Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 144 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.848 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 00:42:
[...]

1 Horde en 2 Ally guilds zijn gekomen. Teveel, er zijn niet voor niets migraties weg van Outland. Ik vraag me wel een beetje af hoe je guild het in zijn hoofd haalt naar zon server te migreren?
Oh? Welke guild is nieuw dan? Heb er niks van gezien of gehoord namelijk :)

Ook niet dat Outland down was gister, lag in bed :P

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85443

liledevil schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 16:59:
[...]

Een rogue met zijn lockpicking niet maximaal is gewoon geen echte rogue :p

Vanaf 300 is het sowieso easy leveling, gewoon ogre's grinden, naast netherweave voor bandage's, gold en verhoogde green drop krijg je ook locked boxes die je levelen.

zoals ook al gezegd, cooking en fishing zijn ook erg boring, maar ook extreem handig om te hebben als rogue zijn, ik voel me echt zo onhandig dat ik de foodbuffs van guildies moet krijgen.
Agree.

Het is gewoon een classskill net als poison :P

En On_E op 70 kan je het echt heel makkelijk lvlen. Zal je niet eens een halve dag kosten. Ik was zelf ergens op lvl 50 begonnen met het lvlen van picklocking. Het zuigt gewoon te hard om boxes niet te kunnen openen.

Omdat ik voornamelijk grindend heb gelvld had je al lang het 5e skillpuntje voordat je lvlde. Ik pakte namelijk altijd humanoids en die hebben vaak lockboxes bij zich.

Daarnaast heeft het hebben van lp op 350 veel voordelen. Instancedoors unlocken, SH shortcut, chests die spawnen in instances.

Ik heb zelf bijvoorbeeld die Arca key nog niet :X en die van SH ook al niet. Hoeft ook niet, al ben ik laatst wel aan de quests begonnen voor het geld.

Ik kwam gister tot de ontdekking dat ik genoeg puntjes had voor de S2 shoulders. Gelijk ff de scryerinscription + een 16AP en 8 res gem ingedouwd,

Momenteel heb ik 251 res en 9.5xx k hp. Niet bijzonder interessant, maar ik merk nu al erg, dat mijn survivability verdubbeld is. Je bent haast gewoon niet neer te krijgen :o

Gister was mijn arenamaat er ook dus gingen we meteen ff spelen. Begon erg goed, helaas kwamen we te vaak een lock/priest combo tegen. Dat is voor ons haast niet te doen. We hebben van die combo 4x verloren en 1x gewonnen.

Shadowstep is overigens echt te gruuwlijk in arena. Zulke vette dingen kan je ermee. Gisteren kwamen we een rogue/shaman combo tegen. Shaman had 3/5 vengefull en die rogue was full merciless. Pittige combo :)

Het gevecht duurde even. De rogue op mijn priest, en ik op de rogue. Uiteindelijk liet mijn maat het leven ( ;( ), maar ik zag dat die rogue maar 15% hp had. Ik wist dat die shaman binnen 5 sec die rogue gehealed had en ik kansloos zou zijn.

Ik had helaas een dikke slow op me zitten en die rogue was te ver uit range. Dus wat deed ik. Vanish (breekt slow effects), sprint, shadowstep, ambush + backstab en dat was genoeg om de rogue te killen :D

De shaman gougde ik en ik verstopte me achter een pillar. Ff bandagen, ooc, enja. Als je dan een shaman hebt met 3/5 vengeful maar met 2k mana en een full subtlety rogue met full hp >:)

Het leuke van deze build is dat je zo leuk kan toyen. Dus ik sapte die shaman, zodat hij ff niks kon doen en mijn shadowstep van cd kon komen. Daarna shadowstep, premeditation, cheapshot > 5cp's rupture en weer vluchten >:)

Dus hij weer wat healen, ik weer verstoppen ooc gaan en repeat :9

Dit ging een paar minuten zo door totdat mijn maat leip werd en zei van: WTF ben jij mee bezig. FINISH IT :D

Vandaag gaan wij eens spelen met skype aan. We hebben de gevechten geanalyseerd ( :') ), en kwamen erachter dat we soms domme dingen doen, of niet kunnen doorgeven doordat wij dmv typen met elkaar communiceren :X

Ben benieuwd hoe het gaat als we kunnen praten met elkaar :)

Ohja UD' tjes ff een tip. Canabalize in arena als je de kans krijgt. Nooit bij stilgestaan, maar gister zag ik een lijk, en dacht, NATUURLIJK ! Ik ben zo blij met UD. Allebei de racials zijn gewoon te goed voor arena :D

En nog en tip. Wat je kan doen om in te schatten wat voor team je gaat krijgen. Target 1 iemand die je ziet en check zijn buffs. Geen buffs = rogue. GOTW = druid. Zo kan je ondanks je tegen stealthies vecht zien tegen wie, en daar je tactics op aanpassen :)
500xp? :)

Regel ff wat coilfang arnamants. Kan je vast op AH vinden. Gaven geloof ik 250rep per 1 :)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 03-01-2008 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:18

On_E

Housemusic

He bah, na al het honor grinden de laatste weken ging ik gisteravond direct na het eten wederom online om EotS te doen, en toen bekroop me dat gevoel weer..

Mensen zullen het vast wel kennen, het gevoel dat je niet speelt omdat je zin hebt, maar omdat het weer een gewoonte is geworden.

Ben na het potje EotS dan ook maar weer gauw gelogged en heb eens wat anders gedaan dan WoW. ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

On_E schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 09:15:
He bah, na al het honor grinden de laatste weken ging ik gisteravond direct na het eten wederom online om EotS te doen, en toen bekroop me dat gevoel weer..

Mensen zullen het vast wel kennen, het gevoel dat je niet speelt omdat je zin hebt, maar omdat het weer een gewoonte is geworden.

Ben na het potje EotS dan ook maar weer gauw gelogged en heb eens wat anders gedaan dan WoW. ;)
Af en toe wat anders doen dan WoW kan heel verfrissend zijn :) Is ook precies de reden dat ik naast WoW ook nog andere spellen speel. En dat geeft me echt veel meer lol. WoW is daarna ook ineens weer heel erg leuk. _/-\o_

Gisteren met mn rogue, welke inmiddels 61 is geworden, wederom ramparts gedaan. Man man, sinds ik Outland in ben gelopen is mn dps met sprongen omhoog gegaan. Nooit gedacht dat een rogue zo geweldig leuk kan zijn (had in verleden vaker een rogue geprobeerd, maar altijd afgehaakt rond lvl20, uiteindelijk anders gespecced en toen was het wel leuk :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

DenMan schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 17:44:
Bah nu weet ik weer waarom ik nooit meer pugs doe... Ik heb net een migrate gedaan naar Skullcrusher en zit dus ff niet in een guild. Ik heb me ook volledig gestort op PvP. Maar aangezien ik wat betere arrows wil en nog maar 1 run nodig had voor revered met Cenarion dacht ik: laat ik eens een pug proberen. We gingen naar Steam Vaults.

Ik had vrij snel een groep gevonden, en de druid vroeg al meteen: "can we do the arcane container please?" Ook al was het lang geleden dat ik instances gedaan had, ik kreeg al de rillingen. Ik zei terug: "Sure, as long as you don't leave after you got it". Het enige wat eruit kwam was een smile, maar goed we waagden de gok, het is soms al moeilijk genoeg om een groep te krijgen.

Maar na de eerste 2 groep mobs wist ik het al, hij was namelijk aan het rushen als een gek. Na elke groep zei ie: comon, let's go. En hij nam amper de tijd voor mana breaks. En ja hoor, nadat we de guardian van de container verslagen hadden zei ie meteen (echt serieus 1 sec. erna) sry g2g. Hij hearth, en gone. Meteen gewhispered maar hij was natuurlijk al uitgelogd.
Serieus, wat haat ik die gasten :(. Het is echt het kenmerk van een totale noob en een ras egoist. Ik heb 'm wel toegevoegd aan m'n friends list zodat ik 'm eens haarfijn kan uitleggen wat ik van die gast denk. Ik zal wel op ignore gaan daarna, maar dat gaat hij net zo goed :)

Daarna nog wel verder geprobeerd met een DPS specced warrior en dat ging opzich prima, maar de priest in de groep vond het nodig om de andere hunter constant noob te noemen in de party, dus die vertrok ook, waarna we het maar opgaven.
Al met al weer een enerverend middagje PUG, wat in totaal zo'n twee uur in beslag nam, waarin we maar liefst 1 boss down kregen. En waardoor ik toch gauw zo'n 500 rep gegained heb, met als gevolg dat ik nog steeds niet revered ben :/

Waarschijnlijk heel herkenbaar, en natuurlijk ook cliche, maar wilde het toch opschrijven deze keer ;)
Welkom op Skullcrusher :)
Het is wel asociaal wat die gast deed, wat is z'n nick? Scheld ik 'm ook wel even de huid vol vanavond :P
Gisteren nog een heroic Ramparts gedaan met een PuG. Prot warrior whisperde mij, en 5min later hadden we een volle groep. De healer bleek een priest te zijn uit m'n guild, Nederlander die ik 1x op een LAN heb gezien :) niet de slimste (heeft 17defense/dodge op z'n head), maar wel iemand die lol in het spelletje heeft. Uiteindelijk met 4 wipes wel de instance gecleared. Ging mij vooral om rep en m'n PvE fire build uitproberen.
De tank bleek later uit UAE te komen, een keer iemand die niet auemsxxxwarrior heette! En hij kon redelijk tanken, dus niet alles is zo slecht.

