Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 144 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.890 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Kaap schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 09:47:
Ik zie net op de ingame announcer dat er morgen extended maintenance is ivm patch 2.3.2. Dat wordt morgen niet spelen dus. >:)
warlocks krijgen imba buff!!!

de healthfunnel wordt gefixt. nu zijn we helemaal imba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Rochette schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 09:56:
Kan iemand mij uitleggen wat White damage is? n yellow? Zijn er nog meer kleuren? Wat doet het, of doet het niet?
Ik hoor / lees daar steeds vaker over.
of heeft iemand een link waar dit wordt uitgelegt?

thanks
white dmg is wat je normale attacks doen. Dus je steekt een keer met je dagger en dan heb je white dmg.
yellow dmg zijn je special attacks. Bij een shaman is dat bijv stormstrike of windfury. Dit zijn attacks niet niet standaard door je wapens gedaan worden maar extra doordat jij een bepaalde ability triggered. Zelfde volgens mij bij een hunter, hij kan auto shots doen, dus gewoon de dmg van zijn boog bijv, en dan nog speciale shots zoals arcane shot ofzo, dit is dan weer yellow omdat dit een speciale attack is.
correct me if iam wrong.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen wat White damage is? n yellow? Zijn er nog meer kleuren? Wat doet het, of doet het niet?

thanks
Damn... iemand met zoveel lvl 70 chars weet niet wat white & yellow damage is?
White damage komt van auto attacks
Yellow damage komt van skills & talents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

Hydra schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 09:53:
Als een rogue op me opent met Ambush weet ik dat ik al gewonnen heb. De damage is niks bijzonders.
Als mijn Ambush crit (met ShS build), doet ie 3-4k op je, ook met 200 Resilience.
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 09:51:
Over battlegroups gesproken, ik zit zelf vooral in Ruin, hier zitten maar 4 realms in... lekker ruk zou je denken.
Las over een team in Ruin dat alleen s’nachts tussen 4 en 7 speelt, allemaal hun alt op een andere PC inloggen, en dus alleen maar potjes Arena speelt tegen hun eigen alt team. 110 played, 110 winst.

Dit omdat ze de enigen zijn die dan spelen. ^^

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 09:53:
Erm, wtf, gaan ze lifebloom nerven?

Lifebloom: When this ability is refreshed it will take on the strength of the incoming Lifebloom effect, rather than maintain the existing strength.
Logisch, getrinkete rollende lifeblooms waren gestoord overpowered.

Stel jij je even een holy priest/paladin voor die in een 10 minuten fight op zn belangrijkste heals permanent +600 healing heeft :)

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 10:01:
[...]

Ik denk dat jij de eerste bent die niet klaagt ove Ruin :P
2vs2 en 3vs3 tijden zijn prima. 5vs5 is bagger.
En gewone BG's zijn er gewoon te weinig van up, op 70 is het wel redelijk, maar daaronder moet je uren wachten...

Welke realm zit je in Ruin, en wat speel je daar?
Tja voor BG's moet ik hooguit 2 minuutjes wachten, niet lang vind ik.. En ik heb maar weinig 5v5 ervaring, heb het een paar keer gedaan toen het net nieuw was, misschien daarom verkeerd beeld.

Ik heb een Paladin (Ariasis), een BM Hunter (om te farmen) en Shaman natuurlijk! Bezig met levelen daarvan, allemaal op Steamwheedle Cartel. Ik ben momenteel een beetje gestopt met de Paladin en Hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

sabriel schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 08:32:
[...]
...
Maar de calculatie is wel raar, mijn vriendin had 8k, kwam uit op 6k, ik had 7k4 en kwam uit op 7k.
En we zijn al de tijd in dezelfde Battlegrounds geweest.
Dit is dus ook waar ik tegenaan loop, gister nog even snel BG's gedaan.
Moest nog even iets van 1700 honour(uit mijn hoofd), denk ik houd rekening met een lichte afwijking, dus ik speel door door over de 2k honour die dag.
Log ik vanochtend nog even snel in, zie ik dat ik maar iets van 1592 honour heb gekregen. Das een afwijking van 20-25%.
Ik weet dat het estimated is, maar dan verwacht je een afwijzing van enkele(max 5) procenten.
Hoe dan ook, kwam ik vandaag dus 90honour te kort voor mijn Gladiator sword, terwijl ik deze zo graag had willen halen en alvast enchanten voor morgen de nieuwe Kara week. Maar goed, dan maar morgen nog snel even voor de run, aangezien ik vanavond nogal krap in mijn tijd zit.

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

thanks
White damage zijn je autoattacks. Als jij iemand aanvalt en je gebruikt geen specials.

Yellow dmg zijn je special attacks.deze attacks kosten mana, rage, energy en doen veel meer damage.

Er zijn verder geen andere kleuren damage.

[ Voor 10% gewijzigd door CartmanMMA op 08-01-2008 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 10:06:
[...]

Als mijn Ambush crit (met ShS build), doet ie 3-4k op je, ook met 200 Resilience.

[...]

Las over een team in Ruin dat alleen s’nachts tussen 4 en 7 speelt, allemaal hun alt op een andere PC inloggen, en dus alleen maar potjes Arena speelt tegen hun eigen alt team. 110 played, 110 winst.

Dit omdat ze de enigen zijn die dan spelen. ^^
Hm, op zich wel slim, maar dan heeft je alt team binnen de kortste keren, een rating onder de 1k?
Of blijven ze dan steeds nieuwe teams aanmaken?

Is er trouwens een cap aan de rating? Kan me zo voorstellen dat je boven een bepaalde rating geen enkele skillup meer krijgt voor het winnen van een 1500 rating team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Ik zie net op de ingame announcer dat er morgen extended maintenance is ivm patch 2.3.2. Dat wordt morgen niet spelen dus. >:)
Laten we hopen dat ze ook meteen de transmute-bug aanpassen die er met patch 2.3 in is gekomen.
De enigste transmute die niet geinfecteerd lijkt te zijn is : transmute might, andere transmutes blijken op veel servers niet meer te proccen (wel veel discoveries). En dan praat je hier over 3 maanden geen proc !! op een mastery die eigenlijk al bar slecht is omdat je maar 1x per dag kan transmuten.

ps. Bug is bevestigd overigens door een blue post, als je er geen last van heb gehad heb je geluk gehad.

