Demos for the win.Nitai schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 10:37:
Hmmm ik moet een keuze maken tussen Call of Duty 4 of (toch maar ff wachten op) Devil May Cry 4.
Mijn 5 zijn ook aangekomen!!!S2S schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 14:56:
Net ook mijn 5 gratis HD-DVD's gekregen van MS totale waarde 136,95 euroDan is die addon van 158 toch lekker goedkoop.
The Hulk, Swordfish, Troy, Riddick, Black Rain.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Bij aanschaf van een Xbox360 HD DVD addon en met behulp van een aanvraagformulier kan je vijf gratis HD DVDs uit onderstaande selectie uitzoeken:
Twee titels uit groep A:
- Corpse Bride;
- The Prestige;
- Troy;
- Swordfish en
- Full Metal Jacket.
- Hulk;
- Serenity;
- Chronicles of Riddick;
- The Fast and the Furious: Tokyo Drift en
- Children of Men.
- World Trade Center;
- Dreamgirls en
- Black Rain.
[ Voor 14% gewijzigd door FeaR op 25-01-2008 19:31 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Nu je het zegt ik moet die 10 graties arcade games nog krijgen. Binnenkort effe mailen.
@Alpax omdat dat een actie was.. (stond een banner op de xbox site maar die zie ik nu niet meer.)
@Alpax omdat dat een actie was.. (stond een banner op de xbox site maar die zie ik nu niet meer.)
Actie is nog wel geldig trouwens, maar niet lang meer dus wellicht dat daarom de banner weg is.Stollie schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 19:42:
Je moet alleen een HD DVD-speler kopen of gekocht hebben tussen 1-10-2007 en 31-01-2008. Het formulier zelf kan je tot en met 29-2-2008 insturen. Dus je hebt nog zes dagen (vandaag incluis) om een HD DVD-speler te kopen.
Hier trouwens het formulier wat je dan in moet vullen: KLIK
Verwijderd
Als hierboven..
en hieronder..
en hieronder..
[ Voor 124% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2008 20:20 ]
Ik heb niets gezegdVerwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 19:53:
Als hierboven..

[ Voor 39% gewijzigd door FeaR op 25-01-2008 19:56 ]
Hmm heb nu sinds woensdag Burnout Paradise legaal (top game btw
) En voorheen deed hij het prima. Alleen vandaag lijkt ingame voice chat niet meer te werken. Ik zie geen "praat icoontjes" meer en hoor niks. Mijn headset werkt 100% (kon wel een voice message maken/luisteren).
Iemand een idee?
Iemand een idee?
Is er ook een site waar ik statistieken kan zien van het aantal spelers dat per spel online is?
Vergelijkbaar met http://archive.gamespy.com/stats/ voor de pc.
Ik overweeg een Xbox 360 en multiplayer zou voor mij daarbij doorslaggevend zijn namelijk.
Ik overweeg een Xbox 360 en multiplayer zou voor mij daarbij doorslaggevend zijn namelijk.
Een site weet ik zo niet, maar bij sommige spellen (bijv. CoD4)kun je zien per speltype hoeveel mensen er online zijn. Anyways, zelfs op de vreemdste tijden ('s ochtends bijvoorbeeld) zit ik altijd binnen een paar seconden op een volle server.
Iemand hier die de juiste remote-code weet voor gebruik van de media remote icm een medion LCD-TV? In het lijstje op de MS site staat'ie helaas niet, en google geeft ook al weinig goeie hoop....
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Wie hebben hier DMC4 demo al gespeeld? Volgens mij zijn mensen mee bezig met hun xbox als mediacenter en hun big ass TV dan met gamen.
Verwijderd
Hmmm, goed at je het zegt, ik heb hem gisteren nog wel even gedownload... voordat ging mediacenteren met mijn big ass tvSCIxX schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 16:36:
Wie hebben hier DMC4 demo al gespeeld? Volgens mij zijn mensen mee bezig met hun xbox als mediacenter en hun big ass TV dan met gamen.
Zal eens kijken..
Als iemand dat weet graag, zou ik ook handig vinden :-)Frank76NL schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 23:27:
Is er ook een site waar ik statistieken kan zien van het aantal spelers dat per spel online is?
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Ik had er eigenlijk niets van verwacht, maar ik vond het toch wel lekker wegspelen moet ik zeggen.SCIxX schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 16:36:
Beetje de arcade-versie van Resident Evil. Lekker snelle hack&slash actie met een beetje platform elementen hier en daar. Denk niet dat ik 'm voor de volle prijs zal gaan halen, dus als Play-Asia een leuke regio-vrije versie heeft, komt 'ie hier waarschijnlijk wel
Zijn er weer problemen met Live of zo? Ik kan wel inloggen op Live, maar in de Marketplace, Xbox Live en Games blades krijg ik alleen een zandloper.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Ik vond hem wel oke, maar geen game die het waard is om al vanaf een dik jaar geleden te gaan zitten hypen zoals diverse media doen. Hij is imho "gewoon oke".SCIxX schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 16:36:
Hier ging het gisteravond al vrij brak. Games in GH3 die niet kunnen verbinden en lijsten die weigeren te refreshen. Had echt zin om MS te bellen om men gold abonnement op te zeggenMetroidPrime schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 22:06:
Zijn er weer problemen met Live of zo? Ik kan wel inloggen op Live, maar in de Marketplace, Xbox Live en Games blades krijg ik alleen een zandloper.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Zie er zo te zien normaal uit ?MetroidPrime schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 22:06:
http://acddv.com/blog/200...ive_really_that_live.html
EDIT: Vannacht nog prima kunnen CoD4'en (duurde soms even voor het potje begon, maar verder prima)
[ Voor 12% gewijzigd door Ken. op 26-01-2008 22:37 ]
What can i say, icm TVersity loopt het allemaal errug lekker moet ik zeggen, en heb ik qua bereikbaarheid van mijn media dezelfde mogelijkheden die ik destijds had met de xbox classicSCIxX schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 16:36:
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Ik had toen ik het poste er al een half uur last van. Het was best irritant, omdat ik niet bij mijn Arcade games kon. Tien minuten nadat ik het hier poste was het probleem weer compleet weg..KeN. schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 22:36:
[...]
Zie er zo te zien normaal uit ?
http://acddv.com/blog/200...ive_really_that_live.html
EDIT: Vannacht nog prima kunnen CoD4'en (duurde soms even voor het potje begon, maar verder prima)
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Als je die toetsen combinatie doet om de code in te voeren (weet hem effe niet uit m'n hoofd) kun je ook met de knop zender omhoog +. Elke "code" langs gaan.dodge_911 schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 16:32:
Iemand hier die de juiste remote-code weet voor gebruik van de media remote icm een medion LCD-TV? In het lijstje op de MS site staat'ie helaas niet, en google geeft ook al weinig goeie hoop....
