[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 23.030 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, de damage spells die wij hebben is omdat je solo een monster niet kan killen door het doen van taunts :P. Maar de echte hate hoort van taunts af te komen, in lotro hebben ze bijna alle taunts samengevoegd in een damage spell, wat wel vreemd is. Gelukkig komt daar met Fray the Edge verandering is, we krijgen nu ( hoop ik) eindelijk een single taunt.

Dit zou het pullen van mobs wat makkelijke moeten maken, aangezien je momenteel vaak ziet dat wanneer ik een mob pull, wat helaas alleen met mijn boog kan die zo goed als geen damage doet, ik al zo'n honderd hunter pijlen voorbij zie komen eer de mob bij mij is aangekomen 8)7. En dan kijken ze raar op omdat mijn single shot useless boog niet meer agro geeft dan hun honderdenzestig toxic pijlen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Met PUGs is dit vaak wel een probleem ja. Wanneer je in een vast groepje gaat knokken is het vaak wel anders. Daar ben je op elkaar ingespeeld en weet ik ook precies wanneer ik de bijna vol gas kan geven. Helemaal vol gas doe ik zelden, behalve wanneer de guard in problemen is. Jammer genoeg hebben Champions de skill om aggro te togglen op zichzelf, ipv de Guard. De guard zou een skill moeten hebben die dit doet, net als een skill om een groot deel van de threat te reducen, zoals mijn Beneath Notice.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het verhaal gelezen hebben, ben ik het twee dingen eens:

- Damage / dps-stance voor de GRD is vooral leuk om de solobililty van de Guardians van level x - 48 te verhogen. Dit maakt het aantrekkelijker om de met een Guardian te gaan spelen, mede omdat ze ook meer solo gameplay gaan toevoegen. Ik denk dat dit (één van) de reden(en) moet zijn.

- De GRD levert skill in en krijgt er wat bij. Hoe dat gaat verlopen, time will tell, maar ik ga het wel goed in de gaten houden, aangezien hij onze kinleider - raidleider is en een zeer goede guardian is. Hij, opgegroeid als tank in vele mmorpg's, gaf zelf aan helemaal niet blij te zijn met de updates.

Ik ben het daarom eens met Tank-o-Holic: we kijken wel hoe het uitpakt, met de hoop/gegeven dat de devs het in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:14

The End

!Beginning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
MueR schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 14:17:
[...]
Wat is het effect van een fear dan?
Wanneer een NPC gefeared wordt, begint ie van je weg te rennen. Jammer genoeg is dit zo kloterig geprogrammeerd dat de NPCs vaker rondjes om je heen lopen dan dat ze echt weg lopen. Dat is altijd al een nadeel geweest, maar ach, je was 15 seconden van die NPC af zodat je de andere 3 in de vernieling kon helpen.

Door het effect van damage (regulier of DoT) op zo'n beest ben je hem nu direct weer uit fear aan het halen. Nou ja, misschien wel terecht. Ik heb met een groep van 7 (3 hunters, 1 minstrel, 2 LMs en een Guard) de Tyrant van het lumbercamp op zn bek geslagen. Goed gebruik gemaakt van de 4 fears. Dus misschien is ie te sterk. Maar nu is ie waardeloos.
Ze gaan de fear iniedergeval aanpassen zodat het niet breekt op dots die van tevoren zijn aangebracht. Verder dacht ik dat ik ergens gelezen had, dat het hulp halen van feared mob, een bug was. Een nieuwe dev had dat zo geimplementeerd omdat het bij andere games ook zo werkt, kan dit echter niet terug vinden op het us forum.
Denk dat je de Tyrant ook wel zonder fear zou kunnen verslaan, die guardian moet zich redelijk nutteloos hebben gevoeld ;)
MueR schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 14:17:

En om weer terug te komen op de Guardian:
De primary role van de Guard is inderdaad Threat management. Zijn secondary is echter NOOIT geen damage dealen. Zijn doel is klappen vangen. Een guardian wordt grandioos voorbij gestreefd door elke andere klasse waar het op DPS aankomt.
Er zijn maar 3 klassen waar DPS een factor is. De Champion en Hunter zijn primary DPS klassen, de Captain als secondary.
De secondary rol van een guardian is WEL dps.
http://www.lotro-europe.c...0&pagename=news&type=news
Book 12: The Month of the Guardian

Overview

The Month of the Guardian is here! Guardians are receiving attention to both their primary tanking role and secondary damage-per-second role. We hope you’ll enjoy these changes and the new depth they bring to the role of the Guardian.
Verder is de secondaire rol van de captain healing (hoe matig dat ook is).

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knowuse schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 12:46:
[...]

Verder is de secondaire rol van de captain healing (hoe matig dat ook is).
Primaire rol Captain is teambuffing / building. Merendeel van de skills zijn zo ingericht en worden achterelkaar geactivieerd. Captain is ook een support class. Denk bijv aan zijn herald of flagpoles.

Secundaire rol dps.

De healing valt in prinicpe onder teambuffing, want ook deze skill wordt geactiveerd nadat een mob is verslagen. Daarbij is er een mini healing over time voor andere FS leden en kan niet op jezelf worden gebruikt zoals een MNS of een LM kan doen. Dus ook teambuffing.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2008 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Met de aankomende wijzigingen wordt het dat wel ja. Momenteel is die secondary role zo'n grap dat het niet het noemen waard is. Zo ongeveer elke class (behalve Burg misschien) streeft de Guard voorbij in DPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat de makers van lotro vinden dat de secondary rol van een tank (in dit geval de guardian dus) dps is, wil niet zeggen dat dit ook werkelijk de secondary rol van een tank is/moet zijn 8) .

Ik heb al lange tijd de tank rol gespeeld/mogen spelen, waaronder drie jaar in eq2 inclusief vele (veleeeee ) instances/raids etc etc. Er zijn 2 dingen waarop wordt gelet wanneer mensen je uitnodigen voor een raid/instance.

1: Kan deze tank de agro behouden? (taunts)
2: Kan deze tank rake klappen incasseren? (defensive skills, mitigation)

Ben met mijn guardian nog nooit gevraagd voor de extra dps omdat er al een guard in de groep aanwezig was :9. Daar heb je naar mijn mening hele andere classes voor. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End

The End

!Beginning

Op zich is de huidige situatie dus wel raar. In principe hebben volgens mij alle classes een primary en een secondary rol. De Guardian heeft nu alleen een tank rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Laatst online: 24-08 03:25
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 13:05:
[...]Primaire rol Captain is teambuffing / building. Merendeel van de skills zijn zo ingericht en worden achterelkaar geactivieerd. Captain is ook een support class. Denk bijv aan zijn herald of flagpoles.

Secundaire rol dps.

De healing valt in prinicpe onder teambuffing, want ook deze skill wordt geactiveerd nadat een mob is verslagen. Daarbij is er een mini healing over time voor andere FS leden en kan niet op jezelf worden gebruikt zoals een MNS of een LM kan doen. Dus ook teambuffing.
Healing is geen buffing. Buffing is meer het tijdelijk verbeteren van bepaalde stats voor een bepaalde duur (IDOM for the win :P ). Volgens mij kan een LM met zijn heal waarmee hij anderen healt niet voor zichzelf gebruiken.

In book 12 gaan de marks van verschillende caps trouwens weer stacken :)
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 13:26:
Dat de makers van lotro .vinden dat de secondary rol van een tank (in dit geval de guardian dus) dps is, wil niet zeggen dat dit ook werkelijk de secondary rol van een tank is/moet zijn 8)

Ik heb al lange tijd de tank rol gespeeld/mogen spelen, waaronder drie jaar in eq2 inclusief vele (veleeeee ) instances/raids etc etc. Er zijn 2 dingen waarop wordt gelet wanneer mensen je uitnodigen voor een raid/instance.

