Het Xbox 360 ervaringen Topic #44 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 25.680 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16
Mijn xbox360 is weer terug, maar het lukt me niet om media te delen. Voorheen was dit geen probleem. Ik heb de xbox360 toegestaan, maar later was ik daar onzeker over of het toch niet een ander was en heb ik hem weer verwijdert. Het probleem is dat hij niet opnieuw tevoorschijn komt in wmp11 terwijl hij onder het netwerk gewoon te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik zie nu pas dat Undertow een Multiplayer heeft voor 16 spelers *O*

Als ik dat wist had ik hem wel eerder gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Media delen lukt nog steeds niet, ik heb elke poort opengezet (maar voorheen werkte het zonder ook gewoon goed), ik heb inmiddels de xbox360 via windows mediaplayer 11 toegevoegd, maar op de xbox blijft hij herhalen dat hij geen computers in het netwerk kan vinden. En dat terwijl windows mediacenter wel gewoon werkt |:(

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

In de serie "Overbodige Spellen, met slecht verhaal en dito gameplay" kunnen we imho Turning Point: Fall of Liberty toevoegen.

Kolere. Ik heb nog nooit een demo gehad die mij minder aansprak dan deze. Het ziet er niet heel erg goed uit, dat is nog te overzien.

Echter, het slome bewegen, zonder enig gevoel. De trage gameplay, de manier hoe Duitsers in elkaar zakken als je ze neerschiet, allemaal, helemaal niks aan.

Dit alles is slechts mijn mening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

PWM schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 14:39:
Ik zie nu pas dat Undertow een Multiplayer heeft voor 16 spelers *O*

Als ik dat wist had ik hem wel eerder gedownload.
Wat een leuk spel, in een uur uitgepeeld :/

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
DarkShadow schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 14:57:
Media delen lukt nog steeds niet, ik heb elke poort opengezet (maar voorheen werkte het zonder ook gewoon goed), ik heb inmiddels de xbox360 via windows mediaplayer 11 toegevoegd, maar op de xbox blijft hij herhalen dat hij geen computers in het netwerk kan vinden. En dat terwijl windows mediacenter wel gewoon werkt |:(

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen ;(
Heb je je poorten opengezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Laatst online: 12-09 15:19
Heeft iemand ervaring met een externe koeler voor de Xbox?
Werkt het en word de xbox er echt koeler van? En maken ze veel lawaai of valt het mee?

Zoiets dus:
Afbeeldingslocatie: http://photos.imageevent.com/eunion4u/ebay/K31-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://photos.imageevent.com/eunion4u/ebay/K31-4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:37

FeaR

In GoT we trust

Robbie T schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:50:
Werkt het en word de xbox er echt koeler van? En maken ze veel lawaai of valt het mee?

Zoiets dus:
[afbeelding]

[afbeelding]
Meningen over zulke producten zijn verdeeld.
Sommigen zeggen dat ze er echt baat bij hebben, anderen zeggen dat een dergelijke koeler voor meer problemen heeft gezorgd.

Als je Xbox het op dit moment gewoon goed doet zou ik er geen kopen. Spaart je sowieso geld uit en waarom zou je het risico nemen dat het je Xbox wel kan beschadigen...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Laatst online: 12-09 15:19
FeaR1986 schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:56:
[...]

Meningen over zulke producten zijn verdeeld.
Sommigen zeggen dat ze er echt baat bij hebben, anderen zeggen dat een dergelijke koeler voor meer problemen heeft gezorgd.

Als je Xbox het op dit moment gewoon goed doet zou ik er geen kopen. Spaart je sowieso geld uit en waarom zou je het risico nemen dat het je Xbox wel kan beschadigen...
Heb zojuist mijn eerste vastloper gehad. (Heb de xbox maandje of 4).
Vind ook wel dat die redelijk warm word. Vandaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Haijo schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:43:
[...]

Heb je je poorten opengezet?
alle poorten staan open...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Robbie T schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 16:08:
[...]

Ik heb van mensen gehoord dat ze geband zijn op XBOX LIVE omdat hun xbox meer stroom verbruikte dan de normale xbox, oftewel een hack. Ik zou ermee uitkijken iig :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robbie T schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 16:08:
[...]

Je eerste vastloper in 4 maanden :o
Doe je goed, ik heb hem ongeveer een half jaar en hij is toch al vaak genoeg vastgelopen! Vriend van me met ongeveer dezelfde regelmaat en die heeft nog een oude van een paar maanden na de launch.

Het gebeurt me niet heel vaak, maar toch vrij regelmatig... Maandag nog eentje met skate, nu zit die game ook een beetje brak in elkaar, volgens mij echt de enige game waar de achievements er buggy in zitten. Ik mis 125G omdat hij hij niet door heeft gehad dat ik alle tricks al minstens 10x heb gedaan... nu mis ik de 'Tricked out' achievement van 25G, en hierdoor ook de 'Completed all milestones' achievement á 100G :'( (wel een erg vermakelijke en leuke 'laid back' game verder hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:30
Denken jullie dat devil may cry4 demo morgen ook op de EU marketplace te downloaden is?

[ Voor 13% gewijzigd door SCIxX op 23-01-2008 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 10:10
Royz schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 16:20:
[...]

