Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 144 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 7.663 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-04 16:27
MantaMania schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 11:24:
[...]

niet om lullig te zijn maar als beginnende guild is de kans dat je een pyroblast gaat pakken erg groot ;) wij pakte hem altijd in het begin maar er is best doorheen te healen. Als iedereen zijn healthpot en steentjes klaar houdt. Nadeel is dat bij veel guilds de spawns nog aaanwezig zijn tijdens zijn water drinken en dat is wel dodelijk.

[...]

6k unbuffed of buffed is nog wel een verschil. 6k unbuffed is natuurlijk nog steeds weinig en l2heal is makkelijk gezegt met hits van 7 a 8k natuurlijk zoals bij aran.
ik stem ook voor het feit dat mensen alle 3 de typen chars gespeeld moeten hebben, zodat ze écht weten waar ze het over hebben..

ik heb holy pally, tank @ 60 (binnenkort misschien pallytank @ 70, ff gear sparen) en warlock imba dps op 70 (heb nu 950-ish shadow dmg..zodra GM mij leo sword geeft, komt er 100 bij)

/edit en over die pyro.. idd een healthstone slikken, direct na de klap.. werkt als een trein

[ Voor 4% gewijzigd door BootVluchteling op 09-01-2008 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

Heeft iemand weleens wat aangeklooid met OpenRDX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Jullie moeten allemaal L2P want ik ben de best natuurlijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-02 09:35
Het probleem is na die Pyro bij Shade of Aran (die Pyro zou je niet moeten killen) is dat hij onmiddelijk degene met het laagste hp (hij is ´intelligent´ en nuked dus de persoon met het minste hp over) onder vuur neemt. Je healers moeten iedereen op vol hp krijgen, en Aran staat al meteen weer Missiles/Bolts te spammen op iemand die 3k hp over heeft (7k hp - 5.5k Pyro + 2k Healthstone). Meestal is die persoon niet te redden. Ik hoop altijd dat ik het ben die hij target, want als ik Cloak of Shadows pop zijn we allemaal veilig. Jammergenoeg is het meestal een priest of een andere healer omdat die standaard minder hp hebben dan ik.

Edit: Ik ben het er mee eens dat het de ideale situatie zou zijn als iedereen persoonlijke ervaring zou krijgen met de drie subrollen in het spel: tank, healer en dps. Ikzelf heb weinig tanking ervaring (vroegere main was een druid, maar nooit veel getankt), maar ik heb wel tot en met Princess Huhuran in AQ40 gecleared als healer pre-TBC. DPS doe ik nu met m´n rogue, en ik merk wel dat het handig is om wat te weten over hoe healen nou precies werkt.

[ Voor 26% gewijzigd door Vexx op 09-01-2008 11:47 ]

Lethale Morphaene Súndavar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142494

Vexx schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 11:32:
[...]
Vooral voor healer classes is het behoorlijk moeilijk om voldoende hp te krijgen voor die fight zonder je +healing volledig te nerfen.
Zorg gewoon voor een paar healing pvp items. Gewoon is op een AV weekend paar uurtjes spelen en dan heb je toch al wat leuks. Als je weet dat je voor een fight te weinig HP hebt, kan je ook nog is een well fed buff met 30 stam nemen.

Zat pas op 12,5k HP voor Kazzak fight, alhoewel dat wel een beetje overdone was. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Ik verwacht ook wel dat we de eerste paar keer een Pyro pakken, maar het is iedergeval handig om te weten waar je naar toe moet werken, en hoe een gevecht loopt. :)

Over de 6k hp: We hebben er nu twee die buffed rond de 6k hp zitten (2x healer). De rest zit buffed op (of boven) de 8k. Mijn hp is 7k unbuffed, maar mocht het te weinig blijken, dan trek ik wel een Feral item met extra Sta aan. :)

--

Ik ben trouwens, naar aanleiding van de "61 resto is waste of points" comment, gaan kijken en ik denk dat ik binnenkort eens de 19/0/42 build ga proberen. Kijken hoe dat speelt. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 121555 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 11:40:
Heeft iemand weleens wat aangeklooid met OpenRDX?
fijn als je even uitlegt wat het is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-05 13:10

CartmanMMA

Fallus Giganticus

ImdaMned schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 11:12:

Wat een bullshit, Ik ben ook met 5800 hp unbuffed kara/gruul/SSC/TK ingegaan. L2heal
Goh hoe heb jij die bosses dan overleefd waar je minimaal 8k hp moet hebben?

En hou je L2Heal of L2 whatever comments aub voor jezelf, noobs zijn er zat in wow en heb geen zin om dat niveau op dit forum tegen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:15

NoTimeRemains

I know

waar kan ik zien welk BG weekend wanneer is. ik heb de site van wow-europe nagezocht maar ik kan het niet vinden. zal er wss wel overheen kijken!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136453

Achja, hoewel mijn +healing en manaregen wel goed voor elkaar is voor Kara, mis ik toch nog wat stamina (Primal mooncloth setje is leuk, maar geen +sta)
Daarom equip ik bij aran altijd de kara trinket met Stam en arcane red en tevens eet ik in plaats van manaregen food een spicy crawdad. Dan kom ik buffed net aan de 8000 health.

Ik snap sowieso niet waarom mensen hun fishing/cooking niet levelen. Een uurtje per dag er mee bezig en binnen twee weken zijn ze beide hoog genoeg. Ik word knettergek van alle zeurende guildies die +sta/+heal+manaregen food willen en een stack fishsticks of crawdads gaan tot soms wel 40/50g weg op de AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05 11:36

Wootlock

Evilution

MrVegeta schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 11:34:
Ik ben ook weer met WoW begonnen, is wel weer leuk enzo maar ik moet er wel weer inkomen haha. Mijn UI bevoorbeeld, weet niet eens welke spells ik allemaal moet hebben, voel me net een ebayer :D.

Maar goed, gister wel de 1e boss van TK down :p yay. Vanmiddag maar wat doelstellingen zetten (gear upgrades enzo).

Yay.

[...]

Normal servers bestaan niet, je hebt PVP, PVE en dan kan je nog RP kiezen :+ .
Normal servers bestaan wel degelijk.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-04 11:34
MrVegeta schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 11:34:

[...]

Normal servers bestaan niet, je hebt PVP, PVE en dan kan je nog RP kiezen :+ .
*BEEP* u gaat niet door voor de wasmachine. PVE wordt door blizz zelf "Normal" genoemd.

Damn, ik wou dat ik meer tijd had om te instancen. Een paar keer al getanket tijdens het lvlen (1x BRD, 2x ZF, etc), en dat is me een pakske leuk ja. Maar ik heb meestal geen drie uur aan een stuk om te spelen, en met minder durf ik niet aan een group beginnen (zeker geen PuG, waarbij de doorsnee summon al een half uur op zich laat wachten) want ik wil ECHT niet de groep in de steek moeten laten...

AARGH, nerf life, buff WoW.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fratti schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 11:45:
[...]

En hou je L2Heal of L2 whatever comments aub voor jezelf, noobs zijn er zat in wow en heb geen zin om dat niveau op dit forum tegen te komen.
Waar heb je 8k nodig dan in Karazhan? :S
Wij hadden ook altijd een priest erbij die echt erg weinig HP had, denk ook rond de 6k.
Toegegeven, als ie gechained wordt bij Illhoof, jah, dan mag je wel hopen dat de andere healers dat vrij vlot gezien hebben en spamhealen. :P Maar niet onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-05 14:48
NoTimeRemains schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 11:45:
waar kan ik zien welk BG weekend wanneer is. ik heb de site van wow-europe nagezocht maar ik kan het niet vinden. zal er wss wel overheen kijken!
Op hoop van zegen (ik heb hier nog nooit een link gepost):
http://www.wow-europe.com...sics/events/calendar.html

Gelukt :P

[ Voor 1% gewijzigd door NoEinstein op 09-01-2008 11:51 . Reden: Posten van link gelukt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
NoTimeRemains schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 11:45:
Op de site van WoW-europe staat een calender waar precies opstaat wanneer welk event is. Daar staan de Battleground Holidays ook bij. Ik begrijp dat komend weekend EotS weekend is.

