[XP] Service Pack 3 (discussie)

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste
Acties:
  • 97.411 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ja zou kunnen, alhoewel mij lijkt dat er ook geen thai RC is geweest...

Heb inmiddels de gepatchte uxtheme.dll ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens OfficeBench scheelt het 10% met SP2, zijn er al resultaten / bench graphs van Direct3D / GL acceleratie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:06

The Zep Man

🏴‍☠️

Voor iedereen die Windows XP Media Center 2005 (standaard met SP2 geleverd) proberen te slipstreamen met Service Pack 3, let even op. Standaard is de slipstream namelijk niet compleet omdat MCE2005 gebruik maakt van 2 CD's. Met 'update /integrate:pathnaarfoldermetcd1' wordt alleen CD1 geslipstreamd. 'update /integrate:pathnaarfoldermetcd2' werkt niet.

Om CD2 te slipstreamen kopieer je van de uitgepakte Service Pack 3 de inhoud van de folder 'root\cmpnents' naar de folder genaamd 'cmpnents' op CD2. overschrijf oudere bestanden indien nodig. CD2 is nu ook voorzien van de benodigde Service Pack 3-bestanden voor de installatie.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:08
Door een stomme actie was ik genoodzaakt mijn pc te formatteren |:( en heb ik mijn geslipstreamde XP met SP3 erop gezet. US XP professional + SP1 VLK cd met autostreamer SP3 erin geslipstreamed.

Wat me nu als eerste opvalt is dat XP nu minder schijfruimte inneemt, naar schatting 1 GB minder.

Verder vliegt mijn pc nu, die 10% snelheidswinst lijkt me echt op te gaan. :P
Ik heb alleen geen benchmarks gedraaid, dus kan ik dit niet hard maken.

Bij windows update kreeg ik alleen maar 2 security updates van WMP 10, verder nog niets. Ik denk dat die na morgen pas gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:30
Het is nog steeds aardig stil rond de nederlandse SP3 ben benieuwd of wij ook echt morgen te downloaden is via windows update of donwload center.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Ik denk het niet, morgen komen alleen de paar grote talen in principe. Op 5 mei komt de rest.

Ok, je kan nu al een paar kleine talen leechen, omdat die uitgelekt zijn, maar met NL is dat niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:52

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Klopt het dat de final van SP3 het volgende als Versie info heeft bij de eigenschappen?
6.2.0029.0 (SRV03_QFE.031113-0918)
Deze heb ik uit de nieuwsgroepen gedownload en de nfo zegt dat dit de laatste moet zijn, maar ik heb mijn twijfels. Als dit hem niet is, download ik hem net zo makkelijk van de MS site morgen, hoewel dat misschien lastig kan worden ivm overbelasting van hun servers.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:08
Nevermind, ik las effe verkeerd... 8)7

Voor zover ik op google kan zien is die versie de goede.

[ Voor 124% gewijzigd door Richub op 29-04-2008 03:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag is de release, en ik ben heel erg op zoek naar dat formuliertje op de MS site waar je gratis een CDtje met SP3 naar je huis kan laten sturen. Als iemand em heeft post em dan effe hier, let me know. (Ik zoek voor de Engelse versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:38

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Eigenlijk nauwelijks verschil dus.. ik merk ook weinig van de snelheids winst na het installeren van sp3 eerlijkgezegd. Microsoft claimed dat office 10% sneller start maar ja.. net of dat nou zo lang duurde met een hedendaagse moderne pc

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nauwelijks verschil in resultaat ofwel <1%.

Dus de mond was weer eens groter dan de daad want die 10% verschil haal je doorgaans alleen met geoptimaliseerde applicaties. Ben je zo voor de boost "don't waste your precious time" en ga dan naar Windows X64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf vandaag is toch alleen de engels versie van sp3 te downloaden of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:38

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:45:
Vanaf vandaag is toch alleen de engels versie van sp3 te downloaden of niet?
De overige talen, moet ook vandaag beschikbaar komen. Dus ook de Nederlandse.

Maar de Engelse is al uit. Maar wij moeten zoals gewoonlijk weer eens wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:42
Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 10:18:
Vandaag is de release, en ik ben heel erg op zoek naar dat formuliertje op de MS site waar je gratis een CDtje met SP3 naar je huis kan laten sturen. Als iemand em heeft post em dan effe hier, let me know. (Ik zoek voor de Engelse versie)
En ik zoek het zelfde voor de Nederlandse versie, Dat zal dan wel pre-order zijn.

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basprofessional
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:25
Splinter Cell schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:00:
[...]

De overige talen, moet ook vandaag beschikbaar komen. Dus ook de Nederlandse.