Je moet dan je tv aan zetten. De afstandsbediening dan voor het ontvangertje houden en dan elke keer zender omhoog doen, elke keer effe 2 sec wachten ofzo en dan naar de volgende.
En als je tv dan uit gaat is het goed en dan moest je ook weer een iets indrukken en dan slaat tie hem op.
Meer info in het boekje van de afstandsbediening
[ Voor 11% gewijzigd door Stollie op 27-01-2008 00:51 ]
van iemand gisterenin de buurt een premium pakket opgehaald
compleet
plus extra wiressles controller en play n charge kit en 3 games voor 300
nieuwe console net geleverd door MS ennog 2 jaar garantie erop
en nog een maand abbo van LIVE

ben demos aan het downloaden (lang leve telfort 20mb)
eerste ervaringen zijn dus prima. cool ding
compleet
plus extra wiressles controller en play n charge kit en 3 games voor 300
nieuwe console net geleverd door MS ennog 2 jaar garantie erop
en nog een maand abbo van LIVE
ben demos aan het downloaden (lang leve telfort 20mb)
eerste ervaringen zijn dus prima. cool ding
Weet iemand wat de stappen zijn om een GOLD abb te slopen.. Ik heb al een goeie. en mijn nieuwere die ik niet gebruik die is nog steeds actief. Ik kan nergens het ab annuleren of om laten zetten naar zilver... Iemand tips
Als je je GOLD heb geactiveerd, kan je hem niet meer stoppen, of je moet natuurlijk het via Live hebben gekocht ( dat je het maandelijks betaald via je CC )Stronkie schreef op zondag 27 januari 2008 @ 13:00:
Weet iemand wat de stappen zijn om een GOLD abb te slopen.. Ik heb al een goeie. en mijn nieuwere die ik niet gebruik die is nog steeds actief. Ik kan nergens het ab annuleren of om laten zetten naar zilver... Iemand tips
https://card.exophase.com/1/1116015.png
*knip*
Dit gaat nergens over. Volgende keer normaal posten en zelf zoeken
Dit gaat nergens over. Volgende keer normaal posten en zelf zoeken
[ Voor 88% gewijzigd door Crash op 27-01-2008 15:12 ]
SPECS: Intel Core i8-1080 @ 8 x 6666MHz, 12GB DDR3-3200, 3DFX DOOVOO 7, GTX-ultra-CrossDressed 4GB, Aureal Vorte-1 A3D, 2x WD T-Rex SSD 1TB RAIDX, 80" Samsung 1200HZ UHDV 3D AMOLED-HYBRID, Apple iDon't, Windows PX Pro SP3
*knip
Overigens duurt het 5 seconden om het op te zoeken en staat de informatie zelfs in de TS.
Overigens duurt het 5 seconden om het op te zoeken en staat de informatie zelfs in de TS.
[ Voor 14% gewijzigd door Crash op 27-01-2008 15:13 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Vraagje,
Ik zoek een mooie 5.1 set voor me 360. Hij is aangesloten via hdmi op me samsung le32r81b. Nu heb ik de Logitech z-5500 al gezien, heel mooi, heel duur. Zijn er ook nog andere 5.1 sets, die iets mooier geprijsd zijn ?
Ik zoek een mooie 5.1 set voor me 360. Hij is aangesloten via hdmi op me samsung le32r81b. Nu heb ik de Logitech z-5500 al gezien, heel mooi, heel duur. Zijn er ook nog andere 5.1 sets, die iets mooier geprijsd zijn ?
Verwijderd
ik lig helemaal dubbel hierrusteloos schreef op zondag 27 januari 2008 @ 13:10:
C2Q QX9850 - 12GB OCZ PC12800 CL0.5 -2x NVDIA 9800GT-TX Ultra 3 2GB - WD Raptor 1TB 20.000RPM raid 0-0, Windows 95 SP6, LG L3010s 19000 x 1200000 enzo ... je weet hehe
De 360 is een leuke aankoop, je hoort soms over problemen, maar je hebt 3 jaar garantie dus ga ervoor!
Kijk situatie was zo. Ik had een jaar geleden een xbox met een XBlive Gold Account.. Deze xbox heb ik verkocht en ik heb mijn Account gecanceld..sekeroglan schreef op zondag 27 januari 2008 @ 13:03:
[...]
Als je je GOLD heb geactiveerd, kan je hem niet meer stoppen, of je moet natuurlijk het via Live hebben gekocht ( dat je het maandelijks betaald via je CC )
Nu een half jaar geleden weer een nieuwe xbox... Wou toen mijn oude account recoveren.. Wou niet volgens de helpdesk.. Dus ik een nieuw account aangemaakt Gold... Nu na veel getrek en geouwehoer. Kon ik dus wel mijn oude Gamertag recoveren.. Dus nu zit ik met twee gold ab die via visa betaald worden... Help
*knip
Of contact opnemen met klantenservice.
Als het elke maand van je Visa wordt afgeschreven, gewoon niet betalen en zo stopt je Live ook.Stronkie schreef op zondag 27 januari 2008 @ 13:23:
[...]
Kijk situatie was zo. Ik had een jaar geleden een xbox met een XBlive Gold Account.. Deze xbox heb ik verkocht en ik heb mijn Account gecanceld..
Nu een half jaar geleden weer een nieuwe xbox... Wou toen mijn oude account recoveren.. Wou niet volgens de helpdesk.. Dus ik een nieuw account aangemaakt Gold... Nu na veel getrek en geouwehoer. Kon ik dus wel mijn oude Gamertag recoveren.. Dus nu zit ik met twee gold ab die via visa betaald worden... Help
Of contact opnemen met klantenservice.
[ Voor 75% gewijzigd door Crash op 27-01-2008 15:13 ]
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Ja gaan we weer
ik word niet goed van de mensen in die helpdesk....... DIe zijn nog instaat mijn oude nieuwe account te verwijderen
nou probeer het morgen wel.. Ik ben nu op het werk
Kan ik concluderen dat alle Xbox 360 pro's voorzien zijn van de nieuwe 65nm cpu?
Of moet ik voor de zekerheid de wattage checken
SPECS: Intel Core i8-1080 @ 8 x 6666MHz, 12GB DDR3-3200, 3DFX DOOVOO 7, GTX-ultra-CrossDressed 4GB, Aureal Vorte-1 A3D, 2x WD T-Rex SSD 1TB RAIDX, 80" Samsung 1200HZ UHDV 3D AMOLED-HYBRID, Apple iDon't, Windows PX Pro SP3
*knip
[ Voor 95% gewijzigd door Crash op 27-01-2008 15:13 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
Ik zag van middag toevallig dat Undertow op XB-Live gatis te downloaden is.
Dit was de slechte verbindings vergoeding neem ik aan.
niet het leukste spel ooit, maar goed het is dan ook gratis.
Dit was de slechte verbindings vergoeding neem ik aan.
niet het leukste spel ooit, maar goed het is dan ook gratis.