Ik heb van mensen gehoord dat ze geband zijn op XBOX LIVE omdat hun xbox meer stroom verbruikte dan de normale xbox, oftewel een hack. Ik zou ermee uitkijken iig :)
volgens mij hadden ze in een ander topic op GoT geconstateerd dat het een hoax was (de mensen waren gebanned omdat ze hun 360 gemod hadden zodat het "backups" kon afspelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

MochiGohan schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 17:13:
[...]

volgens mij hadden ze in een ander topic op GoT geconstateerd dat het een hoax was (de mensen waren gebanned omdat ze hun 360 gemod hadden zodat het "backups" kon afspelen)
als dit het geval is dan vind ik het heel goed van microsoft d:)b

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Was het niet zo dat we deze week Undertow gratis konden downloaden? Of moet je daarvoor inschrijven ofzo?

En nog 1x mijn (hopeloze) vraag: kun je MP3's op je Xbox360 harddisk zetten zonder het te rippen vanaf cd? Desnoods met schroevendraaier... ;)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

spaceboy schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 19:30:
Was het niet zo dat we deze week Undertow gratis konden downloaden? Of moet je daarvoor inschrijven ofzo?
Je kan ook nu even op Marketplace kijken ;)

EDIT:

Krijg nou wat.

A-Train HX komt naar de Xbox 360, en ook nog in PAL. En dat volgende maand al *O*

Dat zijn de betere verrasingen :)

[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 23-01-2008 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Robbie T schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:50:

Zoiets dus:
[afbeelding]

[afbeelding]
Ik heb alleen ervaring met deze cooler van konig maar kan hem wel aanraden. ik heb nooit meer problemen gehad sinds gebruik en je krijgt er extra poorten bij!

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

IGN heeft een aantal 360 toppers voor dit jaar online gezet. Ik pik even de Shooters er uit

Wat kunnen we o.a. verwachten dit jaar:

Afbeeldingslocatie: http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/846/846309/ign-xbox-360-previews-2008-20080118010812749.jpg

Battlefield: Bad Company
Komt: Lente 2008

Afbeeldingslocatie: http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/846/846309/ign-xbox-360-previews-2008-20080118011257590.jpg

Brothers in Arms: Hell's Highway
Komt: April 2008

Afbeeldingslocatie: http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/846/846309/ign-xbox-360-previews-2008-20080118014351134.jpg

Far Cry 2
Komt: 2008

Afbeeldingslocatie: http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/846/846309/ign-xbox-360-previews-2008-20080118033007629-000.jpg

Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2
Komt: Maart 2008

Afbeeldingslocatie: http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/846/846309/ign-xbox-360-previews-2008-20080118011258324.jpg

Unreal Tournament III
Komt: 2008

Afbeeldingslocatie: http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/846/846309/ign-xbox-360-previews-2008-20080118002503369-000.jpg

En verder?

Army of Two
Command & Conquer: Tiberium
Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena
Dead Space
Enemy Territory: Quake Wars
House of the Dead 4
Project Offset
Turning Point: Fall of Liberty
Turok

En vele anderen

IGN heeft verder de games op een rijtje gezet in de catogorien:
  • RPGs
  • Action
  • Strategy
  • Sports
  • Racing
  • Fighting
  • Horror
  • Family
  • XBLA
  • DLC
Leuk om even naar te kijken, weet je meteen wat te bestellen: http://xbox360.ign.com/articles/846/846309p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Ik heb laatst een 500 gb hdd aangesloten en oa. mp3's (id3 taged) er opgegooid. Wat me opviel is dat wanneer ik de mp3's vanaf de externe hdd open ik mp3's alleen kan benaderen via de mappen structuur die ik op externe hdd heb aangebracht. Ik kan de mp3's dus niet sorten op id3 tag zoals arties, album of genre. Dit gaat wel als ik de mp3's stream vanaf mn computer. Hebben meer mensen dit en is dit op te lossen? Ik dacht dat de 360 gewoon id3 tags ondersteunde....

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
een orginele xbox via marktplaats wat al geregistreerd is bij microsoft. al is hij nog geen week oud. zou ik dan nog garantie hebben op dat ding, of zou ik echt naar 1 moeten zoeken wat nieuw in doos is ?
wil eigenlijk een orginele xbox erbij hebben voor de orginele games, want ik ben het een beetje zat om hem omgebouwd te hebben ( mijn geweten speelt op ) en dat hij dan precies na een jaar na aankoop kapot gaat ( vermoeden) . en toch graag garantie wil hebben. het zou dan mijn 3de xbox worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

@PWM: Mooi lijstje man.. er komen echt zeer veel goede titels uit, kan niet wachten :p

Ook weer een nieuw Mortal Kombat deel.. ben benieuwd :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Laatst online: 21-09-2024
Xander84 schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 20:33:
Ik heb laatst een 500 gb hdd aangesloten en oa. mp3's (id3 taged) er opgegooid. Wat me opviel is dat wanneer ik de mp3's vanaf de externe hdd open ik mp3's alleen kan benaderen via de mappen structuur die ik op externe hdd heb aangebracht. Ik kan de mp3's dus niet sorten op id3 tag zoals arties, album of genre. Dit gaat wel als ik de mp3's stream vanaf mn computer. Hebben meer mensen dit en is dit op te lossen? Ik dacht dat de 360 gewoon id3 tags ondersteunde....
Is daar een instelling voor of iets dergelijks? Mijn 360 sorteert namnelijk WEL op tags en ik wel juist op folders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MochiGohan schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 17:13:
[...]

Het gaat er om dat MS bij een aantal mensen aan de telefoon heeft gezegd dat ze gebanned zijn omdat ze een FANmod hebben (en dit was dus ook zo).

Modden om backups te spelen is niet te detecteren door MS (als je het goed doet ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Laatst online: 11-09 19:56
Vaag ik wou vandaag Prison Break krijken .avi met .srt ondertiteling. Maar kreeg geen ondertiteling :s

Dinsdag ook BioShock gekocht, erg vet spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21

Sagat

Is pappa x2!