Maar de Engelse is al uit. Maar wij moeten zoals gewoonlijk weer eens wachten.
Mag ik vragen hoe je aan sp3 bent gekomen? Lukt me namelijk zelfs niet om de engelse versie te vinden, zowel via Google, Windows Update als download center werd ik niks wijzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:21

Jrz

––––––––––––

Richub schreef op maandag 28 april 2008 @ 07:00:
Door een stomme actie was ik genoodzaakt mijn pc te formatteren |:( en heb ik mijn geslipstreamde XP met SP3 erop gezet. US XP professional + SP1 VLK cd met autostreamer SP3 erin geslipstreamed.

Wat me nu als eerste opvalt is dat XP nu minder schijfruimte inneemt, naar schatting 1 GB minder.

Verder vliegt mijn pc nu, die 10% snelheidswinst lijkt me echt op te gaan. :P
Ik heb alleen geen benchmarks gedraaid, dus kan ik dit niet hard maken.

Bij windows update kreeg ik alleen maar 2 security updates van WMP 10, verder nog niets. Ik denk dat die na morgen pas gaan komen.
Maar dat is toch altijd na een format :)

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactic
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 21:06
Ik kan het service pack 3 eigenlijk ook nergens vinden, ik vind enkel release candidates. Mss nog een beetje te vroeg in de USA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neuh, staat al 5dagen op MSDN/Technet TPB etc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactic
Ja dat weet ik wel, maar ik heb niet zulke technet subscriptie, en dacht dus, zal wel eventjes wachten tot hij op download center komt, maar heb net aan het kijken geweest en ik kan hem eigenlijk nergens op de website van MS vinden... Ik zie hem enkel op downloadsites, maar dat vind ik heel vaag, aangezien de kans groot is dat je dan een RC download ofzo.

Lezen a.u.b....

[ Voor 7% gewijzigd door alt-92 op 29-04-2008 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:40

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik ben het eens met Emu, ik kan hem ook nog nergens vinden.

Ik had met de release candidate problemen met mijn HD audio hoop dat dit in deze versie verholpen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactic
Bedankt, maar ik heb nu van verschillende websites ondertussen 3 SP3 files. Met elk dezelfde informatie (version 6.2.0029.0 (SRV03_QFE.031113-0918)) toch verschillende file grote (en neen de files zijn niet corropt. De vraag is dus nu, welke is de echte :p alhoewel deze link wel van MS komt, wat al iet meer te vertrouwen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:40

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik ben hem aan het downloaden maar ik vraag me wel af waarom hij nog niet op windows update staat, zou er iets nog niet af zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Emu schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:59:
Bedankt, maar ik heb nu van verschillende websites ondertussen 3 SP3 files.

De vraag is dus nu, welke is de echte :p alhoewel deze link wel van MS komt, wat al iet meer te vertrouwen is.
Degene die je echt van MS vandaan trekt.

Alle andere zijn geheel op eigen risico.

Modbreak:Ten overvloede omdat sommige mensen menen dat topicwarnings niet op hen van toepassing zijn:

Géén links naar torrents, ezels, groepen of andere fratsen plaatsen of vragen.
Reken erop dat je iets in je mailbox hebt hangen en dat je post verwijderd wordt!

[ Voor 26% gewijzigd door alt-92 op 29-04-2008 15:01 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lt_cmd_data
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Officieel van de Microsoft Windows update site Standalone Update kb936929-SP3-X86-enu
Het gaat hier om de "enu" (English) versie.

[ Voor 29% gewijzigd door lt_cmd_data op 29-04-2008 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:37
Dit de RC versie
downloadlinks naar microsoft: windowsxp-kb936929-sp3-x86-****

kb936929 = RC (Release notes for the Windows XP Service Pack 3 Release Candidate)
toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markiew
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-08 14:17
Bedankt, maar ik heb nu van verschillende websites ondertussen 3 SP3 files. Met elk dezelfde informatie (version 6.2.0029.0 (SRV03_QFE.031113-0918)) toch verschillende file grote (en neen de files zijn niet corropt. De vraag is dus nu, welke is de echte :p alhoewel deze link wel van MS komt, wat al iet meer te vertrouwen is.
Uiteraard die van MS, heb je ook gecheckt of die andere wel de SP3 files van zelfde taal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Nee evilman, die RC page moet nog geupdate worden naar final, de kb nummering blijft hetzelfde voor de RC en de final.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
Sjah schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:10:
Nee evilman, die RC page moet nog geupdate worden naar final, de kb nummering blijft hetzelfde voor de RC en de final.
Dus de laatste RC is de final?

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:31
Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:30:
Neuh, staat al 5dagen op MSDN/Technet TPB etc ;)
Daar kan ik hem ook niet vinden ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Mavvie schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:40:
[...]