Zijn er hier mensen die xboxen op een tft computer monitor? Ik ben van plan om een 24" tft aan te schaffen voor mijn pc, maar ook voor mijn xbox360 om zo toch in hd te kunnen gamen en zodat ik niet aan de TV gebonden ben (voor als mijn vriendin tv wil kijken)
Nou wil ik dus een lekkere grote monitor rmet goede specs om goed op te kunnen gamen 2ms/hdmi ingang voor de toekomst etc. Maar nu lees ik dat xboxen op een pc monitor niet altijd geweldig is door resolutieproblemen. Kan iemand me hier meer over vertellen?
Nou wil ik dus een lekkere grote monitor rmet goede specs om goed op te kunnen gamen 2ms/hdmi ingang voor de toekomst etc. Maar nu lees ik dat xboxen op een pc monitor niet altijd geweldig is door resolutieproblemen. Kan iemand me hier meer over vertellen?
Ik zelf speel op een 19 inch TFT van IIyama. VGA angesloten en gaan. Ik heb geen idee over wat voor soort resolutieproblemen je het hebt. Een monitor kan meer resoluties aan dan een lcd tv.sander-sp schreef op zondag 27 januari 2008 @ 14:50:
Zijn er hier mensen die xboxen op een tft computer monitor? Ik ben van plan om een 24" tft aan te schaffen voor mijn pc, maar ook voor mijn xbox360 om zo toch in hd te kunnen gamen en zodat ik niet aan de TV gebonden ben (voor als mijn vriendin tv wil kijken)
Welke resolutie problemen? Ik game sinds een maand met mijn XBOX 360 op een HP W2207H. Draai gewoon op 1680x1050. Geniet er elk moment ervan.sander-sp schreef op zondag 27 januari 2008 @ 14:50:
................
Een tft monitor die native 720p, 1080p of 1366x768 ondersteund ben ik nog niet tegengekomen. Ik zelf heb een 20" tft met als native resolutie 1440x900. 360 ingesteld op 1366x768 en ziet er straks uit. Ik denk dat als je een 24" neemt met 1900x1200 en 1080p instelt hetzelfde geldt. Dit scalen verschilt echter totaal per monitor (en dan moet ie ook nog 1080p aankunnen!). Verder zou ik vooral _niet_ voor HDMI gaan, VGA is beter voor een TFT (bij gebrek aan DVI). Het is mogelijk om HDMI te converten naar DVI maar of dat wenselijke resultaten levert.
@hierboven: 360 ondersteunt geen 1680x1050
@hierboven: 360 ondersteunt geen 1680x1050
[ Voor 4% gewijzigd door Muthas op 27-01-2008 15:55 ]
Ik game hier ook op mijn TFT bij gebrek aan een goede tv vooralsnog 
Scherm hier is een Samsung 205BW (res 1680*1050 native), maar als ik de xbox op 1366x768 zet ziet het beeld er strak uit dus dat zou voor een 22" net zo moeten gelden me dunkt
Scherm hier is een Samsung 205BW (res 1680*1050 native), maar als ik de xbox op 1366x768 zet ziet het beeld er strak uit dus dat zou voor een 22" net zo moeten gelden me dunkt
Het heeft toch met pixelmapping te maken? Er zit trouwens ook een vga & dvi aansluiting op. Ik denk trouwens aan een Acer P243W.
Jaja...Ik heb het nog gekocht ook haha. Xbox360 Pro + Mass Effect. Heb het gekocht bij "ik ben toch niet gek!" maar wat ik niet begrijp is dat je daar geen enkel console na aankoop terug mag retourneren. Ik had het even aan die lui moeten vragen waarom niet maar daar had ik geen tijd voor moesten ook nog even naar een ander shop... iemand enig idee waarom dat niet mag zelfs al is het gesealed?
OK, dus weerop volop live problemen, kan zelfs niet degelijk inloggen op men 360: zodra die men live profiel laad staat die maar wat te draaien. Het enige dat ik kan doen om te spelen is de disc eruit halen en er terug insteken waardoor hij automatisch het spel start.
Niet dat het veel uithaalt: games ophalen in GH3 duurt weer een eeuwigheid en de lijst wordt weer totaal niet gerefreshed waardoor je met geen enkel spel kan verbinden of je zelfs totaal crashet.
Morgen bel ik MS op om men gold abonnement definitief op te zeggen. Het is zijn geld simpelweg niet waard, wat je er ook van mag beweren. In de 3 maanden dat ik gold gebruiker ben (vanwege Guitar Hero) heb ik niets dan miserie gehad, waarna ik een of andere vage shooter als "compensatie" krijg terwijl ik niet eens graag shooters speel. Ik zal wel gewoon de Wii versie gaan halen en daarmee online spelen. Bespaart me een hele hoop kopzorgen
Wil natuurlijk ook lukken dat ze gisteren men abonnement automatisch verlengd hebben. Ze kunnen er maar voor zorgen dat ze dit annuleren en ik men geld terugkrijg verdomme. Ik betaal niet meer voor hun crap "service".
Niet dat het veel uithaalt: games ophalen in GH3 duurt weer een eeuwigheid en de lijst wordt weer totaal niet gerefreshed waardoor je met geen enkel spel kan verbinden of je zelfs totaal crashet.
Morgen bel ik MS op om men gold abonnement definitief op te zeggen. Het is zijn geld simpelweg niet waard, wat je er ook van mag beweren. In de 3 maanden dat ik gold gebruiker ben (vanwege Guitar Hero) heb ik niets dan miserie gehad, waarna ik een of andere vage shooter als "compensatie" krijg terwijl ik niet eens graag shooters speel. Ik zal wel gewoon de Wii versie gaan halen en daarmee online spelen. Bespaart me een hele hoop kopzorgen
Wil natuurlijk ook lukken dat ze gisteren men abonnement automatisch verlengd hebben. Ze kunnen er maar voor zorgen dat ze dit annuleren en ik men geld terugkrijg verdomme. Ik betaal niet meer voor hun crap "service".
Ik heb toevallig vorige week een nieuwe XBox aangeschaft en voor de gein op de dozen gekeken. Bij de MediaMarkt stonden van elke versie van de console (Elite, Halo en Premium) minstens 2 modellen. Van de Premium en Elite zelfs een stuk of twintig. Allen hadden een 175 Watt label, dus denk dat de meeste modellen nu wel op de 65nm CPU gebaseerd zijn. Wellicht zijn er nog wat winkels met oude voorraad, maar grote ketens zullen wel de nieuwe hebben.rusteloos schreef op zondag 27 januari 2008 @ 14:10:
Kan ik concluderen dat alle Xbox 360 pro's voorzien zijn van de nieuwe 65nm cpu?
Maar zo veel werk is het niet om even op de sticker op de doos te kijken of het een 175 Watt model is. Dus gewoon even kijken en dan weet je het zeker...