Boeboe schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 10:17:
[...]

Dat is wel een erg vreemde vergelijking :?. In beide gevallen gebruik je de 360 toch om te gamen?

Sommige mensen hebbe nu eenmaal de mogelijkheid niet om een hele avond in de huiskamer te gamen aangezien er altijd wel gezinsleden zijn die televisie willen kijken. Zo vreemd is dat toch niet?
Ik wil me hierbij aansluiten. Ik heb nu het plezier om op 1080i/component op een philips lcd van +-90cm te spelen. Dit wordt na mijn verhuizing een 10 jaar oude 80 cm crt philips, met special blur o vision en als het meezit een 20 of 22" widescreen tft schermpie via vga voor hd gaming.
Maar zelfs als ik naar mijn good old 50cm crt moet heb ik ook nog steeds heel veel plezier hoor. Weet niet hoe jullie dit doen, maar bij een kleine tv of beeldscherm zit ik iig altijd veel dichterbij ook.
Daarnaast vind ik 20" echt niet klein.
Vroegah met 14" monitoren (pc/amiga) ((heck volgens mij is het amiga schermpie nog kleiner)) en 40cm no name tv's (nes/snes) gegamed met composiet (oh the colorbleeding, the horror! :+ ) dat was pas erg!
zo erg dat ik spontaan weer zin krijg in mario world, streetfighter,markiokart, lotus, super cars 2, doom, duke 3d enz enz

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Stollie schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 23:46:
Vaag ik wou vandaag Prison Break krijken .avi met .srt ondertiteling. Maar kreeg geen ondertiteling :s

Dinsdag ook BioShock gekocht, erg vet spel :)
Nee dat klopt. Als jij een avi met srt wilt kijken zul je 't moeten streamen (met Tversity of Transcode360 of Winamp Remote of.... ) (ik sta open voor alternatieven, ik gebruik al tijden T360)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

PWM schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 20:31:
IGN heeft een aantal 360 toppers voor dit jaar online gezet. Ik pik even de Shooters er uit

Wat kunnen we o.a. verwachten dit jaar:
[knip]

En verder?

Army of Two
Command & Conquer: Tiberium
Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena
Dead Space
Enemy Territory: Quake Wars
House of the Dead 4
Project Offset
Turning Point: Fall of Liberty
Turok

En vele anderen

Leuk om even naar te kijken, weet je meteen wat te bestellen: http://xbox360.ign.com/articles/846/846309p1.html
Hier zit eerlijk gezegd geen enkel spel bij waar ik het warm van krijg. Ik ben echt heel erg bang dat dit een slecht gamejaar voor mij gaat worden qua 360... :/
Voor mij zijn de enige lichtpuntjes DMC 4 (ik hoop dat dit een goede versie gaat worden), GTA 4 en Fallout 3 (als deze nog uitkomt dit jaar).

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet warm loop voor dit lijstje. Ben wel benieuwd als bezitter van de pc versie hoe Chronicles of Riddick gaat worden want dat was wel een onverwachte topper destijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik ben net begonnen met Kane&Lynch: Dead Man. En hij bevalt me eigenlijk meer dan prima hoor :) . Net dat level in die disco gedaan, ziet er grafisch zeer leuk uit eigenlijk. Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waar al die negatieve publiciteit vandaan kwam... het kan allemaal veel en veel slechter, zoals SoF:Payback of Turok demo, die mijhelemaal niet bevielen. Ok, het is geen Assasins Creed of Mass Effect, maar slecht vindt ik de game zéker niet. Tot nu toe dan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
dadj schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 20:23:
[...]

Ik heb alleen ervaring met deze cooler van konig maar kan hem wel aanraden. ik heb nooit meer problemen gehad sinds gebruik en je krijgt er extra poorten bij!
Deze heb ik ook. Geen problemen mee, maar wellicht had ik die zonder deze cooler ook niet gehad. De extra aansluitingen zijn wel lekker, alleen kan je je originele XBox 360 kabels niet meer gebruiken (Ik heb hem met een goede VGA kabel aangesloten).

Overigens wil ik wel even kwijt dat ik Assassins Creed geweldig vind. Ik ben al wat uurtjes bezig, maar ik blijf me verbazen over de grafische hoogstandjes. Soms zit ik gewoon een beetje de omgeving en de mensen te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
spaceboy schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 00:03:
[...]

Nee dat klopt. Als jij een avi met srt wilt kijken zul je 't moeten streamen (met Tversity of Transcode360 of Winamp Remote of.... ) (ik sta open voor alternatieven, ik gebruik al tijden T360)
Ok, dacht eigenlijk dat ondertiteling ook werkte maargoed.
Ga ik vanmiddag Tversity maar aanslingeren.
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 00:33:
Hmm, ik ben net begonnen met Kane&Lynch: Dead Man. En hij bevalt me eigenlijk meer dan prima hoor :) . Net dat level in die disco gedaan, ziet er grafisch zeer leuk uit eigenlijk. Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waar al die negatieve publiciteit vandaan kwam...
Het ziet er ook niet lelijk uit, maar vondt het schieten zelf minder, werkte niet lekker.

[ Voor 35% gewijzigd door Stollie op 24-01-2008 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Dennahz schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 22:02:
Ook weer een nieuw Mortal Kombat deel.. ben benieuwd :)
Jaah :D
Effe rondgekeken, deze wordt zo vet, de nieuwe MK gaat de Unreal 3 engine gebruiken

[ Voor 19% gewijzigd door ijskonijn op 24-01-2008 09:25 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Nu online

Nitai

Live the life you love.

