Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 144 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.894 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:32:
[...]

Wat je zegt, voor mij zijn UD's ook de ideale race, voor het beroep van Rogue. Als ik ook een NE Rogue zie of nog minder een Gnome Rogue. Dan is het tegelijk hakkie takkie. Af en toe verlies ik wel eens, maar je kan ze niet altijd allemaal van kant maken :P

Die Gnomes zouden zich beter met Gnomish Engineering kunnen bezig houden :+
Mja veel groot praat allemaal maar je moet toegeven dat als je alli wil spelen en dan ook nog een rogue, is NE female gewoon het mooiste.. :)

Gnome rogue? NEVER!! DEATH to ALL gnomes!!
Dwarf rogue?...mm interesting maar nee dank je :) (stone form met CoS...OOhh IMBA!! :9~ )
Human rogue?...Bleh kan het nog saaier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Nee dat is meer een vogel, ik zit meer te denken aan een draak :9~

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
BootVluchteling schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:39:
goed. shadow embrace wordt em dus niet... dan heb ik keuze uit een paar dingen..

imp life tap (1/2 --> 2/2)
amp curse (0/1 --> 1/1)
CoEX (0/1 --> 1/1)
imp CoA (0/1 --> 1/2 of 2/2)

wat zou het beste zijn..? imp lifetap is opzich wel fijn.. amp curse is practisch nutteloos op bosses (heb 2/3 malediction, en kan hier geen 3/3 van maken, te laag in de tree) CoEX is voornamelijk PvP... CoA schijnt nutteloos te zijn (ook door die CoE/CoA duty)
Ik zou gaan voor imp lifetap. Definately.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootlock schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:44:
[...]

Nee dat is meer een vogel, ik zit meer te denken aan een draak :9~
De bone dragon uit terrokar? Die ene die je geloof ik moet summonen voor een q nabij auchindoun, maar dan met vleugels van vuur. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:48:
[...]

De bone dragon uit terrokar? Die ene die je geloof ik moet summonen voor een q nabij auchindoun, maar dan met vleugels van vuur. :)
Die heb ik nog niet gezien maar ik zit meer te denken aan die bone dragon die je moet summonen in Sunken temple.

Die + veugels van vuur = instant win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Wootlock schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:53:
[...]

Die heb ik nog niet gezien maar ik zit meer te denken aan die bone dragon die je moet summonen in Sunken temple.

Die + veugels van vuur = instant win
Afbeeldingslocatie: http://www.wowwiki.com/images/thumb/9/91/Avatarofhakkar.jpg/180px-Avatarofhakkar.jpg

Tegen

Afbeeldingslocatie: http://www.wowhead.com/images/screenshots/resized/59349.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:28
Ferreur schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:47:
[...]

Ik zou gaan voor imp lifetap. Definately.
sorry. vergeten te vermelden dat ik 2 talentpoints te spenderen heb... dus naast lifetap nog iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
BootVluchteling schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 17:19:
[...]

sorry. vergeten te vermelden dat ik 2 talentpoints te spenderen heb... dus naast lifetap nog iets.
BootVluchteling schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 10:58:
[...]

we kunnen je wel advies geven, maar het leukste is hierzelf achter komen..
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:40:
[...]

Mja veel groot praat allemaal maar je moet toegeven dat als je alli wil spelen en dan ook nog een rogue, is NE female gewoon het mooiste.. :)

Gnome rogue? NEVER!! DEATH to ALL gnomes!!
Dwarf rogue?...mm interesting maar nee dank je :) (stone form met CoS...OOhh IMBA!! :9~ )
Human rogue?...Bleh kan het nog saaier?
heb zelf nu een female dwarf rogue met zo'n mechanische kip als mount, veel beter kan 't niet ;) :P

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~spmf/wow/mechkip.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Viggen op 03-01-2008 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:07:

nu de vraag; shadow embrace heeft 6 ranks.. (0/5 - 5/5) als 2 warlocks beide 1/5 SE hebben, komt deze dan stacked op de boss..?
Tom, elke keer dat jij een post maakt, vraag ik mij altijd af of je hetzelfde spel speelt als de rest.. :?

Ten eerste is het niet 6 ranks, maar 5 (1/5...5/5), en ten tweede stacken dezelfde debuffs nooit, maar wordt de minste overschreven door de hogere. Of cast jij in een raid met 2 warlocks (de debuffer bij uitstek) altijd 2x Curse of Shadows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
BootVluchteling schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 17:19:
[...]

Ik weet niet precies wat je aan het doen bent, maar de 2/5 suppression die ik nu heb zou ik 1 op 1 naar malediction verplaatsen als ik er vanaf moest.

http://www.wowhead.com/?talent=IVMrVMfkVtroZxx0tr

Ik weet niet precies wat je niet hebt (waar je die 2 punten vandaan hebt), maar ik weet wel dat ik niks van wat ik nu heb zou willen missen.

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 03-01-2008 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Ik blijf maar moeite hebben met een geschikte realm te vinden om een nieuwe char te gaan rollen. De meeste realms waar ik op kom heb je enorm veel lvl 70 rond rennen en alleen maar alts als nieuwe chars. De servers die op dit moment reccomended zijn, zijn allemaal oude servers op Shattered Halls na, echter hier heb je veel meer horde lopen dan alliance, mensen op het realm forum roepen zelfs dat Blizzard geen horde meer moet toe laten op die server.

Ik ben dus opzoek naar een PvP server en wil een horde char rollen met veel low lvl spelers, welke realm kunnen jullie me aanraden?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 18:42:
[...]

Tom, elke keer dat jij een post maakt, vraag ik mij altijd af of je hetzelfde spel speelt als de rest.. :?

Ten eerste is het niet 6 ranks, maar 5 (1/5...5/5), en ten tweede stacken dezelfde debuffs nooit, maar wordt de minste overschreven door de hogere. Of cast jij in een raid met 2 warlocks (de debuffer bij uitstek) altijd 2x Curse of Shadows?
0/5 is ook soort van een rank.. ligt er net ff aan hoe je het bekijkt...
Bosmonster schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 18:46:
[...]

Ik weet niet precies wat je aan het doen bent, maar de 2/5 suppression die ik nu heb zou ik 1 op 1 naar malediction verplaatsen als ik er vanaf moest.

http://www.wowhead.com/?talent=IVMrVMfkVtroZxx0tr

Ik weet niet precies wat je niet hebt (waar je die 2 punten vandaan hebt), maar ik weet wel dat ik niks van wat ik nu heb zou willen missen.
jij heb gekozen voor 1/5 shadow embrace.. punt is, dat een warlock uit mn guild dat al heeft, dus voor mij redelijk nutteloos.. daarnaast heb je 2/2 imp lifedrain. díe heb ik niet, maar is wel beschikbaar..

graag had ik hem naar 1/2 imp HS geplaatst, maar dan valt UA weg, en die is zowel in PvP als PvE ERG lekker..

de opties díe ik heb, zijn allemaal beetje fillers, en weinig nuttig voor mij, als raider en CoS/CoE'er..

[ Voor 46% gewijzigd door BootVluchteling op 03-01-2008 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
BootVluchteling schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 22:24:
[...]
0/5 is ook soort van een rank.. ligt er net ff aan hoe je het bekijkt...
[...]
-1/5 ook.. heey, 7 ranks! Nerf warlocks! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
QuarK schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 22:27:
[...]

