hhahaha ze vergeten erbij te zetten dat het alleen voor pvp werktWootlock schreef op maandag 31 december 2007 @ 13:03:
[...]
Thx !
Dit wordt dus mijn 3de keus voor PvE
Oh crap, jammer voor mij is het nu zo: 1st: spell bonus dmg 2th: Hit ratingMantaMania schreef op maandag 31 december 2007 @ 13:16:
[...]
hhahaha ze vergeten erbij te zetten dat het alleen voor pvp werkttenmisnte voor zover ik weet ik heb nog geen tanks gezien met resilience
Crit rating van mijn lock zit nu op ~20% wat redelijk is

"Don't let your dreams be memes"
Tanaris lijkt mij nog iets te hoog gegrepen voor level 40 - de laagste Wastewander mobs zijn wel 40-42, maar om efficiënt in Tanaris te kunnen questen (lees: meerdere dingen tegelijk) heb je wel een paar extra leveltjes nodig. Dustwallow Marsh lijkt me een beter startpunt. Dat is in theorie iets te laag level, maar dan gaan de quests ook makkelijker en de XP is aanzienlijk! Daarna kan je naar Feathermoon en Hinterlands.Anoniem: 171114 schreef op maandag 31 december 2007 @ 09:51:
[...]
ik ben het ook eens met ofwel tanaris ofwel ferales ..
Naar mijn ervaring zit er tussen 40-43 overigens nog altijd een lacune qua content - die nieuwe quest hub in Dustwallow Marsh was een stuk beperkter dan ik verwacht had.
It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)
Fout, werkt prima in pve en vooral feral druids hebben de keus om ipv defense rating the stacken wat resilience te gebruiken om crit immune te wordenMantaMania schreef op maandag 31 december 2007 @ 13:16:
[...]
hhahaha ze vergeten erbij te zetten dat het alleen voor pvp werkttenmisnte voor zover ik weet ik heb nog geen tanks gezien met resilience
Ik denk dat je nog steeds niet snapt wat resilience isWootlock schreef op maandag 31 december 2007 @ 13:22:
[...]
Oh crap, jammer voor mij is het nu zo: 1st: spell bonus dmg 2th: Hit rating
Crit rating van mijn lock zit nu op ~20% wat redelijk is
Resilience is a character attribute that reduces the chance to receive critical strikes or spell critical strikes,
[ Voor 35% gewijzigd door danslo op 31-12-2007 13:51 ]
Nee ik denk dat je het verkeerd begrepen hebtcls schreef op maandag 31 december 2007 @ 13:50:
[...]
Fout, werkt prima in pve en vooral feral druids hebben de keus om ipv defense rating the stacken wat resilience te gebruiken om crit immune te worden
[...]
Ik denk dat je nog steeds niet snapt wat resilience is![]()
[...]
Ik zei dat het dan het 3de wordt waar ik me in ga verdiepen:
1st: Bonus spell dmg
2th: Hit rating
Momenteel zit mijn crit op ~20% dus hier hoeft niet zoveel meer bij
Iemand met 400 Resilience zorgt ervoor dat jouw crit rating tegen hem met 10% omlaag gaat, misschien bedoelde ie dat ?Wootlock schreef op maandag 31 december 2007 @ 14:03:
[...]
Nee ik denk dat je het verkeerd begrepen hebt![]()
Ik zei dat het dan het 3de wordt waar ik me in ga verdiepen:
1st: Bonus spell dmg
2th: Hit rating
Momenteel zit mijn crit op ~20% dus hier hoeft niet zoveel meer bijdus dit heeft niks met de resilience te maken ^^
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Weet iemand een addon waardoor je ook met Alliance in hun 'common' kunt praten? Lijkt me wel leuk om te hebben namelijk.
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Dat is niet mogelijk, je kan gewoon NIET praten met alliance
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Anoniem: 41820
Het kan wel, je kunt sommige woorden wel duidelijk maken door de juiste lettercombinaties te gebruiken, maar het is heel omslachtig, en heel basic.
http://projectazeroth.xwiki.com/xwiki/bin/view/Main/
Zo zie je hier bijvoorbeeld: http://projectazeroth.xwi.../view/Main/LanguageCommon
It is possible to speak to players that do not speak Common by carefully constructing your phrases. While you cannot talk fluently to them or understand what they say back to you, it is not difficult to have a few phrases on hand or as macros. For example, if you say "Fff d Ss pp" in Common, it will come out to a Horde member as "Ver y Me an" ("Very mean"). With a little creativity, there are plenty of possibilities.
http://projectazeroth.xwiki.com/xwiki/bin/view/Main/
Zo zie je hier bijvoorbeeld: http://projectazeroth.xwi.../view/Main/LanguageCommon
It is possible to speak to players that do not speak Common by carefully constructing your phrases. While you cannot talk fluently to them or understand what they say back to you, it is not difficult to have a few phrases on hand or as macros. For example, if you say "Fff d Ss pp" in Common, it will come out to a Horde member as "Ver y Me an" ("Very mean"). With a little creativity, there are plenty of possibilities.
[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 41820 op 31-12-2007 16:38 ]
Hoe ziet jou build er dan uit zo een beetje ? en hoe heet je dus ingame *vast wel je GoT naamAnoniem: 85443 schreef op zondag 30 december 2007 @ 23:27:
Zo, mijn avontuur in het weekend wat betreft wow was sublety. Ik ging weer es wat arena spelen en had inmiddels mijn vertrouwde 15/41/5 weer (combatdaggers).
Allemaal leuk en aardig, ging niet bijzonder goed. Ook niet bijzonder slecht. Op een gegeven moment zei mijn maat van : "Stop".
Toen begon hij te vertellen over dat hij een vriend heeft die ook priest speelt met een rating van 2300, en dat hij wat pointers had gevraagd.
Hij vertelde de kritiek op hem en zei dat die maat ook wat op mij aan te merken had. Ik was wel benieuwd naar wat hij te zeggen had. Hij vond dat ik meer pvpgear en een pvpspec moest nemen.
Ja daar werk ik aan he, aan die gearzei ik dus. Overigens gister nieuwe vindicators belt gescoord (yay
) maar dat terzijde.
En op dat moment wilde ik weer pvp speccen. Ik had hemo en mutilate al gehad afgelopen 3 weken dus besloot om te kiezen voor deep subtlety. Voordat ik ging raiden, was ik hier namelijk erg aan gehecht.
Na een beetje geneuzel besloot ik de 8/3/50 variant te nemen voor mijzelf. In het begin vrij onwennig, want de combatdagger cyclus kan ik dromen en gaat dus ook automatisch, dus dat ging in het begin wel ff fout, maar na een kwartier was ik er zo aan gewend
![]()
Laatste keer dat ik shadowstep speelde was ik full blue geloof ik. Nu dus full epic en ik verwachtte wel wat ernstige dingen. En ernstige dingen kreeg ik.
Zoals ik geschat had, zou ik met mijn huidige gear ambushes van 4.5k moeten kunnen redden. Dat had ik correct. 4648 kreeg een arme gnome mage te incasserenDit was overigens wel mijn hoogste crit. Niet dat jullie denken dat ik constant zo crit (
). Meestal tussen de 2k en 4648 dan
![]()
Maar deze build is echt zoo goddelijk. In principe speelt het hetzelfde als combat daggers met als enig verschil dat mijn offhand wat minder damage doet, ik een veeel betere opener heb, en altijd wel kan ontsnappen.
Ik heb ook zulke extreem vette gevechten gehad in bg's. Omdat het wsg weekend is heb ik dat dus voornamelijk gespeeld en ik ben altijd de solo speler. Met shadowstep zit je dus erg goed.
Het 1e moment was met een druid en de 2e met een mage. De 1e was dat ik rond zat te lopen bij ally base, toen ik gecharged werd door een druid. Met mijn huidige gear neem ik het erg graag op tegen druids, warriors (1 vs 1 welteverstaan), dus pop evasion, begin hem te shivven voor een 5cp rupture, een 5cp expose armor, en daarna lekker SnD'en van 2 cp's.
Hij voelde de bui al hangen, want hij kon die damage niet outhealen en toen sloeg hij dus op de vlucht. Je kent die geweldige heldhaftige manier van vluchten wel van druids. Roots en travelform. Die roots kan ik uit clossen, en ik kom hem net op tijd slowen met DT, zodat ik er nog een backstab op kon doen.
Hij weer ff shapeshiften, naar travel weer, wegrennen, shiften in bear, mij chargen voor de stun, shiften naar travel en weer weg. Dit keer deed ik DT en Shadowstep om toch weer in range te komen. Dit ging denk ik zo een 5 minuten zo door, en toen gaf ik het op. Dit duurde mij veel en veel te lang.
Was echt grappig, ik zat hem te achtervolgen en toen draaide ik me om en rende weg. Echt hulde voor die druid. Hij was zooo skilled. Kende zijn class echt goed. Het was echt heel spannend en leuk, ondanks er niet echt een winnaar uitkwam.
Overigens de 1e keer dat ik een achtervolging liet voor wat het was. Normaal ga ik echt door totdat of hij dood is, of ik gezerged word en sterf (met dit stuk bedoel ik niet dat ik zo imba ben dat ik nooit verlies 1vs1, maar ik ga iemand niet achtervolgen als ik niet zeker weet dat ik em kan pakken).
2e keer was ook extreem gaaf. Dat was een gnome mage.
Ik zat op een lock, terwijl er een mage aankwam. Die lock kon ik dacht ik nog net hebben, en ik ga altijd voor de kill. Dus ik kreeg hem inderdaad nog maar net dood, maar die mage, die al lekker aan het frostbolten was op me, kon ik nevernooit pakken. Ik blind hem dus en sprint weg.
Hij trinket eruit en volgt me en slowed me ondertussen. Ik neem een HS die ik nog had, en gouge hem, ren vervolgens helemaal naar boven bij de allybase. Maar ik zag dat die WE mij volgde. Ik dus rondjes rennen om dat grote vierkante stuk om OC te raken. Dit lukte, maar helaas verliezen pets hun target haast nooit als je gewoon restealthed. Je moet echt vanishen en zelfs dan, lukt het af en toe niet, maar dat terzijde.
Die pet komt dus op me af en ik wist alweer hoe laat het was. Ren naar de mage toe, gouge hem, spring naar beneden, begin te eten van dat conjured food, en net als ik wil stealthen omdat mijn health op acceptabel niveau was, komt die mage weer om de hoek kijken. Frostbolt op me, ik ga weer op em af, terwijl hij verder nuked, weer een gouge, om vervolgens weg te rennen.
Uiteindelijk heb ik net kunnen vluchten, en omdat ik hem getarget had, zag ik ook waarom. Er zat een warrior op hem in te beuken. Maar ook respect voor die mage. Onwijs goed was hij![]()
Ik zag em later ook nog, deed ff een salute en liep weer verder. Hij deed hetzelfde, leuk was dat. We lieten elkaar ook met rust. We wisten van elkaar dat we elkaar beter konden ontwijken. Een gevecht zou veel te lang duren en veel te lastig zijn
Ik zou mijn mederogues ook even aanraden om subtlety te proberen. En dan vooral deep subtlety voor sinister calling (increase agility with 15%) en Deadliness (Increase AP with 10%). Op pvpgear zijn deze 2 stats goed vertegendwoordig, dus je scaled er zo ontzettend goed mee.
