Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 144 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.893 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Heren,

Even een vraagje omtrent mijn WoW UI, zal wel nubjes zijn maar toch :9

Ik heb sinds gister Pitbull voor een wat leukere look qua char en targets, maar nu als ik bv mezelf of partymembers heal krijg je zo interface streepje van je eigen char naar je target, is dit uit te zetten zoja waar? Ik kan wel vinden waar ik de kleuren kan aanpassen maar niet uit of aan zetten.

Daarnaast heb ik ook nog een vraag over een goede castingbar, heb zitten zoeken maar kan weinig castingbars meer downloaden tegenwoordig meeste zijn al offline.

Ik heb tevens ook bartender3 en cycicle voor het aanpassen van mijn castingbars, maar dan heb je nog altijd die tooltip van Blizz in de hoek staan en die valt dan over mijn combat log heen best irritant. Nu heb ik deze uitgeschakeld maar dan heb ik geen informatie meer over mijn spells qua heals e.d. Nu zie ik ook dat er addons zijn die daarvoor cijfers in de castingbars plaatsen weet iemand welke dit is? Anders moet ik maar mijn combatlog verplaatsen en mijn tooltip weer inschakelen

Vanavond zal ik wel ff en screen plaatsen van mijn simpele UI maar voorlopig rond mij lvl al wel voldoende :9 Als men dan nog op of aanmerking heeft hoor ik 't wel

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Salv schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:57:
Heren,

Even een vraagje omtrent mijn WoW UI, zal wel nubjes zijn maar toch :9

Ik heb sinds gister Pitbull voor een wat leukere look qua char en targets, maar nu als ik bv mezelf of partymembers heal krijg je zo interface streepje van je eigen char naar je target, is dit uit te zetten zoja waar? Ik kan wel vinden waar ik de kleuren kan aanpassen maar niet uit of aan zetten.
In de general settings van Pitbull kun je zo'n beetje alle modules aan- en uitzetten. De lijntjes die jij bedoelt zijn volgens mij de Interaction Lines of iets dergelijks.

De tooltip heb ik verplaatst middels ct-core en cooldown numbers voor op mijn castbars wordt door OmniCC gedaan. Voor healing numbers op castbars zou ik niet weten welke addon dat kan.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Daarnaast heb ik ook nog een vraag over een goede castingbar, heb zitten zoeken maar kan weinig castingbars meer downloaden tegenwoordig meeste zijn al offline.
Probeer Quartz is.

[ Voor 7% gewijzigd door William/Ax3 op 04-01-2008 14:04 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Pitbull heet dat 'interaction' volgens mij, moet je even naar zoeken in de opties. :)
Zit natuurlijk ook in Pitbull, maar anders is Quartz ook goed.
tooltip van Blizz in de hoek staan en die valt dan over mijn combat log heen best irritant.
Ik gebruik TinyTip voor custom tooltips inclusief custom plaatsing. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
BootVluchteling schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 22:24:
[...]

jij heb gekozen voor 1/5 shadow embrace.. punt is, dat een warlock uit mn guild dat al heeft, dus voor mij redelijk nutteloos.. daarnaast heb je 2/2 imp lifedrain. díe heb ik niet, maar is wel beschikbaar..

graag had ik hem naar 1/2 imp HS geplaatst, maar dan valt UA weg, en die is zowel in PvP als PvE ERG lekker..

de opties díe ik heb, zijn allemaal beetje fillers, en weinig nuttig voor mij, als raider en CoS/CoE'er..
1/5 shadow embrace heb ik voor mezelf (solo). 2/2 im lifedrain zou ik nooit willen missen. Bij raids is dat gewoon +60%. In combinatie met imp LT is dat erg snel regeneraten. Maar ook voor solo'en is het effect lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Kent iemand een addon die ervoor zorgt dat al je minimap buttons vrij te verplaatsen zijn? Met Squeenix vind ik het behoorlijk irritant als je ze niet naast je map kunt zetten.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Hydra schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:55:
[...]

Het probleem is dat mensen een net gelevelde ret paladin van level 70 zien, en denken dat dat de normale damage is. Ret paladins hebben altijd veel sustained damage kunnen doen, ook pre TBC, mits ze serieus gegeared werden. Wij hebben een ret pally gehad met Sulfuras en die kwam goed mee in de DPS lijsten.
Wat een bullshit. Wat voor dmg zou een rogue doen als hij gelijkwaardige daggers/swords zou hebben als een legendary? Dus je moet overgeared zijn om in de buurt te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Kees schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:30:
[...]

even ironforge spammen zorgt er vaak genoeg voor dat je wel een guild bijeen krijgt, die kick je vervolgens allemaal weer :P
Of even je huidige guild vragen of ze alts hebben die nog niet in een guild zitten, toevoegen en weer kicken als je klaar bent :).
Niet echt nuttig voor de persoon die het vroeg zie ik nu :X. Maar wellicht handig voor andere mensen :P.

[ Voor 12% gewijzigd door Jerry op 04-01-2008 14:09 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:54
Rudi schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:52:
[...]

Doomwalker dropt ook nog wel een leuk dagger trouwens.
Die zou ik wel willen voor looks maar niet stats als je vergelijkt kwa prince / Gruul dagger maar idd thanks for de tip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Tular schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:07:
Kent iemand een addon die ervoor zorgt dat al je minimap buttons vrij te verplaatsen zijn? Met Squeenix vind ik het behoorlijk irritant als je ze niet naast je map kunt zetten.
DetachedMiniButtons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Nu zie ik ook dat er addons zijn die daarvoor cijfers in de castingbars plaatsen weet iemand welke dit is? Anders moet ik maar mijn combatlog verplaatsen en mijn tooltip weer inschakelen
Als je bedoelt dat je de avg-damage/healing die een ability gaat doen wilt zien op je buttons, dan DrDamage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
Mektheb schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:09:
[...]

Die zou ik wel willen voor looks maar niet stats als je vergelijkt kwa prince / Gruul dagger maar idd thanks for de tip ;)
Doomwalker dagger > prince dagger / gruul sword

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 09-09 17:16
Kan iemand mij misschien een keer helpen op Doomhammer in Bloodmyst Isle?

ZIjn een paar quests die ik niet in m'n 1tje kan doen :)

Nick op WoW = RooieHoed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
ImdaMned schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:14:
[...]

Doomwalker dagger > prince dagger / gruul sword
Huhm vanwege de hitrating en gems i gues.. ik kan het wel begrijpen ene kant logisch ook doomwalker zelf >>> prince >>> gruul kwa moeilijkheids graad of krijg ik nu de worden NUB naar me kop :P ,

heb doomwalker nooit gedaan nog vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:16:
[...]

Huhm vanwege de hitrating en gems i gues.. ik kan het wel begrijpen ene kant logisch ook doomwalker zelf >>> prince >>> gruul kwa moeilijkheids graad of krijg ik nu de worden NUB naar me kop :P ,

heb doomwalker nooit gedaan nog vandaar
Zit wel ongeveer gelijk qua moeilijkheidsgraad tussen Gruul en Doomwalker denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:16:
Kan iemand mij misschien een keer helpen op Doomhammer in Bloodmyst Isle?

ZIjn een paar quests die ik niet in m'n 1tje kan doen :)

Nick op WoW = RooieHoed
Ik kom je vanavond wel ff helpen op mijn warrior op doomhammer..called Ironbreaker :)
Ben je dan online vanaaf?
Blood myst is Draenei toch :?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2008 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Neelon

FOR PONY!!!

Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:26:
[...]

Ik kom je vanavond wel ff helpen op mijn warrior op doomhammer..called Ironbreaker :)
Bloodmyste Isle = Dranei inderdaad.