PWM schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 20:31:

Handig PWM! Bedankt. Ik zie gelijk dat mijn toppers toch wel in de action genre zitten, Devil May Cry, Ninja Gaiden 2 en Grand Theft Auto.

Ik kan haast niet wachten tot februari, ik had begrepen dat Devil May Cry dan uitkomt.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pronk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 21:26

Pronk

Koffie?

Misschien komt het omdat ik er nog niet zo veel van begrijp, maar ik vind dat Undertow tot nu toe maar een matige game.

[ Voor 4% gewijzigd door Pronk op 24-01-2008 09:42 ]

Ja lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Burnout Paradise is verzonden door Bol.com :+, dacht dattie pas de 28ste zou komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yes ik ben nu de devil may cry 4 demo aan het downloaden

hij is 612mb groot

ik ben zeer benieuwd hoe die speelt en eruit ziet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:41
hoe zit het nou met die gratis arcade game, die beloofd werd door microsoft vanwege matige Xbox Live een paar weken terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

buddow schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 10:45:
hoe zit het nou met die gratis arcade game, die beloofd werd door microsoft vanwege matige Xbox Live een paar weken terug?
Download 'm ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Tot wanneer is die beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:22
Royz schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 10:50:
[...]

maandag 28 januari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
Royz schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 10:50:
[...]

Eh..en welke game is het dan? (die gratis arcade game)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Zoek een keer in dit topic zeg... het staat verdomme op de vorige pagina. :(

[ Voor 5% gewijzigd door Dennahz op 24-01-2008 11:09 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 23:13
Stollie schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 23:46:
...
Klopt. De Xbox 360 ondersteund geen externe subtitles. Deze zal je dus vast moeten zetten in een .avi bestand.

Is ongeveer hetzelfde als een auto met velgen aanbieden maar dan geen rubber om deze velgen plaatsen :P

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 10:02:
yes ik ben nu de devil may cry 4 demo aan het downloaden

hij is 612mb groot

ik ben zeer benieuwd hoe die speelt en eruit ziet ;)
EU marketplace? Of US.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Maikel64 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 11:09:
[...]

Klopt. De Xbox 360 ondersteund geen externe subtitles. Deze zal je dus vast moeten zetten in een .avi bestand.

Is ongeveer hetzelfde als een auto met velgen aanbieden maar dan geen rubber om deze velgen plaatsen :P
Er zijn genoeg oplossingen om wél losse subs streaming toe te voegen aan je avi's hoor :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eu denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

johnnyv.nl schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 11:15:
[...]

Er zijn genoeg oplossingen om wél losse subs streaming toe te voegen aan je avi's hoor :z
Dmv streaming video naar de xbox? want volgens mij gaat dat niet lukken direct op je xbox toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Armada schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 00:11:
[...]

Hier zit eerlijk gezegd geen enkel spel bij waar ik het warm van krijg. Ik ben echt heel erg bang dat dit een slecht gamejaar voor mij gaat worden qua 360... :/
Voor mij zijn de enige lichtpuntjes DMC 4 (ik hoop dat dit een goede versie gaat worden), GTA 4 en Fallout 3 (als deze nog uitkomt dit jaar).
Dit ging alleen om de Shooters. Er staat nog genoeg in de andere genres.

In de RPG komt Fable 2, Too Human, Lost Odyssey en nog een paar anderen. In het actie gebeuren naast DMC4 bijvoorbeeld nog een game als Ninja Gaiden 2, Alan Wake, Resident Evil 5 etc.

Ik denk dat ik mijn jaar wel vol maak :)

[ Voor 18% gewijzigd door PWM op 24-01-2008 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Cool, ga ik hem thuis meteen downloaden!

Eerste impressies schijnen wel wat tegen te vallen op neogaf, maar daar zijn ze ook wel erg kritisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Hmm ik ben benieuwd hoe het nu met de 360 gaat.
Het klinkt waarschijnlijk flauw maar ik huur games sinds de NES en voor de 360 hebben ze de verhuur hier stopgezet en de games in de verkoop gedaan, de PS3 games verhuren wel.
Zo ging het ook met de dreamcast en de N64.
Dat geeft me een indruk alsof het niet echt wil lopen met de 360...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Alsof 1 winkel wat zegt. :')

Huren van games is in NL volgens mij sowieso niet populair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:45

S2S

Mutatie schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 11:51:
Hmm ik ben benieuwd hoe het nu met de 360 gaat.
Het klinkt waarschijnlijk flauw maar ik huur games sinds de NES en voor de 360 hebben ze de verhuur hier stopgezet en de games in de verkoop gedaan, de PS3 games verhuren wel.
Zo ging het ook met de dreamcast en de N64.
Dat geeft me een indruk alsof het niet echt wil lopen met de 360...
PS3 mogen ze eigenlijk ook niet verhuren, is een nieuwe wet sinds 1 jaar.
Spraak daar toevallig met mijn videoboer over vorige week.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

S2S schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 11:59:
[...]

PS3 mogen ze eigenlijk ook niet verhuren, is een nieuwe wet sinds 1 jaar.
Spraak daar toevallig met mijn videoboer over vorige week.
Heeft niets met wetten te maken, maar met de regels van Sony en MS zelf.

En inderdaad, in Nederland is het zo dat MS en Sony liever niet hebben dat de games worden verhuurd. Het is niet verboden, maar het word zeker niet aangemoedigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Nu online
SCIxX schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 11:55:
Alsof 1 winkel wat zegt. :')

Huren van games is in NL volgens mij sowieso niet populair.
Dat beweer ik niet hoor.
Dat is een persoonlijke ervaring met een videotheek waar ik 18 jaar vaste klant ben.