Ik heb nu namelijk, unbuffed 1885 AP![]()
![]()
En dan nog even wat anders. Ik heb enchanting bijna op 375 (363 atm), en kan dus ook ringen enchanten. Ik heb mijn ringen met +2 weapon damage ge-enchant. Maar ik zit mij zo af te vragen of ik niet meer heb aan +4 all stats. Damagewise gezien net niet waarschijnlijk, maar die boost van andere stats is natuurlijk lekker. De vraag is dus: Wat kies je? +4 weapondamage of +8 all stats.
Keuzes...
Toch maar Blessings Deck van de AH afgehaald toennet, voor 600g ofzo, koopje.
Nu is het dus zo dat ik 16hit rating tekort kom, maar toch kan ik 1 keus niet maken.
Ik MOET een Great Dawnstone(8spellhit) ergens induwen(bracers/belt) wil ik mijn hitcap weer gaan halen.
2 keuzes, wat zouden jullie doen?
1: die 8hit erin en 4spellcrit 5dmg minder(belt)
2: die 8hit erin en 9dmg minder, maar wel socketbonus +3 stamina erbij(bracers)
Logischer is dat ik voor de 2e ga, omdat ik toch 56dmg van die Deck erbij krijg, wat dus wel weer compenseert. Ik wil ook nu niet teveel crit verliezen, omdat ik anders onde 29% unbuffed ga komen.
Het zal geen ton dps verschil zijn, maar toch.
Iemand met feedback?
Edit, Solid Seal, kan je in het vervolg leren quoten?
Nu is het dus zo dat ik 16hit rating tekort kom, maar toch kan ik 1 keus niet maken.
Ik MOET een Great Dawnstone(8spellhit) ergens induwen(bracers/belt) wil ik mijn hitcap weer gaan halen.
Logischer is dat ik voor de 2e ga, omdat ik toch 56dmg van die Deck erbij krijg, wat dus wel weer compenseert. Ik wil ook nu niet teveel crit verliezen, omdat ik anders onde 29% unbuffed ga komen.
Iemand met feedback?
Edit, Solid Seal, kan je in het vervolg leren quoten?

[ Voor 7% gewijzigd door enira op 01-01-2008 04:06 ]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Gelukkig nieuwjaar 
Druid nu net 60 gedinged (Nieuwsjaarsfeestje was waardeloos dus maar op WoW gaan hangen). Heb op 58 eerst een 5 tal dingen uit Hellfire gehaald. Scheelt echt veel in Azeroth. Ik heb nog 2 Dungeons en de quests te gaan. Dan nog wat losse quests plus Burning Steppes, WPL, EPL en Silithius... Hopelijk haal ik daar de 61 mee, en alles wat meer is is een bonus...
Idee erachter? Dan heb ik heel wat zones over waar ik geld kan sprokkelen op lvl 70. Kom heel wat mensen tegen die dat ideetje ook al hebben en dan met 58 in Ungoro of met 60-61 in EPL lopen
Ga nu maar eens slapen...
Druid nu net 60 gedinged (Nieuwsjaarsfeestje was waardeloos dus maar op WoW gaan hangen). Heb op 58 eerst een 5 tal dingen uit Hellfire gehaald. Scheelt echt veel in Azeroth. Ik heb nog 2 Dungeons en de quests te gaan. Dan nog wat losse quests plus Burning Steppes, WPL, EPL en Silithius... Hopelijk haal ik daar de 61 mee, en alles wat meer is is een bonus...
Idee erachter? Dan heb ik heel wat zones over waar ik geld kan sprokkelen op lvl 70. Kom heel wat mensen tegen die dat ideetje ook al hebben en dan met 58 in Ungoro of met 60-61 in EPL lopen
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Anoniem: 63072
Message to self: L2RAnoniem: 209587 schreef op maandag 31 december 2007 @ 13:09:
[...]
Ik ben het helemaal met je eens, was dat niet duidelijk uit mijn post?![]()
De enige optie is om BG's te gaan grinden om wat pvp gear te krijgen, om dan later een kans te hebben in Arena...

Happy new year.
Ondanks dat het vanacht toch redelijk laat was en ik redelijk wat gedronken had was ik om 9 uur al weer klaar wakker
Nah ja, dan maar WoW en nu net 40 gedinged, mounts
Dat alles in pak em beet 3d /played. Gaat echter lekker snel zo.
Ondanks dat het vanacht toch redelijk laat was en ik redelijk wat gedronken had was ik om 9 uur al weer klaar wakker
Dat alles in pak em beet 3d /played. Gaat echter lekker snel zo.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
4 crit / 5 dmg opgeven, DUHjarnotjuh schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 04:02:
Keuzes...
Iemand met feedback?
Edit, Solid Seal, kan je in het vervolg leren quoten?![]()
![]()
Je hebt het zelf gezegd 1.5 hit > 2 spelldmg > 4 crit : P
En dan nog, fire mages critten toch wel als het moet. hoi combustion
laat BS, WPL, EPC, SIL voor wat het is... de exp die je in BC zones krijgt is echt veel en veel beter..junglebeast schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 06:26:
Gelukkig nieuwjaar
Memories of yesterday, will grow, but never die
Weet iemand of de complete WoW folder zoals ie is na een een complete installatie gewoon kan back-uppen en kan terugplaatsen na bijv. een reinstall van Windows??
Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar aangezien ik geen zin heb om het hele spel als ik windows opnieuw installeer (wat op korte termijn gaat gebeuren) te gaan installeren eerlijk gezegd.
Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar aangezien ik geen zin heb om het hele spel als ik windows opnieuw installeer (wat op korte termijn gaat gebeuren) te gaan installeren eerlijk gezegd.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ja dat kan.Rakkerzero schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 19:34:
Weet iemand of de complete WoW folder zoals ie is na een een complete installatie gewoon kan back-uppen en kan terugplaatsen na bijv. een reinstall van Windows??
Ik ben zojuist 42 gedinged en gerespeced naar combat swords. Wat een verschill in dps met de ass. tree zeg. heerlijk
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
+30% maakt een hoop goed verder zonder elites is het een makkie. En ook het stukje 50-58 kan je versprijden over verschillende plaatsen en alleen leuke/bekende quests volgen.Bint schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 18:26:
[...]
laat BS, WPL, EPC, SIL voor wat het is... de exp die je in BC zones krijgt is echt veel en veel beter..
edit: @ Timm
De meeste pre-tbc instances kunnen door een lvl 70 en een paar lowbies gedaan worden. Op zoek naar een complete party lukt dus meestal niet meer.
[ Voor 16% gewijzigd door barfieldmv op 01-01-2008 22:28 ]
Anoniem: 77857
BRD doet niemand meer tegenwoordig, sowieso alle instances <60 worden amper gedaan, of ligt dat nou aan mij?
Anoniem: 228034
Nouja, bij ons op de server word toch nog regelmatig BRD gedaan, maar eigenlijk alles wat daarna komt niet meer nee, tenzij het nodig is voor bijvoorbeeld pally epic mount enzo. Maar voor de drops is het de moeite niet waard als je betere items kan krijgen met questen in outland.Anoniem: 77857 schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 22:20:
BRD doet niemand meer tegenwoordig, sowieso alle instances <60 worden amper gedaan, of ligt dat nou aan mij?
Yay weer een guild op trollbane in black templeImdaMned schreef op maandag 31 december 2007 @ 11:26:
Owja,
Gisteren first kill op High Warlord Naj'entus.
Zitten we toch voor 2008 in Black Temple ; P
Ik ben nu bezig een warrior te levellen. Gaat best redelijk, maar ik heb 2 problemen. Eerste is dat 50% van mijn aanvallen worden gemissed, dodges, parried, blocked, etc....Waarschijnlijk later op te lossen met +150 hit rating ofzo, maar erg vervelend als je nog maar level 41 bent (en dan heb ik nota bene nog Mograine might met +16 hit rating)
Het tweede probleem is Rage...ik heb ALTIJD te weinig. Ik ben gewoon Fury specced (met unbridled wrath enzo), zoals de meeste levellende warrior, maar rage is echt mijn grootste probleem. Ik snap ook niet hoe een warrior in battlegrounds altijd meer dan 50% rage hebben. Als ik tegen een warrior vecht met mijn warlock dan kan hij blijven intercepen, heroic striken en pummelen, nooit komt zijn hoeveelheid rage lager dan 50%....execute crits zijn wellicht daarom zo rond de 4000 zelfs met +400 resilience.
Hoe dan ook, hoe meer rage te genereren?
Het tweede probleem is Rage...ik heb ALTIJD te weinig. Ik ben gewoon Fury specced (met unbridled wrath enzo), zoals de meeste levellende warrior, maar rage is echt mijn grootste probleem. Ik snap ook niet hoe een warrior in battlegrounds altijd meer dan 50% rage hebben. Als ik tegen een warrior vecht met mijn warlock dan kan hij blijven intercepen, heroic striken en pummelen, nooit komt zijn hoeveelheid rage lager dan 50%....execute crits zijn wellicht daarom zo rond de 4000 zelfs met +400 resilience.
Bwah, ben op Shattered Hand (vrij oude server) nu voor het eerst aant levelen, (nu 53) en heb van't weekend toch zowel Mara als BRD getanket. Krijg ook de godganse tijd whispers voor instances. Is dat een signaal dat er minder volk is? Wsl wel, maar dat deze niet meer worden gedaan, is toch ook overdreven. De "oude" endgame content zal ik wsl wel nooit zien, vrees ik.Anoniem: 77857 schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 22:20:
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
hmmm, ik level mijn warrior arms/fury (nu 55 en 31/15/0). Als ik een mob pak is hetMysticSnake schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 03:07:
Ik ben nu bezig een warrior te levellen. Gaat best redelijk, maar ik heb 2 problemen. Eerste is dat 50% van mijn aanvallen worden gemissed, dodges, parried, blocked, etc....Waarschijnlijk later op te lossen met +150 hit rating ofzo, maar erg vervelend als je nog maar level 41 bent (en dan heb ik nota bene nog Mograine might met +16 hit rating)
charge-TC-Dem-beserker stance-beserker rage-kort wachten-MS-wachten op MS CD-MS, als mob dood is laatste rage gebruiken voor Battle Shout en terug naar Battle stance. Ik hoef maar 1 keer op rage te wachten en dat is voor de eerste MS. die komt echter snel, door beserker rage.
Gisteren kreeg ik een whisper:"You wanna help us in Zul'gurub (of hoe je het ook spelt) we got everything down except Hakkar"
Ik had zoiets van ok, pre-TBC raidinstance altijd leuk !
Dus met 11 man naar Hakkar toe, die ging vrijwel zonder problemen down muv een Hex die 2 keer op de MT gecast werd
Dropte een leuke epic castercloak en een 2 handed sword.
Nu me attument halen voor de MC en dan die een keer doen
Dus met 11 man naar Hakkar toe, die ging vrijwel zonder problemen down muv een Hex die 2 keer op de MT gecast werd
Zhin'Rokh, Destroyer of Worlds!Wootlock schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 09:31:
Gisteren kreeg ik een whisper:"You wanna help us in Zul'gurub (of hoe je het ook spelt) we got everything down except Hakkar"
Ik kreeg laatst op m'n level 70 Resto Shaman ook een whisper of ik mee wou naar Zul'Gurub. Instances PuG'en word ik al bang van, Raids PuG'en is voor mij compleet not done. Dat dus ook maar vriendelijk afgewezen (ze vroegen niet eens naar m'n spec trouwens).