Doet me terugdenken aan mn BloodElf (lvl10 toen) Hunter, ging een Ravager pet halen, loop ik me toch bijna Exodar in. :P

Is goed om bij te komen, en een stuk makkelijker dan op lvl 10 een Owl als pet halen voor Horde. ;)

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

Welke damage/healing/etc meters gebruiken jullie om te kijken wat julile eigen DPS, maar ook die van anderen is.
Ik heb een tijdje met DamageMeters gewerkt,
heb op het moment SWStats,
maar zag vandaag Recount(Onderdeel van Ace) = Linkje

Nu zag ik echt heel veel mooie opties voor rapportage binnen recount, heeft iemand daar enige ervaring mee? zaken waar ik rekening mee moet houden mbt tot het uitlezen van de data?

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Heren,

Bedankt voor de antwoorden, ik zal vanavond na het werk eens gaan neuzen in de opties en zal ook de desbetreffende addons downloaden. En zal dan ook wel een shotje plaatsen mocht het niet geheel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

liledevil schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:01:
Welke damage/healing/etc meters gebruiken jullie om te kijken wat julile eigen DPS, maar ook die van anderen is.
Ik heb een tijdje met DamageMeters gewerkt,
heb op het moment SWStats,
maar zag vandaag Recount(Onderdeel van Ace) = Linkje

Nu zag ik echt heel veel mooie opties voor rapportage binnen recount, heeft iemand daar enige ervaring mee? zaken waar ik rekening mee moet houden mbt tot het uitlezen van de data?
Recount is ook tegenwoordig de standaard bij ons in de guild, alle informatie die je maar nodig hebt wordt bijgehouden :). Helaas zelf geen ervaring met rapportages binnen Recount, maar wilde even aangeven dat dit een erg goede addon is ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:26:
[...]

Klopt helemaal :)
Ik ben er vanaovnd ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

by the way zijn er hier nog die ook op Steamwheedle Cartel spelen? Ik horde side. Vind het altijd leuk om Nederlanders tegen te komen en mee te spelen.

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Voor mijn nieuwe char wat ik wil gaan rollen was ik aan het denken aan een Mage. Ik heb nog nooit met een Cloth drager gespeeld eigenlijk dus ben wel eens benieuwd hoe het is. Een Hunter heb ik al op een andere realm maar ik wil eigenlijk wat anders omdat er al zo veel mensen een hunter hebben. Ook heb ik aan een warrior gedacht maar dit heb ik ook al eens een tijdje gedaan op een realm als ally.

Kan iemand wat interessante punten van een Mage vertellen?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

daroy schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:25:
Voor mijn nieuwe char wat ik wil gaan rollen was ik aan het denken aan een Mage. Ik heb nog nooit met een Cloth drager gespeeld eigenlijk dus ben wel eens benieuwd hoe het is. Een Hunter heb ik al op een andere realm maar ik wil eigenlijk wat anders omdat er al zo veel mensen een hunter hebben. Ook heb ik aan een warrior gedacht maar dit heb ik ook al eens een tijdje gedaan op een realm als ally.

Leuke skills/talents.
Jammer van de survivability tussen lvl 10-20 ;)
Bovendien op hogere lvls zijn mages handig in party's vanwegen de CC en het maken van water/food

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:19:
[...]

Ik ben er vanaovnd ja
Ok ik kom je vanaaf wel ff helpen maar het zal niet vroeg zijn denk ik. :)
Moet zoiezo werken tot 21:00 en voordat ik eenmaal online ben is het 22:00..maar ik zal er zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:25

Seraphin

Meep?

Overigens een leuke raid gehad gister; 1e keer dat de guild Hydross probeerde, 4 tries: 74%, 9%, 7%, 1%.

Jammer dat 'ie niet neer ging ('t werd laat), maar een goed begin, vanaaf gaat ie neer! (en daar kan ik dan dus niet bij zijn... *snif*). Overigens heeft onze guild een nogal rare progress curve? In chronologische volgorde hebben wij de volgende bosses gedowned (Kara & Gruul niet meegeteld... die hebben we al heel lang op farm):

- Voidreaver
- Magtheridon, Nalorakk, Akil'zon, Halazzi, (deze volgden elkaar nogal snel op, weet niet meer precies welke nou voor wie zat; we hadden iig de eerste 2 ZA bosses op de openingsavond down, rest weet ik niet)
- Jan'Alai
- Lurker
- en vandaag dus hopelijk Hydross

Voor de meesten hier ws niet zo'n hele indrukwekkende lijst; maar voor een "je-bent-welkom-met-elke-spec"-casual raidguild niet slecht denk ik zo

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 00:38

Caster, blink, kan teleporten, zelf water+food maken & Sheepen. En dat waren de interesante punten denk ik wel zo'n beetje :)
check http://www.wowwiki.com/Mage voor meer info. Als je caster wil, kijk ook eens naar warlock en priest. Beide ook casters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Wootlock schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:28:
[...]

Leuke skills/talents.
Bovendien op hogere lvls zijn mages handig in party's vanwegen de CC en het maken van water/food
Wat bedoel je met dat 2e?

Hoe zijn ze eigenlijk in PvP? PvE en endgame zit wel goed volgens mij :)

En welke spec richting moet je op om lekker te kunnen lvlen?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024

* iedereen die constant trade opensmijt voor food/water
* iedereen komt janken voor een portal
* je bent in 2 meppen dood als "de tank weer eens geen aggro kan houden" :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Neelon

FOR PONY!!!

Wootlock schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:28:
[...]

Leuke skills/talents.
En velen vergeten de damage die een goede Mage met zich meebrengt. :P

Ik vind sinds kort de Mage crowd control maar een saaie boel eigenlijk, beetje fire & forget. Met mijn Priest is het veel leuker, Mind Control en dan de mob op zijn/haar maatjes in laten hakken.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51

Mages zijn leuk om te spelen als je van afstanden houdt. Mages kunnen ontzettend veel damage doen in een korte tijd. Je bent enorm kwetsbaar en zult in raids altijd moeten letten op je aggro. 1 of 2 hits in een raid en je bent meestal meteen dood.

Een mage is een character dat het moet hebben van afstand en damage. Fire mages zijn bekend om hun enorme crits en frostmages om hun PvP capaciteit.

Mages zijn er trouwens wel enorm veel dus snel in een guild komen lukt niet zo makkelijk als met de classes die niet zo erg veel vertegenwoordigd zijn.

Je eigen food&water maken is heel makkelijk. Qua repairs ben je weinig poen kwijt.

Mages zijn eigenlijk gewoon hele tere mannetjes/vrouwtjes die veel damage doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

liledevil schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:01:
... Ik heb een tijdje met DamageMeters gewerkt ...
Ik vertrouw die echt voor geen meter meer...

Gister een guild runnetje gehad in BM om een guildie richting Kara te krijgen. Drie ervan hadden DamageMeters draaien en na afloop drie verschillende resultaten, waarbij ook de ranking verschilden bij alle drie. Het was ook niet zo dat de ene later zijn meter aan gezet had of zo, het was ook niet dat ik op de ene meter maar 1 damage had gedaan en op de andere 100.000, maar het leek echt nergens op die drie lijstjes naast elkaar.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
En wat zijn de grootste verschillen tussen de andere casters dan? Waarom zou je voor een Mage, Priest of Warlock kiezen?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

daroy schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:40:
[...]

Wat bedoel je met dat 2e?

Hoe zijn ze eigenlijk in PvP? PvE en endgame zit wel goed volgens mij :)

En welke spec richting moet je op om lekker te kunnen lvlen?
Met het tweede bedoel ik, je hebt nog geen mana shield dus 2 of meerder mobs van ongeveer hetzelfde lvl betekend een death, mits je ze optijd kunt sheepen/bevriezen.