Dus de laatste RC is de final?
Nee de laatse RC is de laatste RC. De final is die met 5512. Maar over paar uur zal die Engelse wel op de officiele manier bij Ms te halen zijn, wil je echt alle verwarring voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik vraag mij eigenlijk nog af, zit de WPA2 update er eigenlijk ook in? Windows heeft standaard geen WPA2 ondersteuning en van wat ik snel las in de release notes van de RC, was geen melding over WPA2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
wpa2 zit er dacht ik in ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ok, dat zou mooi zijn. Ik heb de losse update wel, klaar voor integratie. Deze update is namelijk niet via WU te krijgen. Ik ben er gekomen via google, anders had ik nog wpa1 gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ooit XP Pro geslipstreamed met Service Pack 2 en daarvan een nieuwe CD gemaakt.

Nu heb ik gisteren XP SP2 opnieuw geinstalleerd en kan ik nu zo XP SP3 installeren.

Of moet ik eerst allerlei update;s ophalen. ???

Wat ik weet zitten alle update's in XP SP3 service pack, maar twijfel omdat XP maar steeds
zegt dat ik moet updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Van mij mag je, maar sp3 staat toch nog niet op windowsupdate? Zodra die er wel staat gewoon installen, en je hoeft al die 90+ updates niet meer te doen.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb XP Prp engels editie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

En toen ?

offtopic:
Gefeliciteerd dat je een engelse XP Pro hebt, maar wat kunnen we verder met die informatie?
Bedoel je te zeggen dat je SP3 hebt liggen, of bedoel je te vragen waar je 'm kan vinden omdat je in de startblokken staat?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Oh, en staat sp3 al op de engelse site? Ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://download.windowsup...e116cd4c03e2300ebfde4.exe

volgens mij is deze van de windows site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apokalypse
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:16
In the last few days, we have uncovered a compatibility issue between Microsoft Dynamics Retail Management System (RMS) and both Windows XP SP3 and Windows Vista Service Pack 1 (SP1). In order to make sure customers have the best possible experience, we have decided to delay releasing Windows XP Service Pack 3 (SP3) to the web.
bron + iets meer tekst: http://forums.microsoft.com/TechNet/ShowPost.aspx?PostID=3262170&SiteID=17

[ Voor 10% gewijzigd door apokalypse op 29-04-2008 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Potverrr... hij geeft ook niet aan wanneer het nu komt.

Damn, ik moet iets anders gaan doen dan op sp3 wachten, misschien een lekkere vriendin nemen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Lijkt me een stuk vruchtbaarder :+
offtopic:
zolang je maar een goeie AV hebt als je door de firewall heengaat

[ontopic]
blijkbaar heeft zo'n pre-release aan MDSN/Technet members toch nog wat opgeleverd dan.

[ Voor 72% gewijzigd door alt-92 op 29-04-2008 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Sjah schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 20:24:
Potverrr... hij geeft ook niet aan wanneer het nu komt.

Damn, ik moet iets anders gaan doen dan op sp3 wachten, misschien een lekkere vriendin nemen... ;)
Bedenk dan wel dat Service Packs voor een vriendin veel geld kosten. En als je een keer een andere versie wilt installeren gaat de oude versie compleet over de zeik...

:+

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

* alt-92 mompelt iets over child processes enzo en upgrades naar Wife 1.0...
:+

/OK, genoeg HK gedoe geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Oh, het is alleen voor RMS gebruikers. Standaard ben je dat niet, dus dat scheelt al. Kan ik gewoon SP3 uitrollen op de computers bij mij thuis.

edit:
Ik lig in een deuk door die laatste paar opmerkingen, hilarisch _O-. Wie zegt dat Tweakers geen humor hebben.

[ Voor 30% gewijzigd door Hero of Time op 29-04-2008 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alt-92 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 20:08:
En toen ?

offtopic:
Gefeliciteerd dat je een engelse XP Pro hebt, maar wat kunnen we verder met die informatie?
Bedoel je te zeggen dat je SP3 hebt liggen, of bedoel je te vragen waar je 'm kan vinden omdat je in de startblokken staat?
Ik snap je irritatie naar illegaal gebruik, maar mag ik eerlijk aan je vragen of jij ook nooit iets naar beneden haalt via p2p of wat ook ? ;)

Windows Xp EN pro is wel de eerste Windows versie waarvoor een servicepack verschijnt. Je zegt zelf dat andere talen 4 weken kunnen wachten na de release, dus ik snap schrijver heel goed dat hij SP3 ergens probeert vandaan te halen.