[ Voor 7% gewijzigd door sabriel op 08-01-2008 10:23 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Lifebloom fix, geheel terecht maar ergens vind ik het toch wel jammer. :P

En de Transmute bug ken ik niet, maar goed dat ik tot nu toe Elixirs ben hehe. Wilde wel switchen, maar tot nu toe niet gedaan, geen idee waarom niet eigenlijk. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 10:16:
[...]

Hm, op zich wel slim, maar dan heeft je alt team binnen de kortste keren, een rating onder de 1k?

Is er trouwens een cap aan de rating? Kan me zo voorstellen dat je boven een bepaalde rating geen enkele skillup meer krijgt voor het winnen van een 1500 rating team.
Ik denk dat ze steeds nieuwe alt teams aanmaken.

http://eu.wowarmory.com/t...ini&select=I+Furbini&fl=1

Gaat om dit team iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 10:16:
[...]

Met 10 losses per week eindig je rond de 1200-1300 rating als je dan nog verder zakt ben je pfrrrt.
Met 10 wins per week eindig je rond de 2200-2400 rating als je dan nog verder omhoog wil moet je alles altijd winnen en geluk hebben dat er teams met jouw rating online zijn zodat je geen +0 wins heb.

Het grootste probleem met 2v2 is dat de arena isntance server maar een beperkt aantal games kan draaien en je dus altijd een queue time hebt van rond de 10 minuten. In 3v3 is dat al een stuk minder met 1min queue time. Dit afhankelijk van wanneer je speelt.

Honor farmen gaat het best in een AV game. Zo'n 500 honor voor een win en 0-500 honor voor een loss en dat is nog zonder HK(honor kills). Een beetje goed spelen en je hebt zo een paar honderd honor kills binnen.

AV @ lvl 70 is trouwens een saaie rush, ik ben nu lvl 54 en heb heerlijke lange AV games die bestaan uit vechten op een chokepoint. Tot nu toe 11 games gespeeld en 1 verloren. Kills/death ratio ongeveer 93 kills en dan 7 deaths :D

Hunters zijn echt overpowered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:39
Doei 10/48/3 hoi 2/48/11 \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
On_E schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 10:58:
[...]

Ik denk dat ze steeds nieuwe alt teams aanmaken.

http://eu.wowarmory.com/t...ini&select=I+Furbini&fl=1

Gaat om dit team iig.
mja, hakker server. Stelletje italianen die het vertikken om engels te spreken.
Is uiteraard niet eerlijk, maar van de andere kant betalen ze natuurlijk twee accounts en kunnen ze zelf beslissen wat ze daarmee doen.
Maar dat ze dat nodig hebben om aan hun points en rating te komen zegt genoeg denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

liledevil schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 10:13:
[...]

Moest nog even iets van 1700 honour(uit mijn hoofd), denk ik houd rekening met een lichte afwijking, dus ik speel door door over de 2k honour die dag.
Log ik vanochtend nog even snel in, zie ik dat ik maar iets van 1592 honour heb gekregen. Das een afwijking van 20-25%.
Ik weet dat het estimated is, maar dan verwacht je een afwijzing van enkele(max 5) procenten.
Hoe dan ook, kwam ik vandaag dus 90honour te kort voor mijn Gladiator sword, terwijl ik deze zo graag had willen halen en alvast enchanten voor morgen de nieuwe Kara week. Maar goed, dan maar morgen nog snel even voor de run, aangezien ik vanavond nogal krap in mijn tijd zit.
Dat komt omdat de honor berekend wordt door de server en deze houd geen rekening met diminishing returns van kills ed. Als je dus heel veel speelt maar op een paar battlegrounds met dezelfde enemy spelers, staat er wel dat je honor krijgt maar het wordt niet toegekend aan het einde..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
Fratti schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 10:13:
[...]

White damage zijn je autoattacks. Als jij iemand aanvalt en je gebruikt geen specials.

Yellow dmg zijn je special attacks.deze attacks kosten mana, rage, energy en doen veel meer damage.

Er zijn verder geen andere kleuren damage.
damage van een hunter-pet is oranje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Irritant, maar sinds het nieuwe jaar heb ik ook op mijn nieuwe realm soms queue's.. Daar zit ik helemaal niet op te wachten. Zou mooi zijn als er niet te veel meer bij komen, geen zin straks ook op dit realm 30min te moeten wachten voor ik kan spelen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 10:01:
Zegt ie van: A more powerful spell is already active, en ja, dat zal ook allemaal wel, maar maak ik toch wel uit of ik em wil vervangen? :p
Gebruik je toch swiftmend? Verder, waarom zou je in hemelsnaam een rejuv willen casten als de vorige nog niet afgelopen is? Complete tijdsverspilling.
On_E schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 10:06:
Ten eerste crit je ambush hoogstwaarschijnlijk vaker niet dan wel, en bovendien is een stun VEEL vervelender dan die 3k damage. Op m'n mage kan je daar nog uitblinken, maar een warlock of priest kan dat niet. En die gooien je na zo'n ambush een instant fear om de oren. Op m'n druid is een stun opener ook VEEL vervelender dan een ambush. Tegen de tijd dat ik daar uit ben en kan switchen naar bear zit ik al op 2k ofzo.
barfieldmv schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 10:59:
Honor farmen gaat het best in een AV game. Zo'n 500 honor voor een win en 0-500 honor voor een loss en dat is nog zonder HK(honor kills). Een beetje goed spelen en je hebt zo een paar honderd honor kills binnen.
Hoeveel HKs je krijgt heeft niks te maken met hoe 'goed' je speelt. Sowieso, als jij iemand vermoord, en ik sta naast je, krijg ik ook een HK en bovendien evenveel honour als jij.
addictive schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 11:02:
mja, hakker server. Stelletje italianen die het vertikken om engels te spreken.
Is uiteraard niet eerlijk, maar van de andere kant betalen ze natuurlijk twee accounts en kunnen ze zelf beslissen wat ze daarmee doen.
Dat is net zo iets als zeggen dat mensen mogen botten omdat ze voor hun accounts betalen. Het is cheaten. Punt uit.

[ Voor 12% gewijzigd door Hydra op 08-01-2008 11:19 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Wiebbe schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 11:04:
[...]

Dat komt omdat de honor berekend wordt door de server en deze houd geen rekening met diminishing returns van kills ed. Als je dus heel veel speelt maar op een paar battlegrounds met dezelfde enemy spelers, staat er wel dat je honor krijgt maar het wordt niet toegekend aan het einde..
Dus dat is het. Wat ontzettend lam zeg... gisteravond de hele avond AV gedaan, eigenlijk al een paar avonden op rij, en elke avond zijn het een avond lang dezelfde spelers waar je mee en tegen speelt. Geen zak aan te doen, had het zelfs liever anders gezien, maar dat kost me dus ook bakken met honor?! Naaistreek :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Hydra schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 11:17:
[...]