PuG's op SC kan, maar vaak heb je waardeloze spelers te pakken. Een guild is eigenlijk wel benodigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

Lief Dagboek(wall text),

Gisteravond dus 3de keer Kara op de planning, 2de keer dat ikzelf leidde. Bijna een uur staan wachten op de MT, die toen hij terugkwam leuk melde dat hij toch maar zich tot WotLK op PvP wilde richten en huppa gquit na een kort afscheid in gchat. Maar de alt van onze Lock Officer erbij getrokken(fury/arms warrior in veel te zware gear) als OT.
3de healer had maar +560 healing, maar onze main healer, maar +1700 ofzo wilde dat wel compenseren(onder het mom van motivatie en kijken wat voor vlees we in de kuip hadden). Dus wij naar binnen
na de eerste mob eerste remove omdat iemand geen threatmeter had(had ik wel verwacht van die persoon, dus standby stond bij de poort van Karazhan te wachten). Hoppa door bij de stables.
Ging verdomd lekker dit keer.
(waar ik de eerste keer dat ik de leiding had nog te voorzichtig was en daarmee het tempo te laag, met als gevolg respawns op het moment dat we Midnight aanvielen)
We gingen echt een een rap tempo er doorheen, wel veel deaths hier(1 shotted charges en threatmistakes naar het lijkt), maar Attumen ging redelijk eenvoudig neer imho.
Toen dus door naar Maiden(wat ik al zei gister, moroes was pain, en dus voor vanavond), huppa ballroom, MT wist nog goed wat de drill was na de vorige keer en ook hier lekker chainpullen, had de pats gemarked en op 1 keer een pat en group na waren de pulls goed en de group kreeg ze snel neer(zelfs die keer Pat en Group).
Maar uiteindelijk bij Maiden, dispelling leek er niet echt lekker in te zitten, gevecht begon iedere keer hartstikke goed, maar 1 keer dispelling gemist leek steeds paniek te veroorzaken ofzo, want alles zakte ineen.
Toen eenmaal respawns in de ballroom er waren na 2 attempts(iedereen was wel bij maiden, maar 1 leavde en moesten en nieuwe hebben) 2 rogues dus naar buiten geslopen, nieuwe guildie gesummoned, naar binnen, naar group gesummoned door lock and 3de poging.
toen deze ook niet werkte maar de boel afgeblazen omdat veel mensen vandaag weer moesten werken(incluis mijzelf), vanavond gewoon weer, dit keer met de wat beter gegearde mensen uit de guild. Want ik wil wel wat guild progress zien :)

Daarana maar even PvP gaan doen met de fury/arms OT, ow wat vet met zijn gear en skill, EotS met zijn 2-tjes, naar Draenei Ruins, daar staan defenden, als een betonnen muur, steeds een priest en 2 rogues die probeerden erdoor te komen, maar we hebben DR nooit hoeven afstaan :)
Ik proberen zoveel mogelijk te stunnen, hij sloeg ze wel naar de eeuwige jachtvelden(alhoewel ze 1 minuut later steeds weer terugkwamen met zijn 3tjes)
Resultaat, Alliance gewonnen met 2000/900, best een mooie prestatie leek me zo. Er is gewoon hoop op de BG :)

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-06 20:25
On_E schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 09:15:

Ja dat is een bekend gevoel. Dan is het meestal hoog tijd voor een wow break van een paar weken en een andere hobby. Toen mijn rogue s1 gear volledig had gegrind had ik ook zoiets van wat nu en ben ik maar met veel fun mijn hunter gaan lvlen met engineering. Hij is nu lvl 49.

Er is niets zo leuk als rondlopen met een pet, een clockwork robot/mechanical squirl, een combat chicken, desnoods een exploding sheep en een dragonling in pvp _/-\o_

Verder is een net grappig een shrinkray te leuk voor woorden en de deathray met 2k damage crits super als ik door mijn mana heen ben.

Afbeeldingslocatie: http://85.17.151.161/161400001-161450000/161421601-161421700/161421661_5_T3ne.jpeg

[ Voor 7% gewijzigd door barfieldmv op 03-01-2008 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wat is ook alweer de site dat je de alliance/horde verhoudingen kan zien op een realm?
Ik heb echt het idee dat er verdomd weinig high lvl horde rondloopt op Azjul-Nerub.

Of er zijn gewoon (te) weinig puggers, heb altijd de grootste moeite met het bij elkaar krijgen van een Pug en als het lukt zijn het vaak dezelfde mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Anoniem: 85443 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 09:11:

En nog en tip. Wat je kan doen om in te schatten wat voor team je gaat krijgen. Target 1 iemand die je ziet en check zijn buffs. Geen buffs = rogue. GOTW = druid. Zo kan je ondanks je tegen stealthies vecht zien tegen wie, en daar je tactics op aanpassen :)
Dit is niet helemaal waar, ik kom in 2x2 genoeg unbuffed players tegen waar dan toch een druid bij zit... dit doen ze expres voor de verrassing. Maar in 3x3 en vooral 5x5 hebben ze bijna altijd wel motw op zich.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
ImdaMned schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 18:54:
[...]

De 2 ringen dropte voor hem ( /slap locks met teveel DKP, healing ring naar een pallie)

2 guilds alliance kant hebben illidan toch pas down ?

Eclipse loopt tegen illidan aan te hijgen, die zal deze of volgende week wel down gaan
Rush Hour en Exnet gangbus op 4/5 en 3/9
Wij 3/5 en 1/9
STERF zit op 5/5 SSC en 3/4 TK
Instance51 4/5 en 3/4

En dan niets.
Nope 3.
Oude top guild heeft weer eens geronseld op scandinavische fora en wat fullt6 ppl naar Trollbane weten te halen en hebben binnen 6/7weken ssc/tk (voor attunements) MH en BT gecleared.
guild heet Bloop Pressure .

Dus Barroom Heroes, Offspring en BP hebben iIlidan nu down ally side, wij zitten op 4/5 en 4/9 atm en onze eerste raid nad e winterstop werd gisteravond door blizz om zeep geholpen door trollbane te laten crashen/onspeelbaar te maken.

er is nu dus ook een Denial horde guild op Bloodscalp met allemaal lvl1-6 trolls (verbazing wekkend wat je kan bereiken met bedelen tbh, guild chater en tabards for everyone :P)

[ Voor 9% gewijzigd door Routed op 03-01-2008 09:56 ]

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Katala schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 09:53:
[...]

Dit is niet helemaal waar, ik kom in 2x2 genoeg unbuffed players tegen waar dan toch een druid bij zit... dit doen ze expres voor de verrassing. Maar in 3x3 en vooral 5x5 hebben ze bijna altijd wel motw op zich.
Mwah echt slim is dat niet. Sowieso zijn er maar 2 classes die kunnen stealthen. Dus als je geen buff ziet, weet je (of zou je denken) dat het een rogue is.

Maar, rogue + class combinaties zijn heel anders dan druid + class combinaties.

Eigenlijk zou je jezelf er alleen mee benadelen als je op die manier iemand probeert te verrassen.

Als ik namelijk een warrior zie, en het vermoeden heb dat er iets stealthies bij is, maar hij heeft geen buff, dan denk ik niet dat het een rogue is hoor. Warrior + stealth = druid.

Rogues spelen vaak met priests, locks. Druids met warriors en hunters.

Maar er zullen ongetwijfeld mensen zijn die anderen op deze manier proberen te verrassen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 03-01-2008 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Routed schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 09:54:
[...]

Nope 3.
Oude top guild heeft weer eens geronseld op scandinavische fora en wat fullt6 ppl naar Trollbane weten te halen en hebben binnen 6/7weken ssc/tk (voor attunements) MH en BT gecleared.

Dus Barroom Heroes, Offspring en BP hebben iIlidan nu down ally side, wij zitten op 4/5 en 4/9 atm en onze eerste raid nad e winterstop werd gisteravond door blizz om zeep geholpen door trollbane te laten crashen/onspeelbaar te maken.

er is nu dus ook een Denial horde guild op Bloodscalp met allemaal lvl1-6 trolls (verbazing wekkend wat je kan bereiken met bedelen tbh, guild chater en tabards for everyone :P)
pfft was toch maar een ssc raid hoorde ik :P

beggen werkt, en dat is gewoon ruk, want al die sloebers die gold geven aan beggers zorgen ervoor dat mensen ook blijven beggen. zulke mensen zouden 3 maanden accountban moeten krijgen :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Skillz schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 09:48:
Wat is ook alweer de site dat je de alliance/horde verhoudingen kan zien op een realm?
Ik heb echt het idee dat er verdomd weinig high lvl horde rondloopt op Azjul-Nerub.

Of er zijn gewoon (te) weinig puggers, heb altijd de grootste moeite met het bij elkaar krijgen van een Pug en als het lukt zijn het vaak dezelfde mensen.
www.warcraftrealms.com/census.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
Van de week maar een arena 3vs3 team opgericht. Niet om te schitteren maar om wat spulletjes bij elkaar te sprokkelen.
Enh shaman (ikzelf)
arms/fury warrior
en een lock. eigenlijk geen idee wat zijn spec is.

Alledrie niet 70 geworden en dus totaal geen gear :P. Zelf had ik al die twee S1 maces bij elkaar gegrind. Raad eens wie er als eerste dood gaat :P
Toepasselijke naam verzonnen: Soewiesite Skwad (suicide squad mocht niet).
2 potjes kunnen spelen voordat de lock weg moest. Uiteraard genadeloos ingemaakt. Maar ach het was voor ons alledrie de eerste arena ooit. We gaan lekker voor de 10 potjes per week en dan zien we wel of het wat is. Voorlopig ben ik S1 gear aant grinden. Nog maar 160k honor en veel marks to go.... zucht

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Anoniem: 85443 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 09:58:
[...]

Mwah echt slim is dat niet. Sowieso zijn er maar 2 classes die kunnen stealthen. Dus als je geen buff ziet, weet je (of zou je denken) dat het een rogue is.

Maar, rogue + class combinaties zijn heel anders dan druid + class combinaties.

Eigenlijk zou je jezelf er alleen mee benadelen als je op die manier iemand probeert te verrassen.

Als ik namelijk een warrior zie, en het vermoeden heb dat er iets stealthies bij is, maar hij heeft geen buff, dan denk ik niet dat het een rogue is hoor. Warrior + stealth = druid.

Rogues spelen vaak met priests, locks. Druids met warriors en hunters.

Maar er zullen ongetwijfeld mensen zijn die anderen op deze manier proberen te verrassen :)
Mages kunnen stealthen, en natuurlijk ook iedere Night Elf die je tegen komt. Als ik een warrior tegen kom zonder buffs verwacht ik een mage of rogue, niet een druid. Dit werkt in hun voordeel omdat je ingestelt bent om een dps burst ipv crowd control

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind niet dat als je alleen onzichtbaar kan zijn door stil te staan dat je dat stealthen kan noemen. Volgens mij heet dat ook invisibillity, maar dat weet ik niet zeker.
En wat betreft mijn ervaring gaat arena niet om burst control, maar meer om crowd control. Je probeert een situatie te creeren dat je een 2vs1 situatie krijgt. 1 neernuked en dan de ander pakt.

Je hebt namelijk niet veel aan burst als jij ge' cced wordt. Maar misschien dat jij veel hoger speelt dan dat wij doen. Wij zitten ergens in de 1530 ofzo. Niet echt goed tbh, maargoed we beginnen nu eigenlijk pas " serieus" :)

Warrior/mage warrior/rogue zijn in mijn ervaring namelijk geen goede teams. Sowieso teams zonder healer in 2vs2 is niet handig. Die pak ik makkelijk samen met me priest. Je pakt namelijk de zwakste, in dit voorbeeld de mage en rogue. Die pak ik wel redelijk snel door de cloth/leather die zij dragen. En de damage die zij dan doen bij mij of me priest, wordt simpel outhealed.