Das mooi, want dan kan ik volgende week als ik vers in m´n nieuwe huisje zit druk aan de slag met het AV weekend. Vorig AV weekend 65k honor binnengesleept, dus dat is niet onaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203171

BootVluchteling schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 11:35:
[...]

ik stem ook voor het feit dat mensen alle 3 de typen chars gespeeld moeten hebben, zodat ze écht weten waar ze het over hebben..
Dus vanaf deze morgen of zeer binnenkort weet ook jij waar je het echt over hebt? 8)
Volgens mij zijn er 9 classes met 3 talent trees wat al voor minimaal 27 verschillende typen chars zorgt. Ik vermoed dat je een healer, een tank en een DPS'er bedoelt, ik zou biijvoorbeeld toch echt een DPS klasse als een warlock niet willen vergelijken met een DPS warrior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

NoEinstein schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 11:50:
[...]

Op hoop van zegen (ik heb hier nog nooit een link gepost):
http://www.wow-europe.com...sics/events/calendar.html

Gelukt :P
Copy paste is toch niet zo moeilijk ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211378

Ik wou zelf de prijzen van items evt wat verhogen en de dkp rewards wat verlagen.

Sommige guildies zijn het er niet mee eens omdat we op deze manier bijna altijd de core group eerst raiden maar mijn mening is dat juist deze group de guild naar een hoger level trekt en de andere guildies de kans geeft gear te ontvangen in high end instances.

Een bid systeem vindt ik persoonlijk erg irritant. Voornamelijk omdat mensen onderling lootafspraken gaan maken en het 1 groot dkp burn festijn wordt.

Mensen die iedere raid joinen ook waar ze niets nodig bouwen veel dkp op en kunnen dus meerdere items pakken terwijl andere mensen alles passen ook dingen die ze nodig hebben zodat ze al hun dkp kunnen burnen op 1 item.

Ik denk dat het een eindeloze discussie wordt bij ons in de guild maar ik ben geneigd het systeem met vaste prijzen aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 203171 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 11:51:
[...]

Dus vanaf deze morgen of zeer binnenkort weet ook jij waar je het echt over hebt? 8)
Volgens mij zijn er 9 classes met 3 talent trees wat al voor minimaal 27 verschillende typen chars zorgt. Ik vermoed dat je een healer, een tank en een DPS'er bedoelt ik zou biijvoorbeeld toch echt een DPS klasse als een warlock niet willen vergelijken met een DPS warrior.
ja, ik bedoel inderdaad heal, dps en tank.

tja, dps warrior of warlock, uiteindelijk is het _redelijk_ gelijk te trekken.. doe max dps en krijg geen aggro..

ff dingen als debuffs enzo uphouden erbuiten gelaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:45
[...]

6k hp unbuffed is echt wel laag. Zoals al hierboven gezegd wordt ís dat soms gewoon niet te healen.

Ik vind dat je wel erg neerbuigend doet. Het is erg makkelijk om ´L2Heal´ te zeggen, maar dat is imo een beetje een trieste uitspraak. Het feit dat jij SSC en TK doet wil niet zeggen dat je je beter hoeft te voelen dan mensen die nog progress moeten maken in KZ. Het kan zijn dat je dit niet zo bedoelt, maar dit is wel vaak de ondertoon die ik uit je posts haal. Hoe dan ook iets om over na te denken naar mijn idee.
Zoals je kan zien heb ik zelf een mage. 1 van de classes met de laagste hp ingame, helemaal met craftable gear zoals spellfire / spellstrike. Ik reageer alleen neerbuigend op de uitspraak dat je veel hp moet hebben. Meer hp heb je imo nodig om een stukje skill op te vangen. Lame voorbeeld: in nihilum liepen de mages met bovengenoemde gear in BT/MH rond. Bij een naj'entus zal dit natuurlijk niet lukken.

Daarnaast kijk ik niet neer diegenen die karazhan doen. Waarom zou ik, alleen maar omdat ik eerder begon met raiden en daarom een voorsprong heb ?
[...]

Welke bosses dan in karazhan/gruul/magtheridon/ssc/tk ?

En soms zegt een l2 meer dan genoeg. Als voorbeeld kan ik een warlock noemen met 1100 shadowdmg die minder dmg doet dan een net gedingde enhancement shammie. Het enige commentaar hierop is toch l2dps?

Op het moment dat je ziet je je onproportioneel minder dmg doet dan ga toch kijken wat je fout doet? Daar heb je o.a. het wow-europe.com [class] forum voor. En anders kan je naar shadowpriest.com of elitistjerks.com als je het al niet aan je guldies hebt gevraagd. Dit hoort imo bij het kopje: l2play

[ Voor 27% gewijzigd door ImdaMned op 09-01-2008 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-05 10:38

Darkasantion

Just keep swimming!

Vanaf hoop ik dan eindelijk na veel weken Arena gedaan te hebben, mijn Season 2 Warlock dagger te mogen ophalen , en na de +40 Spelldmg enchant ga ik dan eindelijk in combinatie met de Orb of the Souleater over de +1000 bonusdmg unbuffed heen :D . Dus dat hebben we ook weer gehaald. Op naar de 202 Hitcap nu, zit nu op 140, dus daar kan ik nog wel aan werken voordat die af is.

Over die lage HP, ik due Kara nu al enkele maanden en soms hebben wij ook members mee die rond de 7K of misschien net 8K HP buffed hebben, maar dit zijn alts van mensen, en omdat wij een erg goede groep hebben wipen deze mensen niet. Ik zie die 8k HP requirement meer voor mensen die net beginnen te raiden op kara, om het gemiss van Kara raiding XP op te vangen,omdat je niet weet hoe dat allemaal gaat in Karazhan.

[ Voor 35% gewijzigd door Darkasantion op 09-01-2008 12:01 ]

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Wat een bullshit, Ik ben ook met 5800 hp unbuffed kara/gruul/SSC/TK ingegaan. L2heal
Sure. Het kan. Mensen kunnen best met lage HP kara/gruul/ssc/tk ingaan. Als de boel op farm staat. Op nieuwe fights waarbij mensen AoE dmg krijgen en niet iedereen 100% bekend is met de fight is het gewoon handig om een redelijke hoeveelheid HP unbuffed te hebben, en dan neem ik liever mensen mee die dat doorhebben dat een dode dps'er geen dps doet dan dat ze die laatste paar % extra dmg eruit proberen te persen met alle risico's van dien. Kijken we even naar alle fights waarbij je niet verwaarloosbare random damage neemt.

Karazhan:
- Maiden: Holy fire
- Opera: BBW
- Aran: Van alles
- Illhoof: Sacrifice
- Prince: P3 axes
- Netherspite: Void zones & Netherbreath

ZA:
- Akil'zon: Static charge & lightning cloud
- Jan'Alai: Firebreath & Fire bombs
- Halazzi: Chain lightning & Shocks

Gruul's Lair:
- Gruul: Shatter

SSC:
- Hydross: Water tomb, Add aggro
- Morogrim: Watery grave, murloc aggro, earthquake
- Karathress: Multishot, Searing totem, Water bolt volley, Cataclysm bolt
- Leo: Whirlwind, inner demons
- Vasjh: Multhishot, Static charge, Fork lightning, Spore clouds

TK:
- Al'Ar: Flame patches, Meteor
- Kael: phoenix, flamestrike, Nether beam/vapor

Als deze fights allemaal op farm staan en iedereen weet wat ie moet doen, dan zal het echt worst wezen of er iemand met low stam omvalt, de boss gaat toch wel neer.

Maar als je de fight nog aan het leren bent heb ik liever iemand met een fatsoenlijke hoeveelheid stam zodat als er iemand een fout maakt de healers nog genoeg tijd hebben om te reageren, dan iemand die maar hoopt dat ie nooit geraakt worden door random damage danwel altijd op tijd kan wegrennen.