Ik heb trouwens wat mensen die hun gamertag in hun sig hadden staan toegevoegd aan mijn friendlist

[ Voor 6% gewijzigd door FeaR op 27-01-2008 22:15 ]
Ik weet niet precies waar je het over hebt ?Boeboe schreef op zondag 27 januari 2008 @ 21:38:
OK, dus weerop volop live problemen
Hele avond lekker kunnen CoD4'en en Pokeren.
Ligt het deze keer niet gewoon aan de GHIII servers ofzo ? Of iets bij jou ?
Hij heeft zo te zien exact hetzelfde probleem als ik gisteravond had. Ik heb alleen Silver in plaats van Gold, dus ik kan verder niets over online multiplayer zeggen, maar ik kon een half uur lang niet bij mijn Games blade komen omdat ik niets anders dan een zandloper kreeg. Ik vermoed dat het Marketplace deel van Live plat lag en dat dat de oorzaak was, maar het is vrij slordig dat zoiets ook gebieden van de GUI ontoegankelijk maakt die niet direct iets met Marketplace te maken hebben..KeN. schreef op zondag 27 januari 2008 @ 23:11:
[...]
Ik weet niet precies waar je het over hebt ?
Mijn ervaring met de GH3 servers zijn ook niet echt "je van het"..KeN. schreef op zondag 27 januari 2008 @ 23:11:
[...]
Ik weet niet precies waar je het over hebt ?
Meeste avonden kan ik alleen online spelen omdat een vriend een invite doet... - maar zelf een andere coop game (etc) zoeken is vaak onmogelijk.....
Dus - misschien ligt het niet aan de live service.... en heb je dezelfde problemen met een WII...??
Ik heb de Wii versie en daar heb ik tot nu toe geen enkel probleem met de online multiplayer mode gemerkt, behalve dat je niet met andere spelers kunt communiceren.Hen3s schreef op maandag 28 januari 2008 @ 00:32:
[...]
Dus - misschien ligt het niet aan de live service.... en heb je dezelfde problemen met een WII...??
Maar als het bij het dashboard al moeizaam ging ligt het niet alleen bij de GH3 servers lijkt me.
Wel apart dat ik er zelf geen last van heb gehad vanaf een uurtje of half tien vanavond tot elf uur.
Wel apart dat ik er zelf geen last van heb gehad vanaf een uurtje of half tien vanavond tot elf uur.
Ik ben alleen maar aan het gamen op dat dingSCIxX schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 16:36:
Maar ik vond de demo niet echt wat.. klein stukje rennen, paar vijanden omgooien, laadscherm, filmpje, stukje rennen, paar vijanden omleggen, laden, filmpje.. De actie werd de hele tijd onderbroken, en dan nog die timer bovenin daar gruwel ik al helemaal van bij dit soort spellen. Ik wil graag even kijken of er achter die trap nog wat verstopt zit..
Dus op dit moment denk ik niet dat het een spel voor mij is..
Die timer is volgens mij alleen de demo timer toch? Het speelde wel lekker, maar ik sluit me wel bij bovenstaande aan. En de moeilijkheidsgraad was afwezig, ook niet echt bevorderlijk.
Verwijderd
Heeft er iemand ervaring met goedkope gold abbo's die op ebay worden aangeboden?
Voorbeeld
De verkoper laat weten dat het werkt voor EU accounts, maar 36 euro ipv 60 lijkt mij toch te mooi om waar te zijn?
Kan je met alle gold pakketten ook bestaande accounts verlengen of moet je na zo'n pakket met visa verder? (mijn gratis maand is net verstreken)
Voorbeeld
De verkoper laat weten dat het werkt voor EU accounts, maar 36 euro ipv 60 lijkt mij toch te mooi om waar te zijn?
Kan je met alle gold pakketten ook bestaande accounts verlengen of moet je na zo'n pakket met visa verder? (mijn gratis maand is net verstreken)
Ja, twee weken geleden nog verlengd met precies zo'n zelfde kaart. Betaald, code per email ontvangen, ingetikt en gaan. Het is pre-paid dus je hebt er geen visa voor nodig.Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 10:13:
Heeft er iemand ervaring met goedkope gold abbo's die op ebay worden aangeboden?
Voorbeeld
Ik had er laatst eentje voor nog geen 40 euro en die werkte perfectVerwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 10:13:
Voorbeeld
Elect a clown, expect a circus.
Ik heb deze afgelopen vrijdag gekocht. Kreeg van de verkoper binnen een uur een code via email, deze werkte perfect. Het product moet wel via PayPal betaald worden.Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 10:13:
Voorbeeld
[ Voor 9% gewijzigd door Pronk op 28-01-2008 12:43 ]
Ja lekker!
Staat echt al tig keer vermeld in deze topics... ff zoekenVerwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 10:13:
Voorbeeld
Ja, het werkt, maar let erop dat je wel degelijk een kaart uit de juiste regio koopt; een USA kaart gaat niet werken op EU account
edit:
Kreeg net nog een leuke aanbieding te zien:

[ Voor 8% gewijzigd door Michael Knight op 28-01-2008 12:45 ]
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Goedkoper dan un WiiMichael Knight schreef op maandag 28 januari 2008 @ 12:44:
[...]
Staat echt al tig keer vermeld in deze topics... ff zoeken
Ja, het werkt, maar let erop dat je wel degelijk een kaart uit de juiste regio koopt; een USA kaart gaat niet werken op EU account
edit:
[afbeelding]
btw mn LO van Play-asia is verzonden!
[ Voor 3% gewijzigd door S2S op 28-01-2008 14:00 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Dat is wel een mooie. Zou dit een enkele aanbieding zijn, of zal de rest van de winkels ook volgen omdat de nieuwe 65nm-Falcon-core van de XBox360 goedkoper is om te maken?Michael Knight schreef op maandag 28 januari 2008 @ 12:44:
[afbeelding]
hmm maar er staat niet bij of het HDMI is, helaas anders kocht ik een 2e xbox
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Vraagje,
Ik zoek een mooie 5.1 set voor me 360. Hij is aangesloten via hdmi op me samsung le32r81b. Nu heb ik de Logitech z-5500 al gezien, heel mooi, heel duur. Zijn er ook nog andere 5.1 sets, die iets mooier geprijsd zijn ? Het moet wel een set zijn die optical in heeft ben ik achter gekomen, anders heb je ook geen echte dolby digital
Ik zoek een mooie 5.1 set voor me 360. Hij is aangesloten via hdmi op me samsung le32r81b. Nu heb ik de Logitech z-5500 al gezien, heel mooi, heel duur. Zijn er ook nog andere 5.1 sets, die iets mooier geprijsd zijn ? Het moet wel een set zijn die optical in heeft ben ik achter gekomen, anders heb je ook geen echte dolby digital
ff er info; logitech is qua service op speakergebied ook dieptriets6pack15 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 14:57:
Vraagje,
mijn setje van 500 euro is kapot, helaas ouder dan 2 jaar; wat zeggen ze nu:
- geen garantie meer; ok kan ik inkomen
- geen mogelijkheid tot reparatie; da's fraai, volgens mij zijn ze dat namelijk wettelijk verplicht. De verwachte levensduur is in ieder geval meer dan 4-5 jaar denk ik zo voor een dergelijke dure set. Maar nee ze weigeren het ding te repareren.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
vreemd zeg dat er maar 2 jaar garantie op zit op zo;'n dure set.