-1/5 ook.. heey, 7 ranks! Nerf warlocks! :D
jaja, ik begrijp je punt.. maar zo heb je ook 3 soorten HS (om ff een straat in te gaan..) standaard, 1/2 imp, 2/2 imp..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
BootVluchteling schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 22:28:
[...]

jaja, ik begrijp je punt.. maar zo heb je ook 3 soorten HS (om ff een straat in te gaan..) standaard, 1/2 imp, 2/2 imp..
maar dan heb je iig een HS ;) :P, met 0/5 shadow embrace heb je gewoon helemaal nix ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 00:38
daroy schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 20:23:
Ik blijf maar moeite hebben met een geschikte realm te vinden om een nieuwe char te gaan rollen. De meeste realms waar ik op kom heb je enorm veel lvl 70 rond rennen en alleen maar alts als nieuwe chars. De servers die op dit moment reccomended zijn, zijn allemaal oude servers op Shattered Halls na, echter hier heb je veel meer horde lopen dan alliance, mensen op het realm forum roepen zelfs dat Blizzard geen horde meer moet toe laten op die server.

Ik ben dus opzoek naar een PvP server en wil een horde char rollen met veel low lvl spelers, welke realm kunnen jullie me aanraden?
Ik geloof dat Molten Core een nieuwe realm is sinds paar weken, alleen is het zo dat veel realms hierheen konden transferen en het was laatst ook nog niet mogelijk om chars te maken daar. Probeer het daar eens zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 16:25

Flapmo

and back is gigi!

Gisteren na 6 maanden me wow weer geactiveerd :X. Lekker tussendoor een diabloII LOD break gehad. Was even lekker maar nu toch weer even PVPen in WOW. Nu sta ik alleen voor lastige keuze. Wil snel mijn gear opkrikken van me priest door even snel gladiator setje te halen met honor points (had nog 100 van elke badge ^^) alleen welke set zal ik nemen, die voor de shadow priest of voor een combat docter. Shadow priest werkt prima in degelijke gear maar combat docter is ook wel vet spelen imho. Beetje disc/holy speccen en je kan rete irritant zijn in pvp. Mensen met ervaring die kunnen melden of combat docter nog steeds een beetje viable is? Of is het gewoon veel slimmer shadow te blijven en de shadow gear te nemen (satin). Liever geen satin gear met combat docter build, dan heb ik altijd het gevoel dat ik meer healing had kunnen hebben :X.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
NoTimeRemains schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:22:
hier mensen wat vinden jullie van mijn UI...
click!

ik ben nog wat aan het zoeken voor mijn chat venster. en ik moet eigk nog een aanpassing hebben op de character screens maar ik heb x-perl geprobeerd maar dat vond ik te druk. weten jullie nog een soortgelijke addon?
Een beetje laat, maar ik speel al vele maanden met de Mirage Ui.
Het bevalt prima.
Goede en snelle updates en werkelijk alles is aan te passen.

Afbeeldingslocatie: http://aycu03.webshots.com/image/38362/2004266101467577364_th.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Rochette op 04-01-2008 09:34 ]

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rochette schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 08:45:
[...]

Het bevalt prima.

[afbeelding]
Jammer dat we het fotootje niet goed kunnen zien en download vanaf de site mag niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 08:59:
[...]

Jammer dat we het fotootje niet goed kunnen zien en download vanaf de site mag niet :(
Oh crap. Ik heb het op een free picture server gezet. Effe zoeken of ik iets beters kan vinden
Sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rochette schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 09:13:
[...]

Oh crap. Ik heb het op een free picture server gezet. Effe zoeken of ik iets beters kan vinden
Sorry
No problem :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
http://www.wowinterface.c...somniaxRecompilation.html

Google is ur friend :)

edit: http://ledmirage.net officiele site van de compilation.

[ Voor 24% gewijzigd door Melk op 04-01-2008 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Flapmo schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 08:42:
Gisteren na 6 maanden me wow weer geactiveerd :X. Lekker tussendoor een diabloII LOD break gehad. Was even lekker maar nu toch weer even PVPen in WOW. Nu sta ik alleen voor lastige keuze. Wil snel mijn gear opkrikken van me priest door even snel gladiator setje te halen met honor points (had nog 100 van elke badge ^^) alleen welke set zal ik nemen, die voor de shadow priest of voor een combat docter. Shadow priest werkt prima in degelijke gear maar combat docter is ook wel vet spelen imho. Beetje disc/holy speccen en je kan rete irritant zijn in pvp. Mensen met ervaring die kunnen melden of combat docter nog steeds een beetje viable is? Of is het gewoon veel slimmer shadow te blijven en de shadow gear te nemen (satin). Liever geen satin gear met combat docter build, dan heb ik altijd het gevoel dat ik meer healing had kunnen hebben :X.
Als ik zo even wat topics op wow-eu forum lees als:
http://forums.wow-europe....?topicId=2252325425&sid=1

neig ik toch maar disc te worden, volgens meerdere threads daar is shadow uit de tijd en is disc het nieuwe wonderkindje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Flapmo schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 09:19:
[...]

neig ik toch maar disc te worden, volgens meerdere threads daar is shadow uit de tijd en is disc het nieuwe wonderkindje..
Ik denk disc pvp en shadow pve :) omgedraaide wereld :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Crap die tweede zit er ook wel superb up :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:30:
Best een mooie UI ik vind em alleen een beetje leeg :o Overigens is Xperl ideaal hoor. Prima te customizen.

Mijn UI (erg verouderde SS, de meeste kunnen em wrs dromen, maargoed in grote lijnen is het nog hetzelfde)

[afbeelding]

Raidversion:

[afbeelding]

[...]

Hahaha ohja dat ding. Maar wacht :o Ik heb een Purple Skeletal Horse O+

Echt wat een gaaf beest is dat. Helemaal op UD's. Altijd ff lekker stijgeren voordat ik wegrij, en soms naar die mooie aura kijken als je stilstaat.

Mooiste mount samen met NE tijger imho. Die swift Zullion tiger is het toch net niet :/ Oranje, ik bedoel komop :? Zoiets moet in mooie donkere kleuren varierend tussen donkerblauw en zwart.
ik heb eerst ook Xperl gebruikt, beviel me goed, maar heb nu pitbull en dat is nóg beter instelbaar. misschien leuk voor jou nawintjuh..? het kost in het begin ff beetje bloed zweet en tranen, maar uiteindelijk wel lekker werk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren op mijn 49 shaman (niet getwinkt hoor) wat BG's gedaan. We ownden eigenlijk zwaar, goede groep, goed teamwork.

AB begonnen met 10 tegen 15 en we kwamen toch gelijk voor te staan, later druppelden er wat meer Alliances bij dus ging het nog makkelijker.

In de tweede AB kwam er zo'n twink team die dacht ons te ownen, 49 warrior met dual Mongoose enchants... zielig... en er liep een heel healer team achter hem aan. Dat hadden we snel door, dus zo snel mogelijk die healers killen en daarna stelde die warrior weinig voor. Hij zal wel flink hebben gescholden... Twink van honderden golds en dan worden ingemaakt :P

Weer lekker wat badges gewonnen dus, ik wil een beetje een vooraadje hebben voor 70

PS: Die chainlightnings van mij zijn echt heerlijk! Met een Lightning overload en wat crits kan ik anderen one-shotten, wel slecht gegearden natuurlijk, maar toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
NoTimeRemains schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:22:
hier mensen wat vinden jullie van mijn UI...
click!

ik ben nog wat aan het zoeken voor mijn chat venster. en ik moet eigk nog een aanpassing hebben op de character screens maar ik heb x-perl geprobeerd maar dat vond ik te druk. weten jullie nog een soortgelijke addon?
Het bevalt prima.

