Lapt tekst tijd.
Mijn Warrior is nu alweer net iets meer dan 2 jaar mijn main, de guild loopt goed, zitten nu op Prince. Nu zijn ze net gemerged met een andere guild, weet niets van hun raiding achtergrond, maar ze zaten afgelopen weekend schijnbaar vast op Attumen, hoe dat mogelijk is, geen idee.. De raidleader heeft in elk geval zijn [Booterang] meegenomen.
Nu begint mijn Warrior weer oud te worden, dus dacht ik, hey, probeer eens een andere klas, nu was ik van plan de "holy trinity" rond te maken, 1 DPS class, 1 Tank class, 1 Healing class. Nu is het dus Rogue, Warrior, Paly geworden, stevig doorgeleveled, mijn Rogue (Asul @ Kul'Tiras) is nu 64 en mijn Paly is 52 (Ethion @ Earthen Ring).
Nu moet ik zeggen, mijn Rogue doet wel redelijk damage, maar jezus, wat een downtime, elke 3 gevechten moet ik week bijhealen, ik word gemiddeld voor 200/250 damage geramt, mischien ben ik wel verwend en plate gewend, maar ik dacht echt dat mijn Rogue meer evasion zou hebben. 27% dodge, 9% parry en nog voelt het aan alsof ik eens elke 10 swings iets dodge. Heeft defense hier effect op, aangezien deze een beetje achter licht. Enig idee of hier op 70 nog verandering in komt?
Mijn Paladin ook Prot. atm, heb AoE grinden eens geprobeerd, gaat erg lekker, gister in een uurtje tijd 60% van een level bij elkaar gegrind, nu hoor ik alleen veel over "Lashers" grinden in Dire Maul, WoWhead laat enkel "Whip Lashers" zien, level 52/54 non-elites. Het is alweer anderhalf jaar geleden sinds ik in Dire Maul ben geweest, dus vraag ik me af of ze überhaupt wel te grinden zijn voor een Paly, en of ik ze kan bereiken zonder al te veel problemen.
Najah, das was het weer zo'n beetje denk ik