Flapmo schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 08:42:
Gisteren na 6 maanden me wow weer geactiveerd

. Lekker tussendoor een diabloII LOD break gehad. Was even lekker maar nu toch weer even PVPen in WOW. Nu sta ik alleen voor lastige keuze. Wil snel mijn gear opkrikken van me priest door even snel gladiator setje te halen met honor points (had nog 100 van elke badge ^^) alleen welke set zal ik nemen, die voor de shadow priest of voor een combat docter. Shadow priest werkt prima in degelijke gear maar combat docter is ook wel vet spelen imho. Beetje disc/holy speccen en je kan rete irritant zijn in pvp. Mensen met ervaring die kunnen melden of combat docter nog steeds een beetje viable is? Of is het gewoon veel slimmer shadow te blijven en de shadow gear te nemen (satin). Liever geen satin gear met combat docter build, dan heb ik altijd het gevoel dat ik meer healing had kunnen hebben

.
Tip ga voor combat docter...te imba voor woorden gewoon.
Ik ben zelf natuurlijk ook holy maar met pve gear, maar kan het toch wel heel redelijk uithouden in een BG (waarschijnlijk tot vervelends aan toe bij onze harige-groene vrienden van de dark side

)
Gewoon constant shield, renew, PoM en FH spammen en ze zullen je lastig neer krijgen

(spreek ik uit eigen ervaring)
Gister ook ff een WSG gedaan voor de pvp daily met een full S6 priest...maar de tering zeg!!
Er stonden op een gegeven moment een warrior en een pally op hem in te hakken en ze kregen hem gewoon niet dood

.
Ik ben hem maar ff gaan helpen toen ik dat zag..vond ie toch wel prettig

voor het geval hij OOM zou raken.

Oohh eindelijk iemand met dezelfde ui als mij...mss kan jij me helpen met een probleem waar ik al een tijdje mee rond loop en die ik gewoon niet gefixed krijg
De tooltips (weet niet zeker of het tooltips heet btw, maar het is als je over een item hoovered met je muis dan zie je wat het is, en wat je er mee kan enz enz) van mij inventory zijn er niet meer, en als ik net inlog en ik kijk in mijn bags dan komt er een of andere error melding waar ik echt niks van snap (zal proberen vanaaf ff een pic te posten).
Het is niet alleen van mijn inventory maar ook van mijn bank

, maar het vreemde daar aan is weer dat alleen de bovenste 3 regels (heb alles in "1 bag" zeg maar) het doen..
De tooltips van de rest (buttons etc etc) werken prima....
Ik hoop dat jij weet wat het kan zijn en anders iemand anders