PvE en endgame zit idd goed, mages doen leuke dmg.
Een goede spec om te lvlen en te pvpen is een frost spec.
Wil je veel dmg doen ? ga dan voor de fire spec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

daroy schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:54:
En wat zijn de grootste verschillen tussen de andere casters dan? Waarom zou je voor een Mage, Priest of Warlock kiezen?
Het is maar net wat je ligt.
Ik heb voor een lock gekozen omdat de pets en het "dark gebeuren" heel cool vindt ingame :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja ik heb een paar keer geprobeerd een mage te lvlen maar ik vond er geen zak aan. :)

Gaat veels te snel dood als je niet bij de mob uit de buurt kan blijven :)
Ik vind een lock wel weer heel leuk..lekker dotten terwijl je blueberry agro houd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
lock is imba.. imo meer survivability dan een fire mage.. een frosty heeft nog iceblock, maar dat is het.

voor grinden is een warlock ook erg fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:58:
Tsja ik heb een paar keer geprobeerd een mage te lvlen maar ik vond er geen zak aan. :)

Gaat veels te snel dood als je niet bij de mob uit de buurt kan blijven :)
Ik vind een lock wel weer heel leuk..lekker dotten terwijl je blueberry agro houd ;)
Tja en als je dan agro trekt ben je alsnog snel dood :). Kep hunter en lock beide naar 35 gebracht en toen maar doorgegaan op hunter. Beviel mij weer beter. Had immers al een caster op 70 (mage rofl). Iedereen heeft zo zijn eigen voorkeur :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben enorm blij met mijn ShadowPriest. Behoorlijk sterk, ondanks cloth en ik ga eigenlijk nagenoeg nooit dood. Dit had ik eerst wel verwacht. Ooit een Mage begonnen, maar die gaat wel sneller dood voor mijn gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Wootlock schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:55:
[...]

Het is maar net wat je ligt.
Ik heb voor een lock gekozen omdat de pets en het "dark gebeuren" heel cool vindt ingame :*)
De twijfel tussen een Mage en Lock heb ik ook gehad rede waarom een lock goed is

1: Pet's
2: Fear
3: Dots
4: Drainlife

Een lock heeft gewoon goeie overlevings kanzen in PVP en zeker met PVE ik zelf met mijn lvl 20 lock kan makkelijk mobs van lvl 25 aan zonder dan ook maar geraakt te worden dankzij Fear

Mijn Main is een Mage waarom ik een Mage gewoon super vind is

1 : Als fire heb je leuke dmg als je beetje gear hebt op lvl 70 zijn fireballs van 3k crits tot 4k dankzij trinkets enzo geen probleem
2: Frost nova je kan makkelijk iemand op afstand houden
3: sheep om makkelijk weg te komen of om 2vs1 er 1 tijdelijk uit te schakelen
4: counterspell silenced de tegen stander voor zoveel seconden kan je als fire mage daarna lekker Scorch spammen en is ook trouwens zeer handig vs boss fights of trash mobs in PVE
5: Frost mage PVP perfect afstand houden tegenstander langzaam laten lopen met frostbolts iemand bevriezen met frostnova daarna lekker critten met je icelance + je hebt nog een minion die ook een frost nova kan dus je overlevings kanzen zijn gewoon veel beter als Fire

Beide classes zijn enorm goed voor Damage in Raids + PVP , mage doet gewoon veel damage overall en een Lock Damage over Time ( DOTS )
Probeer misschien beide van deze classes en kom uit op je beslissing, ik moet wel toegeven een lock makkelijker speeld om te lvlen maar dat voor een mage een guild zoeken voor end game progress toch ook heel lastig is omdat ze er overall all genoeg zijn :)

Gl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal eens naar dat Pitbull kijken Tom. Kan jij een screenshot plaatsen van hoe die unitframes er bij jou uitzien?

Recount.. tja. Ik was eerst helemaal weg van deze addon vanwege de opties, maar na verloop van tijd begin ik deze addon toch te haten. Ik c/p ff een stuk van ons guildforum.

I hate this mod.

All it does it make people hung up about their DPS/Healing at the expense of anything else. It causes a large amount of lag for everyone on a raid. Here are a couple of posts that back this up.

Quote:
If your raid reaches a critical mass of recount's enabled, you will have the clients disconnecting you for sending/recieving too much addon chatter. Other addons can contribute to this, of course, but recount's traffic on the hidden addon channel is particularly high and noticable. Well above most other addons.

Grab one of the addons to monitor the spam on your hidden channel (You have one for party, one for guild, and one for raid) and you'll see what people are complaining about. It's probably a moot issue anyways, as all of the combat addons are going to have to be rewritten in 2.4 as the entire combat log system is changing from strings to events, and thus all the parsing addons are going to break.

Quote:
After uninstalling this mod. My framerate went up by 15 on boss fights.

Quote:
I gave up on this mod almost 3 months ago when development stopped and there was a huge bug with sync'ing and fights like RoS. I went back to it 2 weeks ago and I've noticed a huge drop in frame rate every so often while raiding when the raid is taking a lot of damage or something. While tanking archimonde i'll get roughly constant 60fps but every few seconds i will actually drop frames for 1 entire second.

I dont get the same issues when I disable recount. For the record my system is a Core 2 Duo @ 3ghz, 2gigs of RAM, 7950gt.

I try and post stats for every fight, after the raid. Which is a better time to look at performance than during a raid.

Crangelag

Ik had dus ook dat wow echt veel geheugen ging verbruiken. Het bleef maar oplopen. Ik zat soms op 800 - 900MB :X

Als ik dan /recount reset deed, kwam er opeens 80MB vrij !!!! Nu heb ik die addon uit, en is het nog beter. Ik ga op zoek naar vervanging. Hoop dat SwStats het nog doet :)

Over Retri Pala's. Die ZIJN ernstig, mits goed gegeared. Wij hebben een Pala in de guild en die outdpsed alle rogues, behalve mij dan :P Hij staat als wij heroics gaan doen altijd 2e en in 25man raids in de top 5. (2 hunters, ik, een druid en hij).

Arg ik wou zijn armory linken, heeft ie healinggear aan :P Die gast heeft echt een dikke dikke mace, van 113 dps ofzo. Met een nog dikkere enchant.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2008 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Alledrie de classes (mage, priest, warlock) zijn erg goed in survivability als je de moeite neemt om ze goed te leren spelen (geldt voor meer classes, maar we hebben het nu over deze casters ;)).
  • Mage heeft frost nova, blink, iceblock (talent), ice barrier (talent).
  • Warlock heeft zijn pet(s) welke aggro voor je houden, fear, drain life.
  • Priest heeft shield, kan healen, fear, shadowform (talent) = minder dmg ontvangen.
Over de warlock kan ik weinig zeggen, want die heb ik nooit verder dan lvl 14 gespeeld.
De mage en priest daarentegen zijn erg goed qua survivability. Bij de priest begint het wat later dat je echt amper moeite meer hebt, rond lvl 30. De mage begint goed te worden rond lvl 20.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sachiel
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 16:03:
[...]

Ik ben enorm blij met mijn ShadowPriest. Behoorlijk sterk, ondanks cloth en ik ga eigenlijk nagenoeg nooit dood. Dit had ik eerst wel verwacht. Ooit een Mage begonnen, maar die gaat wel sneller dood voor mijn gevoel.
Same here. Ik heb mijn shadowpriest nu naar lvl 60 ge-solo'd. Nagenoeg geen instances gedaan.
Je kan eigenlijk bijna alles redelijk makkelijk zelf doen zonder dood te gaan. Je doet behoorlijk wat damage en tegelijk kan je jezelf ook nog best wel goed verdedigen / beschermen.
Als het echt fout gaat doe je gewoon Fear en zet je het op een lopen :+
Heb na 6 maanden maar weer es m'n account geactiveerd. Goede voornemen voor dit jaar was m'n priest naar lvl 70 brengen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 16:26:
Als ik dan /recount reset deed, kwam er opeens 80MB vrij !!!! Nu heb ik die addon uit, en is het nog beter. Ik ga op zoek naar vervanging. Hoop dat SwStats het nog doet :)
Weleens naar Assessment gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
William/Ax3 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 16:02:
[...]

Tja en als je dan agro trekt ben je alsnog snel dood :).
En tegen de tijd dat de mob dan bij jou is is hij dood vanwege de dots. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 16:33:
[...]