En nu dan met foto :)
Afbeeldingslocatie: http://aycu03.webshots.com/image/38362/2004266101467577364_th.jpg

http://ledmirage.net officiele site van de compilation.

--> thanks Melk :)

En hier kun je het ophalen. Wel even aanmelden om te downloaden

[ Voor 12% gewijzigd door Rochette op 04-01-2008 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapmo schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 09:19:
[...]

Ja Disc is nu PvP (of holy, met Blessed Resillience, in mindere mate) en Shadow is PvE.
Niet iedereen neemt trouwens Reflective Shield, maar ik vind 'm toch wel een aanrader. De damage die gereflect (?) wordt kan critten. Dus een shield dat 1500dmg absorbed, kan 2000-2500dmg doen. En als healer sla je sowieso al geen deuk in een pakje boter, dus die vorm van dmg is wel welkom, zeker met de setbonus van Gladiator dat je debuff korter is.
Spelers in BG's bedanken mij constant voor heals/power infusion/pain supression die ze krijgen, geeft toch meer voldoening. Damage doe ik wel met m'n mage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 09:58:
[...]

Ja Disc is nu PvP (of holy, met Blessed Resillience, in mindere mate) en Shadow is PvE.
Niet iedereen neemt trouwens Reflective Shield, maar ik vind 'm toch wel een aanrader. De damage die gereflect (?) wordt kan critten. Dus een shield dat 1500dmg absorbed, kan 2000-2500dmg doen. En als healer sla je sowieso al geen deuk in een pakje boter, dus die vorm van dmg is wel welkom, zeker met de setbonus van Gladiator dat je debuff korter is.
Spelers in BG's bedanken mij constant voor heals/power infusion/pain supression die ze krijgen, geeft toch meer voldoening. Damage doe ik wel met m'n mage.
Heel vroeger toen TBC net uit was en ik net 70 werd had ik idd zo'n build en ik weet nog dat ik toen netjes aan het overleven was :d. Nu even een leuke build zoeken, leuk klusje voor vanmiddag :). Combat doccie lijkt me weer heerlijk om te spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Gister mijn herb skills wat geupgrade, deze heb ik sterk verwaarloosd ten opzichte van me tailoring skills.

Heel duskwood afgereden opzoek naar bloemetjes en plantjes, een paar low lvl's nog geholpen op Raven hill cemetery.
Kwam daar ook nog een 58 pvp flagged tauren hunter tegen die dood was voordat hij het door had.

Zijn er hier meer mensen die in lowlvl area's gewoon pvp enabled hebben staan net als mij ? :)
Dit niet om de lowbies te killen maar om eventueel wat hogere lvl griefers te killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Wootlock schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 10:17:
Gister mijn herb skills wat geupgrade, deze heb ik sterk verwaarloosd ten opzichte van me tailoring skills.

Heel duskwood afgereden opzoek naar bloemetjes en plantjes, een paar low lvl's nog geholpen op Raven hill cemetery.
Kwam daar ook nog een 58 pvp flagged tauren hunter tegen die dood was voordat hij het door had.

Zijn er hier meer mensen die in lowlvl area's gewoon pvp enabled hebben staan net als mij ? :)
Dit niet om de lowbies te killen maar om eventueel wat hogere lvl griefers te killen.
PvP server, altijd enabled :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

redfoxert schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 10:20:
[...]

PvP server, altijd enabled :)
Ik zit op een normal server.
Heb er al aan zitten denken zodra deze lock 70 dingt en een beetje decent gear heeft, op een pvp server een rogue te gaan re-rollen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren Supremus en Shade of Akama gekilled :P
Trash in BT stelt trouwens geen flikker voor (iig niet tot aan Shade), het is onderhand net zo saai als de trash waves in MH.

Oh ja trollie, eclipse zoekt nog mages, gogo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Melk schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 08:08:
Ik geloof dat Molten Core een nieuwe realm is sinds paar weken, alleen is het zo dat veel realms hierheen konden transferen en het was laatst ook nog niet mogelijk om chars te maken daar. Probeer het daar eens zou ik zeggen.
Het is een transfer realm waar bovendien gratis transfers vandaan zijn geregeld omdat het er zo druk was, dus dat is wel zo'n beetje het laatste realm waar je wilt rollen. Tegen de tijd dat je 70 bent, is iedereen dubbel en dwars door BT heen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister m'n 'little wall of steel' twee keer door Zul Farrak gejaagd, een keer met een beetje crappy PuG en een keer met wat guildies. Volledig rested kwam ik daarmee van level 51 (en 50%) op level 52 (en 50% :P), dat was dus fijn en leuk. :)

Toen vroeg iemand in /g "Kan iemand me door Gnomeregan meppen?". Het was er voor mij al te laat voor, maar ik twijfelde ook: kan een level 52 arms warrior Gnomeregan solo-en? Dat moet toch wel lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 10:34:
Gister m'n 'little wall of steel' twee keer door Zul Farrak gejaagd, een keer met een beetje crappy PuG en een keer met wat guildies. Volledig rested kwam ik daarmee van level 51 (en 50%) op level 52 (en 50% :P), dat was dus fijn en leuk. :)

Toen vroeg iemand in /g "Kan iemand me door Gnomeregan meppen?". Het was er voor mij al te laat voor, maar ik twijfelde ook: kan een level 52 arms warrior Gnomeregan solo-en? Dat moet toch wel lukken?
Dr lopen wat robots rond richting de laatste boss die nogal vreselijk irritant zijn en alle damage reflecten. Stiekum meppen ze dan toch nog best hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:37

mbooij

De Mosselman

Mijn account komt in aanmerking voor een Scroll of Resurrection. Ik wil waarschijnlijk weer gaan spelen (iig een maandje). Wie wil er me een scroll sturen? Krijg je lekker een gratis maandje WoW.
Reageer even snel want ik heb vandaag en morgen vrij en wil weer even WoW spelen.

Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 15:00
komt eraan :)
edit: heb hem maar verstuurd naar het e-mailadres dat in je profiel staat omdat DM's indd uit staan

[ Voor 80% gewijzigd door Helmet op 04-01-2008 10:44 ]

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
mbooij schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 10:39:
Mijn account komt in aanmerking voor een Scroll of Resurrection. Ik wil waarschijnlijk weer gaan spelen (iig een maandje). Wie wil er me een scroll sturen? Krijg je lekker een gratis maandje WoW.
Reageer even snel want ik heb vandaag en morgen vrij en wil weer even WoW spelen.
Foutmelding

Deze gebruiker wil of kan geen Direct Messages ontvangen: 'mbooij'

Ik wil je wel een scroll sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 10:38:
[...]
Dr lopen wat robots rond richting de laatste boss die nogal vreselijk irritant zijn en alle damage reflecten. Stiekum meppen ze dan toch nog best hard.
Ja, het leek mij dus ook best lastig worden. Niemand die het daadwerkelijk al gedaan heeft? Ik ben in het verleden weleens door een level 60 warrior er doorheen geholpen, misschien nog even wachten. :)

[ Voor 195% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2008 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapmo schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 08:42:
Tip ga voor combat docter...te imba voor woorden gewoon. :o

Ik ben zelf natuurlijk ook holy maar met pve gear, maar kan het toch wel heel redelijk uithouden in een BG (waarschijnlijk tot vervelends aan toe bij onze harige-groene vrienden van de dark side :) )

Gewoon constant shield, renew, PoM en FH spammen en ze zullen je lastig neer krijgen :) (spreek ik uit eigen ervaring)

Gister ook ff een WSG gedaan voor de pvp daily met een full S6 priest...maar de tering zeg!!