Overigens snap ik de verhalen van mensen die zeggen dat daggerbuilds kansloos zijn in arena niet. Resilience zou de effectifieteit van je aanvallen teveel omlaag halen.

Nu wilde mijn priestmaat tegen mij duellen om te kijken hoe hij rogues nu aan moest pakken.
Hij heeft 10.7k hp, 10.3k mana unbuffed en 416 res. Volgens mij aardig hoog.

Hij heeft ook een zwaar irritante spec 43/18/0, maar hij ging zeker neer (duurde wel lang, fear + heal etc) en ik critte er behoorlijk op hoor. Ok, niet zo hoog als iemand zonder res, maar 1500 - 2k is nog steeds netjes imho.

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 03-01-2008 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:43
Anoniem: 85443 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 10:19:
Ik vind niet dat als je alleen onzichtbaar kan zijn door stil te staan dat je dat stealthen kan noemen. Volgens mij heet dat ook invisibillity, maar dat weet ik niet zeker.
Als je doelt op de NE Racial, die heet Shadowmeld. Gebruik ik op mijn Hunter ook altijd in Arena, ik + pet in Shadowmeld / Prowl, met m'n vriendin de Shadowpriest in Shadowmeld er achter. Ik zet zelf altijd Stealth Tracking aan dus ik zie iets eerder dan zij mij. Op die manier kun je al een goed beeld scheppen van het team waar je tegenover staat en ook verwarring veroorzaken. Ik stuur m'n Cat naar binnen, zie opeens 2 man in paniek rondspringen omdat ze vaak denken dat het een Druid is en tegen de tijd dat ze doorhebben dat het 'maar' een BM Hunter Pet is hebben ze de eerste paar shots en curses al te pakken. Werkt verbazingwekkend goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Lief dagboek,

Gisteren voor het eerst in 2 weken weer kara gedaan. Ik was weer aangewezen als MT (en RL). Het ging weer erg lekker. Alles tot en met Aran neergekregen, helaas wel een wipe op curator op 4% :X (focus was denk ik even weg ofzo, want daarna hadden we hem in de 2de evocation :P). Weinig leuks gedropped, alleen T4-gloves voor een druid. Wel weer 10 void crystals voor de guildbank (waarvan we er nu al 100 hebben :X).
Ook wel een grappig moment bij Maiden. We hadden geen paladin mee dus de priest van ons moest in de consecration van Maiden gaan staan, net voor de Repentance. Op een gegeven moment was de priest vergeten om in de consecration te stappen (hij was druk bezig met dispellen, als enige dispeller). Dus ik zie mijn health teruglopen en net met 200hp over gebruik ik een healthstone (lekker opgelet van mij :X) en krijg een paar heals waardoor ik weer vol zat :P. Later op vent was het zo van:
ik: "Damn, just in time with my healthstone"
priest: "I forgot to walk into consecration"
ik: "Np, I still had my shield wall for if it became really messy"
priest: heel droog "200hp isn't messy?!?"
:D
Zo erg was het niet, want al was ik doodgegaan dan zat onze OT druid nog onder mij ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja dit herken ik wel UTwizard. Nelfs doen dit echt altijd. Alleen kunnen nelfs niet in onzichtbaar blijven tijdens het lopen (ik noem het maar ff onzichtbaar :P ).

Wat wij altijd doen. Priest blijft achter en ik ga verkennen, maar niet te ver van hem vandaan. En report wat ik zie. Als het te lang duurt voordat ik iets zie (is een gevoel, kan het niet in tijd uitdrukken) weet ik dat we niet met rogues/druids te maken hebben. Waarom?

Druids en rogues, stealthen altijd naar de priest en openen op hem.

Als het nelfs zijn, kunnen zij dit niet, en uiteindelijk gaan ze toch lopen, flare schieten en weten wij waar tegen wij vechten. Na al die matches ben ik erachter gekomen dat geduld erg belangrijk is. Wij zijn niet gehaast, wij hebben alle tijd. We wachten ook altijd totdat wij kunnen counteren, tenzij het 2 classes zijn die je rond ziet lopen. Dan is het sap + openen.

Vaak trinket die ene eruit en dan feared mijn maat, ik blind erna en tegen die tijd is de andere neer.

Wel leuk om te horen hoe andere classes dit aanpakken/ervaren.

Het was dus idd Shadowmeld die ik bedoelde :P Ik was de naam vergeten. Ik heb ooit in het verre verleden eens een nelf hunter gemaakt, maar hunters, en alliance zijn niet echt mijn ding. Backstab ftw !

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 03-01-2008 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Anoniem: 85443 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 10:19:

Je hebt namelijk niet veel aan burst als jij ge' cced wordt. Maar misschien dat jij veel hoger speelt dan dat wij doen. Wij zitten ergens in de 1530 ofzo. Niet echt goed tbh, maargoed we beginnen nu eigenlijk pas " serieus" :)

Warrior/mage warrior/rogue zijn in mijn ervaring namelijk geen goede teams. Sowieso teams zonder healer in 2vs2 is niet handig. Die pak ik makkelijk samen met me priest. Je pakt namelijk de zwakste, in dit voorbeeld de mage en rogue. Die pak ik wel redelijk snel door de cloth/leather die zij dragen. En de damage die zij dan doen bij mij of me priest, wordt simpel outhealed.
Zoals jij speelt speel ik ook, healer + dps, maar dan iets hogere rating idd. Op mijn warrior bijv. met slechts 350 resilience kan ik binnen 4 sec compleet genuked worden door een dps team. (4k frostbolt crits ftl) M'n healer is dan gewoon gesilenced of gefeared/blinded. Wanneer er slechts 1 dps is dan is het onmogelijk om me neer te nuken. Dan is het ook veel makkelijker uit LoS te rennen bijvoorbeeld, of shield te equipen.

Je gaat ook niet altijd voor de zwakste schakel. Ik ga bijvoorbeeld altijd als 1e op een hunter af omdat die mij anders van een afstandje staat te nuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan ligt het waarschijnlijk aan onze undergeared tegenstanders. Ik heb zelf namelijk maar 251 res dus dat zou bij mij nog harder moeten aankomen. Zeker als je nagaat dat ik leather draag en jij plate.
Ik ga meestal wel voor de zwakste. Als er 1 al down is, is het zowat onmogelijk voor de tegenpartij om te winnen, maar we maken ook een afweging. Wie is het irritants en wie krijg je snel neer.

Hunters negeer ik meestal, ik pak ze nooit snel. Altijd een wingclip en dan nog Beastial Wrath (zo heet dat geloof ik, un-cc-able) en zo wordt je rondgekite. Gelukkig kom je af en toe in range, maar hij doet meer damage op mij dan ik op hem.

Ik vraag altijd aan mijn priest wat voor hem het makkelijkst is. Voor mij maakt het opzich niet uit, maar als hij gesilenced/gemanaburned wordt dan heb je de poppen aan het dansen.

Zo is een hunter/spriest team ook erg lastig voor ons. Beide kunnen silencen geloof ik en manaburnen. Zeer irritant, maarja dat houdt het ook opzich wel leuk.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 03-01-2008 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-07 12:48
junglebeast schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 02:19:
Zo eerste deel van mijn mini missie is gedaan. Zal kleine recap geven wat ik van plan ben.

- 61 worden in Azeroth
- 62 worden door overige quests in Azeroth en Hellfire/Zang instances.
- Dan questen in Hellfire/Zang/Terrok.
- Lange Nagrand grind naar 70. Met LW/Skinning wel lekker dacht ik.
- Lvl 68 flightform
- Met 70 dan BEM/NS/SMV quests doen voor wat G
- Kara attunement
- Exhalted met CE
- Daily quests
- Einddoel is dan Epic Flyingform..
En uiteraard heb je, voordat je ook maar 1 quest hebt gedaan voor Cenarion, alleen maar de quest gedaan van Unidentified Plant Parts, en je hebt er zoveel op voorraad dat je honored raakt, en dan pas ga je questen voor Cenarion Expedition. Heb je gelijk al een leuke voorsprong genomen voor exalted en wie weet heb je ook redelijk snel de headenchant (moet je revered voor zijn) te pakken.

Ben nu lvl 66 op mijn druid, 10544/12000 cenarion, dus nog een paar quests in BEM (lvl 67) en ik zal revered zijn. Maar voorlopig ben ik nog in Terokkar aant questen, ben zo'n beetje op driekwart daar en zal wel opt gemak 67 dingen voordat ik Nagrand intrek, via een kleine omweg langs BEM natuurlijk om revered te geraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Vanavond onze eerste Kara run van het nieuwe jaar. :) Ben benieuwd, er gaan een paar mensen mee die net attuned zijn geworden. Hopen dat het allemaal niet te veel mis loopt, maar denk het niet. En misschien dat ik vandaag de Mace van Maiden wel kan looten, zou heel mooi zijn; hoewel, moet ik wel weer aan 8 shards voor enchant zien te komen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Anoniem: 85443 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 10:53:
Zo is een hunter/spriest team ook erg lastig voor ons. Beide kunnen silencen geloof ik en manaburnen. Zeer irritant, maarja dat houdt het ook opzich wel leuk.
Zodra de hunter die skill gebruikt (wanneer die dus rood wordt) is het een kwestie van wegrennen uit LoS blijven totdat het voorbij is, vervolgens er weer op afgaan.

Als hunter met een priest speelt dan zou ik wel voor de priest gaan, anders krijgt mijn healer te veel mana drains.

Hunter + spriest is overigens een zeer goede combo. Die kunnen veel drainen en hebben een flinke dps boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232504

Ik ga op m'n rogue altijd arena doen met een resto drood en dat werkt heerlijk... :)

Allebei stealth natuurlijk en we gaan allebei altijd kijken waar we tegen moeten matten. :)

Normaal (als we een stealth class tegen ons hebben) laat ik de drood altijd openen met een moonfire om de stealth uit z'n tent te lokken (en om te kijken wat die stealth class is) :P

Ik spam dan shiv, met crippeling poison erop (als het een rogue is, en mind numbing als het een drood is) :)

Het grappige is dat je 9/10 matches altijd een healer en een dpser heb, en dat de healer gewoon blijft staan.

De dps gaat altijd voor de healer en in mijn geval die vriendin van me (de resto drood), en dat is het echt kaasie voor ons :)

Ik open op de dps die op dat moment dat zij uit stealth komt met een moonfire, op haar afrent/charged en ik ben dan shiv aan het spammen.

