“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
Wat voor wapens gebruik je nu? Daggers, Swords, Maces of Fistweapons.Little_captain schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:12:
Mijn rogue is nu level 61 combat specced (11/41/0) en mutilate lijkt me heel leuk op lvl 70 ^^^maar ik vroeg me af hoe is de DPS van mutilate vergeleken met combat swords?(de spec die al onze raidende rogues gebruiken).
En zijn poison immune mobs echt een probleem of ?
Ik speel nu ook multilate dagger build, maar vind het voor levellen wat traag gaan. Maar dat komt ook dat je veel van crit's afhankelijk bent, denk ik. Dus ik ga denk ik maar voor de laatste 3,5 levels een Swords build ga gebruiken. Het is dan misschien wel wat saaier spelen, maar volgens mij chop je dan sneller door die mobs heen.
Het enige wat ik weet is dat Mutilate veel en veel leuker is om te spelen.Little_captain schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:12:
Mijn rogue is nu level 61 combat specced (11/41/0) en mutilate lijkt me heel leuk op lvl 70 ^^^maar ik vroeg me af hoe is de DPS van mutilate vergeleken met combat swords?(de spec die al onze raidende rogues gebruiken).
En zijn poison immune mobs echt een probleem of ?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
En ik wil eindelijk mezelf zien zitten op Ashes of Al'ar ( heeft er totaal niks mee te maken ) maar volgens mij ben ik dan niet de enige. Voor zover ik weet zijn er op mijn server maar 2 á 3 mensen die Ashes hebben.Maranno schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:19:
[...]
Wil die mage wel eens op zijn bek zien gaan bij b.v. Al'ar
Ik ging pas ramparts in ff een alt helpen met nog 3 pickups en dan krijg je van die 10 min pala buffs dat je zegt van geef maar gewoon lang buffs hoor, zegt ie sorry die werken alleen op paladins
En laatst hoorde ik dat er een lvl 70 warrior nog niet al zijn stances had
Ik heb bijna altijd mn leveling gedaan door instances te doen omdat ik het gewoon leuk vind en nog goeie drops ook. Daarbij is het wel lekker met een prot warrior en een holy priest.
Vergelijkbaar met die Kara warlocks die bij hoog en laag blijven beweren dat DS/Destro/Fire de enige optie is.... Tenslotte zijn alle Nihilum locks dat ook!OkkE schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:05:
Bijvoorbeeld mensen die vragen "Wat is de beste build?", ehh ja wat wil je doen? Wat vind je fijn spelen? Etc. Maar nee, "zo lastig moet het niet zijn, gewoon de beste build".... errmm.
Als je ze vervolgens uitlegt dat dat pas op gaat bij hoge spell crit rating en zelfs dan zowel Nihilum als Forte nog steeds blijven zeggen dat Fire alleen gebruikt wordt bij immuniteit voor shadow damage dan wordt je vervolgens genegeerd....
Het is echt wonderbaarlijk wat je allemaal over je eigen class kunt leren als je op het Internet gaat zoeken en een beetje met Excel overweg kunt
Zit er tussen de S1 Weapons een tank wapen?
En heeft iemand misschien een warrior Prot spec, voor heroics en kara?
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Verwijderd
Hier wil ik dan toch graag even op reageren!DizzyWeb schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:27:
[...]
Zoals bijna iedereen levelt tegenwoordig: solo, enkel en alleen solo quests en grinden. Geen enkele nieuweling haalt 70 tegenwoordig met ook maar enige groep ervaring. Te droevig voor woorden dat je op 70 mensen moet gaan uitleggen wat marken betekent, wat buffs zijn en wat crowdcontrol is.
Ik speel op Trollbane, sta bijna altijd als ik online ben met m'n char in de rij voor 3 speelbare instances van mijn lvl. Er is gewoon geen hond die er wat in doet. Dan heb je keer een groepje zit er een lvl 70 die je bij je eerste foutje er uit kickt. Met mijn Hunter zit ik nu op lvl 66 en geen enkele oudland instance van binnen gezien. En ik wil ze echt graag spelen maar de animo is nul comma nul!
Heb ook geen leuke lvl guilds gevonden om daar mijn heil te zoeken en wat te organiseren.
Heb voor TBC met een druid gespeelt en flink wat instances pre TBC gezien en dat mis ik wel. Zit er zelfs aan te denken om hem af te stoffen en hoppen dat ik daar wat meer instances kan zien.
Ik denk dat het ook beetje komt door alle alts die geleveld worden ze kennen de weg om quests er zo snel mogelijk door heen te rammen. Slaan de instances over omdat dat ook tijd kost met al die nieuwe " retadrs" die niks weten en alleen maar "noob" fouten maken. zo worden de nieuwe spelers gedwongen om zich als noob tot lvl 70 omhoog te werken en wanneer ze er toe doen nog steeds niks weten.
mijn mening er zijn zat noobs die echt wel willen maar geen kans krijgen.
We hebben afgelopen week:
Attumen(first try),
Moroes(first try),
Maiden(was ik helaas zelf niet bij),
Opera: Wiz of Oz(Was ik helaas zelf niet bij) en
Curator(first try) neergekregen
Shade of Aran wel verschillende keren geprobeerd(best attempt 34%) , maar zodra de elemental spawnen leek het mis te gaan. Hadden helaas geen lock bij, dus deze staat wel voor de volgende run op de wishlist. Ook een tricky fight, zal nog wel wat training nodig hebben.
Persoonlijk vind ik Curator nog het meest noemenswaardige, ik denk dat de toewijding van de group daar zeker aan heeft bijgedragen.
Dus nogmaals bedankt voor al jullie adviezen van afgelopen week, ik kijk weer uit naar woensdag(vanavond officersmeet en morgen alt night/misschien animal boss) om na de reset weer opnieuw te beginnen.
Daarnaast trouwens nog maar 1750 honour van mijn gladiator MH verwijderd(OH heb ik al), ook dit zal nog wel een leuke boost geven tot de volgende patch(hemo nerf).
if you pay peanuts, you get monkeys
Klopt, dat is wel weer een nadeel.sabriel schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:03:
[...]
Nadeel van deze actie is dat jij ondertussen 2de op de agro-list staat van die mob door jouw renew.
Als die persoon dood is komt hij geheid voor jouw (of het moet de maintarget zijn geweest maar de warrior verloor hem door te weinig TPS)
Er zijn gelukkig mensen die wel instances in gaan en zelfs met 2 of drie man quests gaat doen (o.a. onze guild). Maar je merkt wel inderdaad dat een hoop mensen alleen met zichzelf bezig zijn. Pally's die bufs "vergeten" e.d. Ikzelf ben een lvl 40 pally en heb de meeste instances gedaan juist vanwege de groep ervaring maar ook dan merk je dat er mensen zijn die het niet snappen of dat je juist complimenten krijgt van de rest van de groep dat het zo lekker loopt en dat de je weet hoe je je class moet spelen.DizzyWeb schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:27:
[...]
Zoals bijna iedereen levelt tegenwoordig: solo, enkel en alleen solo quests en grinden. Geen enkele nieuweling haalt 70 tegenwoordig met ook maar enige groep ervaring. Te droevig voor woorden dat je op 70 mensen moet gaan uitleggen wat marken betekent, wat buffs zijn en wat crowdcontrol is.
Een groep zoeken voor een lower lvl instance is een ramp idd. Kan soms uren duren voordat je een groep bij elkaar hebt. Voor SM - Armory heb ik meerdere avonden moeten zoeken en SM - Cathedral ben ik nog steeds elke keer als ik ga spelen op zoek naar een groep.
[ Voor 12% gewijzigd door Creepy op 07-01-2008 14:46 ]
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
Ik stond er ook van te kijken, daarom dat ik het ook vraag. Met full clear bedoel ik alles inclusief de optionele bosses, alleen de beastboss tell ik niet mee.Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:41:
[...]
Dat vind ik persoonlijk wel heel snel...Wij halen het denk ik net in een uurtje of 4 dat we ook echt een full clear hebben. Vorige week was het alleen jammer dat we een rare tank hadden en dat hij Netherspite niet helemaal begreep en dat we daarom 3 x wipete. Voor de rest 1 x een wipe op Prince maar dat was gewoon pech met de infernals.
Groep setup was pala en priest healer, warrior en pala tank, 2 warlocks, 1 hunter, 1 shadow priest, 1 boomkin en 1 dps warrior. Aan crowd control doen we nauwlijks, de meeste meuk inclusief opera event is een aoe festijn. Ik zal de wowstats posten als ik thuis kom.
Verwijderd
met mensen die weten hoe ze hun class moeten bespelen :-).
Ik en mijn kleine bro hadden een account.
Ik een 70 resto druid.
Hij een 70 rogue en een berg alts
Verwijderd
Onze setup was volgens mij zover ik me kan herinneren 2 warriros 1 rogue 2 hunters ( waaronder ikzelf ) 3 shamans 1 druid en 1 priest. Van die shammys waren er 2 Resto spec en 1 elemental spec. Hoezo tel je de beastbosses niet mee?Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:41:
[...]
Ik stond er ook van te kijken, daarom dat ik het ook vraag. Met full clear bedoel ik alles inclusief de optionele bosses, alleen de beastboss tell ik niet mee.