Gebruik je toch swiftmend? Verder, waarom zou je in hemelsnaam een rejuv willen casten als de vorige nog niet afgelopen is? Complete tijdsverspilling.
in arena lijkt me dat heel logisch om te doen hoor. Kan niet terug vinden of dit over pve of pvp ging namelijk
[...]

Dat is net zo iets als zeggen dat mensen mogen botten omdat ze voor hun accounts betalen. Het is cheaten. Punt uit.
botten is gebruik maken van third-party programma's en in strijd met de TOS.
Let goed op dat ik het absoluut niet goedkeur, maar me eerder afvraag of Blizzard hier iets tegen kan doen.

[ Voor 30% gewijzigd door addictive op 08-01-2008 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
DizzyWeb schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 11:20:
Dus dat is het. Wat ontzettend lam zeg... gisteravond de hele avond AV gedaan, eigenlijk al een paar avonden op rij, en elke avond zijn het een avond lang dezelfde spelers waar je mee en tegen speelt. Geen zak aan te doen, had het zelfs liever anders gezien, maar dat kost me dus ook bakken met honor?! Naaistreek :/
Sorry hoor, maar dat jij niet weet dat er DR zit op honour heeft niks met een naaistreek te maken. Dat is al eeuwen bekend.
addictive schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 11:21:
in arena lijkt me dat heel logisch om te doen hoor. Kan niet terug vinden of dit over pve of pvp ging namelijk
Dan nog zou ik liever die rejuv consumeren met swiftmend. Het is intentional dat een zwakkere buff/hot een sterkere niet overschrijft. De slow van m'n frostbolt bijvoorbeeld overschrijft de slow van m'n CoC ook niet, ook als daar nog maar 0.1s van over is.
botten is gebruik maken van third-party programma's en in strijd met de TOS.
Let goed op dat ik het absoluut niet goedkeur, maar me eerder afvraag of Blizzard hier iets tegen kan doen.
Ander voorbeeld: terrain exploits. Er zijn genoeg 'cheats' te bedenken. Het is overduidelijk dat dit misbruik maken van game mechanics is, iedereen snapt dat dat niet de bedoeling is. En gelukkig kan Blizzard zelf uitmaken wat ze wel of geen cheating vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Pff... ik ben in augustus 2006 gestopt met spelen nadat het raiden me teveel werd.. Had mezelf voorgenomen NOOIT meer te spelen, maar ben nu dus weer begonnen...
Nu maar hopen dat ik niet weer zo verslaafd wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Bijvoorbeeld omdat ik niet wil dat de tank ook maar een seconde zonder zit?
Bijvoorbeeld omdat ik bij Magtheridon weg wil lopen van tank naar een cube, om een clicker te healen, om iemand te vervangen what ever, maar ik er voor wil zorgen, dat de rejuv weer een volle tijd heeft om te tikken?
Bijvoorbeeld omdat ik weet dat er een silence zit aan te komen? Dit kan pvp/pve whatever.

En je kan wel een swiftmend gebruiken, maar die bewaar ik toch liever voor noodgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Even vraagje tussendoor heren, hoelang gok je erop dat het duurt van 60 naar 70? Ben nu 61 en een half en totaal rested.. 8 mnd niet gespeeld tuurlijk met deze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Maduth schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 11:28:
Even vraagje tussendoor heren, hoelang gok je erop dat het duurt van 60 naar 70? Ben nu 61 en een half en totaal rested.. 8 mnd niet gespeeld tuurlijk met deze :)
In de vakantie heb ik het in een week gedaan vanaf halverwege lvl 62. Wel veel gespeeld toen dus :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Is er ergens een site/tool die een overzicht geeft over de +healing en +dmg van guildies?
Lijkt me wel dat er zoiets is dat de armory uitleest en in een overzicht weergeeft maar kan nog even niets vinden. Dit zou ons enorm helpen als officers om mensen even qua gear te checken aangezien wij heel veel gearup mensen hebben en nu starten met SSC, TK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Gister trouwens Kara weer in geweest, we hadden een prima run, ondanks dat onze OT niet kon en dus een andere Druid inviel. Zeker een goede avond voor mij want ik mocht Mitts of the Treemender en Forest Wind Shoulderpads looten. Toch fijn, enige leather healer zijn. :)

Zit nu op de 1228 +healing. Voor de gloves moeten dus gems komen, en natuurlijk de +35 healing enchant op mijn gloves. Verder mijn rep met HH omhoog krijgen voor de head enchant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

6 dagen /played.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ten eerste crit je ambush hoogstwaarschijnlijk vaker niet dan wel, en bovendien is een stun VEEL vervelender dan die 3k damage. Op m'n mage kan je daar nog uitblinken, maar een warlock of priest kan dat niet. En die gooien je na zo'n ambush een instant fear om de oren. Op m'n druid is een stun opener ook VEEL vervelender dan een ambush. Tegen de tijd dat ik daar uit ben en kan switchen naar bear zit ik al op 2k ofzo.
Ik ging ervan uit dat je je Mage bedoelde, en mijn Ambush crit rate ligt met een ShS build rond de 70%, haal daar 10% van af door 200 Resilience en hij crit nog steeds vaker wel dan niet. ;)

Druids Garrote ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Zozo... nog steeds 6 dgn ;)

van 0 naar 29 iets meer dan 2 dgn maar wel met flink lvl van Profs...

Speelt er iemand trouwens Alli-side (stormrage) en een leuke casual guild weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Gimbooze schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 11:27:
Pff... ik ben in augustus 2006 gestopt met spelen nadat het raiden me teveel werd.. Had mezelf voorgenomen NOOIT meer te spelen, maar ben nu dus weer begonnen...
Welcome back mr. kEv4h : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Maduth schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 11:39:
Zozo... nog steeds 6 dgn ;)

van 0 naar 29 iets meer dan 2 dgn maar wel met flink lvl van Profs...

Speelt er iemand trouwens Alli-side (stormrage) en een leuke casual guild weet?
Ik roep maar wat. ;)

Het is nog al lastig te voorspellen hoe lang jij nog bezig bent, als je verder niet verteld hoelang je al speelt, hoelang je over 1-61 gedaan hebt, etc. :)

Ben trouwens zelf van Stormrage naar Eonar getransfered, niet zo heel lang geleden. Heb daar nooit heel actief in een guild gespeeld, dus zou het niet weten eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
liledevil schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 10:13:
[...]