Zij blijft maar rond rennen terwijl de dps niet bij haar kan komen >:), en ik loop maar in zijn rug te hakken en shiv te spammen (terwijl zij af en toe stil kan staan op lifebloom te casten) tot hij dood is en we de healer kunnen killen. ;)

We winnen ongeveer 5 van de 10 potjes, is niet echt veel en onze rating blijft dan ook constant rond de 1500 en lager hangen, maar we hebben altijd zo'n lol met zijn tweeen :')
Arena points krijgen we toch wel, al duurt het wel een tijdje voor we een item kunnen krijgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja dat is opzich ook een optie, maar dan focussed hij zich op de priest en dat wil ik helemaal niet. Wat ik doe is dat ik mijn cp's gebruik voor rupture en expose armor.

Expose armor is echt goed. Je merkt het echt in de hits. ondertussen bouw ik opnieuw cp's op om als die BW eenmaal over is hem gelijk goed te stunnen, dan een shadowstep + backstab.

Maar we zijn nog een beetje in de expirimentele fase. We proberen van alles. Ik heb wel eens een hunter gepakt en wel eens een priest. Beide waren succesvol, maar ook niet altijd.

Dus ik weet het nog ff niet wie ik moet pakken. Ik neig wel meer naar de priest omdat die voor mijn priest wat irritanter is.
Nice, rogue en resto druid is ook erg leuk. Helaas ken ik geen resto druids die arena doen :X niet dat ik die priest zou " inruilen" hoor. Ik hou echt van die gast. Hij is echt goed en niet neer te krijgen. We vullen elkaar erg goed aan qua skills en mass dispell is zoooo relaxed >:)
Maar ik zou het wel eens willen proberen om te kijken hoe het is.

Bij ons gaat het ook ong zo. Net iets meer wins dan losses al heel lang, maar nu willen we wat serieuzer arena spelen. Ik speelde namelijk altijd met PvE spec en gear.

Maar ik vond het ook niet echt aardig dat hij PvPgear regelt heel de tijd en dat ik lekker door PvE en af en toe met hem arena ga doen. Vandaar dat ik zoiets had van: Weet je wat ouwe, ik ga met je mee. Eens zien hoe hoog we komen :*)

Hij stopt er ook veel moeite in. Probeert tacktieken uit te denken, zoekt filmpjes en laat die zien aan mij. Eigenlijk is het zo dat hij alles regelt en ik gewoon meespeel :P

En idd punten krijg je toch wel. Vroeg of laat :)

Ik vind dit overigens wel een erg leuke afwisseling dat PvPen. Lekker wat rustiger aan spelen ipv altijd maar gold maken, dingen farmen om voorbereid op de raids te komen. Ik ga voorlopig ook wat minder raiden en wat meer PvPen. Heb ik op dit moment toch wat meer plezier in.

Ik loop wel het risico dat ik mijn rank in de guild verlies mja, die krijg ik wel weer als ik uitgePvP'ed ben :P

Ik heb trouwens ook besloten dat ik de legs en tunic van Vengeful ga halen. Ik heb voor die slots alleen PvEgear en als ik dan toch wat moet kopen, liever meteen het beste.

In de tussentijd regel ik 2 gladiator pieces voor de setbonus/res/sta. Lekker ff een 40sta enchantje erop en het zal weer wat beter moeten gaan.

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 03-01-2008 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07 13:29
Ten eerste: de beste wensen voor 2008 allemaal!

Eerst m'n lief dagboek entry: ik had van 't weekend iets vreemds. Ben flink honour aan 't grinden geweest voor m'n 2e S1 piece, en nu had ik zondag dus 9300 estimated honour. Ik verwachtte daar zo'n 8000 aan over te houden omdat die estimates eigenlijk nooit kloppen. Log ik de volgende dag in, had ik 9600 honour gekregen, dus MEER dan estimated. Huh? Kwam ik dus 372 honour te kort voor m'n S2 headpiece. Balen! Maargoed, nog ff flink bezig geweest maandag middag en ruimschoots over die 14.5k gekomen, dus ik heb in het nieuwe jaar meteen een cadeautje voor mezelf kunnen kopen. M'n vorige headpiece was gewoon slecht in verhouding, dus ik ben flink vooruit gegaan, zowel in STA alsook +healing. Zit nu op 7k7 health in PvP gear. Nog veel te laag, maar een stuk beter dan waar ik mee begon :)

Ik ben dus AV aan het grinden voor de honour. Echt balen dat dat de meest efficiente manier van honour verzamelen is, want het is geen leuke BG, helemaal niet als resto druid in resto gear. AB is een stuk leuker, WSG helemaal, maar de kans is in WSG gewoon dat je na 45 minuten het spelletje verlaat met precies 0 honour (als druid FC ik toch vaak, en als het 'goed' is krijg je dan ongeveer 0 honour van HKs) omdat je 3-0 verliest.

Wat op zich wel leuk is in AV als je door teamplay met 2-5 personen gewoon het spel win. Bijvoorbeeld met 2 andere stealthers aid station cappen en verdedigen, of bij Galvanger defenden zodat de allies vetraagd worden. Ook achter een warrior staan, deze healen terwijl hij zich een weg mept door alle alliance spelers kan erg tof zijn. Helaas snappen veel warriors niet goed wat ze moeten doen als ze gehealed worden. Of ze rennen weg als ze op 50% health komen, of ze chargen te ver van je weg. Als healer kun je het je niet permiteren om tussen allies te gaan staan, dan heb je meteen 5 rogues in je rug.
Anoniem: 26351 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 09:22:
Af en toe wat anders doen dan WoW kan heel verfrissend zijn :) Is ook precies de reden dat ik naast WoW ook nog andere spellen speel. En dat geeft me echt veel meer lol. WoW is daarna ook ineens weer heel erg leuk. _/-\o_
Precies, doe ik ook. Af en toe gewoon ff een ander spel pakken en dat een tijdje spelen. Als je dan teruggaat naar WoW is het ook gewoon weer leuk. Ik het gevoel van dat het een 'gewoonte' is ook heel erg hoor, soms ga ik dan in plaats van gamen gewoon eens een keer een film huren ofzo (niet dat ik dat normaal niet doe, maar dan vooral met m'n vriendin samen). Ben ook zo verslaafd dat ik standaard als ik thuiskom inlog om m'n auctions enzo te checken. Tja, en dan blijf je spelen ook.
Katala schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 10:11:
Mages kunnen stealthen, en natuurlijk ook iedere Night Elf die je tegen komt. Als ik een warrior tegen kom zonder buffs verwacht ik een mage of rogue, niet een druid. Dit werkt in hun voordeel omdat je ingestelt bent om een dps burst ipv crowd control
Mages kunnen niet stealthen. Invis is gewoon kut omdat je zelf ook niks ziet, en daarom is het waardeloos in de arena's. Als je uit invis raakt duurt het nl. nog ff voordat je tegenstanders geladen worden door het spel. Bloedlink.

Nelf shadowmeld is wel grappig, maar in 2v2 niet erg nuttig omdat je niet snel iemand uit het zicht verliest. In 5v5 is het wel erg makkelijk omdat je daardood gewoon veilig kunt gaan drinken als niemand je op dat moment als target heeft.

Verder heeft nawin gelijk. Als je alleen een warrior ziet heeft 'ie 9 van de 10 keer een druid bij zich. MotW heeft op een warrior niet bijzonder veel zin. Dus je kunt het je prima veroorloven een warrior niet te buffen.
Zjanzjak schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 10:54:
En uiteraard heb je, voordat je ook maar 1 quest hebt gedaan voor Cenarion, alleen maar de quest gedaan van Unidentified Plant Parts, en je hebt er zoveel op voorraad dat je honored raakt, en dan pas ga je questen voor Cenarion Expedition. Heb je gelijk al een leuke voorsprong genomen voor exalted en wie weet heb je ook redelijk snel de headenchant (moet je revered voor zijn) te pakken.
Heh, heb ik ook gedaan. Op level 60 meteen 360 plant parts ingeleverd (had ik over van de sporeggarr repgrind) op m'n druid. Meteen door naar honoured. En niemand wou Slave Pens op Heroic met me doen :(
Anoniem: 232504 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 11:23:
Normaal (als we een stealth class tegen ons hebben) laat ik de drood altijd openen met een moonfire om de stealth uit z'n tent te lokken (en om te kijken wat die stealth class is) :P
Err, waarom in hemelsnaam een moonfire? Je kunt als druid gewoon pouncen, stun + DoT + combopoint. Een moonfire is gewoon compleet nutteloos?

In 2v2 zit ik met een undergeared SL/SL lock, ik wacht altijd tot de rogue tevoorschijn komt voordat ik uit stealth kom (meestal feral charge > bash > cyclone). In 3v3 zit ik met een SL/SL lock en een warrior, maar daar heb ik nog geen potjes mee gespeeld. Ze zijn wel beter gegeared dan die SL/SL lock.

[ Voor 7% gewijzigd door Hydra op 03-01-2008 11:33 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Hydra schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 11:29:
Mages kunnen niet stealthen. Invis is gewoon kut omdat je zelf ook niks ziet, en daarom is het waardeloos in de arena's. Als je uit invis raakt duurt het nl. nog ff voordat je tegenstanders geladen worden door het spel. Bloedlink.

Nelf shadowmeld is wel grappig, maar in 2v2 niet erg nuttig omdat je niet snel iemand uit het zicht verliest. In 5v5 is het wel erg makkelijk omdat je daardood gewoon veilig kunt gaan drinken als niemand je op dat moment als target heeft.
Ik heb al vaak genoeg mee gemaakt dat een rogue opent door mij te stunnen en vervolgens een mage uit het niets komt met pom+pyro. Kwestie van elkaar goed assisten. Dan sheep/silence je healer en dan wordt het heel lastig.

Shadowmeld is ongelofelijk goed! Een healer kan gewoon gaan drinken en stealthen. Op dat moment moet je er naar toe lopen voordat je het drinken kunt interrupten. Zeker een druid kan dan al vrij snel 3-4k mana er bij gedronken hebben omdat ie snel weg loopt van je. Als je geen shadowmeld hebt kun je al van afstand zorgen dat ie niet drinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 11:29:
Ten eerste: de beste wensen voor 2008 allemaal!

[...]

Err, waarom in hemelsnaam een moonfire? Je kunt als druid gewoon pouncen, stun + DoT + combopoint. Een moonfire is gewoon compleet nutteloos?