Groep setup was pala en priest healer, warrior en pala tank, 2 warlocks, 1 hunter, 1 shadow priest, 1 boomkin en 1 dps warrior. Aan crowd control doen we nauwlijks, de meeste meuk inclusief opera event is een aoe festijn. Ik zal de wowstats posten als ik thuis kom.
tsja... vooral dat laatste is heel vaak het grote probleemVerwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:44:
Als ik dit zo lees krijg ik weer heimwee om instances te doen,
met mensen die weten hoe ze hun class moeten bespelen :-).
er zitten niet echt "officiële" tank wapens tussen maar je kan uiteraard best een 1 hand pakken met de meeste stamina en hit maar er zijn geen wapens met defense of iets erop in de S1.T!m0n schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:31:
Omdat het topic hier zo hard gaat, vraag ik het nog maar een keer,
Een spec is iets wat je zelf moet ontdekken en handig vind imo, wil best een spec voor je neer zetten
maar tis juist zo leuk en goed om het zelf te ontdekken.
Ik zou hem zoiets maken
http://www.wowhead.com/?talent=LV0cZmZbEtoIMzcest
je kan wel wat dingen switchen zoals heroic strike ipv cruelty of one handed dmg weglaten en daar iets anders voor nemen. Revenge en improved shield bash is geinig voor heroics maar imo niet goed genoeg.
wie doet tegenwoordig nog de beast bossVerwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:45:
[...]
Onze setup was volgens mij zover ik me kan herinneren 2 warriros 1 rogue 2 hunters ( waaronder ikzelf ) 3 shamans 1 druid en 1 priest. Van die shammys waren er 2 Resto spec en 1 elemental spec. Hoezo tel je de beastbosses niet mee?
[ Voor 19% gewijzigd door MantaMania op 07-01-2008 14:59 ]
Verwijderd
Ben mijn zoveelste char aan het lvlen..een mage.
Ben nu net 21 gedinged vanmorgen, maar wat is dat grappig zeg
Lekker frostbolt spammen (ben frost specced) en af en toe een fireblast.
Ben vanmorgen eerst 20 gedinged en toen ook nog ff 21, maar wat is dat blink leuk werken zeg..geweldig
Evocation is ook erg imba en daardoor kun je bolts blijven spammen
Deze gaat wel 70 worden gok ik, maarja dat zei ik ook van mijn 33 druid, 26 shammy en 40 warrior
Ik moet een class gewoon leuk lvl vinden en dan wordt hij/zij wel 70 na een tijdje.(het is me tenslotte ook gelukt met m'n hunter, priest en rogue
Spreek je weer..
Niet vergeten dat je dan wel de SNELLE variant moet nemen, qua sword oidMantaMania schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:56:
[...]
er zitten niet echt "officiële" tank wapens tussen maar je kan uiteraard best een 1 hand pakken met de meeste stamina en hit maar er zijn geen wapens met defense of iets erop in de S1.
Een spec is iets wat je zelf moet ontdekken en handig vind imo, wil best een spec voor je neer zetten
maar tis juist zo leuk en goed om het zelf te ontdekken.
Ik zou hem zoiets maken
http://www.wowhead.com/?talent=LV0cZmZbEtoIMzcest
je kan wel wat dingen switchen zoals heroic strike ipv cruelty of one handed dmg weglaten en daar iets anders voor nemen. Revenge en improved shield bash is geinig voor heroics maar imo niet goed genoeg.
[...]
wie doet tegenwoordig nog de beast bossirritante spinnen daar en crappy loot
http://www.wowhead.com/?item=28307 bijvoorbeeld, of de Axe of de Mace. Zelfde stats. Als Orc zijnde zou ik voor de Axe gaan ivm mijn passive Racial
En geen Badge van die boss ! Dus ... zinloooooos
Ik ben pas een maand of 3 aan het spelen ben nu level 43 (enhancement shaman) op tarren mill. Ik heb toch aardig wat instances gedaan. Wordt vaak gevraagd om mee te gaan. Heb pas 1 keer een slechte groep gehad. (Rogues die ging pullen terwijl de tank in een andere kamer stond (in de stocakde)).Creepy schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:41:
[...]
Er zijn gelukkig mensen die wel instances in gaan en zelfs met 2 of drie man quests gaat doen (o.a. onze guild). Maar je merkt wel inderdaad dat een hoop mensen alleen met zichzelf bezig zijn. Pally's die bufs "vergeten" e.d. Ikzelf ben een lvl 40 pally en heb de meeste instances gedaan juist vanwege de groep ervaring maar ook dan merk je dat er mensen zijn die het niet snappen of dat je juist complimenten krijgt van de rest van de groep dat het zo lekker loopt en dat de je weet hoe je je class moet spelen.
Een groep zoeken voor een lower lvl instance is een ramp idd. Kan soms uren duren voordat je een groep bij elkaar hebt. Voor SM - Armory heb ik meerdere avonden moeten zoeken en SM - Cathedral ben ik nog steeds elke keer als ik ga spelen op zoek naar een groep.
SM - Armory heb ik pas 1 keer gedaan. Ging ook soepeltjes. Goede taktieken en luisteren naar elkaar. Met name luisteren is belangrijk. Bijvoorbeeld tegen de druid tank zeggen dat hij in de buurt van mij totems moet blijven staan, scheelt heel veel. Zelf ook heel veel van geleerd.
Misschien ligt het dus aan de realm maar ik heb geen klachten over instances tot mijn level op tarren mill. (Aliance)
Verwijderd
Hehe ik was nog gezellig beetje crafted epic enz, had zelf nog geen t4 ofzo, maar was meer een badges runVerwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:13:
[...]
Wat doe jij dan nog in KZ...aangezien het gemiddelde T5 was. Of ging je er gewoon heen om wat guildies een up-gear te geven? Enne nice een full t6 tank
staat hieronder
Je bedoelt, afgezien van het feit dat ze plate met +spi/+agi droppen, je ongeveer een half uur moet wachten op respawns tot je eindelijk de boss kan spawnen, en de trash tijdens het respawnen meer wipes veroorzaakt dan menigeen boss in karazhan?
wat betreft tanking wapens uit arena's: reken je niet rijk. De mainhands zijn allemaal veel en veels te traag voor tanken, en de snelle wapens zijn offhand. De blauwe quest reward uit SMV of een snelle crafted axe (ben even de naam kwijt) zijn allemaal beter.
De enige reward die ik echt uit arena's zou halen is het S2 schild. Ik heb net eindelijk het gruul schild mogen looten (mocht ook wel eens na fscking 4 maanden) en nog steeds gebruik ik in sommige situaties het arena schild puur vanwege de resilience/stam. Kwam er gister dan ook achter dat ik met mn gruul schild niet meer crit immune ben

wb iedereen overigens
[ Voor 45% gewijzigd door Hmzaniac op 07-01-2008 15:08 ]
Ik heb een WOS-post!
Verwijderd
Ach ik ben ook weer verder gegaan met mijn Rogue, ik hoef nog maar 3,5 lvl en ja ik zou ook wel een paar instances willen doen. Alleen zit dat er niet in, domweg omdat ik alleen op de wereld ben (guildloos)Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:31:
[...]
Hier wil ik dan toch graag even op reageren!![]()
Ik speel op Trollbane, sta bijna altijd als ik online ben met m'n char in de rij voor 3 speelbare instances van mijn lvl. Er is gewoon geen hond die er wat in doet. Dan heb je keer een groepje zit er een lvl 70 die je bij je eerste foutje er uit kickt. Met mijn Hunter zit ik nu op lvl 66 en geen enkele oudland instance van binnen gezien. En ik wil ze echt graag spelen maar de animo is nul comma nul!
Heb ook geen leuke lvl guilds gevonden om daar mijn heil te zoeken en wat te organiseren.
Heb voor TBC met een druid gespeelt en flink wat instances pre TBC gezien en dat mis ik wel. Zit er zelfs aan te denken om hem af te stoffen en hoppen dat ik daar wat meer instances kan zien.![]()
Ik denk dat het ook beetje komt door alle alts die geleveld worden ze kennen de weg om quests er zo snel mogelijk door heen te rammen. Slaan de instances over omdat dat ook tijd kost met al die nieuwe " retadrs" die niks weten en alleen maar "noob" fouten maken. zo worden de nieuwe spelers gedwongen om zich als noob tot lvl 70 omhoog te werken en wanneer ze er toe doen nog steeds niks weten.
mijn mening er zijn zat noobs die echt wel willen maar geen kans krijgen.
Ik klik op de link, lees het commentaar en ook dan valt mij pas op dat dit een offhand wapen is, dus ongeschikt voor een tank.redfoxert schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:01:
[...]
Niet vergeten dat je dan wel de SNELLE variant moet nemen, qua sword oid
http://www.wowhead.com/?item=28307 bijvoorbeeld, of de Axe of de Mace. Zelfde stats. Als Orc zijnde zou ik voor de Axe gaan ivm mijn passive Racial
En geen Badge van die boss ! Dus ... zinloooooos
Shadowmoon questline : geeft je de beste blue tankingweapon (axe)T!m0n schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:31:
Omdat het topic hier zo hard gaat, vraag ik het nog maar een keer,
Questline gaat een stuk sneller dan sparen voor een S1 weapon
Als beginnende heroic : mechnar gaan doen voor sun-eater epic sword
Als je pech hebt dropt hij pas na 20 keer, andere hebben hem de eerste keer al.