Ik zal ze gewoon even opbellen en doorgeven dat je het erg jammer vind van ze en dat dit je zal overwegen speakers te kopen van een andere merk.
dit helpt vaak.
Ik zal ze gewoon even opbellen en doorgeven dat je het erg jammer vind van ze en dat dit je zal overwegen speakers te kopen van een andere merk.
dit helpt vaak.
Phusebox schreef op maandag 28 januari 2008 @ 15:09:
[...]
ff er info; logitech is qua service op speakergebied ook dieptriets
- geen mogelijkheid tot reparatie; da's fraai, volgens mij zijn ze dat namelijk wettelijk verplicht. De verwachte levensduur is in ieder geval meer dan 4-5 jaar denk ik zo voor een dergelijke dure set. Maar nee ze weigeren het ding te repareren.
De mijne was de donderdag ook al verzondenS2S schreef op maandag 28 januari 2008 @ 13:54:
[...]
Goedkoper dan un Wii
btw mn LO van Play-asia is verzonden!
Ben benieuwd naar jullie LO verhalen!
Ik wacht denk ik gewoon lekker tot die hier uitkomt...
Ik wacht denk ik gewoon lekker tot die hier uitkomt...
Play-asia kan wel ff duren (tenminste heb ik meestal met hun), 6 - 10 dagen, en meestal 10 dan 6.Boeboe schreef op maandag 28 januari 2008 @ 16:06:
[...]
De mijne was de donderdag ook al verzonden. Nu maar hopen dat er thuis een verrassing voor mij klaarligt.
Ohke, ik heb meelij met je, maar nog niet echt mijn vraag beantwoordPhusebox schreef op maandag 28 januari 2008 @ 15:09:
[...]
Volgens alle reviews zou de z-5500 wel degelijk moeten zijn, qua bouw en qua geluid natuurlijk erg goed
Maar zijn er nog andere sets met optical in ? redelijk geprijsd natuurlijk
Volgens mij staat er in de wet dat een product minimaal aan de te verwachten levensduur moet voldoen, gebeurt dit niet moeten ze het herstellen.Phusebox schreef op maandag 28 januari 2008 @ 15:09:
[...]
Ergens bij productaansprakelijkheid oid, moet je even zoeken/informeren.
Ik heb blijkbaar onder een steen gelegen, ben er net weer door iemand herinnert aan de 10 gratis arcade games
. Mijn xbox is een launchconsole dus ik zoek iemand die zijn console tussen 1 november of 31 december heeft gekocht. Stuur maar een bericht als je interesse hebt.
Edit: zie net dat de brief voor 31 januari binnen moet zijn
Edit: zie net dat de brief voor 31 januari binnen moet zijn
[ Voor 10% gewijzigd door rockmanz op 28-01-2008 18:00 ]
Verwijderd
je kan het overdrijven. Ik heb er de afgelopen maanden 1 keer last van gehad, ws ligt het eerder aan jou opstelling dan aan xbox live.Boeboe schreef op zondag 27 januari 2008 @ 21:38:
OK, dus weerop volop live problemen, kan zelfs niet degelijk inloggen op men 360: zodra die men live profiel laad staat die maar wat te draaien. Het enige dat ik kan doen om te spelen is de disc eruit halen en er terug insteken waardoor hij automatisch het spel start.
En live staat bekend om zijn service, dan hoef je niet te verwachten dat het op de wii beter is.
Als het aan mijn opstelling ligt mag je me eens uitleggen waarom ik met men andere consoles én men PC wél probleemloos online geraak. Je mag ook eens uitleggen waarom ik lang niet de enige ben met dit probleem: zoveel mensen die spontaan internetproblemen gekregen hebben de laatste maanden dan?
*edit* net de support aan de lijn gehad. Ze hebben men gold met onmiddelijke ingang geannuleerd, xbox helpdesk is de slechtste nog niet
*edit* net de support aan de lijn gehad. Ze hebben men gold met onmiddelijke ingang geannuleerd, xbox helpdesk is de slechtste nog niet
[ Voor 19% gewijzigd door boe2 op 28-01-2008 20:27 ]
De laatste tijd was het bekend ja, maar het lijkt 'vandaag de dag' toch wel weer 'als vanouds' te lopen.
Met een vriend van me heb ik laatst in Dead or Alive 4 wat mooie acties gemaakt en opgeslagen. Graag willen we deze nu overzetten naar m'n PC zodat we het als videobestand kunnen bewerken. Weet iemand of dit mogelijk is en hoe ik dit moet doen?
Als ik op de hardeschijf kijk van de Xbox 360 dan zie ik in de DOA4 savegame directory de filmpjes staan. Deze kan ik kopiëren volgens het menu, maar vervolgens kan ik alleen kiezen uit de hardeschijf zelf. Een USB-stick ziet hij verder niet staan.. blijkbaar is dit dus niet mogelijk. Weet er iemand een manier hoe ik het wèl over kan zetten? Wellicht op de een of andere manier via Windows Media Center? Ik heb overigens Windows Vista Ultimate.
Ow en voordat ik allerlei moeilijke dingen zit te proberen, is het überhaupt wel opgeslagen als videobestand? Is er een manier hoe ik dit makkelijk kan checken? Mijn Xbox 360 geeft alleen maar aan dat het een "Saved Game" is.
Als ik op de hardeschijf kijk van de Xbox 360 dan zie ik in de DOA4 savegame directory de filmpjes staan. Deze kan ik kopiëren volgens het menu, maar vervolgens kan ik alleen kiezen uit de hardeschijf zelf. Een USB-stick ziet hij verder niet staan.. blijkbaar is dit dus niet mogelijk. Weet er iemand een manier hoe ik het wèl over kan zetten? Wellicht op de een of andere manier via Windows Media Center? Ik heb overigens Windows Vista Ultimate.
Ow en voordat ik allerlei moeilijke dingen zit te proberen, is het überhaupt wel opgeslagen als videobestand? Is er een manier hoe ik dit makkelijk kan checken? Mijn Xbox 360 geeft alleen maar aan dat het een "Saved Game" is.
