Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 144 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.892 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na wat te hebben gepvp'd heb ik normaal morgen mijn S1 mainheand (Gladiator's Slicer) binnen.

Nu wil ik er natuurlijk een enchant op hebben, maar ik twijfel of ik Mongoose of Potency neem. Ik denk zelf dat Mongoose beter is, maar zeker ben ik het niet. Ergens heb ik in mijn achterhoofd dat Mongoose eigenlijk een rogue/tank enchant is.

Iemand die wat klaarheid kan scheppen in wat beter is voor een warrior?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Thijs schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 20:29:
[...]

Voor je eigen unit frame kan het "range check" zijn, daar gaat ie bij mij ook raar doen als die aanstaat. Op andere unit frames werkt die optie wel goed though.
Check! Range checker en wat andere modules zoals barfader en range checker uitzetten zorgde ervoor dat de portretten iig volledig in beeld komen! :) Argh nu krijg ik de buffs van target niet onder het portret maar komt 't der allemaal rechts naast :9

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 13:14
Salv schreef op zondag 06 januari 2008 @ 00:36:
[...]

Check! Range checker en wat andere modules zoals barfader en range checker uitzetten zorgde ervoor dat de portretten iig volledig in beeld komen! :) Argh nu krijg ik de buffs van target niet onder het portret maar komt 't der allemaal rechts naast :9
Buffs en debuffs vallen onder "auras" dus daar gewoon instellen aan welke kant je ze wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-06 09:40
Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 22:48:
Na wat te hebben gepvp'd heb ik normaal morgen mijn S1 mainheand (Gladiator's Slicer) binnen.

Nu wil ik er natuurlijk een enchant op hebben, maar ik twijfel of ik Mongoose of Potency neem. Ik denk zelf dat Mongoose beter is, maar zeker ben ik het niet. Ergens heb ik in mijn achterhoofd dat Mongoose eigenlijk een rogue/tank enchant is.

Iemand die wat klaarheid kan scheppen in wat beter is voor een warrior?
Voor wat wil je het gebruiken ga je pvp of dps pve? Als je pvp gaat moet je toch echt 2h gaan en enchant mongoose of executioner. Pve zou ik het niet precies weten, niet echt een warrior guru ;).

Hm zag dat je op FM speelde ik ook alleen jammer dat je alliance ben :P

edit: zag op je armory dat je al enchanted had ;) nvm dan :D

[ Voor 3% gewijzigd door kRyPtO op 06-01-2008 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah had toch maar besloten om er mongoose op te gooien, op mijn offhand zal ik vast wel Potency zetten dan, of mss toch mongoose, who knows :p

Verder weet ik dat mijn gear zuigt, maar daar ben ik dus aan aan het werken :)
Ben nog maar pas lvl 70, en ik heb eigenlijk vooral aan tank gear gewerkt :)

Ohja, pve dps dus, pvp is eigenlijk helemaal niks voor mij, maar in 12 uurtjes oid (marks + honor farmen) heb je eigenlijk heel snel en makkelijk een mooi wapen, dus ik zie het als een noodzakelijk kwaad ^^

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2008 02:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:39
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 02:22:
Jah had toch maar besloten om er mongoose op te gooien, op mijn offhand zal ik vast wel Potency zetten dan, of mss toch mongoose, who knows :p

Verder weet ik dat mijn gear zuigt, maar daar ben ik dus aan aan het werken :)
Ben nog maar pas lvl 70, en ik heb eigenlijk vooral aan tank gear gewerkt :)

Ohja, pve dps dus, pvp is eigenlijk helemaal niks voor mij, maar in 12 uurtjes oid (marks + honor farmen) heb je eigenlijk heel snel en makkelijk een mooi wapen, dus ik zie het als een noodzakelijk kwaad ^^
Voor warriors was het t/m tier 5 mongoose en daarna geloof ik executioner. He meer armor penetration je hebt, hoe beter het word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lapt tekst tijd.

Mijn Warrior is nu alweer net iets meer dan 2 jaar mijn main, de guild loopt goed, zitten nu op Prince. Nu zijn ze net gemerged met een andere guild, weet niets van hun raiding achtergrond, maar ze zaten afgelopen weekend schijnbaar vast op Attumen, hoe dat mogelijk is, geen idee.. De raidleader heeft in elk geval zijn [Booterang] meegenomen.

Nu begint mijn Warrior weer oud te worden, dus dacht ik, hey, probeer eens een andere klas, nu was ik van plan de "holy trinity" rond te maken, 1 DPS class, 1 Tank class, 1 Healing class. Nu is het dus Rogue, Warrior, Paly geworden, stevig doorgeleveled, mijn Rogue (Asul @ Kul'Tiras) is nu 64 en mijn Paly is 52 (Ethion @ Earthen Ring).

Nu moet ik zeggen, mijn Rogue doet wel redelijk damage, maar jezus, wat een downtime, elke 3 gevechten moet ik week bijhealen, ik word gemiddeld voor 200/250 damage geramt, mischien ben ik wel verwend en plate gewend, maar ik dacht echt dat mijn Rogue meer evasion zou hebben. 27% dodge, 9% parry en nog voelt het aan alsof ik eens elke 10 swings iets dodge. Heeft defense hier effect op, aangezien deze een beetje achter licht. Enig idee of hier op 70 nog verandering in komt?

Mijn Paladin ook Prot. atm, heb AoE grinden eens geprobeerd, gaat erg lekker, gister in een uurtje tijd 60% van een level bij elkaar gegrind, nu hoor ik alleen veel over "Lashers" grinden in Dire Maul, WoWhead laat enkel "Whip Lashers" zien, level 52/54 non-elites. Het is alweer anderhalf jaar geleden sinds ik in Dire Maul ben geweest, dus vraag ik me af of ze überhaupt wel te grinden zijn voor een Paly, en of ik ze kan bereiken zonder al te veel problemen.

Najah, das was het weer zo'n beetje denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal vast al vaker gevraagd zijn maar weet iemand hoe het zit met die honor die nooit berekend is van een paar dagen terug ? En wanneer die er alsnog bij komt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-09 08:34

Solid Seal

3D Printer N00b

Na een lvl 70 paladin een lvl 70 rogue heb ik een Lvl 58 Priest die opzich klaar is voor Outlands

Maar vraag me af of het nuttig is :/ maar een degelijke groep vinden voor bijvoorbeeld Stratholm of Scholomance is er niet bij ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Solid Seal schreef op zondag 06 januari 2008 @ 15:02:
Na een lvl 70 paladin een lvl 70 rogue heb ik een Lvl 58 Priest die opzich klaar is voor Outlands

Maar vraag me af of het nuttig is :/ maar een degelijke groep vinden voor bijvoorbeeld Stratholm of Scholomance is er niet bij ..
Yep, rennen naar Outland. ;)
Heb ik ook gedaan met 58 priest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 13-09 16:25

Flapmo

and back is gigi!

priest shadow is een van beste lvlers in mijn ogen (na hunter), met dikke spirit gear ga je nooit OOM en met shield kan je altijd je vage lijf redden in combo met fear en fade. Oftwel gogo outlands scary cat ! :).

<< priest main al vanaf start.

[ Voor 7% gewijzigd door Flapmo op 06-01-2008 15:45 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_dr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:55
Flapmo schreef op zondag 06 januari 2008 @ 15:44:
priest shadow is een van beste lvlers in mijn ogen (na hunter), met dikke spirit gear ga je nooit OOM en met shield kan je altijd je vage lijf redden in combo met fear en fade. Oftwel gogo outlands scary cat ! :).

<< priest main al vanaf start.
Fade bij grinden? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
priest main, en weinig bijgeleerd : P

denk dat een enhancement shammie, affliction/demo lock, druid misschien nog sneller lvlen dan een priest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 23:47

Technicality

Vliegt rechtsom...

Hij laat zn shadowfiend gewoon tanken, duh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 18:20
Dag heren,

Ben een lichte lurker hier, zat er namelijk al een tijdje over te denken om weer te gaan spelen.
Nu kreeg ik per toeval de kans om een tijdje de human priest van een vriend te gaan spelen, wel lvl 70, met enige pve gear.
Zelf ben ik meer geinteresseerd om te gaan pvpen, maar heb geen flauw idee hoe ik dat het beste kan aanpakken.