Op m'n Hunter laatst ook eindelijk maar de Ogri'La chain quests gedaan zodat ik daar ook dailies kan doen. 1000+ rep per dag voor Sha'Tari Skyguard is toch better dan 250 en soms 500. En het is weer extra geld, ik had die Sons of Gruul eerder moeten vermoorden
We zijn er alleen achter gekomen dat ons dat niet lukte met maar 1 Healer, we hebben 2 Healers nodig (wel beide Shadow gespecced dus de Talents hadden we ook niet mee) gehad maar toen gingen ze ook zonder problemen neer.
@ Eonar-EU players: Hebben jullie de laatste tijd ook zoveel problemen met de realm? Queues, lag, ik heb zelfs al een aantal keer een complete server rollback meegemaakt. Kan ook zijn dat het aan de complete Battlegroup (Misery) ligt, dat weet ik niet.
Op m'n Hunter laatst ook eindelijk maar de Ogri'La chain quests gedaan zodat ik daar ook dailies kan doen. 1000+ rep per dag voor Sha'Tari Skyguard is toch better dan 250 en soms 500. En het is weer extra geld, ik had die Sons of Gruul eerder moeten vermoorden
@ Eonar-EU players: Hebben jullie de laatste tijd ook zoveel problemen met de realm? Queues, lag, ik heb zelfs al een aantal keer een complete server rollback meegemaakt. Kan ook zijn dat het aan de complete Battlegroup (Misery) ligt, dat weet ik niet.
Idd deze is het.
cool looking zwaardje

Bwaahaha, Eye of the Storm, wat een lachen BG is dat zeg als Alliance speler. Tactics hebben "we" echt nog nooit van gehoord blijkbaar. Iedereen schiet alle kanten op, zelfs als van tevoren verteld wordt wat de taak van elke groep is. Gemiddelde eindstand: 150 - 2000. Nou ja, zodra ik 20 marks heb gescoord hou ik dat ook weer voor gezien.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Niet alleen Eye of the Storm, Alliance is bar slecht in iedere vorm van PvP.Weakling schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 10:07:
Bwaahaha, Eye of the Storm, wat een lachen BG is dat zeg als Alliance speler. Tactics hebben "we" echt nog nooit van gehoord blijkbaar. Iedereen schiet alle kanten op, zelfs als van tevoren verteld wordt wat de taak van elke groep is. Gemiddelde eindstand: 150 - 2000. Nou ja, zodra ik 20 marks heb gescoord hou ik dat ook weer voor gezien.
Warsong Gulch: 2 man capped de vlag, andere 8 gaan honor farmen in het midden
Arathi Basin: 3 man op Stables, 2 op LM, 2 op GM, rest gaat 1 voor 1 Farm en BS aanvallen / vermoord worden door 7 Horde die wel weten hoe ze moeten verdedigen.
Eye of the Storm: 5 man cappen de torens 1 voor 1 waardoor de Alliance er altijd 1 heeft en de Horde 3. Andere 10 gaan honor farmen / vlag cappen.
Alterac Valley: Hier valt het gelukkig nog mee en gaat het redelijk gelijk op met de Horde naar mijn ervaring.
About fkkin timeImdaMned schreef op maandag 31 december 2007 @ 11:26:
Owja,
Gisteren first kill op High Warlord Naj'entus.
Zitten we toch voor 2008 in Black Temple ; P
Grts ermee, nog leuke loot?
En hoever is Horde nu in BT?
Ally side zijn nu 3guilds met Illdan down, zelf beginnen wij vanavond weer met een attunement run voor de nieuwe mensen (hebben 2 weken raid pauze gehad) en dan hopenlijk weer verder in MH/BT.
Myae tot ziens dan maar voor de gates van BT
Ben het hier helemaal mee eens.UTwizard schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 10:29:
[...]
Niet alleen Eye of the Storm, Alliance is bar slecht in iedere vorm van PvP.
Warsong Gulch: 2 man capped de vlag, andere 8 gaan honor farmen in het midden
Arathi Basin: 3 man op Stables, 2 op LM, 2 op GM, rest gaat 1 voor 1 Farm en BS aanvallen / vermoord worden door 7 Horde die wel weten hoe ze moeten verdedigen.
Eye of the Storm: 5 man cappen de torens 1 voor 1 waardoor de Alliance er altijd 1 heeft en de Horde 3. Andere 10 gaan honor farmen / vlag cappen.
Alterac Valley: Hier valt het gelukkig nog mee en gaat het redelijk gelijk op met de Horde naar mijn ervaring.
Ook in mijn battlegroup (blackout) zelfde problemen.
Een keer hadden we als Ally 3 punten en het stond 1300 vs 400.
En nog verliezen we omdat mensen HK gaan farmen ivp de vlag te pakken.
Enige manier om nog eens een keer te winnen is een premade
Ook mijn ervaring ja, AV is de enige BG waar regelmatig gewonnen wordt. Waarschijnlijk meer geluk dan wijsheid ...UTwizard schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 10:29:
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
als eerste: een gelukkig nieuwjaar.Weakling schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 10:47:
[...]
Ook mijn ervaring ja, AV is de enige BG waar regelmatig gewonnen wordt. Waarschijnlijk meer geluk dan wijsheid ...
OT:
Komt omdat er in AV nog regelmatig een groep rechtstreeks naar de Boss gaat, tenminste bij ons.
Indien je deze down hebt is het natuurlijk een gewonnen wedstrijd.
Ik heb misschien wat geluk met BG's, als Alliance win ik toch nog regelmatig wat BG's, maar het is constant op teamplay en defense hameren. al bereik je er maar mee dat er iig 2 guards bij flags/towers blijven en er minimaal 3 mensen samen aanvallen is het wonderen, de paar vliegende keeps die gaan voor HK zijn dan wel te doen. Doe nu ca 1500 honour in 30 minuutjes.
Verder langzaam onze progress aan het maken in Kara, wellicht voor menig niet interessant, voor ons nog wel als guild die met lvl 40's is ontstaan.
Gisteravond met vriendinlief de boss-tactic movies van ubergamer zitten bestuderen, en nu een planning gemaakt met Attumen en Maiden op 1 avond, Moroes de volgende avond, en avond erna verder op Moroes of verder naar Opera. Eens kijken of het wil lukken.
if you pay peanuts, you get monkeys
Ik vind EotS de laatste tijd juist wel te doen, er wordt iig weer regelmatig gewonnen.
WSG daarintegen, daar moet ik nog 22 marks van halen, en dat zal wel even duren.
WSG daarintegen, daar moet ik nog 22 marks van halen, en dat zal wel even duren.
Afgelopen week met 8 man even snel twee keer AB. Gelukkig zagen de anderen die erbij kwamen snel genoeg dat we met een groep waren en haakten aan, terwijl op ventrilo communiceerden. Beide potjes zonder in de problemen te komen gewonnen!
2 man op lumber mill, 1 rogue bij de mine, 2 man stables, de rest bij blacksmith. Stables, LM en BS in bezit houden. Mine als belangrijkste doel uit bezit horde houden, in bezit krijgen mooi meegenomen. Op een gegevenmoment hadden we alle vier en konden we de horde op hun enige 'basis' vastpinnen.
twee weken terug in WSG kwam ik zelf in een zo goed als premade terecht. Slechts twee randoms waarvan ik er 1 was. 1 rogue in full Vengeful en Vindicator op defense bij de vlag. Eeen groep van drie de de enemy vlag capped. De rest op het middenveld met twee taken. Primair zorgen dat nooit meer dan 1 horde het onze basis in haalt (die vervolgens kansloos werd afgeslacht door die rogue) en als wij de horde vlag hadden twee man extra horde van onze flag carrier afhouden. Een grote groep op het middenveld is dus niet altijd een probleem
2 man op lumber mill, 1 rogue bij de mine, 2 man stables, de rest bij blacksmith. Stables, LM en BS in bezit houden. Mine als belangrijkste doel uit bezit horde houden, in bezit krijgen mooi meegenomen. Op een gegevenmoment hadden we alle vier en konden we de horde op hun enige 'basis' vastpinnen.
twee weken terug in WSG kwam ik zelf in een zo goed als premade terecht. Slechts twee randoms waarvan ik er 1 was. 1 rogue in full Vengeful en Vindicator op defense bij de vlag. Eeen groep van drie de de enemy vlag capped. De rest op het middenveld met twee taken. Primair zorgen dat nooit meer dan 1 horde het onze basis in haalt (die vervolgens kansloos werd afgeslacht door die rogue) en als wij de horde vlag hadden twee man extra horde van onze flag carrier afhouden. Een grote groep op het middenveld is dus niet altijd een probleem
leuk juist als het nog een beetje uitdaging is iedereen is rustig aan begonnen dus vertel gerust altijd leuk om te lezenliledevil schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 10:58:
[...]
Verder langzaam onze progress aan het maken in Kara, wellicht voor menig niet interessant, voor ons nog wel als guild die met lvl 40's is ontstaan.
Gisteravond met vriendinlief de boss-tactic movies van ubergamer zitten bestuderen, en nu een planning gemaakt met Attumen en Maiden op 1 avond, Moroes de volgende avond, en avond erna verder op Moroes of verder naar Opera. Eens kijken of het wil lukken.
Als je de eerste keer moroes makkelijk wil maken: Neem mee een paladin en twee priests als healers en 1 shadowpriest als dps. Shackle 3 adds dood de 4e en dan vol op Moroes. Als je een hunter heb, laat de priests dan bij elkaar gaan staan en leg een trap voor hun neus , zeker als je laladin heb als add met zn hammer of justice. Paladin de kan garotte van zichzelf verwijderen en 1 keer van een ander. Bewaar dit voor een healer! Zo krijg je zelfs met mensen in greens erbij Moroes nog plat. Het wordt wel vechten om de priest loot!liledevil schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 10:58:
[...]
@mantamania: Helemaal mee eens. Wij hebben nu Lurker dood in SSC en eindelijk de tanks voor Hydross. Ik hoop dan ook dat we binnen twee maanden Hydross, leo en moro op farm kunnen zetten. Eidelijk een leuk alternatief voor die vervelnde Gruul. (Maulgar is fun, Gruul is frustratie - 3 priests en wat dps op dezelfde plek gooien bij een muur. Dan kan je dus geen kant meer op
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 02-01-2008 11:51 ]
Om het helemaal makkelijk te maken, neem dwarves mee, die kunnen met hun stoneform ook de garotte verwijderen ^^Anoniem: 63072 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 11:49:
[...]
Als je de eerste keer moroes makkelijk wil maken: Neem mee een paladin en twee priests als healers en 1 shadowpriest als dps. Shackle 3 adds dood de 4e en dan vol op Moroes. Als je een hunter heb, laat de priests dan bij elkaar gaan staan en leg een trap voor hun neus , zeker als je laladin heb als add met zn hammer of justice. Paladin de kan garotte van zichzelf verwijderen en 1 keer van een ander. Bewaar dit voor een healer! Zo krijg je zelfs met mensen in greens erbij Moroes nog plat. Het wordt wel vechten om de priest loot!