[ Voor 3% gewijzigd door GTACrime op 28-01-2008 20:49 ]
Het zijn zo te zien "oude" Cores. Degene dus met Controller met draad e.d.Phusebox schreef op maandag 28 januari 2008 @ 14:26:
hmm maar er staat niet bij of het HDMI is, helaas anders kocht ik een 2e xbox
Oude packs, zonder HDMI dus, maar wel lekker goedkoop. De huidige serie heet dan ook Arcade
[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 28-01-2008 21:38 ]
Verwijderd
Je mag van MS niet je savegames backuppen op je pc, dit geld ook voor 'filmpjes' gemaakt in DOA4, het is wel mogelijk, alleen wordt je dan gebanned van het netwerk.GTACrime schreef op maandag 28 januari 2008 @ 20:46:
Met een vriend van me heb ik laatst in Dead or Alive 4 wat mooie acties gemaakt en opgeslagen. Graag willen we deze nu overzetten naar m'n PC zodat we het als videobestand kunnen bewerken. Weet iemand of dit mogelijk is en hoe ik dit moet doen?
Het zijn inderdaad 'savegames', zie het als een script voor de DOA4 game, die alleen in de game zelf is af te spelen.
Wat je wel kan doen is je 360 koppelen aan je tv capture kaart van de pc (mocht je die hebben). Ik doe dat zelf vaak als ik mijn halo3 filmpjes ga bewerken, waar ik dan een mooie montage met 100 headshots mee maak
In het kort:
1) je mag niet van MS je savegames backuppen, verwacht een ban wanneer je het wel gaat doen (modificaties ed)
2) door het beeld met je tv kaart te capturen kan je het dus wel 'overzetten' en monteren.
succes ermee!
Het kan aan mij liggen, maar wat is de logica van Microsoft om de HDMI aansluiting achter de component ingang te verbergen op je console en geen aparte toslink uitgang te maken?
Heb een Halo3 pack met HDMI van iBood aangeschaft en heb tot op heden altijd via component gespeelt en het geluid via toslink naar mijn versterker. Alles prima, maar wil nu toch mijn H&K dvd speler op de component zetten en mijn Xbox op een HDMI aansluiting op mijn Samsung LE40R81.
Mijn beeld kan ik nog begrijpen, maar hoe ga ik dan mijn geluid op mijn versterker krijgen? Moet ik dan gewoon de component kabel erin laten zitten puur om het geluid naar mijn versterker te krijgen via toslink? Maar dan past mijn HDMI kabel er niet meer in. Heb vorige week ergens op internet gelezen dat je je meegeleverde component kabel moet ontdoen van het kunststof omhulsel zodat je HDMI kabel er wel in past.
Is dat nu de enige oplossing?
Beetje slecht over nagedacht of mis ik iets?
Heb een Halo3 pack met HDMI van iBood aangeschaft en heb tot op heden altijd via component gespeelt en het geluid via toslink naar mijn versterker. Alles prima, maar wil nu toch mijn H&K dvd speler op de component zetten en mijn Xbox op een HDMI aansluiting op mijn Samsung LE40R81.
Mijn beeld kan ik nog begrijpen, maar hoe ga ik dan mijn geluid op mijn versterker krijgen? Moet ik dan gewoon de component kabel erin laten zitten puur om het geluid naar mijn versterker te krijgen via toslink? Maar dan past mijn HDMI kabel er niet meer in. Heb vorige week ergens op internet gelezen dat je je meegeleverde component kabel moet ontdoen van het kunststof omhulsel zodat je HDMI kabel er wel in past.
Verwijderd
Je mist iets, en wel een HDMI equipped versterkerNelis00 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 22:48:
Het kan aan mij liggen, maar wat is de logica van Microsoft om de HDMI aansluiting achter de component ingang te verbergen op je console en geen aparte toslink uitgang te maken?
Slecht over nagedacht ook, ik heb een oude PS2 liggen van 8 jaar oud, deze heeft een 'ingebouwde' toslink, het idee om de toslink op het apperaat zelf te plaatsen bestaat dus al een tijdje.
De xbox, 6 jaar oud, heeft dat dan weer niet. Wellicht wil MS licentiekosten vermijden?
Dammit @ Bart Smit aanbieding. Precies dezelfde set een week of geleden voor de normale prijs gekocht. Had zo weer een extra game geweest 
Maar goed, verder nog steeds erg tevreden
Maar goed, verder nog steeds erg tevreden
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Weet iemand al of de Aziatisch LO versie gaat verschillen met de europese? Ik begreep dat er een paar kleine issues zijn die eventueel gefixed zouden kunnen zijn bij de europese release. Zo niet, dan is er geen reden om te wachten en ga ik hem voor 35 bestellen.
Hopelijk heeft het een beetje de FFX vibe en niet die van FFXII. Die was echt dikke bagger. Die vond ik wat minder.
"Thank you for using our Gambit system. Please wait while the game finishes the game for you. That's right, you don't have to do anything anymore. Enjoy the occasional FMV!"
Ironisch genoeg weet ik nu al dat LO vette minpunten gaat krijgen doordat hij (voor zover ik weet) meer turnbased is als FFXII. Doodzonde dat reviewers na FFXII ineens besloten dat elke turnbased game niet meer cool is. Terwijl het redelijk obvious was dat het gevechtsyteem broken was. Maar nu dwaal ik af
en het stomme is dat ik nu al weer zin heb in FFXIII
Hopelijk heeft het een beetje de FFX vibe en niet die van FFXII. Die was echt dikke bagger. Die vond ik wat minder.
"Thank you for using our Gambit system. Please wait while the game finishes the game for you. That's right, you don't have to do anything anymore. Enjoy the occasional FMV!"
Ironisch genoeg weet ik nu al dat LO vette minpunten gaat krijgen doordat hij (voor zover ik weet) meer turnbased is als FFXII. Doodzonde dat reviewers na FFXII ineens besloten dat elke turnbased game niet meer cool is. Terwijl het redelijk obvious was dat het gevechtsyteem broken was. Maar nu dwaal ik af
en het stomme is dat ik nu al weer zin heb in FFXIII
Hmm ok, maar om dus nu een beetje bij de tijd te zijn zou ik dus echt gewoon:Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 22:53:
[...]
Je mist iets, en wel een HDMI equipped versterker
Slecht over nagedacht ook, ik heb een oude PS2 liggen van 8 jaar oud, deze heeft een 'ingebouwde' toslink, het idee om de toslink op het apperaat zelf te plaatsen bestaat dus al een tijdje.
De xbox, 6 jaar oud, heeft dat dan weer niet. Wellicht wil MS licentiekosten vermijden?
1. Mijn component kabel slopen en het plastic omhulsel er vanaf halen.
2. zowel mijn component, HDMI en toslink kabel in mijn Xobx moeten stoppen waarvan de component kabel dus helemaal nergens naartoe gaat?
Ik weet het, ik mag het er niet bij halen, maar hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik als Mac gebruiker vanaf Systeem 7.6 een beetje heel hard moet lachen...
Hoe verzinnen ze het...
Of is er nog een andere oplossing, afgezien van een nieuwe reciever...