1: Kan deze tank de agro behouden? (taunts)
2: Kan deze tank rake klappen incasseren? (defensive skills, mitigation)

Ben met mijn guardian nog nooit gevraagd voor de extra dps omdat er al een guard in de groep aanwezig was :9. Daar heb je naar mijn mening hele andere classes voor. :9~
Als je in een fellowship altijd de enige tank bent of je je richt op raids dan is die secondaire rol minder belangrijk.
Maar zodra je niet meer hoeft te tanken (grinding, meerdere guards, moors), is het enige wat nog telt is dat je dps doet, om een mob neer te krijgen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
Knowuse schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:10:
Volgens mij kan een LM met zijn heal waarmee hij anderen healt niet voor zichzelf gebruiken.
Sterker nog, als hij die heal gebruikt gaat er bij hem zelfs Morale af

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
Hoi allemaal. Gisteren begonnen met LOTRO, tenminste, dat dacht ik. Na het installeren van de net nieuwe schijfjes 8000+ bestanden downloaden, dat kostte me dus vrijwel de hele avond. Matig begin, maar goed...
Inmiddels een tweetal uurtjes gespeeld, een Human Hunter aangemaakt, genaamd RobinaHoodle. Tot nu toe zie ik LOTRO met een hoog WoW PvE gehalte, maar dat vind ik geen enkel probleem, dat vond ik ook van WoW het leukste deel.
Grafisch veel mooier dan WoW, met name de water-spiegelingen. (met een Q6600, 8800GTS system, grafisch alles op Ultra High natuurlijk). Ik ga hier denk ik nog veel lol aan beleven.
Vanavond even kijken op welke server ik zit, ik hoop op de server waar GoT een kinship op heeft. Ik hoop jullie snel in-game te zien.

Oh, ik heb een amerikaanse versie van Amazon over laten komen. Werkt prima, en ik betaal nu dus in $$. Speelt veel goedkoper, zelfs met 60-dagen kaartjes.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Nu online
chrisboers schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:56:
Oh, ik heb een amerikaanse versie van Amazon over laten komen. Werkt prima, en ik betaal nu dus in $$. Speelt veel goedkoper, zelfs met 60-dagen kaartjes.
Ik denk dat je dan ook op de US servers zit?

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
chrisboers schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:56:
Hoi allemaal. Gisteren begonnen met LOTRO, tenminste, dat dacht ik. Na het installeren van de net nieuwe schijfjes 8000+ bestanden downloaden, dat kostte me dus vrijwel de hele avond. Matig begin, maar goed...
Inmiddels een tweetal uurtjes gespeeld, een Human Hunter aangemaakt, genaamd RobinaHoodle. Tot nu toe zie ik LOTRO met een hoog WoW PvE gehalte, maar dat vind ik geen enkel probleem, dat vond ik ook van WoW het leukste deel.
Grafisch veel mooier dan WoW, met name de water-spiegelingen. (met een Q6600, 8800GTS system, grafisch alles op Ultra High natuurlijk). Ik ga hier denk ik nog veel lol aan beleven.
Vanavond even kijken op welke server ik zit, ik hoop op de server waar GoT een kinship op heeft. Ik hoop jullie snel in-game te zien.

Als je een US versie hebt, kom je niet op onze servers terecht. Je zal echt een EU versie moeten kopen hiervoor.

Verder heeft GoT niet een officieël kinship. Het gros van de posters zit volgens mij wel op Laurelin, waar mijn kinship ook naar toe is verhuisd. Je vind me op [EN-RP]Laurelin, onder de naam Rhyaehar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
Ik zal vanavond eens kijken welke servers ik ter beschikking heb, maar daar kan je (beide) best wel eens gelijk in hebben.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Kweet het wel zeker zelfs. Met een US key moet je bij Turbine zijn voor een account, en dat is alleen US servers. Idem dito met Codemasters en EU keys.
Tevens zal je ping nogal kloterig zijn naar US servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End

The End

!Beginning

Wat ik overgens wel raar vind is dat het hier op GOT verboden is om maar te fluisteren over illegale copien van spellen, maar onder de topics staat wel reclame voor illegale activiteiten:

Lord of Rings Gold
Sell Lord of Rings Gold Golds Money
$1.2/G plus 10% Bouns, Save Now!
www.irritantegoldsellertroep.com

Als ik ergens wel een hekel aan heb, dan zijn het wel goldsellers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik krijg een 404, dus ik zie het probleem niet :+

Goldsellers zijn het probleem niet. Goldbuyers zijn het probleem. Ik zie het overigens niet, ben Full abo en heb geen ads aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End

The End

!Beginning

MueR schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 15:50:
Ik krijg een 404, dus ik zie het probleem niet :+

Goldsellers zijn het probleem niet. Goldbuyers zijn het probleem. Ik zie het overigens niet, ben Full abo en heb geen ads aanstaan.
Ja, als je op die link klikt die ik in mijn post heb getypt :) Degene die onderaan de pagina staat doet het wel.

Niet alleen de goldbuyers zijn het probleem hoor. De goldsellers spammen ingame en zijn dag in dag uit aan het farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Toch is dat een direct gevolg van het bestaan van gold buyers. Iets met vraag en aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End

The End

!Beginning

MueR schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 16:13:
Toch is dat een direct gevolg van het bestaan van gold buyers. Iets met vraag en aanbod.
Natuurlijk is dat zo! Dat betekent echter niet dat de gold sellers geen probleem zijn!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Die verdwijnen vanzelf wanneer de goldbuyers zo weinig kunnen dat het niet meer interessant is voor ze. Goldbuyers moeten gewoon keihard een permaban(tm) krijgen op het moment dat ze zoiets doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 17:02:
Die verdwijnen vanzelf wanneer de goldbuyers zo weinig kunnen dat het niet meer interessant is voor ze. Goldbuyers moeten gewoon keihard een permaban(tm) krijgen op het moment dat ze zoiets doen.
Amen !! Enige manier om het te stoppen, je kan de sellers wel bannen, maar dan verzinnen de kopers wel weer een andere manier. De kopers moeten worden aangepakt, zal me niks verbazen wanneer deze lekker meezeuren over goldfarmers, en dan een uur later weer een aankoop doen.

Want als je de spelers ingame moet geloven, koopt er nooit iemand gold, maar dat kan naturrlijk niet waar zijn |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik snap het eerlijk gezegd niet. Een uurtje farmen in de High Pass en je hebt een goud bij elkaar aan junk. Probleem is alleen dat er een aantal mensen zijn (die altijd zeuren over een geldtekort) die liever ene tas vol met gele drops zoals armours hebben dan een tas vol met stacks van junk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 17:02:
Nja tis vrij lastig te bewijzen, dat lijkt me meer het probleem. Ik bedoel dat iemand dikke hoeveelheid geld krijgt van level 1 bewijst natuurlijk niks.

Ow en ik ben f-d in the behind.

Codemaster's respons op mijn character trasnsfer
Is niet mijn topic maar Muer heeft het over mij en ik reageer later nog.
Dus ik kan nog een aantal maanden wachten op mijn character transfer waarvoor ik betaald heb :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjirp
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-01-2023
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 23:27:
[...]

Nja tis vrij lastig te bewijzen, dat lijkt me meer het probleem. Ik bedoel dat iemand dikke hoeveelheid geld krijgt van level 1 bewijst natuurlijk niks.

Ow en ik ben f-d in the behind.

