liledevil schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 16:59:
[...]
Een rogue met zijn lockpicking niet maximaal is gewoon geen echte rogue
Vanaf 300 is het sowieso easy leveling, gewoon ogre's grinden, naast netherweave voor bandage's, gold en verhoogde green drop krijg je ook locked boxes die je levelen.
zoals ook al gezegd, cooking en fishing zijn ook erg boring, maar ook extreem handig om te hebben als rogue zijn, ik voel me echt zo onhandig dat ik de foodbuffs van guildies moet krijgen.
Agree.
Het is gewoon een classskill net als poison
En On_E op 70 kan je het echt heel makkelijk lvlen. Zal je niet eens een halve dag kosten. Ik was zelf ergens op lvl 50 begonnen met het lvlen van picklocking. Het zuigt gewoon te hard om boxes niet te kunnen openen.
Omdat ik voornamelijk grindend heb gelvld had je al lang het 5e skillpuntje voordat je lvlde. Ik pakte namelijk altijd humanoids en die hebben vaak lockboxes bij zich.
Daarnaast heeft het hebben van lp op 350 veel voordelen. Instancedoors unlocken, SH shortcut, chests die spawnen in instances.
Ik heb zelf bijvoorbeeld die Arca key nog niet

en die van SH ook al niet. Hoeft ook niet, al ben ik laatst wel aan de quests begonnen voor het geld.
Ik kwam gister tot de ontdekking dat ik genoeg puntjes had voor de S2 shoulders. Gelijk ff de scryerinscription + een 16AP en 8 res gem ingedouwd,
Momenteel heb ik 251 res en 9.5xx k hp. Niet bijzonder interessant, maar ik merk nu al erg, dat mijn survivability verdubbeld is. Je bent haast gewoon niet neer te krijgen
Gister was mijn arenamaat er ook dus gingen we meteen ff spelen. Begon erg goed, helaas kwamen we te vaak een lock/priest combo tegen. Dat is voor ons haast niet te doen. We hebben van die combo 4x verloren en 1x gewonnen.
Shadowstep is overigens echt te gruuwlijk in arena. Zulke vette dingen kan je ermee. Gisteren kwamen we een rogue/shaman combo tegen. Shaman had 3/5 vengefull en die rogue was full merciless. Pittige combo
Het gevecht duurde even. De rogue op mijn priest, en ik op de rogue. Uiteindelijk liet mijn maat het leven (

), maar ik zag dat die rogue maar 15% hp had. Ik wist dat die shaman binnen 5 sec die rogue gehealed had en ik kansloos zou zijn.
Ik had helaas een dikke slow op me zitten en die rogue was te ver uit range. Dus wat deed ik. Vanish (breekt slow effects), sprint, shadowstep, ambush + backstab en dat was genoeg om de rogue te killen
De shaman gougde ik en ik verstopte me achter een pillar. Ff bandagen, ooc, enja. Als je dan een shaman hebt met 3/5 vengeful maar met 2k mana en een full subtlety rogue met full hp
Het leuke van deze build is dat je zo leuk kan toyen. Dus ik sapte die shaman, zodat hij ff niks kon doen en mijn shadowstep van cd kon komen. Daarna shadowstep, premeditation, cheapshot > 5cp's rupture en weer vluchten
Dus hij weer wat healen, ik weer verstoppen ooc gaan en repeat
Dit ging een paar minuten zo door totdat mijn maat leip werd en zei van: WTF ben jij mee bezig. FINISH IT
Vandaag gaan wij eens spelen met skype aan. We hebben de gevechten geanalyseerd (

), en kwamen erachter dat we soms domme dingen doen, of niet kunnen doorgeven doordat wij dmv typen met elkaar communiceren
Ben benieuwd hoe het gaat als we kunnen praten met elkaar
Ohja UD' tjes ff een tip. Canabalize in arena als je de kans krijgt. Nooit bij stilgestaan, maar gister zag ik een lijk, en dacht, NATUURLIJK ! Ik ben zo blij met UD. Allebei de racials zijn gewoon te goed voor arena
En nog en tip. Wat je kan doen om in te schatten wat voor team je gaat krijgen. Target 1 iemand die je ziet en check zijn buffs. Geen buffs = rogue. GOTW = druid. Zo kan je ondanks je tegen stealthies vecht zien tegen wie, en daar je tactics op aanpassen

500xp?
Regel ff wat coilfang arnamants. Kan je vast op AH vinden. Gaven geloof ik 250rep per 1
[
Voor 8% gewijzigd door
Anoniem: 85443 op 03-01-2008 09:25
]