Verwijderd
nee de kabel 'slopen' is de beste optie. Daarnaast is de kabel dusdanig stevig dat je hem kan 'slopen' (modificeren dusNelis00 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 23:25:
[...]
Hmm ok, maar om dus nu een beetje bij de tijd te zijn zou ik dus echt gewoon:
1. Mijn component kabel slopen en het plastic omhulsel er vanaf halen.
2. zowel mijn component, HDMI en toslink kabel in mijn Xobx moeten stoppen waarvan de component kabel dus helemaal nergens naartoe gaat?
Ik weet het, ik mag het er niet bij halen, maar hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik als Mac gebruiker vanaf Systeem 7.6 een beetje heel hard moet lachen...![]()
Hoe verzinnen ze het...
Of is er nog een andere oplossing, afgezien van een nieuwe reciever...
Ik ben zelf ook een mac gebruiker en ik lach ook wel eens om de 360 hoor
Mijn macbook heeft een toslink... verstopt in de 3,5mm koptelefoon/mic uit-/ingangen...
Volgende keer Apple de xbox laten ontwerpen zou ik zeggen.
http://www.penny-arcade.com/comic/2006/09/07SeamusXanthus schreef op maandag 28 januari 2008 @ 23:20:
Weet iemand al of de Aziatisch LO versie gaat verschillen met de europese? Ik begreep dat er een paar kleine issues zijn die eventueel gefixed zouden kunnen zijn bij de europese release. Zo niet, dan is er geen reden om te wachten en ga ik hem voor 35 bestellen.
Turn-based is al lang niet "cool" meer. De jeugd van tegenwoordig (zei de 25-jarige) heeft geen geduld meer om gevechten met tactieken en geduld uit te vechten ipv met buttonmashing. Niet dat het aantal turn based gamers gekrompen is...het is gewoon gelijk gebleven, terwijl de meer "casual" gamersmarkt voor meer actiegerichte games gewoon enorm gegroeid is
Geen zorgen, square heeft nog een aantal nieuwe Dragon Quest games gepland staan die ons ook nog gaan verblijden op "oldschool" RPG vlak
Ik heb al lang geleerd om door de minpunten van reviewers heen te kijken. Er zijn een paar bloggers wiens mening ik nog durf vertrouwen omdat ik weet dat ze dezelfde games als ik graag spelen, maar verder moet ik gewoon vaak zelf gokken of het een degelijke game zal zijn of niet.
[ Voor 8% gewijzigd door boe2 op 28-01-2008 23:38 ]
Veel lachende MAC users dan hier, Maar die hebben zoals mac users wel vaker doen (persoonlijke ervaring) natuurlijk weer niet verder gekeken dan hun neus lang is. Microsoft levert namelijk zelf een hdmi kabel waar je mooi een verloopstukje met een toslink bij krijgt die wel zonder slopen achter in je xbox 360 past.Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 23:33:
[...]
nee de kabel 'slopen' is de beste optie. Daarnaast is de kabel dusdanig stevig dat je hem kan 'slopen' (modificeren dus) zonder dat hij daardoor defect raakt.
Ik ben zelf ook een mac gebruiker en ik lach ook wel eens om de 360 hoor
Mijn macbook heeft een toslink... verstopt in de 3,5mm koptelefoon/mic uit-/ingangen...
Volgende keer Apple de xbox laten ontwerpen zou ik zeggen.
Natuurlijk kost deze 40 euro en is dit ook de reden dat microsoft het zo opgelost heeft ( gebruikers verplichten een extra accessoire van 40 euro te kopen en geen standaard third party kabeltje).
Je zou dus kunnen zeggen dat microsoft er vanuit hun oogpunt juist heel goed over heeft nagedacht.
Verwijderd
40E extra betalen klinkt wel als iets voor MAC usersmilenko79 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 09:08:
[...]
Veel lachende MAC users dan hier, Maar die hebben zoals mac users wel vaker doen (persoonlijke ervaring) natuurlijk weer niet verder gekeken dan hun neus lang is. Microsoft levert namelijk zelf een hdmi kabel waar je mooi een verloopstukje met een toslink bij krijgt die wel zonder slopen achter in je xbox 360 past.
Natuurlijk kost deze 40 euro en is dit ook de reden dat microsoft het zo opgelost heeft ( gebruikers verplichten een extra accessoire van 40 euro te kopen en geen standaard third party kabeltje).
Je zou dus kunnen zeggen dat microsoft er vanuit hun oogpunt juist heel goed over heeft nagedacht.
De 360 is btw gewoon een powerpc, de alpha devkits 3 jaar geleden waar zelfs gewoon apple's.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2008 11:21 ]
Mac heeft hier totaal geen relevantie, laat dat dus ook lekker weg om de alom bekende flamewars te voorkomen
Heb maar is een email gestuurd waar die 10 gratis arcade games blijven. Heb op 27 dec een brief gestuurd.
Heb ik gisteren ook gedaan, want mijn vriend heeft namelijk wel al een mail ontvangen met alle codes! Ik had de brief verstuurd op 26 december, hij heeft vorige donderdag de mail ontvangen.Stollie schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 11:24:
Heb maar is een email gestuurd waar die 10 gratis arcade games blijven. Heb op 27 dec een brief gestuurd.
Hopelijk hebben ze niet het verkeerde mailadres gebruikt ofzo, anders heb ik er nog niets aan

Ik heb lang gewacht op het kopen van een Xbox 360 en 'nu' de Falcon versie uit is ben ik op zoek naar een voordelige aanbieding. Die aanbieding op Bol.com had ik inderdaad ook gevonden en die ziet er zeker voordelig uit.Notna schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 10:40:
Hebben jullie trouwens die belachelijk goed(kope) aanbieding bij bol gezien? :
http://www.nl.bol.com/is-...05818936&Section=SOFTWARE
# Dit geweldige pakket bestaat uit:Xbox 360 Pro console
# de game "Halo 3"
# de game "Forza Motorsport 2"
# de game "Viva Pinata"
# 2 Draadloze Controllers
# Harddisk
# Headset
# HD AV Cable (met SCART adapter)
# Ethernet kabel
Prijs: €389,-
Heb er al 1 (duh) maar als ik een zou moeten kopen zou ik dit doen
Op Bartsmit.com heb ik een andere aanbieding gevonden namelijk het 'Xbox 360 Supersize Pack' met dezelfde items als bij Bol.com behalve dan Halo3, maar wel met de Quick charge kit en de afstandsbediening, klik, prijs: €325,- Nu ben ik alleen bang dat dit niet de Pro versie is maar een ouder model.
De te kopen 360 wil ik op mijn Dell 2405fpw scherm aansluiten d.m.v. component aangezien dit scherm dit heeft, zoals te zien is op

Kan ik dan de bijgeleverde kabel gebruiken met dit scherm?