Weleens naar Assessment gekeken?
eeh pardon? Is dat waar je in kan stellen wat hij allemaal moet "recorden"?
Maar probleem was dat er voorheen niks aan de hand was. De problemen kwamen later. Hij werd letterlijk steeds gieriger.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2008 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 16:37:
[...]

eeh pardon? Is dat waar je in kan stellen wat hij allemaal moet "recorden"?
Maar probleem was dat er voorheen niks aan de hand was. De problemen kwamen later. Hij werd letterlijk steeds gieriger.
8)

Assessment

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2008 16:43 . Reden: geen plaatje :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Over Retri Pala's. Die ZIJN ernstig, mits goed gegeared. Wij hebben een Pala in de guild en die outdpsed alle rogues, behalve mij dan :P Hij staat als wij heroics gaan doen altijd 2e en in 25man raids in de top 5. (2 hunters, ik, een druid en hij).

Arg ik wou zijn armory linken, heeft ie healinggear aan :P Die gast heeft echt een dikke dikke mace, van 113 dps ofzo. Met een nog dikkere enchant.
Jullie geen warlocks in de guild ofzo? zie er geen in jullie top 5 staan namelijk :S.
Ikzelf blijf erbij dat een pala best dmg kan doen met de juiste gear. Maar geef een dps class dezelfde kwaliteit gear (lock+rogue+mage) en ze horen echt stukken meer dmg te doen.

Pala's zijn gewoon healbots! En af en toe tanks in heroics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ooh hehe, een Damagemeter :$

Ziet er interessant uit. Ook Ace2 dus dat is erg fijn. Ga em uitproberen, thanks :)
Melk schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 16:43:
[...]

Jullie geen warlocks in de guild ofzo? zie er geen in jullie top 5 staan namelijk :S.
Ikzelf blijf erbij dat een pala best dmg kan doen met de juiste gear. Maar geef een dps class dezelfde kwaliteit gear (lock+rogue+mage) en ze horen echt stukken meer dmg te doen.

Pala's zijn gewoon healbots! En af en toe tanks in heroics :)
Jawel, maar die toppen nooit. Ik vind het zo apart dat in elke guild, andere classes toppen.

Bij ons zijn het meestal 1 of 2 BM hunters bovenaan, dan ik, dan een feral druid (als hij dpsed), en dan vaak die pala, en dan afwisselend mages, hunters, locks, spriests

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2008 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:25

Seraphin

Meep?

5 man instance setup: 1 tank, 1 healer, 1 full dps-er (jij), 1 retri pala & 1 random.... de retri pala staat nr. 2 op dps, tsja het zegt me niet heel veel eigenlijk ;)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En een top5 plaats in 25mans dan? :)

Maar de setup was iig:

Prot Pala
Retri Pala
Resto Shaman
Affliction Lock
Ik (combat daggers)

Dat zijn toch 2 dps classes en 1 gespecced voor dps.

Overigens lieten wij de Lock ver achter ons, en hij is ook niet slecht. Ik zat geloof ik op 890dps, die pala, op 825 ofzo en die lock ergens in de 750.

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2008 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferreur schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 16:36:
[...]

En tegen de tijd dat de mob dan bij jou is is hij dood vanwege de dots. :)
/agree

Dat is ook het leuke van een lock vind ik..zo was ik, in de tijd dat TBC uit was en ik net 70 was met mijn hunter een keer aan het world-pvpen in Hellfire. :)

Dus ik was een van de flag points aan het cappen toen er een lock aankwam lopen met een warrior...klets...boem en ik kon gaan corps runnen :|

Toen bleef ik een beetje op een afstand, en bleef op een behoorlijke hoogte op mijn flyer hangen om te kijken of er nog meer alli aankwamen.. :)

Komt de lock op me afvliegen op zijn mount :w ...vliegt me voorbij de hoogte in en toen dismounte hij ineens, dus ik zo van :?

Toen hij vlakbij me was deed hij een paar dots op me (onder het vallen jaja) en bij mij tikte langzaam m'n HP weg...dus ik als een speer naar de grond om te eten en niet dood te gaan. :)
Nou mooi te laat dus he 8)7

Ik was dus dood in de lucht en ik releasde op naar mijn corpse te runnen...was me lichaam in de lucht achter gebleven zodat ik er niet bij kon en moest spirit ressen ;(

Ik weet niet of het aan mijn lage HP lag (was net 70 dus nogal wat blue's) of aan de brute lock die enorme damage kon doen met zijn dot's :?

Later wel revenge gehad en de lock 6 keer gekilled (met een paar alli vriendje's uiteraard :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Tja, Locks = easy mode. Zowel solo als PVP kan een lock winnen met 10 vingers in z'n neus. Het gaat gewoon nergens over een lock binnen een paar second zoveel dots kan plaatsen, dat je er aan dood gaat. En zelfs als de lock eerder doodgaat dan jij, ga jij vaak ook nog dood aan de dots.
Daarnaast zie je niet eens van welke richting de dots komen. Dus als de lock zich een beetje verstopt is het echt een easy win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil

liledevil

DELL EVIL I

Slogra schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 17:08:
Tja, Locks = easy mode. Zowel solo als PVP kan een lock winnen met 10 vingers in z'n neus. Het gaat gewoon nergens over een lock binnen een paar second zoveel dots kan plaatsen, dat je er aan dood gaat. En zelfs als de lock eerder doodgaat dan jij, ga jij vaak ook nog dood aan de dots.
Daarnaast zie je niet eens van welke richting de dots komen. Dus als de lock zich een beetje verstopt is het echt een easy win.
zeker het meest irritante aan tegen locks vechten, gelukkig kom ik als rogue er nog vaak mee weg door een lock gestunlocked te houden. Enige moeilijke zijn dan weer de OrcLock's met hun racial stun resistance. Maar goed, dat houd PvP tenminste interresant imho.
Ik hoef niet van iedere class te kunnen winnen, als ik maar een tactische bijdrage kan leveren aan het geheel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
_O-
liledevil schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 17:12:
[...]

zeker het meest irritante aan tegen locks vechten, gelukkig kom ik als rogue er nog vaak mee weg door een lock gestunlocked te houden. Enige moeilijke zijn dan weer de OrcLock's met hun racial stun resistance. Maar goed, dat houd PvP tenminste interresant imho.
Ik hoef niet van iedere class te kunnen winnen, als ik maar een tactische bijdrage kan leveren aan het geheel.
l2clos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 16:50:
[...]

Ooh hehe, een Damagemeter :$

Ziet er interessant uit. Ook Ace2 dus dat is erg fijn. Ga em uitproberen, thanks :)

[...]

Jawel, maar die toppen nooit. Ik vind het zo apart dat in elke guild, andere classes toppen.

Bij ons zijn het meestal 1 of 2 BM hunters bovenaan, dan ik, dan een feral druid (als hij dpsed), en dan vaak die pala, en dan afwisselend mages, hunters, locks, spriests
Gifv WWS logs van gruul / voidreaver please.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Locks om tegen te vechten brrrr

1 ik moet altijd 1e klap uit delen
2 ik moet geluk hebben juiste moment counterspel
3 ik moet goed op me hp letten en me pots en me bandages en me iceblock
4 zoveel mogelijk bewegen blink naar hem toe frost nova jump icelance weer frost nova van minion en dan weer icelance ondertussen zovaak mogelijk counterspellen

En dan nog ja geloof het of niet word ik als mage met me 10k leven 10k mana met 402 ressiliance door een lock met 17k en full s2 echt keihard geowned .......QQ neeeuh dat niet zo blijft het een sport als je toch wel een x een goeie lock killed :D en om maar over roques op te houden met Stun och dat is nog erger in pvp dan een fear enige manier voor mij en roques is kiting kiting en nog is kiting afstand houden.....