Dat betekent natuurlijk niet dat je met 12k raid buffed rond hoeft te lopen (zoals 1 van onze mages nog wel eens wil doen), maar 8-9k raid buffed is echt niet te veel om te vragen. Als je je blauwe sockets met 5dmg/6stam danwel de vergelijkbare gem voor jouw class socket ipv voor pure spell dmg te gaan is dit al heel goed te bereiken.

Mensen met lage HP zijn imho mensen die nog in het verleden leven, waarbij je als dps'er toch nooit geraakt werd. Wat die moeten leren is dat je tegenwoordig gewoon flinke klappen kan krijgen, ook als niet-tank, en dat je als dps'er niet de eerste prioriteit bent bij de healers.

[ Voor 14% gewijzigd door Hmzaniac op 09-01-2008 12:05 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

BootVluchteling schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 11:54:
tja, dps warrior of warlock, uiteindelijk is het _redelijk_ gelijk te trekken.. doe max dps en krijg geen aggro..
Denk dat dit toch iets te kort door de bocht is. Healen is toch ook gewoon heal-button bashen? En tanken, dat is toch gewoon zo veel mogelijk threat genereren?

In zekere zin heb je gelijk hoor, het zou fijn zijn als iedereen verstand heeft van andere classes. Maar ik ben het wel eens met de andere post; er zijn gewoon te veel classes/specs om alles te weten. Want ik vind niet dat je dps warroir met een hunter of een warlock kunt vergelijken.

-- edit --

Hmzaniac verwoord het goed, dit is precies zoals ik (en volgens mij veel mensen) er over denken. :) Vandaar ook dat er denk ik wat aan de gear gedaan moet worden. Maar dat komt wel goed denk ik. Er zijn inderdaad altijd nog de foodbuffs en armor kits, etc.

[ Voor 16% gewijzigd door OkkE op 09-01-2008 12:03 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 01:15

NoTimeRemains

I know

bedankt!
ik moet zeggen dat ik EotS erg leuk vind om te doen.
alleen om mensen te overtuigen om een toren te defenden blijft moeilijk...
ik had gisteren een mooi aantal HKs... ik was alleen over bij een toren en ik zag drie hordies op me af komen dus ik ren er meteen in, HoT erop. warrior vol geDoT, imp was de aanvallen van de mage aan het interupten, die ook geDoT, toen de druid (cat) geDoT. SoC op warrior en druid. bam alle drie weg... helaas werd ik door een rogue hard gepakt. maar ik zat wel met een dikke smile achter mijn PC. de druid en warrior deden beiden een /bow toen ik ze tegen kwam :)
kijk dat is nou mooi...

toch zou ik het nog koel vinden als Horde/Alliance elkaar in een instance moesten helpen ofzo...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-04 19:34
[...]

6k hp unbuffed is echt wel laag. Zoals al hierboven gezegd wordt ís dat soms gewoon niet te healen.

Ik vind dat je wel erg neerbuigend doet. Het is erg makkelijk om ´L2Heal´ te zeggen, maar dat is imo een beetje een trieste uitspraak. Het feit dat jij SSC en TK doet wil niet zeggen dat je je beter hoeft te voelen dan mensen die nog progress moeten maken in KZ. Het kan zijn dat je dit niet zo bedoelt, maar dit is wel vaak de ondertoon die ik uit je posts haal. Hoe dan ook iets om over na te denken naar mijn idee.

Ik heb zelf in mijn guild ook wel gemerkt dat Aran best pittig is met laag hp (ikzelf had er geen last van, rogues krijgen standaard aardig wat hp uit gear). Vooral voor healer classes is het behoorlijk moeilijk om voldoende hp te krijgen voor die fight zonder je +healing volledig te nerfen.
Erm sorry?

6k HP is niet te laag om kara in te gaan en l2heal is wel degelijk op zijn plaats.

Toen wij (de mensen die nu MH/BT runnen) kara ingingen liepen we ook niet full epic rond te stampen hoor.
De meeste van ons hadden geen Arena epics met dikke sta erop.
Heroic epics zijn ook best ok, maar ooit in een grijs verleden waren heroics ook nog echt moeilijk.
Ook de craftable sets blinken niet uit van overvloedige stamina (op die battlecast zooi na dan).

Gebrek aan hitpoints kan je easy compenseren door pots/food/healthstones en idd een gezonde dosis l2play.

Gewoon fatsoenlijke lvl70 gear is goed genoeg om kara te runnen, je moet er alleen wel moeite voor doen.
pff, dit geneuzel begint steeds meer te lijken op het (zomg jij bent 59 en geen 60 dus mag je niet mee naar UBRS) gezeik wat je aan het eind van vanilla wow had.
Alles easy willen hebben..

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232504

[...]

Over het hele HP verhaal..ik moet eerlijk toegeven dat 6k buffed HP ook wel erg weinig is, daar zal ongetwijfeld wel wat aan te doen zijn (gems, enchants etc etc) :)

Ik zelf ben natuurlijk ook healer die bezig is in SSC en TK, en ik loop in full epic maar mijn HP buffed komt ook maar net boven de 8k uit. :)
Ik kan daar prima alles mee healen zonder dat ik al te veel zorgen hoef te maken over mijn HP.

Mijn gear is ook zeker niet heel bijzonder te noemen , Belt of the long road (craftable epic van SSC), 2 stukken T4 en 1 stuk T5 en verder gewoon losse onderdelen van kara. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Gewoon fatsoenlijke lvl70 gear is goed genoeg om kara te runnen, je moet er alleen wel moeite voor doen.
pff, dit geneuzel begint steeds meer te lijken op het (zomg jij bent 59 en geen 60 dus mag je niet mee naar UBRS) gezeik wat je aan het eind van vanilla wow had.
Met fatsoenlijke lvl70 blue gear moet je meer kunnen halen dan 6k hp buffed. Ik zat met mn rogue op 7k unbuffed met alleen wat lvl70 blue drops en de crafted LW
Dr zit een verschil tussen easymode raiden en voor anderen moeten compenseren doordat ze zo weinig hp hebben dat als een healer 2 seconden niet oplet ze omvallen. Als ik voor een nieuwe boss ga heb ik persoonlijk weinig behoefte om te wipen puur en alleen omdat anderen niet nadenken over welke stats prioriteit hebben.

iemand met 6k raid buffed zou ik gewoonweg niet meenemen, naar welke raid dan ook, puur en alleen omdat je weet dat op de helft van de fight ze een vrij grote kans hebben om dood neer te vallen en vervolgens niets bijdragen.

bedenk je wel: 6k raid buffed in karazhan betekent: 6k - 1k (priest buff) - 140 (druid buff) . Daarbovenop heb je ook nog eens danwel een imp, warrior shout, of kings. Dan heb je het dus over iemand die met 3500 - 4500 hp unbuffed rondloopt. Dan doe je echt iets verkeerd en ga je puur voor glass cannon stats, ringen/armour zonder stam, statless wapens, etc.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Hmzaniac schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 11:59:
[...]

Sure. Het kan. Mensen kunnen best met lage HP kara/gruul/ssc/tk ingaan. Als de boel op farm staat. Op nieuwe fights waarbij mensen AoE dmg krijgen en niet iedereen 100% bekend is met de fight is het gewoon handig om een redelijke hoeveelheid HP unbuffed te hebben
Ik heb niet gezegd dat het niet handig is, ik heb gezegd dat het niet nodig is. Klein verschil : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-05 09:04

Maduth

Probeersel

BootVluchteling schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 10:03:
[...]
http://www.wowhead.com/?talent=IAMrVMfzVtboZxx0z

ga hiervoor..
en als je dan verder levelt, ga je naar devestation en distructive reach..
let erop, 3 mobs is nog steeds aardig wat, maar je moet het kunnen overleven als je hoger lvl ben.. het zal een andere speelstijl vereisen..
pullen met UA, dan een Sbolt (lange casttime) CoA, Siphon life, corruption
eventueel kan je ergens fear tussen plaatsen en drainen.. of puur drainen..