Er stonden op een gegeven moment een warrior en een pally op hem in te hakken en ze kregen hem gewoon niet dood >:).

Ik ben hem maar ff gaan helpen toen ik dat zag..vond ie toch wel prettig :) voor het geval hij OOM zou raken. ;)
Rochette schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 08:45:
[...]

Het bevalt prima.

[afbeelding]
Oohh eindelijk iemand met dezelfde ui als mij...mss kan jij me helpen met een probleem waar ik al een tijdje mee rond loop en die ik gewoon niet gefixed krijg :(

De tooltips (weet niet zeker of het tooltips heet btw, maar het is als je over een item hoovered met je muis dan zie je wat het is, en wat je er mee kan enz enz) van mij inventory zijn er niet meer, en als ik net inlog en ik kijk in mijn bags dan komt er een of andere error melding waar ik echt niks van snap (zal proberen vanaaf ff een pic te posten). :|

Het is niet alleen van mijn inventory maar ook van mijn bank |:( , maar het vreemde daar aan is weer dat alleen de bovenste 3 regels (heb alles in "1 bag" zeg maar) het doen.. :?

De tooltips van de rest (buttons etc etc) werken prima.... 8)7
Ik hoop dat jij weet wat het kan zijn en anders iemand anders :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:37

mbooij

De Mosselman

Helmet schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 10:41:
komt eraan :)
edit: heb hem maar verstuurd naar het e-mailadres dat in je profiel staat omdat DM's indd uit staan
Er stonden nog oude gegevens in mn Tweakers account. Dat emailadres klopt ook niet meer.

Edit: tnx Helmet voor de scroll... als het weer bevalt ga ik een maandje activeren en heb je straks een maand gratis.

[ Voor 18% gewijzigd door mbooij op 04-01-2008 11:09 ]

Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 22:39

Denko

|{ing Øf ßlitz

even een vraagje voor de mensen die pala's spelen hier, ik heb nu al ongeveer een jaar niet gespeeld serieus, toen TBC uitkwam ff snel naar 70 gelvlt en dat was het zeg maar. Nu heb ik wel interesse om weer te gaan spelen

Ik heb begrepen dat zo'n 90%+ van de pala's nu holy zijn? wat is er met de retri tree gebeurt ondertussen?

Toen ik gestopt was het wel zo dat retri net een boost had gehad waardoor het eigenlijk niet eens meer echt leuk was om te spelen. PVE kon je 40%+ crit halen, icm met een behoorlijke hoeveelheid AP waardoor je zo'n beetje altijd met de rogue's mee kon kwa dmg (toendertijd de beste dmg dealers bij meeste naxx bazen als ik me goed herinner)

PVP was wel zeer vet, maarja, ook dat was OP van pala kant, 1300 melee crit, 1800 CS crit, 1500 judge crit, en klaar was je.

maarja, wat ik eigenlijk wil weten is: als niemand meer retri is (wat toen 90% van de pala's waren) hoe erg is het nu gesteld met de retri tree?

(Charnaam: Denkoyugo Realm: aggramar)

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Denko schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 10:50:
even een vraagje voor de mensen die pala's spelen hier, ik heb nu al ongeveer een jaar niet gespeeld serieus, toen TBC uitkwam ff snel naar 70 gelvlt en dat was het zeg maar. Nu heb ik wel interesse om weer te gaan spelen

Ik heb begrepen dat zo'n 90%+ van de pala's nu holy zijn? wat is er met de retri tree gebeurt ondertussen?

Toen ik gestopt was het wel zo dat retri net een boost had gehad waardoor het eigenlijk niet eens meer echt leuk was om te spelen. PVE kon je 40%+ crit halen, icm met een behoorlijke hoeveelheid AP waardoor je zo'n beetje altijd met de rogue's mee kon kwa dmg (toendertijd de beste dmg dealers bij meeste naxx bazen als ik me goed herinner)

PVP was wel zeer vet, maarja, ook dat was OP van pala kant, 1300 melee crit, 1800 CS crit, 1500 judge crit, en klaar was je.

maarja, wat ik eigenlijk wil weten is: als niemand meer retri is (wat toen 90% van de pala's waren) hoe erg is het nu gesteld met de retri tree?

(Charnaam: Denkoyugo Realm: aggramar)
retri pally's zijn zwaar gear afhankelijk... er zijn wel een paar retri pally's op Xavius, maar ik neem de meeste niet serieus. zit je minimaal in full T4, dan kan het leuk worden.. dit wordt alleen beetje lastig zonder guild, dan moet je het via pvp grinden doen.. uiteindelijk kan dat ook wel lukken, kost alleen tijd.

ikzelf heb holy pally.. gebruik hem niet zoveel meer, maar tis wel een imba healer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Nu online
Retribution wordt op het moment 'eigenlijk alleen nog maar' gebruikt om te levelen tot aan 40. Daarna ga je Prot AoE grinden / levelen en eenmaal 60+ maak je de keus of je definitief Prot of Holy gaat. De DPS van een Retri Paladin is lachwekkend vergeleken met andere classes, zowel in PvE als PvP. Er zijn daarom dus maar erg weinig mensen die nog Retribution spelen en ik geloof me te herinneren dat de Retri tree verder generfed wordt in een van de aankomende patches. Een vriend van me speelt ook Paladin en is een van de bekendste healers van de realm (omdat ie ook altijd meespamt in de Trade), Holy was hij ook echt super goed, nog nooit een wipe gehad met hem, hoe slecht de pull ook was. Toen is ie een tijdje Prot gegaan en Karazhan gaan tanken, laatst is ie gerespecced naar Retribution (in vol t4 onderhand) maar zo hard heb ik een class nog nooit zien stuntelen. Aan z'n skill ligt het echt niet, het is gewoon de Retri tree die niet balanced is.

[ Voor 28% gewijzigd door UTwizard op 04-01-2008 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
bla

[ Voor 98% gewijzigd door redfoxert op 04-01-2008 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Hey nog een Aggramar speler ;)
Welkom terug :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Ik sprak gister een guildie van onze guild die zo goed als dood is. Als je echt wil raiden moet je horde rerollen zei hij. Ik ben dus alliance.

Heb Kara vaak gedaan en ben bijna exalted. Gruul zou de volgende stap zijn lijkt me, maar ik ben al 2 dagen aan het spammen en krijg 0 op respons, Mn gear is wel goed zat voor gruul lijkt me 950 spelldamage unbuffed met de arcane fire build. dus 40/21/0 ofzo. hitrating rond de 90.

Hoeveel spelldamage en Hitrating heb je nodig om naar SSC te kunnen gaan? Want dat komt na Gruul toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Carnagy schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:16:
Ik sprak gister een guildie van onze guild die zo goed als dood is. Als je echt wil raiden moet je horde rerollen zei hij. Ik ben dus alliance.

Heb Kara vaak gedaan en ben bijna exalted. Gruul zou de volgende stap zijn lijkt me, maar ik ben al 2 dagen aan het spammen en krijg 0 op respons, Mn gear is wel goed zat voor gruul lijkt me 950 spelldamage unbuffed met de arcane fire build. dus 40/21/0 ofzo. hitrating rond de 90.