Of
Kings defender (epic sword) van chess-event als KARA voorspoedig loopt
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
woeps ... inderdaad .... staat er ook gewoon bijNoEinstein schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:06:
[...]
Ik klik op de link, lees het commentaar en ook dan valt mij pas op dat dit een offhand wapen is, dus ongeschikt voor een tank.

Denk dat de S1 wapens dan als tank wapens inderdaad niet veel soeps zijn aangezien de Main Hand wapens allemaal 2.60 speed zijn. Veel te langzaam in principe voor een tank.
Verwijderd
Idd echt een hele verbetering met die badges...op welke server zit je als ik dat vragen mag? en speel je alli of horde?Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:04:
[...]
Hehe ik was nog gezellig beetje crafted epic enz, had zelf nog geen t4 ofzo, maar was meer een badges run22 badges in 2.5 uur wil ik het best voor doen
Staat in zn Sig : Wow : Savvie 70 Nelf hunter @ Trollbane : Andronema 43 undead schaduwpriest @ BoulderfistVerwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:09:
[...]
Idd echt een hele verbetering met die badges...op welke server zit je als ik dat vragen mag? en speel je alli of horde?
Woensdag wordt voor mijn lockje een feestdag omdat hij dan over de +1000 Shadowdmg unbuffed gaat kommen met de S2 Dagger+Enchant een een leuke offhand. Dat is nu nog 879. Ook ben ik voor de verandering bezig een leuke S1 PvP set te halen, omdat ik toch wel wat hoger will kommen in de Arena, ik will eigenlijk naar de 1600+ en gezien het feit dat ik een goede druid naast mij heb, moet dat wel te doen zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Darkasantion op 07-01-2008 15:27 ]
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Verwijderd
Op mijn Server hebben 2 mensen Ashes 1 daarvan heeft het geninjad omdat die guild free for all loot systeem gebruikt met raiden. Die gast zat nog niet zo long in die guild en toen Ashes dropten loote hij snel en verliet de guild en ging offline. ik denk dat hij nu op een andere server zitVerwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:26:
[...]
En ik wil eindelijk mezelf zien zitten op Ashes of Al'ar ( heeft er totaal niks mee te maken ) maar volgens mij ben ik dan niet de enige. Voor zover ik weet zijn er op mijn server maar 2 á 3 mensen die Ashes hebben.
Onzin, onze 2e lucifron kill werd geninjaad met FFA (gifv robe of volatile power plxkktnx) en we gebruiken het nog steeds. Sindsdien niet meer fout gegaan.Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:29:
[...]
Op mijn Server hebben 2 mensen Ashes 1 daarvan heeft het geninjad omdat die guild free for all loot systeem gebruikt met raiden. Die gast zat nog niet zo long in die guild en toen Ashes dropten loote hij snel en verliet de guild en ging offline. ik denk dat hij nu op een andere server zit. moeten ze maar master loot gebruiken
En hij lootte geloof ik ook nog een chest piece en 1 van de legendary wapensVerwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:29:
[...]
Op mijn Server hebben 2 mensen Ashes 1 daarvan heeft het geninjad omdat die guild free for all loot systeem gebruikt met raiden. Die gast zat nog niet zo long in die guild en toen Ashes dropten loote hij snel en verliet de guild en ging offline. ik denk dat hij nu op een andere server zit. moeten ze maar master loot gebruiken
Of was dat een andere
[ Voor 3% gewijzigd door Jerry op 07-01-2008 15:39 ]
Lootmaster is/was buggy vroeger en we zijn niet anders gewend meer.Svenneh schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:37:
Waarom zou je eigenlijk FFA gebruiken als ik vragen mag, dat is toch helemaal niet handig?
En als iemand zo nodig ashes of al'ar wil ninja-en, care, heb hem toch al : P
was ik ook ff vergetenredfoxert schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:09:
[...]
woeps ... inderdaad .... staat er ook gewoon bij
Denk dat de S1 wapens dan als tank wapens inderdaad niet veel soeps zijn aangezien de Main Hand wapens allemaal 2.60 speed zijn. Veel te langzaam in principe voor een tank.
En ik heb zelf de 2.6 mace s2 en vind het best grappig om eens mee te tanken je doet er toch nog geinig devastates mee. En wat maakt de snelheid nou eigenlijk uit voor een tank, bijna al je specials zijn instant en als je heroic strikes wil spammen doe je er een devastate bij.
Verwijderd
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Daggers zijn crap voor devastate, daarom gebruik je geen dagger voor tanken. Daggers zijn normalized op 1.4, non-daggers op 1.7. Wat betekent dat je devastate extreem veel minder damage (en dus threat doet)MantaMania schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:41:
[...]
was ik ook ff vergetenDan nog kan je een dagger nemen natuurlijk voordeel als warrior natuurlijk dat je alles kan.
Ik heb zelf idd ook een extreem trage 1h voor trash/heroics tanken, maar alleen daarvoor. Voor bosses wil je gewoon een snelle 1h hebben, het maakt namelijk uit in het volgende:En ik heb zelf de 2.6 mace s2 en vind het best grappig om eens mee te tanken je doet er toch nog geinig devastates mee. En wat maakt de snelheid nou eigenlijk uit voor een tank, bijna al je specials zijn instant en als je heroic strikes wil spammen doe je er een devastate bij.
devastate is normalized, of je een 2.6 of 1.6 wapen hebt maakt voor de damage vrij weinig uit. Echter, omdat heroic strike een next-swing ability is, betekent dat hoe sneller je wapen hoe sneller je je rage kan dumpen en dus meer threat opbouwt. Verder, omdat je wapen sneller is raak je vaker en heb je dus minder risico tijdens de eerste paar seconden van de fight omdat je rage iets gelijkmatiger opbouwt en een miss tijdens de pull dus minder invloed heeft.
Daarom is snel dus altijd beter
[ Voor 5% gewijzigd door Hmzaniac op 07-01-2008 15:49 ]
Ik heb een WOS-post!
Verwijderd
Ach, ik vind het zowiezo kinderachtig van dat soort figuren. Het kan toch nooit de bevrediging geven dan als je er hard voor gewerkt hebt.ImdaMned schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:41:
[...]
Lootmaster is/was buggy vroeger en we zijn niet anders gewend meer.
En als iemand zo nodig ashes of al'ar wil ninja-en, care, heb hem toch al : P
Zorg gewoon lekker voor flink wat AP en +hit op je gear en je zal zeer snel levelen. Vooral op 70 moet je zeker aimen op een 200+ hitrating maar dat komt later wel.Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:03:
[...]
Nou, dat zal ik zeker even doen, alleen ik doe dat thuis wel even want die verbinding hier op mijn werk is te traag voor The Armory. In ieder geval bedankt voor de tip.
Veel plezier in iedergeval.
Daarnaast kun je ook wel vergeten nog ergens in een fatsoenlijk raidguild te komenVerwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:49:
Ach, ik vind het zowiezo kinderachtig van dat soort figuren. Het kan toch nooit de bevrediging geven dan als je er hard voor gewerkt hebt.
https://niels.nu
Ik ben nml. nogal onzeker over mijn performance als ik moet dps-en in bossfights (ben feral druid, tank spec), m.n. doordat ik in dps-gear nogal undergeared ben vergeleken met de overige ferals in mn guild. (heb +/-2800 AP, +/-90 hit & 39% crit unbuffed, maar de andere kitties zitten met gemak op 3300 AP met zelfde crit en veel betere hit)
Wat ik zoek is een dps-meter die ik makkelijk tijdens raids kan resetten, zodat ik na elke bossfight even gauw kan checken wat mijn dps was tijdens dat gevecht (m.n. vergeleken met andere ferals natuurlijk).
We gebruiken ook webstats, en daar check ik ook mijn stats per gevecht; maar ik blijf het lastig vinden om daar (meestal 2 dagen na de raid) nog "het verhaal" bij te herinneren (oftewel: was ik op dat moment OT of full-pull dps etc. etc.)
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Verwijderd
Volgens mij heeft dat te maken met het looten van die legendary wapens. We hebben nog niet echt veel tries gehad, maar toen hadden we voor de zekerheid ook free for all loot aan.Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:29:
[...]
Precies hetzelfde bij Vashj, bepaalde mobs droppen een core, waarmee je kan gooien. Dan moet de loot op free for all staan, anders kan niet iedereen dat ding pakken. Dus bij eerste Vashj kill was leader ook vergeten terug te zetten, en was de loot op free for all.
___
En over die vortex looten, vortex is BoP, dus je wordt eerst gevraagd: This item is BoP, are u sure blabla. Tjah, als je daar dan klakkeloos ja klikt...
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2008 15:56 ]
Verwijderd
lol dan ben je best wel sneu...maarja als je FFA in een 25man raid aanzet dat is natuurlijk niet heel slim..je hebt er altijd wel nare mensen tussen zittenVerwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:29:
[...]

Verwijderd
Zo kan het idd ook...maar zo heb je nog altijd kans op ninjalooters...Ik hou het gewoon het liefst bij Free-For-All Ik bedoel natuurlijk Master-lootJerry schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:08:
Wij hebben de loot altijd op grouploot staan. Iedereen passed ook altijd op alle epics en wacht met looten van zijn badges totdat de epics zijn uitgedeeld. Anders zou je eventueel ipv je badges iets anders aan kunnen klikken (en dan zou je nog op "yes" moeten klikken, dan ben je natuurlijk wel heel dom).