@ S2S

Is dat echt zo?
Verbod op verhuur????

EDIT:
Wat PWM hier zegt lijkt me waarschijnlijker, maar hoe zouden Sony en MS hier wat tegen doen vraag ik me dan af.

[ Voor 14% gewijzigd door Mutatie op 24-01-2008 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Mutatie schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 12:03:
[...]Wat PWM hier zegt lijkt me waarschijnlijker, maar hoe zouden Sony en MS hier wat tegen doen vraag ik me dan af.
Niet leveren :)

Ik heb gesproken met de eigenaar van de Videoland in mijn buurt. Ik huurde daar af en toe games. Hij heeft alle PS3 games uit de schappen gehaald omdat Sony er niet blij mee was.

360 games verhuurd hij nog wel, maar hij wist niet hoe lang hij dat nog zou doen.

Overigens, als MS en Sony echt willen, kunnen ze het wel daadwerkelijk verbieden, er is niets wat ze tegenhoud de verhuur van hun software gerechtelijk aan te pakken. Dat zullen echter niet snel doen i.v.m. het verliezen van je goodwill.

Overigens, hetzelfde verhaal geldt voor Nintendo volgens mij.

[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 24-01-2008 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Nu online
PWM schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 12:07:
[...]

Niet leveren :)

Ik heb gesproken met de eigenaar van de Videoland in mijn buurt. Ik huurde daar af en toe games. Hij heeft alle PS3 games uit de schappen gehaald omdat Sony er niet blij mee was.

360 games verhuurd hij nog wel, maar hij wist niet hoe lang hij dat nog zou doen.

Overigens, als MS en Sony echt willen, kunnen ze het wel daadwerkelijk verbieden, er is niets wat ze tegenhoud de verhuur van hun software gerechtelijk aan te pakken. Dat zullen echter niet snel doen i.v.m. het verliezen van je goodwill.

Overigens, hetzelfde verhaal geldt voor Nintendo volgens mij.
Ah :P
Tsjah gewoon bij een winkel kopen dan zit je natuurlijk met rechten ofzo?
Vind het wel een beetje flauw, ik heb vaak games gehuurd die ik steeds opnieuw huurde om ze vervolgens maar aan te schaffen.

Maar het lijkt deze generatie dus meer door de bedrijven te komen dan door populariteit?.. jammer!

PS kan niet wachten op Lost Oddyssey :)

[ Voor 5% gewijzigd door Mutatie op 24-01-2008 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

PWM schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 12:07:
[...]
360 games verhuurt hij nog wel.
omg is het einde van de ps3 in zicht?, zo is het de dreamcast ook begaan!!!11one

[ Voor 11% gewijzigd door boe2 op 24-01-2008 12:18 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Mutatie schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 12:14:
[...]

Hmmm, ik moet zeggen dat ik nog niet door Blue Dragon heen ben (Halo 3, Bioshock, Orange Box en Mass Effect zaten even in de weg). Maar waar ik eerst Lost Oddyssey het betere neefje van de twee vond, zie ik toch wel dat er aardig wat negatieve verhalen over LO de ronde doen, voornamelijk in laadtijden etc. Ik moet ook zeggen dat ik nog niet echt geïnspireerde videos heb gezien van het spel, alleen die allereerste trailer en gameplay van drie chars op de berg. Dat deed me niet naar mijn geld grijpen. Of ben ik daar alleen in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Nu online
Boeboe schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 12:18:
[...]

omg is het einde van de ps3 in zicht?, zo is het de dreamcast ook begaan!!!11one
Beetje erg sneue reactie, ik vraag me gewoon af waarom games uit verhuur worden gehaald als de 360 populair zou zijn?
Weet jij het?
Armada schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 12:22:
[...]

Hmmm, ik moet zeggen dat ik nog niet door Blue Dragon heen ben (Halo 3, Bioshock, Orange Box en Mass Effect zaten even in de weg). Maar waar ik eerst Lost Oddyssey het betere neefje van de twee vond, zie ik toch wel dat er aardig wat negatieve verhalen over LO de ronde doen, voornamelijk in laadtijden etc. Ik moet ook zeggen dat ik nog niet echt geïnspireerde videos heb gezien van het spel, alleen die allereerste trailer en gameplay van drie chars op de berg. Dat deed me niet naar mijn geld grijpen. Of ben ik daar alleen in?
Hmm, ik heb er met opzet niet veel naar gekeken om de game zo vers mogelijk te spelen :)
Maar laadtijden doen me wel schrikken..

[ Voor 53% gewijzigd door Mutatie op 24-01-2008 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Mutatie schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 12:14:
[...]

LO _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Eerst me nog maar even vermaken met dmc4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Mutatie schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 12:22:
[...]

Beetje erg sneue reactie, ik vraag me gewoon af waarom games uit verhuur worden gehaald als de 360 populair zou zijn?
Weet jij het?

[...]
Ik denk ook dat er veel schade is aan games als ze teruggebracht worden. Bij een gewone DVD is dit ook wel zo, maar die zijn ook wat goedkoper dan Xbox games en daardoor makkelijker te vervangen.

En zoals je dus kunt lezen zijn MS en Sony het er niet 100% mee eens en gaan ze dus ook niet speciale "rental only" discs produceren etc... zit je dan ook niet met licenties enzo?

Daarbij denk ik niet dat veel mensen meer een game lenen bij de videotheek... vooral niet met het demo systeem zodat je nu makkelijker een spel kunt testen voor je hem aanschaft.