Heb enige ervaring met 't spelen van een priest, maar niets in pvp. Heb zelf WoW vanilla van CB(2004) tot einde van Naxxramas (october 2006), in de guild Khadgars Rage, ooit bekend in de begin dagen, maar allang vergeten.
Speelde hier een warrior, dus had veel met priests te maken :), weet alleen nauwelijks hoe ze echt werken.
En tja, heb ook geen flauw idee hoe alles in TBC in elkaar steekt, met de nieuwe item stats etc..

Heeft iemand tips voor talents, gear, aanpak etc? Dan hoor ik dit graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Laatst online: 21-06 09:40
AV farmen tot je erbij neer valt. Zorg dat je al je season1 gear farmed en probeer ook 2on2/3on3 arena team te fixen. Res en sta is erg belangrijk.
Focus niet echt high rating in begin ofc maar zorg ervoor dat je iig elke week punten heb.

Verder tallents meeste zijn discipline moet je gewoon wat armory's checken.

oh btw, als je honor farmed en arena team heb, koop van je arena points eerst season2 shoulders. Die ga je toch voorlopig niet replacen ;).

[ Voor 18% gewijzigd door kRyPtO op 06-01-2008 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Weet iemand toevallig of er nog een goed tank wapen tussen de S1's zit?
Morgen ding ik 70

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Phyc schreef op zondag 06 januari 2008 @ 19:08:
Dag heren,

Ben een lichte lurker hier, zat er namelijk al een tijdje over te denken om weer te gaan spelen.
Nu kreeg ik per toeval de kans om een tijdje de human priest van een vriend te gaan spelen, wel lvl 70, met enige pve gear.
Zelf ben ik meer geinteresseerd om te gaan pvpen, maar heb geen flauw idee hoe ik dat het beste kan aanpakken.

Heb enige ervaring met 't spelen van een priest, maar niets in pvp. Heb zelf WoW vanilla van CB(2004) tot einde van Naxxramas (october 2006), in de guild Khadgars Rage, ooit bekend in de begin dagen, maar allang vergeten.
Speelde hier een warrior, dus had veel met priests te maken :), weet alleen nauwelijks hoe ze echt werken.
En tja, heb ook geen flauw idee hoe alles in TBC in elkaar steekt, met de nieuwe item stats etc..

Een paar posts hierboven (paginas terug) hadden we het hier even kort over. Ik was shadow en na 6 maanden een doorstart gemaakt. Speel al vanaf uitkomen van wow met een priest. Nu weer me oude disc spec (combat docter) en dit werkt heerlijk. Je gaat echt amper dood met pain supp kan je heel wat hachelijke situaties overleven. 70% chance not to interr. cast van je heals ook lekker. En met reflective shield kun je zelfs een aardige dmg terugdoen, geloof het of niet :d. Voor een wlock erg grappig omdat het steeds een interrupt bij elke dot tick van zijn dot geeft.

Ook leuk is om een mage pain suppression te geven, shield aan en max healen kan hij gewoon een groep in rennen en zn mana leeg AoE-en hehe.

Wat ik ermee wil zeggen is dat disc/holy de beste spec voor een priest is nu, gevolgd door holy/disc met blessed ressi.
ik grind vaker met 2 man, irl friend :). Al heb ik van pve weinig kaasch gegeten, pvp all the way :Y).

[ Voor 11% gewijzigd door Flapmo op 06-01-2008 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

wops dobbel.

[ Voor 97% gewijzigd door Flapmo op 06-01-2008 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 05:34
Er was behalve warcraftrealms.com nog een andere realm stats website die gebasseerd was op de armory. Ik kan de link niet meer vinden. Iemand die de url nog weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_dr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:55
ik grind vaker met 2 man, irl friend :). Al heb ik van pve weinig kaasch gegeten, pvp all the way :Y).
oke niks gezegd dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

De vraag is, zal ik de moeite nemen een rogue te maken, wil zo graag een 70 rogue :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Kaap schreef op zondag 06 januari 2008 @ 22:45:
Er was behalve warcraftrealms.com nog een andere realm stats website die gebasseerd was op de armory. Ik kan de link niet meer vinden. Iemand die de url nog weet?
warcraftrealms.com had niets te maken met de armory, bestond al ruim voordat armory er was. Misschien is dat inmiddels veranderd.

realmhistory.net ? al lijkt me dat meer een site waarbij een aantal mensen de realm fora afgaan.

[ Voor 13% gewijzigd door ImdaMned op 06-01-2008 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:39
Deze bestaat ook: http://www.wowrankings.org/
Helaas draait die website niet op volle kracht, totdat "V2" eraan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
http://www.wowjutsu.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Heeft er iemand mischien ervaring met deze lock build ?

20/7/34

http://www.wowhead.com/?talent=Iq0rrofZbxZxx0tMhthu

vooral voor arena bedoel ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Neej bedoel echt server populations etc, niet progress. Zelfde als warcraftrealms.com alleen omdat die gozer script geprogrammeert had die armory uitlas had je heel actueel beeld van een server populatie.

Die site zoek ik dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op maandag 07 januari 2008 @ 00:25:
[...]

Neej bedoel echt server populations etc, niet progress. Zelfde als warcraftrealms.com alleen omdat die gozer script geprogrammeert had die armory uitlas had je heel actueel beeld van een server populatie.

Die site zoek ik dus.
http://armory.mmo-champion.com/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Laatst online: 13-01-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 23:30:
Ik had veel meer damage gedaan, killing blows, honerable kills en minder deaths (was iets van 18/2/57/200k). Daarnaast had ik in stealth zelfs de mine weten te cappen alleen :)
Enige wat hier misschien idd interessant in is is dat je meer damage hebt gedaan, killing blows, honerable kills en minder deaths zeggen mij totaal niets over skills.

Als priest /warlock can je in bijv 10 targets een dot plaatsen, hoezee 10 HK erbij (ik ben goed denk ik dan) Als ik dan nog even een Target afmaak die nog maar 1k health over heb met SW:death heb ik ook de killing blow (nou, dan ben ik wel erg uber).

En dat terwijl 1 vs 1 ik door bijna elke class wordt neergemaaid (bij wijze van spreken dan)

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

Gisteravond 5-man Molten Core geprobeerd, het idee hadden we al voordat het met 3 man gecleared werd, maar dat viel toch even tegen zeg.

De eerste 2 Molten Giants waren een eitje, daarna een dubbele Firelord pull, en daar ging het al mis.

Vraag me echt af hoe die 3 gasten in hemelsnaam al die 15k HP Adds neerkregen, en waarom die healer(s) niet continu gesilenced werden enzo.

Ach ja, daarna maar SL Heroic gedaan. ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
stiekem moet ik me misschien schamen, maar wat houd precies een SL/SL build in..?

de ene is soullink gok ik.. en de andere..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

BootVluchteling schreef op maandag 07 januari 2008 @ 09:25:
stiekem moet ik me misschien schamen, maar wat houd precies een SL/SL build in..?

de ene is soullink gok ik.. en de andere..?
Siphon Life. ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

soul link soul link >:). double trouble. Dat zou imba worden hehe. Niet dat SL/SL nu al niet hard neer te krijgen is in pvp, die kunnen aardig wat hebben, vooral shadow dmg (shadow priest) is een eitje voor ze :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
On_E schreef op maandag 07 januari 2008 @ 09:12:
Gisteravond 5-man Molten Core geprobeerd, het idee hadden we al voordat het met 3 man gecleared werd, maar dat viel toch even tegen zeg.

De eerste 2 Molten Giants waren een eitje, daarna een dubbele Firelord pull, en daar ging het al mis.

Vraag me echt af hoe die 3 gasten in hemelsnaam al die 15k HP Adds neerkregen, en waarom die healer(s) niet continu gesilenced werden enzo.

Ach ja, daarna maar SL Heroic gedaan. ;)
Die eerste 2 Molten Giants heb ik 2 weken geleden met mijn protection warrior en mijn vriendins disc/holy priest gedaan ... :P

Duurt wel ff, zeker als die knockback ook nog eens een aggro dump geeft.