@mantamania: Helemaal mee eens. Wij hebben nu Lurker dood in SSC en eindelijk de tanks voor Hydross. Ik hoop dan ook dat we binnen twee maanden Hydross, leo en moro op farm kunnen zetten. Eidelijk een leuk alternatief voor die vervelnde Gruul. (Maulgar is fun, Gruul is frustratie - 3 priests en wat dps op dezelfde plek gooien bij een muur. Dan kan je dus geen kant meer op)
En als je geen 3 priests meehebt (wat meestal het geval niet zal zijn) kan je ook een hunter een van de adds laten chaintrappen, of kan je ook gewoon twee adds dood maken, zelfs 3 adds dood moet kunnen, maar dan wordt het vast moeilijk healing wise door de garotte.
Trouwens, bij gruul noem ik dat gewoon slechte positionering als je zoveel mensen zo dicht bij elkaar krijgt bij de shatter, de grot is groot genoeg, plaats genoeg dus. Zowieso is het al niet zo slim om al je healers op een kluitje te zetten.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 41820 op 02-01-2008 11:57 ]
Anoniem: 209587
Vergeet ook niet dat Paladins undead kunnen fearen. Wel oppassen dat ze niet de kamer uitrennen want dan is er een reset. Turn undead kan handig zijn in noodgevallen
In een noodgeval kan het idd handig zijn, maar Turn Undead duurt 20 sec en heeft 30 sec cooldown, dus is het niet echt een effectieve manier van cc in dit gevechtAnoniem: 209587 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 11:59:
Vergeet ook niet dat Paladins undead kunnen fearen. Wel oppassen dat ze niet de kamer uitrennen want dan is er een reset. Turn undead kan handig zijn in noodgevallen
In begin deden we het standaard en ja soms wel eens een reset.
maar die 10 seconden die je moet wachten dat turn undead weer van cooldown is kun je hem ook nog een paar seconden stunnen en 1 of 2 hits overleef je ook wel.
Deze add dan gewoon als 2e dps target pakken.
Helaas speel ik me pala niet zoveel meer omdat ik het nu naar 3 jaar raiden wel een beetje gezien heb.
Nu voorlopig even op me feral druid bezig in bg's S1 bijna gefarmed nu en straks ook nog een beetje arena erbij.
maar die 10 seconden die je moet wachten dat turn undead weer van cooldown is kun je hem ook nog een paar seconden stunnen en 1 of 2 hits overleef je ook wel.
Deze add dan gewoon als 2e dps target pakken.
Helaas speel ik me pala niet zoveel meer omdat ik het nu naar 3 jaar raiden wel een beetje gezien heb.
Nu voorlopig even op me feral druid bezig in bg's S1 bijna gefarmed nu en straks ook nog een beetje arena erbij.
[ Voor 37% gewijzigd door rgarretsen op 02-01-2008 12:12 ]
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
@meerdere reacties:
Dank voor de adviezen op moroes.
De vorige keer ging deze echt heel taai. het plan was idd wel om 2 adds te slopen en dan dps focus op Moroes te krijgen, maar shackles braken te snel(ondanks voortijdig re-shackle).
Na het bekijken van de boss-tactics heb ik wel het volgende geleerd.
Wees voorzichtig(oftewel gebruik bij voorkeur geen) met Add-Fears ivm de mogelijke reset,
maak 2 zones tussen de tafels, 1 waar Moroes getanked word, 1 waar de adds ge-CC-ed/gesloopt worden.
Adviseer members idd op de mogelijkheden om van Garrote af te komen, om toch de healing tijdens de encounter wat makkelijker te maken.(Iceblock, Stoneform, Pally-ding)
Laat de MT zich van Moroes afdraaien wanneer de OT geblind word, en zorg dat die blind zsm van de OT af is.(zodat de MT niet ge-gouged kan worden als de OT geblind is).
Zodra Moroes dood is, doe nog een shackle op de 2 overgebleven adds en ren dan de ball-room weer in met zijn allen(uit zicht om het hoekje), dit blijkt enkel de adds te resetten zonder de encounter te resetten.
edit: als er hier nog aanvullingen op zijn hoor ik het graag /edit
Het zal idd wel vechten worden om loot, maar dat zal nog voor veel encounters zijn aangezien we bijna allemaal nieuw zijn in Kara
De vorige keer ging deze echt heel taai. het plan was idd wel om 2 adds te slopen en dan dps focus op Moroes te krijgen, maar shackles braken te snel(ondanks voortijdig re-shackle).
Wees voorzichtig(oftewel gebruik bij voorkeur geen) met Add-Fears ivm de mogelijke reset,
maak 2 zones tussen de tafels, 1 waar Moroes getanked word, 1 waar de adds ge-CC-ed/gesloopt worden.
Adviseer members idd op de mogelijkheden om van Garrote af te komen, om toch de healing tijdens de encounter wat makkelijker te maken.(Iceblock, Stoneform, Pally-ding)
Laat de MT zich van Moroes afdraaien wanneer de OT geblind word, en zorg dat die blind zsm van de OT af is.(zodat de MT niet ge-gouged kan worden als de OT geblind is).
Zodra Moroes dood is, doe nog een shackle op de 2 overgebleven adds en ren dan de ball-room weer in met zijn allen(uit zicht om het hoekje), dit blijkt enkel de adds te resetten zonder de encounter te resetten.
Het zal idd wel vechten worden om loot, maar dat zal nog voor veel encounters zijn aangezien we bijna allemaal nieuw zijn in Kara
Naar mijn weten is dit niet waar en reset de volledige encounter, het zou sowieso niet nodig moeten zijn want zodra Moroes neer is vallen de adds als bosjes. Daarom zou ik de gok niet nemen om de kamer uit te rennen en eventueel die 2 of 3 laatste adds te resetten. Het moelijkste gedeelte is juist Moroes + CC. Zodra Moroes daar al bij weg valt kunnen de overgebleven mensen ook de adds wel aan, als je te weinig spelers nog in leven zou hebben zou Moroes uberhaupt al niet neergaan.liledevil schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 12:21:
Moet lukken zo.liledevil schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 12:21:
@meerdere reacties:
De pull goed doen, en de cc goed regelen, de volgorde van adds killen is ook belangrijk. Volgens mij is het het beste eerst 'priest' add te killen, de 'paladin' ge-cc-ed houden met trap en na de priest killen. Laat de paladin niet los want die dispelt al de andere cc en kan stunnen.
Ik kan het mis hebben want het is al weer een tijdje geleden...
Anoniem: 144744
Gisteren maar de eerste Gruul run gedaan met een nieuwe Raid community op Argent Dawn: Dalaran Irregulars een Radi group ontstaan uit onze guild: Silver Dragons
De High King was vervelend, vooral omdat het gewoon de 1e 25-mans raid was voor deze half ervaren community (alleen nog kara gedaan, en sommigen Gruul). Na een stuk of 5 wipes ging het ineens lekker vlot, met 4 locks (waaronder ik) die de felhounds enslaveden en tegen Olm the Summoner inzetten was het best lachen om ze aan hun werk te zien. Nadat de minibosses (adds) weg waren was de High King geen moeite meer en waren we er doorheen.
Gruul was fantastisch, niemand behalve de raid-leader had hem ooit gedaan.
1e wipe: 65%
2e wipe: 50%
3e wipe: 5%
daarna gekillt op 14 grows en een behoorlijk aantal mensen die het overleefden, de healers waren enorm goed bezig!
helaas dropte er maar 1 T4 armor voor locks maar ach wat wil je met 25 man...
Na al dit gedoe nog even snel naar Kara gegaan waar de Prince, Netherspite en Nightbane nog over waren van een voorgaande run.
Prince was een koekje ookal had ik hem nog nooit gedaan, en hij dropt voor mijn kleine duivelse lock een hele leuke T4 Head!
Netherspite was wat moeilijker, in het begin was ik samen met een andere lock bezig met constant drain-life'en als we een beam op ons hadden (om en om) maar dit bleek gewoon niet te werken, te weinig dps en Netherspite kwam in zijn Rage waardoor natuurlijk een wipe.
2e poging voluit DPS gedaan en hij was enorm snel down.
Nightbane was een ramp, een van onze healers had problemen en stond steeds op Scroched Earth waardoor we die steeds snel kwijt waren, 2 keer gewiped op 25% en toen maar gestopt.
Het was een productieve dag gisteren: 1e run met de community en meteen Gruul down, en nog een kleine Kara, en een zeer blije Lock op AD met het hoofd van een void
De High King was vervelend, vooral omdat het gewoon de 1e 25-mans raid was voor deze half ervaren community (alleen nog kara gedaan, en sommigen Gruul). Na een stuk of 5 wipes ging het ineens lekker vlot, met 4 locks (waaronder ik) die de felhounds enslaveden en tegen Olm the Summoner inzetten was het best lachen om ze aan hun werk te zien. Nadat de minibosses (adds) weg waren was de High King geen moeite meer en waren we er doorheen.
Gruul was fantastisch, niemand behalve de raid-leader had hem ooit gedaan.
1e wipe: 65%
2e wipe: 50%
3e wipe: 5%
daarna gekillt op 14 grows en een behoorlijk aantal mensen die het overleefden, de healers waren enorm goed bezig!
helaas dropte er maar 1 T4 armor voor locks maar ach wat wil je met 25 man...
Na al dit gedoe nog even snel naar Kara gegaan waar de Prince, Netherspite en Nightbane nog over waren van een voorgaande run.
Prince was een koekje ookal had ik hem nog nooit gedaan, en hij dropt voor mijn kleine duivelse lock een hele leuke T4 Head!
Netherspite was wat moeilijker, in het begin was ik samen met een andere lock bezig met constant drain-life'en als we een beam op ons hadden (om en om) maar dit bleek gewoon niet te werken, te weinig dps en Netherspite kwam in zijn Rage waardoor natuurlijk een wipe.
2e poging voluit DPS gedaan en hij was enorm snel down.
Nightbane was een ramp, een van onze healers had problemen en stond steeds op Scroched Earth waardoor we die steeds snel kwijt waren, 2 keer gewiped op 25% en toen maar gestopt.
Het was een productieve dag gisteren: 1e run met de community en meteen Gruul down, en nog een kleine Kara, en een zeer blije Lock op AD met het hoofd van een void
de tactic heb ik, naast eigenlijk alle andere tactics, uit de volgende boss-tactic:UTwizard schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 12:34:
[...]
Naar mijn weten is dit niet waar en reset de volledige encounter, het zou sowieso niet nodig moeten zijn want zodra Moroes neer is vallen de adds als bosjes. Daarom zou ik de gok niet nemen om de kamer uit te rennen en eventueel die 2 of 3 laatste adds te resetten. Het moelijkste gedeelte is juist Moroes + CC. Zodra Moroes daar al bij weg valt kunnen de overgebleven mensen ook de adds wel aan, als je te weinig spelers nog in leven zou hebben zou Moroes uberhaupt al niet neergaan.
http://www.uber.com/mypage/index.html?entity_id=243562266
maar wellicht dat ik dan idd het risico niet laat nemen, want wilde vrijdag eigenlijk Opera gaan proberen en die is volgens mij een stuk moeilijk om erin te krijgen aan tactics.