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2008 16:18 ]
Verwijderd
Zoals ik al zei, het 'verplicht' aanhebben van Free for all bij phase 2 van Vashj.
De chest bij Majordomo, zoek maar is op ninja looting, ik denk dat 9/10 filmpjes die chest betreft.:p
En dat quest item in BWL, Head van Broodlord De 1e 2e kills was er bij ons wel een moron die dat ding lootte...: Oh, wist ik niet blabla.
Dat van daggers wist ik niet maar jij zei dat je sneller moestHmzaniac schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:47:
[...]
Daggers zijn crap voor devastate, daarom gebruik je geen dagger voor tanken. Daggers zijn normalized op 1.4, non-daggers op 1.7. Wat betekent dat je devastate extreem veel minder damage (en dus threat doet)
[...]
Ik heb zelf idd ook een extreem trage 1h voor trash/heroics tanken, maar alleen daarvoor. Voor bosses wil je gewoon een snelle 1h hebben, het maakt namelijk uit in het volgende:
devastate is normalized, of je een 2.6 of 1.6 wapen hebt maakt voor de damage vrij weinig uit. Echter, omdat heroic strike een next-swing ability is, betekent dat hoe sneller je wapen hoe sneller je je rage kan dumpen en dus meer threat opbouwt. Verder, omdat je wapen sneller is raak je vaker en heb je dus minder risico tijdens de eerste paar seconden van de fight omdat je rage iets gelijkmatiger opbouwt en een miss tijdens de pull dus minder invloed heeft.
Daarom is snel dus altijd beter
Ik gebruik mijn trage 1 hand ook voor mn "agro" setje lekker voor heroics en makkelijke bosses. Dat Heroic strike next swing is maakt niet uit natuurlijk als je rage teveel hebt dan spam je hem gewoon samen met je devastates en dan is een trage wel leuker. Dat je eerste hits meer verspreid zijn is niet helemaal waar omdat je vaak met specials begint natuurlijk en die zijn weer instant.
ik vind recap een heerlijke meter nadeel is alleen dat ie (bij mij tenminste) niet goed synced. Veel gebruiken swstats maar die moet je wel op sync hebben staan als je 25 mans raids doet. Voor 10 mans runs is recap ook nog wel aardig betrouwbaar omdat je dan nooit echt ver uit elkaar staat.Seraphin schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:52:
Iemand trouwens tips voor een goede dps-meter?
Ik ben nml. nogal onzeker over mijn performance als ik moet dps-en in bossfights (ben feral druid, tank spec), m.n. doordat ik in dps-gear nogal undergeared ben vergeleken met de overige ferals in mn guild. (heb +/-2800 AP, +/-90 hit & 39% crit unbuffed, maar de andere kitties zitten met gemak op 3300 AP met zelfde crit en veel betere hit)
Wat ik zoek is een dps-meter die ik makkelijk tijdens raids kan resetten, zodat ik na elke bossfight even gauw kan checken wat mijn dps was tijdens dat gevecht (m.n. vergeleken met andere ferals natuurlijk).
We gebruiken ook webstats, en daar check ik ook mijn stats per gevecht; maar ik blijf het lastig vinden om daar (meestal 2 dagen na de raid) nog "het verhaal" bij te herinneren (oftewel: was ik op dat moment OT of full-pull dps etc. etc.)
[ Voor 29% gewijzigd door MantaMania op 07-01-2008 16:18 ]
Verwijderd
Je zou Recount kunnen proberen. Maar zoals je misschien hebt gelezen een paar dagen geleden hier op GoT, zorgt dat misschien voor disconnects (door teveel data (chat-verkeer) van die addon). Ik heb hier overigens nog geen last van gehad, maar heb met die addon niet geraid, enkel 5man instances.Seraphin schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:52:
Iemand trouwens tips voor een goede dps-meter?
[...]
Heroic strike on next swing maakt in zoverre uit dat ik met een 2.6 wapen 26 seconden doe over 10 heroic strikes, terwijl ik met een 1.6 wapen diezelfde 10 heroic strikes in 16 seconden kan doen. Als je echt maximaal je rage aan het dumpen bent betekent dat dat je meer heroic strikes krijgt. Aangezien heroic strike naast de damage nog een deel threat heeft wat gelijk is per heroic strike heb je dus liever meer heroic strikes met minder dmg per HS dan minder heroic strikes met meer dmg per HS.MantaMania schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:15:
[...]
Dat van daggers wist ik niet maar jij zei dat je sneller moest
Ik gebruik mijn trage 1 hand ook voor mn "agro" setje lekker voor heroics en makkelijke bosses. Dat Heroic strike next swing is maakt niet uit natuurlijk als je rage teveel hebt dan spam je hem gewoon samen met je devastates en dan is een trage wel leuker. Dat je eerste hits meer verspreid zijn is niet helemaal waar omdat je vaak met specials begint natuurlijk en die zijn weer instant.
En je begint inderdaad wel met specials, maar als je met een 2.6 een white hit mist moet je toch weer iets langer wachten op rage, met een 1.6 heb je dat probleem een stuk minder. Verder, omdat je rage van white hits meer gelijkmatig binnenkomt heb je minder het probleem dat je na een dodge/parry streak opeens zonder rage zit en zit te wachten op je volgende white hit voor een shield block.
Zie het zo: je hebt een 3.0 onehander en een 1.5 onehander. Als je met de 3.0 onehander een white hit doet krijg je 20 rage, met de 1.5 krijg je 10 rage. Beiden geven over de lange termijn uiteindelijk net zo veel rage, maar als je met de 3.0 mist heb je 3 seconden geen rage van white hits. Als je met de 1.5 een keer raakt en een keer mist heb je 10 rage van white hits. En de kans dat je 2x achter elkaar mist is een stuk kleiner dan dat je 1x mist.
Daarom wil ik voor mn threat setje nog eens een talonblade of blade of savagery zien te scoren
[ Voor 13% gewijzigd door Hmzaniac op 07-01-2008 16:26 ]
Ik heb een WOS-post!
Wat ik niet goed begrijp is waarom syncing het nauwkeuriger zou moeten maken, gezien de range van 200yards op de logging. Kan me geen gevechten voor de geest halen waar je over een groter gebied dan dat verspreid staat?MantaMania schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:15:
[...]
ik vind recap een heerlijke meter nadeel is alleen dat ie (bij mij tenminste) niet goed synced. Veel gebruiken swstats maar die moet je wel op sync hebben staan als je 25 mans raids doet. Voor 10 mans runs is recap ook nog wel aardig betrouwbaar omdat je dan nooit echt ver uit elkaar staat.
maar een hs is "instant" als je meteen een devastate erachter aan knalt als jij rage teveel hebt neem ik aan dat je ze samen spamt en dan maakt de snelheid van je wapen niet uit omdat je alleen maar te maken hebt met je devastate die je erachteraan spamt.Hmzaniac schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:23:
[...]
Heroic strike on next swing maakt in zoverre uit dat ik met een 2.6 wapen 26 seconden doe over 10 heroic strikes, terwijl ik met een 1.6 wapen diezelfde 10 heroic strikes in 16 seconden kan doen. Als je echt maximaal je rage aan het dumpen bent betekent dat dat je meer heroic strikes krijgt. Aangezien heroic strike naast de damage nog een deel threat heeft wat gelijk is per heroic strike heb je dus liever meer heroic strikes met minder dmg per HS dan minder heroic strikes met meer dmg per HS.
En je begint inderdaad wel met specials, maar als je met een 2.6 je eerste white hit mist moet je toch weer iets langer wachten op rage, met een 1.6 heb je dat probleem een stuk minder. Verder, omdat je rage van white hits meer gelijkmatig binnenkomt heb je minder het probleem dat je na een dodge/parry streak opeens zonder rage zit en zit te wachten op je volgende white hit voor een shield block.
Daarom wil ik voor mn threat setje ooit nog eens een blade of savagery zien te scoren
Daarbij is het wachten op rage natuurlijk niet helemaal waar want in principe genereer je even veel threat het komt alleen iets minder vloeiend binnen.
200 yards lijkt me erg veel ik merk al dat bij gruul je snel de helft mist.Rudi schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:24:
[...]
Wat ik niet goed begrijp is waarom syncing het nauwkeuriger zou moeten maken, gezien de range van 200yards op de logging. Kan me geen gevechten voor de geest halen waar je over een groter gebied dan dat verspreid staat?
[ Voor 16% gewijzigd door MantaMania op 07-01-2008 16:28 ]
http://www.wowhead.com/?spell=30324
[ Voor 9% gewijzigd door Hmzaniac op 07-01-2008 16:29 ]
Ik heb een WOS-post!
Uh ja, als je je logging range op de default 40 yards laat staan wel, maar dit kan je op 200 zetten (diverse addons, of gewoon via /console command).MantaMania schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:25:
[...]
200 yards lijkt me erg veel ik merk al dat bij gruul je snel de helft mist.
heroic strike is next melee en als je een devastate doet die instant is neemt ie meteen je heroic strike mee daarom doe je bij rage dumpen altijd heroic strike en davastate tegelijk spammen.Hmzaniac schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:27:
Heroic strike is niet instant. Heroic strike vervangt je eerstvolgende white hit. Dus met een 2.6 wapen kan je minder HS in een bepaalde tijdsspanne doen dan met een 1.5 wapen.
klinkt goed maar geeft dit niet veel meer belasting / lag door dat je veel binnen krijgt??Rudi schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:29:
[...]