In 2v2 zit ik met een undergeared SL/SL lock, ik wacht altijd tot de rogue tevoorschijn komt voordat ik uit stealth kom (meestal feral charge > bash > cyclone). In 3v3 zit ik met een SL/SL lock en een warrior, maar daar heb ik nog geen potjes mee gespeeld. Ze zijn wel beter gegeared dan die SL/SL lock.
Ja allemaal de beste wensen ook van mij :Y)

Ik zei wel moonfire maar het kan ook een andere willekeurige spell zijn, of dat ze gewoon uit stealth komt en de dps dan op haar begint. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Bokkie schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 09:59:
[...]

pfft was toch maar een ssc raid hoorde ik :P

beggen werkt, en dat is gewoon ruk, want al die sloebers die gold geven aan beggers zorgen ervoor dat mensen ook blijven beggen. zulke mensen zouden 3 maanden accountban moeten krijgen :P
mjah idd maar een SSC raid.
probleem is wel dat er wat nieuwe mensen bij waren die nog attuned moeten worden, dus nu zijn we weer een dag extra kwijt aan ssc/tk dan we van plan waren.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-07 11:15
probleempje..

ik ga respeccen en mn talentpoints uit suppression ergens anders plaatsen..

nu heb ik 1/2 --> 2/2 imp life tap..
alleen wilde ik nu 2/3 --> 3/3 malediction doen, maar dat kan niet, omdat de talent te laag in de tree staat, en ik meer punten hoger moet spenderen.

nu de vraag; shadow embrace heeft 6 ranks.. (0/5 - 5/5) als 2 warlocks beide 1/5 SE hebben, komt deze dan stacked op de boss..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
laatst een leuk arena gevecht gedaan met mijn broer. Hij is een lock met een PVE affli/destro build, ik ben een ret pally.

We komen tegenover een resto shaman en een spriest, ik duik lekker op de healer af, omdat ze dat vaak niet verwachten...BOOM! tripple crit voor 8K damage in totaal. hammer of justice erop en een auto-attack later is de shammy dood. Ik draai me om naar de spriest, cast hij fear, gelijk bubble erop en BOOM! weer een tripple crit voor zo'n 8K en spriest dood.

Hierna komt mooi het overzicht van het gevecht, had ik ff in die 10 seconden 17K damage gedaan, mijn broer(de lock) 3K :X en de tegenpartij had in totaal 1K damage gedaan. Hoezo overdonderd :)

Een week geleden eindelijk mijn ragesteel shoulders kunnen upgraden, de dag voor de VR kill had ik de tier4 token verloren van een rogue, na de VR kill rolled diezelfde rogue dus weer voor de T5, hebben we beide een 96 roll, dus rerollen. roll ik hierna een 4 :( en die rogue iets van 60 ofzo. Dus ik had verloren, gelukkig kreeg ik toch het token van de lootcouncil omdat die rogue net T4 had gekregen en ik al een paar keer vaker mee was geweest naar VR (ook de progression raids gedaan etc). Dus Tier 5 retri shoulders :)

mijn gear begint eindelijk een beetje leuk te worden inmiddels (Jurjen, Ravenholdt. Mijn broer is Wopkje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
batsma schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:09:
laatst een leuk arena gevecht gedaan met mijn broer. Hij is een lock met een PVE affli/destro build, ik ben een ret pally.

We komen tegenover een resto shaman en een spriest, ik duik lekker op de healer af, omdat ze dat vaak niet verwachten...BOOM! tripple crit voor 8K damage in totaal. hammer of justice erop en een auto-attack later is de shammy dood. Ik draai me om naar de spriest, cast hij fear, gelijk bubble erop en BOOM! weer een tripple crit voor zo'n 8K en spriest dood.

Hierna komt mooi het overzicht van het gevecht, had ik ff in die 10 seconden 17K damage gedaan, mijn broer(de lock) 3K :X en de tegenpartij had in totaal 1K damage gedaan. Hoezo overdonderd :)

Een week geleden eindelijk mijn ragesteel shoulders kunnen upgraden, de dag voor de VR kill had ik de tier4 token verloren van een rogue, na de VR kill rolled diezelfde rogue dus weer voor de T5, hebben we beide een 96 roll, dus rerollen. roll ik hierna een 4 :( en die rogue iets van 60 ofzo. Dus ik had verloren, gelukkig kreeg ik toch het token van de lootcouncil omdat die rogue net T4 had gekregen en ik al een paar keer vaker mee was geweest naar VR (ook de progression raids gedaan etc). Dus Tier 5 retri shoulders :)

mijn gear begint eindelijk een beetje leuk te worden inmiddels (Jurjen, Ravenholdt. Mijn broer is Wopkje)
lekkere rogue guildy heb je dan.. lootwhore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Niet online
BootVluchteling schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:10:
[...]

lekkere rogue guildy heb je dan.. lootwhore
Upgrade is upgrade he. En de lootcouncil zei in eerste instantie dat we allemaal moesten rollen, dus op zich had die rogue gewoon gelijk om mee te rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180171

Niet om een flame te beginnen maar dat is wel Lootwhore..

Ik bedoel je moet wat voor elkaar over hebben in dit soort spellen, zeker als je in een guild zit, ik had maanden geleden een hele leuke guild die echt veel voor mij deden maar andersom ook ( ik ging met raids mee waar ik niks nodig had, liet andere mensen voor gaan op gear )

Als ik die andere rogue had geweest had ik gepassed omdat ik net wat gewonnen had, maar ja zo denk ik er over..

Zorewin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

batsma schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:12:
[...]

Upgrade is upgrade he. En de lootcouncil zei in eerste instantie dat we allemaal moesten rollen, dus op zich had die rogue gewoon gelijk om mee te rollen.
Zeker, maar uit sociaal oogpunt zou je zoiets kunnen hebben van. Ik heb t4 al gewonnen die batsma verloor, weet je, mijn t5 komt wel ik gun batsma het wel.

Helemaal niks mis mee dat die rogue rollde, het zegt alleen wel wat over de persoon.

Wel ernstige shizzle over dat Arena btw :9 Ik had gister een ambushcrit op een priest van 3500 in arena en toen had ik zoiets van: noouh :)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 03-01-2008 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil

liledevil

DELL EVIL I

Bij ons is het juist kijken voor wie zaken de beste upgrades zijn, en proberen een beetje te verdelen.
We hebben het geluk dat de beter gegearde guildies(oud hardcore) idd willen dat de starters snel upgearen en gelukkig hebben we ook een gun-elkaar-wat-mentaliteit en doe-wat-het-beste-is-voor-de-guild-mentaliteit.
Ik hoop dat we dit vol kunnen houden, ook wanneer er echt betere items gaan droppen die voor 90% van de raidmembers upgrades zijn.
We overleggen iig alles in de officer's chat, zitten ook een paar oud-hardcore mensen bij, en in onze huidige setup is het gelukkig allemaal snel bepaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Niet online
liledevil schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:40:
Bij ons is het juist kijken voor wie zaken de beste upgrades zijn, en proberen een beetje te verdelen.
We hebben het geluk dat de beter gegearde guildies(oud hardcore) idd willen dat de starters snel upgearen en gelukkig hebben we ook een gun-elkaar-wat-mentaliteit en doe-wat-het-beste-is-voor-de-guild-mentaliteit.
Ik hoop dat we dit vol kunnen houden, ook wanneer er echt betere items gaan droppen die voor 90% van de raidmembers upgrades zijn.
We overleggen iig alles in de officer's chat, zitten ook een paar oud-hardcore mensen bij, en in onze huidige setup is het gelukkig allemaal snel bepaald.
Dit is ook de reden waarom de lootcouncil het token aan mij gaf. Tevens is het niet zo dat die rogue ervan baalde ofzo, het ging allemaal op een nette en vriendelijke manier. Ze feliciteerde me ook nog in /w en was blij voor me. Ook bij ons wordt de loot zoveel mogelijk verdeelt, er wordt alleen een soort van prioritering aangehouden waarbij mensen die elke week meegaan voorrang krijgen op anderen die 1 keer per maand meegaan. een soort DKP zonder DKP :P

gister een mooie 780 DPS gehaald op de gruul-run, dat was ook het hoogste voor mij tot nu toe. melee groep was warrior, pala en 3 rogues. Guildie's zijn ook blij met me, doen niet moeilijk en ik wordt gewaardeerd voor wat ik kan en doe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:43
Routed schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 09:54:
[...]

Nope 3.
omg, blood pressure, FASTEST PROGRESSING GUILD IN THE WORLD !

of hebben ze dat niet gepost op het realm forum? : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:48

Wootlock

Evilution

Gister 64 gedingt \o/
Ben nu bijna door mijn Zanga quests heen, wat is hierna de beste opvolger ? Terrokar of Blade edge mountains ?

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Wootlock schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 13:08:
Gister 64 gedingt \o/
Ben nu bijna door mijn Zanga quests heen, wat is hierna de beste opvolger ? Terrokar of Blade edge mountains ?
BeM komt na nagrand.. als jij op 64 naar BeM gaat, succes...
ga eerst terrokar forest, dan nagrand, dan BeM..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha idd, maar wacht. Jij bent warlock toch?

Nee zonder gekheid. Terokkar is geloof ik 64-65, Nagrand 66-67 en Blade edge 68-69

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
Nee hoor, BEM is prima te doen op 63-64. Daar hebben m'n vriendin en ik ook een tijdje gespeeld maar de setting daar sprak ons niet aan dus hebben we BEM overgeslagen. Onderin bij Sylvanaar in de buurt is het allemaal mid 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Ik speel idd een warlock.
maarja Outlands is compleet nieuw voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hehe is een grapje hoor. Warlocks zijn vrij sterk namelijk :P

Maarre UTwizard. Op 64 al naar BEM? Had ik niet moeten proberen als melee zijnde :P
Ik ben er geloof ik op 67 naar toe gegaan en dat was goed te doen.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 03-01-2008 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136453

Ach, de meeste zones zijn in laagjes opgebouwd. De eerste BEM quests kunnen makkelijk op 64, die van toshly's worden al moeilijker. etc.
Voor nagrand en terrokkar gaat dit ook op. Gewoon een beetje gebied hoppen dus, is ook leuker qua afwisseling. Zou er niet aan moeten denken 2 hele levels in terrokkar door te moeten brengen, donker depressief land is het.

Zelf net mijn warrior op Emeriss naar lvl 70 gehaald en tevens even mijn priest van trollbane naar emeriss getransferd (20 euro, uitzuigers). Wist niet dat healers nog zo nodig zijn zeg, guild van een collega gejoined en word van alle kanten gesmeekt om naar (raid)instance x te komen.

Ondanks mijn eerdere besluit en mede dankzij redelijk wat vrije tijd op het moment dus maar weer een beetje aan het raiden. Op zich wel leuk, maar zodra het weer een verplichting gaat voelen stop ik er ook gelijk weer mee.