Codemaster's respons op mijn character trasnsfer
Is niet mijn topic maar Muer heeft het over mij en ik reageer later nog.
Dus ik kan nog een aantal maanden wachten op mijn character transfer waarvoor ik betaald heb :'(
ik kan je post niet lezen maar ik heb wel een goed idee waar je het over hebt (altijd gezellig op TS).
Ik vind wat er nu gebeurd met jou, in vergelijken tot de transfer van Rhy eergister absoluut waardeloos.

je zit nu meer dan een week (een fucking week) te wachten op een transfer, en door een technical glitch is het niet mogelijk. om nu dan te horen te krijgen "mja, waarschijnlijk kunnen we je alleen terugzetten op snowbourn en helemaal niet transferen" wat idioot is.

maar goed, hebben we het vaak genoeg over gehad.

Mijn guardian is nu lvl17 (w00t). ben heel ered luin afgelopen, alle deeds completed (behalve de troll deed ofc), ben heel de shire doorgelopen, alle deeds completed (behalve de pie deed, gewoon ff geen zin in). ga nu beginnen in Bree, ben daar al een beetje op weg doordat we een keer met de kin barrow downs hebben gedaan, nu beginnen in old forest voor quests + kills, daarna wat grijze oppaken om de quest deed te completen. ook wat exploren en hopsakee, ook bree af. (ik hoop vandaag dit allemaal gedaan te hebben).

Ik heb nu al meer traits dan mijn burglar (lvl39), ik overdrijf wel een beetje:P. maar goed, ik vind het leuk, ik heb hem ge-super pimped. rond de 800 armor (30% mitigation). 1.500 morale, (vitality build ofc:)). 12% block, 8% parry oid. gaat wel lekker zo.

eergister ook even bezig geweest met me burglar, wou toch ff de expert tier af krijgen voor weaponsmith. ik zat op 102/760 (oid). dus ik vol goede moed.

na 2 uur ongeveer 10 stacks aan rich iron ore gefarmed. ik beginnen aan craften, eerst een half uur bars smeden om daarna te beginnen met weaponsmith... 500/760... WTF!!
ik dus helemaal down, maar goed, had iemand uit de kin beloofd een lvl21 (ja daar heb je al fucking expert voor nodig) zwaard te critten, dus gaan we weer verder. uiteindelijk ben ik master expert geworden en het zwaartje gecrit, maar ben daar wel de hele dag mee bezig geweest, nu zie ik zo op tegen artisan:P

ondertussen heeft mijn burg een rested van ong. 80%, wat ik morgen maar moet gaan opmaken. denk dat ik angmar in moet gaan omdat ik geen andere quests heb, (misschien 3-4 die ik kan doen over evendim / trollshows / misty mountains verspreid). misschien wel ff 300 hillman farmen (emnity of de hillman 1 nog niet af, en 2 is al mogelijk voor mij level:)) maar met zoveel rested is dat best leuk om te doen:).

ondertussen merk ik dat ik het spel aantrekkelijker begin te vinden. doordat ik 1 redelijk hoog level heb kan ik mijn alts een goed begin geven, en het is altijd o zo fijn als je To avert a war, en followup kan soloen (fucking 6 mobs tegelijkertijd :)). ik begrijp het spel beter en ik heb geen drang om te levelen, gister ong. 6 uur gespeeld, maar 1 leveltje erbij, waarom, deeds grinden. gewoon lekker rustig vermoorden wat je tegenkomt, geen haast, dat vind ik toch wel erg fijn.

Nu hoop ik binnenkort wat fellowship quests te doen (retaking weathertop) enzo, om een keerte kunnen tanken. die kleine fellowships die ik heb gehad voelde ik me al erg goed (beter dan een burglar, terwijl die toch ook echt alleen in fellowships tot zijn recht komt). lekker klappen ontvangen en uitdelen terwijl ik mijn fellows bescherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:41
Een beetje uit verveling is Burglar Cranck samen met Burglar Padraig (het vaste teammaatje van mijn Tank) wat rond gaan dolen in Goblin Town. Nu zijn we alletwee de weg kwijt zodra we 2 keer recht/links-af moeten, dus was het een verassing dat we bij de Great Goblin aankwamen. Helaas viel Padraig op, kregen we de hele Den over ons heen en toen Pad het zelfs met HiPS niet redde bleef ik moederziel alleen achter.

Maatje kwijt en weg kwijt dus werd het tijd om een onbenullige actie te gaan ondernemen :D

Met +6 stealth en diversions kom ik ongezien op het platform van Ashurz :Y)

Eerst even de pet uit z'n vel kloppen :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FgiQQlfPjTp7qNHQsSoa6vVq/full.jpg]

Daarna is het de beurt voor de grote Gobbo zelf, helaasch healt 'ie zichzelf en na een poosje kom ik zonder power en iets later zonder morale te zitten. Een sprintje naar het grote gat in het midden van de Goblins Den brengt uitkomst . . . heel even, want ook daar is 'enig' volk op de been :o

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BBGuXsLiyyB1v7mWJIToqTjd/full.jpg

Toch eens met 3 burgs proberen :D

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik heb afscheid genomen van Rhyaehar op Snowbourn. Met pijn in mijn hart heb ik al mijn armour en wapens afgedaan en naar de vendor gebracht. Het is erg pijnlijk om dure epic spullen als de Shoulders, Gloves, Leggings en Helm of the Aurochs te zien verkopen aan 13 zilver. Dat is een verlies van zo'n 29,97 goud per stuk.
Jammer genoeg heb ik ook 1 item teveel verkocht. Ik heb de Fine Galadhrim Shoulder Guards die ik klaar had staan voor mn hunter op Laurelin per ongeluk ook gevendored. Die had ik nog niet naar het over te zetten karakter gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
MueR: Ik begrijp er niets van? waarom je gear verkopen? Kon je het niet meenemen?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
dat snap ik dus ook niet?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Wat heb ik aan 2 level 50 human hunters, waarvan de een erg goede (bound) gear heeft, maar verder klote stats door slecht levelen, en waarvan de ander erg goede stats heeft door goed levelen, maar toch niks aan de bound gear heeft.
Verder heb ik uiteraard alle nuttige dingen overgezet naar Laurelin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou eigenlijk ook niet weten wat ik met twee lvl same classes dif stats zou aanmoeten op 1 server.

Misschien 1 als Mule?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-06 12:05
MueR schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 16:02:
erg goede stats heeft door goed levelen, m
hoe bedoel je dat, "goed" lvl-en ?
Ik lvl mijn LM gewoon door questjes te doen en denk er verder niet veel (eingelijk niet) bij na.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Je stats goed uitbalanceren, zo hoog mogelijk buffen met traits enzo voor een level. Per level wordt de basis van je stats verhoogd, en hoe hoger een stat gebuffed is, hoe groter de verbetering is. Jammer genoeg werken minstrel buffs enzo niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 15:25:
Ik heb afscheid genomen van Rhyaehar op Snowbourn. Met pijn in mijn hart heb ik al mijn armour en wapens afgedaan en naar de vendor gebracht. Het is erg pijnlijk om dure epic spullen als de Shoulders, Gloves, Leggings en Helm of the Aurochs te zien verkopen aan 13 zilver. Dat is een verlies van zo'n 29,97 goud per stuk.
Jammer genoeg heb ik ook 1 item teveel verkocht. Ik heb de Fine Galadhrim Shoulder Guards die ik klaar had staan voor mn hunter op Laurelin per ongeluk ook gevendored. Die had ik nog niet naar het over te zetten karakter gestuurd.
Wow....dat lijkt me pijn doen :|.

Over die Fine Galadhrim Shoulder Guards , neem even contact met mij ingame op Laurelin ( Marscha ), en dan kunnen we vast iets regelen. Zoals ik al eerder heb aangegeven, ben gm-metalsmith en gm-tailor, dus wanneer mensen iets nodig hebben, kan ik altijd een poging doen om het gewenste item te maken.