De addon fubar battlegrounds verteld netjes hoeveel honor er verzamelt is. En geeft netjes een estimate die veel precieser is dan wat wow aangeeft. Verder lijkt deze honor lager dan wat je krijgt dus zal je nooit met tekort honor zitten.

Ook zit er een weekend battleground reportertje bij die verteld welk weekend welke battleground er komt. Volgende week AV _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door barfieldmv op 08-01-2008 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

OkkE schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 11:47:
[...]

Het is nog al lastig te voorspellen hoe lang jij nog bezig bent, als je verder niet verteld hoelang je al speelt, hoelang je over 1-61 gedaan hebt, etc. :)

Ben trouwens zelf van Stormrage naar Eonar getransfered, niet zo heel lang geleden. Heb daar nooit heel actief in een guild gespeeld, dus zou het niet weten eigenlijk...
Eigenlijk wil ik al me chars op 1 server hebben maar ja... transfer kost 20 eurootjes, iets teveel van het goede. Me eerste char op 60... duurde (vorig jaar voor TBC) ongeveer 20 dgn volgens mij (19 zou ook nog kunnen). Maar ja daar deed ik alles mee voor het eerst en heb momenteel een guide die uitstekend werkt zover bij alle lvl's... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 19:29

Phydomir

Dennis

Zo, gisteren 52 gedinged met mijn rogue na 4,5 dag /played. Met die extra exp. buff sinds 2.3 gaat het wel heel erg lekker en snel. Als het zo door gaat zit ik dit weekend op de 60 en dan kan het "normale" spelen weer gaan beginnen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:08

NoTimeRemains

I know

ik heb nu met bartender mijn bars opnieuw ingericht. maar als ik nu mijn bank wil openen met al zijn bags dan ziet komen deze bags on de bars. is hier voor iets te krijgen waar mee de bags op de voorgrond worden geplaatst?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 10:51

chromeeh

the Gnome

Gister avond weer Wipe-o-rama op Leo the Blind (SSC)... Beste try 3% :'(
Tijdens de agro dump tussen de forms gaat het gewoon steeds mis.

Ook leuk dat de Inner Demons soms een random hoge res hebben.
Gisteren 2x gehad dat ik een demon kreeg met hoge shadow, fijn is dat als je afflict bent 8)7
Blizzard says: "Working as intended"
Hoewel dit niet altijd zo is, weet niet wat ik hiervan moet denken.
Kreeg commentaar dat ik m'n demon niet neer kreeg, toen kwamen we er achter dat er blijkbaar soms random res zit op de Demons |:( |:(

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Hydra schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 11:25:
Ander voorbeeld: terrain exploits. Er zijn genoeg 'cheats' te bedenken. Het is overduidelijk dat dit misbruik maken van game mechanics is, iedereen snapt dat dat niet de bedoeling is. En gelukkig kan Blizzard zelf uitmaken wat ze wel of geen cheating vinden.
ALs je het 100% zeker weet, even een GM een message sturen.

Ik had het in een AB-match, 1s nadat we konden starten was bs al gecapped. screenshot gemaakt, naam/class/server guildnaam doorgegeven incl tijd + bgnummer.

Ik denk dat die rogue nu een ban te pakken heeft. Ze hadden zelfs mijn printscreen niet nodig als bewijs. Normaal ben ik niet zo zielig, maar als ze gaan lopen cheaten om te moeten winnen, dan pak ik ze maar op deze manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
TiMMieJ schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 11:33:
Is er ergens een site/tool die een overzicht geeft over de +healing en +dmg van guildies?
Lijkt me wel dat er zoiets is dat de armory uitleest en in een overzicht weergeeft maar kan nog even niets vinden. Dit zou ons enorm helpen als officers om mensen even qua gear te checken aangezien wij heel veel gearup mensen hebben en nu starten met SSC, TK.
Ja : http://armory.mmo-champion.com/guild_stats.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 11:55:

Gisteren 2x gehad dat ik een demon kreeg met hoge shadow, fijn is dat als je afflict bent 8)7
Kreeg commentaar dat ik m'n demon niet neer kreeg, toen kwamen we er achter dat er blijkbaar soms random res zit op de Demons |:( |:(
If you click that you will see that they have a buff called Demonic Alignment. If you search on Wowhead for that you find it: http://www.wowhead.com/?spell=37713

"Demonic Alignment
Instant
Shadow and Fire damage taken is reduced by 20%.
Nature and Arcane damage taken is increased by 65%.
Holy damage taken is increased by 65%."

So yes they do have increased Shadow resists, I recommend Warlocks drop Curse of Shadows before any other spell to mitigate that some, and perhaps Shadow Priests will find it prudent to drop out of Shadowform and spam Smite for the 65% extra damage. Mages will want to use Arcane Blast/Missiles (with Arcane Explosion to finish off the Inner Demon if it's really close).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
ImdaMned schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 11:47:
[...]

Welcome back mr. kEv4h : P
Dank u, dank u :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

chromeeh schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 11:55:

Inner Demons zijn altijd shadow resistant en holy/nature/arcane vulnerable. Dit om het healers wat makkelijker te maken.

edit:
Spuit 11

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry hoor, maar dat jij niet weet dat er DR zit op honour heeft niks met een naaistreek te maken. Dat is al eeuwen bekend.
/hans teeuwen mode on

Nou dat lijkt mij WEL!

/hans teeuwen mode off

Zit je de hele avond honor te farmen omdat je dan denkt je item te kunnen halen om 2 uur, krijg je ineens 500 honor minder bijv.

Dat het diminishing is ja OK maar laat dat dan direct berekend worden zodat je weet dat je 500 meer honor nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 09:24:
Wat is je ingame naam? mss kennen we elkaar wel ingame dan, aangezien doomhammer mijn server was voor een hele lange tijd. :)
Olumdril is mijn main, maar ik betwijfel het dat we elkaar dan (goed :P) kennen. :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, na de patch in snel tempo van 30 naar 60 geleveld. Maar 60-61 gaat echt weer enorm traag, of ligt dat aan mij? Wel weer leuk om weer eens de Honor Hold quests te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ligt eraan met wat voor character en welke spec :P.
Op mijn warrior was ik 8 dagen /played bezig (fury spec) - eerst char dus nog veel ontdekken.
Op mijn mage was ik 5 dagen /played bezig (frost spec).
Straks op mijn priest zal ik aardig wat instances gaan doen dus die zal niet al te snel 70 worden ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Kan iemand zeggen hoeveel sneller het pet levelen voor een Hunter wordt met Patch 2.3.2?