Heb meer lol met het langzaam gearen van mijn warrior, die ik gelijk prot heb gespecced. Tanken vind ik leuk om te doen. Wel een stuk intensiever dan het healen (priest) en dps'en (hunter) wat ik tot nu toe gewend was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Afgelopen week een Mage van lvl 62 naar 70 geleveld. Had nog niet alles gedaan in Hellfire Peninsula en had echt een hele berg rested exp.

Dit was mijn volgorde met levels : 62-64 Hellfire Peninsula, 64-66 Zangarmarsch, 66-68 Terokkar Forest, 68-69 Nagrand en 69-70 BEM

Op level 67 was de rested exp op dus ging het allemaal wat langzamer :) Ben hier hooguit een week mee bezig geweest maar toch flink doorgespeeld overigens.

Heb nu nog ruim de helft van BEM over, heel Netherstorm en heel Shadowmoon Valley voor quests en dus gold. En daarvan heb ik echt nog zeker 5000 nodig want die slome mount hangt me nu al gruwelijk de keel uit. Heb namelijk op 2 andere chars al een swift flyer ... man wat een verschil. Tis net alsof je nauwelijks vooruitkomt .... OH WACHT! dat is ook zo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
Ik heb BeM (bewust) over geslagen tijdens het levelen. Vond het maar een naar gebied.
Inderdaad Terokkar, Nagrand, en toen naar Netherstorm gegaan. Voor het laaste level in SMV geweest en daar lvl 70 geworden.

Een week geleden heb ik besloten dat 1 van mijn chars toch maar epic riding moest hebben.
Ik heb 4 dagen in BeM gequest (lvl 66 67 quests), wat spul verkocht uit mijn bank en wat dailys gedaan (die ook 12 gold per quest opleveren) en ik heb er bijna 4000 gold mee verdiend in 4 dagen.

Misschien is het wijs om net als ik BeM over teslaan. Je hebt het namelijk niet nodig om 70 te worden.
:)

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha ja Epic vlieger is een must. Het maakt het spelen zoveel relaxter. Daarnaast is die horde swift flyer zo mooi :9~

Ik hoef helemaal geen stomme draak, geef mij maar mijn mooie purple windrider O+ Staat ook veel beter op een kleine UD als zo een gigantisch vliegbeest.

Die netherdrake q start ik wel een keer als ik ff snel gold wil maken.

Minen is trouwens geweldig met die Epic. Die nodes vind je echt heel snel en zijn er veel :9

Soms heb ik wel medelijden met Alliance. Naast characters die er niet echt leuk uitzien op dwarfs na (sloopkogels met baarden ftw :D ), hebben ze ook al zo een mislukte witte kip :')

Echt die is LELIJK :X

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 03-01-2008 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StupidMonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-07 20:51
liledevil schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 12:21:
@meerdere reacties:
Dank voor de adviezen op moroes.

De vorige keer ging deze echt heel taai. het plan was idd wel om 2 adds te slopen en dan dps focus op Moroes te krijgen, maar shackles braken te snel(ondanks voortijdig re-shackle).

Na het bekijken van de boss-tactics heb ik wel het volgende geleerd.
Wees voorzichtig(oftewel gebruik bij voorkeur geen) met Add-Fears ivm de mogelijke reset,
maak 2 zones tussen de tafels, 1 waar Moroes getanked word, 1 waar de adds ge-CC-ed/gesloopt worden.
Adviseer members idd op de mogelijkheden om van Garrote af te komen, om toch de healing tijdens de encounter wat makkelijker te maken.(Iceblock, Stoneform, Pally-ding)
Laat de MT zich van Moroes afdraaien wanneer de OT geblind word, en zorg dat die blind zsm van de OT af is.(zodat de MT niet ge-gouged kan worden als de OT geblind is).
Zodra Moroes dood is, doe nog een shackle op de 2 overgebleven adds en ren dan de ball-room weer in met zijn allen(uit zicht om het hoekje), dit blijkt enkel de adds te resetten zonder de encounter te resetten.
edit: als er hier nog aanvullingen op zijn hoor ik het graag /edit
Het zal idd wel vechten worden om loot, maar dat zal nog voor veel encounters zijn aangezien we bijna allemaal nieuw zijn in Kara :)
Als extra Garrote preventie kun je ook je hunters nog FD laten gebruiken voordat Moroes vanished, dan zijn zij namelijk geen target voor hem... Als je dan ook nog Pally's + Dwarf + frost mages (na volgende patch elke mage) hebt is de kans al vele malen groter dat je GEEN last hebt van Garrote de eerste 2 tot 3 vanishes :) .

i7 950 - 12gb kingston ddr3 - nvidia 1080 8gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

Sinds een aantal dagen kan ik ingame niet meer in/uit zoomen. En met zoomen bedoel ik dan de afstand van de camera tot op het speelveld.

Normaal gesproken kon ik dat regelen door met mijn muiswiel te scrollen maar dat pikt ie niet meer.
Qua addons is er niets veranderd en ook aan de waarden van de keysettings ben ik niet aangekomen.

Iemand enig idee hoe te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236948

nowell schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 14:16:
Sinds een aantal dagen kan ik ingame niet meer in/uit zoomen. En met zoomen bedoel ik dan de afstand van de camera tot op het speelveld.

Normaal gesproken kon ik dat regelen door met mijn muiswiel te scrollen maar dat pikt ie niet meer.
Qua addons is er niets veranderd en ook aan de waarden van de keysettings ben ik niet aangekomen.

Iemand enig idee hoe te verhelpen?
Zelf ook een keer gehad, maar toen heb ik mijn keybindings gereset en was het probleem over... weet niet of het bij jou ook helpt, maar proberen waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-06 12:40

William/Ax3

We are Starstuff

nowell schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 14:16:
keysettings ben ik niet aangekomen.
En toch zou ik maar eens hierna kijken. Inzoomen en uitzoomen staan namelijk gewoon bij als optie. Even opnieuw toekennen of terug naar defaults zou gewoon moeten werken.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:23
liledevil schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 12:48:
[...]

de tactic heb ik, naast eigenlijk alle andere tactics, uit de volgende boss-tactic:
http://www.uber.com/mypage/index.html?entity_id=243562266
maar wellicht dat ik dan idd het risico niet laat nemen, want wilde vrijdag eigenlijk Opera gaan proberen en die is volgens mij een stuk moeilijk om erin te krijgen aan tactics.
Nog even een korte (late) reactie hierop naar aanleiding van de reactie van StupidMonkey. Het grootste nadeel van de "Run out after Moroes dies" tactics is dat Opera nog wel eens wil buggen, aangezien je Moroes gedaan moet hebben om Opera te kunnen doen. Als Moroes staat geregistreerd als "not finished", kom je er dus niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

Anoniem: 236948 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 14:25:
[...]

Zelf ook een keer gehad, maar toen heb ik mijn keybindings gereset en was het probleem over... weet niet of het bij jou ook helpt, maar proberen waard
*zucht*

ik zoek even een hoekje op en ga daarin staan te schamen.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
StupidMonkey schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 14:14:
[...]

Als extra Garrote preventie kun je ook je hunters nog FD laten gebruiken voordat Moroes vanished, dan zijn zij namelijk geen target voor hem... Als je dan ook nog Pally's + Dwarf + frost mages (na volgende patch elke mage) hebt is de kans al vele malen groter dat je GEEN last hebt van Garrote de eerste 2 tot 3 vanishes :) .
"maar shackles braken te snel(ondanks voortijdig re-shackle"

Ja dat is zo.
Wij hebben minimaal 2 priest voor 2 shackles.
De manier is: shackle - heal - heal - shackle - heal - heal - shackle - heal - enz.
Dan hou je je shackle 98% vast.
Onze hunter(s) leggen, nadat hun trarget aan de beurt is, een trap onder de shackles.
Maar zelfs dan break er wel eens een los. Als priest moet je zorgen dat je op max afstand staat van je target en steeds de shackle ge-target houden. (healbot bijv. is heel handig)
Let ook effe op, op wie je shackle zet. De shadow priest moet direkt plat (manaburn) en een van de andere kan shackle dispellen.
Zo werkt het prima voor ons. We hebben er geen enkel probleem meer mee.

Succes

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil

liledevil

DELL EVIL I

StupidMonkey schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 14:14:
[...]

Verhoog je door de hunters je laten FD-en niet de kans dat je Priests(Healers) worden gekozen door de Garrote? Gelukkig zijn onze 2 beste hunters allebei al Dwarf, dus die laat ik liever Garroten om vervolgens door Stoneform er vanaf te komen, scheelt raidmana en ze zijn verder toch een redelijk save target :)
Nivado schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 14:26:
[...]

Nog even een korte (late) reactie hierop naar aanleiding van de reactie van StupidMonkey. Het grootste nadeel van de "Run out after Moroes dies" tactics is dat Opera nog wel eens wil buggen, aangezien je Moroes gedaan moet hebben om Opera te kunnen doen. Als Moroes staat geregistreerd als "not finished", kom je er dus niet in.
Better laat dan nooit :)
Ik denk dat ik idd met de hoeveelheid adviezen die vanuit dit forum komen ga afzien van de Run Out tactic. Als we moroes al neerkrijgen zou ik het zonde vinden de raid er opnieuw doorheen te moeten leiden.

Als ik het trouwens nog niet genoeg had gedaan, bedankt voor jullie adviezen allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85443 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 14:00:
Naast characters die er niet echt leuk uitzien op dwarfs na (sloopkogels met baarden ftw :D )
Hehe dank u... _/-\o_

Ik vond dwarfs ook altijd het leukste van de alli kant, van die kleine tanks met baarden idd :P
Toch nog steeds jammer dat ik toen destijds, niet dwarf of NE female hunter heb gekozen i.p.v. NE...en dan nog male ook!!
Maarja het was het eerste character waar ik mee begonnen ben en toen vond ik NE wel cool :)

Maar ik hou van mijn kleine, dikke, langzame dwergje O+

ook nog wel van m'n rogue hoor! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hehe idd. Vooral die dwarf hunter uit het wow filmpje bij cinematics vind ik erg cool. Voordeel is ook dat ze een leuk accent hebben. Volgens mij iets Iers.

Ik had trouwens ook een NE Rogue op 70 kunnen hebben nu op Talnivarr. Die maat waardoor ik begon te spelen zei dat ik dat moest doen. Ik zat dus zo te kijken. Night Elf.. Neh... UD... Hell yeah ! :D

Helaas niet op dezelfde server anders had het leuk kunnen worden, mja je kan niet alles hebben. Wat ik trouwens wel grappig vind. Er zijn toch aardig wat collega's van mij die WoW spelen en die hebben stuk voor stuk een NE Rogue.

Ik kan het nooit laten om te zeggen van: Joh, een NE? :') Ben ik ff blij dat ik wel een ECHTE rogue heb >:)

Leuk is dat altijd, die flames uitlokken. Mijn collega's happen altijd ook zo leuk.