Zo, even iets anders.... het is op Laurelin zo goed als onmogelijk geworden om nog iets te bereiken in de Moors. Het aantal creeps is niet normaal meer....op een standaard avond ben je outmatched met minstens 5 tegen 1, en soms nog erger.

We hebben gisteren nog wel ID kunnen heroveren ( rest is allemaal in creeps handen ), maar alleen maar omdat we een goede raid+raidleader hadden, en iedereen gelukkig een keer luisterde ipv als een kip zonder kop rond te rennen. Helaas was ID een uur later al weer in creeps handen, omdat tegen die tijd creeps weer in aantal was gestegen. En dan kan de raid nog zo goed wezen, met 15 man tegen 35+ creeps, ga je niet redden 8)7.

Ik hoop echt dat er meer mensen als freep gaan spelen om zo de balans te verbeteren, al ben ik bang dat het eerder de andere kant op gaat, mensen geven het nu gewoon op, en misschien dat er in niet al te lange tijd alleen nog maar creeps overblijven zonder tegenstanders. Probleem is dat wanneer je in de global chats (buiten moors om) een mega raid zou gaan , proberen, te organiseren om op die manier de keeps te heroveren, de kans groot is dat mensen met een creep alt deze allemaal gaan inloggen om dit te voorkomen. Wij hebben als free people geen mogelijkheid om iets te plannen zonder dat de creeps ( die gewoon alts zijn van normale spelers) hiervan op de hoogte zijn. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_NL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 13:26
MueR schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 17:51:
Je stats goed uitbalanceren, zo hoog mogelijk buffen met traits enzo voor een level. Per level wordt de basis van je stats verhoogd, en hoe hoger een stat gebuffed is, hoe groter de verbetering is. Jammer genoeg werken minstrel buffs enzo niet :)
Dit is dus gewoon onzin...unslot maar eens al je gear en traits en voila...2 lvl 50 hunters van het zelfde ras hebben identieke stats. je basis stats zijn afhankelijk van je level, class en ras.... traits en gear geven slechts een bonus op die basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Nope. Mijn base agility is hoger met mn hunter op Laurelin (op level 47 al), mn might hoger op Snowbourn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_NL
unslot nou maar eens al je traits en je gear en voila zelfde ras/class/lvl = zelfde stats.....eerst proberen dan pas onzin uitkramen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Maak MueR nu niet zieker dan 'ie al is, straks komt 'ie er achter dat de epic gear mss beter niet verkocht had kunnen worden :o

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:44

TAA

Liever IRC

Ben je een week op vakantie geweest is er een of ander authenticatie probleem waardoor je niet in kunt loggen... ICH WILL MEIN SPIEL :'(

Ik sta te springen om de rest van m'n open kill deeds in te vullen en eindelijk eens richting lvl50 te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
TAA schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 16:04:
Ben je een week op vakantie geweest is er een of ander authenticatie probleem waardoor je niet in kunt loggen... ICH WILL MEIN SPIEL :'(

Ik sta te springen om de rest van m'n open kill deeds in te vullen en eindelijk eens richting lvl50 te gaan...
Aaarch idd:
Update - Login Issues - 18/01/08 14.40 GMT

Update 14.40 GMT - If you are receiving the message "No active LOTRO EU Subscription" or "Error 403" then you are being affected by this issue. Please be aware that your subscription will still be active once this issue is resolved.

Update 13.50 - We are still experiencing problems related to this issue and a fix has not yet been found. The issue is still of the highest priority and is being worked on. Further updates will be provided once we have more news.

We are currently experiencing some issues where players are unable to log in to the game. This is due to a technical problem between the login servers and Player Account System (PAS). We are working to fix this issue as soon as possible and apologise for the inconvenience caused.
Back

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
botoo schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 15:59:
Maak MueR nu niet zieker dan 'ie al is, straks komt 'ie er achter dat de epic gear mss beter niet verkocht had kunnen worden :o
Die gear had ik toch niet meer kunnen gebruiken op mn nieuwe karakter. En ja, ik heb het geprobeerd om al mn equipment te unslotten. Mn agility is 1 punt hoger dan op Snowbourn, met 3 levels verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_NL
niet alleen je equiment, ook al je traits!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Zoals ik zei, mn agility is nu al 1 punt hoger. Ik heb geen agility traits slotted momenteel op Laurelin, wel op Snowbourn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En je weet zeker dat het hetzelfde ras is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 18:43:
En je weet zeker dat het hetzelfde ras is?
Zal ik daar echt antwoord op geven, of gaat iedereen hier er gewoon van uit dat ik toch echt wel weet wat mn ras is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er nog nooit van gehoord dat er verschillende manieren zijn om te levellen behalve gewoon exp te vergaren, dat is alles...

Nu dan eens dit spel in Mexico installeren en met een 256Kbit inet verbinding updaten lol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik heb idd nog geen levend bewijs dat het kan.. Maar ik denk wel dat het kan...
Lvl gaat idd zo.. aantal stats wat je hebt plus een multiplyer...
Deze mulitplyer kun je beinvloeden door:

Armour
Voedsel Buffs
Traits.

Mintrell dingen (buffs helpen niet)

Ik ga ook mijn nieuwe mintrell lvlen op de nieuwe manier.. Kijken of het helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus gewoon zorgen dat je altijd de beste armour/jewels hebt en wat eten naar binnen werken vlak voordat je levelt en uiteindelijk op lev 50 heb je betere stats?

Ga ik dan toch ook eens proberen met mijn lev 19g en lev 8 min...

Met mijn lev 50 hunter heb ik er eigenlijk altijd wel voor gezorgd dat ie min of meer de beste gear had. Alleen de traits lopen (nog steeds) hopeloos achter.

Overigens best leuk lotro updaten met een 28KB/s verbinding. Ben nu 9 uur bezig en op 55% lol

Erg benieuwd of het hier speelbaar gaat zijn met deze verbinding (en bijbehorende hopeloos verouderde pc :p).

Vandeweek toch eens het kantoor van de plaatselijke kabel maatschappij hier binnenlopen om te upgraden naar een sneller inet abbonement...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 11-09 14:15
Ik heb me knol, wat is dat lachen.

Als iemand trouwnes eens wat hulp nodig heeft;
Erawen op Laurelin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb lotro een keer trial gespeeld en toen kwam ik erachter dat dit spel net als guildwars in chapters speelt.

Is dit nog steeds het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 07:36:
ik heb lotro een keer trial gespeeld en toen kwam ik erachter dat dit spel net als guildwars in chapters speelt.

Is dit nog steeds het geval?
Ik weet niet helemaal wat je daarmee bedoeld, maar ik denk dat je het hebt over de hoofdquestline. Naast alle honderden normale quest is er ook een hoofd-quest, die is onderverdeeld in boeken, die weer zijn onderverdeeld in hoofstukken.

Dit spel is echter totaal niet hetzelfde als guildwars, dus die vergelijking begrijp ik niet helemaal.

Zo, die ***** creeps waren het hele weekend weer lekker aanwezig in moors, de verhoudingen zijn de laatste weken, en misschien wel langer, niet normaal meer. Een gemiddelde van 1 freep tegen 5 creeps is eerder regel dan uitzondering.

Gisterenavond kwamen er eindelijk wat meer freeps online die , ook, wisten wat ze deden en konden we hard terugslaan, en payback is altijd fijn!