De rest maar nie geprobeert :P

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Flapmo schreef op maandag 07 januari 2008 @ 09:31:
soul link soul link >:). double trouble. Dat zou imba worden hehe. Niet dat SL/SL nu al niet hard neer te krijgen is in pvp, die kunnen aardig wat hebben, vooral shadow dmg (shadow priest) is een eitje voor ze :X.
als ik een SL/SL lock zie, pak ik altijd hun pet. die banish ik, en anders dot ik hem vol.. is ie al half dood.. ik vind ze niet zo lastig als mede-warlock.. (affliction that is)

/edit

gisteren trouwens pijnlijke 1% wipe op vashj.. de adds gingen op een of andere manier niet goed neer door de 2 hunters, dus practisch groene vloer..

[ Voor 13% gewijzigd door BootVluchteling op 07-01-2008 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06:01

vhal

ಠ_ಠ

SSC wipe avondje op Hydross en Lurker na. Onze IRLeoTank lock was niet online en we hebben (vooralsnog) geen backup. Dus dan maar Karathess (of hoe die vent ook mag heten) ipv Morogrim (geen palatank online). Het ging overigens niet eens zo heel erg slecht voor een serieuze first try avondje. Het beste resultaat was 67%. Eerst hadden we het idee om de shaman neer te krijgen voor de hunter, maar de viperstings van de hunteradd nekten de healers. Dus we hebben maar gekozen om hunter als eerst te doden (wat wel goed ging) om vervolgens door te gaan naar shaman en priest.

Owja, ik had afgelopen donderdag mijn T5 schouders gekregen :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
BootVluchteling schreef op maandag 07 januari 2008 @ 09:31:
[...]

als ik een SL/SL lock zie, pak ik altijd hun pet. die banish ik, en anders dot ik hem vol.. is ie al half dood.. ik vind ze niet zo lastig als mede-warlock.. (affliction that is)
Knap, niet weten wat een SL/SL lock is en 6 minuten later heb je hun pet al gebanished

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Afgelopen weekend voor het eerst een Paladin als tank gehad. We gingen naar Steamvaults, en ik moet zeggen, een Paladin is echt fijn als tank! :D Gewoon alles AoE tanken, ik er een paar Lifeblooms op, en gaan!

Vanavond weer naar Kara. Hoop dat de Mace van Maiden dropt, die zou ik toch wel graag willen hebben. :) En ik ben benieuwd of we bij Shade of Aran kunnen komen, maar ik denk het niet gezien de tijd. Sowieso zal dat lastig worden, aangezien denk ik niet iedereen boven de 8k HP zit.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ImdaMned schreef op maandag 07 januari 2008 @ 09:59:
[...]

Knap, niet weten wat een SL/SL lock is en 6 minuten later heb je hun pet al gebanished
ik heb mn hitcap, dus ik neem aan dat dat wel invloed heeft.. en dan resist hij 1 of 2 keer.. dat is te overleven hoor.. vooral als je niet alleen loopt.. (niet bewerend dat iedereen meevecht tegen die lock..)

ikzelf heb de trinket van solarian, dus mijn pet heeft ook een sloot resistance..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
BootVluchteling schreef op maandag 07 januari 2008 @ 10:02:
[...]

ik heb mn hitcap, dus ik neem aan dat dat wel invloed heeft.. en dan resist hij 1 of 2 keer.. dat is te overleven hoor.. vooral als je niet alleen loopt.. (niet bewerend dat iedereen meevecht tegen die lock..)

ikzelf heb de trinket van solarian, dus mijn pet heeft ook een sloot resistance..
Hitcap heeft 0.0 met resistance te maken. Ondertussen mag ik hopen dat de sl/sl je al hebt volgegooid met dots en je feared etc. Ze snel banish je een felpuppy niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

sabriel schreef op maandag 07 januari 2008 @ 09:11:
[...]

Enige wat hier misschien idd interessant in is is dat je meer damage hebt gedaan, killing blows, honerable kills en minder deaths zeggen mij totaal niets over skills.

Als priest /warlock can je in bijv 10 targets een dot plaatsen, hoezee 10 HK erbij (ik ben goed denk ik dan) Als ik dan nog even een Target afmaak die nog maar 1k health over heb met SW:death heb ik ook de killing blow (nou, dan ben ik wel erg uber).

En dat terwijl 1 vs 1 ik door bijna elke class wordt neergemaaid (bij wijze van spreken dan)
Daar ben ik het helemaal mee eens.

Als lock kun je een bijvoorbeeld heel leuk trucje doen, om echt snel flinke dmg uit te delen in AV >:) . Gewoon als men elkaar bevecht(liefst dicht op elkaar), en dan maar even Seed of Corruption+ Shadowbolt casten op mensen in de group. Waarom de Shadowbolt erachter? Omdat men dan te weinig tijd heeft om SoC weg te halen.

Gisteren heb ik dit heel mooi kunnen doen in AV toen wij de Graveyards gingen aanvallen, gewoon iemand selecten, SoC+SB, en volgende target weer SoC+SB en ga zo maar door. Zo kun je ineens 20K dmg doen in ~3 seconden, als je wat gelukt hebt met de mensen erom heen. Dus achteraf had ik ruim +300K dmg gedaan, 1e in de BG qua DMG, maar minder Honorable kills en Killing blows dan anderen op die 1e plekken.
Deaths was ik rond het gemiddelde, maargoed als je dit een tijdje tegen de Alliance doet in AV, gaan ze ineens heel snel achter je aan als je weer in hun beeld verschijnt, wel grappig 5 man die alleen op jouw gaan, dan Howl of Terror en de rest van de Horde spelers om je heen maakt die wel af.

Dus eigenlijk is het dan niet skill dat ik zoveel dmg doe, is gewoon classvoordeel.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ImdaMned schreef op maandag 07 januari 2008 @ 10:05:
[...]

Hitcap heeft 0.0 met resistance te maken. Ondertussen mag ik hopen dat de sl/sl je al hebt volgegooid met dots en je feared etc. Ze snel banish je een felpuppy niet.
we hebben het niet over een 1 v 1 duel.. er lopen dus 9 mede-allies met me mee.. als hij op mij hangt, heb ik mijn felpuppy op zijn dak, en zorg ik ervoor dat hij eerder gefeared is, dan ik. desnoods met imbacoil..

we praten hier niet over een 500 resillience warlock ofzo, maar gewoon de warlock-nextdoor.. ik heb wel redelijk ok-gear, en vaak win ik het ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

BootVluchteling schreef op maandag 07 januari 2008 @ 09:31:
[...]

/edit

gisteren trouwens pijnlijke 1% wipe op vashj.. de adds gingen op een of andere manier niet goed neer door de 2 hunters, dus practisch groene vloer..
Zaterdag ook paar mooie gevechten tegen een Pally en andere destrolock gehad in de Arena. Ik spel samen met een druid. 7 keer gevochten 5 lange gevechten 2 korte.

Onze tactic was simpel, druid houdt warlock bezig en ik dot zijn pet, terwijl die andere lock dat ook met mijn pet deed. De paladin was van mijzelf, en 2 keer heb ik hem snel neer kunnen nuken omdat ik dots en SB+Instant SB + Shadowburn snel kon doen voordat hij hij bij zijn bubble spel kon kommen :D De 5 andere keren heb ik hem gefeard en dan instant dots+mana draim, omdat Pally oom=dooie pally. De warlock en pally waren wel goed, warlock was denk ik SL/SL of destro, en pally wist ook wat hij deed, maar druid kon de lock goed bezig houden en als het moest kon ik wel even met de lock helpen. Wel leuk om als PvE specced/geared lock en druid PvP specced warlock en pally te verslaan, want de look liep rond met Season 2 gear en de pally had ook wel paar goede PvP items.

