er al zijn) lopen in greens, en hooguit 1 of 2 in dikke epics.. ik eet pally's als ontbijt met mn felpuppy...

Reminds me :

How many roques does it take to kill a paladin ?

TWO ! 1 @ the pala and 1 @ the inn >:) ok ok no more bubbleboy nonsense ( sorry )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Mektheb schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 16:06:
[...]

Reminds me :

TWO ! 1 @ the pala and 1 @ the inn >:) ok ok no more bubbleboy nonsense ( sorry )
Hahaha, I lolled :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05 11:36

Wootlock

Evilution

[...]

Reminds me :

_O-

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-05 11:38
Ik heb nu een level 70 Tauren warrior op Aerie Peak realm, maar de balans qua classes is op Horde erg slecht, 2uur lang zoeken voor healer (echt waar, ook me /who healers whisperen) maar ze zijn of shadow of PvP'en enzo (priests) Druids zijn vaak Feral enz.) En het is gewoon lastig een goede group te vinden, altijd wel iemand die begint te zeuren en leaven. Maar heb al aardig wat Horde char's gehad, misschien een keer leuk om Ally te gaan doen, Heeft iemand hier een Realm, waar het niveau wat hoger ligt, en waar van GoT ook wat ally's zitten?

Bedankt

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Anoniem: 142494 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:53:
Ok, en dus misschien ook een caster in de melee group plaatsen..
Mwah, lolferal is goed genoeg. Die zullen die staff ook gebruiken. Volgens mij is dat aura een passive effect, en anders moeten ze het 1x aanzetten voordat ze in cat/beer gaan.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Reminds me :

:)
Waar dit dan verder vandaan komt geen id. :)
Maat van me heeft een pala, heeft ie spelldmg op enzo, deden we ook wel is arena, 2vs2.
Maar hadden we dan een 2x rogue combo (speelden wel op lage ranking :p) tegen ons, stond ie erop dat ik niks zou doen en wou hij ze afmaken, en dat ding ook wel prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 142494 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 16:27:
[...]

:)
Waar dit dan verder vandaan komt geen id. :)
Maat van me heeft een pala, heeft ie spelldmg op enzo, deden we ook wel is arena, 2vs2.
Maar hadden we dan een 2x rogue combo (speelden wel op lage ranking :p) tegen ons, stond ie erop dat ik niks zou doen en wou hij ze afmaken, en dat ding ook wel prima. :)
haha ja maja dat ligt ook wel aan je rating , bedoel maatje van mij tevens me aartsvijand op mijn server Gladiator Luk ( warlock 500 res en alles ) deed ook wel is op een verdwaalde zondag morgen in een arena 3vs1 en dan maakte hij ze ook af en dan was het rating 1300 ofzo terwijl zijn eigen 3vs3 op rond de 2k zat kwa rating dus dat zegt niks :P

Maar het is een mop die ik verteld en dat had ik ergens een x gelezen vond hem wel gepast ;)
Mijn beste ingame maatje is een Holy Pala en die heeft ook een hele Retri set en soms hebben we avondje horde hunting en dan doet hij ook lekkere dmg tegen hordes het is niet pala's slecht zijn was puur een joke ;) ( but all and all its just another poor bubble boy :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04 16:12
Vexx schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 14:47:
Ik vind het fijn voor je dat je class gebuffed is, maar als ik ernaar kijk kan ik niet anders zeggen dan dat dit niet klopt.. Ik vind het op zich prima dat Fire en Arcane mages Iceblock krijgen (die hebben gewoon extra survivability nodig), maar ik vind het wel weer jammer dat Frost dan nog een flinke buff krijgt in de vorm van de nieuwe 21ste talent.
Frost had helemaal geen buff nodig: het is al verreweg de meest gebruikte spec voor PvP (de reden waarom Blizzard naar eigen zeggen Hemo heeft generfed voor rogues), en het was sterk genoeg. Ze hadden het anders moeten aanpakken, non-Frost mages mochten best een buff hebben, maar Frost mages zijn al sterk genoeg en hadden dus niet moeten mee profiteren van de mage buff.
Enige wat er voor jou veranderd is, is dat je meer fire mages in de Arena's gaat zien. Frostbolt gebruik je heel weinig, daar heb je over het algemeen gewoon de tijd niet voor. Icy veins heeft voor Arena's niet enorm veel nut.
Anoniem: 232504 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:00:
Als je als mage frost bent heb je mzzl en heb je net een leuke buff gehad, ben je fire dan miss je een leuke buff.. :)
Err, iceblock? :D
Neelon schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:04:
Als ze beiden critten is het voor mij toch een 7-8k extra damage, al speel ik mn Mage een stuk minder nu ik mn ShadowPewPewPriest aan het gearen ben.
Resilience-much? :)
Anoniem: 203171 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:09:
Er is voor een pala geen verschil tussen coundterspel en silence.
Tuurlijk wel, silence kan ook preemptive gebruikt worden.
Hmzaniac schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:14:
2x frost mage in 2v2

