Zit verschrikkelijk te twijfelen of ik van een
aanbieding gebruik maak om de Samsung LE-37A437 (599 euro) aan te schaffen, maar ik neig ook erg naar de Panasonic TH-37PX80 (729 euro).
Ik was net wezen kijken bij een electronicazaak hier verderop in de straat, maar die had alleen de LE-37A43
6 staan en de 42" van de panasonic. Alles zat aangesloten op een HD signaal met niet echt een heel erg indrukwekkend filmpje (langzaam, bloemetjes enzo). Dus je kon vrijwel geen verschil zien tussen LCD en Plasma (heel veel van de schermen leken hetzelfde te presteren).
Ik schakel vaak m'n computer door om films te kijken, misschien dat ik dan ook wel racespellen zal gaan doen op het tv. Verder komt er nog een PS2 aan te hangen van een huisgenoot...
Ik vind veel terug over de Panasonic, maar vrijwel niets van de Samsung. Is het prijsverschil het waard kwa beeldkwaliteit e.d. ?
Iemand een idee om de knoop door te hakken?
Ik merk net dat de panasonic zeer slecht leverbaar is, of ik moet meer dan 100 euro meer betalen wat ik er niet voor over heb. Is het de 4+ weken wachten waard of kan ik net zo goed die LCD nemen..
De PX8 is wel direct leverbaar, alleen die heeft dus een lager contrast.. PX heeft geen VGA poort
hmm, de Samsung LE32A656 lijkt ook een mogelijkheid nu ik 2 pagina's terug een aanbieding tegenkwam, maar is wel 32"maar de FullHD is wel een voordeel als ik 'm aan m'n computer hang...
(heb trouwens gewoon SD tv-kabel)
Ik kom toch overwegend tegen dat op SD signaal een erg slecht idee is om 1080p te nemen en dat LCD slechter presteerd dan Plasma op SD signaal.
Dus ik heb zojuist de Panasonic TH-37PX80 besteld voor 747,95, dus heb nog een wat voordeligere site gevonden waar hij direct leverbaar is, dus morgen zou hij op de stoep moeten staan hier
[
Voor 30% gewijzigd door
pascaldv op 05-08-2008 15:42
]