20%? 30%? 60%? 100%? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:12:
Zo, na de patch in snel tempo van 30 naar 60 geleveld. Maar 60-61 gaat echt weer enorm traag, of ligt dat aan mij? Wel weer leuk om weer eens de Honor Hold quests te doen :)
Dat komt omdat ze het tot lvl 60 zo verdomde snel hebben gemaakt en de oude situatie is (gelukkig) nog steeds van kracht voor lvl 60-70. Je mag tenslotte nog wel een beetje moeite doen om 70 te worden.

Ik word ook altijd droevig als ik weer een "Can you boost me" van een lvl 30 krijg in /w. Tering man, je lvl'ed tegenwoordig al als een malle en dan nog om een boost vragen? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

[...]

[...]
Nee, niet dat ik het niet weet. Dat het er uberhaupt op zit. Ik ben de pineut omdat ik om de haverklap met dezelfde mensen in een BG terecht kom. Doet er niet toe of ik het weet of niet, gaat mij er om dat ik er toch geen zak aan kan doen dat ik telkens tegenover dezelfde mensen kom te staan!? Ik begrijp ook wel dat het een maatregel is om honor leeching tegen te gaan, maar wat mij betreft is de oplossing erger dan de kwaal. Of eigenlijk, deze oplossing verhelpt de kwaal uberhaupt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skillz schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:25:
Ik word ook altijd droevig als ik weer een "Can you boost me" van een lvl 30 krijg in /w. Tering man, je lvl'ed tegenwoordig al als een malle en dan nog om een boost vragen? |:(
Vind het juist wel leuk om weer 'es ouderwets Deadmines te doen eigenlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Succes met spelen weer ;)
Ben nog steeds gestopt maar moet eerlijk bekennen dat het toch wel weer goed kriebelt hoor.
Al die andere games blijven gewoon niet zo lang boeien als WoW... damnit :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-NMe- schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:09:
[...]

Olumdril is mijn main, maar ik betwijfel het dat we elkaar dan (goed :P) kennen. :+
"Nope, doesnt ring a bell" :)

Ben je horde of alli btw?
Als je horde zou zijn dan is het ook niet zo vreemd nee, aangezien ik alli speel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Jerry schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:12:
[...]
Ligt eraan met wat voor character en welke spec :P.
Op mijn warrior was ik 8 dagen /played bezig (fury spec) - eerst char dus nog veel ontdekken.
Me eerste char die ik waarschijnlijk wil oplvl-en naar 70 is mijn human lock (61 nu dus)...

Build: http://www.wowhead.com/?talent=IV0bZbxczIizzxstL

Maar ik twijfel (zoals altijd)... heb ook nog een BE lock 29, Trol hunter 31 en NE Priest 38...

Misschien gewoon spelen met degene die telkens rested is voor een lvl :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:29:

Ben nog steeds gestopt maar moet eerlijk bekennen dat het toch wel weer goed kriebelt hoor.
Welcome back ;)
Maduth schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:29:

Me eerste char die ik waarschijnlijk wil oplvl-en naar 70 is mijn human lock (61 nu dus)...

Maar ik twijfel (zoals altijd)... heb ook nog een BE lock 29, Trol hunter 31 en NE Priest 38...
Screw the lock!
Pick teh priest...pick teh priest...shadow FTW!! ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2008 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:34:
[...]

Screw the lock!
Pick teh priest...pick teh priest...shadow FTW!! ;)
Shadow priest FTW :)
Is veel grappiger om mee te spelen :).
*Hoeft nog maar 18 lvls op zijn shadow priest*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
RaseriaN schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:29:
[...]

Succes met spelen weer ;)
Haha dat had ik ook man :P Toen zat ik met een oud-guildie te praten die ook pas weer was begonnen... Mjah, toen toch die trial dvd die ik maanden geleden in de bus had gehad maar eens geinstalleerd en uitgeprobeerd... En als je dan op 't punt staat lv61 te worden, maar dat niet kan omdat lv60 max is op trial, dan sta je voor je het weet in de lokale gameboer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Skillz schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:25:
[...]

Dat komt omdat ze het tot lvl 60 zo verdomde snel hebben gemaakt en de oude situatie is (gelukkig) nog steeds van kracht voor lvl 60-70. Je mag tenslotte nog wel een beetje moeite doen om 70 te worden.

het gaat om het feit dat je gewoon amper meer een (fatsoenlijke) groep kan vinden voor low lvl instances..

een mage had mijn druid, en ik zijn warrior door RFK geboost, voor nuttige items waar je wel ff mee vooruit kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabriel schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 11:57:
[...]

ALs je het 100% zeker weet, even een GM een message sturen.

Ik had het in een AB-match, 1s nadat we konden starten was bs al gecapped. screenshot gemaakt, naam/class/server guildnaam doorgegeven incl tijd + bgnummer.

Ik denk dat die rogue nu een ban te pakken heeft. Ze hadden zelfs mijn printscreen niet nodig als bewijs. Normaal ben ik niet zo zielig, maar als ze gaan lopen cheaten om te moeten winnen, dan pak ik ze maar op deze manier
Klopt! zulke exploits zijn er schijnbaar, ik kwam laatst AB binnen, was er een druid die door het hek kwam schijnbaar, Farm , BS, waren allebei al getagged, en bijna gecapped toen de hekken pas open gingen, hij stond LM al te taggen, de smeerlap, heb hem gewisperd, en gevraagd van hoe of wat hij nou precies had gedaan, en hem zo min of meer doen toegeven dat hij het was en dat hij het deed, toen een screenshot gemaakt, en een GM ticket gemaakt. Weet zeker dat hij gebanned is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Was jij niet die Dwarf Priest op Deathwing die later naar Talnivarr ging ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gimbooze schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:38:
[...]

Haha dat had ik ook man :P Toen zat ik met een oud-guildie te praten die ook pas weer was begonnen... Mjah, toen toch die trial dvd die ik maanden geleden in de bus had gehad maar eens geinstalleerd en uitgeprobeerd... En als je dan op 't punt staat lv61 te worden, maar dat niet kan omdat lv60 max is op trial, dan sta je voor je het weet in de lokale gameboer :P
Zeg je wil nou toch niet beweren dat je ook weer bent begonnen he Gimbooze/Dethecus :P

Watz kebeurt met de XBOX mania ?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2008 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
On_E schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:44:
[...]