Het is dat SP1 voor Vista al wel via de blauwe tekst opgehaald kan worden, maar zelf heb ik als IT manager nooit begrepen op wachten, wachten, wachten op een servicepack als een bedrijf zoals Microsoft zoveel steun nodig heeft en user input en error reports geen enorme verliezen lijden met deze grapjes.

Mensen downloaden hem toch wel en ik weet dat je zeker in je gelijk staat want een regel is een regel en daar moeten jij en ik zich aan houden, maar dit vind ik erg nadrukkelijk naar voren komen.

Helpen onze beste tweakers dat ding alvats op te halen om ervaring op te doen, mag het weer niet.
Niets tegen jou, maar om het principe.

Ik denk niet dat GoT het illegale downloaden aan banden kan leggen voor haar users en zolang users het doen praten ze mond voorbij en treden jullie op, maar in dit topic en in het Vista SP1 topic wel erg op de voorgrond.

Ik hoop dat ik deze mening met je mag delen.

Ik ben zelf subscribed dus ik kan hem binnenkort ophalen, maar ik doe het niet want ik gebruik Vista, maar ik heb hetzelfde gevoel als XP gebruikers, dat ding moet getest worden en het bloed kruipt waar het niet kruipen kan. Bloed en water hebben dezelfde eigenschap te kruipen naar beneden al is de regel omhoog, maar daar trekt de natuur zich niets van aan.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2008 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 23:52:
Ik snap je irritatie naar illegaal gebruik
Volgens mij begrijp je me verkeerd.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:47:
Ik heb ooit XP Pro geslipstreamed met Service Pack 2 en daarvan een nieuwe CD gemaakt.

Nu heb ik gisteren XP SP2 opnieuw geinstalleerd en kan ik nu zo XP SP3 installeren.

Of moet ik eerst allerlei update;s ophalen. ???

Wat ik weet zitten alle update's in XP SP3 service pack, maar twijfel omdat XP maar steeds
zegt dat ik moet updaten.
Die tweede post is een losse flodder waar totaal niet uit te halen is wat de poster ermee wil zeggen.
Leuk dat het XP pro is, maar wat is de relevantie voor dit topic?

Dat je daar zelf allerlei conclusies aan gaat verbinden over al dan niet vermeend illegaal gebruik kun je echt niet op mijn bord neerleggen.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 23:52:
Helpen onze beste tweakers dat ding alvast op te halen om ervaring op te doen, mag het weer niet.
Niets tegen jou, maar om het principe.
Ik denk niet dat GoT het illegale downloaden aan banden kan leggen voor haar users en zolang users het doen praten ze mond voorbij en treden jullie op, maar in dit topic en in het Vista SP1 topic wel erg op de voorgrond.

Ik hoop dat ik deze mening met je mag delen.
Dat is wat mij betreft op eigen risico - wij zijn ook niet gek natuurlijk, dat er op andere plaatsen wel allerlei spul te vinden is weten wij ook wel.

Allen hebben wij hier op GoT de duidelijke afspraak gemaakt dat het uitwisselen van copyrighted materiaal via andere kanalen dan van de rechthebbenden (en een SP valt daar ook onder aangezien de binaries beschermd zijn) hier niet toegestaan is.

[ Voor 29% gewijzigd door alt-92 op 30-04-2008 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:04
Voor de mensen met een abonnement, de nederlandstalige versie van SP3 is nu ook aanwezig bij de (akamai) top downloads.

Beetje apart dat ie 180 MB kleiner is dan de Engelstalige versie, bij SP2 was dat verschil maar 7 MB.

edit:
Ah, het verschil zit hem in de support folder die alleen in de Engelstalige versie zit.

[edit2]@hieronder, lijkt me sterk dat het al publiekelijk bij microsoft staat, gezien het pas net voor de abonnees beschikbaar is gesteld ;) [/]

[ Voor 70% gewijzigd door sewer op 30-04-2008 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een publiekelijke link naar de Nederlandse versie op de microsoft servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteravond mijn Windows XP Pro SP2 Engels met SP3 Engels geupdate en dat ging redelijk snel. In 10 minuten was alles klaar en het werkt voor de rest erg goed en daarbij is onder Fear (game) mijn framerate iets hoger, normaal 36 en nu 42 in de game.

Alles draait zoals ervoor in windows zelf ,gevoels matig niet sneler , maar mischien kom ik iets tegen wat me wel verrast. Voordeel wat ik had dat ik net windows opnieuw geinstalleerd had met SP2 en dat idd SP3 al die update;s in een ekele keer gefixt heeft.

Wel moet je IE 7 zelf downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet dat men gaat zitten benchen onder een SP zowiezo.