Dat kan, zie alleen geen 2 ingangen voor de 2 geluids kabels aan te sluiten.MaTr1x schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 12:05:
[...]
De te kopen 360 wil ik op mijn Dell 2405fpw scherm aansluiten d.m.v. component aangezien dit scherm dit heeft, zoals te zien is op
[afbeelding] klik voor hires.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Komt omdat dat scherm geen ingebouwde speakers heeft
[ Voor 11% gewijzigd door Nitai op 29-01-2008 12:34 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
Bij mac is de zwarte ook duurder dan de witte, en standaard beter uitgerust: net zoals de xbox360 dus. 
Hier is de oplossing:
http://www.chadledford.com/?p=50
Hier is de oplossing:
http://www.chadledford.com/?p=50
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2008 13:09 ]
Ik heb hem hier zelf ook, wel enorme zeikzooi met bol.com gehad, en nog steeds bezig ( ik heb me fm2 en viva pinata nog steeds niet in huis, al 6 weken gaande). Maar het blijft mooie aanbieding. Ik krijg waarschijnlijk mijn geld van fm2 en vp teruggestort ( 93euro ). Dat is dan wel weer mooi, kan ik die lekker goedkoper ergens anders kopenMaTr1x schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 12:05:
[...]
Ik heb lang gewacht op het kopen van een Xbox 360 en 'nu' de Falcon versie uit is ben ik op zoek naar een voordelige aanbieding. Die aanbieding op Bol.com had ik inderdaad ook gevonden en die ziet er zeker voordelig uit.
Op Bartsmit.com heb ik een andere aanbieding gevonden namelijk het 'Xbox 360 Supersize Pack' met dezelfde items als bij Bol.com behalve dan Halo3, maar wel met de Quick charge kit en de afstandsbediening, klik, prijs: €325,- Nu ben ik alleen bang dat dit niet de Pro versie is maar een ouder model.
[afbeelding] klik voor hires.
Nou, schiet mij maar lek hoor... Daar ging ik dus ook vanuit dat er een speciale kabel van MS zou wezen. Toen ik daar vorige week bij de mediamarkt (ja ik weet het is niet slim) om vroeg boden ze me een normale HDMI kabel aan uit het rek bij de audio en video kabels.milenko79 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 09:08:
[...]
Veel lachende MAC users dan hier, Maar die hebben zoals mac users wel vaker doen (persoonlijke ervaring) natuurlijk weer niet verder gekeken dan hun neus lang is. Microsoft levert namelijk zelf een hdmi kabel waar je mooi een verloopstukje met een toslink bij krijgt die wel zonder slopen achter in je xbox 360 past.
Toen ik zei dat dit niet de goede was zeiden ze dat dit de enige oplossing was.
Vervolgens duik ik thuis het internet op en kijk bij MS op de site en zie er ook niets bij staan.
http://www.xbox.com/nl-NL/hardware/accessories/
Wie ben ik dan om daar aan te twijfelen of het er echt niet is...
Verwijderd
HDMI A/V Cable -Microsoft-Nelis00 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 17:53:
[...]
Nou, schiet mij maar lek hoor... Daar ging ik dus ook vanuit dat er een speciale kabel van MS zou wezen. Toen ik daar vorige week bij de mediamarkt (ja ik weet het is niet slim) om vroeg boden ze me een normale HDMI kabel aan uit het rek bij de audio en video kabels.
Toen ik zei dat dit niet de goede was zeiden ze dat dit de enige oplossing was.
Vervolgens duik ik thuis het internet op en kijk bij MS op de site en zie er ook niets bij staan.
http://www.xbox.com/nl-NL/hardware/accessories/
Wie ben ik dan om daar aan te twijfelen of het er echt niet is...
Uitgever: Microsoft
Ontwikkelaar: Microsoft
Platform: Xbox 360
Nieuw
€ 49.99
HDMI A/V Cable -Microsoft- bestellen HDMI A/V Cable -Microsoft-toevoegen aan verlanglijst
Postorder:
voorradig
Delft:
1-5 werkdagen
Doetinchem:
voorradig
Groningen:
voorradig
http://www.dimensionplus.nl/data/autogen/780112-185.jpg
Net lost odyssey opgestart, had me twijfels...
Echt die intro en overgang naar battle, we hebben hier gewoon te maken met een final fantasy 7 ala xbox 360, wat een geweldig spel!!!!! Dit gaan lange nachten worden ben benieuwd hoe moeilijk die is, want er is geen moeilijkheidsgraad.
(burnout paradise is overigens ook vermakelijk).
Echt die intro en overgang naar battle, we hebben hier gewoon te maken met een final fantasy 7 ala xbox 360, wat een geweldig spel!!!!! Dit gaan lange nachten worden ben benieuwd hoe moeilijk die is, want er is geen moeilijkheidsgraad.
Kan iemand mij hier misschien antwoord op geven (heb al gezocht op internet / GoT maar niet echt wat kunnen vinden.
Zojuist heb ik een Samsung Syncmaster 2032BW monitor gekocht met daarbij een Xbox 360 vga kabel.
Ik kan nu op de Xbox aangeven dat er 1920 x 1080 output moet worden gegeven terwijl m'n monitor maar maxiamaal 1650 x 1050 ondersteund.
Wat gebeurd er met het beeld? Wordt dit daadwerkelijk op 1920 x 1080 weergegeven (wat onmogelijk is lijkt me) of wordt het gedownscaled naar de juiste resolutie die de monitor maximaal aankan.
Zojuist heb ik een Samsung Syncmaster 2032BW monitor gekocht met daarbij een Xbox 360 vga kabel.
Ik kan nu op de Xbox aangeven dat er 1920 x 1080 output moet worden gegeven terwijl m'n monitor maar maxiamaal 1650 x 1050 ondersteund.
Wat gebeurd er met het beeld? Wordt dit daadwerkelijk op 1920 x 1080 weergegeven (wat onmogelijk is lijkt me) of wordt het gedownscaled naar de juiste resolutie die de monitor maximaal aankan.
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Verwijderd
Dan word het beeld zwart en zie je niets, je moet de xbox op het maximale van je monitor zetten.Maikel64 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 21:14:
Kan iemand mij hier misschien antwoord op geven (heb al gezocht op internet / GoT maar niet echt wat kunnen vinden.
Wat heb je LO nu al, gekocht bij Play-asia of ergens anders? Ik wacht nog op mijn Play-asia copy.PacinoAllstars schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 20:22:
Oeh oeh, maak de vergelijking met FFVII niet te snel, da's gelijk aan godslasteringPacinoAllstars schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 20:22:
Maar ik kan niet wachten tot ik hem in m'n 360 mag leggen
Dit topic is gesloten.
Let op:
Net als op de rest van het forum, is het wel de bedoeling dat we vriendelijk tegen elkaar blijven ;)
Net als op de rest van het forum, is het wel de bedoeling dat we vriendelijk tegen elkaar blijven ;)