@Hoholi Daar was ik al een tijdje achter

Evengoed bedankt.
Verder..
Ik was toch niet zo tevreden over Nokia Location Tagger in combinatie met bluetooth GPS. Opzich is het leuk, maar de software is te buggy waardoor je na een poosje, gemiddeld zo tussen de 5 en 25 minuten, fix kwijt raakt. Althans, dat is de mededeling die de location tracker je geeft. Soms helpt het herstarten van de location tagger, andere keren moet je de hele telefoon resetten om weer gebruik te kunnen maken. Beetje vervelend. Toegegeven, ik maak wel redelijk wat foto's, af en toe ook zeer kort na elkaar. Wat me brengt op een tweede probleem, soms duurt het nogal even voordat een foto getagged wordt ondanks goede fix, die tijd varieert namelijk tussen de 2 en 30 seconden. Af en toe is daardoor je fotografeerpositie al niet meer correct, dit merk je in t byzonder bij fotograferen vanuit een rijdend voertuig. En soms besluit hij een foto maar helemaal niet meer te taggen. Dit alles in combinatie met een N73.
Nou ja, lang verhaal kort, heb me een Holux M-241 besteld. Taiwaneesje op E-bay met een leuke deal, dus gedaan, en heb hem in huis.
Gelijk een eindje gereden, trackje gemaakt.
Via de Holux logger utility naar de PC getrokken. Geen probleem, logfiletjes staan nu dus netjes in een dir.
Maar nu het volgende.. Ik wilde de logfiles (KML format) in GeoSetter gebruiken. Echter is GeoSetter van mening dat er in al mijn tracks, 5 stuks waaronder een hele lange, niet een enkel waypoint zit. Bij het proberen te tonen op de kaart krijg ik dan ook geen track te zien.
Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen?
Wil komende zomer toch goed gelogd door komen