We hadden in eerste instantie een (bijna) full raid en om even in te komen zijn we richting ID gegaan, alles was rood en dan is ID het makkelijkst om te heroveren. Dit ging zonder problemen ! Hierna zijn we richting Lumber Camp gegaan in de hoop dat de creeps een poging gingen doen om ID terug te pakken. Dat was zo, en we hadden dus LC ook in onze handen! Nu was het tijd voor wat taktiek, 1 groep ging sneaky richting Lugzag, en de rest deed een neppoging om TR te veroveren, aangezien dit de keep is die het dichts bij onze basis ligt, gingen we ervanuit dat de creeps deze zwaar zouden verdedigen.

Dit was ook zo, en binnen notime waren er minstens 50 creeps hier aanwezig, wij ons teruggetrokken naar Lumber camp, en weer terug naar TR, creeps een beetje bezig houden, en ondertussen had groep 1 na 15 minuten Lug veroverd! Dat moet pijn hebben gedaan bij hun!

Hierna weer verzameld in LC, en in ooc een oproep gedaan voor iedereen om een poging voor TR te doen, want uiteraard gingen de creeps proberen hun keep (Lug) terug te pakken. Denk dat we met zo'n 40 freeps TR hebben ingenomen, heerlijk was dit allemaal !

Hierna hebben we ID nog even teruggepakt ( die was uiteraard weer heroverd ) en konden we hierna de verdediging weer op gaan bouwen. Al met al, een heerlijk avondje voor de freeps. Al is de kans groot dat alles nu of anders vanavond weer in handen is van creeps, ach ja. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjirp
^^TAnk-A-Holic

Jammer dat he tzo is, een 50/50 is veel leuker. zelf nog nooit mp gedaan. als ik ooit 50 word dan kom ik samen met jou wel alles in de pan hakken.

Ondertussen druk bezig geweest in ered luin, shire en bree. Mn Guardian heeft alle deeds daar af (op de pie deed in the shire na, en die lvl45+ natuurlijk). gister nog even lvl23 gedinged en in full-crit armor alles aan het afslachten.

dat is wel leuk dat je daar rond loopt met 1000 armor, 1500morale op lvl23, 9/10 mensen die ik tegenkom whisperen me, en de andere 10% vraagt of ik mee wil in een fellowship.

Vandaag even lvl27 dingen en dan heb ik mijn volgende set met critted gear klaar liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje. Ik heb al verscheidende dingen geprobeerd maar het probleem blijft komen. Als ik het opstart krijg ik een error : fatal execution engine error ( 0x7927e03e). Als ik dan op oke klik krijg ik de message : Application has genereated an exception that could not be handled. In het blauw staat erboven : TurbineIvoker.exe - Common Language Runtime Debugging Services. Ik heb probleem sinds ik de pc een systeemherstel heb laten doen. Ik heb gegoogled en het kwam meestal bij .net frameworks maar ik heb de nieuwste versie 2.0 en de 1.1 versie..en als ik die probeer te herinstalleren kan ik de 1.1 niet verwijderen. Als iemand er ervaring mee heeft of hetzelde probleem een keer heeft gehad. Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjirp
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:06:
Ik heb een vraagje. Ik heb al verscheidende dingen geprobeerd maar het probleem blijft komen. Als ik het opstart krijg ik een error : fatal execution engine error ( 0x7927e03e). Als ik dan op oke klik krijg ik de message : Application has genereated an exception that could not be handled. In het blauw staat erboven : TurbineIvoker.exe - Common Language Runtime Debugging Services. Ik heb probleem sinds ik de pc een systeemherstel heb laten doen. Ik heb gegoogled en het kwam meestal bij .net frameworks maar ik heb de nieuwste versie 2.0 en de 1.1 versie..en als ik die probeer te herinstalleren kan ik de 1.1 niet verwijderen. Als iemand er ervaring mee heeft of hetzelde probleem een keer heeft gehad. Bedankt alvast
heb je al op de turbine forums gekeken of daar een post gemaakt. daar zijn denk ik wat meer mensen met kennis over dit soort bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor het meedenken. Ik heb even de map gekregen via een gedeelde map op msn van iemand uit Denemarken van zijn .net frameworks en alles werkt nu..behalve ik moet nog een gamecard kopen maar das bijzaak :p doe ik morgen wel. Op welke server zitten de meeste van jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:52:
Bedankt voor het meedenken. Ik heb even de map gekregen via een gedeelde map op msn van iemand uit Denemarken van zijn .net frameworks en alles werkt nu..behalve ik moet nog een gamecard kopen maar das bijzaak :p doe ik morgen wel. Op welke server zitten de meeste van jullie?
Ik denk dat het meerendeel op de RP server zit, Laurelin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
mbt level/stats multiplier: Op Lorebook staat een fraai lijstje met de stats-verbetering per level. Dit logenstraft de stelling dat het beinvloedbaar is.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
^^jaja, maar als je 2 hunters maakt, een op server 1 en een op server2. Je koopt overal dezelfde passive traits/skills, en stelt voor de rest niets in zouden deze toch op lvl50 iedentiek moeten zijn... MueR geeft iets anders aan ;)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is een goede class om mee te beginnen ? Ik hou ervan om wel een beetje DPS te doen, maar ook niet al te snel leven te verliezen, dus een beetje armor is een must. Persoonlijk dacht ik aan een hunter, is dat wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen weekend met mijn LoreMaster eindelijk level 35 geworden (met dank aan Evendim) daarna als de wiedeweerga naar de Bree-Lands en mijn paardje verzilverd. Toen helemaal naar Aragorn in Rivendell (want swift travellen ging nog niet, dan maar per paard) en daarna weer verder in Evendim waar ik een bounty moet zien in te lossen..dat ging me gisteren niet goed af...er waren veel te veel goblins om mee te stoeien en met zn allen waren die sterker dan ik met mijn lynxje... Na drie keer vrij kort achter elkaar het loodje te hebben gelegd was ik het eventjes zat...en ben ik maar weer even gestopt...volgende keer beter...eerst maar eens een andere strategie bedenken.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 15:29:
Wat is een goede class om mee te beginnen ? Ik hou ervan om wel een beetje DPS te doen, maar ook niet al te snel leven te verliezen, dus een beetje armor is een must. Persoonlijk dacht ik aan een hunter, is dat wat?
Champion = dps+heavy armor
Hunter = ranged dps + medium armor.

Maak je keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
@Desperadoz:
Stuur vanavond Rhyaehar maar even een IM (als je uit de startinstance bent), dan help ik je een beetje door de eerste paar levels heen. Kan ik meteen wat armor voor je maken.

@Dragonspirit:
De solo marker bij die quests klopt niet. De meeste van die quests hebben een dusdanig hoog aantal adds dat het bijna niet solo te doen is.

Overigens is The Lord of the Rings Online genomineerd voor GoT Game of the Year 2007, stemmen dus!

[ Voor 50% gewijzigd door MueR op 21-01-2008 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
botoo schreef op maandag 21 januari 2008 @ 13:41:
mbt level/stats multiplier: Op Lorebook staat een fraai lijstje met de stats-verbetering per level. Dit logenstraft de stelling dat het beinvloedbaar is.
Dan zal mn karakter op Snowbourn wel stuk zijn geweest ofzo. Daar heb ik op level 50 een base agility van 98. Maargoed, dat karakter is toch verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ben nu al 16 dagen aan het wachten op me character transfer, zonder enige nieuwe informatie.
Ondertussen wel minstril naar 20, loremaster naar 20 hunter naar 25 en guardian naar 10 geleveld, moet iets doen tijdens het wachten :P
Ga toch maar weer eens richting codemasters schoppen over me transfer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

MueR schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:35:
@Desperadoz:
Stuur vanavond Rhyaehar maar even een IM (als je uit de startinstance bent), dan help ik je een beetje door de eerste paar levels heen. Kan ik meteen wat armor voor je maken.
Hmmm... heb je toevallig B4C5 - B5C8 zitten doen gisteravond met Rhyaehar?