[ Voor 12% gewijzigd door Dennahz op 24-01-2008 12:54 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand ervaring met deze kabel:

http://www.gadgetfabriek....vga-kabel-xbox-360_pc.jpg

dan kan je em op een tft gooien en dan past de xbox em aan naar 740p als dat haalbaar is op et scherm en ofc het spel het ondersteunt.. juh? neuj?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:15
Dennahz schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 12:53:
[...]

Ik denk ook dat er veel schade is aan games als ze teruggebracht worden. Bij een gewone DVD is dit ook wel zo, maar die zijn ook wat goedkoper dan Xbox games en daardoor makkelijker te vervangen.

En zoals je dus kunt lezen zijn MS en Sony het er niet 100% mee eens en gaan ze dus ook niet speciale "rental only" discs produceren etc... zit je dan ook niet met licenties enzo?

Daarbij denk ik niet dat veel mensen meer een game lenen bij de videotheek... vooral niet met het demo systeem zodat je nu makkelijker een spel kunt testen voor je hem aanschaft.
Een systeem ala Gamefly zou mij echt ideaal lijken. Er zijn best veel games voor de 360 die de moeite van het kopen absoluut niet waard zijn, maar die toch wel aardig zijn om te spelen. Bij gamefly huur je x spellen tegelijk, en als je er 1 uit heb stuur je die terug en krijg je de volgende. Je hebt daar wel een abonnement, dus je betaalt per maand of je het gebruikt of niet. En als een spel je heel goed bevalt kun je die ook direct kopen en hou je dus je gehuurde exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Laatst online: 08-09 11:55
TheVMaster schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 11:07:
[...]

Eh..en welke game is het dan? (die gratis arcade game)
Undertow free of charge next week

To follow up on the letter from Notwen earlier this month, we now have details on the Arcade title that will be available to download free of charge.

You can read full details here

Edit: The game will be free for Gold and Silver members.

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lost Odyssey (English language Version) is regiovrij, 34 euro

Ik heb trouwens undertow binnengehaald, maar ik vind het niet zo heel boeiend. Maar ach, het is gratis en dat is weer mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Armada schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 12:22:
[...]
Ach, uiteindelijk denk ik dat het nogal meevalt. Sommige mensen klagen ook over laadtijden in Blue Dragon, terwijl dat in de realiteit toch ook reuze meeviel. Het lijkt de laatste jaren wat een trend om minpunten te overdrijven in iedere RPG die niet Final Fantasy is. Blue Dragon bleek een ijzersterke RPG te zijn (nog altijd maar 82% achievements echter :() en ik heb er vertrouwen in dat Lost Odyssey ook wel in orde zal zijn :).

*edit* Darkred, tnx, besefte niet dat onze regio compatibel was :). Heb het besteld. Met shipping bij is het iets minder dan 39 euro.

Op IGN hebben ze een artikel over de eerste 10 uur die ze gespeeld hebben de eindconclusie is positief:
Lost Odyssey reminded me that there's nothing wrong with traditional JRPGs. They can, in fact, still be good with just some minor tweaks to the turn-based combat and with solid storytelling. If the final press of Lost Odyssey can iron out some of the technical issues and the last three discs build upon the excellent final two hours of Disc 1, then things may be looking up for fans of JRPGs.

[ Voor 24% gewijzigd door boe2 op 24-01-2008 14:57 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Boeboe schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 14:23:
[...]

Op IGN hebben ze een artikel over de eerste 10 uur die ze gespeeld hebben de eindconclusie is positief:

[...]
Ja, daar baseer ik mijn verwachtingen ook op, met name:
Let's get the bad out of the way. The preview build of Lost Odyssey suffers from the same issues that hurt the '07 Japanese release. There are quite a lot of framerate issues and an unacceptable amount of loading. At times you will wait a good minute to load into a battle or one of Lost Odyssey's numerous cut-scenes. The loading times vary greatly from one moment to the next. Sometimes it takes just a few seconds to load into a battle, but often that is not the case. If anything is going to be the downfall of this game, it may well be the technical issues. Here's hoping the extra time for the North American release is being used to minimize the interruptions. Because with the technical issues aside, Lost Odyssey has promise.
Maakte op mij niet zo'n positieve indruk.
[add] Laat alsjeblieft iemand me vertellen waarom het zo moeilijk is om de mogelijkheid te bieden om te cachen over de HDD als die aanwezig is. Dat zou in dit geval laadtijden aanzienlijk kunnen bekorten. Ik zou dat liever als verplichte feature hebben in alle 360's.

[ Voor 10% gewijzigd door Armada op 24-01-2008 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

PWM schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 11:22:
[...]

Klopt, maar ik denk dat hij net als ik reageerde op het lijstje shooters waar geen enkele topper tussen zit in mijn ogen. Als je de hele lijst met genres erbij pakt ben ik alleen echt geinteresseerd in de nieuwe GTA en Fallout alhoewel ik die laatste waarschijnlijk voor de pc koop. Qua genres is het lijstje van de horror survival games nog het meest interessant op papier maar dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

PWM schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 11:22:
[...]

In de RPG komt Fable 2, Too Human, Lost Odyssey en nog een paar anderen. In het actie gebeuren naast DMC4 bijvoorbeeld nog een game als Ninja Gaiden 2, Alan Wake, Resident Evil 5 etc.