Was jij niet die Dwarf Priest op Deathwing die later naar Talnivarr ging ? :)
Nope, Dwarf Warrior op Bloodhoof :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Laatst online: 11-09 11:18

Neelon

FOR PONY!!!

Skillz schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:21:
Kan iemand zeggen hoeveel sneller het pet levelen voor een Hunter wordt met Patch 2.3.2?

20%? 30%? 60%? 100%? :P
33% minder xp per level voor een pet.

http://www.maniasarcania....ing-details-from-the-ptr/
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:37:
[...]

Shadow priest FTW :)
Is veel grappiger om mee te spelen :).
*Hoeft nog maar 18 lvls op zijn shadow priest*
En levelt als een dolle, mits je voldoende water meeneemt. :p Gelukkig heb ik een Mage en een ander account tot mn beschikking om het water naar mn Priest te krijgen. En ja, ik gebruikte Spirit Tap tijdens het levelen, maar iedere keer 15 seconden wachten duurde me te lang.

[ Voor 41% gewijzigd door Neelon op 08-01-2008 12:49 ]

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:46:
[...]

Zeg je wil nou toch niet beweren dat je ook weer bent begonnen he Gimbooze/Dethecus :P
Hahaha, hey Puyol! Lang niet gesproken man!

Ik ben er weer aan begonnen ja :P Tegen beter weten in haha... Maarja, of ik nou film zit te kijken/TF2 zit te spelen of dat ik WoW aan 't spelen ben, ja toch? :P

Speel jij ook nog steeds dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Gimbooze schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:46:
[...]

Nope, Dwarf Warrior op Bloodhoof :)
Ok, nevermind, veel plezier met opnieuw spelen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gimbooze schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:47:
[...]

Hahaha, hey Puyol! Lang niet gesproken man!

Ik ben er weer aan begonnen ja :P Tegen beter weten in haha... Maarja, of ik nou film zit te kijken/TF2 zit te spelen of dat ik WoW aan 't spelen ben, ja toch? :P

Speel jij ook nog steeds dan?
Yep, ben nu de laatste tijden weer zwaar adictive. Komt ook ik heb er weer plezier in. Probeer alleen mijn hoogste char. (zie sig.) in de oude guild terug te krijgen en anders solliciteer ik wel bij Imdamned met zijn TiC. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:51:
[...]

Yep, ben nu de laatste tijden weer zwaar adictive. Komt ook ik heb er weer plezier in. Probeer alleen mijn hoogste char. (zie sig.) in de oude guild terug te krijgen en anders solliciteer ik wel bij Imdamned met zijn TiC. ;)
Welke oude guild? Ik ben gekapt op Bloodscalp na Ravenblood en die is al een heeeeeeeele tijd dood toch of niet? :P

Ga je ook weer raiden enzo, of niet?
Ik zit zelf nog te twijfelen... ik ben er van overtuigd dat als ik weer ga raiden 't weer helemaal fout gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Duidelijk dat hier Priest lovers zijn... en ben idd Shadow specced so far. Maar de lock is me eerste char ooit in WoW... heeft een beetje emotionele waarde. Heb ik trouwens lock altijd makkelijker gevonden om te lvl-en dan Priest... maar ja... das IMHO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Maduth schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:29:
[...]

Build: http://www.wowhead.com/?talent=IV0bZbxczIizzxstL

Misschien gewoon spelen met degene die telkens rested is voor een lvl :+
Als je gewoon elke dag wat afwisselt dan blijf je rested spelen :).
Een lock is een class waarmee je snel kan levelen, maar ik zie dat je priest lvl 38 is dus die hoeft ook nog maar 2 levels voor shadowform en dan gaat het snelle levelen ook voor die in :P.
Maduth schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:54:
Duidelijk dat hier Priest lovers zijn... en ben idd Shadow specced so far. Maar de lock is me eerste char ooit in WoW... heeft een beetje emotionele waarde. Heb ik trouwens lock altijd makkelijker gevonden om te lvl-en dan Priest... maar ja... das IMHO!
Lock dus. Duidelijke zaak ;). Next! :P

[ Voor 21% gewijzigd door Jerry op 08-01-2008 12:57 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gimbooze schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:54:
[...]

Welke oude guild? Ik ben gekapt op Bloodscalp na Ravenblood en die is al een heeeeeeeele tijd dood toch of niet? :P

Ga je ook weer raiden enzo, of niet?
Ik zit zelf nog te twijfelen... ik ben er van overtuigd dat als ik weer ga raiden 't weer helemaal fout gaat...
Nou voor Raiden heeft het niet zo,n zin meer bij de oude guild die tegenwoordig door Firestorm word geleid onder de naam Sterf. Dwz de meesten lopen daar in Tier 5/6 gedeeltelijk. Maar om af en toe wat heroics en te PvP-en is het altijd goed. En daar zitten natuurlijk ook nog een partij oud RB ers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je je lock 61 is zou ik ook zeker die gaan levelen.
Altijd makkelijker als je later wat gold nodig heb voor je priest voor gear.
Gaat alleen op als ze op dezelfde server zitten :)

Ik moet nu nog 8 levels voordat ik naar outland kan, maar ben het nu wel zat weer in azeroth :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Jerry schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:55:
[...]
Als je gewoon elke dag wat afwisselt dan blijf je rested spelen :).

[...]

Lock dus. Duidelijke zaak ;). Next! :P
Inderdaag een duidelijk zaak... lekker afwisselen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:01:
Als je je lock 61 is zou ik ook zeker die gaan levelen.
Altijd makkelijker als je later wat gold nodig heb voor je priest voor gear.
Gaat alleen op als ze op dezelfde server zitten :)

Ik moet nu nog 8 levels voordat ik naar outland kan, maar ben het nu wel zat weer in azeroth :P
* Jerry checks your sig
6 levels bedoel je ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerry schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:03:
[...]

* Jerry checks your sig
6 levels bedoel je ;).
Wow : Savvie 70 Nelf hunter @ Trollbane : Andronema 52 undead schaduwpriest @ Boulderfist

err?
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:12:
[...]