Een service pack is eigenlijk niets meer dan een samenvatting van updates over de afgelopen tijd. Ik heb met de installatie ook niets bijzonders gemerkt voor & erna, behalve op Trend micro antivirus die niet met SP3 overweg kon (installatie was onmogelijk), ook punkbuster liep mij continue uit servers te trappen, maar of dat aan SP3 lag betwijfelde ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
wtf is akamai?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Laatst online: 09:41
leverancier van diskspace/lijncapaciteit... microsoft neemt dat af van die club (die dus de downloads voor ze verzorgt)

http://www.microsoft.com/...1999/sept99/akamaipr.mspx

[ Voor 12% gewijzigd door Zwelgje op 30-04-2008 21:22 ]

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
komop met die link, dan host ik hem wel op t*rr*nt.... ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:40
Die link heb je geen bal aan, je kunt toch niets downloaden als je geen abonnement hebt. Heb ik ook niet trouwens, dus ik wacht ongeduldig af totdat hij wordt vrijgegeven voor het grote publiek. :)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag de engelse XPSP3 geinstalleerd maar als ik IE7 wil installeren krijg ik alleen een Troubleshootbookmark op m'n bureaublad en blijf ik gewoon IE6 houden.
Hoe kan ik IE7(engels) installeren?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2008 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij werkt IE7 perfekt mischien kun je microsoft.com de engels versie eerst downloaden of anders via download.com en dan via software IE6 en IE7 uninstallen. Daarna weer IE installeren.

Toen ik via update (windows ) een check liet doen , kon ik IE7 downloaden. maaar goed hier onder
wat links.

IE 7.0
http://www.microsoft.com/windows/downloads/ie/getitnow.mspx

IE 8.1 Beta

http://www.microsoft.com/...ie8/readiness/Install.htm

succes

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2008 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 01:09:
Bij werkt IE7 perfekt mischien kun je microsoft.com de engels versie eerst downloaden of anders via download.com en dan via software IE6 en IE7 uninstallen. Daarna weer IE installeren.

Toen ik via update (windows ) een check liet doen , kon ik IE7 downloaden. maaar goed hier onder
wat links.

IE 7.0
http://www.microsoft.com/windows/downloads/ie/getitnow.mspx
Die engelse versie heb ik dus geprobeert maar krijg dus alleen de troubleshootkoppeling.
Misschien komt het omdat ik een groot aantal onderdelen heb verwijdert met Nlite 1.45b2 maar IE6 werkt gewoon.
Of kan ik IE7(de exe file) ook gewoon slipstreamen in de XPSP3 cd met Nlite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ik had ook foutmeldingen met ie7. Als ik het goed heb, installeerde IE7 wel goed nadat ik .NET had geinstalleerd. Of dat logisch is weet ik niet maar goed het werkt nu..... :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 11:43:
Ik had ook foutmeldingen met ie7. Als ik het goed heb, installeerde IE7 wel goed nadat ik .NET had geinstalleerd. Of dat logisch is weet ik niet maar goed het werkt nu..... :)
.Net zit toch standaard in XP en die heb ik niet verwijdert met Nlite.
Ook heb ik de Troubleshooting eens doorgelezen en een virusscanner heb ik nog niet geinstalleerd en de %windir%\ie7.log is ook niet aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 11:14:
[google=IE7 svcpack install] levert wel wat nuttigs op denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alt-92 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 12:06:
[...]
[google=IE7 svcpack install] levert wel wat nuttigs op denk ik.
Ik zit momenteel bij Ryanvm forum te kijken en ik denk dat ik daar wel wat vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 11:14:
[...]

Die engelse versie heb ik dus geprobeert maar krijg dus alleen de troubleshootkoppeling.
Misschien komt het omdat ik een groot aantal onderdelen heb verwijdert met Nlite 1.45b2 maar IE6 werkt gewoon.
Je kan idd IE7 gewoon slipstreamen in je install cd. Heb ik ook gedaan, werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
Volgens mij gaat het hier over Service Pack 3 ipv IE 7

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Wat Mavvie zei.

Is het delen van Service Packs illegaal?
Want in de waarschuwing wordt vriendelijk verzocht geen torrents te vragen of te mededelen, wat ik respecteer, maar ik was van (naïeve?) mening dat torrents in dit soort gevallen juist een win-win voordeel voor iedereen opleverde (voor klant èn MS).

[ Voor 3% gewijzigd door Sando op 01-05-2008 18:03 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Powershell schreef op woensdag 30 april 2008 @ 21:21:
[...]

leverancier van diskspace/lijncapaciteit... microsoft neemt dat af van die club (die dus de downloads voor ze verzorgt)

http://www.microsoft.com/...1999/sept99/akamaipr.mspx
Akamai bestaat al heel erg lang blijkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
Sando schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 18:03:
Wat Mavvie zei.