[ Voor 6% gewijzigd door Darkasantion op 07-01-2008 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Phyc schreef op zondag 06 januari 2008 @ 19:08:
Dag heren,

Dag Phy :)
KR heb ik ook nog lang ingezetten sinds de CB2004 , met ameno en talon en die zut ^^
Deed alleen niet aan raiden

Heb nu een elemental shammy op Darksorrow , pvpeej ftw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
BootVluchteling schreef op maandag 07 januari 2008 @ 10:17:
[...]

we hebben het niet over een 1 v 1 duel.. er lopen dus 9 mede-allies met me mee.. als hij op mij hangt, heb ik mijn felpuppy op zijn dak, en zorg ik ervoor dat hij eerder gefeared is, dan ik. desnoods met imbacoil..

we praten hier niet over een 500 resillience warlock ofzo, maar gewoon de warlock-nextdoor.. ik heb wel redelijk ok-gear, en vaak win ik het ook..
Ok duidelijk, maar als het groepje vs groepje is hou ik liever mijn felpuppy bij me om dots die op me gecast worden te dispellen : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effie na een jaartje terug WoW geinstalleerd. Nu zag ik dat leveling sneller is gemaakt maar nu vraag ik mij af hoeveel sneller dat dan is?
Er werden ook aanpassingen gedaan voor solo play. Welke zijn dat concreet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
kRyPtO schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 18:00:
Volgens mij zeur jij nu ;P iig tis gewoon zo dat het gebeurt of het nou met mijn class's gebeurt of niet maakt me niks uit het is gewoon de waarheid en ik zeur er niet over het gebeurt alleen. Mensen zeuren op de wow forums dat hun class gebuffed moet worden omdat ze er 90% van de keren zelf niet mee kunnen spelen. Door al dat gewhine doet blizz dat, gaan andere weer whinen worden ze weer generfed. Ik speel dit spel al vanaf beta en vanaf beta gaat het al zo dus das echt geen 'QQ' meer.
'Toevallig' speel ik ook sinds beta, en het is volslagen onzin dat ze een class enorm buffen en dan opeens helemaal onderuit halen zoals jij beweert. Natuurlijk wordt er continue geherbalanceerd, maar het is onzin dat classes compleet generfed worden.
Voorbeelden die jij erbij haalt zijn retard, elke class heeft anticlass, en healers hebben op 70 er niks meer mee te maken, die kunnen alleen maar healen(op 60 kon je nog proberen ze te outlasten maar dat gaat niet meer). Kijk maar naar de 3vs3 finals CGS tournament. Belangrijkste waren de setups en had het niks met de "OP"ness van lock te maken de skills van alle teams waren bijna gelijk.
Maar dat neemt nog niet weg dat elke class van andere kan winnen.
Je spreekt jezelf tegen. Elke class heeft een anticlass, maar elke class kan van een andere class winnen? Als bijvoorbeeld frost-mage ga je niet van een lock winnen tenzij hij d'r niks van snapt of je echt veel betere gear hebt. Daar is ook niks mis mee, WoW is niet rond 1v1 gebalanceerd, warlocks hebben de grootste moeite met rogues en warriors.
Neem warrior in arena bijv. als andere team een mage heeft en hem chainsheeped kan hij er niks aan doen maar doet ie gewoon niet mee simpel. Maar een rogue killed ie bijv easy. Een rogue cc'd een lock weer easy etc etc.
Chainsheepen? 1e cast: trinket. 2e cast: 5 sec duration. 3e cast: 2.5 sec duration. Om het nog maar niet te hebben over teams met een dispeller. Je kunt niemand chainsheepen tenzij je mensen in de arena hebt die die trinket niet de 2800 honour waard vonden.

Je bewering dat Blizzard een class OP laat zijn en dan compleet nerfed is gewoon compleet loos. Dat is nog nooit gebeurt. Mensen janken tegenwoordig alleen nogal veel omdat ze in Arena's classes niet meer kunnen ontlopen zoals ze dat in de BGs konden.
Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 16:03:
Maar waar het mij eigenlijk om ging, was dat de stats beter waren. Hij zal vast wel goed zijn hoor, daar niet van. Anders heb je geen vengeful maces, maar ik vond het gewoon erg leuk dat ik eerst in principe voor noob uitgemaakt wordt, en achteraf blijkt dat ik het beter heb gedaan in die bg.
Zoals ik al zei: die gozer was een loser, pubertje die zichzelf de bom vindt omdat 'ie iemand met mindere gear af kan zeiken. Maar BG stats zeggen 0.0 over hoe goed iemand gespeeld heeft in de BG.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 11:05:
Effie na een jaartje terug WoW geinstalleerd. Nu zag ik dat leveling sneller is gemaakt maar nu vraag ik mij af hoeveel sneller dat dan is?
De hoeveelheid xp die je nodig hebt per level is tussen lvl 20 en lvl 60 verkleind, tussen lvl 30 en lvl 60 zijn de quests makkelijker, en veel elites zijn non elite geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 11:05:
Nog een ressurection scroll nodig? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Lief dagboek,

Dit weekend helaas weinig tijd gehad om te spelen. Dus maar tot lvl 53 gekomen met mijn priest (vrijdag was ik nog lvl 49) :P. Deze laatste levels gaan echt stukken sneller. Aan het eind van deze week zit ik wel in Outland :). Op het moment zit ik op 3 dagen en 20 uur /played, echt niet normaal meer hoe hard het wel niet gaat, op mijn mage zat ik al op 7 dagen rond dit level.

Ik kreeg gistermiddag nog een whisper van een hunter of ik zin had om mee te gaan naar BRD als healer. Hoe meer training in het healen hoe beter dacht ik, dus ik accepteerde. Het ging nog aardig goed, totdat er een patrol en 2 groepen tegelijk gepulled werden (toch iets teveel van het goede voor een shadow priest).
Op een gegeven moment ging het weer over in een run waarin iedereen weer commentaar had op elkaar. Er dropte een blauw mail item waarop de hunter en een retri paladin needen. Hunter natuurlijk helemaal over zeik, omdat dat "duidelijk" een hunter item is (agi, int, sta en mana per sec).
Ook erg frustrerend om een tank te hebben die geen aggro kan houden. Waardoor ik als healer elke keer aangevallen werd. En ik was niet eens mijn greater heals aan het spammen. Gewoon renew omhoog houden en als hij op de helft zit een greater heal 1.
Als ik zelf aan het tanken ben dan houd ik altijd mijn healer in de gaten, want als die dood is, is het bijna altijd een wipe. Na een paar keer de tank daarop geattendeerd te hebben, vond ik het wel weer genoeg geweest. Dus maar gestoned en uitgelogd.

Healen is wel iets dat me goed ligt. Geweldig om aan het einde van een moeilijke groep iedereen nog levend te hebben. Ik ga zeker voor een healing build als ik 70 ben :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerry schreef op maandag 07 januari 2008 @ 11:27:
Healen is wel iets dat me goed ligt. Geweldig om aan het einde van een moeilijke groep iedereen nog levend te hebben. Ik ga zeker voor een healing build als ik 70 ben :).
Het allerleukste is als het gevecht echt vol-ko-men chaos is en je aan het einde toch nog iedereen levend hebt, dat geeft pas voldoening. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
Liefste Dagboek,

Ben sinds de kerst aan het levelen geslagen en het raiden eventjes links laten liggen.
Heb me volledig gegooid op de warrior en besloten deze te gaan levelen.
Ik heb sinds de eerste talentpoints gekozen om vooral protection te gaan wat natuurlijk het questen een beetje vertraagt maar best leuk is in instances.
Gisteren eindelijk lvl 62 bereikt en men BS op 325 gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Vind het best irritant dat clearcast zo laat procced. Tegen die tijd is meestal mijn volgende icebolt alweer onderweg.
Is hier niets aan te doen? (wellicht een CC-mod?).

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

RaDKiLL schreef op maandag 07 januari 2008 @ 11:42:
Vind het best irritant dat clearcast zo laat procced. Tegen die tijd is meestal mijn volgende icebolt alweer onderweg.
Is hier niets aan te doen? (wellicht een CC-mod?).
Lijkt me sterk dat je daar iets aan kan doen, zou jou een oneerlijk voordeel geven tegenover je tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Kan me haast niet voorstellen dat men hier nooit iets voor heeft gevonden. Nu moet ik altijd mijn icebolt cancellen en alsnog AM casten.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 11:31:
[...]