Zo ja, it's a small world afterall en dan herkende ik je niet van een Fornost raid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen vroeg (kon niet slapen doordat ik door verkoudheid geen lucht kreeg) nog even level 36 gedinged met mijn Lore-Master. De quest reeks met de riddels op dat ijland ten westen van Tinnudir helemaal doorlopen en daarna ook nog twee quests die me op die crossroads en Ost Forod naar stone markers lieten zoeken gedaan en bij de laatste daarvan was het ... ding! Nu kijken of ik nu wel weer nieuwe skills mag leren, bij level 35 kreeg ik niks nieuws helaas.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand trouwens nog de Valour deed in Sarnur nodig? (snow-trolls) Zo ja, dan kunnen misschien een keer samenkomen om deze van het lijstje te halen. :*)

[edit]
Server : Laurelin.
Naam : Marscha (50 guard, GM metalsmith, GM tailor ) Defender of Pie's !

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2008 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Zou het iets zijn om in de TS de GoTters neer te zetten en op welke server ze spelen.

Zo ja, dan start ik;

Erawen ; Laurelin ; Elf Hunter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhh..ok:

Tinybig ; Evernight ; Dwarf Minstrel
Gindilf ; Evernight ; Human Lore-Master
Gloorfindel ; Evernight ; Elf Champion
Irelina ; Evernight ; Human Huntress
Kalimond ; Evernight ; Hobbit Burglar

Taniquetil ; Laurelin ; Burglar (human of elf..weet ik niet meer zeker, dacht Human)
Naam vergeten (waarom ik ook zulke lastige namen verzonnen heb? :P) ; Laurelin ; Human Captain (MueR weet de naam vast nog wel :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Oja, logisch natuurlijk dat mensen het niet erg vinden om op de friends-list te worden gezet.
Kunnen we elkaar helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
TAA schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 07:34:
[...]

Hmmm... heb je toevallig B4C5 - B5C8 zitten doen gisteravond met Rhyaehar?

Zo ja, it's a small world afterall en dan herkende ik je niet van een Fornost raid ;)
Niet met hem, maar lol, das wel toevallig.

Welke van die prutsers was jij dan?

[ Voor 12% gewijzigd door MueR op 22-01-2008 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

MueR schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 10:29:
[...]

Niet met hem, maar lol, das wel toevallig.

Welke van die prutsers was jij dan?
Grimdoin; de 45GDN... Maar ben wel benieuwd naar je commentaar op de "prutsers" en of we inderdaad samen gespeeld hebben... Als je vind dat ik een prutser ben mag je dat best onderbouwen hier; kan ik wel hebben hoor :P

De conjunctions waren wel een ramp ja... gewoon tot 10x toe R ipv Y da's te triest voor woorden. Maar na de eerste keer zat ik iig goed met G :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ah, gezellig :) Was het na gisteravond niet 46 trouwens?
Sorry voor de repair bill :+, die dread bij skorgrim was de reden van de wipe tbh. Er was te veel chaos. Als er 3 elites aan kwamen, met 2 normals, begon iedereen als een gek achter de normals aan te rennen, al betekende het dat ze helemaal naar mij toe kwamen. Die elites zijn in zo'n geval veel belangrijker om daar iedereen op te hebben. Laat 2 van die idiote dwergen maar aan mij over, die missen toch meer dan de helft van hun aanvallen.

Gisteravond ging in ieder geval redelijk goed.Level 48 geworden, book 4 chapter 5 t/m bk5 chapter 7 afgerond, rank 1 (en halverwege rank 2) gehaald in de moors, met een kleine 15 killing blows. Niet slecht in een kwartier (het moors gedeelte dan)

[ Voor 19% gewijzigd door MueR op 22-01-2008 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
TAA schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 11:06:
[...]
De conjunctions waren wel een ramp ja... gewoon tot 10x toe R ipv Y da's te triest voor woorden. Maar na de eerste keer zat ik iig goed met G :D
Ochjah ik kom nog wel andere combis tegen:
RRGRBY of RYYBGGB of BRGBBY, de vreemdste combi's. Kortom gewoon klikken want ach wat moet ik ermee. Niet iedereen doet hier serieus iets mee, ook al geef je het aan. bijv: Elite Mob is bijna af (kortom 6xR is voldoende om hem in 1x neer te krijgen). Wat doet men combies van G en B want we zijn tochwel laag in moral en power 8)7

Gisteren werd btw mijn Hunter lvl30, direct de hunterquest gedaan wat me een mooie Boog opleverde. De crossbow had ook mooie stats, maar ik vind dat meer iets voor een Orc, toch niet voor een Elf Hunter... gebruiken de hunters hier crossbows??

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik heb mn crossbow skill nog te koop staan bij de trainer. Zegt dat genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 12:48:
Gisteravond ging in ieder geval redelijk goed.Level 48 geworden, book 4 chapter 5 t/m bk5 chapter 7 afgerond, rank 1 (en halverwege rank 2) gehaald in de moors, met een kleine 15 killing blows. Niet slecht in een kwartier (het moors gedeelte dan)
Hmmm, jij speelt zeker geen guardian ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Ik zou hem kunnen gebruiken, heb ook al eens een mooie crossbow gehad en even gehouden met het idee hem uit te proberen, maar wil het gewoon niet.

Eeen crossbow is zo not elfish, vind ik.

Heeft geen stijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Sorry voor de repair bill :+, die dread bij skorgrim was de reden van de wipe tbh. Er was te veel chaos. Als er 3 elites aan kwamen, met 2 normals, begon iedereen als een gek achter de normals aan te rennen, al betekende het dat ze helemaal naar mij toe kwamen. Die elites zijn in zo'n geval veel belangrijker om daar iedereen op te hebben. Laat 2 van die idiote dwergen maar aan mij over, die missen toch meer dan de helft van hun aanvallen.
Wat ik vooral miste was Voice Chat... iets wat ik de afgelopen tijd enorm ben gaan waarderen. Daarnaast was het moeilijk om aggro goed te pakken met de vele ranged damage die snel gedaan werd. En dan nog een BUR die het erom te doen leek om juist mijn targets te stunnen. Dag AoE.

Al met al best wel wat chaos ja maar toch een redelijk resultaat... ik heb het slechter meegemaakt >:)

Over de dread bij de 1e poging... ik herinner me nog dat iemand riep "wait" maar dat we toen al vol aan de bak waren. Gemiste kans.

Tot slot, wat is je char name MueR? Ben erg slecht in namen 8)7

[edit]

En ja, *ik* heb wel een crossbow... dat is nu echt dwarven; de huidige is zelfs minder als de bow die ik laatst gevonden had... maar ja... Dwergen en bogen? Het ding is alleen maar om te pullen toch? :+

[ Voor 8% gewijzigd door TAA op 22-01-2008 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was er niemand zo keen om even een edelharn token op te steken bij Skorgrim? hehe ;) Ik haat echt zo erg om met mongolen in een FS te zitten. Soms denk ik: ach het is zo weer over, als ik de quest maar haal. Maar laatst met wat halve zolen een instant wipe gehad bij de Old One. Nee, niet bij Ulkrank en de vele aggro trollen. Nee, bij de eerste fire worm. Zucht.

En dan ga je betalen in zilver voor repair en dat is zonde. Als je met een vast groepje elke dag van x tot x uur, van nul naar 50 zou gaan levellen, dan zou je je nooit ergens aan storen. maar dat is vaak utopie.

Gisteren bijna 48 geworden ( nog twee levels en ik heb mn derde level 50 in de game. Hurray) en hopelijk kan ik dan boek 4 tot het laatste hoofdstuk solo afronden. LFF in de trollshaws voor een boekquest duurt mij altijd veels te lang. De trollen in de drie caves zijn nog net te sterk met 8K en veel dmg op mijn level.