Meestal doe ik al niet eens meer de moeite om uberhaupt iets te doen buiten /dance. Het is de frustraties gewoon niet waard. Met de nieuwe icy veins is het waarschijnlijk beter om gelijk de arena uit te afk'en ipv 2 minuten de schijn op te houden dat je enige kans hebt.
Met welke combo doe je 2v2 dan?
Als paladin moet je ook gewoon fijn 5v5 gaan doen en je lock de frost mage bezig laten houden. Komt nog eens bij dat frost mages gewoon niet genoeg burst hebben om je in een keer neer te krijgen, en je bubble maakt je ook immune voor CS. Dus zo erg heb je het niet.
BootVluchteling schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:56:
Als wat? Als warlock is dat niet meer dan logisch namelijk, maar voor warriors zijn frost mages de anti class.
Mektheb schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 16:03:
ik hou als mage zijnde van instand casts zoals renew and dat soort dingen meer te spellstealen voor mij :D >:)
Succes met het spellstealen van een resto druid z'n hots...

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-04 17:40
Hmzaniac schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:51:
[...]

Ah, op die manier. Zolang je in een groep zit met een dps caster die die staff heeft en binnen 30 yards staat dan zit je goed. Voor P3 zal je dus (vanwege range) wel in de lock groep moeten zitten als je zijn healer bent, ja.
Is niet waar afaik, de buff werkt als een aura binnen 30 yards op álle friendly targets, hoef je dus niet voor in de groep te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-05 09:04

Maduth

Probeersel

Ga vanavond lekker knallen met de LoCk.... hou me demon spec nog ff maar als het me niet bevalt ga ik toch weer afflic... all the way to 70... ben 61 dus mot nog wel ff :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-05 12:10

William/Ax3

We are Starstuff

T!m0n schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 16:24:
Ik heb nu een level 70 Tauren warrior op Aerie Peak realm, maar de balans qua classes is op Horde erg slecht, 2uur lang zoeken voor healer (echt waar, ook me /who healers whisperen) maar ze zijn of shadow of PvP'en enzo (priests) Druids zijn vaak Feral enz.) En het is gewoon lastig een goede group te vinden, altijd wel iemand die begint te zeuren en leaven. Maar heb al aardig wat Horde char's gehad, misschien een keer leuk om Ally te gaan doen, Heeft iemand hier een Realm, waar het niveau wat hoger ligt, en waar van GoT ook wat ally's zitten?

Bedankt
Mja tank/healer probleem is eigenlijk wel overal aanwezig. Gelukkig dat ik de laaste weken eigenlijk alleen nog raids doe dan heb je dat probleem tenminste niet. Zoek een guild ga raiden have fun en in de tijd ernaast gewoon wat grinden voor wat gold zou ik zeggen.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-05 12:43

Bezulba

Formerly known as Eendje

oh ik was zo blij eergisteren trouwens.. eindelijk m'n 2de piece T5 (na m'n eerste piece vorige week te krijgen na 3 maanden droog te hebben gestaan) zit ik eens naar die setbonus te kijken en toen moest ik toch wel een beetje huilen.. wtf is dat voor wazige shit... shorter cast time op 1 van m'n hots als ik uit form ga.. tis een PVE set.. geen PVP crap! :'(

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-05 22:56

m0nk

16-09-2003 15.15

[...]

Ikke niet hoor.. ;)
Maar true, zijn veel ret pallies die niet weten wat ze doen, it's all about timing

[ Voor 9% gewijzigd door m0nk op 09-01-2008 16:45 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04 16:12
Ik kan niet wachten tot ik thuis ben, kan ik m'n S1 pants ophalen. Ga ik van een 27 spelldamage pants met geen sta naar de S1 pants met 84 healing en 45 sta waarop ik ook nog eens golden spellthread ga zetten. Whoo! Ga ik eindelijk over de 1k +healing heen, en ruim over de 8k health. Duurt even, heb je ook wat :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-05 21:14

Electrowolf

Mod met Liefde!

Hmzaniac schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 16:26:
[...]

Mwah, lolferal is goed genoeg. Die zullen die staff ook gebruiken. Volgens mij is dat aura een passive effect, en anders moeten ze het 1x aanzetten voordat ze in cat/beer gaan.
Lieve mensen, het is een USE, niet een Equip.
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 325.
Equip: Increases attack power by 1125 in Cat, Bear, Dire Bear, and Moonkin forms only.
Use: Places a mental protection field on friendly targets within 30 yards, granting immunity to Stun, Silence, and Disorient effects.
Equip: Improves your spell critical strike rating by 75.
Is dus indd goed om de buff op de tankende warlock te hebben en op mensen die remote toy op zich hebben. Kan dus veel heen en weer lopen worden, maar je hebt wel gelijk dat het groepgebonden is. Als ik het goed heb verlies je de buff namelijk wel als je uit die 30 yards loopt, dus zo nu en dan zal je hem moeten vernieuwen. Of de use bruikbaar is in form voor een druid weet ik alleen niet.