Het allerleukste is als het gevecht echt vol-ko-men chaos is en je aan het einde toch nog iedereen levend hebt, dat geeft pas voldoening. :)
tanks en healers moeten in als ze een beetje willen trainen zoveel mogelijk pickup groeps doen ;)
Tis gewoon leuk als je het gevoel hebt dat je in je 1tje de hele zooi kan redden en bij elkaar houden.
Af en toe moet ik wel eerlijk zeggen dat ik er depri van word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik heb mijn Rogue maar weer eens van stal gehaald. Alleen ik zit er zwaar over te denken om hem te respeccen naar een andere build. Ik zit nu op een multilate build. En wil eigenlijk naar een Swords build om de laatste 4 lvl,s vol te maken. Want met daggers is wel leuker spelen, maar voor het levellen is het eigenlijk te traag. Dus iemand nog suggesties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik vind het leuker als ik (healer) en de tank de enige zijn die nog leven :P
RaDKiLL schreef op maandag 07 januari 2008 @ 11:57:
Kan me haast niet voorstellen dat men hier nooit iets voor heeft gevonden. Nu moet ik altijd mijn icebolt cancellen en alsnog AM casten.
En dus? Je cast frostbolts back-to-back, natuurlijk moet je een cast cancellen als je CC krijgt. Misschien een stopcasting / AM macro maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

[...]
Dat bedoelde ik, maar verwoordde het verkeerd ;).
MantaMania schreef op maandag 07 januari 2008 @ 12:01:
[...]
tanks en healers moeten in als ze een beetje willen trainen zoveel mogelijk pickup groeps doen ;)
Tis gewoon leuk als je het gevoel hebt dat je in je 1tje de hele zooi kan redden en bij elkaar houden.
Klopt. Echt leuk als je nog net voordat je oom gaat nog even dat laatste beetje healing eruit kan persen.
Met pug's is het vaak dat je de hele party moet healen: "Skull, wasda?". Daardoor moet je meer opletten dat je niet te grote heals gebruikt (Shit, waar is mijn fade knop!), maar ook weer niet te kleine (dead party member). Het wordt pas echt leuk met groepen met mensen uit de guild (maar dan heb je wel weer dat je af en toe weinig te doen hebt, omdat iedereen zulke goede gear heeft :P).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

[...]

Mijn ervaring is wat anders: vervelend als iemand in zijn eentje constant de zooi kan wipen........ :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Jerry schreef op maandag 07 januari 2008 @ 12:10:
Klopt. Echt leuk als je nog net voordat je oom gaat nog even dat laatste beetje healing eruit kan persen.
Met pug's is het vaak dat je de hele party moet healen: "Skull, wasda?". Daardoor moet je meer opletten dat je niet te grote heals gebruikt (Shit, waar is mijn fade knop!), maar ook weer niet te kleine (dead party member). Het wordt pas echt leuk met groepen met mensen uit de guild (maar dan heb je wel weer dat je af en toe weinig te doen hebt, omdat iedereen zulke goede gear heeft :P).
Mwoa. Als je mensen koste wat 't kost up houdt dan leren ze nooit wat aggro is. Als een mage vol plezier ende joleit z'n eigen sheep gaat nuken met pyroblast ofzo mag 'ie 'em zelf tanken. You spank it, you tank it. Doodgaan kan heel opvoedkundig verantwoord zijn :)

En als het dan zo'n "lolz, I'm all red!" type is, weet je meteen dat je beter een ander kunt zoeken :)
DizzyWeb schreef op maandag 07 januari 2008 @ 12:12:
Mijn ervaring is wat anders: vervelend als iemand in zijn eentje constant de zooi kan wipen........ :(
Heh, ja. Types die gewoon compleet hun eigen gang gaan. Je zo toch verwachten dat mensen na een paar keer verteld te zijn dat ze het pullen aan de tank over moeten laten de hint snappen en niet op eigen houtje tegelijk met de tank een compleet andere group pullen. Maarja. Het blijft WoW, en WoW is alles behalve retard-free.

[ Voor 21% gewijzigd door Hydra op 07-01-2008 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ik moet zeggen dat healen mij tot nu toe ook nogsteeds prima bevalt, wat ik alleen wel behoorlijk irritant vind, als anderen mij gaan vertellen hoe ik moet healen, zonder echt nuttige tips te geven.

Zo had ik dit weekend nog een leuke, een level 68 Feral Druid vond dat ik meer HT moest gebruiken "want dat was de beste healing spell" en mijn gear was slecht (1173 +healing atm), want "hij had in Feral zelfs al 600 +healing"... Zucht.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 12:06:
Zo ik heb mijn Rogue maar weer eens van stal gehaald. Alleen ik zit er zwaar over te denken om hem te respeccen naar een andere build. Ik zit nu op een multilate build. En wil eigenlijk naar een Swords build om de laatste 4 lvl,s vol te maken. Want met daggers is wel leuker spelen, maar voor het levellen is het eigenlijk te traag. Dus iemand nog suggesties :)
Zoek mijn rogue even op in de Armory en neem die build om te levelen. Je kan natuurlijk het e.e.a tweaken eraan naar eigen smaak. Mijn build is een pure raid dps build, maar zeer zeker goed om te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
OkkE schreef op maandag 07 januari 2008 @ 12:40:
Ik moet zeggen dat healen mij tot nu toe ook nogsteeds prima bevalt, wat ik alleen wel behoorlijk irritant vind, als anderen mij gaan vertellen hoe ik moet healen, zonder echt nuttige tips te geven.

Zo had ik dit weekend nog een leuke, een level 68 Feral Druid vond dat ik meer HT moest gebruiken "want dat was de beste healing spell" en mijn gear was slecht (1173 +healing atm), want "hij had in Feral zelfs al 600 +healing"... Zucht.
Pff. Lifebloom > all. Simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]

Niet mee eens. Mijn Feral druid is nu zover dat ik heroics moet doen. Heb het geprobeerd hoor met enkele PUG's, maar tis echt te triest voor woorden. Dat wil ik niet tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Laatst online: 14-09 18:46
OkkE schreef op maandag 07 januari 2008 @ 12:40:

Die mensen komen er meestal snel genoeg achter zodra ze 70 zijn ;) Zo niet, dan help je ze een handje :+

Laatst trouwens ook een leuk momentje gehad, ik sta op m'n level 30 Rogue te vissen in SW Canals, komt er een level 11 Warrior naast me staan:
Ik: *Vis vis*
Hij: noob
Hij: *rent weg*
Ik whisper: Not impressed
Hij: Komt terug met een hengel op z'n rug, is een tijdje stil en vraagt dan: 'how do I fish?'
Ik: 'Who's the noob now?'
Hij: 'sorry' en daarna ook niet meer weer gezien

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Hydra schreef op maandag 07 januari 2008 @ 12:50:
[...]

Pff. Lifebloom > all. Simpel.
Het is gewoon een super spell. Nu helemaal, met die Rolling Lifebloom bug, maar zelfs zonder issie prima. Gewoon 3x Lifebloom, en achterover leunen. :D
UTwizard schreef op maandag 07 januari 2008 @ 12:53:
[...]

Die mensen komen er meestal snel genoeg achter zodra ze 70 zijn ;) Zo niet, dan help je ze een handje :+

Laatst trouwens ook een leuk momentje gehad, ik sta op m'n level 30 Rogue te vissen in SW Canals, komt er een level 11 Warrior naast me staan:
Ik: *Vis vis*
Hij: noob
Hij: *rent weg*
Ik whisper: Not impressed
Hij: Komt terug met een hengel op z'n rug, is een tijdje stil en vraagt dan: 'how do I fish?'
Ik: 'Who's the noob now?'
Hij: 'sorry' en daarna ook niet meer weer gezien

:')
LOL. Dat soort acties snap ik ook niet helemaal.

We hadden dit weekend nog een leuke in guildchat:

X: Who wants to boost me in SM?
Ik: Sorry, I cant.
X: I ask who can, not who cant/wont!
X: Who can boost me?
...
X: Who can boost me?
Y: You dont have to ask so many times
X: But noone reads /g
Ik: Yes we do. But no one wants to boost you! And since you dont want us to say anything unless we want to boost, no one awnsers!
X leaves guild of het was "X has been kicked".