Opera is gewoon volledig afhankelijk van welke event je krijgt, Ik zelf heb Romulo and Julianne en Wizard of Oz gehad, beiden hebben compleet andere tactieken:liledevil schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 12:48:
[...]
de tactic heb ik, naast eigenlijk alle andere tactics, uit de volgende boss-tactic:
http://www.uber.com/mypage/index.html?entity_id=243562266
maar wellicht dat ik dan idd het risico niet laat nemen, want wilde vrijdag eigenlijk Opera gaan proberen en die is volgens mij een stuk moeilijk om erin te krijgen aan tactics.
R&J:
Allebei de pleures in tanken en dps'en MAAR let wel op dat ze zowat tegelijk dood gaan anders gaat het compleet mis, ze ressen volgens mij minimaal 1 keer.
edit: heb ff nagekeken en het blijkt als volgt: eerst spawnt Julianne die moet je afmaken, dan komt Romulo, die ook afmaken, DAN ressen ze en moet je ze allebei tegelijk afmaken (bijna op de seconde af) anders dan ressen ze elkaar weer, je hebt een time-window van 10 seconden.
Wiz of Oz:
Tinhead laten kiten door een tank achterin, als een van de laatste mag die dood.
Roar blijven fearen en kan net voor Tinhead afgemaakt worden.
Strawman compleet weg dps'en met fire spells, gaat meestal als 1e down
Dorothy is een aggro-loze boss die alles neerschiet wat ze ziet, ze is niet te tanken en moet je eigenlijk ook zo snel mogelijk down hebben VOOR Tito.
Tito, ALTIJD na Dorothy afmaken, anders enraged ze en heb je bijna altijd een wipe.
Na al dit gedoe komt The Crone gewoon een tank&spank verhaal, pas op de cyclones en je hebt haar zo kapot.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 144744 op 02-01-2008 13:07 ]
Ik vind het heel netje dat je de High King en Gruul de eerste raid neer krijgt... Dat lukte ons toen niet, maar het is ook wel een aantal keren generfed dacht ik.
Als dat nou zo was, zou ik je gelijk geven. Maar die mensen stonden echt niet bij elkaar voor ze door de kamer werden geslingerd. Geen idee hoe bepaald wordt waar je heen gaat, maar enige willekeur zit er wel in.Anoniem: 41820 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 11:56:
[...]
Trouwens, bij gruul noem ik dat gewoon slechte positionering als je zoveel mensen zo dicht bij elkaar krijgt bij de shatter, de grot is groot genoeg, plaats genoeg dus. Zowieso is het al niet zo slim om al je healers op een kluitje te zetten.
En we weten echt wel hoe dat moet hoor. Gruul gaat al een tijdje iedere week dood. Meestal in 1 of twee pogingen. Alleen afgelopen week niet; veel mensen die er voor het eerst bij waren en veel vaste mensen niet (kerst he). 7 pogingen nodig gehad op Maulgar en geconstateerd dat een derde van de dps onder de 400 dps zat. Gruul maar even overgeslagen dus.
Zou heel goed kunnen, moet zeggen dat het mij ook verbaasde, maar ik heb natuurlijk niks om het mee te vergelijken...Anoniem: 209587 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 13:06:
Ik vind het heel netje dat je de High King en Gruul de eerste raid neer krijgt... Dat lukte ons toen niet, maar het is ook wel een aantal keren generfed dacht ik.
Nu ff op zoek naar de Heroics voor de (oude) quests om te attunen naar The Eye, zijn leuk en je krijgt behoorlijk leuke loot!
En natuurlijk bij je naam: Champion of the Naruu!
Voor de shatter hadden wij een heel mooie oplossing: alle ranged dps gaat net voor die "ground slam" naar de muren toe en op een rots of iets dergelijks staan, zo krijg je wel de debuff MAAR word je niet door de grot geslingerd, zo hou je alles mooi uit elkaar en worden alleen de melee's geslingerd maar dat zijn er zo weinig dat die mooi uit elkaar kunnen blijven staan.Anoniem: 63072 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 13:11:
[...]
Als dat nou zo was, zou ik je gelijk geven. Maar die mensen stonden echt niet bij elkaar voor ze door de kamer werden geslingerd. Geen idee hoe bepaald wordt waar je heen gaat, maar enige willekeur zit er wel in.
En we weten echt wel hoe dat moet hoor. Gruul gaat al een tijdje iedere week dood. Meestal in 1 of twee pogingen. Alleen afgelopen week niet; veel mensen die er voor het eerst bij waren en veel vaste mensen niet (kerst he). 7 pogingen nodig gehad op Maulgar en geconstateerd dat een derde van de dps onder de 400 dps zat. Gruul maar even overgeslagen dus.
Kleine tip van een Gruul 1-timer
Dat snap ik dus niet. Netherspite en Nightbane was een eitje (1 of 2 wipes op hun geloof ik.)
Maar prince is en ander verhaal. We hebben hem nog niet onder de 50% gehad.
Die inferno's zijn echt een ramp.
Ook hoor ik maar verhalen over een " save spot". '
1 keer daar op gaan staan (op aanwijzijng van de leader) en ik was binnen 5 seconden dood. (holy priest) dat was lachen.
De eerste fase kost mij zoveel mana. En voor fase 2 moet de tank worden gespamt met GH's...
Dat ga ik niet redden, want in fase 2 heb ik nog maar 50% mana over. Pots en shadowfriend helpen wel iets maar ik ben bang dat de cooldown te lang is.
Healers: druid, 2 holy priests en soms een holypala.
We hebben het nog niet met 3 h-priests, druid en pala geprobeerd.
Verder hebben we meestal 2 tanks, rogue, mage, hunter en warlock bij ons.
Het aantal rogues, Mages of warlocks is afhankelijk van het aantal healers.
Iemand die een goed idee heeft?
Wat is de beste manier om prince down te krijgen?
1 keer daar op gaan staan (op aanwijzijng van de leader) en ik was binnen 5 seconden dood. (holy priest) dat was lachen.
De eerste fase kost mij zoveel mana. En voor fase 2 moet de tank worden gespamt met GH's...
Dat ga ik niet redden, want in fase 2 heb ik nog maar 50% mana over. Pots en shadowfriend helpen wel iets maar ik ben bang dat de cooldown te lang is.
A dead heealer can't heal you.
onze manier op prince te killen:
1 tank (prott warrior) tankt hem op max range van de ranged dps en healers die bij de deuropening staan, aan de rechterkant bij de muur.
Wij hadden 1 dedicated healer op de MT (druid) en 1 priest voor de rest van de group. de hele group bleef staan bij de deuropening (daar komen de infernals niet) alles vanaf daar gedaan en het is net 4 minuten werk geweest.
Opletten moet je wel dat de tank een beetje beweegd als er een infernal iets te dicht bij hem komt en dan moet de rest iets aanpassen om in range te blijven maar dit was nooit meer dan 2 of 3 stappen.
In fase 2 hadden we niet zo veel problemen en ging er niemand dood gezien dat de tank nooit geraakt werd door de debuff dat je tijdelijk maar 1 HP ziet, en de rest van de infernals weg bleef door in de deuropening te blijven.
Verder eigenlijk tank&spank meer niet.
1 tank (prott warrior) tankt hem op max range van de ranged dps en healers die bij de deuropening staan, aan de rechterkant bij de muur.
Wij hadden 1 dedicated healer op de MT (druid) en 1 priest voor de rest van de group. de hele group bleef staan bij de deuropening (daar komen de infernals niet) alles vanaf daar gedaan en het is net 4 minuten werk geweest.
Opletten moet je wel dat de tank een beetje beweegd als er een infernal iets te dicht bij hem komt en dan moet de rest iets aanpassen om in range te blijven maar dit was nooit meer dan 2 of 3 stappen.
In fase 2 hadden we niet zo veel problemen en ging er niemand dood gezien dat de tank nooit geraakt werd door de debuff dat je tijdelijk maar 1 HP ziet, en de rest van de infernals weg bleef door in de deuropening te blijven.
Anoniem: 211378
Meer dan drie healers meenemen is in ieder geval niet de oplossing, je kan die baas niet doodhealen en hij moet zsm door phase2 heen gaan.Rochette schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 13:27:
De save spot werkt nog steeds, achterin rechts van de knik naar binnen in de muur de baas tanken, ranged gaat achter de knik max range staan.
Er schijnt nog een truuk te zijn maar ben al een paar weken niet naar kara geweest dus de gast die dat had gezien kon het mij nog niet showen
Wij doen zelf prince met 8 dps en 2 healers, meestal ik holy priest en druid of een holy pala. Phase 1 doet iedereen standaard attacks en relaxed iedereen op de aggro. Phase 2 heroism etc en nuken die baas. Phase3 de persoon met de axes wat healen en de MT natuurlijk in leven houden.
Ik raad aan 3 healers, zo deden wij het in het begin, 1 druid 1 pala en 1 holy priest. Neem evt een shadowpriest mee om eventuele mana problemen te voorkomen. En natuurlijk iedereen flasks , elixirs etc etc mee laten nemen en gebruiken. Als healer neem je een mana pot als je 3k mana hebt gebruikt zodat je altijd save zit.
Een goede Holy Pala helpt zeer voor phase 2, Holy Light spam kunnen Paladins vrij lang volhouden. Een andere tip is om Judgement of Wisdom op Prince te hebben zodat je voor phase 2 mana kan krijgen door te wanden. Ook moet de dps er helemaal klaar voor zijn om hard te gaan dps-en, zodat je zo snel mogelijk die Phase door bent.Rochette schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 13:27:
Dat snap ik dus niet. Netherspite en Nightbane was een eitje (1 of 2 wipes op hun geloof ik.)
Nog iets... Heeft de tank goede gear, een goed spec, weet hij wat hij doet? Krijgt hij misschien teveel Crushing blows doordat hij zijn Shieldblock niet up heeft?
Is er een aangewezen iemand die in de gaten houdt waar de infernals terecht komen?
Anoniem: 236827
Wat zijn je stats? +healing/manaregenRochette schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 13:27:
Er is een save spot voor de tank en voor de ranged. Ik zit op het werk, dus kan helaas niet een afbeelding voor je vinden hiervoor (nerf proxy's).
Maar op Prince heb ik sowieso maar 1 tank nodig, 3 healers en 6 DPS. Dit laatste om Prince zo snel mogelijk door die kritieke fases heen te nuken.
In fase 1 zouden de HoT's en een enkele GH rank1 genoeg moeten zijn om de tank op te kunnen houden, vraag de tank dan ook om alle debuffs op te houden (DS, TC). DPS zou normaal moeten DPS-en, geen trinkets/abilities.
Net voor 60% moet je inderdaad gaan overhealen met alle healers, zet je shadowfiend op Prince net voor je hiermee begint. Na deze fase zou je dan ook nog gewoon op 50% mana moeten kunnen zitten. DPS moet alle CD's gebruiken in deze fase om zo snel mogelijk door die damage-piek te gaan van Prince.
Fase 3 is weer minder intensief, maar is er raidhealing nodig. Dus een Renew op degene die de Axes op zich krijgt, of een heal eroverheen. De tank moet goed op te houden zijn hier.
Ik hoop dat je niet de Enfeeble probeert te healen?