- Mwah alles beter dan jouw verteerde character
- Ik win tenminste nog een beautycontest
- Ik zie er elegant uit.
Etc.

Ik zeg dan altijd. Boeie, ik ben een rogue. Ik moet angstaanjagend zijn :+

Altijd erg stil daarna :P

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 03-01-2008 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:26

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Kaap schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 00:42:
[...]

1 Horde en 2 Ally guilds zijn gekomen. Teveel, er zijn niet voor niets migraties weg van Outland. Ik vraag me wel een beetje af hoe je guild het in zijn hoofd haalt naar zon server te migreren?
Makkelijk:

- Progressie op outland is goed, veel BT/hyjal guilds
- Server was een stuk stabieler dan mijn oude server

Verder waren wij van Endurance in eerste instantie met 6-7 man overgegaan die altijd al samen speelden. Vervolgens Tabula Rasa gejoined, maar die bleken vol te zitten met paladins, dus na een week kwam er een spot open in Sinisters zodat ik die gejoined ben.
Toen kwamen er steeds meer mensen van de oude server naar Outland, omdat ze met ons wilden spelen. Tabula Rasa ging niet echt lekker ook meer, mede door verschillen in opvatting over DKP / Progressie en hoe je mensen aankunt zetten tot spelen. De 6-7 mensen die toen nog in TR zaten hebben samen met de 20 mensen die onderhand gemigrated waren plus een aantal oude Tabula Rasa mensen 'Endurance' opgericht en zijn daarin verder gegaan. Die guild heeft ondertussen Illidan en Archimonde op farm. En samen met Sinisters hebben ze een aantal shared runs gedaan in de vakantie.

Dus, dan weet je ook waarom wij naar outland zijn gemigrated; veel sneller een BT/Hyjal guild dan een server die geen guilds in bt/hyjal heeft, en weg van bloodfeather en de rotte appels uit die community.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85443 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 14:54:
Hehe idd. Vooral die dwarf hunter uit het wow filmpje bij cinematics vind ik erg cool. Voordeel is ook dat ze een leuk accent hebben. Volgens mij iets Iers.

Ik had trouwens ook een NE Rogue op 70 kunnen hebben nu op Talnivarr. Die maat waardoor ik begon te spelen zei dat ik dat moest doen. Ik zat dus zo te kijken. Night Elf.. Neh... UD... Hell yeah ! :D

Helaas niet op dezelfde server anders had het leuk kunnen worden, mja je kan niet alles hebben. Wat ik trouwens wel grappig vind. Er zijn toch aardig wat collega's van mij die WoW spelen en die hebben stuk voor stuk een NE Rogue.

Ik kan het nooit laten om te zeggen van: Joh, een NE? :') Ben ik ff blij dat ik wel een ECHTE rogue heb >:)

Leuk is dat altijd, die flames uitlokken. Mijn collega's happen altijd ook zo leuk.

- Ik zie er elegant uit.
Etc.

Mja een UD is ook wel leuk maar van een NE female hoor je de mensen gewoon denken "aaww a sweet NE.../kiss" en dan, BAM...Klets..boem...dood >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil

liledevil

DELL EVIL I

Anoniem: 232504 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:00:
[...]

Mja een UD is ook wel leuk maar van een NE female hoor je de mensen gewoon denken "aaww a sweet NE.../kiss" en dan, BAM...Klets..boem...dood >:)
Tje, dat /kiss krijg ik op mijn male NE nu nooit, maar meestal omdat ze me niet zien en is het gewoon alleen : BAM...Klets..boem...dood >:)

btw, Nawin, een echte rogue moet zo goed mogelijk in stealth zijn, en NE hebben gewoon een stealth bonus :) Nevertheless is cannibalize wel een echte rogue oplossing om weer wat leven te krijgen. Wat ik niet vind kunnen zijn Dwarf of Orc Rogues, veel te lompe races om Rogue te zijn imho. nofi ofc ;)

[ Voor 27% gewijzigd door liledevil op 03-01-2008 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Laatst online: 02-07 16:04

Neelon

FOR PONY!!!

Wat voor shackles bij de Moroes adds (en de rest van de instance) ook enorm helpt, is wat spell-hit, alleen is dat vaak iets was priest healers niet veel hebben. Zelf heb ik nu een lvl70 Shadow Priest, en ik geloof niet dat ik ook maar 1 resist of voortijdige release gehad heb gedurende het hele gevecht. Zit nu op een schamele 800 bonus damage, maar dat worden er 250-350 meer als ik klaar ben, en ik kan al best goed meekomen met de rest van de raid. Morgen als het goed is Curator en verder, en ik hoop dat die dikke robot zn Staff dropt, die wil ik wel graag hebben. :9

En dan een ander vraagje, voor diegenen die ervaring hebben met een (B)Oomkin. Een van onze druids heeft een 37/24 build. alleen die trekt zo'n achterlijke partij aggro dat het niet leuk meer is. Gevolg is, dat hij erg inhoudt met de damage (anders gaat hij in zijn ogen te vaak tegen de grond, kippenbout ahoy) en dus in mijn ogen minder damage doet dan in potentie kan. Wat kan een Oomkin allemaal doen om dit te verbeteren? Een respec is niet aan de orde, want dat gaat niet gebeuren, dat doet hij niet. Tips zijn welkom.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
probleempje..

alleen wilde ik nu 2/3 --> 3/3 malediction doen, maar dat kan niet, omdat de talent te laag in de tree staat, en ik meer punten hoger moet spenderen.

nu de vraag; shadow embrace heeft 6 ranks.. (0/5 - 5/5) als 2 warlocks beide 1/5 SE hebben, komt deze dan stacked op de boss..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Rochette schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 14:31:
[...]

... steeds de shackle ge-target houden. (healbot bijv. is heel handig)
Maak een macro die de focus zet op je shackle target zodat je je handen vrij hebt om de MT of de raid te healen in plaats van andersom. Veel makkelijker shacklen op die manier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Anoniem: 85443 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 14:00:

Soms heb ik wel medelijden met Alliance. Naast characters die er niet echt leuk uitzien op dwarfs na (sloopkogels met baarden ftw :D ), hebben ze ook al zo een mislukte witte kip :')

Echt die is LELIJK :X
Ik vind die houtduif toch wel iets hebben :+ zal mijn persoonlijke smaak wel zijn
daarin tegen vind ik die gemuteerde leeuw met vleugels wat minder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
BootVluchteling schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:05:
probleempje..

Voor zover ik weet niet. Ik denk overigens dat Shadow Embrace uberhaubt niet stacked. Dus degene met de hoogste Shadow Embrace zal zn effect erop houden terwijl die van de lagere SE niet applied word nadat die hogere er al op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Wootlock schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:07:
[...]

Ik vind die houtduif toch wel iets hebben :+ zal mijn persoonlijke smaak wel zijn
Engineering mount FTW :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil

liledevil

DELL EVIL I

[...]

Niet onze Gryphons gaan afzeiken he :p die hebben heel wat(edit)alliance(/edit) spelers behoorlijk blij gemaakt toen ze nog geen mount hadden ;)
Waarom denk je dat ik op Wildhammer zit, defend the Gryphons FTW :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Laatst online: 02-07 16:04

Neelon

FOR PONY!!!

redfoxert schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:06:
[...]

Maak een macro die de focus zet op je shackle target zodat je je handen vrij hebt om de MT of de raid te healen in plaats van andersom. Veel makkelijker shacklen op die manier ook.
/signed.

Zo doe ik het voor shackles op mn priest en polymorph op mn mage. Werkt echt zo verschrikkelijk fijn. Heb ook een interrupt in die macro zitten, zodat mn huidige casting onderbroken wordt, alleen is dat voor een healer iets lastiger denk ik.

Niks geen ge-emmer meer met nuke mob, nuke mob, oshi, sheep on the loose, where's the sheep, click mouse, miss, click mouse, miss, BAM, dead.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
BootVluchteling schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:05:
probleempje..

http://wow.incgamers.com/...e/index.php/t-389628.html

Ik meen mij nog te kunnen herinneren dat jij de persoon was die altijd zei dat mensen dingen moesten opzoeken? (Op een wat minder subtiele manier) Correct me if I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232504 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:00:
[...]

Hehe, dat ken ik wel. Zoiets heb ik ook als ik onze BE rogues zie. Zien er zo lief uit, maar kunnen ook best aardig dpsen :P
[...]

Haha, make my day. Gemuteerde leeuw :')

Ik vind overigens die armored kip wel redelijk. Die is best goed gelukt.

edit:

Oh wacht... ;(

Ik dacht dat je dat andere vage beest van Alliance bedoelde. Met schubben enzo. Die ziet er ook te vaag uit :')

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 03-01-2008 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:43
UTwizard schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:13:
[...]

Ik meen mij nog te kunnen herinneren dat jij de persoon was die altijd zei dat mensen dingen moesten opzoeken? (Op een wat minder subtiele manier) Correct me if I'm wrong.
+2 geheugen

Daarnaast mag hij het ook graag elke 3 uur vragen : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 22:52

NoTimeRemains

I know

hier mensen wat vinden jullie van mijn UI...
click!

ik ben nog wat aan het zoeken voor mijn chat venster. en ik moet eigk nog een aanpassing hebben op de character screens maar ik heb x-perl geprobeerd maar dat vond ik te druk. weten jullie nog een soortgelijke addon?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85443 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:17:
[...]

Hehe, dat ken ik wel. Zoiets heb ik ook als ik onze BE rogues zie. Zien er zo lief uit, maar kunnen ook best aardig dpsen :P

[...]

Haha, make my day. Gemuteerde leeuw :')

Ik vind overigens die armored kip wel redelijk. Die is best goed gelukt.

edit:

Oh wacht... ;(

Ik dacht dat je dat andere vage beest van Alliance bedoelde. Met schubben enzo. Die ziet er ook te vaag uit :')
Nou ja wij hebben op de horde kant ook wel een lelijke kip hoor... de mount van de blood elves is nou ook niet echt iets om trots op te zijn

maar ja kunnen ook niet alles beter hebben aan de horde kant >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben zo blij als de dominee op zondag btw :P

Gister is een oude maat (ingame) van me gejoined in onze guild *O*
Hij is de beste shaman die ik ooit gezien heb (sinds TBC) en heb altijd veel lol gehad met hem :')

Nu zijn we elkaar, een tijd terug min of meer "uit het oog verloren" doordat hij onze "concurrentie" guild joinde en ik degene waar ik nu in zit ;(

Maar nu weer vreugde en plezier in het verschiet....niet dat ik dat nu niet had hoor maar toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NoTimeRemains schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:22:
click!

ik ben nog wat aan het zoeken voor mijn chat venster. en ik moet eigk nog een aanpassing hebben op de character screens maar ik heb x-perl geprobeerd maar dat vond ik te druk. weten jullie nog een soortgelijke addon?
Ik heb Pitbull voor mijn character screens, lekker recht en met 3d pic of full figure... erg blij mee

Ook makkelijk in het aanpassen, echt een aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

click!