Uh ja, als je je logging range op de default 40 yards laat staan wel, maar dit kan je op 200 zetten (diverse addons, of gewoon via /console command).
En weet jij toevallig de command hoe ik dit kan aanpassen?
[ Voor 30% gewijzigd door MantaMania op 07-01-2008 16:30 ]
Nee. Heroic strike gaat af op je eerstvolgende white hit. Niet je volgende instant melee attack. Anders zou iedere warrior in pvp nu wel MS+HS gemacro'ed hebben voor omfgwtfbbqinstapwn.MantaMania schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:29:
[...]
heroic strike is next melee en als je een devastate doet die instant is neemt ie meteen je heroic strike mee daarom doe je bij rage dumpen altijd heroic strike en davastate tegelijk spammen.
Heroic strike vervangt je eerstvolgende white hit door een yellow hit, voegt damage toe en voegt een vaste hoeveelheid threat toe.
Ik heb een WOS-post!
Ga dan voor Masterswordsmith wapen die gebruik ik atm en dat ding is echt super om mee te tankenBlazeFuryHmzaniac schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:23:
[...]
Heroic strike on next swing maakt in zoverre uit dat ik met een 2.6 wapen 26 seconden doe over 10 heroic strikes, terwijl ik met een 1.6 wapen diezelfde 10 heroic strikes in 16 seconden kan doen. Als je echt maximaal je rage aan het dumpen bent betekent dat dat je meer heroic strikes krijgt. Aangezien heroic strike naast de damage nog een deel threat heeft wat gelijk is per heroic strike heb je dus liever meer heroic strikes met minder dmg per HS dan minder heroic strikes met meer dmg per HS.
En je begint inderdaad wel met specials, maar als je met een 2.6 een white hit mist moet je toch weer iets langer wachten op rage, met een 1.6 heb je dat probleem een stuk minder. Verder, omdat je rage van white hits meer gelijkmatig binnenkomt heb je minder het probleem dat je na een dodge/parry streak opeens zonder rage zit en zit te wachten op je volgende white hit voor een shield block.
Zie het zo: je hebt een 3.0 onehander en een 1.5 onehander. Als je met de 3.0 onehander een white hit doet krijg je 20 rage, met de 1.5 krijg je 10 rage. Beiden geven over de lange termijn uiteindelijk net zo veel rage, maar als je met de 3.0 mist heb je 3 seconden geen rage van white hits. Als je met de 1.5 een keer raakt en een keer mist heb je 10 rage van white hits. En de kans dat je 2x achter elkaar mist is een stuk kleiner dan dat je 1x mist.
Daarom wil ik voor mn threat setje nog eens een talonblade of blade of savagery zien te scoren
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
hmmmm het was zo met sunder maar is het dan niet meer met devastate?Hmzaniac schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:31:
[...]
Nee. Heroic strike gaat af op je eerstvolgende white hit. Niet je volgende instant melee attack. Anders zou iedere warrior in pvp nu wel MS+HS gemacro'ed hebben voor omfgwtfbbqinstapwn.
Heroic strike vervangt je eerstvolgende white hit door een yellow hit, voegt damage toe en voegt een vaste hoeveelheid threat toe.
ik weet dat het niet met alle specials werkt maar ik dacht eigenlijk dat devastate nog net zo werkte als sunder armor eigenlijk. Gebruikte voorheen altijd eerst sunder en hs en nu devastate sinds de "buff" en ging er eigenlijk van uit.
[ Voor 30% gewijzigd door MantaMania op 07-01-2008 16:37 ]
Hier staat het wel duidelijk beschreven.MantaMania schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:29:
[...]
klinkt goed maar geeft dit niet veel meer belasting / lag door dat je veel binnen krijgt??
Volgens wowwebstats.com:MantaMania schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:29:
[...]
heroic strike is next melee en als je een devastate doet die instant is neemt ie meteen je heroic strike mee daarom doe je bij rage dumpen altijd heroic strike en davastate tegelijk spammen.
[...]
klinkt goed maar geeft dit niet veel meer belasting / lag door dat je veel binnen krijgt??
1
2
3
4
5
6
7
| /console SET CombatLogRangeParty "200" /console SET CombatLogRangePartyPet "200" /console SET CombatLogRangeFriendlyPlayers "200" /console SET CombatLogRangeFriendlyPlayersPets "200" /console SET CombatLogRangeHostilePlayers "200" /console SET CombatLogRangeHostilePlayersPets "200" /console SET CombatLogRangeCreature "200" |
of in je Config.wtf:
1
2
3
4
5
6
7
8
| SET CombatLogRangeCreature "200" SET CombatLogRangeFriendlyPlayers "200" SET CombatLogRangeFriendlyPlayersPets "200" SET CombatLogRangeHostilePlayers "200" SET CombatLogRangeHostilePlayersPets "200" SET CombatLogRangeParty "200" SET CombatLogRangePartyPet "200" SET CombatDeathLogRange "200" |
Verwijderd
Het is maar gissen hoor, maar misschien is dit een reden om de meters te syncen.
NeeMantaMania schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:33:
[...]
Misschien moet je nog even op tank les maar dit is zeker wel zo. Volgens mij werkt het niet met alle special hits maar hs en sunder zeker wel.
Kijk je wws/combat log maar na.
Of nog beter: test het.
* Pak een 3.6 2hander.
* Neem mob die tegen een stootje kan.
* bouw rage op.
* Wacht op een white hit, gebruik daarna op exact hetzelfde moment een special en heroic strike.
* Zie dat je heroic strike pas ruim na de special zal raken omdat je swing timer moet resetten.
De reden dat het zo lijkt is omdat als je ze beiden op hetzelfde moment spammed je met een 1.6 tanking wapen je white swing en specials (1.5s cooldown) vrijwel synchroon zullen gaan lopen op een gegeven moment, zeker aangenomen dat je met een special opent en je daarna geen rage issues meer hebt.
[ Voor 19% gewijzigd door Hmzaniac op 07-01-2008 16:39 ]
Ik heb een WOS-post!
had mn post al geedit omdat ik na wat zoeken toch bang werd dat ik ernaast zat, werd er bijna rood vanHmzaniac schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:38:
[...]
Nee
Kijk je wws/combat log maar na.
Of nog beter: test het.
* Pak een 3.6 2hander.
* Neem mob die tegen een stootje kan.
* bouw rage op.
* Wacht op een white hit, gebruik daarna op exact hetzelfde moment een special en heroic strike.
* Zie dat je heroic strike pas ruim na de special zal raken omdat je swing timer moet resetten.
De reden dat het zo lijkt is omdat als je ze beiden op hetzelfde moment spammed je met een 1.6 tanking wapen je white swing en specials (1.5s cooldown) vrijwel synchroon zullen gaan lopen op een gegeven moment, zeker aangenomen dat je met een special opent en je daarna geen rage issues meer hebt.
Maar ik weet 99% zeker dat het vroeger met sunder armor en heroic strike spammen wel werkte en ging er dus vanuit dat dat nu nog zo was met devastate maar ik ga het meteen testen.
Problemen als in-combat-timers die vervormd worden door afmaken van critters zal ook niet spelen; zoals ik het nu denk te gaan gebruiken (b.v. tijdens een Kara runnetje) is gewoon: reset vlak voor bossfight -> kill -> ff spieken hoe ik het heb gedaan -> trash is onbelangrijk -> reset voor volgende bossfight -> rinse & repeat.
Tijdens trash boeit het me uberhaupt niet of ik nou op 500 dps zit of 600.... dood gaan ze toch wel. Maar met name tijdens de langere bossfights wil ik wat meer inzicht in hoeverre ik qua dps onderdoe voor andere ferals en/of pure dps members, en in hoeverre ik dat kan "verdedigen" doordat ik af en toe niet dps om een innervate / combat res / emergency heal te doen.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
@Seraphin: Als je echt goede stats wil voor je hele raid, kijk even op http://wowwebstats.com/
kost je even tijd om in te stellen maar het is echt een geweldige manier om meer uit je logs te krijgen dan wat dan ook. En heel belangrijk: hij split automatisch op bossfights.
[ Voor 45% gewijzigd door Hmzaniac op 07-01-2008 16:48 ]
Ik heb een WOS-post!
[ Voor 93% gewijzigd door Hmzaniac op 07-01-2008 16:47 ]
Ik heb een WOS-post!
dan is recap de ideale meter voor je je kan precies zien per ability wat voor dmg je gedaan hebt, hoeveel misses, average hit, max hit etc etc. En lekker makkelijk te resetten en door te laten lopen.Seraphin schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:45:
Ty for de tips, ga recap denk ik maar eens proberen. Veel van de genoemde issues zullen voor mij denk ik niet zo'n probleem vormen: 40-yard range is geen enkel probleem aangezien ik primair mijn eigen DPS nauwkeurig in kaart wil brengen (onder verschillende omstandigheden), en af en toe wil vergelijken met andere melee-dps, dus die zullen geen 50 yards bij me vandaan staan
Problemen als in-combat-timers die vervormd worden door afmaken van critters zal ook niet spelen; zoals ik het nu denk te gaan gebruiken (b.v. tijdens een Kara runnetje) is gewoon: reset vlak voor bossfight -> kill -> ff spieken hoe ik het heb gedaan -> trash is onbelangrijk -> reset voor volgende bossfight -> rinse & repeat.