Is het delen van Service Packs illegaal?
Want in de waarschuwing wordt vriendelijk verzocht geen torrents te vragen of te mededelen, wat ik respecteer, maar ik was van (naïeve?) mening dat torrents in dit soort gevallen juist een win-win voordeel voor iedereen opleverde (voor klant èn MS).
MS is er niet gek op omdat ze dan geen controle meer hebben over de bestanden. Zie ook dit nieuws item : nieuws: Microsoft verbiedt alsnog Vista-torrents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Ah bedankt.

Mijn laptop is al 3 dagen OSloos en ik wilde SP3 slipstreamen voor herinstallatie, maar bij gebrek aan een betere omschrijving van "iets uitgesteld" geloof ik dat ik niet langer ga wachten en XP gewoon eerst ga installeren en later updaten, wat mij brengt op het volgende:

Wat zijn de grote verschillen (los van the obvious zoals de updates hoef je de volgende keren niet meer te installeren) tussen slipstreamen en met een download updaten? Gevoelsmatig is een slipstream minder van zins buggy of log (al met al meer verpilde MB's) te zijn en kan een latere install voor meer problemen zorgen (hence automatisch systeemherstelpunt) maar daar weet ik eigenlijk niets van.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Sando schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 20:26:
Ah bedankt.

Mijn laptop is al 3 dagen OSloos en ik wilde SP3 slipstreamen voor herinstallatie, maar bij gebrek aan een betere omschrijving van "iets uitgesteld" geloof ik dat ik niet langer ga wachten en XP gewoon eerst ga installeren en later updaten, wat mij brengt op het volgende:

Wat zijn de grote verschillen (los van the obvious zoals de updates hoef je de volgende keren niet meer te installeren) tussen slipstreamen en met een download updaten? Gevoelsmatig is een slipstream minder van zins buggy of log (al met al meer verpilde MB's) te zijn en kan een latere install voor meer problemen zorgen (hence automatisch systeemherstelpunt) maar daar weet ik eigenlijk niets van.
Er is hier ook gezegt dat hij op andere bronnen te vinden is. Misschien werkt de download link van een pagina terug (of 2) nog. Er zijn iig meerdere bronnen die je kan aanspreken, alleen mogen wij deze niet noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Is weggemod (als ik niet met de neus kijk).

Maar voor wie het nog niet wist, SP3 NL schijnt uitgesteld te zijn tot 5 mei.
Bron: http://www.tipandtrick.ne...sp3-rtm-release-schedule/

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
NL is niet echt uitgesteld, schema was altijd al 5 mei. Jammer dat die niet gelekt is, nu die toch op de top-downloads staat, zou je denken dat.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Sando schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 20:26:
Wat zijn de grote verschillen (los van the obvious zoals de updates hoef je de volgende keren niet meer te installeren) tussen slipstreamen en met een download updaten?
Nog een andere obvious issue is dat je een slipstreamed SP niet meer kan deinstalleren bij eventuele problemen.
Maar dat lijkt me logisch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:25
Officieel van de Microsoft Windows update site: Standalone Update kb936929-SP3-X86-nld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Heel mooi gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Sando schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 20:58:
Is weggemod (als ik niet met de neus kijk).

Maar voor wie het nog niet wist, SP3 NL schijnt uitgesteld te zijn tot 5 mei.
Bron: http://www.tipandtrick.ne...sp3-rtm-release-schedule/
Post met de link naar de ENU versie: lt_cmd_data in "[XP] Service Pack 3 (discussie)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
@Lizard, je zou denken met de compatibiliteits problemen die ze aangekondigd hebben dat ze de links wel zullen verwijderen maar niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Ik heb net ook maar eens geprobeerd, maar ik wordt er nog niet echt blij van...

AVG 8.0 schreeuwd dat ik een unsupported OS heb... :?
Live Messenger weigert te installeren... ?

[ Voor 63% gewijzigd door iAR op 02-05-2008 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Ik wil weten of SATA (/raid) drivers en / of usb support nu in een geslipstreamde XP sp3 install cd zitten, of dat ik nu zelf de (intel ICH9) Sata drivers daarin moet gaan sleutelen.

Ik denk dat dat wel beschreven is in de de gedetailleerde sp3 beschrijving, maar alles wat ik vind link telkens terug naar De overview. Waar staat de gedetaillerde readme (engels)?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
schumi2004 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:29:
@Lizard, je zou denken met de compatibiliteits problemen die ze aangekondigd hebben dat ze de links wel zullen verwijderen maar niet dus.
Compatibiliteits problemen? Volgens mij is er alleen een probleem met Microsoft Dynamics en verder niets. Als er nog andere zijn hoor ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Heb sp3 NL installt, alles prima. Zie toch wel wat nieuws: extern buroblad nieuwste versie zit erin, en verder programmainstellingen: expressberichten, dat zat er niet in, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
Bart1983 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 12:18:
[...]