Afgelopen vrijdag een full kinship run in de Rift gedaan. Barz op een nieuwe manier gekilled volgens een duitse die met ons mee was en nog nooit waren we zo snel klaar met Barz. Zurm een wipe, door een verkeerde pull en daarna boss 3 en 4 gedaan. Had bij boss 4 een high roll op een star mace ( een ideaal MNS wapen met veel fate en powerregen) en ik kon mn Rift leggings ophalen bij de Rangers. Heb nu 2/5 van de Rift items dus kreeg nog een keer shadow dispeare bij en 15+ fate met deze combo.

De volgende dag - zaterdag- kon ik door een CoD4 tournament helaas niet mee, maar de kin is erin geslaagd om bij de eerste Thrang ontmoeting de boss te downen. Echt goed als eerste poging. Ik had een strat uit het nederlands voor ze vertaald en die taktiek heeft men gebruikt om hem te downen. Balrog hebben ze even mogen aanschouwen met een wipe.

Wellicht kan ik vanav mn class quest van mn captian afronden en dan kan ik binnenkort met twee raidklare chars gaan switchen op samenstelling van de groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
TAA schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 13:19:
Tot slot, wat is je char name MueR? Ben erg slecht in namen 8)7
Rhyaehar is mijn character.

En de token zat voor mij op CD, aangezien we al een keer dood gegaan waren in de aanloop naar hem. Met +4 dread, +5 Hope en +6 dread zit je dus effectief op +5 Dread, wat gewoon klote is, want je bent aan het coweren.

Overigens complimenten aan je Kin Jorgasme, heel netjes gedaan.

[ Voor 7% gewijzigd door MueR op 22-01-2008 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 13:22:
[...]
De trollen in de drie caves zijn nog net te sterk met 8K en veel dmg op mijn level.
hehe die heb ik laatst als lvl40 solo gedaan, moet er wel bij zeggen dat ik als burglar de caves in en uit ben gesneaked >:)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geprobeerd op lvl 45, maar één ging nog wel, maar hij slaat hard door. Maar een tweede erbij en het was niet te doen.

Dus ik ga het op 48 wel doen, dan is alles wel grijs, maar de quest is al grijs, dus xp innen wordt toch al niks.

Als burglar kan je die steen wel in lucht rijzen op 40 hehe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Op 48 is nog niet alles grijs hoor, dat kan ik je verzekeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 14:18:
Op 48 is nog niet alles grijs hoor, dat kan ik je verzekeren.
Denk dat hij het heeft over de betreffende questmobs :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 14:20:
[...]

Denk dat hij het heeft over de betreffende questmobs :X
Daar zijn er een aantal nog groen.

Kheb zojuist even de US forums nagelezen over de cosmetic gear in book 12. Ik baal echt een beetje van het feit dat cosmetic gear is afgezet in de Moors. Ik had zo gehoopt dat ik mn rank cloak kon dragen daar, zonder meteen een enorme lading stats in te leveren. Of quivers, om de illusie te wekken dat ik ook echt pijlen heb. Jammer maar helaas, Turbine heeft een potentieel goede feature weer eens verkloot uit angst dat de creeps gaan zeuren over guardians in light armour enzo.

[ Voor 52% gewijzigd door MueR op 22-01-2008 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag geen tijd gehad om een gamecard te verschaffen dus dan koop ik er morgen maar eentje. Laat het weten als ik kan spelen en dan pm ik je wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 14:26:
[...]
Kheb zojuist even de US forums nagelezen over de cosmetic gear in book 12. Ik baal echt een beetje van het feit dat cosmetic gear is afgezet in de Moors. Ik had zo gehoopt dat ik mn rank cloak kon dragen daar, zonder meteen een enorme lading stats in te leveren. Of quivers, om de illusie te wekken dat ik ook echt pijlen heb. Jammer maar helaas, Turbine heeft een potentieel goede feature weer eens verkloot uit angst dat de creeps gaan zeuren over guardians in light armour enzo.
Bah, das zeker minder, en hoewel ik het aan de ene kant wel begrijp, zijn de creeps op Laurelin al zo over-aanwezig, dat hun best een beetje generfd mogen worden. Wat ook jammer is dat er geen shield cosmetic option zal zijn, dus loopt nog steeds , bijna, iedere guard met hetzelfde schild.

Wat ik trouwens niet begrijp is dat ze mensen van andere servers naar onze RP server verplaatsen. En het feit dat ze dit ook met creeps doen, is helemaal van de zotte.

Het is algemeen bekend dat een RP server wat langzamer gaat qua raid en pvp. Het feit dat een developer toestaat dat de raid kinships van een andere server mogen worden verplaatst naar een rp server, om zodoende een server first op een raid mob te behalen, is jammer.

Gelukkig is dit in lotro nog niet echt een probleem, maar ze deden dit ook bij eq2, en daar had je ook raidtargets die in de normale wereld stonden, dus niet in een instance, en ook hier werden hardcore raidguilds verplaatst naar de rp server zodat ze alle raid targets continue konden farmen. Terwijl zo goed als niemand van die guilds ook maar iets aan rp deed. Ik vind het vreemd :?

Uiteraard is dit niet persoonlijk bedoeld naar iemand, dus hoop niet dat mensen zich persoonlijk voelen aangesproken :), het gaat mij meer om het principe.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2008 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ach, gisteravond heb ik me daar goed vermaakt. Ik ben mee gaan schieten bij een raid, samen met een paar anderen druk bezig met creeps weghouden van de main room in TA terwijl het gros op de Tyrant stond te schieten. Dat heeft me in 1 avond 1100 renown opgeleverd, en dik 150 rating :D

Creeps be warned, I'm back!

[ Voor 5% gewijzigd door MueR op 22-01-2008 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

@MueR: als je zin hebt om B5 en de rest eventueel samen verder aan te pakken en af te ronden voor level 50... ik ben normaal dagelijks vanaf een uur of 20.00 online (tot 01.00 ofzo); vanavond helaas pas rond 22.00 i.v.m. een RL meeting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik vind het prima. Zijn er nog meer gegadigden voor vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijna 3 weken geleden sinds mijn char transfer, gister bericht gehad: Ze weten het nog niet, maar zijn er mee bezig nog steeds geen ETA. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 17:47:
Ach, gisteravond heb ik me daar goed vermaakt. Ik ben mee gaan schieten bij een raid, samen met een paar anderen druk bezig met creeps weghouden van de main room in TA terwijl het gros op de Tyrant stond te schieten. Dat heeft me in 1 avond 1100 renown opgeleverd, en dik 150 rating :D

Creeps be warned, I'm back!
Heeeya, heb je mij niet toevallig gezien ( Marscha, hobbit-type, hehehe ). Die tyrant stond namelijk op mij in te hakken, ofterwijl..ik stond hem te tanken . Daarna naar lug gegaan om de tyrant daar even zijn agressie op mij uit te laten, samen met de rest van de raid uiteraard, hehehe. Volgens mij waren er naast onze raid nog een hele hoop andere, weet niet zeker of die ook in een raid zaten samen.

Hierna nog tot 3 keer toe Dar geprobeerd, maar dat ging helaas tot 3 keer toe niet heel lekker. Kregen iedere keer onnodige adds erbij, tyrant tot 13K, en toen wipe...helaas.

[edit]
Ik zie nu dat het waarschijnlijk niet om dezelfde aanval gaat, hehehe. Ik was er volgens mij rond 19.30, maar TA was toen wel in creeps handen. 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2008 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
MueR schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 17:47:
Ik ben mee gaan schieten bij een raid
Mag je me toch eens uitleggen. Bedoel je nu dat jij solo binnen een raid bezig bent, mobs tagged en de raid hakt ze verder in de pan? Waarom doe je dat dan niet als raidmember dan?