Tijdens trash boeit het me uberhaupt niet of ik nou op 500 dps zit of 600.... dood gaan ze toch wel. Maar met name tijdens de langere bossfights wil ik wat meer inzicht in hoeverre ik qua dps onderdoe voor andere ferals en/of pure dps members, en in hoeverre ik dat kan "verdedigen" doordat ik af en toe niet dps om een innervate / combat res / emergency heal te doen.
PS zet ff merge pets with owners aan (tenminste dat vind ik altijd wel redelijk) en show gauges.
hij zei net dat ie webstats al gebruikte af en toe maar instant wilde kijken zeg maarHmzaniac schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:45:
mjah, vroeger was de meest efficiente threat rotatie zowiezo sunder-sunder-sunder-sunder-sunder-sunder met boven de 30 rage een HS erdoor, daar werd je echt simpel van
@Seraphin: Als je echt goede stats wil voor je hele raid, kijk even op http://wowwebstats.com/
kost je even tijd om in te stellen maar het is echt een geweldige manier om meer uit je logs te krijgen dan wat dan ook. En heel belangrijk: hij split automatisch op bossfights.
[ Voor 18% gewijzigd door MantaMania op 07-01-2008 16:50 ]
-edit- doh, niet goed gelezen inderdaad :)-edit-Hmzaniac schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:45:
Wou ik je ook net voorstellen, als analyze gewoon erg fijn om alles achteraf nog even na te kunnen kijken.
Als voorbeeld een random-kara report : http://wowwebstats.com/ocmj4ia3g1kfk
Door op het 'full report' dropdown te drukken kan je vervolgens per baas de lijstjes bekijken.
[ Voor 3% gewijzigd door Rudi op 07-01-2008 16:53 ]
Aye die gebruikt de guild idd... ik zal hem zelf ook eens instellen. Voordel van metertjes als recap is dat ik dat "live" kan inzien. Wowwebstats wordt nu door onze RL's op het forum gezet, maar da's vaak pas 2 dagen na de raid, dan heb ik de "feeling" van het gevecht niet meer (soms heb ik na een try / boskill het gevoel dat ik snoeiharde dps heb gedaan, soms voelt het aan als iets met deuk + pakje boter en het ontbreken van 1 van de 2, dat wil ik graag op dat moment kunnen checkenHmzaniac schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:45:
[edit] wat Manta zegt dus
Overigens houden we verder wel van elkaar in de raids
Ik heb een WOS-post!
Verwijderd
Ach plezier heb ik zowiezo wel. Het is de bedoeling dat waneer ik 70 ben om te gaan PvP-en in BG's eerst wat fatsoenlijke PvP gear bij elkaar te sprokkelen. En daarna de Arena's op te zoeken voor een PvP set plus bijbehorende weapons, trinkets en andere zooi.Fratti schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:51:
[...]
Zorg gewoon lekker voor flink wat AP en +hit op je gear en je zal zeer snel levelen. Vooral op 70 moet je zeker aimen op een 200+ hitrating maar dat komt later wel.
Veel plezier in iedergeval.
Ik denk zowiezo dat waneer de nieuwste patch word gelanceerd, dat ik dan alles in de subteley tree ga zetten gekoppeld met weer Daggers. Dat schijnt de bom te worden een shadowstep build.
Shadowstep Daggers is enorm veel fun in ieder geval.Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 17:09:
Ik denk zowiezo dat waneer de nieuwste patch word gelanceerd, dat ik dan alles in de subteley tree ga zetten gekoppeld met weer Daggers. Dat schijnt de bom te worden een shadowstep build.
http://www.wowhead.com/?talent=f0ecoxZZEzccMuRcxst
Maar je hebt totaal geen sustained damage, dus zal het zeker niet ''de bom'' worden voor Arenas e.d.
Maar who cares, het is echt heel erg leuk om mee te spelen.
Ik heb een 70 warrior draenei, maar ik kon geen guild etcetera vinden. waarschijnlijk begin ik dus opnieuw.
Omdat ik bij lange na niet weet welke class ik wil, ga ik eerst van iedere class een lvl 20 maken, en dan zie ik wel verder!
Al mijn chars. doe ik dan op een normal server, PvP beviel mij niet zo. daar heb ik de 70 warrior op.
Verwijderd
Verwijderd
Heb ook ff snel overal doorheengebladerd
Na het uittesten van de build waar ik zo over te spreken was, had ik er toch wat aanmerkingen op. Dit is meteen de reden, ik zal het nogmaals onderstrepen
1. Maak een template waarvan je denkt: Mwah, dit zou hem eens kunnen zijn.
2. Test het uit
3. Je komt er vanzelf achter of je de punten niet beter anders had kunnen besteden.
4. Je hebt weer wat geleerd.
Hier kan je mijn build bekijken.
Ik zal het alleen bij de veranderingen houden:
Ik ben van een 8 / 3 / 50 naar 15 / 3 / 43 gegaan. Waarom..
1: Lethality. Dit is 30% critdamage erbij, op de bij mij relevante aanvallen, zoals backstab en shiv.
Ik heb voorheen niet voor deze talent gekozen omdat ik teveel punten in de assastree zou moeten stoppen. Het was simpelweg OF lethality OF Master of Subtlety (attacks doen 10% meer damage voor de 1e 6sec dat je uit stealth bent) icm Cheat Death (100% kans om een attack te ontwijken die je anders gekilled had. Damagereduction van 90% voor 3 seconden.
Dit leek me best goed in het begin. Een lekkere burst + een kans om te overleven, waardoor mijn healer net 1sec meer tijd heeft om een greater heal te casten bijv.
Veel mee gespeeld, maar verspilde punten. Na mijn opener wordt ik vaak gecc'ed, dus sowieso 3 verspilde punten aan MoS. Daarnaast ga ik 9/10 keer alsnog dood als cheat death getriggered wordt. Met andere woorden, uitstel van exectutie -> wederom 3 verspilde punten.
Op een gegeven moment (na een tijdje te hebben gespeeld), besloot ik kritisch naar mijn build te kijken, en te bepalen, waar ik wel wat aan had, en waar ik niks aan had.
De 5 / 3 / 43 is het voor mij, voorlopig helemaal. Nu maar eens even kijken waar ik tegenaanloop. Overigens wel een saillant detail. Vandaag voor het eerst met deze build gespeeld, en we zitten gelijk in de 1600 (eigenlijk 1598, maargoed)
Overigens de build van mijn voorganger. Ik mis 1 talent, die het gevecht kan maken of breken, namelijk imp gouge. Als sword/mace/fist maakt het niet uit, maar als daggerrogue moet je die echt hebben. De gouge, kost namelijk minder energy, dan dat de duration jou geeft. 1 gouge = 1 Backstab + stun. En dit heeft mijn leven echt ontelbare keren gered.
Een must voor iedere daggerrogue.
Daarnaast kan je imho beter voor 3/3 setup (75% kans op een cp als je dodged of een spell resist) gaan, als voor 3/3 imp ambush (+45% crit op je ambush). Zeker met evasion/cloak of shadows regent het combopunten en je ambush crit toch wel. Ik heb zelf 28.83% unbuffed en mijn Ambush crit eigenlijk altijd wel.
Ik vertel er wel eerlijk bij dat ik geen ambusher ben, maar cloth met weinig HP en ik met 110 energy = Ambush + backstab. En meestal leeft hij dan niet meer.
Maargoed, het is ook een kwestie van smaak uiteraard
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2008 20:49 ]
Verwijderd
Met Hunters heb ik wel veel moeite, zodra die pet intimidation geeft en de hunter geeft sting shot plus concussive shot ben ik gezien, daarnaast zetten die hunters vaak freezing of frost trap op. Dus kun je er moeilijk bij komen. Soms lukt het mij om een Hunter plat te leggen, maar dan kan ik zelf het initiatief houden. Maar meestal in duals ben ik kansloos tegen flair en track hidden.
Maar voor de rest blijf ik het leuk vinden om een smerige boef te spelen
Verwijderd
ik heb atm een 17/3/41 build , echt tiefus mooi in bg/arena, en ook sterk. +10% atk en +15% agi , en shadowstep is ook goed als je het onder de knie hebt
begin bijna altijd met , premeditation->shadowstep->cs , en vooral op mages, waar ik eerst moeite mee had
premed,garrote en dan w8en tot ze weg blinken wat ze altijd doen , dan een kidney , want dan kunnen ze daar niet uit blinken xD
ik speel met swords indeze build
Je kan een gamecard kopen in de winkel. Bank of Creditcard is niet verpicht (wel makkelijker)Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 20:36:
Mijn broertje speelt nu WoW met een trial account, maar wil em upgraden naar een volledig account. Nu zegt iemand op teamspeak dat je dat MOET doen via paypal of bank. Ik dacht dat je ook gewoon WoW uit de winkel kon halen en dan upgraden naar een volledig account. Hoe zit dit nou precies?