Ben blij dat ie uit de guild is. Zulke mensen (kindjes) heb je niets aan. Hij deed ook al vaker irritant en lastig; stomme vragen stellen over de guild regels, etc. Blergh.

[ Voor 71% gewijzigd door OkkE op 07-01-2008 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fratti schreef op maandag 07 januari 2008 @ 12:41:
[...]

Zoek mijn rogue even op in de Armory en neem die build om te levelen. Je kan natuurlijk het e.e.a tweaken eraan naar eigen smaak. Mijn build is een pure raid dps build, maar zeer zeker goed om te levelen.
Nou, dat zal ik zeker even doen, alleen ik doe dat thuis wel even want die verbinding hier op mijn werk is te traag voor The Armory. In ieder geval bedankt voor de tip. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:43
OkkE schreef op maandag 07 januari 2008 @ 12:53:
[...]

Ben blij dat ie uit de guild is. Zulke mensen (kindjes) heb je niets aan. Hij deed ook al vaker irritant en lastig; stomme vragen stellen over de guild regels, etc. Blergh.
Hebben jullie geen strikte regelingen voor het inviten van mensen in de guild? Met trial-periodes en dergelijken? Dan kan je de grootste prutsers eruit halen en dit soort dingen voorkomen.
(tenminste,zo deden we dat back in the days met Everquest, geen idee of dit ook een gewoonte is in wow? )

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om nog even verder te gaan over de on-balans in dit spel op het gebied van PvP

Check deze grafieken maar eens: http://elitistjerks.com/f...relative_class_abundance/

Sommige classes zijn gewoon koning in bepaalde brackets, voor 2v2 is dit: Resto-Druid + warlock of warrior bv. Als je dan weer naar 5v5 kijkt dan is de druid juist weer onder-vertegenwoordigt en zie je juist weer de Disc-priest de toon aangeven.

In pvp moet je gewoon eerst goed gear hebben, vervolgens de juiste spec nemen en vervolgens de juiste team-partners kiezen, om in arena een kans te maken. Maar als je op lvl 1 de fout in bent gegaan met het kiezen van de class... tja daar zou blizzard wat aan kunnen doen, meer balans aanbrengen iig. (vooral de shamans zijn gescrewed op het moment, alleen Ele is gewild voor 5v5)

Erg gebalanceerd kan ik het niet noemen, op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Kaap schreef op maandag 07 januari 2008 @ 12:51:
[...]

Niet mee eens. Mijn Feral druid is nu zover dat ik heroics moet doen. Heb het geprobeerd hoor met enkele PUG's, maar tis echt te triest voor woorden. Dat wil ik niet tanken.
toch is dat in mijn ogen de beste oefening, en een goeie tank of healer kan de party maken of kraken. Uiteraard met 4 complete noobs kan je het wel vergeten maar vaak kunnen ze wel wat.
Als je echt net toe bent aan heroics en je gear is nog niet echt optimaal dat heb je wel iets betere party members nodig uiteraard.
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:09:
Om nog even verder te gaan over de on-balans in dit spel op het gebied van PvP

Check deze grafieken maar eens: http://elitistjerks.com/f...relative_class_abundance/

Sommige classes zijn gewoon koning in bepaalde brackets, voor 2v2 is dit: Resto-Druid + warlock of warrior bv. Als je dan weer naar 5v5 kijkt dan is de druid juist weer onder-vertegenwoordigt en zie je juist weer de Disc-priest de toon aangeven.

In pvp moet je gewoon eerst goed gear hebben, vervolgens de juiste spec nemen en vervolgens de juiste team-partners kiezen, om in arena een kans te maken. Maar als je op lvl 1 de fout in bent gegaan met het kiezen van de class... tja daar zou blizzard wat aan kunnen doen, meer balans aanbrengen iig. (vooral de shamans zijn gescrewed op het moment, alleen Ele is gewild voor 5v5)

Erg gebalanceerd kan ik het niet noemen, op het moment.
beetje gezeur natuurlijk imo kan iedere class flink hoog komen in de top 10 komen alle soorten voor en dan nog als jij echt nr1 wilt worden in arena dan vind je het ook niet erg om een char te levelen. Doe je net zo als 95% van de mensen gewoon wat pvp kan je gewoon flink hoog komen.

[ Voor 51% gewijzigd door MantaMania op 07-01-2008 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pingkiller schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:05:
[...]
geen idee of dit ook een gewoonte is in wow? )
De serieuzere guilds werken inderdaad zo om precies die reden. Er zijn echter ook zat guilds die puur kijken naar gear of überhaupt nergens naar, die moet je dus mijden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkasantion schreef op maandag 07 januari 2008 @ 10:19:
[...]

Zaterdag ook paar mooie gevechten tegen een Pally en andere destrolock gehad in de Arena. Ik spel samen met een druid. 7 keer gevochten 5 lange gevechten 2 korte.

Onze tactic was simpel, druid houdt warlock bezig en ik dot zijn pet, terwijl die andere lock dat ook met mijn pet deed. De paladin was van mijzelf, en 2 keer heb ik hem snel neer kunnen nuken omdat ik dots en SB+Instant SB + Shadowburn snel kon doen voordat hij hij bij zijn bubble spel kon kommen :D De 5 andere keren heb ik hem gefeard en dan instant dots+mana draim, omdat Pally oom=dooie pally.
In 2vs2 is een paladin de slechtste healer die je kan hebben met erg veel combinaties die hem heel eenvoudig uit kunnen schakelen. Ik heb op m’n paladin >430 resiliance, dit zorgt ervoor dat je mij niet zo snel neernuked maar het helpt me nauwelijks om m’n arena partner in leven te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vind jij hoog Mantamania? 2000 rating is best goed, en is door iedereen te halen. Als je het over 2300+ hebt dan is het toch een heel ander verhaal. Dan is het echt een kwestie van de beste class/specc/gear/group combinatie. In de lagere regionen kun je altijd compenseren met skill, des te hoger je komt des te minder dat skill het verschil gaat maken.

PS: En gewoon ff een nieuwe char levelen omdat X class het beste is mag niet de oplossing zijn en is ook geen oplossing voor een doorsnee speler (met weinig tijd)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2008 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Hydra schreef op maandag 07 januari 2008 @ 12:38:
[...]

Mwoa. Als je mensen koste wat 't kost up houdt dan leren ze nooit wat aggro is. Als een mage vol plezier ende joleit z'n eigen sheep gaat nuken met pyroblast ofzo mag 'ie 'em zelf tanken. You spank it, you tank it. Doodgaan kan heel opvoedkundig verantwoord zijn :)

En als het dan zo'n "lolz, I'm all red!" type is, weet je meteen dat je beter een ander kunt zoeken :)

[...]

Heh, ja. Types die gewoon compleet hun eigen gang gaan. Je zo toch verwachten dat mensen na een paar keer verteld te zijn dat ze het pullen aan de tank over moeten laten de hint snappen en niet op eigen houtje tegelijk met de tank een compleet andere group pullen. Maarja. Het blijft WoW, en WoW is alles behalve retard-free.
Ik gooi meestal alleen maar een renew op dat soort mensen en als ze dan door blijven nuken is het voor mij ook over. Dus ik houd ze niet koste wat het kost up. Dat bewaar ik wel voor de tank ;).

Er zat ook een mage in onze groep naar BRD. Erg irritant is het om hem elke keer te vragen om een int buff en dan (de eerste keer dat ik het vroeg) nog reageren met: "Does it work on other people as well?!?" 8)7 8)7 Aaargh!
Van sommige mensen vraag ik me wel eens af hoe ze ooit zo hoog gelevelt zijn.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op maandag 07 januari 2008 @ 12:38:
[...]

Tuuk, maar da's alleen bij chronisch aggro pullende eikels. Een keertje kan natuurlijk gebeuren. :)
WoW, en WoW is alles behalve retard-free.
*denkt terug aan de level 22 rogue met 2x een 2.50 speed zwaard in z'n handen die het keer op keer presteerde om door een level 21 mob afgemaakt te worden in Lakeshire gister*

Gelukkig leer je wel steeds sneller de mensen kennen die echt geen idee hebben én ook geen zin hebben om wat tips en wijze raad aan te nemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Jerry schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:21:
[...]