GL.
Thanks ... zal het eens checken. Weet wel weer wrom ik Felguard heb gekozen in jan/feb 2007 :+ Vond de VW echt K.U.T. :X

Maar met me lock alt die momenteel 29 is, speel ik alles afflic en de DownTime is echt relaxed... kan redelijk doorpluggen met die build dus vandaar mijn vraag voor ook hogere lvl's...

Note: donderz wat gaan die pagina's snel hier :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
Hmzaniac schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:12:
[...]

Met fatsoenlijke lvl70 blue gear moet je meer kunnen halen dan 6k hp buffed. Ik zat met mn rogue op 7k unbuffed met alleen wat lvl70 blue drops en de crafted LW

[...]

Dr zit een verschil tussen easymode raiden en voor anderen moeten compenseren doordat ze zo weinig hp hebben dat als een healer 2 seconden niet oplet ze omvallen. Als ik voor een nieuwe boss ga heb ik persoonlijk weinig behoefte om te wipen puur en alleen omdat anderen niet nadenken over welke stats prioriteit hebben.

iemand met 6k raid buffed zou ik gewoonweg niet meenemen, naar welke raid dan ook, puur en alleen omdat je weet dat op de helft van de fight ze een vrij grote kans hebben om dood neer te vallen en vervolgens niets bijdragen.

bedenk je wel: 6k raid buffed in karazhan betekent: 6k - 1k (priest buff) - 140 (druid buff) . Daarbovenop heb je ook nog eens danwel een imp, warrior shout, of kings. Dan heb je het dus over iemand die met 3500 - 4500 hp unbuffed rondloopt. Dan doe je echt iets verkeerd en ga je puur voor glass cannon stats, ringen/armour zonder stam, statless wapens, etc.
De remark ging over iemand met 5800/6k unbuffed, dat is easy doable als je daarmee kara in gaat.
Enige is dat de healers wat mer op de toppen van hun kunnen moeten lopen :)

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
Ik zie de laatste tijd allemaal vragen en opmerkingen over DKP en loot distributie rondvliegen, dus laat ik ook eens uit de doeken doen hoe dat werkt in mijn guild.

Ten eerste werken we met een bid systeem met een minimum biedeenheid van 5 DKP. Het minimum dkp dat je dus betaalt is 5 DKP, en als het bieden begint gaat het dus met minimaal 5 DKP omhoog. Alle gear die mensen krijgen moet DKP voor geboden worden. Als niemand het item wil (zelfs niet voor offgear) dan wordt het geshard en in de guildbank gedaan. Alle green items die droppen tijdens raids gaan naar de guildbank voor enchanting supplies. Raidmembers kunnen alle materials uit de guildbank halen die ze nodig hebben voor PvE enchants behalve Primals en Shards.

Je krijgt DKP door beschikbaar te zijn voor een raid. Of je ook daadwerkelijk in de raid zít doet er niet toe. Aan het begin van een raidavond worden er invites gedaan (iedereen die wil raiden wordt geinvite, ongeacht het aantal mensen). Dan wordt door de officers een raidgroep samengesteld. Iedereen die op dat moment in de raid zit krijgt 10 ´start DKP´, en de 5 raidgroepen gaan naar de instance om te beginnen. De mensen die niet in deze 5 groepen zitten worden gekickt, en kunnen voor zichzelf wat gaan doen: op een alt loggen, een instance doen, farmen. Uit deze groep mensen wordt geput als we iemand in de raid moeten vervangen. Ze hoeven niet bij de ingang van de instance te staan met hun character, maar moeten wel beschikbaar zijn wanneer ze gevraagd worden. Weigeren wordt niet echt geaccepteerd omdat je jezelf als beschikbaar hebt opgegeven.
Als de raid is afgelopen worden alle mensen die beschikbaar stonden weer geinvite en wordt er 10 ´end DKP´ gegeven. Op een raidavond verdien je dus 20 DKP, ongeacht of je in de raid zit of niet. Dit maakt het makkelijker voor mensen om hun spot naar anderen te passen als ze geen loot maar alleen DKP willen.
Het is mogelijk om ´progress DKP´ te krijgen, ook al hebben we dat tot nu toe nog nooit gebruikt. Als we langere tijd progress raids hebben op een boss (Kael´Thas gaan we nu aan beginnen, dus dat zal de eerste worden) dan zal dit gegeven gaan worden voor productieve avonden.

Omdat Raid Members bij ons in de guild hun repair bill mogen betalen met geld uit de Guildbank (50g per dag beschikbaar p.p.) moeten we zorgen dat er altijd genoeg geld in de Guildbank zit. Daar hebben we het volgende voor bedacht: Iedere member kan geld doneren aan de Guildbank. Per 50g die je doneert krijg je daar dan 5 DKP voor. Je kan maximaal 25 DKP per week op deze manier vergaren.
Je zou kunnen zeggen dat dit het DKP systeem corrupt maakt, maar wij zijn van mening dat mensen die gold farmen om anderen hun repair bills te betalen daar best wat voor mogen terugzien. 25 DKP per week is niet veel: als je iedere avond raid in een week krijg je 140 DKP, dus dan is 25 DKP extra niet extreem veel.
Je zou kunnen zeggen dat sommige classes veel moeilijker geld kunnen verdienen dan anderen, maar daar ben ik het niet mee eens. True, sommige classes hebben meer moeite met grinden dan anderen, maar er zijn veel meer manieren om geld te verdienen dan simpelweg grinden. Met professions en handig inkopen op de AH is ook goed geld te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

ImdaMned schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:13:
[...]

Ik heb niet gezegd dat het niet handig is, ik heb gezegd dat het niet nodig is. Klein verschil : )
Klopt, maar als je het zo bekijkt zijn shaman healers, resto druids, warlocks voor soulstones, mages voor aoe, paladin blessings ook niet nodig. Je zou best wel de gemiddelde raid boss om kunnen leggen met 4 warrior tanks, 8 priests en 13 rogues. Of het handig is is wat anders, maar soulstones/chain heal/hots/aoe/de beste buffs in het spel heb je in principe ook niet nodig.

Zelfde geldt voor flasks/elixers, het maakt het iets makkelijker, sure, maar nodig, nee. En toch zal iedere serieuze speler voor iedere nieuwe bosstry flasken, puur en alleen voor dat beetje extra :)

Dus nee, het is niet nodig, maar de vraag is: waarom zou je het jezelf moeilijker maken dan nodig is als raid? En daarom maar weer de stelling: mensen met 6k hp raidbuffed zijn een liability voor je raid en dragen weinig bij in verhouding tot het risico wat je loopt met zo'n speler.

@Routed: volgens mij ging het over een paar healers met 6k buffed in karazhan, 6k unbuffed moet geen probleem zijn voor een healer.

[ Voor 5% gewijzigd door Hmzaniac op 09-01-2008 12:19 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Hmzaniac schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:12:
[...]

spellstrike / spellfire zit 0 sta op. Maar ik had het dan ook over unbuffed 5800 hp, niet buffed : )

6k buffed is wel erg weinig idd.

**edit**

na aanleiding van bovenstaande post: Als jij 6k raidbuffed bedoeld en ik 6k unbuffed dan lullen we langs elkaar heen en zijn we het waarschijnlijk eens met elkaar : )
Routed schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:04:
[...]

Erm sorry?

6k HP is niet te laag om kara in te gaan en l2heal is wel degelijk op zijn plaats.

Toen wij (de mensen die nu MH/BT runnen) kara ingingen liepen we ook niet full epic rond te stampen hoor.
De meeste van ons hadden geen Arena epics met dikke sta erop.
Heroic epics zijn ook best ok, maar ooit in een grijs verleden waren heroics ook nog echt moeilijk.
Ook de craftable sets blinken niet uit van overvloedige stamina (op die battlecast zooi na dan).