Daarom gebruik ik HonorFu ernaast. Ook absoluut geen mod waar je blind op kan vertrouwen, maar die schat de honor vaak een stuk lager in dan de ingame estimate. Tot nu toe zit ie er een stuk minder ver naast iig.DizzyWeb schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 01:52:
Heb het al weer helemaal gehad met battlegrounds. En dan heb ik het nog niet eens over die fucked up battlegroup waar ik in zit, sinds kort is Horde oneindig veel zwakker geworden... maar die verdomde honor calculatie. Geeft ie doodleuk 3800 estimated honor aan. Nou, mooi, ik had 3000 nodig voor me belt, moet lukken toch? Na de calculatie: 1778. Da's gewoon meer dan de helft minder. WTF is dat voor een waardeloze gok dan!? Dit overkomt me steeds vaker. Word er echt niet goed van...
Wat betreft de BG's moet ik je wel gelijk geven. Horde is echt zwak geworden. En dan te bedenken dat ik een klein jaartje terug overstapte op de horde omdat ik ze PvP-wise stukken beter vond (okay ik zat op een PvE server, maar in BG's was de horde superieur). Ik heb er geen spijt van aangezien ik de Belf hunter gewoon super cool vind
Kwartiertje terug nog een rare bug gehad in AV, op een gegeven moment ressurrecte iedereen van de horde bij de Ally starting spot, best irri aangezien je daar niet KAN ressurrecten, dus werd het lopen

Vanavond trouwens mijn eerste heroic gedaan met 3 guildies en een PuG'je. Alle vijf waren we aardig undergeared, en de enige die dat niet was kon niet spelen (en had zijn PvP-gear aan). Uiteindelijk tot aan Quagmirran gekomen, die we tot 30% neer kregen met dank aan mijn innervate voor de healer en toen die neerging door mijn overgenomen healing, maar uiteindelijk was die PuG zo slim om weg te rennen waardoor Bite op Quagmirran afrende en we na de wipe dus niet meer verder konden zonder nature resistance gear. Beetje een domper op de avond, maar goed, ik heb er een leuke belt aan overgehouden en ik ben er revered door geworden bij Cenarion Expedition, dus ik ben weer een stapje dichter bij mijn Earthwarden.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik weet niet over welke battlegroup je het dan heeft maar bij BattleGroup :cyclone is het precies andersom. Je kan ook precies zijn welke BG de daily is, het nivo van alliance is dan echt schrikbarend laag met kleuters die de engelse taal ook nog niet eens machtig blijken te zijn. (AV drek reset anyone). Mijn mond viel wel open dat we met de daily eye zelfs 2 keer hebben gewonnen over de hele dag genomenDizzyWeb schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 01:52:
Heb het al weer helemaal gehad met battlegrounds. En dan heb ik het nog niet eens over die fucked up battlegroup waar ik in zit, sinds kort is Horde oneindig veel zwakker geworden... maar die verdomde honor calculatie. Geeft ie doodleuk 3800 estimated honor aan. Nou, mooi, ik had 3000 nodig voor me belt, moet lukken toch? Na de calculatie: 1778. Da's gewoon meer dan de helft minder. WTF is dat voor een waardeloze gok dan!? Dit overkomt me steeds vaker. Word er echt niet goed van...
Maar de calculatie is wel raar, mijn vriendin had 8k, kwam uit op 6k, ik had 7k4 en kwam uit op 7k.
En we zijn al de tijd in dezelfde Battlegrounds geweest.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Verwijderd
Bij ons in Cyclone niet hoor. Wij winnen als Horde alles, maken regelmatig pug vs pug alliance in met 3-0 of 5-0 in bases. Alleen AV verliezen we altijd om de 1 of andere redenDizzyWeb schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 01:52:

pas mijn pvp chest gehaald (S1) en daar 2x rood 8str en 1x geel 8crit rating ingezet. Veel kiezen voor stamina of resilience. Ik neem expres STR en Crit omdat ik denk dat ik hier meer aan heb. Aangezien ik toch altijd geCCed wordt wil ik hetgene wat ik raak ook goed raken. Kan iemand dit bevestigen? Daarnaast kan ik daar ook dan lekker nog mee questen/instances doen en later misschien raiden (kara en zul aman). Verder heb ik de twee S1 maces al en beide met mongoose enchant (prismatic shards zijn 40g per stuk bij ons dus ben meer dan 1000g kwijt
over de balans met BG's. Ik vind het nogal afwisselend. Meestal winnen wij (alliance) AV, ration 7 op 10 gok ik. Bij de andere BG's is dit vaak andersom. Het vreemde is wel dat we de ene keer in AB met 2000-50 winnen en de andere keer met 540-2000 verliezen. Maar ook dat het 2000-1950 wordt oid. Ik vind het wel redelijk balanced. Denk dat, wanneer je verliest, het al snel lijkt alsof de andere faction veel beter is. Je moet gewoon wat geluk hebben dat je bij wat mensen zit die weten wat ze doen, en dat de andere kant wat meer morons heeft. Merk al snel of we gaan winnen of niet. Sta ik boven aan met KB, HK, dmg done etc (wat redelijk vaak gebeurd met matige gear) dan zal het er vaak om gaan spannen of we winnen. Sta ik wat lager (6e bijv) dan is het meestal wel een win. Zeg niet dat ik goed kan pvpuh want dat vind ikzelf absoluut niet, maar geeft wel aan dat andere er nog minder van bakken....
In AB bijv, zeg je dat jij de vlag gaat cappen van stables. ren je er heen en ben je als eerste. Komen er daarna 3 andere die ook gaan proberen de vlag te cappen.... WTF!!! dan zie je ook nog 2!!!! mensen naar de BS rennen en dan denk ik, waar ben je mee bezig
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Verwijderd
Gister m'n mage naar 23 gedingen en ben nu in Duskwood aan het questen.
Ff wat anders, is het normaal dat een shadowstep rogue ook kan shadowsteppen als je niet in stealth ben en dus automatisch in combat? Of is dat altijd al geweest maar is het me nooit opgevallen
Wat is je ingame naam? mss kennen we elkaar wel ingame dan, aangezien doomhammer mijn server was voor een hele lange tijd.-NMe- schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 02:17:
Of horde of alliance nu beter is of niet is voor een groot deel ook serverafhankelijk lijkt me. Op Doomhammer is de horde nog steeds beter georganiseerd. Wat ik overigens best jammer vind aangezien ik alliance speel.
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2008 09:30 ]
Gisteravond 10 potjes Arena gedaan, ‘t ging weereens kut, maar wat wil je met PvE specced chars, iig wel genoeg Arena points gehaald om het beste wapen ingame die ik kan krijgen a.s. woensdag te halen. (S2 Shanker)
Daarna Ramparts Heroic Daily gedaan, lekker makkelijk, snel klaar, en nog maar 12 badges te gaan voor de Master Assassin’s Wristwraps.
Nooit gedacht dat ik ook maar 1 badge item zou halen.
En verder nog zo’n 6k honor verwijderd van de Vindicator Leather Boots, begin echt redelijk tot goeie PvP gear te krijgen.
Yup het klopt, weet ff niet meer welke patch het was maar rogues kunnen nu ook shadowstep zonder stealth gebruiken.Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 09:24:
Ff wat anders, is het normaal dat een shadowstep rogue ook kan shadowsteppen als je niet in stealth ben en dus automatisch in combat? Of is dat altijd al geweest maar is het me nooit opgevallen
Hij zit in Nightfall, en das inderdaad een ruk BG.sabriel schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 08:32:
[...]
Ik weet niet over welke battlegroup je het dan heeft maar bij BattleGroup :cyclone is het precies andersom. Je kan ook precies zijn welke BG de daily is, het nivo van alliance is dan echt schrikbarend laag met kleuters die de engelse taal ook nog niet eens machtig blijken te zijn. (AV drek reset anyone). Mijn mond viel wel open dat we met de daily eye zelfs 2 keer hebben gewonnen over de hele dag genomen![]()
Maar de calculatie is wel raar, mijn vriendin had 8k, kwam uit op 6k, ik had 7k4 en kwam uit op 7k.
En we zijn al de tijd in dezelfde Battlegrounds geweest.
Cyclone, Blackout en Misery zijn de betere BG's. Alhoewel Misery's Horde wel vaak AB/EOTS/WSG verliest. Daarintegen winnen ze wel vrijwel 95% van de AV's.
Als hij al een trial account heeft, kan je inderdaad wow uit de winkel halen (en dan de key gebruiken om te upgraden via de website). Hierdoor krijg je nog een extra 30 dagen gratis spelenVerwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 20:36:
Mijn broertje speelt nu WoW met een trial account, maar wil em upgraden naar een volledig account. Nu zegt iemand op teamspeak dat je dat MOET doen via paypal of bank. Ik dacht dat je ook gewoon WoW uit de winkel kon halen en dan upgraden naar een volledig account. Hoe zit dit nou precies?