Compatibiliteits problemen? Volgens mij is er alleen een probleem met Microsoft Dynamics en verder niets. Als er nog andere zijn hoor ik dat graag.
Ja precies da bedoelde ik snap alleen niet waarom er zo'n ophef over gemaakt wordt.
Vanavond ff slipstreamen maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
schumi2004 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 12:40:
[...]

Ja precies da bedoelde ik snap alleen niet waarom er zo'n ophef over gemaakt wordt.
Vanavond ff slipstreamen maar :P
omdat er gigantisch veel bedrijven (ik kom er vaak althans) zijn die microsoft dynamics gebruiken.

niet de gehele wereld bestaat uit thuisgebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

oZner schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 11:35:
Ik heb net ook maar eens geprobeerd, maar ik wordt er nog niet echt blij van...

AVG 8.0 schreeuwd dat ik een unsupported OS heb... :?
Live Messenger weigert te installeren... ?
Apart, ik heb op mijn Laptop gisteren een verse install gedaan met SP3 erin, AVG free 8 werkt prima.
leuk_he schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 11:44:
Ik wil weten of SATA (/raid) drivers en / of usb support nu in een geslipstreamde XP sp3 install cd zitten, of dat ik nu zelf de (intel ICH9) Sata drivers daarin moet gaan sleutelen.

Ik denk dat dat wel beschreven is in de de gedetailleerde sp3 beschrijving, maar alles wat ik vind link telkens terug naar De overview. Waar staat de gedetaillerde readme (engels)?
Ik heb voor de zekerheid mijn ICH7M erin geslipstreamed. Ik kan kijken of de setup mijn hdd vind zonder deze driver, maar ik denk het niet. Als de mijne niet gevonden wordt, wordt die van jouw ook niet gevonden.
Edit:
Schijf niet gevonden, slipstreamen is dus nog steeds noodzakelijk. Had ook niets anders verwacht.

[ Voor 4% gewijzigd door Hero of Time op 02-05-2008 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:40
Ik vind het raar dat een geslipstreamde versie van XP SP3 nog steeds niet alle updates toont op Windows Update (.NET 3.0, enz). Hebben jullie dat ook nog steeds?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Dank!, maar die had ik zelfs al gedownt en het is de engelse versie. Mss beetje mijn eigen fout dat als ik weet dat ik Nld zoek niet automatisch anderen dat ook weten.. :P
Super!
Nu ga ik toch ff slipstreamen met nLite. Gevoelsmatig is het optimaler om te slipstreamen en dan te nLiten dan een SP te installeren op een ge-nLite XP.

Ik was in de haast ook weer ff vergeten dat dit helemaal niets met XP64 te maken heeft (andere computer).. ben benieuwd of die ook nog een SP gaat zien.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

posttoast schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 13:05:
Ik vind het raar dat een geslipstreamde versie van XP SP3 nog steeds niet alle updates toont op Windows Update (.NET 3.0, enz). Hebben jullie dat ook nog steeds?
.NET 3.0 is geen core operating system onderdeel van XP.
Als het al met een SP meekomt dan is het als een 'Extra' - net zoals .NET 2.0 in de Components folder stond als je je XP CD ermee slipsteamed.
.NET heeft dan ook z'n eigen update cycle en service packs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
alt-92 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 13:14:
[...]

.NET 3.0 is geen core operating system onderdeel van XP.
Als het al met een SP meekomt dan is het als een 'Extra' - net zoals .NET 2.0 in de Components folder stond als je je XP CD ermee slipsteamed.
.NET heeft dan ook z'n eigen update cycle en service packs :)
Ehm, ja, dat snap ik! Het gaat mij er om dat wanneer je XPSP2 slipstreamed en dan naar de Windows Update site gaat, hij allerlei updates toont (.NET1,2 en 3, IE7, WMP11 en natuurlijk een hele berg critical updates). Als je hetzelfde doet met XPSP3 dan toont hij IE7 en .NET 3 niet. WMP11 weer wel.

Het is een beetje lastig uitleggen, maar het komt erop neer dat het lijkt alsof Windows Update SP3 nog niet "herkent" en dus nog niet de juiste updates toont.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
posttoast schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 14:19:
[...]

Ehm, ja, dat snap ik! Het gaat mij er om dat wanneer je XPSP2 slipstreamed en dan naar de Windows Update site gaat, hij allerlei updates toont (.NET1,2 en 3, IE7, WMP11 en natuurlijk een hele berg critical updates). Als je hetzelfde doet met XPSP3 dan toont hij IE7 en .NET 3 niet. WMP11 weer wel.