Hoeveel spelldamage en Hitrating heb je nodig om naar SSC te kunnen gaan? Want dat komt na Gruul toch?
spammen in /2 of in LFGuildchannel is bijna altijd nutteloos.. je moet de grotere guilds benaderen middels /who *guildnaam* en vragen naar de classleader.. dat is de beste optie met het best mogelijke resultaat..

/edit

en betreft je spelldmg.. jij heb meer dan mij, maar ik zit al af en toe in MH :+

[ Voor 5% gewijzigd door BootVluchteling op 04-01-2008 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 22:39

Denko

|{ing Øf ßlitz

Wootlock schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:10:
[...]

Hey nog een Aggramar speler ;)
Welkom terug :+
hehe, ik ben toch echt een retri pala speler en als ik dit zo lees betwijfel ik ten zeerste dat ik nog terugkom, maarja, ze hadden inderdaad ook maar een jaar om die tree te fixen, jan 2009 misschien weer eens kijken

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:17:
[...]

en betreft je spelldmg.. jij heb meer dan mij, maar ik zit al af en toe in MH :+
Wat moet je in MH met minder dan 950 dmg ?
Ga eens gear regelen.

LOL je loopt nog met een dagger uit slave pens heroic met 40 spelldmg.
Can i join your guild ?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2008 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:25

m0nk

16-09-2003 15.15

UTwizard schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:00:
[...]
Retribution wordt op het moment 'eigenlijk alleen nog maar' gebruikt om te levelen tot aan 40. Daarna ga je Prot AoE grinden / levelen en eenmaal 60+ maak je de keus of je definitief Prot of Holy gaat. De DPS van een Retri Paladin is lachwekkend vergeleken met andere classes, zowel in PvE als PvP. Er zijn daarom dus maar erg weinig mensen die nog Retribution spelen en ik geloof me te herinneren dat de Retri tree verder generfed wordt in een van de aankomende patches. Een vriend van me speelt ook Paladin en is een van de bekendste healers van de realm (omdat ie ook altijd meespamt in de Trade), Holy was hij ook echt super goed, nog nooit een wipe gehad met hem, hoe slecht de pull ook was. Toen is ie een tijdje Prot gegaan en Karazhan gaan tanken, laatst is ie gerespecced naar Retribution (in vol t4 onderhand) maar zo hard heb ik een class nog nooit zien stuntelen. Aan z'n skill ligt het echt niet, het is gewoon de Retri tree die niet balanced is.
Correctie: Paladin dps is lager dan die van de pure dps classes alleen burst vaak hoger (hallo hybrid class) , maar brengt wel extra blessings, 3% crit op target, -15% stats op trashmobs, continue judgements, extra loh, offheals etc mee. Lachwekkend.. vind ik niet :)

Correctie: Ret pallie met t4 gear sucked! Zeker als er iemand achter zit die normaal altijd holy/prot speelt. Maby is ie een skilled healer of tank, maar waarschijnlijk een nub ret pallie met slechte gear.
Retadins hebben veel str/crit nodig.

Correctie: Ret wordt niet generfed, er komen changes aan waardoor ret palas minder afhankelijk worden van spelldmg maar meer van AP ( Zie de komende crusader strike change in 2.3.2).

maw. Ret pallies doen het goed in zowel PvE als PvP, mits je de gear hebt. Het grootste nadeel is dat je echt goeie gear nodig hebt om wat te kunnen doen. Als het echt aan de ret tree ligt, waarom zijn er redelijk wat ret pala's die al ruim over de 2k rating zijn atm in de verschillend arena ladders..? ;)

Ret pala's ownen!

O ja, ben zelf ook een ret pala, 34% crit ub, en 2012ap met might.. sla best hard... :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
UTwizard schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:00:
[...]

HAHAHAHAHA! sorry hoor maar HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!

Retribution is echt de shit sinds 2.3. we hebben eindelijk passive agro reduction gekregen hierdoor hoef je niet meer het halve gevecht stil te staan en niets te doen. Tevens waren we in de PRE-TBC patch eventjes erg overpowered, hierna zijn we tot in de grond generfed. Deze wijzigingen zijn onlangs teruggedraaid, en we worden in 2.3.2 weer gebufft op damage van Crusader Strike en mana-efficiency. Tier sets zijn eigenlijk de slechtste gear die je als retri pala kunt krijgen, omdat je niets aan spelldamage hebt. (SD schaalt voor 40%, AP schaalt voor 100%, AP is goedkoper in itempunten dan SD, reken maar uit.)

Ik speel zelf retribution en ik DPS mee met de top (vaak in 10-man 3e en 25-man 6e). Je hebt nog steeds alle pala buffs, je geeft 3% crit aan de complete raid (judgement of the crusader), je geeft alle DPS ongeveer 150mp5(judgement of wisdom) en/of je geeft alle melee ziek veel HP regen(judgement of light). je kan alle drie tegelijk mits nog 2 pala's mee zijn.

Over het levelen hangt het ervan af wat je wilt. Wil je grinden? ga prot. wil je instances? ga holy. wil je lekker questen? ga retribution. ben zelf volledig retri naar 70 geleveld en heb bijna alle group quests solo kunnen doen.

Zelf ret pala met 28% crit unbuffed, en 2200 AP self-buffed. Gister tijdens ZA 3K AP en 37% crit, heb toch ff 900 DPS uitgepoept, je moet echt wel je class kennen om dat bij te houden. kom vaak genoeg locks mages rogues etc tegen die niet over de 600-700 DPS komen in gelijkwaardige gear.

[ Voor 5% gewijzigd door batsma op 04-01-2008 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 22:54
niet om te flamen maar

All and all its just a nother poor bubble boy :P

Blizzard leave the horde allone :P

http://video.google.nl/vi...o=0&type=search&plindex=0

Maar inderdaad pala's zijn de shit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 10:46:
[...]
Oohh eindelijk iemand met dezelfde ui als mij...mss kan jij me helpen met een probleem waar ik al een tijdje mee rond loop en die ik gewoon niet gefixed krijg :(

De tooltips (weet niet zeker of het tooltips heet btw, maar het is als je over een item hoovered met je muis dan zie je wat het is, en wat je er mee kan enz enz) van mij inventory zijn er niet meer, en als ik net inlog en ik kijk in mijn bags dan komt er een of andere error melding waar ik echt niks van snap (zal proberen vanaaf ff een pic te posten). :|

Het is niet alleen van mijn inventory maar ook van mijn bank |:( , maar het vreemde daar aan is weer dat alleen de bovenste 3 regels (heb alles in "1 bag" zeg maar) het doen.. :?

De tooltips van de rest (buttons etc etc) werken prima.... 8)7
Ik hoop dat jij weet wat het kan zijn en anders iemand anders :?
Probeer eens even al je addons uit te vinken. Inloggen. Uitloggen. Al je addons aanvinken. Inloggen.
Klinkt raar, maar ik en mijn vriendin hebben beide dezelfde fout gehad (Photek UI) en dit heeft geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:31:
[...]

Probeer eens even al je addons uit te vinken. Inloggen. Uitloggen. Al je addons aanvinken. Inloggen.
Klinkt raar, maar ik en mijn vriendin hebben beide dezelfde fout gehad (Photek UI) en dit heeft geholpen.
Mja heb ik al geprobeerd maar heeft niet geholpen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:33:
[...]

Probeer anders ze een voor een aan te zetten, merk je snel genoeg welke het probleem geeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Neelon

FOR PONY!!!