Ik gooi meestal alleen maar een renew op dat soort mensen en als ze dan door blijven nuken is het voor mij ook over. Dus ik houd ze niet koste wat het kost up. Dat bewaar ik wel voor de tank ;).

Er zat ook een mage in onze groep naar BRD. Erg irritant is het om hem elke keer te vragen om een int buff en dan nog reageren met: "Does it work on other people as well?!?" 8)7 8)7 Aaargh!
Van sommige mensen vraag ik me wel eens af hoe ze ooit zo hoog gelevelt zijn.
Zoals bijna iedereen levelt tegenwoordig: solo, enkel en alleen solo quests en grinden. Geen enkele nieuweling haalt 70 tegenwoordig met ook maar enige groep ervaring. Te droevig voor woorden dat je op 70 mensen moet gaan uitleggen wat marken betekent, wat buffs zijn en wat crowdcontrol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang doen jullie tegenwoordig over Kara? Vorige week deden we er 2,5 uur over, dat inclusief een wipe op Aran en niet eens met onze top dps. Snelle manier om wat cash en badges te scoren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:19:
Wat vind jij hoog Mantamania? 2000 rating is best goed, en is door iedereen te halen. Als je het over 2300+ hebt dan is het toch een heel ander verhaal. Dan is het echt een kwestie van de beste class/specc/gear/group combinatie. In de lagere regionen kun je altijd compenseren met skill, des te hoger je komt des te minder dat skill het verschil gaat maken.

PS: En gewoon ff een nieuwe char levelen omdat X class het beste is mag niet de oplossing zijn en is ook geen oplossing voor een doorsnee speler (met weinig tijd)
als je een doorsnee speler bent met weinig tijd ben ik ook niet dat je in de hoge regionen komt. En uiteraard is het geen standaard oplossing maar je bent dan ook geen standaard speler imo.
Daarbij denk ik nog steeds dat het voor iedereen mogelijk is om de top te halen met welke char dan ook, uiteraard met je wel een beetje fatsoenlijke samenstelling hebben. Iedere class heeft zijn sterke punten dus ja dat is nou eenmaal zo.
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:29:
Hoe lang doen jullie tegenwoordig over Kara? Vorige week deden we er 2,5 uur over, dat inclusief een wipe op Aran en niet eens met onze top dps. Snelle manier om wat cash en badges te scoren :D
en doe je dan alles of skip je een deel?? ik vind 2.5 uur wel extreem snel als je alles kilt.

[ Voor 16% gewijzigd door MantaMania op 07-01-2008 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:09:
In pvp moet je gewoon eerst goed gear hebben, vervolgens de juiste spec nemen en vervolgens de juiste team-partners kiezen, om in arena een kans te maken.
Definieer een 'kans' maken? Je kunt met elke combinatie 1800 punten halen, veel lol hebben en flink arena punten binnenharken. Als je de 1800 niet kunt halen heb je te slechte gear/skills. Natuurlijk zijn bepaalde class combinaties sterker, zul je altijd houden ook.
Je zult altijd bepaalde combinaties hebben die beter werken. Kun je wel druids compleet kapot nerfen, maar dan zijn priests + rogues opeens heer en meester. Balance is fine, iedereen kan in ieder geval tot 1800 komen ongeacht setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 18:25
daroy schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 11:50:
Gisteren ff gespeeld met een Mage maar vond de eerste 10 levels toch vrij saai. Blijkbaar is een caster toch niet mijn ding. Na het weekend maar eens een Rogue proberen. Ik ben nu al wat aan het lezen op wowwiki ed en dat bevalt me wel. Eens kijken hoe dat in het spel gaat uitpakken.
Tja, het is soms wat zoeken naar de juiste class. Bedenk wel dat de meeste classes pas hun echte potentieel laten zien na level 20, als je al wat talents hebt.

Ik heb zo bakken lol met m'n Frost Mage in PvE, in tegenstelling tot wat sommigen denken heeft die best wel wat survivability, zeker als je eenmaal Frostbite en Ice Shards hebt komen veel mobs niet eens tot bij je. Nog eens tien levels verder en met wat damage gear zie je ook mooie hoge getalletjes voorbij vliegen op je Frostbolts :-).

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

[...]

In 2vs2 is een paladin de slechtste healer die je kan hebben met erg veel combinaties die hem heel eenvoudig uit kunnen schakelen. Ik heb op m’n paladin >430 resiliance, dit zorgt ervoor dat je mij niet zo snel neernuked maar het helpt me nauwelijks om m’n arena partner in leven te houden.
Ik kom hem wel nuken omdat ik paar leuke procs had tijdens het begin van het gevecht, anders fear ik hem+dots en mana drain, zodat hij wel moet bubbelen en healen zodra hij kan. Dit doe ik omdat ik dankzij eigen pally en WoWwiki leeswerk geleerd heb dat een Pally in oom eigenlijk niks kan doen, dus zodra ik niet kan instant nuke kan doen, ga ik voor uitdhoudingsvermogen in mana, en qua mana win ik dan, want ik kan altijd wel ergens mana vandaan toveren ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:29:
Dat vind ik persoonlijk wel heel snel...Wij halen het denk ik net in een uurtje of 4 dat we ook echt een full clear hebben. Vorige week was het alleen jammer dat we een rare tank hadden en dat hij Netherspite niet helemaal begreep en dat we daarom 3 x wipete. Voor de rest 1 x een wipe op Prince maar dat was gewoon pech met de infernals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

DizzyWeb schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:27:
[...]

Zoals bijna iedereen levelt tegenwoordig: solo, enkel en alleen solo quests en grinden. Geen enkele nieuweling haalt 70 tegenwoordig met ook maar enige groep ervaring. Te droevig voor woorden dat je op 70 mensen moet gaan uitleggen wat marken betekent, wat buffs zijn en wat crowdcontrol is.
Klopt, dat is wel jammer. En zeker nu ze (bijna) alle elites hebben veranderd naar normale mobs.

Of laatst op mijn mage:
Ik buff voor de lol wel eens wat mensen die ik tegenkom, zo ook deze en toen kwam deze whisper:
random: "Gief frost armor"
ik: "Only castable on myself"
random: "No, I got 70 mage"
ik: "lol"
random: "Come on"
ik: "Why don't you get your mage and buff your alt?" (:D :+)
random: "Stfu"
random ignores you.

Altijd leuk die mensen die zeggen dat ze verstand hebben van alle classes, want ze hebben zelf ook allemaal die class op lvl 70 |:(.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerry schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:42:
[...]

Klopt, dat is wel jammer. En zeker nu ze (bijna) alle elites hebben veranderd naar normale mobs.

Of laatst op mijn mage:
Ik buff voor de lol wel eens wat mensen die ik tegenkom, zo ook deze en toen kwam deze whisper:
random ignores you.

Altijd leuk die mensen die zeggen dat ze verstand hebben van alle classes, want ze hebben zelf ook allemaal die class op lvl 70 |:(.
Lol zoiets is dan weer grappig :D maar inderdaad om op jouw punt in te gaan, het is jammer dat mensen tegenwoordig gewoon naar 70 rushen en dan totaal niks van hun class afweten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben sinds enige dagen Level 70 met mn Rogue en gisteravond eens AV gedaan voor wat honor.

Kom ik zo'n grote koe tegen en kill hem met geluk btw!. en mn maatje kijkt en dacht wtf, een female gnome met 2 daggertjes die zo'n grote neerhaald. echt fun. Moet zeggen dat ik normaal niet pvp maar dit wordt toch wel leuk. Maar moet nog zoveel leren op pvp gebied. want veel maaien me zo neer zonder enige probleem :(

Over dat vissen. Tja was ook mn fishing aan het levelen in booty bay komt er een allie aan en zegt tegen me huhu beetje laag gebied voor je niet :D Hij had niet in de gate dat ik gewoon aan het levelen was, meer niet...