Wow : Savvie 70 Nelf hunter @ Trollbane : Andronema 52 undead schaduwpriest @ Boulderfist

err?
:)
Dark portal is lvl 58 : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
barfieldmv schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 11:47:
Ook zit er een weekend battleground reportertje bij die verteld welk weekend welke battleground er komt. Volgende week AV _/-\o_
Samen lekker laggen! _/-\o_ :P
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:07:
Dat het diminishing is ja OK maar laat dat dan direct berekend worden zodat je weet dat je 500 meer honor nodig hebt.
Dat KAN dus niet, da's het probleem. Honour werd altijd al 's nachts in een keer berekend.
DizzyWeb schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:26:
Nee, niet dat ik het niet weet. Dat het er uberhaupt op zit. Ik ben de pineut omdat ik om de haverklap met dezelfde mensen in een BG terecht kom. Doet er niet toe of ik het weet of niet, gaat mij er om dat ik er toch geen zak aan kan doen dat ik telkens tegenover dezelfde mensen kom te staan!? Ik begrijp ook wel dat het een maatregel is om honor leeching tegen te gaan, maar wat mij betreft is de oplossing erger dan de kwaal. Of eigenlijk, deze oplossing verhelpt de kwaal uberhaupt niet.
In wat voor'n battlegroup zit je dat je continue tegen dezelfde 40 zit te knokken? Bij ons zijn d'r altijd minstens 20 AVs up. Overigens was het eerder erger, toen kreeg je na 4 keer dezelfde persoon killen geen honour meer. En iedereen weet volgens mij dat dingen zoals towers je sowieso de meeste honour opleveren. HKs in het midden farmen is gewoon nutteloos. En ja, daar in het midden zul je waarschijnlijk steeds dezelfde nutteloze mensen tegenkomen.
Dus? M'n alts staan op level 10 met hun HS in Shatt hoor. Mage portal, hoppa ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Hydra op 08-01-2008 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DOH!! |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra1niac
  • Laatst online: 23-02 22:07
Ik snap niet dat Blizzard niet iets inbouwt tegen al die vreselijk irritante level 1 spammers die reclame maken voor dubieuze websites. Of hebben ze zelf stiekem belangen achter de schermen? Ik heb al een eenvoudige en doeltreffende oplossing bedacht (ben vast niet de eerste): Zet een level-cap op de toegang tot de steden. Bijvoorbeeld minimaal level 4. Ben je te laag in level wordt je automatisch teruggeteleporteerd naar de starters-area. Dit kun je dan in een ludieke vorm doen; bijvoorbeeld een tovenaar die je terugtovert.

[ Voor 7% gewijzigd door Bra1niac op 08-01-2008 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:07:
[...]

/hans teeuwen mode on

Nou dat lijkt mij WEL!

/hans teeuwen mode off

Zit je de hele avond honor te farmen omdat je dan denkt je item te kunnen halen om 2 uur, krijg je ineens 500 honor minder bijv.

Het heeft weinig te maken met DR. De bonushonor die je krijgt na het winnen van de daily wordt verkeerd berekend. Na het winnen van de daily krijg je een correcte estimate. Maar wanneer je een andere BG joined zal je zien dat je estimate een sprong maakt van 400-500 honor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Ja Maaruh... ik heb een lvl 1 alt die me banker is... wat nu dan ;)

(psst... ff lvl naar 4 Mad...oh jah :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Bra1niac schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:21:
Ik snap niet dat Blizzard niet iets inbouwt tegen al die vreselijk irritante level 1 spammers die reclame maken voor dubieuze websites. Of hebben ze zelf stiekem belangen achter de schermen? Ik heb al een eenvoudige en doeltreffende oplossing bedacht (ben vast niet de eerste): Zet een level-cap op de toegang tot de steden. Bijvoorbeeld minimaal level 4. Ben je te laag in level wordt je automatisch teruggeteleporteerd naar de starters-area. Dit kun je dan in een ludieke vorm doen; bijvoorbeeld een tovenaar die je terugtovert.
Je denkt toch niet dat ik nu met die mail wijziging mijn bank alts eerst naar level 4 or whatever ga levellen omdat die spammers zo nodig Orgrimmar moeten verzieken ?!

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Hydra schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:15:
[...]

Dus? M'n alts staan op level 10 met hun HS in Shatt hoor. Mage portal, hoppa ;)
Ok, dan zal ik voor mr. not so obvious mr. obious erbij halen. Je kan quests in outland pas doen op lvl 58 omdat je op dat lvl pas door de dark portal heen naar outlands kan.
Bra1niac schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:21:
Spamsentry op wowace.com

En op het moment dat je lvl 1 chars de toegang tot de grote steden ontzegt komt er wel een script die alle chars gaat whisperen

[ Voor 52% gewijzigd door ImdaMned op 08-01-2008 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Ik lees het topic een beetje vluchtig door dus sorry als het volgende al opgemerkt was.

Ik heb nog een reden waarom honor estimate niet klopt:

Dailies zijn bugged. Doe maar is een daily en kijk naar je honor. Log vervolgens uit en kijk nog eens naar je estimated honor; Je hebt het dubbel gekregen! Dit is puur visueel, want je krijgt het dus niet dubbel.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
ik gebruik gewoon spamsentry (te halen @ wowace.com)... werkt prima. Geen last meer van spam, alles wordt netjes afgevangen en automatisch geignored... als je wil kun je ook nog reporten maar dat heb ik opgegeven :P

mijn bankalt is trouwens lvl 10, dus van mij mogen al die lvl 1 bankalts best uit de steden worden gekicked ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:24:
[...]

Je denkt toch niet dat ik nu met die mail wijziging mijn bank alts eerst naar level 4 or whatever ga levellen omdat die spammers zo nodig Orgrimmar Ironforge moeten verzieken ?!
8)

Ja dat is niet echt een juiste oplossing denk ik, met die lvl cap :)
Maar ik denk dat degene die aan het spammen zijn, niet de mooite zullen nemen om de die chars te gaan lvlen :)
En tsja bank chars..wat voor moeite is het om ff naar b.v. naar lvl 4 of 6 te lvlen? :)

edit: ik ben nu dus mijn mage aan het lvlen op nordrassil gewoon, maar wat me opvalt is dat ik niet random wordt geinvite en dan in /p wordt gespammed met allerlei dubieuze sites/lvling services. :)
Dat gebeurde me op laughing skull namelijk wel (Met me lock) en echt tot enorme irritatie aan toen :(

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2008 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Viggen schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:30:
ik gebruik gewoon spamsentry (te halen @ wowace.com)... werkt prima. Geen last meer van spam, alles wordt netjes afgevangen en automatisch geignored... als je wil kun je ook nog reporten maar dat heb ik opgegeven :P

mijn bankalt is trouwens lvl 10, dus van mij mogen al die lvl 1 bankalts best uit de steden worden gekicked ;) :P
Dat reporten leverde alleen maar meer spam op: elk report kwam er een GM je bedanken :')
Helaas, als ik een tijdje in Orgrimmar sta, word ik na een poosje helemaal leip van de ignorelist die al weer vol zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra1niac
Ik dacht dat spamsentry niet meer goed werkt sinds een paar patches?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Bra1niac schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:36:
Je moet 'm ook wel updaten na een patch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
DizzyWeb schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:36:
[...]