[...]

Spelldamage zegt niet alles.

Ik heb meer met mn Mage (1k unbuffed, zonder de stacks van mn Blessings trinket mee te tellen, wel 165 spell hit, ben 10/0/51) maar ben Kara nog niet door. Shade voor het eerst neer afgelopen zondag, maar toen zat ik te nuken met mn nubbie Shadow Priest met toen nog geen 800 spell damage. Die is pas een goede week lvl 70, dus ben nog druk aan het upgearen, nog iets van 9 of 10 upgrades te gaan, heb wel de complete Shadoweave en Spellstrike sets, en dat werkt als een trein als ze vol met Runed Living Rubies zitten.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:21:
[...]

Wat moet je in MH met minder dan 950 dmg ?
Ga eens gear regelen.

LOL je loopt nog met een dagger uit slave pens heroic met 40 spelldmg.
Can i join your guild ?
/spit

je ben horde

besides.. ik heb gewoon bad luck met mn weapon drops.. ik had een tijdje geen enchant op mn wapen, nu toch maar gedaan, en practisch 80% van mn dkp geburned op T5 chest...

maarja, ik sta wel redelijk hoog op de dmg meter hoor..

skill>gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat je shit luck hebt met drops is onzin, beetje pvp/arena doen zorgt er al voor dat je een goede 1h kan krijgen.

Verder maakt het mij niet zoveel uit, maar vind het erg vreemd dat je guild jou meeneemt naar MH/BT/TK met deze gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ook looks > stats natuurlijk. 8)
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:49:
Verder maakt het mij niet zoveel uit, maar vind het erg vreemd dat je guild jou meeneemt naar MH/BT/TK met deze gear.
Dan zal 'ie wel wat goed doen hè? :O

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2008 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:33:
[...]

Bag / bank mods uitzetten.
Kijken of je mouse-over het dan wel doet.
Bag / bank mods opnieuw downloaden / andere downloaden.
Weer proberen. Trial & error helaas. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:52:
[...]

Bag / bank mods uitzetten.
Kijken of je mouse-over het dan wel doet.
Bag / bank mods opnieuw downloaden / andere downloaden.
Weer proberen. Trial & error helaas. :/
Ik probeer wel wat vanavond..bedankt allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
[...]

spammen in /2 of in LFGuildchannel is bijna altijd nutteloos.. je moet de grotere guilds benaderen middels /who *guildnaam* en vragen naar de classleader.. dat is de beste optie met het best mogelijke resultaat..

/edit

Thx voor de tip. Zal eens veel gaan /who-en :) Heb nog nooit Gruul en verder gezien. Guild waar ik in zat was er telkens bijna en toen gingen mensen weg.

Ik heb wel zoveel spelldamage dankzij de arcane talent tree. Komt denk ik 200 bij door zo'n talent.

Zodra ik weer in een raidguild zit respec ik weer naar 10/48/3 als ze dat graag willen. Ik kan nu met de POM Pyro variant lekker PVP-en :D

Ben mn enchanting en tailoring aan t lvl-en. Zit nu op 310 en 360. Alleen mn gold is bijna op :D Wordt een beetje een arme sloeber nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Dat je shit luck hebt met drops is onzin, beetje pvp/arena doen zorgt er al voor dat je een goede 1h kan krijgen.

we doen geen kara runs meer, dus prince dagger valt af.. SSC is zeldzaam (hopelijk vanavond) en met veel geluk dropt dan de sword van leo.. TK doen we nog wel regelmatig, maar afaik valt daar geen casterwapen.

MH zijn we pas net begonnen, en het raiden ligt atm klein beetje op zn gat.. woensdag hebben we die vogel uit TK (a'lar dacht ik?) en solarian gekilled.. voor solarian moest ik mn spot afstaan wegens de trinket/wand die ik beide al had..

PvP ben ik wel redelijk mee bezig.. heb in 1 AV weekend 3 items gescoord die imo nog meer verbetering brachten..

(gloves+trinket en nog iets)

nu afwachten op een nieuw AV weekend, want de rest werkt minder snel vind ik..

voor Arena kan je een ZEER leuk wapen scoren, maar om in een goed arena team te zitten, heb je resillience nodig.. het is een beetje een visueuze (hoe schrijf je dat?) circel, en daar moet ik ff doorheen..

heb nu 121 resillience, en ben redelijk sterk in PvP, behalve tegen rogues.. maar goed. pas rond de 200 resillience tel ik pas mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet in hoeverre het een bug is, maar ik heb ontdekt dat een pet voor een nieuwe skill veel minder TP nodig heeft dan staat aangegeven. Zo had ik 100TP nodig voor een armor upgrade, terwijl me dit geloof ik maar 20 heeft gekost.
Ik heb dit al bij GM's aangekaart, maar die gaven me na 2 dagen te horen dat ik het opnieuw moest aankaarten. Dikke vinger natuurlijk.
Heeft iemand dit ook al ontdekt en in hoeverre is dit daadwerkelijk een bug?
Lijkt mij in ieder geval neit de bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 12:18:
Ik weet niet in hoeverre het een bug is, maar ik heb ontdekt dat een pet voor een nieuwe skill veel minder TP nodig heeft dan staat aangegeven. Zo had ik 100TP nodig voor een armor upgrade, terwijl me dit geloof ik maar 20 heeft gekost.
Het zit als volgt. Je hebt voorbeeld lvl 1 armor gekocht welke 25tp bij staat. Dan de volgende is 50tp. Als je dan de oude lvl 1 er vanaf haalt is het 50-25=25tp nog extra nodig.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Ik heb dit al bij GM's aangekaart, maar die gaven me na 2 dagen te horen dat ik het opnieuw moest aankaarten. Dikke vinger natuurlijk.
is geen bug.

working as intended.. de oude talentpoints (bijv rank 4 kost 50 TP's) gaat af van de nieuwe rank (bijvoorbeeld rank 5 = 100 TP's)

100-50= 50 TP's voor rank 5..

William/Ax3 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 12:20:
[...]

Het zit als volgt. Je hebt voorbeeld lvl 1 armor gekocht welke 25tp bij staat. Dan de volgende is 50tp. Als je dan de oude lvl 1 er vanaf haalt is het 50-25=25tp nog extra nodig.
with stupid ^^

[ Voor 17% gewijzigd door BootVluchteling op 04-01-2008 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren eerste raid weer na de kerstbreak..
Laatste tijd toch wel weer wat mensen weggegaan, en er blijven er niet zo machtig veel over.

Dus gisteren SSC in met heel wat nieuwe trials en casuals. :) Lurker, eerste spout, 6 mensen dood. :)
Toch nog neer gekregen die try wonderbaarlijk genoeg. Daarna door naar een wipefest op Leo. :)

Echt hoor, mensen die eerst een paar whirlwinds eten, vervolgens ook aggro krijgen, in demon phase midden op de lock gaan staan. :p En vervolgens uiteraard hun demon niet dood krijgen.
Was weer leuk. :)

Wel heb ik gemerkt dat Gnome trinket in combinatie met die kerst Mechanical yeti, instant win is tegen inner demon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 11:24

Phydomir

Dennis

Gelukkig voor hem zijn er tegenwoordig nog guilds die verder kijken dan alleen gear....

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Nu online

Seraphin

Meep?