Sommige |:(

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2008 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Jerry schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:42:
[...]

Of laatst op mijn mage:
random ignores you.

haha ... zogenaamd een lvl 70 ja :P

Zo heb ik met mijn mage ook wel eens lol. Van het weekend nog als laatste een party gejoined voor Auchenai Crypts. (Wat een horror instance btw). Gelijk werd er in de party gevraagd wie er nog water nodig had want dat zou een van hen wel meebrengen 8)7

Ik gezegd dat ik wel voor het water zou zorgen (lvl 70 met Refreshment Table). Eenmaal aan het begin begin ik te casten. Begint er eentje te lachen en vraagt wat ik aan het doen ben. "I'm making your Soulstones .... "

En daarna niet op het tafeltje klikken zodat ze te vreten krijgen of wel klikken en niet zien wat ze krijgen en alsnog om water vragen .... *sigh*

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

[...]

Hebben jullie geen strikte regelingen voor het inviten van mensen in de guild? Met trial-periodes en dergelijken? Dan kan je de grootste prutsers eruit halen en dit soort dingen voorkomen.
(tenminste,zo deden we dat back in the days met Everquest, geen idee of dit ook een gewoonte is in wow? )
Nieuwe members moeten level 40 zijn, of iemand moet je kennen, dan kan je soms eerder joinen. Verder krijg je wel een soort van Trail, maar dat is niet veel meer als een tekstje en wat rechten op de guildbank, verder ben je gelijk.

We zijn dan ook een casual guild, waarbij het vooral om plezier gaat. En zijn een paar maanden geleden begonnen aan eens wat Kara, dat verloopt wel lekker. Voor de kerst-break hadden we net the Curator neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

LOL. Eigenlijk zijn dat soort dingen gewoon triest. Dat spelers tegenwoordig andere classes niet kennen.

Zo werd een level 68 guildie van me uit een PUG gekicked omdat ie geen Ritual of Refreshments "wilde" maken....

[ Voor 16% gewijzigd door OkkE op 07-01-2008 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:54:
[...]

LOL. Eigenlijk zijn dat soort dingen gewoon triest. Dat spelers tegenwoordig andere classes niet kennen.

Zo werd een level 68 guildie van me uit een PUG gekicked omdat ie geen Ritual of Refreshments "wilde" maken....
Is gewoon te erg ;(

Ik weet ook niet alles van andere classes af, maar wel wat ze wel en niet kunnen etc. zeker als je 70 bent moet je toch wel het een en ander weten, zoniet. Time to download a other game _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

[...]

Wij hebben dat nog steeds in de Guild. Al hebben wij er nu een 13 jarige (B) welke in zijn Trial best goed bezig was. Hij vroeg af en toe wel eens wat maar niet iritant. Was samen met zijn maatje (M) in de guild gekomen. Nu zijn ze dus allebei member en waar M zijn class redelijk begrijpt en zeker bereid is om te leren, is B nu steeds de Guildchat aan het spammen met vragen waarvan je het antwoord binnen 3 seconden op internet kunt vinden. En dat niet 1x, nee, minimaal 2x per 10 regels guildchat. We kicken hem er alleen niet uit omdat dan zijn maatje ook weggaat en die willen we juist houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Laatst online: 13-01-2021
Jerry schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:21:
[...]
Nadeel van deze actie is dat jij ondertussen 2de op de agro-list staat van die mob door jouw renew.
Als die persoon dood is komt hij geheid voor jouw (of het moet de maintarget zijn geweest maar de warrior verloor hem door te weinig TPS)

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ik merk dat er ook heel weinig spelers de tijd nemen om naast WoW ook op internet te kijken. Ook een aantal in de guild bij mij, die spelen het spel en thats it. Nu snap ik dat niet iedereen de soort baan heeft om 8uur per dag op GoT rond te hangen (;)) maar ik ben bijvoorbeeld wel benieuwd hoe een Mage aan zo'n Refresh Table komt, dus zoek ik dat op. Of wat AoE tanking is, etc. Ik lees regelmatig op Wowhead, Wowwiki en hier, vooral ook over wat andere denken.

Bijvoorbeeld mensen die vragen "Wat is de beste build?", ehh ja wat wil je doen? Wat vind je fijn spelen? Etc. Maar nee, "zo lastig moet het niet zijn, gewoon de beste build".... errmm. Of pas een Mage die zei dat "Fire altijd de beste spec is, want die heeft de hoogste damage". Ik ga er niet eens meer tegen in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:41:
[...]

Dat vind ik persoonlijk wel heel snel...Wij halen het denk ik net in een uurtje of 4 dat we ook echt een full clear hebben. Vorige week was het alleen jammer dat we een rare tank hadden en dat hij Netherspite niet helemaal begreep en dat we daarom 3 x wipete. Voor de rest 1 x een wipe op Prince maar dat was gewoon pech met de infernals.
Ik heb vorige week ook een full clear gedaan in 2.5 uur, maar denk dat de gear van mijn groep beter was, gemiddeld was het toch tier5 en de tank was full tier 6.

Dan is het haalbaar , je moet ook wel beetje door pullen dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Of je hebt van die leuke hunters in je party die leuk doornuken en als die mob tegen hen aan gaat staan meppen ze fijn Feign Death doen waardoor jij als healer, indien je tussen de ranged staat, gelijk een flinke hoek krijgt.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:05:
Ik merk dat er ook heel weinig spelers de tijd nemen om naast WoW ook op internet te kijken. Ook een aantal in de guild bij mij, die spelen het spel en thats it. Nu snap ik dat niet iedereen de soort baan heeft om 8uur per dag op GoT rond te hangen (;)) maar ik ben bijvoorbeeld wel benieuwd hoe een Mage aan zo'n Refresh Table komt, dus zoek ik dat op. Of wat AoE tanking is, etc. Ik lees regelmatig op Wowhead, Wowwiki en hier, vooral ook over wat andere denken.

Bijvoorbeeld mensen die vragen "Wat is de beste build?", ehh ja wat wil je doen? Wat vind je fijn spelen? Etc. Maar nee, "zo lastig moet het niet zijn, gewoon de beste build".... errmm. Of pas een Mage die zei dat "Fire altijd de beste spec is, want die heeft de hoogste damage". Ik ga er niet eens meer tegen in. :)
Ik heb ook de nare gewoonte om over alles, alles te willen weten ;)

Kost me best veel tijd, maar het houdt een mens bezig zeg maar... Het enige waar ik nog een beetje een gat heb kwa wow-knowledge is de rogue kant, ben nooit hoger dan 28 gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 18:03

DefLite

Why so serious?

Mijn rogue is nu level 61 combat specced (11/41/0) en mutilate lijkt me heel leuk op lvl 70 ^^^maar ik vroeg me af hoe is de DPS van mutilate vergeleken met combat swords?(de spec die al onze raidende rogues gebruiken).
En zijn poison immune mobs echt een probleem of ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:06:
[...]

Ik heb vorige week ook een full clear gedaan in 2.5 uur, maar denk dat de gear van mijn groep beter was, gemiddeld was het toch tier5 en de tank was full tier 6.

Dan is het haalbaar , je moet ook wel beetje door pullen dat wel.
Wat doe jij dan nog in KZ...aangezien het gemiddelde T5 was. Of ging je er gewoon heen om wat guildies een up-gear te geven? Enne nice een full t6 tank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Laatst online: 14-09 18:46
OkkE schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:05:
Hehe, die discussie heb ik ook meegekregen in de /g ja. En op die manier praten mensen ook weleens tegen mij, wat ik dan altijd probeer is ze meenemen naar een situatie waar het gebrek van hun spec pijnlijk duidelijk wordt, dan veranderen ze meestal redelijk snel van gedachten. Helaas is dat alleen niet altijd mogelijk, het moet niet op een laffe manier gebeuren maar wel in een 'Controlled situation' anders probeer ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
UTwizard schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:15:
[...]
meenemen naar een situatie waar het gebrek van hun spec pijnlijk duidelijk wordt,
Wil die mage wel eens op zijn bek zien gaan bij b.v. Al'ar

[ Voor 39% gewijzigd door Ashrah op 07-01-2008 14:20 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.