Als je DPS in de raid nog niet zo hoog is, is het gevecht lang genoeg om 2x shadowfiend te gebruiken. Aan het begin en in fase3.
Yep je kunt hem ook nog steeds links boven in de hoek tanken en de healers / casters links achter tegen de muur. kans dat daar een infernal komt is ook minimaal.
Enige nadeel van deze tactiek is dat er af en toe net een infernal in de buurt van de tank spot komt waardoor er wel eens een rogue down gaat...
Maar het is ook al ff geleden dat we kz gedaan.
Maar zorg er voor dat mensen zeker voor de eerste keer wat pots potions en food buffs etc hebben. maakt wat makkelijker.
Enige nadeel van deze tactiek is dat er af en toe net een infernal in de buurt van de tank spot komt waardoor er wel eens een rogue down gaat...
Maar het is ook al ff geleden dat we kz gedaan.
Maar zorg er voor dat mensen zeker voor de eerste keer wat pots potions en food buffs etc hebben. maakt wat makkelijker.
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
Anoniem: 57942
Oeh gister begonnen aan een draenai mage, whoow dat levelen gaat stukje vlotter dan met mijn Nelf rogue!
Maar ik vroeg me dus af ben ik met deze mage een fire mage? of is dat een talent ?
Maar ik vroeg me dus af ben ik met deze mage een fire mage? of is dat een talent ?
Alle mages kunnen fire spells gebruiken (en frost, en arcane), maar om je te focussen op fire is een spec waar je voor kiest.
Net als dat je als rogues kan kiezen om te specializeren in combat/assasination/sublety kan je als mage kiezen voor fire(sustained dps), arcane (burst) of frost (control). Maar in principe heeft iedere mage toegang tot fire spells, ja.
Net als dat je als rogues kan kiezen om te specializeren in combat/assasination/sublety kan je als mage kiezen voor fire(sustained dps), arcane (burst) of frost (control). Maar in principe heeft iedere mage toegang tot fire spells, ja.
[ Voor 12% gewijzigd door Hmzaniac op 02-01-2008 14:06 ]
Ik heb een WOS-post!
Aangezien mijn warrior intussen alweer 56 is, heb ik afgelopen weekend BRD mogen tanken (met nog 3 NLers, priest, 2x mage en een lvl 53 warlock). In vergelijking met ZF een hele opluchting qua fun
. Ook al zijn we er niet helemaal doorheen gekomen, heb ik toch nog wat eraan overgehouden: Verek's Collar, Stoneshell Guard en Arbiter's Blade (niemand wilde em, en het was een upgrade van mijn Ripsaw).
Die ga ik binnenkort dus nog een keer doen
PS. Save betekent opslaan, safe betekent veilig... Voortaan met een 'f' schrijven aub
edit: heb dus ook nog Lavacrest Leggings geloot tijdens de volgende run met een andere groep. Daarna helaas gewiped (op Bael'Gar dus) en gestopt. Heeft iemand nog tips om na die boss niet te wipen door die infernals/ lava dingen?
Die ga ik binnenkort dus nog een keer doen
PS. Save betekent opslaan, safe betekent veilig... Voortaan met een 'f' schrijven aub
edit: heb dus ook nog Lavacrest Leggings geloot tijdens de volgende run met een andere groep. Daarna helaas gewiped (op Bael'Gar dus) en gestopt. Heeft iemand nog tips om na die boss niet te wipen door die infernals/ lava dingen?
[ Voor 17% gewijzigd door HanH op 02-01-2008 14:14 ]
Ah tanks guys.Anoniem: 144744 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 13:42:
onze manier op prince te killen:
Dat gaan we vanavond, (mm morgenavond), proberen.
We hebben inderdaad die savespot voor de tank. (en hij weet wat hij doet,
Ik sta inderdaad vaak langs de muur zuid van de tank en heb zelf niet al te veel last van die invernal's. Eigenlijk let ik er niet op. Goed idee om iemand op te laten letten waar ze neer komen. Dat hebben we wel de aller eerste keer zo gedaan.
Mijn armory link. Euh geen bufs
En in de deuropening staan. Dat lijkt mij wel wat
Bedankt allemaal voor de input.
A dead heealer can't heal you.
Anoniem: 94605
Een prot warrior die in Kara tankt zou zijn shield block altijd op moeten hebben. Probleem is dat Prince sneller slaat dan dat een warrior zijn schield block kan verversen. Alleen een prot paladin kan Prince tanken zonder gecrushed te worden.Anoniem: 209587 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 13:47:[...]Nog iets... Heeft de tank goede gear, een goed spec, weet hij wat hij doet? Krijgt hij misschien teveel Crushing blows doordat hij zijn Shieldblock niet up heeft?
de eerste fase kost veel mana?? aan wat dan? In fase 1 staan we met 2 healers vaak nog beide dmg te doen meestal gooi ik er een shadow word en ga ik wat smiten daarna nog even wanden tot ik weer op 100% mana zit voor fase 2. Dan is soms wel even heavy maar opzich nog geen probleem, 1 spam healen en de ander greater heals. Fase 3 is dan weer een makkie mbt tank healing.Rochette schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 13:27:
ps is pix jullie mt want die mag wel een enchantje gebruiken net als dat ie zijn improved thunderclap wel vol mag maken ipv bv een puntje in demo shout. Net als normale gems waarom zou je een 8ap + 6 sta gem in je bracers doen als het zelfs nog de verkeerde kleur is. Tis leuk dat het een epic gem is maar hij is natuurlijk niet echt voor een tank.
[ Voor 17% gewijzigd door MantaMania op 02-01-2008 14:40 ]
De eerste tries ging ik ook altijd hard neer in phase2... maar er is veel veranderd sindsdien, paar nerfs geloof ik. Maar nog wat tips... Probeer de dps burst die je in phase2 doet zo lang mogelijk vol te houden ook in phase3.. de infernals komen namlijk een stuk sneller achter elkaar. En als een infernal op een tank valt mag dat geen probleem zijn, daar heal je wel doorheen. Dus zoek een nieuwe plek voor je tank en laat hem daarheen gaan. Valt er een infernal op je groep (phase2) ga dan niet met alle healers tegelijk in paniek rennen, want dan is je tank zo dood. Een pala kan eventueel in bubble doorhealen.. erg handigMantaMania schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 14:32:
[...]
de eerste fase kost veel mana?? aan wat dan? In fase 1 staan we met 2 healers vaak nog beide dmg te doen meestal gooi ik er een shadow word en ga ik wat smiten daarna nog even wanden tot ik weer op 100% mana zit voor fase 2. Dan is soms wel even heavy maar opzich nog geen probleem, 1 spam healen en de ander greater heals. Fase 3 is dan weer een makkie mbt tank healing.
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
tis nog niet lang geleden dat ik hem nog deed maar fase 2 is soms nog steeds flinke dps zeker als je tank iets minder gegeared is. Wij deden altijd pas dps burst in fase 3 omdat die fase lastiger is in mijn ogen als fase 2. Als je in fase3 niet snel genoeg bent is het zeker een wipe.ReCreator schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 14:40:
[...]
De eerste tries ging ik ook altijd hard neer in phase2... maar er is veel veranderd sindsdien, paar nerfs geloof ik. Maar nog wat tips... Probeer de dps burst die je in phase2 doet zo lang mogelijk vol te houden ook in phase3.. de infernals komen namlijk een stuk sneller achter elkaar. En als een infernal op een tank valt mag dat geen probleem zijn, daar heal je wel doorheen. Dus zoek een nieuwe plek voor je tank en laat hem daarheen gaan. Valt er een infernal op je groep (phase2) ga dan niet met alle healers tegelijk in paniek rennen, want dan is je tank zo dood. Een pala kan eventueel in bubble doorhealen.. erg handig
Zo, weer even een paar nieuwe posts gelezen
. Ik had vanaf de dag voor kerst geen post meer gelezen
.
Deze vakantie veel tijd besteed aan mijn priest. En ik zit nu op level 49
. Damn, wat is het een eitje om een shadowpriest te levelen. Mob zit al op 50% voordat hij bij me is en met shadowform & de health-per-damage talent (naam even kwijt), heb ik geen shield meer nodig
. Nog maar 9 levels te gaan voor Outland. Ik zit op het moment /played op 3 dagen en 10 uur. Daarvan heb ik nog een tijd mijn mining/jewelcrafting geleveled en nog wat gepvp-ed dus ik ga mijn mage zijn record ruim verbeteren (mage = /played: 8 dagen tot lvl 60 en /played: 12 dagen tot lvl 70
).
Wel grappig dat ik nu pas 2x naar ST ben geweest (1x als dps en 1x als healer), maar wel bijna allemaal nieuwe gear daaruit al te pakken heb
. De pants, chest, offhand en wand zijn binnen. Nu alleen nog even dingen naar 50/51 en dan kan ik alles gebruiken
.
Het healen gaat me al behoorlijk goed af. Zelfs volledig als shadow gespecced is het een eitje. Beetje renews spammen en af en toe een greater heal op de tank als ie >1k aan damage heeft ontvangen. Of als een clothie even aggro trekt een shield erop gooien. Eventueel een flash heal, maar voor de rest buiten de "5 sec rule" blijven voor maximale regen van mana.
Voor de rest weinig raids gedaan. Hebben alleen 1x Zul'Aman gedaan waarbij we de bird-boss voor het eerst hebben gekilled
.

Deze vakantie veel tijd besteed aan mijn priest. En ik zit nu op level 49
Wel grappig dat ik nu pas 2x naar ST ben geweest (1x als dps en 1x als healer), maar wel bijna allemaal nieuwe gear daaruit al te pakken heb
Het healen gaat me al behoorlijk goed af. Zelfs volledig als shadow gespecced is het een eitje. Beetje renews spammen en af en toe een greater heal op de tank als ie >1k aan damage heeft ontvangen. Of als een clothie even aggro trekt een shield erop gooien. Eventueel een flash heal, maar voor de rest buiten de "5 sec rule" blijven voor maximale regen van mana.
Voor de rest weinig raids gedaan. Hebben alleen 1x Zul'Aman gedaan waarbij we de bird-boss voor het eerst hebben gekilled
Anoniem: 6662
De smaken verschillen onder de mages qua lvling builds. Wat 99,9% in ieder geval niet doet is lvlen met een arcane build.Anoniem: 57942 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 14:02:
Oeh gister begonnen aan een draenai mage, whoow dat levelen gaat stukje vlotter dan met mijn Nelf rogue!
Ikzelf ben een frost-fan ivm de mana use, en de talents die het solo-en (lees: kiten) van elites wat makkelijker maken (ok, veel van de questmobs die elite waren zijn dat nu niet meer, maar nog een aardig gedeelte wel). Zeker als je op een PvP server zit is frost wel aan te raden ivm de hogere survivability.
Zodra je 70 dingt, respeccen naar 11/47/3 of 10/48/3, dan komt het in Kara / GL / ZA wel goed.
Ik ben op dit moment arcane frost omdat we nog wekelijks TK clearen om iedereen te attunen voor Hyjal. Denk er wel over om voor de undead waves imp. blizzard erin te tweaken, gewoon voor de handig.