Volgens mij is dat omdat ie de TP van de vorige rank compenseert:

b.v.
Natural Armor Rank 4 = 80 TP
Natural Armor Rank 5 = 100 TP

Als je pet dan al Rank 4 heeft kost het maar 20 punten extra, maar van niets in een keer rank 5 trainen kost 100 TP

[edit] *zucht* voortaan eerst refreshen voor ik op de laatste post reageer

[ Voor 4% gewijzigd door Seraphin op 04-01-2008 12:25 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphin schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 12:23:
[...]

Volgens mij is dat omdat ie de TP van de vorige rank compenseert:

b.v.
Natural Armor Rank 4 = 80 TP
Natural Armor Rank 5 = 100 TP

Als je pet dan al Rank 4 heeft kost het maar 20 punten extra, maar van niets in een keer rank 5 trainen kost 100 TP
Ah, thx, dat verklaart een hoop. Wellicht ook logisch, anders zou je bijna niets kunnen leren door gebrek aan TP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
BootVluchteling schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 12:18:
[...]
voor Arena kan je een ZEER leuk wapen scoren, maar om in een goed arena team te zitten, heb je resillience nodig.. het is een beetje een visueuze (hoe schrijf je dat?) circel, en daar moet ik ff doorheen..
Waarom dan niet gewoon de S1-gladiator-spellblade scoren voor honor-points? Lijkt me al een hele verbetering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carnagy schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:16:

Je spelldamage is genoeg voor SSC, maar je spellhit zou op de cap moeten zitten om al die damage eruit te krijgen. Denk maar aan een auto met 600pk, maar met fietsbanden, die krijgt z'n power niet op het wegdek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Nu online
@ m0nk & Batsma: Ik speel zelf geen level 70 Paladin dus ik zou niet weten hoe het is voor Retri Paladins (en ik heb de ballen verstand van de tree). Ik geef alleen aan wat ik heb gemerkt.
m0nk schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:24:Correctie: Paladin dps is lager dan die van de pure dps classes alleen burst vaak hoger (hallo hybrid class) , maar brengt wel extra blessings, 3% crit op target, -15% stats op trashmobs, continue judgements, extra loh, offheals etc mee. Lachwekkend.. vind ik niet :)
Lees wat ik typ, ik heb het niet over de added effects die ze meebrengen, ik heb het over dps. Ja, het is erg fijn om minstens 1 Paladin mee te nemen voor de Blessings en dergelijke, daar heb ik het ook helemaal niet over gehad. Ook heb je imo minder aan burst dps dan aan sustained dps in raids, en die van Ret Paladins ligt gewoon (erg) laag in verhouding met de andere classes. Opnieuw, dit is wat ik zelf heb gemerkt, als blijkt dat het anders kan doen ze inderdaad iets niet goed.
m0nk schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:24:Correctie: Ret pallie met t4 gear sucked! Zeker als er iemand achter zit die normaal altijd holy/prot speelt. Maby is ie een skilled healer of tank, maar waarschijnlijk een nub ret pallie met slechte gear. Retadins hebben veel str/crit nodig.
Ik zou het niet weten, zoals ik zei heb weinig verstand van de tree en de gear die er voor nodig is.
m0nk schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:24:Correctie: Ret wordt niet generfed, er komen changes aan waardoor ret palas minder afhankelijk worden van spelldmg maar meer van AP ( Zie de komende crusader strike change in 2.3.2).
Ik kreeg laatst een gesprek mee waarin een aantal mensen zeiden dat inderdaad Crusader Strike aangepast zou worden en dat dat in hun ogen gelijk stond aan een keiharde nerf. Don't shoot the messenger.
batsma schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:24:
Ik speel zelf retribution en ik DPS mee met de top (vaak in 10-man 3e en 25-man 6e). Je hebt nog steeds alle pala buffs, je geeft 3% crit aan de complete raid (judgement of the crusader), je geeft alle DPS ongeveer 150mp5(judgement of wisdom) en/of je geeft alle melee ziek veel HP regen(judgement of light). je kan alle drie tegelijk mits nog 2 pala's mee zijn.

Zelf ret pala met 28% crit unbuffed, en 2200 AP self-buffed. Gister tijdens ZA 3K AP en 37% crit, heb toch ff 900 DPS uitgepoept, je moet echt wel je class kennen om dat bij te houden. kom vaak genoeg locks mages rogues etc tegen die niet over de 600-700 DPS komen in gelijkwaardige gear.
Dat heb ik van een Ret Paladin nog nooit gezien, vandaar dat mijn beeld zo verschrikkelijk vervormd blijkt te zijn. Als ik dit eerder had geweten had ik mijn 'rant' ook wel anders verwoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Phydomir schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 12:23:
[...]

Gelukkig voor hem zijn er tegenwoordig nog guilds die verder kijken dan alleen gear....
Edit: Nvm, laat flame maar zitten ;q (niet op jou gericht btw)

[ Voor 220% gewijzigd door HolyCorn op 04-01-2008 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Rudi schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 12:26:
[...]

Waarom dan niet gewoon de S1-gladiator-spellblade scoren voor honor-points? Lijkt me al een hele verbetering?
is ook een mooie verbetering.. ik ga ietswat in hit-rating achteruit, maar dat is wel te overleven.. heb nu toch de hitcap..
Phydomir schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 12:23:
[...]

eindelijk iemand die aan me denkt O+

[ Voor 23% gewijzigd door BootVluchteling op 04-01-2008 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
Kan iemand mij vertellen of het de moeite waard is om voor mijn rogue (nu lvl 64) te sparen voor de Primalstrike set?
Ze is LW. Het ziet er goed uit, maar met name de primal nether kan een probleem zijn.
Daar moet ik heel wat heroic's voor doen en ik weet niet zeker of dat gaat gebeuren (ze is en alt, en we hebben prima rogues in de guild)
:)
Of zijn er andere mogelijkheden om een goede rogue set te krijgen?
BTW: bijv. Kara zal ze wel nooit ingaan
Graag advies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Rochette schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:03:
Kan iemand mij vertellen of het de moeite waard is om voor mijn rogue (nu lvl 64) te sparen voor de Primalstrike set?
Ze is LW. Het ziet er goed uit, maar met name de primal nether kan een probleem zijn.
Daar moet ik heel wat heroic's voor doen en ik weet niet zeker of dat gaat gebeuren (ze is en alt, en we hebben prima rogues in de guild)
Graag advies
tja, voor dikke gear kan je 2 kanten op.. een crafting proff, of PvP.. (dit als instances afvalt)

kijk dus maar wat het makkelijkste is.. ik gok dat een beetje heroics wel te doen is met een goede party..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag advies
Ik wilde zeggen dat je die primal nethers ook voor 10 badges kan kopen, die je dan weer in kara krijgt...maar dat doe ik niet omdat je kara waarschijnlijk nooit zal zien op je rogue. ;)

Volgens mij is dat wel een leuke set idd maar het ligt er denk ik aan waar je het voor wilt gebruiken :)

Voor pvp zou ik lekker de Bg's gaan farmen voor de Gladiator set en voor pve is die set wel mooi die je in gedachten had. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Primal nether verzamelen lijkt me ook het makkelijkste. Heroics zijn leuk om te doen en je hebt kans dat nog andere epic gear dropt. Ook kan je van badges of justice primal nether kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Toch zou ik dat gewoon doen. Twee maal een run en je bent er. Je hebt maar 30 bagdes nodig immers. Op deze manier heb ik pas ook op me hunter die ebon set gemaakt :).

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hi WOW-Addicts..