Pitbull
Prat

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

liledevil schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:10:
[...]

Niet onze Gryphons gaan afzeiken he :p die hebben heel wat(edit)alliance(/edit) spelers behoorlijk blij gemaakt toen ze nog geen mount hadden ;)
Waarom denk je dat ik op Wildhammer zit, defend the Gryphons FTW :+
Nee tuurlijk zeik ik ze niet af, ben zelf ook een ally :D
Wat ze moeten maken is een aparte lock flying mount. een skelet van een draak met vleugels van vuur :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil

liledevil

DELL EVIL I

click!

Zit er netjes uit, niet teveel drukte op je scherm.
als het gaat om de unitframes, je kunt eens kijken naar
ag_unitframes of
pitbull
Zelf ben ik erg tevreden over ag_unitframes, maar hoor ook veel positieve ervaringen over Pitbull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wootlock schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:26:
[...]

Wat ze moeten maken is een aparte lock flying mount. een skelet van een draak met vleugels van vuur :9~
Laat ze voor priests dan een angel form (lees: beter aftreksel van een SoR) maken, zodat je als engel lekker rond kan dwarrelen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Best een mooie UI ik vind em alleen een beetje leeg :o Overigens is Xperl ideaal hoor. Prima te customizen.

Mijn UI (erg verouderde SS, de meeste kunnen em wrs dromen, maargoed in grote lijnen is het nog hetzelfde)

Afbeeldingslocatie: http://xs319.xs.to/xs319/07394/WoWScrnShot_092707_204408.jpg.xs.jpg

Raidversion:

Afbeeldingslocatie: http://xs319.xs.to/xs319/07394/WoWScrnShot_092307_161902.jpg.xs.jpg
Anoniem: 236948 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:24:
[...]

Nou ja wij hebben op de horde kant ook wel een lelijke kip hoor... de mount van de blood elves is nou ook niet echt iets om trots op te zijn

maar ja kunnen ook niet alles beter hebben aan de horde kant >:)
Hahaha ohja dat ding. Maar wacht :o Ik heb een Purple Skeletal Horse O+

Echt wat een gaaf beest is dat. Helemaal op UD's. Altijd ff lekker stijgeren voordat ik wegrij, en soms naar die mooie aura kijken als je stilstaat.

Mooiste mount samen met NE tijger imho. Die swift Zullion tiger is het toch net niet :/ Oranje, ik bedoel komop :? Zoiets moet in mooie donkere kleuren varierend tussen donkerblauw en zwart.

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 03-01-2008 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-05 08:26

CartmanMMA

Fallus Giganticus

[...]

Ik heb zelf geen lock maar ben het hier wel mee eens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
[...]

Ik kan daar nergens in vinden of SE van verschillende warlocks stacked, jij ? :) Vind het zelf namelijk ook wel interessant om te weten.
Fratti schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:34:
[...]

Ik heb zelf geen lock maar ben het hier wel mee eens :D
Summon Nightbane :P

[ Voor 16% gewijzigd door redfoxert op 03-01-2008 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
[...]

ze hebben het daar niet over het stacken met andere members, maar soul siphon...

ik vraag dus specifiek voor andere warlocks..

is het bijv. dus mogelijk om 4x shadow embrace erop te hebben? (evt. 4x 1/5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hahaha ohja dat ding. Maar wacht :o Ik heb een Purple Skeletal Horse O+

Echt wat een gaaf beest is dat. Helemaal op UD's. Altijd ff lekker stijgeren voordat ik wegrij, en soms naar die mooie aura kijken als je stilstaat.

Mooiste mount samen met NE tijger imho. Die swift Zullion tiger is het toch net niet :/ Oranje, ik bedoel komop :? Zoiets moet in mooie donkere kleuren varierend tussen donkerblauw en zwart.
Yep zoiets wil ik nou ook voor mijn BE Priest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 22:52

NoTimeRemains

I know

ik heb eens een addon gezien voor een raid daar zag je alleen de namen van de spelers in een vakje waarin de kleur hun class aan gaf. weet iemand welke ik bedoel?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
NoTimeRemains schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:36:
ik heb eens een addon gezien voor een raid daar zag je alleen de namen van de spelers in een vakje waarin de kleur hun class aan gaf. weet iemand welke ik bedoel?
Grid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NoTimeRemains schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:36:
Kan in Xperl.

Domme ik trouwens. Heb gewoon een recente screenie in het vorige topic staan :X

Afbeeldingslocatie: http://xs122.xs.to/xs122/07521/WoWScrnShot_122407_170409.jpg.xs.jpg

/pimped nog eens met 666 health regen >:)
Anoniem: 236948 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:36:
[...]

Yep zoiets wil ik nou ook voor mijn BE Priest.
Ik zou die Rode Warhorse halen. 90 marks in totaal van 3 bg's (30 per bg dus). Die BE priest waarmee ik arena speel heeft die ook. Niet zo mooi als de paarse, maar een goede 2e.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 03-01-2008 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
BootVluchteling schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:34:
[...]

ze hebben het daar niet over het stacken met andere members, maar soul siphon...

ik vraag dus specifiek voor andere warlocks..

is het bijv. dus mogelijk om 4x shadow embrace erop te hebben? (evt. 4x 1/5)
Gevonden, op de Soul Siphon pagina: http://www.wowwiki.com/Soul_Siphon

"Shadow Embrace does not stack and will only appear as 1 effect no matter how many Warlocks have the talent."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
redfoxert schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:43:
[...]

Gevonden, op de Soul Siphon pagina: http://www.wowwiki.com/Soul_Siphon

"Shadow Embrace does not stack and will only appear as 1 effect no matter how many Warlocks have the talent."
Die wou ik net gaan linken inderdaad. Om even duidelijk te maken waarom ik die vorige link plaatste: Ze hebben het dus over het bijkomend effect van Shadow Embrace en dat is Soul Siphon, als je vervolgens daar op zoekt krijg je de link die Redfoxert hierboven dus heeft staan.

@ Tomvdburg: Zoals je ziet, beetje zoeken (of anderen het werk laten doen) en je komt een heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
UTwizard schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:48:
[...]

Die wou ik net gaan linken inderdaad. Om even duidelijk te maken waarom ik die vorige link plaatste: Ze hebben het dus over het bijkomend effect van Shadow Embrace en dat is Soul Siphon, als je vervolgens daar op zoekt krijg je de link die Redfoxert hierboven dus heeft staan.

@ Tomvdburg: Zoals je ziet, beetje zoeken (of anderen het werk laten doen) en je komt een heel eind.
Soul Siphon is een talent die 2 of 4% meer health teruggeeft/damage doet bij Drain Life per Affliction spell actief op het target. Dit tot maximaal 60% (dus 15 Affliction spells). Bij het droppen van een Siphon Life spell op je target krijg je hierbij nog eens extra een Shadow Embrace effect (ook affliction) op je target. Soul Siphon word dus NIET applied op het target! maar is een passive talent die alleen het effect van Drain Life vergroot.

Dus niet wat jij zegt een effect van Shadow Embrace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
redfoxert schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:55:
[...]

Soul Siphon is een talent die 2 of 4% meer health teruggeeft/damage doet bij Drain Life per Affliction spell actief op het target. Dit tot maximaal 60% (dus 15 Affliction spells). Bij het droppen van een Siphon Life spell op je target krijg je hierbij nog eens extra een Shadow Embrace effect (ook affliction) op je target. Soul Siphon word dus NIET applied op het target! maar is een passive talent die alleen het effect van Drain Life vergroot.

Dus niet wat jij zegt een effect van Shadow Embrace.
Om maar een quote uit mijn eerste link te geven:
For non-raiders putting 5 points in does not benefit them as much, but putting 1 point in for the Soul Siphon effect - since it counts as an Affliction spell - is generally considerd a well spent point. I am a non raider amd have 1 point there.
Dat probeerde ik uit te leggen, mijn excuses als dat verkeerd overkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
UTwizard schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:00:
[...]

Om maar een quote uit mijn eerste link te geven:

[...]

Dat probeerde ik uit te leggen, mijn excuses als dat verkeerd overkwam.
Yep..... inderdaad handig om het effect van je Soul Siphon te versterken alleen jammer dat het niet stacked of meerdere malen applied word. Je hebt dus aan 1 lock met 1/5 Shadow Embrace genoeg voor maximaal effect voor wat dat betreft. Qua damage output van die mobs word het natuurlijk een heel ander verhaal, zeker bij heavy melee trash of bosses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:57
Anoniem: 85443 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:41:
[...]

Kan in Xperl.

Domme ik trouwens. Heb gewoon een recente screenie in het vorige topic staan :X

[afbeelding]
Hij bedoelt volgens mij grid (rechtsboven)

Afbeeldingslocatie: http://www.roflpantoffel.nl/uploadedimages/WoWScrnShot_121707_220727.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Anoniem: 85443 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 14:54:

- Ik zie er elegant uit.
Etc.

Wat je zegt, voor mij zijn UD's ook de ideale race, voor het beroep van Rogue. Als ik ook een NE Rogue zie of nog minder een Gnome Rogue. Dan is het tegelijk hakkie takkie. Af en toe verlies ik wel eens, maar je kan ze niet altijd allemaal van kant maken :P

Die Gnomes zouden zich beter met Gnomish Engineering kunnen bezig houden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
[...]

Phoenix Mount?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:18

On_E

Housemusic

Undead Rogues ftw.

Afbeeldingslocatie: http://xs323.xs.to/xs323/08014/WoWScrnShot_010108_1400203434.jpg.xs.jpg

en inderdaad, erg origineel zie ik er niet uit.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
Mini-Nightbane?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
goed. shadow embrace wordt em dus niet... dan heb ik keuze uit een paar dingen..

imp life tap (1/2 --> 2/2)
amp curse (0/1 --> 1/1)
CoEX (0/1 --> 1/1)
imp CoA (0/1 --> 1/2 of 2/2)

wat zou het beste zijn..? imp lifetap is opzich wel fijn.. amp curse is practisch nutteloos op bosses (heb 2/3 malediction, en kan hier geen 3/3 van maken, te laag in de tree) CoEX is voornamelijk PvP... CoA schijnt nutteloos te zijn (ook door die CoE/CoA duty)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.