Vind trouwens dat Hunters ook succesvoll zijn in PvP of ik kom de goeie hunters tegen die me dood willen hebben ( ja ja wanted in 9 guilds van horde ja ze houden me op hun website's blacklist ) maar tis soms ff ploeteren met die pets en concussion shots

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
We hadden gister trouwens nogal een beetje guild drama. Ik kreeg een invite voor een AB/EotS premade waar al twee guildies inzaten. Een meldde al dat het een sucky groep was, maar toch maar gejoined voor een potje. Kwamen dus in EotS terecht, en damn wat was dat slecht. Na 2 van de 4 towers gecapped te hebben stonden ongeveer 10 man van ons rond de vlag te vechten. Ik stond samen met een priest FR te verdedigen, meldde dat we een big inc hadden (8 allies), geen respons. Toen de rest van de raid doorhad dat we onze towers kwijtraakten (de andere was undefended), kregen we van de raid'leader' (die tot dan toe niks anders gedaan had dan de raid in 4 groepen verdelen) de vraag "how the fuck did we lose FR". Right. Later richting DR gestealth, was maar 1 allied defender, en op mijn melding dat er maar 1 def was en ik hulp nodig had (resto druid in resto gear, kan niks soloen) kwam er 1tje opdagen. We hebben DR gecapped, maar helaas begonnen een aantal van de teamgenoten te whinen dat we maar snel moesten verliezen omdat we toch al verloren hadden. Flikker op, daarom speel ik geen premade.

Na dat potje met een (voor mijn doen) vriendelijk "Take care guys" de groep geleaved. Beetje zitten venten op /g dat ik die raid leader slecht vond, begon er een guildgenoot enorm tegen me te ageren dat die persoon een erg goeie raid leader was en ik daar na 1 potje niks van kon zeggen (euh, sorry, maar iemand die geen leiding geeft is geen raid leader, basta), etc. Hoop gezeur, en toen wat guildgenoten me bijvielen (de desbetreffende RL heeft een reputatie), begon 'ie te emmeren dat hij de enige was die tenminste echt PvPde, bla bla. Ik maakte tenslotte een opmerking dat als hij hem een goeie RL vond dat meer over hem zei dan over mij, en toen deed 'ie een /gquit.

Enorm vage bedoening, ben erg benieuwd of 'ie terugkomt. Heb nog nooit zo iets met hem meegemaakt, leek alsof hij ergens flink over gefrustreerd was ofzo. Maar ik vind het kansloos een guild te quitten gewoon omdat je het met een paar mensen oneens bent.
liledevil schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 17:12:
Als je als rogue niet van een gelijkgegearde lock kunt winnen kun je beter ophouden met PvP...
Mektheb schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 17:39:
En dan nog ja geloof het of niet word ik als mage met me 10k leven 10k mana met 402 ressiliance door een lock met 17k en full s2 echt keihard geowned .......QQ neeeuh dat niet zo blijft het een sport als je toch wel een x een goeie lock killed :D en om maar over roques op te houden met Stun och dat is nog erger in pvp dan een fear enige manier voor mij en roques is kiting kiting en nog is kiting afstand houden.....
Ja? Ik tank ze altijd...

[ Voor 21% gewijzigd door Hydra op 04-01-2008 17:44 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja je moet clos ook gebruiken als het gevecht bijna voorbij is :P

Of, als die lock zo zwak is dat je hem na een cs en ks bijna dood hebt, dan kan je wel clossen, want met die amrge van 5secs kill je em wel.

Nooit gelijk clossen, wat sommige rogues doen. Das echt het domste wat je kan doen. Pas als je ECHT veel schade gaat incasseren clossen
ImdaMned schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 17:37:
[...]

Gifv WWS logs van gruul / voidreaver please.
Hehe aanstaande raid regel ik wel ff de wws als ze online staan :P Prolly TK/SSC

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2008 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
RedHat schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:19:
[...]

Ik ben er vanaovnd ja
Format C:\ gedaan maar het ziet er naar uit dat de update's voor WoW nog wel even gaan duren.

Hoop dat ik om 22:00 online kan zijn maar zeker is het niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 18:06:
[...]

Format C:\ gedaan maar het ziet er naar uit dat de update's voor WoW nog wel even gaan duren.

Hoop dat ik om 22:00 online kan zijn maar zeker is het niet :(
Ok we zien wel..ik kom wel gewoon kijken of je er bent, zo niet dan doen we het morgen wel ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou het nuttig. Dit topic is niet bedoeld om te slowchatten.

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2008 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil

liledevil

DELL EVIL I

ik wilde zeggen: "maar CLoS haalt de dots niet van me af".
maar 5 seconden resistance voor spells natuurlijk. Mmmmm, nog nooit aan gedacht :)
Dank jullie voor het gegeven inzicht, ik merk wel na een week of 2 PvP dat het gewoon een hele andere tak van de sport is dan PvE.
Opmerkingen dat je beter kunt stoppen als je iets niet kunt die ik voorbij zag komen vind ik trouwens erg jammer, oefening baart kunst, als je ziet waar ik 2 weken geleden nog moeite mee had en waar ik nu zo doorheen hak.
Het enige wat ik kan zeggen als je niet van een class/spec kunt winnen is: lees fora, probeer tips altijd uit, hoe gek ze ook klinken of hoezeer ze ook ingaan tegen dat wat je jezelf hebt aangeleerd. Je leert er altijd van, lukt het uiteindelijk nog niet dan kan dit komen doordat jouw class/spec dit waarschijnlijk nooit zal halen, niet whinen, help je BG group en richt je op dat wat je wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
liledevil schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 18:35:
[...]

ik wilde zeggen: "maar CLoS haalt de dots niet van me af".
maar 5 seconden resistance voor spells natuurlijk. Mmmmm, nog nooit aan gedacht :)
Dank jullie voor het gegeven inzicht, ik merk wel na een week of 2 PvP dat het gewoon een hele andere tak van de sport is dan PvE.
Opmerkingen dat je beter kunt stoppen als je iets niet kunt die ik voorbij zag komen vind ik trouwens erg jammer, oefening baart kunst, als je ziet waar ik 2 weken geleden nog moeite mee had en waar ik nu zo doorheen hak.
Het enige wat ik kan zeggen als je niet van een class/spec kunt winnen is: lees fora, probeer tips altijd uit, hoe gek ze ook klinken of hoezeer ze ook ingaan tegen dat wat je jezelf hebt aangeleerd. Je leert er altijd van, lukt het uiteindelijk nog niet dan kan dit komen doordat jouw class/spec dit waarschijnlijk nooit zal halen, niet whinen, help je BG group en richt je op dat wat je wel kan.
CLoS haalt wel de dots van je af.. het is net zo irritant als iceblock.. mage is 100% immune tot alles, rogue 90% tegen magic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 18:41:
[...]

CLoS haalt wel de dots van je af.. het is net zo irritant als iceblock.. mage is 100% immune tot alles, rogue 90% tegen magic..
Mwwoeohahaha CLoS FTW!!! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
undead warlock met mace-stunlock spec zijn gewoon onoverwinnelijk tov een affliction warlock..

je kan er niets tegenin brengen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
BootVluchteling schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 18:41:
In Iceblock kun je niet doorknokken dus je kunt dat niet echt vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
Hydra schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 19:12:
[...]

In Iceblock kun je niet doorknokken dus je kunt dat niet echt vergelijken.
ik heb het puur over het feit van immunity..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
BootVluchteling schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 19:00:
[...]

undead warlock met mace-stunlock spec zijn gewoon onoverwinnelijk tov een affliction warlock..

Updates zijn binnen.

Ik zit nu op WoW... Rond 22:00 w8 ik wel message af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
BootVluchteling schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 19:00:
[...]

Je bedoelt vast een rogue, en ja deze rogue hoort idd een affliction warlock altijd te verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 14-09 20:08

NoTimeRemains

I know

ik weet het niet ... ik ben een redelijke speler in PVP denk ik ... ben er niet voor gespecced en ik heb de gear er ook niet voor. maar wat ik zo zwaar irritant vind is dat je amper wat kan doen tegen de stuns (of het nu van een rogue/warrior/druid). of is daar een trinket voor.

ik QQ hier niet. maar af en toe vind ik het wel super vervelend om in een stun te komen en dan 1,5 sec later alweer dood te zijn.
ik bedoel fear is nog goed onder controle te houden dmv trinkets oid, maar stuns zijn echt nasty...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar is zeker een trinket voor. Met die trinket kan je uit alles ontsnappen. De goedkoopste kost 6k honor geloof ik en heeft een 5min cd. De duurste kost 16k honor, geeft je 20 res en heeft een 2 min cd.