Ik ga je hier niet van Mob-Ninja beschuldigen hoor :) Maar dat solo taggen binnen een raid zie je veel vaker, vooral door Hunters. In de chaos zijn er altijd wel een paar uit de raid die de aggro overnemen maar vervolgens niets voor hun werk 'betaald' krijgen.

Zo ook afgelopen weekend toen we een kin-raid opgezet hadden, dan rennen er een paar Ninja's mee om goedkoop hun reknown op te krikken :r Zodra we ze zien laten we ze graag afbranden maar dat lukt niet zo makkelijk als je met 24 man tegelijk bezig bent.

Persoonlijk vind ik die Mob-Ninja's net zo lame als rez-point campers, en dat is dan ook meteen de reden waarom ik weinig in Ett. kom, er zijn domweg veel te veel kids die graag goedkoop scoren en sterren belangrijker vinden dan een leuke combat. Als je de Codemaster EU forums leest zie je ook niet anders dan geklaag over lame gedrag (zowel creep als freep), gelukkig zijn er ook een aantal groepen die wel proberen om een leuk/eerlijk Ett. beleving te creëren.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, ik join bijna altijd een raid, tenzij er zo weinig mensen zijn dat het niet veel nut heeft, maar dan ben ik ook snel uitgekeken in Moors.

En ja, ook op Laurelin heb je een paar hardcore leechers, die dan ook nog trots zijn op hun niet verdiende ster en rank. Nooit een raid joinen, maar wel altijd op de achtergrond iedere mob taggen met die ****** pijlen van ze.

Al zou ik dit willen, dan kon ik het niet eens, de enige manier voor mij om een mob te taggen is om ernaar toe te rennen en mijn axe in zijn voorhoofd te planten. Mijn pijlen reiken namelijk niet ver, en daarnaast heb ik niet 1 ranged attack. Vandaar dat ik ook pas rank 3 ben met 0 stars.

Maar ik ben er wel trost op, omdat ik weet dat ik ook daadwerkelijk een verschil maak (kan) maken, en ik het veroveren van keeps een betere prestatie vindt dan het taggen van mobs op een kilometer afstand :).

btw, op onze server , hunter Calenglas ( of zoiets ), is een voorbeeld van een hardcore leecher, ik geeft hem altijd diverse invites wanneer die, zoals gebruikelijk, weer met ons meeloopt voor snelle renown, die hij uiteraard iedere keer declined :X. Het bestaan van dit soort mensen is voor vele ook een reden om de taktieken en plannen van de raid niet in OOC te vermelden, omdat we niet zitten te wachten op een leecher die wel de fame wil hebben maar niet de moeite wil doen.

Dit is alleen van toepassing wanneer de raid niet vol is uiteraard.... Gisteren bv was onze raid vol, en hebben we in ooc diverse keren laten weten waar we ons begaven met de melding dat iedereen welkom is om mee te lopen, en dus zodoende redelijk makkelijk renown kan opbouwen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Als een Hunter een creep aanschiet en vervolgens wel doorgaat om dat werk af te maken heb ik er nog niet eens zoveel moeite mee om daar dan aan mee te helpen (ik hoop dat die hulp dan ook weer retour komt als ik in de aanval ben). Maar uitsluitend zoveel mogelijk taggen en een anders het karwei af te laten maken is lame.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie van ons vindt Pvp eigenlijk helemaal niet leuk. Of, ben ik de enige?

Daarbij ben ik gisteren 48 geworden met mn class quest. Een van de class quest gaf me een halberd. Nu haat ik het om met een halberd te vechten, omdat het traag is en minder effectief is, dan een two handed sword, maar deze ziet er zo fonky uit. Het is soort jezus kruis, waarvan een van de delen van het kruis een lemmet is en er zit een mooie groene glow overeen die duidelijk naar voren komt bij het summonen van mn herald sidekick.

Ik heb nu alleen de Badge van Command nodig, maar daarvoor moet ik volgens mij naar Uru toe. Ik had de medaillon of passage, putrid slime of Helchgam en teeth of the Gorgoroth al kunnen vinden met mn minstrel. Vooral de putrid Slime is van grote waarde. Ik zag m laatst voor 17 gold op de AH buyout.

Badge of Command is 3,5 gold, maar ik zit te twijfelen tussen kopen of questen.

Daarna zal ik de trait Defense of Middle Earth ontvangen, en die is alleen al waard om de titel ervan :9 hehe. Maar die geeft +50 buff op Alle basic stats van mn FS.

Vanav ga ik daar achterna, want mn vriendin heeft ladiesnight! hehe ;)

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2008 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 12:38:
Wie van ons vindt Pvp eigenlijk helemaal niet leuk. Of, ben ik de enige?
Ik heb er ook niet altijd behoefte aan hoor, hehehe. Dat vindt ik dan wel weer fijn in lotro, omdat je gewoon zelf de keuze kan maken om moors binnen te stappen of om b.v. gewoon lekker te gaan questen. Maar jij vindt er dus helemaal niets aan begrijp ik ? Ik ga ervanuit dat je wel een poging gedaan hebt?

Zelf heb ik hiervoor nooit behoefte gehad aan pvp, maar in lotro kan ik me redelijk vermaken in moors. Het leukste vindt ik de massa gevechten, ben niet zo'n liefhebber van 1vs1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
botoo schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 11:14:
[...]

Mag je me toch eens uitleggen. Bedoel je nu dat jij solo binnen een raid bezig bent, mobs tagged en de raid hakt ze verder in de pan? Waarom doe je dat dan niet als raidmember dan?
De raid was vol. NPCs intereseren me geen klap. Ik kreeg de quest voor de tyrant ook gecomplete zonder in de raid te zitten. Ik ging voor de creeps. Ik heb volgens mij 1 normale npc geraakt buiten bij TA, met een rain of arrows.
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 08:05:
Heeeya, heb je mij niet toevallig gezien ( Marscha, hobbit-type, hehehe ). Die tyrant stond namelijk op mij in te hakken, ofterwijl..ik stond hem te tanken . Daarna naar lug gegaan om de tyrant daar even zijn agressie op mij uit te laten, samen met de rest van de raid uiteraard, hehehe. Volgens mij waren er naast onze raid nog een hele hoop andere, weet niet zeker of die ook in een raid zaten samen.

Hierna nog tot 3 keer toe Dar geprobeerd, maar dat ging helaas tot 3 keer toe niet heel lekker. Kregen iedere keer onnodige adds erbij, tyrant tot 13K, en toen wipe...helaas.
Ja, ik heb Marscha wel gezien de laatste 2 dagen.
Overigens zit ik ondertussen op R2, met anderhalve ster. Wel al 2 keer gepakt door een wargpack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
PvP kan best leuk zijn, vooral als je eens behoefte hebt om ff iets anders te doen, zowel creep als freep heeft z'n charmes (vooral als er 'leuk' gespeeld kan worden), en als ik dan in Ett. ben dan kan ik net zoveel lol beleven met 1 vs 1 als met kolossale raids. Het minst leuk van Ett. vind ik de quests, maar dat komt dan omdat het risico dan groter is om tegen een stelletje lamers/campers aan te lopen.

Ik ga mijn R0 Warg binnenkort in laten lijfen bij een suicide kin :). Hoofddoel is suicide (duh!) missions en freeps op hol jagen natuurlijk }>
Packcharge, focus op één freep, volgende, etc. net zolang (of zokort :+ ) totdat het suicide team zelf opgevreten is :P

Niks sterren of moeilijk, gewoon CHARGE!!!
_O-

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.