Ik denk dat ik mijn jaar wel vol maak :)
Klopt, dit zijn alleen shooters, maar in de andere genres komt er niet zo'n stortvloed uit zoals in 2007. Ninja Gaiden had ik over het hoofd gezien, maar de RPGs die je noemt, heb ik nog een 'meh' gevoel bij. Misschien dat dat nog verandert als er wat meer info naar buiten komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb em al gesteld bij defecten topic ,maar kreeg niet echt een antwoord op mn vraag :p
welke (interne) koelblokken gebruiken ze tegenwoordig voor de 360? Ik kom eigenlijk alleen maar externe tegen bij het zoeken (zoals Logic3 Cooling Fan Xbox en Cooler King) maar interne koelers kom ik niet tegen. welke raden jullie mij aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Microsoft zal een eigen model gebruiken neem ik aan.

Vervangen moet je zowizo niet zelf proberen, want dan vervalt de garantie op je console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Mutatie schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 12:22:
[...]

Weet jij het?

[...]
Geld lijkt me toch. Nederland = Rijk. Mensen kunnen games betalen dus ga je ze ook voor de volle 120% verkopen(gewoon van die dollar prijs lekker euro prijs maken). Het nadeel van een rijkland zijn?

(overigens denk niet dat dit de ENIGE is reden noch de hoofdreden, maar ik denk wel dat het uiteindelijk zwaar doorweegt, dat we relatief gezien gewoon een enorm rijk land zijn.)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
johnnyv.nl schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 11:15:
[...]

hoe dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 15:52:
Microsoft zal een eigen model gebruiken neem ik aan.

Vervangen moet je zowizo niet zelf proberen, want dan vervalt de garantie op je console.
die is al vervallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Boeboe schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 14:23:
[...]

Ach, uiteindelijk denk ik dat het nogal meevalt. Sommige mensen klagen ook over laadtijden in Blue Dragon, terwijl dat in de realiteit toch ook reuze meeviel. Het lijkt de laatste jaren wat een trend om minpunten te overdrijven in iedere RPG die niet Final Fantasy is. Blue Dragon bleek een ijzersterke RPG te zijn (nog altijd maar 82% achievements echter :() en ik heb er vertrouwen in dat Lost Odyssey ook wel in orde zal zijn :).

*edit* Darkred, tnx, besefte niet dat onze regio compatibel was :). Heb het besteld. Met shipping bij is het iets minder dan 39 euro.

[...]
Schijnt weinig van waar te zijn, als je kijkt naar reviews van mensen die het gespeeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Kut, de 48uurs trial laat mij nieuws DMC4 demo downloaden. (gold account required)

Iemand toevallig nog een gratis maand liggen? :D Dan heel graag naar mij pmen. :)

[ Voor 10% gewijzigd door SCIxX op 24-01-2008 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:47
Ah eindelijk mijn Samsung LE32R81B besteld, morgen ophalen. Kheb er nu al zin in.
Ik zat nog te denken, kan je de dead rising demo op een of andere manier op je pc downloaden branden en dan op je 360 afspelen, aangezien je hem niet meer op XBL kan downloaden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
6pack15 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 18:26:
Ah eindelijk mijn Samsung LE32R81B besteld, morgen ophalen. Kheb er nu al zin in.
Ik zat nog te denken, kan je de dead rising demo op een of andere manier op je pc downloaden branden en dan op je 360 afspelen, aangezien je hem niet meer op XBL kan downloaden ?
Nee dat helaas niet mogelijk. Hij kost volgens mij nog maar rond de 20 €. en voor dat bedrag heb je heel wat spel.

offtopic: heb zelf de 37r81b ... echt een fantastische tv, vooral in comb. met de 360 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:40

SaN

Vanaf morgen is Guitar Hero 2 los te koop voor de 360 (zonder gitaar dus) Misschien leuk voor de mensen die al GH3 hebben, maar toch nog 2 willen proberen en geen extra gitaar nodig hebben zoals ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCIxX schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 17:38:
Kut, de 48uurs trial laat mij nieuws DMC4 demo downloaden. (gold account required)

Iemand toevallig nog een gratis maand liggen? :D Dan heel graag naar mij pmen. :)
Bij mij werkt dat niet
hij zegt ik heb nog steeds een silver acount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trial accounts zijn alleen om mee te gamen, geen marketplace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

sander-sp schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 21:44:
Vanaf morgen is Guitar Hero 2 los te koop voor de 360 (zonder gitaar dus) Misschien leuk voor de mensen die al GH3 hebben, maar toch nog 2 willen proberen en geen extra gitaar nodig hebben zoals ik :)
Quoteje van mijzelf uit de GH3-topic:
.KeN. schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 02:14:
[...]

Voi_la ! :)

http://www.play-asia.com/...-guitar+hero-70-28uh.html

Onder de 50 euro inc. verzendkosten en regiovrij.
Enjoy.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
.KeN. schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 02:23:
[...]

Quoteje van mijzelf uit de GH3-topic:

[...]
wat 40+ euro's voor een oud spel? damn overpriced
25-30 ok, maar meer is echt teveel

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
ja ok ... :) of transcode. Ik dacht dat je bedoelde dat het native via de xbox kon. Excuus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Laatst online: 13-09 12:56
Phusebox schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 08:05:
[...]

Maar wat zijn dan de nederlandse prijzen...??
En waar te koop...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Phusebox schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 08:05:
[...]

En dat te bedenken dat ik het complete spel inclusief gitaar nieuw in de winkel heb gekocht voor 39,95 ;) Was een van de best koopjes voor de Xbox 360 afgelopen jaar :D

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Nu online

Nitai

Live the life you love.

Hmmm ik moet een keuze maken tussen Call of Duty 4 of (toch maar ff wachten op) Devil May Cry 4.

Al die leuke spellen zijn niet goed voor de portemonnee, en COD4 is tweedehands nog wel erg duur, dan kan je net zo goed het spel in de winkel halen.