Net in AB ook weer zwaar onderschat door een rogue :( We stonden te wachten voor de gates te wachten en blijkbaar ging hij mij inspecten en toe zei die: Aah your spec is fucked up, you suck enzo.

Hij had zelf die 2 vengeful maces en speelde hoe verrassend 0/31/30 en dat moest ik ook doen, en anders zoog ik.

Dus ik zeg zo tegen hem dat ik lekker zelf bepaal hoe ik speel en doe wat ik leuk vind ipv de makkelijkste manier te kiezen. Daarnaast, zei ik: Doe ik het eigenlijk best goed al zeg ik het zelf :)

Toen lachte hij mij uit enzo.

Gelukkig vochten wij niet tegen een premade en wonnen wij ook nog eens. Dus ik kijk snel ff naar de horde stats en whisperde hem snel even van: Hey dude, look horde stats..

Hij dus kijken en het enige wat hij zei was: gg, en toen peerde hij em, de laffaard.

Ik had veel meer damage gedaan, killing blows, honerable kills en minder deaths (was iets van 18/2/57/200k). Daarnaast had ik in stealth zelfs de mine weten te cappen alleen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Heren,

Ik heb momenteel pitbull aardig goed staan, maar nu vraag ik me af hoe kan ik deze zo configgen dat hij normaal vol in het beeld komt ipv van dat gefade? Ik kan fade opties aan en uitvinken maar schiet ik niks mee op en met alpha ofso werkt het ook niet. Het is best irritant om hem niet vol in beeld te hebben maar weg gefade naar de achtergrond.. Iemand de clue waar deze optie zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Salv schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 23:48:
Heren,

Ik heb momenteel pitbull aardig goed staan, maar nu vraag ik me af hoe kan ik deze zo configgen dat hij normaal vol in het beeld komt ipv van dat gefade? Ik kan fade opties aan en uitvinken maar schiet ik niks mee op en met alpha ofso werkt het ook niet. Het is best irritant om hem niet vol in beeld te hebben maar weg gefade naar de achtergrond.. Iemand de clue waar deze optie zit?
Had ik ook last van, gewoon complete fade of out of combat module of iets dergelijks uitgevinkt. Werkt prima nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ik heb een best groot probleem en mieschien dat jullie wat meer info kunnen geven over hoe ik het kan verhelpen .

Ongeveer 3 weken geleden wou ik inloggen op mijn acount en het lukte maar niet dus naar de site gegaan en daar lukte het dus ook niet :|
Dus ik denk geen probleem , ik laat blizz gewoon een nieuwe sturen naar mijn email dus ik doe dat en wil dan inloggen op mijn email . Maar nee hoor die is dus ook gehackt , ik zelf denk dat de hacker dus nu niet alleen mijn wachtwoord heeft veranderd maar ook gelijk de mail van mijn acount .
Het enige wat hij niet weet is dus mijn geheime wachtwoord , ik wou ik kijken of mijn acount er nog was op wow armory maar daar is die er dus ook niet meer . Wel ben ik via een vriend te weten gekomen dat er laatst iemand die inlogde op mijn acount en dat die dan totaal anders praate dan mij echt totaal anders .

Denken jullie dat blizz mij nog kan helpen
het enige wat ik nog heb is mijn geheime wachtwoord en daarbij heeft hij dus een server transfer en naam veranderd :S

Gelukkig kon ik mijn email wachtwoord snel veranderen door mij geheime wachwoord
tuurlijk heb ik ook direct mijn pc helemaal overnieuw geformatteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Ik denk dat je dat het beste aan Blizzard kan vragen, en niet aan ons.

Beetje wazig verhaal, deel jij je wachtwoorden uit ofzo?

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-06 09:40
Lock is easy mode af en toe jah. Ligt eraan hoe goed je zelf ben wat voor gear je zelf heb en je class. Heb je zelf wel resi?
Ik zelf heb 70lock en 70druid, heb 430 res op lock en af en toe wordt ik nog gekilled. Tuurlijk kill ik 0res mensen met 10vingers en 10tenen in me neus, maar dat doet iedereen als 400res vs 0res is.

Wat ik ermee wil zeggen ik lees dat veel mensen "problemen" hebben met locks/pvp als je echt beetje serieus pvp wil doen moet je echt je class leren kennen, en sta+res als stats focus nemen. Niet +dmg of +atp en helemaal niet spell crit.
Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 02:38:
Hallo ik heb een best groot probleem en mieschien dat jullie wat meer info kunnen geven over hoe ik het kan verhelpen .

Ongeveer 3 weken geleden wou ik inloggen op mijn acount en het lukte maar niet dus naar de site gegaan en daar lukte het dus ook niet :|
Dus ik denk geen probleem , ik laat blizz gewoon een nieuwe sturen naar mijn email dus ik doe dat en wil dan inloggen op mijn email . Maar nee hoor die is dus ook gehackt , ik zelf denk dat de hacker dus nu niet alleen mijn wachtwoord heeft veranderd maar ook gelijk de mail van mijn acount .
Het enige wat hij niet weet is dus mijn geheime wachtwoord , ik wou ik kijken of mijn acount er nog was op wow armory maar daar is die er dus ook niet meer . Wel ben ik via een vriend te weten gekomen dat er laatst iemand die inlogde op mijn acount en dat die dan totaal anders praate dan mij echt totaal anders .

het enige wat ik nog heb is mijn geheime wachtwoord en daarbij heeft hij dus een server transfer en naam veranderd :S

Gelukkig kon ik mijn email wachtwoord snel veranderen door mij geheime wachwoord
tuurlijk heb ik ook direct mijn pc helemaal overnieuw geformatteerd
Ja je kan je account terug krijgen, moet je even op de wow-europe site zoeken, kan wel even duren ze gaan dan onderzoeken wat er gebeurt is. Weet niet precies waar hoe of wat je moet doen, iemand in me arena team heeft het ook gehad en kreeg alles terug. Als goed is krijg je ook je gear gewoon terug. Alts ben je wel kwijt of lvl60's. En als ik jou was zou ik maar beetje opletten met klikken van links voortaan ;)
Punksmurf schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 03:48:
[...]

Ik denk dat je dat het beste aan Blizzard kan vragen, en niet aan ons.

Beetje wazig verhaal, deel jij je wachtwoorden uit ofzo?
Nee is niet wazig, jij wil niet weten hoeveel accounts er gehacked worden. Mensen die op links clicken en keyloggers binnen krijgen etc. Zoals op het WoW forum zelf als je link clickt krijg je waarschuwing, hebben ze er ingedaan omdat keyloggers op het forum werden gepost. Maand geleden ook hele stukken op frontpage over geweest op WoR site en op mmo-champion site.

[ Voor 18% gewijzigd door kRyPtO op 05-01-2008 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:46
Echt kut voor je man. :/
Snap niet wat er nu zo leuk is, om andermans account te hacken en maar gelijk alle aansluitende accounts zoals email mee te pakken.

Mijn broertje had vorige maand ook last van een hacker bij een ander spel. Al zijn spullen weg, geld weg en tevens zijn emailaccount leeggegooid, password was onveranderd. Hij wist gelukkig met hulp van een GM zijn spullen weer terug te krijgen.
Mn broertje dus een nieuw emailaccount aangemaakt en die aan zijn spelaccount gekoppeld. En toen nog geen week later. Weer compleet hetzelfde liedje. Al zijn spullen en geld weer weg, en weer zijn emailaccount leeggegooid.
Ik heb zijn pc toen maar eens goed nagecheckt op trojans, virussen etc... Niks gevonden. Toen het account van mn broertje weer hersteld was, gebeurde het na 2 weken weer voor de derde keer.
Toen is mn broertje maar definitief gestopt met het spel, want hij werd het een beetje beu, dat ie hiedoor niet meer aan speeltijd toekwam, maar enkel aan vloeken en account herstellen. Hij is nu maar WoW gaan spelen 8)

Maar ik wens jou veel succes en hopen dat blizzard iets kan doen om je account weer te herstellen.
klik

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kRyPtO schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 11:12:
[...]