Gebrek aan hitpoints kan je easy compenseren door pots/food/healthstones en idd een gezonde dosis l2play.

OMG, iemand die het met mij eens is EN MH/BT doet. Can I join your guild plx?
OkkE schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:21:
[...]

Mijn post was over iemand met 6.4k buffed en een ander 5.2k unbuffed. :)
OMG2 is dat zelfs wel mogelijk om zo weinig te hebben?

[ Voor 64% gewijzigd door ImdaMned op 09-01-2008 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Routed schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:16:
[...]

De remark ging over iemand met 5800/6k unbuffed, dat is easy doable als je daarmee kara in gaat.
Enige is dat de healers wat mer op de toppen van hun kunnen moeten lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Maduth schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 09:55:
Even een vraagje aan de locks expert hier:

- Momenteel gebruik ik deze build (al eerder laten zien) : http://www.wowhead.com/?talent=IV0bZbxczIizzxstL

- Maar zoals ik al had gemerkt, is me Felguard redelijk snel de klos als ik 2-3 mobs tegelijk aanpak. Nu is mijn vraag; zo dit een betere lvl build zijn: http://www.wowhead.com/?talent=Iq0rVRfdqtboZxx0z

Dit ivm met: COE - SL en Shadowburn..

Zoals al eerder gezegd Affliction UA build nemen, is erg goede solo build.

Mijn manier is altijd VW erop af, ik pak de sterkste met CoA, Corruption en Siphon Life, dan meestal SB gevolgd door Deathcoil als hij bij mij is en anders weer SB gevolgd door Shadowburn, en dan zijn ze meestal wel dood. Dan pak je gewoon de volgende van je VW af, en begin je weer, eventuel HoT je de 2e om de VW te healen, maar dat is meestal niet nodig. Ik heb dan wel Demon Armor in plaats van Fel Armor, omdat dit meer armor en HP regen geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
ImdaMned schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:17:
[...]

spellstrike / spellfire zit 0 sta op. Maar ik had het dan ook over unbuffed 5800 hp, niet buffed : )

6k buffed is wel erg weinig idd.

[...]

OMG, iemand die het met mij eens is EN MH/BT doet. Can I join your guild plx?
Buiten dat je een vieze troll bent hebben we de mage plek net vandeweek opgevuld :P

Magoe, als je een ally hunter/feral druid/nogiets cant remember what heb mag je best een apply maken bij ons hoor, een forum account heb je al :)

Doe ff de groeten aan de vrienden van STERF/Instance51 als je wil in /1 of /2, hoop niet dat we ze vandeweek telang hebben opgehouden bij hun SSC raid :)
OkkE schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:21:
[...]

Ik reageerde meer op de opmerking van Vexx dat hij troll nogal elitair vond met zijn l2play/heal remark en het feit dat troll al zijn hele leven een glass canon is waardoor hij altijd met minimale hp en max spelldmg rond loopt.

Troll had 5800 HP, zou me verbazen als hij nu veel meer heeft btw :P

[ Voor 25% gewijzigd door Routed op 09-01-2008 12:27 ]

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-05 15:31

TiMMieJ

PSN: Orixez

Kan aan mij liggen maar als ik alles invoer:

Realm: Khadgar (EU)
Guild: Purgamentum
Level cap: 70

Krijg ik een witte pagina met ads wat kan kloppen ivm de query naar armory.
Maar daarna gebeurt er helemaal niets meer.. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Darkasantion schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:22:
[...]

Zoals al eerder gezegd Affliction UA build nemen, is erg goede solo build.

Mijn manier is altijd VW erop af, ik pak de sterkste met CoA, Corruption en Siphon Life, dan meestal SB gevolgd door Deathcoil als hij bij mij is en anders weer SB gevolgd door Shadowburn, en dan zijn ze meestal wel dood. Dan pak je gewoon de volgende van je VW af, en begin je weer, eventuel HoT je de 2e om de VW te healen, maar dat is meestal niet nodig. Ik heb dan wel Demon Armor in plaats van Fel Armor, omdat dit meer armor en HP regen geeft.
VW?? waarom geen imp.. je heb geen pet nodig. gewoon hard nuken..EZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

laten we het verschil tussen buffed en unbuffed niet vergeten. Unbufffed is 6k nog wel te doen imo.
6k buffed is wel erg weinig uiteraard als je net begint kan het wel. Wij deden de mensen met echte lage hp altijd bij de lock of een warrior met hp shout dat scheelt al wat. Als je dan ook nog eens je food enzo erop aanpast moet het wel lukken.
Niemand zegt iets over iemand die te slecht is maar als je een boss hebt die een aoe bolt van 7k schiet dan is het een feit dat je met 6k redelijk makkelijk dood gaat (ff schilden enzo uitgezonderd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

BootVluchteling schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:31:
[...]

VW?? waarom geen imp.. je heb geen pet nodig. gewoon hard nuken..EZ
Omdat ik dan als het nodig is, mooie tank heb die een mob kan aanpakken, maar ik speel er nog steeds me om toch weer Imp te gebruiken ivm Mana regen :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
MantaMania schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:33:
laten we het verschil tussen buffed en unbuffed niet vergeten. Unbufffed is 6k nog wel te doen imo.
6k buffed is wel erg weinig uiteraard als je net begint kan het wel. Wij deden de mensen met echte lage hp altijd bij de lock of een warrior met hp shout dat scheelt al wat. Als je dan ook nog eens je food enzo erop aanpast moet het wel lukken.
Niemand zegt iets over iemand die te slecht is maar als je een boss hebt die een aoe bolt van 7k schiet dan is het een feit dat je met 6k redelijk makkelijk dood gaat (ff schilden enzo uitgezonderd).
Dit zijn goede punten inderdaad. Er op rekenen dat een priest of pally eraan denkt om jou te shielden vlak voor een dikke AoE en het dan net overleven is gewoon te riskant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 17:27

On_E

Housemusic

Darkasantion schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:22:
Ik heb dan wel Demon Armor in plaats van Fel Armor, omdat dit meer armor en HP regen geeft.
Dat er nog locks zijn die Demon Armor gebruiken.

Die armor en HP regen zijn waardeloos in vergelijking met +100 spelldmg.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
On_E schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:43:
[...]

En 20% meer healing van alles :)
eerst wat upgaat als ik dood ben geweest ^^ fel armor, dan pas drinken/eten en stuff

[ Voor 13% gewijzigd door Bokkie op 09-01-2008 12:45 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-03 13:09

dommerick

is domm

OkkE schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 11:43:
Ik verwacht ook wel dat we de eerste paar keer een Pyro pakken, maar het is iedergeval handig om te weten waar je naar toe moet werken, en hoe een gevecht loopt. :)

Over de 6k hp: We hebben er nu twee die buffed rond de 6k hp zitten (2x healer). De rest zit buffed op (of boven) de 8k. Mijn hp is 7k unbuffed, maar mocht het te weinig blijken, dan trek ik wel een Feral item met extra Sta aan. :)

--

Ik ben trouwens, naar aanleiding van de "61 resto is waste of points" comment, gaan kijken en ik denk dat ik binnenkort eens de 19/0/42 build ga proberen. Kijken hoe dat speelt. :)
als balance wil je toch de cc hebben van je entangling roots :) dus zou ik zelf voor deze build gaan. Zelf ga ik deze eventjes testen. Heb nooit echt problemen gehad met aggro qua healing op een gevecht. Af en toe als ik echt iedereen een lifebloom ging geven en het was totale chaos. Tank die niet op let etc dan had ik wel problemen dat ik veel tps ging maken.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

On_E schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:43:
[...]

Achja, ik leer elke dag, dus weten wij dat ook weer ;) .

Vanavond even met paar guildies de Naaru Trials doen, zodat wij dat ook weer hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Zal vanavond eens checken wat voor Armor ik erop gooi :S

Edit, heb ik nog niet --> Fel Armor dus... :+

[ Voor 31% gewijzigd door Maduth op 09-01-2008 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-04 17:40

Neelon

FOR PONY!!!