Verwijderd
Ik zou ook voor max dmg gaan, dat doe ik ook als elemental zijnde, shamans moeten het hebben van hun burst en je moet nooit alleen op pad gaan. Want zoals je al zei, je wordt ge-CC'd tot en met, wat het beste bij mij werkt, is gewoon low-profile houden en afwachten op het juiste moment om toe te slaan. Heb je bijvoorbeeld een warrior met je mee, laat hem gewoon lekker eerst chargen en dan kom jij aan met je burst damage. Wat enchants betreft, als het geld een probleem is, ga dan voor 20str.thewizard2006 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 09:21:
Zijn er hier ook enhancement shamans die wat PVPuh aanwezig.
pas mijn pvp chest gehaald (S1) en daar 2x rood 8str en 1x geel 8crit rating ingezet. Veel kiezen voor stamina of resilience. Ik neem expres STR en Crit omdat ik denk dat ik hier meer aan heb. Aangezien ik toch altijd geCCed wordt wil ik hetgene wat ik raak ook goed raken. Kan iemand dit bevestigen? Daarnaast kan ik daar ook dan lekker nog mee questen/instances doen en later misschien raiden (kara en zul aman). Verder heb ik de twee S1 maces al en beide met mongoose enchant (prismatic shards zijn 40g per stuk bij ons dus ben meer dan 1000g kwijt)
Tijdens het levelen ben ik even blijven steken op 49, het viel me op dat de alliance totaal ownde in de matches die ik deed.. Op 70 lijkt het wat meer fifty-fifty, een beetje kwestie van geluk hebben met wie er allemaal joined.over de balans met BG's. Ik vind het nogal afwisselend. Meestal winnen wij (alliance) AV, ration 7 op 10 gok ik. Bij de andere BG's is dit vaak andersom. Het vreemde is wel dat we de ene keer in AB met 2000-50 winnen en de andere keer met 540-2000 verliezen. Maar ook dat het 2000-1950 wordt oid. Ik vind het wel redelijk balanced. Denk dat, wanneer je verliest, het al snel lijkt alsof de andere faction veel beter is. Je moet gewoon wat geluk hebben dat je bij wat mensen zit die weten wat ze doen, en dat de andere kant wat meer morons heeft. Merk al snel of we gaan winnen of niet. Sta ik boven aan met KB, HK, dmg done etc (wat redelijk vaak gebeurd met matige gear) dan zal het er vaak om gaan spannen of we winnen. Sta ik wat lager (6e bijv) dan is het meestal wel een win. Zeg niet dat ik goed kan pvpuh want dat vind ikzelf absoluut niet, maar geeft wel aan dat andere er nog minder van bakken....
In AB bijv, zeg je dat jij de vlag gaat cappen van stables. ren je er heen en ben je als eerste. Komen er daarna 3 andere die ook gaan proberen de vlag te cappen.... WTF!!! dan zie je ook nog 2!!!! mensen naar de BS rennen en dan denk ik, waar ben je mee bezig. Maarja dat zal je altijd blijven houden, zowel aan alliance als aan horde kant. Probleem is dat het gras bij de buren altijd groener is
Zelfde geldt voor het Gank probleem. Dit doet Alliance net zo erg als Horde en visa versa
<Rant on> Maar rogues zijn wel erg, backstabbers </Rant off>
En... Rogues zijn een ramp voor shamans : /
Verwijderd
Een ander voordeel van een kleinere Battlegroup is dat je spelers gaat kennen en herkennen.
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Wij hadden in BWL, AQ40 en Naxx gewoon FFA aan staan, nooit problemen mee gehad. En dat waren groepen van 40 man.Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:55:
lol dan ben je best wel sneu...maarja als je FFA in een 25man raid aanzet dat is natuurlijk niet heel slim..je hebt er altijd wel nare mensen tussen zitten
Als een rogue op me opent met Ambush weet ik dat ik al gewonnen heb. De damage is niks bijzonders.Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 21:17:
Tja, bij mij is ambush wel erg belangrijk, tenminste op clothwearers. Scheelt je tegelijk weer 1/3 life mits ambush natuurlijk een crit geeft. Daarnaast zet ik hem tegelijk op gouge en hoop dat ik zo snel mogelijk full combo points heb voor kidney shot. Daarna direct een multilate erop en 9 van de 10 keer is het clothwearetje kaput.
Ik weet niet wat het precies is, maar er is vrijwel niemand die zo iets heeft van goh, laat ik SH bunker eens cappen EN defenden. Mensen vertikken het een bunker te pakken, zelfs als je dat gewoon iets van 60 bonus honour ofzo oplevert. Ik heb gister 3 keer achter elkaar 4 mensen in onze base weten te krijgen om te zorgen dat alliance niet binnen 2 minuten relief hut heeft gecapped, en van die potjes hebben we er 2 gewonnen en 1 bijna (laatste verloren we SP weer en ze begonnen met Vanndar toen we aid nog niet hadden = ressen op SH), maar de twee potjes daarna kwam er gewoon niemand helpen. Sta je daar in je eentje als undergeared resto druid tegen een full S1 rogue. Toedels!DenMan schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 02:04:
Wat betreft de BG's moet ik je wel gelijk geven. Horde is echt zwak geworden. En dan te bedenken dat ik een klein jaartje terug overstapte op de horde omdat ik ze PvP-wise stukken beter vond (okay ik zat op een PvE server, maar in BG's was de horde superieur). Ik heb er geen spijt van aangezien ik de Belf hunter gewoon super cool vind, maar echt leuk PvPen is het tot nu toe niet echt. Kan niet wachten tot ik een Arena team heb.
Gister wel voor 't eerst 3v3 gedaan, team met een warrior + lock. De lock heeft erg goeie gear, de warrior ook wel, maar je merkt in 3v3 dat je gewoon een probleem hebt als je als healer geen 10k sta en 300 res hebt. Ik heb op dit moment zo'n 8000 HP en 100 res, en dat is gewoon te weinig. 5 van de 10 potjes gewonnen, helaas meer punten verloren dan gewonnen maar was niet te ernstig. Ook 2v2 gedaan met een warrior maar die gozer is, hoewel 'ie goed gegeared is, gewoon geen goeie speler. Staat rustig op een warrior in te hakken terwijl een druid 'em staat te healen. Dat soort werk.
Kwa Arena's klopt dat, kwa BGs niet. Er worden altijd zo veel instances als nodig gestart voor BGs. Daarom is de AV honour weekend ook zo enorm laggy. Arena's zijn er wel een max aantal slots, maar daar heb je alleen in de 2v2 last van (gister 5 min queue tijden, beetje jammer).Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 09:51:
Over battlegroups gesproken, ik zit zelf vooral in Ruin, hier zitten maar 4 realms in... lekker ruk zou je denken. Maar dat is het juist niet, het is namelijk zo dat de instance-server voor BG's en Arena's een aantal slots hebben. In drukke battlegroups zitten die vaak vol en sta je dus lang in de queue voor bijvoorbeeld 2v2. Heb ik gehoord van iemand. Kan iemand dat bevestigen?
[ Voor 12% gewijzigd door Hydra op 08-01-2008 09:55 ]
Verwijderd
Lifebloom: When this ability is refreshed it will take on the strength of the incoming Lifebloom effect, rather than maintain the existing strength.
Sinds de toevoeging van de Molten Core realm aan Nightfall is het tranen met tuiten, zo dramatisch. Battlegrounds worden overspoeld door Russische pvp'ers die zich superieur vinden aan alle anderen, iedereen lopen te commanderen, als bezetene afk'en en constant in het russisch met elkaar praten. En ze zijn zoooo geweldig dat we amper meer wat winnen. Alsof Horde van de ene op de andere dag alle gezond verstand verloren heeft.Kaap schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 09:45:
[...]
Hij zit in Nightfall, en das inderdaad een ruk BG.
Cyclone, Blackout en Misery zijn de betere BG's. Alhoewel Misery's Horde wel vaak AB/EOTS/WSG verliest. Daarintegen winnen ze wel vrijwel 95% van de AV's.
Ik hoor / lees daar steeds vaker over.
of heeft iemand een link waar dit wordt uitgelegt?
thanks
A dead heealer can't heal you.
En terecht ook. Anders kun je trinkets gebruiken om een belachelijk sterke lifebloom up te houden. En ik speel zelf een resto druid, kenjenagaan.Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 09:53:
Erm, wtf, gaan ze lifebloom nerven?
Lifebloom: When this ability is refreshed it will take on the strength of the incoming Lifebloom effect, rather than maintain the existing strength.
je bedoelt dat ze Lifebloom gaan fixen?Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 09:53:
Erm, wtf, gaan ze lifebloom nerven?
edit: wat Hydra zegt dus...
[ Voor 4% gewijzigd door Viggen op 08-01-2008 10:00 ]
Ik denk dat jij de eerste bent die niet klaagt ove RuinVerwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 09:51:
Over battlegroups gesproken, ik zit zelf vooral in Ruin, hier zitten maar 4 realms in... lekker ruk zou je denken. Maar dat is het juist niet, het is namelijk zo dat de instance-server voor BG's en Arena's een aantal slots hebben. In drukke battlegroups zitten die vaak vol en sta je dus lang in de queue voor bijvoorbeeld 2v2. Heb ik gehoord van iemand. Kan iemand dat bevestigen?
Een ander voordeel van een kleinere Battlegroup is dat je spelers gaat kennen en herkennen.
2vs2 en 3vs3 tijden zijn prima. 5vs5 is bagger.
En gewone BG's zijn er gewoon te weinig van up, op 70 is het wel redelijk, maar daaronder moet je uren wachten...
Welke realm zit je in Ruin, en wat speel je daar?
Verwijderd
Als ik trinket gebruik om lifebloom roll te beginnen, en ik heb ook een rejuv op target.
Dan kan ik de rejuv niet refreshen als de bonus van de trinket weg is.
Zegt ie van: A more powerful spell is already active, en ja, dat zal ook allemaal wel, maar maak ik toch wel uit of ik em wil vervangen?
Dit topic is gesloten.