Lock is easy mode af en toe jah. Ligt eraan hoe goed je zelf ben wat voor gear je zelf heb en je class. Heb je zelf wel resi?
Ik zelf heb 70lock en 70druid, heb 430 res op lock en af en toe wordt ik nog gekilled. Tuurlijk kill ik 0res mensen met 10vingers en 10tenen in me neus, maar dat doet iedereen als 400res vs 0res is.

Wat ik ermee wil zeggen ik lees dat veel mensen "problemen" hebben met locks/pvp als je echt beetje serieus pvp wil doen moet je echt je class leren kennen, en sta+res als stats focus nemen. Niet +dmg of +atp en helemaal niet spell crit.
Op m'n rogue heb ik echt geen problemen met locks hoor...ik bedoel bring it on dotters >:)

Op mijn hunter en priest wordt het een heel ander verhaal.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 11:28:
[...]

Op m'n rogue heb ik echt geen problemen met locks hoor...ik bedoel bring it on dotters >:)

Op mijn hunter en priest wordt het een heel ander verhaal.. :)
Yep, elke class heeft anti-class's rogue is dat voor lock. Tho kan een SL/SL lock met 400 res aardig wat hebben, maar ja als je daar een 400res rogue tegen over zet die weet wat ie doet wordt het weer aardig lastig ;). Gister op me druid 3on3 lock-warrior-restodruid, 2keer warrior disco aan het begin van match, 2keer gewonnen 2vs3 :P. Lock kan op zijn als ie weet wat ie doet. Maar goed die twee teams waren ook aardig slecht moet ik zeggen ;). Ach toch leuk zulke momenten.

[ Voor 20% gewijzigd door kRyPtO op 05-01-2008 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 23:30:
Gelukkig vochten wij niet tegen een premade en wonnen wij ook nog eens. Dus ik kijk snel ff naar de horde stats en whisperde hem snel even van: Hey dude, look horde stats..

Hij dus kijken en het enige wat hij zei was: gg, en toen peerde hij em, de laffaard.

Ik had veel meer damage gedaan, killing blows, honerable kills en minder deaths (was iets van 18/2/57/200k). Daarnaast had ik in stealth zelfs de mine weten te cappen alleen :)
BG stats zeggen niks, ik heb ook wel eens een hele pot LM staan verdedigen. Niet dat die knakker niet een loser was, maar je kunt niet aan de hand van de BG stats bewijzen dat je beter bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Gisteren ff gespeeld met een Mage maar vond de eerste 10 levels toch vrij saai. Blijkbaar is een caster toch niet mijn ding. Na het weekend maar eens een Rogue proberen. Ik ben nu al wat aan het lezen op wowwiki ed en dat bevalt me wel. Eens kijken hoe dat in het spel gaat uitpakken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kRyPtO schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 11:49:
[...]

Yep, elke class heeft anti-class's rogue is dat voor lock. Tho kan een SL/SL lock met 400 res aardig wat hebben, maar ja als je daar een 400res rogue tegen over zet die weet wat ie doet wordt het weer aardig lastig ;). Gister op me druid 3on3 lock-warrior-restodruid, 2keer warrior disco aan het begin van match, 2keer gewonnen 2vs3 :P. Lock kan op zijn als ie weet wat ie doet. Maar goed die twee teams waren ook aardig slecht moet ik zeggen ;). Ach toch leuk zulke momenten.
Een rogue kan tegenwoordig elke class in 1vs1 aan ;)
met een harp build tenminste , ook is een rogue top tier in 2vs2 en 3vs3

Rogue , mage , priest
warrior , rogue , druid
hunter , rogue , druid

Alle 3 erg sterke combo's in 3vs3 in 2vs2 is het gewoon rogue,spriest :+

Maar jammer genoeg vond blizz dat rogue te sterk was dus moesten ze onze enige echt top build kapot maken , door prep niet de cooldown van adrenaline te reseten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 12:04:
[...]

Een rogue kan tegenwoordig elke class in 1vs1 aan ;)
met een harp build tenminste , ook is een rogue top tier in 2vs2 en 3vs3

Rogue , mage , priest
warrior , rogue , druid
hunter , rogue , druid

Alle 3 erg sterke combo's in 3vs3 in 2vs2 is het gewoon rogue,spriest :+

Maar jammer genoeg vond blizz dat rogue te sterk was dus moesten ze onze enige echt top build kapot maken , door prep niet de cooldown van adrenaline te reseten :(
Rogue kan idd goed zijn, maar het ligt er ook maar weer net aan welk CC andere team heeft. Veel gaat het ook om mana drainen bijv met war rogue druid heb je 0 drain. Beetje arena team heeft wel genoeg res om aardig wat burst te kunnen overleven van 2xdps.
Op lock speel ik rogue-warlock-druid/disc priest ook redelijk goed als je maar CC en drain in de gaten houdt :p.

Mja das altijd met blizz class buffen dan op laten zijn en daarna keihard onderuit halen. Al jaren zo zullen ze wel blijven doen ook (check maar naar hunter nu warrior paar jaar geleden etc etc)...
Kan er wel inkomen van adrenaline rush, ging ook nergens over af en toe :P maar das met alles. Zelfde dat res ook op dots ging werken, full affliction locks ging ook nergens over...

Btw iedereen kan van elke class winnen, kon ik op lvl60 ook als resto druid en feral :P als je maar weet wat je doet. En denk dat warrior toch anticlass van rogue nog is ;)

[ Voor 7% gewijzigd door kRyPtO op 05-01-2008 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
kRyPtO schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 12:51:
Mja das altijd met blizz class buffen dan op laten zijn en daarna keihard onderuit halen.
Dat soort QQ verhalen passen beter op de WoW forums dan hier IMHO... En wat dat vanm elke class kunnen winnen: ja ik kan als resto druid of frost mage ook van een warlock winnen als deze een complete retard is, maar als hij weet wat 'ie doet gaat 't gewoon niet gebeuren.

[ Voor 27% gewijzigd door Hydra op 05-01-2008 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Wat betekend QQ? Kom dat ineens overal tegen maar voordat ik stopte (net na TBC) hoorde ik dat nooit.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 13:33:
Wat betekend QQ? Kom dat ineens overal tegen maar voordat ik stopte (net na TBC) hoorde ik dat nooit.
QQ = Whine, zeur, jank.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
QQ = Huilende smiley in japan :)

En over het hacken waarom mensen dat doen onze vrienden in asie ( de gold sellers + farmers ) verdienen hun ECHTE geld met hoeveel heid gold ze verdienen ingame :) , dus als iemand je accoutn hackt en je hebt 4k + all je epic's kwijt en losse meuk en hij komt op 8k gold totaal ( voorbeeld ) heeft hij een leuk salaris die dag daarom worden mensen massaal gehackt want 9/10 is het niet een Rare snuiter die gewoon met je Wow Char wil spelen :) , maar om er geld mee te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yay, gister 2037 rating gehaald in 3v3 als enhancement shaman :D Shoulders zijn te vet!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kRyPtO schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 12:51:
[...]

Rogue kan idd goed zijn, maar het ligt er ook maar weer net aan welk CC andere team heeft. Veel gaat het ook om mana drainen bijv met war rogue druid heb je 0 drain. Beetje arena team heeft wel genoeg res om aardig wat burst te kunnen overleven van 2xdps.
Op lock speel ik rogue-warlock-druid/disc priest ook redelijk goed als je maar CC en drain in de gaten houdt :p.

