Ik zal me ook eens in dit topic melden, ik heb sinds een paar weken een QStarz BT-Q1000
P in mijn bezit. Doel: Route loggen en weergeven (vakantie) en foto's op deze kaart plaatsen. Dit op een eigen website.
Het liefst zou ik gewoon een *.csv hebben met daarin een rits coördinaten, en een *.csv met daarin coördinaten en filenames (van mijn foto's). Vervolgens krijg ik het zelf wel voor elkaar om een encoded polyline te maken en alles op een google maps kaartje weer te geven.
Op de software cd stan twee versies van de Qstarz Travel Recorder. Versie 3 en versie 4.
Versie 4 laat een mooi kaartje zien met behulp van google
maps (niet earth!) via een embedded IE. Erg leuk, zo zou ik het ook willen publiceren, maar dat simpelweg exporteren lijkt niet echt te gaan.

Ik kan enkel de track exporteren naar *.gpx, *.nmea, *.kml, of *.plt. Dat zijn gek genoeg minder formaten dan versie 3 kan produceren, die kan exporteren naar *.csv, *.gpx, *.kml, *.nmea, *.plt en *.txt.
Op het moment heb ik een voorkeur voor versie 3. Die kan een mooie *.csv uitpoepen waar ik zelf wel een lijstje coördinaten en zo een encoded polyline uitkrijg.

Niet ideaal, maar het werkt. Alleen nu wil ik nog een MySQL database vullen met filenames en coördinaten. Iemand een tip hoe ik dat het makkelijkste doe? Of een totaal andere manier om te doen wat ik wil die ik nog niet gevonden heb?
Ik heb laatst al eens een klein
testje in elkaar gefrot. Zoiets wil ik dus, maar dan zonder de coördinaten van mn foto's handmatig over te typen uit de Travel Recorder software.