ImdaMned schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:17:
[...]

Hmm, mijn Spellstrike setjes hebben toch wel degelijk stamina (16 hoofd, 12 legs). :p

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 15:40
Heil to Blizzard icy Veins is here :D, heheh Fire/Frost style voor my and ow wat rockt dat lekker icyveins + scorch spam + trinkets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136453

Hehe, ik heb van ellende +150HP op mijn primal mooncloth robe gegooit toen ik net begon met kara.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Neelon schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 13:02:
[...]

Hmm, mijn Spellstrike setjes hebben toch wel degelijk stamina (16 hoofd, 12 legs). :p
I r wrong !

Mijn nederige excuses voor deze onnodige fout : P
Mektheb schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 13:04:
Heil to Blizzard icy Veins is here :D, heheh Fire/Frost style voor my and ow wat rockt dat lekker icyveins + scorch spam + trinkets ;)
Global cooldown word dan ook met 20% verlaagd ?

[ Voor 35% gewijzigd door ImdaMned op 09-01-2008 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bokkie schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:45:
[...]

En 20% meer healing van alles :)
Die was ik nog vergeten ook, speel ook nooit meer met mijn lock. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 15:40
Glowbal Cooldown niet , maar alsnog tis maar 3 min cooldown voor ice veins en je hebt coldsnap nog dus ja dat is 2x icy veins achter elkaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04 16:12
ImdaMned schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 11:12:
Hoe wil je als healer voorkomen dat je met dergelijke healthpools min of meer geoneshot wordt? Er zijn genoeg abilities die iets van 5k damage doen, en je gaat als healer mensen echt niet op 100% health houden continue. Die vanish bij Moroes is een mooi voorbeeld. Je gaat er niet meteen dood aan, maar het is een stuk makkelijker op te vangen als de target per tick niet meteen een kwart van z'n HP kwijt is. En IEDEREEN kan zonder problemen whatsoever aan 7k komen zonder te veel stats in te moeten leveren.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Mektheb schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 13:04:
Hmmm zo te zien hoef ik niet te respeccen :). Alleen even Ice Block kopen bij de trainer en ik heb weer dezelfde spec alleen dan met Icy Veins erbij :Y).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

dommerick schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:46:
[...]

als balance wil je toch de cc hebben van je entangling roots :) dus zou ik zelf voor deze build gaan. Zelf ga ik deze eventjes testen. Heb nooit echt problemen gehad met aggro qua healing op een gevecht. Af en toe als ik echt iedereen een lifebloom ging geven en het was totale chaos. Tank die niet op let etc dan had ik wel problemen dat ik veel tps ging maken.
Je linkt naar de zelfde build als ik... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:47
even een korte vraag ik heb op het moment tailoring voor mn shadowweave set alleen wil ik tailoring laten vallen, kan ik dat setje dan nog aan (meende dat ik ergens gelezen had dat je dan alleen de setbonussus verliest nl)

ik zit op mn werk dus kan niet alles bekijken en wil het even weten voor ik herb ga nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Hydra schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 13:19:
[...]

Hoe wil je als healer voorkomen dat je met dergelijke healthpools min of meer geoneshot wordt? Er zijn genoeg abilities die iets van 5k damage doen, en je gaat als healer mensen echt niet op 100% health houden continue. Die vanish bij Moroes is een mooi voorbeeld. Je gaat er niet meteen dood aan, maar het is een stuk makkelijker op te vangen als de target per tick niet meteen een kwart van z'n HP kwijt is. En IEDEREEN kan zonder problemen whatsoever aan 7k komen zonder te veel stats in te moeten leveren.
Prayer of fortitude + Mark of the Wild + Blessings of kings is een whopping 1300 hp extra. Daarnaast nog eventueel een schreeuwende warrior of affliction lock (in het begin spelen ze toch met imp) en je heb zo 2k hp erbij.

En garrote kan je iceblocken of een blessing of protection voor krijgen. Oh, als dwarf zijnde haal je hem ook zo weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Overigens even iets anders: Ik ben vanochtend nog even ingelogd op mn rogue om te kijken hoe Shs na de patch speelde tov voor, maar ik dacht dat het idee was dat shadowstep nu naast de 20% extra dmg ook een CP ging geven?

Daar heb ik niets van teruggezien... ben ik nou dingen aan het verzinnen of is dat midden in de PTR alsnog weggehaald?

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Locks schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 13:28:
even een korte vraag ik heb op het moment tailoring voor mn shadowweave set alleen wil ik tailoring laten vallen, kan ik dat setje dan nog aan (meende dat ik ergens gelezen had dat je dan alleen de setbonussus verliest nl)

ik zit op mn werk dus kan niet alles bekijken en wil het even weten voor ik herb ga nemen ;)
Nee je moet Tailoring boven lvl 350 houden.

Anyway, ik vind dat men de laatste tijd alle classes leuk aan het balancen is, maar de warlock class krijgt er vrij weinig bij, en als hier en daar luister/lees worden zij tegenover andere classes juist generfd :S . En ik weet dat warlocks eerst overpowered waren maar zoals het nu gaat wordt dat snel underpowered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Locks schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 13:28:

Requires Shadoweave Tailoring, dus als je tailoring laat vallen kun je ze niet meer aan. Die setbonus waar je het over hebt, die niet actief is als je geen tailoring hebt, is die van bijvoorbeeld de Spellstrike set (hood en pants), en die requirment staat op een andere plek (veel lager, bij de naam van de setbonus) in de tooltip.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Darkasantion schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 13:31:
[...]

Nee je moet Tailoring boven lvl 350 houden.

Anyway, ik vind dat men de laatste tijd alle classes leuk aan het balancen is, maar de warlock class krijgt er vrij weinig bij, en als hier en daar luister/lees worden zij tegenover andere classes juist generfd :S . En ik weet dat warlocks eerst overpowered waren maar zoals het nu gaat wordt dat snel underpowered.
hmm das jammer ik hoop nl vanavond voor mn mage een epic mount te kunnen aanschaffen en das wel lastig zonder gathering proff (andere prof is alch)

@hieboven thanx nu helemaal duidelijk :)

[ Voor 3% gewijzigd door Wognummer op 09-01-2008 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Dus, na Hydross gisteren hebben we de smaak te pakken. We hebben lootreaver tot nu toe niet gedaan, omdat we kots ziek werden van de hoeveelheid trash. Het gewijzigde plan voor Zaterdag (was Hydross) is A'lar en lootreaver geworden.

Moet lukken zou ik zeggen, Hydross was uiteindelijk een eitje toen we de tanks hadden, Lurker is een eitje zolang iedereen weet wat er gebeurt (en dat leer je snel genoeg), Gruul is een eitje zodra iedereen wat oefening op de groundslam heeft. Tijd voor een uitdaging dus :) En na die twee maar even een keer op magtheridon focussen.

We hebben een tijdje op farmen gefocussed, met als gevolg dat guilds die gemiddeld minder in de gear zitten ons op wowjutsu voorbij zijn gegaan. Even tijd dus om dat recht te zetten. Het maakt het wel een stuk makkelijker in SSC, ZA en TK overigens als je de tijd neemt om in Kara en Gruul goed te gearen. In plaats van een paar mazzelaars met hoge dps, hebben we nu over de hele linie hoge dps (voor een beginnende SSC guild!).

Dat hadden we al gemerkt bij ZA, waar we vrij vlot doorheen waren en een dag na de eerste de tweede guild alliance kant werden die ZA cleareden voor Illidan gedaan te hebben. 2 guilds hebben Zul'jin gedaan na hun Illidan kill en twee na op Illidan gewiped te hebben. en 2 guild (waaronder wij dus) hebben Zul'jin gedaan met slechts 1 SSC kill (lurker) op het conto. En dat voor een zooitje ongeregeld die over het algemeen casual genoemd worden :P

En zo staat het nu nog steeds alliance kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Maduth schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 13:00:
Zal vanavond eens checken wat voor Armor ik erop gooi :S

Edit, heb ik nog niet --> Fel Armor dus... :+
Als ik gegankt wordt door 3 mobs switch ik toch wel ff van Fel naar Demon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239064

Hoe zit het nu eigenlijk met de nieuwe patch (2.3.2 ) is die nu vandaag uitgekomen of is dit pas de PTR? Aangezien ik nu op mijn werk zit, en dus nog niks heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wootlock schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 13:49:
[...]