Mja das altijd met blizz class buffen dan op laten zijn en daarna keihard onderuit halen. Al jaren zo zullen ze wel blijven doen ook (check maar naar hunter nu warrior paar jaar geleden etc etc)...
Kan er wel inkomen van adrenaline rush, ging ook nergens over af en toe :P maar das met alles. Zelfde dat res ook op dots ging werken, full affliction locks ging ook nergens over...

Btw iedereen kan van elke class winnen, kon ik op lvl60 ook als resto druid en feral :P als je maar weet wat je doet. En denk dat warrior toch anticlass van rogue nog is ;)
Uhm , wat ik heb gehoord bij warrior , rogue, druid heb gehoord
is dat je de healer kappot CC
Sap , fear, cyc , blind .

Maar ik heb het nog nooit gespeeld , vind lock, rogue , druid erg fijn spelen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 11:49:
[...]

BG stats zeggen niks, ik heb ook wel eens een hele pot LM staan verdedigen. Niet dat die knakker niet een loser was, maar je kunt niet aan de hand van de BG stats bewijzen dat je beter bent.
Ben ik het deels wel mee eens hoor, maar deze rogue liep telkens mee met mijn groepje en speelde best knullig ook. Deed soms niet echt handige dingen.

Maar waar het mij eigenlijk om ging, was dat de stats beter waren. Hij zal vast wel goed zijn hoor, daar niet van. Anders heb je geen vengeful maces, maar ik vond het gewoon erg leuk dat ik eerst in principe voor noob uitgemaakt wordt, en achteraf blijkt dat ik het beter heb gedaan in die bg.

Enja, dat zeg ik dan, zeker als de persoon mij eerst belachelijk probeert te maken. Zoiets hoor je imho niet te doen. Ik zie soms ook echt van die mensen die er niks van bakken, maar ik probeer hun juist tips te geven ipv ze uit te schelden voor noob en zeggen dat ze het niet kunnen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2008 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 16:03:
[...]Ik zie soms ook echt van die mensen die er niks van bakken, maar ik probeer hun juist tips te geven ipv ze uit te schelden voor noob en zeggen dat ze het niet kunnen.
Ik denk dat ik jou hulp nog veel nodig ga hebben bij het lvlen van mijn toekomstige Rogue :) want volgens mij ben jij hier zowat de uber Rogue van GoT :p

[ Voor 7% gewijzigd door daroy op 05-01-2008 16:42 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ben ik het deels wel mee eens hoor, maar deze rogue liep telkens mee met mijn groepje en speelde best knullig ook. Deed soms niet echt handige dingen.

Maar waar het mij eigenlijk om ging, was dat de stats beter waren. Hij zal vast wel goed zijn hoor, daar niet van. Anders heb je geen vengeful maces, maar ik vond het gewoon erg leuk dat ik eerst in principe voor noob uitgemaakt wordt, en achteraf blijkt dat ik het beter heb gedaan in die bg.

Enja, dat zeg ik dan, zeker als de persoon mij eerst belachelijk probeert te maken. Zoiets hoor je imho niet te doen. Ik zie soms ook echt van die mensen die er niks van bakken, maar ik probeer hun juist tips te geven ipv ze uit te schelden voor noob en zeggen dat ze het niet kunnen.
Dat deed ik ook altijd eerst , maar 5 van de 10x kreeg ik dan als reactie

stfu noob l2p ,
Dan word ik dus :(

Maar ja , soms krijg je ook wel leuke reactie van
Thank you , you are fu/&king skilled go go pew pew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Laatst online: 03-09 08:34

Solid Seal

3D Printer N00b

[...]
Dat deed ik ook altijd eerst , maar 5 van de 10x kreeg ik dan als reactie

stfu noob l2p ,
Dan word ik dus

Maar ja , soms krijg je ook wel leuke reactie van
Thank you , you are fu/&king skilled go go pew pew
Zo een n00b ben ik ook .. maar was erg surprised dat ik ineens nr 1 dmg done in WSG stond .. en ik HK;s en meeste vlaggen returned .. 3/3 :D

voor de rest zou ik nog verliezen van een lvl 55 mage :/

Precisionist - Dwarf rogue lvl 70 @ Trollbane

[ Voor 47% gewijzigd door Solid Seal op 05-01-2008 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
Hydra schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 13:09:
[...]

Dat soort QQ verhalen passen beter op de WoW forums dan hier IMHO... En wat dat vanm elke class kunnen winnen: ja ik kan als resto druid of frost mage ook van een warlock winnen als deze een complete retard is, maar als hij weet wat 'ie doet gaat 't gewoon niet gebeuren.
Volgens mij zeur jij nu ;P iig tis gewoon zo dat het gebeurt of het nou met mijn class's gebeurt of niet maakt me niks uit het is gewoon de waarheid en ik zeur er niet over het gebeurt alleen. Mensen zeuren op de wow forums dat hun class gebuffed moet worden omdat ze er 90% van de keren zelf niet mee kunnen spelen. Door al dat gewhine doet blizz dat, gaan andere weer whinen worden ze weer generfed. Ik speel dit spel al vanaf beta en vanaf beta gaat het al zo dus das echt geen 'QQ' meer.

Voorbeelden die jij erbij haalt zijn retard, elke class heeft anticlass, en healers hebben op 70 er niks meer mee te maken, die kunnen alleen maar healen(op 60 kon je nog proberen ze te outlasten maar dat gaat niet meer). Kijk maar naar de 3vs3 finals CGS tournament. Belangrijkste waren de setups en had het niks met de "OP"ness van lock te maken de skills van alle teams waren bijna gelijk.
Maar dat neemt nog niet weg dat elke class van andere kan winnen.

Neem warrior in arena bijv. als andere team een mage heeft en hem chainsheeped kan hij er niks aan doen maar doet ie gewoon niet mee simpel. Maar een rogue killed ie bijv easy. Een rogue cc'd een lock weer easy etc etc.

PS: QQ is niet hip meer ! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep is een feit, onzin dus met je "QQ", juist dat soort dingen als antwoord geven is typisch wowforum..

Het is gewoon zo, ene keer is class x imba, en dan is class y weer imba. Dat noemen ze balans in de wereld van wow. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 18:23:
Yep is een feit, onzin dus met je "QQ", juist dat soort dingen als antwoord geven is typisch wowforum..

Het is gewoon zo, ene keer is class x imba, en dan is class y weer imba. Dat noemen ze balans in de wereld van wow. ;)
Nee, dat noemen ze balans proberen te zoeken : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
Jep en dat is er nog nooit geweest 8)7 maar hebben ze zelf ook toegegeven ze wouden ook geen 2on2 maken omdat het niet balanced is, of ze dat voor 3on3 ook hebben gedaan gezegt weet ik niet maar is ook zo. Alleen 5on5 is redelijk balanced, maar ook daar heb je FOTM setups die dan tijdelijk alles domineren. Ach ja WoW pvp :D tis erg leuk ik kies ook alleen maar voor pvp en dan moet je zulke dingen maar accepteren en er mee omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Melk schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 02:00:
[...]

Had ik ook last van, gewoon complete fade of out of combat module of iets dergelijks uitgevinkt. Werkt prima nu :)
En weer kun je dit dan aanpassen, want ik zie alleen maar combat fade time maar dit heeft geen effect, hij valt nog steeds weg op het scherm, hoe ver ik dit ook verschuif.. :? En het aan of uit vinken van clamp in screen heeft ook geen effect. De portraits en stats faden gewoon weg :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 13:14
Salv schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 19:09:
[...]

En weer kun je dit dan aanpassen, want ik zie alleen maar combat fade time maar dit heeft geen effect, hij valt nog steeds weg op het scherm, hoe ver ik dit ook verschuif.. :? En het aan of uit vinken van clamp in screen heeft ook geen effect. De portraits en stats faden gewoon weg :'(
Voor je eigen unit frame kan het "range check" zijn, daar gaat ie bij mij ook raar doen als die aanstaat. Op andere unit frames werkt die optie wel goed though.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.