Even een vraagje van een Solo player... Ik speel meestal PVE en vind dat prima, als bank gebruik ik aantal bankalts. Mijn vraag is het volgende: kan ik zelf een guild starten met alleen maar inschrijvingen vanuit een account? Dus, een collega die even 10 Alts aanmaakt en deze daarna weer verwijderd nadat ze hun inschrijving hebben gedaan?

Alvast bedankt!

Bsterd

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2008 13:30 . Reden: Accounts -> alts ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Lief Dagboek :D

Nadat onze guild aan het disbanden was hebben we de hard-core players mee genomen in een frisse start een nieuwe guild , met 50% nieuwe mensen en 50% oude members , we beginnen goed eindelijk naar maanden problemen met 25 mans etc hebben we kara weer op farm ( lol easy ) ZA doen we in 1 nacht 5/6 bosses dat is ook niet verkeerd gistere toevallig 3 bosses binnen de timers

Vanavond gaan we Maulgar + Gruul weer is even doen als die in 1x neer gaan wat ik wel verwacht gaan we volgende week op naar magheridon kijken hoe dat uitpakt

ofdagboek: is er iemand die tips heeft voor een 1 handed caster dagger / sword of welke er zijn

Prince : Dagger
Gruul : Sword
ZA : Dagger
S1 : spellblade
S2 : spellblade

Zijn er ook caster swords daggers die gecraft kunnen worden ?
Heb nu Stafff of Mysteries / S2 Staff / Honor hold exalted Sword :
Maar ben op zoek naar een goeie 1 hand sword / dagger om samen te gaan met de ofhand van Shattar voor de spellhaste dat ik Hit rating en alles kwijt raak maakt me weinig uit aangezien ik meer PVP dan PVE en toch elke avond voor raiden special respec zowat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:25:
hi WOW-Addicts..

Even een vraagje van een Solo player... Ik speel meestal PVE en vind dat prima, als bank gebruik ik aantal bankalts. Mijn vraag is het volgende: kan ik zelf een guild starten met alleen maar inschrijvingen vanuit een account? Dus, een collega die even 10 accounts aanmaakt en deze daarna weer verwijderd nadat ze hun inschrijving hebben gedaan?

Alvast bedankt!

Bsterd
10 accounts: ja
10 alts: nee

Ik gok dat je alts bedoelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:11

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
HolyCorn schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:28:
[...]

10 accounts: ja
10 alts: nee

Ik gok dat je alts bedoelt ;)
even ironforge spammen zorgt er vaak genoeg voor dat je wel een guild bijeen krijgt, die kick je vervolgens allemaal weer :P

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:25:
hi WOW-Addicts..

Even een vraagje van een Solo player... Ik speel meestal PVE en vind dat prima, als bank gebruik ik aantal bankalts. Mijn vraag is het volgende: kan ik zelf een guild starten met alleen maar inschrijvingen vanuit een account? Dus, een collega die even 10 accounts aanmaakt en deze daarna weer verwijderd nadat ze hun inschrijving hebben gedaan?

Alvast bedankt!

Bsterd
Je hebt een signature nodig van chars van 10 verschillende accounts.
Je alts kunnen dus het charter van je main niet signen als ze op dezelfde account zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kees schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:30:
[...]

even ironforge spammen zorgt er vaak genoeg voor dat je wel een guild bijeen krijgt, die kick je vervolgens allemaal weer :P
Ik bedoelde inderdaad Alts... Maar, 10 accounts is dan al voldoende... moet dan ook wel mogelijk zijn.Lijkt me toch een stuk handiger, zo'n guild ipv 4 Bank alts....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Osxy

Holy crap on a cracker

Kees schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:30:
[...]

Die truuk heb ik gister ook gebruikt, bank guild voor mij, broertje, mams en me stiefpa :P

3 slots :*)

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:33:
[...]

Ik bedoelde inderdaad Alts... Maar, 10 accounts is dan al voldoende... moet dan ook wel mogelijk zijn.Lijkt me toch een stuk handiger, zo'n guild ipv 4 Bank alts....
Waarom is dat handiger dan? Er zijn best addons waarmee je de bankinhoud van alle chars in 1 scherm kunt zien. Als je doelt op het gebruik van een guildbank, volgens mij is dat een dure hobby in je uppie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Mektheb schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:25:

ofdagboek: is er iemand die tips heeft voor een 1 handed caster dagger / sword of welke er zijn

Prince : Dagger
Gruul : Sword
ZA : Dagger
S1 : spellblade
S2 : spellblade
Voor zover ik weet zijn er geen goede crafted 1 handers. Er is er eentje die net ietsje beter is dan HH reward. Maar die is het geld niet waard.

Ik heb heel lang met HH zwaard gelopen, maar heb nu spellblade met honor punten gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Neelon

FOR PONY!!!

Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:33:
[...]

Nadeeltje, 1e guild tab kost je 100 gold.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
Neelon schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:38:
[...]

Ach voor 100 slots valt dat best mee. Dat is denk ik goedkoper dan een normale bank alle slots kopen en vullen met grote bags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Nu online

Seraphin

Meep?

Neelon schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:38:
[...]

Tsja, maar daar krijg je 96 slots voor.... de laatste bagslots in je "regular" bank zijn 25g each ofzo? En daar kun je hoogstens een 24 slot bag in kwijt; dus 'tis even duur.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazztiaan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22

Sebazztiaan

sebas!

Lief dagboek:

Nadat we in de guild weinig progress hadden, de vaste 3/4 5/6 setup ging vashj neer, de week daarna KT.

We zijn nu lekker begonnen in MH, waar gááááp wat saai zeg die trash-waves. Eerste baas ging neer quite easy, 2e baas nu @ 28%. Maar wat blijkt een infernal moeilijk te verplaatsen, zonder hem door de raid heen te halen, 3x een fire tick en je bent al dood.

Maar ja, er is eindelijk eens weer wat progress en meteen de boots of divine light geloot.

Er is weer eens wat progress!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Slogra schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:38:
[...]

Voor zover ik weet zijn er geen goede crafted 1 handers. Er is er eentje die net ietsje beter is dan HH reward. Maar die is het geld niet waard.

Ik heb heel lang met HH zwaard gelopen, maar heb nu spellblade met honor punten gekocht.
Ok daar was ik zelf al bang voor maar dan moet ik maar geduld hebben of die van Gruul nemen of Prince , want die van HH heb ik ook maar als ik dan die van HH + ofhand bij elkaar reken komen ze niet in de buurt van me S2 staff van Arena

Geduld schone zaak dus dit geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
Mektheb schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:48:
[...]

Ok daar was ik zelf al bang voor maar dan moet ik maar geduld hebben of die van Gruul nemen of Prince , want die van HH heb ik ook maar als ik dan die van HH + ofhand bij elkaar reken komen ze niet in de buurt van me S2 staff van Arena

Geduld schone zaak dus dit geval ;)
Doomwalker dropt ook nog wel een leuk dagger trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
UTwizard schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 12:32:
Dat heb ik van een Ret Paladin nog nooit gezien, vandaar dat mijn beeld zo verschrikkelijk vervormd blijkt te zijn. Als ik dit eerder had geweten had ik mijn 'rant' ook wel anders verwoord ;)
Het probleem is dat mensen een net gelevelde ret paladin van level 70 zien, en denken dat dat de normale damage is. Ret paladins hebben altijd veel sustained damage kunnen doen, ook pre TBC, mits ze serieus gegeared werden. Wij hebben een ret pally gehad met Sulfuras en die kwam goed mee in de DPS lijsten.

https://niels.nu

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.