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 6662 op 02-01-2008 15:41 ]
Anoniem: 57942
Ok ik ben noob
dus welke talent moet ik wel of niet kiezen? en deze moet ik dan juist niet kiezen omdat het dan onwijs lang duurt het levelen en ik snel door me mana ben?
begin is ff met het doornemen hiervan zou ik zeggen. Staat in de OP. Zelf heb ik met lvl'en frost/arcane gebruikt en op 70 gerespeccec naar fire/arcane. Verder gebruik ik hem tegenwoordig alleen nog voor dissen en af en toe een boostje te geven in low instances, ben na me mage gererolled naar hunter als main.Anoniem: 57942 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 15:46:
Ok ik ben noobdus welke talent moet ik wel of niet kiezen? en deze moet ik dan juist niet kiezen omdat het dan onwijs lang duurt het levelen en ik snel door me mana ben?
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
http://forums.wow-europe....l?topicId=305840615&sid=1Anoniem: 57942 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 15:46:
Ok ik ben noobdus welke talent moet ik wel of niet kiezen? en deze moet ik dan juist niet kiezen omdat het dan onwijs lang duurt het levelen en ik snel door me mana ben?
Inderdaad de enige die het wat rustiger hebben in P3 zijn de healers en de tankMantaMania schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 14:47:
[...]
tis nog niet lang geleden dat ik hem nog deed maar fase 2 is soms nog steeds flinke dps zeker als je tank iets minder gegeared is. Wij deden altijd pas dps burst in fase 3 omdat die fase lastiger is in mijn ogen als fase 2. Als je in fase3 niet snel genoeg bent is het zeker een wipe.
(tank moet zijn HP goed in de gaten houden en timen van LS/SW indien nodig)... wat bij mij ook nog hielp toen mijn gear nog niet zo goed was, was een stoneshield potion. 2 minuten 2000 of 2500 armor. Scheelde ook veel in P2..
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
ja idd net als bij nightbane daar scheelt het ook nog wel wat, toch vind ik het nadeel wel dat ze een shared cooldown hebben. En uiteraard je trinkets klaar houden als je tenmisnte use trinkets hebt.ReCreator schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 15:57:
[...]
Inderdaad de enige die het wat rustiger hebben in P3 zijn de healers en de tank
(tank moet zijn HP goed in de gaten houden en timen van LS/SW indien nodig)... wat bij mij ook nog hielp toen mijn gear nog niet zo goed was, was een stoneshield potion. 2 minuten 2000 of 2500 armor. Scheelde ook veel in P2..
Anoniem: 240461
Jup mn Rogue is nu ook 70 sinds een paar dagen \_/
Wat is het leuk om SL te doen als rogue zeg... Moet nog erg hard aan mn gear werken en heb picklock op 350 en cooking is op weg gezien de buffs erg mooi zijn. En Exalted met darnassus zodat mn gnompje op een mooie tijger zit en niet op zo'n lopende kip
Maar ben er blij mee.
Met warlock ZA op final boss neer, was een lange raid maar zeker wel fun met de rustpauze ertussen. Wat is de finalboss irritant zeg in phase 2
we zijn tot phase 4 gekomen en dus niet slecht voor de eerste keer denk ik. Van de week Gruul gedaan en lekker mn T-Set pants token gekregen
Actieve kerstvakantie gehad moet ik zeggen.
Wat is het leuk om SL te doen als rogue zeg... Moet nog erg hard aan mn gear werken en heb picklock op 350 en cooking is op weg gezien de buffs erg mooi zijn. En Exalted met darnassus zodat mn gnompje op een mooie tijger zit en niet op zo'n lopende kip
Maar ben er blij mee.
Met warlock ZA op final boss neer, was een lange raid maar zeker wel fun met de rustpauze ertussen. Wat is de finalboss irritant zeg in phase 2

Actieve kerstvakantie gehad moet ik zeggen.
[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 240461 op 02-01-2008 16:50 ]
Jouw lockpicking is tenminste nog 350 ook, op mijn Rogue is het nog steeds 83.Anoniem: 240461 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 16:44:
Jup mn Rogue is nu ook 70 sinds een paar dagen \_/
Wat is het leuk om SL te doen als rogue zeg... Moet nog erg hard aan mn gear werken en heb picklock op 350 en cooking is op weg gezien de bufss erg mooi zijn.
Maar ben er blij mee. En daar gaat het om
Echt geen zin om urenlang oude gebieden te bezoeken om het te levellen.
Anoniem: 240461
Na ik ding 70 en picklock was 171 en in een dag naar 350 gebracht en dan bezoek je 3 of 4 plaatsen, thats all. Kost echt geen moeite en tussen 60/70 had ik een instance gedaan. Staat daar zo'n mooie chest, en 4 man meteen CINDY
Dat wil je echt niet /cry
Maar had me zowiezo voorgenomen om dat direct te doen want ze vragen nogal vaak, Can you open this box for me ??.
Maar had me zowiezo voorgenomen om dat direct te doen want ze vragen nogal vaak, Can you open this box for me ??.
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 240461 op 02-01-2008 16:53 ]
niks vervelender dan een rogue mee in shattered halls die dan de deur niet kan openen of locked boxesOn_E schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 16:49:
[...]
Jouw lockpicking is tenminste nog 350 ook, op mijn Rogue is het nog steeds 83.
Tis gewoon ff werk ik heb pas mn fishing gelevelt dat was ook extreem boring.
Een rogue met zijn lockpicking niet maximaal is gewoon geen echte rogueOn_E schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 16:49:
[...]
Jouw lockpicking is tenminste nog 350 ook, op mijn Rogue is het nog steeds 83.
Vanaf 300 is het sowieso easy leveling, gewoon ogre's grinden, naast netherweave voor bandage's, gold en verhoogde green drop krijg je ook locked boxes die je levelen.
zoals ook al gezegd, cooking en fishing zijn ook erg boring, maar ook extreem handig om te hebben als rogue zijn, ik voel me echt zo onhandig dat ik de foodbuffs van guildies moet krijgen.
Ik heb op mijn alt druid mn cooking, fishing, herbalism en alchemy gemaxed om mijn main te voorzien van alles. Onnodig om op al je characters te doen, maar houd er dan wel rekening mee dat je met de komst van WotLK bi9jna verplicht bent je alt meteen mee te levelen.
(Ik ga het zelf alsdan zo aan pakken: Twee alts in het weekend rested bonus opspelen, dan stoppen. Main door de week en in het weekend als alts klaar zijn. Onze GM had het zo van 1-60 gedaan en van 60-70. Hij was niet de eerste op level 60/70, maar wel de eerste met een tweede level 60/70, zelfs eerder een derde dan sommigen hun tweede. Onderschat rested bonus niet!)
(Ik ga het zelf alsdan zo aan pakken: Twee alts in het weekend rested bonus opspelen, dan stoppen. Main door de week en in het weekend als alts klaar zijn. Onze GM had het zo van 1-60 gedaan en van 60-70. Hij was niet de eerste op level 60/70, maar wel de eerste met een tweede level 60/70, zelfs eerder een derde dan sommigen hun tweede. Onderschat rested bonus niet!)
Hoezo dan? klinkt alsof jij iets weet wat ik nog niet weetAnoniem: 63072 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 17:27:
Ik heb op mijn alt druid mn cooking, fishing, herbalism en alchemy gemaxed om mijn main te voorzien van alles. Onnodig om op al je characters te doen, maar houd er dan wel rekening mee dat je met de komst van WotLK bi9jna verplicht bent je alt meteen mee te levelen.
Zo doe ik het ook met mijn alts, rested XP FTW, wat wellicht ook een belangrijk iets is wat daar meteen bij hoort, log altijd uit in een Inn. Scheelt echt een hoop rested XP.(Ik ga het zelf alsdan zo aan pakken: Twee alts in het weekend rested bonus opspelen, dan stoppen. Main door de week en in het weekend als alts klaar zijn. Onze GM had het zo van 1-60 gedaan en van 60-70. Hij was niet de eerste op level 60/70, maar wel de eerste met een tweede level 60/70, zelfs eerder een derde dan sommigen hun tweede. Onderschat rested bonus niet!)
Bah nu weet ik weer waarom ik nooit meer pugs doe... Ik heb net een migrate gedaan naar Skullcrusher en zit dus ff niet in een guild. Ik heb me ook volledig gestort op PvP. Maar aangezien ik wat betere arrows wil en nog maar 1 run nodig had voor revered met Cenarion dacht ik: laat ik eens een pug proberen. We gingen naar Steam Vaults.
Ik had vrij snel een groep gevonden, en de druid vroeg al meteen: "can we do the arcane container please?" Ook al was het lang geleden dat ik instances gedaan had, ik kreeg al de rillingen. Ik zei terug: "Sure, as long as you don't leave after you got it". Het enige wat eruit kwam was een smile, maar goed we waagden de gok, het is soms al moeilijk genoeg om een groep te krijgen.
Maar na de eerste 2 groep mobs wist ik het al, hij was namelijk aan het rushen als een gek. Na elke groep zei ie: comon, let's go. En hij nam amper de tijd voor mana breaks. En ja hoor, nadat we de guardian van de container verslagen hadden zei ie meteen (echt serieus 1 sec. erna) sry g2g. Hij hearth, en gone. Meteen gewhispered maar hij was natuurlijk al uitgelogd.
Serieus, wat haat ik die gasten
. Het is echt het kenmerk van een totale noob en een ras egoist. Ik heb 'm wel toegevoegd aan m'n friends list zodat ik 'm eens haarfijn kan uitleggen wat ik van die gast denk. Ik zal wel op ignore gaan daarna, maar dat gaat hij net zo goed 
Daarna nog wel verder geprobeerd met een DPS specced warrior en dat ging opzich prima, maar de priest in de groep vond het nodig om de andere hunter constant noob te noemen in de party, dus die vertrok ook, waarna we het maar opgaven.
Al met al weer een enerverend middagje PUG, wat in totaal zo'n twee uur in beslag nam, waarin we maar liefst 1 boss down kregen. En waardoor ik toch gauw zo'n 500 rep gegained heb, met als gevolg dat ik nog steeds niet revered ben
Waarschijnlijk heel herkenbaar, en natuurlijk ook cliche, maar wilde het toch opschrijven deze keer
Ik had vrij snel een groep gevonden, en de druid vroeg al meteen: "can we do the arcane container please?" Ook al was het lang geleden dat ik instances gedaan had, ik kreeg al de rillingen. Ik zei terug: "Sure, as long as you don't leave after you got it". Het enige wat eruit kwam was een smile, maar goed we waagden de gok, het is soms al moeilijk genoeg om een groep te krijgen.
Maar na de eerste 2 groep mobs wist ik het al, hij was namelijk aan het rushen als een gek. Na elke groep zei ie: comon, let's go. En hij nam amper de tijd voor mana breaks. En ja hoor, nadat we de guardian van de container verslagen hadden zei ie meteen (echt serieus 1 sec. erna) sry g2g. Hij hearth, en gone. Meteen gewhispered maar hij was natuurlijk al uitgelogd.
Serieus, wat haat ik die gasten
Daarna nog wel verder geprobeerd met een DPS specced warrior en dat ging opzich prima, maar de priest in de groep vond het nodig om de andere hunter constant noob te noemen in de party, dus die vertrok ook, waarna we het maar opgaven.