Het is een beetje lastig uitleggen, maar het komt erop neer dat het lijkt alsof Windows Update SP3 nog niet "herkent" en dus nog niet de juiste updates toont.
niet naar windows update gaan maar naar 'microsoft update' (dat is een link op de WU site) dan zie je die dingen wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Powershell schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 14:35:
[...]

niet naar windows update gaan maar naar 'microsoft update' (dat is een link op de WU site) dan zie je die dingen wel
Niet dus. Precies dezelfde updates.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Kom net terug en mijn slipstreamed (met dezelfde nLite config die ik gebruikte bij SP2) XP toont een inlogscherm zonder icoontjes. Twee keer ctrl+alt+del en ik kan wel admin intiepen, maar die account is uitgeschakelt! Iemand tips om dat te fixen zonder opnieuw te slipstreamen/branden/installeren?

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
posttoast schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 16:16:
[...]

Niet dus. Precies dezelfde updates.
dan is er iets mis met je installatie, hier is dat wel zo.

Microsoft Update geeft sowieso meer updates als windows update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:42
:? Nou snap ik er niks meer van, SP3 NL zou toch 5 Mei pas komen...?

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Powershell schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 17:16:
[...]

OK, net geprobeerd met een schone installatie in VMWare. Hij toont inderdaad alle updates, behalve .NET 3.0 Wel 1.1 en 2.0.

Weet je zeker dat hij bij jou wel .NET 3.0 toonde?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
crack_en_hack schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 19:06:
[...]

:? Nou snap ik er niks meer van, SP3 NL zou toch 5 Mei pas komen...?
Ja, maar blijkbaar was de versie al klaar, en zwerft die op MSDN enzo, voordat die echt vrijgegeven wordt. Dan kan je er donder op zeggen dat die uitlekt. Tweakers zal het ergens wel jammer vinden, want zij mogen nog niks melden in de meuktracker.

Ergens snap ik het ook niet helemaal, want met sp2 was het echt wachten tot die op de officiele site stond, als mijn geheugen hier mij niet in de steek laat....

[ Voor 19% gewijzigd door Sjah op 02-05-2008 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Powershell schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 17:16:
[...]

Het voorkomen van dit verhaal op 2 aparte systemen, is er dan iets mis met beide systemen, of heb jij gewoon 'geluk' dat je ze wel ziet? Ik heb ze op mijn laptop namelijk ook niet, geen .net 3. Ook mijn virtuele machine heeft ze niet. En ze staan ook niet geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Hero Of Time schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 19:15:
[...]

Het voorkomen van dit verhaal op 2 aparte systemen, is er dan iets mis met beide systemen, of heb jij gewoon 'geluk' dat je ze wel ziet? Ik heb ze op mijn laptop namelijk ook niet, geen .net 3. Ook mijn virtuele machine heeft ze niet. En ze staan ook niet geïnstalleerd.
Ik heb net alle overige updates geïnstalleerd met het idee dat .NET 3.0 dan misschien tevoorschijn zou komen. Niet dus.

Raar. Ligt dit aan Windows / Microsoft Update of ergens anders aan?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 10:48
Sjah schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 19:11:
[...]
Ja, maar blijkbaar was de versie al klaar, en zwerft die op MSDN enzo, voordat die echt vrijgegeven wordt. Dan kan je er donder op zeggen dat die uitlekt. Tweakers zal het ergens wel jammer vinden, want zij mogen nog niks melden in de meuktracker.
Alle versies waren min of meer op hetzelfde moment klaar (14 april).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Als we dan toch op de komma precies gaan doen, doe het dan ook goed. Want ja de binaries waren allemaal de 14e gemaakt, die zitten in elk SP, maar de taalbestanden is ander verhaal, en de sp NL kan heel goed op een later tijdstip in mekaar geflanst zijn dan de Spaanse. Data over wanneer dat allemaal gebeurd is, kan je niet vinden zomaar. Dus wanneer de NL sp3 met zijn NL readme als installer in elkaar is gezet, is niet bekend, zeer waarschijnlijk niet de 14e.
Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Loze meldingen als 'ik ben 'm nu $zo snel aan het downloaden' zijn niet gewenst en worden verwijderd.
Er zit geen IE7 en ook geen WMP11 in SP3.

Géén links naar torrents, ezels, groepen of andere fratsen plaatsen of vragen.
Reken erop dat je iets in je mailbox hebt hangen en dat je post verwijderd wordt!

XP SP3 is beschikbaar via de Windows Update website en Download center.
Heb je een MSDN/Technet abonnement: Check de top download sectie.

De Automatic Update versie komt pas later!