Als ik gegankt wordt door 3 mobs switch ik toch wel ff van Fel naar Demon :)
Als affliction lock kan je dan beter fel armor houden en drain life doen is vele malen effectiever!

Bovendien ganken door drie mobs? Als affliction lock kan je er minimaal 4 hebben, 5 moet als je goed scherp bent en een beetje fatsoenlijke gear hebook nog wel. Enige voorwaarde is dat ze niet immune zijn voor fear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-04 14:46
Anoniem: 239064 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 13:53:
Hoe zit het nu eigenlijk met de nieuwe patch (2.3.2 ) is die nu vandaag uitgekomen of is dit pas de PTR? Aangezien ik nu op mijn werk zit, en dus nog niks heb gezien.
patch is er, 5mb groot

en geen clue wat er voor een mage is... alleen gekeken naar hunter & warrior changes ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Yokidrink op 09-01-2008 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die is vandaag uitgekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gelukkig zat toch best wel wat leuks bij voor een mage? iets van Icy Veins? en Ice Block learnable vanaf level 30?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
jaaah haha :) eindelijk :P en de mana gem fix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja die emerald ging toch anders heten? en iets van 3 x useable? Zoiets had ik vaag gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hmzaniac schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 13:30:
Overigens even iets anders: Ik ben vanochtend nog even ingelogd op mn rogue om te kijken hoe Shs na de patch speelde tov voor, maar ik dacht dat het idee was dat shadowstep nu naast de 20% extra dmg ook een CP ging geven?

Daar heb ik niets van teruggezien... ben ik nou dingen aan het verzinnen of is dat midden in de PTR alsnog weggehaald?
Die CP is op ShS hebben ze verwijderd, dit omdat er schijnbaar veel ‘’pro-rogues’’ waren die zeiden dat het geen enkel nut had. (iets met dat je soms ook weleens ShSed om weg te komen van iemand, ShSen op iemand anders dan je main target dus…)

Mij leek het wel fijn eigenlijk die CP, maar goed, ik ben verre van pro :P

Oh en vergeet de 3 sec 70% speed increase niet na ShS, dat is wel erg handig volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Anoniem: 63072 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 13:55:
[...]

Als affliction lock kan je dan beter fel armor houden en drain life doen is vele malen effectiever!

Bovendien ganken door drie mobs? Als affliction lock kan je er minimaal 4 hebben, 5 moet als je goed scherp bent en een beetje fatsoenlijke gear hebook nog wel. Enige voorwaarde is dat ze niet immune zijn voor fear.
Ik ben geen complete affliction lock.
Demo/Affli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Wootlock schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 14:19:
[...]
Ik ben geen complete affliction lock.
Demo/Affli
Voor of na het lvl van je lock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:41
Mage

* Cold Snap (Frost) cooldown reduced from 10 to 8 minutes. It is now in the Ice Block position in the talent tree. This ability will no longer reset the cooldown on Fire Ward.
* Conjure Mana Gem mana restore variance substantially reduced,(Rank 5 – Emerald) now restores 2340 to 2460 mana and has three charges.
o Rank 1 - Restores 390 to 410 mana. (Instead of 375-425)
o Rank 2 - Restores 585 to 615 mana. (Instead of 550 to 650)
o Rank 3 - Restores 829 to 871 mana. (Instead of 775 to 925)
o Rank 4 - Restores 1073 to 1127 mana. (Instead of 1000 to 1200)
o Rank 5 - Restores 2340 to 2460 mana. (Instead of 1136 to 1364)
* Ice Block (Frost) is now available on the trainer to all mages at level 30.
* Icy Veins (NEW Frost Talent) decreases casting time of all spells by 20% and increases the chance your chilling effects will freeze the target by 10%. Lasts 20 sec. 3 min cooldown. It is now in the Cold Snap position in the talent tree.

I LOVE IT :P _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
Hooli-gan schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 14:33:
[...]

Mage

* Cold Snap (Frost) cooldown reduced from 10 to 8 minutes. It is now in the Ice Block position in the talent tree. This ability will no longer reset the cooldown on Fire Ward.
* Conjure Mana Gem mana restore variance substantially reduced,(Rank 5 – Emerald) now restores 2340 to 2460 mana and has three charges.
o Rank 1 - Restores 390 to 410 mana. (Instead of 375-425)
o Rank 2 - Restores 585 to 615 mana. (Instead of 550 to 650)
o Rank 3 - Restores 829 to 871 mana. (Instead of 775 to 925)
o Rank 4 - Restores 1073 to 1127 mana. (Instead of 1000 to 1200)
o Rank 5 - Restores 2340 to 2460 mana. (Instead of 1136 to 1364)
* Ice Block (Frost) is now available on the trainer to all mages at level 30.
* Icy Veins (NEW Frost Talent) decreases casting time of all spells by 20% and increases the chance your chilling effects will freeze the target by 10%. Lasts 20 sec. 3 min cooldown. It is now in the Cold Snap position in the talent tree.

I LOVE IT :P _/-\o_
Ik vind het fijn voor je dat je class gebuffed is, maar als ik ernaar kijk kan ik niet anders zeggen dan dat dit niet klopt.. Ik vind het op zich prima dat Fire en Arcane mages Iceblock krijgen (die hebben gewoon extra survivability nodig), maar ik vind het wel weer jammer dat Frost dan nog een flinke buff krijgt in de vorm van de nieuwe 21ste talent.
Frost had helemaal geen buff nodig: het is al verreweg de meest gebruikte spec voor PvP (de reden waarom Blizzard naar eigen zeggen Hemo heeft generfed voor rogues), en het was sterk genoeg. Ze hadden het anders moeten aanpakken, non-Frost mages mochten best een buff hebben, maar Frost mages zijn al sterk genoeg en hadden dus niet moeten mee profiteren van de mage buff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Vexx schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 14:47:
[...]

Ik vind het fijn voor je dat je class gebuffed is, maar als ik ernaar kijk kan ik niet anders zeggen dan dat dit niet klopt.. Ik vind het op zich prima dat Fire en Arcane mages Iceblock krijgen (die hebben gewoon extra survivability nodig), maar ik vind het wel weer jammer dat Frost dan nog een flinke buff krijgt in de vorm van de nieuwe 21ste talent.
Frost had helemaal geen buff nodig: het is al verreweg de meest gebruikte spec voor PvP (de reden waarom Blizzard naar eigen zeggen Hemo heeft generfed voor rogues), en het was sterk genoeg. Ze hadden het anders moeten aanpakken, non-Frost mages mochten best een buff hebben, maar Frost mages zijn al sterk genoeg en hadden dus niet moeten mee profiteren van de mage buff.
Staat tegenover dat je nu waarschijnlijk veel 2/48/11 (raiding) mages gaat zien, voor zowel de IceBlock en Icy Veins. Iedere mage kan het dus in principe pakken en toch een goede raid spec houden. En als een frost talent via een trainer geleerd kan worden, zal er toch iets voor in de plaats moeten komen in de talent tree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Vanaaf maar eens funspeccen met 50/0/11 build + Mind Quickening Gem + Troll Berserking en dan maar eens gaan pewpewen in BG's : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

QQ..

Omg gaan we nu het zelfde krijgen als bij rogue's en lock's..."damn overpowered locks and that damn overpowered cloak of shadow" :|

Een mage is een mage, of hij/zij nu frost specc is of niet :)

Als je als mage frost bent heb je mzzl en heb je net een leuke buff gehad, ben je fire dan miss je een leuke buff.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Even een vraag aan de PVPers hier.