Dat reporten leverde alleen maar meer spam op: elk report kwam er een GM je bedanken :')
Helaas, als ik een tijdje in Orgrimmar sta, word ik na een poosje helemaal leip van de ignorelist die al weer vol zit.
gebruik dan ook " report spam" en ga niet steeds tickets aan lopen maken en die lui individueel op ignore zetten Oo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

batsma schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:39:
[...]

gebruik dan ook " report spam" en ga niet steeds tickets aan lopen maken en die lui individueel op ignore zetten Oo
Dat doet Spamsentry dus automatisch, tenzij je dat uit zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
nikk schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:23:
Het heeft weinig te maken met DR. De bonushonor die je krijgt na het winnen van de daily wordt verkeerd berekend. Na het winnen van de daily krijg je een correcte estimate. Maar wanneer je een andere BG joined zal je zien dat je estimate een sprong maakt van 400-500 honor.
Yup, als je de daily gedaan hebt moet je altijd ff zo'n 500 honour van je totaal aftrekken.
Bra1niac schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:36:
Werkt prima hier.

Ik snap niet goed waarom ze niet voor een dergelijke change gaan. Eerst naar level 5 voordat je uberhaupt iets in de steden in de channels kunt zeggen. Dan is het voor die spammers niet meer tijdseffectief om steeds nieuwe chars aan te maken, level 5 duurt te lang.

Wat ze wel gedaan hebben is dat trial account members mensen geen party invites kunnen sturen, ook niet als deze op hun friends list staan. En dat vind ik dus gewoon dom. M'n beide broertjes hebben een trial account aangemaakt, en die konden dus alleen samen spelen als ik online was om ze beiden een invite te sturen. En juist die eerste levels is group play zo leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:41:
[...]

Yup, als je de daily gedaan hebt moet je altijd ff zo'n 500 honour van je totaal aftrekken.

[...]

Werkt prima hier.

Ik snap niet goed waarom ze niet voor een dergelijke change gaan. Eerst naar level 5 voordat je uberhaupt iets in de steden in de channels kunt zeggen. Dan is het voor die spammers niet meer tijdseffectief om steeds nieuwe chars aan te maken, level 5 duurt te lang.

Wat ze wel gedaan hebben is dat trial account members mensen geen party invites kunnen sturen, ook niet als deze op hun friends list staan. En dat vind ik dus gewoon dom. M'n beide broertjes hebben een trial account aangemaakt, en die konden dus alleen samen spelen als ik online was om ze beiden een invite te sturen. En juist die eerste levels is group play zo leuk.
Of ze maken gewoon een level range in de steden. bijv dat je van 1 t/m 10 kan praten en dan 11 t/m 70 maar dat zal weer teveel moeite zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra1niac
Sommige bankalts zijn echt grappig. Zo zag ik in Ironforge een Dr. Phil; een human met kaal hoofd en snor in smoking die nog goed leek ook. Hij zat in een guild waar ook een Oprah Winfrey in zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bra1niac schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:55:
Sommige bankalts zijn echt grappig. Zo zag ik in Ironforge een Dr. Phil; een human met kaal hoofd en snor in smoking die nog goed leek ook. Hij zat in een guild waar ook een Oprah Winfrey in zat.
Haha geweldig...zo zag ik gister in IF een Rabo lopen in de guild <Banks United> :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:53:
[...]

Of ze maken gewoon een level range in de steden. bijv dat je van 1 t/m 10 kan praten en dan 11 t/m 70 maar dat zal weer teveel moeite zijn
Niet teveel moeite, maar wel onpractisch.

Stel dat ik op mijn bank alt zit en op de AH een bepaald item zie die een guildie graag wil hebben. Haste potion / 15 resilience op chest etc. Moet ik dan weer eerst naar m'n main reloggen. Het aan hem vragen en en weer reloggen? schiet niet op.

Daarnaast vind ik het leuk im in /2 te lamen : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 14:01:
[...]

Haha geweldig...zo zag ik gister in IF een Rabo lopen in de guild <Banks United> :')
Oudguildie van me heeft een bankchar genaamd "Rabobank"... vreemd genoeg heeft ie 'm nogsteeds, terwijl ie al vaak zat gereport is :P (RP server)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Vraag een mage of een warlock van je guild of hij je naar shattrah wilt teleporteren/summonen.
Scheelt zo veel tijd met het heen en weer vliegen/varen tussen de verschillende continenten.
Vooral in de range 50-60 is dit een geschenk

Mijn doel van mijn alts is dan ook niet om asap in outlands te zitten, maar gewoon de oude content weer eens te zien. Dit heeft dus veel heen en weer gereis tot gevolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

DizzyWeb schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 14:08:
[...]

Oudguildie van me heeft een bankchar genaamd "Rabobank"... vreemd genoeg heeft ie 'm nogsteeds, terwijl ie al vaak zat gereport is :P (RP server)
Had een ABN maar dies overgenomen door Ironfortis (flauw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
sabriel schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 14:11:
[...]

Vraag een mage of een warlock van je guild of hij je naar shattrah wilt teleporteren/summonen.
Lees eens in welke context ik dat heb gezegd : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-08 19:47
Zucht, ik ben weer begonnen met WoW...
Altijd leuk zo'n Scroll of Resurrection, maar de consequenties ervan zijn wat minder :D

Ben nu naast m'n oude 70 mage op Kilrogg een UD rogue begonnen op Alonsus.
Ik merk wel dat die server een stuk matiger is dan Kilrogg, wat ik vreemd vind aangezien ik er toch wel van uit ga dat alle servers dezelfde hardware draaien?

En over die spammers cap, was er in patch 2.1 niet al een beveilliging ingebouwd door Blizzard dat level 1 chars niet in /1 en /w konden?

PS5 PSN: UnrealKazu

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.