Gisteren een spel geleend van m'n broertje, Naruto, en oh wat is dat een mooi spel :) Ik heb er echt van genoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
Nitai schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 10:37:
Hmmm ik moet een keuze maken tussen Call of Duty 4 of (toch maar ff wachten op) Devil May Cry 4.

Al die leuke spellen zijn niet goed voor de portemonnee, en COD4 is tweedehands nog wel erg duur, dan kan je net zo goed het spel in de winkel halen.

Gisteren een spel geleend van m'n broertje, Naruto, en oh wat is dat een mooi spel :) Ik heb er echt van genoten.
Zou voor mij een duidelijke keuze zijn; COD4
Grafisch subliem - ik ben nog maar net begonnen - maar wauw = wat een spel

Gisteren de demo van Devil May Cry gespeeld..... - na 20 minute maar weer gedelete....
Grafisch niet echt de kwaliteit die ik verwachtte - en qua spel helemaal niet mijn ding....

MAAR; ik kan me voorstellen dat mensen je advies geven om voor DMC te gaan; het zijn 2 verschillende soorten spellen - ieder z'n voorkeur.

[ Voor 0% gewijzigd door Hen3s op 25-01-2008 10:53 . Reden: "dubbel" ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

COD4 is tweedehands nog wel erg duur
Maandag gekocht voor 33 euro op ebay.be, hopelijk vandaag in de bus maar ik vrees dat het maandag gaat zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Nu online

Nitai

Live the life you love.

Bedankt voor de tip Arakin, maar eens kijken bij de Zuiderburen :D

Ik keek vooral naar de Ebay van Duitsland en Engeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Lost Oddyssey Asian version Is pal compatible en in het engels, 34 euro bij play asia voor alle gegadigden. NU leverbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Hen3s schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 10:53:
[...]

Gisteren de demo van Devil May Cry gespeeld..... - na 20 minute maar weer gedelete....
Grafisch niet echt de kwaliteit die ik verwachtte
Wut?
Ik kan niet geloven dat je dat zegt... Of je had bagger kwaliteit verwacht en het heeft je verwachtingen overtroffen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
Armada schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 13:02:
[...]

Wut?
Ik kan niet geloven dat je dat zegt... Of je had bagger kwaliteit verwacht en het heeft je verwachtingen overtroffen...
De bewegingen - het lopen/rennen etc. is niet mijn ding... Camerabeeld niet standaard achter het poppetje - maar opzij of van voren..... Het rare manier waarop het beeld vertekent als je bij een pilaar staat.....
Misschien is het meer dat dit mijn spellen niet zijn; alhoewel ik moet bekennen dat ik hoopte dat ik "nu eens een keer overgehaald werd" om dit te spelen. Jammer.....
Maar zoals ik zei; ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die het fantastisch vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:37

FeaR

In GoT we trust

w00t!!

Heb mijn Xbox Elite net opgehaald *O*

Console zat nog helemaal nieuw in doos en dergelijke en met kassabon van vandaag erbij.
Dus zeker geen tweede handse console of wat dan ook. Plus dat het een 175 Watt model is, dus met Falcon moederbord en dergelijke.

Maar het beste is nog wel de prijs: €350,- _O-

Komt mede omdat de verkoper ook nog een 203 Watt model had staan van de Elite en dacht dat dat het nieuwe model was. Omdat 175 Watt minder is dan 203 en meer altijd beter was of iets in die trand. Maar mij hoor je niet klagen met een volgens hun "oud model"...

Dus ik heb na verkoop van mijn Xbox 360 Premium maar €100,- bij hoeven te leggen voor een 120 GB harde schijf, HDMI aansluiting en een zwarte look. Denk dat ik met de winst maar eens Bioshock ga halen of een ander leuk Xbox spelletje :D

[ Voor 18% gewijzigd door FeaR op 25-01-2008 14:35 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Hen3s schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 13:48:
[...]

De bewegingen - het lopen/rennen etc. is niet mijn ding... Camerabeeld niet standaard achter het poppetje - maar opzij of van voren..... Het rare manier waarop het beeld vertekent als je bij een pilaar staat.....
Tja, is dat dan grafische kwaliteit? Nee, dat is de gameplay die je dus niet aanstaat. Vervorming bij een pilaar heb ik nog nergens gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend toen ik onder de douche stond hoorde ik wel de deurbel gaan, maar kon er niet heen.
Zojuist toen ik wou vertrekken en mijn voordeur open doe ligt er dus een pakketje op mijn stoep.
Mijn 5 gratis hd films zijn aangekomen _/-\o_ _/-\o_

Maar wat een knurft bedrijf dat GLS om zoiets niet even bij de buren af te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:45

S2S

Net ook mijn 5 gratis HD-DVD's gekregen van MS totale waarde 136,95 euro :D Dan is die addon van 158 toch lekker goedkoop.
The Hulk, Swordfish, Troy, Riddick, Black Rain.

[ Voor 16% gewijzigd door S2S op 25-01-2008 14:58 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
milenko79 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 12:34:
Lost Oddyssey Asian version Is pal compatible en in het engels, 34 euro bij play asia voor alle gegadigden. NU leverbaar :)
Engelste ondertiteling? Op neogaf krijg iemand hem binnenkort binnen om het te bevestigen, misschien ga ik hem dan ook wel bestellen. Maarrrr misschien wacht ik ook wel een maandje, ik moet DMC4 ook nog spelen. :D
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Net als op de rest van het forum, is het wel de bedoeling dat we vriendelijk tegen elkaar blijven ;)