Ik ben van plan om toch wat pvp gear (Arena S1 denk ik) bij elkaar te gaan verzamelen, vanwegen de extra +sta die er o.a. op zit. Maar aangezien ik een hekel heb aan pvp, wil ik graag jullie advies..

Welke vorm van pvp (WSG, AB, AV of EotS) is nu voor mij het beste voor mij? Ik wil vooral graag korte potjes, zodat ik het even tussendoor kan doen. AV is de enige die ik ooit wel eens gedaan heb, vond het toen wel OK, maar dat was nog toen je door pvp rank korting kon krijgen op je mount.. lang geleden dus. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

[...]

Nou, nou wat een flinke buff is die nieuwe talent. Twee extra frostbolts (en iets meer kans op frostbite) elke 3 minuten :X.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Jerry schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:01:
[...]

Nou, nou wat een flinke buff is die nieuwe talent. Twee extra frostbolts (en iets meer kans op frostbite) elke 3 minuten :X.
Als ze beiden critten is het voor mij toch een 7-8k extra damage, al speel ik mn Mage een stuk minder nu ik mn ShadowPewPewPriest aan het gearen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
OkkE schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:00:

Ik ben van plan om toch wat pvp gear (Arena S1 denk ik) bij elkaar te gaan verzamelen, vanwegen de extra +sta die er o.a. op zit. Maar aangezien ik een hekel heb aan pvp, wil ik graag jullie advies..

Welke vorm van pvp (WSG, AB, AV of EotS) is nu voor mij het beste voor mij? Ik wil vooral graag korte potjes, zodat ik het even tussendoor kan doen. AV is de enige die ik ooit wel eens gedaan heb, vond het toen wel OK, maar dat was nog toen je door pvp rank korting kon krijgen op je mount.. lang geleden dus. :P
av blijft meeste honor effiicient volgens mij

en anders is ab of eots de beste optie omdat deze altijd eindigen ivm het tikken van resources

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AV is prima, zo'n 10 minuten per potje schat ik zo.
Kan je spelen zoals je zelf wilt, ergens gaan defenden, of proberen torens te gaan terug pakken. Maar je kan ook meelopen naar de NPC's en gewoon gaan healen. Of gewoon in die grot blijven afk' en O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Neelon schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 14:53:
[...]

Staat tegenover dat je nu waarschijnlijk veel 2/48/11 (raiding) mages gaat zien, voor zowel de IceBlock en Icy Veins. Iedere mage kan het dus in principe pakken en toch een goede raid spec houden. En als een frost talent via een trainer geleerd kan worden, zal er toch iets voor in de plaats moeten komen in de talent tree.
Iets in de talent tree plaatsen of de class een dikke boost geven is een flink verschil. 20% snellere cast in combinatie met 8 seconden silence en dan ook nog eens meer kans op een frozen target, als pala healer kan je dan helemaal geen enkele kans meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248221

Geldt Ice Veins ook voor je water elemental?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 248221 op 09-01-2008 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Neelon schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:04:
[...]

Als ze beiden critten is het voor mij toch een 7-8k extra damage, al speel ik mn Mage een stuk minder nu ik mn ShadowPewPewPriest aan het gearen ben.
Jup, maar je bent nog wel 4 seconden (2 bolts a 2.0 sec) aan het casten en zoveel tijd krijg je meestal toch niet in pvp.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Maduth schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 14:27:
[...]

Voor of na het lvl van je lock?
Tot 50 kun je het beste affliction lvlen.
Na 50 is een Felguard wel aan te raden aangezien de VW niet goed aggro meer kan houden.

En ik ben pas 65 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

AV > AB > EotS >>>>>>>>>>>>>>>>>WSG

Qua honor gain/snelheid van de game is AV nog altijd het beste denk ik, de meeste potjes zijn 15-20 mins.

AB en EotS duren vaak iets langer, en WSG is het grootste drama, kan best snel gaan, maar 9 van de 10 keer zit je veel te lang in zo’n potje, en als je dan ook nog eens met 0-3 verliest krijg je amper tot geen honor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Anoniem: 203171 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:06:
[...]

Iets in de talent tree plaatsen of de class een dikke boost geven is een flink verschil. 20% snellere cast in combinatie met 8 seconden silence en dan ook nog eens meer kans op een frozen target, als pala healer kan je dan helemaal geen enkele kans meer.
Goh, ik wist niet dat ze improved counterspell hadden geimproved naar een 2 x zo lange silence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er is voor een pala geen verschil tussen coundterspel en silence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Anoniem: 203171 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:06:
[...]

Daar zit het misverstand denk ik. Icy Veins doet helemaal geen silence. Freeze wil alleen zeggen dat je even vastgevroren zit met je voeten zodat je niet kan lopen, voor de rest kan je nog alles (casten, melee attacks, blink, etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Neelon schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:10:
[...]

Daar zit het misverstand denk ik. Icy Veins doet helemaal geen silence. Freeze wil alleen zeggen dat je even vastgevroren zit met je voeten zodat je niet kan lopen, voor de rest kan je nog alles (casten, melee attacks, blink, etc).
En kicken van een rogue dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Anoniem: 203171 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:09:
Er is voor een pala geen verschil tussen coundterspel en silence.
Jawel?

Met een fake heal (heal casten en na 0.5 seconden afbreken) kan je een counterspell uitlokken. Als de mage jou dan counterspelled na het afbreken van de heal ben je 4 seconden gesilenced. Daar kan je als het echt moet uit bubbelen.

Als je inderdaad te laat bent met afbreken van je heal, of de mage is echt snel, dan is inderdaad je holy tree geblocked voor 8 seconden.

Zit dus wel degelijk verschil in.

[ Voor 17% gewijzigd door ImdaMned op 09-01-2008 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Het gaat hier toch over de buff van de Mages? Voor zover ik weet kan een Mage niet kicken. Een Rogue wel, maar die heeft geen Icy Veins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

ImdaMned schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:08:
[...]

Goh, ik wist niet dat ze improved counterspell hadden geimproved naar een 2 x zo lange silence
2x frost mage in 2v2

Meestal doe ik al niet eens meer de moeite om uberhaupt iets te doen buiten /dance. Het is de frustraties gewoon niet waard. Met de nieuwe icy veins is het waarschijnlijk beter om gelijk de arena uit te afk'en ipv 2 minuten de schijn op te houden dat je enige kans hebt.

[ Voor 16% gewijzigd door Hmzaniac op 09-01-2008 15:15 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Man man wat zijn de officiele fora altijd hilarisch op patch-dagen. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Thanks voor de antwoorden.

Dan denk ik dat ik weer eens AV ga proberen, kijken hoe dat loopt. Misschien ga ik ooit PVP nog wel leuk vinden, lol. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Neelon schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:12:
[...]

Het gaat hier toch over de buff van de Mages? Voor zover ik weet kan een Mage niet kicken. Een Rogue wel, maar die heeft geen Icy Veins.
Was eigenlijk een grapje...voeten vastgevroren aan de grond, maar als je als rogue nou een mage wil kicken?

Nvm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Hmzaniac schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:14:
[...]

2x frost mage in 2v2

Meestal doe ik al niet eens meer de moeite om uberhaupt iets te doen buiten /dance. Het is de frustraties gewoon niet waard. Met de nieuwe icy veins is het waarschijnlijk beter om gelijk de arena uit te afk'en ipv 2 minuten de schijn op te houden dat je enige kans hebt.
Diminishing returns. Nog steeds maximaal 6 seconden. En waarom eruit gaan? Doet jouw team mate dan helemaal niets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Anoniem: 232504 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:16:
[...]

Was eigenlijk een grapje...voeten vastgevroren aan de grond, maar als je als rogue nou een mage wil kicken?

Nvm :P
Ah, op die fiets. Rogue zal snel moeten zijn om me dan te kicken, ook na een Frost Nova, meestal ben ik dan niet meer in range.

Ben beetje aan het gaar worden... niks te doen hier en ik wil naar huis.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.