Al met al weer een enerverend middagje PUG, wat in totaal zo'n twee uur in beslag nam, waarin we maar liefst 1 boss down kregen. En waardoor ik toch gauw zo'n 500 rep gegained heb, met als gevolg dat ik nog steeds niet revered ben

Waarschijnlijk heel herkenbaar, en natuurlijk ook cliche, maar wilde het toch opschrijven deze keer
Zelfde reden als bij TBC. Mijn main was 70 en aan het raiden en mn alt nog 60. Probeer dan maar eens aan spicy crawdad te komen en aan de mana thistle voor flasks. Heb dat voor de eerste maand raiden moeten kopen tot mijn alt bij was geleveld. Voor dat goud had ik een een groot deel van een epic flying mount kunnen hebben.liledevil schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 17:42:
[...]
Hoezo dan? klinkt alsof jij iets weet wat ik nog niet weet
[...]
'Moeten' was misschien gechargeerd, maar ik moet er niet meer aan denken dat ik al die dingen moet kopen.
Behalve dit heeft een alt alleen maar voordelen hiervoor. Je kan hem speccen en gearen zoals je wilt en een goede klasse kiezen voor de taak. (Voor herbalism is een druid ideaal, aangezien je niet uit flightform hoeft voor het plukken en als je niet kan vliegen overal langs kan in stealth.)
Als je al wat langer speelt is het allemaal logisch, maar ik wou dat ik hier aan had gedacht toen ik mijn eerste character levelde.
@Denman: Tja en soms houd je er goede contacten aan over waar je veel instances/heroics mee doet. En contacten lijken mij vrij belangrijk als je nieuw bent op een server. Verder inderdaad herkenbaar verhaal helaas. Maar om ook wat positief te zeggen over PuG. In een mara Pug een keer orange en purple gedaan. We wilden graag naar princess, maar 3 moesten eten (avond). Afgesproken dat we ingelogd bleven en over 25 minuten weer terug waren. 25 minuten later kwam iedereen zowat gelijk terug van afk en hebben we het afgemaakt. Niemand in die groep kende een ander toen we begonnen, we staan nu allemaal in elkaars friendslist.
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 02-01-2008 18:55 ]
De 2 ringen dropte voor hem ( /slap locks met teveel DKP, healing ring naar een pallie)Routed schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 10:33:
[...]
About fkkin time
Grts ermee, nog leuke loot?
En hoever is Horde nu in BT?
Ally side zijn nu 3guilds met Illdan down, zelf beginnen wij vanavond weer met een attunement run voor de nieuwe mensen (hebben 2 weken raid pauze gehad) en dan hopenlijk weer verder in MH/BT.
Myae tot ziens dan maar voor de gates van BT
2 guilds alliance kant hebben illidan toch pas down ?
Eclipse loopt tegen illidan aan te hijgen, die zal deze of volgende week wel down gaan
Rush Hour en Exnet gangbus op 4/5 en 3/9
Wij 3/5 en 1/9
STERF zit op 5/5 SSC en 3/4 TK
Instance51 4/5 en 3/4
En dan niets.
zijn jullie alweer beetje actief aan het raiden..? bij ons is de fut er ff een paar dagen uit..
hoe kan je trouwens de hit-rating cap zien..? ik heb 2/5 suppression en 206 hit-rating..
is die hitcap berekend op 0/5 suppression..? (want dan kan ik nl. suppression punten ergens anders in steken...
hoe kan je trouwens de hit-rating cap zien..? ik heb 2/5 suppression en 206 hit-rating..
is die hitcap berekend op 0/5 suppression..? (want dan kan ik nl. suppression punten ergens anders in steken...
[ Voor 52% gewijzigd door BootVluchteling op 02-01-2008 19:46 ]
202 is genoeg, heb je geen sup meer nodigBootVluchteling schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 19:14:
zijn jullie alweer beetje actief aan het raiden..? bij ons is de fut er ff een paar dagen uit..
de cap is 16% zonder talents of aura's of whatever met 202 heb je 16.02% hit
[ Voor 7% gewijzigd door Bokkie op 02-01-2008 20:11 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Hoppa, Outland weer down. Is de laatste 2 weken stuk of 7 a 8 keer down gegaan. Server zit bomvol, rond kerst zijn er gewoon 3 complete guilds hierheen gemigreerd.
dank je voor ej antwoord. respeccen dus..Bokkie schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 20:06:
[...]
202 is genoeg, heb je geen sup meer nodig
de cap is 16% zonder talents of aura's of whatever met 202 heb je 16.02% hit
dan de hamvraag..
Armory van mijn build
waar zal ik dan de punten in stoppen..?
ik twijfel tussen 2/3 --> 3/3 malediction en iets randoms.. ik raid zeer regelmatig, en daarnaast beetje PvP.. ik wil niet iets volledig omgooien, maar puur dus die 2 puntjes uit suppression ergens in prikken.. (mocht je het beter weten, onderbouw het overtuigend dan..)
imp CoA is beetje twijfelachtig, aangezien ik in raids dus CoE/CoS-Duty heb...
imp life tap met 3/3 malediction kan ook.. is misschien wel handig.. graag jullie visie..
2/2 lifetap en 3/3 malediction, imp coa is sowieso crap en idd je zult vaak coe/cos doen... (Ik zou zelf 2 punten uit imp HoT halen, 2 punten uit intensity, 1 punt uit shadowburn en al die punten voor 5/5 shadow embrace te gebruiken, maar voor de rest is het met die lifetap/malediction veranderingen een prima build)BootVluchteling schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 20:30:
[...]
dank je voor ej antwoord. respeccen dus..
dan de hamvraag..
Armory van mijn build
waar zal ik dan de punten in stoppen..?
ik twijfel tussen 2/3 --> 3/3 malediction en iets randoms.. ik raid zeer regelmatig, en daarnaast beetje PvP.. ik wil niet iets volledig omgooien, maar puur dus die 2 puntjes uit suppression ergens in prikken.. (mocht je het beter weten, onderbouw het overtuigend dan..)
imp CoA is beetje twijfelachtig, aangezien ik in raids dus CoE/CoS-Duty heb...
imp life tap met 3/3 malediction kan ook.. is misschien wel handig.. graag jullie visie..
bedankt voor je antwoord.. imp HoT blijf ik sowieso houden.. dat is ZOOO imba in PvP. heerlijk gewoon. ik ga dan jouw advies volgen VWB. malediction en life tap..cls schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 20:43:
[...]
2/2 lifetap en 3/3 malediction, imp coa is sowieso crap en idd je zult vaak coe/cos doen... (Ik zou zelf 2 punten uit imp HoT halen, 2 punten uit intensity, 1 punt uit shadowburn en al die punten voor 5/5 shadow embrace te gebruiken, maar voor de rest is het met die lifetap/malediction veranderingen een prima build)
die andere zijn imo redelijk prettig nog..
Hier op khadgar is het precies hetzelfde verhaal. Character list is niet op te halen en we kunnen dus niets doen.Kaap schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 20:28:
Hoppa, Outland weer down. Is de laatste 2 weken stuk of 7 a 8 keer down gegaan. Server zit bomvol, rond kerst zijn er gewoon 3 complete guilds hierheen gemigreerd.
idd, door migratie ging de complete battlegroup down (ook al zei blizz dat het een HW failure was, dan is het nog steeds de schuld van de migratie). Verder is er maar een guild (Endurance; mijn oude guild) naar outland gekomen, en dat is de enige die ik gezien heb als nieuw zijnde.Kaap schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 20:28:
Overigens was mijn oude server nog een stuk instabieler, en daar zit niemand op
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
1 Horde en 2 Ally guilds zijn gekomen. Teveel, er zijn niet voor niets migraties weg van Outland. Ik vraag me wel een beetje af hoe je guild het in zijn hoofd haalt naar zon server te migreren?Kees schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 22:05:
[...]
idd, door migratie ging de complete battlegroup down (ook al zei blizz dat het een HW failure was, dan is het nog steeds de schuld van de migratie). Verder is er maar een guild (Endurance; mijn oude guild) naar outland gekomen, en dat is de enige die ik gezien heb als nieuw zijnde.
Overigens was mijn oude server nog een stuk instabieler, en daar zit niemand op
Hij zegt het zelf, z'n oude server was nog erger : PKaap schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 00:42:
[...]
1 Horde en 2 Ally guilds zijn gekomen. Teveel, er zijn niet voor niets migraties weg van Outland. Ik vraag me wel een beetje af hoe je guild het in zijn hoofd haalt naar zon server te migreren?
Zo eerste deel van mijn mini missie is gedaan. Zal kleine recap geven wat ik van plan ben.
- 61 worden in Azeroth
- 62 worden door overige quests in Azeroth en Hellfire/Zang instances.
- Dan questen in Hellfire/Zang/Terrok.
- Lange Nagrand grind naar 70. Met LW/Skinning wel lekker dacht ik.
- Lvl 68 flightform
- Met 70 dan BEM/NS/SMV quests doen voor wat G
- Kara attunement
- Exhalted met CE
- Daily quests
- Einddoel is dan Epic Flyingform..
- 61 worden in Azeroth
- 62 worden door overige quests in Azeroth en Hellfire/Zang instances.
- Dan questen in Hellfire/Zang/Terrok.
- Lange Nagrand grind naar 70. Met LW/Skinning wel lekker dacht ik.
- Lvl 68 flightform
- Met 70 dan BEM/NS/SMV quests doen voor wat G
- Kara attunement
- Exhalted met CE
- Daily quests
- Einddoel is dan Epic Flyingform..
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Anoniem: 236948
Lief dagboek,
Gisterenavond een half uurtje kunnen spelen, level 29 gedinged op mijn priest.. nog 1 level en ik heb vampiric embrace..... Hoop vanavond veel te gaan doen. Zit nu in een guild die lekker veel spontane dungeons doet en ik wordt veel meegevraagd. Lekker veel oefenen met healen in group. Ook ga ik wel vaak met een guildie op pad om in gebieden met highlevel mobs hem te healen.
Heb hem de laatste tijd veel geholpen in Strangletorn Vale en dat is wel enorm leuk. Alleen erg link gebied, want als ik aggro krijg, hup 2 tellen en dood
Maar ik leer er in ieder geval behoorlijk van en denk dat ik uiteindelijk toch naar holy respec, maar eerst nog even voor het levellen op shadow!!
Gisterenavond een half uurtje kunnen spelen, level 29 gedinged op mijn priest.. nog 1 level en ik heb vampiric embrace..... Hoop vanavond veel te gaan doen. Zit nu in een guild die lekker veel spontane dungeons doet en ik wordt veel meegevraagd. Lekker veel oefenen met healen in group. Ook ga ik wel vaak met een guildie op pad om in gebieden met highlevel mobs hem te healen.
Heb hem de laatste tijd veel geholpen in Strangletorn Vale en dat is wel enorm leuk. Alleen erg link gebied, want als ik aggro krijg, hup 2 tellen en dood
Maar ik leer er in ieder geval behoorlijk van en denk dat ik uiteindelijk toch naar holy respec, maar eerst nog even voor het levellen op shadow!!
Anoniem: 211378
Ooh nog een skullcrusherspelerDenMan schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 17:44:
Bah nu weet ik weer waarom ik nooit meer pugs doe... Ik heb net een migrate gedaan naar Skullcrusher en zit dus ff niet in een guild.
Dit topic is gesloten.