ik kan je post niet lezen maar ik heb wel een goed idee waar je het over hebt (altijd gezellig op TS).
Ik vind wat er nu gebeurd met jou, in vergelijken tot de transfer van Rhy eergister absoluut waardeloos.
je zit nu meer dan een week (een fucking week) te wachten op een transfer, en door een technical glitch is het niet mogelijk. om nu dan te horen te krijgen "mja, waarschijnlijk kunnen we je alleen terugzetten op snowbourn en helemaal niet transferen" wat idioot is.
maar goed, hebben we het vaak genoeg over gehad.
Mijn guardian is nu lvl17 (w00t). ben heel ered luin afgelopen, alle deeds completed (behalve de troll deed ofc), ben heel de shire doorgelopen, alle deeds completed (behalve de pie deed, gewoon ff geen zin in). ga nu beginnen in Bree, ben daar al een beetje op weg doordat we een keer met de kin barrow downs hebben gedaan, nu beginnen in old forest voor quests + kills, daarna wat grijze oppaken om de quest deed te completen. ook wat exploren en hopsakee, ook bree af. (ik hoop vandaag dit allemaal gedaan te hebben).
Ik heb nu al meer traits dan mijn burglar (lvl39), ik overdrijf wel een beetje:P. maar goed, ik vind het leuk, ik heb hem ge-super pimped. rond de 800 armor (30% mitigation). 1.500 morale, (vitality build ofc:)). 12% block, 8% parry oid. gaat wel lekker zo.
eergister ook even bezig geweest met me burglar, wou toch ff de expert tier af krijgen voor weaponsmith. ik zat op 102/760 (oid). dus ik vol goede moed.
na 2 uur ongeveer 10 stacks aan rich iron ore gefarmed. ik beginnen aan craften, eerst een half uur bars smeden om daarna te beginnen met weaponsmith... 500/760... WTF!!
ik dus helemaal down, maar goed, had iemand uit de kin beloofd een lvl21 (ja daar heb je al fucking expert voor nodig) zwaard te critten, dus gaan we weer verder. uiteindelijk ben ik master expert geworden en het zwaartje gecrit, maar ben daar wel de hele dag mee bezig geweest, nu zie ik zo op tegen artisan:P
ondertussen heeft mijn burg een rested van ong. 80%, wat ik morgen maar moet gaan opmaken. denk dat ik angmar in moet gaan omdat ik geen andere quests heb, (misschien 3-4 die ik kan doen over evendim / trollshows / misty mountains verspreid). misschien wel ff 300 hillman farmen (emnity of de hillman 1 nog niet af, en 2 is al mogelijk voor mij level:)) maar met zoveel rested is dat best leuk om te doen:).
ondertussen merk ik dat ik het spel aantrekkelijker begin te vinden. doordat ik 1 redelijk hoog level heb kan ik mijn alts een goed begin geven, en het is altijd o zo fijn als je To avert a war, en followup kan soloen (fucking 6 mobs tegelijkertijd

). ik begrijp het spel beter en ik heb geen drang om te levelen, gister ong. 6 uur gespeeld, maar 1 leveltje erbij, waarom, deeds grinden. gewoon lekker rustig vermoorden wat je tegenkomt, geen haast, dat vind ik toch wel erg fijn.
Nu hoop ik binnenkort wat fellowship quests te doen (retaking weathertop) enzo, om een keerte kunnen tanken. die kleine fellowships die ik heb gehad voelde ik me al erg goed (beter dan een burglar, terwijl die toch ook echt alleen in fellowships tot zijn recht komt). lekker klappen ontvangen en uitdelen terwijl ik mijn fellows bescherm.