@edit: Al een quote terwijl ik nog vrolijk aan het editen was ;) Zel nooit echt op die buff gelet aangezien ik hem niet nodig heb of gebruik (resto druid).

[ Voor 20% gewijzigd door Electrowolf op 09-01-2008 16:55 ]

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Niet online
[...]

BootVluchteling schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 09:50:
mensen,

[...]

Gisteren werd heroic mech getanked door een paladin die practisch volledig blauw was.. hij kon erg goed aggro houden, terwijl ik nu 3/5 T5 heb, en 2/5 T4.. ik zat niet keihard te nuken, maar toch..

[...]
nuff said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-04 17:40
Electrowolf schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 16:45:
[...]
Is dus indd goed om de buff op de tankende warlock te hebben en op mensen die remote toy op zich hebben. Kan dus veel heen en weer lopen worden, maar je hebt wel gelijk dat het groepgebonden is. Of de use bruikbaar is in form voor een druid weet ik alleen niet.
Nee, het werkt op *iedereen* in 30 yards, ongeacht of ze in dezelfde party zitten. Als iemand echter uit range raakt van de buffer, verliest deze de buff, totdat deze door iemand in 30 yard range weer opnieuw ge-applied wordt.

En ja hij is bruikbaar voor druids in form.

[ Voor 3% gewijzigd door Rudi op 09-01-2008 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

Pallies zijn erg goed om group aggro te houden, maar minder geschikt om solo-target aggro te houden. Vervelende is dus ook dat je ze in SSC en TK voornamelijk op sleeptouw moet hebben aangezien ze in MH moeten tanken :/

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
daarmee toon ik ook aan, dat de "retri" pallies vaak verdwaalde holy pallys met retri gear zijn..

die doen gewoon amper dmg.. als je een goede retri pally vind, zit hij in een premade..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-05 12:43

Bezulba

Formerly known as Eendje

Electrowolf schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 16:52:
Pallies zijn erg goed om group aggro te houden, maar minder geschikt om solo-target aggro te houden. Vervelende is dus ook dat je ze in SSC en TK voornamelijk op sleeptouw moet hebben aangezien ze in MH moeten tanken :/
al'ar, hydros morogrim, maulgar2, solarian om maar een paar te noemen waar een paladin geweldig helpt.. dus je neemt hem echt niet mee omdat ze anders zo zielig zijn

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-05 17:02

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Rudi schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 16:34:
[...]

Is niet waar afaik, de buff werkt als een aura binnen 30 yards op álle friendly targets, hoef je dus niet voor in de groep te zitten.
Joh? Ik dacht dat het een groep buff was, had er iets over gelezen dat als je van groep wisselde dat je het wapen even moest reequippen oid.

edit:
Zie hem nu idd, het is wel een 'permanente' buff voor iedereen in range maar je moet hem reapply'en als mensen een stun/fear/disorient krijgen.
Met welke combo doe je 2v2 dan?
Holy priest (pve spec) Shs rogue. Frost mages zijn een ramp. Meestal gaat er wel 1 neer, maar ze scheuren je healer gewoon compleet aan stukken. 2xpet nova trinket icelance icelance icelance counterspell dood.

[ Voor 10% gewijzigd door Hmzaniac op 09-01-2008 16:59 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

eendje schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 16:54:
[...]

al'ar, hydros morogrim, maulgar2, solarian om maar een paar te noemen waar een paladin geweldig helpt.. dus je neemt hem echt niet mee omdat ze anders zo zielig zijn
Bedoel meer dat ze in MH ook echte meerwaarde hebben boven andere tanks. Ze kunnen best tanken in SSC en TK, maar persoonlijk vind ik pally's daar niet beter tanken dan andere tanks. Murlocs bij Morogrim daargelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36290

Hmzaniac schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:30:
[...]

Sorry, maar nee.

Staff of Disintegration
Tempest Keep
Unique Two-Hand Staff
131 - 310 Damage Speed 2.80
(78.6 damage per second)
+75 Stamina
+50 Intellect
Requires Level 70
Equip: Improves spell critical strike rating by 75.
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 325.
Equip: Increases attack power by 1125 in Cat, Bear, Dire Bear, and Moonkin forms only.
Use: Places a mental protection field on friendly targets within 30 yards, granting immunity to Stun, Silence, and Disorient effects.

En voor de lock die Capernian tankt is het absoluut noodzakelijk dat hij de staff heeft. Net zo goed als dat het voor de persoon die de warlock healt noodzakelijk is dat hij / zij de healing mace heeft of zsm krijgt.

Edit: Meh, wat ze hierboven zeggen :P
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.